Σύσκεψη Βενιζέλου για να σταματήσουν οι… παραφωνίες

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος συγκαλεί  σύσκεψη κορυφαίων στελεχών το μεσημέρι, στην οποία αναμένεται να βάλει… φρένο στις συνεχείς αντικρουόμενες δηλώσεις που δημιουργούν πρόβλημα στην Χαριλάου Τρικούπη.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα ζητήσει από τα στελέχη του να προσέχουν τα λεγόμενά τους, καθώς πολλές φορές δημιουργούνται  θέματα που… πληγώνουν το κόμμα.

Στη σύσκεψη θα συμμετέχουν και υπουργοί της κυβέρνησης που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ, αλλά κι άλλα κορυφαία στελέχη του Κινήματος.




Άμεση ενημέρωση για την σφοδρή και καταστροφική χαλαζόπτωση που έπληξε την Γαληψό

Άμεση ενημέρωση (σήμερα Πέμπτη 19/6/2014) είχε η νομαρχιακή επιτροπή του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού Καβάλας, από τον υπεύθυνο ΛΑ.Ο.Σ. Γαληψού κον Αραμπατζή Κων/νο για την σφοδρή και καταστροφική χαλαζόπτωση που έπληξε την Γαληψό, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή (από ποταμό Στρυμόνα μέχρι και Ελευθερές), του δήμου Παγγαίου το βράδυ της Τετάρτης, με αποτέλεσμα την ολοσχερή καταστροφή της σοδιάς πολλών καλλιεργειών σταφυλιών και ελαιών, όπως και άλλων γεωργικών παραγωγών.

Υπογραμμίζοντας την σοβαρότητα του θέματος, παροτρύνουμε τις αρμόδιες διαπιστωτικές και εκτιμητικές υπηρεσίες της Περιφέρειας για την αμεσότερη επέμβαση, διαπίστωση, καταγραφή και εκτίμηση της κατάστασης.




Ψαριανός: Θα πάω στο Ποτάμι-Η ΔΗΜΑΡ έχει φύγει από μένα

Αποκλίνουσες είναι πλέον οι γραμμές της ΔΗΜΑΡ και του βουλευτή του κόμματος Γρηγόρη Ψαριανού. Οι δηλώσεις του τελευταίου, σήμερα, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο, καθώς σημείωσε πως δεν θα πάρει μέρος στις κομματικές διεργασίες, ενώ αντιθέτως θα πάρει μέρος στο συνέδριο του Ποταμιού.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στο ρ/σ Βήμα Fm είπε: «Η ΔΗΜΑΡ έχει φύγει από μένα και όχι εγώ από τη ΔΗΜΑΡ. Θα συμμετέχω στο συνέδριο Του Ποταμιού και όχι στις δικές μας κομματικές διεργασίες. Να αναλάβει κάποιος τις πολιτικές ευθύνες πραγματικά και όχι με παραιτήσεις επί ψηφοφορίας.

Προαναγγέλλοντας πολιτικές εξελίξεις τόνισε με νόημα: «Η ΔΗΜΑΡ έχει φύγει από μένα, όχι εγώ από τη ΔΗΜΑΡ» προσθέτοντας πως δεν θα συμμετέχει στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος το Σάββατο και ότι δεν έχει «λόγο ύπαρξης στο κόμμα» αφήνοντας ταυτόχρονα να εννοηθεί ότι θα αποχωρήσουν κι άλλοι βουλευτές από το κόμμα.

«Δε θα συμμετάσχω στις κομματικές συνεργασίες γιατί αυτό το πράγμα το θεωρώ νεκρό. Συνάδελφοί μου από τους οποίους ζητάω συγγνώμη για το χαρακτηρισμό “νεκρό” έχουν κηρύξει στρατηγικό σχέδιο συμμαχίας με το ΣΥΡΙΖΑ, τόνισε χαρακτηριστικά διαχωρίζοντας τη θέση του και προαναγγέλλοντας ότι θα συμμετάσχει στο ιδρυτικό συνέδριο του Ποταμιού στο τέλος στο μήνα χωρίς όμως να ξεκαθαρίζει αν θα ενταχθεί ως μέλος στο νεοσύστατο κόμμα.

«Μέχρι τώρα δεν μιλάγαμε με κανέναν και το αποτέλεσμα ήταν να φτάσουμε στο 1%, ενώ τώρα ξαφνικά μιλάμε με όλους, με Το Ποτάμι, την Κεντροαριστερά, την Ελιά, το ΠΑΣΟΚ, με την προϋπόθεση ότι θα συστρατευτούμε όλοι με τον ΣΥΡΙΖΑ», τόνισε χαρακτηριστικά.

Επιπρόσθετα, ο Γρ. Ψαριανός άσκησε εκ νέου ευθεία επίθεση στο Φ. Κουβέλη, τονίζοντας την ανάγκη να αναληφθεί η πολιτική ευθύνη ενώ σε ερώτηση για το αν θα τον ψήφιζε για Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ τόνισε ότι είναι “κατάλληλος για το αξίωμα”. «Να αναλάβει κάποιος τις πολιτικές ευθύνες πραγματικά και όχι με παραιτήσεις επί ψηφοφορίας», δήλωσε με επικριτικό ύφος ο Γρ. Ψαριανός.




Ανεξαρτητοποιήθηκε και ο Βασίλης Καπερνάρος

Ακολουθεί η επιστολή του:

Σήμερα με επιστολή μου προς τον πρόεδρο της βουλής γνωστοποίησα την ανεξαρτητοποίησή μου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κινήματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

Τους λόγους, ειδικούς και γενικούς,  που με οδήγησαν σε αυτή την κίνηση, τους ανέλυσα και τους αιτιολόγησα κατά την συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας .

Ξεκαθαρίζω ότι οι λόγοι της ανεξαρτητοποίησής μου δεν εμπεριέχουν, ούτε σαν σκέψη, την συνεργασία μου με άλλο κόμμα.

Παιχνίδια κάτω από το τραπέζι δεν έπαιξα ποτέ στη ζωή μου και δεν θα το κάνω τώρα, άλλωστε δεν είναι του χαρακτήρα μου.




Παυλόπουλος: Απαράδεκτη η επίθεση Βενιζέλου στην Δικαιοσύνη

Για την έντονη αντίδραση του Ευάγγελου Βενιζέλου στο θέμα της δικογραφίας για τα υποβρύχια, που έφτασε στην Βουλή αναφέρθηκε ο Προκόπης Παυλόπουλος μιλώντας στον RealFΜ.

 «Η επίθεση κατά της δικαιοσύνης από την πλευρά του κ. Βενιζέλου είναι απαράδεκτη. Τα βάζει ο κ. Βενιζέλος με όλη την Ελληνική δικαιοσύνη, επειδή κατά τη γνώμη τους σε αυτή τη συγκυρία έπραξε εκείνο το οποίο όταν ο κ. Βενιζέλος βρισκόταν στην κυβέρνηση με τον κ. Παπανδρέου, κατηγορούσε ότι δεν έπραξε;

Η δικαιοσύνη, δεν μπορούσε παρά να κάνει, αυτό το οποίο έκανε. Από τη στιγμή που ετέθη το ζήτημα της όποιας ευθύνης οποιουδήποτε πολιτικού προσώπου, μέλους της κυβέρνησης, ο δικαστής οφείλει αμελλητί να στείλει την υπόθεση στη Βουλή.

Η πρακτική που χρόνια τώρα ακολουθεί η δικαιοσύνη είναι αυτή. Η κ. Παπανδρέου έκανε καλά τη δουλειά της. Αν δεν το έκανε η κ. Παπανδρέου, τότε ευκόλως θα μπορούσε να κατηγορηθεί ότι κουκουλώνει την υπόθεση.

Όταν κάποτε ο κ. Σανιδάς, ως εισαγγελέας του Αρείου Πάγου είχε πάρει μια αναφορά για το Βατοπέδι, το ΠΑΣΟΚ την εποχή εκείνη, είχε ανέβει στα κεραμίδια, και είχε φτάσει σε σημείο να απειλείται παραίτηση των δύο τότε δικαστικών λειτουργών. Τότε έπρεπε να πάει στη Βουλή οπωσδήποτε, τώρα που ήρθε έκαναν λάθος οι δικαστές; Ας αφήσουμε τη δικαιοσύνη να κάνει τη δουλειά της γιατί αν φθαρεί περισσότερο από όσο έχει ήδη φθαρεί, τότε θα έχουμε πρόβλημα Δημοκρατίας.

Ας πούμε ότι η Βουλή δεν έκλεινε. Για να μην υπάρξει αυτή η αποσβεστική προθεσμία, θα έπρεπε σε αυτόν τον μήνα μέσα, να κάτσει ο ΣΥΡΙΖΑ, να κάνει πρόταση για τη σύσταση επιτροπής προκαταρκτικής εξέτασης. Να γίνει συζήτηση στη Βουλή, να αποφασίσει την σύστασή της επιτροπής η Βουλή, να συνεδριάσει η επιτροπή, να καταλήξει, να τους παραπέμψει. Φαντάζεται κανείς σοβαρά ότι μέσα σε 15-20 ημέρες θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο;

Αφού ο ΣΥΡΙΖΑ είχε όλα αυτά τα στοιχεία, τον φθινόπωρο του 2013 ζήτησε εξεταστική επιτροπή για το ίδιο θέμα, γιατί δεν έκανε τότε πρόταση προκαταρκτικής επιτροπής;

Ο κ. Βενιζέλος κάθε φορά που κάνει κριτική θα πρέπει να θυμάται τι πληγές άνοιξε από πλευράς πολιτικής τακτικής το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου. Είναι σαν να έχουμε από τον κ. Παπανδρέου ένα ΙΕΚ Πρωθυπουργών και ο κ. Τσίπρας να φοιτά σε αυτό. Του λέω λοιπόν, με σεβασμό στην αξιωματική αντιπολίτευση, ότι τα συγκεκριμένα πτυχία δεν αναγνωρίζονται πλέον από τον Ελληνικό Λαό», τόνισε στη συνέχεια και πρόσθεσε ότι «θα υπήρχε σκοπιμότητα στο κλείσιμο της βουλής, αν σε 20-25 ημέρες, θα είχαν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για να μην υπάρξει θέμα αποσβεστικής ημερομηνίας. Αν είναι τόσο σοβαρή υπόθεση, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ που είχε τα στοιχεία, δεν μετέτρεπε την εξεταστική σε προανακριτική την εποχή εκείνη; », τόνισε ο πρώην υπουργός.




Λούλης: Πολιτική αυτοκτονία της κυβέρνησης

Για “πολιτική αυτοκτονία” της κυβέρνησης με τον ανασχηματισμό, κάνει λόγο ο Γιάννης Λούλης με άρθρο του στο “Έθνος”.

Ο γνωστός επικοινωνιολόγος και πολιτικός αναλυτής, που επί σειρά πολλών ετών βρέθηκε στο πλευρό του Κώστα Καραμανλή, αποτιμά αρνητικά τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης που έκανε πρόσφατα ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ενώ εμφανίζεται απαισιόδοξος για το μέλλον.

“Έγινε ένας ανασχηματισμός ανακύκλωσης ακόμη χειρότερων κομματικών στελεχών. Η Νέα Δημοκρατία ανέσυρε από τη ναφθαλίνη δεξιόστροφους παλαιοκομματικούς λαϊκιστές. Αυτοί θα κάνουν τις μεταρρυθμίσεις στο πελατειακό κράτος; Λαϊκιστές στη ΝΔ τροφοδοτούν και τον ελλοχεύντα λαϊκισμό στο ΠΑΣΟΚ.

