Βούλτεψη: Εκτός τόπου, χρόνου και ηπείρου ο ΣΥΡΙΖΑ

Απάντηση της κυβερνητικής εκπροσώπου Σοφίας Βούλτεψη στον ΣΥΡΙΖΑ

«Η σύγχυση και η αγωνία που διακατέχουν τον ΣΥΡΙΖΑ είναι τόσο μεγάλες, που συνεχίζει να κανοναρχά το τροπάρι της «ανατροπής», ακόμη και την ώρα που ηχούν παιάνες για την Εθνική μας Ομάδα, με τις ευχές όλων των Ελλήνων, ενωμένων, να τη συνοδεύουν», τονίζει στην απάντησή της στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ η κυβερνητική εκπρόσωπος, Σοφία Βούλτεψη.

«Έτσι κι’ αλλιώς μιλούν χωρίς να τους ακούει κανείς, αλλά αυτή τη φορά το παράκαναν», προσθέτει και επισημαίνει: «Τους παραπέμπουμε στην αυριανή κρίσιμη ημέρα για την Αργεντινή, που κατά τον κ. Τσίπρα, «κατάφερε να ακολουθήσει εναλλακτικούς δρόμους και να βγει από την κρίση με ανάπτυξη, απασχόληση και κοινωνική συνοχή»!Και σήμερα, ο ΣΥΡΙΖΑ απέδειξε ότι παραμένει εκτός τόπου, χρόνου και… ηπείρου!»




«Καμπανάκι» από ΠΑΣΟΚ και Πύρρο Δήμα για τον Άγ. Κοσμά

Ο Τομέας Αθλητισμού του ΠΑΣΟΚ και ο βουλευτής Επικρατείας του κόμματος Πύρρος Δήμας, με αφορμή το αίτημα των παικτών της Εθνικής ποδοσφαίρου για δημιουργία μόνιμου κέντρου προετοιμασίας για την Εθνική ομάδα, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στην κυβέρνηση αναφορικά με το κλείσιμο του Αγ. Κοσμά με αποτέλεσμα να μένουν άστεγα αρκετά αθλήματα.

«Η κυβέρνηση θα πρέπει άμεσα να λάβει πρωτοβουλίες για να έχουν στέγη μια σειρά από αθλήματα που μας κάνουν εθνικά υπερήφανους. Ζητάμε για άλλη μια φορά συνάντηση με τον υφυπουργό Αθλητισμού, κ. Γ. Ανδριανό, ώστε να καταθέσουμε τις προτάσεις μας και να αντιμετωπιστούν από κοινού τα προβλήματα.

Επισημαίνουμε ότι τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο αθλητισμός θα επιλυθούν με σοβαρότητα, συνεργασία και συναίσθηση των ευθυνών απέναντι στη χώρα, στους αθλητές μας που μας κάνουν περήφανους και απέναντι στη νέα γενιά», τονίζουν από κοινού το ΠΑΣΟΚ και ο Δήμας.




Θετική σε συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ η Φ. Πιπιλή

Μάλιστα η βουλευτής, αναφέρθηκε τόσο στις σχετικές δηλώσεις του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Δημήτρη Αβραμόπουλου, ο οποίος δεν απέκλεισε τη δημιουργία ενός «μεγάλου συνασπισμού», όσο και στη συνέντευξη του διευθυντή του πολιτικού γραφείου του Αλέξη Τσίπρα, Νίκου Παππά, στην εφημερίδα Real News, όπου είπε ότι σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας ο ΣΥΡΙΖΑ θα οδηγηθεί «σε αναγκαστικές κεντροαριστερές συμμαχίες και οδυνηρές «δεξιές στροφές» και υποχωρήσεις».

«Αυτό που είπε ο κ. Αβραμόπουλος ή αυτό που σχολίασε ο κ. Παππάς, είναι προς τη θετική κατεύθυνση. Αν κάποτε γίνουν εκλογές και κανένα κόμμα δεν κάνει αυτοδυναμία -γιατί αυτό δεν λένε και οι δύο;- λογικό δεν είναι ότι θα πάνε στον Πρόεδρο τη Δημοκρατίας με τη διαδικασία των εντολών; Τι θα βγει να πει ο κ. Σαμαράς «εγώ αποκλείεται»;», δήλωσε χαρακτηριστικά η κ. Πιπιλή, αποδεικνύοντας ότι το σενάριο του «μεγάλου συνασπισμού» δεν ανακινείται τυχαία και μεμονωμένα αυτή την περίοδο.




