Connect with us

AUTOMOTO

Οδήγηση το καλοκαίρι, συχνά λάθη που μπορεί να κοστίσουν πολύ

Δημοσιεύτηκε

στις

Η έλευση του καλοκαιριού κάνει τον περισσότερο κόσμο να σκέφτεται ταξίδια, διακοπές, ανέμελες στιγμές χαλάρωσης και ξεκούρασης. Καθώς πολλά από αυτά απαιτούν μετακίνηση με αυτοκίνητο, υπάρχουν ορισμένες καλοκαιρινές συνήθειες που θα πρέπει να αποφεύγονται, όχι μόνον γιατί υπάρχουν τσουχτερά πρόστιμα, αλλά και γιατί κατά τη διάρκεια της οδήγησης πρέπει να διασφαλίζεται η ασφάλεια του οδηγού και όχι μόνο.

Έτσι όταν οδηγούμε δεν πρέπει να φοράμε σαγιονάρες ή μαγιό. Αν και είναι τα βασικά αξεσουάρ των διακοπών μας, εν τούτοις κάτι τέτοιο δεν πρέπει να υιοθετείται από τους οδηγούς. Για παράδειγμα οι σαγιονάρες όχι μόνο μειώνουν τον έλεγχο του οδηγού στα πεντάλ, αλλά μπορούν να κολλήσουν σε αυτά και να εμποδίσουν την ικανότητα αντίδρασης. Σε πολλές χώρες η χρήση σαγιονάρας κατά τη διάρκεια οδήγησης μπορεί να επιφέρει αυστηρό πρόστιμο, όπως σημειώνει το ΑΜΠΕ.

Επιπλέον, η οδήγηση χωρίς μπλουζάκι (που γίνεται από το 25% των οδηγών σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας) μπορεί να προκαλέσει αλλοίωση στην αποτελεσματικότητα της ζώνης ασφαλείας. Για να μειωθεί η θερμοκρασία στην καμπίνα αρκεί ο οδηγός να λειτουργήσει τον κλιματισμό, αφού πρώτα ανοίξετε τα παράθυρα για ένα δύο λεπτά για να μπει καθαρός αέρας.

Σύμφωνα με τη Seat, θα πρέπει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού -και όχι μόνο- στο όχημα να βρίσκονται τόσα άτομα όσα ορίζει ο κατασκευαστής, καθώς το όχημα θα πρέπει να παρέχει επαρκή ασφάλεια και άνεση.

Οι οδηγοί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πρέπει να παίρνουν τα σωστά υγρά. Νερό και καφές θα βοηθήσει την οδήγησή τους, ενώ το βαρύ φαγητό μπορεί να φέρει υπνηλία και να έχει αρνητικές συνέπειες. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Loughborough και του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου με θέμα την ενυδάτωση, αναφέρει ότι ένας αφυδατωμένος οδηγός κάνει τα ίδια λάθη όπως κάποιος που είχε οκτώ ποτήρια κρασιού.

Οι σωστές στάσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είναι σημαντικές που ξεκουράζουν τον οδηγό. Η οδήγηση με τον αγκώνα έξω από το παράθυρο είναι συνηθισμένο φαινόμενο, όμως περιορίζει σημαντικά τις ικανότητες του οδηγού, καθώς αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός δεν έχει και τα δύο του χέρια στο τιμόνι.

Όταν οδηγούμε είναι καλό να έχουμε πάντα στο ντουλαπάκι όλα τα απαραίτητα έγγραφα και την ασφάλεια αυτοκινήτου. Τέλος, όταν οδηγούμε φροντίζουμε να μην έχουμε αρκετά υψηλά την ένταση του ηχοσυστήματος, καθώς θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να έχουμε πλήρη εικόνα και αντίληψη των πραγμάτων που γίνονται έξω από το όχημα.

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Καμπανάκι από δικαστήριο της Γερμανίας | Η Volkswagen θα αποζημιώσει πελάτες της

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Volkswagen οφείλει να καταβάλει αποζημίωση στους πελάτες της οι οποίοι εθίγησαν από το σκάνδαλο με τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα της εταιρίας, αποφάσισε πριν από λίγο το Ομοσπονδιακό Αστικό Δικαστήριο, στην πρώτη δικαστική απόφαση σε ανώτατο επίπεδο για το σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ», με το λογισμικό που παραποιούσε τις μετρήσεις στις εκπομπές καυσαερίων.