Άρα, ο ανασχηματισμός οδηγεί σε πολιτικά και οικονομικά αδιέξοδα. Το σημαντικό όμως δεν είναι η ορατή πλέον πολιτική αυτοκτονία της κυβέρνησης. Αλλά η παράπλευρη οπισθοδρόμηση στις οικονομικές προοπτικές της χώρας, που εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους”, τονίζει μεταξύ άλλων με το άρθρο του στο “Έθνος” ο Γιάννης Λούλης.




«Καταστροφικές πλημμύρες στα Τενάγη Φιλίππων και στο Δήμο Νέστου και Έντονη Χαλαζόπτωση στο Δήμο Παγγαίου».

Την Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014 ο Βουλευτής Καβάλας κ. Ιωάννης Πασχαλίδης συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ κ. Έξαρχο Βασίλειο και αφού τον ενημέρωσε για τη χθεσινή έντονη χαλαζόπτωση στο Δήμο Παγγαίου και τις ολοκληρωτικές καταστροφές που προκάλεσε, κατέθεσε το παρακάτω αίτημα ζητώντας την άμεση παρέμβασή του ώστε να αποζημιωθούν οι πληγέντες αγρότες του νομού μας.

Καβάλα 19 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΣ: Πρόεδρο ΕΛΓΑ,

κ. Έξαρχο Βασίλειο

ΘΕΜΑ: «Καταστροφικές πλημμύρες στα Τενάγη Φιλίππων και στο Δήμο Νέστου και Έντονη Χαλαζόπτωση στο Δήμο Παγγαίου».

Κύριε Πρόεδρε,

Γνωρίζοντας το ενδιαφέρον και τις συνεχείς προσπάθειές σας για την επίλυση των προβλημάτων των αγροτών θα ήθελα να σας ενημερώσω και να ζητήσω τη συνδρομή σας στο χρόνιο πρόβλημα των πλημμυρισμένων εκτάσεων των Τεναγών Φιλίππων και του Δήμου Νέστου, που ειδικότερα τη φετινή χρονιά είναι εντονότατο και έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία σποράς των χωραφιών(Τενάγη) και την καταστροφή καλλιεργειών με φασόλια, σπαράγγια  και καρποφόρα δένδρα(Δήμος Νέστου).

Επίσης λόγω της χθεσινής, 18/6/2014, έντονης χαλαζόπτωσης στο Δήμο Παγγαίου Καβάλας έχουν υποστεί ολικές καταστροφές καλλιέργειες καλαμποκιών, σιτηρών, αμπελιών, ελιών και ηλίανθων, με αποτέλεσμα την οικονομική καταστροφή των αγροτών μας.

Θεωρώντας άκρως αποτελεσματική και πολύτιμη τη συμβολή σας, σας παρακαλώ να ανταποκριθείτε θετικά στο αίτημά μου για  επίλυση αυτού του χρόνιου προβλήματος των πλημμυρών καθώς και για την άμεση επέμβαση του ΕΛΓΑ ώστε να αποζημιωθούν οι, σε απόγνωση, πληγέντες αγρότες του νομού μας.

Ο κ. Έξαρχος επικοινώνησε άμεσα με την Προϊσταμένη του ΕΛΓΑ Καβάλας για να ενημερωθεί για τις καταστροφές στις καλλιέργειες του Δήμου Παγγαίου ώστε να επιταχυνθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αποζημίωσης των πληγέντων αγροτών.




« Ερώτηση σε Υπουργό για την Κατάργηση των Λιμενικών Σταθμών Πρίνου & Ελευθερών »

Ο Βουλευτής Καβάλας κ. Ιωάννης Πασχαλίδης  κατέθεσε την παρακάτω ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη:

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

ΠΡΟΣ:

Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου,

κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη

 

ΘΕΜΑ: «Κατάργηση των Λιμενικών Σταθμών Πρίνου και Ελευθερών»

 

Η απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας να καταργηθούν οι Λιμενικοί Σταθμοί Πρίνου και Ελευθερών στο νομό Καβάλας δημιουργεί σωρεία προβλημάτων. Αν και αποφασίστηκε η αναβάθμιση του Λιμενικού σταθμού Κεραμωτής σε Β΄ Λιμενικό τμήμα, δεν δίνεται λύση στα προβλήματα.

Καθώς θεωρούμε ότι η απόφαση αυτή θα προκαλέσει την υποβάθμιση του νομού μας και θα έχει άμεσες επιπτώσεις στον τουρισμό και στην ασφάλεια της περιοχής, θα σας παραθέσω στοιχεία για το νομό μας, τα οποία θεωρώ ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε το μέγεθος των προβλημάτων που θα προκύψουν.

Ο Ν. Καβάλας διαθέτει το καινούργιο Εμπορικό Λιμάνι Φίλιππος Β΄, την Εξέδρα Άντλησης Πετρελαίου, τις Πορθμειακές Γραμμές Θάσου με πολύ μεγάλη διακίνηση επιβατών και οχημάτων και ένα πολύ μεγάλο μήκος ακτογραμμής με αυξημένη ανάγκη αστυνόμευσης και έλεγχο της αλιείας. Επίσης, λόγω της γεωγραφικής θέσης μας με την ύπαρξη της μειονότητας στη γειτονική Θράκη, την παράνομη αλιεία στα χωρικά μας ύδατα και την είσοδο λαθρομεταναστών από τα Τουρκικά παράλια, η ευρύτερη περιοχή καθίσταται ιδιαιτέρως ευαίσθητη σε θέματα ασφάλειας.

Ο Λ.Σ. Ελευθερών, με έδρα την Ν.Πέραμο σε ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ ΚΤΙΡΙΟ, καλύπτει μια περιοχή 55χλμ. οδικού δικτύου και 80χλμ. ακτογραμμής, εξυπηρετεί 15.000 μόνιμους κατοίκους και 70.000 τουρίστες, τις αποθήκες της SOFTEX στις οποίες γίνονται φορτοεκφορτώσεις πλοίων με σιτηρά, τσιμέντα, ξυλεία και αλάτι και το λιμάνι, το οποίο χρησιμοποιείται από πλήθος αλιευτικών σκαφών της περιοχής Χαλκιδικής, Αιδηψού, Χίου κ.α., καθώς γίνεται μεταφορά καυσίμων και εκφόρτωση αλιευμάτων.

Ο Λ.Σ. Πρίνου, που λειτουργεί σε ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ ΚΤΙΡΙΟ, καλύπτει μια περιοχή 70χλμ. στο νησί της Θάσου και εξυπηρετεί την Πορθμειακή Γραμμή Καβάλας-Πρίνου με πλήθος τουριστών κατά την θερινή περίοδο, είναι σε απόσταση 1,5ν.μ. από την Εξέδρα Άντλησης των Πετρελαίων και είναι επιφορτισμένο με τη φύλαξη του Νοτίου Τμήματος του νησιού.

Επομένως, καθώς θεωρούμε ότι ο νομός και ειδικά η Θάσος μένουν απροστάτευτα και ανοχύρωτα από την πλευρά της θάλασσας, ζητούμε να λάβετε υπόψη σας όλα τα παραπάνω και να αποφασίσετε την ίδρυση λιμενικών φυλακίων στις περιοχές Πρίνου, Λιμεναρίων και Ελευθερών, τα οποία διαθέτοντας το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό προσωπικό, θα μπορέσουν να επιτελέσουν σωστά το έργο τους. Τα παραπάνω φυλάκια είναι απαραίτητα για τον έλεγχο των σκαφών και την αστυνόμευση της περιοχής. Με τον τρόπο αυτό θα φροντίζουν για την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των πολιτών του νομού μας. Κλείνοντας, θέλω να επισημάνω ότι δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο το γεγονός ότι οι περιοχές αυτές διαθέτουν ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και ως εκ τούτου το Ελληνικό κράτος δεν επιβαρύνεται.

 

Κατόπιν όλων των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

 

Σε τι ενέργειες προτίθεστε να προβείτε για τη βέλτιστη και τάχιστη επίλυση του εν λόγω προβλήματος;




Βούλτεψη: Ανύπαρκτο το θέμα με τα υποβρύχια

Η Σοφία Βούλτεψη μιλώντας στον ΑΝΤ-1 χαρακτήρισε ως ανύπαρκτο το θέμα των υποβρυχίων, σχολιάζοντας το γεγονός ότι απεστάλη η δικογραφία για την υπόθεση την ημέρα που έκλεινε η Βουλή.

Η κυβερνητική εκπρόσωπος τόνισε πως η δικογραφία έφτασε στη Βουλή, αφού είχε πρωτοκολληθεί το διάταγμα για το κλείσιμο, το οποίο δεν θα ήταν δυνατόν να αλλάξει για ένα ανύπαρκτο θέμα.

Επεσήμανε επίσης ότι «δεν παραγράφεται τίποτα», καθώς, εκτός από το αδίκημα της απιστίας, όλα τα υπόλοιπα αδικήματα υπάγονται στο νόμο περί ξεπλύματος χρήματος και έχουν 20ετή παραγραφή.

Υποστήριξε ότι «γίνεται φασαρία για ένα ανύπαρκτο θέμα», ενώ το πραγματικό θέμα είναι τα κείμενα εσωκοματικής αμφισβήτησης εντός του ΣΥΡΙΖΑ.

Επίσης τόνισε ότι, αν ο Αντώνης Σαμαράς είχε αναβάλει την συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής, για να πάει σε άλλο χώρο να συνεδριάσει για κείμενο αμφισβήτησης, «θα μας είχαν κρεμάσει στα μανταλάκια. Θα είχε γίνει επανάσταση».




Λακόπουλος: Η κυβέρνηση σχεδιάζει εκλογικό αιφνιδιασμό

Στρατηγική εκλογικού αιφνιδιασμού, πιθανότατα για το φθινόπωρο, αποδίδει στην κυβέρνηση ο Γιώργος Λακόπουλος, με άρθρο του στα “Νέα”.

Ο γνωστός αρθρογράφος του Συγκροτήματος Λαμπράκη σημειώνει ότι οι διεθνείς εταίροι και δανειστές της χώρας έχουν αρχίσει να προβληματίζονται με την τακτική της κυβέρνησης μετά τις ευρωεκλογές, να επενδύει στη ρητορική της εξόδου από το Μνημόνιο και του τερματισμού της κρίσης, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση στο νέο κυβερνητικό σχήμα βουλευτών που ανήκουν στη “λαϊκή Δεξιά”.

“Η κυβέρνηση προσπαθεί να κατευνάσει το κομματικό ακροατήριό της, και ενδεχομένως να εξασφαλίσει συνθήκες εκλογικού αιφνιδιασμού. Έτσι όμως βάζει σε κίνδυνο ό, τι έγινε ως τώρα. Αν πάρουν το πάνω χέρι οι λαϊκιστές, τα προηγούμενα επεισόδια με τους δανειστές θα είναι ευχάριστες αναμνήσεις”, σημειώνει μεταξύ άλλων στο άρθρο του στα σημερινά “Νέα” ο Γιώργος Λακόπουλος.




Ο Καρατζαφέρης θέλει να πάρει μια έδρα από την Χρυσή Αυγή στην Ευρωβουλή

Κατά της Χρυσής Αυγής και του ευρωβουλευτή Γεώργιου Επιτήδειου στρέφεται ο Γιώργος Καρατζαφέρης.

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κατέθεσε ένσταση στο Εκλογοδικείο κατά των ευρωεκλογών της 25ης Μαΐου 2014.

