Oι 300 βάζουν χέρι και στην διάφημιση στην τηλεόραση

Στη Βουλή, λίαν συντόμως, προς συζήτηση και ψήφιση το σχέδιο νόμου για την πλατφόρμα αγοράς και πώλησης διαφημιστικού χρόνου στην τηλεόραση. Οι σταθμοί που θα εκπέμψουν σε εθνική εμβέλεια θα κληθούν να το εφαρμόσουν άμεσα, με πρώτη προφανή συνέπεια την κατάργηση των επιστροφών.

Σύμφωνα με τις έως τώρα ενδείξεις, στην τιμή της διαφήμισης για τα εθνικής εμβέλειας κανάλια δεν θα υπάρχει το αγγελιόσημο (21,5%), το οποίο καταργείται στις 15 Σεπτεμβρίου, και οι ανεξέλεγκτες επιστροφές.

Θα υπάρχει όμως ο ειδικός φόρος διαφήμισης 20%, ο ΦΠΑ 24% και μια επιβάρυνση 10% υπέρ του ΕΚΟΜΕ από τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Συνολικά το 54% της διαφήμισης θα κατευθύνεται προς το κράτος, με υποχρέωση των τηλεοπτικών σταθμών για πλήρη ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων.