Quantcast
Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Οι τελευταίες κινήσεις πριν από την κάλπη και ο φόβος του λάθους

Με ιδιαιτέρως προσεκτικές και μετρημένες κινήσεις που τα επικοινωνιακά λάθη δεν συγχωρούνται καθώς απομένουν 72 ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες, οι πολιτικοί αρχηγοί κορυφώνουν τον προεκλογικό τους αγώνα θέτοντας τα διλήμματα των εκλογών.

Οι δημοσκοπήσεις, οι οποίες θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή, εξακολουθούν να δίνουν σημαντικό προβάδισμα στη ΝΔ, κάτι που αμφισβητεί ανοικτά ο  Αλέξης Τσίπρας.  Στην Πειραιώς δηλώνουν βέβαιοι για την επικράτηση του κόμματος το βράδυ της Κυριακής, όμως αποφεύγουν μιλήσουν για την διαφορά που θα έχουν μεταξύ τους τα δύο κόμματα.  Πλέον βρίσκεται σε εξέλιξη η μάχη του «μπαλκονιού» με τους δύο μονομάχους να επιχειρούν να πολώσουν το κλίμα προκειμένου να συρρικνώσουν τα άλλα κόμματα και να αυξήσουν τη διαφορά τους.  

Ενισχύονται τα ποσοστά του δικομματισμού

Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται δημοσκοπικά καθώς τα ποσοστά του δικομματισμού ενισχύονται σημαντικά. Σύμφωνα με την μέτρηση της «Metron Analysis» για τον Alpha η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ φτάνουν συνολικά το 53,4%,  η δημοσκόπηση  της Alco για το Open αποτυπώνει την ίδια εικόνα με τα δύο κόμματα που διεκδικούν την πρωτιά να συγκεντρώνουν το 53,5% ενώ και η δημοσκόπηση της ΚAΠΑ Research για το Εθνος τους δίνει 52,2%.  Δεν αποκλείεται όσο θα πλησιάζει η ημέρα των εκλογών τα ποσοστά να αυξηθούν ακόμη περισσότερο θυμίζοντας παλαιότερες εποχές. Αξίζει να σημειωθεί πως στις προηγούμενες ευρωεκλογές το 2014 ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ ήταν χαμηλότερα κατά 10 μονάδες φτάνοντας συνολικά το 44,9%.

Στο στόχαστρο οι νέοι και οι αναποφάσιστοι

Τα διλήμματα των πολιτικών αρχηγών πέφτουν βροχή τα τελευταία 24ωρα και στοχεύουν κυρίως στους νέους και τους αναποφάσιστους. Δύο σημαντικές κατηγορίες που μπορεί να επηρεάσουν το εκλογικό αποτέλεσμα. «Τώρα μιλά ο λαός», είπε ο Αλέξης Τσίπρας μιλώντας σε συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη και προέτρεψε παράλληλα τους νέους και τις νέες, που «είναι αυτοί που έκριναν το αποτέλεσμα του ’15”, να συμμετέχουν στις κάλπες». 

Αρκετές ήταν και οι αναφορές του Κυριάκου Μητσοτάκη κατά την ομιλία του στο Περιστέρι. «Πρώτα από όλα οι νέοι, ειδικά τα παιδιά τα οποία θα ψηφίσουν για πρώτη φορά σε αυτές τις εκλογές. Τους ζητώ, καταρχάς, να πάνε να ψηφίσουν, να μην γίνουν θεατές σε ένα έργο που -πρωτίστως- αφορά αυτούς. Να πάρουν θέση, να στείλουν το δικό τους μήνυμα.» Ωστόσο τόσο ο Αλέξης Τσίπρας και ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα μηνύματα που έστειλαν προς την νεολαία, τόνισαν τον κίνδυνο που υπάρχει από την προσέλκυση που γίνεται στα παιδιά που τελειώνουν το σχολείο από την Χρυσή Αυγή.

