Ισχυρή εκπροσώπηση των Ιατρικών Συλλόγων ΑΜΘ στον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο
Σημαντική εκπροσώπηση αποκτά η ιατρική κοινότητα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στα όργανα του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, μετά τις πρόσφατες αρχαιρεσίες.
Με κοινή ανακοίνωσή τους, οι Πρόεδροι των Ιατρικών Συλλόγων της Περιφέρειας συγχαίρουν τους συναδέλφους τους που εξελέγησαν σε θέσεις ευθύνης, τονίζοντας ότι η παρουσία τους μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση θέσεων και πολιτικών για τα ζητήματα που απασχολούν τον ιατρικό κόσμο και τη Δημόσια Υγεία.
Οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι της ΑΜΘ
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στον Ανδρέα Παπανδρούδη, τέως Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Έβρου, ο οποίος επανεξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΙΣ, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση, και στη συνέχεια εξελέγη Α’ Αντιπρόεδρος.
Οι Ιατρικοί Σύλλογοι της ΑΜΘ κάνουν λόγο για αναγνώριση της μακροχρόνιας προσφοράς του στην εκπροσώπηση των γιατρών της χώρας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Συγχαρητήρια εκφράζονται επίσης στον Αναστάσιο Καραδέδο, τέως Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Ξάνθης, για την εκλογή του στο Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου.
Παράλληλα, οι Πρόεδροι των Ιατρικών Συλλόγων συγχαίρουν την Αναστασία Αντωνίου, Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Καβάλας, και τον Ιωάννη Σπανόπουλο, Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Ξάνθης, για την εκλογή τους στις δύο πρώτες θέσεις του Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου Ιατρών.
«Θα συνεχίσουμε ακόμη πιο ενεργά»
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η δραστηριότητα των Ιατρικών Συλλόγων της ΑΜΘ θα συνεχιστεί με ακόμη μεγαλύτερη ένταση.
Οι Πρόεδροι εκφράζουν την πεποίθηση ότι οι νεοεκλεγέντες, μέσα από τις νέες τους θέσεις, θα συμβάλουν καθοριστικά στη διαμόρφωση προτάσεων και πολιτικών, με στόχο την αντιμετώπιση των σοβαρών ζητημάτων που απασχολούν τους Έλληνες γιατρούς και το σύστημα Δημόσιας Υγείας.
Η κοινή ανακοίνωση
«Συγχαίρουμε τους εκλεγέντες στις πρόσφατες αρχαιρεσίες του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (Π.Ι.Σ.). Ιδιαίτερα τον Ανδρέα Παπανδρούδη, τ. πρόεδρο του Ι.Σ. Έβρου, για την επανεκλογή του στο Δ.Σ. του Π.Ι.Σ., στη πρώτη θέση και στη συνέχεια για την εκλογή του ως Α’ Αντιπρόεδρος, σε ανταπόδοση της μακροχρόνιας προσφοράς του, στην εκπροσώπηση των ιατρών της χώρας, στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό.
Επίσης τον Αναστάσιο Καραδέδο τ. πρόεδρο του Ι.Σ. Ξάνθης, για την εκλογή του στο Δ.Σ. του Π.Ι.Σ. Ακόμη τους εκλεγέντες στις δύο πρώτες θέσεις του Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου Ιατρών (ΑΠΣΙ): Αναστασία Αντωνίου και Ιωάννη Σπανόπουλο, πρόεδροι Ι.Σ. Καβάλας και Ξάνθης αντίστοιχα.
Η δραστηριότητα των Ι.Σ. της Α.Μ.Θ. θα συνεχιστεί ακόμη πιο ενεργά και οι νεοεκλεγέντες συνάδελφοι μέσα από τις νέες τους θέσεις θα συμβάλουν καθοριστικά στη διαμόρφωση θέσεων και πολιτικών.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο τους, συμβάλλοντας στην επίλυση των σοβαρών ζητημάτων που απασχολούν τους Έλληνες ιατρούς αλλά και τη Δημόσια Υγεία στη χώρα μας».
Με τιμή
Οι Πρόεδροι των Ιατρικών Συλλόγων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Όλγα Βασιλείου – Πρόεδρος Ι.Σ. Δράμας
Χρήστος Χατζηπάπας – Πρόεδρος Ι.Σ. Έβρου
Αναστασία Αντωνίου – Πρόεδρος Ι.Σ. Καβάλας
Ιωάννης Σπανόπουλος – Πρόεδρος Ι.Σ. Ξάνθης
Κωνσταντίνος Χαριτόπουλος – Πρόεδρος Ι.Σ. Ροδόπης










