Connect with us

ΜΟΥΣΙΚΗ

Eurovision 2023: Αυτές είναι οι δύο τελικές πόλεις που διεκδικούν τη διοργάνωση του διαγωνισμού

Η πόλη που θα διοργανώσει την Eurovision 2023 θα ανακοινωθεί εντός των επόμενων εβδομάδων.

Το BBC ανακοίνωσε ότι η Γλασκώβη και το Λίβερπουλ είναι οι δύο τελικές πόλεις που διεκδικούν τη διοργάνωση του 67ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τον Αύγουστο είχε αποκαλυφθεί ότι υποψηφιότητα για τη φιλοξενία της Eurovision στο Ηνωμένο Βασίλειο εκ μέρους της φετινής νικήτριας Ουκρανίας είχαν καταθέσει επτά πόλεις: Μπέρμιγχαμ, Γλασκώβη, Λιντς, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ, Νιούκαστλ και Σέφιλντ.

Μετά από μία λεπτομερή διαδικασία αξιολόγησης οι επτά πόλεις μειώθηκαν σε δύο. Θα ακολουθήσουν περισσότερες συζητήσεις με τις τοπικές αρχές της Γλασκώβης και του Λίβερπουλ και η τελική απόφαση θα ληφθεί εντός των επόμενων εβδομάδων.

Ο Martin Österdahl, εκτελεστικός επόπτης του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, ευχαρίστησε σε δήλωσή του τις υποψήφιες πόλεις.

«Η EBU (Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση) θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά και τις επτά βρετανικές πόλεις που κατέβαλαν τόση προσπάθεια και ενθουσιασμό για την υποψηφιότητά τους να φιλοξενήσουν τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision του επόμενου έτους εκ μέρους της Ουκρανίας. Εκτιμούμε πολύ τη συνεργασία τους και την ποιότητα και τη δημιουργικότητα όλων των υποψηφιοτήτων που λάβαμε», είπε.

«Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision είναι η πιο σύνθετη τηλεοπτική παραγωγή στον κόσμο με πολύ συγκεκριμένες υλικοτεχνικές απαιτήσεις για τη φιλοξενία περίπου 40 αποστολών και χιλιάδων συνεργείων, εθελοντών, δημοσιογράφων και θαυμαστών», συνέχισε.

«Είμαστε βέβαιοι ότι οι δύο τελευταίες πόλεις μας είναι οι πλέον κατάλληλες για να ανταποκριθούν σε αυτή την πρόκληση και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τις συζητήσεις μας για να επιλέξουμε εκείνη που θα διοργανώσει το μεγαλύτερο μουσικό γεγονός στον κόσμο τον ερχόμενο Μάιο», ανέφερε.

Ο Phil Harrold, πρόεδρος της επιτροπής του BBC για την επιλογή της διοργανώτριας πόλης, δήλωσε εντυπωσιασμένος από το επίπεδο ποιότητας των πόλεων που κατέθεσαν υποψηφιότητα και τόνισε ότι η Eurovision του 2023 θα αντικατοπτρίζει τη νίκη της Ουκρανίας στον φετινό διαγωνισμό.

«Ευχαριστούμε και τις επτά πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου που απέδειξαν τον ενθουσιασμό και το πάθος για τη Eurovision που υπάρχει σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο. Εντυπωσιαστήκαμε απίστευτα από την ποιότητα και τη δημιουργικότητα όλων των υποψηφιοτήτων των πόλεων, σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό πεδίο», είπε.

«Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision είναι ένα πολύ σύνθετο γεγονός και το Λίβερπουλ και η Γλασκώβη έχουν την ισχυρότερη συνολική προσφορά. Θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις μας μαζί τους για να αποφασίσουμε ποια θα είναι τελικά η διοργανώτρια πόλη», πρόσθεσε.

«Είμαστε αποφασισμένοι να διασφαλίσουμε ότι ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision του 2023 θα αντικατοπτρίζει αφενός τη νίκη της Ουκρανίας και αφετέρου θα είναι ένα γεγονός στο οποίο θα μπορεί να συμμετάσχει όλο το Ηνωμένο Βασίλειο», τόνισε.