Το θέμα του αγωγού ΤΑΡ συζήτησε ο Τέρενς Κουίκ στο Αζερμπαιτζάν

Το θέμα των ενστάσεων για την σχεδιαζόμενη πορεία διέλευσης  του αγωγού ΤΑΡ, από ορισμένα σημεία της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, έθεσε ο Τέρενς Κουίκ στον Πρόεδρο Αλίεφ και σε Αζέρους βουλευτές, στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν, όπου βρίσκεται στα πλαίσια της 23ης ετήσιας Συνόδου του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ).

Ο Πρόεδρος του Αζερμπαϊτζάν Ιλχάμ Αλίεφ, στην σύντομη, αλλά εξαιρετικά φιλική συνομιλία του με τον Έλληνα Βουλευτή Επικρατείας και Τομεάρχη Εξωτερικών των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, απαντώντας σε σχετικές επισημάνσεις του Τέρενς Κουίκ, δεν έκρυψε ότι γνωρίζει πως «υπάρχουν κάποια προβλήματα», τα οποία, όπως είπε, συζήτησε «πρόσφατα με τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και άλλα μέλη της ελληνικής κυβέρνησης». Δεν προχώρησε, όμως, σε άλλες λεπτομέρειες.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Αλίεφ, πριν λίγες μέρες είχε πραγματοποιήσει επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα, με βασικό θέμα των συζητήσεων τον αγωγό ΤΑΡ, ο οποίος ήταν και η τελική επιλογή της ελληνικής κυβέρνησης έναντι του ανταγωνιστή ΝΑΜΠΟΥΚΟ.

Ο αγωγός ΤΑΡ ήταν και ένα από τα βασικότερα σημεία της ομιλίας του Αζέρου Προέδρου στο άνοιγμα των εργασιών της ετήσιας Συνόδου του ΟΑΣΕ στο Μπακού.

Πολύ πιο αναλυτικά, ο Τέρενς Κουίκ συζήτησε το θέμα του ΤΑΡ με τον Αζέρο συνάδελφό του Βουλευτή Αζάι Γκουλίεφ και αντιπρόεδρο της Επιτροπής Πολιτικών Υποθέσεων και Ασφάλειας του ΟΑΣΕ, με τον οποίο και έχουν οικοδομηθεί σχέσεις ειλικρινούς συνεργασίας στα πλαίσια του Οργανισμού.

Ο Τέρενς Κουίκ αναφέρθηκε στις ζωηρές ενστάσεις που διατυπώνονται εκ μέρους πολλών ομάδων αγροτών στη Βόρειο Ελλάδα και κυρίως στο νομό Καβάλας, όπου  – σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες – ο αγωγός σχεδιάζεται να περάσει διαγώνια από τα Τενάγη των Φιλίππων, μια περιοχή ιδιαίτερα παραγωγική για τη πρωτογενή αγροτική οικονομία, αλλά και ιδιαίτερα επικίνδυνη, λόγω του αργιλώδους εδάφους.

Ο Τέρενς Κουίκ ενημέρωσε το συνάδελφο του για την έκθεση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Αν. Μακεδονίας και του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Αν. Μακεδονίας, που προτείνουν  αλλαγή πορείας του αγωγού ΤΑΡ προς τη πλευρά του Συμβόλου Όρους, η οποία θα επιβαρύνει τα δισεκατομμύρια του προϋπολογισμού του συνολικού έργου, μόνο με έξι εκατομμύρια ευρώ.

Ο Αζάι Γκουλίεφ απάντησε, ότι δεν θα πρέπει να γίνουν υπερβάσεις στον προϋπολογισμό, αναφέρθηκε στη πανευρωπαϊκή σημασία του αγωγού ΤΑΡ και – όπως τόνισε – θα ήταν προτιμότερο το όλο θέμα ο Τέρενς Κουίκ να το συζητήσει με τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες, που έχουν εμπλακεί στο έργο.

Ο  Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ενημέρωσε τον Αζέρο συνάδελφο του, ότι ήδη έχει καταθέσει σχετική Ερώτηση, μέσω του Ελληνικού Κοινοβουλίου, στα συναρμόδια Υπουργεία, αναμένοντας ουσιαστικές απαντήσεις στα προβλήματα που έθεσε.

Υπογραμμίζεται εδώ, ότι το ενδιαφέρον του Τέρενς Κουίκ για τη πορεία του αγωγού ΤΑΡ από τη Βόρεια Ελλάδα, δεν πηγάζει μόνο από τη βουλευτική του ιδιότητα, αλλά κυρίως από την ιδιότητα του ως εκλεγμένου Περιφερειακού Συμβούλου με τον ΑΜ-Θ Περιφερειακό Συνδυασμό εθνικού σκοπού «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ».

ΚΟΥΙΚ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΑΛΙΕΦ 29.06.14




Ψήφισε το ΠΟΤΑΜΙ τον Σταύρο Θεοδωράκη για επικεφαλή του

«To χειροκρότημά σας είναι αφιερωμένο σε όλους τους συνέδρους, που ήρθαν από όλα τα μέρη της Ελλάδας και αποτελούν την καλύτερη απόδειξη, ότι αυτή η  χώρα θα αλλάξει.» Με τα λόγια αυτά απάντησε ο Σταύρος Θεοδωράκης στους αντιπροσώπους του Ιδρυτικού Συνεδρίου του Ποταμιού στο Λαύριο, οι οποίοι λίγα δευτερόλεπτα νωρίτερα είχαν υψώσει τις κάρτες τους, εκλέγοντας τον ως “επικεφαλής” του Ποταμιού και στη συνέχεια σηκώθηκαν όρθιοι ξεσπώντας σε ένα παρατεταμένο χειροκρότημα.

Νωρίτερα το σώμα του συνεδρίου είχε εγκρίνει το Κείμενο Θέσεων του Συνεδρίου, το Κείμενο  Συμπερασμάτων και το Καταστατικό του Κόμματος, στο οποίο πλέον τα μέλη αποκαλούνται «εθελοντές» και αντί για Πρόεδρο προκρίνεται ο όρος “Επικεφαλής”.

«Η μεγάλη αλλαγή θα τους παρασύρει όλους» είπε ο Σταύρος Θεοδωράκης κλείνοντας τις εργασίες του συνεδρίου στο Τεχνολογικό  Πολιτιστικό Πάρκο στο Λαύριο και ευχαριστώντας τους εθελοντές. «Η δεξαμενή του Ποταμιού είναι τεράστια» πρόσθεσε, αναφερόμενος σε έρευνες, που δείχνουν ότι αυτοί που βλέπουν με συμπάθεια το Ποτάμι είναι πολύ περισσότεροι από εκείνους, που το ψήφισαν στην πρώτη του εκλογική μάχη.

Σημείωσε ακόμα ότι μεγάλη σημασία θα έχει από δω και πέρα η δουλειά των εκλεγμένων εκπροσώπων του κινήματος στις περιφέρειες. «Εμείς δεν θα γίνουμε περιοδεύων θίασος. Οι περιφερειακές ομάδες και οι κατά τόπους εθελοντές μας  θα παρεμβαίνουν όταν υπάρχουν κάποια σημαντικά ζητήματα, υποδεικνύοντας πρακτικές, επαναστατικές, καινοτόμες λύσεις.» ‘Eτσι θέλει να δουλέψει το Ποτάμι και όχι με πανηγυρικούς και κλακαδόρους, δίνοντας απαντήσεις σε συγκεκριμένα θέματα και όχι αόριστες υποσχέσεις.

Οι εργασίες του Συνεδρίου θα ολοκληρωθούν το απόγευμα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την εκλογή της 70μελούς Πανελλήνιας Επιτροπής.




Η Oλγα, δίνει τα… ρέστα της, για τον τουρισμό! …

H εικόνα… μιλάει από μόνη της…
Ο φωτογραφικός φακός «συνέλαβε» τον εσωτερικό κόσμο της Όλγας Κεφαλογιάννη, μιας και το λευκό πουκάμισο που επέλεξε να φορέσει, δεν… άφηνε και πολλά στη… φαντασία των παρευρισκομένων (κατά την παρουσίαση των προτεραιοτήτων της ελληνικής Προεδρίας στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου στον τομέα του Τουρισμού ), προκαλώντας τους, βεβαίως βεβαίως, πολλά χαμόγελα – και εγκεφαλικά…

olga1




ΣΥΡΙΖΑ: Η ΔΕΗ είναι μόνο η αρχή…

Πολλαπλά ικανοποιημένος είναι ο ΣΥΡΙΖΑ από την προχθεσινή, πρώτη συνάντηση για τη ΔΕΗ. Και είναι ικανοποιημένος εν πρώτοις, γιατί, χάρη στην πρωτοβουλία που ανέλαβε, πέτυχε να αναδείξει ένα θέμα που η κυβέρνηση επεχείρησε να το περάσει (από τη Βουλή) στα… μουλωχτά και αφού προηγουμένως είχε κλείσει την Ολομέλεια του Κοινοβουλίου.

Παλαιότερες δηλώσεις και η διεθνής εμπειρία αποκαλύπτουν την αλήθεια για την ενέργεια

Επιπλέον το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δικαιούται να δηλώνει ευχαριστημένο από την ανταπόκριση της οποίας έτυχε η πρωτοβουλία του: ευρύτατο φάσμα πολιτικών δυνάμεων, από διαφορετικές αφετηρίες ασφαλώς, βρέθηκαν στο “Τιτάνια” και ένωσαν τις φωνές τους με τον ΣΥΡΙΖΑ στον κοινό στόχο της αποτροπής πώλησης της ΔΕΗ.

Αλλά και γι’ αυτούς που δεν ήλθαν, τη ΔΗΜ.ΑΡ. εν προκειμένω, στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν απογοητευμένα υπό την έννοια ότι η επιστολή του γραμματέα της Κ.Ο. Δημήτρη Αναγνωστάκη ήταν το πρώτο σημαντικό -όπως το αξιολογούσαν- θετικό βήμα, αφότου τα στελέχη που σήμερα συγκροτούν τη ΔΗΜ.ΑΡ. αποχωρούσαν από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Είναι αυτονόητη, επίσης, η μεγάλη ικανοποίηση και από το εύρος συμμετοχής της κοινωνίας, φορέων και συλλογικοτήτων, στην εκδήλωση της ριζοσπαστικής Αριστεράς.

Από όλα τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι δυναμώνει το μέτωπο αντίστασης στην κυβερνητική πολιτική και στα νομοσχέδια που θα φέρει μέσα στο καλοκαίρι (αποκαλούμενη «μικρή ΔΕΗ», αιγιαλοί, ασφαλιστικό κ.ά.). Τυχόν δε διαφοροποιήσεις βουλευτών της πλειοψηφίας θα ήταν, πράγματι, καλοδεχούμενες.

Παράλληλα μάλιστα με την προσπάθεια αυτή -χωρίς δηλαδή να ταυτίζονται μεταξύ τους η μία με την άλλη πολιτική δράση-, είναι σε εξέλιξη και μια ακόμη: η επώαση και η διαμόρφωση των όρων για τη σύνθεση του μπλοκ εκείνου των πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων που θα αποτρέψει την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας από τη συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου, κυρίως όμως θα μπορέσει να κυβερνήσει τη χώρα στη βάση ενός πραγματικά προοδευτικού προγράμματος.

Η αλήθεια για τη ΔΕΗ

Στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ αναδείκνυαν την ίδια ώρα τις αδυναμίες της πολιτικής της κυβέρνησης μέσα από παλαιότερες δηλώσεις του ίδιου του Αντ. Σαμαρά, επίσης του Αρθ. Ζερβού, παραθέτοντας συγχρόνως και τη διεθνή εμπειρία από την απελευθέρωση ενέργειας.

