Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Fuel Pass 2 | Καλύπτεται το 90% των πολιτών

Ποιοι θα εισπράξουν περισσότερα, ποιοι το χάνουν και πώς το «σώζουν»

Η νέα επιδότηση καυσίμων, το Fuel Pass 2 καλύπτει πάνω από το 90% των πολιτών, τόνισε ο υπουργός Ενεργείας Κώστας Σκρέκας μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3.

Όπως πρόσθεσε επίσης, στόχος της κυβέρνησης είναι να στηριχθούν τα νοικοκυριά και οι εργαζόμενοι που πηγαίνουν κάθε μέρα στη δουλεία τους.

Ο κ. Σκρέκας ανέφερε επίσης ότι με τα νέα μέτρα για το ρεύμα και την αναστολή της ρήτρας αναπροσαρμογής που θα ισχύσουν από την 1η Ιουλίου και για ένα χρόνο, απορροφάται το 85% της των ανατιμήσεων.

Για την τροφοδοσία της χώρας με φυσικό αέριο τον επόμενο χειμώνα, διαβεβαίωσε ότι έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα και η κυβέρνηση βρίσκεται σε εγρήγορση για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κατάσταση.

Τέλη Ιουλίου ανοίγει η πλατφόρμα για το Fuel Pass 2

Για τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας που έχει δυσκολέψει τη ζωή των καταναλωτών μίλησε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο ίδιος, αναφερόμενος στο πότε θα ανοίξει η πλατφόρμα για το Fuel Pass 2, είπε ότι αυτό θα γίνει στο τέλος του Ιούλη. «Τα χρήματα αυτά επιδιώκουμε να τα πάρει ο κόσμος τέλος Ιουλίου με αρχές Αυγούστου. Το ίδιο κομμάτι της κοινωνίας θα βοηθηθεί αρχές Ιουλίου με την παροχή του 60% αναδρομικά του ρεύματος».

Αναφορικά με την επιδότηση στα καύσιμα και το Fuel Pass 2, ο ΥΠΟΙΚ ανέφερε τα εξής, μιλώντας στο Mega: «Αξιοποιήσαμε το δημοσιονομικό χώρο για να βοηθήσουμε τους πολίτες στα καύσιμα. Πριν λίγο καιρό η βοήθεια ήταν στο ρεύμα και το φυσικό αέριο. Ήρθαμε και πήραμε μια πιο γενναία πρωτοβουλία, στην ίδια λογική με την προηγούμενη παρέμβασή μας στα καύσιμα, με διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια και με αυξημένη επιδότηση. Καλύπτουμε 3,1 εκατ. αυτοκίνητα από τα 3,5 εκατ. που κυκλοφορούν στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Αυξάνουμε την επιδότηση με τη χρήση κάρτας από τα 55 ευρώ που ήταν στα νησιά, στα 100, και στην ηπειρωτική Ελλάδα από τα 45 στα 80. Αυτή η επιδότηση είναι 44 λεπτά στο λίτρο, ή αλλιώς 80 ευρώ στα 180 λίτρα. Αυτό αντιστοιχεί σε μια ημερήσια μετακίνηση 20 χλμ. Αυτές ήταν οι δυνατότητες. Το συνολικό κόστος των παρεμβάσεων στα καύσιμα είναι περίπου 320 εκατ. ευρώ».

«Υπάρχει πολύ μεγαλύτερο δημοσιονομικό κόστος για παρέμβαση στην αντλία στη βενζίνη, που δεν μπορεί να καλυφθεί αυτή τη στιγμή από τον κρατικό προϋπολογισμό», εξήγησε ο ίδιος.

Fuel Pass 2: Ποιοι θα εισπράξουν περισσότερα, ποιοι το χάνουν και πώς το «σώζουν»

Μπορεί το νέο fuel pass 2 να ρίχνει το κόστος στη βενζίνη κάτω και από 2 ευρώ το λίτρο (και κάτω από 1,8 ευρώ στο ντίζελ) αλλά για να επωφεληθεί στο μέγιστο βαθμό κάποιος από τη νέα επιδότηση θα πρέπει αναγκαστικά να επιλέξει την άυλη κάρτα, αντί τα λεφτά στην τράπεζα. Αλλιώς χάνει 15 ευρώ συνολικά ή 15- 25% της επιδότησης που θα δοθεί. Αντιθέτως, με τη χρήση κινητού (εφόσον έχει δυνατότητα για ανέπαφες πληρωμές NFC) κερδίζει μέχρι και 33% περισσότερο επίδομα.

Τέλη Ιουλίου θα γίνουν αιτήσεις και Αύγουστο οι πληρωμές σε 3,1 εκατομμύρια δικαιούχους.

Το αυξημένο fuel pass πάντως είναι περισσότερο γενναιόδωρο και ως προς τα εισοδηματικά κριτήρια, που γίνονται ευνοϊκότερα εν σχέσει με το Fuel pass 1, ανάλογα με το εύρος της οικογένειας. Το εισοδηματικό όριο μπορεί να φτάνει και στα 45.000 ευρώ, αλλά αυτό αφορά μόνο στους πολύτεκνους.

Πλέον ένα ζευγάρι χωρίς παιδιά, δικαιούται επίδομα και με εισόδημα 33.000 ευρώ, αντί 30.000 που ίσχυε -και παραμένει για τον άγαμο. Με ένα παιδί, το όριο για το ζευγάρι διευρύνεται στα 36.000 ευρώ, με 2 παιδιά στα 39.000, με τρία στα 42.000 και από τα 4 παιδιά και άνω φτάνει στο πλαφόν των 45.000 ευρώ.

Τα «ψιλά γράμματα»

Για να δοθεί η ενίσχυση, το φυσικό πρόσωπο θα δηλώνει σε σχετική πλατφόρμα στο gov.gr το όχημα για το οποίο λαμβάνει την ενίσχυση και επί του οποίου πρέπει να έχει κάποιο ποσοστό συνιδιοκτησίας ή συμβόλαιο μακροχρόνιας μίσθωσης. Κάθε όχημα μπορεί να δηλωθεί από ένα μόνο φυσικό πρόσωπο και κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα όχημα Απαραίτητη προϋπόθεση το ΙΧΕ όχημα να είναι σε κυκλοφορία, να είναι ασφαλισμένο και να μην οφείλονται τέλη κυκλοφορίας.

Για να διασφαλίσει η κυβέρνηση ότι το Δημόσιο θα ανακτήσει μέσω του ΕΦΚ καυσίμων όσο το δυνατόν περισσότερα και πως η επιδότηση δεν θα πάει σε άλλες αγορές, κάνει πιο συμφέρουσα τη χρήση της άυλης κάρτας για ανέπαφες πληρωμές στο πρατήριο μέσω κινητού. Η χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας επιβραβεύεται με 15 ευρώ, αντί 5 ευρώ που ίσχυε με την προηγούμενη επιδότηση. Υπολογίζεται ότι μόλις 1 στους 5 προτίμησε να πάρει την κάρτα αντί τα λεφτά στον τραπεζικό λογαριασμό του.

Πλην όμως, το χάσμα ανάμεσα στο «ζεστό χρήμα» και στην ψηφιακή κάρτα, είναι σημαντικό:

  • επιδότηση για αυτοκίνητο σε πολίτες που έχουν κύρια κατοικία σε νησιωτική περιοχή: 100 ευρώ με κάρτα ή, σε διαφορετική περίπτωση, 85 ευρώ σε ΙΒΑΝ χωρίς κάρτα (-15%) έναντι 50 ευρώ που ίσχυε στην προηγούμενη επιδότηση χωρίς κάρτα και 55 ευρώ που ίσχυε με κάρτα.
  • επιδότηση για αυτοκίνητο στην ηπειρωτική περιοχή (πχ Αθήνα): 80 ευρώ με κάρτα ή 65 ευρώ σε ΙΒΑΝ χωρίς κάρτα (έναντι 40 που ίσχυε στην προηγούμενη επιδότηση χωρίς κάρτα και 45 ευρώ που ίσχυε με κάρτα).
  • επιδότηση για ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών στην ηπειρωτική περιοχή (πχ Αθήνα): 60 ευρώ με κάρτα ή 45 ευρώ σε ΙΒΑΝ χωρίς κάρτα (έναντι 30 πριν χωρίς κάρτα και 35 ευρώ με κάρτα). Δηλαδή με κάρτα κερδίζει κάποιος 33,3% υψηλότερο επίδομα.
  • επιδότηση για ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών με κύρια κατοικία σε νησί: 70 ευρώ με κάρτα, ή 55 ευρώ σε ΙΒΑΝ χωρίς κάρτα (έναντι 35 πριν χωρίς κάρτα και 40 ευρώ με κάρτα) σε νησιωτική περιοχή.

Με τα δεδομένα αυτά:

  • η επιδότηση καυσίμου ανέρχεται σε 44 λεπτά το λίτρο σε ηπειρωτική περιοχή (80 ευρώ για 180 λίτρα καυσίμου το τρίμηνο)
  • ή σε 56 λεπτά το λίτρο σε νησιωτική περιοχή (100 ευρώ για 180 λίτρα καυσίμου το τρίμηνο).

Παραδείγματα (με τιμές 16/6):

  • Με 2,40 ευρώ η βενζίνη σε ηπειρωτική περιοχή (π.χ. Αττική), ο καταναλωτής πληρώνει τη βενζίνη, για 60 λίτρα κατανάλωση μηνιαίως, με τιμή 1,96 ευρώ.
  • Mε 2,06 ευρώ το πετρέλαιο κίνησης σε ηπειρωτική περιοχή (π.χ. Αττική), ο καταναλωτής πληρώνει το πετρέλαιο κίνησης, για 60 λίτρα κατανάλωση μηνιαίως, με τιμή 1,62 ευρώ.
  • Με 2,55 ευρώ η βενζίνη σε νησιωτική περιοχή (π.χ. Δωδεκάνησα), ο καταναλωτής πληρώνει τη βενζίνη, για 60 λίτρα κατανάλωση μηνιαίως, με τιμή 1,99 ευρώ.
  • Με 2,22 ευρώ το πετρέλαιο κίνησης σε νησιωτική περιοχή (π.χ. Κυκλάδες), ο καταναλωτής πληρώνει το πετρέλαιο κίνησης, για 60 λίτρα κατανάλωση μηνιαίως, με τιμή 1,66 ευρώ.

Παγίδες

Υπολογίζεται ότι από τα 3,5 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ επιβατηγών, δικαιούχοι θα είναι τα 3,1 εκατ., εκ των οποίων τελικά θα το λάβουν 2,7 εκατ. ιδιοκτήτες. Δηλαδή περίπου 400.000 εκτιμάται (1 στους 9) θα χάσουν τελικά το επίδομα ή την έκτακτη προσαύξηση. Για παράδειγμα:

• όσοι δεν κάνουν εμπρόθεσμα φορολογική δήλωση, χάνουν το επίδομα

• Όσοι δεν έχουν κινητό με NFC δε μπορούν να κάνουν χρήση του bonus των 15 ευρώ και πρέπει να βρουν κάποιο οικείο πρόσωπο εμπιστοσύνης για να κάνουν χρήση της εφαρμογής στο κινητό του, εφόσον διαθέτει τη σχετική δυνατότητα

• Πελάτες με ΙΒΑΝ τραπεζών εξωτερικού (ή και ορισμένων ίσως μη συστημικών τραπεζών) που λειτουργούν στην Ελλάδα, δεν μπορούν να εισπράξουν το επίδομα, γιατί η τράπεζα δεν έχει υπογράψει τη σχετική σύμβαση με το Δημόσιο, για να εισπράττει και να αποδίδει τα χρήματα στους πελάτες.

Η λύση σε αυτήν την περίπτωση είναι να σπεύσουν οι δικαιούχοι να ανοίξουν αλλού λογαριασμό, ή να μπουν έστω και σαν πρόσθετα μέλη σε ήδη υπάρχοντες λογαριασμούς συγγενών και φίλων που θα τους εξυπηρετήσουν. H χορήγηση του Fuel Pass 2 καλύπτει και κατόχους πετρελαιοκίνητων οχημάτων και το κόστος εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αντίστροφη μέτρηση για τις πλατφόρμες ενημέρωσης των δανειοληπτών | Πώς θα λειτουργούν

Με πρόστιμα που φτάνουν τις 500.000 ευρώ ή ακόμα και ανάκληση της άδειας λειτουργίας τους θα βρεθούν αντιμέτωπες από την ερχόμενη Δευτέρα 1η Απριλίου οι εταιρείες διαχείρισης κόκκινων δανείων (servicers) στην περίπτωση που δεν ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις που προβλέπει ο νέος νόμος για την πλήρη και αναλυτική ενημέρωση των οφειλετών.

Από τη Δευτέρα 1 Απριλίου οι servicers θα πρέπει να είναι σε θέση να παρέχουν προσωποποιημένη αναλυτική ενημέρωση στους οφειλέτες τους μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας η οποία θα πρέπει να είναι έτοιμη μέχρι την 31η Μαρτίου 2024 και να λειτουργεί κατά τα πρότυπα του web banking.

Σε επιστολή της προς τους servicers πριν από λίγες ημέρες η Ειδική Γραμματέας Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, Θεώνη Αλαμπάση τους ενημέρωσε για τις ημερομηνίες καθώς και για το τι θα πρέπει να περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον η προσωποποιημένη ενημέρωση των οφειλετών. Η ενημέρωση που θα παρέχει το ηλεκτρονικό σύστημα θα περιλαμβάνει:

  • Πληροφορίες σχετικά με τα ποσά που οφείλει ο δανειολήπτης, με αναλυτική καταγραφή των ποσών που οφείλονται ως κεφάλαιο, τόκοι, προμήθειες, τυχόν άλλες χρεώσεις, καθώς και το ισχύον επιτόκιο.
  • Την περιοδικότητα των δόσεων, το ύψος τους, την ημερομηνία πληρωμής κάθε δόσης, το τρέχον υπόλοιπο, καθώς και τον λογαριασμό εξυπηρέτησης της οφειλής. Το ηλεκτρονικό σύστημα επικαιροποιείται τουλάχιστον κάθε πρώτη ημερολογιακή ημέρα εκάστου μηνός. Πάντως αυτό, που αποτελεί πρόκληση για τις ίδιες τις εταιρείες είναι το κατά πόσο οι νέες πλατφόρμες θα χρησιμοποιηθούν από τους ίδιους τους οφειλέτες, που πολλές φορές αδυνατούν να βρουν «ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας» με τους servicers ακόμα και για να ενημερωθούν για τις βασικές τους υποχρεώσεις.

Η πρόσβαση του δανειολήπτη στο ηλεκτρονικό σύστημα προσωποποιημένης πληροφόρησης θα πραγματοποιείται online μέσω προσωπικών κωδικών πρόσβασης τους οποίους και θα χορηγεί ο Servicer μετά από τη διαδικασία ταυτοποίησης του δανειολήπτη.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελεγκτικό «κόσκινο» σε αγοραπωλησίες ακινήτων με μετρητά και αφορολόγητες γονικές παροχές από την εφορία

Ελεγκτικό κλοιό στην αγορά ακινήτων δημιουργεί η ΑΑΔΕ, σαρώνοντας μεταβιβάσεις, αγοραπωλησίες με μετρητά και αφορολόγητες γονικές παροχές ώστε να μπλοκάρει τη διακίνηση μαύρου χρήματος, με την ενεργοποίηση των Κέντρων Ελέγχου Φορολογίας Κεφαλαίου Αττικής και Θεσσαλονίκης.

Στις δύο νεοσύστατες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ μεταφέρονται όλες οι αρμοδιότητες που αφορούν τη φορολογία κεφαλαίου, καθώς και τον έλεγχο της εφαρμογής της νομοθεσίας για τη φορολογία των ακινήτων.

Το ΚΕΦΟΚ Αττικής θα ξεκινήσει να λειτουργεί στις 22 Απριλίου 2024 ενώ στις 13 Μαΐου 2024 ενεργοποιείται το ΚΕΦΟΚ Θεσσαλονίκης.

Στο στόχαστρο των νέων υπηρεσιών βρίσκονται αγοραπωλησίες ακινήτων κυρίως αυτές που έγιναν με μετρητά, γονικές παροχές, δωρεές, όσοι απαλλάσσονται από τον ΕΝΦΙΑ και τον Ειδικό Φόρο Ακινήτων αλλά και οι συμβολαιογράφοι οι οποίοι θα ελέγχονται για την ορθή εφαρμογή της νομοθεσίας στις μεταβιβάσεις ακινήτων.

Οι υπάλληλοι των δυο νέων υπηρεσιών θα ελέγξουν όλες τις εκκρεμείς υποθέσεις φορολογίας ακινήτων ενώ θα στέλνουν στις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες υποθέσεις φορολογούμενων οι οποίοι δεν συμμορφώνονται στις υποχρεώσεις τους.

Οι αρμοδιότητες

Ειδικότερα, οι αρμοδιότητες των ΚΕΦΟΚ όπως ορίζονται με απόφαση της ΑΑΔΕ είναι:

  • Η παρακολούθηση και η εφαρμογή της νομοθεσίας της φορολογίας μεταβίβασης ακινήτων (ΦΜΑ).
  • Η παρακολούθηση της φορολογικής συμμόρφωσης των φορολογουμένων και η δημιουργία και η συντήρηση της φορολογικής εικόνας των φορολογουμένων.
  • Η παραλαβή και η διαχείριση (αρχικών ή τροποποιητικών) δηλώσεων.
  • Η έκδοση πράξεων προσδιορισμού φόρου και προστίμου ή οποιασδήποτε άλλης πράξης.
  • Ο προσδιορισμός προσωρινής αξίας για ακίνητα, για τα οποία δεν ισχύει ο αντικειμενικός προσδιορισμός αυτής.
  • Η διενέργεια ελέγχου και η επιβολή προστίμου στα πρόσωπα που παραβαίνουν τις υποχρεώσεις τους.
  • Η χορήγηση χειρόγραφων πιστοποιητικών.
  • Η επαλήθευση της ορθότητας του περιεχομένου των δηλώσεων, καθώς και η διαχείριση των αποτελεσμάτων από διασταυρώσεις στοιχείων των δηλώσεων με την εφαρμογή των μεθόδων και συστημάτων διασταύρωσης στοιχείων και ανάλυσης κινδύνου που αναπτύσσονται από τις αρμόδιες επιτελικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.
  • Η αποστολή των σημαντικών υποθέσεων στις αντίστοιχες ελεγκτικές υπηρεσίες, όταν διαπιστώνονται παραβάσεις.
  • Η παρακολούθηση και η εφαρμογή της νομοθεσίας των φορολογιών ακίνητης περιουσίας Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ), Ειδικού Φόρου επί των Ακινήτων (ΕΦΑ), Ενιαίου Τέλους Ακινήτων (ΕΤΑΚ), Φόρου Ακίνητης Περιουσίας (ΦΑΠ) και της νομοθεσίας των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων (Ε9).
  • Η παραλαβή και η διαχείριση (αρχικών ή τροποποιητικών) δηλώσεων και αιτήσεων (έντυπων υποδειγμάτων) που επέχουν θέση δήλωσης.
  • Ο έλεγχος τροποποιητικής δήλωσης Φόρου Ακίνητης Περιουσίας (ΦΑΠ) φυσικού προσώπου, όταν το αποτέλεσμα της πράξης αυτής είναι πιστωτικό.
  • Ο έλεγχος των παραστατικών κατά την παραλαβή τροποποιητικών δηλώσεων Ειδικού Φόρου επί των Ακινήτων (ΕΦΑ).
  • Η χορήγηση χειρόγραφου πιστοποιητικού ΕΝΦΙΑ.
  • Ο έλεγχος της ορθής εφαρμογής της νομοθεσίας μεταβίβασης ακινήτων από τους συμβολαιογράφους ή/και από τους φύλακες μεταγραφών/προϊσταμένους κτηματολογικών γραφείων.
  • Η επαλήθευση της ορθότητας του περιεχομένου των δηλώσεων, καθώς και η διαχείριση των αποτελεσμάτων από διασταυρώσεις στοιχείων των δηλώσεων με την εφαρμογή των μεθόδων και συστημάτων διασταύρωσης στοιχείων και ανάλυσης κινδύνου που αναπτύσσονται από τις αρμόδιες επιτελικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των φορολογουμένων, η αποστολή των σημαντικών υποθέσεων στις αντίστοιχες ελεγκτικές υπηρεσίες.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Ακρίβεια | Ευρωπαϊκές τιμές με αγοραστική δύναμη Βουλγαρίας στην Ελλάδα

Την δεύτερη χειρότερη αγοραστική δύναμη στην Ευρώπη έχει η Ελλάδα, καθώς οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν τιμές κεντρικής Ευρώπης με αγοραστική δύναμη Βουλγαρίας.

Σύμφωνα με την Eurostat το κατά κεφαλήν ΑΕΠ σε μονάδες αγοραστικής δύναμης διαμορφώθηκε το 2023 στο 67% του μέσου όρου της Ε.Ε., όσο ήταν δηλαδή και το 2022 ή 33% κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Μικρότερη αγοραστική δύναμη από τους Έλληνες έχουν μόνο οι Βούλγαροι, ενώ οι Πορτογάλοι έχουν αγοραστική δύναμη στο 83% της ΕΕ, η Ισπανία στο 89% και η Ιταλία στο 97%.

Την ίδια στιγμή το επίπεδο τιμών βρίσκεται στο 88,2% του μέσου όρου της Ε.Ε.

Ακρίβεια.
Ακρίβεια.

Σκρέκας: «Συνεχίζουμε μέχρι να δούμε τις τιμές να αποκλιμακώνονται»

Σε δηλώσεις του στο OPEN, ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας ανέφερε πως η κυβέρνηση θα πάρει κι άλλα μέτρα μέχρι οι καταναλωτές να δουν τις τιμές να αποκλιμακώνονται.

«Βλέπουμε ως ένα βαθμό ότι έχουν αρχίσει να αποδίδουν τα μέτρα. Δεν έχουμε φτάσει εκεί που θέλουμε» ανέφερε σχετικά και πρόσθεσε: «Έχουμε λάβει μια σειρά μέτρων που έχει αρχίσει να έχει κάποια αποτελέσματα και συνεχίζουμε εντατικά και με τους ελέγχους προκειμένου να συνεχιστεί η προσπάθεια μας για να δούμε τις τιμές να αποκλιμακώνονται».

Ο πληθωρισμός καλπάζει και στα τρόφιμα

Σε όρους εναρμονισμένου δείκτη τιμών καταναλωτή, η Ελλάδα κατέγραψε για το 2022 μέση ετήσια αύξηση του πληθωρισμού κατά 9,7%, ενώ η ΕΕ είχε αύξηση 7,6%. Το 2023 η Ελλάδα είχε ετήσιο πληθωρισμό 4,2%, ενώ η ΕΕ 3,7%. Και στα τρόφιμα ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τρέχει για 8ο συνεχόμενο μήνα πάνω από την Ευρωζώνη.

Ακρίβεια..
Ακρίβεια..

ΣΥΡΙΖΑ: «Οι αριθμοί αποκαλύπτουν τα ψέματα της προπαγάνδας Μητσοτάκη»

Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της ΕΕ που καταγράφει πτώση του πραγματικού εισοδήματος σε σχέση με πριν 20 χρόνια, σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ. Συγκεκριμένα αναφέρει: «Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι και αποκαλύπτουν τα ψέματα της προπαγάνδας Μητσοτάκη. Η χώρα μας είναι η δεύτερη φτωχότερη ανάμεσα στις 27 της ΕΕ. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της ΕΕ που καταγράφει πτώση του πραγματικού εισοδήματος-της τάξης του 20%-σε σχέση με πριν 20 χρόνια». Και συνεχίζει: «Ταυτόχρονα, είναι η χώρα που σπάει το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ φορολογικών εσόδων, λόγω της πληθωριστικής αύξησης των φόρων κατανάλωσης. Έχουμε υποχρέωση να σταματήσουμε αυτό τον κατήφορο».

Η κυβέρνηση ετοιμάζεται να αυξήσει τον κατώτατο μισθό πάνω από 6% το μεγάλο ζητούμενο είναι όμως τι θα γίνει με τους μεσαίους μισθούς που μένουν καθηλωμένοι.

ethnos.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en