Connect with us

AUTOMOTO

Έρχονται τα πάνω κάτω στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ), με Δελτίο Τύπου που κυκλοφόρησε σήμερα, διαμαρτύρεται έντονα για το νέο καθεστώς στην εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που θα ισχύσει από τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Συγκεκριμένα, το ΔΤ του ΣΕΕΑΕ, αναφέρει τα εξής:

«Το “πραξικόπημα” Σπίρτζη ολοκληρώνεται. Το προαναγγελθέν και οριστικό τέλος της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από χώρες της ΕΕ, όπως αυτό προκύπτει από το άρθρο 46 του Νόμου Ν.4530/2018 τίθεται και επισήμως σε εφαρμογή από τις 27 Σεπτεμβρίου 2019 σύμφωνα με τα νεότερα ΦΕΚ που δημοσιεύτηκαν στις 24 και 27 Ιουνίου αντιστοίχως. (ΦΕΚ Β’ 2469/24-6-2019 και ΦΕΚ Β’ 2550/27-06-2019). Με αυτό το άρθρο-έκτρωμα ο απερχόμενος Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης λίγες μέρες πρίν την διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών φρόντισε να «παγώσει» κυριολεκτικά τις εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς η όλη διαδικασία όπως πλέον διαμορφώνεται δεν υπάρχει περίπτωση να μπορεί να ολοκληρωθεί από κανέναν έμπορο αυτοκινήτων ή ιδιώτη, από κανένα τελωνείο ή Υπουργείο Μεταφορών.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νέο νόμο για να εισάγει κάποιος μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα από άλλη χώρα της ΕΕ θα πρέπει πέραν των νομίμων εγγράφων του αυτοκινήτου που προέρχονται από το εργοστάσιο Κατασκευής, να συλλέξει και πλήθος άλλων επιπλέον εγγράφων από την χώρα εισαγωγής αλλά και από την χώρα μας μετά την εισαγωγή του, αρκετά εκ των οποίων είναι αδύνατον να αποκτηθούν λόγω του Νόμου της ΕΕ περί προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων και όχι μόνο!

Στην ουσία καθίσταται παντελώς απαγορευτική η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτωναπό χώρες της ΕΕ. Εκτός όμως των απαιτούμενων εγγράφων από τη χώρα προέλευσης του οχήματος, τα οποία πρέπει να είναι και μεταφρασμένα στα Ελληνικά(!!), θα πρέπει στη συνέχεια τα έγγραφα να πιστοποιούνται από τους Εγχώριους Εθνικούς Διανομείς, με άλλα λόγια τους Εισαγωγείς Καινούριων Αυτοκινήτων, και μάλιστα καταβάλλοντας και παράβολο αξίας 20 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Εν ολίγοις, οι Εγχώριοι Εισαγωγείς κατά τα προβλεπόμενα στις αποφάσεις Σπίρτζη, υποκαθιστούν το κράτος, ελέγχοντας τα οχήματα που εισάγονται και βέβαια ελέγχουν και τα Εργοστάσια Παραγωγής που οι ίδιοι εκπροσωπούν στην Ελλάδα! Δηλαδή, το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης που εκδίδεται από το εργοστάσιο που κατασκευάζει το αυτοκίνητο και η άδεια του οχήματος που εκδίδεται από το αρμόδιο Υπουργείο της χώρας προέλευσης του οχήματος δεν θεωρούνται επίσημα έγγραφα για τον κ. Σπίρτζη και θεωρούνται, κατά τον ίδιο, επίσημα έγγραφα μόνο οι βεβαιώσεις που θα εκδίδονται από τους Έλληνες εισαγωγείς καινούριων αυτοκινήτων, οι οποίοι (εδώ είναι το άκρον άωτον της προκλητικότητας) είναι «δεδηλωμένοι» εχθροί της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, καθόσον έχουν αντίθετα, δηλαδή άκρως ανταγωνιστικά συμφέροντα με τους εμπόρους – εισαγωγείς μεταχειρισμένων, αφού οι τελευταίοι τους αφαιρούν μερίδιο αγοράς και τους χαλούν τα σχέδια για πλήρη έλεγχο της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.

