Quantcast
Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Rafale F3R | Αυτή είναι η σύμβαση αγοράς των 18 μαχητικών που κατατέθηκε στη Βουλή

Αυτή είναι η σύμβαση που εισήχθη προς συζήτηση  στην Διαρκή Επιτροπή Εθνικής ‘Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής για την απόκτηση των 18 γαλλικών μαχητικών αεροσκαφών Rafale.

Το σχέδιο νόμου με τίτλο «Έγκριση σχεδίων συμβάσεων στον τομέα της άμυνας» κατατέθηκε το βράδυ της Δευτέρας στην Βουλή και σ’ αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι σχετικές συμβάσεις απόκτησης των 6 καινούργιων και των 12 μεταχειρισμένων μαχητικών Rafale από την γαλλική  Αεροπορία.

Πιο συγκεκριμένα:

Το συνολικό κόστος της σύμβασης ανέρχεται στα 2,4 δισ.€, συμπεριλαμβανομένης  τετραετής υποστήριξης και παράδοση όλων των αεροσκαφών μέχρι το 2023.

Από τα 18 αεροσκάφη  τα οποία θα βρίσκονται στο επίπεδο F3R, τα 14 θα είναι μονοθέσια (10 μεταχειρισμένα και 4 νέα) και τα 4 διθέσια  (δύο νέα και δύο μεταχειρισμένα).

Στο πακέτο περιλαμβάνεται ακόμη προμήθεια βλημάτων METEOR όπως και πιστοποίηση ( με την προσθήκη ψηφιακής αρτηρίας δεδομένων) για τους Exocet AM.39 προκειμένου αυτοί να μπορούν να εκτοξεύονται από τα Mirage 2000-5.

Η κατανομή των πληρωμών   των δόσεων έχει ως εξής: 1.509 εκατ.  Ευρω το 2021, 472 εκατ. το 2022, 67 εκ το 2024 και 34 εκατ, το 2025.

Επιπρόσθετα προβλέπεται και η προμήθεια -του απαραίτητου- προσομοιωτή πτήσεων ο οποίος θα εγκατασταθεί στην 114ΠΜ της Τανάγρας.

Δείτε την σύμβαση:

Αναλυτικότερα:

Με το άρθρο 1 προτείνεται η έγκριση του σχεδίου σύμβασης για την προμήθεια έξι καινούργιων και δώδεκα μεταχειρισμένων μαχητικών αεροσκαφών (Α/Φ) τύπου «RAFALE» και συναφών ειδών και υπηρεσιών, μεταξύ του υπουργείου Εθνικής ‘Αμυνας και της κατασκευάστριας εταιρείας με την επωνυμία «DASSAULT AVIATION».

Πρόκειται για 4 μονοθέσια καινούργια αεροσκάφη και 2 διθέσια καινούργια αεροσκάφη, 10 μονοθέσια μεταχειρισμένα αεροσκάφη και 2 διθέσια μεταχειρισμένα αεροσκάφη μαζί με την εφοδιαστική υποστήριξη, τα ανταλλακτικά, τον επίγειο εξοπλισμό υποστήριξης, την εκπαίδευση κά.

Τα πρώτα έξι μεταχειρισμένα αεροσκάφη θα αρχίσουν να παραλαμβάνονται από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους με ρυθμό ενός ανά μήνα.

Τα έξι καινούργια αεροσκάφη θα παραληφθούν την άνοιξη του 2022, ενώ τα τελευταία έξι μεταχειρισμένα θα παραληφθούν στις αρχές του 2023.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι λόγοι που οδήγησαν στη συγκεκριμένη επιλογή που περιλαμβάνει και μεταχειρισμένα αεροσκάφη, ήταν η δυνατότητα άμεσης παράδοσης αριθμού αυτών, προκειμένου να αυξηθεί σε μικρό χρονικό διάστημα κατακόρυφα η επιχειρησιακή δυνατότητα της Πολεμικής Αεροπορίας, αλλά και η συμπίεση του κόστους προκειμένου να διατεθούν πόροι και σε άλλα οπλικά συστήματα των τριών κλάδων που είναι αναγκαία.

Η γαλλική πλευρά ικανοποίησε τις απαιτήσεις της Πολεμικής Αεροπορίας ως προς την κατάσταση των μεταχειρισμένων αεροσκαφών, ενώ η κατασκευάστρια εταιρεία «DASSAULT AVIATION», παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας τους.