Σύμφωνα με την απόφαση, οι πελάτες οι οποίοι θα προσφύγουν εναντίον της εταιρίας ζητώντας χρήματα και επιστρέφοντας το αυτοκίνητό τους, δικαιούνται επί της αρχής να λάβουν αποζημίωση, το ύψος της οποίας θα καθοριστεί ωστόσο από τον αριθμό χιλιομέτρων που έχει διανύσει το όχημα.

Η δικαστική απόφαση, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, έρχεται έπειτα από προσφυγή του ιδιοκτήτη ενός μεταχειρισμένου VW Sharan από την Ρηνανία – Παλατινάτο, ο οποίος, θεωρώντας τον εαυτό του εξαπατημένο από την VW, ζητούσε να του επιστραφεί το πλήρες αντίτιμο που είχε καταβάλει για την αγορά του αυτοκινήτου. Στο μεταξύ υπάρχουν στη Γερμανία περίπου 60.000 αντίστοιχες δικαστικές διαδικασίες οι οποίες δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί και η σημερινή απόφαση αναμένεται να λειτουργήσει ως «οδηγός».

 

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Έρχεται μεγάλη επιδότηση για αγορά καινούργιων αυτοκινήτων, σκούτερ και ποδηλάτων

Δημοσιεύτηκε

στις

Γενναία κίνητρα και τεράστια επιδότηση για την αγορά όχι μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και σκούτερ και ποδηλάτων, στο πλαίσιο του προγράμματος για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, την ενεργοποίηση νέου προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον» το φθινόπωρο με αυξημένο προϋπολογισμό και την χάραξη Εθνικού Σχεδίου Αναδασώσεων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κωστής Χατζηδάκης, κατά τη διαδικτυακή συζήτηση ONNED talks, με θέμα «Η πράσινη ατζέντα της κυβέρνησης», που διοργάνωσε η Οργάνωση Νεολαίας της Νέας Δημοκρατίας χθες το βράδυ.

Μάλιστα, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας παρουσίασε συνοπτικά την πράσινη ατζέντα της κυβέρνησης που περιλαμβάνει την απολιγνιτοποίηση, την προώθηση της ενεργειακής εξοικονόμησης και της ηλεκτροκίνησης, την εκπόνηση και υλοποίηση ενός Εθνικού Σχεδίου Αναδασώσεων, την ανακύκλωση, τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων και την γενικότερη προώθηση του ποδηλάτου, αλλά και την απόσυρση των πλαστικών μια χρήσης. «Όλα αυτά δεν είναι θεωρίες. Είναι πολιτική που ξεκίνησε να εφαρμόζεται και που θα γίνει ακόμα πιο ορατή τις επόμενες μέρες, αλλά και τους επόμενους μήνες», υπογράμμισε ο κ. Χατζηδάκης.

«Για την ηλεκτροκίνηση έχουμε ξεκινήσει και εργαζόμαστε από το φθινόπωρο και δεν αποκλείεται ακόμα και μέσα στον Ιούνιο να παρουσιαστεί για διαβούλευση το σχετικό νομοσχέδιο. Νομίζω ότι το πιο βασικό στην ηλεκτροκίνηση είναι να υπάρχουν οι υποδομές φόρτισης, τα «ηλεκτρονικά βενζινάδικα», οι φορτιστές πρώτα στα κεντρικά σημεία και μετά και σε άλλα.

Στο σχεδιασμό μας έχουμε αποφασίσει να υπάρχει ένα ειδικό πρόγραμμα για την ηλεκτροκίνηση. Έχουν βρεθεί τα χρήματα που θα προέλθουν από το Ταμείο των Ρύπων και θα είναι αρκετά. Με αυτά θα κινητροδοτηθεί η αγορά, όχι μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και ηλεκτρικών σκούτερ και ηλεκτρικών ποδηλάτων. Η επιδότηση για τα ΙΧ δεν θα είναι κλιμακωτή, δεν θα συναρτάται δηλαδή με την αξία του αυτοκινήτου. Θα είναι συγκεκριμένη και θα ισχύει για όλους τους τύπους αυτοκινήτων.

