Connect with us

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Super League | Συμπαράσταση των παικτών στους συναδέλφους των κατηγοριών Super League 2 και Football League

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι ποδοσφαιριστές της Super Legaue συμπαραστέκονται στους συναδέρφους τους των Super League 2 και Football League, πρωταθλήματα που λόγω κορωνοϊού δεν έχουν εκκινήσει.

Με ένα λεπτό καθυστέρηση θα ξεκινήσουν όλα τα παιχνίδια της 9ης αγωνιστικής στην Super League, μετά από απόφαση των ποδοσφαιριστών να διαμαρτυρηθούν για την μη διεξαγωγή των πρωταθλημάτων των μικρότερων κατηγοριών, εκδηλώνοντας με αυτό τον τρόπο την συμπαράσταση στους συναδέλφους τους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι παίκτες Λαμίας και Αστέρα Τρίπολης, των δύο ομάδων που άνοιξαν την αυλαία της αγωνιστικής, σχημάτισαν σε κύκλο για ένα λεπτό ζητώντας την εκκίνηση και της δεύτερης και τρίτης κατηγορίας.

Η ανακοίνωση του ΠΣΑΠ:

«Οι ποδοσφαιριστές της Super League 1 συμπαραστέκονται στο δίκαιο αίτημα των συναδέλφων μας της Super League 2 και της Football League, για άμεση έναρξη των πρωταθλημάτων τους.

Όπως αποφάσισε ο ΠΣΑΠ, οι αναμετρήσεις της πρώτης κατηγορίας που θα διεξαχθούν το τριήμερο 21, 22 και 23 Νοεμβρίου στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της SL1 θα αρχίσουν με 1 λεπτό καθυστέρηση, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον διαχωρισμό που υφίστανται οι συνάδελφοί μας και ζητάμε από τους αρμόδιους να κατανοήσουν το μεγάλο πρόβλημα που έχει προκληθεί από την παρατεταμένη αγωνιστική τους απραξία.

Οι ιδιαιτερότητες του επαγγέλματός μας δεν επιτρέπουν περιθώρια για μακροχρόνια απουσία από τα γήπεδα και οι δύο κατηγορίες παραμένουν ανενεργές από τον περασμένο Μάρτιο.

Σκεφτείτε πως εμείς περιμένουμε μόνο ένα λεπτό για τη σέντρα της 9ης αγωνιστικής, ενώ οι συνάδελφοί μας της Super League 2 και της Football League περιμένουν τη δική τους για περισσότερα από 345.000 λεπτά, που αντιστοιχούν σε περισσότερους από 8 μήνες αγωνιστικής απραξίας. Είμαστε όλοι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός, ανάλογα την κατηγορία που αγωνιζόμαστε.

Οι ποδοσφαιριστές της Super League 1 στεκόμαστε αλληλέγγυοι στο δίκαιο αίτημα των συναδέλφων μας των δύο κατηγοριών ώστε να αρχίσουν άμεσα τα πρωταθλήματά τους, απαιτούμε να δοθεί λύση στο πρόβλημά τους και να επιστρέψουν στα γήπεδα».

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Διάβασε πως θα αυξήσεις την αθλητική σου απόδοση

Δημοσιεύτηκε

στις

Εάν είσαι φίλος του γυμναστηρίου και της άσκησης γενικότερα, ήδη θα γνωρίζεις ότι τα τρόφιμα και τα ροφήματα που επιλέγεις, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην απόδοσή σου. Ποια είναι τα συγκεκριμένα συστατικά τους όμως που κάνουν τη διαφορά;

Οι τροφές μας δίνουν…

Τη γλυκόζη των υδατανθρακούχων τροφίμων, που αξιοποιούν οι μύες για ενέργεια!

Μετά την κατανάλωση ενός σνακ που περιέχει υδατάνθρακες, μέρος της γλυκόζης αποθηκεύεται με τη μορφή γλυκογόνου στους μύες και το ήπαρ, ώστε να είναι διαθέσιμη για μία σύντομη και υψηλής έντασης άσκηση. Όσο αυξάνεται ο χρόνος της άσκησης, ο ρυθμός αξιοποίησης του γλυκογόνου εξαρτάται από την ένταση, το είδος της, αλλά και την ποσότητα υδατανθράκων που καταναλώνουμε συνολικά.

Έτσι μία ώρα πριν την άσκηση διάλεξε μικρο-γεύματα όπως 1 με 2 φρούτα, μερικά κριτσίνια ολικής άλεσης, φρυγανιές με λίγο μέλι ή μαρμελάδα, λίγα παξιμάδια με τοματίνια και άλλα

Μάλιστα, εάν προσθέσεις μία πηγή πρωτεΐνης στο προ-αγωνιστικό σου γεύμα, όπως τυρί χαμηλών λιπαρών ή λίγο γιαούρτι, θα συμβάλλει θετικά στην ανάρρωσή των μυών σου.

mini infographic nescafe athleisure boost 02

Καφεΐνη, ένα ακόμη συστατικό για τόνωση και καλύτερη απόδοση

Μπορείς να πιεις μισή με μία ώρα πριν την άσκησή σου μία κούπα ζεστού στιγμιαίου νες ή έναν κρύο φραπέ και να απολαύσεις τα οφέλη του! Βλέπεις, ανάμεσα σε άλλες δράσεις της, η καφεΐνη μετά την κατανάλωσή της ενεργοποιεί περιοχές του εγκεφάλου και του νευρικού μας συστήματος αυξάνοντας την εγρήγορση και μειώνοντας ταυτόχρονα την πιθανή κούραση. Παράλληλα βοηθά την κινητικότητα των μυών αλλά και τη συγκέντρωσή μας.

Επιπλέον, έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2008 μελέτησε ένα ακόμη όφελος από την κατανάλωση της της καφεΐνης, αυτή τη φορά όταν καταναλώθηκε μετά την άσκηση. Πιο συγκεκριμένα, σε συνδυασμό με ένα γεύμα υδατανθράκων, φάνηκε να επιδρά στην αυξημένη συσσώρευση μυϊκού γλυκογόνου.

Πόση καφεΐνη μπορείς να καταναλώσεις σε μία μέρα;

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων το ασφαλές ημερήσιο όριο καφεΐνης για έναν υγιή ενήλικα είναι τα 400mg καφεΐνης.

Εάν τώρα θέλεις να κάνεις τη μετατροπή σε ποτήρια καφέ, πρέπει να σου πω ότι μία κούπα στιγμιαίου καφέ στα 200ml με 1 κουταλάκι του γλυκού καφέ 2 γραμμαρίων που περιέχουν 75mg καφεΐνης, είναι αρκετά για να σε τονώσουν

Υγρά και Ηλεκτρολύτες

Τελευταία και εξίσου σημαντικά στοιχεία, ώστε να αποδώσεις στον βέλτιστο βαθμό είναι η επαρκής ενυδάτωση και η αναπλήρωση ηλεκτρολυτών.

Όταν ιδρώνεις κατά την άσκηση το σώμα σου χάνει υγρά και ηλεκτρολύτες, με κυριότερο το νάτριο. Εάν άσκησή σου διαρκεί έως μία ώρα, για παράδειγμα αν τρέξεις λίγα χιλιόμετρα και είσαι υγιής, τότε θα είσαι μια χαρά πίνοντας νερό. Εάν ωστόσο σκοπεύεις να ιδρώσεις για περισσότερο χρόνο, περισσότερο δηλαδή από 60 με 90 λεπτά τότε είναι σημαντικό να σκεφτείς και την αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών. Βάλε την κίνηση στην καθημερινότητά σου με κάθε τρόπο και εκμεταλεύσου κάθε συστατικό που σου προσφέρει η διατροφή, ώστε να λάβεις την ενέργεια και την τόνωση που χρειάζεσαι.

www.mednutrition.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Βαριά ήττα για τον Ολυμπιακό στη Μόσχα, 80-61 η ΤΣΣΚΑ

Δημοσιεύτηκε

στις

Η ΤΣΣΚΑ δεν επέτρεψε στον Ολυμπιακό να παρουσιάσει στη Μόσχα το ανταγωνιστικό πρόσωπο του, υποχρεώνοντας τους «ερυθρόλευκους» στη δεύτερη διαδοχική ήττα τους και πέμπτη σε δέκα αναμετρήσεις. Οι Πειραιώτες «έπεσαν» με το βαρύ 80-61, για τη 12η αγωνιστική της Euroleague, με την ομάδα του Δημήτρη Ιτούδη να «αναρριχάται» στην κορυφή της κατάταξης με επτά διαδοχικές νίκες και εννέα στο σύνολο (ρεκόρ 9-3).

