Ο Αντώναρος στο Twitter για τον Θεοχάρη

Ο Ευάγγελος Αντώναρος ήταν ένας από εκείνους που είχαν εγκαίρως και με ηχηρό τρόπο επισημαίνει τη ζημιά που έκανε στην κυβέρνηση ο Χάρης Θεοχάρης, ως Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων.

Σήμερα, λοιπόν, την ημέρα της απομάκρυνσης του Χάρη Θεοχάρη από το αξίωμά του, ο Ευάγγελος Αντώναρος απεσήμανε τη θετική παράμετρο της συγκεκριμένης εξέλιξης, έσπευσε ωστόσο να κάνει και μια αυτονόητη διαπίστωση, μέσω του προσωπικού λογαριασμού του στο Twitter:

“Κανενα δάκρυ για τ Θεοχάρη — αλλα όχι και να δεχθούμε ότι ο εν λόγω κύριος ειναι ο υπεύθυνος του φορολογικου αλαλούμ”, ήταν η χαρακτηριστική αποστροφή του Ευάγγελου Αντώναρου στον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter.




«Καρφιά» Θεοχάρη: Κανείς δεν είχε το ανάστημα να μου πει να παραιτηθώ. Τα μέτρα τα πήρε η κυβέρνηση, όχι εγώ

Ο Χάρης Θεοχάρης… ξεσπάθωσε στις δηλώσεις που έκανε μετά την παραίτησή του, την οποία έκανε αποδεκτή ο Γιάννης Στουρνάρας.

Ο τέως Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων έριξε τα «καρφιά» προς όλες τις κατευθύνσεις, ακόμα και προς το Μέγαρο Μαξίμου, ξεκαθαρίζοντας ότι είναι δική του η απόφαση παραίτησης και τονίζοντας με νόημα ότι «αν κάποιοι ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα, ας κοιτάξουν τα δικά τους πεπραγμένα»

«Η απόφαση (σ.σ παραίτησης) είναι δική μου. Κανένας δεν είχε το ανάστημα να μού ζητήσει να παραιτηθώ, δεν έχω κάνει τίποτε που να το σκέφτομαι δεύτερη φορά».

Δεν νιώθω εξιλαστήριο θύμα γιατί δεν έχω κάνει κάτι στον τομέα μου, για να το νιώσω… Αν κάποιοι ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα, ας κοιτάξουν τα δικά τους πεπραγμένα.

Το κυνήγι της μεγάλης φοροδιαφυγής γίνεται, μόνο αν κτίσουμε θεσμούς για να διορθωθούν τα κακά της Δημόσιας Διοίκησης.

Δεν έχω πάρει κανένα μέτρο. Τα μέτρα τα παίρνει η εκλεγμένη κυβέρνηση. Πήρα δομές κατεστραμμένες και, βήμα-βήμα, παρά τα λάθη, πιστεύω ότι η εκτίμηση του έργου θα είναι ανεκτίμητη».




Ο Μουρούτης και μια φωτογραφία… 1.000 λέξεις

Ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά Γιώργος Μουρούτης βρέθηκε χθες στο επίκεντρο της πολιτικής αντιπαράθεσης, μετά από τις αναφορές του Νίκου Μιχαλολιάκου στο πρόσωπό του.

Έχει λοιπόν ιδιαίτερη αξία και σημειολογία, πέρα από τη δήλωση διάψευσης που έκανε άμεσα, η φωτογραφία την οποία ανέβασε ο Γιώργος Μουρούτης στην προσωπική σελίδα του στο Facebook.

Η φωτογραφία απεικονίζει τον Γιώργο Μουρούτη μαζί με τον Ανδρέα Λεντάκη, την εμβληματική μορφή της Αριστεράς, που το 1993 βρέθηκε στο πλευρό του Αντώνη Σαμαρά.

Το δε κείμενο με το οποίο συνόδευσε ο Γιώργος Μουρούτης την παραπάνω φωτογραφία, εύγλωττο:

“Για όσους δεν με ξέρουν, γνώρισα τον Αντώνη Σαμαρά μέσω του αείμνηστου Ανδρέα Λεντάκη.

Αυτά για την ιστορική μνήμη, την αποκατάσταση της αλήθειας και τις συκοφαντίες που ακούστηκαν…”.




Βασίλης Ξουλόγης: “Πήρανε την απάντηση τους όσοι με κατηγορήσανε για την εμπλοκή μου στη «λίστα Νικολούδη»

Στις πρώτες δηλώσεις του, ο δήμαρχος Παγγαίου ανέφερε τα εξής: «Όσοι με κατηγόρησαν για την εμπλοκή του ονόματός μου στην περίφημη «λίστα Νικολούδη», και κυρίως για το πόθεν έσχες, σήμερα πήραν την απάντησή τους.

Αυτό που θα μπορούσε να θεωρηθεί πολιτικός πολιτισμός, κυρίως από τους αντιπάλους μου στις εκλογές, καθώς και από την αντιπολίτευση στο Δ.Σ. του δήμου Παγγαίου, θα ήταν μια δημόσια συγνώμη, όχι από εμένα προσωπικά, αλλά από την οικογένειά μου και κυρίως από τα παιδιά μου.

Για όσους δημοσιογράφους, ή μη, αρθρογράφησαν σχετικά με το μέγεθος της ποινής, αυτό που έχω να δηλώσω είναι ότι θα πρέπει να διασταυρώνουν πιο προσεκτικά τις πηγές πληροφόρησής τους. Για όλους τους υπόλοιπους που καταψήφισαν τον συνδυασμό “Σωστή Επιλογή”, λυπάμαι ιδιαίτερα, που επηρεάστηκαν σε τόσο μεγάλο βαθμό από τους λασπολόγους».

Αθώος κρίθηκε από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Καβάλας, ο δήμαρχος Παγγαίου, Βασίλειος Ξουλόγης, ο οποίος κατηγορούνταν για εκπρόθεσμη υποβολή πόθεν έσχες. Σύμφωνα με την απόφαση της έδρας, δεν υπήρξε δόλος, η περιουσιακή κατάσταση του κ. Ξουλόγη παρέμεινε ίδια επί πολλά χρόνια, και παράλληλα, δεν απέκρυψε κανένα στοιχείο.




Έκλεισε ο ανασχηματισμός – Έκπληξη ο νέος τσάρος της οικονομίας

Έτοιμη είναι η λίστα του κυβερνητικού ανασχηματισμού σύμφωνα με πηγές του Μαξίμου. Ο Αντώνης Σαμαράς και οι συνεργάτες του έχουν κάνει τις βασικές συνεννοήσεις και με τον Ευάγγελο Βενιζέλο.

Οι ίδιες πηγές δεν αποκλείουν ο ανασχηματισμός να γίνει τα επόμενα 24ωρα με πιθανότερη ημερομηνία τη Δευτέρα 9 Ιουνίου.

Μυστήριο, ωστόσο, παραμένει το όνομα του υπουργού Οικονομικών παρότι στενοί συνεργάτες του υπουργού επισημαίνουν ότι το κυβερνητικό σχήμα έχει καταλήξει και στο νέο τσάρο της οικονομίας αλλά το όνομά του θα είναι έκπληξη.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις δεν ισχύει το σενάριο να αναλάβει ο ίδιος ο πρωθυπουργός το υπουργείο Οικονομικών, ενώ δεν επιβεβαιώνεται ούτε η μετακίνηση του κ. Ν. Δένδια στο πόστο του κ. Στουρνάρα.




Παραιτήθηκε τελικά ο Θεοχάρης | Το ανακοίνωσε ο Στουρνάρας

Tην αποδοχή της παραίτησης, για προσωπικούς λόγους, του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων κ. Θεοχάρη Θεοχάρη, τον οποίο ευχαριστεί για τις πολύτιμες υπηρεσίες που πρόσφερε στο Υπουργείο Οικονομικών, ανακοίνωσε ο Γιάννης Στουρνάρας.
«Ο κ. Θεοχάρης ανέλαβε την ηγεσία της ΓΓΔΕ, η οποία ήταν ακέφαλη για χρονικό διάστημα πλέον του έτους, στην κρισιμότερη χρονική στιγμή και στο αποκορύφωμα της δημοσιονομικής κρίσης, υπό τις πλέον αντίξοες συνθήκες.
Ο Υπουργός κ. Γιάννης Στουρνάρας δήλωσε ότι «Ο κ. Θεοχάρης με τις προσπάθειές του στήριξε καθοριστικά τη φορολογική μεταρρύθμιση και τους στόχους της Κυβέρνησης κατά την τελευταία διετία με ήθος, αίσθημα ευθύνης και ακεραιότητα. Κλήθηκε να ανορθώσει τη φορολογική και τελωνειακή διοίκηση εκ του μηδενός, ξεκίνησε ριζικές μεταρρυθμίσεις θέτοντας τις βάσεις για μία σύγχρονη, ανεξάρτητη και αποτελεσματική λειτουργία της. Το σημαντικότερο, τα έκανε όλα αυτά επιδεικνύοντας σταθερά αποτελέσματα, υπερβαίνοντας συστηματικά όλους τους τεθέντες στόχους, πράγμα που αποτυπώθηκε στα θετικά αποτελέσματα του προϋπολογισμού.
Τον ευχαριστώ θερμά και εύχομαι καλή επιτυχία στα επόμενα βήματά του».
Στη συνάντηση που είχαν το μεσημέρι ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας με τον Χάρη Θεοχάρη, οι διάλογοι ήταν λακωνικοί και ζητήθηκε η παραίτηση του.
Οι δυο άνδρες συζήτησαν επί μακρόν και ο κ. Στουρνάρας ζήτησε ευθέως την παραίτηση του του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων κ. Θεοχάρη, επιρρίπτοντάς του στην ουσία ευθύνες για εγκυκλίους οι οποίες εκδόθηκαν πριν από τις εκλογές. Για παράδειγμα, επέρριψε ευθύνες για μια διευκρινιστική εγκύκλιο ειλημμένης απόφασης, σύμφωνα με τη οποία οι αλλοδαποί ιδιοκτήτες ελληνικών ομολόγων θα έπρεπε να πληρώσουν φόρο. μετά όμως από τον σάλο που δημιουργήθηκε από την έκδοση της εγκυκλίου, η απόφαση ανεστάλη.
H Κομισιόν διαφώνησε αρχικά με την απομάκρυνση Θεοχάρη.
Το Μαξίμου όμως επέμεινε και έτσι ουσιαστικά εξαναγκάσει σε παραίτηση.
Αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εξέφρασε έντονη δυσφορία για το ενδεχόμενο αντικατάστασης του Χάρη Θεοχάρη, τόνιζε ότι ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων έχει πενταετή θητεία ακριβώς για να μην εξαρτάται από τον «πολιτικό κύκλο» και σημείωνε ότι ο κ. Θεοχάρης στη μέχρι τώρα θητεία του «παρήγαγε έργο».

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OdCTWburJjE&list=TLUU5Dp6NFrJAIj_UYGKtc_DwkA5fHotap[/youtube]




Τερενς Κουίκ: «Ο Πρίνος βρίσκεται σε απόλυτο κίνδυνο»

«Ο Πρίνος βρίσκεται σε απόλυτο κίνδυνο. Από την απάντηση Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, σε Ερώτηση που κατέθεσα στην Βουλή, είναι προφανές ότι η συγκυβέρνηση δεν προχωρεί απλά στο κλείσιμο του Λιμενικού Σταθμού Πρίνου Θάσου, αλλά ετοιμάζεται να βάλει ταφόπλακα και στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Καβάλας – Πρίνου.

Προχωράει κανονικά το σχέδιο «ανοχύρωτες περιοχές της χώρας», όπως και τα μονοπωλιακά σχέδια των καρτέλ της ναυσιπλοΐας, τα οποία παρακολουθεί με απόλυτη συνενοχή το αρμόδιο Υπουργείο».

Αυτή την δήλωση έκανε ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ και Περιφερειακός Σύμβουλος Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, ως Επικεφαλής του Συνδυασμού ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.

Όπως σχολίασε ο Τέρενς Κουίκ, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου:

«Δυστυχώς και οι πληροφορίες και οι φόβοι μου για τον Πρίνο επαληθεύτηκαν. Πιθανολογώ, ότι ο αρμόδιος Υπουργός Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης εκλαμβάνει την Ελλάδα ως Ελβετία! Δεν την υπολογίζει ως μια χώρα, που είναι άρρηκτα δεμένη με τη θάλασσα, άρα έχει πρωτίστως την ανάγκη των υπηρεσιών του Λιμενικού Σώματος.

Η Θάσος, από τον Πρίνο και κάτω – όπως είχα αναφέρει και στην Ερώτηση – μένει απροστάτευτη κι ανοχύρωτη από την πλευρά της θάλασσας. Είχα επισημάνει και τον κίνδυνο της έξαρσης της «αποβίβασης» ανεξέλεγκτων ποσοτήτων ναρκωτικών, από μη επιτηρούμενες, πλέον, παραλίες, με ό, τι αυτό σημαίνει στη προώθηση τους στη Βόρειο Ελλάδα.

Επιπλέον, από την «κουτοπόνηρη» διατύπωση της περιόδου έγκρισης για την γραμμή Καβάλα – Πρίνος, που λήγει 31.12.2014 και χωρίς καμία άλλη περαιτέρω αναφορά, ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί, ότι η γραμμή αυτή ΚΛΕΙΝΕΙ. Κλείνει σε αγαστή συνεργασία με τα ναυτικά καρτέλ, που τους βολεύει μονοπωλιακά να κρατούν ανοιχτή μόνο την γραμμή από την Κεραμωτή, η οποία βεβαίως μπορεί να ΣΥΝΥΠΑΡΧΕΙ.

Από εδώ και μπρός, είναι θέμα αντίδρασης και της Δημοτικής Αρχής Θάσου και των Φορέων που εκφράζουν το νησί, αλλά και της Περιφέρειας.

Θέλω να ελπίζω, ότι με κάθε τρόπο, θα διαφωνήσουν με όλες αυτές τις συγκυβερνητικές μεθοδεύσεις και με κάθε τρόπο, στα πλαίσια του δημοκρατικού τους δικαιώματος, να ακυρώσουν την απόφαση για το κλείσιμο του Λιμενικού Σταθμού Πρίνου και να ματαιώσουν σχέδια για το κλείσιμο της γραμμής με το λιμάνι της Καβάλας.

Εμείς, ως Περιφερειακός Συνδυασμός ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, θα το πράξουμε»

Τέλος, αναφερόμενος ο Τέρενς Κουίκ στην ομολογία του Υπουργείου Πολιτισμού, ότι  – πράγματι –  κάθε φορά που βρέχει τρέχουν νερά μέσα στο «σουρωτήρι» Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας, έκανε την εξής δήλωση:

«Όταν κατέθεσα την σχετική Ερώτηση με λοιδόρησαν διάφορα ΜΜΕ. Το εκλαμβάνω ως προεκλογική συμπεριφορά, που παίζει και τέτοια παιγνίδια.

Σημασία έχει ότι η αλήθεια της Ερώτησής μου επαληθεύτηκε και ότι το Υπουργείο σπεύδει να διορθώσει τη ζημιά, παρ’ όλο που «κουκουλώνει» την καταγγελία μου για παραλείψεις του εργολάβου, που έκτισε τη νέα πτέρυγα και έκανε κακό «ένωμα» με το παλιό κτήριο.

 Λυπάμαι, αν έχω χαλάσει την ηρεμία κάποιων και τους έχω μπει «σφήνα» στο μάτι με την δραστηριότητα μου, ως «νεόφερτος» – όπως λένε – στην περιοχή, αλλά όταν σιωπούν Βουλευτές, για να μην «στενοχωρήσουν» τους συγκυβερνητικούς Αρχηγούς και τα Κόμματά τους, αυτός θα είναι ο δικός μου ρόλος, όπως κι όλων των στελεχών του Συνδυασμού που ηγούμαι ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.




Συνάντηση της δημοτικής παράταξης «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ»

Το βράδυ της Τετάρτης 4 Ιουνίου στο Δημοτικό Θέατρο Χρυσούπολης, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση των μελών της Δημοτικής Παράταξης «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ», μετά τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου.

Παρόντες ήταν σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι και όπως δήλωσε ο επικεφαλής του συνδυασμού Σάββας Μιχαηλίδης, ο λόγος της συνάντησης ήταν να δηλώσει ότι η «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» από τη θέση της αντιπολίτευσης θα συνεχίσει δυναμικά τιμώντας την ψήφο των δημοτών Νέστου.

«Ο λαός μας έστειλε εκεί. Στην αντιπολίτευση. Αυτό είναι το αποτέλεσμα και δεν αλλάζει και αυτό πρέπει να το τιμήσουμε. Είμαστε εδώ και ξεκινάμε. Σας ευχαριστώ για τον αγώνα που κάναμε και είμαι περήφανος για το ήθος των ανθρώπων που είναι εδώ μπροστά μου. Έχουμε χρέος να μην διαψεύσουμε τους ανθρώπους που στήριξαν σε εμάς τις ελπίδες τους. Η «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» θα συνεχίσει να υπάρχει και εμείς από τη θέση της αντιπολίτευσης θα τιμήσουμε όσους μας ψήφησαν.

Αφήνουμε ένα τεράστιο έργο παρακαταθήκη στην νέα δημοτική αρχή και η δουλειά και το χρέος τους είναι να ολοκληρώσουν τα πανέτοιμα έργα. Δικός μας στόχος ήταν να αναβαθμίσουμε το μικροκλίμα της τοπικής οικονομίας και το επιζητούσαμε μέσα από την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα με έργα όπως η γεωθερμία.

Με τη γνώση που έχουμε δεν θα αφήσουμε τίποτα να πέσει κάτω. Δεν θέλουμε εκδίκηση αλλά να βάλουμε στη θέση τους όσα πράγματα πρέπει να μπουν. Πρέπει με συγκροτημένο βήμα ως ομάδα και με τη δύναμη που έχουμε, να ελέγχουμε και γι’ αυτό απαιτείται συντονισμένη προσπάθεια. Η υποχρέωσή μας είναι ανοιχτή και θα συνεχιστεί. Σύντομα θα γίνει και η απολογιστική συνεδρίαση όπου θα πούμε τα πράγματα όπως πρέπει να ειπωθούν. Εμείς συνεχίζουμε δυναμικά και θα δώσουμε και αυτόν τον αγώνα με εντιμότητα. Σας ευχαριστώ για ακόμη μία φορά όλους για την προσπάθειά σας και τον αγώνα που δώσατε».




