Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

e-ΕΦΚΑ | Οι επτά ηλεκτρονικές υπηρεσίες για οφειλέτες

Συνολικά επτά σύγχρονες και άμεσα προσβάσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους οφειλέτες έχουν τεθεί σε λειτουργία, μέχρι σήμερα, από τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), στο πλαίσιο της στρατηγικής του για αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πολιτών, μέσω της ψηφιοποίησης των υποδομών του.

Με την αξιοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς οφειλέτες, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να διαχειριστούν θέματα σχετικά με τις οφειλές τους, όπως:

  • να πληροφορηθούν για το σύνολο των βεβαιωμένων οφειλών με τα αναλογούντα πρόσθετα τέλη,
  • να λάβουν την ταυτότητα οφειλέτη για πληρωμή των οφειλών σε τράπεζες, μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ,
  • να εξετάσουν εναλλακτικά σενάρια ρύθμισης των οφειλών τους,
  • να ρυθμίσουν τις οφειλές τους μέσω διαδικτύου και να προσπελάσουν τα στοιχεία που σχετίζονται με τη ρύθμισή τους,
  • να ενημερωθούν για τα ποσά που έχουν πιστωθεί στην καρτέλα τους, καθώς και για τα ακριβή ποσά οφειλών (εντός ή εκτός ρύθμισης), που είναι απαιτητά τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Όπως αναφέρει ο e-ΕΦΚΑ, «οι επτά ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους οφειλέτες είναι μερικές μόνο από τις 50 συνολικά ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται από την ιστοσελίδα του φορέα και την ενιαία ψηφιακή πύλη του Δημοσίου gov.gr και εντάσσονται στη στρατηγική του σταδιακού περιορισμού των μετακινήσεων από και προς τα φυσικά υποκαταστήματα, της εξάλειψης της άσκοπης ταλαιπωρίας και της αδιάλειπτης 24ωρης εξυπηρέτησης των πολιτών, μέσω ψηφιακών καναλιών.

Μεσοπρόθεσμος στόχος είναι το σύνολο των συναλλαγών με τους πολίτες να μπορούν να πραγματοποιηθούν και ηλεκτρονικά».

Σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, «για το 2021, αναμένεται να πραγματοποιηθούν πάνω από 8 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές, κάτι που πρακτικά σημαίνει την κατάργηση αντίστοιχων μετακινήσεων από και προς τα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης του e-ΕΦΚΑ, καθώς και εξοικονόμηση χιλιάδων εργατοωρών για τους πολίτες.

Ειδικά, για την κατηγορία των πολιτών με ληξιπρόθεσμα χρέη που ανήκουν στον παραγωγικό ιστό της οικονομίας, η ανάγκη για άμεση εξυπηρέτηση υπήρξε επιτακτική, καθώς οι συναλλαγές με τον e-ΕΦΚΑ είναι ζωτικές για την ομαλή λειτουργία των οικονομικών δραστηριοτήτων τους, αλλά και για ζητήματα καθημερινότητας, όπως οι ρυθμίσεις οφειλών, η λήψη ασφαλιστικής ενημερότητας, ειδικά, αν ληφθεί υπ’ όψιν πως είναι αδήριτη η ανάγκη για στήριξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας και διευκόλυνση όλων όσων πλήττονται και από τις οικονομικές συνέπειες της πρόσφατης υγειονομικής κρίσης».

Αναλυτικά, όπως επισημαίνει ο e-ΕΦΚΑ, οι υπηρεσίες προς τους οφειλέτες είναι οι εξής:

1) Πιστοποίηση οφειλετών. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, δίνεται η δυνατότητα πιστοποίησης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς οφειλέτες, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία τους στις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και του ΚΕΑΟ. Η διαδικασία διεκπεραιώνεται, μέσω διασύνδεσης με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), με τη χρήση κωδικών TAXIS. Με την επιτυχή πιστοποίηση, ο οφειλέτης αποκτά κωδικούς πρόσβασης σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς οφειλέτες.

Ειδικά, οι οφειλέτες οι οποίοι είναι εργοδότες και εμφανίζονται ως ενεργοί στο Μητρώο Εργοδοτών e-ΕΦΚΑ, δεν απαιτείται να πιστοποιηθούν, μέσω αυτής της υπηρεσίας, αλλά μπορούν να χρησιμοποιούν για την πρόσβασή τους στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς οφειλέτες τους κωδικούς πρόσβασης που έχουν για την ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ.