Αμέσως μετά την έγκριση και την υπογραφή της σύμβασης, οι πρώτοι πιλότοι και τεχνικοί της Πολεμικής Αεροπορίας ταξιδεύουν στη Γαλλία για εκπαίδευση.

Σημειώνεται ότι το αεροσκάφος «RAFALE» είναι ένα αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων, με δυνατότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης ποικιλίας αποστολών και αποτελεί ό,τι πιο σύγχρονο και αξιόμαχο διαθέτει η ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία, ενώ παράλληλα μπορεί να μεταφέρει τα ειδικά όπλα που ήδη υπάρχουν στο ελληνικό οπλοστάσιο, χωρίς να είναι αναγκαίες νέες επενδύσεις σε υποδομές και τεχνικές δυνατότητες.

Με το δεύτερο σχέδιο σύμβασης προτείνεται η έγκριση για την εν συνεχεία υποστήριξη των αεροσκαφών τύπου «RAFALE», μεταξύ του υπουργείου Εθνικής ‘Αμυνας και της εταιρείας με την επωνυμία «DASSAULT AVIATION» για τα δομικά μέρη, της εταιρείας με την επωνυμία «THALES DMS FRANCE» για τα ηλεκτρονικά μέρη και της εταιρείας με την επωνυμία «SAFRAN AIRCRAFT ENGINES» για τους κινητήρες των αεροσκαφών (Α/Φ).

Με το τρίτο σχέδιο σύμβασης προτείνεται η έγκριση για την προμήθεια εξοπλισμού (όπλων) των αεροσκαφών (Α/Φ) τύπου «RAFALE», τη συντήρηση-τροποποίηση όπλων των αεροσκαφών (Α/Φ) τύπου «M 2000/5» για χρήση από τα αεροσκάφη (Α/Φ) τύπου «RAFALE» και για συναφείς υπηρεσίες, μεταξύ του υπουργείου Εθνικής ‘Αμυνας και της κατασκευάστριας εταιρείας με την επωνυμία «ΜBDA FRANCE» Τα όπλα περιλαμβάνουν κατευθυνόμενα βλήματα «METEOR», καθώς και τις απαραίτητες αναβαθμίσεις υπαρχόντων βλημάτων, προκειμένου να μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα νέα αεροσκάφη («MICA», «SCALP», «EXOCET»).

Το νομοσχέδιο θα εισαχθεί στην Ολομέλεια της Βουλής προς συζήτηση και ψήφιση την ερχόμενη Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου.

Από τη Βουλή θα περάσει η προέγκριση των συμβάσεων και αφού ψηφιστούν από την Ολομέλεια και δημοσιευθούν σε ΦΕΚ, θα προωθηθούν στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο. Στη συνέχεια αναμένονται οι σχετικές υπογραφές και η επικύρωση των συμβάσεων από τη Βουλή.

Σημειώνεται ότι οι διαδικασίες πρόσκτησης νέων μαχητικών αεροσκαφών «RAFALE» γαλλικής κατασκευής ολοκληρώθηκαν σε χρόνο-ρεκόρ για την εκτέλεση ενός τόσο σύνθετου και μεγάλου εξοπλιστικού προγράμματος.

Λίγους μήνες μετά τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού, τον Σεπτέμβριο στο Φόρουμ της ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη, για μέτρα ενίσχυσης των Ενόπλων Δυνάμεων και την ανακοίνωση ότι η Πολεμική Αεροπορία προχωρεί άμεσα στην απόκτηση μίας μοίρας δεκαοκτώ (18) αεροσκαφών «RAFALE» αντικαθιστώντας τα παλαιά «MIRAGE», ύστερα από συνεχή επικοινωνία που είχε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας, Νικόλαος Παναγιωτόπουλος με την Γαλλίδα υπουργό ‘Αμυνας, Φλοράνς Παρλύ.

Click to comment

Απάντηση

ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Η απάντηση της Αθήνας στην Άγκυρα για τα θαλάσσια πάρκα | Δεν υποχωρούμε από τα κυριαρχικά μας δικαιώματα

Συνεχίζει τη ρητορική έντασης η Τουρκία, με αφορμή τις εξαγγελίες της Αθήνας για δημιουργία θαλάσσιου πάρκου στο Αιγαίο. Το τουρκικό Υπουργείο Άμυνας δηλώνει σε επιφυλακή για να προστατεύσει τα δικαιώματα και τα συμφέροντα της χώρας κλιμακώνοντας τις αντιδράσεις αλλά και τις απειλές.

