Καβάλα | Μικροί και μεγάλοι Αϊ-Βασίληδες έτρεξαν για το “Χαμόγελο του Παιδιού”
Μια πολύ ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία με την οποία θα δοθεί χρώμα στο κέντρο της πόλης της Καβάλας την περίοδο των Χριστουγέννων και ταυτόχρονα θα στηριχθεί οικονομικά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», πήραν από κοινού Δήμος Καβάλας, Δημωφέλεια, ΑΟΚ (τμήμα ποδηλασίας) και το «Χαμόγελο του Παιδιού».
Το βράδυ της Πέμπτης 23 Δεκεμβρίου 2022 στις 19:00 λοιπόν δημιουργήθηκε μια Χριστουγεννιάτικη Αλυσίδα Αγάπης, στην οποία οι μικροί και μεγάλοι δρομείς ντύθηκαν «Αϊ Βασίληδες».
Όλα τα έσοδα της εκδήλωσης δόθηκαν για τη στήριξη των δράσεων το «Χαμόγελου του Παιδιού».