Connect with us

AUTOMOTO

Όσα αλλάζουν για τα διπλώματα οδήγησης, τι θα γίνει με τις «γουρούνες»

Δημοσιεύτηκε

στις

Επανέρχεται το παλιό καθεστώς εξέτασης για τα διπλώματα οδήγησης με το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητείται σήμερα στην αρμόδια Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλή και αύριο αναμένεται να ψηφιστεί, που βάζει τέλος στην ταλαιπωρία που έχουν υποστεί πάνω από 100.000 υποψήφιοι οδηγοί, αλλά και χιλιάδες ηλικιωμένοι οδηγοί, οι οποίοι ήθελαν να ανανεώσουν τα διπλώματά τους.

Παράλληλα, με το νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και Άλλες Επείγουσες Διατάξεις», συστήνεται Επιτροπή, η οποία θα επεξεργαστεί ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο για τη διενέργεια εξετάσεων υποψηφίων οδηγών, «προκειμένου να συνταχθεί ένα νέο νομοσχέδιο, το οποίο θα είναι εφαρμόσιμο και θα περιορίσει το φαινόμενο της διαφθοράς, όπου υπάρχει. Το έργο της Επιτροπής θα είναι εξάμηνο και μπορεί να παραταθεί για 3 ακόμη μήνες, εφόσον κριθεί αναγκαίο».

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο κρίθηκε σκόπιμο να κατατεθεί, προκειμένου να αντιμετωπισθούν οι επιπτώσεις από τις δυσκολίες εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας στην έκδοση αδειών οδήγησης.

Προβλήματα του ισχύοντος νόμου, σύμφωνα με το υπουργείο:

α. Δεν γίνονται εξετάσεις υποψηφίων οδηγών από τον Οκτώβριο του 2018, με συνέπεια

  • ο αριθμός των υποψηφίων οδηγών να ξεπερνά τις 100.000. Ένα μεγάλο μέρος αυτών επιθυμούν να λάβουν την άδεια οδήγησης προκειμένου να προσληφθούν για εργασία ως οδηγοί είτε για να έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε διαγωνισμούς που απαιτούν την κατοχή άδειας οδήγησης.

β. Ο νόμος προέβλεπε τη δημιουργία ειδικών διαμορφωμένων χώρων για τις ειδικές δοκιμασίες (οπισθοπορεία και παρκάρισμα). Τέτοιοι χώροι δεν βρέθηκαν σε όλη την Ελλάδα με αποτέλεσμα να μη γίνονται εξετάσεις.

  • Όπου βρέθηκαν χώροι, όπως στο ΚΤΕΟ Χολαργού, η αναμονή για την εξέταση ήταν μεγάλη εξαιτίας του συνωστισμού των υποψηφίων (120 – 150 κάθε μέρα) με συνέπεια η ποιότητα των εξετάσεων να είναι χαμηλή.

γ. Οι εκπαιδευτές αρνούνται να διαθέσουν τα εκπαιδευτικά τους οχήματα χωρίς τη δική τους παρουσία, καθώς στην περίπτωση ατυχήματος, οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν τους καλύπτουν, εφόσον δεν συνοδεύουν τον εκπαιδευόμενο.

δ. Η υποχρέωση ασφάλισης των υποψηφίων οδηγών ατομικά, δημιούργησε πρόβλημα καθώς, αρχικά οι ασφαλιστικές εταιρείες αρνήθηκαν να χορηγήσουν τέτοια ασφαλιστήρια. Στη συνέχεια, χορηγούσαν ατομικά ασφαλιστήρια υποψηφίων οδηγών, τα οποία κόστιζαν περίπου 120-140 ευρώ για τα επιβατικά Ι.Χ. και 150-180 ευρώ για τα βαρέα οχήματα. Η ασφάλιση αυτή κάλυπτε το χρονικό διάστημα μισής ώρας της εξέτασης, ενώ τα ποσά αυτά καλύπτουν σε αρκετές περιπτώσεις και την ετήσια ασφάλεια των Ι.Χ. αυτοκινήτων.