Δηλαδή με τις αποφάσεις της αυτές η Πολιτεία δια του απερχομένου υπουργού της κ. Σπίρτζη, σπρώχνει χιλιάδες εμπόρους απευθείας στο στόμα του «λύκου»… Από τα «νύχια» του εν λόγω νόμου όμως δε ξεφεύγουν ούτε τα αυτοκίνητα που έχουν εκδόσει πινακίδες και έχουν ταξινομηθεί ήδη στη χώρα μας! Δηλαδή πέραν των νεοεισερχόμενων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, όσοι «τολμήσουν» να μεταβιβάσουν σε άλλον ενδιαφερόμενο το αυτοκίνητο τους που έχει ταξινομηθεί πρώτη φορά εκτός Ελλάδας ακόμα και δεκαετίες πριν, θα πρέπει και εκείνοι να ακολουθήσουν την ίδια διαδικασία και να αιτηθούν της ειδικής Βεβαίωσης από τους Εγχώριους Εισαγωγείς Αντιπροσώπους, πληρώνοντας βέβαια το παράβολο των 20 ευρώ. Σε διαφορετική περίπτωση η μεταβίβαση δε θα μπορεί να πραγματοποιηθεί!!

Επειδή λοιπόν όλα τα παραπάνω διαδραματίστηκαν εν αγνοία (παρά τις αλλεπάλληλες οχλήσεις μας ο κ. Σπίρτζης ποτέ δεν καταδέχτηκε να μιλήσει μαζί μας) των χιλιάδων εμπόρων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, εκτελωνιστών και τελωνειακών, καλό θα ήταν η επόμενη Κυβέρνηση να αναλάβει αμέσως δράση και να αποσύρει αμέσως αυτές τις «πραξικοπηματικές» αποφάσεις του κ. Σπίρτζη που όχι μόνο υποκαθιστούν το ρόλο του Κράτους, αλλά οδηγούν ολοταχώς τους εμπόρους αυτοκινήτων σε χιλιάδες λουκέτα και χαμένες θέσεις εργασίες και σε μια άκρως μονοπωλιακή αγορά που στόχο έχει να απαγορευθούν οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και η πώληση όσων ήδη κυκλοφορούν στη χώρα μας.

Και τέλος για να μην ξεχνιόμαστε. Ο κ. Πρωθυπουργός έχει επανειλημμένως δηλώσει ότι ενδιαφέρεται για τους πολλούς! Στην προκειμένη περίπτωση ένας Υπουργός της Κυβέρνησης του εξυπηρετεί με αυτή την απόφαση-έκτρωμα τα συμφέροντα των πολύ λίγων!!!».

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Alfa Romeo Duetto

Δημοσιεύτηκε

στις

Στην ιστορία του κινηματογράφου, συχνά πυκνά πρωταγωνιστούν νέα μοντέλα, που εκτός του ότι εξυπηρετούν τις ανάγκες του σεναρίου, διαφημίζονται έμμεσα στο κοινό.

Ανάμεσα στα αυτοκίνητα αυτά, πολλά ήταν τα μοντέλα της Alfa Romeo που δεν περιορίστηκαν μόνο σε εγχώριες παραγωγές, αλλά διακρίθηκαν και στον μαγικό κόσμο του Hollywood.

Η μοίρα του Hollywood

«Είναι ένα πολύ φιλικό αυτοκίνητο. Επίσης είναι πολύ όμορφο». Αυτά είναι τα λόγια ενός εξαιρετικού οδηγού και τζέντλεμαν. Ο θρυλικός Steve McQueen, το καλοκαίρι του 1960 προσκλήθηκε από το περιοδικό Sports Ιllustrated για να δοκιμάσει το Ιταλικό spider, παρέα με άλλους «γρήγορους φίλους». Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν μια από τις πρώτες Alfa Romeo 1600 Spider που έφτασε στις ΗΠΑ, λίγους μόνο μήνες μετά την αποκάλυψη του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η γνώμη του Steve McQueen είχε βεβαίως βαρύνουσα σημασία, αφού εκτός από κορυφαίος ηθοποιός, ήταν φανατικός συλλέκτης αυτοκινήτων, αλλά και εξαιρετικός οδηγός αγώνων, έχοντας τερματίσει δεύτερος στην κατηγορία του στις 12 Ώρες του Σέμπρινγκ το 1970.

Ένα χρόνο αργότερα, ο νεαρός Dustin Hoffman, οδηγούσε μια Duetto, συνοδεία με τη μουσική των Simon&Garfunkel, στην ταινία «Ο Πρωτάρης».

Σκηνές που σήμερα αποτελούν σημεία αναφοράς για το χώρο του κινηματογράφου και οδήγησαν στην επιλογή της Duetto για εκατοντάδες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Όταν ο Πρωταθλητής Βαρέων Βαρών, Muhammad Ali, απέκτησε μια Duetto, παραφράζοντας τη γνώστη του φράση “Float like a butterfly, sting like a bee” (Πετάω σαν πεταλούδα, τσιμπάω σαν μέλισσα), διάλεξε η πινακίδα κυκλοφορίας της Alfa Romeo του να γράφει “Ali
Bee”.

Γεννημένη για να ανακαλύψει την Αμερική

Η ιστορία της Giulietta Spider, επίσης περιλαμβάνει έναν πρωταγωνιστή με το όνομα Hoffman. Όχι τον ηθοποιό, Dustin, αλλά τον επιχειρηματία Max Edwin Hoffman, έναν πρώην οδηγό αγώνων που αναγκάστηκε λόγω των Ναζί να εγκαταλείψει την Αυστρία και να μεταναστεύσει στις Η.Π.Α., όπου λίγα χρόνια αργότερα έγινε ο σημαντικότερος εισαγωγέας Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Ο Max ήταν κάτι πολύ περισσότερο από έναν απλό μεταπωλητή. Είχε πλήρη γνώση της αγοράς και έδινε τις συμβουλές του για την επιλογή εμπορικών πολιτικών, πρότεινε τη δημιουργία ειδικών εκδόσεων και ήταν ο ηθικός αυτουργός της δημιουργίας μερικών εκ των πλέον ποθητών σπορ αυτοκινήτων που δημιουργήθηκαν ποτέ, μια εκ των οποίων είναι η Giulietta Spider. Ήταν μια «κυρία» που έγινε πραγματική ψύχωση για τον Hoffman. Ζήτησε τη δημιουργία της από την Alfa Romeo αμέσως μόλις πρωτοαντίκρισε την Giulietta Sprint το 1954.

Πίστευε ότι θα γινόταν το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ανατολική ακτή του Ειρηνικού, όντας σίγουρος ότι όλοι στο Hollywood θα ήθελαν να την αποκτήσουν. Ήταν τόσο σίγουρος για την επιτυχία που ήταν πρόθυμος να αγοράσει εκατοντάδες αυτοκίνητα πριν ακόμα δει τα τελικά σχέδια.

Η Νέα Όμορφη Κυρία

Ο Hoffman κατάφερε να πείσει τους Francesco Quaroni και Rudolf Hruska και έτσι ξεκίνησε ο σχεδιασμός του μοντέλου. Οι δύο σημαντικότεροι σχεδιαστικοί οίκοι της εποχής, Bertone και Pinin Farina, διασταύρωσαν… τα μολύβια τους. Ο Bertone παρουσίασε μια ακραία έκδοση που βασιζόταν στην “2000 Sportiva” του Franco Scaglione.

Σφηνοειδές εμπρός μέρος, αεροδυναμικά φώτα και επιμηκυμένα πίσω φτερά. Η αφαιρετική πρόταση του Pinin Farina σχεδιάστηκε από τον Franco Martinengo και βασίστηκε στην κομψότητα και τις κλασσικές αναλογίες των επιφανειών της.

«Η όμορφη νεαρή κυρία», όπως της περιέγραψε ο Pinin Farina, διέθετε πανοραμικό παρμπρίζ και συρόμενα πλαϊνά παράθυρα. Επίσης δεν είχε χερούλια στις πόρτες. Αντ’ αυτού ένα σχοινί αναλάμβανε αυτή την… ταπεινή λειτουργία. Αργότερα το μοντέλο απέκτησε συμβατικό παρμπρίζ, κανονικά
παράθυρα, αναδιπλούμενη οροφή, καθώς και χερούλια.

Ήταν ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο με εξαιρετικές επιδόσεις. Η Spider εφοδιαζόταν με τον κινητήρα της Giulietta. Τετρακύλινδρος με κυβισμό 1.290κ.εκ. απέδιδε 65 ίππους και επιτάχυνε το αυτοκίνητο μέχρι τα 155χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Η ιπποδύναμη συνέχισε να αυξάνεται στις μετέπειτα εκδόσεις και το 1958 έφτασε τους 80 ίππους στην Spider Veloce.

