Connect with us

AUTOMOTO

H Renault επιστρέφει στην Formula 1

Δημοσιεύτηκε

στις

Σημαντικές εξελίξεις για την εταιρεία.

Η παρουσίαση την προηγούμενη εβδομάδα της R.S. 16, του πρώτου μονοθεσίου της νέας ομάδας Renault Sport Formula 1 Team, με την οποία η Renault επιστρέφει με πλήρη εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, σηματοδοτεί μια σειρά σημαντικών εξελίξεων για την εταιρεία.

Η ιστορία της Renault είναι συνυφασμένη τόσο με την πρωτοπορία στην τεχνολογία όσο και με τις επιτυχίες στους αγώνες αυτοκινήτου. Ήδη με την ίδρυση της το 1898, η Renault είχε και την πρώτη εμπλοκή της στον αγωνιστικό τομέα. Πλέον και με την πλήρη εμπλοκή της στη Formula 1, η γαλλική εταιρία επιδιώκει τόσο τη μέγιστη προβολή της σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και την όσο το δυνατόν πιο έντονη και ταχύτερη μεταφορά τεχνολογίας από τους αγώνες στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Η Renault Sport, το κομμάτι της εταιρείας που είναι υπεύθυνο για όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Renault, αλλά και τα σπορ της μοντέλα, αλλάζει δομή με τη δημιουργία δύο βασικών τμημάτων με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση των παραπάνω δραστηριοτήτων.

Η Renault Sport Cars θα είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία, εξέλιξη και προώθηση των σπορ επιβατικών μοντέλων. Έχοντας δημιουργήσει ήδη αυτοκίνητα θρύλους. όπως η σειρά των Clio R.S. και το Renault Megane R.S. 275 Trophy-R το οποίο κρατά τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής στη θρυλική πίστα του Nurburgring (7’ 54’’ 36), η Renault Sport Cars θα αυξήσει τη γκάμα της με μοντέλα που θα ξεχωρίζουν για την οδική αίσθηση και τις επιδόσεις που προσφέρουν.

Τεχνολογίες που δοκιμάζονται και εξελίσσονται στους αγώνες όπως νέας τεχνολογίας στροβιλοσυμπιεστές, εφαρμογές για τη μείωση των τριβών και ηλεκτρονικά συστήματα θα μεταφέρονται με τον πιο αποδοτικό τρόπο στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Η Renault Sport Racing θα έχει την ευθύνη για το σύνολο των αγωνιστικών υποχρεώσεων της Renault, συμπεριλαμβανομένης της εμπλοκής στη Formula 1, η οποία θα συμβάλει στην προβολή της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο και ιδιαίτερα σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως εκείνες της Κίνας και της Ινδίας. Η νέα δομή θα δώσει επιπλέον ώθηση στην εμπλοκή της μάρκας με τους αγώνες, όπως για παράδειγμα τη Formula E όπου στην πρώτη χρονιά του θεσμού, η Renault μέσω της ομάδας e.dams κατέκτησε τον τίτλο επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στα ηλεκτρικά οχήματα πέρα από τον τομέα των πωλήσεων και σε επίπεδο αγώνων.

Η ιστορία της φίρμας είναι γεμάτη από ιστορίες τεχνολογικής πρωτοπορίας, αλλά και επιτυχιών στους αγώνες. Η επιστροφή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, όπου έχει κατακτήσει 168 αγώνες και 12 τίτλους, συνεχίζει αυτή τη μακρά παράδοση.
Τα ορόσημα της Renault στους αγώνες αυτοκινήτου, έχουν ως εξής:

1898: Ο Louis Renault στο τιμόνι της Type A Voiturette ανεβαίνει ταχύτερα απ’ όλους το δρόμο (rue Lepic) με την μεγαλύτερη κλίση στο Παρίσι

1902: Η Type K εφοδιασμένη με τον πρώτο 4κυλινδρο κινητήρα της Renault κερδίζει το ράλι Παρίσι – Βιέννη

1906: Πρώτη συμμετοχή και νίκη για τη Renault σε Grand Prix σε δημόσιους δρόμους γύρω από το Le Mans.

1925: Νίκη για τη Renault στο ράλι Monte Carlo

1926: Παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας σε διάρκεια 24 ωρών

1956: Κατάρριψη του παγκοσμίου ρεκόρ ταχύτητας με το πρωτότυπο Étoile Filante

1971: Ξεκινά το γαλλικό πρωτάθλημα Formula Renault

1973: Κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι

1977: Η Renault παρουσιάζει τον πρώτο υπερτροφοδοτούμενο (Turbo) κινητήρα στην ιστορία της F1

1978: Η Alpine-Renault A442B κατακτά την πρώτη θέση στο Le Mans

1985: O Ayrton Senna κατακτά την πρώτη του νίκη στην F1 χρησιμοποιώντας κινητήρα της Renault

1992: Η Renault ως προμηθευτής κινητήρων κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με ίσως το πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο στην ιστορία της F1

1995-1997: Τη συγκεκριμένη περίοδο οι κινητήρες της Renault κατακτούν την 1η θέση στο 74% των αγώνων της Formula 1.

2005: Η Renault κατακτά ως κατασκευαστής το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1

2007 – 2013: H Renault αποτελεί τον πιο επιτυχημένο κατασκευαστή κινητήρων στην F1 κατά την περίοδο των V8 κινητήρων

2015: Κατάκτηση του πρώτου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula Ε

F1

 

F2

 

F3

 

F4

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

ΥΠΕΝ | Τα βήματα για την αίτηση επιδότησης αγοράς ηλεκτρικού οχήματος

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε δέκα βήματα θα ολοκληρώνεται η διαδικασία υποβολής της αίτησης φυσικών προσώπων για επιδότηση της αγοράς ηλεκτρικού οχήματος στην πλατφόρμα που θα ξεκινήσει να λειτουργεί στις 24 Αυγούστου.

Οι λεπτομέρειες της διαδικασίας σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη την περασμένη εβδομάδα θα εξειδικευθούν με Υπουργική Απόφαση που θα εκδοθεί πιθανότατα εντός της εβδομάδας. Τα βήματα που ορίζονται για την υποβολή της αίτησης είναι:

1.Εισαγωγή στοιχείων στα πεδία του συστήματος

2.Επιλογή Μοντέλου Οχήματος από την καταχωρημένη λίστα

3.Επιλογή αγοράς/Μίσθωσης

4.Επιλογή δίκυκλου ή ποδηλάτου (tick choice)

5.Επιλογή (ΝΑΙ/ΌΧΙ) επιδότησης φορτιστή

6.Επιλογή Μοντέλου Φορτιστή

7.Επιλογή απόσυρσης (ΝΑΙ/ΌΧΙ)

8.Υπολογισμός επιδότησης

9.Επισύναψη δικαιολογητικών

10.Υποβολή Αίτησης

Αντίστοιχα για την αγορά ηλεκτρικού ταξί (για την οποία είναι υποχρεωτική η απόσυρση του παλιού οχήματος τα βήματα είναι 7 και ορίζονται ως εξής:

1.Εισαγωγή στοιχείων στα πεδία του συστήματος

2.Επιλογή Μοντέλου από την καταχωρημένη λίστα (ΒΕV ή Υβριδικό Plug In)

3.Συμπλήρωση στοιχείων απόσυρσης

4.Επιλογή αγοράς / Μίσθωσης

5.Υπολογισμός επιδότησης

6.Επισύναψη δικαιολογητικών

7.Υποβολή αίτησης

Τέλος για τα νομικά πρόσωπα η διαδικασία περιλαμβάνει:

1.Εισαγωγή στοιχείων στα πεδία του συστήματος

2.Επιλογή Μοντέλου από την καταχωρημένη λίστα

3.Επιλογή αγοράς/Μίσθωσης

4.Επιλογή δίκυκλου

5.Επιλογή απόσυρσης (ΝΑΙ/ΌΧΙ)

6.Υπολογισμός επιδότησης

7.Επισύναψη δικαιολογητικών

8.Υποβολή αίτησης

Η δράση που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα έχει προϋπολογισμό 100 εκατ. ευρώ, ποσό που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μπορεί να καλύψει την αγορά 15.000 αυτοκινήτων και 12.500 δικύκλων (σκούτερ και ποδήλατα). Ωστόσο ο κ. Χατζηδάκης τόνισε πως αν χρειαστεί, ο προϋπολογισμός της δράσης θα αυξηθεί. Ήδη η αναγγελία της δράσης έχει προκαλέσει αυξημένο ενδιαφέρον για ηλεκτρικά ποδήλατα και επέκταση του χρόνου αναμονής για παραλαβή τους.

Οι επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων είναι:

-Για αυτοκίνητα με λιανική τιμή προ φόρων έως 30.000 ευρώ, η επιδότηση είναι 20 % με όριο τα 6.000 ευρώ. Από 30.001 έως 50.000 ευρώ, η επιδότηση είναι 15 % με όριο τα 6.000 ευρώ.

-Για δίκυκλα – τρίκυκλα, ποσοστό 20 % επί της αξίας με όριο τα 800 ευρώ.

-Για ποδήλατα, ποσοστό 40 % (είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη) με όριο τα 800 ευρώ.

-Τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να ζητήσουν επιπλέον επιδότηση 500 ευρώ για αγορά έξυπνου οικιακού φορτιστή (σε συνδυασμό με αγορά ΙΧ, όχι ποδήλατου ή σκούτερ).

-Με απόσυρση παλαιού οχήματος / δικύκλου (εξαιρούνται τα ποδήλατα) παρέχεται επιπλέον μπόνους 1000 και 400 ευρώ αντίστοιχα.

-Για ταξί η επιδότηση είναι 25 % επί της λιανικής τιμής προ φόρων με όριο τα 8.000 ευρώ ή, αν πρόκειται για plug in υβριδικό μοντέλο, ποσοστό 15 % με όριο τα 5.500 ευρώ. Είναι υποχρεωτική η απόσυρση του παλιού οχήματος (πρέπει να είναι παλαιότερο από την 1-1-2013), η οποία επιδοτείται με επιπλέον μπόνους 2.500 ευρώ.

-Για τις εταιρίες το ποσοστό της επιδότησης είναι 15 % με όριο τα 5.500 ευρώ ή 4.000 για υβριδικά. Προβλέπεται όριο αγοράς έως 3 αυτοκινήτων (6 για όσες έχουν δραστηριότητα σε νησιά). Για τα δίκυκλα η επιδότηση είναι ποσοστό 20 % επί της αξίας με όριο τα 800 ευρώ.

Σε όλες τις περιπτώσεις δίνονται πρόσθετα κίνητρα για αγορά οχημάτων από πολύτεκνους και άτομα με ειδικές ανάγκες (επιπλέον 1000 ευρώ για αυτοκίνητο και 500 ευρώ για δίκυκλο/ποδήλατο).

Εντός της εβδομάδας θα ενεργοποιηθεί η ιστοσελίδα του προγράμματος (http://kinoumeilektrika.ypen.gr), όπου θα αναρτηθούν όλες οι σχετικές ανακοινώσεις, ενώ από την ίδια ημέρα θα λειτουργήσει τηλεφωνικό κέντρο (help desk) για το πρόγραμμα (2131513640 / 2131513643 ώρες 10.00 – 18.00 και στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου support.kinoumeilektrika@prv.ypeka.gr).

Κ. Βουτσαδάκης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Δήμο Παρανεστίου

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε μια νέα εποχή μπήκε ο Δήμος Παρανεστίου με την κυκλοφορία του νέου ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου του,  που συνδυάζει την οικονομία και την προστασία του περιβάλλοντος. Το όχημα αυτό με μόνο 1€ κατανάλωση ρεύματος  μπορεί  να διανύσει  μια απόσταση 340 χλμ.

Στα πλαίσια της υποστήριξης  της ηλεκτροκίνησης  ο Δήμος μας, διαθέτει και δύο σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα δημοτικά καταστήματα Παρανεστίου και Νικηφόρου, όπου μπορούν να φορτιστούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και των επισκεπτών μας.

Σε δήλωση του Δημάρχου Παρανεστίου κ. Καγιάογλου Αναστάσιου  τόνισε ότι: ¨ η χαρά μας για την σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση  είναι μεγάλη.  Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον της κίνησης. Κάθε μέρα με όραμα και στόχους χτίζουμε το νέο πράσινο δήμο μας. Τον Δήμο που σέβεται και προστατεύει το περιβάλλον”.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Λαϊκή Συσπείρωση | Οχι στο νέο χαράτσι των προστίμων στα δίκυκλα

Δημοσιεύτηκε

στις

“Δεν μας εκπλήσσει καθόλου το γεγονός, όσο και αν «αντιδικούν» οι παρατάξεις στο Δημοτικό Συμβούλιο, εκτός Λαϊκής Συσπείρωσης, ότι στα χαράτσια κάθε είδους έχουν την ίδια άποψη. Αυτή τους η ταύτιση στην αντιλαϊκή πολιτική την εξέφρασαν με την ομοφωνία τους στην Οικονομική Επιτροπή για το νέο χαράτσι στα δίκυκλα αυτή τη φορά, στο όνομα της «ελεγχόμενης στάθμευσης».

Ότι φέρνει έσοδα στο Δήμο είναι ΟΛΟΙ «μέσα». Μην τυχόν τους πεις όμως ότι αυτά τα έσοδα να τα πάρουν, να τα διεκδικήσουν από εκεί που πρέπει, από το κράτος δηλαδή. Με μία φωνή θα απαντήσουν, το κράτος δεν δίνει… οπότε αυτός που μένει είναι ο δημότης, για τα συμφέροντα του οποίου κατά τα άλλα τάχαμου πασχίζουν …..τρομάρα τους.

Ως Λαϊκή Συσπείρωση όχι μόνο δεν συμφωνούμε με τη συγκεκριμένη τροποποίηση που αυξάνει τα χαράτσια με το πρόστιμο που επιβάλει στα δίκυκλα, αλλά υποστηρίζουμε συνολικά την κατάργηση του χαρατσιού της «ελεγχόμενης στάθμευσης», η οποία δεν έλυσε δα και κανένα κυκλοφοριακό πρόβλημα. Το ότι δεν έλυσε κανένα κυκλοφοριακό πρόβλημα φαίνεται από το κυκλοφοριακό αλαλούμ που συνεχίζεται, κάτι βέβαια που γνωρίζουν οι πάντες, αλλά κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.

Γνωρίζουν πολύ καλά ότι η «ελεγχόμενη στάθμευση» είναι ένα μέτρο εισπρακτικό, ληστρικό σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων.

Υ.Γ. 1: ρωτάμε τους εμπνευστές του μέτρου, φανταζόμαστε είναι όλοι και όχι μόνο οι της διοίκησης, θέλουν να αποτρέψουν, να περιορίσουν την κίνηση των δικύκλων στο κέντρο; Δηλαδή οι δικυκλιστές να έρχονται στο κέντρο (για δουλεία, για τις υπηρεσίες, για την αγορά,  για τη διασκέδαση κτλ), με το αυτοκίνητο, το αστικό ή το ταξί, για να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό; Επίσης, γιατί οι δικυκλιστές δεν σταθμεύουν στις δωρεάν θέσεις που υπάρχουν; Μήπως αυτές δεν επαρκούν; Τότε γιατί δεν τις αυξάνετε; Μήπως γιατί θα χάσετε έσοδα από τις θέσεις επί πληρωμή των αυτοκινήτων;

Υ.Γ. 2: με τον οίστρο των προτάσεών σας για το κυκλοφοριακό, μήπως να προτείνατε και παρκινγκ για μηχανάκια επί πληρωμή, τα οποία να νοικιάσετε σε ιδιώτες για να έρθουν Ευρουλάκια στο δήμο ? ”   

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

H Kia πρωταθλήτρια ποιότητας για την J.D. Power

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Kia αναγνωρίστηκε από την J.D. Power ως ο Νο 1 κατασκευαστής στην αρχική μελέτη ποιότητας των ΗΠΑ 2020 (IQS)για έκτη συνεχή χρονιά, με 136 αναφερθέντα προβλήματα ανά 100 οχήματα που αποτελεί «Ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα» όπως ανέφερε ο Dave Sargent, Αντιπρόεδρος στην JDPower.

Η συνεχής επιτυχία της Κορεάτικης μάρκας στο IQS επιτυγχάνεται με την ύπαρξη δύο μοντέλων (Forte και Soul) που περιλαμβάνονται μεταξύ των κορυφαίων 10 οχημάτων στον κλάδο. Η Kia, είχε επίσης τις καλύτερες επιδόσεις με τα: Forte (Compact Car), Sedona (Minivan), Sorento (Upper Μεσαίου μεγέθους SUV) και Soul (Μικρό SUV).

Η ετήσια έκθεση ανέλυσε τις απαντήσεις 87.282 ερωτηθέντων όσον αφορά 189 σειρές οχημάτων σε 26 κατηγορίες. Τα οχήματα αξιολογήθηκαν με βάση την οδηγική εμπειρία, τις επιδόσεις του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων και ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών απαντήσεων που αναφέρθηκαν από τους ιδιοκτήτες οχημάτων.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Monopolio Delivery

Δημοφιλή

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Mladen Group 17

Mladen Group 18

Mladen Group 19

Mladen Group 20

Mladen Group 21

Mladen Group 22

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