Ο ΑΟΚ πήρε την πρόκριση στη Μυτιλήνη
Με λυτρωτή τον Μπόγκνταν Μάντιτς, ο ΑΟΚ κατέκτησε μια ιδιαίτερα δύσκολη νίκη-πρόκριση επί του Αιγέα Πλωμαρίου στη Μυτιλήνη, στο πλαίσιο της Γ’ φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας. Οι «αργοναύτες» προηγήθηκαν στο 53′ με γκολ του Κασέμι, ωστόσο η αντίδραση των γηπεδούχων ήταν άμεση, ισοφαρίζοντας στο 59′. Το 1-1 παρέμεινε έως το τέλος της κανονικής διάρκειας, οδηγώντας τις δύο ομάδες στην παράταση.
Εκεί, ο ΑΟΚ βρήκε το «χρυσό» γκολ στο 118′ με σκόρερ τον Σέρβο επιθετικό Μάντιτς, χαρίζοντας στην ομάδα μια πολύτιμη πρόκριση ενόψει των επόμενων προκλήσεων στις εγχώριες διοργανώσεις. Επόμενος αντίπαλος του ΑΟΚ στη φάση των 16 θα είναι ο Αστέρας AKTOR, με τις αναμετρήσεις να διεξάγονται από τις 29 έως 31 Οκτωβρίου και από τις 3 έως 5 Δεκεμβρίου.