Connect with us

ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ

Ηφαίστειο Σαντορίνης | Το σχέδιο είναι προληπτικό, διευκρινίζει η Πολιτική Προστασία

Δημοσιεύτηκε

στις

Διευκρινίσεις αναφορικά με το σχέδιο για την αντιμετώπιση συνεπειών από πιθανή ενεργοποίηση του ηφαιστείου της Σαντορίνης δίνει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ) επισημαίνοντας πως «είναι προληπτικό» και εξηγώντας πως «δεν υπάρχουν ενδείξεις για κίνδυνο».

Μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων αρμόδιο στέλεχος της ΓΓΠΠ, είπε ότι το συγκεκριμένο σχέδιο, που φέρει την κωδική ονομασία «Τάλως», εντάσσεται στον γενικό σχεδιασμό για την προετοιμασία όλου του κρατικού μηχανισμού και τη θωράκιση της χώρας απέναντι σε οποιονδήποτε κίνδυνο και φυσική καταστροφή, και σε ό,τι αφορά το ηφαίστειο της Σαντορίνης πως δεν υπάρχει καμία ένδειξη για ενεργοποίηση.

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσονται τα πρώτα δύο σχέδια που παρουσιάστηκαν τον περασμένο Νοέμβριο, με τις κωδικές ονομασίες «Δάρδανος» και «Ιόλαος» για πλημμύρες και πυρκαγιές, αντίστοιχα, ενώ ο πρώτος κύκλος των σχεδίων για την αντιμετώπιση βασικών κινδύνων, κλείνει με το σχέδιο «Τάλως» και ακόμη δύο Γενικά Σχέδια:

Το Γενικό Σχέδιο με την κωδική ονομασία Εγκέλαδος για την Αντιμετώπιση Εκτάκτων Αναγκών και Άμεση/Βραχεία Διαχείριση των Συνεπειών από την Εκδήλωση Σεισμών.
Το Γενικό Σχέδιο με την κωδική ονομασία Ηράκλειτος για την Αντιμετώπιση Τεχνολογικών Ατυχημάτων Μεγάλης Έκτασης στο πλαίσιο εναρμόνισης με την Ευρωπαϊκή οδηγία SEVESO III, το οποίο εκδόθηκε σήμερα το πρωί.
Αυτά τα τρία Σχέδια (Εγκέλαδος, Ηράκλειτος, Τάλως), θα παρουσιαστούν σε συνέντευξη Τύπου στις εγκαταστάσεις του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Επιχειρήσεων (ΕΣΚΕ) του Πυροσβεστικού Σώματος, την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020.

Και τα πέντε γενικά σχέδια που έχουν εκδοθεί μέχρι στιγμής βρίσκονται στη διάθεση όλων των φορέων που εμπλέκονται στην Πολιτική Προστασία, ενώ μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου θα ακολουθήσουν και άλλα επιμέρους σχέδια, κυρίως για τεχνολογικά ατυχήματα.

Από την ΓΓΠΠ επισημαίνεται ότι με τα σχέδια «επιδιώκεται η άμεση και συντονισμένη απόκριση των εμπλεκόμενων Φορέων σε Κεντρικό, Περιφερειακό και Τοπικό επίπεδο, σύμφωνα με το νέο δόγμα και δομή της ΓΓΠΠ, που αποτυπώθηκε πρόσφατα με τον Ν.4662/20 για την αναμόρφωση του συστήματος Πολιτικής Προστασίας της χώρας».

Εν τω μεταξύ, ο γγ Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, μεταβαίνει αυτήν την ώρα στην Τρίπολη, μαζί με τον αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος, Στέφανο Κολοκούρη και τον εθνικό διοικητή Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Παπαγεωργίου, όπου στις 14:30 θα έχουν σύσκεψη με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα και αντιπεριφερειάρχες.

Θα ακολουθήσει συνέντευξη Τύπου στο διοικητήριο της Περιφέρειας. Αμέσως μετά θα έχουν συσκέψεις με δημάρχους, τον νέο περιφερειάρχη και αξιωματικούς της Πυροσβεστικής.

 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

ΥΠΕΝ | Τα βήματα για την αίτηση επιδότησης αγοράς ηλεκτρικού οχήματος

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε δέκα βήματα θα ολοκληρώνεται η διαδικασία υποβολής της αίτησης φυσικών προσώπων για επιδότηση της αγοράς ηλεκτρικού οχήματος στην πλατφόρμα που θα ξεκινήσει να λειτουργεί στις 24 Αυγούστου.