Στην Κρήτη ο Τσίπρας – στην Βόρεια Ελλάδα ο Μητσοτάκης

Προτελευταίος σταθμός του προεκλογικού αγώνα του Αλέξη Τσίπρα, πριν από την κεντρική του ομιλία στην Αθήνα, θα είναι το Ηράκλειο Κρήτης. Ο πρωθυπουργός που είχε περάσει τις διακοπές του Πάσχα στο νησί έχοντας δίπλα του τον Παύλο Πολάκη, επιστρέφει στην Κρήτη έχοντας περάσει το νομοσχέδιο για τη δημιουργία διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι. Ένα έργο που επί πολλά χρόνια αρκετές κυβερνήσεις το είχαν εξαγγείλει αλλά δεν είχε προχωρήσει.  Ο Αλέξης Τσίπρας αναμένεται να ζητήσει από τους πολίτες ψήφο εμπιστοσύνης για μέτρα ελάφρυνσης. «Θα αφήσουμε να κυβερνούν οι μαριονέτες για λογαριασμό κάποιων ολίγων. Ή θα κυβερνούν οι πολλοί» θα είναι από τα διλλήματα που θα θέσει ο πρωθυπουργός το βράδυ στην ομιλία του.

Την ώρα που ο Αλέξης Τσίπρας θα βρίσκεται στην Κρήτη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα περιοδεύει στη Μακεδονία ανεβάζοντας τους τόνους για το ζήτημα της Συμφωνίας των Πρεσπών. Ο πρόεδρος της ΝΔ θα επισκεφθεί την Έδεσσα ενώ στη συνέχεια, θα μεταβεί στη Φλώρινα και θα μιλήσει σε ανοιχτή συγκέντρωση στις 8 το βράδυ. 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να χαρακτηρίσει εθνικά επιζήμια την συμφωνία της κυβέρνησης με την γειτονική χώρα και θα δεσμευτεί πως θα βάλει «βέτο» στην ενταξιακή πορεία της Βόρειας Μακεδονίας στην Ε.Ε. Παράλληλα θα θέσει τα δικά του εκλογικά διλλήματα «Ή με τον ΣΥΡΙΖΑ του χθες ή με τη Νέα Δημοκρατία του αύριο. Ή με την αλήθεια ή με το ψέμα. Ή με την ανάπτυξη ή με τη λιτότητα. Ή με τη μεγάλη αλλαγή ή με τα αδιέξοδα. Αποφασίζουμε με καρδιά και με μυαλό». Την Παρασκευή τελευταία ημέρα της προεκλογικής Περιόδου ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη παρουσία των δύο πρώην πρωθυπουργών. 

Click to comment

Απάντηση

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κασσελάκης για έκθεση Στέιτ Ντιπάρτμεντ | Χρέος μας να ανακόψουμε τον θεσμικό κατήφορο

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση εξαπολύει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή την έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τα ανθρώπινα δικαιώματα στη χώρα μας, η οποία είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Ο κ. Κασσελάκης, σε ανάρτησή του στο twitter, σημειώνει πως «δύο μήνες μετά το ψήφισμα – κόλαφο του Ευρωκοινοβουλίου για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα, έρχεται τώρα η έκθεση – κόλαφος του State Department για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα».

 

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης | Η ΝΔ αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα

Τα τμήματα του Ε65 Λαμία -Ξυνιάδα και Τρίκαλα -Καλαμπάκα που θα ενωθούν με το «τυφλό»κομμάτι του αυτοκινητόδρομου (Ξυνιάδα -Τρίκαλα) παραδόθηκαν το πρωί της Τρίτης από την ΤΕΡΝΑ σε εκδήλωση παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον πρωθυπουργό να τονίζει ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, αυτή που κράτησε την Ελλάδα στην Ευρώπη και αυτή που αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα.

Δείτε την εκδήλωση

Eκδήλωση για την παράδοση του τμήματος Λαμία - Καλαμπάκα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65

«Είναι μια σπουδαία ημέρα για την Κεντρική Ελλάδα, την Μακεδονία. Γνωρίζω ότι ειδικά για την δυτική Θεσσαλία πόσο σημαντικός είναι ο δρόμος αυτός και πώς αποτελούσε όνειρο πολλών δεκαετιών. 2,5 ώρες για να πάει από την Αθήνα στην Καρδίτσα, 3 ώρες για τα Τρίκαλα, προσβασισμότητα για ένα τόσο όμορφο και δοκιμασμένο κομμάτι της πατρίδας μας. Ένας δρόμος τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας» είπε ο κ. Μητσοτάκης ξεκινώντας τον χαιρετισμό του.

