Connect with us

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Διάκριση ομάδας μαθητών του 1ου Λυκείου Καβάλας

Δημοσιεύτηκε

στις

Τα έργα που διακρίθηκαν στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών, ο οποίος πραγματοποιήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά, έδωσε στη δημοσιότητα η οργανωτική επιτροπή.

Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στον Διαγωνισμό με τη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν πάνω στις Ανοιχτές Τεχνολογίες. Παιδιά από σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, εσπερινά σχολεία, σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, εργαστήρια και ανεξάρτητες ομάδες ρομποτικής, ακόμα και νηπιαγωγεία, εργάστηκαν ομαδικά για διάφορα έργα ανοιχτών τεχνολογιών.

Τα έργα των ομάδων που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για τη σύλληψη της ιδέας και την υλοποίησή της, καθώς και για τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής, χρήσης και διδασκαλίας τους, ώστε να μπορούν να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα και από άλλα σχολεία.

Αναλυτικότερα, διακρίθηκαν:

* Στην Κατηγορία των Νηπιαγωγείων

– Το 1ο Νηπιαγωγείο Μουρικίου με τα έργα Το σεντούκι με τους θησαυρούς και Το Χωριό μου

* Στην Κατηγορία των Δημοτικών Σχολείων

– Η ομάδα Μικροί Χάκερ του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας με το έργο Αυτόματο αποχιονιστικό όχημα για τον καθαρισμό αυλών σχολείων.

– Η ομάδα RaiMakers του 17oυ Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας με το έργο Αυτόματη λειτουργία ισόπεδης διάβασης τρένου με το micro:bit.

– Η ομάδα Explorers του Δημοτικού Σχολείου της Ελληνογαλλικής Σχολής Jeanne d’Arc με το έργο Διαδραστικός Χάρτης.

– Η ομάδα Vlachata Team από το Δημοτικό Σχολείο Βλαχάτων με το έργο Έξυπνη Διάβαση Ζώων.

– Η ομάδα Μικροί προγραμματιστές από το 8ο Δημοτικό Παλαιού Φαλήρου με το έργο Αυτόνομο όχημα σε χώρο στάθμευσης.

* Στην Κατηγορία των Γυμνασίων

– H Ομάδα Real Inventors του 3ου Γυμνασίου Κερατσινίου με το έργο Το μπαστούνι του τυφλού.

– Η ομάδα A.Li.S. Team του Γυμνασίου Πολυκάστρου Ν.Κιλκίς με το έργο A.Li.S. -Μονάδα ελέγχου και διαχείρισης ηλεκτρικής ενέργειας σε σύστημα φωτισμού σχολικής αίθουσας.

– Η ομάδα Gym62 του 62ου Γυμνασίου Αθηνών με το έργο Fireman Αυτόνομο Όχημα Ανίχνευσης Θέσης Πυρκαϊάς.

– Η ομάδα Robuino του 8ου Γυμνασίου Περιστερίου με το έργο το Παιχνίδι ArduPlane και το χειριστηριό του.

– Η ομάδα Robotuiners του 4ου Γυμνασίου Καλαμάτας με το έργο Dancing robotuino.

* Στην κατηγορία των Λυκείων

– Η ομάδα Tech Wizards του 4ου ΓΕΛ Πετρούπολης με το έργο Oικιακός Αυτόνομος Διαχειριστής Φαρμάκων.

– Η ομάδα CSLAB3oGEL του 3ου ΓΕΛ Τρίπολης με το έργο Ψηφιακή Στροφή του Σχολείου.

– Η ομάδα Leros Basketball Arena του ΓΕΛ Λέρου με το έργο Leros Basketball Arena.

– H ομάδα Α1 του 5ου ΓΕΛ Νίκαιας με το έργο Ακόλουθος γραμμής.

– Η ομάδα Roboholics από το 1ο ΓΕΛ Καβάλας με το έργο Robot – Οδηγός για τυφλούς.

* Στην κατηγορία των ΕΠΑΛ

– Η ομάδα Ursa Robotics Team του 1ου ΕΠΑΛ Πρέβεζας με το έργο Έξυπνο σπίτι ανοιχτών τεχνολογιών.

– Η ομάδα Astrax Team του 5ου ΕΚ Ανατολικής Αττικής με το έργο BabySpy Monitor – Έξυπνη συσκευή παρακολούθησης παιδικού δωματίου.