Παραιτήθηκε ο Θεοχάρης

Την παραίτησή του υπέβαλε ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Χάρης Θεοχάρης. Η παραίτηση του κ. Θεοχάρη δεν έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία, αφού τις τελευταίες ημέρες η φημολογία που τον ήθελε εκτός από το νέο κυβερνητικό σχήμα ήταν έντονη. Όμως, η θητεία του κ. Θεοχάρη είναι πενταετούς, άρα μόνο με παραίτηση μπορεί να απομακρυνθεί από το υπουργείο Οικονομικών.

Ύστερα από αυτή την εξέλιξη, επιβεβαιώνονται και οι πληροφορίες, που ήθελαν χθες το απόγευμα τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα να ζητεί την παραίτηση του κ. Θεοχάρη.

Πηγές προσκείμενες στον κ. Θεοχάρη αναφέρουν ότι «δεν έχει αναγνωριστεί το έργο του», αλλά και ότι δέχεται κριτική που δεν αντιστοιχεί στο έργο του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή την ώρα βρίσκεται στο γραφείο του κ. Στουρνάρα. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το πιο πιθανό σενάριο είναι να ανακοινωθεί η παραίτηση με τον ανασχηματισμό.




Αιφνίδια λήξη των εργασιών της Ολομέλειας

Την πρόωρη λήξη εργασιών της Ολομέλειας της Βουλής αποφάσισε η κυβέρνηση, ενώ ήδη θυροκολλήθηκε το Προεδρικό Διάταγμα που υπογράφεται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια και τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά. Η Βουλή έκλεισε άρον-άρον για το καλοκαίρι, με αποτέλεσμα σειρά σημαντικών θεμάτων να παραγράφονται ή να παραπέμπονται για το Σεπτέμβριο.

Η κυβέρνηση, ωστόσο, με αυτό τον τρόπο παραπέμπει στις καλένδες το θέμα της συζήτησης της υπόθεσης Μπαλτάκου, καθώς αυτή δεν έχει γίνει ακόμη, ενώ θέματα όπως το νομοσχέδιο για τον Αιγιαλό θα περάσουν από τα θερινά τμήματα.

Για σήμερα ήταν προγραμματισμένη συνεδρίαση της Επιτροπής Δεοντολογίας που αφορούν τους:

– Ηλία Κασιδιάρη (Χρυσή Αυγή) για τη μαγνητοσκόπηση της συνομιλίας του με τον πρ. γενικό Γραμματέα της κυβέρνησης Τάκη Μπαλτάκο

– Άδωνι Γεωργιάδη (ΝΔ)

– Γιάννη Μιχελάκη (ΝΔ)

– Βασίλη Καπερνάρο (ανεξάρτητος)

Οι υποθέσεις αυτές θα κριθούν το φθινόπωρο, μετά τη λήξη των Θερινών Τμημάτων της Βουλής.




Π. Αμπεριάδης | Η τουριστική ανάπτυξη και η αλιεία μας κινδυνεύουν

Με Αποστολή Δελτίου Τύπου στα ΜΜΕ αντέδρασε η παράταξη του Περικλή Αμπεριάδη στην ενδεχόμενη εγκατάσταση του LNG στην περιοχή της Βάσοβας, αναφέροντας χαρακτηριστικά….

“Σύμφωνα με πληροφορίες ο σταθμός μεταφόρτωσης LNG, που αρχικά σχεδιαζόταν να δημιουργηθεί στην περιοχή της Ν. Καρβάλης, μεταφέρεται ανατολικότερα στο Δήμο μας, στο Δήμο Νέστου. Συγκεκριμένα επίκειται νέα μελέτη για εγκατάσταση του σταθμού στην περιοχή της Βάσοβας.

Οι υποψίες μας δυστυχώς δικαιώνονται. Η υποβάθμιση του φυσικού μας περιβάλλοντος σε μια τέτοια περίπτωση είναι δεδομένη. Η τουριστική ανάπτυξη, για την οποία πολλοί κόπτονται, μετατρέπεται σε όνειρο θερινής νυκτός. Η αλιεία μας κινδυνεύει.

Τι κάνουν οι αρμόδιοι φορείς; Ποιά είναι η θέση της νυν δημοτικής αρχής; Πως τοποθετείται επί του θέματος η νέα δημοτική αρχή; Γιατί η Καβάλα κατάφερε να διώξει αυτήν την «επένδυση»; Μήπως τελικά δεν είναι τόσο φιλική όσο κάποιοι διατείνονται; Εμείς στο Δήμο Νέστου θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια;

Η «Δύναμη Πολιτών Νέστου» θεωρεί πως κάθε επένδυση που σέβεται το περιβάλλον και τις πραγματικές ανάγκες του ανθρώπου είναι καλοδεχούμενη. Οτιδήποτε άλλο κινείται στη λογική της εκμετάλλευσης και του ξεπουλήματος είναι πράξη προσβλητική για την ιστορία του τόπου μας και τη ζωή μας. Οφείλουμε να αντιδράσουμε συντεταγμένα και δυναμικά.

Για τη «Δύναμη Πολιτών Νέστου»,
Περικλής Αμπεριάδης”




Δ. Τσανάκα | Όλη η αλήθεια για τις κοινωνικές δομές του Δήμου Καβάλας

Απαντώντας στη δήλωση του απερχόμενου Δημάρχου Καβάλας κ. Κωστή Σιμιτσή, σύμφωνα με την οποία, ο ίδιος και η δημοτική διοίκηση έχουν πληροφορηθεί πως από κύκλους της σημερινής αντιπολίτευσης και αυριανής διοίκησης του Δήμου μας «διέρρευσε η φήμη πως κλείνουν το πρόγραμμα ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ και τα Δημοτικά Ιατρεία», η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Καβάλας, κ. Δήμητρα Τσανάκα δήλωσε:

«Η στοιχειώδης πολιτική σοβαρότητα κ. Σιμιτσή επιτάσσει να μη δίνετε σημασία σε «πληροφορίες κύκλων» (ενδεχομένως δε και ρόμβων ου μη και… τετραγώνων), διαρροές, φήμες και λοιπά αναλόγου βαρύτητας και αξιοπιστίας φληναφήματα. Οι φήμες δεν διαρρέουν κ. Σιμιτσή και απορούμε πως εσείς, ένας κατά τεκμήριο καλός χειριστής της γλώσσας, υποπίπτετε σε τέτοιου είδους λεκτικά ολισθήματα.

Μην ανησυχείτε λοιπόν, οι φήμες δεν ευσταθούν! Όχι μόνο δεν θα κλείσουμε τίποτα, αλλά αντιθέτως θα τα ενισχύσουμε και θα αναβαθμίσουμε το ρόλο τους».
Η ΑΛΗΘΕΙΑ

Με αφορμή τώρα τον θόρυβο που έχει προκύψει για την λειτουργία των δημοτικών ιατρείων και του προγράμματος « Βοήθεια Στο Σπίτι» και κυρίως έπειτα από την ανακοίνωση που εξέδωσε η παράταξη «Καβάλα-Φίλιπποι: Ανοιχτή Πόλη» του απερχόμενου δημάρχου προς απάντηση των όσων μας κατηγόρησαν και κυρίως προς ενημέρωση των πολιτών του Δήμου μας έχουμε να αναφέρουμε τα παρακάτω :

Την Παρασκευή 30 Μαΐου 2014 συνεδρίασε το ΔΣ του ΝΠΔΔ με την επωνυμία «Δημοτική Κοινωνική Αλληλεγγύη – Προσχολική Αγωγή Καβάλας» στο οποίο για λογαριασμό της σημερινής αντιπολίτευσης μετέχει ως μέλος η Δημοτική Σύμβουλος Καβάλας και μέλος του συνδυασμού μας κα Αναστασία Ιωσηφίδου. Μεταξύ των αναγραφομένων στην ημερήσια διάταξη θεμάτων και ακριβέστερα ως υπ’ αρ. 6ο και 7ο θέμα ήταν αντιστοίχως η «Λειτουργία των Δημοτικών Ιατρείων» και η «Λήψη απόφασης για καταβολή μισθοδοσίας υπαλλήλων ΙΔΟΧ».

Λαμβάνοντας τον λόγο ο Πρόεδρος του ΔΣ Δημοτικός Σύμβουλος της σημερινής συμπολίτευσης κ. Λεωνίδας Παππάς ανακοίνωσε για το μεν πρώτο θέμα ότι η σημερινή Διοίκηση αδυνατεί να καταβάλει τους μισθούς των ιατρών των δημοτικών ιατρείων για τους οποίους υπάρχει ήδη καθυστέρηση πληρωμής από Φεβρουάριο 2014 και ότι η Περιφέρεια ακύρωσε την υπ αριθμ. 159/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καβάλας σχετικά με τη «σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του Δήμου Καβάλας – ΝΠΔΔ Δημοτική κοινωνική Αλληλεγγύη – Προσχολική Αγωγή και Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση ΓΑΛΗΝΟΣ» και για το δεύτερο θέμα ότι πρέπει να σταματήσει προσωρινά και ειδικότερα από Μάιο 2014 η καταβολή της μισθοδοσίας των υπαλλήλων του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα βρεθεί η σημερινή διοίκηση σε αδυναμία καταβολής των μισθών των μονίμων υπαλλήλων.




“Καταιγίς 2014” | Απόβαση στην Σαμοθράκη: Όπως λέμε … Ίμβρος! (vid)

Με απόβαση της 32ης Ταξιαρχίας Πεζοναυτών στην Σαμοθράκη, ένα νησί που μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με την γειτονική Ίμβρο που έχει περάσει σε ολοκληρωτική τουρκική κατοχή κατά παραβίαση της Συνθήκης της Λοζάνης του 1922 που έδινε αυτονομία στο νησί και στους Ελληνες κατοίκους του, θα ολοκληρωθεί η άσκηση “Καταιγίς 2014”.

