Quantcast
Connect with us

AUTOMOTO

H Renault επιστρέφει στην Formula 1

Σημαντικές εξελίξεις για την εταιρεία.

Η παρουσίαση την προηγούμενη εβδομάδα της R.S. 16, του πρώτου μονοθεσίου της νέας ομάδας Renault Sport Formula 1 Team, με την οποία η Renault επιστρέφει με πλήρη εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, σηματοδοτεί μια σειρά σημαντικών εξελίξεων για την εταιρεία.

Η ιστορία της Renault είναι συνυφασμένη τόσο με την πρωτοπορία στην τεχνολογία όσο και με τις επιτυχίες στους αγώνες αυτοκινήτου. Ήδη με την ίδρυση της το 1898, η Renault είχε και την πρώτη εμπλοκή της στον αγωνιστικό τομέα. Πλέον και με την πλήρη εμπλοκή της στη Formula 1, η γαλλική εταιρία επιδιώκει τόσο τη μέγιστη προβολή της σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και την όσο το δυνατόν πιο έντονη και ταχύτερη μεταφορά τεχνολογίας από τους αγώνες στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Η Renault Sport, το κομμάτι της εταιρείας που είναι υπεύθυνο για όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Renault, αλλά και τα σπορ της μοντέλα, αλλάζει δομή με τη δημιουργία δύο βασικών τμημάτων με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση των παραπάνω δραστηριοτήτων.

Η Renault Sport Cars θα είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία, εξέλιξη και προώθηση των σπορ επιβατικών μοντέλων. Έχοντας δημιουργήσει ήδη αυτοκίνητα θρύλους. όπως η σειρά των Clio R.S. και το Renault Megane R.S. 275 Trophy-R το οποίο κρατά τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής στη θρυλική πίστα του Nurburgring (7’ 54’’ 36), η Renault Sport Cars θα αυξήσει τη γκάμα της με μοντέλα που θα ξεχωρίζουν για την οδική αίσθηση και τις επιδόσεις που προσφέρουν.

Τεχνολογίες που δοκιμάζονται και εξελίσσονται στους αγώνες όπως νέας τεχνολογίας στροβιλοσυμπιεστές, εφαρμογές για τη μείωση των τριβών και ηλεκτρονικά συστήματα θα μεταφέρονται με τον πιο αποδοτικό τρόπο στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Η Renault Sport Racing θα έχει την ευθύνη για το σύνολο των αγωνιστικών υποχρεώσεων της Renault, συμπεριλαμβανομένης της εμπλοκής στη Formula 1, η οποία θα συμβάλει στην προβολή της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο και ιδιαίτερα σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως εκείνες της Κίνας και της Ινδίας. Η νέα δομή θα δώσει επιπλέον ώθηση στην εμπλοκή της μάρκας με τους αγώνες, όπως για παράδειγμα τη Formula E όπου στην πρώτη χρονιά του θεσμού, η Renault μέσω της ομάδας e.dams κατέκτησε τον τίτλο επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στα ηλεκτρικά οχήματα πέρα από τον τομέα των πωλήσεων και σε επίπεδο αγώνων.

Η ιστορία της φίρμας είναι γεμάτη από ιστορίες τεχνολογικής πρωτοπορίας, αλλά και επιτυχιών στους αγώνες. Η επιστροφή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, όπου έχει κατακτήσει 168 αγώνες και 12 τίτλους, συνεχίζει αυτή τη μακρά παράδοση.
Τα ορόσημα της Renault στους αγώνες αυτοκινήτου, έχουν ως εξής:

1898: Ο Louis Renault στο τιμόνι της Type A Voiturette ανεβαίνει ταχύτερα απ’ όλους το δρόμο (rue Lepic) με την μεγαλύτερη κλίση στο Παρίσι

1902: Η Type K εφοδιασμένη με τον πρώτο 4κυλινδρο κινητήρα της Renault κερδίζει το ράλι Παρίσι – Βιέννη

1906: Πρώτη συμμετοχή και νίκη για τη Renault σε Grand Prix σε δημόσιους δρόμους γύρω από το Le Mans.

1925: Νίκη για τη Renault στο ράλι Monte Carlo

1926: Παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας σε διάρκεια 24 ωρών

1956: Κατάρριψη του παγκοσμίου ρεκόρ ταχύτητας με το πρωτότυπο Étoile Filante

1971: Ξεκινά το γαλλικό πρωτάθλημα Formula Renault

1973: Κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι

1977: Η Renault παρουσιάζει τον πρώτο υπερτροφοδοτούμενο (Turbo) κινητήρα στην ιστορία της F1

1978: Η Alpine-Renault A442B κατακτά την πρώτη θέση στο Le Mans

1985: O Ayrton Senna κατακτά την πρώτη του νίκη στην F1 χρησιμοποιώντας κινητήρα της Renault

1992: Η Renault ως προμηθευτής κινητήρων κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με ίσως το πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο στην ιστορία της F1

1995-1997: Τη συγκεκριμένη περίοδο οι κινητήρες της Renault κατακτούν την 1η θέση στο 74% των αγώνων της Formula 1.

