Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Energean | Αναδιάρθρωση εξαγοράς της Edison E&P και επέκταση στη Βόρεια Θάλασσα

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε συμφωνία αναδιάρθρωσης της εξαγοράς της Edison E&P κατέληξε η Energean (LSE: ENOG, TASE: אנאג) με την Edison, σε μία εξέλιξη που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μίας από τις μεγαλύτερες ανεξάρτητες εταιρείες Έρευνας και Εκμετάλλευσης Υδρογονανθράκων σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Με τη συμφωνία, η Energean αποκτά πλέον παρουσία σε εννέα χώρες και επεκτείνεται και στην Βόρεια Θάλασσα.

Τα βασικά σημεία της συμφωνίας:

-Η Energean αποκτά το χαρτοφυλάκιο της Edison E&P σε Αίγυπτο, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Κροατία, Ελλάδα και Μάλτα, το οποίο προσθέτει 226 εκατ. βαρέλια ισοδυνάμου πετρελαίου βεβαιωμένα και δυνητικά αποθέματα (2P και 2C) και μέση ημερήσια παραγωγή της τάξης των 59 χιλιάδων βαρελιών ισοδυνάμου πετρελαίου για το 2019. Ο ενιαίος όμιλος διαθέτει πλέον πάνω από 800 εκατ. βαρέλια ισοδυνάμου πετρελαίου 2P και 2C αποθέματα, εκ των οποίων το 72% είναι σε αέριο, ενώ η παραγωγή προβλέπεται να φτάσει τις 130.000 βαρέλια ισοδυνάμου πετρελαίου την ημέρα μετά την έναρξη παραγωγής από το κοίτασμα Καρίς στο Ισραήλ από το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

-Το χαρτοφυλάκιο της Edison E&P που αποκτά η Energean στη Βόρεια Θάλασσα και το οποίο δεν είχε συμπεριληφθεί στην αρχική συμφωνία, αφορά:

1) Συμμετοχή 25% στο κοίτασμα Glencorm (Operator η CNOOC, συμμετέχει και η Total) το οποίο αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις φυσικού αερίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και το οποίο είναι πιθανό να προσθέσει επιπλέον δυνητικά αποθέματα της τάξης των 85 εκατ. βαρελιών ισοδυνάμου πετρελαίου στο χαρτοφυλάκιο της Energean , μετά τις προγραμματισμένες για το τέλος του έτους ή τις αρχές του 2021 επιβεβαιωτικές γεωτρήσεις.

2) Συμμετοχή 10% στο κοίτασμα Isabella (Operator η Total, συμμετέχουν επίσης η Neptune Energy και η Ithaca Energy), όπου επίσης έχει προγραμματιστεί επιβεβαιωτική γεώτρηση περί το τέλος του έτους ή τις αρχές του 2021.

-Το αρχικό τίμημα των 750 εκατ. δολαρίων που είχε συμφωνηθεί για την εξαγορά, μειώνεται στα 284 εκατ. δολάρια, προσαρμοζόμενο στις συνθήκες της αγοράς και στο γεγονός ότι από τη συμφωνία εξαιρείται το χαρτοφυλάκιο της Edison E&P στην Αλγερία και στη Νορβηγία. Επίσης, το τίμημα που θα καταβληθεί στην Edison μετά την ανάπτυξη του κοιτάσματος Cassiopea στην Ιταλία, το οποίο αρχικά είχε προσδιορισθεί σε 100 εκατ. δολάρια, θα επανυπολογισθεί με βάση τις τιμές του φυσικού αερίου στην αγορά και θα κυμανθεί μεταξύ μηδέν και 100 εκατ. δολαρίων.
Αν αφαιρεθούν οι ταμειακές ροές, το καθαρό ποσό που εκταμιεύει η Energean για την απόκτηση του χαρτοφυλακίου είναι 178 εκατ. δολάρια.

