Κεδίκογλου: Ευτυχώς δεν παίρνουν στα σοβαρά τον Τσίπρα

Ο Σίμος Κεδίκογλου σχολίασε τη συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στο Bloomberg.

«Ο κ. Τσίπρας όταν διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να προκαλέσει ακυβερνησία μέσα στη χώρα, με τις δηλώσεις του στο Bloomberg, προσπαθεί να προβάλει εικόνα ακυβερνησίας στο εξωτερικό! Η προσπάθειά του πέφτει και πάλι στο κενό.

Εκθέτει μόνο τον εαυτό του. Φαίνεται πως δεν γνωρίζει ότι οι μεγάλες συμφωνίες δεν γίνονται μεταξύ κομμάτων που βρίσκονται στην κυβέρνηση. Γίνονται μεταξύ κυβερνήσεων, δηλαδή μεταξύ κρατών.

Αν κάθε κόμμα της αντιπολίτευσης αμφισβητούσε τις αποφάσεις της νόμιμης κυβέρνησης, καμία χώρα δεν θα μπορούσε να σταθεί διεθνώς. Πουθενά αλλού στον κόσμο – και σίγουρα όχι στην Ευρώπη – δεν λέγονται τέτοιες ανοησίες. Ευτυχώς δεν τον παίρνουν στα σοβαρά. Γιατί, αν τον έπαιρναν, η χώρα θα είχε πρόβλημα», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.




Τέλος στο μέτρημα, αρχίζουν οι ενστάσεις για το Δήμο Παγγαίου

Ο δήμαρχος Παγγαίου Βασίλης Ξουλόγης ολοκλήρωσε χθες το απόγευμα τον αναλυτικό έλεγχο σε όλα τα ψηφοδέλτια των επαναληπτικών εκλογών στο Δήμο Παγγαίου κι αμέσως μετά ανακοίνωσε στους συνεργάτες και υποψηφίους του ότι προχωρά στην κατάθεση ένστασης στο αρμόδιο δικαστήριο, το Διοικητικό Πρωτοδικείο Καβάλας.
Η ένσταση αυτή θα προκαλέσει ίδια αντίδραση από την πλευρά του Φίλιππα Αναστασιάδη. Δεν αποκλείεται έτσι ένσταση να καταθέσει και ο Γιάννης Φιλόσογλου. Αυτός για τα ψηφοδέλτια της πρώτης Κυριακής. Ο κ. Ξουλόγης ίσως καταθέσει δύο ενστάσεις, μία για κάθε εκλογική διαδικασία. Χθες άλλωστε έκανε έλεγχο και στα ψηφοδέλτια της πρώτης Κυριακής.
Οι ενστάσεις (όσες κι αν είναι) θα βάλουν τον Δήμο Παγγαίου σε δικαστικές περιπέτειες. Αναμένεται να συζητηθούν στα μέσα του Καλοκαιριού. Επί των πρώτων αποφάσεων θα υπάρξουν εφέσεις κτλ. «Θα φθάσουμε μέχρι τον Άρειο Πάγο» λένε συνεργάτες κι υποψήφιοι του κ. Ξουλόγη!
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ ο Βασίλης Ξουλόγης βρήκε χθες: Άκυρα ψηφοδέλτια του συνδυασμού του που θεωρεί ότι έπρεπε να υπολογιστούν στα έγκυρα. Έγκυρα ψηφοδέλτια του συνδυασμού Αναστασιάδη που εκτιμά ότι έπρεπε να ακυρωθούν. Ψηφοδέλτια σε δύο εκλογικά τμήματα (ένα στη Νικήσιανη κι ένα στη Γεωργιανή) που δεν έχουν την απαραίτητη μονογραφή του δικαστικού αντιπροσώπου. Τέτοια ψηφοδέλτια βρήκε για την ψηφοφορία της πρώτης Κυριακής και ο Γιάννης Φιλόσογλου. Ήδη λέγεται από νομικούς κύκλους ότι για μη μονογραφημένα ψηφοδέλτια υπάρχει δεδικασμένο, αυτά θεωρούνται άκυρα. Η υπόθεση θυμίζει παρόμοια διαμάχη Στρατηλάτη- Τσίμα στις βουλευτικές εκλογές της προηγούμενης δεκαετίας!
Χθες ενώ έψαχναν ο Βασίλης Ξουλόγης με τους συνεργάτες του, έκαναν το ίδιο εκπρόσωποι του Φίλιππου Αναστασιάδη. Κι αυτοί λένε ότι βρήκαν ψηφοδέλτια για τα οποία σκοπεύουν να καταθέσουν ένσταση. Σε αυτές πάντως τις περιπτώσεις η μία ένσταση φέρνει την άλλη.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1U7Gy-WYSas&list=TLxvmLMG1-baJsPJ3DhJSr_7nAr3CGIafC[/youtube]




Ιωάννης Πασχαλίδης | «Συνάντηση με την Ηγεσία του Πυροσβεστικού Σώματος»

Την Παρασκευή 30 Μαΐου 2014 ο Βουλευτής Καβάλας κ. Ιωάννης Πασχαλίδης, ο Βουλευτής Δράμας κ. Δημήτριος Κυριαζίδης και ο Βουλευτής Τρικάλων κ. Ηλίας Βλαχογιάννης συναντήθηκαν  με τον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος Αντιστράτηγο ΠΣ Βασίλειο Παπαγεωργίου και συζήτησαν μαζί του για θέματα των νομών τους.

Ο κ. Πασχαλίδης κατέθεσε πρόταση στον Αρχηγό του ΠΣ για την αναβάθμιση του Π.Κ. Θάσου σε Σταθμό Δ΄ Τάξης και για την προοπτική ίδρυσης Πυροσβεστικού Κλιμακίου στη νότια Θάσο. Επίσης συζήτησε μαζί του για τη μεταφορά στην Καβάλα του ειδικού πυροσβεστικού σκάφους, που είναι μια πρωτοβουλία του βουλευτή Καβάλας και έχει σαν στόχο τη θωράκιση του λιμανιού και την ασφάλεια των τουριστικών υποδομών της πόλης.

Ο Αρχηγός του ΠΣ δήλωσε πως μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες για τη διαμόρφωση του χώρου που έχει παραχωρήσει ο Οργανισμός Λιμένος Καβάλας θα πραγματοποιηθεί άμεσα η μεταφορά του πυροσβεστικού σκάφους.

σσσ




Τσίπρας: Οι εκλογές θα φέρουν την πολιτική σταθερότητα στην Ελλάδα

Ο Αλέξης Τσίπρας… καθησυχάζει την Ευρώπη μέσω συνέντευξης του στο Bloombergμε αφορμή την επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές, τονίζοντας με νόημα ότι το κόμμα του επιθυμεί «την αλλαγή κι όχι τη διάλυση της Ευρώπης».

Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης επανέλαβε ότι «η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει εντολή να προχωρήσει σε συμφωνίες που θα δεσμεύουν τη χώρα για τα επόμενα χρόνια και τις επόμενες δεκαετίες, χωρίς να λάβει υπόψη το αποτέλεσμα των εκλογών της περασμένης Κυριακής στην ΕΕ και χωρίς διαβούλευση με το μεγαλύτερο κόμμα στην Ελλάδα. Θέλουμε να βρεθεί μια λύση η οποία θα είναι οριστική και θα δώσει στην Ελλάδα και στην οικονομία, τη δυνατότητα να αναπτυχθεί, έτσι ώστε να είναι σε θέση να εξοφλήσει μέρος του χρέους».

Παράλληλα στάθηκε στο θέμα των πρόωρων εκλογών τονίζοντας ότι «μόνο οι εκλογές θα φέρουν πολιτική σταθερότητα στην Ελλάδα. Υπάρχει αναντιστοιχία ανάμεσα στην κυβέρνηση και στη βούληση του λαού».

Ο κ. Τσίπρας τόνισε ότι υπάρχει περιθώριο συνεργασίας με το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα, μόνο αν ξεφύγουν από την επιρροή της Μέρκελ, ενώ σχολιάζοντας την άνοδο της ακροδεξιάς στην Ευρώπη είπε:«Η λιτότητα οδηγεί στη δημιουργία πολιτικών τερατουργημάτων».




Η «Κοινωνική Αποτελεσματική Παρέμβαση» για το LNG και την ELFE

Η «Κοινωνική Αποτελεσματική Παρέμβαση» κι ο επικεφαλής Βαγγέλης Παππάς χαιρετίζουν τη θέση της νέας δημάρχου Δήμητρας Τσανάκα στα καίρια τρέχοντα ζητήματα της τοπικής κοινωνίας, για την ELFE και το LNG. Πιστεύουμε στις θέσεις αυτές να παραμείνει ως το τέλος και να μην αποτελέσουν «τουφεκιές στον αέρα».