Συγκριτικά με την επιδότηση από το κράτος για την αγορά ηλεκτρικού ΙΧ, η ενίσχυση για την αγορά σκούτερ ή ποδηλάτου θα είναι μεγαλύτερη ποσοστιαία και πιο ωφέλιμη για τον αγοραστή. Θέλουμε οι νέοι να είναι πρωταγωνιστές στο πέρασμα στη νέα εποχή. Τα ηλεκτρικά ΙΧ, σκούτερ και ποδήλατα δεν είναι πολυτέλεια, αλλά καθημερινότητα».

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι το ποσό με το οποίο θα επιδοτούνται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι σταθερό ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, γεγονός που πρόκειται να ευνοήσει τις πιο προσιτές προτάσεις στις οποίες η ποσοστιαία μείωση της τιμής τους θα είναι μεγαλύτερη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδας δεν πρόκειται να συνδεθεί με κάποιο είδος «απόσυρσης» αυτοκινήτων, χωρίς ωστόσο βέβαια να μπορεί κανείς να αποκλείσει το ενδεχόμενο να «τρέξει» κάποιο πρόγραμμα επιδοτούμενης απόσυρσης ρυπογόνων οχημάτων με σκοπό την ενίσχυση του ρυθμού ανανέωσης του γερασμένου στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Αποκαλυπτικός για το ύψος των κινήτρων ήταν και ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κ. Γιώργος Βασιλάκης. Οπως αποκάλυψε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, το ύψος των κινήτρων θα είναι αντίστοιχο της Γερμανίας και της Ολλανδίας ενώ για τους ιδιοκτήτες Ταξί ή για επαγγελματικό όχημα οι επιδοτήσεις θα είναι διπλάσιες. Οι επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικού οχήματος στη Γερμανία κυμαίνονται έως 6.000 ευρώ ενώ στην Ολλανδία η επιδότηση είναι έως 5.000 ευρώ. Οπότε η επιδότηση στην Ελλάδα αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 6.000 και 5.000 ευρώ και για τους επαγγελματίες θα διπλασιάζεται και θα κυμαίνεται μεταξύ 12.000 και 10.000 ευρώ!

Όσον αφορά στην απόσυρση που ακούγεται ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ ξεκαθάρισε ότι θα αφορά μόνο όσους αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο οι οποίοι αν αποσύρουν και κάποιο παλαιό όχημα ταυτόχρονα θα λαμβάνουν κάποια επιπλέον επιδότηση.

Ο κ. Γιώργος Βασιλάκης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Παρά την πτώση που κατέγραψαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων εξαιτίας του κορωνοϊού υπάρχει μια αισιοδοξία.

Είναι σαφές ότι για πρώτη φορά η χώρα μας αποκτά υπουργείο Περιβάλλοντος! Έως τώρα οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ασχολούνταν με το περιβάλλον αλλά με την ενέργεια. Τώρα έχουμε ένα υπουργείο Περιβάλλοντος το οποίο όντως έχει βάλει κάτω και έχει δημιουργήσει κάποια κίνητρα τα μισά εξ αυτών υπάρχουν και για αυτό καταγράφεται μια αύξηση στα υβριδικά αυτοκίνητα και τώρα ετοιμάζονται τα κίνητρα για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Τα ηλεκτρικά είναι μηδενικών ρύπων και μηδενικού ήχου. Τώρα τον Ιούνιο ετοιμάζονται στο υπουργείο Περιβάλλοντος να ανακοινώσουν τα κίνητρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σε μία συνάντηση που είχαμε στο Υπουργείο με μεγάλη μας έκπληξη είδαμε τα κίνητρα που θα δοθούν καθώς τα επίπεδα επιδότησης είναι πολύ υψηλά και κυμαίνονται στα επίπεδα της Γερμανίας, Ολλανδίας. Πάρα πολλά χρήματα για να βοηθηθεί κάποιος να αγοράσει ένα ηλεκτρικό όχημα.