Το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο τερμάτισε στη δεύτερη θέση με τον Sam Ryder και το τραγούδι «Spaceman» στη φετινή διοργάνωση, κλήθηκε να φιλοξενήσει την Eurovision 2023 αντί της εμπόλεμης Ουκρανίας, η οποία κέρδισε τον φετινό διαγωνισμό με τους Kalush Orchestra και το τραγούδι «Stefania».

Η τελική απόφαση για την πόλη του Ηνωμένου Βασιλείου στην οποία θα διοργανωθεί ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision το 2023 θα ληφθεί από το BBC σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση.

Πηγή: simpleradio.gr

Click to comment

Απάντηση

ΜΟΥΣΙΚΗ

“Το σ΄ αγαπώ του Κόσμου” – Νέο album

“Το σ’ αγαπώ του κόσμου”
Μουσική: Αρετή Κοκκίνου
Τραγουδούν:
Βασίλης Γισδάκης
Αφεντούλα Ραζέλη

Συμμετέχει η Χρύσα Βλάμη

Στιχουργοί:

Αγγελική Πολύζου/ Βίκυ Λαμπίρη/ Νίκη Ρουσοπούλου-Παππά/
Παναγιώτης Στράκαρης/ Κέλλυ Αλεφάντου/ Βίβιαν Ματσούκα/
Σταμάτης Βιτάλης/ Τότα Βελησσάρη/ Αντιγόνη Κολοβέντζου/ Ειρήνη
Παπαδοπούλου/ Νίκος Παπαγιαννάκης/ Ιωάννα Κολλινιάτη/ Τετιάνα
Δέγλερη/ Δήμητρα Κουντουριώτη/Ράνια Θεοδωράτου/ Μαρία

Γεωργαλά

Μουσικοί:

Κρουστά-Τύμπανα: Σωκράτης Γανιάρης
Μπάσο: Βαγγέλης Ζωγράφος
Πνευστά: Μαρίνος Γαλατσινός
Πλήκτρα: Ιωσήφ Χυδήρογλου
Κιθάρα-Μαντολίνο: Αρετή Κοκκίνου
Ηχοληψία-Επεξεργασία ήχου:Ιωσήφ Χυδήρογλου

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις “Μετρονόμος”
«Όταν ο σπουδαίος Κώστας Φασουλάς με κάλεσε να συμμετέχω ως
συνεργαζόμενη συνθέτης στο χειμερινό σεμινάριο στιχουργικής του
το 2019 στο Μικρό Πολυτεχνείο ένιωσα μεγάλη χαρά και τιμή. Στην
πορεία, απόλαυσα το ταξίδι της γέννησης και της επεξεργασίας του
λόγου μέσα από το φίλτρο της τεχνικής αλλά και του
συναισθήματος. Η εκφορά του στίχου, που συχνά αποτελεί και
δημόσια συναισθηματική έκθεση του γράφοντα δεν είναι καθόλου
εύκολη υπόθεση. Η καθοδήγηση του Κώστα Φασουλά υπέροχη, η
όλη εμπειρία ώρες ώρες μυσταγωγική. Στο σεμινάριο εκείνης της

