Παπαμιμίκος: Ανήκουμε στην ίδια όχθη με το «Ποτάμι»

Χαιρετισμό στο ιδρυτικό συνέδριο του «Ποταμιού» απηύθυνε ο γραμματέας της ΝΔ, Ανδρέας Παπαμίκος.

«Σήμερα, μετά από 5 χρόνια κρίσης, έχουν διαμορφωθεί δύο πλευρές. Από τη μία, οι άνθρωποι της κοινής λογικής, της παραγωγής και των μεταρρυθμίσεων. Και από την άλλη οι λαϊκιστές, οι συντεχνίες και τα κάθε λογής συμφέροντα που δε θέλουν να αλλάξει τίποτα. Είτε μας αρέσει είτε όχι, αυτό είναι το μέτωπο. Αυτούς έχουμε να αντιμετωπίσουμε, αν θέλουμε να ξεφύγουμε από τη νοοτροπία που μας χρεοκόπησε», είπε ο κ. Παπαμιμίκος.

Και πρόσθεσε:

«Οι Έλληνες έχουμε κοινές προκλήσεις. Μπορούμε να διαμορφώσουμε λοιπόν, και κοινή αντίληψη για μία σειρά από κρίσιμα ζητήματα, πάνω στη βάση της λογικής. Ανήκουμε – αν θέλετε – στην ίδια όχθη του “ποταμιού”. Αυτή των μεταρρυθμίσεων και των ριζοσπαστικών αλλαγών. Της Κοινωνικής Δικαιοσύνης και της δίκαιης Ευρωπαϊκής Ένωσης. Των ανθρώπων της παραγωγής, της δυναμικής μεσαίας τάξης και της δημιουργίας».




«Εάν δεν ρίξω τις τιμές θα παραιτηθώ»

Αποφασισμένος να βάλει τάξη στην αγορά ο Γεράσιμος Γιακουμάτος

Την απόφασή του να παραιτηθεί από την κυβέρνηση, αν δεν καταφέρει να βάλει τάξη στην αγορά, και να περιορίσει την κερδοσκοπία προϊόντων, ανακοίνωσε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος, μιλώντας στο ΣΚΑΪ.

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης σημείωσε χαρακτηριστικά ότι έχει λάβει από τον Αντώνη Σαμαρά εντολή να ρίξει τις τιμές, και αυτό ακριβώς θα κάνει το επόμενο διάστημα.

Πρόσθεσε μάλιστα ότι, στην περίπτωση που το έργο του δεν έχει θετικά αποτελέσματα, δεν θα διστάσει να παραιτηθεί από την κυβέρνηση.




Άγριος καβγάς Κεφαλογιάννη – Κατρούγκαλου | “Είστε ηλίθιος” – “Είστε διαπλεκόμενος”

Άναψαν τα αίματα στο στούντιο του Mega. Ο Μ. Κεφαλογιάννης έβρισε τον Γ.Κατρούγκαλο (Vid)

Βαριές κουβέντες αντάλλαξαν ενώ βρίσκονταν καλεσμένοι σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή ο Μανώλης Κεφαλογιάννης από τη ΝΔ με τον Γιώργο Κατρούγκαλο του ΣΥΡΙΖΑ. Λόγο στον λόγο, άρχισαν να διαπληκτίζονται στο πλατό του Mega και η κόντρα τους πήρε διαστάσεις όταν ο Κατρούγκαλος αποκάλεσε τον πατέρα του Μανώλη Κεφαλογιάννη διαπλεκόμενο.

Ο επίμαχος διάλογος:

– Κεφαλογιάννης: Λέτε βλακείες, όπως βλάκας είστε. Ο πατέρας μου ήταν ο μεγαλύτερος αντιστασιακός.

– Κατρούγκαλος: Και δεν ήταν διαπλεκόμενος;

– Κεφαλογιάννης: Ο πατέρας μου;

– Κατρούγκαλος: Και δεν ήταν διαπλεκόμενος; Ούτε εσείς είστε;

– Κεφαλογιάννης: Ε, είστε ηλίθιος. Εσείς, ο ανόητος, μιλάτε για τον πατέρα μου…

– Κατρούγκαλος: Εσείς δεν ξέρετε τι λέτε, να μιλάτε πολιτικά και επί της ουσίας. Μίλησα για τη διαπλοκή

Το γραφείο του κ. Κεφαλογιάννη, προχώρησε σε ανακοίνωση για τα όσα έγιναν στην εκπομπή, κατηγορώντας τον Γ. Κατρούγκαλο για ημιμάθεια.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

“Βαρύ ατόπημα από τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Κατρούγκαλο στην πρωινή εκπομπή του MEGA  που υπερέβη τα εσκαμμένα της πολιτικής αντιπαράθεσης και καταφέρθηκε με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για το νεκρό πατέρα του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Μανώλη Κεφαλογιάννη.

Ο Γ. Κατρούγκαλος εκτός από αγένεια επέδειξε και άγνοια της Ιστορίας του τόπου μας. Ο Κώστας Κεφαλογιάννης υπήρξε θρυλικό στέλεχος της Κρητικής Αντίστασης και συμμετείχε στην απαγωγή του Γερμανού στρατηγού Κράιπε, μία κορυφαία στιγμή της Αντίστασης την περίοδο της Κατοχής.

Μία ενέργεια που φυσιολογικά έβγαλε εκτός εαυτού τον Μανώλη Κεφαλογιάννη. Ένα ολίσθημα που δεν ξεχνιέται με τη συγνώμη του Γ. Κατρούγκαλου στο τέλος”

“Την τιμή και υπόληψη της οικογένεια δεν την χαραμίζουμε στο πρεστίζ της τηλεόρασης”, σχολίαζαν πηγές από το περιβάλλον του Μ. Κεφαλογιάννη.




Εξι δικογραφίες στην Βουλή – Πολίτης μήνυσε τον Πρωθυπουργό!

Έξι δικογραφίες διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον υπουργό Δικαιοσύνης Χαράλαμπο Αθανασίου, σύμφωνα με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ η πρώτη δικογραφία αφορά μήνυση πολίτη από τη Χαλκίδα κατά των Αντώνη Σαμαρά, Νίκου Δένδια και Χαράλαμπου Αθανασίου για τη συνομιλία Μπαλτάκου-Κασιδιάρη.

Με το ίδιο θέμα σχετίζεται και η δεύτερη δικογραφία που διαβιβάστηκε, έπειτα από μηνυτήρια αναφορά τεσσάρων πολιτών.

Εξάλλου, στη Βουλή διαβιβάστηκε αναφορά του επίκουρου εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος Ιωάννη Δραγάτση, με συνημμένη ποινική προκαταρκτική δικογραφία, η οποία σχηματίστηκε με αφορμή ανώνυμη καταγγελία μέλους του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους κατά του τέως υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου για την υπόθεση του Βατοπεδίου.

Επίσης, διαβιβάστηκε δικογραφία έπειτα από μηνυτήρια αναφορά πολίτη κατά των υπουργών Εξωτερικών, Περιβάλλοντος και Εθνικής Άμυνας.

Μια ακόμη δικογραφία διαβιβάστηκε έπειτα από ανώνυμη καταγγελία κατά του τέως υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη και μια ακόμη δικογραφία διαβιβάστηκε έπειτα από ανώνυμη καταγγελία, με την οποία καταγγέλλονται ο νυν υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Δένδιας και ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.




Εύσημα στον Σαμαρά για την Ελληνική Προεδρία

Οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι έδωσαν συγχαρητήρια στον Αντώνη Σαμαρά για την Ελληνική Προεδρία στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής.

Ειδικά ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Φαν Ρομπάι τόνισε στον Πρωθυπουργό ότι η Ελλάδα έκανε σπουδαία δουλειά, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην Ευρώπη και στη χώρα μας.

Κατά την παρέμβασή του, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στα βασικά επιτεύγματα της ελληνικής προεδρίας, με άξονα την εμβάθυνση της ΟΝΕ, ανάπτυξη και απασχόληση, σύνορα και μετανάστευση και θαλάσσιες πολιτικές.

Αναλυτικά το κείμενο της παρέμβασης του Αντώνη Σαμαρά για τον απολογισμό της Ελληνικής Προεδρίας

«Κατά την Ελληνική Προεδρία, ολοκληρώσαμε 67 νομοθετικά κείμενα. Συνεχίζοντας δε και μετά την διακοπή εργασιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, πετύχαμε πολιτική συναίνεση σε επίπεδο Συμβουλίου σε 15 νομοθετικά κείμενα (μεταξύ των οποίων για:

(α) το ξέπλυμα μαύρου χρήματος και την χρηματοδότηση της τρομοκρατίας

(β) την EUROPOL

(γ) την δικονομική προστασία των παιδιών σε ποινικές διαδικασίες

(δ) το 4ο σιδηροδρομικό πακέτο.

Οι επόμενες Προεδρίες θα αναλάβουν να προωθήσουν πλέον τα κείμενα αυτά. Η προσπάθειά μας ήταν όπως οι προτεραιότητές μας αντικατοπτρίζουν όλα τα θέματα που έχουν σημαντική επίπτωση στον μέσο Ευρωπαίο πολίτη:\

(1) Αντιμετώπιση των δομικών ελλειμμάτων του ευρώ, όπως ανεφάνησαν κατά την κρίση, στο πλαίσιο της εμβάθυνσης της ΟΝΕ. H υιοθέτηση του Ενιαίου Μηχανισμού Εξυγίανσης (SRM), σε συνδυασμό με τη Διακυβερνητική Συμφωνία για το Ενιαίο Ταμείο Εξυγίανσης (SRF), αποτελούν ένα σημαντικό βήμα προς την ολοκλήρωση της Τραπεζικής Ένωσης.

Ολοκληρώθηκε ένας σημαντικός αριθμός χρηματοπιστωτικών φακέλων, που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ασφάλειας και διαφάνειας του χρηματοπιστωτικού συστήματος και της υπευθυνότητας των εμπλεκομένων σε αυτό, ενώ διασφαλίζουν την σταθερότητα των χρηματοπιστωτικών αγορών και την προστασία των δικαιωμάτων των ιδιωτών επενδυτών και των καταναλωτών (Οδηγία και Κανονισμός για τις αγορές χρηματοπιστωτικών μέσων, Οδηγία για την εναρμόνιση των προμηθειών στις τραπεζικές υπηρεσίες, οι νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες για τους οργανισμούς συλλογικών επενδύσεων σε κινητές αξίες).

(2) Απασχόληση και Ανάπτυξη:

(α) η ομόφωνη έγκριση του νομοθετικού πακέτου ιδίων πόρων που διασφαλίζει την έγκαιρη και σταθερή χρηματοδότηση των ευρωπαϊκών πολιτικών στο πλαίσιο του Πολυετούς Δημοσιονομικού Πλαισίου,

(β) η συμφωνία για την χρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Θάλασσας και Αλιείας που διασφαλίζει την απρόσκοπτη χρηματοδότηση της νέας Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής της Ένωσης. Επιπλέον,

(γ) η υιοθέτηση νομοθετικών πράξεων στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης της Πρώτης και Δεύτερης Πράξης της Ενιαίας Αγοράς συμβάλλει περαιτέρω στην υλοποίηση των στόχων μας, στοχεύοντας στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας με την παροχή διευκολύνσεων αλλά και προστασίας στους πολίτες και στις επιχειρήσεις.

Ενδεικτικά αναφέρονται: (i) ο Κανονισμός για την ηλεκτρονική ταυτοποίηση και τις υπηρεσίες στις ηλεκτρονικές συναλλαγές (e-business and e-commerce),

(ii) η Οδηγία για την απόσπαση εργαζομένων (iii) η Οδηγία για την ηλεκτρονική τιμολόγηση στις δημόσιες προμήθειες και (iv) ηΟδηγία για την δημοσιοποίηση μη χρηματοοικονομικών πληροφοριών στις επιχειρήσεις (σημαντική και για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής).

Συμφωνία επιτεύχθηκε για την συμμετοχή της ΕΕ στην αύξηση του κεφαλαίου του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων, βελτιώνοντας έτσι την ικανότητά του να αυξήσει την χρηματοδότηση της οικονομίας, με έμφαση στις μικρομεσαίες επιχιερήσεις.