2) Ηλεκτρονική ενημέρωση οφειλετών. Η εν λόγω υπηρεσία υποστηρίζει τη δυνατότητα ενημέρωσης για όσους οφειλέτες έχουν ενταχθεί στο ΚΕΑΟ (Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών) για την ηλεκτρονική “Πρόσκληση για Τακτοποίηση Οφειλών” και “Ατομική Ειδοποίηση Ληξιπρόθεσμων Οφειλών” έως την ημερομηνία που αναφέρεται στο σώμα της ηλεκτρονικής ειδοποίησης.

Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική υπηρεσία:

Οι οφειλέτες-εργοδότες μπορούν να χρησιμοποιούν για την πρόσβασή τους, τους κωδικούς πρόσβασης που έχουν για την ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ.

Οι υπόλοιποι οφειλέτες πρέπει να κάνουν χρήση των κωδικών που δήλωσαν κατά την πιστοποίησή τους.

3) Πίνακας χρεών οφειλέτη. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, εμφανίζεται ο πίνακας χρεών του οφειλέτη. Στον πίνακα εμφανίζονται οι βεβαιωμένες οφειλές με τα αναλογούντα πρόσθετα τέλη, μέχρι την τρέχουσα ημερομηνία έκδοσής του, ανεξάρτητα εάν έχουν υπαχθεί σε καθεστώς ρύθμισης ή όχι.

Εφόσον ο οφειλέτης δεν έχει ρυθμίσει τις οφειλές του, μπορεί να υποβάλει αίτηση για ρύθμιση είτε ηλεκτρονικά είτε στο υποκατάστημα μισθωτών του e-ΕΦΚΑ της έδρας της επιχείρησης.

Στην παρούσα φάση, η υπηρεσία απευθύνεται στους οφειλέτες-εργοδότες κοινών επιχειρήσεων ή οικοδομοτεχνικών έργων, οι οποίοι έχουν εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ για την ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ. Σύντομα, θα επεκταθεί σε όλους τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων που θα ενταχθούν στο Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ). Για πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις οφειλές που εμφανίζονται στον πίνακα χρεών, οι οφειλέτες θα πρέπει να απευθύνονται στο υποκατάστημα μισθωτών e-ΕΦΚΑ που έχει καταλογίσει την οφειλή.

Αναφορικά δε με τη ρύθμιση των οφειλών, οι οφειλέτες θα πρέπει να απευθύνονται στην αρμόδια ταμειακή υπηρεσία ή στο Ταμείο Εσόδων του Υποκαταστήματος Μισθωτών e-ΕΦΚΑ, στο οποίο υπάγεται η έδρα της επιχείρησής τους.

Προκειμένου οι χρήστες να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική υπηρεσία:

Οι μεν οφειλέτες-εργοδότες μπορούν να χρησιμοποιούν για την πρόσβασή τους, τους κωδικούς πρόσβασης που έχουν για την ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ.

Οι υπόλοιποι οφειλέτες πρέπει να κάνουν χρήση των κωδικών που δήλωσαν κατά την πιστοποίησή τους.

4) Ηλεκτρονική καρτέλα οφειλέτη. Οι χρήστες/οφειλέτες του ΚΕΑΟ και του e-ΕΦΚΑ μπορούν, χωρίς μετάβαση σε οργανική μονάδα του φορέα και αυτοπρόσωπη παρουσία, να έχουν πρόσβαση στις παρακάτω πληροφορίες που αφορούν την εικόνα των οφειλών τους:

Συγκεντρωτική και αναλυτική ανά περίοδο εικόνα των οφειλών.

Συγκεντρωτική και αναλυτική εικόνα των καταβολών.

Συγκεντρωτική εικόνα των ρυθμίσεων με ανάλυση δόσεων και οφειλών.

Επισημαίνεται ότι η εικόνα των οφειλών στην υπηρεσία αυτή δεν εμφανίζει τα τέλη καθυστέρησης. Για τον υπολογισμό της συνολικής οφειλής, συμπεριλαμβανομένων των τελών καθυστέρησης, θα πρέπει να γίνει χρήση της υπηρεσίας πίνακας χρεών οφειλέτη.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα στους οφειλέτες να ενημερωθούν για ποσά δόσεων ρύθμισης ή τυχόν οφειλές εκτός ρύθμισης που είναι απαιτητά τη δεδομένη χρονική στιγμή, καθώς και για το ποσό που οφείλουν να καταβάλουν σε περίπτωση πλήρους εξόφλησης των οφειλών τους.

Προκειμένου οι χρήστες να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική υπηρεσία:

Οι οφειλέτες-εργοδότες μπορούν να χρησιμοποιούν για την πρόσβασή τους, τους κωδικούς πρόσβασης που έχουν για την ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ.

Οι υπόλοιποι οφειλέτες πρέπει να κάνουν χρήση των κωδικών που δήλωσαν κατά την πιστοποίησή τους.

5) Υπολογισμός δόσεων ρύθμισης. Η ηλεκτρονική αυτή υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα στους οφειλέτες του ΚΕΑΟ να εξετάσουν εναλλακτικά σενάρια ρύθμισης των οφειλών τους, ανάλογα με τις διατάξεις στις οποίες εμπίπτουν αυτές.

Ειδικότερα, επιλέγοντας κάθε εναλλακτικό τρόπο ρύθμισης, καθορίζουν τον αριθμό των δόσεων που επιθυμούν και προβαίνουν σε υπολογισμό του ύψους αυτών, καθώς και των τυχόν εκπτώσεων που δικαιούνται.

Η αίτηση για υπαγωγή στη ρύθμιση, που θα επιλέξουν, υποβάλλεται είτε διαδικτυακά με χρήση της υπηρεσίας Ρύθμιση Οφειλών είτε στην αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία ΚΕΑΟ ή στην Ταμειακή Υπηρεσία Υποκαταστήματος Μισθωτών e-ΕΦΚΑ, στο οποίο υπάγεται ο οφειλέτης και συνεπάγεται την καταβολή της πρώτης δόσης ή την εφάπαξ εξόφληση της οφειλής και την έκδοση της απόφασης ρύθμισης.

Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική υπηρεσία:

Οι οφειλέτες-εργοδότες μπορούν να χρησιμοποιούν για την πρόσβασή τους, τους κωδικούς πρόσβασης που έχουν για την ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ.

Οι υπόλοιποι οφειλέτες πρέπει να κάνουν χρήση των κωδικών που δήλωσαν κατά την πιστοποίησή τους.

6) Ρύθμιση οφειλών. Μέσω της υπηρεσίας, παρέχεται η δυνατότητα στους οφειλέτες του ΚΕΑΟ να ρυθμίσουν ηλεκτρονικά τις οφειλές τους.

Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική υπηρεσία:

Οι οφειλέτες-εργοδότες μπορούν να χρησιμοποιούν για την πρόσβασή τους, τους κωδικούς πρόσβασης που έχουν για την ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ.

Οι υπόλοιποι οφειλέτες πρέπει να κάνουν χρήση των κωδικών που δήλωσαν κατά την πιστοποίησή τους.

Όσοι οφειλέτες δεν έχουν αποκτήσει κωδικούς πρόσβασης για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, θα πρέπει, πριν από την υποβολή αίτησης ρύθμισης, να πιστοποιηθούν, μέσω της υπηρεσίας πιστοποίηση οφειλετών.

7) Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης/κλείσιμο ραντεβού. Για όσες συναλλαγές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά, παρέχεται η δυνατότητα του προγραμματισμού ραντεβού στα φυσικά υποκαταστήματα του φορέα. Το κλείσιμο του ραντεβού γίνεται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, προσφέροντας στους ασφαλισμένους καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς αποφεύγουν πολύωρες αναμονές και συνωστισμό στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ.

Οι συναλλασσόμενοι με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού.

Τα ηλεκτρονικά ραντεβού ξεπέρασαν τις 565.000 από τον Σεπτέμβριο του 2020, απαλλάσσοντας τους πολίτες από άσκοπη αναμονή, μετακινήσεις καθυστερήσεις και ταλαιπωρία.

Μάλιστα, η επιτυχία των ηλεκτρονικών ραντεβού τον καιρό της πανδημίας προκάλεσε και τη μονιμοποίηση του μέτρου, αλλά και τη διεύρυνση του χρονικού ορίζοντα κλεισίματος των ραντεβού από 2 εβδομάδες, που είναι σήμερα, σε 5.

Με αυτόν τον τρόπο, οι πολίτες μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα την υπηρεσία και να έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα διαθέσιμα ραντεβού σε ημέρες και ώρες που τους εξυπηρετούν».