σεζόν συμμετείχαν δεκαέξι ταλαντούχοι άνθρωποι που γνώριζα σιγά
σιγά μέσα και από τους στίχους τους. Κάποιοι είχαν ήδη βγει στη
δισκογραφία ή είχαν κυκλοφορήσει ποιητικές συλλογές, άλλοι ήταν
τότε στα πρώτα τους βήματα. Μεσολάβησε η πανδημία και η
απομόνωση, με αποτέλεσμα η δουλειά αυτή να αρχίσει να
υλοποιείται στο στούντιο το καλοκαίρι του 2021. Το πέρασμα αυτού
του χρονικού διαστήματος δεν έσβησε την όμορφη γεύση της
εμπειρίας του σεμιναρίου. Κάθε ένας από αυτούς τους στίχους,
κομμάτι των δημιουργών τους, με άγγιξε με ιδιαίτερο τρόπο και
δημιούργησε μέσα μου ξεχωριστές εικόνες. Είμαι σίγουρη ότι αυτοί
οι στιχουργοί έχουν πολλά ακόμα όμορφα πράγματα να μας δώσουν
στο μέλλον. Τους ευχαριστώ γι' αυτό που μοιραστήκαμε και βέβαια
ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Κώστα Φασουλά που ήταν ο εμπνευστής της
συνάντησης αυτής.
Οι δυό καταξιωμενοι ερμηνευτές της δουλειάς αυτής, ο Βασίλης
Γισδάκης και η Αφεντουλα Ραζέλη με τις εξαίσιες, εύστοχες κι
ευαίσθητες ερμηνείες τους, έδωσαν την πνοή στα τραγούδια. Άλλοτε
τρυφερά κι άλλοτε δυναμικά, απέδωσαν με τον καλυτερο τροπο το
ύφος, τα συναισθήματα και τις εικόνες των τραγουδιών,
προσαρμοζόμενοι στη διαφορετικότητα τους! Συγκινητική ειναι και η
συμμετοχή της Χρύσας Βλάμη στο νανούρισμα που ειναι το φινάλε
της δισκογραφικής δουλειάς. Τους ευχαριστώ που αγάπησαν αυτην
την ιδιαίτερη δουλειά!!!» Αρετή Κοκκίνου.

Tracklist:

  1. Κοίτα η αγάπη Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Αγγελική
    Πολύζου)
  2. Δυό πλοία Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Βίκυ
    Λαμπίρη)
  3. Τίποτα Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Νίκη
    Ρουσοπούλου-Παππά)
  4. Τ' ανάποδο βοτάνι Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Παναγιώτης
    Στράκαρης)
  5. Το τανγκό της ματαιοδοξίας Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι

Κέλλυ Αλεφάντου)
6. Δε μου φτάνει Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Βίβιαν Ματσούκα)
7. Όλα jazz Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Σταμάτης
Βιτάλης)
8. Μικρά μυστικά Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Τότα
Βελησσάρη)
9. Γυναίκα Ξωτικό Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι
Αντιγόνη Κολοβέντζου)
10. Τα αγριόχορτα Βασίλης Γισδάκης (στίχοι
Ειρήνη Παπαδοπούλου)
11. Η σφαίρα Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι
Νίκος Παπαγιαννάκης)
12. Το μαντήλι Αφεντούλα Ραζέλη
(στίχοι Ιωάννα Κολλινιάτη)
13. Ο κανένας Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Τετιάνα
Δέγλερη)
14. Του αποχωρισμού Βασίλης Γισδάκης (στίχοι
Δήμητρα Κουντουριώτη)
15. Το παλιό μας σπίτι Βασίλης Γισδάκης (στίχοι
Ράνια Θεοδωράτου)
16. Το νανούρισμα του νερού Χρύσα Βλάμη
(στίχοι Μαρία Γεωργαλά)

Continue Reading

ΜΟΥΣΙΚΗ

ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ
«ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΩ»

Οι Αλχημιστές, έχοντας πετάξει από πάνω τους κάθε μουσική ταμπέλα,
κυκλοφορούν το νέο τους τραγούδι και επανασυστήνονται.
Τα μέλη του συγκροτήματος, επηρεασμένοι από παλιά λαϊκά τραγούδια
και σμυρνέικα ακούσματα, παρέα με την έμπειρη καθαρή προσέγγιση
του Αντώνη Γούναρη στην ενορχήστρωση, παρουσιάζουν το τραγούδι
''Δεν προχωράω'', σε στίχους και μουσική των Αλχημιστών.
Το τραγούδι οπτικοποιήθηκε σε ένα music video γεμάτο συμβολισμούς
σε σκηνοθεσία Βάιου Χριστοδούλου.
Το video μας ταξιδεύει στις αναμνήσεις μας.. στους δεσμούς που είχαμε
με δικούς μας ανθρώπους και δεν είναι πλέον μαζί μας,
αλλά και τα συναισθήματα που μας κρατάνε πίσω,
όμως επιλέγουμε να μην προχωρήσουμε μπροστά.
Γι' αυτό και όλο το video είναι σε αντίστροφη κίνηση (reverse).
Την παραγωγή επιμελείται ο Βίκτωρ Πολυδώρου και κυκλοφορεί ψηφιακά
παντού από την Polymusic.
Οι ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ είναι:
Βασίλης Παγώνης – Φωνή, Κιθάρες
Βάιος Χριστοδούλου – Πλήκτρα, programming
Βασίλης Δημούδης – Μπουζούκι, φωνητικά
Λευτέρης Παναγιάς – Τύμπανα,κρουστά