«Ένα έργο που πέρασε από 40 κύματα, δοκιμάστηκε στην κρίση, έφτασε στο σημείο να είναι κολοβό με το βόρειο τμήμα να είναι σε χρηματοδοτικό κενό. Αν δεν ήταν η επιμονή της κυβέρνησης και η πολύ σκληρή διαπραγμάτευση με την Ευρωπαική Επιτροπή δεν θα το είχαμε ολοκληρώσει για να παραδοθεί εκτιμούμε σε 2 χρόνια» συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός.

«Ξέρουμε καλά οτι κάθε φορά που παραδίδεται ένας αυτοκινητόδρομος μειώνεται ο αριθμός των ατυχημάτων με στόχο να έχουν μειωθεί στο μισό τα δυστυχήματα έως το 2030», συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης τονίζοντςα ότι «το έργο αυτό και άλλα πολλά δεν θα είχαν υλοποιηθεί χωρίς τη στήριξη της ΕΕ».

«Η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, την κράτησε στην Ευρώπη και αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα μεταφράζοντας τη χρηματοδότηση σε απτά έργα. Εδώ βλέπετε τη συμβολή του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

Όπως υπενθύμισε, «το 2019 είχαμε δεσμευθεί να κάνουμε την Ελλάδα απέραντο εργοτάξιο και τώρα τα έργα υλοποιούνται προς όφελος των τοπικών κοινωνιών. Αλλά ο σχεδιασμός των μεγάλων έργων είναι μια συνεχής διαδικασία. Κλείνουμε τις εκκρεμότητες των παρελθόντων ετών με τους αυτοκινητοδρόμους. Ταυτόχρονα δρομολογούνται και άλλα έργα περιφερειακής σημασίας».

Κλείνοντας ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε όλους και όλες που έβαλαν το λιθαράκι και φυσικά την κατασκευάστρια εταιρεία που παραδίδει το νότιο τμήμα πριν τη συμβατική ημερομηνία παράδοσης. Το έργο αυτό δεν εχει να ζηλέψει τίποτα από αντίστοιχα έργα του εξωτερικού και οι κατασκευαστικές εταιρείες είναι συμμέτοχες σε μια προσπάθεια βιώσιμης ανάπτυξης.

Σταϊκούρας

Για αυτοκινητόδρομο που αποτελεί τη ραχοκοκαλία της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας έκανε λόγο ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας. Όπως είπε «το νότιο τμήμα που παραδίδεται ξεκινά από τον ΠΑΘΕ, διασχίζει τον νομό Φθιώτιδας και καταλήγει στην Ξυνιάδα. Το δεύτερο τμήμα, το βόρειο, συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και σήμερα παραδίδονται τα πρώτα 25χλμ.». Το έργο είναι εξαιρετικά σημαντικό, συνέχισε ο κ. Σταϊκούρας «γιατί επιτυγχάνονται ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις, ενισχύεται η ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών, προωθείται η περιφερειακή ανάπτυξη και ο τουρισμός συμβάλλοντας στην μείωση της ανεργίας, διευκολύνεται η πρόσβαση στο εξωτερικό καθώς μέσω της Εγνατίας συνδέεται με το εξωτερικό». 

Ο κ. Σταϊκούρας ευχαρίστησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις που συνέβαλαν για την υλοποίηση του έργου, τους πρώην υπουργούς Σουφλία, Σπίρτζη, Καραμανλή καθώς και την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που «τήρησε τα χρονοδιαγράμματα και υλοποίησε ένα ακόμη έργο ευρωπαϊκών δεδομένων» ενώ τόνισε την «προσωπική συμβολή του Μητσοτάκη στην άντληση επιπλέον πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης που ήταν κομβική».Πρόεδρος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Ο πρόεδρος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης εξηγώντας τόνισε ότι ο αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδος είναι ο πιο οικονομικός και σύντομος τρόπος για να μετακινηθεί από την κεντρική Ελλάδα προς την Αθήνα.  Παράλληλα ευχαρίστησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη «όταν αντιλήφθηκε την παρέλκυση του έργου γιατί χωρίς αυτή θα συνεχιζόταν ακόμα η ανταλλαγή εγγράφων» ενώ τόνισε ότι «εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επιταχύνουμε την παράδοση του βόρειου τμήματος παρακάμπτοντας συμβατικά μας δικαιώματα».