Η άσκηση της απόβασης θα είναι απόλυτα ρεαλιστική και το σενάριο προβλέπει προπαρασκευαστική δράση ειδικών δυνάμεων του Στρατού και του Ναυτικού και σφοδρό αεροπορικό βομβαρδισμό μετά την εκτέλεση αποστολών αεροπορικής υπεροχής και αφ’ότου αποκτηθεί τοπική αεροπορική υπεροχή.

Τα πλοία, τόσο τα αποβατικά, όσο και τα πολεμικά (τουλάχιστον 10 πολεμικά εμπλέκονται στο σενάριο) θα τα συνοδεύουν υποβρύχια προκειμένου να εξασφαλιστεί η ανθυποβρυχιακή προστασία τους, ενώ στο όλο σενάριο εμπλέκονται και οι πυροβολαρχίες επακτίου αμύνης της Λήμνου με τα κινητά πυραυλικά συστήματα MM-40 Exocet.

Ενα κρίσιμο σενάριο είναι να επιτευχθεί η λειτουργική ικανότητα των ΜΜ-40 Exocet, με απλά λόγια να αποφευχθεί η καταστροφή τους από την τουρκική Αεροπορία και εν συνεχεία η εκτόξευση των βλημάτων προκειμένου να “κλειδωθεί” ο τουρκικός στόλος στα Δαρδανέλια.

Σήμερα επίκεντρο της άσκησης ήταν τα Δωδεκάνησα, όπου εκτελέστηκαν αποστολές συνεργασίας με την ΠΟλεμική Αεροπορία, καθώς και με το Λιμενικό/ΕΛΛΑΚΤ που πλέον εμπλέκεται πλήρως στον επιχειρησιακό σχεδιασμό του ΓΕΕΘΑ.

Γενικά η άσκηση γίνεται υπό άκρως ρεαλιστικές συνθήκες και η προσοχή όλων είναι τεταμένη. Το επεισόδιο με την είσοδο της τουρκικής φρεγάτας χθες μέχρι το Πεδίο Βολής Καράβια, δείχνει ότι το τουρκικό Ναυτικό και γενικά οι τουρκικές δυνάμεις είναι διατεθειμένες να σπρώξουν τα πράγματα “στα άκρα”.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GMHOcQLTYcw[/youtube]




Η Τουρκία αποθρασύνεται στο Αιγαίο | Από τη ΝΟΤΑΜ 714 έφτασε να “εισβάλει” δυτικά του 25ου Μεσημβρινού

Η Τουρκία θέτει μετ’ επιτάσεως και με στρατιωτικά μέσα θέμα αμφισβήτησης του μισού και πλέον Αιγαίου το τελευταίο διάστημα και κάνει ότι μπορεί για να διατηρήσει την ένταση σε υψηλά επίπεδα. Αυτό προκύπτει και από τις δηλώσεις του υπουργού Άμυνας Ισμέτ Γιλμάζ. Ο Έλληνας υπουργός Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος έστειλε ωστόσο ένα σαφές μήνυμα, πώς οι Ένοπλες Δυνάμεις δεν είναι διατεθειμένες να ανεχθούν την τουρκική προκλητικότητα και έκανε λόγο ακόμη και για «εκτροπή» της κατάστασης.

Η γλώσσα που χρησιμοποίησε ο Έλληνας υπουργός Άμυνας, για να απαντήσει στα περί «ύπαρξης προβλημάτων στο Αιγαίο» που είπε ο Τούρκος ομόλογος του ήταν αυστηρή και ξεπέρασε τα όρια της διπλωματικής «γραμμής» στην οποία συνήθως κινείται στο θέμα των ελληνοτουρκικών ο Δ. Αβραμόπουλος.

Αυτό δείχνει σαφώς πως η «Τουρκία» υπερέβη τα εσκαμμένα με τις πρόσφατες αποστολές «εμβόλισης» των Κυκλάδων και τις προκλητικές πλόες πολεμικών σκαφών στις ακτές των νησιών, όπως η Νάξος, η Μήλος και η Σαντορίνη.

Καταδεικνύει επίσης τον κίνδυνο η Άγκυρα να συνεχίσει να καταρρίπτει τις «κόκκινες γραμμές» στο Αιγαίο, συνεχίζοντας να «εισβάλει» δυτικά του 25ου Μεσημβρινού.

Πηγές του Πενταγώνου θυμίζουν πώς η Άγκυρα έχει θέσει υπό αμφισβήτηση το μισό Αιγαίο από το 1965 όταν παρουσίασε ενώπιον της στρατιωτικής επιτροπής του ΝΑΤΟ τη γνωστή ΝΟΤΑΜ 714 που χώριζε το Αρχιπέλαγος σε δύο κομμάτια και διεκδικούσε τον έλεγχο του ανατολικού τμήματος.

Ε, τώρα η Τουρκία κάνει ένα ακόμη βήμα πιο δυτικά και υπερβαίνει τον 25 Μεσημβρινό που ήταν η βάση της ΝΟΤΑΜ 714. Όλες οι «κρουαζιέρες» των τουρκικών πολεμικών πλοίων είχαν ως στόχο αυτόν και μόνο. Δεν είναι τυχαίο πώς παραβιάζουν τα εθνικά χωρικά ύδατα βόρεια της Νάξου και συνεχίζουν την πρόκληση τους με ρότα στην Πάρο και στη Μήλο. Ούτε η στόχευση των Κυκλάδων είναι τυχαία.

Η Τουρκία βρίσκει «έδαφος», καθώς το αρμόδιο υπουργείο Εξωτερικών αδιαφορεί για τα ζητήματα της ελληνικής κυριαρχίας και γενικά της εξωτερικής πολιτικής (ο κ. Βενιζέλος από τη θέση του υπουργού Εξωτερικών έχει να επιδείξει χειραψίες με τον Αχμέτ Νταβούτογλου και τους νεοναζί της κυβέρνησης του Κιέβου) και προχωρά στην παγίωση μίας θέσης που την θέλει να κάνει «κουμάντο» στο μισό και πλέον Αιγαίο.

Ο «τσαμπουκάς» με τη τουρκική φρεγάτα την ημέρα που ξεκινούσε η άσκηση του Πολεμικού Ναυτικού «Καταιγίδα» δεν ήταν καθ’ όλου τυχαία.

Στην τουρκική πολιτική αμφισβήτησης των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στο Αιγαίο και ειδικά στις νέες μορφές που εγκαινιάζει η Άγκυρα με στόχο την υφαλοκρηπίδα και τους υδρογονάνθρακες θα πρέπει να μπει ένα φρένο.

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δ. Αβραμόπουλος έκανε ένα βήμα χθες στέλνοντας αυστηρό μήνυμα στην κυβέρνηση Ερντογάν μέσω του ομολόγου του πώς «η Τουρκία παίζει με τη φωτιά στο Αιγαίο» και η κατάσταση μπορεί να ξεφύγει και να οδηγήσει σε εκτροπή ή ακόμη και κλιμάκωση.

Είναι όμως αρκετό αυτό εδώ που έφτασαν τα πράγματα; Για να μην κατηγορηθούμε ως πολεμοκάπηλοι υπάρχουν αρκετές κινήσεις που μπορούν να γίνουν σε διπλωματικό, ακόμη και σε στρατιωτικό επίπεδο προκειμένου να δείξει η ελληνική κυβέρνηση αποφασιστικότητα και μη ανοχή στις τουρκικές προκλήσεις.

Αρκεί να το θέλει…

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr




Ραχήλ Μακρή: Δεν θα ψηφίσουμε Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να πέσει η κυβέρνηση

Η Ραχήλ Μακρή διέψευσε για ακόμα μια φορά τα σενάρια ότι οι ΑΝ.ΕΛ θα συνεργαστούν με την κυβέρνηση για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας.

Η βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων δήλωσε στον ΑΝΤ-1: «Δεν θα ψηφίσουμε κανέναν Πρόεδρο της Δημοκρατίας, δεν είναι θέμα προσώπου, όποιο πρόσωπο κι αν είναι αυτό. Γιατί, όταν δώσεις την ψήφο σου σε έναν Πρόεδρο της Δημοκρατίας, δίνεις στην ουσία την άδεια να συνεχίσει αυτή η κυβέρνηση την υφεσιακή πολιτική. Εμάς ο στόχος μας είναι να πέσει αυτή η κυβέρνηση».




«Υπήρξε ασαφές μήνυμα του κόμματος προς τους πολίτες»

Η επιστολή αποχώρησης της Ιατρίδη από τους ΑΝΕΛ

Για «αποπροσανατολισμό του κινήματος», για αδυναμία έκφρασης «των αιτημάτων της κοινωνίας» και «ασαφές μήνυμα του κόμματος προς τους πολίτες» κάνει λόγο η ανεξάρτητη, πλέον, βουλευτής Μίκα Ιατρίδη, στην επιστολή που απέστειλε στον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνο Καμμένο, γνωστοποιώντας την αποχώρησή της, για την οποία τον είχε ενημερώσει νωρίτερα, τηλεφωνικά.

