Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Παληό Καβάλας | Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε τοίχο σπιτιού

Δημοσιεύτηκε

στις

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 4 Ιουνίου 2019 στην ανατολική είσοδο του Παληού Καβάλας, όταν ένα αυτοκίνητο έπεσε στον τοίχο σπιτιού, ξηλώνοντας παράλληλα το προστατευτικό κιγκλίδωμα του πεζοδρομίου. Προανάκριση για τα αίτια του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Καβάλας, ενώ ο οδηγός του οχήματος διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο Καβάλας.

kavalapost

 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Έρχονται αυξήσεις πάνω από 100% στα Τέλη Κυκλοφορίας!

Δημοσιεύτηκε

στις

Η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει πρέπει να επιληφθεί άμεσα του θέματος καθώς το WLTP προκαλεί αυξήσεις-μαμούθ. Αναλυτικά παραδείγματα…

Αλλάζουν τα δεδομένα για τους νέους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων από την 1η Σεπτεμβρίου που τίθεται σε ισχύ ο νέος τρόπος μέτρησης των εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου o οποίος ονομάζεται WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και θα αυξήσει τα δεδομένα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα και κατ’ επέκταση και τα Τέλη Κυκλοφορίας.

Το πρόβλημα έχει να κάνει με τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι θα δουν το κόστος χρήσης των οχημάτων τους να «απογειώνεται» εξαιτίας της αύξηση των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας.

Ειδικότερα ο νέος τρόπος υπολογισμού των εκπομπών ρύπων WLTP είναι δεδομένο ότι θα αυξήσει τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να αυξηθούν ανάλογα και τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας.

Oι αυξήσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας θα επηρεάσουν σε όσα αυτοκίνητα ταξινομηθούν μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2019.

Ειδικότερα σύμφωνα με έρευνα του Newsauto.gr σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο με χιλιάρη turbo κινητήρα βενζίνης τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται σε 161 ευρώ από 108 ευρώ! Δηλαδή τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται κατά 49%.

Σε μικρομεσαίο SUV με κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 1,7 λίτρου τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας από 148 ευρώ ανεβαίνουν στα 266 ευρώ! Δηλαδή τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται κατά 79,7%.

Σε άλλο μεσαίο SUV με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας από 265 ευρώ ανεβαίνουν στα 407 ευρώ! Δηλαδή από την 1η Σεπτεμβρίου τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται κατά 53,5%.

Σε υπερπολυτελές SUV με turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 292 ευρώ ενώ από την 1η Σεπτεμβρίου θα κυμαίνονται σε 595 ευρώ! Δηλαδή η αύξηση που θα καταγράψουν θα ανέρχεται σε 103,7%.

 

 

Άμεσες ενέργειες

Η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 7ης Ιουλίου θα πρέπει άμεσα να λύσει τον γρίφο των Τελών Κυκλοφορίας 2020 καθώς ο χρόνος θα είναι πολύ περιορισμένος μέχρι το Δεκέμβριο όποτε και εκπνέει η εξόφλησή τους.

Η αύξηση των εκπομπών ρύπων θα αλλάξει ριζικά τα δεδομένα στο ύψος των Τελών Κυκλοφορίας που καταβάλλουν οι ιδιοκτήτες τους ενώ επίσης ανατρέπει να δεδομένα και τις εταιρείες χρονομίσθωσης αλλά και ενοικίασης αυτοκινήτων.

Ειδικά μάλιστα τη στιγμή που πάνω από το 55% των πωλήσεων στα καινούρια αυτοκίνητα αφορούν εταιρικές πωλήσεις είναι δεδομένο πως και οι μισθώσεις των καινούριων αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν εξαιτίας των υψηλότερων Τελών Κυκλοφορίας!

 

 

Αναγκαία η αλλαγή των συντελεστών στα Τέλη Κυκλοφορίας

Στην Ελλάδα τα Τέλη Κυκλοφορίας είναι 4 ταχυτήτων και περιλαμβάνουν Τέλη ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα για οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορία έως το τέλος Οκτωβρίου 2010 (διαφορετικά ποσά ανάλογα με το έτος της 1ης Άδειας Κυκλοφορίας που ορίζεται πριν το 2000, από 2001 έως 2005 και από 2006 έως Οκτώβριο του 2010) ενώ από το Νοέμβριο του 2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων.