Με 6/24 τρίποντα ο Ολυμπιακός και 61 πόντους στο σύνολο οι «ερυθρόλευκοι» δεν είχαν ελπίδες για νίκες. Χαρακτηριστικά 0/5 τρίποντα είχε ο Βασίλης Σπανούλης, 1/3 ο Σλούκας, 0/3 ο Λιβιό Ζαν-Σαρλ, 0/2 ο ΜακΚίσικ και 0/2 ο Λαρεντζάκης. Από 10 πόντους πέτυχαν οι δύο ψηλοί του Ολυμπιακού Χασάν Μάρτιν και Γιώργος Πρίντεζης, 9 πρόσθεσε ο Ζαν-Σαρλ και 7 πέτυχε ο ΜακΚίσικ.

Οι Ρώσοι ήταν ανώτεροι σε όλα τα επίπεδα, επέδειξαν πολυφωνία στην επίθεση, αλλά ο αδιαμφισβήτητος ΜVP ήταν ο Μάικ Τζέιμς με 16 πόντους, 7 ριμπάουντ, 7 ασίστ και 4 κλεψίματα. Ο Νίκολα Μιλουτίνοβ στο πρώτο επίσημο παιχνίδι ως αντίπαλος του Ολυμπιακού μάζεψε 8 ριμπάουντ και πέτυχε 4 πόντους.

Ο Ολυμπιακός μπήκε με αυτοπεποίθηση, τροφοδοτούσε τον Χασάν Μάρτιν στη ρακέτα και προηγήθηκε με 6-11 με τρίποντο του Κώστα Σλούκα. Με τρεις διαδοχικούς πόντους του Ζαν-Σαρλ Λιβιό και τρίποντο του Κώστα Παπανικολάου ξέφυγε και με +8, 9-17. Ο Κουρμπάνοφ είχε πετύχει 5 πόντους για την ομάδα του Δημήτρη Ιτούδη σε αυτό το διάστημα, αλλά τα δύο διαδοχικά τρίποντα του Γεωργιανού διεθνή Τορνικέ Σενγκέλια έφεραν με συνοπτικές διαδικασίες τους Ρώσους στο -2, 15-17. Με τον Μιλουτίνοβ να ελέγχει τα ριμπάουντ και τον Μάικ Τζέιμς να ευστοχεί έξω από τα 6.75, η ΤΣΣΚΑ προηγήθηκε με βραχεία κεφαλή, 20-19, στο τέλος της πρώτης περιόδου.

Ο Ολυμπιακός δέχτηκε επιμέρους σκορ 8-2 στα πρώτα 4 λεπτά του 2ου δεκαλέπτου, αφού δεν είχε απάντηση στην πολυφωνία των γηπεδούχων. Μπολομπόι, Χίλιαρντ και Τζέιμς «τρυπούσαν» την «ερυθρόλευκη» άμυνα, για το 28-21 της ΤΣΣΚΑ. Έκτοτε, η ομάδα του Πειραιά κυνηγούσε στο σκορ, μείωνε με καλάθια του Χασάν Μάρτιν και του Λιβιό Ζαν-Σαρλ, αλλά η φημισμένη φροντ λάιν της ρωσικής ομάδας έκανε «θραύση» σε ριμπάουντ και κοψίματα, για το +10, 39-29, στο ημίχρονο.

Ήταν θέμα… χρόνου να προσπεράσουν με +15 οι παίκτες του Ιτούδη, 49-34, με τρίποντα από Σενγκέλια και Χάκετ. Παπανικολάου και ΜακΚίσικ έκαναν ό,τι μπορούσαν, αλλά ο Γερμανός Γιόχαν Βόιτμαν με ένα ακόμη τρίποντο για την ΤΣΣΚΑ «έγραψε» το 52-36 (+16). Από τρίποντο του Μάικ Τζέιμς διαμορφώθηκε το +17, 55-38 και όταν αμέσως μετά αποβλήθηκε ο Γιώργος Μπαρτζώκας με δύο διαδοχικές τεχνικές ποινές για τις διαμαρτυρίες του προς τους διαιτητές, έσβησαν και οι… όποιες πιθανότητες για ανάκαμψη της ομάδας του Πειραιά.

Από το -18 (56-38) ξεκίνησε την 4η περίοδο ο Ολυμπιακός και με τον προπονητή του στα αποδυτήρια. Ο Μπολομπόι έστειλε τη διαφορά και στο +22 (60-38), με τις δύο ομάδες χωρίς άγχος πια να παίζουν ελεύθερα μέχρι να ακουστεί η κόρνα της γραμματείας.  