Ευέλικτη, νέα, γρήγορη και πολύ όμορφη, η Giulietta Spider αγαπήθηκε από την μεγάλη οθόνη. Ο Fellini της έδωσε ρόλο στο “La Dolce Vita” και ο Antonioni την διάλεξε για αυτοκίνητο του Alain Delon στο “The Eclipse”. Κάπως έτσι, το ιστορικό πλέον μοντέλο έγινε ένα σύμβολο, λατρεύτηκε από τους διάσημους και το ήθελαν όλοι.

Made in Italy

Κάποια στιγμή ήρθε η ώρα που θα έπρεπε να δημιουργηθεί η απόγονος της Giulietta Spider. Ο Luraghi και η ομάδα του ήξεραν πως το να έφτιαχναν ένα τέλειο αυτοκίνητο δεν θα ήταν αρκετό. Χρειαζόταν να έχει ένα ξεχωριστό χάρισμα και μοναδική αύρα. Ακόμα και η παρουσίαση του μοντέλου θα
πρέπει να ήταν ένα εξαιρετικό γεγονός, κάτι, σαν μια βασιλική στέψη.

Η Alfa Romeo από την πλευρά της, ήθελε κάτι εντυπωσιακό. Έτσι για την παρουσίαση στις Η.Π.Α. οργάνωσε μια διατλαντική κρουαζιέρα προσκαλώντας διάσημους από τον επιχειρηματικό χώρο, τον αθλητισμό και τη μόδα. Στο πλοίο βρέθηκαν περισσότεροι από 1.300 VIPs, μεταξύ των οποίων ο Vittorio Gassman, η Rossella Falk και η σοπράνο Anna Moffo. Το Ιταλικό υπερωκεάνιο Raffaello απέπλευσε από τη Γένοβα προς τη Νέα Υόρκη, με μία στάση στις Κάννες με αφορμή και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου που διεξαγόταν εκεί.

Κατά την διάρκεια της κρουαζιέρας 3 νέες Spider  ήταν τοποθετημένες στη γέφυρα του πλοίου, μια πράσινη, μια λευκή και μια κόκκινη. Εστιάζοντας στην Ιταλική φύση του προϊόντος, η Alfa Romeo ξεκίνησε την καμπάνια “Made in Italy” τουλάχιστον μια δεκαετία πριν την επίσημη έναρξη της.

Η τεχνική κληρονομιά της Giulia

Η Alfa Romeo Spider 1600 βασίστηκε στην Giulia, είχε μικρότερο μεταξόνιο στα 2.250χλστ., ενώ τα μηχανικά της μέρη είχαν δανειστεί από την Giulia Sprint GT Veloce, μια εξέλιξη της Sprint GT. Στο λανσάρισμα της, η Duetto, εφοδιαζόταν με τον κλασσικό 4κυλινδρο κινητήρα από ελαφρύ κράμα
αλουμινίου με τους δύο εκκεντροφόρους. Η απόδοση ήταν 108 ίπποι, οι οποίοι είχαν να κινήσουν λιγότερο από 1.000 κιλά. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν 185χλμ./ώρα.

“Duetto” ή “ Cuttlefish Bone»;

Η αναζήτηση ονόματος για το μοντέλο αποτελεί από μόνη της μια ξεχωριστή ιστορία. Έγινε ένας σχετικός διαγωνισμός μεταξύ των αντιπροσώπων της μάρκας στην Ευρώπη και τελικά επιλέχθηκε το όνομα “Duetto”. Δυστυχώς όμως επειδή υπήρχε ένα μπισκότο σοκολάτας με το ίδιο όνομα, τελικά το νέο
μοντέλο παρουσιάστηκε απλά ως “Alfa Romeo Spider 1600”.

Το όνομα Duetto επίσημα εγκαταλείφθηκε, παρόλα αυτά έμεινε στο μυαλό τον φίλων της μάρκας που το χρησιμοποίησαν σαν παρατσούκλι για όλες τις γενιές του μοντέλου. Παράλληλα η Spider του 1966, το πρώτο μοντέλο της σειράς και το τελευταίο αριστούργημα του Battista Pinin Farina, πήρε το όνομα “Cuttlefish Bone”, λόγω του ελλειψοειδούς σχήματος της που θύμιζε το κόκκαλο του καλαμαριού. Το δεύτερο μοντέλο της σειράς, η “Coda Tronca” του 1969, ξεχώριζε για το (για λόγους αεροδυναμικής) κοντύτερο πίσω μέρος της.