Οι εφαρμογή του νέου προτύπου WLTP θα επηρεάσει αρνητικά μόνο τα καινούρια αυτοκίνητα καθώς για τα παλαιότερα δεν υπάρχουν στοιχεία μετρήσεων με το νέο καθεστώς.

Οπότε στα νέα οχήματα θα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν οι συντελεστές και τα όρια των ρύπων ώστε το κόστος χρήσης να διατηρηθεί σε ανεκτά επίπεδα για τους καταναλωτές και να μην «βουλιάξουν» οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων που κατ΄επέκταση θα προκαλέσουν κλυδωνισμούς στην ελληνική οικονομία.

Να υπενθυμίσουμε πως τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας με βάσει τις εκπομπές ρύπων διαμορφώνονται ως εξής:

0-90 γρ. CO2 – Μηδέν ευρώ
91-100 γρ. CO2 – 0,90 ευρώ / γραμμάριο
101-120 γρ. CO2 – 0,98 ευρώ / γραμμάριο
121-140 γρ. CO2 – 1,20 ευρώ / γραμμάριο
141-160 γρ. CO2 – 1,85 ευρώ / γραμμάριο
161-180 γρ. CO2 – 2,45 ευρώ / γραμμάριο
181-200 γρ. CO2 – 2,78 ευρώ / γραμμάριο
201-250 γρ. CO2 – 3,05 ευρώ / γραμμάριο
Άνω από 251 γρ. CO2 – 3,72 ευρώ / γραμμάριο

Τα αυτοκίνητα στα όποια τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων ξεπερνούν το 1,2 εκατ. μονάδες και πάνω από 2,5 εκατ. οχήματα ιδιοκτήτες πληρώνουν με βάσει τον κυβισμό του κινητήρα.

 

 

«Εξαφανίζονται» τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας

Εκτός από την αύξηση του κόστους χρήσης η εφαρμογή του WLTP αναμένεται να… «εξαφανίσει» τα αυτοκίνητα με Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας καθώς θα αυξηθούν και οι ρύποι στα εν λόγω μοντέλα.

Μάλιστα η αύξηση των εκπομπών CO2 εξαιτίας της νέας μέτρησης θα επηρεάσει όχι μόνο τα οχήματα με κινητήρες χαμηλού κυβισμού αλλά και τα υβριδικά καθώς θα αυξηθούν και σε αυτά τα μοντέλα οι ρύποι και είναι πολύ πιθανό οι ιδιοκτήτες τους μετά την 1η Σεπτεμβρίου να επιβαρύνονται με ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας.

Τι φοβούνται οι κατασκευαστές

Φόρους 413 δισ. ευρώ εισπράττουν τα 15 κράτη-μέλη της ΕΕ ετησίως από τους φόρους στα οχήματα ποσό το οποίο είναι τριπλάσιο του προϋπολογισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Μάλιστα τα έσοδα από την φορολογία στα οχήματα αυξήθηκαν κατά 4% το 2018 σε σχέση με το 2017.

Πάντως ολοένα και περισσότερα κράτη-μέλη υιοθετούν φορολογία βάσει των εκπομπών CO2.

Εάν οι εθνικές κυβερνήσεις απλώς εφαρμόσουν το υφιστάμενο σύστημα φόρου CO2 στις νέες τιμές WLTP, τότε θα αυξηθεί ραγδαία το κόστος χρήσης λόγω των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας.

Πάντως η Δανία ήδη εφάρμοσε τον πρώτο φόρο WLTP στα αυτοκίνητα αυξάνοντας το κόστος χρήσης…

Στην Ελλάδα ελπίζουμε η νέα κυβέρνηση να μην υιοθετήσει το WLTP ως έναν επιπλέον τρόπο αύξησης των εσόδων καθώς είναι πολύ πιθανό αντί για άνοδο εσόδων να καταγραφεί μπαράζ καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας με αντίθετα από τα προσδοκόμενα αποτελέσματα.