Τα δεκάλεπτα: 20-19, 39-29, 56-38, 80-61

ΤΣΣΚΑ Μόσχας (Δημήτρης Ιτούδης): Μπολομπόι 8, Χομένκο, Τζέιμς 16 (2), Χίλιαρντ 7 (1), Ούκχοφ 6 (1), Χάκετ 8 (2), Αντόνοφ 5 (1), Βόιτμαν 6 (1), Κλάιμπερν 2, Σενγκέλια 10 (2), Μιλουτίνοβ 4, Κουρμπάνοφ 8 (1)

Ολυμπιακός (Γιώργος Μπαρτζώκας): Λαρεντζάκης 2, Σπανούλης 5, Σλούκας 5 (1), Μάρτιν 10, Βεζένκοφ 2, Πρίντεζης 10, Παπανικολάου 6 (2), Ζαν-Σαρλ 9, Τζένκινς 3 (1), Έλις 2, ΜακΚίσικ 7

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Στις 9-10 Ιανουαρίου υπολογίζεται η σέντρα σε Superleague 2 και Football League

Δημοσιεύτηκε

στις

To Σαββατοκύριακο 9-10 Ιανουαρίου του 2021 φαίνεται να είναι το σενάριο που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες για την έναρξη των πρωταθλημάτων της Superleague 2 και της Football League.

Η Επιτροπή λοιμωξιολόγων φαίνεται να κοιτάζει θετικά το αίτημα που κατέθεσαν εχθές ΕΠΟ, Superleague, Ένωση Α2’-Β’ Εθνικής και ΠΣΑΠ και μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να εγκρίνει το υγειονομικό πρωτόκολλο και οι ομάδες να επιστρέψουν σε προπονήσεις μέσα στο επόμενο δεκαήμερο.

Εάν κάτι τέτοιο συμβεί, θα χρειαστούν 3 εβδομάδες νέας προετοιμασίας, ώστε να μπορέσουν οι ομάδες να είναι σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο ετοιμότητας οπότε η πολυπόθητη σέντρα υπολογίζεται στην παραπάνω ημερομηνία, πάντα με δεδομένο ότι η πορεία της πανδημίας θα παραμείνει σε σταθερή πτώση.

Πηγή: kavalapoint.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Σε δυο μέρη θα καταβληθεί το ποσό ενίσχυσης των Ερασιτεχνικών Σωματείων

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, στα πλαίσια επιστολής που απέστειλε ο υποψήφιος πρόεδρος της Ελληνικής Γυμναστικής Ομοσπονδίας Νίκος Προβιάς, για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα ερασιτεχνικά σωματεία, απάντησε πως έχουν δρομολογηθεί όλες οι ενέργειες για την καταβολή της οικονομικής ενίσχυσης των ερασιτεχνικών σωματείων.

Ο Υφυπουργός τόνισε πως πρωτίστως επιδιώκεται η ενίσχυση περισσότερο στα νόμιμα σωματεία και πως η ΓΓΑ εργάζεται σε υψυλούς ρυθμούς ώστε να εγγραφούν όσο πιο γρήγορα γίνεται στο αθλητικό μητρώο περισσότερα ερασιτεχνικά σωματεία.

Το Υφυπουργείο Αθλητισμού από την πλευρά του έχει δρομολογήσει όλες τις ενέργειες του προς το Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο αναμένεται να υπογράψει την σχετική ΚΥΑ ώστε μέχρι το τέλος του 2020 τα σωματεία που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την έγγραφη τους στο μητρώο να λάβουν την σχετική ενίσχυση.

Για όσα σωματεία έχουν ξεκινήσει τις διαδικασίες αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή τους στο μητρώο, η καταβολη της ενίσχυσης θα γίνει στις αρχές του 2021.

Θυμίζουμε πως υπολογίζεται πως κάθε σωματείο θα λάβει περίπου 2.000 ευρώ στα πλαίσια των μέτρων στήριξης.

Πηγή: kavalapoint.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Ανοιχτά καταστήματα

Επαγγελματικος Οδηγος

Katoikia

.

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δημοφιλή

Popular posts:

TAP

Mladen Group 34

Monopolio Delivery

Mladen Group 32

Mladen Group 31

Mladen Group 30

Mladen Group 28

Mladen Group 29

Mladen Group 33

Mladen Group 01

Free Group 01

ΠΙΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΕΝΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