Αλχημιστές portrait
Οι Αλχημιστές ξεκίνησαν στις αρχές του 2001 από μια παρέα φίλων και με κεντρική
ιδέα το «πάντρεμα» διαφορετικών μουσικών στυλ και ακουσμάτων, αρχικά
διασκευάζοντας γνωστά τραγούδια και αργότερα δουλεύοντας σε δικές τους ιδέες.
Eξ αρχής ''πάντρευαν'' ηλεκτρικό ήχο με τα Ελληνικά ακούσματα και το μπουζούκι.
Τα live ξεκίνησαν από φεστιβάλ και μικρούς χώρους ενώ αργότερα συμμετείχαν σε
σταθερή βάση σχεδόν σε όλες τις μουσικές σκηνές της Αθήνας όπως: Σταυρός του
Νότου, Rodeo, Στίγμα, Μουσική σκηνή Αθηνά, Όνομα του Ρόδου, Οξυγόνο live,
Ρυθμός stage, Σφίγγα live stage.
Τα τελευταία 15 χρόνια έχουν πραγματοποιήσει ζωντανές εμφανίσεις /συναυλίες σε
όλη την Ελλάδα.

Συμμετείχαν σε 3 θεατρικές παραστάσεις παίζοντας ζωντανά ενώ παράλληλα είχαν
και την μουσική επιμέλεια.
Οι συνεργασίες τους όλα αυτά τα χρόνια δισκογραφικά και σε live εμφανίσεις,
πολλές και ετερόκλητες : Διονύσης Τσακνής, Βασίλης Καρράς, Μάρκος Σεφερλής,
Κώστας Σπυρόπουλος, Καίτη Γαρμπή, Αντώνης Γούναρης κ.α.
Τον Αύγουστο του 2017, ο Βασίλης Καρράς κυκλοφόρησε το τραγούδι
''Σμυρναίικο'' σε μουσική των Αλχημιστών και στίχους του Γιάννη Μπουρνέλη.
Πλέον ανήκουν στο δυναμικό της Polymusic και κυκλοφορούν το νέο τους
τραγούδι με τίτλο ''Δεν προχωράω''.
Δισκογραφία
Full Albums
Καύτρα (2008)
Όλα γυρίζουν (2010)

Digital Singles
Χειμώνες (2012)
Πάρε με απόψε (2013)
Φταίει που έφυγες (2014)
Μεγάλη νύχτα (2014)
Έξω από μπαρ (2015)
Τέρμα το ψέμα (2016)
Με ένα τηλέφωνο (2017)
Δώσε μου πνοή (2018)
Παγίδα (2019)
Ντρέπομαι (2020)
Δεν προχωράω (2022)

 

Continue Reading

ΜΟΥΣΙΚΗ

Eurovision: Αλλάζουν όλα στη διαδικασία της ψηφοφορίας – Τι θα ισχύει από το 2023

Η δύναμη της ψηφοφορίας στην Eurovision περνάει στους τηλεθεατές.

Σημαντικές αλλαγές στο σύστημα ψηφοφορίας του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision 2023 ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU).

Οι λεπτομέρειες δημοσιεύθηκαν μέσω σχετικού δελτίου τύπου μετά την έγκριση της νέας μορφής διεξαγωγής της ψηφοφορίας από την Επιτροπή Αναφοράς του Διαγωνισμού νωρίτερα σήμερα.

Σύμφωνα με τις νέες αλλαγές στη διαδικασία της ψηφοφορίας:

• Οι χώρες που θα προκρίνονται από τους ημιτελικούς θα αποφασίζονται μόνο από τις ψήφους των τηλεθεατών.