Ερωτηθείς για αυτές τις αντιδράσεις -στην απόφαση της κυβέρνησης να δημιουργηθούν δύο θαλάσσια πάρκα σε Αιγαίο και Ιόνιο– ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης δήλωσε χαρακτηριστικά: «Έχουμε απαντήσει ξανά ότι δεν υποχωρούμε από τα κυριαρχικά μας δικαιώματα και μοναδικό ζήτημα είναι η επίλυση της μιας και μόνης διαφοράς με την Τουρκία που είναι ο καθορισμός ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας με βάση το δίκαιο της θάλασσας αλλά έχουμε δρόμο ακόμα».

Και πρόσθεσε: «Η απόφαση για τα θαλάσσια πάρκα έχει να κάνει με περιβαλλοντολογικούς καθαρά σκοπούς και συνεχίζουμε με πιστεύουμε στη συνέχιση του διαλόγου».

Επιμένει η Τουρκία

Η Άγκυρα κλιμακώνει τις απειλές, αφού πηγές του Υπουργείου Άμυνας της Τουρκίας δήλωσαν σήμερα, σύμφωνα με την τουρκική Χουριέτ, ότι είναι σε επιφυλακή για να προστατεύσουν «τα δικαιώματα, τα συμφέροντα και τα οφέλη μας στο Αιγαίο και να αποτρέψουμε τις προσπάθειες της Ελλάδας να επιβάλει μονομερές καθεστώς».

Το υπουργείο Άμυνας της Τουρκίας έκανε επίσης λόγο για «νησιά και νησίδες του Αιγαίου που δεν έχει καθοριστεί η κυριαρχία τους».

Χθες, ο εκπρόσωπος του κυβερνώντος κόμματος ΑΚΡ, Ομέρ Τσελίκ σχολίασε πως με αυτή της την ενέργεια η Ελλάδα «σαμποτάρει» τη διαδικασία ομαλοποίησης των σχέσεων των δύο χωρών και ζητά να μην «εγκαταλείψει τον δρόμο της διπλωματίας».

Παράλληλα, επισημαίνει ότι «η Τουρκία δεν θα επιτρέψει σε καμία περίπτωση οποιαδήποτε προσέγγιση για την ανακήρυξη αυτού του Θαλάσσιου Πάρκου».

«Εκφράζουμε για άλλη μια φορά, απευθυνόμενοι στην Ελλάδα, ότι δεν πρέπει να εγκαταλείψει τον δρόμο της διπλωματίας, ότι δεν πρέπει να γίνουν βήματα που θα βλάψουν την εξομάλυνση και πως σε αυτό το πλαίσιο η Τουρκία δεν θα επιτρέψει σε καμία περίπτωση οποιαδήποτε προσέγγιση για την ανακήρυξη αυτού του Θαλάσσιου Πάρκου», τόνισε ο εκπρόσωπος του AKP.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Σταϊκούρας | Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα «πράσινο» μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενθαρρύνει τη μετάβαση σε ένα “πράσινο” μοντέλο αεροπορικών μεταφορών, που θα περιορίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του διαρκώς αυξανόμενου αριθμού μετακινήσεων», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας στο «2024 ICAO Seminar on Green Airports», το οποίο πραγματοποιείται στην Αθήνα.

Κατά την τοποθέτησή του, ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε στους τέσσερις άξονες γύρω από τους οποίους περιστρέφεται η προσπάθεια της Ελλάδας για να γίνουν περισσότερο «πράσινα» τα αεροδρόμιά της:

  • Ο νέος κανονισμός AFIR, που αφορά την ανάπτυξη υποδομής εναλλακτικών καυσίμων σε όλους τους τρόπους μεταφοράς.
  • Ο κανονισμός RefuelEU για την αεροπορία, που έχει ως στόχο να αυξήσει τη ζήτηση και την προσφορά βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων.
  • Η στρατηγική των αεροδρομίων για την προσαρμογή τους στην κλιματική αλλαγή.
  • Η δυνατότητα των αεροδρομίων να χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μέσα από την ανάπτυξη πολιτικών και κινήτρων για τη μετάβαση σε καθαρότερες πηγές ενέργειας.