-Για την χρηματοδότηση της συμφωνίας, η Energean υπέγραψε Δανειακή Σύμβαση που βασίζεται στα διαπιστωμένα αποθέματα (Reserve Based Lending Facility) ύψους 220 εκατ. δολαρίων με τις τράπεζες ING, Natixis και Deutsche Bank.

O κ. Μαθιός Ρήγας, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Energean, δήλωσε σχετικά:

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τη συμφωνία αναδιάρθρωσης των όρων της εξαγοράς της Edison E&P, από την οποία εξαιρούνται η Αλγερία και η Νορβηγία και στο πλαίσιο της οποίας συμφωνήσαμε να μειώσουμε συνολικά κατά 466 εκατ. δολάρια το τελικό τίμημα. Προσβλέπουμε στην ολοκλήρωση της συμφωνίας, η οποία δίνει σημαντική αξία στους μετόχους της Energean και ισχυροποιεί την στρατηγική μας που δίνει έμφαση στο φυσικό αέριο και στην ανάπτυξη στη Μεσόγειο. Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας και παράλληλα με το project της ανάπτυξης του κοιτάσματος Καρίς στο Ισραήλ, θα επικεντρώσουμε στην ενοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και του χαρτοφυλακίου των δύο εταιρειών, διασφαλίζοντας περαιτέρω και μακροπρόθεσμα τις ταμειακές ροές και την απόδοση του τελευταίου.

Μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Edison E&P, περίπου το 70% της παραγωγής μας θα διατεθεί με βάση μακροπρόθεσμα συμβόλαια πώλησης φυσικού αερίου, τα οποία προστατεύουν τα μελλοντικά μας έσοδα από τις διακυμάνσεις των τιμών του πετρελαίου. Θα συνεχίσουμε να είμαστε ιδιοκτήτες και Operators του μεγαλύτερου μέρους του χαρτοφυλακίου μας και, βεβαίως, έχουμε εξασφαλίσει τις απαιτούμενες χρηματοδοτήσεις για όλα τα projects που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Η χρηματοοικονομική και επιχειρησιακή μας θέση διασφαλίζει ότι θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε αλλά και ότι θα απαντούμε άμεσα και εύστοχα στις αλλαγές του μακροοικονομικού περιβάλλοντος ώστε να προστατεύσουμε, αν χρειαστεί, τον όμιλο και τους μετόχους της Energean».
Η Energean αναμένει ότι η συμφωνία εξαγοράς της Edison E&P θα ολοκληρωθεί αργότερα στη διάρκεια του τρέχοντος έτους.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΕΛΛΑΔΑ

Νέα ΚΥΑ για τις εκκλησίες | Μέχρι τις 21 Αυγούστου τα μέτρα για τον κορονοϊό

Δημοσιεύτηκε

στις

Παρατείνεται μέχρι 21 Αυγούστου με νέα ΚΥΑ των υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας η ισχύς των περιοριστικών μέτρων για των κορονοϊό στις εκκλησίες.

Συγκεκριμένα αναφέρεται:

«Mε νέα ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας παρατείνεται η ισχύς των προσωρινών περιοριστικών μέτρων στους χώρους λατρείας, όλων των θρησκειών και δογμάτων (όπως ίσχυε με την προηγούμενη ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ.34060/2.6.2020) μέχρι και την 21/8/2020. Αναμένεται η δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως».

Σήμερα (09.07) συνέρχεται η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος στην οποία αναμένεται να συζητηθεί το θέμα.

Τι ίσχυε μέχρι σήμερα
Επιτρέπεται η τέλεση λειτουργιών, λατρευτικών συνάξεων, ιεροπραξιών, μυστηρίων, κηδειών (και των σχετικών με αυτές θρησκευτικών λειτουργιών και λοιπών ιεροπραξιών και ταφικών εκδηλώσεων) και κάθε είδους θρησκευτικών τελετών, καθώς και η προσέλευση προσώπων για ατομική ή κατ’ ιδίαν προσευχή σε όλους ανεξαιρέτως τους χώρους θρησκευτικής λατρείας (κάθε είδους και κάθε νομικού, κανονικού και εν γένει θρησκευτικού καθεστώτος ναών και παρεκκλησίων, ευκτηρίων οίκων, τεμενών, συναγωγών κ.λπ.) κάθε δόγματος και θρησκείας, ανεξαρτήτως μεγέθους και χωρητικότητάς τους, στο σύνολο της Επικράτειας.

