Quantcast
Connect with us

ΤΑΞΙΔΙ

Κρητικές μαντινάδες και τσικουδιά επέλεξαν για τις διακοπές τους περισσότεροι από 200.000 Ολλανδοί το 2019

Στην έκθεση τουρισμού της Ολλανδίας «Vakantiebeurs», που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη, συμμετείχε η Περιφέρεια Κρήτης στο πλαίσιο του προγράμματος τουριστικής προβολής και προώθησης για το 2020.

Την έκθεση, που χαρακτηρίζεται ως η μεγαλύτερη και που γιόρτασε φέτος τα 50 της χρόνια, επισκέπτονται περισσότεροι από 100.000 Ολλανδοί, με την Κρήτη να βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων τους.

Η Ολλανδική αγορά κατατάσσεται πέμπτη σε αφίξεις στην Ελλάδα, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία, την Ιταλία και τη Γαλλία, ξεπερνώντας το 2019 το ένα εκατομμύριο επισκέπτες, αλλά και στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Κρήτης με 203.926 αφίξεις.

Σύμφωνα με την έρευνα της ολλανδικής NBTC-NIPO σε 8.000 ερωτηθέντες, η οποία παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της έκθεσης και αναλύει τις τάσεις της ολλανδικής αγοράς από το 2002, οι Ολλανδοί δαπάνησαν 21 δισεκατομμύρια για διακοπές το 2019 (αύξηση 3%), ενώ η μέση δαπάνη ανά ταξίδι κυμάνθηκε στα 792 ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 10% σε σχέση με το 2018. Αύξηση παρουσιάζουν και οι μέχρι τώρα κρατήσεις σε σχέση με τις αντίστοιχες της περυσινής περιόδου, καθώς το μερίδιο του Thomas Cook Netherlands απορροφήθηκε ήδη από τους άλλους μεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισμούς της ολλανδικής αγοράς.

Το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης επισκέφθηκαν ταξιδιωτικοί πράκτορες που ενδιαφέρθηκαν μεταξύ άλλων για τον φυσιολατρικό, τον γαστρονομικό, τον πολιτιστικό και θρησκευτικό τουρισμό, αλλά και για τον σκοτεινό τουρισμό (dark tourism), δημοσιογράφοι και στελέχη επιχειρήσεων μάρκετινγκ με τους οποίους συζητήθηκαν οι προοπτικές συνεργασίας για προβολή, επιχειρηματίες και στελέχη τουριστικών οργανισμών από την Κρήτη καθώς και ο πρέσβης της Ελλάδας στην Ολλανδία, Νίκος Πλεξίδας.

Παράλληλα σύμφωνα με ενημέρωση από την περιφέρεια Κρήτης, χιλιάδες Ολλανδοί ενημερώθηκαν για το πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν του νησιού, και γεύτηκαν παραδοσιακά κρητικά προϊόντα όπως κρίθινο παξιμάδι, ελιές, γραβιέρα και τσικουδιά. Η Κρήτη παραμένει, όπως επισημαίνουν οι αρμόδιοι, ο πιο αγαπημένος προορισμός των Ολλανδών στην Ελλάδα, και δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις δραστηριότητες στη φύση (όπως η ποδηλασία).

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο «κόκκινο» η πληρότητα στους χριστουγεννιάτικους προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό

Υψηλή είναι η πληρότητα που αναμένεται να καταγράψουν και φέτος οι χειμωνιάτικοι προορισμοί στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό το δεκαπενθήμερο των εορτών (Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά και Φώτα). Οι κρατήσεις, όπως αναφέρουν παράγοντες του κλάδου, φτάνουν μάλιστα το 90%.

Όπως επισήμανε σε σχετικό της ρεπορτάζ το πρωί της Πέμπτης (14/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, άλλοι προτιμούν τα παραδοσιακά Χριστούγεννα με τα σαλέ και το πολύ χιόνι, άλλοι τα πιο… εμπορικά με τις τεράστιες αγορές.

Την τιμητική τους τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά έχουν τα Ζαγοροχώρια και τα Γιάννενα με την τιμή ανά άτομο για 4 ημέρες διακοπών να ξεκινά από τα 380 ευρώ. Ακολουθούν το Πήλιο, τα Καλάβρυτα, ο Παλαιός Άγιος Αθανάσιος (Καίμακτσαλάν) και τα Τζουμέρκα.

Ποιους χριστουγεννιάτικους προορισμούς του εξωτερικού επιλέγουν οι Έλληνες

Πρώτη στη λίστα των επιλογών των Ελλήνων για το εξωτερικό είναι η Βιέννη, που κοστίζει από 600 ευρώ το άτομο για 5 με 7 ημέρες, ενώ ακολουθεί το Βερολίνο με 620 ευρώ κόστος για τις ίδιες ημέρες το άτομο.

Τρίτο στις προτιμήσεις έρχεται το Λονδίνο και ακολουθούν το Παρίσι, η Πράγα, η Βουδαπέστη και η Βαρκελώνη.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ

 

Continue Reading

ΤΑΞΙΔΙ

Ανάδειξη των ιστορικών μεταλλείων της Σίφνου που ανήκουν στα αρχαιότερα του κόσμου

Αναδεικνύεται για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό η πλούσια, αρχαιομεταλλευτική και μεταλλουργική πολιτιστική κληρονομιά που άνθισε πριν από χιλιετίες, στη Σίφνο.