Το τρίτο μοντέλο της σειρά η “Aerodinamica” του 1983 πήρε το όνομα της από τις εκτεταμένες δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα, ενώ η τελευταία γενιά του 1989, με το όνομα “IV Series” ξεχώριζε για τις καθαρές γραμμές που θύμιζαν τις ρίζες του μοντέλου.

Συνολικά, σε τέσσερις γενιές και με πωλήσεις περισσότερες από 124.000 μονάδες μέσα σε 28 χρόνια, Duetto αποτελεί αναμφίβολα το μακροβιότερο μοντέλο της Alfa Romeo.

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Ξεκίνησε στο Όσναμπρικ η παραγωγή του νέου VW T-Roc Cabriolet

Δημοσιεύτηκε

στις

Πολύς κόσμος δεν έχει ακούσει καν για το Όσναμπρυκ, μία γραφική πόλη στη βορειοδυτική Γερμανία που ιδρύθηκε από τον Καρλομάγνο, το 780 μΧ.. Και όμως, πολλοί είναι αυτοί που τα τελευταία 70 χρόνια έχουν απολαύσει μία διαδρομή σε ένα ανοιχτό Volkswagen. Η πλειοψηφία αυτών των μοντέλων, έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί στο Όσναμπρυκ, σε ένα εργοστάσιο που ειδικεύεται στην κατασκευή cabrio αυτοκινήτων. Εκεί ξεκίνησε να κατασκευάζεται πριν λίγες εβδομάδες και το T-Roc Cabriolet, το πρώτο cabrio compact SUV, με μαλακή, ανοιγόμενη οροφή.

Το Όσναμπρυκ είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας των cabrio της μάρκας. Το 1913, ο Wilhelm Karmann, ο πρωτοπόρος στην παραγωγή cabrio και coupe αμαξωμάτων, κατοχύρωσε άδεια ευρεσιτεχνίας για ένα μηχανισμό αναδίπλωσης μαλακών οροφών που θα έφερνε την επανάσταση στην παραγωγή των ανοιχτών αμαξωμάτων. Ο Karmann όχι μόνο εξέλιξε το Beetle Cabriolet κατασκευάζοντας περίπου 332.000 από αυτά τα εμβληματικά VW με μαλακή οροφή, από το 1949 έως το 1980, αλλά ως επιχειρηματίας ανέδειξε αυτό το εργοστάσιο ως μία παγκόσμια έδρα των cabrio μοντέλων.

Άξια αναφοράς είναι η ιστορία με το cabrio που είχε ως βάση το Golf Mk 1.Ο Karmann είχε αρχικά εξελίξει το αυτοκίνητο χωρίς μόνιμο roll-bar, την χαρακτηριστική μπάρα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής και έτσι το παρουσίασε το 1976 στον τότε επικεφαλής εξέλιξης της Volkswagen, Ernst Fiala. «Όχι χωρίς rollbar!», ήταν η άμεση απάντηση του Fiala και έτσι το Golf Cabriolet απέκτησε ένα εντυπωσιακό roll-bar, όντας μπροστά από την εποχή του και σε θέματα παθητικής ασφάλειας.

Το ανοιχτό Golf έθεσε επίσης τα ποιοτικά πρότυπα όσον αφορά την ασφάλεια και την ευκολία στην κατηγορία των cabrio, χάρη σε στοιχεία όπως η αδιάβροχη μαλακή οροφή, με επένδυση. Έτσι κατάφερε να αναδειχθεί ως το cabrio με το μεγαλύτερο ρυθμό παραγωγής στον κόσμο, καθώς 388.525 αυτοκίνητα είχαν παραχθεί έως το 1993 ενώ ακόμη 200.000 μονάδες του άμεσου διαδόχου του μοντέλου, του Golf Mk 3, κατασκευάστηκαν μέχρι το 2001.