Ολοκληρώθηκαν, επίσης, σημαντικοί φάκελοι σε θέματα επενδύσεων, όπως το πακέτο επενδύσεων στην καινοτομία, που εισάγει μια νέα γενιά συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την διευκόλυνση έργων καινοτομίας.

Πρόοδος επιτεύχθηκε και στους τομείς των τηλεπικοινωνιών και των υποδομών με την υιοθέτηση δύο Οδηγιών (i) μιας για την μείωση του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και (ii) μιας για την ρύθμιση της ανάπτυξης υποδομών εναλλακτικών καυσίμων.

(3) Στον χώρο της διαχείρισης των συνόρων και της μετανάστευσης, που αποτελεί μεγάλη πρόκληση όχι μόνον για το νότο αλλά για ολόκληρη την ΕΕ, κατά την Προεδρία μας:

(α) αναθεωρήθηκε ο κατάλογος των τρίτων χωρών, περιλαμβανομένης της Δημοκρατίας της Μολδαβίας, οι υπήκοοι των οποίων υπόκειται στην υποχρέωση θεώρησης για την διέλευση των εξωτερικών συνόρων της Ένωσης. Σημαντικό και δύσκολο επίτευγμα υπήρξε η υιοθέτηση

(β) της Οδηγίας για τις συνθήκες εισδοχής και παραμονής των υπηκόων τρίτων χωρών στο πλαίσιο της ενδοεπιχειρησιακής μετακίνησης και

(γ) του Κανονισμού FRONTEX.

Σημαντική τομή αποτελεί η υιοθέτηση, σήμερα, των Στρατηγικών Κατευθυντήριων Γραμμών για τον νομοθετικό και επιχειρησιακό σχεδιασμό στον τομέα Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων (Post-Stockholm), για τις οποίες η Προεδρία και το Συμβούλιο εργάσθηκαν εντατικά καθόλο το εξάμηνο.

Το κείμενο αυτό εστιάζεται στην:

(α) εφαρμογή της αρχής της αλληλεγγύης στην διαχείριση θεμάτων ασύλου, συνόρων και μετανάστευσης

(β) στην διασύνδεση της μετανάστευσης με την εξωτερική πολιτική της Ένωσης (συνεργασία με τρίτες χώρες, εφαρμογή της αρχής της θετικής αιρεσιμότητας/ “more for more”),

(γ) στην εκπόνηση αποτελεσματικών πολιτικών για τις επιστροφές, την επανεισδοχή και τις θεωρήσεις και

(δ) στην συνεχή παρακολούθηση ενός αποτελεσματικού δικτύου εσωτερικής ασφάλειας.

(4) Στόχος της οριζόντιας θεματικής της Ελληνικής Προεδρίας ήταν ο επαναπροσδιορισμός και η επανεκκίνηση των θαλασσίων πολιτικών της ΕΕ, σε όλες τους τις πτυχές, περιλαμβανομένης της ασφάλειας, της ανάπτυξης και της ενέργειας.

Βασικό στοιχείο είναι η Ευρωπαϊκή Στρατηγική Θαλάσσιας Ασφάλειας, που υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων την Τρίτη και χαιρετίσθηκε σήμερα.

Είναι η πρώτη φορά που η ΕΕ αναπτύσσει μιά τέτοια ολιστική διατομεακή στρατηγική, που θα έχει ως αποτέλεσμα την καλλίτερη προστασία και προώθηση των οικονομικών συμφερόντων και των συμφερόντων ασφάλειας της ΕΕ και των κρατών-μελών της στην θάλασσα.

Συμφωνία, επίσης, επιτεύχθηκε για την Οδηγία για τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό, με ουσιαστικές και θετικές επιπτώσεις για τον τουρισμό και το περιβάλλον.

Υιοθετήθηκε δε και ο Κανονισμός για την Χρηματοδότηση των δράσεων της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Θαλάσσιας Ασφάλειας (EMSA) για τα έτη 2014-2020, διασφαλίζοντας έτσι την αναγκαία χρηματοδότηση για την συνεχή βελτίωση της προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος.

(5) Σε θεσμικό επίπεδο, η υιοθέτηση του Κανονισμού για το καθεστώς και την χρηματοδότηση των ευρωπαϊκών πολιτικών κομμάτων και ιδρυμάτων συνιστά ποιοτική αναβάθμιση της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας μέσω της ανάδειξης πραγματικά υπερεθνικών ευρωπαϊκών πολιτικών κομμάτων.

(6) Η αλληλεγγύη αποτελεί θεμελιώδη αρχή της ΕΕ και η Ελληνική Προεδρία την προώθησε σε διάφορες μορφές. Συμφωνία επιτεύχθηκε για

(α) τους νέους κανόνες για το Ευρωπαϊκό Ταμείο Αλληλεγγύης, που θα επιτρέψουν την ταχύτερη αντίδραση του Ταμείου σε περίπτωση φυσικών καταστροφών,

(β) την Απόφαση για την εφαρμογή της Ρήτρας Αλληλεγγύης, η οποία θα επιτρέψει στα κράτη μέλη και στους θεσμούς της Ένωσης να δράσουν από κοινού και να παρέχουν βοήθεια σε μεγάλες κρίσεις (τρομοκρατικής επίθεσης, ανθρωπογενούς ή φυσικής καταστροφής).

7. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην διεύρυνση (έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την Σερβία, άνοιγμα 5 κεφαλαίων με το Μαυροβούνιο, απόδοση καθεστώτος υποψήφιας χώρας στην Αλβανία), ανανεώνοντας έτσι το ενδιαφέρον της Ένωσης για αυτή την σημαντική πολιτική, ενώ επιβεβαιώνει την δέσμευση των χωρών αυτών για την εκπλήρωση των ενταξιακών κριτηρίων».




Καταδικάστηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης

Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών με την υπ’ αριθμόν 2270/2014 απόφασή του δικαίωσε για δεύτερη φορά τον πρόεδρο των «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ» Πάνο Καμμένο σε βάρος του πρώην υπουργού Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη, υποχρεώνοντας τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ και πρώην υπουργό Υγείας να καταβάλει στον Πάνο Καμμένο το ποσό των 35.000 ευρώ μετά των τόκων για συκοφαντική δυσφήμιση και εξύβριση.

Παράλληλα, του απαγορεύει να αναφέρεται στο πρόσωπο του προέδρου των «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ» χρησιμοποιώντας ψευδείς, συκοφαντικούς και εξυβριστικούς χαρακτηρισμούς.

Σε περίπτωση παραβίασης της απόφασης, κάθε φορά που ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρεται στον Πάνο Καμμένο με ψευδείς, συκοφαντικούς και εξυβριστικούς χαρακτηρισμούς θα υποχρεώνεται να του καταβάλει το ποσόν των 2.000 ευρώ.




Δαμανάκη: Θα ήθελα να παραμείνω Επίτροπος

Δεν επιθυμεί να επιστρέψει στην εσωτερική πολιτική σκηνή

Θετικά βλέπουν οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι τη Μαρία Δαμανάκη, η οποία, τον Οκτώβρη, ολοκληρώνει την πρώτη θητεία της στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η Μαρία Δαμανάκη που συναντήθηκε τις προηγούμενες ημέρες με δημοσιογράφους, έδειξε ότι είναι ικανοποιημένη από τη δουλειά της στις Βρυξέλλες.

«Για μένα η μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι που εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων η στρατηγική της ΕΕ για τη θαλάσσια ασφάλεια. Και ότι μάλιστα ολοκληρώθηκε κατά τη διάρκεια της ελληνικής προεδρίας» σημείωσε η ελληνίδα Επίτροπος.

Η κ. Δαμανάκη μόλις επέστρεψε από τις ΗΠΑ όπου είχε συνάντηση με τον αμερικανό υπουργό Εξωτερικών Τ. Κέρι, ενώ ήταν εκεί η βασική ομιλήτρια σε συνέδριο με θέμα την πολιτική των ωκεανών.

Η Επίτροπος εξέφρασε παράλληλα την επιθυμία της να παραμείνει στη θέση που έχει μέχρι σήμερα, εκτιμώντας ότι μια δεύτερη συνεχόμενη θητεία της στην Κομισιόν, θα επέτρεπε στην Ελλάδα να διεκδικήσει με αξιώσεις ένα πιο αναβαθμισμένο χαρτοφυλάκιο.

Η ίδια έχει ενημερώσει για την επιθυμία της τους κυρίους Σαμαρά και Βενιζέλο, ωστόσο παραδέχεται ότι οι κομματικοί συσχετισμοί στην κυβέρνηση ίσως να μην επιτρέψουν μια δεύτερη θητεία της στις Βρυξέλλες, παρά το πολύ σημαντικό έργο που αφήνει πίσω της ως Επίτροπος Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας.

Η Μαρία Δαμανάκη επεσήμανε ότι δεν επιθυμεί να παίξει κάποιο ρόλο στην εσωτερική πολιτική σκηνή, ενώ όταν ρωτήθηκε για τα σενάρια που την προορίζουν για την Προεδρία της Δημοκρατίας, παραδέχθηκε μεν ότι δεν την αφήνουν αδιάφορη, ωστόσο εκτιμά ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες…




«Τι κι αν ο Μιχαλολιάκος φωτογραφήθηκε με σβάστικα;»

Παναγιώταρος: Οι μουσουλμάνοι μετανάστες θέλουν να καταλάβουν την Ευρώπη

«Τι κι αν ο ηγέτης μας φωτογραφήθηκε δίπλα σε μια ναζιστική σβάστικα πριν από 40 χρόνια; Αν ρωτήσετε κάθε έναν από τους ηγέτες στην Ευρώπη τι έκαναν πριν από δεκαετίες θα μπορούσατε να βρείτε πολλές ενδιαφέρουσες ιστορίες» δήλωσε ο Ηλίας Παναγιώταρος στον Guardian, ερωτηθείς σχετικά με τις πρόσφατες φωτογραφίες-ντοκουμέντα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας και δείχνουν τον Νίκο Μιχαλολιάκο να χαιρετάει ναζιστικά μπροστά σε μια σημαία με τη σβάστικα.

Ο βρετανός αρθρογράφος Antony Loewenstein συνάντησε τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής έξω από τα γραφεία της ανακρίτριας όπου συνόδευε από τη σύζυγο του Νίκου Μιχαλολιάκου, Ελένη Ζαρούλια και όπως αναφέρει, αυτό που χαρακτήριζε τον Ηλία Παναγιώταρο ήταν η ηρεμία με την οποία απαντούσε στις ερωτήσεις του.

«Βρισκόμαστε σε άνοδο. Η υποστήριξη του κόσμου μεγαλώνει παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση έχει επιδοθεί σε μια δίωξη -100% πολιτική- εναντίον της Χρυσής Αυγής. Κάθε μέλος της Χρυσής Αυγής πιστεύει στο έθνος, την κληρονομιά, την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια», σημείωσε.

Ο Ηλίας Παναγιώταρος επαίνεσε τον Ρώσο Πρόεδρο, Βλαντιμίρ Πούτιν, και τη Ρωσία εκτιμώντας πως «σύντομα θα γίνει η ηγετική υπερδύναμη του κόσμου». «Μου άρεσε που η Μόσχα άρχισε τις παρακολουθήσεις εναντίον των ΜΚΟ. Εδώ στην Ελλάδα το 99% από αυτές θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν τη δικαιοσύνη, καθώς είναι πράκτορες της παγκοσμιοποίησης».

Σε άλλο σημείο εξαπέλυσε επίθεση στους μουσουλμάνους μετανάστες επειδή όπως είπε «είναι τζιχαντιστές και θέλουν να καταλάβουν την Ευρώπη». «Αν οι Σύριοι, Λίβυοι ή οι Ιρακινοί θέλουν να πάνε κάπου, ας πάνε στις ΗΠΑ που προκάλεσε τους πολέμους στις χώρες τους. Ας τους πάρουν οι Αμερικανοί», είπε ο Ηλίας Παναγιώταρος.




