Connect with us

AUTOMOTO

Διπλώματα οδήγησης | Υψηλοί τόνοι στη Βουλή, αποχώρησε το ΚΚΕ

Δημοσιεύτηκε

στις

Στο επίκεντρο των επικρίσεων σύσσωμης της αντιπολίτευσης βρέθηκε σήμερα η διαδικασία της συζήτησης με τον χαρακτήρα του κατεπείγοντος του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα διπλώματα οδήγησης. Μάλιστα, το ΚΚΕ την κατήγγειλε και αποχώρησε από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου.

Η κυβερνητική πλειοψηφία απέρριψε τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης, ενώ απαντώντας ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, επικαλέστηκε δύο βασικούς λόγους για τη συζήτηση του νομοσχεδίου με τη διαδικασία του κατεπείγοντος:

  • Πρώτον, ότι λύνεται ένα μείζον κοινωνικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε τον τελευταίο χρόνο, λόγω του ανεφάρμοστου ισχύοντος νόμου και κρατά σε ομηρεία 105.000 οδηγούς, κυρίως επαγγελματίες, που δεν μπορούν να πάρουν το δίπλωμά τους, ενώ κάθε εβδομάδα συσσωρεύονται ακόμα περισσότερα προβλήματα.
  • Δεύτερον, ότι υπάρχει ρύθμιση στο άρθρο 6 που αποτρέπει την αύξηση των τελών κυκλοφορίας στη βάση των ρύπων και του αντιρρυπαντικού προτύπου που θα εφαρμοζόταν από την επόμενη εβδομάδα.

Τα ίδια επιχειρήματα του υπουργού επικαλέστηκε και ο εισηγητής της ΝΔ, Μιχάλης Παπαδόπουλος, τονίζοντας ότι πρέπει άμεσα να επιλυθούν τεράστια προβλήματα στα οποία έχει οδηγήσει -κυρίως τους επαγγελματίες οδηγούς- ο ανεφάρμοστος και επιπόλαιος νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης.

«Μπαίνουμε σε άσχημους ατραπούς»

Για απαράδεκτη αντικοινοβουλευτική διαδικασία και κυνισμό της κυβέρνησης έκανε λόγο ο ΣΥΡΙΖΑ, με την εισηγήτρια του κόμματος, Θεοπίστη Πέρκα, να ζητά να συζητηθεί με την κανονική διαδικασία, ώστε να τοποθετηθούν και οι εμπλεκόμενοι φορείς. «Δεν έχει μόνο θέματα για την άδεια οδήγησης, αλλά έχει και ρυθμίσεις που αφορούν όλα σχεδόν τα άλλα υπουργεία», σημείωσε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι αντιδράσεις τόσο του πρώην υπουργού Υποδομών και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Σπίρτζη, όσο και του Γιώργου Βαρεμένου, που κατηγόρησαν τη κυβέρνηση ότι θέλει να περάσει νύχτα και χωρίς διάλογο ένα πολυνομοσχέδιο.

«Πρέπει να έρθει ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος δεσμεύτηκε, κατά τη ψήφιση του νόμου για το επιτελικό κράτος, για καλή νομοθέτηση και ότι δεν θα φέρει νομοσχέδιο χωρίς διαβούλευση και να μας ενημερώσει. Να μας εξηγήσει αυτόν τον τραγέλαφο που συμβαίνει με την κυβέρνηση της ΝΔ να αλλάζει μέσα σε δέκα ημέρες τον νόμο που η ίδια ψήφισε για την Τοπική Αυτοδιοίκηση», τόνισε ο κ. Σπίρτζης.

Ο ειδικός αγορητής του ΚΙΝΑΛ, Χρήστος Γκόγκας, μίλησε για κοινοβουλευτική εκτροπή και πρότεινε να κληθούν τουλάχιστον να πουν τις απόψεις τους στην Επιτροπή οι αρμόδιοι φορείς. Πρόταση με την οποία συμφώνησαν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης. «Δεν ξέρω αν εσείς στη ΝΔ έχετε αποκαταστήσει τη κανονικότητα εμείς όμως δεν νιώθουμε καλά με τους Έλληνες πολίτες για τον τρόπο λειτουργίας της Βουλής μετά τις εκλογές», σημείωσε.

«Όχι μόνο συνεχίζετε ένα αντικονοβουλευτικό απαράδεκτο καθεστώς που υιοθέτησε η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά το έχετε ξεπεράσει. Φέρνετε ένα πολυνομοσχέδιο με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, στο οποίο υπάρχουν ρυθμίσεις που αφορούν άλλα υπουργεία, όπως το θέμα της ανταποδοτικότητας των δήμων για την επέκταση του ΧΥΤΑ Φυλής. Μπαίνουμε σε άσχημους ατραπούς, εμείς δεν μπορούμε να νομιμοποιήσουμε αυτή τη διαδικασία και αποχωρούμε σε ένδειξη διαμαρτυρίας», τόνισε ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ, Νίκος Καραθανασόπουλος.

Για «απαράδεκτη κοινοβουλευτική διαδικασία που δεν υπηρετεί τη δημοκρατία», έκανε λόγο και ο ειδικός αγορητής της Ελληνικής Λύσης, Βασίλης Βιλιάρδος, ενώ ο ειδικός αγορητής του ΜεΡΑ25, Κρίτων Αρσένης, σημείωσε ότι η κυβέρνηση δείχνει να αποφεύγει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, ενώ ζήτησε την απόσυρση της απαράδεκτης διάταξης, όπως είπε, για τα ανταποδοτικά τέλη που είχε ζητήσει ο δήμαρχος Φυλής για τη λειτουργία του ΧΥΤΑ στη περιοχή.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

H Kia πρωταθλήτρια ποιότητας για την J.D. Power

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Kia αναγνωρίστηκε από την J.D. Power ως ο Νο 1 κατασκευαστής στην αρχική μελέτη ποιότητας των ΗΠΑ 2020 (IQS)για έκτη συνεχή χρονιά, με 136 αναφερθέντα προβλήματα ανά 100 οχήματα που αποτελεί «Ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα» όπως ανέφερε ο Dave Sargent, Αντιπρόεδρος στην JDPower.

Η συνεχής επιτυχία της Κορεάτικης μάρκας στο IQS επιτυγχάνεται με την ύπαρξη δύο μοντέλων (Forte και Soul) που περιλαμβάνονται μεταξύ των κορυφαίων 10 οχημάτων στον κλάδο. Η Kia, είχε επίσης τις καλύτερες επιδόσεις με τα: Forte (Compact Car), Sedona (Minivan), Sorento (Upper Μεσαίου μεγέθους SUV) και Soul (Μικρό SUV).

Η ετήσια έκθεση ανέλυσε τις απαντήσεις 87.282 ερωτηθέντων όσον αφορά 189 σειρές οχημάτων σε 26 κατηγορίες. Τα οχήματα αξιολογήθηκαν με βάση την οδηγική εμπειρία, τις επιδόσεις του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων και ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών απαντήσεων που αναφέρθηκαν από τους ιδιοκτήτες οχημάτων.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Ανάκληση Toyota Auris και Prius

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία TOYOTA Ελλάς A.B.E.E. εκτελεί πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου σε μοντέλα Auris HV και Prius.

Ο προληπτικός έλεγχος αφορά σε 1.407 οχήματα, παραγωγής από το Φεβρουάριο 2014 έως το Δεκέμβριο 2018. Στα επηρεαζόμενα οχήματα, η επαναλαμβανόμενη οδήγηση κάτω από ορισμένες συνθήκες υψηλού φορτίου (π.χ. εφαρμόζοντας πλήρη επιτάχυνση από στάση ή κατά την διάρκεια κίνησης του οχήματος) θα μπορούσε να προκαλέσει υψηλότερο θερμικό φορτίο σε συγκεκριμένα τρανζίστορ στο IPM, με αποτέλεσμα την καταστροφή τους με την πάροδο του χρόνου. Αυτό, με την σειρά του, μπορεί να οδηγήσει σε ενεργοποίηση διαφόρων προειδοποιητικών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων του οχήματος καθώς και στην εμφάνιση σχετικού προειδοποιητικού μηνύματος.

 

Στην περίπτωση που συγκεκριμένα τρανζίστορ υποστούν βλάβη κατά την οδήγηση με υψηλό φορτίο, όπως κατά τη διάρκεια ισχυρής επιτάχυνσης, υπάρχει η πιθανότητα να δημιουργηθεί μια ασυνήθιστα υψηλή τάση πέραν των προδιαγραφών του κατασκευαστή του κυκλώματος IPM. Σαν αποτέλεσμα, το υβριδικό σύστημα ενδέχεται να τερματίσει την λειτουργία του αντί να εισέλθει σε «Λειτουργία Ασφαλείας» με μειωμένη απόδοση κινητήρα, κατά την οποία η οδήγηση είναι ακόμη δυνατή για μια συγκεκριμένη απόσταση. Σε αυτήν την περίπτωση, το υδραυλικό τιμόνι και το σύστημα των φρένων δεν θα επηρεαστούν. Παρόλα αυτά, η παύση λειτουργίας του υβριδικού συστήματος χωρίς να εισέλθει σε κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια κίνησης του οχήματος κατά την οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες, αυξάνοντας τις πιθανότητες ατυχήματος.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν προσωπικά, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Toyota σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει o σχετικός επαναπρογραμματισμόςτης ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης ισχύος, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2808222 (ώρες λειτουργίας από 09.00πμ έως 05:00μμ).

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Απόκτηση του υβριδικού Hyundai Kona με τον πλέον προσιτό τρόπο

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Hyundai προσφέρει τον πλέον προσιτό τρόπο απόκτησης υβριδικής τεχνολογίας με SUV σχεδίαση.