Για πολλά χρόνια ο Karmann παρέμεινε παγκοσμίως γνωστός ως ο κορυφαίος κατασκευαστής cabrio αμαξωμάτων. Ωστόσο, η εταιρεία του έπεσε τελικά θύμα της πτώσης των πωλήσεων αυτών των μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο. Λόγω έλλειψης παραγγελιών, η επιχείρηση τέθηκε υπό καθεστώς διαχείρισης τον Απρίλιο του 2009. Η VW αγόρασε το εργοστάσιο της Karmann, ανέλαβε τον έλεγχο των μεμονωμένων τμημάτων και ενσωμάτωσε την εταιρεία στον Όμιλο ως Volkswagen Osnabrück GmbH, εταιρία που καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα κατασκευής, από την τεχνική εξέλιξη, το σχεδιασμό συστημάτων, την κατασκευή εργαλείων έως και τη μηχανολογική εξέλιξη. Το εργοστάσιο έχει τη δυνατότητα να εξελίσσει πλήρως και να παράγει αυτοκίνητα από την πρώτη σχεδιαστική γραμμή μέχρι την ολοκλήρωσή τους. Χάρη στο νέο T-Roc Cabriolet, η Volkswagen Osnabrück GmbH παράγει τώρα το μόνο cabrio σήμερα στη γκάμα της μάρκας, κρατώντας την παράδοση και συνεχίζοντας μια αδιάλειπτη πορεία με 70 χρόνια ιστορίας και τεχνογνωσίας στο εργοστάσιο του Όσναμπρυκ.

Το νέο T-Roc Cabriolet φέρνει για πρώτη φορά τον cabrio σχεδιασμό στην κατηγορία των compact SUV, μια κατηγορία που παρουσιάζει ιδιαίτερα έντονη ανάπτυξη. Τα σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά εγγυώνται την μέγιστη ασφάλεια, με ένα σύστημα προστασίας που σε περίπτωση ανατροπής εκτείνεται πίσω από τα πίσω καθίσματα μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και αφού το αυτοκίνητο υπερβεί μια ορισμένη τιμή πλευρικής επιτάχυνσης ή γωνίας κλίσης. Το πλαίσιο του παρμπρίζ έχει επιπλέον ενίσχυση, ενώ το κάτω μέρος του αμαξώματος, τα πλευρικά πάνελ, τα εγκάρσια στοιχεία και οι πόρτες έχουν επίσης τροποποιηθεί ανάλογα.

Υπάρχει μια λεπτομέρεια που έχει παραμείνει αναλλοίωτη, από το Beetle έως το Golf και το T-Roc Cabriolet, η παραδοσιακή μαλακή οροφή. Στο πιο πρόσφατο μοντέλο της μάρκας, με το πάτημα ενός διακόπτη η οροφή «ανοίγει» σε μόλις 9 δευτερόλεπτα (και κλείνει σε 11), ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως και 30 χλμ./ώρα.

Η μαλακή οροφή τοποθετείται στο T-Roc Cabriolet σε λίγα μόλις λεπτά από εξειδικευμένους τεχνίτες. Τηρούνται πολύ υψηλά στάνταρ ποιότητας σε όλη τη γραμμή παραγωγής, συμπεριλαμβανομένων των φάσεων λίγο πριν από το «Σημείο Ελέγχου Νο. 8», το οποίο είναι και το τελευταίο σημείο της παραγωγής. Εκεί οι ειδικοί ελέγχουν τους άξονες και τους τροχούς και επίσης δοκιμάζουν τα ηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα, τα φρένα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τη λειτουργία του κινητήρα. Και ενώ εδώ κανονικά ολοκληρώνεται η παραγωγή ενός τυπικού αυτοκινήτου, δεν συμβαίνει το ίδιο με το T-Roc Cabriolet. Στην συνέχεια το μοντέλο έρχεται αντιμέτωπο με μια δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες. Πραγματοποιείται μία ειδική και επίπονη δοκιμή στεγανότητας, για κάθε αυτοκίνητο, σε ένα τούνελ βροχής που προσομοιώνει μια δυνατή βροχόπτωση. Κάθε T-Roc Cabriolet βρέχεται από μεγάλη ποσότητα νερού υπό πίεση για περίπου δέκα λεπτά της ώρας, πριν ακολουθήσει μια λεπτομερής επιθεώρηση και έλεγχος για πιθανή εισροή νερού, πριν την τελική έγκριση για προώθηση στο δίκτυο της μάρκας και τον τελικό καταναλωτή.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο Nissan GT-R50 από την Italdesign είναι γεγονός

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Nissan συνεργάστηκε αρχικά με την Italdesign για να δημιουργήσει ένα  πρωτότυπο μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο GT-R NISMO, με αφορμή την  50η επέτειο του GT-R το 2019 και της Italdesign, το 2018. Η επιτυχία που ακολούθησε στους μήνες μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου αυτοκινήτου, οδήγησε τις συνεργαζόμενες εταιρίες στην απόφαση να ξεκινήσουν την παραγωγή της εμπορικής έκδοσης, σε μια περιορισμένη σειρά 50 αυτοκινήτων. Τα πρώτα οχήματα θα παραδοθούν στους τυχερούς πελάτες στα τέλη του 2020 και στις αρχές του 2021.