Ο Ε. Στυλιανίδης ξαναχτυπά | Η κυβέρνηση μπορούσε να δώσει λύση για τις καθαρίστριες

Κριτική για τη στάση της κυβέρνησης στην υπόθεση των καθαριστριών του ΥΠΟΙΚ, ασκεί ο Ε. Στυλιανίδης. Υποστηρίζει ότι θα είχε βρεθεί λύση, αν υπήρχε πολιτική βούληση

“Αν θέλουμε να δείξουμε την κοινωνική μας ευαισθησία, γιατί τι λέγαμε όλοι μαζί μετά τις ευρωεκλογές; Οτι τα μηνύματα είναι δύο. Ο κόσμος της Ελλάδας μας είπε ότι θα πρέπει να στραφούμε πλέον στην πραγματική οικονομία, δημιουργώντας προϋποθέσεις ρευστότητας και σε μια στοχευμένη κοινωνική πολιτική πάντοτε στη βάση των πραγματικών δυνατοτήτων της χώρας. Οταν έχεις λοιπόν, μία ετυμηγορία για μία κοινωνική και επαγγελματική ομάδα που βρίσκεται χαμηλά στην ιεραρχία, αν θέλεις να δώσεις ένα συμβολικό σήμα προς την κοινωνία ότι κατάλαβες τι σου είπε και ότι ευαισθητοποιείσαι ανθρώπινα, με σεβασμό πάντοτε στους κανόνες της δικαιοσύνης, οι καθαρίστριες είναι μία πάρα πολύ καλή ευκαιρία να δείξεις αυτόν τον συμβολισμό”, σημείωσε ο κ. Στυλιανίδης.

Ερωτηθείς για την θέση της κυβέρνησης ότι η απόφαση για τους δικαστικούς, είναι τελεσίδικη, ενώ για τις καθαρίστριες όχι, ο κ. Στυλιανίδης σημείωσε ότι αυτή η θέση είναι σωστό σημειώνοντας όμως ότι όταν υπάρχει η πολιτική βούληση, μπορεί να βρεθεί λύση.

“Από την άλλη όμως είναι βέβαιο ότι όταν υπάρχει η πολιτική βούληση μπορείς κάλλιστα και στον πρώτο βαθμό, αφού έχεις και την ετυμηγορία της δικαιοσύνης, να δώσεις λύση. Εγώ εκτιμώ λοιπόν ότι θα μπορούσε κάλλιστα στην ευαίσθητη κοινωνική ομάδα των καθαριστριών να δώσει μία απάντηση επί τόπου πολιτικά η κυβέρνηση αφού και η δικαιοσύνη στον πρώτο βαθμό συμφώνησε και θα μπορούσαμε να το κλείσουμε το θέμα εκεί. Ωφελημένοι πολιτικά θα βγαίναμε και νομίζω ότι θα δημιουργούσαμε, αν θέλετε, την αίσθηση ότι μπαίνουμε σε μία άλλη λογική”, είπε χαρακτηριστικά.

news247.gr

 




O Σταύρος Θεοδωράκης εφ’ όλης της ύλης

Για το Ιδρυτικό Συνέδριο στο Λαύριο, την ιδεολογική ταυτότητα του Ποταμιού αλλά και τις μεταρρυθμίσεις , τις εξαγωγές και τους συνοδοιπόρους του Κινήματος μίλησε την Πέμπτη το πρωί ο Σταύρος Θεοδωράκης, στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1.

Για την επιλογή του Λαυρίου ο Σταύρος Θεοδωράκης είπε:
Πρόσεξέ το, Λ-αύριο, ΑΥΡΙΟ δηλαδή. Αφαιρούμε το πρώτο γράμμα και είναι το «αύριο». Θέλαμε μια πόλη, το είχαμε πει και θέλαμε να κάνουμε το συνέδριο στη Θράκη αλλά τελικά ήταν πάρα πολλά τα έξοδα και δεν είχαμε λεφτά και δεν μπορούσαμε να το κάνουμε. Η επόμενη επιλογή μας ήταν το Λαύριο για να τονίσουμε, και ξέρεις, θέλω να το λέω και να το κάνω στην πράξη, ότι δε μ’ ενδιαφέρει το Caravel και το Hilton, δε θέλω να γίνονται όλα τα πολιτικά πράγματα στο κέντρο της Αθήνας.
Πρέπει να μιλήσουμε ουσιαστικά για μια αποκέντρωση, να δώσουμε ευκαιρίες και σε άλλες πόλεις. Το Λαύριο είναι κατευχαριστημένο βέβαια γιατί σου λέει :θα μας τιμήσουν ,και τις ταβέρνες τα βράδυ που θα μένουν τρεις μέρες εκεί και νομίζω ότι έπρεπε να το κάνουμε, σε μια περιοχή που έχει πάρα πολύ μεγάλα προβλήματα και που μπορούμε να δείξουμε ότι μπορεί και να έχει έναν άλλο δρόμο.

Για τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών
Ένα πολύ μικρό ποσοστό για ν’ αλλάξεις τη χώρα, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό για ένα κόμμα που δεν υπήρχε. Και ξέρεις, αν προσέξεις, γιατί εγώ δεν το είχα σκεφτεί αλλά μου το είπε ένας ιστορικός, μου λέει έχει ξαναγίνει κόμμα από το πουθενά; Ό,τι κόμμα υπήρξε, ας πάμε από τη μεταπολίτευση και μετά, ήταν ένα κόμμα των πολιτικών. Δηλαδή κάποιος πολιτικής έκανε μια διάσπαση ή τέλος πάντων μάζευε κάποιους πολιτικούς από άλλα κόμματα κι έκανε ένα καινούργιο κόμμα.
Το Ποτάμι είναι ένα κόμμα από το πουθενά, από τις ανάγκες της κοινωνίας χωρίς κανένα κομματικό παρελθόν, κανένα στέλεχός του δεν ήταν σε πρώτη θέση σε κάποιο άλλο κόμμα που ήρθε και με το καλημέρα ο κόσμος του είπε «έλα εδώ». 6,6%.
Δε νομίζω ότι έπαιξε ρόλο η αναγνωρισιμότητα. Με ποια έννοια το λέω. Αν έκανε ένας showman ένα κόμμα θα έπαιρνε ποσοστό σε μια δύσκολη περίοδο; Δεν είναι αυτό που ψήφισε ο κόσμος. Ψήφισε τη γνώση που έχει για το Σταύρο. Μου λένε κάποιοι μερικές φορές και δε νομίζω ότι το λένε πάντα καλοπροαίρετα «τι θέσεις έχεις; Τι ξέρεις για σένα ο κόσμος;»
Και λέω λοιπόν ότι για μένα ο κόσμος ξέρει πολύ περισσότερα απ’ όσα ξέρει για τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς. Η ατζέντα μου είναι γνωστή. Ξέρει πώς έχω συμπεριφερθεί στις γυναίκες, στις μειονότητες, στα προβλήματα. Ξέρει το συναινετικό μου λόγο.

Για το αν η πολιτική τον άλλαξε ως άνθρωπο
Όχι . Νιώθω μικρότερος. Δηλαδή τι εννοώ: Ίσως είναι η ευθύνη που νιώθω στην πλάτη μου που με κάνει λίγο να νιώθω πιο προσγειωμένος. Εάν δεις τα μηνύματα, έχουν μια κοινή συνισταμένη: «Μη μας πουλήσεις, μη μας προδώσεις».

Για το λαϊκισμό και τη μεταρρύθμιση
Το καινούργιο δεν είναι πάντα κάτι που θα πέσει απ’ τον ουρανό. Το καινούργιο είναι μια σύνθεση πολλές φορές, αλλά μία αξιόπιστη σύνθεση. Μπορεί αυτός που έχει ναυαγήσει το πλοίο να το παίζει σωτήρας; Δε γίνεται αυτό. Δηλαδή εμείς έχουμε κι ένα καινούργιο οπλοστάσιο, θα πούμε καινούργια πράγματα και θα τ’ ακούσετε και θα είναι πολύ ξεκάθαρα. Θα τα πούμε. Αλλά δεν αμφισβητούμε ότι έχουν ειπωθεί πράγματα σωστά και από τη Νέα Δημοκρατία και από το ΠΑΣΟΚ και από το ΣΥΡΙΖΑ. Ερχόμαστε λοιπόν εμείς, χωρίς κομματικό παρελθόν, χωρίς κόμπλεξ απέναντι στα άλλα μεγέθη, χωρίς να λέμε ότι το δικό μας εικόνισμα δε μας επιτρέπει να χειροκροτήσουμε μια απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ ή μια απόφαση της Νέας Δημοκρατίας και λέμε: Ελάτε εδώ παιδιά να βρούμε τη σύνθεση, την οποία την έχει βρει η Ευρώπη.
Δεν είμαι λίγο απ’ όλα, είμαι ξεκάθαρος. Είμαι απέναντι στο λαϊκισμό, είμαι απέναντι στο συντηρητικό πρόσωπο της χώρας. Αυτή τη στιγμή να σου πω μερικές σημαντικές λέξεις για μένα, την πρώτη σημαντική λέξη; Μεταρρύθμιση. Δεν τις έχουμε προχωρήσει τις μεταρρυθμίσεις. Αυτή η κυβέρνηση φάνηκε πώς τελείωσαν οι μπαταρίες της. Έκανε αυτά που ήταν αναγκαία να κάνει..

Εγώ όταν λέω μεταρρύθμιση και είμαι ξεκάθαρος, λέω για ένα εθνικό σχέδιο το οποίο δεν υπερασπίζεται ένα κόμμα, δεν υπερασπίζεται ένας πολιτικός ηγέτης αλλά πρέπει να το αποφασίσουμε. Αυτή η χώρα έχει ένα έλλειμμα, δεν πρέπει να μείνει σ’ αυτό το παρελθόν, πρέπει να προχωρήσει πολύ πιο γρήγορα.
Αντί λοιπόν οι πολιτικοί να έχουν ένα σχέδιο για το πώς θα διορθώσουν το πρόβλημα που οι ίδιοι δημιούργησαν σήκωσαν τα χέρια ψηλά και είπαν να έρθουν κάποιοι από τη Νέα Υόρκη, να έρθουν κάποιοι από τις Βρυξέλλες να μας πουν ότι πρέπει ν’ απολύσουμε τις καθαρίστριες. Ε, όχι! Έπρεπε να είχαν τη δύναμη να γίνουν και δυσάρεστοι, εγώ δε λέω ότι όλα τα μέτρα θα ήταν ευχάριστα, αλλά να εκπονήσουν ένα Εθνικό Σχέδιο Δράσης.Αυτή είναι η μεγάλη τους αδυναμία λοιπόν. Ήταν άφρονες ως προς τη δημιουργία του χρέους και φάνηκαν ανίκανοι ως προς το να προτείνουν λύσεις για τη χώρα.

Για τον …προσανατολισμό του Ποταμιού αν είναι δεξιό ή κεντρώο ή αριστερό
Είναι ένα ψεύτικο πρόβλημα. Τι λένε σήμερα οι λέξεις «Δεξιά» και «Αριστερά» στη χώρα; Εμείς είμαστε ένα προοδευτικό κίνημα που θέλει να έχει μαζί του τους φιλελεύθερους προοδευτικούς της χώρας. Η λέξη Κέντρο είναι πάρα πολύ ωραία αλλά μπορεί σε κάποιους να ηχεί ως ένας συμβιβασμός.Μιλάμε για τους προοδευτικούς φιλελεύθερους, μιλάμε για τους ανθρώπους που πιστεύουν στη δύναμη της αγοράς, αλλά με έλεγχο, με αναπτυξιακό πρόσημο η διαδικασία για τη χώρα και όχι μόνο για τις επιχειρήσεις και μιλάμε για τη μεγάλη δεξαμενή της χώρας που είναι οι Αριστεροί μεταρρυθμιστές. Ένα τμήμα από αυτούς έχει ψηφίσει το ΠΑΣΟΚ για πάρα πολλά χρόνια. Τώρα ενισχύει και το ΣΥΡΙΖΑ.Οι άνθρωποι δηλαδή που πιστεύουν ότι η Αριστερά δεν είναι τα εικονίσματα του προπερασμένου αιώνα, είναι κυρίως η αγάπη για τον άνθρωπο και ο λόγος των πολλών. Δηλαδή να μην ακούς αυτούς που φωνάζουν εντονότερα, που πάντα δεν έχουν κι αυτοί δίκιο, ν’ ακούς τους πολλούς. Αυτό είναι το πράγμα που θέλει να καλύψει το Ποτάμι, αυτές τις δυο κατηγορίες πολιτών. Που για μένα είναι βέβαια πλειοψηφικές κατηγορίες πρέπει να ξέρεις.Πρόσεξε λοιπόν τι παιχνίδι θέλουμε να παίξουμε. Θέλουμε να πούμε κάτι πολύ απλό στον κόσμο: Ότι η λύση σήμερα στη χώρα δε μπορεί να είναι ούτε το αριστερό, όπως εμφανίζεται, ούτε το δεξιό. Πρέπει να υπάρχει μια δύναμη που είναι καθαρή, που δεν έχει σχέση με προηγούμενες κυβερνητικές συνεργασίες, δεν έχει λερώσει τα χέρια του δηλαδή, το οποίο θα εγγυηθεί μια κυβερνητική σταθερότητα αύριο, θα εγγυηθεί δηλαδή ότι είτε ο ΣΥΡΙΖΑ είτε η Νέα Δημοκρατία, αυτές είναι οι δυο επιλογές εξουσίας σήμερα, μην κρυβόμαστε, δε θα είναι μόνοι τους, αλλά θα το έχουν ανάγκη. Θα το έχουν ανάγκη για να βάλουν νέους ανθρώπους στην πολιτική.

Για τις εξαγωγές
Η κυβέρνηση πανηγυρίζει ότι πάμε καλά. Πώς πάμε καλά όταν μειώθηκαν 20% οι εξαγωγές στον προηγούμενο μήνα; Τι τύχη έχει μια χώρα που δεν τρώει από το ψωμί της, που δεν πίνει από το κρασί της; Υπάρχει ξέρεις μια παλιά ρήση: Να λυπάσαι τη χώρα που φοράει υφάσματα που δεν τα έχει υφάνει. Τι τύχη έχει λοιπόν μια χώρα, μια οικονομία, όταν τον Απρίλιο είχαμε 20% μείωση των εξαγωγών;Μήπως πρέπει να πάψουμε να πανηγυρίζουμε κύριοι της κυβέρνησης; Μήπως πέρα από το να επιστρέψουμε σε κάποιους λαϊκισμούςτου παρελθόντος, σε κάποια πρόσωπα της δεκαετίας του ’90, χρειάζεται μια πολιτική εξαγωγών αυτή τη στιγμή η χώρα, ένα εθνικό σχέδιο εξαγωγών; Να εξάγουμε κάτι, να μην είμαστε η χώρα που εισάγει ακόμα και ντομάτες πια, ακόμα και καρπούζια από την Τουρκία; Αυτό είναι το πρόβλημα της χώρας λοιπόν, το πρόβλημα της χώρας είναι οι εξαγωγές.
Και όσο αυτό το πρόβλημα δε λύνεται, εμείς θα έχουμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Θα έρθει ο Αρίστος Δοξιάδης στο συνέδριο να μας πει μερικά πράγματα για την εργασία. Θα έρθουν άνθρωποι δηλαδή που έχουν δουλέψει κι έχουν βάρος στην ελληνική κοινωνία σε σχέση με τις απόψεις τους. Και όταν λέω θα έρθουν, δε θα έρθουν γιατί είναι Ποτάμι, γιατί ξέρεις, κάνουμε και το καινούργιο εμείς το οποίο κάποιοι το λοιδόρησαν και λένε: Καλά, οι φίλοι το Σταύρου είναι το Ποτάμι; Οι φίλοι του Σταύρου έρχονται στο Ποτάμι. Τι εννοώ όμως: Ότι το ένα θέμα είναι οι εθελοντές μας, είναι τα μέλη μας, είναι αυτοί που θέλουν να ταυτιστούν με το Ποτάμι.Αλλά εμείς λέμε ότι και αυτοί δεν είναι αρκετοί. Χρειαζόμαστε μια δεξαμενή σκέψης, ανθρώπους από το φιλελεύθερο χώρο, τον κεντρώο χώρο, το χώρο του ΠΑΣΟΚ, το χώρο της Αριστεράς οι οποίοι νιώθουν αυτή τη στιγμή ότι το Ποτάμι επεξεργάζεται τις θέσεις. Έχουμε δημιουργήσει λοιπόν μια Επιτροπή Διαλόγου με 100 ανθρώπους απ’ όλους τους χώρους και ενεργούς πολιτικούς αυτή τη στιγμή που έχουν τις λύσεις και θα είναι στο συνέδριο και θα μας πουν απόψεις και θα τις ακούσουμε.

Για τους αχυρανθρώπους
Συνήθως ,αν ρωτήσεις έναν ψυχίατρο θα σου πει, ότι οι άνθρωποι που επιλέγονται για αχυράνθρωποι, είναι άλλοι άνθρωποι. Δε μπορεί να είναι ο Σταύρος αχυράνθρωπος. Δεν αφήνεις αυτό που έχεις. Δηλαδή αν αύριο ο Παπαδάκης κατέβει στην πολιτική, θα κατέβει επειδή του τη βάρεσε., Υπάρχει κάποιος να σ’ εξαγοράσει εσένα αυτή τη στιγμή; Δηλαδή να σου πει ότι «κοίτα να δεις, θα σου δίνω 10.000 το μήνα να κατέβεις Βουλευτής ή να κατέβεις Υπουργός ή να κατέβεις Περιφερειάρχης; Θα είναι αστείο.
Οι άνθρωποι που επιλέγονται γι’ αχυράνθρωποι είναι άνθρωποι που λίγο κουτσαίνουν στη ζωή, δηλαδή που δεν τα καταφέρνουν πολύ και τον φουσκώνουν, τον φουσκώνουν και τον βάζουν μπροστά.

Για τις σημαντικές παρουσίες στο ιδρυτικό συνέδριο του Ποταμιού
Εμείς θέλουμε τη γνώση κάποιων ανθρώπων που νιώθουμε ότι έχουμε μια συγγένεια στην πολιτική. Και νιώθουμε ότι έχουμε συγγενείς και στην Αριστερά και στη Δεξιά. Θέλουμε τη γνώση τους λοιπόν. Και είναι μια καλή ευκαιρία όταν διαλύονται κάποιοι χώροι, οι άνθρωποι αυτοί να μη χάνονται, να είναι παρόντες. Να σου λένε πράγματα, να σε βελτιώνουν, να σε οδηγούν σε κάποιες αποφάσεις.

Για τους Δημάρχους Καμίνη-Μπουτάρη
Είναι οι προνομιακοί συνομιλητές μας. Ο Μπουτάρης κι ο Καμίνης, έκαναν αυτό που κάνει το Ποτάμι σήμερα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.Δεν είναι Ποτάμι. Εμείς δε θέλουμε να είναι Ποτάμι, αυτό που θέλουμε όμως είναι να συνομιλούν μαζί μας και να βρίσκουν μαζί κοινές λύσεις για τη χώρα. Τόσο ο Μπουτάρης όσο και ο Καμίνης, έχουν διάθεση να το κάνουν. Από την πρώτη στιγμή μιλάμε μαζί τους κι όταν τους είπα ότι κάνουμε το συνέδριο είπαν «θα είμαστε εκεί να συνεισφέρουμε σ’ αυτή τη συζήτηση».Δεν είναι μέλη στο Ποτάμι και δε θέλουμε να είναι μέλη στο Ποτάμι. Γιατί έχουμε μια καινούργια πλατφόρμα πολιτική που λέει ότι τα κόμματα δεν πρέπει να παίρνουν τις προσωπικότητες και να τους βάζουν σε κάποιες διαδικασίες να είναι μέλη. Αλλά όμως είναι μέσα στη δεξαμενή σκέψης του Ποταμιού. Θα μετέχουν στις συζητήσεις. Δηλαδή δεν έρχονται για να χαιρετίσουν, επειδή το συνέδριο είναι κοντά στην πόλη τους και λέει ο Καμίνης θα κάνω μια λοξοδρόμηση να περάσω.




“Βραχυκύκλωμα” στις σχέσεις Σόφιας – Βρυξελλών για τον αγωγό “South Stream”

Στην κλιμάκωση της έντασης στη “γραμμή Σόφιας – Βρυξελλών” με αφορμή τα γνωστά προβλήματα στην κατασκευή του αγωγού “South Stream” αλλά και την υπερτροφική ανάπτυξη του τομέα των Ανανεώσιμων Ενεργειακών Πηγών (ΑΕΠ) «που αποδείχτηκε πραγματική πέτρα στο λαιμό της Εθνικής Επιχείρησης Ηλεκτρισμού (ΕΕΗ), η οποία είναι υποχρεωμένη να αγοράζει το “πράσινο ρεύμα” σε εξωφρενικές τιμές» εστιάζουν δημοσιεύματα του βουλγαρικού Τύπου.

Ο κεντρικός Τύπος δημοσιεύει τα βασικά σημεία της επιστολής, μέσω της οποίας η βουλγαρική κυβέρνηση διαβεβαίωσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ότι δεν υπάρχουν παραβιάσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας στη διαδικασία ανάθεσης/αναδοχής της κατασκευής του βουλγαρικού τμήματος του αγωγού “South Stream”.

Στην επιστολή, η οποία απεστάλη χθες στις Βρυξέλλες, αναφέρεται ότι με την υπογεγραμμένη το 2008 διακυβερνητική συμφωνία για τον αγωγό δεν παραχωρούνται αποκλειστικά δικαιώματα, ούτε έχει γίνει παραχώρηση του Δημοσίου ή κάποια δημόσια ανάθεση στη μεικτή εταιρία “South Stream Bulgaria” SA να χρηματοδοτεί, να κατασκευάζει και να εκμεταλλεύεται τον αγωγό.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της ημερήσιας εφημερίδας «24 Ώρες», στην επιστολή που αποτελεί απάντηση της βουλγαρικής κυβέρνησης στο ερωτηματολόγιο δια του οποίου άρχισε πρόσφατα η ποινική διαδικασία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εναντίον της Σόφιας για το “South Stream” αναφέρεται επίσης, ότι η κυβέρνηση δεν διαπίστωσε παραβάσεις της νομοθεσίας της ΕΕ αναφορικά με την ίση αντιμετώπιση των εταίρων και τις διαφάνειες στις συναλλαγές της μεικτής βουλγαρο-ρωσικής εταιρίας (όπως υποστηρίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εκ μέρους της).

«Από τη θέση που ενέκρινε η κυβέρνηση, προκύπτει ότι η Βουλγαρία δεν έχει πρόθεση να αλλάξει τις παραμέτρους του σχεδίου παρά την απειλή να αρχίσει ποινική διαδικασία και να υποβληθούν μεγάλα πρόστιμα στη χώρα», σχολιάζει η εφημερίδα.




«Καμπάνα» 35.000 ευρώ στον Άδωνι Γεωργιάδη

Καταδικάστηκε για συκοφαντική δυσφήμιση σε βάρος του Πάνου Καμμένου…

Ένα ακόμη επεισόδιο προστέθηκε στο… σήριαλ της κόντρας μεταξύ του προέδρου των ΑΝ.ΕΛ Πάνου Καμμένου και του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ, Άδωνι Γεωργιάδη.

Κερδισμένος αυτή τη φορά ήταν -όπως λέει και σε ανακοίνωση του κόμματος του- ο Πάνος Καμμένος, αφού το δικαστήριο τον δικαίωσε καταδικάζοντας τον Άδωνι Γεωργιάδη για συκοφαντική δυσφήμιση.

Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών με την υπ’ αριθμόν 2270/2014 απόφασή του υποχρεώνει τον Άδωνι Γεωργιάδη να καταβάλει στον Πάνο Καμμένο το ποσό των 35.000 ευρώ μετά των τόκων για συκοφαντική δυσφήμιση και εξύβριση.