Λειτουργία της νέας υπηρεσίας myEFKAlive/ – Σταδιακή επέκτασή της

Στο πλαίσιο του ψηφιακού του μετασχηματισμού, ο e-ΕΦΚΑ, από τις 21/7/2021, ενεργοποίησε τις νέες τεχνολογίες και έθεσε σε λειτουργία τη νέα ηλεκτρονική του υπηρεσία «myEFKAlive».

Πρόκειται για τη δυνατότητα της εξ αποστάσεως επικοινωνίας του πολίτη, μέσω βιντεοκλήσης, με υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ, που δημιουργεί ένα νέο εναλλακτικό κανάλι εξυπηρέτησης.

Σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, διευκολύνει τον κάτοικο των ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών της πατρίδας μας, αλλά και συμπολίτες μας με αναπηρία, προκειμένου να εξυπηρετηθούν ψηφιακά από το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ για μία σειρά από υπηρεσίες.

Κύριος στόχος της νέας υπηρεσίας του φορέα είναι να έχουν πρόσβαση τα άτομα που δεν μπορούν να έχουν διά ζώσης επαφή με το φορέα και οι κάτοικοι απομακρυσμένων περιοχών.

Πρακτικά, οι ασφαλισμένοι που επιθυμούν να εκδώσουν ένα πιστοποιητικό δεν θα χρειάζεται να επισκέπτονται τις κατά τόπους υπηρεσίες και να περιμένουν για ώρες στα γκισέ. Θα συνδέονται στην ειδική πλατφόρμα, μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή τους και θα πραγματοποιούν τηλεδιάσκεψη με έναν υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ, ο οποίος, αφού πραγματοποιήσει τον προβλεπόμενο έλεγχο στοιχείων, θα τους προωθεί, μέσω e-mail, το πιστοποιητικό που έχουν αιτηθεί.

Όπως σημειώνει ο e-ΕΦΚΑ, στην πρώτη φάση λειτουργίας, εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι χωρικής αρμοδιότητας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (Δωδεκάνησα και Κυκλάδες), πλην της Κω, η οποία θα ενταχθεί στη νέα υπηρεσία στις 10 Αυγούστου 2021.

Επισημαίνεται ότι στο myEFKAlive έχουν ενταχθεί οι παρακάτω υπηρεσίες ανά τμήμα:

Τμήμα Παροχών

Επίδομα ασθένειας

Επίδομα μητρότητας

Ηλεκτρονική αίτηση εξόδων κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τέως ΙΚΑ)

Τμήμα Μητρώου και Ασφαλιστικού Βίου

Βεβαίωση ασφάλισης (χρόνου ασφάλισης-προϋπηρεσίας)

Αλλαγή στοιχείων μητρώου

Ασφαλιστική ικανότητα

Απογραφή ασφαλισμένου

Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης (ΕΚΑΑ)

Βεβαίωση απογραφής

Τμήμα Συντάξεων-Πληρωμών

Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

Τμήμα Διοικητικού & Πληροφόρησης

Παραλαβή απόφασης ΚΕΠΑ

Στόχος της διοίκησης του e-ΕΦΚΑ είναι η συνολική αναδιάταξη του επιπέδου εξυπηρέτησης του πολίτη. «Και γι’ αυτό, πέρα από τη νέα υπηρεσία myEFKAlive, που τέθηκε σε λειτουργία από τις 21/7/2021, στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα δημιουργείται το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, που θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, δωρεάν και με μηδενικούς χρόνους απόκρισης» τονίζει ο e-ΕΦΚΑ.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μειώθηκαν οι καταθέσεις, αυξήθηκαν τα δάνεια τον Φεβρουάριο