«Το εργό αυτό πιστώνεται στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο Ε65 είναι θρυαλλίδα ανάπτυξης για την περιοχή» σημείωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Ταχιάος στον χαιρετισμό του. «Το επόμενο βήμα μετά τα εγκαίνια είναι η ανακοίνωση του προγράμματος Θεσσαλία από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Το έργο

Πρόκειται για τα 136 χιλιόμετρα από τα συνολικά 182 χιλιόμετρα της παραχώρησης του Άξονα Κεντρικής Ελλάδος, με την παράδοση των οποίων ο Ε65 γίνεται ένας σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος από την Λαμία έως και την Καλαμπάκα, καλύπτοντας σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας όπως τα Μετέωρα, η λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι και τα Τρίκαλα. Επιπλέον με τον Ε65 θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την κεντρική Ευρώπη με το λιμάνι του Βόλου, διευκολύνοντας έτσι τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.

Το έργο ολοκληρώθηκε μετά πολλών εμποδίων καθώς το νότιο τμήμα του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας βρέθηκε αντιμέτωπο με τις πλημμύρες του Ιανού και του Daniel αλλά και με την αλλαγή της χάραξης λίγο χιλιόμετρα πριν τη σήραγγα της Όθρυος λόγω κατασκευαστικών αστοχιών σε σιδηροδρομική σήραγγα της ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η παράδοσή του να καθυστερήσει κατά περίπου 2,5 χρόνια.

Με τον νέο αυτοκινητόδρομο το ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα Βαλκάνια, θα μειωθεί κατά δυο ώρες ενώ αντίστοιχα το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία θα έχει διάρκεια 1 ώρα και 45 λεπτά. Ο οδικός άξονας περιορίζει την απόσταση και για άλλους προορισμούς, καθώς για το Αθήνα -Γρεβενά και Αθήνα -Μέτσοβο, το ταξίδι θα μειωθεί σε περίπου 4 ώρες ενώ η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα έχει διάρκεια 4,5 ωρών. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας παραχώρησης και λειτουργίας της Κεντρικής Οδού κ. Ροδιανό Αντωνακόπουλο η απόσταση Αθήνα-Γιάννενα με το νέο αυτοκινητόδρομο θα χρειάζεται τον ίδιο χρόνο που απαιτείται για το ταξίδι μέσω της Ιόνιας Οδού δηλαδή μέσω του Ρίου-Αντίρριου. Σε ό,τι αφορά το κόστος των διοδίων από Λαμία έως Καλαμπάκα θα ανέρχεται σε 8,2 ευρώ.

Απομένει το βόρειο τμήμα του έργου μήκους 70,5 χλμ από το οποίο τα 25 χιλιόμετρα παραδίδονται σήμερα μαζί με το κομμάτι από τον κόμβο Καρπενησίου έως τον κόμβο Ξυνιάδας συνολικού μήκους 18 χλμ. Το βόρειο τμήμα του Ε65 προβλέπεται να παραδοθεί το 2026, αργότερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα λόγω καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις του έργου.

Νέοι σταθμοί διοδίων

Με την παράδοση σε κυκλοφορία των 42,5 χλμ στους σταθμούς διοδίων θα προστεθεί μόνο ο μετωπικός Λιανοκλαδίου (λειτουργούν ήδη οι μετωπικοί σταθμοί Σοφάδων και Τρικάλων) και με την λειτουργία και του βόρειου τμήματος θα συμπεριληφθεί και ο σταθμός της Οξύνεια στην περιοχή των Γρεβενών.

Σύμφωνα με την εταιρεία λειτουργίας με την ολοκλήρωση του έργου, το οποίο θα κοστίσει συνολικά 1,39 δισεκατομμύρια η μέση ημερήσια κυκλοφορία υπολογίζεται μεταξύ 9.000 έως 10.000.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αντίστοιχη κυκλοφορία για το κομμάτι Λαμία Ξυνιάδα που είναι και το πρώτο κομμάτι του οδικού άξονα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία ανέρχεται σε 5000 ημερησίως.

Παράλληλα κατασκευάζονται από την Τέρνα τα τελευταία 46 km του αυτοκινητόδρομου που θα ξεκινούν από τον ανισόπεδο κόμβο Καλαμπάκας και θα φτάνουν στην Εγνατία οδό δυτικά των Γρεβενών.

Για την κατασκευή τους λειτουργούν δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτικές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά. Από το τμήμα του Ε65 που παραδίδεται σήμερα υπολογίζεται να απελευθερωθούν 200 άτομα προσωπικό, τα οποία θα διοχετευτούν στην κατασκευή του βόρειου άξονα του αυτοκινητοδρόμου και σε άλλα έργα.

Σήραγγα Όθρυος

Στον Ε65 περιλαμβάνεται και η δίδυμη σήραγγα μήκους 3 km της Όθρυος πλάτους 11 μέτρων και τυπικής διατομής ανά κλάδο πλάτους 3,75 μέτρων. Πρόκειται για σήραγγα που διαπερνά τον ορεινό όγκο της Όθρυος μέσα από περιοχές με έντονη υδροφορία. Η σήραγγα είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και διαχείρισης κυκλοφορίας.

Όλα τα συστήματα μέσω δικτύου οπτικών ινών έχουν ενοποιηθεί και απεικονίζονται στο κεντρικό σύστημα ελέγχου του αυτοκινητόδρομου που βρίσκεται στους Σοβάδες. Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο χαθεί η επικοινωνία της σήραγγας με το κέντρο διοίκησης υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης και ελέγχου της από το τοπικό κέντρο που βρίσκεται στην είσοδο της σήραγγας Τ2. Η σήραγγα διαθέτει σύστημα πυρόσβεσης, συστήματα αερισμού και εκ-καπνισμού, συστήματα καμερών εφοδιασμένα με αυτόματο σύστημα ανίχνευσης συμβάντων, συστήματα φωτισμού και σύστημα RDS για την αδιάλειπτη εκπομπή ραδιοφωνικών σταθμών. Η σήραγγα έχει αδειοδοτηθεί προς χρήση από την διοικητική αρχή σηράγγων.

Πηγή: protothema.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κ. Μητσοτάκης από τη Λαχαναγορά του Ρέντη: Συνεχής η μάχη για την καταπολέμηση της ακρίβειας

Περιοδεία σε όλες τις περιφέρειες της χώρας θα πραγματοποιήσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το αμέσως προσεχές διάστημα, εν όψει των ευρωεκλογών. Θα εστιάσει στην καθημερινότητα των πολιτών και στη μάχη για την ακρίβεια που δίνει σε πολλά επίπεδα η κυβέρνηση τόσο με την εντατικοποίηση των ελέγχων, τα πρόστιμα, όσο με τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την συγκράτηση των τιμών με τη βοήθεια των καλαθιών. To πρωϊ επισκέφθηκε την Λαχαναγορά του Ρέντη στην καρδιά της εφοδιαστικής αλυσίδας της χώρας.

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ενημερώθηκε για την επάρκεια στα προϊόντα και για τις τιμές στα οπωροκηπευτικά, εκπέμποντας το μήνυμα ό,τι ο αγώνας κατά της ακρίβειας είναι συνεχής. Έχουμε ενθαρρυντικά σημάδια ότι ο πληθωρισμός αποκλιμακώνεται, τόνισε o Κυριάκος Μητσοτάκης. Να προσφέρουμε προϊόντα σε τιμές αντίστοιχες ή και χαμηλότερες από τις περσινές, επισήμανε χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε ισχύ ήδη το «καλάθι της Σαρακοστής», ενώ το «καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «καλαθιού του νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μια επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές ενόψει της εορταστικής περιόδου.

Πηγή: businessnews.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en