Ο πρώτος φόρος WLTP εφαρμόστηκε από την Δανία ενώ τα υπόλοιπα κράτη-μέλη έχουν διορία έως τον Σεπτέμβριο να εφαρμόσουν το νέο σύστημα υπολογισμού των ρύπων και της κατανάλωσης.

Ο γενικός γραμματέας του ACEA έχει επισημάνει ότι: «Οι κυβερνήσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι η μετάβαση στο WLTP δεν θα επηρεάσει αρνητικά τη φορολογία των οχημάτων. Εάν δεν το πράξουν, θα μπορούσε να αυξηθεί η οικονομική επιβάρυνση για τους καταναλωτές και να οδηγήσει σε γενική σύγχυση».

newsauto

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ανακοινώθηκαν τα όνοματα στα ψηφοδέλτια της ΝΔ σε ΑΜ-Θ και Σέρρες

Δημοσιεύτηκε

στις

Η ριζική ανανέωση της Νέας Δημοκρατίας που είχε υποσχεθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης γίνεται πράξη με τη σημερινή ανακοίνωση των 419 υποψηφίων βουλευτών της, οι οποίοι θα διεκδικήσουν μια θέση στη νέα βουλή που θα προκύψει από τις εκλογές της 7ης Ιουλίου.

Έξι στους δέκα υποψηφίους είναι νέα πρόσωπα που δεν έχουν ποτέ στο παρελθόν εμπλακεί στην κεντρική πολιτική σκηνή και θα είναι η πρώτη φορά που θα διεκδικήσουν την ψήφο των Ελλήνων σε εθνικές εκλογές. Στην πράξη, μάλιστα, η ανανέωση αυτή είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή. Και αυτό γιατί αν εξαιρεθούν οι 78 σημερινοί βουλευτές της ΝΔ που διεκδικούν την επανεκλογή τους, από τους 341 «υπολοίπους» υποψηφίους, οι 243 -δηλαδή το 72%- δεν είχε ποτέ στο παρελθόν διεκδικήσει την ψήφο των πολιτών για το εθνικό κοινοβούλιο.

Έχει δε ιδιαίτερη σημασία ότι 43 υποψήφιοι προέρχονται από το Μητρώο Στελεχών. Δηλαδή την καινοτόμο πρωτοβουλία που υλοποίησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης αμέσως μετά την εκλογή του στην προεδρία της ΝΔ, απευθύνοντας δημόσια πρόσκληση πολιτικής συμπόρευσης σε πρόσωπα που δεν είχαν ποτέ στο παρελθόν ασχοληθεί με την ενεργό πολιτική.

Η ανανέωση γίνεται πράξη και ηλικιακά. 139 από τους υποψηφίους είναι κάτω των 45 ετών. Μάλιστα 67 εξ αυτών ανήκουν στην γενιά των 30άρηδων, ενώ 12 έχουν γεννηθεί στην δεκαετία του ’90, δηλαδή δεν έχουν κλείσει καν τα 30 τους χρόνια. Ο μέσος όρος ηλικίας όλων των υποψηφίων είναι τα 49 έτη, ενώ η ΝΔ είναι το πρώτο κόμμα που απολύτως συνειδητά ξεπέρασε ακόμη και το υποχρεωτικό όριο ποσόστωσης των φύλων, καθώς το 43% των υποψηφίων είναι γυναίκες. Σε ορισμένες μάλιστα περιφέρειες είναι η πρώτη φορά που υπάρχει απόλυτη ισορροπία (50%-50%) στους υποψήφιους ανάμεσα στα δύο φύλα.

Υπενθυμίζεται τέλος ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης που ως αρχηγός κόμματος δικαιούται να είναι υποψήφιος σε τρεις περιφέρειες, επέλεξε την Δυτική Αθήνα, την Β Πειραιά και την Αχαΐα οι οποίες ήταν από τις ελάχιστες περιοχές της χώρας, στις οποίες η ΝΔ δεν είχε την πρώτη θέση στις πρόσφατες Ευρωεκλογές.

