Eξόρμηση ενημέρωσης για την παγκόσμια ημέρα κατά του καρκίνου

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Κατά του Καρκίνου, που τιμάται στις 4 Φεβρουαρίου, ο Σύλλογος Εθελοντών Ν. Καβάλας πραγματοποίησε χθες το πρωί ενημερωτική εξόρμηση στην πλατεία Καπνεργάτη, μοιράζοντας ενημερωτικά έντυπα για την πρόληψη και την αποκατάσταση της ασθένειας. Η πρόεδρος του συλλόγου, Ειρήνη Μαρδύρη, ανέφερε στα τοπικά μέσα ότι οι συμπολίτες μας οφείλουν να είναι καλά ενημερωμένοι, καθώς στην περιοχή μας καταγράφονται πάρα πολλά περιστατικά, τα οποία δυστυχώς αυξάνονται.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4BRw1fBFAXo&list=TLlRG2hwnSlTfQTzlWGSNX415JQYM6A9I3[/youtube]