Η κ. Ιατρίδου ευχαρίστησε τον κ. Καμμένο «για την ευκαιρία που μου δώσατε πριν δυο χρόνια να συμμετάσχω στη δημιουργία του κινήματος, ώστε να εισέλθουμε στη Βουλή και να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τους συμπολίτες μας» και εξέφρασε τη λύπη της «που, δυο χρόνια μετά τις βουλευτικές εκλογές, το κίνημα μας έχει χάσει σε τέτοιο βαθμό τον προσανατολισμό του».

Σύμφωνα με την κ. Ιατρίδη «το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών έδειξε, με κατηγορηματικό τρόπο, ότι το μήνυμα μας προς τους πολίτες δεν ήταν σαφές και ξεκάθαρο. Δεν καταφέραμε να εκφράσουμε τα αιτήματα της ελληνικής κοινωνίας και να ανταποκριθούμε σε αυτά» και αναφερόμενη στην ανεξαρτητοποίησή της πρόσθεσε:

«Στην μέχρι τώρα πολιτική μου πορεία, έλαβα όλες τις αποφάσεις μου με εντιμότητα και ειλικρίνεια, αδιαφορώντας για το προσωπικό πολιτικό κόστος, έχοντας πάντα ως πυξίδα την καλυτέρευση της ζωής των Ελληνίδων και των Ελλήνων, οι οποίοι έχουν αδικηθεί τόσο πολύ, όλα αυτά τα χρόνια».

Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, από συνεργάτη του κ. Καμμένου που μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η κ. Ιατρίδου φέρεται να είπε τηλεφωνικά στον πρόεδρο του κόμματος ότι ανεξαρτητοποιείται «γιατί έχει χάσει ένα μεγάλο ποσοστό της δύναμής της, με την πορεία που πήραν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες». Ο κ. Καμμένος σύμφωνα με την ίδια πηγή, «εμβρόντητος, προσπάθησε να πείσει την κ. Ιατρίδη να αναστείλει την απόφασή της, αλλά δεν κατέστη δυνατόν, και λίγο αργότερα έστειλε την επιστολή αποχώρησης στην γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των Αν.Ελ. Ελενα Κουντουρά».




Ο τελευταίος των τελευταίων σε σταυρούς στις Ευρωεκλογές -Πόσες ψήφους πήρε, σε ποιο κόμμα ανήκει

Οσο ενδιαφέρον έχει το πόσες ψήφους συγκέντρωσε ο πρώτος των πρώτων ευρωβουλευτής, άλλο τόσο ενδιαφέρον έχει και το πόσες έλαβε ο τελευταίος των τελευταίων σε ψήφους.

Και μπορεί να γνωρίζουμε όλοι ότι πρώτος και με διαφορά αναδείχθηκε ο Μανώλης Γλέζος (445.800 σταυρούς), αλλά ποιος ήρθε τελευταίος; Με βάση τα τελικά αποτελέσματα που έδωσε το ΥΠΕΣ, από τα επτά κόμματα που εκλέγουν ευρωβουλευτή, τελευταίος σε σταυρούς έρχεται ο Ισαάκ Σπανούδης από τους ΑΝΕΛ ο οποίος σε όλη την επικράτεια έλαβε 1451 σταυρούς.

Ο Ισαάκ Σπανούδης είναι μόλις 35 ετών, δικηγόρος στο επάγγελμα, απόφοιτος της Σορβόνης με μεταπτυχιακές σπουδές στο Ευρωπαϊκό και Διεθνές Δημόσιο Δίκαιο και Δίκαιο και τις πρακτικές εργασιακών σχέσεων.




Άδωνις Γεωργιάδης: «Δεν ξαναψηφίζω μνημόνιο» (ΒΙΝΤΕΟ)




Γιακουμάτος: Ο Σόιμπλε είναι πράκτορας του ΣΥΡΙΖΑ (ΒΙΝΤΕΟ)

Πράκτορα του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος τον Σόιμπλε. Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 αναφέρθηκε στις δηλώσεις του Γερμανού υπουργού Οικονομικών και στα σημάδια ανάκαμψης της χώρας μας.

«Ο Σόιμπλε ήταν σε υπεροχή. Είχε δύναμη όταν η χώρα δανειζόταν. Ο Σόιμπλε πάει να διαλύσει την Ευρωπαϊκή Ένωση ή ας φέρει τον ΣΥΡΙΖΑ. Είναι κρυφοΣΥΡΙΖΑ ο Σόιμπλε. Ο Σόιμπλε είναι πράκτορας του ΣΥΡΙΖΑ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γιακουμάτος.

Τότε, όλοι οι καλεσμένοι της εκπομπής άρχισαν να γελούν…

 




ΛΑ.Ο.Σ Καβάλας: “Γραφειοκρατία και ατιμωρησία στο Δημόσιο”

Με όλα όσα ακούμε από επίσημα χείλη (3/6/2014 βουλευτής κ. Πασχαλίδης) για γραφειοκρατία, αλλά και με όσα σοβαρά εμπίπτουν στην αντίληψή μας στην καθημερινή μας επαφή με τους πολίτες και με το εύλογο συμπέρασμα ότι κάποιοι συγκεκριμένοι και όχι αφηρημένα και αορίστως, ευθύνονται, εγείρεται αυθορμήτως το ερώτημα:

Μήπως θα είχαμε λιγότερη ταλαιπωρία των πολιτών και θα τελείωναν πιο γρήγορα οι δουλειές και εν τέλει θα είχαμε λιγότερη γραφειοκρατία, αν αποδίδοντο ευθύνες  και ελάμβαναν χώραν διοικητικές κυρώσεις; Και αν ναι γιατί δεν συμβαίνει;

Κρούομε τον κώδωνα και απευθύνουμε το ερώτημα στους κυβερνητικούς βουλευτές και μέσω αυτών στην κυβέρνηση και φυσικά σε όλους τους λειτουργούς της δημόσιας διοίκησης.




Αυτοί είναι οι επόμενοι υπουργοί

«Βροχή» έρχονται οι πληροφορίες για τον επικείμενο ανασχηματισμό, τα πρόσωπα που φεύγουν και τα πρόσωπα που θα απαρτίσουν το νέο υπουργικό συμβούλιο.

Μετά το δημοσίευμα του Reuters, που ανέφερε ότι η κίνηση μπορεί να γίνει ακόμα την τρέχουσα εβδομάδα και αναφερόταν κυρίως στο μέλλον του Γιάννη Στουρνάρα, νέες πληροφορίες έχουν διαρρεύσει από αρκετές πηγές με καλή γνώση του θέματος.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι πιθανότατα θέσεις στο υπουργικό συμβούλιο «κερδίζουν» από τη Νέα Δημοκρατία ο Μάκης Βορίδης και η Άννα Ασημακοπούλου και από το ΠΑΣΟΚ ή την Ελιά ο Ανδρέας Λοβέρδος.

 Ακούγονται επίσης τα ονόματα του Πάρι Κουκουλόπουλου, της Συλβάνας Ράπτη, του Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου και του Γιώργου Κουτρουμάνη, ενώ δεν αποκλείεται η υπουργοποίηση εξωκοινοβουλευτικών προσωπικοτήτων από το χώρο της Κεντροαριστεράς.

Επίσης, εξετάζεται η τοποθέτηση του νυν υπουργού Ανάπτυξης, Κωστή Χατζηδάκη στη θέση της Μαρίας Δαμανάκη στις Βρυξέλλες, παρά τις αντιρρήσεις που εγείρει το ΠΑΣΟΚ.




Δήλωση για αγωγό TAP και LNG

Αγνοώντας πλήρως τις εναντιώσεις της τοπικής κοινωνίας και μόλις λίγες ώρες μετά την έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, στη διάρκεια της οποίας διατρανώθηκε η αντίθεσή μας στο LNG, το ΥΠΕΚΑ δίδει το πράσινο φως για έργα ενεργειακά, όπως είναι ο σταθμός του υγροποιημένου αερίου αλλά και ο αγωγός ΤΑΡ.

Πιο αναλυτικά, στην πρόταση του ΥΠΕΚΑ να χαρακτηριστούν ως στρατηγικές επενδύσεις, τα έργα του τομέα ενέργειας που έχουν ενταχθεί στη λίστα των Ενεργειακών έργων Κοινού Ενδιαφέροντος – Projects of Common Interest (PCI) και την οποία έκανε δεκτή η διυπουργική επιτροπή που συνεδρίασε χθες, περιλαμβάνονται και ο σταθμός LNG αλλά και ο αγωγός ΤΑΡ. Οι ενστάσεις μας πηγάζουν –σε αμφότερες τις περιπτώσεις- στο γεγονός της χωροθέτησης αφ’ ενός και στην έλλειψη μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων αφ’ ετέρου. Και για τα δύο αυτά μείζονος σημασίας ζητήματα αγνοήθηκε η γνώμη της τοπικής κοινωνίας. Δεν είμαστε κατ’ ανάγκη κατά των δύο αυτών επενδυτικών σχεδίων, αλλά έχουν σημασία μεγάλη ουσιώδεις παράμετροι όπως οι συγκεκριμένοι.

Αυτή η εξέλιξη δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από κανένα μας. Ο αγώνας, οι προσπάθειες για αποτροπή των σχεδίων των κρατούντων, είναι ώρα να κορυφωθούν. Όλοι μαζί, ενωμένοι θα φωνάξουμε ΌΧΙ στα σχέδια που προωθούνται από άλλους και που μας αφορούν άμεσα. Γιατί ο τόπος μας δεν αντέχει άλλη υποβάθμιση.

ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΣΑΝΑΚΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

Αξίζει να αναφέρουμε τι αποφάσισε η επιτροπή. Τα ελληνικά έργα PCI λοιπόν, είναι συνολικά 12 αφορούν σε έργα διασυνδέσεων και υποδομών στους τομείς του ηλεκτρισμού και του φυσικού αερίου.

Αναλυτικά, τα έργα διασυνδέσεων ηλεκτρικής ενέργειας είναι:

• NSI East Electricity (Διασυνδέσεις ηλεκτρικής ενέργειας Βορρά- Νότου στην κεντροανατολική και νοτιοανατολική Ευρώπη).

i) Διασύνδεση Ισραήλ – Κύπρου – Ελλάδας μεταξύ Hadera (Ισραήλ) και περιοχής Αττικής, γνωστή ως Euro Asia Interconnector.

ii) Διασύνδεση μεταξύ Maritsa East 1 (Bουλγαρία) και Νέας Σάντα (Eλλάδα).

iii) Υδροηλεκτρικό αντλησιοταμίευσης (hydro- pumped storage) στην Αμφιλοχία.

Τα έργα διασυνδέσεων και υποδομών φυσικού αερίου είναι:

• NSI East Gas (Διασυνδέσεις αερίου Βορρά- Νότου στην κεντροανατολική και νοτιοανατολική Ευρώπη)

i) IGB: Διασυνδετήριος αγωγός Ελλάδας-Βουλγαρίας μεταξύ Κομοτηνής και Stara Zagora (BG).

ii) Πλωτός Σταθμός αποθήκευσης και επαναεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου – INGS LNG Greece.

iii) Πλωτός Σταθμός αποθήκευσης και επαναεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου – Aegean LNG import terminal. (από τα δύο έργα πλωτών σταθμών μόνο το ένα θα υλοποιηθεί τελικώς)

iv) Σταθμός Μόνιμης Ανάστροφης Ροής στα Ελληνο-Βουλγαρικά Σύνορα μεταξύ Σιδηροκάστρου (EL) και Kula (BG).

v) Εγκατάσταση αποθήκευσης στη Ν. Καβάλα.

• Southern Gas Corridor (SGC, Νότιος Διάδρομος)

i) Αγωγός ΤΑΡ.

ii) Αγωγός ITGI.

iii) Αγωγός από υπεράκτια περιοχή Κύπρου προς Ελληνική Ενδοχώρα μέσω Κρήτης. Ο αγωγός αυτός αποτελεί συμφωνημένη με την Κυπριακή πλευρά και την Επιτροπή ενοποίηση δύο αρχικών παράλληλων οδεύσεων (East–Med ΔΕΠΑ /Trans- Med Κύπρος).

iv) Σταθμός συμπίεσης φυσικού αερίου στους Κήπους του Έβρου.

Από το Γραφείο Τύπου του Συνδυασμού

ΑΝΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ

 




Η Ρεπούση θέλει την ΔΗΜΑΡ να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ

Η Μαρία Ρεπούση μιλώντας στον ΣΚΑΙ τόνισε ότι η ΔΗΜΑΡ δεν θα πρέπει να αποκλείσει συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ.

«Η Δημοκρατική Αριστερά θα έπρεπε να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ για την διαμόρφωση μιας εναλλακτικής κυβερνητικής πρότασης.

Όποιος αποκλείει τον ΣΥΡΙΖΑ από μια συνεργασία στην Αριστερά είναι σαν να μην αναγνωρίζει την πολιτική πραγματικότητα», σημείωσε χαρακτηριστικά η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ και συμπλήρωσε:

«Η Δημοκρατική Αριστερά πρέπει να συμβάλλει σε μια εναλλακτική κυβερνητική πρόταση η οποία θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει και τον ΣΥΡΙΖΑ».

Η κα Ρεπούση τόνισε επίσης ότι θα ήθελε να δει τον Φώτη Κουβέλη υποψήφιο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ενώ διευκρίνισε ότι η Προεδρική εκλογή δεν θα πρέπει να συνοδευτεί από πολιτικά παζάρια.




Η Εκτελεστική Γραμματεία της ΝΔ αποτιμά τα αποτελέσματα των εκλογών

Η Εκτελεστική Γραμματεία της Νέας Δημοκρατίας θα προχωρήσει σε μια πρώτη, πολιτική αποτίμηση των αποτελεσμάτων των ευρωεκλογών και της αναμέτρησης για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Το ανώτατο καθοδηγητικό όργανο του κυβερνώντος κόμματος θα συνεδριάσει το απόγευμα της Τρίτης στις 18.00, και θα κληθεί να μελετήσει όλα τα δεδομένα που προέκυψαν από τις πρόσφατες διπλές εκλογές.

Η συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της Νέας Δημοκρατίας έρχεται στο περιθώριο των έντονων ζυμώσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη στο παρασκήνιο για τον ανασχηματισμό και τη συγκρότηση του νέου κυβερνητικού σχήματος.




Το ΠΑΣΟΚ θέλει να κυβερνήσει… δια βίου

Στα χρόνια της μεγάλης κρίσης και της βίαιης επιδείνωσης της κοινωνικής όσο και εθνικής καθημερινότητας, η αβίαστη παρόρμηση του πολιτικού συστήματος είναι να αναζητήσει συνέργειες, συμπράξεις και συνθέσεις.

Η εθνική συνεννόηση προτάσσεται ως το κεντρικό ζητούμενο, ως η κατεξοχήν απαραίτητη, έστω και βαθιά αμυντική και θνησιγενής στάση πολιτικού αυτοπροσδιορισμού, καθώς χρειάζεται να διασφαλιστεί ένα μίνιμουμ… ζειν, ώστε να μπορέσει μελλοντικά η χώρα να διεκδικήσει το όποιο μερίδιο της αναλογεί στο… ευ ζειν.

Στο περιθώριο αυτής της καινούριας και αυταπόδεικτης πραγματικότητας, υπάρχει η… λήθη. Πολιτική και ηθική. Η επώδυνη δηλαδή διαδικασία που θέλει τους Έλληνες, σε επίπεδο κοινωνίας ενεργών πολιτών αλλά και πολιτικού δυναμικού, να ξεχνούν, είτε προσωρινά είτε… μόνιμα, τις ευθύνες (με ονοματεπώνυμα και… διευθύνσεις) εκείνων που μας έφεραν ως εδώ.

Εκείνων που είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια Ελλάδα η οποία… ζούσε με μύθους, πολύ πέρα και πάνω από τις πραγματικές δυνατότητές της, στη βαριά ιστορική σκιά μιας χώρας που ακόμη και μετά από τέσσερα χρόνια βαθιάς, σύνθετης και πολυεπίπεδης κρίσης, παραμένει brand name.

Η Ελλάδα που χρεοκόπησε λοιπόν, είναι η Ελλάδα στο dna της οποίας επενέβη βάναυσα στα χρόνια της Μεταπολίτευσης το ΠΑΣΟΚ. Σε όλες τις εκδοχές του. Το “όλον ΠΑΣΟΚ”, που θα έλεγε και ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Το ΠΑΣΟΚ ως αφήγημα στρέβλωσης των προτερημάτων των Ελλήνων, και αποπροσανατολισμού των εθνικών προτεραιοτήτων.

Εκείνο το ΠΑΣΟΚ αποδοκιμάστηκε στις εκλογές του 2012. Όχι επαρκώς ωστόσο, για να τεθεί στο περιθώριο και τη λήθη. Η παρουσία του ήταν απαραίτητη τα δυο τελευταία χρόνια για να υπάρχει κυβέρνηση, στη βάση του μεγάλου πολιτικού συμβιβασμού με την Κεντροδεξιά.

Παράλληλα, υπήρξε το ΠΑΣΟΚ που μετακόμισε στον ΣΥΡΙΖΑ, για να καλλιεργήσει το έδαφος μιας βολικής εναλλακτικής. Και σήμερα, μετά τα αποτελέσματα των πρόσφατων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, το ΠΑΣΟΚ που… αγαπήσαμε διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο στη διαχείριση της εξουσίας.

Και την ίδια στιγμή, διαμορφώνει το πλαίσιο ώστε να αποτελέσει τον φυσικό και αυτονόητο κυβερνητικό εταίρο του ΣΥΡΙΖΑ, αν ποτέ η σημερινή Αξιωματική Αντιπολίτευση καταφέρει να πείσει την πλειοψηφία όσων Ελλήνων φτάσουν στην κάλπη των εθνικών εκλογών, ότι η εθνική διαδρομή του τόπου δεν κινδυνεύει να… απαχθεί από τις συνιστώσες.

Το ΠΑΣΟΚ λοιπόν διατηρεί τη… ζωηράδα του, ως νοοτροπία, κουλτούρα και συμπεριφορά. Κυρίως όμως θυμίζει στους Έλληνες όσα δεν πρέπει να ξεχάσουν, από ένα κόμμα που δημιουργήθηκε ως Κίνημα, και με… τον τρόπο του διεκδικούσε διαχρονικά μερίδιο εξουσίας στον τόπο. Ακόμη και όταν δεν βρισκόταν στην κυβέρνηση.

Πηγή




Στα Τενάγη η Δήμητρα Τσανάκα

Την εύφορη γη των Τεναγών, που βρίσκεται αντιμέτωπη, όχι μόνο με τα ακραία καιρικά φαινόμενα αλλά και με τους σχεδιασμούς για όδευση του αγωγού φυσικού αερίου ΤΑΡ, επισκέφθηκε η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα, το πρωί της Κυριακής.

Με την πολύτιμη βοήθεια του Προέδρου του Συλλόγου Αγροτών Δήμου Καβάλας, Θέμη Καλπακίδη, η κ. Τσανάκα διαπίστωσε αρχικά, πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τις πλημμυρισμένες γεωργικές εκτάσεις ενώ κατανόησε το ζήτημα στο σύνολο του και φυσικά στις λεπτομέρειες του.

Παράλληλα είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις διορθωτικές παρεμβάσεις που προτείνονται αλλά και για πλέον μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς, που θα εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και φυσικά την χρησιμότητα της περιοχής αυτής.

«Δεν μπορούμε να μιλάμε θεωρητικά. Δεν γίνεται να συζητάμε για υπερχειλισμένα ρέματα, για αποστραγγιστικά κανάλια και να μην έχουμε σαφή εικόνα. Εικόνα που προέρχεται από επιτόπια έρευνα και συζήτηση με τους άμεσε ενδιαφερόμενους» σχολίασε η κ. Τσανάκα.

Φυσικά η όδευση του αγωγού ΤΑΡ μέσα από τα Τενάγη των Φιλίππων, δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και σχολιασμού. «Μιλάμε για έναν αγωγό, αληθινή απειλή, ιδίως στην εύφορη περιοχή στα Τενάγη, όπου κινδυνεύουν να καταστραφούν μεγάλες εκτάσεις παραγωγικής αγροτικής γης. Το θέμα σαφώς και μας έχει απασχολήσει για αυτό συνεχίζουμε να είμαστε στο πλευρό των θιγομένων, μέχρι να βρεθεί μια λύση, κοινά αποδεκτή.

Η διέλευση του αγωγού, όπως άλλωστε τεκμηριώνει η επιστημονική μελέτη του ΤΕΕ, θα καταστρέψει μεγάλο μέρος των παραγωγικών εκτάσεων. Επιπλέον, στην περιοχή του τυρφώνα παρουσιάζεται το φυσικό φαινόμενο της συνίζησης, που δεν επιτρέπει την κατασκευή μεγάλων τεχνικών έργων, γεγονός που έχει αποδειχθεί στην πράξη κατά το παρελθόν. Αυτά και μόνο τα στοιχεία είναι ικανά να μας οδηγούν στο συμπέρασμα, πως είναι απαραίτητη τώρα περισσότερο από ποτέ, η επαναχάραξη του αγωγού» κατέληξε η νέα Δήμαρχος Καβάλας.




Ο ΣΥΡΙΖΑ “ξανασηκώνει” το θέμα της Eurobank

Από το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Προς τον κ. Υπουργό Οικονομικών

ΘΕΜΑ: Η εκτίμηση της αγοραίας αξίας του μετοχικού κεφαλαίου της EUROBANK

Με πλήρη αδιαφάνεια εφαρμόζονται  από το υπουργείο Οικονομικών και τη Διοίκηση του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) οι διατάξεις και αυτού ακόμα του απαράδεκτου  ν. 4254/2014 που επέτρεψε στην περίπτωση της Eurobank την εκποίηση της κρατικής ιδιοκτησίας επί ζημία του Δημοσίου.

Μετά την ολοκλήρωση της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Eurobank ύψους 2,96 δισ. ευρώ με καταβολή μετρητών και την έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων κοινών μετοχών στις 9 Μαΐου 2014, το ποσοστό των κοινών με δικαίωμα ψήφου μετοχών που κατέχει το ΤΧΣ επί του συνόλου των κοινών μετοχών με δικαίωμα ψήφου εκδόσεως της τράπεζας μειώθηκε από 95,23% σε 35,41%. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί σε 5.208.067.358 επί του συνόλου των 14.707.876.542 κοινών με δικαίωμα ψήφου μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ η κάθε μία.

Όπως προκύπτει από τα παραπάνω η απίσχναση (dilution) του ΤΧΣ ήταν τεράστια, κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι η τιμή διάθεσης ανά μετοχή στην αύξηση κεφαλαίου διαμορφώθηκε στα 0,31 ευρώ, όταν το Ταμείο είχε αρχικά ανακεφαλαιοποιήσει την Eurobank τον Ιούλιο του 2013 στην τιμή των 1,54 ευρώ ανά μετοχή. Αυτό κατέστη δυνατόν καθώς ο ν. 4254/2014 προβλέπει κατά απαράδεκτο, σκανδαλώδη και επιζήμιο για το δημόσιο συμφέρον τρόπο πως η τιμή διάθεσης των μετοχών στον ιδιωτικό τομέα δύναται να είναι χαμηλότερη της τιμής προηγούμενων καλύψεων μετοχών από το Ταμείο ακόμα και της τρέχουσας χρηματιστηριακής τιμής.

Το προκάλυμμα καπνού που χρησιμοποίησαν το υπουργείο Οικονομικών και το ΤΧΣ προκειμένου να ξεπουλήσουν την Eurobank είναι οι δύο εκτιμήσεις από ανεξάρτητους εκτιμητές για την «εύλογη» αξία της τιμής της μετοχής, σύμφωνα με τις προβλέψεις του άρθρου 7 του Νόμου 3864/2010.

Το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) στο πλαίσιο του άρθρου 7 παρ. 5β του Νόμου 3864/2010, όπως αντικαταστάθηκε με τον Ν. Ν.4254/2014 δημοσιοποίησε στις 19 Μαΐου συνοπτικές πληροφορίες για τους όρους  επιλογής των χρηματοοικονομικών συμβούλων Lazard Frères και Morgan Stanley & Co. International που παρείχαν τις εκθέσεις αποτίμησης στο ΤΧΣ αναφορικά με την Eurobank και τα στοιχεία και τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκαν. Σύμφωνα με το ΤΧΣ οι εκθέσεις αποτίμησης αποκλειστικό σκοπό είχαν την παροχή ενός εύρους τιμών για το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Eurobank σύμφωνα υποτίθεται με τις συνήθεις μεθοδολογίες αποτίμησης.

Το ΤΧΣ αναφέρει πως οι σύμβουλοι Lazard Frères και Morgan Stanley επελέγησαν για την εν λόγω ανάθεση κατόπιν πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος που εξέδωσε το Ταμείο προς προεπιλεγμένους συμβούλους. Η προεπιλογή υποτίθεται ότι βασίστηκε σε διεθνείς πίνακες κατάταξης συμβούλων επί εξαγορών και συγχωνεύσεων. Η τελική επιλογή μεταξύ των προσφορών πραγματοποιήθηκε, όπως λέχθηκε, με κριτήρια την απουσία σύγκρουσης συμφερόντων και  το συνολικό κόστος των προσφερομένων υπηρεσιών.

Ο κάθε ένας εκ των Lazard και Morgan Stanley εξέδωσαν έκθεση αποτίμησης (valuation report) προς το ΤΧΣ, παρέχοντας το εκτιμώμενο εύρος τιμών για τη δίκαια αγοραία αξία του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Eurobank, όπως αυτό διαμορφώνεται, υπό την παραδοχή ικανοποίησης των κεφαλαιακών απαιτήσεων και μη λαμβάνοντας υπόψη το ποσό της αύξησης (pre-money).

Όπως σημειώνεται στη σύνοψη του ΤΧΣ για την κατάρτιση των εκθέσεων αποτίμησης, ο καθένας εκ των συμβούλων Lazard και Morgan Stanley εξέτασαν σειρά από στοιχεία και δεδομένα.

Η σύνοψη αυτή, όμως, που δημοσιοποίησε το ΤΧΣ δεν δίνει καμία απολύτως πληροφορία για το πώς Lazard και Morgan Stanley κατέληξαν στο εκτιμώμενο εύρος τιμών για τη δίκαια αγοραία αξία του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Eurobank. Μάλιστα, διαπιστώνεται πως το ΤΧΣ δεν τήρησε αυστηρά το γράμμα του νόμου και συγκεκριμένα δεν υιοθέτησε την πρόβλεψη του Ν.4254/2014 που ρητά αναφέρει τα εξής: «Το Ταμείο ζητά από τους χρηματοοικονομικούς συμβούλους να λάβουν υπόψη όλες τις σχετικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων κάθε διάθεσιμης αξιολόγησης της ποιότητας του ενεργητικού του πιστωτικού ιδρύματος, των αποτελεσμάτων ασκήσεων προσομείωσης ακραίων καταστάσεων καθώς και των συνθηκών της αγοράς και θα τους παρέχει κάθε σχετική πληροφορία».  Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την σύνοψη του ΤΧΣ οι πληροφορίες παρέχονταν απευθείας από τη Διοίκηση της Eurobank κάτι που δεν προβλέπεται ρητά από το νόμο.