«Με αυτές τις πρωτοβουλίες χαράσσουμε ένα μονοπάτι που μας οδηγεί στην πράσινη μετάβαση στον τομέα των αερομεταφορών. Η Ελλάδα φιλοδοξεί να πρωτοστατήσει σε αυτή την προσπάθεια όχι μόνο γιατί αποτελεί μια δέσμευση της ΕΕ, αλλά γιατί συνιστά μια επιλογή που συμβαδίζει με το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που προωθεί η ελληνική κυβέρνηση σε όλα τα πεδία του τομέα των μεταφορών», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της τοποθέτησης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, σε άτυπη μετάφραση:

«Είναι μεγάλη τιμή που επιλέξατε φέτος την πατρίδα μας για τη διεξαγωγή του σεμιναρίου του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας, το οποίο συγκεντρώνει το παγκόσμιο ενδιαφέρον της αεροπορικής κοινότητας.

Ιδιαίτερα μάλιστα, όταν η θεματική του φετινού συνεδρίου αναδεικνύει ζητήματα που άπτονται της προστασίας του περιβάλλοντος.

Μια πρόκληση ζωτικής σημασίας για το παρόν και το μέλλον, που μας αφορά όλους και θέτει τον κλάδο της πολιτικής αεροπορίας μπροστά σε νέα δεδομένα.

Επιδιώκουμε:

  • ανάπτυξη αερολιμένων με χαμηλό ανθρακικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα, με έμφαση στα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα και την αξιοποίηση καθαρών πηγών ενέργειας, καθώς και
  • νέες λύσεις για την εξέλιξη των υποδομών στα αεροδρόμια με στόχο την κλιματική τους ανθεκτικότητα.

Τα ζητήματα αυτά έχουν μια προφανή περιβαλλοντική διάσταση. Ταυτόχρονα, όμως, έχουν και σημαντικές οικονομικές, κοινωνικές, αλλά και επιστημονικές προεκτάσεις.

Αυτή η συζήτηση αφορά άμεσα την Ελλάδα.

Το 2023 η χώρα μας κατέγραψε ιστορικό ρεκόρ επιβατικής κίνησης ξεπερνώντας τα 72 εκατ. επιβάτες στα αεροδρόμιά μας, σημειώνοντας αύξηση κατά 14% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Κατά τους πρώτους μήνες του 2024, η αυξητική τάση είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Επιπλέον, δεν αμφισβητείται ότι ο τομέας των μεταφορών είναι, μακράν, η μεγαλύτερη πηγή ρύπανσης από άνθρακα στην Ευρώπη. Σύμφωνα με προβλέψεις, έως το 2030, οι μεταφορές θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν το 44% των εκπομπών της ΕΕ.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενθαρρύνει τη μετάβαση σε ένα «πράσινο» μοντέλο αεροπορικών μεταφορών, που θα περιορίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του διαρκώς αυξανόμενου αριθμού μετακινήσεων.

Ταυτόχρονα, μεριμνά για τη διαρκή ενίσχυση του επιπέδου ασφάλειας των αεροδρομίων, σε άμεση συνεργασία με τον Οργανισμό, ο οποίος στην πρόσφατη επιθεώρησή του αναγνωρίζει την πρόοδο που έχει συντελεστεί σε αυτό το δυναμικό πεδίο.

Η Ελλάδα αύξησε τα επίπεδα αποτελεσματικής εφαρμογής των διεθνών προτύπων από το 69,1% στο 74,9%, όταν, παγκοσμίως, ο μέσος όρος βρίσκεται στο 69,3%.Και από αυτό το βήμα, θα ήθελα να εκφράσω, για ακόμη μια φορά, τη βούληση της πολιτικής ηγεσίας για περαιτέρω εμβάθυνση της συνεργασίας μας με σκοπό τη διατήρηση και ενίσχυση των προτύπων ασφάλειας και των ρυθμιστικών πολιτικών στον τομέα της αεροπορίας στην Ελλάδα.

Εστιάζοντας στη θεματική του συνεδρίου , επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω τι έχει κάνει η Ελλάδα στην κοινή προσπάθεια να γίνουν περισσότερο «πράσινα» τα αεροδρόμιά μας.