Ο μέγιστος αριθμός ατόμων που επιτρέπεται να παρίσταται εντός του χώρου λατρείας, λόγω κορονοϊού, προκύπτει από την τήρηση της αναλογίας 1 ατόμου ανά 5 τ.μ. επιφάνειας, με ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ τους προς όλες τις κατευθύνσεις.

Ο κατά νόμο υπεύθυνος θρησκευτικός λειτουργός οφείλει να προχωρήσει στην εσωτερική διαμόρφωση του χώρου λατρείας, ώστε να είναι αμέσως διακριτές οι θέσεις (ορθίων ή καθημένων) που μπορούν να καταλάβουν οι προσερχόμενοι και να διατηρείται ο μέγιστος αριθμός τους εντός του ορίου της προαναφερθείσας αναλογίας, καθώς και η απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ τους προς όλες τις κατευθύνσεις,

Σε περίπτωση που η επιφάνεια του χώρου λατρείας υπερβαίνει τα 500 τ.μ., ως μέγιστος αριθμός παρισταμένων ορίζονται τα 100 άτομα.

Στις εισόδους των χώρων λατρείας υπάρχουν υποχρεωτικά δυο σταθμοί αντισηπτικών προς χρήση των προσερχόμενων. Η υγιεινή των χεριών με αντισηπτικό είναι υποχρεωτική κατά την είσοδο στο χώρο λατρείας.

Καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στον χώρο λατρείας συνιστάται η χρήση προστατευτικής υφασμάτινης μάσκας από τους προσερχόμενους. Για την εξυπηρέτησή τους πρέπει, σε εμφανές σημείο κάθε χώρου λατρείας, να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αναγκαίο εξοπλισμό υγιεινής (χαρτομάντηλα ή χάρτινες πετσέτες κ.λπ.).

Είναι απαραίτητος ο συχνός καθαρισμός και η τοπική απολύμανση των επιφανειών που αγγίζονται (π.χ. κουπαστές, χερούλια, διακόπτες) ή χρησιμοποιούνται για την εκδήλωση του θρησκευτικού φρονήματος από πολλά πρόσωπα.

Στις εξόδους των χώρων λατρείας τοποθετούνται υποχρεωτικά κάδοι για την απόρριψη του χρησιμοποιηθέντος εξοπλισμού υγιεινής (μάσκες, γάντια, χαρτομάντηλα, ποδονάρια κ.λπ.).

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Η ερώτηση των βουλευτών Ανατολική Μακεδονίας – Θράκης του ΣΥΡΙΖΑ για την απουσία δρομολογίων τρένων στην περιφέρεια

Δημοσιεύτηκε

στις

Ερώτηση των βουλευτών Ανατολική Μακεδονίας-Θράκης του ΣΥΡΙΖΑ για την απουσία δρομολογίων τρένων στην περιφέρεια
Την απουσία δρομολογίων των τρένων στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (ΠΑΜΘ) τονίζουν σε ερώτηση τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ θυμίζουν πως το Σεπτέμβρη του 2019, τριάντα βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είχαν καταθέσει ερώτηση με τίτλο «Η άνοδος του κ. Μητσοτάκη στη φετινή ΔΕΘ βρήκε τη Θράκη χωρίς τρένα», αναδεικνύοντας, ήδη από τότε, την αναστολή των δρομολογίων όλων των αμαξοστοιχιών από την Δράμα και ανατολικότερα έως την Αλεξανδρούπολη, την Ορεστιάδα και κατ’ επέκταση τα σύνορα της χώρας, και, παράλληλα, απαιτώντας να βρεθεί λύση ώστε να μην εγκαταλειφθεί ολόκληρη η ΠΑΜΘ χωρίς τρένα.