Έντονο διεθνές ενδιαφέρον είχε η συμμετοχή του Δήμου Σίφνου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Ferien Messe”, όπου παρουσιάστηκε το έργο «ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΤΟΠΟΙ: Σταυροδρόμια πολιτισμού στην Ανατολική Μεσόγειο». Στο πλαίσιο του έργου αναδεικνύεται για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό η πλούσια, αρχαιομεταλλευτική και μεταλλουργική πολιτιστική κληρονομιά που άνθισε πριν από χιλιετίες, στη Σίφνο, τη Σέριφο, την Κύθνο και στην Κοινότητα Ασγάτας Κύπρου.

Πλήθος φίλων του περιπατητικού και πολιτιστικού – αρχαιολογικού τουρισμού ανταποκρίθηκαν στην «επίσημη πρώτη» του Δήμου Σίφνου και ενημερώθηκαν για τις περιηγητικές διαδρομές που οδηγούν στα αρχαία μεταλλεία αργύρου στον ‘Αγιο Σώστη και στα διάσημα χρυσωρυχεία της Σίφνου στην περιοχή του Φάρου.

Η δράση «ταξίδεψε» το κοινό χιλιετίες πίσω, καθώς η μεταλλουργική και μεταλλευτική δραστηριότητα στη Σίφνο ξεκίνησε από την 3η χιλιετία π.Χ. Τα αρχαία λατομεία της Σίφνου θεωρούνται από τα πρώτα οργανωμένα λατομεία στον κόσμο και σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, η Σίφνος ήταν στην αρχαιότητα από τις πλουσιότερες οικονομίες της ανθρωπότητας! Στο πλαίσιο της εκθεσιακής συμμετοχής, πληροφοριακό υλικό διανεμήθηκε σχετικά με την αρχαία μεταλλευτική κληρονομιά των νησιών Σίφνου, Σερίφου και Κύθνου.

Η Πράξη «ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΤΟΠΟΙ – Σταυροδρόμια πολιτισμού στην Ανατολική Μεσόγειο», εγκρίθηκε και υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας INTERREG V-A Ελλάδα – Κύπρος 2014-2020 και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Τ.Π.Α.) και από Εθνικούς πόρους της Ελλάδας και της Κύπρου.

 

Πηγή: newsbomb.gr

Continue Reading

ΤΑΞΙΔΙ

Mirror | Η Σκόπελος στις 10 πιο εμβληματικές κινηματογραφικές τοποθεσίες του κόσμου

Στη δεκάδα με τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως που ταυτίστηκαν με διαχρονικές κινηματογραφικές επιτυχίες, κατατάσσεται η Σκόπελος σύμφωνα με μεγάλη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο και τα social media, την οποία αναδεικνύει σε πρόσφατο άρθρο της η Βρετανική εφημερίδα Mirror.

Στις πρώτες θέσεις της λίστας βρίσκονται οι περιοχές σε Νέα Ζηλανδία, Σκωτία, Αγγλία, ΗΠΑ και Ιρλανδία, που πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα των ταινιών «Ο ‘Αρχοντας των Δαχτυλιδιών», «Χάρι Πότερ», «Η Λάμψη» του Στήβεν Κινγκ, «Ο Λόγος του Βασιλιά», «’Αυπνοι στο Σηάτλ», «Λυκόφως», «Ο Πόλεμος των ‘Αστρων» και «Τζόκερ».

Τη 10η θέση καταλαμβάνει η Σκόπελος για την κινηματογραφική μεταφορά του μιούζικαλ «Mamma Mia».

Σύμφωνα με την έρευνα, ο προορισμός σημειώνει εξαιρετικές επιδόσεις σε hashtags στο instagram με 220.000 θεάσεις και εντυπωσιάζει τους ταξιδιώτες με τις θεματικές εκδρομές Mamma Mia στο νησί. Σημειώνεται πως για το ίδιο διάστημα, η Σκόπελος και η δημοφιλής μουσικοχορευτική και γαστρονομική παράσταση Mamma Mia The Party ψηφίστηκαν ως η δεύτερη καλύτερη πρόταση για ψυχαγωγία των Λονδρέζων μέσα στο χειμώνα, ανάμεσα σε 20 πρωτότυπες ιδέες για διασκέδαση.

Το προηγούμενο διάστημα είχε προηγηθεί ειδική συνεργασία προβολής στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ του Δήμου Σκοπέλου και των διοργανωτών της επιτυχημένης παράστασης. Για τις ανάγκες του Mamma Mia The Party έχει δημιουργηθεί εξολοκλήρου ένα νησιώτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν Σκόπελο στην «καρδιά» του Λονδίνου, στον υπερσύγχρονο πολυχώρο O2! «Μέσα από ευρηματικούς τρόπους προβολής προσπαθούμε να κρατάμε ζωντανό το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών σχετικά με τη σύνδεση του Mamma Mia με τη Σκόπελο. Σε αυτό έχουν συμβάλει και οι πρωτότυπες εκδρομές στο νησί, σε σημεία που έγιναν τα γυρίσματα της ταινίας. Οι προβλέψεις για την επισκεψιμότητα το 2023 είναι αισιόδοξες.

Η Σκόπελος παρουσιάζει ένα βάθος και μια ποικιλία ενδιαφερόντων που δεν αφήνουν ασυγκίνητους τους επισκέπτες από το εξωτερικό», δήλωσε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, Ιωάννα Ευσταθίου.

 

Πηγή: real.gr

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en