Συνεχίστηκε τον Φεβρουάριο η μείωση των καταθέσεων. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδος, οι καταθέσεις από νοικοκυριά και μη κερδοσκοπικά ιδρύματα μειώθηκαν κατά 156 εκατ. ευρώ στα 144,5 δισ. ευρώ και οι καταθέσεις από επιχειρήσεις εμφάνισαν μείωση κατά 912 εκατ. ευρώ στα 44,1 δισ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι τον Ιανουάριο οι καταθέσεις των νοικοκυριών και των ιδιωτικών μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων, έναντι μείωσης κατά 2,070 δις. ευρώ τον προηγούμενο μήνα, ενώ ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής παρέμεινε αμετάβλητος στο 3,1% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Οι καταθέσεις των επιχειρήσεων, είχαν μειωθεί κατά 3,167 δισ. ευρώ τον προηγούμενο μήνα, ενώ ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής αυξήθηκε στο 2,4% από 1,6% τον προηγούμενο μήνα. Ειδικότερα, οι καταθέσεις των MXE μειώθηκαν κατά 537 εκατ. ευρώ, έναντι μείωσης κατά 3,377 δις ευρώ τον προηγούμενο μήνα. Οι καταθέσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και των λοιπών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων μειώθηκαν κατά 374 εκατ. ευρώ, έναντι αύξησης κατά 210 εκατ. ευρώ τον προηγούμενο μήνα.

Τέλος μείωση κατά 737 εκατ. ευρώ παρουσίασαν, το Φεβρουάριο του 2024, οι καταθέσεις της γενικής κυβέρνησης, έναντι αύξησης κατά 1.536 εκατ. ευρώ τον προηγούμενο μήνα και ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής μειώθηκε στο -10,2% από 2,9% τον προηγούμενο μήνα.

Στο σκέλος των δανείων o ετήσιος ρυθμός μεταβολής της συνολικής χρηματοδότησης του ιδιωτικού τομέα αυξήθηκε στο 3,8% από 3,0% τον προηγούμενο μήνα. Η μηνιαία καθαρή ροή της συνολικής χρηματοδότησης προς τον ιδιωτικό τομέα ήταν θετική κατά 849 εκατ. ευρώ, έναντι αρνητικής καθαρής ροής 2.732 δις ευρώ τον προηγούμενο μήνα.

Πιο αναλυτικά, η μηνιαία καθαρή ροή της χρηματοδότησης προς τις επιχειρήσεις, το Φεβρουάριο του 2024, ήταν θετική κατά 924 εκατ. ευρώ, έναντι αρνητικής καθαρής ροής 2.504 εκατ. ευρώ τον προηγούμενο μήνα και ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής αυξήθηκε στο 7,1% από 6,0% τον προηγούμενο μήνα. Ειδικότερα, ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής της χρηματοδότησης των μη χρηματοπιστωτικών επιχειρήσεων (ΜΧΕ) αυξήθηκε στο 6,1% από 5,0% τον προηγούμενο μήνα. Η μηνιαία καθαρή ροή της χρηματοδότησής τους ήταν θετική κατά 599 εκατ. ευρώ, έναντι αρνητικής καθαρής ροής 2, 008 δις . ευρώ τον προηγούμενο μήνα. Ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής της χρηματοδότησης των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και των λοιπών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων αυξήθηκε σε 14,9% από 14,3% τον προηγούμενο μήνα. Η μηνιαία καθαρή ροή της χρηματοδότησής τους ήταν θετική κατά 325 εκατ. ευρώ, έναντι αρνητικής καθαρής ροής 496 εκατ. ευρώ τον προηγούμενο μήνα.

Η καθαρή ροή των στεγαστικών δανείων ήταν αρνητική κατά 124 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής τους να παραμείνει αρνητικός στο -3,6%, ενώ στα καταναλωτικά καταγράφηκε θετική ροή χρηματοδότησης 55 εκατ. ευρώ και ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής τους αυξήθηκε κατά 4,4%.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

ΔΥΠΑ | Αναρτήθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν σήμερα Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024, στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) οι οριστικοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης».

Η κατάρτιση πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Οι πίνακες βρίσκονται στη διεύθυνση https://www.dypa.gov.gr/nea-anakoinwseis.

Σε κάθε ωφελούμενο του προγράμματος θα αποσταλεί άμεσα από τη ΔΥΠΑ ενημερωτικό e-mail για την οριστική επιλογή του και για τα επόμενα βήματα σχετικά με την εγγραφή του στην εκπαιδευτική πλατφόρμα και την παρακολούθηση των διαδικτυακών μαθημάτων.