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Τα ονόματα που απαρτίζουν το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Καβάλα

Δημοσιεύτηκε

στις

Τέλος στα σενάρια και στην παραφιλολογία η οποία οξύνθηκε ιδιαίτερα μετά τις ευρωεκλογές για το ποια πρόσωπα θα απαρτίζουν το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας για την Καβάλα στον δρόμο για τις εθνικές εκλογές.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης φαίνεται ότι κατέληξε στην κατάρτιση του ψηφοδελτίου της Καβάλας (αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση του κόμματος) μετά από πολλές διαβουλεύσεις και «σβήσε-γράψε», με την τελική λίστα να ορίζεται τελικά ως εξής: Ο νυν βουλευτής Νίκος Παναγιωτόπουλος, ο Σύμβουλος Επικοινωνίας του προέδρου της ΝΔ Μακάριος Λαζαρίδης -η υποψηφιότητα του οποίου ήταν ήδη γνωστή εδώ και μέρες δια στόματος του ίδιου του προέδρου της ΝΔ-, ο Γιάννης Πασχαλίδης, ο Γιώργος Καλαντζής, η Μαρία Χατζηκωνσταντίνου και η Βάσω Παπουτσή-Μήττα θα δώσουν τη μάχη για την είσοδό τους στη Βουλή.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ωρίμανση μελετών κι εκτέλεση του έργου της Σιδηροδρομικής Σύνδεσης της Καβάλας

Δημοσιεύτηκε

στις

Ένα από τα σημαντικά μελλοντικά έργα υποδομής της χώρας, θα είναι η νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Ξάνθη. Η γραμμή αυτή θα είναι παραλιακή σχεδόν κατά μήκος της Εγνατίας Οδού και στόχος είναι να μειώσει την χρονοαπόσταση μεταξύ των δύο σημείων κατά πολύ. Ήδη εδώ και καιρό γνωρίζουμε ότι αυτό το έργο είναι τμήμα του λεγόμενου Sea2Sea, της ένωσης των λιμανιών της χώρας μας Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Αλεξανδρούπολη με εκείνα του Μπουργκάς, της Βάρνας και του Ρούσε στη Βουλγαρία και αποτελεί το ανατολικό τμήμα της λεγόμενης Σιδηροδρομικής Εγνατίας.

Το κόστος για αυτή τη νέα γραμμή κοστολογείται σε περίπου 1δισ.ευρώ και περιλαμβάνει περίπου 215χλμ νέας ηλεκτροκινούμενης γραμμής και είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα.

Το πρώτο ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη και φτάνει μέχρι την Νέα Καρβάλη. Έχει μήκος 180χλμ και προβλέπονται σημαντικά τεχνικά έργα και έχει αρχικό εκτιμώμενο κόστος 1δισ.ευρώ. Οι μελέτες πραγματοποιούνται από τον ΟΣΕ. Το δεύτερο τμήμα είναι το Νέα Καρβάλη- Τοξότες Ξάνθης, όπου συναντά την υφιστάμενη γραμμή για Αλεξανδρούπολη. Έχει μήκος 35χλμ και περιλαμβάνει σταθμό στο νέο λιμάνι της Καβάλας, στη Νέα Καρβάλη. Το κόστος εδώ φτάνει τα 250εκατ.ευρώ.

Στο σύνολο της η νέα γραμμή θα περιλαμβάνει ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση, ΕTCS και οι ταχύτητες θα φτάνουν μέχρι και 200χλμ/ώρα. Θα μειώνει κατά 130χλμ την απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων και το Θεσσαλονίκη-Ξάνθη θα διεξάγεται σε λιγότερο από δύο ώρες ενώ αντίστοιχα θα μειώσει και την απόσταση μέχρι την Αλεξανδρούπολη σε περίπου 3 ώρες.

Στο τμήμα Νέα Καρβάλη-Τοξότες Ξάνθης οι μελέτες Γ`φάσης (οριστικές μελέτες) ξεκίνησαν από τον Αύγουστο του 2018.

(Πηγή: ypodomes.com-Νίκος Καραγιάννης,proininews)

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
professional camera ad
filippidis marmara banner
nikos keramika banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: