Connect with us

AUTOMOTO

Γιατί η αφυδάτωση είναι εξίσου επικίνδυνη με το αλκοόλ την ώρα της οδήγησης

Δημοσιεύτηκε

στις

Βρισκόμαστε στα μέσα του καλοκαιριού, όπου οι περισσότεροι από εμάς προγραμματίζουμε τις διακοπές μας, με το αυτοκίνητο να αποτελεί το βασικό μέσο των εξορμήσεών μας. Όταν έχουμε προγραμματίσει μία διαδρομή αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων, απαραιτήτως πρέπει, εκτός από το να προετοιμάσουμε σωστά το όχημά μας, να προετοιμαστούμε και εμείς ως οδηγοί για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις αυξημένες ανάγκες ενός πολύωρου ταξιδιού.

Το φαγητό παίζει σημαντικό ρόλο στην οδήγησή μας. Η κατανάλωση εσφαλμένου φαγητού μπορεί να προκαλέσει υπνηλία, κόπωση, άγχος ή αναστάτωση στο στομάχι, που στη συνέχεια θα επηρεάσει τη συγκέντρωσή μας. Αυτό μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχήματος. Ο οδηγός θα πρέπει κάθε στιγμή να είναι σε άριστη κατάσταση και οι οδηγικές ικανότητές του να είναι σε υψηλό επίπεδο.

Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η οδήγηση καίει σχεδόν τις ίδιες θερμίδες με αυτές που καίμε σε κατάσταση ηρεμίας. Για αυτόν τον λόγο, ο οδηγός δεν απαιτεί μεγάλη πρόσληψη τροφής για να ανταποκριθεί στις ανάγκες της οδήγησης. Θα πρέπει να συνεχίσει τις ίδιες διατροφικές συνήθειες, όπως θα έκανε όταν θα έμενε σπίτι του. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να οδηγεί με άδειο στομάχι, γιατί κάτι τέτοιο μπορεί να δημιουργήσει πονοκέφαλο ή μικρή ζάλη, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Το μυστικό είναι μικρές ποσότητες σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μεγάλα γεύματα οδηγούν σε υπνηλία, κοιλιακούς πόνους, καούρα και αέρια. Δηλαδή, όλα αυτά τα συμπτώματα που περιορίζουν την ικανότητα της οδήγησης.

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, μετά το γεύμα έχει αποδειχθεί ότι η απόδοση του οδηγού μειώνεται κατά 10%. Τα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουμε λίγο πριν οδηγήσουμε είναι τα τηγανητά, τα πικάντικα και οι πολλές σάλτσες. Επίσης, όταν έχουμε να κάνουμε πολύωρη διαδρομή καλό είναι να αποφεύγουμε μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων. Αυτό αναφέρουν και επικεφαλής της ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Seat στον τομέα υγείας, οι οποίοι δίνουν μεγάλη βαρύτητα ως προς τον τρόπο οδήγηση των πελατών τους.

Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Loughborough και του European Hydration Institute, οι οδηγοί που δεν είναι επαρκώς ενυδατωμένοι κάνουν λάθη παρόμοια με εκείνους που έχουν στο αίμα τους επίπεδο αλκοόλ 0,8γρ / λίτρο. Είναι, δηλαδή, σαν να έχουν πιει τέσσερα ποτήρια κρασί. Η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει, σύμφωνα με τους γιατρούς, σε ζάλη, εμετό και στις πιο ακραίες περιπτώσεις, απώλεια συνείδησης. Επίσης, τα ενεργειακά ποτά κατά τη διάρκεια της οδήγησης βοηθούν σε μεγάλο βαθμό.

Τέλος, μία μελέτη του Πανεπιστημίου του Λιντς καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ο χρόνος αντίδρασης αυξάνεται ενώ το φαγητό μειώνεται. Στην Ισπανία, για παράδειγμα, οι οδηγοί που θα εντοπιστούν να έχουν μειωμένη αντίδραση για οποιοδήποτε λόγο πληρώνουν πρόστιμο 200 ευρώ και στη Μ. Βρετανία 100 λίρες και απώλεια τριών βαθμών στην άδεια οδήγησης. Αυτός, άλλωστε, είναι και ένας από τους λόγους που στις εθνικές οδούς -ανά λίγα χιλιόμετρα- υπάρχουν χώροι ανάπαυσης και ξεκούρασης των οδηγών.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Πώς θα διαμορφωθούν τα πρόστιμα με τον νέο ΚΟΚ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ριζικές αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αναμένεται να φέρει το  υπουργείο Μεταφορών.

Σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής», ο νέος αναθεωρημένος ΚΟΚ θα περιλαμβάνει ελαφρύτερες διοικητικές κυρώσεις αλλά και αυξομειώσεις στα προβλεπόμενα πρόστιμα, εξαιρουμένων των σοβαρών παραβάσεων για τις οποίες οι οικονομικές ποινές θα αυξηθούν.

Παράλληλα εξετάζεται η απαλοιφή εξοντωτικών κυρώσεων, όπως η διά βίου αφαίρεση της άδειας οδήγησης σε περίπτωση υποτροπής στην ίδια παράβαση, ενώ τα πρόστιμα που θα επιβάλλονται για κάθε παράβαση θα είναι ενιαία και δεν θα ακολουθούν εισοδηματικά κριτήρια, όπως προβλέπει ο σημερινός ΚΟΚ, παρά το γεγονός ότι εκκρεμεί ακόμα η εφαρμογή της διάταξης.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο Έθνος της Κυριακής που κυκλοφορεί

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τέλη κυκλοφορίας 2020 | Πώς θα τα εκτυπώσετε

Δημοσιεύτηκε

στις

Το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας 2020 στο Taxisnet, τα οποία παραμένουν αμετάβληματα σε σχέση με πέρυσι.

Στη σχετική εφαρμογή μπορείτε να δείτε πόσο θα πληρώσετε αλλά και να εκτυπώσετε το έντυπο. 

Δείτε βήμα – βήμα πώς θα εκτυπώσετε τα τέλη:

Αρχικά μπαίνετε στην εφαρμογή του Taxisnet (εδώ).

 

1

 

Αφού πατήσετε “ΕΙΣΟΔΟΣ”, συμπληρώνετε το ΑΦΜ και τον Αριθμό Κυκλοφορίας του ιδιοκτήτη του οχήματος. 

 

2

 

Στη συνέχεια, αφού πατήσετε αναζήτηση εμφανίζετε το μήνυμα «Επιτυχής αναζήτηση» και τότε μπορείτε να πατήσετε εκτύπωση και να κατεβάσετε την φόρμα. 

Σημειώνεται πως θα πρέπει να εξοφληθούν μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2019.

Και φέτος δεν θα υπάρξει καμία ελάφρυνση, αφού στα ταμεία του Δημοσίου υπολογίζεται ότι θα εισρεύσουν 1,2 δισ. ευρώ καθώς οι ιδιοκτήτες των οχημάτων καλούνται να πληρώσουν από 22 ευρώ έως 1.380 ευρώ ανάλογα με τον τύπο και το έτος ταξινόμησης.

Υπενθυμίζεται ότι για όσους θα πληρώσουν μέσω web banking απαιτείται μόνο η Ταυτότητα Οφειλής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, ενώ οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών με επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο μπορούν να εξοφλήσουν τα τέλη κάνοντας χρήση προγραμμάτων έως και 12 άτοκων δόσεων. Τα πρόστιμα

Τα πρόστιμα  

Τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να πληρωθούν έως το τέλος του έτους, όπως κάθε χρόνο. Σε διαφορετική περίπτωση η εκπρόθεσμη πληρωμή συνεπάγεται πρόστιμο στο 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Αναλυτικά καταβάλλεται:

  • Ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο/τρίκυκλο Ι.Χ. ή επιβατικό Ι.Χ.
  • Το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο.
  • 0 ευρώ, αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Κατάθεση πινακίδων

Όπως κάθε χρόνο, δεν θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας όσοι καταθέσουν τις πινακίδες μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θέτοντας το όχημά τους σε ακινησία.

Όσοι υποβάλουν δηλώσεις ακινησίας και καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους στις ΔΟΥ μέχρι τις 31-12-2019 θα αποφύγουν την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το 2020, τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης που πληρώνουν οι κάτοχοι Ι.Χ. κυβισμού 1.929 κυβικών εκατοστών και άνω, αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τα σχέδια για την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Fiat Chrysler και ο όμιλος PSA, στον οποίο ανήκει η Peugeot, σχεδιάζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσω μιας ανταλλαγής μετοχών σε ποσοστό 50-50 προκειμένου να δημιουργήσουν την τέταρτη μεγαλύτερη στον κόσμο αυτοκινητοβιομηχανία, όπως ανακοίνωσαν σήμερα, πυροδοτώντας ένα νέο κύμα συγκέντρωσης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Fiat Chrysler (FCA) και η PSA ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να καταλήξουν σε μια δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία μια εταιρίας αξίας 50 δισ. δολαρίων με έδρα την Ολλανδία, με τις μετοχές της να τελούν υπό διαπραγμάτευση στο Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη, με τον Κάρλος Ταβάρες της PSA στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και τον Τζον Έλκαν της FCA στη θέση του προέδρου.

Η κίνηση αυτή γίνεται λιγότερο από πέντε μήνες αφού η FCA εγκατέλειψε τις συνομιλίες συγχώνευσης με την γαλλική ανταγωνίστρια της PSA, τη Renault, και θα δώσει στις δύο εταιρίες το μέγεθος που θα τις βοηθήσει να διαχειριστούν τη μείωση της ζήτησης διεθνώς καθώς και τις νέες δαπανηρές επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, όπως τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης και τα πιο καθαρά μοντέλα προκειμένου να πληρούν τους νέους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων.

Μια συνένωση των δυνάμεων με την PSA θα δώσει στην FCA πρόσβαση στις πιο σύγχρονες και πιο ευέλικτες πλατφόρμες οχημάτων του γαλλικού ομίλου και θα τη βοηθήσει να πληροί τους νέους αυστηρούς κανόνες για τις εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, η συμφωνία θα δώσει στην PSA, που έχει μεγαλύτερη εστίαση στην Ευρώπη, τη δυνατότητα να επωφεληθεί από τις κερδοφόρες δραστηριότητες της FCA στις ΗΠΑ.

Η μετοχή της FCA κατέγραψε άλμα έως και 11% στην αρχή της σημερινής συνεδρίασης, στο υψηλό έτους των 14,248 ευρώ. Η μετοχή της PSA υποχώρησε περίπου κατά 13%, στο χαμηλό δύο εβδομάδων των 22,77 ευρώ, όπως αναφέρουν Reuters και Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Οι μέτοχοι της PSA αναλαμβάνουν μεγαλύτερο ρίσκο στην αγορά από αυτούς της FCA», ο Φιλίπ Ουσουά, αναλυτής της Jefferies, προσθέτοντας μια συμφωνία FCA-PSA είναι ωστόσο ο πιο λογικός και ελκυστικός συνδυασμός στη βιομηχανία.

Οι διοικητικές ομάδες των FCA και PSA θα επιδιώξουν να οριστικοποιήσουν τις συζητήσεις τις επόμενες εβδομάδες για να δημιουργήσουν έναν όμιλο με ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατ. οχημάτων, που θα τον κατατάσσεται στην τέταρτη θέση παγκοσμίως πίσω από τις Volkswagen, Toyota και τη συμμαχία Renault-Nissan. Η συμφωνία έχει στόχο να εξοικονομηθούν 3,7 δισεκ. ευρώ, χωρίς να κλείσουν εργοστάσια, και το 80% του στόχου αυτού να επιτευχθεί εντός τεσσάρων ετών με εφάπαξ κόστος 2,8 δισεκ. ευρώ, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρίες. Ο νέος όμιλος θα περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα Fiat, Dodge, Ram, Chrysler, Alfa Romeo, Maserati, Peugeot, DS, Opel και Vauxhall.

Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρουνό Λεμέρ χαιρέτισε τη συμφωνία, λέγοντας ότι είναι μια καλή είδηση για τη Γαλλία και την Ευρώπη αλλά ότι θα παρακολουθεί για τυχόν περικοπές θέσεων εργασίας.

«Αυτή η συγχώνευση μεταξύ της Peugeot και της Fiat μπορεί να δημιουργήσει τον τέταρτο μεγαλύτερο στον κόσμο πρωταθλητή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τους δίνει το κρίσιμης σημασίας μέγεθος για να αντιμετωπίσουν τη διπλή πρόκληση των οχημάτων αυτόνομης οδήγησης και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε ο Λεμέρ σε δημοσιογράφους στο γαλλικό υπουργείο Οικονομικών. Ο υπουργός δεν επιβεβαίωσε εάν το γαλλικό Δημόσιο θα διατηρήσει τη θέση του στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρίας όταν ρωτήθηκε σχετικά από δημοσιογράφο. Αναφορικά με την περίπτωση ο όμιλος να εδρεύει στην Ολλανδία, ο ίδιος είπε ότι είναι πολύ νωρίς να πει κανείς πού θα βρίσκονται τα κέντρα λήψης αποφάσεων και ότι η γαλλική κυβέρνηση θα είναι σε επαγρύπνηση για το θέμα αυτό.

Το Παρίσι, που έχει ποσοστό 12% στην PSA, θεωρήθηκε υπεύθυνο για την κατάρρευση των συνομιλιών συγχώνευσης της FCA με τη Renault καθώς ζήτησε από τη γαλλική εταιρία να επικεντρωθεί στην υφιστάμενη συμμαχία της με την ιαπωνική Nissan. Η γαλλική κυβέρνηση έχει επίσης ποσοστό 15% στη Renault.

Ωστόσο, η συμφωνία FCA-PSA θα βρεθεί υπό τον αυστηρό έλεγχο των ρυθμιστικών αρχών, ενώ Ρώμη, Παρίσι αλλά και τα συνδικάτα των εργαζομένων είναι πιθανόν να εκφράσουν ανησυχίες για απώλειες θέσεων εργασίας. Ο Ιταλός υπουργός Βιομηχανίας Στέφανο Πατουανέλ δήλωσε ότι η συμφωνία είναι μια καλή είδηση υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα επηρεάζει θέσεις εργασίας στην Ιταλία.

Ο νέος όμιλος θα έχει 11μελές συμβούλιο, με έξι μέλη να προέρχονται από την PSA, μεταξύ των οποίων ο διευθύνων σύμβουλος Ταβάρες, και πέντε από την FCA, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου Έλκαν.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Νέος κολοσσός γεννιέται στην αυτοκινητοβιομηχανία

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε συμφωνία για τη συγχώνευση των δραστηριοτήτων τους κατέληξαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες Fiat Chrysler Automobiles NV και PSA, μητρική εταιρεία της Peugeot, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal που επικαλείται ανώνυμες πηγές.

Η συμφωνία της ιταλικής και της γαλλικής εταιρείας δημιουργεί έναν κολοσσό στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αξίας 50 δισ. δολαρίων, σύμφωνα πάντα με το ίδιο δημοσίευμα.

Οι δύο εταιρείες επιβεβαίωσαν νωρίτερα σήμερα ότι βρίσκονται σε συνομιλίες με απώτερο στόχο τη συγχώνευσή τους, ενώ σύμφωνα με την WSJ κατέληξαν σε συμφωνία μετά τις συνεδριάσεις των διοικητικών τους συμβουλίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, Κάρλος Ταβάρες, αναμένεται να αναλάβει επικεφαλής της συγχωνευθείσας εταιρείας
Βάσει των όρων, που συμφωνήθηκαν, ο πρόεδρος της Fiat Chrysler, Τζον Έλκαν, θα είναι πρόεδρος της νέας εταιρείας και ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, Κάρλος Ταβάρες, θα αναλάβει επικεφαλής της συγχωνευθείσας εταιρείας.

Η Peugeot θα κατέχει έξι θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας, με τη Fiat Chrysler θα κρατά τις υπόλοιπες πέντε.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

TAP

teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