Οι λεπτομέρειες της διαδικασίας σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη την περασμένη εβδομάδα θα εξειδικευθούν με Υπουργική Απόφαση που θα εκδοθεί πιθανότατα εντός της εβδομάδας. Τα βήματα που ορίζονται για την υποβολή της αίτησης είναι:

1.Εισαγωγή στοιχείων στα πεδία του συστήματος

2.Επιλογή Μοντέλου Οχήματος από την καταχωρημένη λίστα

3.Επιλογή αγοράς/Μίσθωσης

4.Επιλογή δίκυκλου ή ποδηλάτου (tick choice)

5.Επιλογή (ΝΑΙ/ΌΧΙ) επιδότησης φορτιστή

6.Επιλογή Μοντέλου Φορτιστή

7.Επιλογή απόσυρσης (ΝΑΙ/ΌΧΙ)

8.Υπολογισμός επιδότησης

9.Επισύναψη δικαιολογητικών

10.Υποβολή Αίτησης

Αντίστοιχα για την αγορά ηλεκτρικού ταξί (για την οποία είναι υποχρεωτική η απόσυρση του παλιού οχήματος τα βήματα είναι 7 και ορίζονται ως εξής:

1.Εισαγωγή στοιχείων στα πεδία του συστήματος

2.Επιλογή Μοντέλου από την καταχωρημένη λίστα (ΒΕV ή Υβριδικό Plug In)

3.Συμπλήρωση στοιχείων απόσυρσης

4.Επιλογή αγοράς / Μίσθωσης

5.Υπολογισμός επιδότησης

6.Επισύναψη δικαιολογητικών

7.Υποβολή αίτησης

Τέλος για τα νομικά πρόσωπα η διαδικασία περιλαμβάνει:

1.Εισαγωγή στοιχείων στα πεδία του συστήματος

2.Επιλογή Μοντέλου από την καταχωρημένη λίστα

3.Επιλογή αγοράς/Μίσθωσης

4.Επιλογή δίκυκλου

5.Επιλογή απόσυρσης (ΝΑΙ/ΌΧΙ)

6.Υπολογισμός επιδότησης

7.Επισύναψη δικαιολογητικών

8.Υποβολή αίτησης

Η δράση που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα έχει προϋπολογισμό 100 εκατ. ευρώ, ποσό που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μπορεί να καλύψει την αγορά 15.000 αυτοκινήτων και 12.500 δικύκλων (σκούτερ και ποδήλατα). Ωστόσο ο κ. Χατζηδάκης τόνισε πως αν χρειαστεί, ο προϋπολογισμός της δράσης θα αυξηθεί. Ήδη η αναγγελία της δράσης έχει προκαλέσει αυξημένο ενδιαφέρον για ηλεκτρικά ποδήλατα και επέκταση του χρόνου αναμονής για παραλαβή τους.

Οι επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων είναι:

-Για αυτοκίνητα με λιανική τιμή προ φόρων έως 30.000 ευρώ, η επιδότηση είναι 20 % με όριο τα 6.000 ευρώ. Από 30.001 έως 50.000 ευρώ, η επιδότηση είναι 15 % με όριο τα 6.000 ευρώ.

-Για δίκυκλα – τρίκυκλα, ποσοστό 20 % επί της αξίας με όριο τα 800 ευρώ.

-Για ποδήλατα, ποσοστό 40 % (είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη) με όριο τα 800 ευρώ.

-Τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να ζητήσουν επιπλέον επιδότηση 500 ευρώ για αγορά έξυπνου οικιακού φορτιστή (σε συνδυασμό με αγορά ΙΧ, όχι ποδήλατου ή σκούτερ).

-Με απόσυρση παλαιού οχήματος / δικύκλου (εξαιρούνται τα ποδήλατα) παρέχεται επιπλέον μπόνους 1000 και 400 ευρώ αντίστοιχα.

-Για ταξί η επιδότηση είναι 25 % επί της λιανικής τιμής προ φόρων με όριο τα 8.000 ευρώ ή, αν πρόκειται για plug in υβριδικό μοντέλο, ποσοστό 15 % με όριο τα 5.500 ευρώ. Είναι υποχρεωτική η απόσυρση του παλιού οχήματος (πρέπει να είναι παλαιότερο από την 1-1-2013), η οποία επιδοτείται με επιπλέον μπόνους 2.500 ευρώ.

-Για τις εταιρίες το ποσοστό της επιδότησης είναι 15 % με όριο τα 5.500 ευρώ ή 4.000 για υβριδικά. Προβλέπεται όριο αγοράς έως 3 αυτοκινήτων (6 για όσες έχουν δραστηριότητα σε νησιά). Για τα δίκυκλα η επιδότηση είναι ποσοστό 20 % επί της αξίας με όριο τα 800 ευρώ.

Σε όλες τις περιπτώσεις δίνονται πρόσθετα κίνητρα για αγορά οχημάτων από πολύτεκνους και άτομα με ειδικές ανάγκες (επιπλέον 1000 ευρώ για αυτοκίνητο και 500 ευρώ για δίκυκλο/ποδήλατο).

Εντός της εβδομάδας θα ενεργοποιηθεί η ιστοσελίδα του προγράμματος (http://kinoumeilektrika.ypen.gr), όπου θα αναρτηθούν όλες οι σχετικές ανακοινώσεις, ενώ από την ίδια ημέρα θα λειτουργήσει τηλεφωνικό κέντρο (help desk) για το πρόγραμμα (2131513640 / 2131513643 ώρες 10.00 – 18.00 και στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου support.kinoumeilektrika@prv.ypeka.gr).

Κ. Βουτσαδάκης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Υποχρεωτική η υποδομή για φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων σε πολυκατοικίες για άδειες από τον Μάρτιο του 2021

Δημοσιεύτηκε

στις

Νέα δεδομένα και στις οικοδομές δημιουργεί το πλάνο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, για την εγκατάσταση φορτιστών για τον ανεφοδιασμό των ηλεκτρικών οχημάτων, ο οποίος πέρα από τα δημόσια προσβάσιμα σημεία φόρτισης που θα κατασκευαστούν, θα γίνεται και στα ιδιωτικά πάρκινγκ, κατά κανόνα τις νυχτερινές ώρες που το όχημα δεν θα χρησιμοποιείται.

Το νομοσχέδιο το υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την ηλεκτροκίνηση, που τέθηκε την περασμένη εβδομάδα σε δημόσια διαβούλευση, προσδιορίζει το πλαίσιο για την εγκατάσταση των φορτιστών τόσο στα παλιά όσο και στα νέα κτίρια. Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου είναι να προχωρήσουν παράλληλα η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης με την ανάπτυξη των αναγκαίων υποδομών (αφού το ένα είναι προϋπόθεση του άλλου). Αλλά και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για μεγιστοποίηση του οφέλους των χρηστών ηλεκτρικών οχημάτων, οι οποίοι εκτός από το χαμηλότερο κόστος χρήσης θα μπορούν και να συμμετέχουν στην αγορά ρεύματος πουλώντας ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία του αυτοκινήτου, σε ώρες αιχμής αν δεν το χρησιμοποιούν και φορτίζοντας την μπαταρία τις ώρες χαμηλής ζήτησης (π.χ. το βράδυ) όταν οι τιμές είναι χαμηλότερες.

Όπως επεσήμανε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης «η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα, είναι νέος οικολογικός τρόπος μετακινήσεων. Η κυβέρνηση θέλει να οδηγήσει και σε αυτόν τον τομέα την χώρα μας στην πρωτοπορία της Ευρώπης. Περιμένουμε τη συμμετοχή όλων και ιδιαίτερα των νέων, καθώς δεν μιλάμε μόνο για αυτοκίνητα, αλλά και για δίκυκλα και για ποδήλατα. Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για πράσινες μεταφορές στην Ελλάδα».

Σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου:

-Στα νέα κτίρια (νοούνται όσα θα κατασκευαστούν με οικοδομικές άδειες που θα εκδοθούν μετά το Μάρτιο του 2021) θα εγκαθίστανται υποχρεωτικά υποδομή (καλωδιώσεις κλπ.) για εγκατάσταση φορτιστών στις θέσεις στάθμευσης. Στα κτίρια κατοικιών με περισσότερες από δέκα θέσεις στάθμευσης, η υποδομή θα κατασκευάζεται με την προοπτική να εγκατασταθούν φορτιστές σε όλες τις θέσεις στάθμευσης. Στα κτίρια μικτής χρήσης με περισσότερες από δέκα θέσεις στάθμευσης, η πρόβλεψη (που απορρέει και από την Κοινοτική νομοθεσία) είναι για ένα φορτιστή ανά πέντε θέσεις στάθμευσης

-Στα υφιστάμενα κτίρια (με οικοδομική άδεια ως την 1η Μαρτίου 2021) οι ρυθμίσεις προβλέπουν τα εξής:
1.Με σύμφωνα γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών μπορεί να εγκαθίσταται ξεχωριστή κοινόχρηστη παροχή η οποία θα επιτρέπει την τοποθέτηση φορτιστών.

2.Ο ιδιοκτήτης ή δικαιούχος αποκλειστικής χρήσης χώρου στάθμευσης μπορεί με δικές του δαπάνες να εγκαθιστά την υποδομή καλωδίωσης και το φορτιστή, ο οποίος θα τροφοδοτείται από ιδιόκτητη παροχή ρεύματος. Η εγκατάσταση θα γίνεται με απλή γνωστοποίηση προς τον διαχειριστή του κτιρίου, ωστόσο η γενική συνέλευση μπορεί να εναντιωθεί με απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας των ιδιοκτητών (τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000).

3. Σε υφιστάμενα κτίρια στα οποία γίνονται εργασίες ανακαίνισης τοποθετούνται οι υποδομές που προβλέπονται για τα νέα κτίρια (πρόβλεψη για φορτιστές σε όλες τις θέσεις στάθμευσης ή σε αναλογίες 1/5 και 1/10) εκτός αν το κόστος εγκατάστασης των καλωδίων και των φορτιστών υπερβαίνει το 7 % του συνολικού κόστους της ανακαίνισης του κτιρίου.

4. Σε υφιστάμενα κτίρια που δεν προορίζονται για κατοικία και διαθέτουν περισσότερες από είκοσι θέσεις στάθμευσης, εγκαθίσταται υποχρεωτικά τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης με σημείο επαναφόρτισης ανά είκοσι θέσεις στάθμευσης έως την 1η.1.2023.

Κ.Βουτσαδάκης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας | Διαδικτυακή εκδήλωση για το περιβάλλον

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Περιφερειακή Συντονιστική Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης διοργανώνει διαδικτυακή εκδήλωση την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020 και ώρα 19.30 με θέμα “Περιβάλλον και κλιματική αλλαγή. Ο ελέφαντας στο δωμάτιο.” 
 
Θα μιλήσουν:
Ρένα Δούρου, Τομεάρχισσα Κλιματικής Αλλαγής ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.
Πέτρος Κόκκαλης, Ευρωβουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, εκπρόσωπος της πολιτικής κίνησης Κόσμος
Σωκράτης Φάμελλος, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Στην εκδήλωση θα συμμετέχουν περιβαλλοντικοί φορείς και οργανώσεις της περιφέρειας ΑΜΘ
Η εκδήλωση θα μεταδίδεται ζωντανά και θα μπορείτε να την παρακολουθήσετε μεσω των σελίδων των οργανώσεων του ΣΥΡΙΖΑ της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και μέσω της εκδήλωσης στο παρακάτω link
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΒΡΟΣ

Δήμος Αλεξανδρούπολης | Εθελοντικός καθαρισμός του χώρου αναψυχής του Προφήτη Ηλία

Δημοσιεύτηκε

στις

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης  πραγματοποίησε  εθελοντικό καθαρισμό του χώρου αναψυχής του Προφήτη Ηλία στα Λουτρά Τραϊανούπολης.

Στη δράση συμμετείχαν πλήθος Εθελοντών δείχνοντας έμπρακτα την αγάπη και το σεβασμό τους στο Περιβάλλον!

Το στίγμα μας :
Διατηρούμε, προστατεύουμε και καθαρίζουμε το Περιβάλλον που ζούμε.

Ευχαριστούμε πολύ τους εθελοντές που συμμετείχαν στη δράση, την εταιρεία Αστικό ΚΤΕΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ που διέθεσε οχήματα για τη μεταφορά των εθελοντών, την εταιρεία Παπαστράτος που βοήθησε στη μεταφορά των αναλώσιμων για τη δράση, το Πυροσβεστικό Σώμα Αλεξανδρούπολης, τον Κυνηγητικό Σύλλογο, τον Πολιτιστικό Σύλλογο Χιλής, το 2ο Σύστημα Προσκόπων Αλεξανδρούπολης και την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Ροδόπης που  φρόντισαν να μείνουμε ασφαλείς!

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Monopolio Delivery

Δημοφιλή

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Mladen Group 17

Mladen Group 18

Mladen Group 19

Mladen Group 20

Mladen Group 21

Mladen Group 22

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