Εμείς, έχουμε ήδη εκφράσει τις θέσεις μας.

Για μεν το LNG είναι η αξιοποίηση της φυσικής αποθήκης του εξαντλημένου κοιτάσματος φυσικού αερίου της «Νότιας Καβάλας».

Για δε την ELFE είναι να αναπτυχθεί ως εταιρεία παραγωγής ποιοτικού λιπάσματος κι όχι σε κάτι άλλο…

Ο χρόνος θα είναι ο μεγάλος κριτής για όλους, τόσο για την γνώση πάνω στα προβλήματα, όσο και για την αντιμετώπισή τους με αποτελεσματικό τρόπο.




Πρώτο crash test για τη ΔΗΜ.ΑΡ

Σε κοινή συνεδρίαση προχωρούν σήμερα η Κονοβουλευτική Ομάδα και η Εκτελεστική Επιτροπή της ΔΗΜ.ΑΡ προκειμένου τα στελέχη της να συζητήσουν για την κενή θέση της προεδρίας του κόμματος, μετά την παραίτηση του Φώτη Κουβέλη και το αρνητικό αποτέλεσμα των εκλογών.

Χθες ο Φώτης Κουβέλης μίλησε στον Real fm για την παραίτησή του, χαρακτηρίζοντας τον εαυτό του στρατιώτη, ενώ αναφέρθηκε και στην εκλογή του με ευρεία πλειοψηφία πριν από μερικούς μήνες από το συνέδριο του κόμματος.

«Αν τα όργανα του κόμματος, αν η Κεντρική Επιτροπή στην οποία θα μιλήσω την προσεχή εβδομάδα, θεωρούν ότι έχω κάνει τόσα λάθη, βεβαίως και να κάνουν αποδεκτή την παραίτησή μου. Εγώ αισθάνομαι στρατιώτης και από αυτή τη θέση αναζητώ την παρουσία μου στη συλλογικότητα του κόμματός μου», τόνισε την Πέμπτη ο Φώτης Κουβέλης σε συνέντευξή του στον Real fm.

Τέλος υπερασπιζόμενος την απόφασή του να μην αποχωρήσει από την ηγεσία της ΔΗΜΑΡ, αλλά να θέση την παραίτηση του στη διάθεση του κόμματος αναφέρθηκε στην εκλογή του από το συνέδριο του κόμματος πριν από μερικούς μήνες με ευρεία πλειοψηφία: 

«Είμαι πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, έχω εκλεγεί πριν από 4 μήνες -ανεξάρτητα από το πολύ μεγάλο ποσοστό με το οποίο εξελέγην- και θεώρησα ότι πρέπει να αναλάβω τις προσωπικές μου ευθύνες. Είπα βέβαια, το βράδυ της Κυριακής, ότι με τις συντεταγμένες διαδικασίες και όπως αυτές προβλέπονται από το καταστατικό θα απευθυνθώ στα όργανα. Και αυτό έκανα. Και από κει και πέρα τα όργανα του κόμματος, πάντα με συντεταγμένες διαδικασίες θα αποφασίσουν για την παραίτηση του προέδρου της ΔΗΜΑΡ»




Ένταση σε ομιλία του Θεοχάρη στην Θεσσαλονίκη (video)

Ένταση επικράτησε σε ομιλία που πραγματοποίησε ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Χάρης Θεοχάρης στο Εμπορικό και Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα στο σημείο προσπάθησαν να προσεγγίσουν καθαρίστριες του ΥΠΟΙΚ, σχολικοί φύλακες και εργαζόμενοι στην ΕΡΤ, αλλά τελικά εμποδίστηκαν από τα ΜΑΤ και ύστερα από κάποιους διαπληκτισμούς τα πνεύματα ηρέμησαν.

[youtube]1jmim1YrDHI[/youtube]




Βενιζέλος: Ανασχηματισμός όχι… όταν θέλουν οι δημοσιογράφοι

Λίγο μετά τις 20.00, στον… πρόλογο των κεντρικών δελτίων ειδήσεων των καναλιών, αποχώρησε από το Μέγαρο Μαξίμου ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος είχε νωρίτερα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό.

Στις δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους, ο αντιπρόεδρος και Υπουργός Εξωτερικών της κυβέρνησης σημείωσε τα εξής:

“Με τον Πρωθυπουργό κάναμε μια πρώτη, συστηματική συζήτηση για το αποτέλεσμα των περιφερειακών εκλογών και των ευρωεκλογών. Για τα μηνύματα που στέλνουν οι πολίτες, τα οποία τα καταλαβαίνουμε και τα νιώθουμε.

Υποχρέωσή μας είναι να ανταποκριθούμε και να δώσουμε λύσεις στα μεγάλα προβλήματα.

Πρώτο ζήτημα είναι, με ασφάλεια και σταθερότητα να ολοκληρώσουμε την έξοδο από την κρίση, που θα βοηθήσει κάθε Έλληνα, κάθε οικογένεια και κάθε επιχείρηση.

Με τον Πρωθυπουργό κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος.

Θα ακολουθήσουν μια σειρά από μεγάλες πρωτοβουλίες, μια από τις οποίες είναι και ο ανασχηματισμός.

Δεν θα γίνει όμως αποσπασματικά, καθώς χρειάζεται προετοιμασία.

Δεν θα γίνει με δημοσιογραφικούς όρους, ούτε σε δημοσιογραφικό χρόνο, αλλά με πολιτικούς όρους.

Η λήξη της Προεδρίας δεν αποτελεί κριτήριο για τον ανασχηματισμό.

Στη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό επιβεβαιώσαμε μεταξύ άλλων και τα κριτήρια για τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας.

Καταλάβαμε τι μας είπε στις εκλογές κάθε Έλληνας πολίτης, και γνωρίζουμε τις προτεραιότητες του έθνους.

Το έθνος είναι διχασμένο σε λάθος βάση λόγω του Μνημονίου, το οποίο πλέον το αφήνουμε πίσω μας.

Το ΠΑΣΟΚ είναι εγγυητής της σταθερότητας της κυβέρνησης, και ο προοδευτικός πόλος της διακυβέρνησης”, σημείωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος.




Απλήρωτοι πάλι οι εργαζόμενοι στην ELFE Καβάλας

Η Νομαρχιακή επιτροπή ΛΑ.Ο.Σ. Καβάλας, καταγγέλλει την ανικανότητα της κυβέρνησης και των θεσμικών της οργάνων, να προστατέψει την μισθοδοσία των εργαζομένων στο εργοστάσιο λιπασμάτων της Νέας Καρβάλης, Καβάλας.

Η μη πληρωμή των εργαζομένων κατάντησε συνεχιζόμενη πρακτική, αφού συχνά πυκνά επαναλαμβάνεται με την ίδια ή διαφορετική δικαιολογία και οι εργαζόμενοι κάνουν πολύ καιρό να πληρωθούν.

Αυτό δε που προκαλεί κλαυσίγελο είναι η απορία των εκπροσώπων της κυβέρνησης, σαν και αυτήν που σήμερα παρακολουθήσαμε από τα τοπικά μ.μ.ε, δηλαδή τοπικό βουλευτή να λέει: «δεν μπορούμε να βρούμε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης», εννοείται (του εργοστασίου).

Η κυβέρνηση δεν μπορεί να βρει τον ιδιοκτήτη, αλλά εν τω μεταξύ η πρακτική αυτή των υπευθύνων της εταιρίας ELFE  συνεχίζεται.!!!




Συνάντηση του κ. Πασχαλίδη με τον κ. Στουρνάρα για το θέμα της ΒΦΛ

Ο Βουλευτής Καβάλας κ. Πασχαλίδης Ιωάννης συναντήθηκε σήμερα με τον Υπουργό Οικονομικών κ. Στουρνάρα Ιωάννη και αφού κατέθεσε έγγραφο με τα προβλήματα του εργοστασίου φωσφορικών λιπασμάτων της Ν.Καρβάλης και των εργαζομένων του, συζήτησε μαζί του για τις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβει το κράτος ώστε να επιλυθούν όλα τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και έχουν φέρει σε δυσχερή θέση τη λειτουργία του και τη βιωσιμότητά του.

Ο κ. Στουρνάρας αφού δήλωσε γνώστης των προβλημάτων καθώς και της δυναμικής του εργοστασίου, δήλωσε ότι το κράτος θα ξεκινήσει τις απαιτούμενες διαδικασίες ώστε να ξαναγίνει η μοναδική λιπασματοβιομηχανία της Ελλάδας ο οικονομικός «πνεύμονας» του νομού μας αλλά και της χώρας.




Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο την Παρασκευή στις 20.00 για ΒΛΦ και LNG

Την άμεση σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας σε έκτακτη συνεδρίαση, ζήτησε και πέτυχε η νέα Δήμαρχος της πόλης κ. Δήμητρα Τσανάκα με αφορμή τις τελευταίες ιδιαίτερα σημαντικές εξελίξεις που αφορούν στο θέμα της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων (Β.Φ.Λ.) στη Νέα Καρβάλη.
Η κ. Τσανάκα εξάλλου και με αφορμή δημοσίευμα εφημερίδας «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», σύμφωνα με το οποίο η Διυπουργική Επιτροπή ετοιμάζεται να συνεδριάσει στις αρχές του Ιουνίου προκειμένου να εγκρίνει ταχείας μορφής επενδύσεις, μια εξ αυτών και τον σταθμό υγροποιημένου αερίου LNG στην Καβάλα, διατρανώνει για μια ακόμη φορά την αντίθεσή της σε μια τέτοια επένδυση.
Ζητά εξάλλου την άμεση σύγκλιση των τοπικών φορέων , προκειμένου να παρθούν αποφάσεις για ταχείες δράσεις, σε ό,τι αφορά τα προβλήματα στη ΒΦΛ, τον σταθμό LNG αλλά και τον αγωγό ΤΑΡ. « Εκκλησία, Βουλευτές, Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, Δήμοι, απερχόμενοι και επερχόμενοι τοπικοί ταγοί, ΤΕΕ, ΓΕΩΤΕΕ, Οικονομικό Επιμελητήριο, Εμπορικός Σύλλογος, Ομοσπονδία Επαγγελματοβιοτεχνών, ΕΥΚ, Κλαδικοί Σύλλογοι, άπαντες πρέπει να δώσουμε ενωτικό αγωνιστικό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση» δήλωσε χαρακτηριστικά η κ. Τσανάκα.
Το έκτακτο δημοτικό συμβούλιο θα πραγματοποιηθεί όπως όλα δείχνουν αύριο Παρασκευή και ωρα 20.00 ενώ τα θέματα που θα συζητηθούν είναι
«1. Έγκριση του κατεπείγοντος του θέματος της ημερήσιας διάταξης,
2. Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο για την συζήτηση και λήψη αποφάσεων επί των θεμάτων:
α) Εξελίξεις στη προοπτική λειτουργίας της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων
β) Αποτροπή εγκατάστασης σταθμού Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (L.N.G.) στην Καβάλα.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SVMKxGP_MAI&list=TLoa2MXX9NqUA_ZUxpXRE9rQnHhAgZRCoO[/youtube]




Αποχωρεί από την Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝΕΛ ο Καπερνάρος

Επιστολή ανεξαρτητοποίησης από την Κοινοβουλευτική Ομάδα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, κατέθεσε στον πρόεδρο της Βουλής, ο μέχρι σήμερα βουλευτής τους και υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων στις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές, Βασίλης Καπερνάρος.




Κάλεσμα Βενιζέλου σε ΣΥΡΙΖΑ για συμμετοχή στη «συνολική ευθύνη»

Να συμμετάσχει στη «συνολική ευθύνη για την πορεία της χώρας» κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, τονίζοντας ότι «υπάρχει ανάγκη για εθνική ενότητα».

«Το συμπέρασμα των εκλογών είναι ότι διατηρήθηκε η κυβερνητική και πολιτική σταθερότητα. Φάνηκε ο κρίσιμος ρόλος και το ειδικό βάρος της παράταξης. Ο κόσμος όμως θέλει να δει άμεσα αποτελέσματα. Θα ανταποκριθούμε, άλλα υπάρχει ανάγκη για εθνική ενότητα. Θέλουμε την αντιπολίτευση να συμμετάσχει στη συνολική ευθύνη», ειπε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε το απόγευμα.

Όπως σημείωσε, υπάρχουν περιθώρια για συνεννόηση σε ουσιώδη θέματα. «Πρέπει να γίνει μια επιλογή, εάν θέλουμε να συνεχίσουμε, υπό συνθήκες έντασης που αγγίζει τα όρια του συμβολικού εμφυλίου πολέμου, ή εάν θέλουμε να πάρουμε πρωτοβουλίες που οδηγούν σε συναίνεση και συνεννόηση» ανέφερε ο κ. Βενιζελος.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε ότι από τις εκλογές «φάνηκε πόσο κρίσιμος είναι ο ρόλος της παράταξής μας, το ειδικό βάρος της οποίας ενισχύθηκε». «Εμείς, κατανοούμε πλήρως, όπως είπα στον κ. Πρόεδρο της Δημοκρατίας τα μηνύματα της κοινωνίας, που θέλει και περιμένει να φανούν γρήγορα, ει δυνατόν αμέσως, τα αποτελέσματα της σταδιακής εξόδου από την κρίση και της αλλαγής σελίδας» υπογράμμισε.




Ο Στουρνάρας βάζει τέλος στα σενάρια: Δεν σκέφτηκα ούτε ένα δευτερόλεπτο να αποχωρήσω

Με την επισήμανση ότι μια ανθρώπινη αντίδραση του δημιούργησε λανθασμένες εντυπώσεις, έκλεισε την ομιλία του στο ΣΕΒ ο Γ. Στουρνάρας, δηλώνοντας επί της ουσίας ότι δεν επιθυμεί να αποχωρήσει από το υπουργείο Οικονομικών.

«Θα ήθελα, στο σημείο αυτό, να πω κάτι για το θόρυβο που δημιουργήθηκε χθες. Ούτε για ένα δευτερόλεπτο δεν σκέφτηκα να εγκαταλείψω τη θέση μάχης που υπηρετώ για την οικονομία.

Και λυπάμαι -εγώ πολιτικός δεν είμαι- που μια ανθρώπινη αντίδρασή μου, δημιούργησε λάθος εντυπώσεις. Προχωράμε μπροστά, με αποφασιστικότητα, για να μετατρέψουμε το ταχύτερο δυνατό την ανάκαμψη σε βιώσιμη ανάπτυξη» ήταν τα καταληκτικά λόγια της ομιλίας του κ. Στουρνάρα.

Η δήλωση αυτή του υπουργού Οικονομικών επιβεβαιώνει ουσιαστικά τις πληροφορίες που ήθελαν το Μέγαρο Μαξίμου ενοχλημένο από τις διαρροές του περιβάλλοντος του Γ. Στουρνάρα περί δυσφορίας του υπουργού λόγω στοχοποίησης του από κομματικά στελέχη της Ν.Δ. χωρίς ωστόσο οι δημόσιες διευκρινίσεις του Γ. Στουρνάρα να σημαίνουν απαραίτητα ότι ο Α. Σαμαράς δεν θα αποφασίσει τελικά στη μετακίνηση του.

Σημειώνεται, πάντως, ότι και οι δύο μιλώντας στη γενική συνέλευση του ΣΕΒ υπερτόνισαν τον κυβερνητικό στόχο για σταδιακή μείωση των φορολογικών βαρών, με χρονοδιάγραμμα που θα ανακοινωθεί το Φθινόπωρο, θέση που θα κληθεί να υπηρετήσει ο υπουργός Οικονομικών- όποιος κι αν είναι- στις επικείμενες δύσκολες διαπραγματεύσεις με την Τρόικα, λίγο πριν ξεκινήσει η τελική φάση των διαβουλεύσεων για το χρέος.




Καμμένος: Προχωράμε σε αναδιάρθρωση των ΑΝΕΛ

Το εκλογικό αποτέλεσμα φέρνει αλλαγές στους Ανεξάρτητους Έλληνες, όπως προανήγγειλε και ο πρόεδρος του κόμματος, Πάνος Καμμένος.

Τα μέλη του Εκτελεστικού Γραφείου των ΑΝΕΛ ανέλυσαν το εκλογικό αποτέλεσμα και την Πέμπτη στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος, θα τεθούν όλα τα ζητήματα που αφορούν τόσο την εκλογική επίδοση, όσο και οι ευθύνες που προσάπτουν βουλευτές σε διάφορα επίπεδα.

Ο Πάνος Καμμένος, μετά την αποψινή συνεδρίαση του Εκτελεστικού Γραφείου, τόνισε σε δήλωσή του ότι οι Ανεξάρτητοι Έλληνες προχωρούν σε κομματική αναδιοργάνωση σε όλα τα επίπεδα.

 




Άμεση δράση για τη Β.Φ.Λ. και τον σταθμό LNG

Την άμεση σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας σε έκτακτη  συνεδρίαση, ζητά η νέα Δήμαρχος της πόλης κ. Δήμητρα Τσανάκα με αφορμή τις τελευταίες ιδιαίτερα ανησυχητικές εξελίξεις που αφορούν στο θέμα της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων (ELFE – Β.Φ.Λ.)  καθώς και τον σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην Καβάλα.

Η κ. Τσανάκα εξάλλου και  με αφορμή χθεσινό δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας («Πρωϊνή»), σύμφωνα με το οποίο η Διυπουργική Επιτροπή ετοιμάζεται να συνεδριάσει στις αρχές του Ιουνίου προκειμένου να εγκρίνει ταχείας μορφής επενδύσεις, μια εξ αυτών και τον σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην Καβάλα, διατρανώνει για μια ακόμη φορά την αντίθεσή της σε μια τέτοια επένδυση.

Προτίθεται δε, στο έκτακτο δημοτικό συμβούλιο να ζητήσει να παρθεί απόφαση με την οποία ο Δήμος Καβάλας θα πάρει πρωτοβουλία για την άμεση σύγκλιση των τοπικών φορέων , προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις για ταχείες δράσεις, σε ότι αφορά τα προβλήματα στη ΒΦΛ, τον σταθμό LNGαλλά και τον αγωγό ΤΑΡ.

« Εκκλησία, Βουλευτές, Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, Δήμοι, ΤΕΙ, ΤΕΕ, ΓΕΩΤΕΕ, Οικονομικό Επιμελητήριο, Εμπορικός Σύλλογος, Ομοσπονδία Επαγγελματοβιοτεχνών, ΕΥΚ,  Κλαδικοί Σύλλογοι, άπαντες πρέπει να δώσουμε ενωτικό αγωνιστικό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση» δήλωσε χαρακτηριστικά η κ. Τσανάκα.




Ανατροπή σκηνικού στην εκλογή ευρωβουλευτών

Στην Ελιά, η Εύα Καϊλή πέρασε τρίτη και δεν εκλέγεται, και ο Νίκος Ανδρουλάκης έρχεται πρώτος με δεύτερο τον Παντελή Καψή.

Ανατροπή σκηνικού στην εκλογή ευρωβουλευτών μετά την ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων της Κρήτης.  Πρώτος στη ΝΔ έρχεται πλέον ο Μανώλης Κεφαλογιάννης, με δεύτερη τη Μαρία Σπυράκη.

Στην Ελιά, η Εύα Καϊλή πέρασε τρίτη και δεν εκλέγεται, και ο Νίκος Ανδρουλάκης έρχεται πρώτος με δεύτερο τον Παντελή Καψή.

Επίσης, την έδρα των ΑΝΕΛ φαίνεται ότι κερδίζει τελικά εκτός απρόοπτου ο Νοτης Μαριάς, που ήταν και βουλευτής Ηρακλείου.

Εντυπωσιακή η πρωτιά του Μανώλη Γλέζου, που ξεπερνά τους 250.000 σταυρούς.




Τελεσίγραφο από Σαμαρά σε Βενιζέλο για τον ανασχηματισμό

Σήμερα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης που θα έχουν οι κ. Αντώνης Σαμαράς και Βαγγέλης Βενιζέλος, θα ληφθούν ορισμένες από τις πιο κρίσιμες αποφάσεις αναφορικά με τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός δεν είναι διατεθειμένος επ” ουδενί να κάνει υποχωρήσει στο παραμικρό απ” όσα έχει αποφασίσει αναφορικά με τα βασικά υπουργεία της ανασχηματισμένης κυβέρνησης, παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ φέρεται να προσέρχεται στη διαπραγμάτευση με δική του λίστα.

Πηγές από την κυβέρνηση αναφέρουν ότι στις προθέσεις του πρωθυπουργικού γραφείου είναι να ξεκαθαρίσει μια και καλή ότι «το πάνω χέρι στις αποφάσεις θα εξακολουθήσει να το έχει ο κ. Σαμαράς», παρά τις περί του αντιθέτου προθέσεις του κ. Βενιζέλου. Μάλιστα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, ο πρωθυπουργός θα ξεκαθαρίσει από την πρώτη στιγμή στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ότι αν αυτή η γραμμή δεν τηρηθεί, τότε η κυβέρνηση διαλύεται, με τον καθένα να αναλαμβάνει το κόστος αυτής της απόφασης.

Κοινή είναι η εκτίμηση στους κόλπους του Μεγάρου Μαξίμου ότι παρά την όποια θωράκιση πρόσφερε στον κ. Βενιζέλο το τελευταίο εκλογικό αποτέλεσμα, δεν τον …εξασφάλισε κιόλας δια βίου. Γι αυτό, όπως λένε οι ίδιες πηγές, θα πρέπει να κατεβάσει τον πήχη των απαιτήσεων του, για το καλό όλων.




“Αν χρειασθεί θα ξεσηκώσω όλη την πόλη για να στηρίξω τους εργαζόμενους στη ΒΦΛ”

Την έντονη ανησυχία της για την εξέλιξη των πραγμάτων στη ΒΦΛ εξέφρασε η νέα Δήμαρχος Καβάλας κ. Δήμητρα Τσανάκα τονίζοντας παράλληλα την αμέριστη  υποστήριξή της απέναντι στους εργαζόμενους του εργοστασίου.

Αξίζει να σημειωθεί πως η  κ Τσανάκα έχει άριστη γνώση της κατάστασης που επικρατεί αυτή τη στιγμή στην ELFE, δεδομένου ότι είχε αλλεπάλληλες συζητήσεις με τον κ Ιορδάνη Παπαντίδη, εργαζόμενο στα λιπάσματα και εκλεγμένο δημοτικό σύμβουλο του συνδυασμού της.

Χθες (Τετάρτη 28 Μαΐου),  ημέρα συνεδρίασης του  Δ.Σ του σωματείου των εργαζομένων, η νέα Δήμαρχος Καβάλας επικοινώνησε με τον διευθυντή του εργοστασίου τον οποίο επίσης γνωρίζει καλά, αλλά και τον πρόεδρο των εργαζομένων προκειμένου να εκφράσει την συμπαράσταση της. Είναι δε έτοιμη να βοηθήσει ανά πάσα στιγμή -στο πλαίσιο του θεσμικού της ρόλου- όπως άλλωστε και όλοι μαζί οι δημοτικοί σύμβουλοι και οι άνθρωποι του συνδυασμού της θα είναι παρόντες στο πλευρό των εργαζομένων της βιομηχανίας.

Στην σχετική μάλιστα  σύσκεψη η οποία είναι προγραμματισμένο να γίνει σύντομα  για το συγκεκριμένο ζήτημα με τους βουλευτές του Νομού, η κ Τσανάκα αφού θα ακούσει τι έχουν να προτείνουν οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους, δήλωσε χαρακτηριστικά πως «αν πρέπει να ξεσηκώσει όλη την πόλη για να υποστηρίξει τους εργαζόμενους δεν έχει κανένα πρόβλημα να το πράξει».

Την άμεση σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας σε έκτακτη (μη προγραμματισμένη) συνεδρίαση, ζητά η νέα Δήμαρχος της πόλης κ. Δήμητρα Τσανάκα με αφορμή τις τελευταίες ιδιαίτερα σημαντικές εξελίξεις που αφορούν στο θέμα της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων (Β.Φ.Λ.) στη Νέα Καρβάλη.

Η κ. Τσανάκα εξάλλου και  με αφορμή χθεσινό δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας («Πρωϊνή»), σύμφωνα με το οποίο η Διυπουργική Επιτροπή ετοιμάζεται να συνεδριάσει στις αρχές του Ιουνίου προκειμένου να εγκρίνει ταχείας μορφής επενδύσεις, μια εξ αυτών και τον σταθμό υγροποιημένου αερίου LNG στην Καβάλα, διατρανώνει για μια ακόμη φορά την αντίθεσή της σε μια τέτοια επένδυση.

Ζητά εξάλλου την άμεση σύγκλιση των τοπικών φορέων , προκειμένου να παρθούν αποφάσεις για ταχείες δράσεις, σε ό,τα αφορά τα προβλήματα στη ΒΦΛ, τον σταθμό LNGαλλά και τον αγωγό ΤΑΡ.

« Εκκλησία, Βουλευτές, Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, Δήμοι, απερχόμενοι και επερχόμενοι τοπικοί ταγοί, ΤΕΕ, ΓΕΩΤΕΕ, Οικονομικό Επιμελητήριο, Εμπορικός Σύλλογος, Ομοσπονδία Επαγγελματοβιοτεχνών, ΕΥΚ,  Κλαδικοί Σύλλογοι, άπαντες πρέπει να δώσουμε ενωτικό αγωνιστικό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση» δήλωσε χαρακτηριστικά η κ. Τσανάκα.




Τα 51 μέλη του νέου Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜ-Θ

Το γρίφο με την κατανομή των εδρών στους συνδυασμούς των περιφερειακών εκλογών επιχειρούν να λύσουν συμμετέχοντες και μη στις Περιφερειακές Εκλογές.

Οι επικεφαλής των συνδυασμών παίρνουν τις έδρες που δικαιούνται στις Περιφερειακές Ενότητες με το μεγαλύτερο αριθμό ψήφων (Έβρο και Καβάλα, όπως είναι λογικό) ενώ αν δικαιούνται επιπλέον, συνεχίζουν στις Περιφερειακές Ενότητες με τον αμέσως επόμενο μεγαλύτερο αριθμό των ψήφων, εκλέγοντας τον τοπικό υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη.


Ο Άρης Γιαννακίδης παίρνει την έδρα του στον Έβρο, ο Κώστας Μορφίδης στον Έβρο, ο Χρήστος Τρέλλης στον Έβρο, ο Τέρενς Κουίκ στην Καβάλα, ο Χρήστος Κιτσόπουλος στον Έβρο, η Κατερίνα Γεροστεργίου, όπως και ο Βασίλης Τραϊφόρος στην Καβάλα:

Αναλυτικά η κατανομή των 51 εδρών έχει ως εξής:

Π.Ε. ΕΒΡΟΥ

ΕΞΑΚΟΥΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΖΑΧΑΡΗ ΖΗΝΟΒΙΑ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΜΠΟΤΑΪΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΔΗΜΟΥΔΗ – ΤΖΑΤΖΑΪΡΗ ΕΛΕΝΗ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΤΕΡΤΣΟΥΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΒΕΝΕΤΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΜΟΣΧΟΦΙΔΟΥ – ΒΛΑΧΟΥ ΕΛΕΟΝΩΡΑ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ ΑΡΗΣ  (Κοινωνική Συμμαχία)
ΚΑΒΑΡΑΤΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ  (Κοινωνική Συμμαχία)
ΜΟΡΦΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  (Ριζοσπαστική Αυτοδιοίκηση)
ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  (Ελληνική Αυγή)
ΤΡΕΛΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  (Λαϊκή Συσπείρωση)

Π.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ

ΜΟΥΜΙΝ ΟΝΤΕΡ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΤΣΑΛΙΚΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΙΜΠΡΑΜ ΑΧΜΕΤ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΧΟΥΣΕ ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΙΣΜΑΗΛ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΜΕΤΙΝ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΚΑΤΡΑΝΤΖΗ ΜΟΥΣΤΑΦΑ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΜΟΥΛΤΑΖΑ ΤΑΡΚΑΝ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ  (Κοινωνική Συμμαχία)
ΧΑΛΗΛ ΤΕΦΗΚ ΧΑΚΑΝ  (Κοινωνική Συμμαχία)

Π.Ε. ΞΑΝΘΗΣ

ΤΣΙΛΙΓΓΙΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΕΥΦΡΑΙΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΧΑΤΖΗΓΚΕΝΕ ΙΡΦΑΝ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΜΠΟΥΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΑΛΑΤΖΑ – ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΙΝΤΖΕ ΜΕΜΕΤ ΜΠΙΡΟΛ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΚΑΡΑΛΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ  (Κοινωνική Συμμαχία)
ΜΕΧΜΕΤ ΟΥΣΤΑ ΧΟΥΣΕΪΝ  (Κοινωνική Συμμαχία)

Π.Ε. ΚΑΒΑΛΑΣ

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΓΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΓΡΑΝΑΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ  (Κοινωνική Συμμαχία)
ΤΣΑΛΔΑΡΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ  (Κοινωνική Συμμαχία)
ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ  (Ριζοσπαστική Αυτοδιοίκηση)
ΚΟΥΙΚ ΤΕΡΕΝΣ  (Μακεδονία Θράκη Ελλάδα μας)
ΜΙΜΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  (Ελληνική Αυγή)
ΓΕΡΟΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ  (Οικολογία Αλληλεγγύη)
ΤΡΑΪΦΟΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ  (Γνώση και Συνεργασία)

Ε.Π. θΑΣΟΥ

ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)

Π.Ε. ΔΡΑΜΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΚΙΝΑΤΖΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΧΕΙΡΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΛΙΘΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  (Περιφερειακή Αναγέννηση)
ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ  (Κοινωνική Συμμαχία)
ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΕΣΤΗΣ  (Κοινωνική Συμμαχία)
ΤΟΥΡΤΟΥΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ  (Ριζοσπαστική Αυτοδιοίκηση)
ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ  (Μακεδονία Θράκη Ελλάδα μας)

Πηγή




Δημήτρης Κυριαζίδης: Καλλιέργεια πατάτας, στο λεκανοπέδιο Κ. Νευροκοπίου

Ο Βουλευτής Ν.Δ. Δράμας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης, συναντήθηκε σήμερα με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ κ.  Βασίλη Έξαρχο, για τα ζητήματα που αφορούν στην καλλιέργεια της πατάτας, στο λεκανοπέδιο Κ. Νευροκοπίου.

Ο κ. Κυριαζίδης κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τον κ. Έξαρχο, εξέθεσε τα σοβαρά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων, στην καλλιέργεια της πατάτας στο εν λόγω Λεκανοπέδιο, τα οποία έχουν φέρει σε απόγνωση τους παραγωγούς του Νομού, με κίνδυνο να χαθεί η καλλιεργητική περίοδος.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Κυριαζίδης αναφέρθηκε στα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει οι έντονες καιρικές βροχοπτώσεις τα οποία μεταξύ άλλων είναι τα εξής:

  • Η αλλοίωση των σπόρων πατάτας σε μεγάλο βαθμό με επέκταση την αδυναμία βλάστησης και την καθυστέρηση ανάπτυξης των φυτών. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου απαιτείται επανασπορά των αγροτεμαχίων γεγονός που σημαίνει άμεσα το διπλασιασμό του κόστους παραγωγής. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία πάνω από 500στρ. που ήταν σπαρμένα με πατάτες θα γίνουν επανασπορά εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες και αν οι παραγωγοί μπορέσουν να προμηθευτούν καινούριο πολλαπλασιαστικό υλικό (κάτι το οποίο είναι πάρα πολύ δύσκολο στην συγκεκριμένη περίοδο).
  • Η αδυναμία των παραγωγών να εφαρμόσουν τις κατάλληλες γεωργικές εργασίες (π.χ προετοιμασία εδάφους, ζιζανιοκτονία κ.λ.π.) που είναι απαραίτητες για την καλλιέργεια με αποτέλεσμα να μειώνεται ακόμη περισσότερο η παραγωγή και η απόδοση της καλλιέργειας.
  • Η μείωση της βλαστικής ικανότητας και τη γήρανση των σπόρων που παρέμειναν στις αποθήκες οι οποίοι λόγω των βροχοπτώσεων δεν ήταν δυνατόν να χρησιμοποιηθούν ώστε να ολοκληρωθεί η περίοδος της σποράς.

Ο Πρόεδρος του ΕΛΓΑ, για το όλο αυτό σοβαρό ζήτημα, ενημέρωσε τον κ. Κυριαζίδη ότι στο προσεχές διάστημα, θα πραγματοποιηθεί επιτόπια αυτοψία, από το αρμόδιο υποκατάστημα ΕΛΓΑ Καβάλας, προκειμένου να ενεργοποιηθεί ένα πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσης  και αποζημίωσης, των πατατοπαραγωγών του Λεκανοπεδίου Κ. Νευροκοπίου οι οποίοι υπέστησαν όλο αυτό το διάστημα των έντονων βροχοπτώσεων, σοβαρή ζημιά στην παραγωγή τους.




ΤΕΣΣΕΡΑ SOS! – Ανάγκη άμεσης κινητοποίησης | Όχι αποφάσεις για εμάς, χωρίς εμάς!

Κρίσιμες εξελίξεις προχωρούν σε τέσσερα ζητήματα, τα οποία διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο για το παρόν και το μέλλον του τόπου μας.

1.         Η ELFE-ΒΦΛ, η μοναδική λιπασματοβιομηχανία της χώρας, ανταγωνιστική και στο διεθνές περιβάλλον, με προϊόν υψηλής ποιότητας και έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό, κυριολεκτικά καρκινοβατεί, καθώς γίνεται θύμα της σύγκρουσης μεγάλων επιχειρηματικών και πολιτικών συμφερόντων.

2.         Οι ωραιότερες παραλίες των Δυτικών ακτών της Καβάλας, με «φιλέτο» τους Αμμόλοφους, βγαίνουν στο «σφυρί» μέσα από διεθνή διαγωνισμό από το περιβόητο ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Ελληνικού Δημοσίου)

3.         Η εταιρία κατασκευής του αγωγού ΤΑΡ (με ένοχη σιωπή του υπουργείου) προωθεί τις επιδιώξεις της, κερδίζοντας χρόνο και αρνούμενη να δώσει απαντήσεις για τη νέα χάραξη του αγωγού.

4.         Με ταχύρυθμη διαδικασία fasttrack αναμένεται να προωθηθεί τον Ιούνιο από την ΔΕΣΕ (Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων) η πρόταση της ΔΕΠΑ για πλωτό σταθμό αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στον κόλπο της Καβάλας.

Για άλλη μια φορά κεντρικό κράτος και μεγάλα συμφέροντα αγνοούν τις τοπικές κοινωνίες και διαχειρίζονται “εν λευκώ” πλουτοπαραγωγικούς πόρους, που δεν είναι δικοί τους.  Το κάθε ένα από τα τέσσερα ζητήματα έχει τη δικιά του αυτοτέλεια, όμως όλα μαζί δημιουργούν την εικόνα ότι, κάποιοι επιμένουν να θέλουν να αποφασίζουν για εμάς, χωρίς εμάς.

Η αντίδρασή μας πρέπει να είναι άμεση, συνεχής και αποτελεσματική.  Η απάντηση μπορεί να δοθεί μόνο μέσα από την ενότητα της τοπικής κοινωνίας.

Προτείνουμε να γίνει, το ταχύτερο δυνατό, το ελάχιστο πρώτο βήμα συντονισμού όλων των φορέων και των πολιτών του τόπου μας, με την σύγκληση μιας πλατιάς σύσκεψης, που θα αποφασίσει τι θα κάνουμε.  Θεσμικά, λόγω της φύσης των προβλημάτων, τον πρώτο λόγο για να την οργάνωσή της έχει η αυτοδιοίκηση, περιφερειακή και τοπική.

Ο τόπος μας πρέπει να έχει φωνή και λόγο για όλα τα θέματα, που αφορούν στην ζωή μας.

Αυτή η θέση είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ!!!




Κρίσιμη Γ.Σ. εργαζομένων της ΒΦΛ για το μέλλον της εταιρίας

Μία κρίσιμη γενική συνέλευση των εργαζομένων στη ΒΦΛ για το μέλλον της εταιρίας πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι . Στην εισήγηση του ο πρόεδρος του σωματείου Γιώργος Τσιμενίδης αναφέρθηκε στην καταγγελία που θα κάνει στην Επιθεώρηση Εργασίας το σωματείο.
Κατά πως φαίνεται το σωματείο μόνο αν δεν αποδώσει η παρέμβαση της συγκεκριμένης υπηρεσίας θα προγραμματίσει απεργία και άλλων μορφών κινητοποιήσεις. «Χρόνια και άλυτα τα προβλήματα της Β.Φ.Λ.» σχολίασαν οι πολιτικοί φορείς της πόλης που ενημερώθηκαν από το σωματείο. Συγκεκριμένα συνάντηση με το σωματείο είχαν ο Βουλευτής Καβάλας, Γιάννης Πασχαλίδης και ο απερχόμενος αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Αρχέλαος Γρανάς, οι οποίοι μίλησαν στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, αμέσως μόλις εξήλθαν από το εργοστάσιο της Β.Φ.Λ. ενώ αλγεινή εντύπωση προκαλεί η απαγόρευση εισόδου του μέλους της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Αναγνώστη Καραμπατζάκη.
Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι απλήρωτοι εργαζόμενοι της ΒΦΛ στράφηκαν κατα την ηγεσίας του σωματείου τους. Με 106 κατά και 88 υπέρ, οι εργαζόμενοι στη λιπασματοβιομηχανία E.L.F.E. απέρριψαν τον διοικητικό απολογισμό του σωματείου στη διάρκεια της τακτικής Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Nfj1paHyyLI&list=TL5qYp1ZDlrc_hOA-OZ1Z7bFNfXFaHn1sf[/youtube]




Ξεκίνησε η “συνεργασία” Τσανάκα – Σιμιτσή εν όψει της αλλαγής φρουράς στο Δήμο Καβάλας

Μέχρι προχθές αντίπαλοι, αλλά από σήμερα συνεργάτες. Ο λόγος για τον απερχόμενο δήμαρχο Καβάλας Κωστή Σιμιτσή και την νέα δήμαρχο Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα που πραγματοποίησε εθιμοτυπική επίσκεψη στο δημαρχείο Καβάλας σήμερα το πρωί.
Ο λόγος της επίσκεψης βεβαίως πέραν του τυπικού είναι και πρακτικός καθώς η κ. Τσανάκα στο τρίμηνο που μεσολαβεί μέχρι την 1η Σεπτέμβρη που αναλαμβάνει καθήκοντα θα πρέπει να συνεργαστεί με τον δήμαρχο ώστε να μάθει τα κατατόπια αλλά και να εκπαιδευτεί στις αυξημένες απαιτήσεις που έχει η λειτουργία του Δήμου Καβάλας. Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα και είναι βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν και άλλες μέσα στο καλοκαίρι.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6Gl_Z5a3GLI&list=TLkVuP0ePTQlXkauXFWBX5vYAAP0FofyjU[/youtube]




Bόμβα Παπανδρέου: Να είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασία ΠΑΣΟΚ- ΣΥΡΙΖΑ στο μέλλον

Καλεσμένος τoυ Hertie School of Governance o πρώην πρωθυπουργός της Ελλάδας Γιώργος Παπανδρέου συμμετέχει στο Βερολίνο σε διεθνές συνέδριο με θέμα την κυβερνητική διαχείριση στην Ευρώπη μαζί με τον Βόλφγκανκ Σόιμπλε, τον επικεφαλής του Eurogroup Γερούν Νταϊσελμπλούμ και τον πρώην ιταλό πρωθυπουργό Μάριο Μόντι.

Δημοκρατικό έλλειμμα στην ΕΕ και άνοδος της ακροδεξιάς

Τόσο κατά τη συζήτηση στην οποία συμμετείχε στο συνέδριο, όσο και κατά τη συνέντευξη που παραχώρησε στη συνέχεια αποκλειστικά στην Deutsche Welle ο Γ. Παπανδρέου στάθηκε ιδιαίτερα στην εκλογική άνοδο της ακροδεξιάς. Όπως υποστήριξε, πρόκειται για ένα «ιδιαίτερα ανησυχητικό» φαινόμενο, για το οποίο υπάρχουν όμως συγκεκριμένες αιτίες. Ως τέτοιες υπέδειξε, μεταξύ άλλων, τη συνεχή μείωση του βιοτικού επιπέδου των ευρωπαίων πολιτών ως συνέπεια της προσπάθειας της ΕΕ να ανταγωνιστεί τις αναδυόμενες οικονομίες. Και πρότεινε, αντί να μπει σε αυτή την «κούρσα» η ΕΕ, να επενδύσει στην παιδεία και στην έρευνα και να ανταγωνιστεί με γνώμονα την ποιότητα και τις αξίες της.

Στην ενδυνάμωση της ακροδεξιάς συνέβαλε όμως και ο τρόπος λειτουργίας των θεσμικών οργάνων της ΕΕ. Ο Γιώργος Παπανδρέου ανέφερε σχετικά: «Είναι οι αδυναμίες της ΕΕ να αντιμετωπίσει με συλλογικό τρόπο μεγάλα ζητήματα, τις οποίες βεβαίως εκμεταλλεύονται με έναν τρόπο που δεν δίνει λύσεις, δυνάμεις όπως της ακροδεξιάς. Γιατί αυτό που εκείνοι προτείνουν είναι η επανεθνικοποίηση της ΕΕ. Ενώ αυτό που χρειάζεται είναι η ενδυνάμωσή της και η μεγαλύτερη συλλογική αντιμετώπιση μεγάλων προβλημάτων.»

Ευθέως ο Γ. Παπανδρέου θέτει θέμα δημοκρατίας στην ΕΕ. Όπως εξηγεί, οι πολίτες αισθάνονται αποξενωμένοι από αυτήν όχι μόνο λόγω των πολύ περιορισμένων δυνατοτήτων συμμετοχής στο όλο εγχείρημα της ΕΕ. Το αίσθημα της αποξένωσης τροφοδοτείται και από το γεγονός ότι οι σημαντικές αποφάσεις λαμβάνονται σε ένα στενό κύκλο. Προηγουμένως, μιλώντας στο συνέδριο ο κ. Παπανδρέου χαρακτήρισε την Κομισιόν ως «πάρα πολύ αδύναμη», εκτίμησε ότι το Ευρωκοινοβούλιο παρά το ότι αναλαμβάνει «σημαντικές πρωτοβουλίες» δεν δίνει την εντύπωση ότι πετυχαίνει κάτι και εξέφρασε αμφιβολίες, σύμφωνα με τη δική του εμπειρία, για το ότι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο είναι πράγματι το όργανο που αποφασίζει για τα σημαντικά θέματα. «Τα Συμβούλια ήταν τελικά […] απλώς η Γερμανία και οι φίλοι της που συναντιούνταν πριν από το Συμβούλιο και που κατόπιν έρχονταν με έτοιμη την απόφαση, που βέβαια ήταν προσαρμοσμένη στη γερμανική άποψη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γ. Παπανδρέου.

Συνεργασία Κεντροαριστεράς-Αριστεράς

Κληθείς από τη Deutsche Welle να σχολιάσει τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών στην Ελλάδα κι αν οδηγούν σε πρόωρη προσφυγή στις κάλπες, ο πρώην πρωθυπουργός απαντά καταρχήν αρνητικά: «Το αποτέλεσμα ήταν τέτοιο που δεν προκαλεί ανάγκη άμεσης προσφυγής σε εθνικές εκλογές. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν μηνύματα και ότι δεν υπάρχουν ζητήματα τα οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Πιστεύω ότι σαν ένα προοδευτικό κίνημα η δημοκρατική παράταξη πρέπει να θέσει μεγάλα ζητήματα που αφορούν τη δομή ενός ακόμα πελατειακού συστήματος, κατεστημένων που ακόμα κυριαρχούν και επηρεάζουν αποφάσεις και την πολιτική ζωή του τόπου». Όπως εκτιμά, αυτή η δομή είναι η «ρίζα» για την κακή διαχείριση του φυσικού πλούτου και του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας, που οδήγησε την Ελλάδα στα ελλείμματα και στα χρέη.

Στην ερώτηση της Deutsche Welle κατά πόσο θα ήθελε να συμβάλει στην προσπάθεια ανασυγκρότησης του χώρου της Κεντροαριστεράς που υπέστη συρρίκνωση των δυνάμεών της ο Γιώργος Παπανδρέου απαντά ως εξής: «Έχοντας μια πορεία μέσα σ΄ αυτόν τον χώρο, αγώνων και προσπαθειών, είμαι πάντα έτοιμος να συμβάλω και να βοηθήσω ώστε αυτός ο χώρος να μπορέσει να ανασυγκροτηθεί και να έχει έναν πολύ ουσιαστικό ρόλο στις μεγάλες αλλαγές που χρειάζεται ο τόπος».

Βόμβα: Συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ

Δεδομένου ότι πολλοί παλιοί οπαδοί του ΠΑΣΟΚ ψηφίζουν πλέον ΣΥΡΙΖΑ, ότι αυτό το κόμμα κατάφερε να συγκρατήσει το εκλογικό του αποτέλεσμα και ότι πολύ πιθανό να εξακολουθήσει και μελλοντικά να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό λόγο, ρωτήσαμε τον πρώην πρωθυπουργό σχετικά με τις πιθανότητες μιας κυβερνητικής συνεργασίας Αριστεράς-Κεντροαριστεράς.

«Να μη βάλουμε το κάρο μπροστά από το άλογο, όπως λένε. Δηλαδή, το βασικό είναι τι πρέπει να γίνει στη χώρα μας: Μια προοδευτική, δημοκρατική πλατφόρμα των αλλαγών, των συγκρούσεων που πρέπει να γίνουν με νοοτροπίες και πρακτικές, των πολιτικών που θα φέρουν μια σωστή, χρηστή διοίκηση και αναπτυξιακή πορεία. Πάνω σε αυτές τις αρχές και βάσεις ενός σοβαρού προγράμματος να είμαστε ανοιχτοί σε πιθανές συνεργασίες για το μέλλον», ήταν η απάντηση του Γ. Παπανδρέου.

Σχέδια για Grexit και δημοψήφισμα

Σε ό,τι αφορά στην πρόσφατη συζήτηση για τα σχέδια εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη, ο Γ. Παπανδρέου διαβεβαιώνει ότι ουδέποτε του είχε παρουσιαστεί προσωπικά ανάλογο σχέδιο στο διάστημα που ήταν πρωθυπουργός της χώρας. Αναφορικά με την πρότασή του για διεξαγωγή δημοψηφίσματος τότε, εμφανίστηκε βέβαιος ότι σε περίπτωση που θα είχε διεξαχθεί, μια μεγάλη πλειοψηφία θα απαντούσε θετικά στο ερώτημα της κυβέρνησης, εάν «θα πρέπει να στηριχθεί το πρόγραμμα της προσαρμογής».

«Πιθανώς αυτό το πρόγραμμα να μην χρειαζόταν καν», εκτιμά ό πρώην πρωθυπουργός. Εάν οι Ευρωπαίοι εταίροι είχαν επιδείξει το 2010 την πολιτική βούληση και αποφασιστικότητα που επέδειξαν προς το τέλος του 2012, τότε πιθανώς να είχαν «καλμάρει» οι πιέσεις των αγορών έναντι της Ελλάδας. Στην ερώτηση της Deutsche Welle κατά πόσο αιφνιδίασε στις Κάννες τους ηγέτες των κρατών της ΕΕ με την πρόταση διεξαγωγής δημοψηφίσματος, ο κ. Παπανδρέου επιμένει ότι τους είχε ενημερώσει έγκαιρα, δηλαδή πριν από το Συμβούλιο Κορυφής. Όπως χαρακτηριστικά λέει, «η ιστορία θα γραφτεί κάποια στιγμή με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες».

Πηγή Deusche Welle




Ανατροπή και στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ -Πρώτος Κεφαλογιάννης, δεύτερη η Βόζεμπεργκ και τρίτη η Σπυράκη

Η μάχη των σταυρών στα ευρωψηφοδέλτια συνεχίζεται με αμείωτη ένταση και όσο προχωράει η διαδικασία σημειώνονται και νέες ανατροπές. Ετσι μετά την Ελιά όπω ο Νίκος Ανδρουλάκης από την 3η θέση βρέθηκε στην πρώτη, έτσι και στη ΝΔ ο Μανώλης Κεφαλογιάννης κατάφερε να προσπεράσει τις Ελίζα Βόζεμπεργκ και Μαρία Σπυράκη.

Στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή (στο 45,14% η ενσωμάτωση) οι κύριοι Κεφαλογιάννης και Ανδρουλάκης κέρδισαν σημαντική άνοδο στα ποσοστά τους καθώς η καταμέτρηση γίνεται στα εκλογικά κέντρα της Κρήτης.

Οι σταυροί της ΝΔ

Μανώλης Κεφαλογιάννης 108.807 Μαρία Σπυράκη 105.128 Ελίζα Βόζενμπερκ 105.847




Ο ανασχηματισμός αύριο «στο τραπέζι»

O ανασχηματισμός της κυβέρνησης θα απασχολήσει στο μεγαλύτερο μέρος της, την αυριανή συνάντηση του Αντώνη Σαμαρά με τον Ευάγγελος Βενιζέλο.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός θα καθίσει στο τραπέζι της συζήτησης έχοντας ξεκαθαρίσει το μέλλον του κ. Γιάννη Στουρνάρα. Ο υπουργός Οικονομικών, φέρεται να είπε στον πρωθυπουργό τι επιλέγει να κάνει από εδώ και στο εξής: δηλαδή, αν θα παραμείνει επικεφαλής του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης ή αν θα κατευθυνθεί στην Τράπεζα της Ελλάδας και στη θέση του διοικητή της.

Από τη δική του επιλογή θα κριθεί εν πολλοίς και η γενική εικόνα της νέας κυβέρνησης, η οποία δεν θα αργήσει και πολύ να ανακοινωθεί. Το πιθανότερο είναι ότι η σχετική κίνηση (ανασχηματισμός) θα πρέπει να αναμένεται μέσα στο πρώτο 10ήμερο του Ιουνίου.

Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η επιστροφή στο υπουργικό συμβούλιο στελεχών όπως ο Ανδρέας Λοβέρδος, η προσθήκη 2 – 3 επιπλέον υπουργών και υφυπουργών από το χώρο του ΠΑΣΟΚ, η τοποθέτηση των Άρη Σπηλιωτόπουλου και Γιώργου Κουμουτσάκου και ίσως του Σταύρου Καλαφάτη, σε κυβερνητικές θέσεις, ως «αντάλλαγμα» για το γεγονός ότι εκτέθηκαν σε δύο πολύ δύσκολες εκλογικές περιφέρειες, παραιτούμενοι από τις προηγούμενες θέσεις, καθώς και ένα γενικότερο φρεσκάρισμα των νυν υπουργών, σε επίπεδο προσώπων.

Οι τελικές αποφάσεις θα ανακοινωθούν σύντομα…




Αθανασίου: Προς κατάργηση οι ποινές φυλάκισης για χρέη στο Δημόσιο

Την πρόθεση της κυβέρνησης να καταργήσει τη ρύθμιση Παπακωνσταντίνου, που στέλνει φυλακή ακόμα και πολίτες που αποδεδειγμένα δεν μπορούν να πληρώσουν τις οφειλές τους προς το Δημόσιο, εξέφρασε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Χαράλαμπος Αθανασίου, στη Βουλή.

Νωρίτερα, το ζήτημα έθεσε ο κ. Προκόπης Παυλόπουλος, ζητώντας από τον υπουργό να φέρει ρύθμιση στο νομοσχέδιο που συζητείται στην Ολομέλεια.

Εξήγησε ότι ήδη έχει καταθέσει σχετική βουλευτική τροπολογία, η οποία μπορεί να γίνει άμεσα αποδεκτή από την κυβέρνηση.

Παρά ταύτα, ο κ. Αθανασίου υποστήριξε ότι η κατάργηση θα γίνει με ρύθμιση που θα εισάγει το υπουργείο Οικονομικών το επόμενο διάστημα.




Παραιτείται ο Φώτης Κουβέλης

Ανατροπές στη ΔΗΜΑΡ μετά την εκλογική ήττα

Την παραίτησή του θα θέσει στην Κεντρική Επιτροπή και στο Συνέδριο της Δημοκρατικής Αριστεράς ο πρόεδρος του κόμματος Φώτης Κουβέλης, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος πριν από λίγο με δήλωσή του.

«Τα αποτελέσματα των εκλογών για την Ευρωβουλή με οδηγούν, ως έχω χρέος, να υποβάλω την παραίτηση μου, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες καταστατικές μας διαδικασίες», αναφέρει στη δήλωσή του μεταξύ άλλων ο κ. Κουβέλης.

«Κατέβαλα κάθε προσπάθεια, σε κάθε περίσταση, να προβάλω και να υπερασπισθώ τις δημοκρατικές αξίες που συγκροτούν την παράταξη μας και εκφράζουν τις συλλογικές αποφάσεις της ΔΗΜ.ΑΡ. Πιστεύουμε, όλοι, σε μια Αριστερά στην υπηρεσία της κοινωνικής αλληλεγγύης, της αξιοπρέπειας και της αδιαπραγμάτευτης πολιτικής και κομματικής εντιμότητας», τονίζει.




Η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα, στο Δημαρχείο Καβάλας

Το Δημαρχιακό Μέγαρο επισκέφθηκε χθες η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα, η οποία μετά τις ευχές που δέχθηκε από τους εργαζόμενους στο Δήμο αλλά και από πολίτες που εκείνη την ώρα βρισκόταν στο Δημαρχείο, συνάντησε τον Δήμαρχο Κωστή Σιμιτσή στο γραφείο του.

Παρουσία των συνεργατών του Δημάρχου και πιο συγκεκριμένα των Αντιδημάρχων Χριστόδουλου Μιχαλάκη, Ανέστη Συγγιρίδη και Θόδωρου Μουριάδη και του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Νίκου Καραπιπερίδη, έγινε μια πρώτη ενημέρωση στην κ. Τσανάκα, αναφορικά με τις βασικές λειτουργίες του Δήμου, ενώ άπαντες οι παριστάμενοι δεσμεύθηκαν να προσφέρουν κάθε βοήθεια που θα τους ζητηθεί από την πλευρά του συνδυασμού ΑΝΑΣΑ.

Οι νεοεκλεγέντες εξάλλου δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Γιώργος Φιλόσογλου, Γιώργος Γραμμένος και Αναστασία Ιωσηφίδου, ζήτησαν καλή συνεργασία στην από εδώ και πέρα κοινή πορεία της απερχόμενης συμπολίτευσης και της νέας διοίκησης που αναλαμβάνει καθήκοντα την 1η Σεπτεμβρίου, ενώ αυτό που τονίστηκε ιδιαίτερα και από τις δύο πλευρές, είναι ότι πρέπει να τηρηθεί ο πολιτικός πολιτισμός σε κάθε έκφανση της πολιτικής μας ζωής.

Τον στόχο της χθεσινής πρώτης συνάντησης μετέφερε στους εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ η Δήμητρα Τσανάκα, η οποία ζήτησε την άμεση συνεργασία της απερχόμενης διοίκησης με τον συνδυασμό ΑΝΑΣΑ, με στόχο την παροχή έργου ουσίας για το καλό της πόλης, του Δήμου μας. Η ίδια για μια ακόμη φορά, επεσήμανε την ανάγκη τήρησης διαύλων επικοινωνίας ενώ ζήτησε από τον κ. Σιμιτσή, έναν χώρο στο Δημαρχείο προκειμένου η ομάδα της και η ίδια να τυγχάνουν εκεί της ενημέρωσης που είναι απαραίτητη και πρέπει να προηγηθεί, πριν γίνει η επίσημη ανάληψη των νέων καθηκόντων της.

Με την σειρά του, ο Δήμαρχος Καβάλας Κωστής Σιμιτσής, καλωσόρισε την κ. Τσανάκα στο Δημαρχιακό Μέγαρο ενώ σχετικά δήλωσε: «Ύστερα από αίτημα της κ. Τσανάκα την υποδέχομαι σήμερα στο γραφείο μου σε μια πρώτη συνάντηση για ενημέρωση για τα θέματα του Δήμου που είναι πάρα πολλά.  Ως εκ τούτου αναμένεται (άλλωστε αυτό προτείνω στην ίδια) να επαναλάβουμε αυτές τις συναντήσεις ώστε ύστερα από ένα κύκλο αρκετών συναντήσεων να μπορεί από την 1η Σεπτεμβρίου να ασκήσει ανεμπόδιστα τα καθήκοντά της ως Δήμαρχος Καβάλας. Αυτό είναι κάτι απαραίτητο, το επιβάλλει όχι μόνο ο πολιτικός πολιτισμός μας, αλλά είναι κάτι χρήσιμο για να υπάρξει ομαλή διαδοχή και συνέχεια στον Δήμο, προκειμένου να μην υπάρξουν τα παραμικρά προβλήματα προς τους δημότες και προς τις υποθέσεις που τρέχουν αυτή την στιγμή στον Δήμο Καβάλας».

Μετά τις πρώτες ερωτήσεις που ετέθησαν από τους νεοκλεγέντες προς τη διοίκηση και την συμφωνία για περαιτέρω και εκτενή ενημέρωση, ακολούθησε επίσκεψη του συνδυασμού ΑΝΑΣΑ στις υπηρεσίες του Δήμου, όπου η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος είχε την ευκαιρία να χαιρετήσει τους υπαλλήλους από τους οποίους ζήτησε συνεργασία στο μέλλον, διαβεβαιώνοντας τους πως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να διαταραχθεί η εργασιακή σχέση κάποιου εξ αυτών.

Η κ. Τσανάκα στο τέλος, επισκέφθηκε και την Μητρόπολη Καβάλας, προκειμένου να ζητήσει συνάντηση με τον Σεβασμιότατο κ.κ. Προκόπιο, κάτι που θα ρυθμισθεί καταλλήλως εντός των ημερών.

ΤΣΑΝΑΚΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ TΣΑΝΑΚΑ ΜΕ ΣΙΜΙΤΣΗ TΣΑΝΑΚΑ ΜΕ ΣΙΜΙΤΣΗ 3 TΣΑΝΑΚΑ ΜΕ ΣΙΜΙΤΣΗ 2 TΣΑΝΑΚΑ ΜΕ ΣΙΜΙΤΣΗ 1