«Αυτή είναι μια πολύ ξεχωριστή μέρα», δήλωσε ο Jörg Astalosch, Διευθύνων Σύμβουλος της Italdesign,  «μετά από εξαιρετικά δύσκολες εβδομάδες για όλους. Αφού έπρεπε να αναβάλλουμε την παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και, μετά τη μερική διακοπή των παραγωγικών μας δραστηριοτήτων λόγω του COVID-19, επιστρέψαμε σε πλήρη λειτουργία στις αρχές Μαΐου. Τώρα μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την παράδοση των πρώτων αυτοκινήτων στα τέλη του τρέχοντος έτους και στις αρχές του 2021, όπως είχε προγραμματιστεί. Δεν είναι τυχαίο που παρουσιάσαμε το αυτοκίνητο στην πίστα “Tazio Nuvolari”: είναι το μέρος όπου κάνουμε όλες τις δοκιμές ρουτίνας, απαραίτητες για την έγκριση τύπου των οχημάτων που προορίζονται σε διάφορες αγορές, κάτι που  πρόκειται να ολοκληρώσουμε και για το GT-R 50».

Για την κίνηση καθενός GT-R50 από την Italdesign, «φροντίζει» o συναρμολογημένος στο χέρι κινητήρας V638RETT V6 3.8 λίτρων, που για την περίσταση έχει τροποποιηθεί ειδικά από την NISMO και αποδίδει 720 ίππους με  780 Nm ροπής. Η αγοραστική ζήτηση για την έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου είναι υψηλή, καθώς έχει ληφθεί ένας σημαντικός αριθμός προκαταβολών, με τους εν δυνάμει ιδιοκτήτες  ανά την Υφήλιο, να βρίσκονται στη διαδικασία εξατομίκευσης των προδιαγραφών για τα οχήματά τους. Αυτό θα κάνει την ήδη περιορισμένη έκδοση του μοντέλου, ακόμα πιο ελκυστική για τους συλλέκτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει ένας περιορισμένος αριθμός αυτοκινήτων που είναι ακόμα «ανοικτά» στο βιβλίο παραγγελιών.

Όσοι ενδιαφέρονται για το GT-R50 από την Italdesign μπορούν να επισκεφθούν το www.GT-R50.nissan ή να επικοινωνήσουν με την Italdesign απευθείας στο aporta.gtr50@italdesign.com

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Ένας tattoo artist σε μια ανακατασκευή που άφησε άφωνους τους επαγγελματίες

Δημοσιεύτηκε

στις

Υπάρχουν εκεί έξω άνθρωποι με πολλές ικανότητες και χαρίσματα, αν και σπανίως είναι όλα στο ίδιο επίπεδο.

Αυτό δεν ισχύει όμως για τον Γάλλο Joel, γνωστό ως Dr. Joe, έναν tattoo artist που έχει το στούντιο Les Ateliers du Dr. Joe στα Πυρηναία.

Γιατί αυτός ο τατουατζής είναι εξίσου καλός και στις δίτροχες ανακατασκευές.

Αυτή τη φορά έβαλε χέρι σε μια BMW R65 του 1979, που μεταμόρφωσε σε ένα bobber βγαλμένο από όνειρο. Και με συγκλονιστικά ταπεινό προϋπολογισμό μάλιστα!

Παρά τη σύγχρονη τεχνολογία που χάρισε στη δική του εκδοχή, ο Dr. Joe σεβάστηκε ευλαβικά τη ρετρό σχεδιαστική γλώσσα της μηχανής.

Όλες οι γραμμές είναι εδώ απαλές καμπύλες, αποφεύγοντας γωνίες και σκληρές γραμμές.

Η R65 απέκτησε σέλα bobber κι ένα μικροσκοπικό χρωμέ ντεπόζιτο. Τα φώτα έγιναν όμως LED και το κοντέρ Motogadget.

Ο Dr. Joe «πείραξε» πολλά ακόμα στη μοτοσικλέτα, που έγινε πιο κοντή, αστραφτερή και μοναδική…

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Menoume Spiti

Monopolio Delivery

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