Super League 2 | Κατέθεσε αίτημα για σέντρα στις 3 Ιανουαρίου

Νέο αίτημα στους αρμόδιους φορείς για επανέναρξη του πρωταθλήματος στις 3 Ιανουαρίου κατέθεσε η Super League 2 μετά την τηλεδιάσκεψη που πραγματοποίησε το Δ.Σ. της.

Το συγκεκριμένο αίτημα έχει ως αποδέκτες τον Υφυπουργό Αθλητισμού, την επιτροπή Λοιμωξιολόγων και τη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας.