Οι βουλευτές της ΝΔ που “βλέπουν” υπουργείο στον ανασχηματισμό

ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης βρίσκεται προ των πυλών, και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας επικρατεί… αναβρασμός, εν αναμονή των αποφάσεων του Αντώνη Σαμαρά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Πρωθυπουργός κοιτάζει τη δεξαμενή των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας που δεν έχουν αξιοποιηθεί μέχρι σήμερα, ενώ ζυγίζει τις ισορροπίες που θα επιδιωχθεί να τηρηθούν, όπως συμβαίνει σε κάθε ανασχηματισμό.

Ειδικότερα:

– Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η υπουργοποίηση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Νέας Δημοκρατίας Μάκη Βορίδη, που μέχρι πρότινος είχε “βέτο” από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ. Εκτιμάται ότι έδωσε σημαντικές μάχες προεκλογικά, συμμετείχε στον “πρωινό καφέ” του Μεγάρου Μαξίμου, και έχει αναλάβει αυξημένες ευθύνες στη χάραξη της κεντρικής πολιτικής και επικοινωνιακής στρατηγικής της κυβέρνησης.

– Προς αναβάθμιση βαίνει και η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, η οποία κέρδισε τις εντυπώσεις το προηγούμενο διάστημα με τη μαχητικότητά της, και όρθωσε ανάστημα στη ρητορική του ΣΥΡΙΖΑ.

– Στην κυβέρνηση εκτιμάται ότι θα αξιοποιηθεί ο Κώστας Μαρκόπουλος, που έχει αποκαταστήσει πλέον πλήρως τις σχέσεις του με τον Αντώνη Σαμαρά, μετά την επιστροφή του στη Νέα Δημοκρατία, ενώ από την πλευρά του καραμανλικού στρατοπέδου, φαβορί θεωρείται ο Γιώργος Βλάχος.

– Η μάχη του Πειραιά και οι πληγές που άνοιξε, φαίνεται ότι δεν θα ξεχαστεί εύκολα. Έτσι, συζητείται το ενδεχόμενο υπουργοποίησης του Κώστα Κατσαφάδου, ως αντίβαρο στον Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, και ως στροφή στη νεώτερη γενιά των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας.

– Γιώργος Κουμουτσάκος, Άρης Σπηλιωτόπουλος και Σταύρος Καλαφάτης, ενδεχομένως και ο Γιάννης Ιωαννίδης, αναμένεται να επιβραβευτούν με μια θέση στο κυβερνητικό σχήμα, για τη “θυσία” τους στις αυτοδιοικητικές εκλογές, σε μάχες που αποδείχτηκαν εκ των προτέρων χαμένες.

– Η νέα κυβέρνηση θα έχει περισσότερες γυναίκες, και ήδη πολλοί βάζουν στοίχημα ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα δώσει μια θέση στο υπουργικό σχήμα στη Φωτεινή Πιπιλή και τη Φεβρωνία Πατριανάκου, οι οποίες βγήκαν μπροστά προεκλογικά, και υπερασπίστηκαν με πάθος τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας.

– Στην κυβέρνηση αναμένεται να αξιοποιηθούν 2 ακόμη βουλευτές της Α’ Αθηνών, που “άντεξε” στις εκλογές, καθώς ο Πρωθυπουργός θέλει να ενισχύσει την υπουργική εκπροσώπηση της Περιφέρειας Αττικής, εκεί όπου η Νέα Δημοκρατία έδειξε να χάνει σημαντικό έδαφος απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ. Οι δυο υποψήφιοι για κυβερνητικό αξίωμα λοιπόν είναι ο Ανδρέας Ψυχάρης και ο Βασίλης Κικίλιας, με τον πρώτο να έχει σταθερή και συνεπή διακριτή δημόσια παρουσία και παρέμβαση στα social media, και τον δεύτερο να είναι το τελευταίο διάστημα ένας από τους πλέον ένθερμους υποστηρικτές της γραμμής για τις επιτυχίες στον τομέα της Οικονομίας και το πρωτογενές πλεόνασμα, αλλά και να “βάζει πλάτη” στις αυτοδιοικητικές εκλογές.




Ο χάρτης των ψήφων της Χρυσής Αυγής

Λίγο κάτω από το 10% φαίνεται να κλείνει το ποσοστό που συγκέντρωσε η Χρυσή Αυγή στις ευρωεκλογές, φέρνοντας τη νεοναζιστική οργάνωση -με την μισή της ηγετική ομάδα στην φυλακή- στην τρίτη θέση, πίσω από τη Νέα Δημοκρατία.

Το υψηλότερο ποσοστό της η Χρυσή Αυγή το συγκέντρωσε στην Λακωνία (15,48%), ακολουθεί η Πέλλα (12,89%) και το Κιλκίς (12,74%).

Ποσοστά άνω του 10% συγκεντρώνει σε 23 εκλογικές περιφέρειες (Καστοριά, Ημαθία, Β’ Θεσσαλονίκης, Αττική, Πιερία, Β’ Πειραιώς, Κορινθία, Αργολίδα, Έβρο, Εύβοια, Μεσσηνία, Σέρρες, Α’ Πειραιώς, Ηλεία, Α’ Αθηνών, Α’ Θεσσαλονίκης, Καρδίτσα, Βοιωτία, Φθιώτιδα και Αιτωλοακαρνανία).

Στον αντίποδα, τα χαμηλότερα ποσοστά της η Χρυσή Αυγή τα κατέγραψε σε Λασίθι (3,60%), Ηράκλειο (4,18%), Ρέθυμνο (4,39%) Χίο (5,99%) και Ιωάννινα (6,09%).

Στο Ηράκλειο το 4,18% φέρνει την Χρυσή Αυγή στην έβδομη θέση, που είναι και η χειρότερή της επίδοση.

Ένα πρώτο συμπέρασμα από το εκλογικό αποτέλεσμα είναι ότι οι ψηφοφόροι της δεν πτοήθηκαν από τις δικαστικές διώξεις σε βάρος της ηγετικής ομάδας της οργάνωσης.

Επιπλέον κανείς πια δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι η ψήφος αυτή δεν έχει και πολιτικό περιεχόμενο, αλλά αποτελεί απλώς μια εκδήλωση διαμαρτυρίας απέναντι στην κυβερνητική πολιτική.

Newsroom ΔΟΛ




«Ο στόχος είναι η ανάπτυξη»

Για δημιουργία θέσεων εργασίας μίλησε ο Σαμαράς, προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ

«Προκειμένου να μεταρρυθμίσουμε την Ευρώπη χρειαζόμαστε ανταγωνιστικότητα, δημιουργία θέσεων απασχόλησης, που είναι το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα και βεβαίως αλληλεγγύη μεταξύ όλων των χωρών μελών», δήλωσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ.

«Είμαι ικανοποιημένος για το γεγονός ότι το ΕΛΚ που νίκησε τις εκλογές θα ηγηθεί αυτής της διαδικασίας τα επόμενα πέντε χρόνια και θα εργαστεί εποικοδομητικά για την επίτευξη αυτού του στόχου», τόνισε ο πρωθυπουργός ο οποίος υπογράμμισε ότι «ο στόχος με μια λέξη είναι Ανάπτυξη».




Δήλωση του νεοεκλεγέντος Περιφερειάρχη Αν. Μακεδονίας και Θράκης Γιώργου Παυλίδη

Οι πολίτες αποφάσισαν. Μας έδωσαν θετική ψήφο, την ισχυρή, καθαρή και ομοιόμορφη εντολή σε όλη την Περιφέρεια να αλλάξουμε, να ανακάμψουμε, να κερδίσουμε το μέλλον.

Σας ευχαριστώ θερμά από τα βάθη της καρδιάς μου, όλες και όλους, την καθεμιά και τον καθένα σας. Τους συμπολίτες μας του Έβρου, της Καβάλας, της Ροδόπης, της Ξάνθης, της Δράμας και της Θάσου…

Από αυτήν την εκλογική μάχη δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Ευχαριστούμε θερμά και αυτούς που μας ψήφισαν και αυτούς που δεν μας ψήφισαν. Θα συνεργαστούμε ουσιαστικά με όλες τις περιφερειακές παρατάξεις, με όλα τα κόμματα, όλους τους κοινωνικούς και θεσμικούς φορείς, με όλους τους βουλευτές και τους πολιτικούς παράγοντες της Περιφέρειας ανεξαρτήτως κομματικής τοποθέτησης, για μια ισχυρή κοινωνία, για μια κοινωνία με συνοχή, με συνεννόηση, με σεβασμό στην διαφορετικότητα, που να εμπνέει σεβασμό. Για την Περιφέρεια και την Πατρίδα μας.

Για μας νίκησε ο τόπος. Μόνος μας αντίπαλος τα προβλήματα του τόπου, χωρίς χρώματα. Μόνος μας εντολέας η κοινωνία των πολιτών της Περιφέρειας.

Έχουμε επίγνωση των δυσκολιών που θα βρούμε μπροστά μας. Γνωρίζουμε ότι το φορτίο μας είναι βαρύ. Ο δρόμος μακρύς. Οι πόρτες είναι ανοικτές για όλους.

Δεσμευόμαστε για μια προσγειωμένη πολιτική, ρεαλιστική δίχως φραστικές υπερβολές, σκληρή δουλειά και αποτελεσματικότητα. Στόχος μας η ανάκαμψη, η διακριτή περιφερειακή ανάπτυξη και η κοινωνική αλληλεγγύη. Κεντρικός μας στόχος να περιορίσουμε την ανεργία και την φτώχεια.

Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια Περιφέρεια που θα πάρει τη θέση που της αξίζει, πρωταγωνίστρια στη χώρα και στα Βαλκάνια, να μας κάνει περήφανους.

Ευχαριστώ τους νέους αντιπεριφερειάρχες, τους περιφερειακούς συμβούλους και τους υποψηφίους που έδωσαν σκληρό αγώνα και μάχη για το καλό του τόπου μας.

Ευχαριστώ τα μέλη της οικογένειας μου, τη γυναίκα μου Αθηνά, τα παιδιά μου, το Θοδωρή και τη Μαρίνα, που έδωσαν τη μάχη δίπλα μου.

 




Δεν αρκεί να επικαλείσαι «δυσαρμονία», πρέπει να λες και ποια είναι η «αρμονία» που προτείνεις.

Ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρώντας μάταια να δικαιολογήσει το φιάσκο της εκβιαστικής προσπάθειας εμπλοκής του Προέδρου της Δημοκρατίας στα σχέδια του κ Τσίπρα για διενέργεια εκλογών, συνεχίζει να πέφτει σε γκάφες.

Ανέσυρε στην επιφάνεια παλιές δηλώσεις του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, μετά τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών του 2009, όπου τότε  το ΠΑΣΟΚ και ο κ Βενιζέλος έθεταν θέμα εκλογών.

Τότε όμως κανείς δεν  επιχείρησε να εμπλέξει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας σε επικίνδυνα πολιτικά παιχνίδια, ούτε απειλούσε τους πάντες και τα πάντα, συντηρώντας ένα εμφυλιοπολεμικό κλίμα για μικροκομματικές σκοπιμότητες.

Δεν μπορεί να καταλάβει ο κ. Τσίπρας τη διαφορά ανάμεσα σε μια πολιτική εκτίμηση για το συσχετισμό  των δυνάμεων και την υπάρχουσα σύνθεση της Βουλής και ένα επίσημο διάβημα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που ζητά από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας την διάλυση της Βουλής, με επίκληση συνταγματικής ρύθμισης που καταργήθηκε το 1986;

Δεν αρκεί να μάθεις τη λέξη «δυσαρμονία», πρέπει και να ξέρεις να την χρησιμοποιείς πολιτικά, θεσμικά και συνταγματικά.

Δεν αρκεί  να επικαλείσαι «δυσαρμονία», πρέπει να λες και ποια είναι η «αρμονία» που προτείνεις.

Από κει και πέρα όμως στο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται να «ξεχνούν» ότι:
1. Τότε το ΠΑΣΟΚ είχε πάρει 36.7% και όχι 26.5% όπως ο ΣΥΡΙΖΑ τώρα
2. Τότε η Κυβέρνηση είχε πλειοψηφία μιας μόνο έδρας, με αποτέλεσμα να παραπαίει πολιτικά
3. Τώρα περίπου 190 βουλευτές( ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, Ανεξάρτητοι) δεν θέλουν εκλογές.
4. Τώρα  τα κόμματα που ψηφίστηκαν στις Ευρωεκλογές της περασμένης Κυριακής και συγκεντρώνουν ποσοστό άνω του 50% δεν θέλουν εκλογές ( ΝΔ, Ελιά, Ποτάμι, ΚΚΕ, ΔΗΜΑΡ, ΛΑΟΣ, κ.α). Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ, οι ψεκασμένοι και οι Φασίστες της ΧΑ θέλουν εκλογές.

Αλήθεια αφού τόσο πολύ ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ Τσιπρας θέλουν τις εκλογές γιατί δεν καταθέτουν πρόταση μομφής κατά της Κυβέρνησης;

Ελπίζουμε κάποια στιγμή ο κ Τσιπρας να συνέλθει και αντί να βγάζει πύρινους διχαστικούς λόγους να συμβάλει στην ενότητα και τη συνεργασία του ελληνικού λαού.




Απάντηση του Τέρενς Κουίκ στο δελτίο τύπου του Γιώργου Παυλίδη

Ο Βουλευτής Επικρατείας Τέρενς Κουίκ και Eπικεφαλής του Συνδυασμού εθνικού σκοπού ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, στέλνει την εξής δημόσια – ανοικτή επιστολή στον νέο Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Γιώργο Παυλίδη:

«Αγαπητέ Γιώργο,

Τα στελέχη του Συνδυασμού μας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, μου κοινοποίησαν μία ανακοίνωση που εξέδωσε το δικό σου Γραφείο Τύπου και η οποία με αφορά.

Σε παρακαλώ, μην το πάρεις προσωπικά, αλλά σήμερα έχω σοβαρότερες δουλειές να κάνω εδώ στο Κοινοβούλιο, με νέα νομοσχέδια που αφορούν και την παραμεθόρια περιοχή μας, από το να χάσω πολύτιμη ώρα και να ασχοληθώ με την απάντηση.

Μην ανησυχείς, πάντως… Αύριο – μεθαύριο οπωσδήποτε θα βρω λίγο χρόνο και κάτι θα βρεθεί να σου γράψω, εγώ προσωπικά. Δεν θα σε ξεχάσω…

Φιλικά
Τέρενς
Υ.Γ.: Ισχύουν τα τηλεφωνικά και ειλικρινή συγχαρητήριά μου για την εκλογή σου. Ισχύει ότι θα σε βοηθήσω τα μέγιστα για να πάει μπροστά, με ΣΩΣΤΕΣ αποφάσεις και δράσεις αυτή η ευλογημένη ακριτική Περιφέρεια. Δίπλα σου και ως Περιφερειακός Σύμβουλος και ως Βουλευτής. Χωρίς αμφίπλευρους εγωισμούς, θα είναι χρήσιμη η παρουσία μου και στο Κοινοβούλιο και στα Υπουργεία. Ας το εκμεταλλευτούμε…

Αρκεί να συνηθίσεις ότι θα μιλάω φωναχτά και με σταράτες προκαταβολικές κουβέντες που θα κάνουν πεντακάθαρη και διαυγή (στα μάτια των πολιτών) την συνεργασία μας.

Ελπίζω να τα πούμε σύντομα και από κοντά.




Δρομολογούνται σαρωτικές αλλαγές στους μισθούς του Δημοσίου

Υπέρ της εφαρμογής συστήματος αμοιβών βάσει της απόδοσης των δημοσίων λειτουργών, τάσσεται ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, με έγγραφό του, που διαβιβάστηκε στη Βουλή, και σημειώνει ότι εφόσον εφαρμοστεί προσεκτικά και σχεδιασμένα ένα τέτοιο σύστημα θα μπορέσει να συμβάλει σημαντικά στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των δημοσίων υπηρεσιών και φορέων.

«Η εφαρμογή ενός προσεκτικά σχεδιασμένου, δυναμικού και ευέλικτου, προσαρμοσμένου στην ελληνική δημοσιονομική πραγματικότητα, αλλά και βασισμένου στα βέλτιστα παραδείγματα που τηρούνται στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα διεθνώς, συστήματος αμοιβών βάσει απόδοσης των δημοσίων λειτουργών μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των δημοσίων υπηρεσιών και φορέων» είναι η άποψη που διατυπώνει ο υπουργός Οικονομικών.

Τη θέση του αυτή διατυπώνει ο κ. Στουρνάρας με αφορμή μια ερώτηση που είχε κατατεθεί από τους ανεξάρτητους βουλευτές Γιάννη Κουράκο και Νίκο Νικολόπουλο και με την οποία ζητούσαν από τον κ. Στουρνάρα να απαντήσει αν στον γενικό γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, Χάρη Θεοχάρη, καταβάλλεται bonus.

Στο απαντητικό του έγγραφο ο υπουργός Οικονομικών παραθέτει τα στοιχεία που αφορούν στο μισθολογικό κόστος του γενικού γραμματέα Εσόδων και διευκρινίζει ότι πέραν των 4.750 ευρώ (σσ είναι οι αποδοχές του από βασικό μισθό, επίδομα θέσης και έξοδα παράστασης) δεν καταβάλλεται επί πλέον καμία άλλη αμοιβή, όπως ορίζεται από τον Ν. 4093/2012 και την υποπαράγραφο Ε2 (εδάφιο 6β).

Πρόκειται για τη διάταξη που αναφέρει ότι «με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μπορεί να προβλέπεται ετήσια ειδική ανταμοιβή (bonus) του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων ως ποσοστό επί των εισπράξεων της Γενικής Γραμματείας που υπερβαίνουν τον ετήσιο στόχο».

Οι δύο βουλευτές στην ερώτησή τους είχαν επισημάνει ότι η συγκεκριμένη διάταξη που κινείται στο πλαίσιο της κινητροδότησης για την αύξηση εσόδων από φόρους, μεταλλάσσει το θεσμικό ρόλο της θέσης του Γενικού Γραμματέα Εσόδων.




Η… αργκό των εκλογών: Τι σημαίνουν οι φράσεις «θα το ρίξω δαγκωτό» και «τον μαύρισαν»;

Η λέξη ψήφος, αρχικά, προσδιόριζε τη μικρή λεία πέτρα (από εδώ και το ψηφιδωτό) την οποία χρησιμοποιούσαν για την καταμέτρηση εκλογικών προτιμήσεων. Τα πρώτα ψηφοδέλτια χρησιμοποιήθηκαν στις Δημοτικές εκλογές του 1914. Μέχρι τότε σε κάθε εκλογικό τμήμα υπήρχαν τόσες κάλπες όσοι υποψήφιοι.

Η κάθε κάλπη χωριζόταν εσωτερικά σε δύο μέρη που αντιστοιχούσαν, εξωτερικά, σε δύο χρώματα, το άσπρο (θετική ψήφος) και το μαύρο (αρνητική ψήφος). Από εδώ και η φράση «τον μαύρισαν».

Ο ψηφοφόρος έπρεπε να περάσει απ΄ όλες τις κάλπες και να πάρει από τον κάθε υπάλληλο, που στεκόταν μπροστά από κάθε κάλπη, το σφαιρίδιο. Ο κάθε υπάλληλος φώναζε δυνατά το όνομα του υποψήφιου. Ο ψηφοφόρος καταψήφιζε ρίχνοντας σε όλες τις κάλπες την ψήφο στο μαύρο τμήμα, ενώ , μόνο, σε μία έριχνε το σφαιρίδιο στη λευκή. Για να γνωρίζουν τον ακριβή αριθμό των «δικών τους» και να αποφύγουν λαθροχειρίες η θετική ψήφος ήταν, συνήθως, δαγκωμένη, για να αναγνωρίζεται στην καταμέτρηση. Από εδώ και η φράση «θα το ρίξω δαγκωτο»




Έγγραφο Στουρνάρα: Προτείνει τη σύνδεση της αμοιβής των δημοσίων υπαλλήλων με την απόδοσή τους

Υπέρ της εφαρμογής συστήματος αμοιβών βάσει της απόδοσης των δημοσίων λειτουργών, τάσσεται ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, με έγγραφό του, που διαβιβάστηκε στη Βουλή, και σημειώνει ότι εφόσον εφαρμοστεί προσεκτικά και σχεδιασμένα ένα τέτοιο σύστημα θα μπορέσει να συμβάλει σημαντικά στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των δημοσίων υπηρεσιών και φορέων.

«Η εφαρμογή ενός προσεκτικά σχεδιασμένου, δυναμικού και ευέλικτου, προσαρμοσμένου στην ελληνική δημοσιονομική πραγματικότητα, αλλά και βασισμένου στα βέλτιστα παραδείγματα που τηρούνται στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα διεθνώς, συστήματος αμοιβών βάσει απόδοσης των δημοσίων λειτουργών μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των δημοσίων υπηρεσιών και φορέων» είναι η άποψη που διατυπώνει ο υπουργός Οικονομικών.

Τη θέση του αυτή διατυπώνει ο κ. Στουρνάρας με αφορμή μια ερώτηση που είχε κατατεθεί από τους ανεξάρτητους βουλευτές Γιάννη Κουράκο και Νίκο Νικολόπουλο και με την οποία ζητούσαν από τον κ. Στουρνάρα να απαντήσει αν στον γενικό γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, Χάρη Θεοχάρη, καταβάλλεται bonus.

Στο απαντητικό του έγγραφο ο υπουργός Οικονομικών παραθέτει τα στοιχεία που αφορούν στο μισθολογικό κόστος του γενικού γραμματέα Εσόδων και διευκρινίζει ότι πέραν των 4.750 ευρώ (σσ είναι οι αποδοχές του από βασικό μισθό, επίδομα θέσης και έξοδα παράστασης) δεν καταβάλλεται επί πλέον καμία άλλη αμοιβή, όπως ορίζεται από τον Ν. 4093/2012 και την υποπαράγραφο Ε2 (εδάφιο 6β).

Πρόκειται για τη διάταξη που αναφέρει ότι «με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μπορεί να προβλέπεται ετήσια ειδική ανταμοιβή (bonus) του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων ως ποσοστό επί των εισπράξεων της Γενικής Γραμματείας που υπερβαίνουν τον ετήσιο στόχο».

Οι δύο βουλευτές στην ερώτησή τους είχαν επισημάνει ότι η συγκεκριμένη διάταξη που κινείται στο πλαίσιο της κινητροδότησης για την αύξηση εσόδων από φόρους, μεταλλάσσει το θεσμικό ρόλο της θέσης του Γενικού Γραμματέα Εσόδων.




Δήμαρχος Μπέος κατά Κιμούλη, Νταλάρα, Φασουλή και “προοδευτικών δυνάμεων”

Με ποσοστό 53,13% εξελέγη τελικά νέος δήμαρχος Βόλου ο Αχιλλέας Μπέος, ο οποίος στην πρώτη του ομιλία εν μέσω επευφημιών από τους ψηφοφόρους του, υποστήριξε πως έδωσε σκληρή μάχη έχοντας απέναντί του ένα ολόκληρο σύστημα.
Σύμφωνα με τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο “οι άνθρωποι των δήθεν προοδευτικών δυνάμεων, της δήθεν κουλτούρας και της τέχνης, οδήγησαν τη χώρα στον εξευτελισμό”. Μάλιστα είπε χαρακτηριστικά πως “αυτοί κλέβανε τόσα χρόνια για να παίρνουν οι άνθρωποι της τέχνης και των γραμμάτων, ο κάθε αποτυχημένος Νταλάρας και Κιμούλης… “.
-Οι άνθρωποι λέει των προοδευτικών δυνάμεων, της δήθεν κουλτούρας, των γραμμάτων, της τέχνης και της πουτάνας της αρπαχτής. Αυτοί οι άνθρωποι που οδήγησαν αυτήν τη χώρα σε αυτό τον ξεφτυλισμό και αυτόν τον λαό… Αυτά που κλέβανε τόσα χρόνια αυτοί για να παίρνουν οι άνθρωποι της Τέχνης και των γραμμάτων… ο κάθε αποτυχημένος Νταλάρας και Κιμούλης… Ξεχάσανε να φωνάξουν τον Φασουλή να τους κάνει καμία δήλωση υποστήριξης… Να ξέρατε πόσα εκατομμύρια έχουν πάρει αυτοί από το Υπουργείο Πολιτισμού, αυτοί οι κοπρίτες στην υγειά όλων εμάς… γιατί θεωρούσανε ότι είναι μουσικοί, συνθέτες, άνθρωποι των γραμμάτων και της Τέχνης και εμείς είμαστε οι εργάτες τα κορόιδα οι απλοί άνθρωποι. Έτσι λειτουργούσαν τόσα χρόνια… και ελέγχανε το σύστημα και τώρα τους ενοχλεί. Αυτή είναι η αλήθεια. Σήμερα όλη η Ελλάδα από το δημοκρατικό Βόλο, από το Βόλο της πραγματικής κουλτούρας παίρνει ένα μήνυμα να αλλάξει τα δρώμενα όλης της χώρας.
Γιατί 40 χρόνια αυτοί έκαναν αυτό που κάναν στην πατρίδα μας… … Για μάς η Τέχνη και η Μουσική είναι οι άνθρωποι που μας διασκεδάζουνε, αλλά ποτέ δεν περάσανε να πάρουνε τον ιδρώτα σας από το Υπουργείο Πολιτισμού. Είναι ο Καρράς, ο κουμπάρος μου. Είναι πως λέμε “Της Πάολας θα γίνει”, είναι ο Ρέμος, είναι ο Παντελίδης, ο Οικονομόπουλος που τους πληρώνουμε εμείς και δεν πήραν ποτέ τον ιδρώτα σας. Σε αντίθεση με τον κάθε Νταλάρα και Κουμούλη (προφανώς εννοεί τον Κιμούλη) και Φασουλή Αυτή την Ελλάδα δημιουργήσανε όλοι αυτοί. Εμείς θα την αλλάξουμε λοιπόν”




Απίστευτο ντέρμπι στη Μεσσήνη | Ο δήμαρχος θα βγει από το Πρωτοδικείο

Μια απίστευτη εκλογική βραδιά έζησαν την Κυριακή (25/05) στη Μεσσήνη, καθώς η αναμέτρηση των δύο υποψήφιων δημάρχων, που είχαν περάσει στον δεύτερο γύρο, δεν είχε νικητή.
Το ντέρμπι ξεκίνησε από νωρίς, αφού με το άνοιγμα κιόλας των πρώτων ψηφοδελτίων, οι δύο υποψήφιοι Στάθης Αναστασόπουλος και Γιώργος Τσώνης εναλλάσσονταν στην πρωτοπορία. Τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας (26/05) και ενώ είχε γίνει η καταμέτρηση στα 101 από τα 102 τμήματα, ο κ. Αναστασόπουλος ήταν μπροστά με 77 ψήφους διαφορά.
Λίγη ώρα αργότερα, η δικαστική αντιπρόσωπος ενημέρωσε ότι στο τελευταίο τμήμα ο κ. Τσώνης είχε πάρει 76 παραπάνω ψήφους από τον αντίπαλό του, κάτι που σήμαινε ότι ο κ. Αναστασόπουλος εκλεγόταν δήμαρχος με μία ψήφο διαφορά.
Ακολούθησαν οι γνωστές πανηγυρικές δηλώσεις για τη νίκη, την ίδια ώρα που στο αντίπαλο στρατόπεδο επικρατούσε εκνευρισμός και απογοήτευση.
Όλα άλλαξαν τα ξημερώματα, όταν έσκασε σαν βόμβα η είδηση ότι το αποτέλεσμα ενός τμήματος είχε μεταφερθεί λάθος στο τηλεγράφημα και ο κ. Αναστασόπουλος είχε μία ψήφο λιγότερη. Έτσι προέκυψε η ισοπαλία, με τους δύο υποψήφιους να λαμβάνουν από 9.236 ψήφους ο καθένας.
Οι διαφορές τους θα λυθούν οριστικά και αμετάκλητα από το Πρωτοδικείο.




Σκέψεις για ανασχηματισμό και κατάργηση μπόνους των 50 εδρών φέρνει το εκλογικό αποτέλεσμα

Το εκλογικό αποτέλεσμα φέρνει ανακατατάξεις στο κυβερνητικό στρατόπεδο
Τα αποτελέσματα της ευρωκάλπης αλλά τα αποτελέσματα των περιφερειακών εκλογών δεν έφεραν μόνο ανακατατάξεις στο πολιτικό, όπως όλα δείχνουν θα φέρουν ανακατάταξη και στο κυβερνητικό στρατόπεδο με έναν σαρωτικό ανασχηματισμό «ανανέωσης και αναζωογόνησης του κυβερνητικού σχήματος» όπως σημειώνει σήμερα ανώτατο κυβερνητικό στέλεχος.

Η ημερομηνία του ανασχηματισμού πρέπει να αναζητηθεί μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου. Επισπεύδων για τον ανασχηματισμό εμφανίζεται ο Ευάγγελος Βενιζέλος ο οποίος, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα απαιτήσει αυξημένη παρουσία στελεχών της Ελιάς-ΠΑΣΟΚ στο νέο κυβερνητικό σχήμα. Πιθανότατα σήμερα το απόγευμα θα γίνει η πρώτη μετά τις εκλογές συνάντηση Σαμαρά Βενιζέλου όπου θα οριστικοποιηθεί ο χρόνος και ο τρόπος του ανασχηματισμού.

Κατάργηση του μπόνους των 50 εδρών στην ατζέντα Σαμαρά-Βενιζέλου
Το θέμα της κατάργησης του εκλογικού μπόνους των 50 εδρών «στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης αναλογικότητας» θα περιλαμβάνεται στην ατζέντα της συνάντησης που θα έχουν το απόγευμα της Πέμπτης ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με τον αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο, σύμφωνα με πηγές της Χαριλάου Τρικούπη.

Η επίσημη συνάντηση -η πρώτη μετά την εκλογική αναμέτρηση για το Ευρωκοινοβούλιο και την αυτοδιοίκηση- θα πραγματοποιηθεί στις 6 το απόγευμα, αφού ο πρωθυπουργός γίνει νωρίτερα δεκτός από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.

Οι κ.κ. Σαμαράς και Βενιζέλος αναμένεται να ταξιδέψουν μαζί την Τρίτη τις Βρυξέλλες όπου ο πρωθυπουργός θα συμμετάσχει στο δείπνο εργασίας αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων και στη Σύνοδο Κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος.




Κόντρα Ψαριανού – Μαχαίρα | Εμφύλιος στη ΔΗΜΑΡ μετά την εκλογική συντριβή

Κάθε πολιτικό πρόσωπο μεταφέρει το ήθος και την αισθητική του, απάντησε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΔΗΜΑΡ Χρήστος Μαχαίρας στον Γρηγόρη Ψαριανό, ο οποίος άσκησε δριμεία κριτική στον Φώτη Κουβέλη για το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών.

Μιλώντας στον Βήμα 99,5 ο Γρ.Ψαριανός είπε ότι «θα είναι κρίμα ο χώρος της Ανανεωτικής Αριστεράς να πεθάνει στα χέρια του Φώτη Κουβέλη, ο οποίος έχει κάνει τον τελευταίο καιρό λάθος πολιτικές επιλογές».
Είπε ακόμη πως ο Φώτης Κουβέλης αντιμετωπίζει τη ΔΗΜΑΡ ως κόμμα «απολύτως προσωποπαγές».
Απαντώντας στις παραπάνω δηλώσεις ο Χρήστος Μαχαίρας δήλωσε μέσω του Βήμα 99,5 ότι η ανασυγκρότηση του χώρου της Ανανεωτικής Αριστεράς δεν πρόκειται να γίνει «ούτε με κραυγές ούτε με ύβρεις», αλλά μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες.

Δεν άφησε αναπάντητη και την προσωπική αιχμή σε βάρος του από τον Γρηγόρη Ψαριανό πως μπήκε από το παράθυρο μόλις είδε φως στη ΔΗΜΑΡ.

«Δεν υπήρχε κανένα φως, γιατί είχε φροντίσει να σπάσει όλες τις λάμπες. Κάνουμε αγώνα για να ξαναβάλουμε φως» ήταν το αιχμηρό σχόλιο του κ. Μαχαίρα.

Δήλωσε επίσης, πως είναι προφανές ότι υπάρχει πολιτικό θέμα στη ΔΗΜΑΡ, το οποίο «το δημιουργούν δηλώσεις που κινούνται έξω από τη λογική του χώρου μας», ο οποίος μπορεί να υπέστη ένα πλήγμα, αλλά πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σταθεί πάλι στα πόδια του.




Το “ευχαριστώ” του νεοεκλεγέντα Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Θόδωρου Μαρκόπουλου

Ο εκλεγείς στη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θόδωρος Μαρκόπουλος, με δελτίο τύπου που εξέδωσε ευχαρίστησε όσους τον εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους στις περιφερειακές εκλογές τονίζοντας πως δεν είναι ώρα για λόγια αλλά για δουλειά. Αναλυτικά ο κ. Μαρκόπουλος δήλωσε:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πολίτες της Καβάλας και του Νομού Καβάλας που, με την ψήφο τους, βοήθησαν να γυρίσει σελίδα η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Πρώτος στόχος μας είναι να κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να ζωντανέψει ο θεσμός της Περιφέρειας για να καταστεί χρήσιμος για όλους τους πολίτες.

Δεν είναι ώρα για πολλά λόγια, είναι ώρα για δουλειά, προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας προς όφελος της περιοχής μας και όλων των πολιτών.

Τέλος, ευχαριστίες οφείλονται σε όσους εθελοντικά συντέλεσαν στην προεκλογική προσπάθεια της Περιφερειακής Αναγέννησης.»
Ο νεοεκλεγείς στη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θόδωρος Μαρκόπουλος θα αναλύσει αύριο βράδυ στις 8 στην εκπομπή ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ με τον Σάκη Κολυβά το όραμα και τους στόχους του για τη νέα διοίκηση στην περιφέρεια μας.




Δεν διαψεύδει τα περί παραίτησης ο Α. Γρανάς | Δεν μας στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ όπως οι ΑΝ.ΕΛ. τον Παυλίδη

Ο αντιπεριφερειάρχης Αρχέλαος Γρανάς εξετάζει το ενδεχόμενο να παραιτηθεί από τη θέση του περιφερειακού συμβούλου, της αντιπολίτευσης, ενόψει της νέας θητείας του περιφερειακού συμβουλίου, το Σεπτέμβρη.
Σκέφτεται να επανέλθει στο νοσοκομείο Καβάλας ως γιατρός, δίνοντας την ευκαιρία με την παραίτησή του, ν΄ αντικατασταθεί από νεότερο στέλεχος της παράταξης. – αναπληρωματικός πρώτος είναι ο Γιώργος Γερομάρκος – από έναν άνθρωπο που θα έχει τη διάθεση ν΄ ασχοληθεί περαιτέρω με την περιφερειακή αυτοδιοίκηση. Ο ίδιος πάντως δεν επιβεβαιώνει αλλά και δεν διαψεύδει τίποτα από τα παραπάνω εξηγώντας πως έχει το χρόνο να συζητήσει με την παράταξη για το μέλλον του στην αυτοδιοίκηση.

Μιλώντας για το αποτέλεσμα των επαναληπτικών εκλογών, ο κ. Γρανάς αφήνει εμμέσως πλην σαφώς για τη στάση που κράτησε ο ΣΥΡΙΖΑ, που όπως εκτιμά δεν ψήφισε υπέρ της παράταξης Γιαννακίδη εκφράζοντας το παράπονο πως ο συνδιασμός Παυλίδη στηρίχθηκε και από τους ΑΝ.ΕΛ και από την Ελληνική Αυγή.




Επανακαταμέτρηση στα ψηφοδέλτια της πρώτης Κυριακής για το Δήμο Παγγαίου | Ακολουθούν ενστάσεις;

Από το πρωί βρίσκονται στο Πρωτοδικείο Καβάλας ο Γιάννης Φιλόσογλου με υποψήφιους του αλλά και εκπρόσωποι του Φίλιππου Αναστασιάδη. Κάνουν έλεγχο στα ψηφοδέλτια της πρώτης Κυριακής.
Όπως καταλαβαίνουμε λοιπόν στον «αέρα» παραμένει το εκλογικό αποτέλεσμα στον δήμο Παγγαίου, καθώς αίτημα επανακαταμέτρησης ετοιμάζονται να καταθέσουν και οι Αναστασιάδης-Φιλόσογλου.
Ένσταση πρόκειται να καταθέσει ο Βασίλης Ξουλόγης, σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του δημάρχου Παγγαίου, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία επικύρωσης του εκλογικού αποτελέσματος της δεύτερης Κυριακής στον δήμο Παγγαίου από το πρωτοδικείο Καβάλας, κάτι που αναμένεται να συμβεί σήμερα ή το αργότερο το πρωί της Τετάρτης.
Πάντως σήμερα στο Πρωτοδικείο παρόντες ήταν οι κ. Αναστασιάδης και Φιλόσογλου που παρακολουθούσαν την διαδικασία επανακαταμέτρησης με τον κ. Αναστασιάδη να αρνείται να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο. Ο κ. Φιλόσογλου από τη πλευρα του υποστηρίζει πως ο κ. Ξουλόγης ετοιμάζει ένσταση και αν την καταθέση ένσταση θα καταθέσει και ο ίδιος.




Ανησυχία για τα συντριπτικά ποσοστά του μειονοτικού Κόμματος Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας (DEB) στη Θράκη

Μολονότι δεν οδήγησε στην εκλογή ευρωβουλευτή αποτέλεσε κατά κοινή ομολογία επίδειξη δύναμης. Ο λόγος για τις επιδόσεις του μειονοτικού Κόμματος Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας (DEB) το οποίο ξαναπιάνει το νήμα της αυτόνομης καταγραφής του μουσουλμανικού στοιχείου της Θράκης από εκεί που το είχε αφήσει τη δεκαετία του ΄90 ο σχηματισμός “Εμπιστοσύνη” του μακαρίτη Αχμέτ Σαδίκ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, με καταμέτρημένο το 95,43% των ψήφων σε όλη την Επικράτεια, το DEB κατατάσσεται 16ο πανελλαδικά, με ποσοστό 0,78% και 42.466 ψήφους. Όμως στην εκλογική περιφέρεια Ροδόπης κατατάσσεται πρώτο με 41,68% και 25.856 ψήφους – και ακολουθούν η ΝΔ με 16,41%, ο ΣΥΡΙΖΑ με 10,83%, η Χρυσή Αυγή με 6,26%, η Ελιά με 5,53%, το Ποτάμι με 3,17% κ.ο.κ. Ομοίως στην εκλογική περιφέρεια Ξάνθης το DEB αποσπά την πρωτιά με 26,03% και 15.3000 ψήφους (ακολουθούν η ΝΔ με 17,52%, ο ΣΥΡΙΖΑ με 17,10%, η Ελιά με 6,93%, η Χρυσή Αυγή με 6,91%, το Ποτάμι με 4,83%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 3,58% κ.ο.κ.

Άλλες εκλογικές περιφέρειες στις οποίες παρουσιάσθηκε το ψηφοδέλτιο του DEB και είχαν κάποιο αξιοσημείωτο αποτέλεσμα είναι του Έβρου (1,41% και 1.148 ψήφοι), της Δράμας (0,04% και 25 ψήφοι), της Καβάλας (0,06% και 53 ψήφοι) και… της Φθιώτιδας ( 0,02% και 17 ψήφοι). Παρά τις ευκαιρίες που έδινε πάντως η φύση των ευρωεκλογών το ψηφοδέλτιο του DEB δεν είχε καμία διείσδυση στη μειονότητα της Δωδεκανήσου (0,02% και 15 ψήφοι) ή στο Λεκανοπέδιο.

Στη Θράκη, πάντως η κυριαρχία του μειονότητας ήταν συνθλιπτική, βοηθούσης της ολόπλευρης στήριξης του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής, των παράτυπων μουφτειών, των μειονοτικών αιρετών στους Δήμους, σωματείων κτλ. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με όσα δημοσιεύονται στον Τύπο της περιοχής, άνθρωποι του Προξενείου όργωναν τα Πομακοχώρια χορηγώντας χρηματικά βοηθήματα για άμεσες ανάγκες των κατοίκων, ενώ τουλάχιστον 4.000 μειονοτικοί που σπουδάζουν ή εργάζονται στην Τουρκία, επέστρεψαν με μισθωμένα λεωφορεία για να ασκήσουν το εκλόγικό τους δικαίωμα. Η προεκλογική εκστρατεία διεξήχθη σε μεγάλο βαθμό στην οδό μεταξύ… Κήπων και Κωνσταντινούπολης, όπου αφίσες και πινακίδες υπενθύμιζαν την εκλογική μάχη του DEB.




Δεύτερο κόμμα η Χρυσή Αυγή στις κάλπες των αστυνομικών

Σε δεύτερο κόμμα με ποσοστά που αγγίζουν ή ξεπερνούν το 20% αναδεικνύεται η Χρυσή Αυγή στα εκλογικά τμήματα που ψήφισαν οι ετεροδημότες αστυνομικοί σύμφωνα με δημοσιεύματα που έχουν κατακλύσει τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.

Ενδεικτικά, στα τμήματα της Αθήνας με κωδικό 1024, 1025 και 1028 όπου ψήφισαν αστυνομικοί από τη Διεύθυνση Άμεσης Δράσης, η Χρυσή Αυγή αναδείχθηκε δεύτερο κόμμα συγκεντρώνοντας ποσοστά 20,81%, 23,77% και 19,51% αντίστοιχα. Και στα τρία τμήματα, πρώτο κόμμα αναδείχθηκε η Νέα Δημοκρατία με οριακή πάντως διαφορά που κυμαίνεται από 0,27% έως 1,64% και τρίτο ο ΣΥΡΙΖΑ.
Γι’ αυτό το φαινόμενο μίλησε σήμερα στην πρωινή εκπομπή του MEGA ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων Χρήστος Φωτόπουλος.

«Ο θεσμός της αστυνομίας πρέπει να μας απασχολεί. Αυτοί που έχουν τις τύχες της ΕΛ.ΑΣ. στα χέρια τους δεν ενδιαφέρονται», είπε ο κ. Φωτόπουλος.

Ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ έκανε έκκληση να μην έχουν στο περιθώριο τους αστυνομικούς, γιατί διαφορετικά τα φαινόμενα αυτά θα αυξηθούν.

«Έχουμε κάνει προτάσεις για να αντιμετωπιστεί το ζήτημα. Τους αστυνομικούς, όμως, τους έχουν “του κλώσου και του μπάτσου”», ανέφερε και τόνισε ότι δεν δικαιολογεί κανένα αστυνομικό που ψήφισε Χρυσή Αυγή. «Εφόδια δεν δίνουμε στους αστυνομικούς. Ο αγώνας μας αυτός είναι να μην υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα», σημείωσε ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ τονίζοντας ότι ο καθένας με την ψήφο του περνά μηνύματα.
Πάντως ο πρόεδρος του σωματείου Αστυνομικών Υπαλλήλων Καβάλας Ν. Ίμβρος κάνει λόγο για συντονισμένη στοχοποίηση των αστυνομικών της χώρας ως Χρυσαυγήτες ώστε να βρεθούν εξιλαστήρια θύματα για την εξάπλωση του φαινομένου της ακροδεξιάς.

Yψηλά ποσοστά για την Χρυσή Αυγή στις φυλακές της χώρας

Σε υψηλά ποσοστά κυμάνθηκε η ψήφος προς τη Χρυσή Αυγή στα σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας, μαλιστά σε αρκετές περιπτώσεις ήταν πρώτο κόμμα με ποσοστά έως και 30%.

Σύμφωνα με το Έθνος της Τρίτης, στο Μαλανδρίνο η ΧΑ έλαβε 31,75%, ακολουθεί ο ΣΥΡΙΖΑ και το Κόμμα Ελλήνων Κυνηγών. Πιο συντριπτικό το ποσοστό στην Άμφισσα όπου η ΧΑ έλαβε σχεδόν 29% και ακολουθούν ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ με ποσοστά της τάξης του 15%.

Πρώτο κόμμα και στη φυλακή Χερσονήσου Κρήτης με 23,97% και ακολουθεί η ΝΔ με πέντε μονάδες διαφορά.

Στις φυλακές Κορυδαλλού λειτούργησαν πέντε εκλογικά τμήματα. Στο εκλογικό τμήμα που κρατούνται ο αρχηγός και οι βουλευτές της πρώτη ήρθε η ΝΔ με 31,82%, ενώ η ΧΑ έλαβε 20,45%.
Στο ψυχιατρείο των φυλακών Κορυδαλλού ο ΣΥΡΙΖΑ έλαβε 44 ψήφους, η ΧΑ 13, η ΝΔ 12, η Κοινωνία Αξιών 3, Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας και Παναθηναϊκό Κίνημα από 2.

Στον Δομοκό πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ με 58,8% και ακολουθεί η ΧΑ με 17,65%.

Τέλος, στη φυλακή της Κω πρώτο κόμμα ήρθε Το Ποτάμι, ενώ στις φυλακές Νιγρίτας, που βρέθηκαν ατο επίκεντρο με αφορμή το θάνατο από βασανιστήρια του Ι.Καρέλι, οι κρατούμενοι ανέδειξαν πρώτο κόμμα τον ΣΥΡΙΖΑ, δεύτερη η ΝΔ και τρίτη η ΧΑ.




Αντισυνταγματικός ο νόμος για αυτόφωρο για χρέη άνω των 5.000 ευρώ

Με απόφασή του το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Κατερίνης έκρινε πως ο Ν. 3493/ 2011 που προβλέπει αυτόφωρο για όσους οφείλουν το Δημόσιο περισσότερα από 5.000 ευρώ είναι αντισυνταγματικός και αντίκειται στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

Η απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου θα αποκτήσει αυξημένη ισχύ αν επικυρωθεί από το Εφετείο.




Το ΠΑΣΟΚ δεν βάζει πλέον βέτο για την υπουργοποίηση Βορίδη

Από τον Μάκη Βορίδη φαίνεται ότι θα ξεκινήσει ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης, στον οποίο αναμένεται να προχωρήσει εντός του Ιουνίου ο Αντώνης Σαμαράς, και μετά από σχετική συζήτηση με τον Ευάγγελο Βενιζέλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες των “Υστερόγραφων”, στον απόηχο και του αποτελέσματος των ευρωεκλογών και της αναμέτρησης για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, το ΠΑΣΟΚ δεν θέτει πλέον βέτο για τη συμμετοχή του Μάκη Βορίδη στην κυβέρνηση, κάτι που σημαίνει ότι ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας θα βρίσκεται στο νέο υπουργικό σχήμα.

Σημειώνεται ότι το καλοκαίρι του 2012, όταν σχηματίστηκε η κυβέρνηση Σαμαρά με τη συμμετοχή του ΠΑΣΟΚ και της Δημοκρατικής Αριστεράς, ο Μάκης Βορίδης είχε συναντήσει διπλό βέτο από τα δυο κόμματα της Κεντροαριστεράς, ενώ το καλοκαίρι του 2013, μετά την αποχώρηση της ΔΗΜΑΡ από το κυβερνητικό σχήμα, διατηρήθηκε το βέτο από το ΠΑΣΟΚ προς το άλλοτε κορυφαίο στέλεχος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού.




Αναβαθμίζεται και μπαίνει στην κυβέρνηση η Ασημακοπούλου

Η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου είναι από τα πρόσωπα που βρίσκονται στο μπλοκάκι του Αντώνη Σαμαρά, για συμμετοχή στο νέο κυβερνητικό σχήμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο Μέγαρο Μαξίμου υπάρχει απόλυτη ικανοποίηση για την παρουσία της Άννας Ασημακοπούλου στο πόστο της εκπροσώπου Τύπου του κόμματος, καθώς διακρίθηκε για τη μαχητικότητά της απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ, και δεν δίστασε να αντιπαρατεθεί με τα στελέχη της Κουμουνδούρου, ακόμη και στις πιο δύσκολες περιστάσεις.

Και στη Συγγρού άλλωστε, μόνο καλά λόγια ακούγονται για την Άννα Ασημακοπούλου και την παρουσία της στα γραφεία της κεντρικής διοίκησης του κόμματος.




Λοβέρδος και Αηδόνης ενσωματώνονται στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ

Η πλήρη ενσωμάτωσή του στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠαΣοΚ ανακοινώνει ο Ανδρέας Λοβέρδος.

Δύο μέρες μετά τις ευρωεκλογές ο κ. Λοβέρδος εξέφρασε την πρόθεσή του όπως είπε στο Βήμα να ενσωματωθεί πλήρως στην ΚΟ ΠαΣοΚ- Ελιά όπως την ονόμασε και μαζί με αυτόν ενσωματώνεται στην ΚΟ του ΠαΣοΚ, ο κ. Χρήστος Αηδόνης.

Επίσης ο κ. Λοβέρδος ανέφερε ότι γίνεται προσπάθεια και αρχίζουν συζητήσεις για την επανένταξη στην ΚΟ του ΠαΣοΚ δύο ακόμα βουλευτών που έχουν ανεξαρτητοποιηθεί τους Μάρκο Μπόλαρη και Μίμη Ανδρουλάκη.




Π. Πτερόπουλος | «Ένα μεγάλο ευχαριστώ από βάθος καρδιάς»

Οι ευχαριστίες του Πέτρου Πετρόπουλου προς την Δήμητρα Τσανάκα και όσους τον βοήθησαν κατά την διάρκεια του προεκλογικού Αγώνα, εκφράστηκαν μέσα από Δελτίου Τύπου που έστειλε στα ΜΜΕ, όπου ανέφερε αναλυτικά…

“H Δήμητρα Τσανάκα. ως άνθρωπος πρώτα από όλα, ενέπνευσε όλους εμάς, τους υποψηφίους του συνδυασμού «Ανάσα για το Δήμο Καβάλας», από το ήθος της, την εντιμότητα που την διακρίνει, την παλικαριά και τη μεγαλοσύνη της ψυχής της αλλά πάνω από όλα για την τεράστια αγάπη της για την πόλη μας, την Καβάλα, για τις εκλογές της 25ης Μαΐου.

Γνωρίζαμε ότι ο αγώνας θα ήταν άνισος όπως και τελικά αποδείχθηκε. Όμως μέσα στις καρδιές όλων μας, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου αλλά και τόσο στις εκλογές της πρώτης Κυριακής όσο και της Δεύτερης υπήρχε η αποφασιστικότητα, κυριαρχούσε η πίστη ότι η Καβάλα, γυρίζει σελίδα. Αποφασιστικότητα και πίστη που αντλούσαμε καθημερινά μέσα από την δύναμη που καθημερινά μας έδιναν χιλιάδες απλοί πολίτες σε όλο το Δήμο Καβάλας.

Η πίστη έγινε «φλόγα», η δίψα για προσφορά στην πόλη μας ώθηση και η νίκη τελικά ήταν περίτρανη για τη νεοεκλεγείσα Δήμαρχο Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα και ολόκληρο τον συνδυασμό «Ανάσα για το Δήμο Καβάλας». Από βάθος καρδιάς θα ήθελα να συγχαρώ προσωπικά τη Δήμητρα Τσανάκα για την τεράστια επιτυχία της, κυρίως δε να την ευχαριστήσω για την μεγάλη χαρά που μου έδωσε να συνεργαστώ μαζί της. Την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Θέλω παράλληλα να συγχαρώ ταυτόχρονα όλα τα μέλη του συνδυασμού «Ανάσα για το Δήμο Καβάλας», εκλεγμένα και μη για τον έντιμο και επίπονο αγώνα που έκαναν, για τα τεράστια ψυχικά τους αποθέματα και συμβάλαμε όλοι μαζί για τη μεγάλη νίκη. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για τη δύναμη που μου έδινε καθημερινά στο δύσκολο αγώνα που είχα να βγάλω σε πέρας και βέβαια εκείνους, τους απλούς πολίτες οι οποίοι στήριξαν την υποψηφιότητα του και την εκλογή μου στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας. Ενωμένοι θα προχωρήσουμε για να πάει η Καβάλα μας μπροστά.

Σας Ευχαρίστησα εκ των προτέρων, Τώρα σας Ευχαριστώ και εκ των υστέρων.

Πέτρος Β. Πετρόπουλος

Δημοσιογράφος
Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας”




“Το Ποτάμι” στην Προοδευτική Συμμαχία Σοσιαλιστών και Δημοκρατών

Οι δύο ευρωβουλευτές, που εξέλεξε “Το Ποτάμι” στις ευρωεκλογές της περασμένης Κυριακής θα ενταχθούν όπως έγινε γνωστό με Δελτίο Τύπου, ως ανεξάρτητοι συνεργαζόμενοι με την “Προοδευτική Συμμαχία των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών”.

Αυτό έγινε γνωστό μετά τη συνάντηση που είχαν το βράδυ της Δευτέρας οι 42 υποψήφιοι ευρωβουλευτές του Ποταμιού με τον Σταύρο Θεοδωράκη.

Στο Δελτίο Τύπου αναφέρεται αναλυτικά…

“Η συμμετοχή στη δεύτερη μεγαλύτερη ομάδα του ευρωκοινοβουλίου αυξάνει τις δυνατότητες δράσης για “Το Ποτάμι” στην Ευρώπη. Εκτός αυτών, στις διαπραγματεύσεις που προηγήθηκαν τις περασμένες εβδομάδες, οι Σοσιαλιστές και Δημοκράτες δεσμεύτηκαν ότι η αντιμετώπιση της ύφεσης και της ανεργίας στην Ελλάδα και στο Νότο συνολικά, θα βρίσκονται στις άμεσες πολιτικές τους προτεραιότητες.

Ταύτιση επικρατεί και στην εκτίμηση, ότι σε μια εποχή που η Ευρώπη έχει ανάγκη από ένα πραγματικό αντίβαρο στις συντηρητικές δυνάμεις, η “Προοδευτική Συμμαχία των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών” μπορεί να παίξει αυτό το ρόλο και ταυτόχρονα να συνεχίσει αποφασιστικά να αντιπαρατίθεται σε εθνικιστικές και ακροδεξιές απόψεις στην Ευρώπη.

Το Ποτάμι δεν θα ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Σοσιαλιστικό κόμμα και αναλυτικές ανακοινώσεις θα γίνουν μετά και την επίσημη ανακοίνωση του εκλογικού αποτελέσματος και την ανακήρυξη των ονομάτων των ευρωβουλευτών.

Ο Σταύρος Θεοδωράκης είχε τηλεφωνικές συνομιλίες με τον ηγέτη των Φιλελευθέρων Γκυ Φέρχοφσταντ και τον πρώην πρόεδρο των Πρασίνων Ντάνιελ κον Μπεντίτ, οι οποίοι και επικοινώνησαν μαζί του για να τον συγχαρούν για το εκλογικό αποτέλεσμα. Αφού τους ευχαρίστησε, τους διαβεβαίωσε ότι η επικοινωνία και ο διάλογος μαζί τους θα συνεχιστούν, καθότι είναι σύμμαχοι στην προσπάθεια για μια δίκαιη Ευρώπη.

Από το Γραφείο Τύπου
Το Ποτάμι”




Την άμεση παραίτηση Κουβέλη ζητά ο Ψαριανός

Την άμεση παραίτηση του Φώτη Κουβέλη από την προεδρία της ΔΗΜΑΡ ζήτησε το μεσημέρι της Τρίτης ο βουλευτής του κόμματος Γρηγόρης Ψαριανός. «Όφειλε να είχε ήδη παραιτηθεί, θέτοντας την παραίτησή του στη διάθεση των οργάνων του κόμματος, μετά το καταστροφικό αποτέλεσμα για τη ΔΗΜΑΡ [στις Ευρωεκλογές]», δήλωσε ο κ. Ψαριανός, στον Βήμα FM.

Πήγαν το κόμμα «στην ίδια κατηγορία με τους Κυνηγούς και κόμματα τύπου Πουλάω Οικόπεδα», σχολίασε ακόμη ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ και σημείωσε πως ο ίδιος θα παραμείνει στο κόμμα, αλλά θα συμμετέχει σε όλους τους πυρήνες και τις διαδικασίες ανασυγκρότησης της κεντροαριστεράς.

«Έπρεπε ο κ. Κουβέλης να είχε πάρει πρωτοβουλίες για την κεντροαριστερά τότε που είχε 6 με 6,5%, ενώ τώρα που έχει πάει στο 1%, την πρωτοβουλία την έχει ο [Ευάγγελος] Βενιζέλος», ανέφερε.

Παράλληλα, κατηγόρησε τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ ότι κάνει εσωτερικές διαπραγματεύσεις για να διασωθεί στην ηγεσία, ενόψει της συνεδρίασης των οργάνων την Παρασκευή, στην οποία ο κ. Ψαριανός μάλλον δεν θα λάβει μέρος.

Συνεχίζοντας, ο κ. Ψαριανός μίλησε για βουλευτές της ΔΗΜΑΡ που «κάνουν τσίου-τσίου» δίπλα από τον ΣΥΡΙΖΑ για να διασωθούν, εξαπολύοντας επίθεση εναντίον των Γιάννη Τσαμουργκέλη, Μαριλένα Κοππά και άλλων προσώπων που πήγαν στη ΔΗΜΑΡ από το ΠΑΣΟΚ, καθώς και σε πρόσωπα του στενού περιβάλλοντος Κουβέλη, όπως οι κ.κ. Χατζησωκράτης, Παπαθεοδώρου και Μαργαρίτη.




Δήλωση υποψηφίου Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Αρχέλαου Γρανά για το εκλογικό αποτέλεσμα

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς τους πολίτες της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στον Συνδυασμό μας, την «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ για την Ανατολική Μακεδονία & Θράκη», μετά από τριάμισι χρόνια προσπάθειας να δώσουμε περιεχόμενο στον θεσμό της αιρετής Περιφέρειας.

Τα πρώτα βήματα έγιναν. Προσπαθήσαμε να τακτοποιήσουμε τα ζητήματα λειτουργίας της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, δρομολογήσαμε την υλοποίηση των μεγάλων αναπτυξιακών έργων στην περιοχή μας, και δώσαμε αξία στη συνεργασία με τους θεσμικούς, κοινωνικούς και οικονομικούς φορείς του Νομού. Κυρίως όμως κάναμε πράξη τις αρχές της διαφάνειας, της χρηστής διοίκησης και της ισότιμης αντιμετώπισης των πολιτών και πορευθήκαμε με γνώμονα την αλήθεια και την ειλικρίνεια.

Οι πολίτες της Περιφέρειας αποφάσισαν. Από τη θέση πλέον της αντιπολίτευσης, θα είμαστε εποικοδομητικοί και γόνιμοι, γιατί τα προβλήματα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης δεν μπορούν να λυθούν χωρίς διάλογο με την κοινωνία και χωρίς τις απαραίτητες πολιτικές συναινέσεις, ώστε να διασφαλίσουμε το μέλλον της Περιφέρειάς μας.




Οι νέοι Δημοτικοί σύμβουλοι της Περιφεριακής Ενότητας Καβάλας

ΑΝΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ (ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΣΑΝΑΚΑ)
 
Δημοτική Ενότητα Καβάλας
ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΠΑΠΑΝΤΙΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΦΙΛΟΣΟΓΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΖΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΣΟΥΡΟΥΚΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΛΥΧΟΥΝΑΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΧΙΩΤΗ-ΠΡΑΣΣΑ ΚΥΡΙΑΚΗ(ΚΟΡΙΝΑ)
ΤΖΑΤΖΑΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΚΟΥΦΑΤΖΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΔΡΑΚΟΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΤΕΛΙΔΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ(ΑΚΗΣ)
ΤΟΥΛΚΙΔΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ
ΚΛΩΝΑΡΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ(ΧΑΡΗΣ)
ΤΣΑΝΑΚΤΣΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
 
Δημοτική Ενότητα Φιλίππων
ΚΑΛΑΝΤΑΡΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΜΠΟΝΙΑΣ ΖΗΣΗΣ
ΔΑΛΑΚΟΥΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΑΒΑΛΑ-ΦΙΛΙΠΠΟΙ: ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ (ΚΩΣΤΗΣ ΣΙΜΙΤΣΗΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Καβάλας
ΣΙΜΙΤΣΗΣ ΚΩΣΤΗΣ
ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ
ΠΑΠΠΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΜΟΥΡΙΑΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
 
Δημοτική Ενότητα Φιλίππων
ΤΣΟΧΑΤΑΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ – ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ(ΜΑΚΗΣ) ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
 
Δημοτική Ενότητα Καβάλας
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (ΜΑΚΗΣ)
ΒΑΡΒΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΤΑΚΗΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Φιλίππων
ΚΙΟΣΕΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΠΑΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Καβάλας
ΠΑΠΠΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΚΕΛΑΪΔΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
 
Δημοτική Ενότητα Φιλίππων
ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

 

ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΑΡΗΣ ΒΕΡΡΟΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Καβάλας
ΒΕΡΡΟΣ ΑΡΗΣ
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ

 

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ (ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΤΟΛΙΑΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Καβάλας
ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

 

Ε4 ΚΑΒΑΛΑΣ (ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΑΓΑΝΙΚΟΛΑΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Καβάλας
ΑΓΑΝΙΚΟΛΑΣ ΠΑΡΑΣΧΟΣ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ

 

ΝΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ (ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Ελευθερούπολης
ΜΠΟΣΜΠΟΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΤΣΑΚΑΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΟΡΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥΔΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ
ΚΑΛΑΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
 
Δημοτική Ενότητα Ορφανού
ΑΜΠΑΤΖΙΑ ΟΛΓΑ
ΓΚΕΝΤΣΟΓΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΟΥΤΟΥΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΑΡΑΝΤΑΓΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
 
Δημοτική Ενότητα Παγγαίου
ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
 
Δημοτική Ενότητα Ελευθερών
ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
ΜΗΤΡΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΙΤΩΝ
ΜΠΕΝΗ ΕΛΕΝΗ
ΜΙΣΣΙΡΙΑΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
 
Δημοτική Ενότητα Πιερέων
ΓΑΚΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΘΩΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

 

ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ (ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΟΥΛΟΓΗΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Ελευθερούπολης
ΞΟΥΛΟΓΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
 
Δημοτική Ενότητα Ορφανού
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΑ
 
Δημοτική Ενότητα Παγγαίου
ΜΑΛΑΚΟΖΗΣ ΒΑΡΣΑΜΗΣ
 
Δημοτική Ενότητα Ελευθερών
ΠΡΙΟΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΤΡΑΓΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
 
Δημοτική Ενότητα Πιερέων
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

 

ΠΑΓΓΑΙΟΥ ΔΥΝΑΜΙΣ (ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΙΛΟΣΟΓΛΟΥ)
 
Δημοτική Ενότητα Ελευθερούπολης
ΦΙΛΟΣΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
 
Δημοτική Ενότητα Ορφανού
ΚΕΡΑΜΙΔΑ-ΚΑΛΚΑΝΤΖΗ ΜΑΡΙΑΝ
 
Δημοτική Ενότητα Παγγαίου
ΚΑΖΑΝΤΖΟΓΛΟΥ ΘΩΜΑΣ
 
Δημοτική Ενότητα Ελευθερών
ΝΕΖΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΟΝΟΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Ελευθερούπολης
ΜΠΟΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
 
Δημοτική Ενότητα Ελευθερών
ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

 

ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΥ

 

ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ (ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Κεραμωτής
ΚΟΣΜΙΔΟΥ ΛΑΡΙΣΑ
ΜΑΥΡΟΘΑΛΑΣΣΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΧΑΤΖΗΓΕΡΑΚΟΥΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
 
Δημοτική Ενότητα Ορεινού
ΤΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
 
Δημοτική Ενότητα Χρυσούπολης
ΑΝΤΕΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΑΡΓΥΡΕΛΗ-ΔΗΜΗΤΡΑΚΕ ΕΛΕΝΗ
ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΑΛΣΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΣΑΒΒΑΪΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ
ΤΟΥΜΠΕΚΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΧΑΤΟΥΤΣΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΨΥΛΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ

 

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ (ΣΑΒΒΑΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Κεραμωτής
ΛΕΠΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΖΥΓΟΥΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΛΙΒΕΡΙΑΔΗΣ ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ(ΑΓΗΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Ορεινού
ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
 
Δημοτική Ενότητα Χρυσούπολης
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ
ΓΑΤΟΥΛΑ-ΑΔΑΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
ΜΕΡΜΕΛΕΓΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΠΕΤΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΕΣΤΟΥ (ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΜΠΕΡΙΑΔΗΣ)
 
Δημοτική Ενότητα Χρυσούπολης
ΑΜΠΕΡΙΑΔΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ
ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ

 

ΔΗΜΟΣ ΘΑΣΟΥ

 

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΑΣΟ (ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
 
ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΨΑΛΙΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΙΠΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΑΛΛΙΑΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΑΛΗ-ΝΙΚΗΤΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΒΑΣΙΛΟΥΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥΔΗΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ
ΣΟΦΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΛΑΦΑΔΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΑΤΕΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΠΕΤΑΜΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΓΕΡΑΚΟΥΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΒΛΑΧΟΜΑΝΩΛΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ

 

ΘΑΣΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΜΕΡΕΣΗΣ)
 
ΜΕΡΕΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΠΥΡΗΝΑΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
ΞΩΓΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΜΑΝΙΤΣΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΣΑΛΟΥΦΑ-ΣΩΤΗΡΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ

 

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ (ΜΗΝΑΣ ΒΛΑΣΤΑΡΗΣ)
 
ΒΛΑΣΤΑΡΗΣ ΜΗΝΑΣ
ΣΟΥΡΙΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΘΑΣΟΥ (ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΡΥΣΑΦΗΣ)
 
ΧΡΥΣΑΦΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΥΡΙΑΤΖΙΔΟΥ-ΠΑΠΑΝΑΡΕΤΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

 

ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΡΓΑ (ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ)
 
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ



«Συγχαρητήρια με χτυπήματα κάτω από τη μέση;…»

Ο νέος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης έμεινε έκπληκτος από το δελτίο τύπου του κ. Κουίκ, περί της τηλεφωνικής επικοινωνίας για τη διατύπωση συγχαρητηρίων προς αυτόν για την εκλογή του και πρόθεσης «συνεργασίας», το οποίο συνοδευόταν με αχαρακτήριστη επίθεση, με επίκληση επικοινωνιακά κατασκευασμένων επιζήμιων θέσεών του, περί χρυσού, ΕΟΖ κλπ.

Κατόπιν αυτού του τηλεφώνησε, για να του μεταφέρει την έντονη δυσαρέσκειά του και τη θέση ότι, «στον τόπο μας τα συγχαρητήρια και η πρόθεση συνεργασίας δεν συνοδεύονται με χτυπήματα κάτω απ’ τη μέση. Δεν είναι ανεκτές τέτοιες συμπεριφορές. Βρίσκονται εκτός της πολιτικής μας ηθικής».

Τέλος ο νέος Περιφερειάρχης διατυπώνει την ανησυχία του για τα φαινόμενα αχαλίνωτης κινδυνολογίας, απ’ όπου κι αν προέρχονται, που υπονομεύουν το κλίμα ασφάλειας στην περιοχή, το οποίο αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών.




Ο Βενιζέλος βάζει μπουρλότο στο πολιτικό σκηνικό

Την τακτική των επόμενων ημερών σχεδιάζουν στην κυβέρνηση μετά την ολοκλήρωση των ευρωεκλογών που ανέδειξε νικητή το ΣΥΡΙΖΑ με διαφορά 4 μονάδων. Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος θα συναντηθούν την Πέμπτη και σύμφωνα με πληροφορίες, φαίνεται ότι θα τεθεί στο τραπέζι και το θέμα της κατάργησης του εκλογικού μπόνους.

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος αξιοποιεί το ποσοστό της «Ελιάς» ως μια προσωρινή «ανάσα» και στο ΠΑΣΟΚ εκτιμούν ως «θετικό» το εκλογικό αποτέλεσμα. Όμως ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης προωθεί ήδη την κατάργηση του μπόνους των 50 εδρών στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης αναλογικότητας, προετοιμάζοντας το έδαφος για το ενδεχόμενο να αναδειχθεί ο ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κόμμα και στις εθνικές εκλογές. 

Σύμφωνα με τον εκλογικό νόμο, το πρώτο σε σταυρούς κόμμα λαμβάνει μπόνους 50 εδρών. Εδώ και χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ απαιτούσε αλλαγή αυτού του νόμου με το επιχείρημα ότι αν καταργηθεί θα εκπροσωπούνται πιο αναλογικά τα κόμματα.

Χθες συνεδρίασαν τα μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου και της Γραμματείας της Εκλογικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ και έκριναν ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ανοίξει το θέμα του εκλογικού νόμου στην κατεύθυνση της κατάργησης των μπόνους.

Τι σημαίνει αυτό… Αν καταργηθεί το μπόνους των 50 εδρών, ο ΣΥΡΙΖΑ ακόμη κι αν έρθει πρώτο κόμμα στις εκλογές, το πιθανότερο είναι πως δεν θα μπορέσει να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση, τουλάχιστον με τα ποσοστά που έλαβε στις ευρωεκλογές.




Ποια ονόματα «παίζουν» να μπουν στην κυβέρνηση

Σε σαρωτικό ανασχηματισμό αναμένεται να προχωρήσει ο Αντώνης Σαμαράς μετά την επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές με 4 μονάδες διαφορά.

Στον επερχόμενο ανασχηματισμό, μετά το μήνυμα της κάλπης που έλαβε η κυβέρνηση, φαίνεται να μπαίνει στο υπουργείο οικονομικών ο Στ. Παπασταύρου, με δεδομένο ότι είναι από τους πλέον στενούς συνεργάτες του πρωθυπουργού.

Πληροφορίες λένε ότι θα υπάρξει αξιοποίηση στελεχών που έδωσαν τη μάχη για την τοπική αυτοδιοίκηση στηρίζοντας τη Νέα Δημοκρατία.

Κουβέντες γίνονται για συμμετοχή του Άρη Σπηλιωτόπουλου, του Σταύρου Καλαφάτη αλλά και του Γιώργου Κουμουτσάκου.

Στην κυβέρνηση φαίνεται να εισέρχεται ο Α. Λοβέρδος, ο οποίος θέλει ως υφυπουργό τον Χρ. Αηδόνη. Φαίνεται ότι θα του προτείνουν το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Σημειώνεται ότι και ο Μάκης Βορίδης, είναι έτοιμος να μπει στην κυβέρνηση, καθώς την τελευταία φορά είχε μείνει εκτός.

Ορισμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι εισέρχεται και ο πρώην υπουργός της κυβέρνησης Παπανδρέου, Ηλίας Μόσιαλος.