Πέρασε η πρόταση της Ελληνικής προεδρίας για εθνικές αποφάσεις σχετικά με τα μεταλλαγμένα

Σε κατ΄αρχήν απόφαση που βάζει τέλος σε μια πολυετή διαμάχη μεταξύ των κρατών μελών στο θέμα της καλλιέργειας Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών, δηλαδή των λεγόμενων μεταλλαγμένων προϊόντων, κατέληξε σήμερα στο Λουξεμβούργο το Συμβούλιο Υπουργών μετά από συμβιβαστική πρόταση της Ελληνικής Προεδρίας.
Η σημερινή απόφαση που θα οριστικοποιηθεί τους επόμενους μήνες μετά από διαβουλεύσεις με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προβλέπει ότι η καλλιέργεια ενός μεταλλαγμένου προϊόντος θα αποτελεί εθνική επιλογή, δηλαδή το κάθε κράτος μέλος θα έχει τον τελευταίο λόγο.

Η απόφαση προβλέπει ότι κάθε αίτηση που θα υποβάλλεται για την έκδοση πανευρωπαϊκής άδειας καλλιέργειας ενός μεταλλαγμένου προϊόντος, θα εξετάζεται από την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας Τροφίμων, η οποία θα κάνει γνωμοδότηση στην Κομισιόν σχετικά με το αν υπάρχουν κίνδυνοι ή όχι για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον. Εφόσον, η γνωμοδότηση είναι θετική τα κράτη μέλη θα κρίνουν σε εθνικό επίπεδο αν θα επιτρέψουν την καλλιέργεια. Μέχρι τώρα μπορούσαν να επικαλεστούν μόνο περιβαλλοντικούς λόγους για να απορρίψουν την καλλιέργεια με αποτέλεσμα οι πολυεθνικές εταιρίες μεταλλαγμένων να αμφισβητούν τις αποφάσεις προσφεύγοντας στα δικαστήρια,

Για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση η Ελληνική Προεδρία έκανε ένα βήμα παραπέρα. Πρότεινε και έγινε δεκτό να επιτρέπεται σε ένα κράτος μέλος να αρνείται την καλλιέργεια στην επικράτειά του μεταλλαγμένων επικαλούμενο οποιοδήποτε λόγο. Μάλιστα, ο σχετικός κατάλογος πιθανών αιτιάσεων που μπορούν να επικαλεστούν τα κράτη μέλη, είναι ανοικτός, ενώ ενδεικτικά συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, λόγοι περιβάλλοντος, αγροτικής πολιτικής, πολεοδομικού και χωροταξικού σχεδιασμού, κοινωνικοοικονομικοί, ακόμη και δημόσιας τάξης.
Με τη συμβιβαστική πρόταση της Ελληνικής Προεδρίας παρέχεται η δυνατότητα απαγόρευσης και των Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών που έχουν ήδη αδειοδοτηθεί πριν την έναρξη ισχύος της νέας Οδηγίας.

Τέλος, έχει συμπεριληφθεί ρήτρα επανεξέτασης της εφαρμογής της Οδηγίας σε 4 χρόνια, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και Έκθεση Προόδου αναφορικά με το κανονιστικό καθεστώς των νέων κατευθυντήριων οδηγιών σχετικά με την αξιολόγηση του περιβαλλοντικού κινδύνου. Ο Υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης έχει ξεκαθαρίσει από την προηγούμενη συνεδρίαση του Μαρτίου, ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να επιτρέψει την καλλιέργεια Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών στο έδαφός της.




Επαφές Σαμαρά με νέες και παλαιές ηγεσίες υπουργείων

Μπαράζ επαφών με νέες και παλαιές ηγεσίες υπουργείων έχει την Παρασκευή ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. Μέχρι το μεσημέρι έχει συναντήσει τον υπουργό Εργασίας Γιάννη Βρούτση, τη νέα ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού, τον υπουργό και τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας Μάκη Βορίδη και Λεωνίδα Γρηγοράκο, καθώς και τη νέα ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης.

Μετά την συνάντησή του με τον πρωθυπουργό ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης δήλωσε πως αντικείμενο ήταν ο καλύτερος συντονισμός.
Σημείωσε ακόμη ότι το υπουργείο Εργασίας, από το ευρύ φάσμα των αρμοδιοτήτων του, έχει να παίξει και να διαδραματίσει, όπως και στο παρελθόν, έναν πολύ σημαντικό ρόλο σε κυβερνητικές πρωτοβουλίες για την κοινωνική συνοχή.
«’Εχουμε κάνει παρά πολλά τα δύο χρόνια που πέρασαν, έχουν γίνει μεταρρυθμίσεις, οι οποίες άφησαν εποχή και άλλαξαν το πρόσωπο του υπουργείου Εργασίας. Αλλα δεν σταματάμε εδώ. Μπροστά μας ανοίγονται προκλήσεις για το αύριο. Προκλήσεις, που πρέπει να λύσουμε. Προβλήματα υπάρχουν ακόμα στη βάση της καθημερινότητας, των ανθρώπων, των εργαζομένων, των συνταξιούχων. Και αυτές τις προκλήσεις τις ιεραρχούμε και θα τις λύσουμε» τόνισε ο κ. Βρούτσης.
Ερωτηθείς για τη χθεσινή απόφαση για ομαδικές απολύσεις, απάντησε ότι «το συγκεκριμένο ζήτημα το χειρίζεται πλέον το Ανώτατο Συμβούλιο Εργασίας, ένα θεσμικό όργανο που λειτουργεί ανεξάρτητα, αυτόνομα, με διαδικασίες οι οποίες αξιολογούν τα πραγματικά περιστατικά», ενώ σημείωσε ότι η απόφαση που ελήφθη ήταν και τεκμηριωμένη.
Ο νέος υπουργός Πολιτισμού Κώστας Τασούλας σημείωσε μετά την συνάντησή του με τον πρωθυπουργό: «Πήραμε συγκεκριμένες εντολές, σαφείς, γιατί αυτός ο τομέας είναι το καμάρι, το διαμάντι, η ελπίδα της Ελλάδας. Οφείλουμε να δουλέψουμε και να αποδώσουμε. Ο τομέας του πολιτισμού μπορεί να ειναι ο σημαιοφόρος της νέας Ελλαδας».

Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι ήδη έχουν γίνει θετικά βήματα προβολής του πολιτισμού στο εσωτερικό, αλλά και στο εξωτερικό, φέρνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την επέκταση του ωραρίου των Μουσείων όλης της χώρας.

«Μας ζήτησε αυτά να συνεχιστούν και να διευρυνθούν» τόνισε.
Ο νέος υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Γιώργος Καρασμάνης δήλωσε μετά την συνάντησή του με τον πρωθυπουργό: «Συναντηθήκαμε, κουβεντιάσαμε, θέσαμε τις βασικές προτεραιότητες για το άμεσο προσεχές διάστημα.
» Η κυβερνηση θεωρεί τον αγροτικό τομέα ως βασικό πυλώνα ανάπτυξης. Θέσαμε ως βασικό στόχο την άμεση ολοκλήρωση εφαρμογής της νέας ΚΑΠ, ώστε η νέα χρονιά να μας βρει προετοιμασμένους, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις γιατί η νέα ΚΑΠ είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο αγροτικής πολιτικής».
Εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Λεωνίδας Γρηγοράκος σχολιάσε: «Ήταν οι πρώτες κατευθυντήριες γραμμές σε όλους μας, για τα θέματα υγείας, για τις υποχρεώσεις μας που έχουμε σαν υπουργείο υγείας και το μελλοντικό μας πλάνο.
Ερωτηθείς εάν ορίστηκαν οι αρμοδιότητές του ο κ. Γρηγοράκος απάντησε πως περιμένει ακόμη τις αποφάσεις του πρωθυπουργού και του αντιπροέδρου.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nTLYRPY6ZGM&list=TLJdooMmQ07kHGt8Va5qpEx83acaZh-6iV[/youtube]




Παραδοχή αποτυχίας | Κινήσεις για μείωση φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης

Τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης και τη «μονιμοποίηση» του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13% προωθεί το οικονομικό επιτελείο, κινήσεις που αναμένεται να εξεταστούν με την επάνοδο της τρόικας στην Αθήνα.
Το μέτρο της αύξησης του ΕΦΚ στο θέρμανσης απέτυχε στην πράξη καθώς, όπως δείχνουν τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, την περίοδο 2012-2013 το Δημόσιο έχασε από τα έσοδα ΦΠΑ στο πετρέλαιο θέρμανσης κοντά στα 300 εκατ. ευρώ. Ανάλογη είναι η εικόνα και τη φετινή περίοδο.
Από την άλλη, ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία για την πορεία των εσόδων από ΦΠΑ στην εστίαση. Προκύπτει, χωρίς να υπάρχουν απόλυτα μεγέθη διαθέσιμα, ότι μετά τη μείωση του ΦΠΑ όχι μόνο δεν χάθηκαν έσοδα αλλά η τάση είναι αυξητική.
Αναφερόμενο στα στοιχεία αυτά, υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών τόνισε πως «είναι θέματα τα οποία το υπουργείο θα πρέπει να αξιολογήσει στο πλαίσιο της γενικότερης συζήτησης για τους φορολογικούς συντελεστές».
Οσον αφορά δε τα σενάρια για κατάργηση ή μείωση της έκτακτης εισφοράς (το μέτρο εκπνέει στο τέλος του έτους αλλά η τρόικα ζητά την παράτασή του έως το 2016), το ίδιο στέλεχος παραπέμπει στις συζητήσεις του φθινοπώρου για τον επόμενο Προϋπολογισμό. Διευκρίνισε δε ότι στις προβλέψεις του Μεσοπρόθεσμου δεν έχουν συμπεριληφθεί έσοδα από την έκτακτη εισφορά.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e5D5EHzXHkY&list=TLcJTpEDLIqJkZic6LOAL0hk9xs0r1SgtZ[/youtube]




Πρόωρες εκλογές στην Ελλάδα λόγω ΠτΔ βλέπει ο Economist

Δεν θα καταφέρει ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς να εξασφαλίσει το Φεβρουάριο αρκετές ψήφους από ανεξάρτητους βουλευτές για να εκλέξει Πρόεδρο της Δημοκρατίας εκτιμά σε άρθρο το περιοδικό Economist με τίτλο «Νέα ομάδα στο τιμόνι». 

Στο δημοσίευμα ο συντάκτης αναφέρεται στα νέα πρόσωπα μετά τον ανασχηματισμό καθώς και στις ισορροπίες που πρέπει να κρατήσει η Ελλάδα με τους πιστωτές της.

Ο Economist σημειώνει ότι ο πρωθυπουργός θέλει μεν να υιοθετήσει μια πιο σκληρή γραμμή απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ, παράλληλα όμως φτιάχνει και το πλαίσιο προετοιμασίας για πρόωρες εκλογές. Όπως συγκεκριμένα αναφέρεται στο άρθρο, η κυβερνητική συνεργασία παραμένει άθικτη, ωστόσο, οι κινήσεις στην σκακιέρα του ανασχηματισμού καταδεικνύουν στροφή προς την πιθανότητα πρόωρων εκλογών.

Σχετικά με τον ανασχηματισμό το περιοδικό τονίζει πως ο πρωθυπουργός επέλεξε έναν τεχνοκράτη για το υπουργείο Οικονομικών, τον Γκίκα Χαρδούβελη, ο οποίος έχει μια μακρά λίστα με μέτρα που πρέπει να ληφθούν ούτως ώστε να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της χώρας.

Σημειώνει επίσης ότι αρκετοί αναλυτές φοβούνται μια γενική χαλάρωση των υπουργών που δεν παρακολουθούνται αυστηρά από την τρόικα και προς αυτή την κατεύθυνση είναι και οι προειδοποιήσεις του Πολ Τόμσεν του ΔΝΤ.

«Η κόπωση των μεταρρυθμίσεων και η αντίσταση από τα κεκτημένα συμφέροντα έναντι των βασικών μεταρρυθμίσεων αποτελούν βασικές προκλήσεις πολιτικής στο προσεχές διάστημα» ήταν το μήνυμα του αξιωματούχου του ΔΝΤ.




ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ | Πριν λίγες ώρες ο Δαραβίγκας έγινε αναπλ. Διευθυντής ΟΚΑΝΑ και τώρα ο Σαμαράς τον έδιωξε!

ο βραβείο της πιο γρήγορης θητείας αναπληρωτή διευθυντή ΟΚΑΝΑ κέρδισε ο Γιάννης Δαραβίγκας, ο οποίος απομακρύνθηκε πριν από λίγο από τον πρωθυπουργό, Α. Σαμαρά.

Η τοποθέτηση Δαραβίγκα στον ΟΚΑΝΑ ήταν μία από τις τελευταίες πράξεις στην οποία έβαλε τη υπογραφή του ο πρώην υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης, με τον Αντώνη Σαμαρά να γίνεται έξαλλος, σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από τη συγκεκριμένη κίνηση.

Δείτε την επίσημη ανακοίνωση του υπουργού Υγείας:

Με απόφαση του Υπουργού Υγείας, Μάκη Βορίδη ανεκλήθη ο διορισμός του κ. Ιωάννη Δαραβίγκα στη θέση του Αναπληρωτή Προέδρου του ΟΚΑΝΑ.

Με την ίδια απόφαση του κ. Βορίδη, ο κ. Δαραβίγκας αντικαθίσταται από τον Αναπληρωτή Καθηγητή Ψυχιατρικής του ΑΠΘ Ιωάννη Διακογιάννη, με εξειδίκευση στις Τοξικοεξαρτήσεις. 

ΠΗΓΗ: newsbomb.gr




Ο Δημήτρης Καρύδης νέος εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ

Ο Γραμματέας Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Καρύδης αναμένεται να κάνει… υπερωρίες, καθώς θα κρατήσει τη σημερινή θέση του, αλλά θα αναλάβει και εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος.

Η θέση του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑΣΟΚ μένει κενή μετά τη μετακίνηση του Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου στην κυβέρνηση, στη θέση του υφυπουργού Ανάπτυξης.

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος φαίνεται να προκρίνει τη διαδοχή Κωνσταντινόπουλου από τον Δημήτρη Καρύδη, ώστε να μην ανοίξει καινούρια μέτωπα στο εσωτερικό του Κινήματος, εκεί όπου… κοχλάζει η αμφισβήτηση.




«Εγώ λέγομαι Γιακουμάτος – Μείωση των τιμών σε 2 μήνες»

Πρώτα αποτελέσματα στην μείωση των τιμών σε βασικά αγαθά, όπως το ψωμί, το λάδι και το γάλα, εντός διμήνου υποσχέθηκε ο νέος υφυπουργός Ανάπτυξης, Γεράσιμος Γιακουμάτος, μιλώντας το πρωί στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

«Σε δυο μήνες θα υπάρχουν αποτελέσματα στη μείωση των τιμών», δήλωσε και πρόσθεσε ότι δείγματα γραφής θα δώσει σε 15 ημέρες, τονίζοντας ότι «δεν θα δώσει τη μάχη του τελάρου».

«Εγώ λέγομαι Γιακουμάτος και όχι Κουλούρης. “Αλλο Λωζάνη και άλλο Κοζάνη», πρόσθεσε.

«Το ζήτημα δεν είναι να πετύχει ο Γιακουμάτος, αλλά να μειωθούν οι τιμές», τόνισε, αποκλείοντας πάντως την επιβολή πλαφον.




Στο Λαύριο και όχι στην Αλεξανδρούπολη το συνέδριο του Ποταμιού

Στο Λαύριο και όχι στην Αλεξανδρούπολη όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί για γίνει το ιδρυτικό συνέδριο του Ποταμιού. Η οργανωτική επιτροπή του κόμματος μετά από αιτήματα πολλών μελών του αποφάσισε να πραγματοποιήσει το συνέδριο σε χώρο όπου θα είναι πιο οικονομική η πρόσβαση. Ο χώρος αυτός είναι το τεχνολογικό πάρκο του Λαυρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση.

Οι ημερομηνίες του συνεδρίου παραμένουν οι ίδιες, 27-29 Ιουνίου. Παράλλημα, αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο στην Αλεξανδρούπολη ημερίδα για το περιβάλλον με πρωτοβουλία των ευρωβουλευτών του κόμματος και σε συνεργασία με την Ομάδα των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, πάνω από 7.500 φίλοι του Ποταμιού εμπλέκονται ενεργά στις προσυνεδριακές διεργασίες για το ιδρυτικό συνέδριο, ενώ καθημερινά σε όλη την Ελλάδα εκατοντάδες συμμετέχουν σε περιφερειακές συνελεύσεις.

Παράλληλα, 1.000 φίλοι του κόμματος έχουν καταθέσει ήδη τις απόψεις τους για μικρά και μεγάλα προβλήματα της χώρας και την προσεχή Κυριακή 15 Ιουνίου τα μέλη του Ποταμιού σε όλη την Ελλάδα θα εκλέξουν τους συνέδρους τους.

Σχετικά με την φθινοπωρινή ημερίδα στην Αλεξανδρούπολη, όπως επισημαίνεται, έχει στόχο να αναδείξει τα σπάνια οικοσυστήματα της Θράκης και τα προβλήματα της περιοχής και να εξεταστούν οι αναπτυξιακές δυνατότητες της περιοχής μέσω ευρωπαϊκών αναπτυξιακών προγραμμάτων καθώς προβλέπεται να επισκεφθούν τον Έβρο αλλά και τους υπόλοιπους νομούς της Θράκης, ευρωβουλευτές και από άλλες χώρες και να έχουν μια επί τόπου ενημέρωση από τους τοπικούς φορείς.




Δηλώσεις-βόμβα Τόμσεν | Να απολύονται όσοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν αποδίδουν

Να διώξει όσους δημοσίους υπαλλήλους δεν αποδίδουν ζητά από την κυβέρνηση ο επικεφαλής της τρόικας Πολ Τόμσεν σε συνέντευξή του στη ΝΕΡΙΤ
“Μιλάμε για την προώθηση των μεταρρυθμίσεων στην δημόσια διοίκηση και την διασφάλιση ότι κάποιος μπορεί να απολύσει εργαζόμενους που δεν αποδίδουν. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά, και συνεχίζουμε να πιέζουμε για αυτές τις διαρθρωτικές και δημοσιονομικές μεταρρυθμίσεις, προκειμένου να αποφύγουμε περικοπές σε μισθούς και συντάξεις”.

Επιστολές Μητσοτάκη σε τρία υπουργεία για διαθεσιμότητα και αξιολόγηση

Τρεις καυτοί φάκελοι που αφορούν στη διαθεσιμότητα και την αξιολόγηση στο Δημόσιο ανοίγουν για τρία υπουργεία. Σχετική επιστολή με τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν αμέσως έστειλε στους αρμόδιους υπουργούς ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Όπως αναφέρεται στο Έθνος της Πέμπτης, αποστολέας ήταν ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος ζητεί να προχωρήσουν -βάσει των αποφάσεων που έχουν ήδη ληφθεί από την κυβέρνηση αλλά και των συμφωνιών με την τρόικα- στην αξιολόγηση συγκεκριμένων δομών (εποπτευόμενες ΔΕΚΟ) αλλά και στην άμεση προώθηση της αξιολόγησης όλων των υπαλλήλων (προσπάθεια που θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την 29η Ιουλίου), σύμφωνα με το νέο θεσμικό πλαίσιο που προβλέπει ποσόστωση στη βαθμολογία.

Πρόκειται για τα υπουργεία Εσωτερικών, Παιδείας και Μεταφορών.

Στο Εσωτερικών πρέπει να ολοκληρωθεί η εθελοντική διαδημοτική κινητικότητα 4.000 υπαλλήλων και η απογραφή των δημοτικών επιχειρήσεων.

Στο Παιδείας, ο νέος υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος πρέπει μέχρι τις 15 Ιουνίου να πρέπει να προκηρύξει έναν αριθμό θέσεων στα ΑΕΙ, όπου θα επαναπροσληφθούν μέρος των 400 διοικητικών που μπήκαν σε διαθεσιμότητα.

Μάλιστα, στις 15 Ιουνίου λήγει η 8μηνη παραμονή των υπαλλήλων που μπήκαν στο καθεστώς και στην περίπτωση που δεν κοινοποιηθεί ο διαγωνισμός, κινδυνεύουν με απόλυση.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=G8P9f3ti-8A&feature=youtu.be[/youtube]




Ο Άδωνις Γεωργιάδης επέστρεψε στις τηλεπωλήσεις με τον αδερφό του

Μία μέρα μετά τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης, ο πρώην υπουργός Υγείας επέστρεψε στα παλιά του λημέρια.
Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος την Τετάρτη, από σήμερα θα γυρίσει σε αυτό που έκανε πριν γίνει υπουργός, δηλαδή να πουλά βιβλία από την τηλεόραση μαζί με τον αδελφό του.
“Στις 17.00 στο @KontraChannel με τον Λεωνίδα αποκλειστικά για τα βιβλία μας εννοείται”, έγραψε ο ίδιος στο Twitter.
Στην επιστροφή του είπε ότι δεν θέλει να κάνει κανένα σχόλιο για την κυβέρνηση. “Δεν είναι η ώρα. Όλα είναι καλά, συνεχίζουμε και στηρίζουμε τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση μας. Δεν θέλω να με μπλέξεις με οτιδήποτε έχει σχέση με την πολιτική επικαιρότητα. Δεν θέλω να μου πεις τίποτα για την κυβέρνηση και τον ανασχηματισμό” είπε απευθυνόμενος στον αδερφό του.
“Όταν έγινα υπουργός από τον Σαμαρά όλοι μου έλεγαν συγχαρητήρια. Εγώ τους απαντούσα ότι τα συγχαρητήρια πρέπει να μου τα δώσουν όταν θα φεύγω”, είπε μετά και συνέχισε:
“Ξεπέρασα τον μέσο όρο παραμονής σε ένα υπουργείο. Είμαι ευτυχής γιατί από την ώρα που ανακοινώθηκε η αποχώρησή μου από το κυβερνητικό σχήμα δεν έχω δεχθεί στην ζωή μου πιο πολλά συγχαρητήρια! Έχω δεχθεί καταιγισμό τηλεφωνημάτων, email, tweet και σχολίων. όλα αυτά μου δίνουν δύναμη!”.
“Μια από τις βασικές κατηγορίες που έχω δεχθεί στην πολιτική μου διαδρομή – κυρίως από δημοσιογραφίσκους της αριστεράς – είναι ότι είμαι τηλεβιβλιοπώλης. Λες και είναι ντροπή! Είμαι πολύ υπερήφανος για την εργασία μου.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KVYM9qqzO6M&feature=youtu.be[/youtube]




Φούχτελ παρόντος ο εορτασμός για τα 25 χρόνια συνεργασίας του ΤΕΙ Καβάλας και του Πανεπιστημίου της Νυρεμβέργης

Πραγματοποιήθηκε χθες στη νέα πτέρυγα του αρχαιολογικού μουσείου της Καβάλας εκδήλωση για τα 25 χρόνια συνεργασίας του ΤΕΙ Καβάλας και του Πανεπιστημίου της Νυρεμβέργης.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και ο Γερμανός Υφυπουργός κ. Φούχτελ. Η αίθουσα που φιλοξένησε την εκδήλωση δεν διέθετε κλιματισμό (λόγω βλάβης) κι έτσι η ζέστη ήταν ανυπόφορη. Η εκδήλωση ωστόσο έγινε όπως είχε προγραμματιστεί. Μετά το τέλος της ακολούθησε δεξίωση στην είσοδο της νέας πτέρυγας του Μουσείου.
Η περιοχή μέσα κι έξω από το μουσείο ήταν γεμάτη αστυνομικούς. Προληπτικά διμοιρία των ΜΑΤ ήταν σταθμευμένη πλησίον του ανοιχτού κολυμβητηρίου ενώ τα μέτρα παρακολουθούσαν οι Σαλαμάγκας (από την Κομοτηνή), Κοσκερίδης, Γκράνας. Η εκδήλωση άρχισε με την χορωδία του συλλόγου Φίλοι της Μουσικής. Στο ακροατήριο ήταν οι βουλευτές Πασχαλίδης, Κλειτσιώτης. Λίγο πριν το τέλος της εκδήλωσης προσήλθε ο αντιπρόεδρος της Βουλής Γιώργος Καλαντζής. Οι δήμαρχοι Σιμιτσής- Τσανάκα, ο Θόδωρος Μαρκόπουλος, ο Αρχέλαος Γρανάς, ο νέος δήμαρχος της Δράμας, ο πρόεδρος του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος κ. Κανελλόπουλος κτλ.
Ο Γερμανός υφυπουργός κ. Φούχτελ ήρθε στην Καβάλα χθες το μεσημέρι. Στο ξενοδοχείο του κατέλυσε δέχθηκε σε συνάντηση γνωριμίας την νέα δήμαρχο Δήμητρα Τσανάκα. Επισκέφθηκε το ΤΕΙ. Πριν την Καβάλα είχε επισκεφθεί την πόλη της Δράμας.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LWZWxXLCCeE&list=TLcEz5jKZ-GDBCd_qm7RvUnLngGvofQQiU[/youtube]




Ξέρει κατι για τα εκατομμύρια του Καντάφι ο προεδρος;

Με αφορμή το βιβλίο του εξαδέλφου του Ακη Τσοχατζόπουλου του πολύ Νίκου Ζήγρα για τις μεταφορές εκατομμυρίων απο τον Καντάφι στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ και των ακραιφνών Παπανδρεικών , αποκαλύπτουμε μια αγνωστη υπόθεση με κεντρικά πρόσωπα τον Μουαμάρ Καντάφι και τον σημερινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια!!!!

Ηταν παραμονές εκλογών του ’89 και τα «γεράκια» της ΕΥΠ υπέκλεψαν ενα περίεργο σήμα που τούς εκανε να χάσουν το μυαλό τους. Αλλοι επεσαν απ τις καρέκλες τους κι αλλοι εμειναν αναυδοι αφού αυτά που πληροφορήθηκαν τα εβλεπαν μόνον σε ταινίες περιπέτειας κι η εξελιξη της υπόθεσης είχε ολα τα στοιχεία του θρίλλερ. Δράση, δεσμίδες εκατομμυρίων δολλαρίων, πολιτική βία, μυστικότητα, ομερτά και αγωνία πάνω στα κύματα της Μεσογείου….

Το απόρρητο σήμα της ΕΥΠ -που εγινε γνωστό σε συμμαχικές μυστικές υπηρεςσίες, αφορούσε μια μυστική συνάντηση του τότε υπουργού εξωτερικών και σημερινού Προέδρου της Δημοκρατίας Καρολου Παπούλια με τον τότε ηγέτη της Λυβύης Μ. Καντάφι. Τα ιχνη του Παπούλια είχαν χαθεί. Είχε διαρρεύσει οτι θα βρισκόταν στα Ιωάννινα στην ιδιαίτερη πατρίδα του ,αλλά στην Ηπειρο δεν τον είχε δει κανείς. Απο την Αθήνα είχε εξαφανιστεί και το μυστηριο λύθηκε όταν διέρρευσε-χωρις να επιβεβαιωθεί ποτέ- οτι η συναντηση Καντάφι-Παπούλια εγινε μεσοπέλαγα σε σκάφος και εκεί παραδόθηκαν σημαντικά ποςσά για την ενίσχυση του ΠΑΣΟΚ και τις ανάγκες προεκλογικά του Κινήματος της Αλλαγής που εδινε μετωπικές μάχες με τη Ν.Δ.

Στα προεκλογικά μετερίζια ξέσπασε πόλεμος , οι πολιτικές «ναπάλμ» ενθεν και ενθεν δημιούργησαν αλυσιδωτές αντιδράσεις αλλά κανείς δεν εμαθε το παραμικρό….Το απόρρητο σήμα της ΕΥΠ για τη μυστική συνάντηση των δυο ανδρών και την παραλαβή των πακέτων απο την Ισλαμική Τζαμαχιρία προς το αδελφό κόμμα το ΠΑΣΟΚ, ¨καλύφθηκε» απο ενα αλλο ασχετο γεγονός που κάλυψε την επικαιρότητα…..Τώρα, που ο αντίδικος του Τσοχατζόπουλου ρίχνει τις δικές του…. βόμβες για τις μεταφορές των εκατομμυρίων δολλαρίων απο τη χώρα του Καντάφι , αποκαλύπτουμε τη σκοτεινή αυτή υπόθεση. Κάρολε, ξέρεις κάτι;……

Πηγή




«Έπρεπε να τον σκοτώσουν όπως σκότωσαν τον Σολωμού»

Σάλος στην Τουρκία για τον έφηβο που κατέβασε τη σημαία

Αναβρασμός επικρατεί την Τουρκία μετά το κατέβασμα της τουρκικής σημαίας μέσα από μια αεροπορική βάση στη νοτιοανατολική επαρχία του Ντιγιαρμπακίρ από έναν έφηβο. Ακόμη κι αν επρόκειτο για ένα παιδί, ο εισβολέας «θα πληρώσει το τίμημα», προειδοποίησε ο Τούρκος πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Σοκ, ωστόσο, προκαλεί η δήλωση του βουλευτή του ακροδεξιού Κόμματος Εθνικής Δράσης (MHP) Αχμέτ, Ντουράν Μπουλούτ, ο οποίος ανέφερε πως «όπως έγινε στην Κύπρο όταν Ελληνοκύπριος διαδηλωτής προσπάθησε να κατεβάσει την τουρκική σημαία από τον ιστό (Σολωμός Σολωμού), το ίδιο θα έπρεπε να γίνει και στο Ντιγιάρμπακιρ».

«Κατεβάζουν την σημαία μέσα από το στρατόπεδο και ο στρατός δεν βγάζει άχνα, οι αξιωματικοί δεν βγάζουν άχνα, οι διοικητές δεν βγάζουν άχνα. Εκείνη η σημαία είναι η τιμή των Τούρκων. Εκείνη τη σημαία ένας Ελληνοκύπριος προσπάθησε να την κατεβάσει και τον έριξαν με μια μόνο σφαίρα. Έπρεπε οι Τούρκοι στρατιώτες να ρίξουν με μια σφαίρα και σ’ εκείνο το κάθαρμα που κατέβασε την τουρκική σημαία στο Ντιγιάρμπακιρ», δήλωσε ο ακροδεξιός βουλευτής, σύμφωνα με τη διαδικτυακή έκδοση της κυπριακής εφημερίδας «Πολίτης».

Το κατέβασμα της σημαίας στη διάρκεια των διαδηλώσεων στις 8 Ιουνίου καταδίκασαν επίσης το Τουρκικό Γενικό Επιτελείο, ο Τούρκος πρόεδρος Αμπντουλάχ Γκιούλ και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Όπως αναφέρει ο «Πολίτης», την τουρκική σημαία κατέβασε ένα παιδί το οποίο εκτιμάται ότι είναι γύρω στα 14-15 χρόνων, σύμφωνα με την ανακοίνωση του στρατού, και κατά τη διάρκεια επεισοδίων που ξέσπασαν μεταξύ στρατού και διαδηλωτών στην πόλη Νίτσε του Ντιγιάρμπακιρ. Σύμφωνα με στρατιωτικούς κύκλους επειδή αυτός που κατέβασε την σημαία ήταν παιδί, έδειξαν ευαισθησία και περιορίστηκαν αντιδρώντας με δύο προειδοποιητικούς πυροβολισμούς στον αέρα.

Η υποστολή της σημαίας προκάλεσε διαδηλώσεις εθνικιστών σε ολόκληρη την Τουρκία. Χθες το βράδυ εθνικιστές βγήκαν με τις τουρκικές σημαίες στους δρόμους διαμαρτυρόμενοι για το επεισόδιο. Πορείες διαμαρτυρίας έγιναν στην Κωνσταντινούπολη, στην Μπρούσα, στα Άδανα, στη Σαμψούντα, στο Τοκάτ, στη Σίβας, στο Καρς, στην Μερσίνα, στην Μπαλίκσεχιρ, στην Μαλάτια, στην Κόνια και σε πολλές άλλες πόλεις της Τουρκίας.




Στα… κάγκελα ο Ερντογάν για τη Μοσούλη. Συνεδρίασε το ΝΑΤΟ!

Στα… κάγκελα βρίσκεται ο Ταγίπ Ερντογάν μετά τα γεγονότα στη Μοσούλη, όπου ένοπλοι Ισλαμιστές εισέβαλαν στο τουρκικό προξενείο και απήγαγαν τον πρόξενο καθώς και 24 διπλωμάτες.

Ο Τούρκος πρωθυπουργός ετοιμάζει ηχηρή δημόσια παρέμβαση, σύμφωνα με συνεργάτες του, την ώρα που η διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με αυξημένη ανησυχία τις εξελίξεις στη Μοσούλη.

Από την πόλη του Ιράκ, μετά την κατάληψή της από ενόπλους ισλαμικής οργάνωσης, αποχώρησαν περίπου 500.000 κάτοικοι.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η Τουρκία δήλωσε πως θα προχωρήσει σε αντίποινα, σε περίπτωση που οι αντάρτες βλάψουν κάποιον από τους ομήρους!

Παράλληλα, καταγγέλλει πως οι απαχθέντες είναι συνολικά 80 και κάλεσε σε έκτακτο συμβούλιο το ΝΑΤΟ!

Η συνεδρίαση έγινε άμεσα, σύμφωνα με το Reuters:

«Η Τουρκία ενημέρωσε τους συμμάχους σχετικά με την κατάσταση στην (ιρακινή πόλη) Μοσούλη και την απαγωγή των Τούρκων πολιτών, συμπεριλαμβανομένου του γενικού πρόξενου», δήλωσε αξιωματούχος του ΝΑΤΟ στο διεθνές πρακτορείο.

Συνέχισε λέγοντας ότι η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε για ενημερωτικούς σκοπούς και όχι σύμφωνα με το άρθρο 4 του ΝΑΤΟ, βάσει του οποίου κάθε κράτος-μέλος του Συμφώνου έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη διεξαγωγή διαβουλεύσεων με τους συμμάχους όταν απειλείται η εδαφική ακεραιότητα ή η ασφάλειά του.

Στο μεταξύ, παρέμβαση έκαναν και οι ΗΠΑ δηλώνοντας έτοιμοι να σταθούν στο πλευρό της κυβέρνησης του Ιράκ, για να αντιμετωπιστεί η… επέλαση των ανταρτών.




Μετά τη Μοσούλη οι αντάρτες κατέλαβαν και το Τικρίτ

Η… επέλαση των ενόπλων ανταρτών στο Ιράκ συνεχίζονται, με το στρατό της χώρας να δείχνει ανήμπορος να αντιδράσει και να ανακόψει την πορεία τους.

Όπως αναφέρει η Wall Street Journal, οι αντάρτες, που έχει ήδη καταλάβει τη Μοσούλη και άλλες περιοχές, έφτασαν μέχρι το Τικρίτ, τη γενέτειρα πόλη του Σαντάμ Χουσεϊν.

Η αντίσταση που βρήκαν δεν ήταν αρκετή για να τους σταματήσει και σύμφωνα με πληροφορίες πήραν τον έλεγχο της πόλης.

Το Ιράκ έχει κηρυχθεί από την Τρίτη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ενώ οι Αρχές αποφάσισαν να δώσουν όπλα και στους πολίτες για να αντιμετωπίσουν τους αντάρτες. Για την ώρα φαίνεται, όμως, πως κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό.




Η τουρκική κυβέρνηση καλεί το ΝΑΤΟ σε έκτακτη συνεδρίαση

Έντονη ανησυχία για την κατάσταση στη χώρα

Η κυβέρνηση της Τουρκίας κάλεσε τους πρεσβευτές των χωρών του ΝΑΤΟ σε έκτακτη συνεδρίαση, με αφορμή την κατάσταση ασφαλείας στο Ιράκ μετά την απαγωγή 80 Τούρκων πολιτών από μαχητές της οργάνωσης Ισλαμικό Κράτος στο Ιράκ και στο Λεβάντε (ΙΚΙΛ), δήλωσε αξιωματούχος του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών.Οι μαχητές του ΙΚΙΛ έπιασαν όμηρους τους Τούρκους πολίτες σε δύο διαφορετικές επιθέσεις στη Μοσούλη που βρίσκεται στο βόρειο Ιράκ. Το υπουργείο επεσήμανε ότι σήμερα πραγματοποιήθηκε κατάληψη του τουρκικού προξενείου στη Μοσούλη όπου οι μαχητές απήγαγαν συνολικά 49 Τούρκους πολίτες. Χθες Τρίτη, 31 οδηγοί φορτηγών απήχθησαν από έναν σταθμό ανεφοδιασμού στην ίδια πόλη.Από την πλευρά τους οι Ηνωμένες Πολιτείες εξέφρασαν την ανησυχία τους σχετικά με την επιδείνωση της κατάστασης στο Ιράκ και δεσμεύτηκαν ότι θα παράσχουν «κάθε δυνατή βοήθεια» στην ιρακινή κυβέρνηση προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κατάσταση.

Η εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ, Τζεν Ψάκι, δήλωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες πιστεύουν ότι τα διυλιστήρια πετρελαίου στην περιοχή Μπαιτζί, τα μεγαλύτερα του Ιράκ, παραμένουν στον έλεγχο της ιρακινής κυβέρνησης, μετά τις αναφορές ότι τζιχαντιστές αντάρτες του Ισλαμικού Κράτους στο Ιράκ και στο Λεβάντε (ΙΚΙΛ) έθεσαν σήμερα υπό τον έλεγχό τους την πόλη Τικρίτ.

«Αντιλαμβανόμαστε σε αυτό το σημείο ότι τα διυλιστήρια παραμένουν στον έλεγχο της κυβέρνησης του Ιράκ», δήλωσε η Ψάκι στους δημοσιογράφους.




Φούχτελ παρόντος ο εορτασμός των 25χρονων των ΤΕΙ ΑΜΘ και Πανεπιστημίου Νυρεμβέργης

Με την παρουσία του γνωστού μας, υφυπουργού Εργασίας στην Γερμανία Γιόακιμ Φούχτελ και κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας πραγματοποιήθηκαν οι εορτασμοί στο Αρχαιολογικό Μουσείο για τα 25 χρόνια συνεργασίας του ΤΕΙ Καβάλας με το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Νυρεμβέργης.

Ο κ. Φούχτελ στις αποκλειστικές του δηλώσεις στο ΕΝΑ CHANNEL σημείωσε “Είναι μία ευχάριστη επίσκεψη, ημασταν ξανά στην Καβάλα και είναι πολύ ευχάριστο που γιορτάζουμε 25 χρόνια συνεργασίας, είναι μία θετική συνεργασία, μία καλή πρωτοβουλία, με πολλές σωστές ιδέες για την Ευρώπη ενώ όταν τον ρωτήσαμε για την κατάσταση στην Ελλάδα αρκέστηκε να μιλήσει για το ρόλο του “Δουλεύω με πολλά ελληνικά ινστιτούτα και ιδρύματα και ανθρώπους και παράλληλα με τους δήμους, βλέπω να κάνουμε αρκετά θετικά βήματα και προσπαθώ να επιβλέπω και να βρω νέους δρόμους για το μέλλον”.

«Δεν ένιωσα ποτέ πως οι ελληνογερμανικές σχέσεις ήταν κάποια στιγμή παγωμένες» είπε ο γερμανός υφυπουργός

Τον απόλυτο σεβασμό του προς τους Έλληνες πολίτες για τις μεγάλες θυσίες που έχουν κάνει και την υπομονή που επέδειξαν προκειμένου να μπουν στο δρόμο της μεταρρύθμισης, εξέφρασε ο υφυπουργός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας Hans – Joachim Fuchtel από την Καβάλα όπου βρέθηκε σήμερα προκειμένου να παραστεί στον εορτασμό της επετείου της 25χρονης συνεργασίας ανάμεσα στο ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΤΕΙ ΑΜΘ) και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Νυρεμβέργης (TH – Nurnberg).

Από το βήμα της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη νέα πτέρυγα του αρχαιολογικού μουσείου Καβάλας ο Hans – Joachim Fuchtel ξεκίνησε την ομιλία του με το ρητό του Αριστοτέλη περί φιλίας υπογραμμίζοντας ότι ανάμεσα στους Έλληνες και τους Γερμανούς υπήρχαν πάντα ισχυροί δεσμοί φιλίας και καλής συνεργασίας, για να συμπληρώσει επίσης «η φιλία μεταξύ Ελλήνων και Γερμανών δεν ήταν μια επιφανειακή ήταν μια ισχυρή φιλία και όπως οι φίλοι φαίνονται στις δύσκολες στιγμές έτσι και η φιλία των δυο χωρών ισχυροποιήθηκε όταν οι Έλληνες βρέθηκαν σε μια δύσκολη περίοδο και χρειάστηκε να κάνουν θυσίες και περικοπές»

«Προσωπικά», υπογράμμισε ο υφυπουργός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, «δεν ένιωσα ποτέ πως οι ελληνογερμανικές σχέσεις ήταν κάποια στιγμή παγωμένες. Εγώ αντίθετα βλέπω εκατομμύρια Γερμανούς να επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, βλέπω χιλιάδες Έλληνες φοιτητές να έρχονται στη Γερμανία για σπουδές, βλέπω τους 300.000 Έλληνες που ζουν και εργάζονται στην Γερμανία και βλέπω τους 40.000 Γερμανούς που επέλεξαν ως μόνιμο τόπο κατοικίας τους κάποια περιοχή της Ελλάδας».

Ο κ. Fuchtel επαίνεσε την προσπάθεια των πρωτεργατών καθηγητών στην Καβάλα και τη Νυρεμβέργη να οικοδομήσουν μια στενή εκπαιδευτική συνεργασία που θα συνδυάζεται με την ευρωπαϊκή προοπτική και ανάπτυξη. Χαρακτήρισε ως ιδιαίτερα ευφυείς τους καθηγητές του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Νυρεμβέργης που επέλεξαν μια πόλη όπως την Καβάλα που τη χαρακτήρισε «μαργαριτάρι»της Ελλάδας προκειμένου να αναπτύξουν στενούς δεσμούς φιλίας και συνεργασίας.

Ο υφυπουργός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας μετέφερε τους χαιρετισμούς της γερμανίδας Καγκελαρίου και τόνισε την κοινή πεποίθηση πως οι σχέσεις των δυο χωρών αποδεικνύουν το πραγματικό μήνυμα της φιλίας. Ο κ. Fuchtel ολοκλήρωσε την ομιλία του με την ελληνική πρόταση «σας αγαπώ πολύ».

Ο πρόεδρος του ΤΕΙ ΑΜΘ Θανάσης Μητρόπουλος ανοίγοντας την εκδήλωση αναφέρθηκε στο στόχο των δυο πανεπιστημιακών ιδρυμάτων που είναι η δημιουργία ενός ελληνογερμανικού ερευνητικού κέντρου με έδρα την Καβάλας, υπογραμμίζοντας πως μια τέτοια συνεργασία θα επιφέρει πενήντα νέες θέσει εργασίας σε νέους επιστήμονες πάνω στον τομέα της τεχνολογικής εκπαίδευσης. Επίσης έκανε ειδική μνεία στους δυο πρωτεργάτες καθηγητές Κώστα Τερζίδη και Werner Fess που έθεσαν τις βάσεις για την στενή συνεργασία μεταξύ των δυο εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

Από τη μεριά του ο πρόεδρος του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Νυρεμβέργης Michael Braun αναφέρθηκε στις μεγάλες προοπτικής που ανοίγονται από την συνεργασία των δυο πανεπιστημίων, τις άριστες σχέσεις φιλίας και συνεργασίας που έχουν οικοδομηθεί όλα αυτά τα χρόνια και τα πολλαπλά οφέλη που έχουν αποκομίσει οι δυο πανεπιστημιακές κοινότητες από αυτή την εκπαιδευτική συνεργασία.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UGXyAdgQSng&list=TLeqM7iGLjdbBApW_OCb8jkDKOE9O2KZkz[/youtube]




Ένας χρόνος από το «μαύρο» της ΕΡΤ

Ένας χρόνος συμπληρώνεται την Τετάρτη από την απόφαση της κυβέρνησης να βάλει φίμωτρο στην ΕΡΤ, καταφέρνοντας ταυτόχρονα «μαχαιριά» στην ελεύθερη πληροφόρηση και την Δημοκρατία.

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013. Πέφτει η νύχτα και μαζί «μαύρο» στην ΕΡΤ. Οι σταθμοί της ΕΡΑ σιωπούν και η Ελλάδα παγώνει. Το χρονικό του θανάτου είχε προαναγγείλει το απόγευμα της ίδια ημέρας, ο τότε κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, με μία πράξη νομοθετικού περιεχομένου, χωρίς την έγκριση της Βουλής.

Σε μία έμπρακτη διαμαρτυρία για το αιφνιδιαστικό (φασιστικής έμπνευσης) λουκέτο στην Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, τα συνδικάτα καλούν σε κινητοποίηση ενάντια στις πολιτικές της κυβέρνησης:

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ), καθώς και οι υπόλοιπες ενώσεις και ομοσπονδίες εργαζομένων στον χώρο του Τύπου, κήρυξαν τετράωρη στάση εργασίας 12:00-16:00 σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Στις 12:30 μ.μ. καλούν σε συλλαλητήριο κατά της διαθεσιμότητας, των απολύσεων και του «μαύρου» στην ΕΡΤ στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Στις 7 το απόγευμα έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση έξω από το Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.

Ενδεικτικά η ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Προσωπικού ΕΡΤ) αναφέρει :

«Δεκαπέντε μέρες μετά τις εκλογές οι εργαζόμενοι ξαναβγαίνουμε απεργιακά στους δρόμους του αγώνα στις 11 Ιουνίου, για να διαδηλώσουμε ενάντια στην κυβέρνηση και την πολιτική της.

Σήμερα, κλείνει ένας χρόνος από το μαύρο της μνημονιακής κυβέρνησης στη δημόσια ραδιοτηλεόραση και βρίσκει τους εργαζόμενους της ΕΡΤ να συνεχίζουν τον αγώνα για τις δουλειές τους, την αξιοπρέπειά τους και την πραγματική ενημέρωση».

Παράλληλα, οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ εκφράζουν τη αμέριστη συμπαράστασή τους στις απολυμένες καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών, στους 1.500 απολυμένους σχολικούς φύλακες και τους εκπαιδευτικούς.

Κατηγορούν, επίσης, την «κυβέρνηση Σαμαρά και Βενιζέλου, που παρόλη την μαζική αποδοκιμασία της στις πρόσφατες εκλογές συνεχίζει να υλοποιεί τη βάρβαρη πολιτική που διαλύει τις ζωές χιλιάδων εργαζόμενων, την Παιδεία και την Υγεία…».

Όπως σημειώνει η ΠΟΕΣΥ: «Ο αγώνας για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ είναι ύψιστος για την αποκατάσταση του δημοκρατικού κύρους της χώρας μας και θα συνεχιστεί με όλα τα μέσα και τις δυνάμεις, μέχρι την τελική δικαίωση»!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=egLbN8_aMws&feature=youtu.be[/youtube]




Δένδιας: Η ανάπτυξη το νούμερο ένα στοίχημα της χώρας

Ο Νίκος Δένδιας παρέλαβε από τον  Κωστή Χατζηδάκη το υπουργείο Ανάπτυξης, στο οποίο όπως επισήμανε «βρίσκεται το μεγάλο στοίχημα της χώρας».

«Σε αυτό το υπουργείο βρίσκεται το μεγάλο στοίχημα της χώρας, η ανάπτυξη»,  είπε ο κ. Δένδιας.

Ο Κωστής Χατζηδάκης σημείωσε πως επί υπουργίας του έγιναν μεγάλες προσπάθειες που πρέπει να συνεχιστούν.

Ακόμη σημείωσε πως όλες οι αλλαγές που έγιναν, ακόμη κι αν δυσαρέστησαν κάποιους, «ήταν προς όφελος της πατρίδας και έπρεπε να τις κάνουμε».




Χατζηνικολάου: Σαν… reunion παλαιών Σημιτικών το ΥΠΟΙΚ

Για κυβέρνηση με έντονο… προεκλογικό άρωμα έκανε λόγο σε σχόλιό του για τον ανασχηματισμό ο Νίκος Χατζηνικολάου, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.

«Ο πρωθυπουργός διάλεξε και έβαλε στη κυβέρνηση τους πιο σκληρούς των τηλεοπτικών παραθύρων, τους «Μαχητές του Δρόμου»- για να χρησιμοποιήσω έναν τίτλο ταινίας που έχει παίξει πρόσφατα στο Star- αυτούς που θα σηκώσουν στην πλάτη τους τηλεοπτικά και επικοινωνιακά την επόμενη εκλογική αναμέτρηση, όποτε και αν έρθει αυτή», τόνισε χαρακτηριστικά.




ΛΙΜΑΝΙ-LNG=?

Παραδίδει η κυβέρνηση τις λιμενικές υποδομές της χώρας, στο πλαίσιο της στρατηγικής επιδίωξης του ντόπιου κεφαλαίου, όπως αυτή προωθείται με τις οδηγίες και αποφάσεις της ΕΕ, να αναδειχθεί η Ελλάδα σε μεγάλο διαμετακομιστικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών.

Ήδη, ανακοινώθηκαν από το ΤΑΙΠΕΔ οι επιχειρηματικοί όμιλοι που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την απόκτηση του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), αλλά και οι επιχειρηματικοί όμιλοι που περνάνε στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την απόκτηση του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένα Πειραιώς (ΟΛΠ).

Τα μονοπώλια που κονταροχτυπιούνται

Οι εταιρείες που περνάνε στη δεύτερη φάση για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ, είναι οι: APMTerminalsBV, InternationalContainerTerminalServicesInc (οι δύο αυτοί όμιλοι διεκδικούν και τον ΟΛΘ), COSCO, PortsAmericaGroupHoldings, UtilicoEmergingMarketsLimited.

Σε ό,τι αφορά τον ΟΛΘ, ενδιαφέρον εκδήλωσαν 8 εταιρείες και συγκεκριμένα οι: APM Terminals BV, Deutsche Invest Equity Partners GmbH, Duferco Particiption Holding SA, International Container Terminal Services Inc, Mitsui & Co. Ltd., P&O Steam Navigation Company (DP World), Russian Railways JSC / GEK TERNA SA και Yilport Holding Inc.

Πρόκειται για ομίλους ασύλληπτου μεγέθους που ανταγωνίζονται σκληρά για το ποιος θα γίνει ιδιοκτήτης των δύο μεγαλύτερων λιμανιών της χώρας.

Και δεν είναι μόνο τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης. Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται και η διαδικασία «αποκρατικοποίησης», όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του ΤΑΙΠΕΔ, και άλλων 10 μεγάλων λιμανιών της χώρας, τα οποία έχουν μετατραπεί σε Ανώνυμες Εταιρείες και το 100% των μετοχών τους ανήκει στο ΤΑΙΠΕΔ.             Πρόκειται για τα λιμάνια Βόλου, Ραφήνας, Ηγουμενίτσας, Πάτρας, Αλεξανδρούπολης, Ηρακλείου, Ελευσίνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας, το καθένα από τα οποία παίζει και έναν ιδιαίτερο ρόλο στους γεωπολιτικούς σχεδιασμούς και ανταγωνισμούς.

Οι εξελίξεις στην προώθηση ιδιωτικοποίησης των λιμανιών είναι απόλυτα συνδεδεμένες με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης το οποίο βρίσκεται σε φάση επεξεργασίας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής και «έρχεται» για να διαμορφώσει το θεσμικό πλαίσιο για να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη ελευθερία δράσης στους ομίλους που δραστηριοποιούνται στον τομέα της διαμετακόμισης, συνολικά της «εφοδιαστικής αλυσίδας» («logistics»), δίνοντάς τους και τις υποδομές σε λιμάνια, σιδηροδρομικά δίκτυα κ.λπ., και αποτυπώνει ακριβώς την επιδίωξη των ντόπιων ομίλων για ανάδειξη της Ελλάδας σε ενεργειακό και διαμετακομιστικό κόμβο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Ο πόλεμος που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στους μονοπωλιακούς κολοσσούς είναι οξύτατος. Η πώληση της πλειοψηφίας των μετοχικών κεφαλαίων των λιμανιών, όπως φαίνεται και από τα μεγέθη των ομίλων που δήλωσαν ενδιαφέρον, υποστηρίζεται από τεράστια μονοπωλιακά συμφέροντα, ωστόσο την ίδια στιγμή έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε άλλα ισχυρά τμήματα του κεφαλαίου, τα οποία αξιώνουν η ιδιωτικοποίηση να γίνει με τη μέθοδο των παραχωρήσεων και όχι της πώλησης.

Σε αυτό το παιχνίδι συμφερόντων προσπαθούν να σύρουν και τους εργαζόμενους του λιμανιού του Πειραιά σε αυτή τη φάση, αλλά και όλων μας, όταν έλθει η σειρά μας. Προσπαθούν να πείσουν ότι «άλλο ιδιωτικοποίηση», «άλλο παραχώρηση», να συσκοτίσουν ότι η ιδιωτικοποίηση με όποια μέθοδο και αν προωθηθεί θα έχει οδυνηρές συνέπειες για τους εργαζόμενους, όπως έγινε με την προβλήτα ΙΙ του Πειραιά, την οποία η COSCO την κατάντησε εργασιακό κάτεργο, με εργαζόμενους χαμηλόμισθους, χωρίς δικαιώματα και συνδικαλιστική εκπροσώπηση.

Οι εργαζόμενοι όμως και τα άλλα φτωχά λαϊκά στρώματα και στην περιοχή τη δική μας, για το λιμάνι μας, πρέπει να κάνουν τα δικά τους σχέδια. Στην προκειμένη περίπτωση ο στόχος πρέπει να είναι «λιμάνια κοινωνική ιδιοκτησία», όπως και «βαπόρια κοινωνική ιδιοκτησία», συνολικά «μεταφορές κοινωνική ιδιοκτησία», για να τεθούν στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών και όχι του κέρδους των επιχειρηματικών ομίλων.

Αυτή είναι η γραμμή πάλης που καλούνται να ακολουθήσουν οι εργαζόμενοι  και στην περιοχή μας,  συμβάλλοντας στην ανασύνταξη και ανάπτυξη του εργατικού, λαϊκού κινήματος που θα βάλει πλώρη για τη λαϊκή ευημερία.

Η συζήτηση που διεξάγεται αυτή την περίοδο από λαλίστατους για το LNG, πρέπει να επεκταθεί και σε όλα τα ζητήματα ανάπτυξης της περιοχής μας όπως αυτά της πρώην ΒΦΛ και ξεπουλήματος του λιμανιού, να πάρουν δηλαδή ξεκάθαρη θέση στο ερώτημα: «ανάπτυξη από ποιόν για ποιόν».

 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΤΟΛΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΑΜΘ

Καβάλα 10-6-14




«Η φιλοσοφία της οικονομικής πολιτικής δεν θα αλλάξει»

Χαρδούβελης: Πρέπει να προσέξουμε τα προβλήματα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων

Τη διαβεβαίωση ότι η φιλοσοφία της οικονομικής πολιτικής δεν θα αλλάξει προχώρησε ο νέος υπουργός Οικονομικών κ. Γκίκας Χαρδούβελης στο πλαίσιο της τελετής παράδοσης παραλαβής στο υπουργείο Οικονομικών.

Η τελετή έγινε σε κλίμα συγκινησιακής φόρτισης με τον απερχόμενο υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Στουρνάρα να ευχαριστεί τους συνεργάτες του, κάνοντας ονομαστική αναφορά σερ πολλούς από αυτούς. Ο κ. Στουρνάρας αναφέρθηκε στην πολυετή φιλιά του με τον κ. Χαρδούβελη εκφράζοντας την πεποίθηση πως θα ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που έχει η χώρα μπροστά της και θα «φυλάξει Θερμοπύλες».

Ο κ. Στουρνάρας ανέφερε πως το πρωτογενές πλεόνασμα άνοιξε τις πόρτες της χώρας και χαρακτήρισε τη δημοσιονομική εξυγίανση δύσκολη δοκιμασία. «Χρειάστηκε να πάρω μέτρα που κανένας υπουργός δεν θα ήθελε να πάρει», τόνισε, κάνοντας αναφορά και στο προσωπικό κόστος.

Ο κ. Στουρνάρας αναφέρθηκε στις δυο βασικές προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο νέος υπουργός, ήτοι στην επίλυση της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους και στην επαναφορά της χώρας σε βιώσιμη αναπτυξιακή τροχιά .

Από την πλευρά του ο κ. Χαρδούβελής χαρακτήρισε πολύ κρίσιμη την παρελθούσα διετία και σημείωσε πως η χώρα εξήλθε από το φαύλο κύκλο και εισέρχεται σε ενάρετο κύκλο.

«Πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε αξιόπιστοι», ανέφερε, προσθέτοντας πως η ελληνική οικονομία εξακολουθεί να έχει προβλήματα. Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στα πολλά προβληματικά δάνεια του τραπεζικού κλάδου. Ο ίδιος σημείωσε πως η Δεξιά πρέπει να ξεφύγει από τον ατομικισμό και ότι για όσα λέει η Αριστερά πρέπει να υπάρχει προϋπολογισμός.

Οριοθετώντας την πολιτική του είπε πως το έργο στο υπουργείο Οικονομικών θα συνεχιστεί χωρίς αλλαγή στην φιλοσοφία , ωστόσο ξεκαθάρισε πως «πρέπει να κάνουμε αυτό που θέλουμε εμείς και όχι αυτό που θέλει να κάνει η τρόικα» .




«Τώρα μπορούμε να σχεδιάσουμε το μέλλον…»

Σαμαράς: Χρειάζεται σοβαρότητα, πολύ δουλειά, λίγες κουβέντες

Στόχος της νέας κυβέρνησης είναι να βγούμε από την κρίση, να βγούμε από τα μνημόνια και να θεμελιώσουμε την ανάπτυξη, τόνισε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας σήμερα στο πρώτο υπουργικό συμβούλιο, αμέσως μετά την ορκωμοσία του νέου κυβερνητικού σχήματος. Απευθυνόμενος προς τους νέους υπουργούς, τόνισε: «Χρειάζεται σοβαρότητα, πολύ δουλειά, λίγες κουβέντες», ενώ ζήτησε και γρήγορους ρυθμούς για την επίτευξη των στόχων.Όπως ανέφερε, «επιτελέστηκε πολύ σύντομα ένα έργο πολύ σημαντικό. Σήμερα οι πάντες παραδέχονται ότι κάναμε ένα τεράστιο άλμα μπροστά». Στο σημείο αυτό έκανε επίσης λόγο για για κάποιους «μικρόψυχους που το αρνούνται αλλά θα μένουν πάντα μόνοι τους όσος περνάει ο καιρός».

«Όλα οφείλονται στις θυσίες του λαού αλλά και στην αποφασιστικότητα που έδειξε η κυβέρνηση, καθώς και στους βουλευτές που στήριξαν την κυβέρνηση στις δύσκολες στιγμές, στις πολύ δύσκολες αποφάσεις», τόνισε για να προσθέσει πως «το συνολικό αποτέλεσμα είναι πολύ θετικό και αυτό το πιστώνεται η χώρα που σήμερα είναι πιο αξιόπιστη σε σχέση με προ διετίας. Αντιμετωπίζει το μέλλον με πολύ μεγαλύτερη αισιοδοξία. Τώρα μπορούμε να σχεδιάσουμε το μέλλον».

Η προηγούμενη κυβέρνηση έκανε ένα έργο σημαντικό και αυτό αντανακλά σε όλα τα πρόσωπα που την υπηρέτησαν. Τα τελευταία δύο χρόνια δεν ήταν εύκολο να είσαι υπουργός, να παίρνεις δύσκολες αποφάσεις και να δέχεσαι πολύ συχνά άδικες επιθέσεις. Κάθε υπουργός προσέφερε πολλά στις πιο δύσκολες περιστάσεις. Παράλληλα, κέρδισε και μια πολύ σημαντική πείρα που του έδωσε ένα πολιτικό κεφάλαιο και αυτό θα αξιοποιηθεί στο μέλλον, ανέφερε ακόμη ο πρωθυπουργός.

Στόχος της νέας κυβέρνησης είναι «να ολοκληρώσουμε την προσπάθεια, να βγούμε από την κρίση, να βγούμε από τα μνημόνια και να θεμελιώσουμε την ανάπτυξη. Η ανάκαμψη έχει ήδη αρχίσει», σημείωσε και πρόσθεσε πως «τα ελλείμματα πρέπει να αποτελούν παρελθόν». Επισήμανε ακόμη πως όπως και ο στόχος, έτσι και η κατεύθυνση παραμένει ίδια: Πρέπει να κάνουμε πολλές αλλαγές, πολλές τομές για να επισπεύσουμε τις μεταρρυθμίσεις και να διορθώσουμε τις αδικίες. Θα διορθώσουμε τις αδικίες που έγιναν, θα επιταχύνουμε τους ρυθμούς μας ώστε να γίνει πιο σταθερή η πορεία εξόδου από την κρίση.

Ο κ. Σαμαράς υπογράμμισε πως από τις αρχές Ιουλίου θα αρχίσει μια σειρά από σημαντικές αλλαγές, όπως ο συμψηφισμός οφειλών ΦΠΑ και η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών. «Έτσι θα έχουμε την πρώτη, έστω και μικρή, αύξηση για τους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα τα τελευταία 4 χρόνια», τόνισε.




Προφυλακίστηκε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Νίκος Κούζηλος

Προφυλακίστηκε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Νίκος Κούζηλος.

Είχε κληθεί από τις ανακρίτριες για να απολογηθεί επί των κατηγοριών για ένταξη και διεύθυνση σε εγκληματική οργάνωση.




Ηχηρή παρέμβαση από τον ΣΕΒ για τη νέα κυβέρνηση

Με αφορμή την ανακοίνωση της σύνθεσης της νέας κυβέρνησης κύκλοι του ΣΕΒ επεσήμαναν τα ακόλουθα:

«Η χώρα μας βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή.  Προκειμένου να επιστρέψουμε σε υγιείς και διατηρήσιμους ρυθμούς ανάπτυξης, απαιτείται η συνέχιση των μεταρρυθμίσεων και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος φιλικού για την επιχειρηματικότητα και τις ιδιωτικές επενδύσεις.

Ο ΣΕΒ εύχεται καλή επιτυχία στο έργο της νέας Κυβέρνησης.

Η συνεννόηση, η σύνθεση και συνεργασία όλων μας είναι απαραίτητη για να πάει η Ελλάδα μπροστά».




Όταν η Σοφία Βουλτεψη ξέσκιζε τον Γκίκα Χαρδούβελη, λίγους μήνες πριν! Τώρα, θα συμβιώσουν…

Από εδώ και πέρα η Σοφία Βούλτεψη, ως κυβερνητικός εκπρόσωπος, θα είναι αναγκασμένη να υπερασπίζεται τις πολιτικές του Γκίκα Χαρδούβελη. Το 2012 ήταν, ωστόσο, πιο απελευθερωμένη και γι’ αυτό μπορούσε να γράφει άρθρα με τίτλους όπως «Βρισκόμαστε στο 1922 και όχι στο 1999, κ. Χαρδούβελη…»

Διαβάστε το άρθρο-«φωτιά και λάβρα» της κας Βούλτεψη κατά Χαρδούβελη:

Βρισκόμαστε στο 1922 και όχι στο 1999, κ. Χαρδούβελη…

Από εκβιασμό σε εκβιασμό φθάσαμε και στο τελευταίο στάδιο του ραγιαδισμού. Στο «σφάξε με αγά μου, ν’ αγιάσω».

Όπου και να στραφείς, πάντα πάνω σε κάποιον εθελόδουλο θα πέσεις, έτοιμο να εξηγήσει, να δικαιολογήσει, να ταυτιστεί με τη γνώμη των δανειστών.

Από τον πρωθυπουργό και τον υπουργό των Οικονομικών ως τους αρμόδιους (λέμε τώρα) υπουργούς, γενικούς γραμματείς, πρώην και επίδοξους καταστροφείς της χώρας.

Σα να μην μας έφθαναν όλοι αυτοί, τελευταίως προστέθηκε και καινούργιος «αναλυτής» των ψυχαναγκαστικών προβλημάτων των δανειστών μας.

Πρόκειται για τον διευθυντή του Οικονομικού Γραφείου του κ. Παπαδήμου, Γκίκα Χαρδούβελη, ο οποίος στα διαλείμματα προσφοράς των υπηρεσιών του μεταξύ Σημίτη και Παπαδήμου (πάντα από το ίδιο πόστο), κάνει και τον καθηγητή στο τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Όπως είπε μιλώντας στο Σκάι, οι δανειστές μας «γνωρίζουν πως αν καταργηθεί ο 13ος και 14ος μισθός η κατανάλωση θα υποχωρήσει περαιτέρω και θα υπάρξει μεγαλύτερη ύφεση, αλλά… θέλουν με την πίεση αυτή να δουν ότι “οι Έλληνες έχουν σοβαρευτεί και βλέπουν πλέον τα προβλήματα στον τόπο”»!

Αν και οικονομολόγος, αποδέχεται δηλαδή ότι η χώρα στραγγαλίζεται καθαρά για λόγους παραδειγματισμού, για να τιμωρηθεί δηλαδή, να εξουθενωθεί και να μηδενιστεί, να μην υπάρξει η παραμικρή περίπτωση να συνέλθει.

Κάνει, όμως, ένα λάθος. Επειδή η δική του ζωή δεν έχει καθόλου επηρεαστεί από την άθλια κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα και επειδή συνέχισε να παρέχει με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο τις «υπηρεσίες» του εδώ κι’ εκεί χωρίς ποτέ να χρειαστεί να μας εξηγήσει τι διάβολο συμβούλευε τον κ. Σημίτη της λεγόμενης «Ισχυρής Ελλάδας» και των swaps, νομίζει πως διαρκεί ακόμη εκείνη η «χρυσή εποχή» των απευθείας αναθέσεων στα εξοπλιστικά και των πανάκριβων υπογραφών με τη Ζήμενς.

Πιστεύει δηλαδή πως η χώρα θα οδηγηθεί στην απόλυτη φτώχεια και στην (αναπόφευκτη) χρεοκοπία, χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.

Πιστεύει πως θα καθίσουμε όλοι να τιμωρηθούμε από τους πρώτους διδάξαντες την διαφθορά, την αρχαιοκαπηλία, τις πελατειακές σχέσεις (βλέπετε τι γίνεται αυτόν τον καιρό με τον Γερμανό Πρόεδρο που κατηγορείται για τις ύποπτες σχέσεις του με το επιχειρηματικό κατεστημένο της χώρας), τις μίζες και την μεταφορά μαύρου χρήματος σε φορολογικούς παραδείσους, ίσως επειδή έχουμε καταληφθεί από ένα είδος Συνδρόμου της Στοκχόλμης.

Φυσικά, κάνει λάθος. Πολύ περισσότερο που αν δεν βάλει το μυαλό του να δουλέψει προς κάποια πιο επιστημονική λύση από αυτήν της τιμωρίας, το μεν καινούργιο του αφεντικό θα φύγει νύχτα – έχοντας λάβει και αυτός μέρος στην εθνική προδοσία – ο δε ίδιος θα δυσκολευτεί να βρει τράπεζα να τον (ξανα)μαζέψει, αφού η χώρα θα έχει οδηγηθεί στην άτακτη χρεοκοπία.

Επειδή, λοιπόν, τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά, καλά θα κάνει ο κ. καθηγητής και μόνιμος σύμβουλος πρωθυπουργών – διεκπεραιωτών, να αποφύγει στο μέλλον τις σειρήνες της δημοσιότητας και να σταματήσει τις γελοίες δηλώσεις περί «μεγάλων τιμωρών», διότι και αυτοί (οι γελοίοι τιμωροί) γνωρίζουν πως αν πέσει η Ελλάδα, θα τους πάρει ο διάολος όλους μαζί.

Ας φροντίσει επίσης τόσο ο ίδιος – όπως και κάποιοι άλλοι που έχουν αναλάβει να μας τρομοκρατήσουν, καθηγητές, επικεφαλής τραπεζών και άλλοι σύμβουλοι του πρωθυπουργού, όπως ο Γ. Παγουλάτος – να περνούν όσο το δυνατόν περισσότερο απαρατήρητοι, διότι δεν βρισκόμαστε στο 1999, αλλά στο 1922.

Ας φροντίσει να μην μας εκνευρίσει ξανά, διότι θα θυμηθούμε πως ήταν μέλος της περίφημης επταμελούς επιτροπής καταγραφής του ελλείμματος, που τον Οκτώβριο του 2009 διόρισε ο κ. Παπακωνσταντίνου, προκειμένου να δημιουργηθεί η νομιμοποιητική βάση για να οδηγηθεί η χώρα στο Μνημόνιο.

Για να εξυπηρετήσουν την κυβέρνηση Παπανδρέου και για να διευκολύνουν το δίδυμο Παπανδρέου – Παπακωνσταντίνου στα σχέδιά τους, τα μέλη της επιτροπής εξέδωσαν τον Φεβρουάριο του 2012 πόρισμα με το οποίο παρουσίαζαν την Ελλάδα με τα πιο μελανά χρώματα.

Και επειδή δεν πρέπει να τους ξεχάσουμε – διότι θα έλθει η ώρα της Δικαιοσύνης για όλους και ο καθένας θα κληθεί να απολογηθεί για τον ρόλο του – επικεφαλής της επιτροπής εκείνης, για την οποία η αντιπολίτευση δεν κλήθηκε να έχει γνώμη, ήταν ο καθηγητής Γ. Ζανιάς και οι Βασίλης Μανεσιώτης και Γ. Συμιγιάννης από την Τράπεζα της Ελλάδος, Σάββας Ρομπόλης, επιστημονικός διευθυντής του ΙΝΕ-ΓΣΕΕ (και να μην φωνάζει τώρα ο πρόεδρος κ. Παναγόπουλος), Τάκης Πολίτης (γενικός διευθυντής του ΙΟΒΕ τότε), Στέλλα Μπαλφούσια (από το ΚΕΠΕ τότε που μετά μεταφέρθηκε στην ΕΛΣΤΑΤ και μετά στο Γραφείο Παρακολούθησης του Προϋπολογισμού στη Βουλή, από όπου καρατομήθηκε από τον κ. Βενιζέλο) και, βέβαια, ο καταληφθείς από το Σύνδρομο της Στοκχόλμης Γκίκας Χαρδούβελης.

(Με την ευκαιρία, μπορούμε να μάθουμε τι κάνει ο κ. Ζανιάς ως επικεφαλής του Σώματος Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων;)

Πριν από λίγες ημέρες, ο πρώην υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών της Ιταλίας Τζούλιο Τρεμόντι δήλωσε πως για την Ιταλία το πρόβλημα δεν είναι η κατάρτιση ενός νέου πακέτου λιτότητας, αλλά η προσφυγή στο ΔΝΤ για βοήθεια.

Και αυτό επειδή, όπως προειδοποίησε, η προσφυγή στο Ταμείο οδηγεί σε απώλεια της εθνικής κυριαρχίας, διότι το ΔΝΤ δανείζει κεφάλαια με αντάλλαγμα την ανάληψη από το ίδιο (το ΔΝΤ) της διακυβέρνησης της χώρας την οποία δανείζει και την οποία ελέγχει με τους δικούς του γραφειοκρατικούς μηχανισμούς.

Σ’ αυτό το σημείο βρισκόμαστε τώρα. Και γι’ αυτό θα κληθεί να απολογηθεί το δίδυμο Παπανδρέου – Παπακωνσταντίνου, αλλά και όλοι όσοι δέχθηκαν αυτήν την καταστροφική πορεία και την υπηρέτησαν έκτοτε.

Διότι γνώριζαν. Αν δεν γνώριζαν, τότε πρέπει να καταδικαστούν και για βλακεία.

Το δίδυμο Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου (και όλοι οι άλλοι εκ των υστέρων προσχωρήσαντες με επικεφαλής τον κ. Βενιζέλο), γνώριζαν πολύ καλά όταν μας οδηγούσαν στο ΔΝΤ, το περιεχόμενο της έκθεσης που το Ταμείο έδωσε στη δημοσιότητα στις 6 Αυγούστου του 2009 – όταν αυτοί οι κύριοι μας έλεγαν πως λεφτά υπάρχουν, για να υποκλέψουν την ψήφο των εύπιστων.

Σ’ εκείνη την έκθεση, το ΔΝΤ συνιστούσε κατάργηση της 13ης και 14ης σύνταξης, πάγωμα μισθών, αύξηση φόρων – ιδίως του ΦΠΑ και των φόρων στα ακίνητα – και απελευθέρωση απολύσεων.

Ζητούσε επίσης το ΔΝΤ μέτρα ετήσιας απόδοσης 3,7 δις ευρώ από το 2010 μέχρι το 2013 καθώς επίσης και:

Αυστηρούς περιορισμούς στις αυξήσεις μισθών στο Δημόσιο. Μείωση του πλεονάζοντος προσωπικού στον δημόσιο τομέα. Αναμόρφωση του συστήματος συντάξεων, αλλαγή του καθεστώτος προστασίας της εργασίας με άρση των περιορισμών στις απολύσεις, ενίσχυση της μερικής απασχόλησης, «κοινωνικό συμβόλαιο» εργαζομένων-εργοδοτών-κράτους που θα προβλέπει προσαρμογή των μισθών προς τα κάτω, απελευθέρωση αγορών, προϊόντων και υπηρεσιών.

Επομένως, τα ήξεραν. Τoυς τα είχαν δώσει γραμμένα. Η πορεία ήταν προδιαγεγραμμένη. Γι’ αυτά προειδοποιεί ο Τρεμόντι.

Και δεν τα ήξεραν από τις 6 Αυγούστου 2009 που δόθηκε στη δημοσιότητα η έκθεση, αλλά πολύ νωρίτερα. Το περιεχόμενο της έκθεσης είχε γίνει γνωστό από τις 31 Ιουλίου 2009.

Και όμως, οι κύριοι που μας φλόμωσαν στο ψέμα για να κερδίσουν τις εκλογές, σκόπιμα δεν τα έλαβαν υπ’ όψη τους.

Μάλιστα, στις 5 Αυγούστου του 2009, προηγουμένη της δημοσιοποίησης της έκθεσης του ΔΝΤ (που όπως είπαμε ήταν γνωστή από τις 31 Ιουλίου), ο κ. Παπανδρέου (που τώρα κλαψουρίζει μαζί με τον αδελφό του), ζήτησε ξανά εκλογές και μας διαβεβαίωσε ότι:

«Η ΕΕ και οι διεθνείς αγορές χρηματοδοτούν το χρέος της Ελλάδας και ζητούν ένα μεσοπρόθεσμο σχέδιο με τομές στα έσοδα και τις δαπάνες, καθώς και ένα πρόγραμμα διαρθρωτικών αλλαγών, μετρήσιμων, που μπορεί να αποδώσουν σε βάθος χρόνου. Χρειάζεται διαπραγμάτευση για το έλλειμμα, που πρέπει να το κάνει κυβέρνηση με νωπή λαϊκή εντολή. Το ΠΑΣΟΚ θα καταργήσει όλα τα φοροεισπρακτικά μέτρα που ανακοίνωσε τις τελευταίες εβδομάδες η κυβέρνηση και είναι εις βάρος των ασθενεστέρων οικονομικά στρωμάτων».

Επομένως: Διάφοροι κύριοι και διάφορες κυρίες που αποδοκιμάστηκαν και κατά τα Θεοφάνεια (συμπεριλαμβανομένου και του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Αρχιεπισκόπου), διάφοροι σημερινοί επίδοξοι αρχηγοί του ΠΑΣΟΚ (που προεκλογικά υπόσχονταν τη μάνα τους και τον πατέρα τους), διάφοροι «σημιτοφύλακες» (συμπεριλαμβανομένου του σημερινού πρωθυπουργού, των συμβούλων του, αλλά και του επανακάμψαντος και επίσης αποδοκιμασθέντος κ. Γιαννίτση), καλά θα κάνουν να καταλάβουν πως δεν μπορούν να προχωρήσουν χωρίς εκλογές (τις οποίες πηγαίνουν πίσω παραπίσω για να διασωθούν).

Οι δε σύμβουλοι του πρωθυπουργού και άλλοι καταφεύγοντες στην κατατρομοκράτηση του κόσμου, καλά θα κάνουν να συμβουλέψουν τον κ. Παπαδήμο να συμβουλέψει τον κ. Γερουλάνο (μέλος της πολυπληθούς και ανίκανης κυβέρνησής του) να βρει τρόπο να πληρώνονται οι αρχαιοφύλακες κατά τις αργίες, διότι μουσεία και αρχαιολογικοί χώροι ήσαν κλειστά και το εορταστικό τριήμερο που πέρασε.

Ειδικά ο κ. Χαρδούβελης, αντί να προσπαθεί να μας πείσει ότι πρέπει να δεχθούμε την τιμωρία μας από τους ανίκανους εκπροσώπους των δανειστών μας, να φροντίσει να κόβουμε εισιτήρια στα μουσεία μας, όπου παραμένουν όσα εκθέματα μας επέτρεψαν να κρατήσουμε στη χώρα μας οι αρχαιοκάπηλοι «μεγάλοι τιμωροί».

Υ.Γ. Αν είναι μαζοχιστής και του αρέσουν οι τιμωρίες, κάτι θα βρεθεί και γι’ αυτόν…




Μια κυβέρνηση για να πάμε σε εκλογές..

Η αξιοποίηση τόσων «πανελάτων» γαλάζιων στελεχών προδίδει διάθεση κατευνασμού των ψηφοφόρων της ΝΔ που δεν έχουν προσαρμοστεί στη μνημονιακή στροφή του πρωθυπουργού. Εξάλλου, η έφοδος της Β Αθήνας στην κυβέρνηση (Βούλτεψη, Ντινόπουλος, Γιακουμάτος, Παπακώστα) πέρα από τον Κυρ. Μητσοτάκη που παραμένει στη θέση του (ΥΠΔΜ) και τον Ν. Δένδια (ΥΠΑΝ) που πρόκειται να κατέβει εκεί, είναι η απάντηση της ΝΔ στην δεινή ήττα που υπέστη από τον ΣΥΡΙΖΑ στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας.

Ένα πρόβλημα για τον πρωθυπουργό είναι ότι παρόλο που μεγάλωσε το κυβερνητικό σχήμα (46 μέλη έναντι 41) για να χωρέσουν περισσότεροι, αφήνει πολλούς δυσαρεστημένους. «Αφωνος!» δήλωσε μέσω twitter ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος (επί πρωθυπουργίας Καραμανλή), την ώρα που το καραμανλικό ίχνος στην κυβέρνηση είναι ασθενές: Οι υφυπουργοί Αδριανός, Μπέζας και Ορφανός σε καμία περίπτωση δεν αρκούν για να ικανοποιηθούν οι προσδοκίες των υπερασπιστών της καραμανλικής παράδοσης.

Αλλά και η λεγόμενη φιλελεύθερη πτέρυγα της ΝΔ έχει μείνει εμβρόντητη μετά την παραδειγματική αποπομπή των Κ. Χατζηδάκη και Αδ. Γεωργάδη που μέχρι πρόσφατα αντιμετωπίζονταν ως μεγάλοι μεταρρυθμιστές.

Αλλά ούτε η λαϊκή δεξιά είναι ευχαριστημένη με την αξιοποίηση στη θέση του τσάρου της οικονομίας ενός ανθρώπου του Σημίτη και του Παπαδήμου (ενδεικτικό το επιθετικό εναντίον του πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Δημοκρατία). Με άλλα λόγια, η προσπάθεια του πρωθυπουργού να κάνει έναν ανασχηματισμό εσωκομματικών υπολογισμών δεν φαίνεται να αποδίδει τα αναμενόμενα. Αλλος λόγος γαλάζιας δυσφορίας είναι η ενίσχυση της παρουσίας του ΠΑΣΟΚ και ειδικά το γεγονός ότι δεν υπήρξε μαζική αποπομπή «πράσινων» στελεχών με αποτέλεσμα να δημιουργείται η εντύπωση ότι το μάρμαρο της ήττας στις ευρωεκλογές πλήρωσαν αποκλειστικά τα γαλάζια στελέχη.

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κατάφερε να τακτοποιήσει περισσότερους (13 χαρτοφυλάκια έναντι 10 στην προηγούμενη κυβέρνηση), «ξέχασε» την Ελιά που εκπροσωπείται μόνο από τον Α. Λοβέρδο στο Παιδείας, αλλά δεν μπορεί εύκολα να εξηγήσει ως πρωταγωνιστής στην προσπάθεια ανασυγκρότησης της Κεντροαριστεράς, γιατί συμφώνησε σε μια κυβέρνηση αυτής της πολιτικής αισθητικής.

Γεγονός είναι ότι το Μέγαρο Μαξίμου αφήνει την έκφραση της μνημονιακής συνέχειας και συνέπειας στον νέο υπουργό Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη και κατά τα άλλα φέρνει στο προσκήνιο τους γαλάζιους «αντιμνημονιακούς»  πλέον Υπουργούς για να συνομιλήσουν με την οργισμένη βάση.

Κοινή είναι η εκτίμηση ότι αυτό είναι ένα σχήμα για κάλπες και ότι οι αποφάσεις πάρθηκαν με φόντο και την επισημοποίηση της στροφής της πλειοψηφίας της ΔΗΜΑΡ προς τον ΣΥΡΙΖΑ που κάνει ακόμη πιο δύσκολη, αν όχι ανέφικτη, την εξασφάλιση 180 εδρών για την εκλογή ΠτΔ.

* Σκίτσο του Γιάννη Δερμεντζόγλου από τον Ελεύθερο Τύπο

Μια κυβέρνηση για να πάμε σε εκλογές..




Οι αντιδράσεις των κομμάτων στον ανασχηματισμό Σαμαρά

«Κυβέρνηση τοποτηρητής των δανειστών»
ΣΥΡΙΖΑ για ανασχηματισμό: Η κυβέρνηση δεν έλαβε το μήνυμα των εκλογών

Σχολιάζοντας τον ανασχηματισμό, ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι η κυβέρνηση δεν έλαβε το μήνυμα των εκλογών, κατηγορώντας την μάλιστα ότι «προσπαθεί να το προσπεράσει με έναν ανασχηματισμό που επιβεβαιώνει την απαρέγκλιτη εφαρμογή των δεσμεύσεων έναντι των δανειστών».

«Κανείς δεν πιστεύει πως ο σημερινός ανασχηματισμός θα επηρεάσει, έστω και κατ’ ελάχιστο, την εφαρμοζόμενη πολιτική και τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης του κ. Σαμαρά» αναφέρει η ανακοίνωση της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Η κυβέρνηση, συνεχίσει ο ΣΥΡΙΖΑ, «όχι μόνο δεν έλαβε το μήνυμα των εκλογών, αλλά προσπαθεί να το προσπεράσει με έναν ανασχηματισμό που επιβεβαιώνει την απαρέγκλιτη εφαρμογή των δεσμεύσεών της έναντι των δανειστών, αδιαφορώντας για τον ελληνικό λαό που καθημερινά υποφέρει».

«Το μόνο μήνυμα που φαίνεται ότι έλαβε ο κ. Σαμαράς είναι αυτό που έστειλε προ ημερών ο κ. Σόιμπλε, “καμιά σκέψη για χαλάρωση”. Αυτό που έχει ανάγκη ο τόπος δεν είναι οι ανέξοδοι ανασχηματισμοί, αλλά μια κυβέρνηση που θα πάψει να είναι τοποτηρητής των συμφερόντων των δανειστών» καταλήγει.

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ

Για ανακύκλωση γνωστών και αποτυχημένων στελεχών που αποδεικνύει το αδιέξοδο του παλαιοκομματικού συστήματος μιλά ο Σταύρος Θεοδωράκης, σχολιάζοντας τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης.

Αναλυτικά η δήλωση του επικεφαλής του Ποταμιού:

«Μια κυβέρνηση για τα προεκλογικά τηλεοπτικά παράθυρα και όχι για λύσεις. Η ανακύκλωση γνωστών και αποτυχημένων, σε πολλές περιπτώσεις, στελεχών αποδεικνύει το αδιέξοδο του παλαιοκομματικού συστήματος.
Η χώρα για να σωθεί πρέπει να φύγει μπροστά αλλά οι κύριοι Σαμαράς και Βενιζέλος αποδεικνύονται απλοί ισορροπιστές, δέσμιοι του παρελθόντος τους και τελικά λάτρεις της ακινησίας.»

Ικανοποίηση στο ΠΑΣΟΚ
Ικανοποίηση εκφράζει το ΠΑΣΟΚ για τη νέα σύνθεση της κυβέρνησης, καθώς, όπως αναφέρει σε «άτυπο σχόλιο», το ΠΑΣΟΚ διατήρησε την αναλογία της συμμετοχής του στο νέο κυβερνητικό σχήμα, χωρίς να υπολογίζεται η παρουσία του κ. Βενιζέλου.

Το ΠΑΣΟΚ, όπως αναφέρεται, διατηρεί σε επίπεδο υπουργού τα υπουργεία Εξωτερικών (Βενιζέλος ), Περιβάλλοντος (Γ.Μανιάτης) και Υποδομών (Μ.Χρυσοχοϊδης) και αναλαμβάνει το υπουργείο Παιδείας με τον συνεργαζόμενο μέσω της «Ελιάς» Ανδρέα Λοβέρδο).

Επίσης, αντί του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης έχει τώρα τη θέση του αναπληρωτή υπουργού (Π.Κουκουλόπουλος).

Αποκτά επιπλέον αναπληρωτή υπουργό στο Υγείας (Λ.Γρηγοράκος) αντί του Εσωτερικών στο οποίο όμως αποκτά τώρα θέση υφυπουργού (Γ.Ντόλιος).

Διατηρεί τη θέση του αναπληρωτή υπουργού ‘Αμυνας (Φώφη Γεννηματά ) και τις θέσεις των υφυπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης (Εύη Χριστοφιλοπούλου), Εργασίας (Β.Κεγκέρογλου) και Εξωτερικών (Δ.Κούρκουλας).

Αποκτά επίσης υφυπουργούς στα Υπουργεία Ανάπτυξης (Οδ. Κωνσταντινόπουλος ) και Πολιτισμού (Αντζελα Γκερέκου).

ΔΗΜΑΡ: Οι κυβερνήσεις δεν κρίνονται από τα πρόσωπα, αλλά από τις πολιτικές
Οι κυβερνήσεις «δεν κρίνονται από τα πρόσωπα αλλά από το περιεχόμενο των ασκούμενων πολιτικών» σχολιάζει η ΔΗΜΑΡ σε ανακοίνωσή της για τον ανασχηματισμό, λέγοντας πως εάν το νέο κυβερνητικό σχήμα δεν εγκαταλείψει τις «πολιτικές εμμονές και τις ιδεολογικές αγκυλώσεις που σημάδεψαν το προηγούμενο, δεν θα ανασάνει ούτε η χώρα ούτε η οικονομία».

«Τώρα περισσότερο παρά ποτέ, είναι αναγκαία η επαναδιαπραγμάτευση του προγράμματος που οδήγησε τη χώρα στο απόλυτο αδιέξοδο και τραυμάτισε ανεπανόρθωτα την κοινωνική συνοχή» καταλήγει η ανακοίνωση.

ΑΝΕΛ: Ο ανασχηματισμός «επαναφέρει πρόσωπα ορκισμένα στην τρόικα»
Σε δήλωσή του για τον ανασχηματισμό, ο εκπρόσωπος των ΑΝΕΛ Τέρενς Κουΐκ αναφέρει ότι «ο ανασχηματισμός επαναφέρει πρόσωπα ορκισμένα στην τρόικα, τοποθετεί πρόσωπα που έχουν ψηφίσει αμετανόητα τα μέτρα δυστυχίας του ελληνικού λαού και συνεχίζει την παράδοση του υπουργείου Οικονομικών στα φαντάσματα Σημίτη».

«Όμως τι σημασία έχει ποιος είναι υπουργός, όταν σε κάθε υπουργείο υπάρχει και ένας επίτροπος των δανειστών που δίνει εντολές» αναφέρει.

«Ο πραγματικός ανασχηματισμός θα γίνει όταν οι υπουργοί θα εφαρμόσουν το Σύνταγμα και θα επανέλθει η εθνική κυριαρχία της χώρας» καταλήγει η δήλωση του κ. Κουίκ.

Η Χρυσή Αυγή για τον ανασχηματισμό

Σε σχόλιο της για τον ανασχηματισμό η Χρυσή Αυγή αναφέρει τα ακόλουθα :

«Η χούντα Βενιζέλου-Σαμαρά συνεχίζει την ίδια εθνοκτόνο πολιτική της, συνεχίζει να αποτελεί φερέφωνο των ξένων τοκογλύφων και συνεχίζει να κρατά παράνομα στη φυλακή τον αρχηγό και βουλευτές της τρίτης πολιτικής δύναμης της χώρας.

Παρά την καταδίκη αυτής της άθλιας πολιτικής από την πλειοψηφία του ελληνικού λαού, η Ελλάς παραμένει δέσμια του δεύτερου και του τέταρτου κόμματος που λογοδοτούν μόνο στην γερμανική οικονομική ολιγαρχία.

Ο αγώνας για εθνική ελευθερία συνεχίζεται».

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lk7Pf7vMNrg&list=TLCNjpAN32DWUDBuBfyQ4CPfCGTgqiOy0N[/youtube]




Ευρύς ανασχηματισμός με εκπλήξεις και νέα πρόσωπα σε κομβικά υπουργεία

Ο Γκίκας Χαρδούβελης είναι χωρίς αμφιβολία το πρόσωπο-έκπληξη του ανασχηματισμού, καλούμενος να αναλάβει τη θέση του Γιάννη Στουρνάρα, ο οποίος αποχωρεί μετά από δύο χρόνια στο υπουργείο Οικονομικών.

Σαρωτικός ήταν ο ανασχηματισμός με 17 νέα πρόσωπα, 8 νέοι υπουργοί, ένας υπουργός αναπληρωτής και οκτώ νέους υφυπουργούς.

Οι κυριότερες αλλαγές: ο Αργύρης Ντινόπουλος νέος υπουργός Εσωτερικών, στο υπουργείο Ανάπτυξης ο Ν.Δένδιας, ο Μάκης Βορίδης υπουργός Υγείας, ο Ανδρέας Λοβέρδος υπουργός Παιδείας, ο Βασίλης Κικίλιας υπουργός Προστασίας του Πολίτη.

Η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης έγινε την Τρίτη το μεσημέρι (15:30) από τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, στο προεδρικό μέγαρο παρουσία του Κάρολου Παπούλια.

Ακολούθησε η συνεδρίαση του νέου Υπουργικού Συμβουλίου και οι τελετές παράδοσης-παραλαβής.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PPVA_9WLbYs&list=TLK_nOGxaqbh34v-8p7O6DC2fMu4M00aUs[/youtube]




Η απορία της Ζέτας Δούκα για τον ανασχηματισμό και το… ΠΑΣΟΚ

Η Ζέτα Δούκα, εκτός από εξαιρετική ηθοποιός είναι και εξαιρετικά παρμεβατική μέσω των social media, καθώς χρησιμοποιεί συχνά τους προσωπικούς λογαριασμούς της στο Facebook και το Twitter, για να στείλει τα μηνύματά της.

Σήμερα, με αφορμή τον ανασχηματισμό, η Ζέτα Δούκα έγραψε τα εξής, εκφράζοντας μια μάλλον… εύλογη απορία:

“Όλα-ας πούμε- κατανοητά αλλά αυτό του ΠΑΣΟΚ-ΕΛΙΑΣ που παίρνει υπουργεία αντιπροσωπεύοντας το 7% των Ελλήνων,λέγεται αραγε δημοκρατία; Μπα…”