Στην παραπάνω ερώτηση έλαβαν απάντηση 3,5 μήνες μετά, από τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κεφαλογιάννη, στην οποία σημειωνόταν πως τα δρομολόγια υποκαταστάθηκαν με λεωφορεία για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και, μάλιστα, πως όλο αυτό βαίνει προς όφελος των επιβατών, οι οποίοι με αυτό το «νέο μέσο» φτάνουν ταχύτερα στον προορισμό τους.
Ωστόσο, και ενώ έχει περάσει ένας χρόνος από την απόφαση αναστολής των δρομολογίων, η ταλαιπωρία κατοίκων και επιβατών στην ΠΑΜΘ συνεχίζεται. Ολόκληρη Περιφέρεια παραμένει αποκομμένη από τη σιδηροδρομική σύνδεση με την υπόλοιπη Ελλάδα. Πόσο μάλλον στις σημερινές δύσκολες συνθήκες της «μετά την καραντίνα» περιόδου, όπου ο τουρισμός και η οικονομία της χώρας βάλλονται σκληρά, λόγω και της αναλγησίας της Κυβέρνησης, την στιγμή που όλοι γνωρίζουν πως το τρένο μπορεί να ενισχύσει την επισκεψιμότητα στην ΑΜ-Θ, να τονώσει τον εσωτερικό τουρισμό, να αποτελέσει ένα ισχυρό αναπτυξιακό εργαλείο για ολόκληρη την περιοχή.

Ακολουθεί ολόκληρη η ερώτηση
Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
ΘΕΜΑ: «Απουσία δρομολογίων των τρένων στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (ΠΑΜΘ)»
Τον Σεπτέμβρη του 2019, τριάντα βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είχαμε καταθέσει ερώτηση με τίτλο «Η άνοδος του κ. Μητσοτάκη στη φετινή ΔΕΘ βρήκε τη Θράκη χωρίς τρένα», αναδεικνύοντας, ήδη από τότε, την αναστολή των δρομολογίων όλων των αμαξοστοιχιών από την Δράμα και ανατολικότερα έως την Αλεξανδρούπολη, την Ορεστιάδα και κατ’ επέκταση τα σύνορα της χώρας, και, παράλληλα, απαιτώντας να βρεθεί λύση ώστε να μην εγκαταλειφθεί ολόκληρη η ΠΑΜΘ χωρίς τρένα.

Στην παραπάνω ερώτηση λάβαμε απάντηση 3,5 μήνες μετά, από τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κεφαλογιάννη, στην οποία σημειωνόταν πως τα δρομολόγια υποκαταστάθηκαν με λεωφορεία για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και, μάλιστα, πως όλο αυτό βαίνει προς όφελος των επιβατών, οι οποίοι με αυτό το «νέο μέσο» φτάνουν ταχύτερα στον προορισμό τους.
Ωστόσο, και ενώ έχει περάσει ένας χρόνος από την απόφαση αναστολής των δρομολογίων, η ταλαιπωρία κατοίκων και επιβατών στην ΠΑΜΘ συνεχίζεται. Ολόκληρη Περιφέρεια παραμένει αποκομμένη από τη σιδηροδρομική σύνδεση με την υπόλοιπη Ελλάδα. Πόσο μάλλον στις σημερινές δύσκολες συνθήκες της «μετά την καραντίνα» περιόδου, όπου ο τουρισμός και η οικονομία της χώρας βάλλονται σκληρά, λόγω και της αναλγησίας της Κυβέρνησης, την στιγμή που όλοι γνωρίζουν πως το τρένο μπορεί να ενισχύσει την επισκεψιμότητα στην ΑΜ-Θ, να τονώσει τον εσωτερικό τουρισμό, να αποτελέσει ένα ισχυρό αναπτυξιακό εργαλείο για ολόκληρη την περιοχή.