Παράλληλα, του απαγορεύει να αναφέρεται στο πρόσωπο του κ.Καμμένου χρησιμοποιώντας «ψευδείς, συκοφαντικούς και εξυβριστικούς χαρακτηρισμούς». Σε περίπτωση παραβίασης της απόφασης ο Άδωνης Γεωργιάδης θα υποχρεώνεται να του καταβάλει το ποσό των 2.000 ευρώ. Μάλιστα, οι ΑΝΕΛ κάνουν λόγο για «δεύτερη δικαστική απόφαση που δικαιώνει τον κ.Καμμένο έναντι του κ.Γεωργιάδη».

Η αντιπαράθεση αφορά σε δύο δημόσιες τοποθετήσεις του βουλευτή της ΝΔ.
Η πρώτη στις 31 Ιανουαρίου 2013, όταν στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, ο κ. Γεωργιάδης απευθυνόμενος στη βουλευτή την ΑΝ.ΕΛ. Ραχήλ Μακρή είπε: «Όσο για τον αρχηγό σας που πήγε στο δικαστήριο και ζητούσε γονυπετώς συγνώμη από τον Αντρίκο Παπανδρέου δεν είχατε να πείτε ούτε μία κουβέντα. Να μάθει λοιπόν ο κόσμος ότι ο Πάνος Καμμένος στα πρακτικά της δίκης που έχουν δημοσιευτεί πήγε στο δικαστήριο και ζητούσε συγνώμη τονίζοντας ότι δεν είχε σκοπό να θίξει την τιμή και την υπόληψή του. Τέτοιοι είστε, καλοί για συνομωσίες, μηδέν για πολιτική».

Το δικαστήριο αναφέρει πως σύμφωνα με τα πρακτικά της δίκης, ο κ.Καμμένος δεν ζήτησε συγνώμη από τον κ.Πανανδρεου αλλά «πως δεν είχε πρόθεση καταφρονήσεως του προσώπου του τελευταίου».

Η δεύτερη αναφορά του πρώην υπουργού Υγείας για τον πρόεδρο των ΑΝ.ΕΛ. καταγράφηκε στις 8 Φεβρουαρίου του 2013 σε εκπομπή του MEGA. Ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε «Επί υφυπουργού Καμμένου υπάρχει και ισχύει η επίταξη στους ναυτεργάτες και πηγαίνει ο Καμμένος στο λιμάνι και τους λέει: η επίταξη είναι χουντικό μέτρο».

Το δικαστήριο δέχτηκε πως το μέτρο της επίταξης δεν ίσχυε , ούτε ίσχυσε επί υφυπουργίας Καμμένου ‘«κάτι που γνώριζε ο εναγόμενος ως -τότε- υπουργός Ναυτιλίας».




Μιά ευχάριστη επίσκεψη από την Πολωνία στην Δήμητρα Τσανάκα

Μια ευχάριστη επίσκεψη ήταν αυτή που δέχθηκε η νέα Δήμαρχος Καβάλας, Δήμητρα Τσανάκα το πρωί της Πέμπτης. Ομάδα Πολωνών, με επικεφαλής τον Πατέρα Γεώργιο, βρέθηκε στο γραφείο της νέας Δημάρχου, προκειμένου να της μεταφέρει πρόσκληση του Δημάρχου, της πολωνικής πόλης Bielsk Podlaskiμε το σκεπτικό της αναζήτησης των προϋποθέσεων και των δυνατοτήτων αδελφοποίησης των δύο πόλεων.

Η κ. Τσανάκα, δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένη από την εν λόγω πρωτοβουλία, δεσμεύθηκε σε μια εποικοδομητική συνέχεια και συνεχάρη τις νεαρές κοπέλες που συνόδευσαν το έγγραφο αίτημα της αδελφοποίησης με μουσική και τραγούδι, που περιελάμβανε και ελληνικό στοίχο!

Εμφάνιση Δ. ΤΣΑΝΑΚΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΟΛΩΝΙΑΣ.JPG

Εμφάνιση Δ. ΤΣΑΝΑΚΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΟΛΩΝΙΑΣ 2.JPG

Εμφάνιση Δ. ΤΣΑΝΑΚΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΟΛΩΝΙΑΣ 1.JPG




«Ερώτηση σε Υπουργό για την Παράνομη Εισαγωγή Εμπορευμάτων από τα Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα»

Ο Βουλευτής Καβάλας κ. Ιωάννης Πασχαλίδης  κατέθεσε την παρακάτω ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Γκίκα Χαρδούβελη:

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ:

Υπουργό Οικονομικών, κ. Γκίκα Χαρδούβελη

ΘΕΜΑ: «Άμεση λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος της παράνομης εισαγωγής εμπορευμάτων από τα ελληνο-βουλγαρικά σύνορα»

Τη στιγμή που η χώρα μας αγωνίζεται καθημερινά, για να καταφέρει να σταθεί ξανά στα πόδια της και να ορθοποδήσει, κάποιοι καπηλεύονται τους κόπους των συμπολιτών μας και θέτουν σε κίνδυνο την οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Το γεγονός ότι δεν έχουν γίνει ακόμη όλες οι κατάλληλες ενέργειες, προς αντιμετώπιση του προβλήματος της λαθραίας εισαγωγής εμπορευμάτων και πάσης φύσεως άλλων υλικών από τα ελληνο-βουλγαρικά σύνορα, πλήττει την οικονομία μας αφόρητα. Σε καθημερινή βάση εισέρχονται στη χώρα μας φορτηγά οχήματα με υλικά κάθε είδους και εμπορεύματα, χωρίς όμως τα απαραίτητα δικαιολογητικά και χωρίς να καταβάλλονται οι προβλεπόμενοι φόροι και στις δύο χώρες.

Η παράνομη εισαγωγή των εμπορευμάτων, γίνεται με την ανοχή των αρχών της Βουλγαρίας, η οικονομία της οποίας, αν και με παράνομο τρόπο, ενισχύεται, τη στιγμή που η οικονομία της χώρας μας ζημιώνεται καθημερινά.

Το Συντονιστικό Όργανο των Παραγωγικών Διαδικασιών και Επιχειρηματικών Φορέων Ελλάδος, έχει προχωρήσει ήδη σε ενημέρωση των αρμόδιων οικονομικών φορέων της χώρας και έχει υποβάλλει αναλυτική έκθεση των τρόπων λαθραίας εισαγωγής των προϊόντων από τα ελληνο-βουλγαρικά σύνορα, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να ενημερώσει και να αφυπνίσει τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, ώστε να λάβουν μέτρα.

Η κατάσταση, όπως έχει διαμορφωθεί στα ελληνο-βουλγαρικά σύνορα, επιτάσσει την άμεση λήψη μέτρων για την πάταξη του λαθρεμπορίου. Έχουν προταθεί τα εξής μέτρα:

  1. 24ωρος καθημερινός έλεγχος των εισερχόμενων φορτίων στις  εισόδους των ελληνοβουλγαρικών συνόρων
  2. καθορισμός τέλους διοδίων στα εισερχόμενα μεταφορικά μέσα.
  3. τοποθέτηση διατάξεων γεφυροπλάστιγγας και ραμπών ελέγχου.
  4. εξοπλισμός καταγραφής πινακίδων κυκλοφορίας οχημάτων μεταφοράς προϊόντων.
  5. εξοπλισμός για σκανάρισμα τιμολογίων.
  6. δημιουργία κλιμακίων ελέγχου.
  7. τοποθέτηση νέων ανέργων αδιάβλητων Ελλήνων οικονομολόγων με συνεχή εναλλαγή τους, οι οποίοι σε συνεργασία με το ΣΔΟΕ θα πατάξουν την παρανομία.
  8. καθορισμός μπόνους σε υπαλλήλους με τον καταλογισμό οικονομικών παραβάσεων.
  9. καθορισμός προστίμων σε οδηγούς και εξέταση δυνατότητας κατάσχεσης των μεταφορικών μέσων.
  10. κατάσχεση και καταστροφή των παρανόμως διακινούμενων προϊόντων.
  11. δημιουργία γραμμής καταγγελιών Hotline.

 

Είναι άμεση ανάγκη να αντιδράσει το ελληνικό κράτος, ώστε να καταφέρει να διασώσει την ελληνική παραγωγική βιομηχανία, για την οποία ελλοχεύει ο κίνδυνος να μην καταφέρει να επιβιώσει εξαιτίας του αθέμιτου ανταγωνισμού που βιώνει. Η αιματηρή προσπάθεια που καταβάλει ο ελληνικός λαός να ανταπεξέλθει στην κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, επιβάλει το κράτος να είναι σε συνεχή επαγρύπνηση και να παλεύει να δώσει λύση σε κάθε πρόβλημα που έρχεται στο φως.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός

 

Σε τι ενέργειες προτίθεστε να προβείτε για τη βέλτιστη και τάχιστη αντιμετώπιση του εν λόγω προβλήματος;




Σημεία από τις θέσεις του νέου Περιφερειάρχη Γιώργου Παυλίδη για την προγραμματική περίοδο και το ΠΕΠ-ΑΜΘ 2014-2020

Κατά τη χθεσινή(25/6/2014) ενημερωτική συνάντηση που έλαβε χώρα στην Κομοτηνή, με παρουσία των νυν αλλά και των νεοεκλεγέντων Δημάρχων της Περιφέρειας για την πορεία κατάρτισης του Περιφερειακού Επιχειρησιακού προγράμματος (ΠΕΠ) Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης (ΑΜ-Θ)2014-2020, ο νέος Περιφερειάρχης κ. Γιώργος Παυλίδης ενδεικτικά τοποθετήθηκε  στα εξής σημεία:

1)      Το πρόγραμμα ΠΕΠ-ΑΜΘ τα προηγούμενα χρόνια παρουσίασε κοινότυπο συντηρητισμό, με αποτέλεσμα τη διαπιστωμένη πλέον αναδιαρθρωτική-αναπτυξιακή αδράνεια στην Περιφέρεια και τη διαρκή πτώση του εγχώριου ΑΕΠ.

2)      Κατέθεσε, προ 15νθημέρου ολοκληρωμένη πρόταση στη Διαχ/κή Αρχή και στην Ομάδα Εργασίας για να περιληφθεί στον πυρήνα της νέας αναπτυξιακής στρατηγικής του ΠΕΠ-ΑΜΘ ως νέος πυλώνας ο τουρισμός, σε όλες του τις μορφές. Στόχος να καταστεί η  Περιφέρεια τουριστικός προορισμός αριστείας (ως δέσμη επιμέρους διακριτών προορισμών), με ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα και στοιχεία έδρασης το άθικτο περιβάλλον και τον πολιτισμό και με ενεργοποίηση πολυεπίπεδης, πολυτομεακής και πολλών κατηγοριών χρηματοδότηση.

3)      Ανέφερε ότι σταθερή θέση και γνώμονας των εντάξεων νέων έργων προσδιορίζεται η καθαρή συνεισφορά στην αύξηση της εγχώριας προστιθέμενης αξίας, η καταπολέμηση της ανεργίας και η αναπτυξιακή-κοινωνική αναγκαιότητά τους.

Δήλωσε ότι «Δεν μπορούμε να εντάσσουμε έργα σ’ αυτήν, την κρίσιμη οικονομικά περίοδο, που θα κάνουν απόσβεση μετά από 100-200 χρόνια, αλλά επιβάλλεται να στοχεύουμε σε έργα άμεσης απόδοσης και ωφέλειας για την κοινωνία. Οι πόροι είναι πεπερασμένοι και το κάθε ευρώ πρέπει να είναι αποδοτικό άμεσα».

Επεσήμανε ότι  πολυδάπανες μελέτες που εξελίσσονται ειδικά στην προσπελασιμότητα (οδοποιία, σιδ. συνδέσεις κλπ) εντάχθηκαν χωρίς συγκροτημένη πρόβλεψη πόρων, τα δε μεγέθη των αντίστοιχων διατεθειμένων  πόρων των προγραμμάτων (ΠΕΠ- τομεακών κλπ.)είναι πολύ μικρότερα, υποπολλαπλάσια των εκτιμώμενων προϋπολογισμών των μελετών.

4)      Επίσης, ότι αποτελεί σταθερή επιδίωξη η αξιοποίηση και η αναπτυξιακή συνέργεια του ΠΕΠ με κάθε τομεακό διασυνοριακό ή άλλο πρόγραμμα, στη λογική της μεγιστοποίησης των πόρων και της συμπληρωματικότητας των προγραμμάτων.

5)      Ζήτησε τέλος, τεχνοκρατικές πρόνοιες από τους υπηρεσιακούς παράγοντες για την αντιμετώπιση των οξύτατων προβλημάτων της καθημερινότητας και της κοινωνικής αλληλεγγύης και με πόρους του νέου ΠΕΠ.




«Η κατάρρευση της μεσαίας τάξης απειλεί τη Δημοκρατία»

Σαμαράς: Οι μεταρρυθμίσεις δεν είναι συμφορά, αλλά σωτηρία

Την ανάγκη ανάληψης δράσεων για την υπεράσπιση των μεσαίων τάξεων επισήμανε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σε εκδήλωση της Αμερικανοεβραϊκής Επιτροπής (Αmerican Jewish Committee). «Πρέπει να δράσουμε μαζί για να υπερασπίσουμε τις μεσαίες τάξεις των κοινωνιών μας», είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

Και πρόσθεσε: «Από τον Αριστοτέλη ως τον Ντιντερό και τον Μαξ Βέμπερ, υπάρχει γενική συμφωνία ότι μια ισχυρή μεσαία τάξη είναι η σταθερή βάση ενός δημοκρατικού πολιτεύματος. Δεν μπορούμε να αφήσουμε τις μεσαίες τάξεις των κοινωνιών μας να σαρωθούν. Δεν μπορούμε να είμαστε καν αδιάφοροι όταν αυτό συμβαίνει στους γείτονές μας. Γιατί όταν οι μεσαίες τάξεις καταρρέουν, τα θεμέλια της Δημοκρατίας υπονομεύονται. Κι αυτό μπορεί, όχι μόνο να είναι ολέθριο για μια δημοκρατία, αλλά και πολύ “μεταδοτικό” και προς όλες τις άλλες.»

Ο κ. Σαμαράς υπογράμμισε ότι η Δημοκρατία δεν είναι το θερμοκήπιο της φτωχοποίησης, αλλά το εφαλτήριο της ανάπτυξης και της ευημερίας και υπογράμμισε λέγοντας ότι οι μεταρρυθμίσεις κρατάνε τη Δημοκρατία ζωντανή και την οικονομία λειτουργική.

«Οι μεταρρυθμίσεις δεν είναι συμφορά για το λαό, αλλά σωτηρία για την κοινωνία. Τέσσερις λέξεις συνοψίζουν, λοιπόν, την ατζέντα μας για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε στο μέλλον: Ελευθερία, Δικαιοσύνη, Κοινωνική συνοχή και μεταρρυθμίσεις που φέρνουν ανάπτυξη».




Άμεση ανάγκη εκτίμησης των ζημιών και αποζημίωσης των παραγωγών που επλήγησαν από πρόσφατη χαλαζόπτωση στους νομούς Καβάλας και Δράμας

Στις 15/06/2014 σημειώθηκε έντονη χαλαζόπτωση στους νομούς Δράμας και Καβάλας, η οποία προκάλεσε μεγάλες ζημιές με σοβαρές επιπτώσεις στην ποιότητα και την τελική παραγόμενη ποσότητα των καλλιεργητών των δύο νομών. Οι σημιωθείσες ζημίες αφορούν  κυρίως καλλιέργειες από βαμβάκι, σιτάρι, ρόδια (πάνω στην ανθοφορία), ηλίανθο και καλαμπόκι, στις περιοχές  των  Δήμων  Προσοτσάνης και  Δοξάτου, ενώ οι πληγείσες καλλιέργειες ξεπερνούν τα 18.000 στρέμματα σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις τους ΕΛΓΑ.

Το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο έχουν βρεθεί οι παραγωγοί, που είναι αποτέλεσμα της φοροεπιδρομής και της μνημονιακής πολιτικής της κυβέρνησηςκαι των χαμηλών τιμών του παραγωγού καθιστούν, περισσότερο από ποτέ, επιτακτική την ανάγκη της άμεσης καταγραφής των ζημιών, εκτίμησης και έγκαιρης και δίκαιης αποζημίωσης των αγροτών, ως ελάχιστη ένδειξη αξιοπιστίας και ανταπόκρισης  του κράτους για την κάλυψη στοιχειωδών αναγκών που σχετίζονται με την προστασία και υποστήριξη της αγροτικής παραγωγής.

Επίσης, με αφορμή τις πρόσφατες ζημιές από τη χαλαζόπτωση, επανέρχεται το ζήτημα που αφορά τις προδιαγραφές για την εγκατάσταση συστημάτων αντιχαλαζιακής προστασίας (δίχτυα) προκειμένου οι αντίστοιχες δαπάνες να είναι επιλέξιμες ενίσχυσης από τα  προγράμματα ενεργητικής προστασίας του ΕΛΓΑ, καθώς οι εκτεταμένες καταστροφές από έντονες βροχοπτώσεις και χαλαζοπτώσεις είναι ένα εξαιρετικά συχνό φαινόμενο για τους παραγωγούς των περιοχών της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1.    Προτίθεται το Υπουργείο να λάβει άμεσα όλα τα απαιτούμενα μέτρα προκειμένου να     εκτιμηθούν έγκαιρα οι ζημιές από την πρόσφατη χαλαζόπτωση (15/06/2014) σε Καβάλα και Δράμα και να προχωρήσει άμεσα η αποζημίωση των παραγωγών;

2.    Ποιες πρωτοβουλίες προτίθεται να πάρει το Υπουργείο ώστε να μην καθυστερήσουν οι αποζημιώσεις των παραγωγών εξαιτίας των καθυστερήσεων στο σύστημα δηλώσεων για το ΟΣΔΕ 2014;

3.    Προτίθεται το Υπουργείο να επανεξετάσει και να διευκολύνει την  ένταξη στο πρόγραμμα ενεργητικής προστασίας (αντιχαλαζιακή προστασία με δίχτυα) των καλλιεργειών της περιοχής  ώστε να μπορούν να ενταχθούν οι παραγωγοί σε αυτό και να μην μένουν ουσιαστικά ακάλυπτοι απέναντι σε ακραία καιρικά φαινόμενα όπως η χαλαζόπτωση;

Ο ερωτών βουλευτής

Χρήστος Καραγιαννίδης




Δεν απαντά σε ερωτήσεις της Χρυσής Αυγής ο Δένδιας

Επικαλείται το γεγονός ότι εκκρεμεί η ποινική υπόθεση

Την πάγια πρακτική, που ακολούθησε από τη θέση του υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, ακολουθεί και από τη θέση του υπουργού Ανάπτυξης, ο Νίκος Δένδιας. Με έγγραφό του, που διαβιβάστηκε στη Βουλή, δηλώνει αδυναμία να απαντήσει εγγράφως σε θέματα, που θέτει η Χρυσή Αυγή μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, διότι το αντίθετο θα ερχόταν σε αντίθεση με τα συνταγματικά και κοινοβουλευτικά θέσμια.

Το έγγραφο διαβιβάστηκε από τον υπουργό Ανάπτυξης ύστερα από ερώτηση που είχε καταθέσει η βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ελένη Ζαρούλια, αναφορικά με την αξιοποίηση του Ελληνικού.

«Σε απάντηση της ερώτησης που κατέθεσε η Βουλευτής κα Ελένη Ζαρούλια, σας γνωρίζουμε ότι κατόπιν της άσκησης ποινικής δίωξης για διεύθυνση και ένταξη σε εγκληματική οργάνωση (άρθρο 187 Π.Κ.) σε βάρος πλειάδας στελεχών του κόμματος “Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή” και της διαταχθείσας προσωρινής κράτησης, μεταξύ άλλων, του γενικού γραμματέα και πέντε ακόμη βουλευτών αυτού ως επικίνδυνων για την τέλεση νέων εγκλημάτων (άρθρο 282 Κ.Π.Δ.), ευρισκόμαστε σε αδυναμία να υπεισέλθουμε σε θέματα τιθέμενα δια μέσων κοινοβουλευτικού ελέγχου υποβαλλόμενων από βουλευτές της ομώνυμης κοινοβουλευτικής ομάδας, καθόσον η διεκπεραίωσή τους ενόσω εκκρεμεί η ποινική υπόθεση και αυτοί παραμένουν στην εν λόγω ομάδα και κόμμα, θα ερχόταν σε αντίθεση με τα συνταγματικά και κοινοβουλευτικά θέσμια», αναφέρει στο έγγραφό του ο κ. Δένδιας, το οποίο διαβιβάστηκε με ημερομηνία 24 Ιουνίου 2014.

Στη βουλευτή έχει, πάντως, απαντήσει εγγράφως ο υπουργός Εσωτερικών, Αργύρης Ντινόπουλος, για να επισημάνει ωστόσο στην κ. Ζαρούλια ότι τα διαλαμβανόμενα στην ερώτησή της δεν εμπίπτουν στο πεδίο αρμοδιοτήτων του υπουργείου Εσωτερικών. Ο δε υπουργός Περιβάλλοντος, Γιάννης Μανιάτης, διαβιβάζει στη βουλευτή έγγραφο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου και Περιβάλλοντος Αθήνας, το οποίο αναφέρεται στις διατάξεις του σχεδίου νόμου, που αφορούν στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού και έγγραφο της Ειδικής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος του υπουργείου από το οποίο προκύπτει ότι δεν έχει υποβληθεί αίτημα περιβαλλοντικής αξιολόγησης σχετικά με την αξιοποίηση του Ελληνικού.




Αφορολόγητο ελευθέρων επαγγεμαλτιών

O Βουλευτής Ν.Δ. Δράμας κ. Κυριαζίδης Δημήτριος κατέθεσε ερώτηση η οποία απευθύνεται στον Υπουργό Οικονομικών σχετικά με την ανάγκη άμεσης θέσπισης Αφορολόγητου ορίου στους ελεύθερους επαγγελματίες κ.ά. πριν την εκκαθάριση των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος.

Συγκεκριμένα ο κ. Κυριαζίδης στην ερώτησή του, η οποία συνυπογράφτηκε από άλλους δεκατέσσερις (14) συναδέλφους του Βουλευτές, κάνει λόγο για το οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πλειοψηφία των φορολογουμένων και ειδικά των επαγγελματιών οι οποίοι ξεπερνούν τη φοροδοτική τους ικανότητα λόγω της υπερφορολόγησής τους. Το γεγονός αυτό όπως αναφέρει ο κ. Κυριαζίδης ενισχύεται από τη μη κατάργηση του αφορολόγητου ορίου το οποίο όμως διατηρείται για τους μισθωτούς και συνταξιούχου με αποτέλεσμα οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι επιτηδευματίες κι οι έμποροι να περιέρχονται σε δυσμενή οικονομική κατάσταση.

Για το λόγο αυτό ο Βουλευτής απευθυνόμενος στον αρμόδιο Υπουργό ερωτά:

1) Αν σκοπεύει ο Υπουργός Οικονομικών – στο πλαίσιο του κυβερνητικού σχεδιασμού – να προχωρήσει σε συγκεκριμένες άμεσες κινήσεις μείωσης της φορολογικής επιβάρυνσης των πολιτών;

2)Αν θεωρεί ότι υπάρχει η δημοσιονομική δυνατότητα και ο απαιτούμενος χρόνος, ώστε πριν την εκκαθάριση των φετινών φορολογικών δηλώσεων εισοδήματος, με παράταση ως το τέλος Ιουλίου 2014, τουλάχιστον να θεσπιστεί αφορολόγητο όριο στους ελεύθερους επαγγελματίες, επιτηδευματίες και εμπόρους;




«Δεν πρόκειται να καταργήσω την αξιολόγηση»

Λοβέρδος: Όλα τα διοικητικά ιδρύματα πρέπει να κλείνουν μόνο σε πόλεμο

«Η αξιολόγηση είναι πολιτική νομοθετημένη, είναι τρέχουσα, διευρύνεται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης από το Σεπτέμβριο. Αξιολογούνται τα στελέχη της εκπαίδευσης και μετά πάμε στους καθηγητές και τους δασκάλους», τόνισε την Πέμπτη ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, διευκρινίζοντας πως «δεν πρόκειται να καταργήσω την αξιολόγηση».

Μιλώντας στον Σκάι ανέφερε ακόμη πως «υπάρχει καταγγελία από την ΟΛΜΕ ενός κακού συστήματος, χωρίς να το αντιπρόταση. ‘Κατάργησέ το και να κάνουμε συζήτηση’ μού είπαν. Δεν θα το κάνω».

«Είναι διαδικασία που θα προχωρήσει. Πολλοί εκπαιδευτικοί επιδιώκουν την αξιολόγησή τους και την εφαρμογή του νόμου», εξήγησε.

Ως προς τις διαθεσιμότητες, τόνισε ότι η απόφαση ήταν ενέργεια του πρωθυπουργού και του αντιπρόεδρου της κυβέρνησης και δεν μπορεί να την καθυστερήσει.

«Στις 5 με 10 Αυγούστου θα υπάρχει η αξιολόγηση των οργανογραμμάτων των διοικητικών υπαλλήλων των οχτώ ΑΕΙ» ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός Παιδείας. Πρόσθεσε ωστόσο, ότι τα πανεπιστήμια έχουν προβλήματα λόγω ανυπαρξίας διοικητικού προσώπου.

Για τις καταλήψεις σε σχολές ο κ. Λοβέρδος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «όλα τα διοικητικά ιδρύματα πρέπει να κλείνουν μόνο σε πόλεμο, δεν έχει κανείς δικαίωμα να κάνει κάτι τέτοιο», ωστόσο διευκρίνισε ότι δεν θα λάβει αστυνομικά μέτρα, καθώς «δεν θέλω να γενικεύσω την ένταση. Καταδικάζω ότι κάποιοι κλείνουν τα ιδρύματα», σημείωσε.




«Φρένο» στα αποτεφρωτήρια νεκρών

Δεν πέρασε η τροπολογία του ΣΥΡΙΖΑ

Δεν συμπεριλήφθηκε τελικά στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής για τη χωροταξική και πολεοδομική μεταρρύθμιση η τροπολογία που υπέβαλε ο ΣΥΡΙΖΑ και προέβλεπε τη χωροθέτηση Κέντρων Αποτέφρωσης Νεκρών.

Σε κοινή παρέμβασή τους χθες για το θέμα οι δήμαρχοι Αθηνών και Θεσσαλονίκης έκαναν λόγο για «αόρατες δυνάμεις» που εμποδίζουν την προσαρμογή της χώρας μας στη διεθνή πραγματικότητα αλλά και τον σεβασμό των επιλογών του κάθε πολίτη, τονίζοντας πως «η Ελλάδα δεν πρέπει να παραμένει ουραγός σε στοιχειώδη ζητήματα δικαιωμάτων».




«Ώρα να βάλουμε τους καταλληλότερους στο Δημόσιο»

Χριστοφιλοπούλου: Δεν είναι απαραίτητα ικανός κάποιος με πτυχίο ή έτη εμπειρίας

«Ήρθε η ώρα να βάλουμε τους καταλληλότερους στο Δημόσιο», τόνισε την Πέμπτη η υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Εύη Χριστοφιλοπούλου, αναφερόμενη στο νομοσχέδιο για την επιλογή προϊσταμένων στη δημόσια διοίκηση.

«Δεν είναι απαραίτητα ικανός κάποιος που έχει ένα πτυχίο ή έτη εμπειρίας σε θέσεις ευθύνης, η συγκεκριμένη νομοθεσία αποτελεί μία τομή, μας πάει ένα βήμα πιο μπροστά, πρόκειται για μία διαδικασία που είναι εξολοκλήρου εποπτευόμενη από το ΑΣΕΠ», τόνισε μιλώντας στον Σκάι.

Αναφορικά με το θέμα των διοικητικών υπαλλήλων, στα πανεπιστήμια η υφυπουργός Παιδείας, σημείωσε πως δεν υπάρχει κανένα θέμα συνεργασίας με το υπουργείο Παιδείας, χαρακτηρίζοντας ωστόσο απόλυτα ανεύθυνη την στάση των διοικητικών υπαλλήλων.




«Αν δεν καταφέρω να ρίξω τις τιμές, απέτυχα»

Γιακουμάτος: Έχω στρατηγική για την καταπολέμηση της ακρίβειας

«Έχω στρατηγική για την καταπολέμηση της ακρίβειας. Ξέρω ποια αλυσίδα πρέπει να σπάσει. Εάν δεν καταφέρω να ρίξω τις τιμές, απέτυχα», τόνισε την Πέμπτη ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γεράσιμος Γιακουμάτος.

Σημείωσε ότι το Σεπτέμβριο θα παρουσιάσει αναλυτικά το σχέδιο δράσης κατά της ακρίβειας.

«Δεσμεύομαι για το καλάθι της νοικοκυράς, δηλαδή για τα 30 – 40 προϊόντα τα οποία έχει ανάγκη κάθε ελληνική οικογένεια», τόνισε. Παραδέχτηκε πάντως ότι η τιμή στο γάλα αντί να πέσει, έχει ανέβει.




Η Όλγα εξήγησε γιατί οι τουρίστες επιστρέφουν στην Ελλάδα

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη ανήκει στους κερδισμένους των πολιτικών εξελίξεων, καθώς ο τομέας ευθύνης του οποίου προϊσταται κομίζει διαρκώς “καλά νέα” για τη χώρα.

Μιλώντας σήμερα στην εκπομπή “Κοινωνία Ώρα Mega”, με τον Γιώργο Οικονομέα και τον Δημήτρη Καμπουράκη, η Όλγα Κεφαλογιάννη εμφανίστηκε αισιόδοξη για την πορεία του τουριστικού προϊόντος, και στάθηκε ιδιαίτερα στην πρωτεύουσα, καθώς για πρώτη φορά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, τα ξενοδοχεία της Αθήνας παρουσιάζουν πληρότητα που αγγίζει το 100%.

Σύμφωνα με την Όλγα Κεφαλογιάννη, οι τουρίστες δεν ήρθαν στην Ελλάδα… αυτόματα, αλλά ως αποτέλεσμα της δουλειάς, της επιμονής και της υπομονής από την πλευρά του υπουργείου.




« Αποποινικοποίηση οφειλών ασφαλισμένων προς ΟΑΕΕ»

Σύμφωνα με τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου 1  του Αναγκαστικού  Νόμου  86/1967 όποιος δεν έχει καταβάλλει τις ασφαλιστικές εργοδοτικές εισφορές  « προς τους εις το Υπουργείον Εργασίας υπαγομένους πάσης φύσεως Οργανισμούς κοινωνικής Πολιτικής ή Κοινωνικής Ασφαλίσεως ή ειδικούς λογαριασμούς» εντός μηνός « τιμωρείται δια φυλακίσεως τουλάχιστον 3 μηνών και χρηματικής ποινής τουλάχιστον 10.000 δραχμών» Επίσης σύμφωνα με τον ίδιο νόμο όποιος παρακρατεί τις ασφαλιστικές εισφορές τον εργαζομένων σ’ αυτόν και δεν τις αποδίδει στους προαναφερθέντες Οργανισμούς εντός μηνός « τιμωρείται επί υπεξαιρέσει δια φυλακίσεως  τουλάχιστον έξι μηνών και χρηματικής ποινής τουλάχιστον 10.000 δραχμών».

Το άρθρο 1 του ΑΝ 86/1967 «υιοθετήθηκε» τελικά από τον ΟΑΕΕ στη παράγραφο 1 , άρθρο 16 του Προεδρικού Διατάγματος 258/2005. Σύμφωνα με αυτό « οι απαιτήσεις του ΟΑΕΕ από πάσης φύσεως καθυστερούμενες εισφορές πρόσθετα τέλη και ειδικές προσαυξήσεις εισπράττονται κατά τη διαδικασία του νόμου περί εισπράξεως δημοσίων εσόδων ( Κ.Ε.Δ.Ε.) όπως ισχύει κάθε φορά». Στο ίδιο άρθρο πιο κάτω αναφέρεται ότι « ο Οργανισμός διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει και στις ενέργειες που προβλέπονται και από τον αναγκαστικό νόμο 86/1967 ( 136Α’) όπως ισχύει κάθε φορά.»

Εν ολίγοις οι ανεξόφλητες  ή ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΟΑΕΕ επισύρουν ποινή φυλάκισης η οποία θεωρητικά μπορεί να φτάσει και τα 5 έτη ( πλημμέλημα) και η οποία μετατρεπόμενη σε χρήμα σύμφωνα με τον νόμο 3904/2010 επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τις συνολικές οφειλές των ήδη υπερχρεωμένων ‘ασφαλισμένων’.

Δεδομένου ότι

Η ποινικοποίηση οφειλών προς τον ΟΑΕΕ είναι εξ ορισμού ένα απεχθές μέτρο

Το μέτρο αυτό εξακολουθεί να ισχύει από τον αναχρονιστικό νόμο του 1967 ενώ στα χρόνια της κρίσης οι νομοθετικές αλλαγές όσον αφορά την κοινωνική ασφάλιση αλλά και τα αστικά μέτρα για τις οφειλές των ελεύθερων επαγγελματιών  υπήρξαν καταιγιστικές

Η σοβούσα από το 2008 κρίση έχει φτωχοποιήσει χιλιάδες έλληνες και έχει αλλάξει ριζικά τόσο τα εισοδήματα των ελλήνων πολιτών όσο και τη φορολόγησή τους

Σε άλλους ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους όπως είναι οι γιατροί, οι δικηγόροι, οι μηχανικοί και άλλοι ισχύουν- σε περίπτωση αδυναμίας καταβολής των οφειλών τους  προς τα ταμεία- μόνο αστικά μέτρα και όχι ποινικοποίηση των οφειλών

Τα ποινικά δικαστήρια είναι ήδη υπερφορτωμένα από εκκρεμείς υποθέσεις και η αποποινικοποίηση των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ θα επιφέρει αυτομάτως ελάφρυνση του φόρτου εργασίας τους και συνεπακόλουθα  ταχύτερη απονομή της Δικαιοσύνης

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

Τι ενέργειες προτίθεται να κάνει προς τη κατεύθυνση της πλήρους άρσης της ποινικοποίησης των οφειλών ασφαλιστικών εισφορών προς τον ΟΑΕΕ ;




Ντινόπουλος: Είμαι περήφανος που είμαι δεξιός, στην κινητικότητα 2.000 υπάλληλοι των ΟΤΑ

Την ένταξη 2.000 υπαλλήλων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο πρόγραμμα της ενδοδημοτικής κινητικότητας προανήγγειλε ο Αργύρης Ντινόπουλος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

«Η ενδοδημοτική κινητικότητα συνεπάγεται ότι δεν γίνονται απολύσεις στο υπουργείο Εσωτερικών», ξεκαθάρισε ο υπουργός Εσωτερικών και ανέλαβε το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί για όλες τις απολύσεις καθώς ο ίδιος «ψήφισε τα μνημόνια».

Παράλληλα, δήλωσε «περήφανος που είναι δεξιός και ανήκει στην μακροβιότερη παράταξη, της λαϊκής δεξιάς», ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για το έργο του Γκίκα Χαρδούβελη στο υπουργείο Οικονομικών.




Κατά της αξιολόγησης στις Περιφέρειες και την Ένωση η ΕΝ.Π.Ε.

Η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας, με ανακοίνωσή της, δηλώνει την αντίθεσή της στο Ν. 4250/2014, περί αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, ζητώντας να μην εφαρμοστεί, τόσο στο προσωπικό της Ένωσης, όσο και τους υπαλλήλους των Περιφερειών, προσθέτοντας, μάλιστα για την δεύτερη περίπτωση, πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφαρμόσιμο και υπόκειται σε νομικούς περιορισμούς, λόγω των Εκλογών και των αλλαγών στις διοικήσεις των Περιφερειών, μέχρι να αναλάβουν οι νέες Διοικήσεις και τυπικά τα καθήκοντά τους.

Η ΕΝ.Π.Ε., επίσης, κάνει λόγο για αντισυνταγματικότητα του προαναφερόμενου Νόμου, ενώ αναφέρει και έλλειψη τεχνογνωσίας εφαρμογής της διαδικασίας, μιας και «δεν έχουμε λάβει οδηγίες και κατευθύνσεις» όπως αναφέρει, χαρακτηριστικά, στην ίδια ανακοίνωση.

«Η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας, τοποθετείται πάγια υπέρ ενός συστήματος αξιολόγησης των υπαλλήλων της, το οποίο θα παρέχει ουσιαστικά κίνητρα για την βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας του έργου τους, προς όφελος του πολίτη και των ίδιων των εργαζομένων.

Το σύστημα αξιολόγησης των υπαλλήλων που εισάγεται με το Ν. 4250/2014 προδήλως δεν πληροί τα προαναφερόμενα κριτήρια, ενώ παράλληλα υφίστανται ζητήματα αντισυνταγματικότητας των διατάξεών του, τα οποία έχουν επισημανθεί από το Επιστημονικό Συμβούλιο της Βουλής, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου.

Όπως έχει παγίως κριθεί από τη νοµολογία, βασικές αρχές και κατευθύνσεις του συστήµατος αξιολόγησης είναι η αντικειµενική και αµερόληπτη στάθµιση, βάσει σαφώς προσδιοριζόµενων κριτηρίων της επαγγελµατικής ικανότητας και καταλληλότητας των υπαλλήλων, σε σχέση µε το αντικείµενο της εργασίας τους και τα καθήκοντά τους, αλλά και της απορρέουσας από το Σύνταγµα (άρθρο 5) αρχής της αξιοκρατίας, η δε βαθµολόγηση των δηµοσίων υπαλλήλων πρέπει να γίνεται πάντοτε µετά από αντικειµενική και ουσιαστική αξιολόγηση και κρίση τους από τα αρµόδια όργανα.

Με τις νέες ρυθμίσεις επιβάλλεται ο εκ των προτέρων ορισμός ανώτατων και απαράβατων ποσοστών υπαλλήλων που μπορούν να αξιολογηθούν ανά βαθμολογική κλίμακα. Και αυτό ανεξάρτητα από την πραγματική κρίση των αξιολογητών ως προς την ποιότητα των αξιολογουμένων.

Τα κριτήρια αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας, όπως προσδιορίζονται στις διατάξεις του νόμου, είναι στην ουσία αόριστες και μη σαφώς προσδιορισμένες έννοιες σε μία διοίκηση που λειτουργεί χωρίς καθηκοντολόγιο, χωρίς διακριτά χρονικά στάδια υλοποίησης των διαδικασιών και χωρίς προσδιορισμό των υπαλλήλων που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των διοικητικών ενεργειών σε υπηρεσίες που στην ουσία λειτουργούν υποστελεχωμένες.

Επιπρόσθετα, η αξιολόγηση ιδιαίτερα κατά την πρώτη εφαρμογή της, απαιτεί εξειδίκευση από το Υπουργείο με την παροχή συγκεκριμένων οδηγιών και κατευθύνσεων, ως προς τα τεχνικά ζητήματα, που αφορούν στην εφαρμογή συγκεκριμένων αντικειμενικών κριτηρίων αξιολόγησης της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας των υπαλλήλων μας. Τέτοιες οδηγίες και κατευθύνσεις δεν έχουμε λάβει μέχρι σήμερα, γεγονός που καθιστά το νόμο επί τοις ουσίας ανεφάρμοστο σε βασικά ουσιώδη σημεία του.

Το πάγωμα της εφαρμογής του νόμου, ειδικά στις αιρετές Περιφέρειες, επιβάλλεται και από τους νομικούς περιορισμούς που έχουν τεθεί στη διενέργεια πάσης φύσεως υπηρεσιακών μεταβολών μέχρι την ανάληψη της θητείας των νέων Περιφερειακών Αρχών.

Για τους λόγους αυτούς, η ΕΝ.Π.Ε. θεωρεί ότι ο νόμος είναι αντικειμενικά ανεφάρμοστος και στέκεται στο πλευρό των εργαζομένων μέχρι να δοθούν από το Υπουργείο οι απαραίτητες οδηγίες και διευκρινίσεις καθώς και να κριθούν οριστικά τα σοβαρά ζητήματα αντισυνταγματικότητας που έχουν εγερθεί ενώπιον του Συμβουλίου Επικρατείας» επισημαίνει, αναλυτικά.




Παρέμβαση βουλευτών της ΝΔ δείχνει… πρόωρες εκλογές

Πρόωρες εκλογές, και μάλιστα… σύντομα, δείχνει η σημερινή πρωτοβουλία βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας να παρέμβουν, και να ζητήσουν την αποκατάσταση των μισθολογικών αδικιών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, στον απόηχο των εξελίξεων με τα μισθολογικά των δικαστικών λειτουργών.

Οι βουλευτές Ιορδάνης Τζαμτζής, Ηλίας Βλαχογιάννης, Δημήτρης Κυριαζίδης, Θεόδωρος Σολδάτος και Παύλος Βογιατζής, θέτουν ως προϋοπόθεση για να ψηφίσουν τη σχετική τροπολογία για τα μισθολογικά των δικαστικών, την αποκατάσταση των αδικιών προς τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας.

Στη σχετική ανακοίνωσή τους, αναφέρουν μεταξύ άλλων τα εξής:

“Η ανακοίνωση από το υπουργείο Οικονομικών ότι προωθείται νομοθετική ρύθμιση με την οποία αποκαθίστανται οι μισθολογικές αδικίες των δικαστικών λειτουργών, αποτελεί για τους δικαστικούς μια θετική εξέλιξη, με δεδομένο, τη δήλωση του πρωθυπουργού ότι δεν θα υπάρξουν αυξήσεις και για τους βουλευτές.

Περιμένουμε όμως ταυτόχρονη κίνηση αποκατάστασης των μισθολογικών αδικιών των στελεχών των Ενόπλων μας Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, που ήδη έχουν δικαιωθεί από την πρόσφατη απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, έτσι ώστε να μπορέσουμε να υπερψηφίσουμε τη σχετική τροπολογία στη Βουλή”.




Ειρηνική επανάσταση | Ενας στους δυο δεν καταθέτουν φορολογική δήλωση | Πανικός στην κυβέρνηση

Στα όρια του πανικού βρίσκεται η κυβέρνηση και ειδικότερα η νέα ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών καθώς βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα μοναδικό φαινόμενο. Μια εβδομάδα πριν την εκπνοή της ημερομηνίας για την ηλεκτρονική υποβολή των φορολογικών δηλώσεων περίπου ο ένας στους δύο φορολογούμενους δεν την έχει υποβάλλει ακόμη.

Συνολικά 2,5 εκατομμύρια δηλώσεις σε σύνολο περίπου 5,8 εκατομμυρίων αναζητούνται από τους αρμόδιους του Taxis.

Χθες, σε μια πρωτοφανή ενέργεια το υπουργείο Οικονομικών εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ουσιαστικά παρακαλούσε τους Έλληνες να καταθέσουν εμπρόθεσμα τις δηλώσεις τους επικαλούμενοι τα αισθήματα αλληλεγγύης προς τους συμπολίτες τους, υποστηρίζοντας ότι όσο πιό γρήγορα υποβάλλουν τις δηλώσεις τόσο πιο γρήγορα θα δοθεί η δόση του κοινωνικού πλεονάσματος στους δικαιούχους.

Στο υπουργείο εκτιμούν ότι το πρόβλημα δεν λύνεται εξ” ολοκλήρου ούτε με μια ολιγοήμερη παράταση καθώς ο όγκος των δηλώσεων που απομένουν είναι τεράστιος.

Αυτό που πάντως επισημαίνεται είναι ότι ακόμη κι αν δοθεί παράταση, δεν μπορούν να αλλάξουν την προθεσμία πληρωμής της πρώτης δόσης του επιπλέον φόρου που είναι η 31 Ιουλίου.

Στο επιτελείο του νέου υπουργού Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη αναζητούν εναγωνίως του λόγους της άρνησης υποβολής δηλώσεων που απειλεί να τινάξει στον αέρα τον δημοσιονομικό προγραμματισμό. Υπηρεσιακοί παράγοντες στην πλατεία Συντάγματος καταλήγουν στο ότι οι συγκεκριμένοι φορολογούμενοι προσπαθούν υποσυνείδητα να υποχρεώσουν την κυβέρνηση να μεταθέσει κατά τουλάχιστον ένα μήνα και την καταβολή των δόσεων του φόρου, καθώς στην παρούσα οικονομική συγκυρία αδυνατούν να καταβάλουν χρήματα μέσα στο καλοκαίρι.

Απειλές και παρακάλια

Να σημειωθεί ότι την περασμένη εβδομάδα ο διοικητής του ΟΓΑ δήλωσε ότι στις οικογένειες με παιδιά που δεν υποβάλουν τη δήλωση ως την Κυριακή 22 Ιουνίου δεν θα καταβληθεί η δόση του βοηθήματος στα μέσα Ιουλίου αλλά αργότερα.

Την Τρίτη, ο ίδιος αναγκάστηκε να δώσει νέα καταληκτική προθεσμία για την υποβολή των δηλώσεων και της αίτησης Α21 για τα οικογενειακά επιδόματα σε μια προσπάθεια οι πολίτες να ανταποκριθούν στην πιο σημαντική υποχρέωσή τους απέναντι στο κράτος, αυτήν της υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.

Η νέα προθεσμία που καθόρισε ταυτίζεται με την τελευταία ημέρα εκπρόθεσμης υποβολής των δηλώσεων, δηλαδή την 30ή Ιουνίου.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο υφυπουργός Εργασίας Βασίλης Κεγκέρογλου, δήλωσε την Τρίτη ότι όσοι θέλουν να λάβουν κοινωνικό μέρισμα με τα νέα διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια θα πρέπει να υποβάλουν φορολογική δήλωση και αίτηση ως τις 30 Ιουνίου. Δηλαδή όλα τα επιδόματα που δίνει αυτή την περίοδο το κράτος έχουν συνδεθεί απόλυτα με τις φορολογικές δηλώσεις και την καταληκτική ημερομηνία υποβολής τους σε μια προσπάθεια να σπεύσουν οι πολίτες στην ιστοσελίδα του υπουργείου Οικονομικών και να εκπληρώσουν την εν λόγω υποχρέωσή τους.

arouraios.gr




Επαφές Γιώργου Καλαντζή για την σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού «Φίλιππος ΙΙ» με τους Τοξότες

«Μόνο με την ολοκλήρωση του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης, το νέο λιμάνι της Καβάλας θα είναι πραγματικό μεγάλο λιμάνι» σχολίασε για το έργο Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής, κ. Καλαντζής μετά την συνεργασία που είχε τη Δευτέρα το πρωί με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, για το θέμα της ένταξης κατασκευής του έργου της Σιδηροδρομικής σύνδεσης που συνδέει τον εμπορικό λιμένα της Καβάλας με την υφιστάμενη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη, στην περιοχή των Τοξοτών.

Γ. Καλαντζής: Να μεταφερθεί το Τελωνείο Καβάλας στη Νέα Καρβάλη

Τη μεταφορά του Τελωνείου Καβάλας από τον Κεντρικό Λιμένα στον Εμπορικό Λιμένα «Φίλιππος Β’» στη Νέα Καρβάλη, ζήτησε ο Αντιπρόεδρος της Βουλής, βουλευτής Καβάλας Γιώργος Καλαντζής, σε συνάντηση που είχε με τον αρμόδιο γενικό γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών.

Συγκεκριμένα, ο κ. Καλαντζής πρότεινε να μεταφερθεί το Τελωνείο σε κτίριο που να πληροί όλες τις προδιαγραφές, στον Εμπορικό Λιμένα, και το κτίριο στο οποίο στεγάζεται το Τελωνείο έως σήμερα να παραχωρηθεί στον Δήμο Καβάλας προς αξιοποίηση.

Όπως επισημαίνει ο βουλευτής Καβάλας, με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθεί κόστος αλλά και θα αποφευχθεί η επιβάρυνση του κέντρου της πόλης από τη μεταφορά των εμπορευμάτων, καθώς αυτά ξεφορτώνονται ούτως ή άλλως στον Εμπορικό Λιμένα της Νέας Καρβάλης και μεταφέρονται στον Κεντρικό Λιμένα για έλεγχο.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CFby34OKnGk&feature=youtu.be[/youtube]