Αυτό περιμένουμε να δουλέψει. Βέβαια δεν περιμένουμε οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να αποτελέσουν ξαφνικά ένα μεγάλο ποσοστό της αγοράς καθώς είναι σχετικά ακριβά.

 

Το σχέδιο που έχουν επεξεργαστεί προβλέπει 1.500 πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων φέτος, δηλαδή 2% της αγοράς και 3.500 μονάδες το 2021 αλλά από εκεί και πέρα να αυξάνονται πολύ.

Αυτά που ακούστηκαν για την απόσυρση αφορά μόνο αυτούς τους λίγους που θα αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο και σε περίπτωση που θα αποσύρουν και κάποιο παλαιό όχημα ταυτόχρονα θα πάρουν κάποια επιπλέον χρήματα. Αλλά μιλάμε για 1.500 περιπτώσεις και η αγορά πέρυσι έκλεισε στις 115.000 αυτοκίνητα κάτι που προφανώς δεν θα γίνει φέτος ούτε τα μισά περίπου αλλά δεν μιλάμε για μια γενικευμένη απόσυρση.

Όσον αφορά στα Ταξί και τα επαγγελματικά οχήματα τα κίνητρα τα οποία κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη θα είναι διπλάσια από εκείνα των ιδιωτών καταναλωτών! Τα κίνητρα θα είναι πολύ μεγάλα».

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πώς μπορείτε να κάψετε λιγότερη βενζίνη το καλοκαίρι

Δημοσιεύτηκε

στις

Το καλοκαίρι οι βόλτες γίνονται περισσότερες και οι οδηγοί μπορούν να πετύχουν μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο, ακολουθώντας απλά και ουσιαστικά βήματα.

Τις ζεστές ημέρες ο κινητήρας θερμαίνεται γρηγορότερα και έτσι πιάνει την επιθυμητή θερμοκρασία πολύ ευκολότερα από ότι τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Αυτό συνεπάγεται κατανάλωση λιγότερου καυσίμου. Παράλληλα, ο ζεστός αέρας προκαλεί λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση και έτσι η κίνηση των εξαρτημάτων της μηχανής εσωτερικής καύσης γίνεται ευκολότερα.

Οι επιβάτες μπορούν τους καλοκαιρινούς μήνες να έχουν τον κλιματισμό τους σε υψηλότερη θερμοκρασία και όχι αναγκαστικά σε συνθήκες ψύχους.

Και αυτό γιατί η λειτουργία του air condition επιβαρύνει την κατανάλωση του καυσίμου και είναι ο κύριος συντελεστής στη μειωμένη οικονομία καυσίμου τις ζεστές ημέρες.

Η επίδρασή του εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η εξωτερική θερμοκρασία, η υγρασία και η ένταση του ήλιου. Υπό πολύ ζεστές συνθήκες, η χρήση air condition μπορεί να μειώσει την οικονομία καυσίμου ενός συμβατικού οχήματος κατά περισσότερο από 25%, ιδιαίτερα σε σύντομα ταξίδια.

Η επίδραση του air condition στα υβριδικά αυτοκίνητα, στα plug-in και τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) μπορεί να επιβαρύνει σε μεγάλο βαθμό την κατανάλωση ενέργειας στη μπαταρία, άρα τη μείωση της αυτονομίας.

Η οδήγηση με ανοικτά παράθυρα μπορεί, επίσης, να μειώσει την οικονομία καυσίμου. Όμως, τα ανοιχτά παράθυρα αυξάνουν την αεροδυναμική αντίσταση κάνοντας το όχημα να χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια για να σπρώξει τον αέρα προς τα έξω. Τα κατεβασμένα παράθυρα συμφέρουν στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά στις υψηλές ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, η χρήση του κλιματιστικού θεωρείται επιτακτική αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Σημαντικό ρόλο στην οικονομία καυσίμου παίζει και το μέρος που παρκάρουμε το αυτοκίνητο. Έτσι, εάν το έχουμε στην σκιά, στη συνέχεια θα χρειαστεί λιγότερη ενέργεια για να ψύξει την καμπίνα των επιβατών.