Ο Έβρος ιδιαίτερα αντιμετωπίζει ένα επιπλέον πρόβλημα εξαιτίας των χρόνων στους οποίους πραγματοποιούνται τα λιγοστά δρομολόγια από Αλεξανδρούπολη προς Ορμένιο και αντίστροφα. Αναλυτικότερα, το πρώτο δρομολόγιο από Αλεξανδρούπολη ξεκινά στις 08.40, γεγονός που σημαίνει ότι δεν μπορεί να εξυπηρετήσει κανέναν εργαζόμενο που θέλει να μετακινηθεί προς τον βόρειο Έβρο, αφού οι υπηρεσίες ξεκινούν τη λειτουργία τους πολύ νωρίτερα.
Αντίστοιχα, ξεκινώντας κάποιος από το Ορμένιο προς την Αλεξανδρούπολη, το πρώτο δρομολόγιο που βρίσκει είναι στις 11.45. Κατά συνέπεια, φτάνει στην Αλεξανδρούπολη στις 14.00 το μεσημέρι.
Οποιοσδήποτε, λοιπόν, κάτοικος του βορείου Έβρου θέλει να επισκεφτεί κάποια υπηρεσία στην πρωτεύουσα του νομού ή το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Έβρου, φτάνει στην Αλεξανδρούπολη όταν όλες οι υπηρεσίες έχουν ήδη ή κοντεύουν να κλείσουν.
Επιπλέον, δεν υπάρχει ο διαθέσιμος χρόνος για εξυπηρέτηση αφού το τελευταίο δρομολόγιο από Αλεξανδρούπολη προς Ορμένιο φεύγει στις 15.15. Άρα, όποιος φτάσει στην Αλεξανδρούπολη στις 14.00 έχει στη διάθεσή του μόλις μία ώρα και ένα τέταρτο πριν φύγει το τελευταίο τρένο για την επιστροφή στον βόρειο Έβρο.
Τα δε Σαββατοκύριακα η κατάσταση είναι απελπιστική διότι δεν προβλέπεται κανένα δρομολόγιο από και προς τον βόρειο Έβρο.
Η αστοχία στο χρόνο που διεξάγονται τα δρομολόγια, αφού δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πολίτες, οδηγεί στην απόρριψη του τρένου ως μεταφορικού μέσου, με αποτέλεσμα, φοβούμαστε, σύντομα το δρομολόγιο να κινδυνεύει να «κοπεί» και λόγω έλλειψης επιβατικού κοινού, αλλά και διότι, φτάνοντας κανείς από τον βόρειο Έβρο στην Αλεξανδρούπολη, δεν υπάρχει τρένο για να τον μεταφέρει στις άλλες πόλεις της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, αφήνει ολόκληρη την ΠΑΜΘ χωρίς τρένα δίνοντας την εντύπωση της οικονομικής και κοινωνικής αποσύνθεσης της περιοχής μας, αλλά και μιας ξεχασμένης από το κράτος περιοχής.
Επειδή το φετινό καλοκαίρι είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά η ανάγκη στήριξης του τουρισμού και της οικονομίας γενικότερα, λόγω των περιορισμών που επέβαλλαν τα αναγκαστικά μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας,