• Οι τηλεθεατές στις χώρες που δεν συμμετέχουν στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Erovision θα μπορούν να ψηφίζουν διαδικτυακά.

• Οι ψήφοι των εθνικών κριτικών επιτροπών θα συνδυάζονται με τις ψήφους του κοινού παγκοσμίως για να προκύψει το τελικό αποτέλεσμα.

Στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2023, που θα διεξαχθεί στο Λίβερπουλ του Ηνωμένου Βασιλείου τον επόμενο Μάιο, οι χώρες που θα προκριθούν από τους ημιτελικούς θα αποφασιστούν αποκλειστικά με βάση τις ψήφους των τηλεθεατών και όχι με τον συνδυασμό της ψηφοφορίας των εθνικών κριτικών επιτροπών και του κοινού, όπως συνέβαινε από το 2009.

Οι εθνικές κριτικές επιτροπές, αποτελούμενες από επαγγελματίες της μουσικής βιομηχανίας, θα συνεχίσουν να συμμετέχουν στη ψηφοφορία για τον Μεγάλο Τελικό, αλλά ο απόλυτος έλεγχος για τις χώρες που θα προκριθούν από τους Ημιτελικούς έχει περάσει στο κοινό.

Και, για πρώτη φορά, οι τηλεθεατές από χώρες που δεν συμμετέχουν στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision θα μπορούν να ψηφίσουν τα αγαπημένα τους τραγούδια.

Ο Martin Österdahl, εκτελεστικός επόπτης του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, δήλωσε σχετικά με τις αλλαγές: «Κατά τη διάρκεια των 67 ετών της ιστορίας του, ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision εξελίσσεται συνεχώς για να παραμένει επίκαιρος και συναρπαστικός. Αυτές οι αλλαγές αναγνωρίζουν την τεράστια δημοτικότητα του σόου, δίνοντας μεγαλύτερη δύναμη στο κοινό του μεγαλύτερου ζωντανού μουσικού γεγονότος στον κόσμο».

«Το 2023, μόνο οι θεατές του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision θα αποφασίσουν ποιες χώρες θα περάσουν στον Μεγάλο Τελικό και, γεγονός που αντικατοπτρίζει την παγκόσμια απήχηση του διαγωνισμού, όλοι όσοι παρακολουθούν το σόου, όπου κι αν ζουν στον κόσμο, μπορούν να ψηφίσουν τα αγαπημένα τους τραγούδια», σημείωσε.

Με τη συμμετοχή επίσης κριτικών επιτροπών από επαγγελματίες της μουσικής στην απόφαση του τελικού αποτελέσματος, όλα τα τραγούδια του Μεγάλου Τελικού θα μπορούν να αξιολογηθούν με τα ευρύτερα δυνατά κριτήρια, σύμφωνα με τον Österdahl.

«Μπορούμε επίσης να διατηρήσουμε την παράδοση των περιηγήσεων στην Ευρώπη και στην Αυστραλία για την καταγραφή των βαθμών και να εξασφαλίσουμε τη διεξαγωγή μιας συναρπαστικής διαδικασίας ψηφοφορίας με τον νικητή να αποκαλύπτεται μόνο στο τέλος του σόου», συνέχισε.

Όσοι παρακολουθούν τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision στον υπόλοιπο κόσμο θα μπορούν να ψηφίσουν μέσω μιας ασφαλούς διαδικτυακής πλατφόρμας χρησιμοποιώντας μια πιστωτική κάρτα από τη χώρα τους και οι ψήφοι τους, αφού αθροιστούν, θα μετατραπούν σε πόντους που θα έχουν την ίδια βαρύτητα τόσο στους ημιτελικούς όσο και στον Μεγάλο Τελικό με τις ψήφους των χωρών που συμμετέχουν στη διοργάνωση.

Το κοινό σε όλες τις χώρες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό θα εξακολουθεί να μπορεί να ψηφίζει μέσω SMS, τηλεφώνου ή μέσω της εφαρμογής του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.

Πηγή: simpleradio.gr

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: