Connect with us

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Διάκριση ομάδας μαθητών του 1ου Λυκείου Καβάλας

Δημοσιεύτηκε

στις

Τα έργα που διακρίθηκαν στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών, ο οποίος πραγματοποιήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά, έδωσε στη δημοσιότητα η οργανωτική επιτροπή.

Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στον Διαγωνισμό με τη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν πάνω στις Ανοιχτές Τεχνολογίες. Παιδιά από σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, εσπερινά σχολεία, σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, εργαστήρια και ανεξάρτητες ομάδες ρομποτικής, ακόμα και νηπιαγωγεία, εργάστηκαν ομαδικά για διάφορα έργα ανοιχτών τεχνολογιών.

Τα έργα των ομάδων που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για τη σύλληψη της ιδέας και την υλοποίησή της, καθώς και για τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής, χρήσης και διδασκαλίας τους, ώστε να μπορούν να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα και από άλλα σχολεία.

Αναλυτικότερα, διακρίθηκαν:

* Στην Κατηγορία των Νηπιαγωγείων

– Το 1ο Νηπιαγωγείο Μουρικίου με τα έργα Το σεντούκι με τους θησαυρούς και Το Χωριό μου

* Στην Κατηγορία των Δημοτικών Σχολείων

– Η ομάδα Μικροί Χάκερ του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας με το έργο Αυτόματο αποχιονιστικό όχημα για τον καθαρισμό αυλών σχολείων.

– Η ομάδα RaiMakers του 17oυ Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας με το έργο Αυτόματη λειτουργία ισόπεδης διάβασης τρένου με το micro:bit.

– Η ομάδα Explorers του Δημοτικού Σχολείου της Ελληνογαλλικής Σχολής Jeanne d’Arc με το έργο Διαδραστικός Χάρτης.

– Η ομάδα Vlachata Team από το Δημοτικό Σχολείο Βλαχάτων με το έργο Έξυπνη Διάβαση Ζώων.

– Η ομάδα Μικροί προγραμματιστές από το 8ο Δημοτικό Παλαιού Φαλήρου με το έργο Αυτόνομο όχημα σε χώρο στάθμευσης.

* Στην Κατηγορία των Γυμνασίων

– H Ομάδα Real Inventors του 3ου Γυμνασίου Κερατσινίου με το έργο Το μπαστούνι του τυφλού.

– Η ομάδα A.Li.S. Team του Γυμνασίου Πολυκάστρου Ν.Κιλκίς με το έργο A.Li.S. -Μονάδα ελέγχου και διαχείρισης ηλεκτρικής ενέργειας σε σύστημα φωτισμού σχολικής αίθουσας.

– Η ομάδα Gym62 του 62ου Γυμνασίου Αθηνών με το έργο Fireman Αυτόνομο Όχημα Ανίχνευσης Θέσης Πυρκαϊάς.

– Η ομάδα Robuino του 8ου Γυμνασίου Περιστερίου με το έργο το Παιχνίδι ArduPlane και το χειριστηριό του.

– Η ομάδα Robotuiners του 4ου Γυμνασίου Καλαμάτας με το έργο Dancing robotuino.

* Στην κατηγορία των Λυκείων

– Η ομάδα Tech Wizards του 4ου ΓΕΛ Πετρούπολης με το έργο Oικιακός Αυτόνομος Διαχειριστής Φαρμάκων.

– Η ομάδα CSLAB3oGEL του 3ου ΓΕΛ Τρίπολης με το έργο Ψηφιακή Στροφή του Σχολείου.

– Η ομάδα Leros Basketball Arena του ΓΕΛ Λέρου με το έργο Leros Basketball Arena.

– H ομάδα Α1 του 5ου ΓΕΛ Νίκαιας με το έργο Ακόλουθος γραμμής.

– Η ομάδα Roboholics από το 1ο ΓΕΛ Καβάλας με το έργο Robot – Οδηγός για τυφλούς.

* Στην κατηγορία των ΕΠΑΛ

– Η ομάδα Ursa Robotics Team του 1ου ΕΠΑΛ Πρέβεζας με το έργο Έξυπνο σπίτι ανοιχτών τεχνολογιών.

– Η ομάδα Astrax Team του 5ου ΕΚ Ανατολικής Αττικής με το έργο BabySpy Monitor – Έξυπνη συσκευή παρακολούθησης παιδικού δωματίου.

– Η ομάδα InfoBot του 2ου ΕΠΑΛ Σιβιτανιδείου με το έργο Infobot.

– Η ομάδα SmartWiseOwl του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ιεράπετρας με το έργο SmartWiseOwl, Ο «Όμηρος» απαγγέλλει Ποίηση.

– Η ομάδα Διαστημική Ρομποτική του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ευόσμου με το έργο Ελεγχόμενη είσοδος και έξοδος στον χώρο του σχολείου με Arduino & Raspberry Pi.

* Στην Κατηγορία των IEK

– Η ομάδα MosqIOTes του ΔΙΕΚ Μεσολογγίου με το έργο Fielduino.

– Η ομάδα Smart Home του ΔΙΕΚ Αιγάλεω με το έργο Smart Home.

– H ομάδα Scary Detector του ΔΙΕΚ Αιγάλεω με το έργο Scary Detector.

* Στην Κατηγορία των ανεξάρτητων ομάδων

Από τις ανεξάρτητες ομάδες μαθητών δημοτικού:

– Η ομάδα Robots@ΜΕΤ με το έργο Ρομποτικό πλωτό όχημα για τον καθαρισμό δεξαμενών και σιντριβανιών.

– Η ομάδα Digilab Education – Μικροί Προγραμματιστές με το έργο Αυτόνομος Ρομποτικός Βραχίονας.

– Η ομάδα CoderDojo Votanikos με το έργο Ζώνη Βοηθείας.

Από τις ανεξάρτητες ομάδες μαθητών γυμνασίου:

– Η Ομάδα Ανοιχτών Τεχνολογιών Κέντρου Ρομποτικής Καλαμάτας με το έργο roboticsblindaid – Σύστημα Ειδοποίησης Ατόμων με Προβλήματα Όρασης.

– H Ομάδα LabTeam με το έργο Μέτρηση Συνθηκών Ζωής στην Τάξη.

Από τις ανεξάρτητες ομάδες με μαθητές λυκείου:

– Η ομάδα LabSTEMinators με το εργο Terminator.

Στη διεύθυνση https://robotics.ellak.gr μπορεί να δει κανείς αναλυτικά όλες τις ιδέες που υλοποίησαν οι μαθητές και διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης, ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία. (Πηγή alfavita.gr,proininews)

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πανελλήνιες 2019 | Τελευταία ημέρα αύριο για τα μηχανογραφικά

Δημοσιεύτηκε

στις

Λήγει αύριο, Τετάρτη, η προθεσμία τελικής υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου για τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων μετά και τη διήμερη παράταση που δόθηκε από το υπουργείο Παιδείας. Όπως αναφερόταν σε σχετική ανακοίνωση, η αυριανή προθεσμία είναι οριστική και μετά την παρέλευσή της δεν θα γίνει δεκτή καμία αλλαγή στα μηχανογραφικά.

Αυτό σημαίνει πως αύριο κλειδώνει οριστικά η εφαρμογή προκειμένου να ξεκινήσει η ηλεκτρονική επεξεργασία των μηχανογραφικών δελτίων. Οι υποψήφιοι θα έχουν στο εξής πρόσβαση στην ηλεκτρονική διεύθυνση διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr, μόνο για να βλέπουν την οριστικοποιημένη μορφή του μηχανογραφικού δελτίου, το οποίο φέρει αριθμό πρωτοκόλλου. Αντιστοίχως, οι υποψήφιοι μπορούν να τυπώσουν την οριστικοποιημένη μορφή ή να την αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους.

Η πλατφόρμα άνοιξε στις 21 Ιουνίου, ημέρα από την οποία οι υποψήφιοι για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μπορούσαν να αποκτήσουν τον προσωπικό κωδικό τους από το λύκειό τους. Η προθεσμία οριστικοποίησης έληγε στις 15 Ιουλίου. Ωστόσο εξετάστηκε από τη νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας το ενδεχόμενο να δοθεί παράταση προκειμένου να εξεταστούν τυχόν αδυναμίες σε νέα Ιδρύματα.

Υπενθυμίζεται πως δικαίωμα υποβολής έχουν όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσειςΓΕΛ ή ΕΠΑΛ του 2019, όσοι απόφοιτοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τα έτη 2017 ή 2018, διεκδικώντας φέτος το 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση και όσοι απόφοιτοι είναι υποψήφιοι για το 10%, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Βάσεις 2019 | Πού θα κυμανθούν σε 100 τμήματα ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε

στις

Καμία αλλαγή δεν θα γίνει τελικά στα μηχανογραφικά δελτία των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων και όλοι οι υποψήφιοι για τα πανεπιστήμια μπορούν να οριστικοποιήσουν κανονικά τις επιλογές τους.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Τα Νέα», σήμερα, αναμένεται να φτάσουν στο υπουργείο Παιδείας όλες οι απαντήσεις από την πλευρά των διοικήσεων των ΑΕΙ, από τις οποίες η νέα υπουργός Νίκη Κεραμέως ζήτησε την περασμένη εβδομάδα ενημέρωση για το ποια από τα νέα τμήματα τους έχουν εγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών και ποια δεν έχουν.

Παράλληλα, σήμερα όλα τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας θα είναι ανοικτά (ώρες σχολείων), προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους υποψηφίους για το Μηχανογραφικό τους Δελτίο.

Υπενθυμίζεται ότι δόθηκε παράταση δύο ημερών στην υποβολή των μηχανογραφικώνδελτίων, δηλαδή έως την Τετάρτη 17 Ιουλίου.

Οι υποψήφιοι που έχουν ήδη οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο θα έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr μόνο για να βλέπουν την οριστικοποιημένη μορφή του Μηχανογραφικού Δελτίου, το οποίο φέρει αριθμό πρωτοκόλλου.

 

VASEIS1

 

VASEIS1

 

Πού θα κινηθούν οι βάσεις σε 100 τμήματα

Στο 1ο επιστημονικό πεδίο οι βάσεις θα εμφανίσουν ελαφρές αυξομειώσεις και θα κυμανθούν στα επίπεδα του 2018 αλλά στην πλειονότητα θα υπερτερεί το θετικό πρόσημο και όχι το αρνητικό.

Στο 2ο πεδίο θετικών επιστημών θα δούμε τις βάσεις να παίρνουν τον κατήφορο που τις σπρώχνουν τα δυσκολότερα θέματα που δόθηκαν φέτος στη Χημεία και στη Φυσική.

Στο 3ο επιστημονικό πεδίο επιστημών υγείας και ζωής, αναμένεται μικρή πτώση που προκλήθηκε και εδώ από τα θέματα της Φυσικής και της Χημείας αλλά εξομαλύνθηκε κάπως από τα ευκολότερα θέματα της Βιολογίας. Πάντως, αναμένεται ήπια πτώση βάσεων, σε καμία όμως περίπτωση δεν θα προσεγγίζει την πτώση του 2ου πεδίου θετικών επιστημών.

ΣΤΟ 4ο επιστημονικό πεδίο σπουδών οικονομίας και πληροφορικής θα υπάρξει σταθερότητα και μικρές αυξομειώσεις γιατί τα θέματα είχαν στο σύνολο τους βαθμό δυσκολίας που δεν διαφέρει σημαντικά από τον αντίστοιχο της περασμένης χρονιάς, με εξαίρεση το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας που ήταν περισσότερο απαιτητικό. Σημειώνουμε ότι στο πεδίο αυτό διατέθηκαν οι περισσότερες θέσεις από τις 4.000 περίπου που δόθηκαν σε όλα τα επιστημονικά πεδία και εδώ υπάρχουν οι πιο πολλές Σχολές, όχι μόνο στην Αθήνα, αλλά και σε όλη την περιφέρεια και αυτός θα είναι ο σπουδαιότερος παράγοντας που θα χαμηλώσει τις βάσεις, κυρίως στην περιφέρεια.

Η κατάθεση του μηχανογραφικού

Υπενθυμίζεται ότι οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να υποβάλουν μηχανογραφικό δελτίο, μπαίνοντας με τον προσωπικό κωδικό τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr, καλούνται να «κλειδώσουν» τι επιλογές τους στο τελικό μηχανογραφικό τους (επιλέγοντας «οριστικοποίηση») μέχρι και την Τετάρτη 17/7/2019.

Μετά την οριστικοποίηση, το μηχανογραφικό καταχωρείται στη βάση του υπουργείου Παιδείας και καμία τροποποίηση από τους υποψηφίους δεν είναι πλέον δυνατή, χωρίς τη μεσολάβηση της σχολικής μονάδας. Προτείνεται οι υποψήφιοι να εκτυπώσουν ή και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.

Τονίζεται, ότι μετά την παρέλευση της προθεσμίας κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κυριάκος Μητσοτάκης | Δίνουμε έμφαση στην ποιοτική δημόσια Παιδεία

Δημοσιεύτηκε

στις

Νωρίς το πρωί της Παρασκευής 12 Ιουλίου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε το υπουργείο Παιδείας για την προγραμματισμένη συνάντησή του με την υπουργό Νίκη Κεραμέως. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης  πήρε μέρος στη σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο, με θέμα συζήτησης τις προτεραιότητες, τις οποίες έχει θέσει η κυβέρνηση για την Παιδεία.

Στις δηλώσεις που έκανε μετά τη σύσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο με τη συμμετοχή της υπουργού, Νίκης Κεραμέως, των δύο υφυπουργών, Σοφίας Ζαχαράκη και Κώστα Διγαλάκη και του υπουργού Επικρατείας, Γιώργου Γεραπετρίτη, που τον συνόδευε στην επίσκεψή του, σημείωσε πως «είναι μεγάλη χαρά που ξεκινώ τις επισκέψεις από το υπουργείο Παιδείας». Ο πρωθυπουργός ευχήθηκε στη νέα υπουργό και στους υφυπουργούς καλή επιτυχία και δύναμη στην επιτέλεση του έργου τους.

Ο κ. Μητσοτάκης έδωσε έμφαση στη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στις δράσεις του υπουργείου για μία ποιοτική δημόσια εκπαίδευση για όλα τα Ελληνόπουλα και για αναβαθμισμένα πανεπιστήμια με σύνδεση με την αγορά εργασίας.

«Έχουμε θέσει -ως πρωθυπουργικό γραφείο- στόχους και χρονοδιαγράμματα για όλα τα υπουργεία», σημείωσε και εξέφρασε την απόλυτη «εμπιστοσύνη του σε όλους τους εκπαιδευτικούς που εκτελούν με αυταπάρνηση και αγάπη το καθήκον τους». «Είναι σύμμαχοί μας στην προσπάθεια να προσφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερη παιδεία στα παιδιά για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός δύσκολου κόσμου που αλλάζει συνεχώς», πρόσθεσε.

Τέλος, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι μετά τη σημερινή πρώτη επίσκεψη θα ακολουθήσει κύκλος επισκέψεων σε όλα τα υπουργεία, επισημαίνοντας ότι έκλεισε η πρώτη εβδομάδα στην κυβέρνηση και υπογράμμισε πως η έμφαση δίνεται πάντα στο αποτέλεσμα και όχι στην επικοινωνία, και «στόχος είναι το πώς θα κάνουμε τις ζωές όλων καλύτερες».

 

 

 

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κεραμέως | Παράταση για τα μηχανογραφικά, δεν αλλάζει το εξεταστικό σύστημα

Δημοσιεύτηκε

στις

Σημαντικές ειδήσεις έβγαλαν οι δηλώσεις της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο υπουργείο.

Όπως είπε η κα Κεραμέως, δεν θα αλλάξει το εξεταστικό σύστημα στους βασικούς του άξονες και τα παιδιά που θα πάνε τώρα τρίτη λυκείου θα εξεταστούν με το σύστημα που διαμόρφωσε η προηγούμενη κυβέρνηση. Προανήγγειλε ωστόσο πως η ηγεσία του υπουργείου θα προχωρήσει άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις και κυρίως σε εξορθολογισμό της ύλης, η κάλυψη της οποίας δεν είναι εφικτή, όπως είπε.

Η υπουργός Παιδείας επανέλαβε πως στο πρώτο νομοσχέδιο της κυβέρνησης, που θα έρθει στις 23 Ιουλίου στη Βουλή, περιλαμβάνεται ρύθμιση για την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και για το θέμα έχουν ήδη αρχίσει διαβουλεύσεις.

Η κα Κεραμέως ανακοίνωσε και παράταση στην υποβολή μηχανογραφικών δελτίων, για να εξεταστεί, όπως είπε, αν υπάρχουν αδυναμίες στα νέα τμήματα σε προσωπικό ή υποδομές. Σήμερα, σύμφωνα με την υπουργό, θα ανακληθεί και η απόφαση για το πρόγραμμα σπουδών στη νομική Πάτρας. Βασικό μέλημα, όπως είπε, είναι να γεφυρώσει η κυβέρνηση την εκπαίδευση με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας. «Η χώρα μας δεν χρειάζεται τέταρτη Νομική Σχολή» ξεκαθάρισε.

Αναφορικά με τη συνάντησή της με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, συζήτησαν, όπως είπε, και μακροπρόθεσμους στόχους και το επόμενο διάστημα θα διαμορφωθεί νέο θεσμικό πλαίσιο για την πρωτοβάθμια, τη δευτεροβάθμια και την τριτοβάθμια εκπαίδευση με στόχο να δοθεί μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία και στα σχολεία και στα πανεπιστήμια. «Θέλουμε να απεμπολήσουμε εξουσίες και αρμοδιότητες και να τις δώσουμε στον φυσικό τους χώρο» κατέληξε.

 

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
aigaion
Island-thassos-banner
professional camera ad
filippidis marmara banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