Το νέο Hyundai Kona Hybrid 1.6 141ps 6-DCT, πωλείται με προνομιακό επιτόκιο 3,9% (+0,6% εισφορά), ελάχιστη προκαταβολή 25% και μεγάλη περίοδο αποπληρωμής έως και 84 μήνες. Με αυτό το ιδιαίτερα χαμηλό επιτόκιο, ο πελάτης μπορεί ενδεικτικά να αποκτήσει το Kona Hybrid με 7.077 ευρώ προκαταβολή και μηνιαία δόση μόλις 229 ευρώ.

Με το επιτόκιο 3,9%, το όφελος για τον πελάτη μπορεί να υπερβαίνει τα 3.300 ευρώ σε σύγκριση με τα επιτόκια χρηματοδότησης που ισχύουν για την αγορά αυτοκινήτου.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πρόωρο διαζύγιο για BMW και Mercedes

Δημοσιεύτηκε

στις

Το BMW Group και η Mercedes-Benz AG αναστέλλουν προσωρινά τη συνεργασία τους στην εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης επόμενης γενιάς. Μετά από ενδελεχή ανάλυση, οι δύο εταιρείες κατέληξαν σε αμοιβαία αποδεκτή και συναινετική συμφωνία να επικεντρωθούν στο υπάρχον πρόγραμμα εξέλιξης -που δεν αποκλείει συμφωνίες με υφιστάμενους ή νέους εταίρους. Οι δύο εταίροι επιθυμούν να τονίσουν ρητά ότι η συνεργασία ενδέχεται να συνεχιστεί κάποια στιγμή στο μέλλον και ότι αμφότεροι συμπλέουν προς κοινή τεχνολογική κατεύθυνση σε θέματα ασφάλειας και ωφέλειας των πελατών στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.

Το BMW Group και η Mercedes-Benz AG εργάζονται ανεξάρτητα πάνω σε τεχνολογίες υψηλού επιπέδου αυτόνομης οδήγησης και έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο μέχρι τώρα. Ωστόσο, οι δυο εταιρίες δεν μπορούσαν να προχωρήσουν σε πιο ειδικές συζητήσεις και να συνομιλούν με προμηθευτές για τεχνολογικούς οδικούς χάρτες μέχρι πέρσι που υπογράφηκε η συμφωνία. Στις εν λόγω συνομιλίες (και μετά από εκτενή ανάλυση) οι δύο πλευρές κατέληξαν ότι, λόγω των δαπανών που θα προκύψουν από τη δημιουργία μιας κοινής τεχνολογικής πλατφόρμας, του υπάρχοντος επιχειρηματικού κλίματος και της περιρρέουσας οικονομικής κατάστασης, η χρονική στιγμή για την επιτυχή υλοποίηση της συνεργασίας είναι μάλλον ακατάλληλη.

«Έχουμε αναπτύξει συστηματικά την τεχνολογική και πολυλειτουργική πλατφόρμα μας με εταίρους όπως οι Intel, Mobileye, FCA και Ansys», σχολίασε ο Klaus Fröhlich, μέλος Δ.Σ. της BMW. «Η υπάρχουσα τεχνολογία προσφέρει πολύ ισχυρές, βιώσιμες δυνατότητες: Με εξαιρετικά ισχυρούς αισθητήρες και υψηλή υπολογιστική ισχύ, το στιβαρό αρθρωτό μας σύστημα μας δίνει τη δυνατότητα να ικανοποιούμε τις επιθυμίες των πελατών μας εδώ και πολλά χρόνια».

Ο Markus Schäfer, μέλος Δ.Σ. της Mercedes δήλωσε τα εξής: «Η τεχνογνωσία μας συμπληρώνει άριστα την αντίστοιχη του BMW Group, όπως έχει αποδειχτεί από τις επιτυχημένες συνεργασίες μας. Εκτός από την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, η ψηφιοποίηση είναι ένας σημαντικός στρατηγικός πυλώνας για την Mercedes-Benz. Θέλοντας να προετοιμαστούμε για τις μελλοντικές προκλήσεις ενός ραγδαία μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, αυτή τη στιγμή εξετάζουμε και άλλες δυνατότητες με εταίρους εκτός του αυτοκινητιστικού τομέα».

Και οι δύο εταιρείες υπογράμμισαν ότι θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στενά στους υπόλοιπους τομείς, όπως έχει προγραμματιστεί. Το 2015, οι δύο εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους με την Audi AG για την απόκτηση της πλατφόρμας εντοπισμού θέσης και τεχνολογίας χαρτογράφησης της HERE, που τώρα έχει μία ευρεία και διεθνή μετοχική σύνθεση. Στις αρχές του 2019, το BMW και Daimler συγκέντρωσαν επίσης τις υπηρεσίες μετακίνησης σε μία κοινοπραξία υπό την ομπρέλα της NOW.

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Monopolio Delivery

Δημοφιλή

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Mladen Group 17

Mladen Group 18

Mladen Group 19

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