Αν χρησιμοποιήσουμε το air condition καλό είναι στα πρώτα μέτρα να έχουμε ανοικτά τα παράθυρα για να μπει φρέσκος και δροσερός αέρας. Σε περίπτωση που δεν γίνει αυτό, τότε θα ανακυκλωθεί ο ζεστός αέρας και ο κλιματισμός θα χρειαστεί περισσότερη ώρα για να ψύξει τον αέρα.

Στα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα η χρήση της προ-ψύξης της καμπίνας εφόσον είναι συνδεδεμένα με τον φορτιστή συμβάλλει στην οικονομία ενέργειας.

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πώς μπορείτε να κάψετε λιγότερη βενζίνη το καλοκαίρι

Δημοσιεύτηκε

στις

Το καλοκαίρι οι βόλτες γίνονται περισσότερες και οι οδηγοί μπορούν να πετύχουν μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο, ακολουθώντας απλά και ουσιαστικά βήματα.

Τις ζεστές ημέρες ο κινητήρας θερμαίνεται γρηγορότερα και έτσι πιάνει την επιθυμητή θερμοκρασία πολύ ευκολότερα από ότι τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Αυτό συνεπάγεται κατανάλωση λιγότερου καυσίμου. Παράλληλα, ο ζεστός αέρας προκαλεί λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση και έτσι η κίνηση των εξαρτημάτων της μηχανής εσωτερικής καύσης γίνεται ευκολότερα.

Οι επιβάτες μπορούν τους καλοκαιρινούς μήνες να έχουν τον κλιματισμό τους σε υψηλότερη θερμοκρασία και όχι αναγκαστικά σε συνθήκες ψύχους.

Και αυτό γιατί η λειτουργία του air condition επιβαρύνει την κατανάλωση του καυσίμου και είναι ο κύριος συντελεστής στη μειωμένη οικονομία καυσίμου τις ζεστές ημέρες.

Η επίδρασή του εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η εξωτερική θερμοκρασία, η υγρασία και η ένταση του ήλιου. Υπό πολύ ζεστές συνθήκες, η χρήση air condition μπορεί να μειώσει την οικονομία καυσίμου ενός συμβατικού οχήματος κατά περισσότερο από 25%, ιδιαίτερα σε σύντομα ταξίδια.

Η επίδραση του air condition στα υβριδικά αυτοκίνητα, στα plug-in και τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) μπορεί να επιβαρύνει σε μεγάλο βαθμό την κατανάλωση ενέργειας στη μπαταρία, άρα τη μείωση της αυτονομίας.

Η οδήγηση με ανοικτά παράθυρα μπορεί, επίσης, να μειώσει την οικονομία καυσίμου. Όμως, τα ανοιχτά παράθυρα αυξάνουν την αεροδυναμική αντίσταση κάνοντας το όχημα να χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια για να σπρώξει τον αέρα προς τα έξω. Τα κατεβασμένα παράθυρα συμφέρουν στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά στις υψηλές ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, η χρήση του κλιματιστικού θεωρείται επιτακτική αναφέρει το δημοσίευμα του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων.

Σημαντικό ρόλο στην οικονομία καυσίμου παίζει και το μέρος που παρκάρουμε το αυτοκίνητο. Έτσι, εάν το έχουμε στην σκιά, στη συνέχεια θα χρειαστεί λιγότερη ενέργεια για να ψύξει την καμπίνα των επιβατών.

Αν χρησιμοποιήσουμε το air condition καλό είναι στα πρώτα μέτρα να έχουμε ανοικτά τα παράθυρα για να μπει φρέσκος και δροσερός αέρας. Σε περίπτωση που δεν γίνει αυτό, τότε θα ανακυκλωθεί ο ζεστός αέρας και ο κλιματισμός θα χρειαστεί περισσότερη ώρα για να ψύξει τον αέρα.

Στα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα η χρήση της προ-ψύξης της καμπίνας εφόσον είναι συνδεδεμένα με τον φορτιστή συμβάλλει στην οικονομία ενέργειας.

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Menoume Spiti

Monopolio Delivery

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