ε. Δεν υφίστατο στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο αναγκαίος εξοπλισμός (κάμερες παρακολούθησης) προκειμένου να είναι εφαρμόσιμες οι διατάξεις.

Προτεινόμενες ρυθμίσεις

Συστήνεται επιτροπή, η οποία θα επεξεργαστεί ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο για τη διενέργεια εξετάσεων υποψηφίων οδηγών, προκειμένου να συνταχθεί ένα νέο νομοσχέδιο, το οποίο θα είναι εφαρμόσιμο και θα περιορίσει το φαινόμενο της διαφθοράς, όπου υπάρχει. Το έργο της επιτροπής θα είναι εξάμηνο και μπορεί να παραταθεί για 3 ακόμη μήνες, εφόσον κριθεί αναγκαίο.

Άδειες οδήγησης

Έως την ολοκλήρωση του έργου της επιτροπής καταργούνται τα άρθρα που επέφεραν τα προβλήματα και επανέρχεται το θεσμικό πλαίσιο που προϋπήρχε της ψήφισης του ισχύοντος νόμου.

Το έργο της δοκιμασίας προσόντων διενεργείται από δύο υπαλλήλους – εξεταστές. Έως και την 30η Απριλίου 2020, στο πλαίσιο διασφάλισης της εξυπηρέτησης των υποψηφίων οδηγών με αιτιολογημένη απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη, δύναται να διενεργούνται οι δοκιμασίες προσόντων και συμπεριφοράς από έναν εξεταστή. Η συσσώρευση αιτημάτων έκδοσης νέων αδειών είναι τεράστια.

Δευτεροβάθμιες Υγειονομικές Επιτροπές

Επικαιροποιούνται οι διατάξεις που αφορούν στη διενέργεια της ιατρικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Συστήνονται Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές, τις οποίες κατήργησε η προηγούμενη Κυβέρνηση και σχεδόν όλοι οι πολίτες άνω των 80 ετών πιστοποιούνταν ικανοί ανά ειδικότητα γιατρού, πλην ελαχίστων περιπτώσεων, όπου περιοριζόταν ο χρόνος ισχύος των αδειών οδήγησης.

Το παράβολο που θα καταβάλλουν οι προς εξέταση οδηγοί στην ΔΙΕ είναι μικρότερο του καταβαλλόμενου σήμερα σε κάθε επίσκεψη γιατρού. Σήμερα, οι ηλικιωμένοι πρέπει να επισκεφτούν 4 γιατρούς και να πληρώσουν 40 ευρώ, ενώ στην ΔΙΕ για όλους τους γιατρούς θα πληρώσουν 30 ευρώ (3Χ10).

Άνω των 74

Καταργείται η υποχρεωτική επανεξέταση των κατόχων αδειών οδήγησης που επιθυμούν να ανανεώσουν την άδεια οδήγησής τους και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 74 ετών.

Το μέτρο αυτό αποτελεί διάκριση εις βάρος των ηλικιωμένων και έχει επιφέρει πολλά προβλήματα στην εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων πολιτών.

Ειδικότερα,

  • για να αναθεωρήσουν την άδεια οδήγησης, εκτός από τις ιατρικές εξετάσεις, έπρεπε να επισκεφτούν τις Περιφερειακές Υπηρεσίες τουλάχιστον 4 φορές, προκειμένου να πάρουν τις άδειες οδήγησης. Δεκάδες χιλιάδες πολίτες βρίσκονται σε αναμονή και ο προηγούμενος Υπουργός έδινε συνεχώς παρατάσεις.
  • Η εξέταση ήταν υποτυπώδης (οδήγηση σε ένα δρόμο 500-800 μέτρων) και γι’ αυτό οι απορριφθέντες ήταν πολύ λίγοι. Αμφισβητείται αν το μέτρο αυτό επιφέρει αποτελέσματα στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Οδήγηση στα 17 έτη

Η συνοδευόμενη οδήγηση καταργείται, γιατί με τον τρόπο που θεσμοθετήθηκε (θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση και θεωρητική και πρακτική εξέταση στην ηλικία των 17 ετών), όπως ισχύει και για την ηλικία των υποψηφίων που έχουν συμπληρώσει τα 18 έτη, δημιουργεί προβλήματα στην εφαρμογή του (συνοδεία οδηγού, ειδική ασφαλιστική κάλυψη, διοικητικές κυρώσεις). Η επιτροπή που συστήνεται θα επανεξετάσει το μέτρο αυτό, λαμβάνοντας υπόψη την πρόβλεψη της οδηγίας 2006/126 που δίνει στα κράτη – μέλη τη δυνατότητα μείωσης του κατώτατου ορίου ηλικίας στα 17 έτη για την κατηγορία Β (επιβατικά) και για οδήγηση μόνο εντός της ελληνικής Επικράτειας.