– Η ομάδα InfoBot του 2ου ΕΠΑΛ Σιβιτανιδείου με το έργο Infobot.

– Η ομάδα SmartWiseOwl του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ιεράπετρας με το έργο SmartWiseOwl, Ο «Όμηρος» απαγγέλλει Ποίηση.

– Η ομάδα Διαστημική Ρομποτική του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ευόσμου με το έργο Ελεγχόμενη είσοδος και έξοδος στον χώρο του σχολείου με Arduino & Raspberry Pi.

* Στην Κατηγορία των IEK

– Η ομάδα MosqIOTes του ΔΙΕΚ Μεσολογγίου με το έργο Fielduino.

– Η ομάδα Smart Home του ΔΙΕΚ Αιγάλεω με το έργο Smart Home.

– H ομάδα Scary Detector του ΔΙΕΚ Αιγάλεω με το έργο Scary Detector.

* Στην Κατηγορία των ανεξάρτητων ομάδων

Από τις ανεξάρτητες ομάδες μαθητών δημοτικού:

– Η ομάδα Robots@ΜΕΤ με το έργο Ρομποτικό πλωτό όχημα για τον καθαρισμό δεξαμενών και σιντριβανιών.

– Η ομάδα Digilab Education – Μικροί Προγραμματιστές με το έργο Αυτόνομος Ρομποτικός Βραχίονας.

– Η ομάδα CoderDojo Votanikos με το έργο Ζώνη Βοηθείας.

Από τις ανεξάρτητες ομάδες μαθητών γυμνασίου:

– Η Ομάδα Ανοιχτών Τεχνολογιών Κέντρου Ρομποτικής Καλαμάτας με το έργο roboticsblindaid – Σύστημα Ειδοποίησης Ατόμων με Προβλήματα Όρασης.

– H Ομάδα LabTeam με το έργο Μέτρηση Συνθηκών Ζωής στην Τάξη.

Από τις ανεξάρτητες ομάδες με μαθητές λυκείου:

– Η ομάδα LabSTEMinators με το εργο Terminator.

Στη διεύθυνση https://robotics.ellak.gr μπορεί να δει κανείς αναλυτικά όλες τις ιδέες που υλοποίησαν οι μαθητές και διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης, ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία. (Πηγή alfavita.gr,proininews)

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Νοσηλευτική Διδυμοτείχου | Ξεκινούν τα μαθήματα με ελλείψεις καθηγητών & αναπλήρωση αυτών μέσω skype

Δημοσιεύτηκε

στις

«Μισές δουλειές» φαίνεται πως έγιναν για ακόμα μια φορά στην περιοχή τους Έβρου και ειδικότερα στο Διδυμότειχο και τη Σχολή Νοσηλευτικής.

Ειδικότερα και σύμφωνα με τα όσα είπε στον status radio 94,2 o δήμαρχος Διδυμοτείχου Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, μπορεί μεν να ξεκινούν τα μαθήματα, ωστόσο οι ελλείψεις παραμένουν, γεγονός ικανοποιητικό αλλά όχι εφησυχαστικό.

Συγκεκριμένα τα μαθήματα στη Σχολή Νοσηλευτικής του Διδυμοτείχου, αναμένεται να ξεκινήσουν στις 18 Νοεμβρίου με σοβαρές ελλείψεις καθηγητών που θα αναπληρωθούν μέσω skype!

Ο Δήμαρχος τέλος,  χαρακτήρισε την τοποθέτηση εκπροσώπου του Συλλόγου Νοσηλευτών Ελλάδας για την μεταφορά της Σχολής στην Αλεξανδρούπολη ως σχεδόν εχθρική, αλλά διαβεβαίωσε πως τέτοιος κίνδυνος δεν υπάρχει πλέον, ύστερα από τις πρόσφατες αποφάσεις της Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως.   

evrospress

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΔΡΑΜΑ

Δράμα | Τελετή απονομής του βραβείου Γκίνες στους μαθητές του 1ου & 2ου Δ.Σ

Δημοσιεύτηκε

στις

Πραγματοποιείται την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου η τελετή απονομής του βραβείου Guinness στους μαθητές του 1ου και 2ο Δημοτικού Σχολείου Δράμας.

Θυμίζουμε ότι τα 2 σχολεία προωθώντας την συνεργασία και την ευγενή άμυλα μεταξύ των μαθητών υλοποίησαν τον περασμένο Απρίλιο κοινή δράση παίζοντας. Περίπου 400 μαθητές έπαιξαν το επιτραπέζιο παιχνίδι «γκρινιάρης» κατακτώντας ένα  παγκόσμιο ρεκόρ με θέμα «Τα περισσότερα παιδιά που παίζουν ταυτόχρονα το ίδιο επιτραπέζιο παιχνίδι»

Όπως αναφέρουν οι δάσκαλοι « η κατάρριψη του ρεκόρ δεν ήταν αυτοσκοπός της εκπαιδευτικής δράσης, αλλά παιδαγωγικό μέσο που θα βοηθούσε τους συμμετέχοντες μαθητές να κατανοήσουν, πως μόνον συνεργαζόμενοι αρμονικά μπορούν να πετύχουν έναν επιδιωκόμενο συλλογικό στόχο.

Στην τελετή, που θα γίνει στον προαύλιο χώρο των σχολείων στις 10πμ, θα παραβρεθεί η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.

dramini

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΒΡΟΣ

Έκτακτη σύσκεψη για την λειτουργία του Τμήματος Νοσηλευτικής Διδυμοτείχου στην Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε

στις

Έκτακτη ενημερωτική συνάντηση και συζήτηση για την έναρξη  λειτουργίας του τμήματος Νοσηλευτικής Διδυμοτείχου θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου, στην Αλεξάωδρεια Πανεπιστημιούπολη που βρίσκεται στη Σίνδο (Θεσσαλονίκη).

‘Οπως έχουμε αναφέρει και στα προηγούμενα δημοσιεύματα στο ENAnews.gr υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στο τμήμα Νοσηλευτικής Διδυμοτείχου. Πιο συγκεκριμένα, δεν υπάρχουν καθηγητές, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημη ημερομηνία για την έναρξη των μαθημάτων καθώς και αντιμετωπίζει σοβαρές ελλείψεις σε υποδομές και εξοπλισμό.

Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι οι φοιτητές κινδυνεύουν να “χάσουν” το τρέχον εξάμηνο, λόγο των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το τμήμα  Νοσηλευτικής Διδυμοτείχου το οποίο ανείκει στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.

 

 

Απ’ ότι αναρτήθηκε στο προσωπικό λογαριασμό του Βουλευτή Έβρου Χρήστου Δερμεντζόπουλου, που γίνεται εμφανή η δυσαρέσκια στο γεγονός ότι η έκακτη ενημέρωση θα πραγματοποιηθεί στην Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη στη Θεσσαλονίκη και όχι στο Διδυμότειχο που είναι άλλωστε και η έδρα του τμήματος.

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Με τη «σφραγίδα» του National Geographic το νέο βιβλίο της Φυσικής για τη Β’ Γυμνασίου

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Φυσική μπορεί να θεωρείται ένα από τα πιο απαιτητικά μαθήματα, σύμφωνα με τους φυσικούς όμως είναι και συναρπαστική. Και, αν μέχρι σήμερα ήταν κυρίως στο χέρι του εκάστοτε καθηγητή να κάνει το μάθημα πιο ενδιαφέρον, ένα βιβλίο για τη Φυσική της β’ γυμνασίου, έρχεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο καθηγητές, μαθητές, αλλά και… γονείς «βλέπουν» το μάθημα αυτό.

Η «Φυσική Β΄ Γυμνασίου» είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του εκδοτικού οίκου Klett με τη National Geographic και συγγραφής από μία ομάδα Ελλήνων επιστημόνων, και αποτελεί πρόταση ενός υβριδικού μοντέλου διδασκαλίας και μάθησης, που συνδυάζει το παραδοσιακό έντυπο εγχειρίδιο με σύγχρονο ψηφιακό υλικό, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε στη σχολική τάξη είτε στο σπίτι. Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι την επιστημονική εποπτεία του βιβλίου έχει ο Εμμανουήλ Δρης, ο οποίος είναι δεύτερος σε ετεροαναφορές Έλληνας επιστήμονας παγκοσμίως.

Η «Φυσική Β’ Γυμνασίου» είναι η πρώτη συνεργασία της Klett Hellas με τη National Geographic, ωστόσο, υπάρχει μακροχρόνια συνεργασία της National Geographic και των εκδοτικών οίκων του ομίλου Klett σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

Ένα βιβλίο, που αποτελείται από… πολλά

Αν και μιλάμε για «βιβλίο Φυσικής Β’ Γυμνασίου», στην ουσία μιλάμε για οκτώ βιβλία: το βιβλίο του μαθητή σε έντυπη και ψηφιακή μορφή, το πρόσθετο ασκησιολόγιο (που περιλαμβάνει και τις λύσεις των ασκήσεων του σχολικού βιβλίου) σε έντυπη και ψηφιακή μορφή, ψηφιακές καρτέλες διδασκαλίας για τον καθηγητή, τον ψηφιακό οδηγό καθηγητή, το εικονικό εργαστήριο πειραμάτων, καθώς επίσης και το ψηφιακό περιοδικό «Η Φυσική σήμερα», με τα νέα και τις εξελίξεις στον χώρο της Φυσικής.

«Πέρα από τα βιβλία που είναι σε ψηφιακή και έντυπη μορφή, ο καθηγητής μπορεί να βασίσει το μάθημά του σε ψηφιακές καρτέλες διδασκαλίας. Οι καρτέλες είναι διαδραστικές. Δηλαδή, ο καθηγητής δείχνει στους μαθητές video-πειράματα, σύντομα εκπαιδευτικά video και διαδραστικά πειράματα επαυξημένης πραγματικότητας», ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γεώργιος Γκρος, ένας εκ των συγγραφέων.

«Επιπλέον, υπάρχει εργαστηριακός οδηγός, με οδηγίες για τη διεξαγωγή πειραμάτων, εικονικών και μη. Στο τρισδιάστατο εικονικό εργαστήριο, σε πραγματικό χρόνο, οι μαθητές μπορούν να εκτελούν πειράματα μέσω της συσκευής τους, να κάνουν μετρήσεις, οι οποίες εισάγονται αυτόματα στην ψηφιακή πλατφόρμα και είναι στη διάθεση του καθηγητή προς έλεγχο. Το τι έκανε δηλαδή ο κάθε μαθητής», υπογράμμισε.

Μέσω του συστήματος διαχείρισης μάθησης LMS, σε κάθε μαθητή που βάσει των αποτελεσμάτων του φαίνεται ότι δεν έχει κατανοήσει μέρος του μαθήματος, ο καθηγητής μπορεί να στείλει διορθωτικές ερωτήσεις κατανόησης της θεωρίας ή και ασκήσεις για μεγαλύτερη εμβάθυνση. Και φυσικά, με βάση τις ανάγκες του κάθε μαθητή, ξεχωριστά. Στην ψηφιακή τάξη, άλλωστε, που παρέχει η πλατφόρμα LMS, ο καθηγητής μπορεί να θέτει εκπαιδευτικούς στόχους για κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Για τη συγγραφή του βιβλίου χρειάστηκε περίπου ένας χρόνος μέχρι να ολοκληρωθεί, διάστημα μέσα στο οποίο υπήρξε και περίοδος δοκιμαστικής εφαρμογής και ανατροφοδότησης από ομάδα εκπαιδευτικών σε σχολεία της χώρας. Κατά τη διάρκεια της συγγραφής του βιβλίου, υπήρξε αλληλεπίδραση με 600 φυσικούς, μέσα από την οποία, μάλιστα προέκυψαν και αρκετές αλλαγές μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.

Άλλη μία πρωτοτυπία της συγγραφικής αυτής δουλειάς είναι ότι βασίζεται στη διερευνητική μάθηση. Οι μαθητές μαθαίνουν μέσω πειραμάτων τα οποία μπορούν να εκτελέσουν μόνοι τους ή σε ομάδες.

«Από την εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι τα παιδιά δεν μπορούν να μείνουν συγκεντρωμένα στο ίδιο πράγμα για πολλή ώρα. Γι΄ αυτό εμπλουτίζεται η διδασκαλία του καθηγητή με δραστηριότητες ή με βίντεο», σημείωσε ο κ. Γκρος.

«Η εκπαιδευτική μέθοδος της διερεύνησης είναι η μέθοδος που ακολουθούν οι επιστήμονες. Εδώ, τη χρησιμοποιούμε σε τέτοια μορφή, ώστε να είναι κατάλληλη για την εκπαίδευση. Με εκκίνηση τα παραδείγματα από την καθημερινή ζωή, οι μαθητές κάνουν κάποιες υποθέσεις για το τι συμβαίνει -όπως κάνουν και οι επιστήμονες- και στη συνέχεια προχωρούν στον πειραματισμό», πρόσθεσε ο Ευστράτιος Καπότης, επίσης μέλος της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου.

«Με τα αποτελέσματα που παίρνουν οι μαθητές, βλέπουν αν οι υποθέσεις τους είναι σωστές ή όχι και από εκεί, καταλήγουν σε συμπεράσματα και μαθαίνουν τους νόμους διέπουν τα φυσικά φαινόμενα», συμπλήρωσε.

Ένας ακόμη λόγος που ξεχωρίζει το βιβλίο αυτό, είναι ότι και οι πέντε συγγραφείς που αποτελούν τη συγγραφική ομάδα του βιβλίου έχουν διαφορετικές εκκινήσεις: δημόσια εκπαίδευση, πανεπιστημιακή εκπαίδευση, ιδιωτική εκπαίδευση, πειραματισμός και ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση της φυσικής.

Γιατί Φυσική Β’ Γυμνασίου;

Όπως επισημαίνεται από τον εκδοτικό οίκο, ενώ η Φυσική στην Α’ Γυμνασίου είναι μονόωρο μάθημα την εβδομάδα και βασίζεται στην αρχή «παρατηρώ-σχεδιάζω-καταγράφω-συμπεραίνω-ανακαλύπτω», στη Β΄ Γυμνασίου το περιεχόμενο του γνωστικού αντικειμένου είναι πολύ πιο ποικιλόμορφο και απαιτητικό, αφού και οι μαθητές βρίσκονται σε ανώτερο επίπεδο ανάπτυξης και μάθησης με δίωρα μαθήματα την εβδομάδα. Γι’ αυτό και επιλέχθηκε να γίνει η έναρξη των εκδόσεων αυτών με τη Φυσική της Β’ Γυμνασίου.

«Πιστεύουμε ότι σε αυτές τις ηλικίες δεν υπάρχουν καλοί και κακοί μαθητές, δυνατοί και αδύναμοι. Είναι παιδιά που τους προκαλούμε το ενδιαφέρον και παιδιά που δεν τους προκαλούμε το ενδιαφέρον», σχολίασε ο κ. Γκρος. «Στόχος μας λοιπόν, αυτό το βιβλίο να κάνει τη Φυσική αγαπητή στους μαθητές».

«Στη Β’ Γυμνασίου η εισαγωγή των μαθηματικών τύπων και των εξισώσεων αποθαρρύνει τους μαθητές. Και για αυτό είναι κομβικής σημασίας να τους κερδίσουμε εκεί», συμπλήρωσε ο κ. Καπότης και συνέχισε: «Επίσης, είναι η ηλικία που είναι σημαντικό να αποκτήσουν τον επιστημονικό τρόπο σκέψης. Αυτό θα τους βοηθήσει και στο να εξηγούν φυσικά φαινόμενα, αλλά και να τον εφαρμόσουν και πέρα της φυσικής. Ο επιστημονικός τρόπος σκέψης συνδέεται και με το να μπορούν να κρίνουν και να αξιολογήσουν μία είδηση που άκουσαν».

Έπεται και συνέχεια

Την επόμενη σχολική χρονιά, 2020-21, θα είναι διαθέσιμα τα βιβλία Φυσικής για την Α’ και Γ’ Γυμνασίου, τα οποία είναι τώρα υπό συγγραφή. Στη συνέχεια, είναι προγραμματισμένο να καλυφθεί το κενό για τη Φυσική της Ε’ και της Στ’ Δημοτικού, καθώς και του Λυκείου. Σύμφωνα με τον εκδοτικό οίκο, ο στόχος είναι, σταδιακά, να εκδοθούν βιβλία που να καλύπτουν τις Φυσικές Επιστήμες (Βιολογία, Χημεία, Γεωγραφία) για όλες τις σχολικές βαθμίδες».

*Η φωτογραφία είναι από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

TAP

teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