Οι ενέργειές μας αναπτύσσονται σε τέσσερις άξονες:

  1. Νέος κανονισμός AFIR

Στο πλαίσιο του σχεδίου προτάσεων «Fit for 55», η Ελλάδα και τα υπόλοιπα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ψήφισαν έναν νέο Κανονισμό για την ανάπτυξη υποδομής εναλλακτικών καυσίμων σε όλους τους τρόπους μεταφοράς.

Οι ειδικοί στόχοι του προτεινόμενου κανονισμού είναι:

  • να εξασφαλιστεί η ελάχιστη υποδομή για την υποστήριξη της απαιτούμενης χρήσης οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων σε όλους τους τρόπους μεταφοράς και σε όλα τα κράτη μέλη για την επίτευξη των κλιματικών στόχων της ΕΕ.
  • να εξασφαλιστεί η πλήρης διαλειτουργικότητα της υποδομής.

Όσον αφορά στην παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, ο νέος κανονισμός θέτει στόχους για την ανάπτυξη της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στα αεροσκάφη, στα αεροδρόμια του πυρήνα του ΔΕΔ-Μ και στο εκτεταμένο δίκτυο.

  1. Κανονισμός RefuelEU για την αεροπορία

Ο κύριος στόχος του νέου κανονισμού RefuelEU για την αεροπορία, ως βασικό μέρος του κοινοτικού σχεδίου «Fit for 55», είναι να αυξήσει τη ζήτηση και την προσφορά βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων, τα οποία έχουν χαμηλότερες εκπομπές CO2 από την κηροζίνη, διασφαλίζοντας παράλληλα ισότιμους όρους ανταγωνισμού σε ολόκληρη την αγορά αεροπορικών μεταφορών της ΕΕ.

Η νέα νομοθεσία στοχεύει να θέσει τις αεροπορικές μεταφορές στην τροχιά των κλιματικών στόχων της ΕΕ για το 2030 και το 2050, καθώς τα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα είναι ένα από τα βασικά βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα εργαλεία για την απεξάρτηση των αερομεταφορών από τον άνθρακα.

Η υποχρέωση των προμηθευτών αεροπορικών καυσίμων να διασφαλίζουν ότι όλα τα καύσιμα που διατίθενται στους φορείς εκμετάλλευσης αεροσκαφών στα αεροδρόμια της ΕΕ, να περιέχουν ένα ελάχιστο μερίδιο βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων από το 2025 και από το 2030, ένα ελάχιστο μερίδιο συνθετικών καυσίμων, με αμφότερα τα μερίδια να αυξάνονται σταδιακά έως το 2050.

Οι προμηθευτές καυσίμων θα πρέπει να ενσωματώσουν 2% βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα το 2025, 6% το 2030 και 70% το 2050.

  1. Στρατηγική των αεροδρομίων για την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή

Η Ελλάδα σε συντονισμό με τη στρατηγική της ΕΕ για την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή (Εθνικός Κλιματικός Νόμος), υιοθέτησε μια νέα στρατηγική, η οποία περιλάμβανε και υποδομές ζωτικής σημασίας, όπως τα αεροδρόμια, προκειμένου να μετριαστούν οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και να γίνουν ανθεκτικές στο κλίμα έως το 2050.

  1. Δυνατότητα των αεροδρομίων να χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

Πολλά αεροδρόμια στην Ελλάδα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας όπως ηλιακή, αιολική, αλλά και το υδρογόνο. Προσπαθούμε να αναπτύξουμε πολιτικές και κίνητρα για τη μετάβαση σε καθαρότερες πηγές ενέργειας και το διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών διατηρεί στη χώρα μας την πρωτιά φιλόδοξων πρωτοβουλιών για την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Η δέσμευσή του στην πρωτοβουλία «Route 2025», ώστε να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2025, πολύ νωρίτερα από τον στόχο της αεροπορικής βιομηχανίας για το 2050, αποτελεί οδηγό και για τα υπόλοιπα αεροδρόμια στην Ελλάδα.

Με αυτές τις πρωτοβουλίες χαράσσουμε ένα μονοπάτι που μας οδηγεί στην «πράσινη» μετάβαση στον τομέα των αερομεταφορών.