Επειδή για τους κατοίκους της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης συνεχίζεται η ταλαιπωρία στις μετακινήσεις τους, αφού παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση με όλη την υπόλοιπη Ελλάδα εδώ και περίπου έναν χρόνο,
Επειδή για τους κατοίκους του Έβρου συνεχίζεται η ταλαιπωρία στις μετακινήσεις τους, αφού οι ώρες των δρομολογίων του τρένου καθιστούν πρακτικά την σιδηροδρομική σύνδεση μη λειτουργική,
Επειδή η εικόνα ενός εκτός λειτουργίας ή μη λειτουργικού σιδηροδρομικού δικτύου αποτελεί εικόνα παρακμής για την ευαίσθητη περιοχή μας, ενώ η απρόσκοπτη μετακίνηση επισκεπτών και πολιτών ενισχύει, μεταξύ άλλων, και την τοπική οικονομία,
Επειδή θεωρούμε την ύπαρξη σιδηροδρομικού δικτύου και σιδηροδρομικών συνδέσεων σε όλη την επικράτεια ως αυτονόητο γεγονός για μία σύγχρονη, ευνομούμενη πολιτεία,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1) Σε ποιες ενέργειες δεσμεύεται ώστε να επανέλθει η κανονικότητα όλων των δρομολόγιων των τρένων από και προς την Αν. Μακεδονία – Θράκη;
2) Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί ώστε να στηριχθεί η κοινωνία και η οικονομία της Θράκης μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης της περιοχής με την υπόλοιπη Ελλάδα;
3) Σε ποιες ενέργειες δεσμεύεται ώστε να επανέλθει η κανονικότητα στις μετακινήσεις για τους πολίτες της περιοχής αλλά και για τους επισκέπτες της;
4) Σε ποιες ενέργειες δεσμεύεται να προβεί ώστε να αναπροσαρμοστούν τα δρομολόγια των τρένων από την Αλεξανδρούπολη προς το Ορμένιο και το αντίστροφο;

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Ολοκλήρωση της Α΄ φάσης του διαγωνισμού του έργου ΣΔΙΤ

Δημοσιεύτηκε

στις

Σήμερα ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το έργο των κτιριακών εγκαταστάσεων του Δ.Π.Θ. με τίτλο «Υλοποίηση φοιτητικών εστιών, εκπαιδευτικών, ερευνητικών και λοιπών υποδομών του ΔΠΘ. με συμπράξεις Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ)», και προϋπολογισμό 107,3 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) που προβλέπεται να αλλάξει τη μορφή του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

Οι ακόλουθοι 7 φορείς εκδήλωσαν ενδιαφέρον στην πρώτη αυτή φάση του διαγωνισμού: ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε., ARCHRODON GROUP NV, ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε., ΑΒΑΞ Α.Ε., ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε., και ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε.
Στη συνέχεια θα προκύψουν οι 6 συμμετέχοντες που θα περάσουν στη β’ φάση του διαγωνισμού, στον ανταγωνιστικό διάλογο για το εμβληματικό αυτό έργο που θα υλοποιηθεί σε Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και Ξάνθη. Η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών αναμένεται να λάβει χώρα το 2021.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή:

στην Αλεξανδρούπολη: τεσσάρων κτηρίων φοιτητικών εστιών, χώρου σίτισης φοιτητών και πανεπιστημιακών κατοικιών
– στην Κομοτηνή: φοιτητικών εστιών, χώρου σίτισης φοιτητών, ξενώνα φιλοξενίας, πανεπιστημιακών κατοικιών, κεντρικής βιβλιοθήκης-αναγνωστηρίου-πολυλειτουργικής εγκατάστασης εκδηλώσεων
– στην Ξάνθη: ερευνητικού κέντρου αριστείας

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Πανελλήνιες 2020 | Στα Ισπανικά εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι

Δημοσιεύτηκε

στις

Στα Ισπανικά εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι των Πανελληνίων 2020, οι οποίοι έχουν επιλέξει να δώσουν αυτό το ειδικό μάθημα.

Οι υπόλοιπες ημέρες θα είναι αφιερωμένες στην εξέταση των μουσικών ειδικών μαθημάτων: Αρμονία (9/7), Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Δεξιοτήτων (10/7), Μουσική Αντίληψη και Γνώση (11/7) και Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία (13/7).

Το Newsbeast.gr, σε συνεργασία με το φροντιστήριο Γκρουπάκι θα σας ενημερώνει έγκυρα και έγκαιρα για τα θέματα και τις απαντήσεις των Πανελληνίων 2020.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Monopolio Delivery

Δημοφιλή

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Mladen Group 17

Mladen Group 18

Mladen Group 19

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