«Γουρούνες»

Καταργείται η καθολική απαγόρευση κίνησης των ελαφρών και βαρέων τετράτροχων μοτοσικλετών που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα εσωτερικής καύσης με κυλινδρισμό έως 125 κυβικά εκατοστά, σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους που εφαρμόζεται ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, δεδομένου ότι πρόκειται για οχήματα που έχουν εγκριθεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας και πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο οικείος δήμος ή οικεία Περιφέρεια στην περιοχή αρμοδιότητάς τους έχουν τη δυνατότητα να θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία οχημάτων οιασδήποτε κατηγορίας σε ορισμένες περιοχές ή σε όλο το οδικό δίκτυο, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 52 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Τι προβλέπει το σχέδιο της κυβέρνησης για τα τέλη κυκλοφορίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Δεν υπάρχει περίπτωση καμία κυβέρνηση να μειώσει τα τέλη κυκλοφορίας στα παλιά αυτοκίνητα, καθώς στην Ευρώπη επικρατεί η αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ξεκαθαρίζοντας ότι φέτος δεν θα υπάρξει αλλαγή των τελών κυκλοφορίας.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open, ο υπουργός τόνισε ότι «αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δώσουμε φορολογικά κίνητρα για να ανανεωθεί ο στόλος των αυτοκινήτων που στην Ελλάδα πλησιάζει τα 15 χρόνια, όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι οκτώ χρόνια.

Θα πρέπει, πρόσθεσε, αυτοκίνητα νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, έστω και λίγο μεταχειρισμένα, να μην έχουν τους σημερινούς δασμούς. Όπως είπε, τα κίνητρα αυτά θα δοθούν μέσα στον επόμενο χρόνο.

Αναφερόμενος στο αν θα υπάρξει υποχρέωση για χειμερινά ελαστικά στα αυτοκίνητα, ο κ. Καραμανλής είπε ότι δεν «είπαμε για υποχρεωτικά χειμερινά ελαστικά», τονίζοντας όμως ότι αλυσίδες στα αυτοκίνητα υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα. Όπως είπε, πρόθεση είναι να επιβάλλονται τα ελαστικά αυτά, όταν έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα. Και τα επιβατικά αυτοκίνητα που θέλουν να κυκλοφορούν στους πέντε εθνικούς δρόμους όταν υπάρχει πρόβλεψη για ακραία καιρικά φαινόμενα, θα πρέπει να έχουν χιονολάστιχα, είπε ο υπουργός.

 

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πάνω από 10% η αύξηση στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων το 2019

Δημοσιεύτηκε

στις

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2019 όσον αφορά τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων. Η αύξηση που παρατηρήθηκε πέρσι σε σχέση με το 2018 ήταν της τάξης του 10,3%, με συνολικά 114.110 πωλήσεις, ενώ μόνο τον Δεκέμβριο πουλήθηκαν 6.598 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 23,6% σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.

Άνοδο σημείωσαν την περσινή χρονιά και οι πωλήσεις καινούριων φορτηγών (15,8%) με 8.399 μονάδες, με τον περασμένο μήνα να πωλούνται συνολικά 706 φορτηγά. Μεγάλη άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις των καινούριων λεωφορείων, με την αύξηση να φτάνει σε ποσοστό 38,4% με 364 μονάδες, ενώ αυξημένες ήταν και οι πωλήσεις των δικύκλων με αύξηση 14,5% και 38.230 μονάδες όλο το 2019.

Από το σύνολο των πωλήσεων στα καινούρια αυτοκίνητα το 2019, τα βενζινοκίνητα άγγιξαν το 65,1% του συνόλου των πωλήσεων, με αυτά που είχαν ως κύριο καύσιμο το πετρέλαιο να περιορίζονται στο 26,6%. Αύξηση των πωλήσεων σημείωσαν τα υβριδικά μοντέλα που αγγίζουν πλέον το 5,8%, ενώ στο 0,4% κυμάνθηκαν οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σημαντική αύξηση γνώρισαν και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων που κινούνται με φυσικό αέριο, καταλαμβάνοντας συνολικά το 1,4% των πωλήσεων.

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, από το σύνολο των αυτοκινήτων, τα οχήματα SUV κατέλαβαν το 48,7% το 2019 από το 39,1% που ήταν το 2018. Από τις κατηγορίες που σημείωσαν μεγάλη αύξηση στα οχήματα ελεύθερου χρόνου (SUV) ήταν η κατηγορία Β και C με ποσοστά 28,5% και 23,9% αντίστοιχα.

Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης τον Νοέμβριο του 2019 πουλήθηκαν 1.175.959 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 4,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με την Ελλάδα να συνεισφέρει με 7.464 πωλήσεις.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τέλος χρόνου για τέλη κυκλοφορίας και κατάθεση πινακίδων στην Εφορία

Δημοσιεύτηκε

στις

Τέλος χρόνου για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας του 2020 αλλά και για την κατάθεση πινακίδων στην Εφορία από τους φορολογούμενους οι οποίοι δεν επιθυμούν να κυκλοφορούν τα ΙΧ αυτοκίνητά τους καθώς αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στα έξοδα χρήσης και συντήρησης.

Μόνο με την κατάθεση των πινακίδων απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας, το τεκμήριο του αυτοκινήτων, από την υποχρέωση ασφάλισης του οχήματος και από τον τεχνικό έλεγχο. Σε διαφορετική περίπτωση, ακόμα και εάν το Ι.Χ. δεν κινείται, συνεχίζει να επιβαρύνεται με τα παραπάνω.

Οι φορολογούμενοι έχουν προθεσμία έως αύριο Τετάρτη προκειμένου να υποβάλουν στην Εφορία τη δήλωση «ακινησίας» και την κατάθεση των πινακίδων του οχήματός τους.

Νέα παράταση δεν πρόκειται να δοθεί.

Η διαδικασία και τα δικαιολογητικά
Κάθε φορολογούμενος που ενδιαφέρεται να υποβάλει δήλωση «ακινησίας» και να καταθέσει τις πινακίδες του ΙΧ αυτοκινήτου του στη Δ.Ο.Υ. οφείλει να προσκομίσει:

α) την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος

β) τις πινακίδες κυκλοφορίας

γ) φωτοτυπία της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος (Ε1) και του αντίστοιχου εκκαθαριστικού του 2019 (του φορολογικού έτους 2018), από όπου πρέπει να αποδεικνύεται ότι ο ίδιος είναι ο κάτοχος του Ι.Χ.

δ) απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του 2019

ε) υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 στην οποία πρέπει:

– να αναφέρεται ότι η ακινητοποίηση του οχήματος γίνεται σε κλειστό ιδιωτικό χώρο

– να αναγράφονται τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του οχήματος

στ) αστυνομική ταυτότητα ή σχετική εξουσιοδότηση σε περίπτωση που ο προσερχόμενος δεν είναι ο ιδιοκτήτης.

Επιπλέον, ο φορολογούμενος θα πρέπει να συμπληρώσει και να υποβάλει δήλωση ακινησίας στην οποία θα αναγράψει τα ακόλουθα στοιχεία:

Επώνυμο ή επωνυμία
Όνομα
Όνομα πατρός
Επάγγελμα
ΑΦΜ
Διεύθυνση κατοικίας
Αριθμό κυκλοφορίας αυτοκινήτου
Είδος και χρήση (ΙΧ, επαγγελματικό κλπ)
Τόπο ακινησίας
Περιφέρεια αστυνομικού τμήματος
Ημερομηνία έναρξης ακινησίας
Λόγους που προκάλεσαν την ακινησία
Οι πινακίδες παραμένουν στην Δ.Ο.Υ. για χρονικό διάστημα 18 μηνών. Μετά από αυτό το χρονικό όριο οι πινακίδες καταστρέφονται.