2005: Η Renault κατακτά ως κατασκευαστής το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1

2007 – 2013: H Renault αποτελεί τον πιο επιτυχημένο κατασκευαστή κινητήρων στην F1 κατά την περίοδο των V8 κινητήρων

2015: Κατάκτηση του πρώτου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula Ε

F1

 

F2

 

F3

 

F4

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Έρχονται φωτοβολταϊκά και για μπαλκόνια…..

Από τα φωτοβολταϊκά στις ταράτσες, η startup Solartech Solutions Srl με έδρα την Ιταλία αναπτύσσει νέες ηλιακές μονάδες κατάλληλες για πιο χαμηλούς ορόφους κτιρίων , ακόμα και μπαλκόνια και βεράντες. «Η μονάδα μπορεί να εγκατασταθεί σε λιγότερο από 10 λεπτά», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο περιοδικό pv.

« Το πάνελ 350 W αποτελείται από 60 υψηλής απόδοσης πλήρως μαύρες κυψέλες M6 TOPCon και παράγεται στο εργοστάσιό μας στο Tolmezzo, στη βόρεια ιταλική επαρχία Udine». Οι συγκεκριμένες μονάδες iCarus διαστάσεις 165 mm x 197 mm x 31 mm και ζυγίζουν 7,6 kg. Δεν χρησιμοποιούν γυαλί και στις δύο πλευρές και καλύπτονται από ένα αντιανακλαστικό και αντιχαρακτικό σύνθετο υλικό.

Τα νέα προϊόντα διαθέτουν κουτιά διακλάδωσης IP68 και συνοδεύονται από 25 χρόνια εγγύηση απόδοσης και πενταετή εγγύηση προϊόντος.  «Η φιλική προς το χρήστη εφαρμογή μας σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε την καθημερινή παραγωγή και να παρακολουθείτε τις αποταμιεύσεις σας», τόνισε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η Fly Solartech Solutions Srl εδρεύει στο San Daniele del Friuli ,της Ιταλία;. Αυτή τη στιγμή κατέχει και λειτουργεί ένα εργοστάσιο ισχύος 40 MW στο Tolmezzo. Προσφέρει επίσης ελαφριά κυλινδρικά ηλιακά πάνελ που μπορούν να ενσωματωθούν σε φωτοβολταϊκούς στύλους φωτισμού δρόμου διαφορετικών μεγεθών.

energymag.gr

Continue Reading

AUTOMOTO

Ηλεκτρονικό «μάτι» της ΑΑΔΕ σε ανασφάλιστα οχήματα | Θα εντοπίζει και τα αυτοκίνητα δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ

Τρεις ανατροπές στο καθεστώς των οχημάτων έρχονται φέτος με την καθιέρωση νέου συστήματος βεβαίωσης των τελών κυκλοφορίας που προβλέπει την εφαρμογή κλιμακωτού προστίμου σε περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησής τους αλλά και την ενεργοποίηση ενός μόνιμου αυτόματου μηχανισμού εντοπισμού των οχημάτων τα οποία κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους χωρίς να είναι ασφαλισμένα ή και να έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο.

Οι παρεμβάσεις στο καθεστώς των οχημάτων περιλαμβάνονται στο σχέδιο δράσης του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για το 2024 και αφορούν:

  1. Ανασφάλιστα οχήματα. Στα σκαριά βρίσκεται ένα νέο αυτόματο σύστημα ελέγχου και εντοπισμού των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα χωρίς να είναι ασφαλισμένα. Μέσω μιας νέας πλατφόρμας η ΑΑΔΕ θα ελέγχει και θα εντοπίσει τα ανασφάλιστα οχήματα και θα επιβάλλει τα πρόστιμα στους ιδιοκτήτες τους. Η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει στοιχεία από το ηλεκτρονικό αρχείο της ΑΑΔΕ, το αρχείο κυκλοφορούντων οχημάτων που διαθέτει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, των κλεμμένων οχημάτων του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, των αποβιωσάντων του Υπουργείου Εσωτερικών, των ανακυκλωθέντων οχημάτων της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος και των ασφαλισμένων οχημάτων του Κέντρου Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων. Οι κάτοχοι ανασφάλιστων οχημάτων θα λάβουν «ραβασάκι» με το οποίο θα ενημερώνονται ότι το όχημά τους εντοπίστηκε να μην είναι ασφαλισμένο και θα καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο με τη μορφή παραβόλου έως 250 ευρώ το οποίο θα πρέπει να καταβάλουν για να ασφαλίσουν στη συνέχεια το όχημά τους. Όσοι δεν συμμορφωθούν θα βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμο 500 ευρώ και διοικητικές και ποινικές κυρώσεις όπως αφαίρεση διπλώματος για 6 μήνες και αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας.
  2. Τεχνικός έλεγχος στα ΚΤΕΟ. Μέσω του μόνιμου μηχανισμού ελέγχου για τα ανασφάλιστα οχήματα θα εντοπίζονται και τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ. Στους οδηγούς που αδιαφορούν και θα εντοπιστούν μετά την ηλεκτρονική διασταύρωση το πρόστιμο ανέρχεται σε 150 ευρώ ενώ αν διαπιστωθεί η παράβαση σε έλεγχο της Τροχαίας τότε το πρόστιμο ανέρχεται σε 400 ευρώ.
  3. Πρόστιμα για εκπρόθεσμη πληρωμή των τελών κυκλοφορίας. Σχεδιάζονται αλλαγές στο σύστημα βεβαίωσης των τελών κυκλοφορίας με βασικότερη την επιβολή κλιμακωτού προστίμου σε περίπτωση εκπρόθεσμης πληρωμής των τελών. Σήμερα το πρόστιμο ανέρχεται στο διπλάσιο της αξίας των ετήσιων τελών ακόμα και εάν η πληρωμή των τελών καθυστερήσει κατά μια ημέρα. Με το νέο σύστημα το πρόστιμο θα κλιμακώνεται ανάλογα με το χρόνο καθυστέρησης εξόφλησης των τελών. Οσο νωρίτερα γίνει η εξόφληση μετά την λήξη της προθεσμίας τόσο μικρότερο θα είναι το πρόστιμο. Το μέτρο αυτό αναμένεται να εφαρμοστεί για τα τέλη κυκλοφορίας του 2025 τα οποία θα πρέπει να καταβληθούν μέχρι το τέλος του έτους. Για το 2024, οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν το περιθώριο εμπρόθεσμης εξόφλησης των τελών κυκλοφορίας έως τις 29 Φεβρουαρίου 2024.

Continue Reading

AUTOMOTO

Μόνο έτσι γλιτώνετε τα Τέλη Κυκλοφορίας 2024

Η ΑΑΔΕ παρέχει σχετικές οδηγίες σχετικά με την διαδικασία online κατάθεσης ή άρσης των πινακίδων κυκλοφορίας.

Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να γλιτώσει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου ή δίκυκλου από την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας 2024 και αυτός περιλαμβάνει την ψηφιακή ακινησία του οχήματος. Μόνο με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης είναι καλυμμένος και δεν χρειάζεται να πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας ενώ αν θέλει να κινήσει το όχημά του εντός της επόμενης χρονιάς καταβάλλοντας αναλογικά Τέλη Κυκλοφορίας (ανάλογα με τους μήνες κυκλοφορίας του οχήματος) τότε θα πρέπει να περιμένει να δημοσιευθεί η σχετική τροποποιητική νομοθεσία.

Επίσης αν κάποιος προβεί σε ψηφιακή ακινησία του οχήματός του και οι Αρχές διαπιστώσουν ότι το κινεί παράνομα τότε το πρόστιμο ορίζεται στις 10.000 ευρώ ενώ παράλληλα ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει και το διπλάσιο ποσό των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας.

Σχετικά πάντως με την ψηφιακή ακινησία των οχημάτων η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων παρέχει τις σχετικές οδηγίες με την μορφή ερωτήσεων – απαντήσεων.

Θέλω να θέσω το όχημα μου σε ψηφιακή ακινησία. Ποιές είναι οι ενέργειές μου;

Συνδέεστε στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (www.gov.gr) και ειδικότερα στην πλατφόρμα myCAR με τους κωδικούς Taxisnet.

Επιλέγετε «Ψηφιακή Ακινησία/Κυκλοφορία» όπου καταχωρείτε ή επιλέγετε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος που επιθυμείτε να θέσετε σε ψηφιακή ακινησία.

Καταχωρείτε τα στοιχεία της διεύθυνσης ακινητοποίησης του οχήματος, δηλαδή τον ταχ.κωδ. της περιοχής, την οδό και τον αριθμό.

Επίσης δηλώνετε υπεύθυνα ότι ο χώρος στάθμευσης είναι, είτε ιδιόκτητος, είτε ενοικιασμένος ή παραχωρημένος.

Υποβάλετε την αίτησή σας και εφόσον είστε μοναδικός ιδιοκτήτης, το σύστημα σας δίνει αριθμό αίτησης και σας ενημερώνει ότι το όχημα έχει τεθεί σε ψηφιακή ακινησία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν συνιδιοκτήτες, ενημερώνονται στην προσωποποιημένη πληροφόρηση για το αίτημα σας, το οποίο, με αντίστοιχη της προαναφερθείσας διαδικασίας, θα πρέπει να εγκρίνουν για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Είναι δυνατή η θέση σε ψηφιακή ακινησία οποιουδήποτε οχήματος, ανεξάρτητα κατηγορίας και χρήσης;

Η ψηφιακή ακινησία επιτρέπεται μόνο για Επιβατικά Ι.Χ. και Δίκυκλα Ι.Χ., τα οποία βρίσκονται «σε κίνηση» και ο ιδιοκτήτης έχει την άδεια και τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.

Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες θα πρέπει να απευθυνθώ στη Δ.Ο.Υ για να δηλώσω την ακινησία του οχήματος μου;

Στις παρακάτω περιπτώσεις η ακινησία δηλώνεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.:

(α) Κλοπής ή υπεξαίρεσης του οχήματος

(β) Κυκλοφορίας του οχήματος στο εξωτερικό

(γ) Μεταβίβασης του οχήματος η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί

(δ) Κατάσχεσης του οχήματος από δημόσια αρχή με τα στοιχεία κυκλοφορίας αυτού

(ε) Αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος από δημόσια αρχή

(στ) Παράδοσης στις εγκαταστάσεις της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος (ΕΔΟΕ) με σκοπό την οριστική διαγραφή του με ανακύκλωση

(ζ) Ολοσχερούς καταστροφής του οχήματος λόγω πυρκαγιάς ή άλλης αιτίας

(η) Πλειστηριασμού του οχήματος

(θ) Αποξένωσης του ιδιοκτήτη ή κατόχου από το όχημα, όπως στην περίπτωση περισυλλογής του από το Δήμο ως εγκαταλελειμμένου

(ι) Κάθε άλλη περίπτωση όπου ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος δεν έχει στην κατοχή του είτε το όχημα είτε τα στοιχεία κυκλοφορίας του (άδεια και πινακίδες).

(ζ) Θανάτου του ιδιοκτήτη του οχήματος, όπου η ακινησία δηλώνετε από τους κληρονόμους του (εφόσον δεν έχει εκδοθεί ακόμα άδεια κυκλοφορίας στο όνομά τους), στη ΔΟΥ του θανόντος.

Εάν θέλω να κάνω άρση της ψηφιακής ακινησίας, ποιες είναι οι ενέργειές μου;

Με την ίδια διαδικασία που περιγράφεται στην ερώτηση με α/α 1 εισέρχεστε στην πλατφόρμα και επιλέγετε το όχημα που βρίσκεται σε ψηφιακή ακινησία. Για την άρση αυτής απαραίτητη προϋπόθεση είναι η πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους, η ασφαλιστική κάλυψη της κυκλοφορίας του οχήματος κατά την ημερομηνία και η υποβολή του αιτήματος. Οι ανωτέρω προϋποθέσεις ελέγχονται από το σύστημα κατά τη διαδικασία υποβολής του αιτήματος και εφόσον έχουν υλοποιηθεί μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας με το πάτημα του κουμπιού «Υποβολή αιτήματος» που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης.

Προσοχή η πληρωμή ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας απαιτείται για τη μεταβίβαση του οχήματος, την εξαγωγή του από την Ελλάδα, καθώς και για την επαναταξινόμηση του οχήματος στην Ελλάδα.

Εάν θέλω να κάνω άρση ψηφιακής ακινησίας για ορισμένους μήνες εντός του έτους, ποιές είναι οι ενέργειές μου;

Εφόσον υπάρχει νομοθετική ρύθμιση για πληρωμή αναλογικών Τελών Κυκλοφορίας, επιλέγετε πληρωμή μηνιαίων τελών κυκλοφορίας, ανάλογα με τους μήνες που επιθυμείτε να θέσετε το όχημά σας σε κίνηση, ψηφιακά.

Προσοχή το δικαίωμα προσωρινής άρσης ακινησίας με πληρωμή αναλογικών Τελών Κυκλοφορίας (ψηφιακής ή εκούσιας στη Δ.Ο.Υ.) χορηγείται μόνο μία φορά εντός του έτους. Εάν επιθυμείτε να κινήσετε το όχημα για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από το ήδη επιλεγμένο, εφόσον έχετε ήδη υποβάλλει την αίτηση άρσης ακινησίας, θα πρέπει να καταβάλλετε το υπολειπόμενο ποσό των ετησίων Τελών Κυκλοφορίας.

Όταν λήξει το διάστημα κίνησης για το οποίο έχουν καταβληθεί αναλογικά Τέλη Κυκλοφορίας το όχημα πρέπει να τεθεί άμεσα σε ψηφιακή ακινησία και συγκεκριμένα την τελευταία εργάσιμη μέρα του μήνα ή την πρώτη εργάσιμη του επόμενου μήνα, εφόσον η τελευταία μέρα είναι αργία.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en