Συγκεκριμένα,στρέφεται κατά της Χρυσής Αυγής υποστηρίζοντας ότι είναι αντισυνταγματικό το πλαφόν του 3% για την είσοδο στο Ευρωκοινοβούλιο και ζητάει την έδρα που κατέχει ο κ. Επιτήδειος.

Ο Γιώργος Καρατζαφέρης υποστηρίζει ότι έχουν σημειωθεί βασικές αλλαγές στη φυσιογνωμία των πολιτικών σχηματισμών που εισέρχονται στην Ευρωβουλή.

Σημειώνεται ότι ο ΛΑΟΣ κατά τις ευρωεκλογές έλαβε ποσοστό 2,7% (154.027 ψήφους).




Όταν ο νέος επικεφαλής του ΣΟΕ αρθρογραφούσε για επιστροφή στη δραχμή

Διευκρινίσεις μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε στον Τύπο σχετικά με παλιότερα άρθρα του, όπου γινόταν λόγος για «συντεταγμένη επιστροφή στη δραχμή», έδωσε ο νέος επικεφαλής του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων (ΣΟΕ), Χριστόδουλος Στεφανάδης.

«Να εξεταστεί προσεκτικά και η εναλλακτική λύση της νομισματικής υποτίμησης με συντεταγμένη επιστροφή στη δραχμή», έγραφε, μεταξύ άλλων, το 2011 στην «Καθημερινή» ο νέος επικεφαλής του ΣΟΕ, ο οποίος διαδέχεται τον Πάνο Τσκλόγλου.

Δεδομένης και της νέας θέσης του κ. Στεφανάδη, το άρθρο του προκάλεσε συζητήσεις. Απαντώντας στην κριτική, ο ίδιος διευκρινίζει σε ανακοίνωσή του ότι «ο δρόμος για την ανάκαμψη και την μελλοντική ευημερία της Ελλάδας είναι απαρέγκλιτα στο πλαίσιο της Ευρωζώνης και, φυσικά, με νόμισμα το ευρώ».

«Συμφωνώ με την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας και συντάσσομαι απόλυτα με τις επιλογές της Κυβέρνησης», προσθέτει σε άλλο σημείο της δήλωσή του.

Αναλυτικά, η δήλωση του κ. Στεφανάδη:

«Στο άρθρο μου στην εφημερίδα Καθημερινή τον Δεκέμβριο του 2011, αναπτύχθηκαν οι διαφορετικές εναλλακτικές πιθανότητες και σενάρια για τη μελλοντική πορεία της ελληνικής οικονομίας, με βάση τα δεδομένα εκείνης της περιόδου.

Σήμερα, 3 χρόνια αργότερα, μετά τη θεαματική δημοσιονομική προσαρμογή της ελληνικής οικονομίας και την ενίσχυση της διεθνούς θέσης της χώρας, ο δρόμος για την ανάκαμψη και την μελλοντική ευημερία της Ελλάδας είναι απαρέγκλιτα στο πλαίσιο της Ευρωζώνης και, φυσικά, με νόμισμα το Ευρώ. Αυτό ήταν και το βασικό σενάριο που αναπτύχθηκε στο τότε άρθρο. Η Ελλάδα πέτυχε αυτό που θεωρούσα ως την προτιμητέα λύση.

Το σενάριο της «συντεταγμένης επιστροφής στη δραχμή» δεν ήταν το προτιμητέο. Εξηγούσα ότι θα ήταν φρόνιμο να εξεταστεί σε περίπτωση που η Ελλάδα αδυνατούσε να ακολουθήσει την πορεία της εσωτερικής υποτίμησης, που τελικά ακολούθησε. Διαφορετικά, θα είχαμε υποστεί μια απότομη και άρον-άρον εκδίωξη της χώρας μας από την Ευρωζώνη, με κλείσιμο των τραπεζών, πάγωμα της οικονομικής δραστηριότητας και δραματική μείωση του βιοτικού επιπέδου.

Συμφωνώ με την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας και συντάσσομαι απόλυτα με τις επιλογές της Κυβέρνησης».

 




Πάγκαλος: Δεν πρόκειται να ξαναψηφίσω ΠΑΣΟΚ γιατί συνεχίζει να κοροϊδεύει τον κόσμο

Μύδρους εναντίον του ΠΑΣΟΚ και του Ανδρέα Λοβέρδου εξαπέλυσε την Τρίτη ο Θεόδωρος Πάγκαλος μιλώντας στον ραδιοσταθμό ΒΗΜΑfm. Από την κριτική του δεν έλειψαν ούτε και οι απολυμένες καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών, ενώ επιφύλασσε εγκωμιαστικά λόγια για τον Άδωνι Γεωργιάδη λέγοντας πως πρέπει να τον γράψει η ιστορία για το έργο του στο υπουργείο Υγείας.

Για το ΠΑΣΟΚ δήλωσε πως συνεχίζει να κοροϊδεύει τον κόσμο και δεν πρόκειται να το ξαναψηφίσει, ενώ κατηγορεί τον Ανδρέα Λοβέρδο και τον Ευάγγελο Βενιζέλο για «πολιτική αυτοκτονία». Οσο για τις καθαρίστριες έκανε λόγο για «κατάλυση του κράτους, όταν εισβάλλουν σε ένα υπουργείο», ενώ κάνει λόγο για «νταγλαράδες με μούσια, ξυρισμένους και άλλους τύπους», που ορμούσαν μαζί με τις καθαρίστριες εναντίον των αστυνομικών.

Συγκεκριμένα δήλωσε:

Για τις διαθεσιμότητες στα πανεπιστήμια, τον κ. Λοβέρδο, τον κ. Βενιζέλο και το ΠΑΣΟΚ

«Έρχεται τώρα ο ένας και ο άλλος υπουργός και λέει ότι θέλει να κρατήσει τόσους, διότι το λέει η μελέτη για τα πανεπιστήμια… Το λέει η μελέτη αυτών που έχουν προσλάβει αυτούς τους άχρηστους! Αυτοί που ευλογούν τα γένια τους, κρίνουν τον εαυτό τους και έχουν διαλύσει το πανεπιστήμιο. Οι ίδιοι οι πανεπιστημιακοί και όχι ένας τρίτος, αντικειμενικός. Κράτησαν τα πανεπιστήμια κλειστά, έχουν διαλύσει τις σπουδές των παιδιών και έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο χιλιάδες νέους που έχουν αλλάξει και φρονήματα και έχουν τελειώσει με τις διαδηλώσεις και λένε ότι θέλουν να τελειώσουν, να βγουν στην κοινωνία, διότι τους έχει κουράσει η επανάσταση της κοπάνας και του χάους. Τελικά, η πρόταση που γίνεται από τον κ. Λοβέρδο και το υπουργείο Παιδείας είναι η επαναπρόσληψη όλων εκτός αυτών που έχουν φύγει για σύνταξη. Αυτός ο άνθρωπος ζητάει την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού άλλοτε ως βουλευτής και άλλοτε (ως υπουργός) και την αποκτά, διότι είναι πρώτος στη Β’ Αθήνας στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ και χαρακτηρίζει και το χώρο, διότι αυτοί που σε ψηφίζουν έχουν και ανάλογες ιδέες ή κατεβαίνει ως πρόεδρος κόμματος και παίρνει 1-2% που δεν είναι και άσχημο, διότι είναι το ποσοστό που πήρε ο κ. Κουβέλης. Και λέει και το άλλο: ότι διαπραγματεύτηκε με τον κ. Βενιζέλο τη θέση του στην κυβέρνηση και ότι δεν θέλει υπουργείο με φασαρίες και εκείνος του είπε ότι τον παρακαλεί να δεχθεί αυτό το υπουργείο και ότι θα δεχθεί ό,τι αποφασίσει εκείνος. Αυτά είναι πράγματα που τους κάνουν να τορπιλίζουν τον εαυτό τους. Αυτοκτονούν πολιτικά, πρόκειται για πολιτική αυτοκτονία και δεν το καταλαβαίνουν, διότι νομίζουν ότι έτσι μαζεύουν ψήφους. Δεν έχουμε μόνο μια παράταξη στα κακά της χάλια, διότι η Ελιά που είναι συμμαχία του ΠΑΣΟΚ με τους διανοούμενους και τον Λοβέρδο πήρε 4-5% – πόσο πήρε; Οκτώ; Και ενθουσιάστηκε επειδή δεν πήρε όσο έλεγαν οι δημοσκοπήσεις, αλλά είχε πάρει 12%. Και συνήψε συμμαχία και παράταξη εκλογική και όμως το ΠΑΣΟΚ έχασε το 1/3 της δύναμής του και τώρα στιγματίζει την κυβέρνηση και εμείς καλούμαστε να το δεχθούμε αυτό. Εγώ λέω όχι. Λέω όχι στον εκβιασμό ότι θα πέσει η κυβέρνηση ή θα χαθεί η παράταξη ή ο ένας και ο άλλος. Γαία πυρί μειχθήτω, να φτιάξουμε κράτος και κοινωνία και οικονομία που λειτουργεί! Όποιος το φτιάξει, είναι άξιος και οι άλλοι όλοι ανάξιοι. Δεν πρόκειται να τους ψηφίσω στις επόμενες εκλογές, αν και είμαι ένας απλός πολίτης και όχι φορέας κομματικός. Δεν θα τους ψηφίσω και θα καλέσω και το λαό να μην τους ψηφίσει γι’ αυτό το λόγο, διότι δεν έβαλαν μυαλό και επανέρχονται στα ίδια και κοροϊδεύουν τους πολίτες και επιδιώκουν να έρθουν ξανά στην εξουσία για να κάνουν τα ίδια που έκαναν πάντα.»

Για τις καθαρίστριες του ΥΠΟΙΚ

«Δεν είναι δυνατόν ένα κράτος να αποδεχθεί την αρχή ότι μια ομάδα διαμαρτυρομένων – όποια και αν είναι, η πιο συμπαθής – θα εισβάλλει και θα καταλάβει υπουργείο. Είναι κατάλυση του κράτους. Και επειδή παρακολουθούσα με οδύνη και πόνο όλα αυτά τα ρεπορτάζ με αυτές τις ηλικιωμένες γυναίκες που διεκδικούσαν κάτι που θεωρούσαν αυτονόητο, δηλαδή την παραμονή τους στο Δημοσίο, είχα μια απορία: αυτοί οι νταγκλαράδες με τα μούσια και οι ξυρισμένοι και άλλοι τύποι, νεαροί, που ορμούσαν μαζί τους εναντίον των αστυνομικών, τι ήταν; Συγγενείς τους; Εραστές της υπόθεσης του διορισμού των καθαριστριών; Τυχαία πρόσωπα που είδαν φασαρία και όρμησαν; Ή ήταν κομάντος συγκεκριμένης πολιτικής παράταξης, διορισμένοι στα γραφεία συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος και συνοδοί πολιτικών και βουλευτών αυτού, όπως έγραψαν κάποιες εφημερίδες;

[…] Κατεστημένα ανθρώπων που εκπροσωπούν μικροομάδες ή δεν σέβονται τον εαυτό τους και τους συμπολίτες τους και εκφράζουν συγκεκριμένες θέσεις που έχουν κατακτήσει στο χάος που προϋπήρχε. Αν θέλει να το διαιωνίσει αυτό η κυβέρνηση, όπως κυβερνήσαμε τόσα χρόνια και συμμετείχα και εγώ σ’ αυτό και δεν απαλλάσσομαι από τις ευθύνες μου, ας το κάνει. Ας συνεχίσουμε έτσι. Γι’ αυτό φτάσαμε εδώ.»

Για τον Άδωνι Γεωργιάδη

«Από άλλο χώρο προέρχομαι εγώ και από άλλο χώρο ο κ. Γεωργιάδης και δεν έχω καμία συγγένεια ιδεολογική. Με εξαίρεση τον μακαρίτη τον Κατσιφάρα, ο μόνος που μου έδωσε την εντύπωση ότι ήταν πραγματικά υπουργός Ναυτιλίας και μπορούσε να ανταποκριθεί στις δεσμεύσεις του, παρότι δεν μπορούσε να λύσει όλα τα αιτήματα, αλλά είχε έλεγχο (ήταν ο κ. Γεωργιάδης). Και το ίδιο νομίζω ότι έκανε στο χώρο της Υγείας, όπου εκκρεμούσαν αποφάσεις για δεκαετίες μερικές από αυτές, εφαρμόστηκαν και υλοποιήθηκαν και έχει κάνει κολοσσιαίο έργο στο υπουργείο Υγείας και πρέπει να μείνει στην ιστορία.»

Για τη δόση της τρόικα

«Στους ευρωπαϊκούς κύκλους κυκλοφορεί, χωρίς να εφαρμόζεται πάντα με ανάλογη συνέπεια, διότι άνθρωποι είναι και αυτοί, ότι οι συμφωνίες πρέπει να τηρούνται. Στην Ευρώπη έχω την εντύπωση ότι έχει σχηματιστεί η πεποίθηση ότι αυτές οι 12 προϋποθέσεις έχουν τεθεί για τη δόση που πήραμε και όχι γι’ αυτήν που έρχεται. Αλλά αν πάμε και πούμε ότι αυτό δεν μπορούμε να το κάνουμε, διότι δεν προλαβαίνουμε ή διότι θέλουμε νέες διαπραγματεύσεις, τότε ξαναμπαίνουμε μόνοι μας στο μνημόνιο και θα μας πουν καθίστε να το συζητήσουμε για τη δόση που έρχεται. Μακάρι να είναι τα πράγματα τόσο εύκολα όσο η δήλωση Βενιζέλου, αλλά αυτή είναι η άποψή μου.»




Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για το Δημόσιο Λογιστικό

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής και επί των άρθρων στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής, το νομοσχέδιο για τις Αρχές Δημοσιονομικής Διαχείρισης και Εποπτείας – Δημόσιο Λογιστικό.

Με το νομοσχέδιο, υιοθετούνται μεταξύ άλλων διορθωτικές ενέργειες σε περίπτωση που διαπιστωθούν παρεκκλίσεις από την εφαρμογή των μεσοπρόθεσμων προγραμμάτων δημοσιονομικής προσαρμογής, με στόχο την εξασφάλιση των τεθέντων δημοσιονομικών στόχων και την έγκαιρη αποτροπή των ελλειμμάτων. Στο πλαίσιο αυτό, ενσωματώνεται στο εθνικό δίκαιο σχετική ευρωπαϊκή Οδηγία, ενώ συγκροτείται και μια νέα Ανεξάρτητη Αρχή – το Εθνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο.

Εκπροσωπώντας τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος συνέχισε και σήμερα την κριτική του, αντιτιθέμενος στους «ασφυκτικούς δημοσιονομικούς κανόνες» που υιοθετούνται πλέον σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Όπως υποστήριξε ο εισηγητής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ακριβώς επειδή δεν υπάρχει ουσιαστικά ομοσπονδιοποιημένος Προϋπολογισμός στην Ε.Ε. (σε αντίθεση με τις ΗΠΑ), δεν υπάρχουν και εξισωτικοί πόροι που να αντιμετωπίζουν την ύφεση σε τοπικό επίπεδο. «Γιατί να είναι ένας ο δημοσιονομικός κανόνας για όλες τις χώρες; Τις ίδιες ανάγκες έχει η Γερμανία και η Ολλανδία με την Πορτογαλία και την Ισπανία; Γιατί να υπάρχει παντού η υποχρέωση για ισοσκελισμένους Προϋπολογισμούς και να μην ενθαρρύνουν οι κανόνες μια πιο επεκτατική δημοσιονομικά, πολιτική;» αναρωτήθηκε ο κος Τσακαλώτος.

«Είναι αντίφαση, να προσπαθείς να πείσεις ότι θέλεις την Ελλάδα στην Ευρωζώνη, ενώ δεν συμμετέχεις δημιουργικά στη συμπλήρωση της αρχιτεκτονικής της» απάντησε αργότερα ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας.

«Ο πληθωρισμός κατατρώει το λαϊκό εισόδημα» απάντησε και ο Νίκος Καραθανασόπουλος (ΚΚΕ) σχετικά με τις προτάσεις του Ευ.. Τσακαλώτου για επεκτατική δημοσιονομική πολιτική. «Κανένα κράτος δεν πρόκειται να αποδεχθεί να μειώσει τα πλεονάσματά του για να μειωθούν τα ελλείμματα κάποιου άλλου, και αν οι δανειστές δεχθούν μείωση του χρέους, θα επιβάλλουν όρους για το πώς αυτό θα υλοποιηθεί» τόνισε.

Ο κος Σταϊκούρας στην ομιλία του, απάντησε και σε βολές που είχε απευθύνει χθες ο ειδικός αγορητής του ΠΑΣΟΚ, Φίλιππος Σαχινίδης, ο οποίος, είχε αφήσει αιχμές για την δημοσιονομική πολιτική των κυβερνήσεων Καραμανλή, είχε τονίσει πως γενικά στη μεταπολίτευση, «οι δημοσιονομικές επιδόσεις σχετίζονταν με τον εκλογικό κύκλο, με τις μεγαλύτερες αποκλίσεις να παρατηρούνται τις χρονιές των εκλογών» και είχε χαρακτηρίσει ενδεικτικά “αποτυχημένο” τον Προϋπολογισμό του 2009.

«Είναι οξύμωρο, να ευαγγελίζεσαι την αναγκαιότητα της δημοσιονομικής εξυγίανσης και να τονίζεις το πρόβλημα του εκλογικού κύκλου, ενώ κατά τις προεκλογικές περιόδους να έχεις ξεπεράσει κάθε επίδοση, τάζοντας τα πάντα στους πάντες» σχολίασε στην απάντησή του ο κος Σταϊκούρας, υπενθυμίζοντας ότι το ΠΑΣΟΚ δεν είχε ανταποκριθεί στις εκκλήσεις του Κώστα Καραμανλή για «χαμήλωμα των τόνων» σε ό,τι αφορά τα περιοριστικά δημοσιονομικά μέτρα του 2009.

Αντίστοιχα αντιμετώπισε ο κος Σταϊκούρας και την εντονότατη κριτική των ΑΝΕΛ (για “εθνική μειοδοσία” είχε κατηγορήσει την κυβέρνηση η Ραχήλ Μακρή), υπενθυμίζοντας πως ο Πάνος Καμμένος “συμμετείχε” στη Νέα Δημοκρατία, όταν εκείνη είχε υποστηρίξει το πρώτο Μεσοπρόθεσμο.

Σημειώνεται εξάλλου, η θετική αντιμετώπιση που είχε το νομοσχέδιο από τους προσκεκλημένους εκπροσώπους του κοινοβουλευτικού Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους, του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Συλλόγου Εργαζομένων στο Ελεγκτικό Συνέδριο και του Κέντρου Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών.

Εκ μέρους πάντως, του κοινοβουλευτικού Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους, ο Συντονιστής του Παναγιώτης Λιαργκόβας, αν και αποδέχθηκε την ανάγκη εξασφάλισης της δημοσιονομικής πειθαρχίας και του ελέγχου της μέσω του Εθνικού Δημοσιονομικού Συμβουλίου, αναγνώρισε πως και οι δημοσιονομικοί κανόνες δεν στερούνται μειονεκτημάτων: «Οι κανόνες είναι συνήθως ποσοτικοί, και πολλές φορές θέτουν αυθαίρετα όρια στο χρέος και στα ελλείμματα – και ως εκ τούτου, δεν συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας της δημοσιονομικής πολιτικής, ενώ ενδέχεται να ενθαρρύνουν και την εφαρμογή δημιουργικής λογιστικής στην επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων» ανέφερε. Σε κάθε περίπτωση πάντως, «και με το νέο, πλέον δεσμευτικό ευρωπαϊκό πλαίσιο, μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη, αρκεί να εκμεταλλευτούμε υπό προϋποθέσεις τις όποιες αναπτυξιακές ευκαιρίες υπάρχουν αυτή τη στιγμή και θα υπάρξουν στο μέλλον, ταυτόχρονα με τις μεταρρυθμίσεις που βοηθούν στη μείωση των στρεβλώσεων και στην καλύτερη λειτουργία του ανταγωνισμού» εκτίμησε ο κος Λιαργκόβας.

Η δεύτερη ανάγνωση του νομοσχεδίου, θα πραγματοποιηθεί στην Επιτροπή Οικονομικών την ερχόμενη Τρίτη.

 




Θύελλα για τη δικογραφία στη Βουλή! Το ΠΑΣΟΚ στρέφεται κατά της Εισαγγελέως Διαφθοράς

Η δικογραφία που έφτασε στη Βουλή για τους κ.κ. Βενιζέλο και Παπακωνσταντίνου έχει προκαλέσει θύελλα στο πολιτικό σκηνικό, με τον ΣΥΡΙΖΑ να κατηγορεί την κυβέρνηση για συγκάλυψη, ενώ το ΠΑΣΟΚ να στρέφεται των εισαγγελέων. Πολιτικό ζήτημα εγείρει, σύμφωνα με τον Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας (ΚΟ) του ΠΑΣΟΚ, Παναγιώτη Ρήγα, ο χειρισμός εκ μέρους της εισαγγελέως Κατά της Διαφθοράς, Πόπης Παπανδρέου, να διαβιβάσει δικογραφία στο παραπεμπτικό της οποίας αναφέρεται ότι «από την προκαταρκτική εξέταση που διενεργήθηκε προέκυψαν στοιχεία περί ενδεχόμενης ποινικής ευθύνης» των κ.κ. Βενιζέλου και Παπακωνσταντίνου για την υπόθεση των υποβρυχίων.

Ο κ. Ρήγας, μιλώντας απόψε στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, είπε ότι δεν αποκλείεται το ΠΑΣΟΚ να ζητήσει από την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, την αναζήτηση ενδεχόμενων πειθαρχικών ευθυνών της κας Παπανδρέου.

Όπως ανέφερε, ειδικότερα, ο γραμματέας της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, η κ. Παπανδρέου δεν είχε την αρμοδιότητα να διενεργήσει προκαταρκτική εξέταση και να κάνει οποιαδήποτε αξιολόγηση. Πολύ περισσότερο που – όπως ο κ. Ρήγας εκτίμησε – η κ. Παπανδρέου περιορίστηκε στα πρακτικά της σχετικής συζήτησης στη Βουλή. «Σκεφτόμαστε να ζητήσουμε πειθαρχική έρευνα από την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Η ενέργεια της κας Παπανδρέου είναι απαράδεκτη νομικά και εγείρει πολιτικό ζήτημα» υπογράμμισε.

Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι η δικογραφία είχε φτάσει στη Βουλή και είχε λάβει αριθμό πρωτοκόλλου στις 4 Ιουνίου, ημέρα κατά την οποία έκλεισαν οι εργασίες της Ολομέλειας για να ξεκινήσουν τα θερινά τμήματα… Το κλείσιμο σηματοδότησε και το πέρας της β’ Συνόδου της Ολομέλειας της Βουλής και την παραγραφή τυχόν αδικημάτων που συντελέστηκαν από υπουργούς των κυβερνήσεων Παπανδρέου και Παπαδήμου.

Το γεγονός αυτό προκαλεί ποικίλες συζητήσεις στο περιστύλιο της Βουλής και δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν πως ίσως υπήρξε μεθόδευση έτσι ώστε να μη δημιουργηθούν προβλήματα στον κυβερνητικό εταίρο, Ευάγγελο Βενιζέλο.

Την ίδια ώρα, ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να φουντώσει το θέμα και με ανακοίνωσή του αναφέρει πως η Δικαιοσύνη έκρινε ότι προέκυψαν στοιχεία προς διερεύνηση, περί ενδεχόμενης ποινικής ευθύνης Βενιζέλου-Παπακωνσταντίνου για την υπόθεση των υποβρυχίων και τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά κι εκείνοι έκλεισαν τη Βουλή, τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ σε σχετική ανακοίνωσή του.

Η αξιωματική αντιπολίτευση αναφέρει ότι «με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο αποδείχθηκε ότι Σαμαράς-Βενιζέλος, Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ, είναι συνέταιροι όχι μόνον στην καταστροφή του ελληνικού λαού και της χώρας, αλλά και στην διάπραξη ή τη συγκάλυψη των πιο σοβαρών εγκλημάτων κατά του δημοσίου».

 

Απάντηση στον ΣΥΡΙΖΑ από την κυβερνητική εκπρόσωπο

Απαντώντας στον ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την υπόθεση των υποβρυχίων και των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, η κυβερνητική εκπρόσωπος, Σοφία Βούλτεψη, δήλωσε ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης συνεχίζει τη φαρσοκωμωδία σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να καλύψει τα κείμενα αμφισβήτησης της ηγεσίας του που πλέον πέφτουν σαν βροχή.

«Εν μέσω άλλης μιας συνεδρίασης της Πολιτικής Γραμματείας και καθώς κορυφώνεται η αγωνία για τη συνεδρίαση της Κ.Ε. (εκτός και αν αναβληθεί ξανά), η αξιωματική αντιπολίτευση σκιαμαχεί παριστάνοντας ότι… ναυμαχεί!», ανέφερε η κυβερνητική εκπρόσωπος.

Σημείωσε, επίσης, ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ αυτή τη φορά χρησιμοποιεί τα ίδια τα πρακτικά της συνεδρίασης της Βουλής του Δεκεμβρίου 2013 για την υπόθεση των υποβρυχίων και των Ναυπηγείων του Σκαραμαγκά, για τα οποία προφανώς το Κοινοβούλιο όχι μόνο έχει λάβει γνώση, αλλά έχει αποφανθεί αμετάκλητα μέσω ονομαστικής ψηφοφορίας».

«Βαφτίζοντας τα πρακτικά της Βουλής “δικογραφία”, προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν, προκαλώντας θόρυβο γύρω από ένα ανύπαρκτο θέμα και μιλώντας για “εγκλήματα” με τα οποία ουδόλως ασχολήθηκαν μετά τον Δεκέμβριο του 2013. Ο,τι και να κάνουν, δεν πρόκειται να αποφύγουν τη σκληρή κριτική των συνιστωσών τους για την καθήλωση τους στις πρόσφατες εκλογές», πρόσθεσε η κα Βούλτεψη.

 

Απάντηση κι από το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ

Αν ο ΣΥΡΙΖΑ νομίζει ότι με τα παιδαριώδη δικονομικά τεχνάσματα της κας Κωνσταντοπούλου «έκρινε» κάτι η Δικαιοσύνη, αυταπατάται ίσως αλλά δεν παραπλανά κανένα. Η εισαγγελία έκανε – στο επίπεδο του Αρείου Πάγου – το μόνο που μπορούσε να κάνει . Έστειλε πίσω στη Βουλή τα πολιτικά επιχειρήματα του ΣΥΡΙΖΑ που είχαν καταγραφεί στα πρακτικά της Βουλής στις 18.12.2013 μαζί με τις αποστομωτικές απαντήσεις που είχε λάβει. Τίποτα άλλο.

Αν ο ΣΥΡΙΖΑ ήθελε να κινήσει οποιαδήποτε κοινοβουλευτική διαδικασία είχε στη διάθεση του παραπάνω από έξι μήνες: από το Δεκέμβριο του 2013 έως τον Ιούνιο του 2014. Δεν έκανε όμως τίποτα .

Νομίζει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι θα φόβιζε το ΠΑΣΟΚ και τον Πρόεδρο του μια ακόμη συζήτηση για άθλιες συκοφαντίες και σκευωρίες; Δεν έχει συνετιστεί επιτέλους, ώστε να εγκαταλείψει τη γραμμή αυτή;

Όσο για την λήξη των εργασιών της κοινοβουλευτικής συνόδου, μπορεί να μας πει ο ΣΥΡΙΖΑ την τελική του θέση; Ήθελε αμέσως μετά τις ευρωεκλογές και εξακολουθεί να θέλει τη διάλυση της Βουλής που θα σήμαινε και άμεση λήξη της συνόδου ή όχι ;




Θέμα χρόνου το νέο καθεστώς πόθεν έσχες

Εγκρίθηκε σχετική τροπολογία στη Βουλή

Θέμα χρόνου είναι το νέο πλαίσιο για το πόθεν έσχες όπως αποκάλυψε ο αρμόδιος αντιπρόεδρος για τον έλεγχο των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης πολιτικών προσώπων, Γιώργος Καλαντζής. Κατά τη συζήτηση της τροπολογίας για την τρίμηνη παράταση στην προθεσμία υποβολής δηλώσεων πόθεν έσχες, ο κ. Καλαντζής είπε ότι έχει ολοκληρωθεί η συνεργασία ανάμεσα στο υπουργείο Δικαιοσύνης και την κοινοβουλευτική επιτροπή και το αμέσως προσεχές διάστημα θα υπάρξει «νέο πόθεν έσχες».

Η τροπολογία μπορεί να εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία δέχθηκε όμως επικρίσεις, από την αξιωματική αντιπολίτευση.

«Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενόχλησε η τροπολογία για το πόθεν έσχες, καθώς πάρα πολλοί βουλευτές έχουν ζητήσει να πάει λίγο πιο πίσω. Έχει γίνει κατ’ επανάληψη», είπε ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου και αναρωτήθηκε «γιατί δεν ενοχλεί το γεγονός ότι πολλές φορές έρχεται η Πολιτεία και παρατείνει την προθεσμία υποβολής των δηλώσεων φορολογίας».

«Ντροπολογία» χαρακτήρισε τη νομοθετική ρύθμιση η εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου και αναρωτήθηκε ποιους μπορεί να εξυπηρετεί πράγματι αυτή η παράταση.

Για ψευδαισθήσεις και λήθαργο κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Τάσος Νεράντζης σχολιάζοντας την κριτική της κ. Κωνσταντοπούλου.

Προσπάθεια δημιουργίας νεφελώδους κλίματος από τον ΣΥΡΙΖΑ διότι η σκανδαλολογία τον ευνοεί, κατήγγειλε ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ Κώστας Τριαντάφυλλος και σημείωσε ότι η λογική της τροπολογίας είναι να μην συμπίπτει η υποβολή του πόθεν έσχες με την υποβολή της δήλωσης του φόρου εισοδήματος.

Ποιον εξυπηρετεί η τροπολογία αυτή μέσα σε ένα νομοσχέδιο με το οποίο κυρώνεται η διεθνής σύμβαση για την αναγκαστική εξαφάνιση προσώπων, κάλεσε την κυβέρνηση να απαντήσει η εισηγήτρια των Ανεξάρτητων Δημοκρατικών Βουλευτών Θεοδώρα Τζάκρη.

«Ύποπτη» χαρακτήρισε την τροπολογία ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Μιχάλης Αρβανίτης Αβράμης.

Κατά της τροπολογίας τάχθηκε το ΚΚΕ. Η Λιάνα Κανέλλη εξήγησε όμως ότι ο βασικός λόγος που το κόμμα της την καταψηφίζει είναι διότι μέσα στην τροπολογία υπάρχει και διάταξη με την οποία ανατίθεται η εκδίκαση κακουργηματικών πράξεων σε Μονομελή Εφετεία.

Τον ΣΥΡΙΖΑ επέκρινε ο βουλευτής Θωμάς Ψύρρας λέγοντας ότι η παρέμβασή του για την τροπολογία που αφορά στο πόθεν έσχες αποτελεί αποθέωση της υπερβολής καθώς το πόθεν έσχες ακολουθεί το χρόνο κατάθεσης της φορολογικής δήλωσης.




Όταν ο νέος επικεφαλής του ΣΟΕ αρθρογραφούσε για επιστροφή στη δραχμή

Εξηγήσεις Στεφανάδη για την αρθρογραφία του το 2011

Διευκρινίσεις μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε στον Τύπο σχετικά με παλιότερα άρθρα του, όπου γινόταν λόγος για «συντεταγμένη επιστροφή στη δραχμή», έδωσε ο νέος επικεφαλής του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων (ΣΟΕ), Χριστόδουλος Στεφανάδης.

«Να εξεταστεί προσεκτικά και η εναλλακτική λύση της νομισματικής υποτίμησης με συντεταγμένη επιστροφή στη δραχμή», έγραφε, μεταξύ άλλων, το 2011 στην «Καθημερινή» ο νέος επικεφαλής του ΣΟΕ, ο οποίος διαδέχεται τον Πάνο Τσκλόγλου.

Δεδομένης και της νέας θέσης του κ. Στεφανάδη, το άρθρο του προκάλεσε συζητήσεις. Απαντώντας στην κριτική, ο ίδιος διευκρινίζει σε ανακοίνωσή του ότι «ο δρόμος για την ανάκαμψη και την μελλοντική ευημερία της Ελλάδας είναι απαρέγκλιτα στο πλαίσιο της Ευρωζώνης και, φυσικά, με νόμισμα το ευρώ».

«Συμφωνώ με την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας και συντάσσομαι απόλυτα με τις επιλογές της Κυβέρνησης», προσθέτει σε άλλο σημείο της δήλωσή του.

Αναλυτικά, η δήλωση του κ. Στεφανάδη:

«Στο άρθρο μου στην εφημερίδα Καθημερινή τον Δεκέμβριο του 2011, αναπτύχθηκαν οι διαφορετικές εναλλακτικές πιθανότητες και σενάρια για τη μελλοντική πορεία της ελληνικής οικονομίας, με βάση τα δεδομένα εκείνης της περιόδου.

Σήμερα, 3 χρόνια αργότερα, μετά τη θεαματική δημοσιονομική προσαρμογή της ελληνικής οικονομίας και την ενίσχυση της διεθνούς θέσης της χώρας, ο δρόμος για την ανάκαμψη και την μελλοντική ευημερία της Ελλάδας είναι απαρέγκλιτα στο πλαίσιο της Ευρωζώνης και, φυσικά, με νόμισμα το Ευρώ. Αυτό ήταν και το βασικό σενάριο που αναπτύχθηκε στο τότε άρθρο. Η Ελλάδα πέτυχε αυτό που θεωρούσα ως την προτιμητέα λύση.

Το σενάριο της «συντεταγμένης επιστροφής στη δραχμή» δεν ήταν το προτιμητέο. Εξηγούσα ότι θα ήταν φρόνιμο να εξεταστεί σε περίπτωση που η Ελλάδα αδυνατούσε να ακολουθήσει την πορεία της εσωτερικής υποτίμησης, που τελικά ακολούθησε. Διαφορετικά, θα είχαμε υποστεί μια απότομη και άρον-άρον εκδίωξη της χώρας μας από την Ευρωζώνη, με κλείσιμο των τραπεζών, πάγωμα της οικονομικής δραστηριότητας και δραματική μείωση του βιοτικού επιπέδου.

Συμφωνώ με την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας και συντάσσομαι απόλυτα με τις επιλογές της Κυβέρνησης».

newsbeast.gr



Σταθάκης: Οι δανειολήπτες παραμένουν έκθετοι

Ο υπεύθυνος του Τομέα Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Σταθάκης, έκανε την παρακάτω δήλωση, για το θέμα των “κόκκινων δανείων” και τις ρυθμίσεις των τραπεζών:

“Στις 16 Ιουνίου δόθηκε στη δημοσιότητα το ΦΕΚ σχετικά με το πλαίσιο διαχείρισης μη-εξυπηρετούμενων δανείων από την Τράπεζα της Ελλάδος. Πρόκειται για μια πρόχειρη μεταφορά του Ιρλανδικού μοντέλου με τις τράπεζες να διατηρούν τον απόλυτο έλεγχο στη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων. Οι δανειολήπτες παραμένουν έκθετοι σε εκβιαστικά διλήμματα των τραπεζών καθώς διατηρείται το δικαίωμα μεταπώλησης των δανείων σε κερδοσκοπικές εταιρίες και απειλείται η ιδιοκτησία επί της πρώτης κατοικίας.

Μόνο η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ εγγυάται την οριστική επίλυση του προβλήματος με την δημιουργία ενός δημόσιου φορέα στον οποίο θα μεταφερθούν σε μειωμένες τιμές αναγκαστικά όλα τα μη-εξυπηρετούμενων στεγαστικά και επαγγελματικά δάνεια και θα διευθετηθούν αυστηρά με κοινωνικά κριτήρια”.




Παπαμιμίκος: Έχουν λυσσάξει να ρίξουν την κυβέρνηση

Σφοδρή επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Ανδρέας Παπαμιμίκος, μιλώντας στο ραδιόφωνο του “Real Fm” και τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Ο Ανδρέας Παπαμιμίκος έστρεψε τα βέλη του κατά της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, για τη στάση την οποία κρατάει στο θέμα της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας από τη σημερινή Βουλή, έχοντας ως στρατηγικό στόχο να μπλοκάρει τη διαμόρφωση προεδρικής πλειοψηφίας, και να οδηγήσει τη χώρα σε πρόωρες, βουλευτικές εκλογές.

“Δεν μπορεί κάθε λίγο να αναζητούν τεχνάσματα κάποιοι που έχουν λυσσάξει να ρίξουν την κυβέρνηση. Δεν μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να λέει ότι όποιος κι αν προταθεί, εκείνοι δεν θα τον ψηφίσουν”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Ανδρέας Παπαμιμίκος.

Ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας αναφέρθηκε ακόμη στην ανάγκη εθνικής συνεννόησης για μια σειρά από κρίσιμα ζητήματα, καθώς και για την υποχρέωση της χώρας να είναι συνεπής στις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει έναντι των εταίρων και δανειστών.




«Ερώτηση σε Υπουργούς για την Άμεση Μεταφορά του Αστυνομικού Τμήματος και του Ειρηνοδικείου Ελευθερούπολης»

Ο Βουλευτής Καβάλας κ. Ιωάννης Πασχαλίδης  κατέθεσε την παρακάτω ερώτηση προς τους Υπουργούς Δικαιοσύνης Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Χαράλαμπο Αθανασίου και Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη κ. Βασίλειο Κικίλια:

Αθήνα, 18.6.2014

ΕΡΩΤΗΣΗ                                                                           

                                                                                                       ΠΡΟΣ:

1) Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη

κ. Βασίλειο Κικίλια

2) Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

κ. Χαράλαμπο Αθανασίου

ΘΕΜΑ: « Άμεση μεταφορά του Αστυνομικού Τμήματος και του Ειρηνοδικείου Ελευθερούπολης του Δήμου Παγγαίου Νομού Καβάλας στο παραχωρηθέν, άνευ ανταλλάγματος, επί της οδού Φρ.Παπαχρηστίδη αριθμ.166 ακίνητο, βάσει της υπ’ αριθμ.πρωτ. 8041/9.9.2013 της Διεύθυνσης Εκμετάλλευσης – Τμήμα Διαχείρισης Συμβάσεων Παραχώρησης »

Με στόχο την αξιοποίηση κεφαλαίων που παραμένουν αδρανή και δεσμευμένα σε υφιστάμενες κτιριακές υποδομές καθώς και τον περιορισμό της άμεσης δημοσιονομικής επιβάρυνσης, με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 8041/9.9.2013 της Διεύθυνσης Εκμετάλλευσης – Τμήμα Διαχείρισης Συμβάσεων Παραχώρησης αποφασίστηκε η παραχώρηση για αόριστο χρόνο και χωρίς αντάλλαγμα της χρήσης ενός δημοσίου ακινήτου α) στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να στεγαστεί το Αστυνομικό Τμήμα Ελευθερούπολης, καθώς και β) στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για τη στέγαση του Ειρηνοδικείου Παγγαίου.

Ειδικότερα, αποφασίστηκε η χωρίς αντάλλαγμα παραχώρηση χρήσης του δημοσίου ακινήτου που βρίσκεται επί της οδού Φρ.Παπαχρηστίδη αριθμ.166 στο κέντρο της Ελευθερούπολης και συγκριμένα ορίστηκε ότι η χρήση όλου του ισογείου μικτής επιφάνειας 440 τ.μ. καθώς και του υπογείου, που αποτελείται από έξι χώρους για αρχεία και λοιπές βοηθητικές χρήσεις παραχωρείται για την κάλυψη των στεγαστικών αναγκών του Αστυνομικού Τμήματος Ελευθερούπολης.

Αντίστοιχα, με την ως άνω απόφαση αποφασίστηκε η παραχώρηση της χρήσης όλου του πρώτου ορόφου του προαναφερθέντος ακινήτου, μικτής επιφάνειας 440 τ.μ. στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων προκειμένου να καλυφθούν οι στεγαστικές ανάγκες του Ειρηνοδικείου Παγγαίου.

Παρόλα αυτά, και ενώ έχουν ήδη περάσει πάνω από οκτώ μήνες από την επίδοση της ως άνω απόφασης, λόγω αδικαιολόγητης ολιγωρίας που επιδεικνύουν οι  αρμόδιες Υπηρεσίες, δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί η μεταφορά τόσο του Αστυνομικού Τμήματος όσο και του Ειρηνοδικείου Παγγαίου στο ως άνω ακίνητο, που έχει παραχωρηθεί χωρίς αντάλλαγμα, λόγω ελλείψεως συνεννόησης των αρμοδίων Υπηρεσιών, με συνέπεια να επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός με τα έξοδα των μισθωμάτων για το ακίνητο που ακόμη χρησιμοποιείται για τη στέγαση του Αστυνομικού Τμήματος, εφόσον, με την υπ’ αριθ. 368/2012 απόφαση του Δ.Σ του Δήμου Παγγαίου η Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής ετήσιου μισθώματος για το κτίριο που στεγάζεται το Ειρηνοδικείο Παγγαίου.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτούνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

Σε τι ενέργειες προτίθεστε να προβείτε για τη βέλτιστη και τάχιστη αντιμετώπιση του εν λόγω προβλήματος;




Χαράτσι και στους βρεφονηπιακούς σταθμούς

Η συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ στο πλαίσιο της πολιτικής της ΕΕ, σφίγγειακόμα περισσότερο τη θηλιά γύρω από το λαιμό των εργατικών και λαϊκώνοικογενειών.

Νέα εκδήλωση της αντιλαϊκής επίθεσης κυβέρνησης – ΕΕ, στο φόντο τηςκαπιταλιστικής κρίσης, αποτελεί η απόφαση για το Χαράτσι 20 – 40 ευρώ, τροφεία για λόγους «λειτουργικότητας και ανταποδοτικότητας του συστήματος» από φέτος.

Το ποσό αυτό, που  θα επιβληθεί στους γονείς που θα στείλουν τα παιδιά τους σε  βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, μέσω ΕΣΠΑ,θα βάλει  τέλος στηδωρεάν φιλοξενία που ίσχυε μέχρι και σήμερα και έδινε ανακούφιση σε μια μερίδαλαϊκών οικογενειών.

Η εξέλιξη αυτή έρχεται να προστεθεί στο αβέβαιο μέλλον συνολικά τωνκοινωνικών δομών των δήμων, οι οποίες απειλούνται με κλείσιμο λόγω μηχρηματοδότησης και μείωσης του  προσωπικού, στο πλαίσιο της κυβερνητικήςπολιτικής για καταργήσεις φορέων και οργανισμών του Δημοσίου που παρέχουνυπηρεσίες κοινωνικής πολιτικής.

Το Δημοτικό Συμβούλιο του  δήμου Καβάλας ενώνει   τις δυνάμεις  του  με όλα τα δημοτικά συμβούλια της χώρας διεκδικώντας:

  • Δημόσιους – Δωρεάν – Σύγχρονους και Ασφαλείς Παιδικούς Σταθμούς  με κτιριακή επάρκεια, καταλληλότητα, υποδομή, ποιότητα του φαγητού.
  • Να καταργηθούν τα τροφεία.
  • Μόνιμο, εξειδικευμένο και επαρκές προσωπικό.
  • Να μη γίνει καμιά απόλυση. Να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοιχωρίς όρους και προϋποθέσεις.

 ● Να χρηματοδοτηθούν τώρα από το κράτος και να μη πληρώσουν το κόστος λειτουργίας τους οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.




Σε 24ωρη απεργία γιατροί και εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία

Με προσωπικό ασφαλείας λειτουργούν σήμερα, Τετάρτη, τα δημόσια νοσοκομεία και θα δέχονται μόνο τα επείγοντα περιστατικά, καθώς γιατροί και εργαζόμενοι πραγματοποιούν 24ωρη πανελλαδική απεργία, έπειτα από απόφαση των ομοσπονδιών τους, αντιδρώντας στο νέο σύστημα αξιολόγησης, που, όπως εκτιμούν, θα οδηγήσει σε απολύσεις.

Οι εργαζόμενοι θα συγκεντρωθούν στις 12 το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Υγείας.

Όπως δήλωσε ο νέος υπουργός Υγείας, Μάκης Βορίδης, είναι διατεθειμένος να τους δεχτεί και να συζητήσει με τη συνδικαλιστική ηγεσία των απεργών, τις παραμέτρους του συστήματος αξιολόγησης, διευκρινίζοντας ωστόσο, ότι «υπάρχει νόμος για την αξιολόγηση» και ξεκαθαρίζοντας ότι ο ίδιος είναι υπέρ.

Η Ομοσπονδία Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ), ζητά την απόσυρση «των αυθαίρετων κριτηρίων αξιολόγησης του προσωπικού των Νοσοκομείων που οδηγούν σε απολύσεις και απαιτεί την επείγουσα κάλυψη των ελλείψεων σε νοσηλευτικό- παραϊατρικό προσωπικό, γιατρούς, αναλώσιμα, αντιδραστήρια, φάρμακα».

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), κάνει λόγο για καθολική άρνηση των υγειονομικών υπαλλήλων να συμμετάσχουν στο νέο σύστημα αξιολόγησης το οποίο χαρακτηρίζει σύστημα «βαθμολογικής κατάταξης» διότι όπως εξηγεί τουλάχιστον το 15% των υπαλλήλων κάθε φορέα «υποχρεωτικώς κατατάσσεται σε χαμηλή βαθμολογία και τίθεται σε διαρκή κινητικότητα».

Η ΠΟΕΔΗΝ εκτιμά ότι «συστήνουν τη νέα δεξαμενή διαθεσιμοτήτων- απολύσεων στο Δημόσιο και ταυτόχρονα ανακατανέμεται το ίδιο μισθολογικό κόστος με την καθιέρωση ατομικών μισθών».

Οι εκπρόσωποι της ΠΟΕΔΗΝ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, τόνισαν επίσης, ότι οι δημόσιες υπηρεσίες Υγείας υποφέρουν από την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση, σημειώνοντας, ότι «κανείς νέος μόνιμος εργαζόμενος δεν φόρεσε “ποδιά” τα τέσσερα τελευταία έτη σε νοσοκομείο, παρ’ότι αποχώρησαν πάνω από 15.000 Υγειονομικοί με συνταξιοδότηση και φέτος αναμένονται πάνω από 5000 νέες συνταξιοδοτήσεις».

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gxF2hq3-DE8&feature=youtu.be[/youtube]




Πέρασε η πρόταση της Ελληνικής προεδρίας για εθνικές αποφάσεις σχετικά με τα μεταλλαγμένα

Σε κατ΄αρχήν απόφαση που βάζει τέλος σε μια πολυετή διαμάχη μεταξύ των κρατών μελών στο θέμα της καλλιέργειας Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών, δηλαδή των λεγόμενων μεταλλαγμένων προϊόντων, κατέληξε σήμερα στο Λουξεμβούργο το Συμβούλιο Υπουργών μετά από συμβιβαστική πρόταση της Ελληνικής Προεδρίας.
Η σημερινή απόφαση που θα οριστικοποιηθεί τους επόμενους μήνες μετά από διαβουλεύσεις με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προβλέπει ότι η καλλιέργεια ενός μεταλλαγμένου προϊόντος θα αποτελεί εθνική επιλογή, δηλαδή το κάθε κράτος μέλος θα έχει τον τελευταίο λόγο.

Η απόφαση προβλέπει ότι κάθε αίτηση που θα υποβάλλεται για την έκδοση πανευρωπαϊκής άδειας καλλιέργειας ενός μεταλλαγμένου προϊόντος, θα εξετάζεται από την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας Τροφίμων, η οποία θα κάνει γνωμοδότηση στην Κομισιόν σχετικά με το αν υπάρχουν κίνδυνοι ή όχι για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον. Εφόσον, η γνωμοδότηση είναι θετική τα κράτη μέλη θα κρίνουν σε εθνικό επίπεδο αν θα επιτρέψουν την καλλιέργεια. Μέχρι τώρα μπορούσαν να επικαλεστούν μόνο περιβαλλοντικούς λόγους για να απορρίψουν την καλλιέργεια με αποτέλεσμα οι πολυεθνικές εταιρίες μεταλλαγμένων να αμφισβητούν τις αποφάσεις προσφεύγοντας στα δικαστήρια.

Για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση η Ελληνική Προεδρία έκανε ένα βήμα παραπέρα. Πρότεινε και έγινε δεκτό να επιτρέπεται σε ένα κράτος μέλος να αρνείται την καλλιέργεια στην επικράτειά του μεταλλαγμένων επικαλούμενο οποιοδήποτε λόγο. Μάλιστα, ο σχετικός κατάλογος πιθανών αιτιάσεων που μπορούν να επικαλεστούν τα κράτη μέλη, είναι ανοικτός, ενώ ενδεικτικά συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, λόγοι περιβάλλοντος, αγροτικής πολιτικής, πολεοδομικού και χωροταξικού σχεδιασμού, κοινωνικοοικονομικοί, ακόμη και δημόσιας τάξης.

Με τη συμβιβαστική πρόταση της Ελληνικής Προεδρίας παρέχεται η δυνατότητα απαγόρευσης και των Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών που έχουν ήδη αδειοδοτηθεί πριν την έναρξη ισχύος της νέας Οδηγίας.

Τέλος, έχει συμπεριληφθεί ρήτρα επανεξέτασης της εφαρμογής της Οδηγίας σε 4 χρόνια, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και Έκθεση Προόδου αναφορικά με το κανονιστικό καθεστώς των νέων κατευθυντήριων οδηγιών σχετικά με την αξιολόγηση του περιβαλλοντικού κινδύνου. Ο Υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης έχει ξεκαθαρίσει από την προηγούμενη συνεδρίαση του Μαρτίου, ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να επιτρέψει την καλλιέργεια Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών στο έδαφός της.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XW29ozSsp_4&list=TLVrIVEIzf4viCQ2CeqaKFW2qFlPyj_tPP[/youtube]




Ψήφο εμπιστοσύνης πήρε ο Γ. Τσιμενίδης στη ΒΦΛ | Πιέζουμε για τον ειδικό φόρο, υποστηρίζει

Ψήφο εμπιστοσύνης πήρε η διοίκηση του σωματείου εργαζομένων της Β.Φ.Λ., μετά το πέρας της χθεσινής έκτακτης Γενικής Συνέλευσης στο εργοστάσιο το μεσημέρι της Τρίτης.
Πιο συγκεκριμένα, 139 εργαζόμενοι ψήφισαν υπέρ της διοίκησης του Γιώργου Τσιμενίδη έναντι 92 κατά, ανανεώνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την εμπιστοσύνη τους στην παρούσα διοίκηση του σωματείου.
Πλέον, η διοίκηση του σωματείου εργαζομένων στην E.L.F.E. αυξάνει την πίεση της προς τους 4 βουλευτές του νομού με καθημερινές επαφές, ώστε να κλείσει το ραντεβού με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης, Γιώργο Μαυραγάνη, που είναι αρμόδιος για το θέμα του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, το οποίο είναι ένας μόνιμος βραχνάς για τα οικονομικά της λιπασματοβιομηχανίας. Δεν αποκλειεται αυτό το ραντεβού να «κλειστεί» εντός της επόμενης εβδομάδας, με αντιπροσωπεία του σωματείου να κατέρχεται στην Αθήνα και για μια ακόμη σειρά συναντήσεων, πέρα από το θέμα του Ε.Φ.Κ.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SDuIgzJiNIs&list=TLV1EtQCwmO7tjYQjq72AIGg3WOiHPUTHM[/youtube]




« Ερώτηση σε Υπουργούς για Διορισμό Ιατροδικαστή στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας»

Ο Βουλευτής Καβάλας κ. Ιωάννης Πασχαλίδης  κατέθεσε την παρακάτω ερώτηση προς τους Υπουργούς Δικαιοσύνης Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Χαράλαμπο Αθανασίου και Υγείας κ. Μαυρουδή Βορίδη:

Αθήνα, 18.6.2014

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ:

1)      Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας &

Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, κ. Χαράλαμπο Αθανασίου

2)      Υπουργό Υγείας, κ. Μαυρουδή Βορίδη

ΘΕΜΑ: «Διορισμός μόνιμου Ιατρού-Ιατροδικαστή στο Ιατροδικαστικό Τμήμα του Γ. Ν. Καβάλας για την κάλυψη των αναγκών του νομού»

Η απουσία ύπαρξης διορισμένου Ιατρού-Ιατροδικαστή στο νομό Καβάλας, επί ένα και παραπάνω χρόνο, δημιούργησε σωρεία προβλημάτων στην ορθή λειτουργία του ιατροδικαστικού τμήματος του Γ. Ν. Καβάλας. Τη δεδομένη χρονική στιγμή οι ανάγκες ιατροδικαστικών πράξεων καλύπτονται από τις Ιατροδικαστικές υπηρεσίες Θεσσαλονίκης  και Θράκης (Κομοτηνή).

Όπως γίνεται αντιληπτό, δεν είναι δυνατόν τα προαναφερθέντα τμήματα να καταφέρουν να επιτελέσουν άμεσα και αποτελεσματικά το έργο τους, τη στιγμή που υποχρεούνται να καλύψουν τις ανάγκες που προκύπτουν στους νομούς ολόκληρης της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Οι υφιστάμενες υπηρεσίες του νομού Καβάλας αναλαμβάνουν καθημερινά μεγάλο αριθμό προανακρίσεων και ως εκ τούτου, η παρουσία ιατροδικαστή κρίνεται απαραίτητη. Στα καθήκοντα ενός ιατροδικαστή περιλαμβάνεται, όπως είναι αναμενόμενο, και η εξέταση είτε περιστατικών σεξουαλικής/παιδικής κακοποίησης είτε ενδοοικογενειακής βίας, που είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθεί τη στιγμή της καταγγελίας του περιστατικού. Όσα σχετικά περιστατικά προκύπτουν στο νομό δεν είναι δυνατό να διεκπεραιωθούν λόγω της έλλειψης ιατροδικαστή.

Η έλλειψη ιατροδικαστή έχει δημιουργήσει και ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα, καθώς πλέον είναι απαραίτητο οι σωροί των νεκρών να μεταφέρονται προς εξέταση στην Ιατροδικαστική υπηρεσία Κομοτηνής, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι κάτοικοι τόσο του νομού Καβάλας, όσο και των νομών Δράμας, Ξάνθης και Σερρών με έξοδα συνοδείας και μεταφοράς. Το γεγονός αυτό προκαλεί την αγανάκτηση των συγγενών και πολλές φορές την έντονη αντίδραση τους, καθώς το κόστος της μεταφοράς στις δύσκολες σημερινές μέρες για τους περισσότερους είναι δυσβάσταχτο.

Καθήκοντα ιατροδικαστή τα τελευταία έτη ασκούσε στο Γ. Ν. Καβάλας επικουρικός ιατροδικαστής, του οποίου η σύμβαση έληξε την 10/10/2013 και η σύμβαση έκτοτε δεν ανανεώθηκε, προκαλώντας τα παραπάνω προβλήματα. Η συνεργασία του προηγούμενου επικουρικού ιατροδικαστή, κρίθηκε, από το ίδιο το νοσοκομείο, ως άψογη και απαραίτητη για την μελλοντική ορθή λειτουργιά του τμήματος γιατί πέραν των καθηκόντων του, συνέβαλε και στην ορθή ενημέρωση των πολιτών του νομού, με τη διενέργεια ομιλιών και σεμιναρίων σε σχολικές μονάδες και άλλους δημόσιους χώρους, πράξεις που είχαν θετική ανταπόκριση στους συμμετέχοντες πολίτες.

Συμπερασματικά, η ύπαρξη ιατροδικαστικού τμήματος στο κτίριο του νοσοκομείου, διευκολύνει τόσο το έργο των αρμόδιων Υπηρεσιών, όσο και την άμεση και ταχεία  εξυπηρέτηση των πολιτών, ώστε να μην υπάρχει η ανάγκη μετάβασης σε άλλες πόλεις για ιατροδικαστική εξέταση ή μεταφορά των σωρών των θανόντων οικείων τους.

Με βάση τα παραπάνω, κρίνεται απαραίτητη η παραμονή του επικουρικού ιατροδικαστή στο ιατροδικαστικό τμήμα του Νοσοκομείου Καβάλας, ώστε να επιτευχθεί η σωστή λειτουργία του τμήματος, για το οποίο μέχρι στιγμής δίνονταν μόνο ευκαιριακές λύσεις.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτούνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

Σε τι ενέργειες προτίθεστε να προβείτε για τη βέλτιστη και τάχιστη αντιμετώπιση του εν λόγω προβλήματος;




Η ακραία κατάσταση από τα κουνούπια στην ΑΜΘ για να λυθεί χρειάζεται και νομοθετικές αλλαγές.

Ο νέος Περιφερειάρχης κ. Γιώργος Παυλίδης σε συναντήσεις που είχε στην Αθήνα με μέλη της Κυβέρνησης, πλέον των άλλων θεμάτων, έθεσε επιτακτικά την ανάγκη νομοθετικών διορθώσεων για την καταπολέμηση της μάστιγας των κουνουπιών που πλήττει τη δημόσια υγεία και την ανάπτυξη, σε τρία(3) επίπεδα:

  1. Τη δυνατότητα δημιουργίας περιφερειακής δομής-εργαλείου(κέντρου) ειδικού σκοπού, με αυτάρκεια μέσων, για την καταπολέμηση κουνουπιών με –κατ’ εξαίρεση- ετήσια χρηματοδότηση.
  2. Τη δυνατότητα πρόσληψης εποχικού εργατοτεχνικού προσωπικού(μέσω ΑΣΕΠ) για καταπολέμηση με αυτεπιστασία και
  3. Την ετήσια χρηματοδότηση της καταπολέμησης από εθνικούς ή άλλους πόρους.

«Η κατάσταση από τα κουνούπια είναι τραγική, αφόρητη παντού, σε όλη την Περιφέρεια. Το βιώνουμε όλοι. Τα μέσα, οι πόροι, οι διαδικασίες που εφαρμόζονται μας έφεραν ως εδώ. Από 1/9/2014, αναλαμβάνοντας την διοίκηση  επιχειρούμε την ανατροπή-βελτίωση της δύσκολης αυτής κατάστασης» ανέφερε ο Γιώργος Παυλίδης.




Ερώτηση Γιώργου Καλαντζή για την εισαγωγή στις Αστυνομικές και Στρατιωτικές Σχολές

Το ζήτημα του τρόπου εισαγωγής των μαθητών στις Αστυνομικές και Στρατιωτικές Σχολές θέτει ο Αντιπρόεδρος της Βουλής, βουλευτής Καβάλας Γιώργος Καλαντζής, με Ερώτηση που κατέθεσε προς τους υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων και Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη.

Ειδικότερα, ο κ. Καλαντζής επισημαίνει ότι «εδώ και καιρό συζητείται, και πλέον φαίνεται πως έχει ωριμάσει, η πρόταση της σύστασης ενός διαφορετικού επιστημονικού πεδίου στο Λύκειο, που να δίνει τη δυνατότητα σε όσους μαθητές επιθυμούν πραγματικά να ακολουθήσουν επαγγελματικά μόνο αυτές τις σχολές, να μπορούν να το επιλέξουν, με ξεχωριστά μαθήματα κατεύθυνσης. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και από πρόσφατη μελέτη, που αφορούσε τη σύσταση ξεχωριστού πεδίου για τις στρατιωτικές, αστυνομικές σχολές, όπως και για την πυροσβεστική ακαδημία, και αποδεικνύει την ανάγκη δημιουργίας αυτού του νέου πεδίου».

Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής σημειώνει ότι «η επιλογή των παραπάνω σχολών και η φοίτηση σε αυτές απαιτεί ιδιαίτερη προσήλωση και θα πρέπει να είναι απόρροια μίας συνειδητής απόφασης των υποψηφίων και όχι το αποτέλεσμα τυχαίων γεγονότων, από την αποτυχία εισαγωγής σε άλλες πανεπιστημιακές σχολές ή απλώς και μόνο από την εξασφάλιση των απαραίτητων μορίων εισαγωγής». Εκτιμά, δε, ότι «η εξαρχής αφοσίωση των νέων εισακτέων στις αξίες και στα ιδανικά των ανωτέρω σχολών, θα συμβάλλει περαιτέρω στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης τους, αλλά και στην καλλιέργεια και κατάρτιση των αποφοίτων και στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς είναι μία πρακτική που ακολουθείται σε όλο τον κόσμο».

Για αυτούς τους λόγους, ο βουλευτής Καβάλας ερωτά τους υπουργούς αν είναι στις προθέσεις τους να προχωρήσουν στη σύσταση ξεχωριστού πεδίου στο Λύκειο για την εισαγωγή υποψηφίων στις αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές, καθώς και στην πυροσβεστική ακαδημία, και αν μπορεί να υπάρξει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αυτής της πρότασης.

Ο κ. Καλαντζής τονίζει ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό «για την Ελλάδα και τα παιδιά μας, αλλά και για την ποιότητα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την επαγγελματική κατάρτιση των αποφοίτων».




Κοινοβουλευτική παρέμβαση του ΚΚΕ για την πρώην «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΦΩΣΦΟΡΙΚΩΝ ΛΙΠΑΣΜΑΤΩΝ ΑΕ»

Προς τους Υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και Οικονομικών

Σε αναβρασμό βρίσκονται οι 500 και πλέον εργαζόμενοι, στην μοναδική που απέμεινε λιπασματοβιομηχανία, ELFEABEE (πρώην ΒΦΛ) στην Καβάλα με τις συνεχιζόμενες καθυστέρησης πληρωμών προς τους εργαζόμενους, που σήμερα φτάνουν τους 2 μήνες.

Επιπλέον, λόγω συνταξιοδότησης αρκετών εργαζομένων, οι κενές θέσεις δεν αναπληρώθηκαν και το προσωπικό που έμεινε παρά την εντατικοποίηση δεν μπορεί να καλύψει τις απαιτούμενες θέσεις για την ασφαλή πλέον λειτουργία του εργοστασίου. Ταυτόχρονα τίθεται σοβαρό ζήτημα συνθηκών ασφάλειας, κυρίως ως προς την σωστή συντήρηση των μηχανών, εξαιτίας της έλλειψης ανταλλακτικών και δεν έχουν πραγματοποιηθεί στο σύνολό τους οι  προγραμματισμένες συντηρήσεις των μονάδων.

Δίκαια εντείνεται η  ανησυχία των εργαζομένων και από την άρνηση της διοίκησης να απαντήσει στο τι πρόκειται να γίνει με το μέλλον της επιχείρησης.

Επιπλέον πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι 80 εργαζόμενοι που συνταξιοδοτήθηκαν τα  τελευταία τρία χρόνια  και τους οφείλονται πολύ μεγάλα χρηματικά ποσά.

Η πολιτική ιδιωτικοποίησης των λιπασματοβιομηχανιών της χώρας, χάρη του επιχειρηματικού κέρδους και η πορεί διάλυσής τους, που ακολούθησαν διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις και η σημερινή συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, έχει πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις στον αγροτικό τομέα. Σε βάρος της φτωχομεσαίας αγροτιάς και της αγροτικής οικονομίας, σε βάρος των εργαζομένων στον κλάδο, αλλά και όλων των εργαζομένων ως καταναλωτές αγροτικών προϊόντων, αφού ως κλάδος θα μπορούσε ν’ αναπτυχθεί και όχι να συρρικνωθεί, εξασφαλίζοντας δουλειά και όχι ανεργία.

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. Υπουργοί τι άμεσα μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση, ώστε:

  • Να εξοφληθούν άμεσα οι οικονομικές υποχρεώσεις τις εταιρείας προς τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους;
  • Να εξασφαλιστούν συνθήκες ασφαλούς εργασίας με την σωστή συντήρηση του εργοστασίου, ώστε να αποτραπεί κάποιο ατύχημα που θα έχει ολέθριες συνέπειες τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για ολόκληρη την περιοχή;
  • Τι μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση, για να αποσαφηνιστεί το ιδιοκτησιακό καθεστώς του εργοστασίου, να αποτραπεί το τυχόν κλείσιμο και να αναλάβει το κράτος τις ευθύνες για την λειτουργία, την παραγωγή, διακίνηση και διάθεση φτηνών και καλής ποιότητας λιπασμάτων προς όφελος των αγροτών, των εργαζομένων, όλης της περιοχής.



Κοινοβουλευτική παρέμβαση του ΚΚΕ για τις μεγάλες ζημιές από βροχοπτώσεις στα Κεράσια του Δήμου Ιάσμου στην Ροδόπη

Μεγάλες ζημιές στην αναμενόμενη φετινή παραγωγή κερασιών προξένησαν οι πρόσφατες βροχοπτώσεις στα κερασοχώρια του Δήμου Ιάσμου στην Π.Ε.Ροδόπης σε συνδυασμό και με τους δυνατούς ανέμους.

Το αποτέλεσμα είναι να βρίσκονται πλέον σε απόγνωση οι κερασοπαραγωγοί της Ροδόπης με δεδομένο ότι υφίστανται μεγάλες ζημιές στην παραγωγή τους, για τέταρτη στη συνέχεια χρονιά.

Οι ζημιές αφορούν εκτάσεις περίπου 4.000 στρεμμάτων με κεράσια στα χωριά του Δήμου Ιάσμου και το μέγεθός τους αγγίζει το 100% της αναμενόμενης παραγωγής.

Οι ίδιοι παραγωγοί έχουν υποστεί ζημιές από τις βροχοπτώσεις και στις βαμβακοκαλλιέργειές του, όπως και στα καπνοχώραφά τους και άρα  μεγάλη απώλεια στο φετινό τους εισόδημα.

Σημειώνεται πως για τους περισσότερους φτωχομεσαίους αγρότες των χωριών της Π.Ε.Ροδόπης και μετά την σημαντική εγκατάλειψη της καπνοκαλλιέργειας εξαιτίας της εφαρμογής του κανονισμού για τον καπνό στα πλαίσια της  αντιαγροτικής Κοινής Αγροτικής Πολιτικής ( ΚΑΠ ) της Ε.Ε., τα αγροτοκτηνοτροφικά εισοδήματα έχουν περιοριστεί σημαντικά και η φτώχεια απλώνεται και βαθαίνει.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός, τι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση, για:

  • Να εκτιμηθούν άμεσα και δίκαια οι ζημιές που έγιναν στην παραγωγή κερασιών και τις άλλες καλλιέργειες των χωριών της Π.Ε.Ροδόπης και να εξασφαλιστεί η ταχύτερη δυνατή αποζημίωση των αγροτών στο 100% της ζημιάς που υπέστησαν από τον ΕΛΓΑ;
  • Την κάλυψη της απώλειας εισοδήματος των φτωχομεσαίων αγροτών της Π.Ε.Ροδόπης;

Οι βουλευτές

Θεοδόσης Κωνσταντινίδης

Ελένη Γερασιμίδου 




Απαράδεκτο να εμφανίζονται στο πλευρό τρομοκράτη δυο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Κουράκης και Κατριβάνου, τάχθηκαν υπέρ του αιτήματος του Σάββα Ξηρού για κατ` οίκον νοσηλεία, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας.

Σε σχετική ανακοίνωσή της η ΝΔ αναφέρει:

«Κάθε πολίτης στην Πατρίδα μας, ακόμη και φυλακισμένος, έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει όσα προβλέπουν οι νόμοι. Είναι, όμως, παντελώς απαράδεκτο να εμφανίζονται στο πλευρό τρομοκράτη δυο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Κουράκης και η κα Κατριβάνου.

Πάνω από όλα είναι ανεπίτρεπτο και προκλητικό το γεγονός ότι ο κ. Κουράκης, μιλώντας για δήθεν βασανιστήρια, ψεύδεται ασύστολα σε μια προσπάθεια να συκοφαντήσει τη χώρα μας.

Ο κ. Τσίπρας οφείλει επιτέλους να ξεκαθαρίσει τη θέση του απέναντι στους συμπαθούντες την τρομοκρατία και τους αδίστακτους συκοφάντες της χώρας».