Πέρσι και τα προηγούμενα δύο χρόνια το υπουργείο Οικονομικών είχε δώσει τη δυνατότητα σε όσους ιδιοκτήτες το επιθυμούσαν να έπαιρναν πίσω τις πινακίδες «με το μήνα» πληρώνοντας αντίστοιχα ένα μέρος των τελών κυκλοφορίας. Για το 2020 όμως δεν έχει νομοθετηθεί τουλάχιστον ακόμα κάτι τέτοιο.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τέλη κυκλοφορίας | Λήγει η προθεσμία, έρχονται «τσουχτερά» πρόστιμα

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε τρεις ημέρες λήγει η προθεσμία για τα τέλη κυκλοφορίας 2020 –  Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα πρέπει να πληρώσουν έως και τις 15 Ιανουαρίου, αλλιώς έρχονται «τσουχτερά» πρόστιμα.

Η παράταση που έδωσε το Υπουργείο Οικονομικών για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας λήγει στις 15 Ιανουαρίου 2020.

Αυτό σημαίνει ότι από τις 16 Ιανουαρίου οι ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν θα έχουν πληρώσει για τα τέλη κυκλοφορίας 2020, θα βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμο διπλάσιο των τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στο όχημά τους.

Πώς θα τα εκτυπώσετε – Η διαδικασία

Η πρώτη κίνηση που απαιτείται είναι η εκτύπωση του ειδοποιητηρίου στο οποίο αναγράφεται ο κωδικός για την πληρωμή των τελών.

Οι πολίτες θα πρέπει να εισέλθουν στην ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή της ΑΑΔΕ “οχήματα” στην ιστοσελίδα www.aade.gr και χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογήσουν του κωδικούς πρόσβασης που έχουν θα ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Στην Υπηρεσία προς τους Πολίτες επιλέξτε την ένδειξη Οχήματα.
  • Συμπληρώστε τον Α.Φ.Μ., που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.
  • Συμπληρώστε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος, που αναγράφεται στην άδεια.
  • Συμπληρώστε το έτος τελών κυκλοφορίας.
  • Επιλέγετε «Αναζήτηση».
  • Επιλέγετε «Εκτύπωση» όταν εμφανιστεί το μήνυμα «Επιτυχής αναζήτηση».

Εκτυπώστε εδώ τα τέλη

Τέλη κυκλοφορίας 2020: Εκπρόθεσμη πληρωμή ή μη πληρωμή

Η εκπρόθεσμη πληρωμή των τελών κυκλοφορίας ή η μη πληρωμή τους επισύρει πρόστιμο στο 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Αναλυτικά καταβάλλεται:

  • Πρόστιμο ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο/τρίκυκλο Ι.Χ. ή επιβατικό Ι.Χ.
  • Πρόστιμο ίσο με το 50% των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο.
  • Μηδενικό πρόστιμο , αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Τέλη κυκλοφορίας: Τα δικαιολογητικά για την κατάθεση πινακίδων

Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου, η κατάθεση των πινακίδων σημαίνει ότι το ΙΧ αδρανοποιείται και οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας παραμένουν στη ΔΟΥ για διάστημα ενός χρόνου.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν μαζί τους τα εξής δικαιολογητικά:

  • Άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου
  • Πινακίδες
  • Φωτοτυπία της δήλωσης εισοδήματος, όπου να αποδεικνύεται ποιος είναι ο κάτοχος του ΙΧ
  • Απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους
  • Υπεύθυνη δήλωση ότι το αυτοκίνητο θα σταθμεύσει σε κλειστό ιδιόκτητο χώρο
  • Αστυνομική ταυτότητα ή σχετική εξουσιοδότηση αν δεν είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης
  • Υπεύθυνη δήλωση, με την οποία θα βεβαιώνεται ότι το όχημα δεν θα σταθμεύσει σε δημόσιο δρόμο.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

geotech_banner

Social

Facebook
Twitter



Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