Η Ελλάδα φιλοδοξεί να πρωτοστατήσει σε αυτή την προσπάθεια όχι μόνο γιατί αποτελεί μια δέσμευση της ΕΕ, αλλά γιατί συνιστά μια επιλογή που συμβαδίζει με το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που προωθεί η ελληνική κυβέρνηση σε όλα τα πεδία του τομέα των μεταφορών.

Με αυτές τις σκέψεις, εύχομαι καλή επιτυχία στις εργασίες του Σεμιναρίου του ICAO και αναμένω με εξαιρετικό ενδιαφέρον τα συμπεράσματα σας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Δήλωση – απάντηση Μ. Λαζαρίδη στην Νομαρχιακή Επιτροπή Καβάλας του ΠΑΣΟΚ

Σε απάντηση της ανακοίνωσης της Νομαρχιακής Επιτροπής Καβάλας του ΠΑΣΟΚ Κινήματος Αλλαγής, ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, έκανε την εξής δήλωση:

«Θα ήθελα να εκφράσω την ικανοποίησή μου, επειδή με αφορμή την ομιλία μου στη Βουλή για την ενίσχυση της δημόσιας υγείας, η Νομαρχιακή Επιτροπή Καβάλας του ΠΑΣΟΚ μας υπενθύμισε την ύπαρξη της! Διαπιστώνοντας από τις δημοσκοπήσεις, αλλά και τον σφυγμό της κοινωνίας, ότι έχουν πάρει την κατιούσα και αδυνατούν να πείσουν τους πολίτες για το ανύπαρκτο

  • είναι η αλήθεια – αφήγημά τους, τα μέλη της Επιτροπής επιδίδονται σε ένα κρεσέντο αντιπολιτευτικού οίστρου, με τη γνωστή συνταγή του μηδενισμού και του “όχι σε όλα”.

Χρειάστηκαν βέβαια πέντε ημέρες και 463 λέξεις για να απαντήσουν!

Επιμένοντας, όμως, στα ίδια λάθη, τα οποία έφεραν το κόμμα τους να “φλερτάρει” με μονοψήφια ποσοστά. Και όμως συνεχίζουν.

Κατηγορούν την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για το θεσμό των απογευματινών χειρουργείων, ξεχνώντας – ή κάνοντας ότι δεν θυμούνται – πως το ΠΑΣΟΚ ήταν αυτό που με νόμο της Κυβέρνησης Σημίτη, το 2001, καθιέρωνε τα απογευματινά επ αμοιβή ιατρεία και τα απογευματινά χειρουργεία, τα οποία δεν κατάφερε να λειτουργήσει.

Πόση υποκρισία πια!

Λες και οι πολίτες δεν βλέπουν και δεν αντιλαμβάνονται τις προσπάθειες της Πολιτείας, σε συνεργασία με το προσωπικό των Νοσοκομείων και των Κέντρων Υγείας για τη βελτίωση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Αυτού του Συστήματος που στην περίοδο της πανδημίας, με τη συμβολή όλων, άντεξε, την ίδια ώρα που Συστήματα Υγείας άλλων, ανεπτυγμένων ευρωπαϊκών χωρών κατέρρεαν.

Όσο για τα fake news περί ιδιωτικοποίησης του Ε.Σ.Υ., ας το πάρουν απόφαση. Το Εθνικό Σύστημα Υγείας μέρα με τη μέρα ισχυροποιείται και ο δημόσιος χαρακτήρας
του ενισχύεται διαρκώς. Κανείς δεν είπε ότι όλα είναι τέλεια, αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από πριν. Και η προσπάθεια συνεχίζεται σε όλη την Ελλάδα και ασφαλώς και στην Καβάλα.

Η χώρα και οι άνθρωποί της προχωρούν μπροστά, προσπερνώντας τα εμπόδια που προκύπτουν στην πορεία και παρά την επιθυμία ορισμένων περί του αντιθέτου. Όσο για το ΠΑΣΟΚ, το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη.

Υ.Γ. Κάτι τελευταίο. Επειδή με προσκαλούν – προκαλούν να επισκεφθώ το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, τους υπενθυμίζω ότι όσες φορές έχω πάει εγώ σε αυτό για να
προσπαθήσουμε να λύσουμε προβλήματα, όλα μαζί τα στελέχη της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ δεν έχουν πάει».

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en