Η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν αρχικά να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η ΔΥΠΑ συνεχίζει τις επιτυχημένες συνεργασίες υλοποίησης δράσεων επαγγελματικής κατάρτισης σε συνεργασία με ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με απώτερο σκοπό την αναβάθμιση των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας και την ενίσχυση της απασχολησιμότητάς τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καύσιμα | Πεθαίνει ο κλάδος των βενζινοπωλών στη Βόρεια Ελλάδα

Η ακρίβεια στις τιμές των καυσίμων οδηγεί τους Έλληνες να αγοράζουν φθηνή βενζίνη από τη Βουλγαρία και την Τουρκία

«Πεθαίνει ο κλάδος των βενζινοπωλών στη βόρεια Ελλάδα γιατί εκεί οι Έλληνες φεύγουν και περνάνε απέναντι σε Βουλγαρία και Τουρκία για να αγοράσουν φθηνή βενζίνη, γιατί σε αυτές τις χώρες είναι μικρός ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα», είπε στο ΕΡΤNEWS η πρόεδρος των βενζινοπωλών Αττικής, Μαρία Ζάγκα.

«Έφευγε και φεύγει ελληνικό χρήμα από τα σύνορα και πεθαίνουν οι επαγγελματίες. Και οι πολίτες που το κάνουν έχουν δίκιο, αλλά και ο κλάδος πρέπει να ζήσει», συμπλήρωσε.

Η κυρία Ζάγκα πρόσθεσε ότι «στην Ελλάδα δεν υπάρχει φτηνό καύσιμο, όταν το 60% της τιμής του είναι Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης και επιπλέον έχει και τον ΦΠΑ, φόρο πάνω στο φόρο, δηλαδή παράλογο. Πώς θα τα βγάλουμε πέρα;», αναρωτήθηκε.

Και συνέχισε λέγοντας ότι «έχουμε πει πολλές φορές ότι το πετρέλαιο είναι χρηματιστηριακό είδος. Δυστυχώς η τιμή του παίζει ανάλογα των συμφερόντων των μεγάλων και την πληρώνουμε όλοι οι υπόλοιποι.

Όσο λοιπόν υπάρχουν δυσάρεστα διεθνή γεγονότα, τα καύσιμα που έρχονται σε εμάς, τους βενζινάδες, είναι με αυξημένη τιμή.

Ήδη βλέπω τις τιμές να ανεβαίνουν, τσιμπάνε το τελευταίο διάστημα, πάνω από μήνα και ήταν επόμενο οι τιμές της απλής αμόλυβδης στην Αττική να φθάσουν πάνω από 1,90 ευρώ το λίτρο.

Εμείς αλλάζουμε τις τιμές βάσει τιμολογίων. Ο καθένας από εμάς έχει μια εταιρεία από την οποία προμηθεύεται καύσιμα.

Έρχεται λοιπόν το τιμολόγιο όπου η εταιρεία έχει αγοράσει από ένα από τα δύο διυλιστήρια που έχουμε στη χώρα με νέα τιμή, εγώ είμαι υποχρεωμένη από τον νόμο, αλλιώς έχω πρόστιμο ή να ανεβάσω ή να κατεβάσω την τιμή πώλησης», υπογράμμισε.

Επισήμανε επίσης ότι «τώρα με τα νέα τιμολόγια δεν μπορεί να υπάρχει τιμή κάτω από 1,90 ευρώ/λίτρο και βλέπω τιμές με 1,73 ευρώ/λίτρο. Αυτά δεν τα βλέπει η κυβέρνηση;

Να γίνονται έλεγχοι εκεί που η τιμή είναι 2,40 και είμαι βέβαιη πως για να το βάλουν θα έχουν ανάλογα τιμολόγια οι άνθρωποι, αλλά να πάει ο έλεγχος και σε αυτούς που είναι δήθεν φτηνοί.

Πόσες φορές το έχω κάνει θέμα προσωπικά εγώ σαν πρόεδρος του κλάδου να λέω ότι είναι περίεργες αυτές οι φτηνές τιμές, δεν υπάρχουν. Και δεν υπάρχουν γιατί είναι τιμές λιανικής, κάτω από την χονδρική τιμή των διυλιστηρίων, άρα;

Είναι δυνατόν να αγοράζω 1,80 και να πουλάω 1,50; Δεν γίνεται αυτό, κάτι άλλο συμβαίνει», τονίζει.

«Ζητάμε να γίνει κάθαρση του χώρου, και για αυτό η κυβέρνηση ψήφισε νόμο, που όποιο μαγαζί πιάνουν να νοθεύει, να έχει πειραγμένες αντλίες ή να έχει λαθραίο πετρέλαιο για δύο χρόνια, το κλείνει», κατέληξε η κυρία Ζάγκα.

Πηγή: newsbomb.gr 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en