Περιστατικό κατάληψης θέσης στάθμευσης ΑμεΑ

Έρχονται στο προσκήνιο μέσα από ένα θλιβερό περιστατικό κατάληψης θέσης στάθμευσης ΑμεΑ σε κατάστημα της περιοχής Ιχθυόσκαλας στην πόλη της Καβάλας, η αδιαφορία και η έλλειψη σεβασμού προς τα άτομα με αναπηρίες. Το περιστατικό αφορά δυο θέσεις στάθμευσης οχημάτων ΑμεΑ οι οποίες βρέθηκαν κατειλημμένες από δυο ΙΧ χωρίς ειδική σήμανση.

Ο πολίτης δεν κάλεσε την Τροχαία, παρακάλεσε την υπεύθυνη του καταστήματος να ειδοποιήσει τους οδηγούς να πάρουν τα αυτοκίνητα τους από τις συγκεκριμένες θέσεις που είναι μόνο για ΑμεΑ. Η μια οδηγός ήρθε αμέσως και ζήτησε συγνώμη. Ο άλλος οδηγός ήταν το ακριβώς αντίθετο. Άρχισε να βρίζει, και να απειλεί, γιατί τον ειδοποιήσαν και τον ενοχλήσαν να φύγει από το πάρκινγκ των ΑμεΑ. Αργότερα σε συνεννόηση με τον νομικό σύμβουλο του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ, σε έγκλιση και αγωγή σε βάρος του.