Κατόπιν τούτων ζητάμε από τον κ. Υπουργό Οικονομικών να καταθέσει το συντομότερο δυνατόν στη Βουλή

 

  1. Όλα τα σχετικά στοιχεία και έγγραφα που τεκμηριώνουν και αφορούν τη μεθοδολογία που υιοθέτησαν Lazard Freres και Morgan Stanley για την αποτίμηση της δίκαιης αγοραίας αξίας της Eurobank
  2. Προκειμένου, επίσης, να τεκμηριωθεί η ορθότητα των αποτιμήσεων ζητούνται όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με την αποτίμηση της κεφαλαιακής διάρθρωσης της Eurobank, τον υπολογισμό ή μη της αναβαλλόμενης φορολογίας αλλά και ενδεχόμενων εκτιμώμενων μελλοντικών ζημιών. Ζητούνται, ακόμα προς κατάθεση, όλα τα συγκεκριμένα στοιχεία που ζήτησαν και έλαβαν από την Eurobank οι Lazard Freres και Morgan Stanley προκειμένου να διαμορφώσουν πληρέστερη εικόνα.
  3. Τέλος, καθώς στις  14 Μαρτίου 2014 ο αρμόδιος Επίτροπος για Θέματα Ανταγωνισμού Χοακίν Αλμούνια σε επιστολή που είχε απευθύνει στον υπουργό Οικονομικών ξεκαθάριζε πως «για τις τράπεζες που έχουν μεγάλες κεφαλαιακές ανάγκες σε σχέση με τα κεφάλαια που μπορούν ρεαλιστικά να συγκεντρώσουν δεν θα ήταν αντίθετος στην περιορισμένη συμμετοχή του ΤΧΣ (στην αύξηση κεφαλαίου) εάν η ιδιωτική ζήτηση δεν απεικονίζει την εύλογη αξία της τράπεζας» και δεδομένου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως η εύλογη αξία στην περίπτωσή της Eurobank προσαρμόστηκε σε επίπεδα που να αποτρέπουν τη συμμετοχή του ΤΧΣ στην αύξηση κεφαλαίου, ζητάμε την κατάθεση της επίσημης αλληλογραφίας της Διοίκησης του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και του υπουργείου Οικονομικών με την Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από την οποία προκύπτει η έγκριση της Επιτροπής επί των μεθοδολογικών ευρημάτων των Lazard Frères και Morgan Stanley.

Οι αιτούντες βουλευτές

 

Λαφαζάνης Παναγιώτης

 

Γελαλής Δημήτρης

 

Σαμοΐλης Στέφανος

 

Κούβελα Φωτεινή




Θέμα ημερών ο ανασχηματισμός

Ποιοι μετακινούνται, ποιοι παραμένουν, ποια νέα πρόσωπα μπαίνουν στην κυβέρνηση

Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να ανακοινωθούν οι προαναγγελθείσες αλλαγές στην κυβέρνηση. Όλα φαίνεται πως εξαρτώνται από τρεις κρίσιμες θέσεις: του υπουργού Οικονομικών, του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος και του επιτρόπου της Ελλάδας στην Ε.Ε. Σύμφωνα με βουλευτές της ΝΔ που επικαλείται το «Έθνος», αμέσως μόλις βρεθούν τα πρόσωπα για τα συγκεκριμένα πόστα, οι υπόλοιπες θέσεις της κυβέρνησης θα «ξεκλειδώσουν».

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, για τον Γιάννη Στουρνάρα, το όνομα του οποίου ακούστηκε κάποια στιγμή και για τις τρεις παραπάνω θέσεις, φαίνεται ότι τελικά προκρίνεται η αρχική επιλογή του κ. Σαμαρά για μετακίνησή του στη θέση του διοικητή της ΤτΕ. Σε χθεσινό του δημοσίευμα, το «Έθνος» ανέφερε πως ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Οικονομικών είχαν συμφωνήσει για την κίνηση αυτή, κατά τη συνάντηση που είχαν την περίοδο του Πάσχα, όταν για πρώτη φορά ετέθη το θέμα της αλλαγής «φρουράς» στο υπουργείο Οικονομικών μετά τις ευρωεκλογές, παράλληλα με τις αλλαγές στο επίπεδο της κυβερνητικής πολιτικής.

Εφόσον ο κ. Στουρνάρας «μετακομίσει» στην ΤτΕ, τότε τη θέση του θα πάρει ο στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού Στ. Παπασταύρου. Δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη εάν τον τίτλο του υπουργού θα έχει ο ίδιος ο κ. Σαμαράς, προκειμένου να σηματοδοτήσει στο ανώτατο δυνατό επίπεδο τη «στροφή» της κυβέρνησης στα ζητήματα της πραγματικής οικονομίας, και αν ο κ. Παπασταύρου θα είναι αναπληρωτής υπουργός ή εάν θα επιλεγεί η «ευθεία οδός» με τον κ. Παπασταύρου να ορίζεται διάδοχος του κ. Στουρνάρα.

Επίσης, υπό μετακίνηση φέρονται οι υπουργοί κ. Χατζηδάκης και Βρούτσης, που συναποτελούν σήμερα το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης. Για το υπουργείο Εργασίας ακούγονται ονόματα στελεχών του ΠΑΣΟΚ όπως είναι οι κ. Κουτρουμάνης και Κεγκέρογλου, ενώ για το Ανάπτυξης σημαντικές πιθανότητες έχουν οι Κυρ. Μητσοτάκης (εφόσον μετακινηθεί από το υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης) και Μ. Βορίδης.

Επίσης, στο νέο σχήμα θέση θα έχει ο Ανδρέας Λοβέρδος, που ακούγεται είτε για το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης στη θέση του κ. Τσαυτάρη είτε για το Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Αλλαγές θα υπάρξουν επίσης στην κορυφή του υπουργείου Υγείας, με τον κ. Γεωργιάδη να μετακινείται πιθανώς σε άλλο υπουργείο, του υπουργείο Δημόσιας Τάξης και του υπουργείο Εσωτερικών. Οι κ. Δένδιας και Μιχελάκης θα παραμείνουν στο κυβερνητικό σχήμα, αλλά θα αναλάβουν άλλα χαρτοφυλάκια.

Οι πληροφορίες ότι θέση στο κυβερνητικό σχήμα θα έχουν οι Αρ. Σπηλιωτόπουλος και Γ. Κουμουτσάκος, που ηγήθηκαν της εκλογικής μάχης της ΝΔ στην Αθήνα και την Περιφέρεια Αττικής αντίστοιχα, δεν επιβεβαιώνονται, ενώ ο Στ. Καλαφάτης, υποψήφιος για τον δήμο Θεσσαλονίκης, ξεκαθάρισε ήδη ότι θα παραμείνει στο δημοτικό συμβούλιο.

Σαρωτικές αναμένεται να είναι οι αλλαγές σε επίπεδο υφυπουργών, καθώς τόσο ο κ. Σαμαράς όσο και ο κ. Βενιζέλος θα θελήσουν να δοκιμάσουν νέα πρόσωπα.




Συνάντηση Σαμαρά – Στουρνάρα με φόντο τον ανασχηματισμό

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Σαμαρά – Στουρνάρα στο Μέγαρο Μάξιμου, στη σκιά του ανασχηματισμού, αλλά και των επόμενων κινήσεων στην οικονομία.

Ο Γιάννης Στουρνάρας δήλωσε ότι συζήτησε με τον πρωθυπουργό για τις επόμενες δόσεις και τα προαπαιτούμενα, ενώ αρνήθηκε να απαντήσει σε άλλες ερωτήσεις. Ερωτηθείς εξάλλου για τις δηλώσεις του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στην FAZ, ο υπουργός Οικονομικών παρατήρησε ότι υπήρξε απάντηση την Κυριακή για το θέμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο ανασχηματισμός αναμένεται να είναι σαρωτικός, και φαίνεται ότι θα έχει ανακοινωθεί το αργότερο έως την άλλη Τρίτη ώστε να μην υπάρχουν αρρυθμίες στο έργο της κυβέρνησης. Κεντρικό πρόσωπο των ανακατατάξεων στο κυβερνητικό σχήμα είναι ο Γιάννης Στουρναρας.

Το πρωί ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης άφησε αιχμές για τον Ευάγγελο Βενιζέλο, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Περίεργη στιγμή η προαναγγελία του ανασχηματισμού, δεν θα αποφύγω να το πω», ενώ διευκρίνισε ότι ο ανασχηματισμός θα γίνει στην ώρα του και η κυβέρνηση συνεχίζει να κυβερνά.

«Από τη στιγμή που άνοιξε το θέμα του ανασχηματισμού πρέπει να κλείσει» τόνισε από την πλευρά του στο σταθμό μας ο Άρης Σπηλιωτόπουλος.




Όσα δεν ξέρετε για τη Ρένα Δούρου

Η αγάπη της για την ποίηση και τον Ολυμπιακό, η συλλεκτική μανία της για μεμοραμπίλια από διάφορες χώρες και κομπολόγια είναι μερικές από τις αδυναμίες της Ρένας Δούρου, της νέας περιφερειάρχη Αττικής.

Όπως αναφέρει το «Πρώτο Θέμα» η Ρένα Δούρου είναι φανατική φεμινίστρια που δεν μασάει τα λόγια της για τον σεξισμό της κοινωνίας, ενώ κάνει σαν μικρό παιδί όταν βλέπει παιδικές ταινίες. 

Οι φίλοι της, επίσης, την αποκαλούν ακόμη και σήμερα «γερό ποτήρι»: παρότι δεν μεθάει μπορεί και πίνει σκέτη τη ρακή και καθαρή τη βότκα της- χωρίς προσμείξεις.

Βαμμένη Ολυμπιακός, δεν σταματάει να πανηγυρίζει κάθε φορά που η ομάδα της κερδίζει κάποιον τίτλο. 

Η νέα περιφερειάρχης λατρεύει τα ταξίδια και αν μπορούσε, όπως αναφέρει η εφημερίδα, θα κάπνιζε και πίπα, αφού δεν συγκρίνει τίποτα με τον μυρωδάτο καπνό που της θυμίζουν παλιά επαναστατικά «Παρίσια». Αγαπημένος της ποιητής είναι ο Μανώλης Αναγνωστάκης, ενώ θα ήθελε να είναι πανεπιστημιακός.