Πρώτα απ’ όλα ήταν ο ίδιος ο πρωθυπουργός που παραδεχόταν άμα τη αναλήψει των καθηκόντων του ότι η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ δεν είναι στις μνημονιακές υποχρεώσεις, θύμιζαν τα ίδια στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Ενώ και ο πρόεδρος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός παραδεχόταν μιλώντας για τη διεθνή εμπειρία από την απελευθέρωση της αγοράς ρεύματος ότι «με την απελευθέρωση έχουμε δει αύξηση τιμολογίων» και μάλιστα σε όλες τις χώρες που είχε υπόψη του, εκτός από τη Μ. Βρετανία, όπου στην αρχή αυξήθηκαν αρκετά, μετά μειώθηκαν κάπως.

Επιπλέον επικαλούνταν ένα παλαιότερο δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» (17.11.2007), σύμφωνα με το οποίο «στη Νορβηγία το 2000 ένα μέσο νοικοκυριό πλήρωνε 0.0720 Ευρώ την κιλοβατώρα, αλλά επτά χρόνια αργότερα πλήρωνε 89% περισσότερο. Αντιστοίχως στη Σουηδία 71% αύξηση, στην Ιρλανδία 84%, στην Δανία 63% και στη Φινλανδία 36%».

Έχοντας αυτήν την εμπειρία, «στις σκανδιναβικές χώρες τα δίκτυα ανήκουν πλέον σε ανεξάρτητες αλλά 100% κρατικές επιχειρήσεις, των οποίων οι μετοχές ανήκουν είτε στο υπουργείο Οικονομικών είτε στα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία. Η κρατική ιδιοκτησία των δικτύων μεταφοράς είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη. Τα δίκτυα μεταφοράς είναι κρατικά και στις περισσότερες ανατολικοευρωπαϊκές χώρες (Πολωνία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία), με ή χωρίς συνταγματική κατοχύρωση».

Στη Γερμανία, εξάλλου, αφού «προηγήθηκε μια δεκαετία εφαρμογής του δίπολου ιδιωτικοποιήσεις / ανταγωνισμός, τμήματα του Τομέα Ενέργειας ανακτώνται σήμερα από την Τ.Α.». Ενώ σε χώρες όπως η Γαλλία, αλλά και στους δύο μεγαλύτερους διαχειριστές του γερμανικού συστήματος, «τα δίκτυα ανήκουν σε επιχειρήσεις που είναι θυγατρικές καθετοποιημένων εταιριών και οι οποίες τελούν υπό άμεσο κρατικό έλεγχο (υπουργείο Οικονομικών ή Τοπική Αυτοδιοίκηση) σε ποσοστό άνω του 90%».

Και πού εν τέλει εκποιούνται τα δίκτυα; Στις χώρες, όπου «κηδεμονεύονται από δανειστές και από Μνημόνια που επιτυγχάνουν επί τέσσερα χρόνια τη συνεχή αύξηση των δημόσιων χρεών και παίρνουν όλα τα μέτρα για να εξασφαλίσουν ότι θα μεγεθύνονται στο διηνεκές. Γι’ αυτό απαιτούν να ξεπουληθούν τα πάντα!» αναφέρουν στον ΣΥΡΙΖΑ και καταλήγουν με την επισήμανση ότι «η κυβέρνηση Σαμαρά μας γυρίζει στη δεκαετία του ’50».

Πηγή: avgi.gr




Να γίνει εξεταστική για το πώς φτάσαμε στο μνημόνιο

Ποιοι βουλευτές ζητούν να διαλευκανθεί η υπόθεση και να φτάσει στη Βουλή

Εξεταστική για την υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ και του μνημονίου ζητούν 11 «γαλάζιοι» βουλευτές, ένας ανεξάρτητος (Νικήτας Κακλαμάνης) και δύο βουλευτές των ΑΝ.ΕΛ, μετά το πρωτοσέλιδο της Realnews και τις καταγγελίες μελών της ΕΛΣΤΑΤ ότι η δικογραφία είναι ελλιπής προκειμένου να καταλογιστούν ευθύνες στην κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου για τη διόγκωση του ελλείμματος του 2009, όπως αναφέρει η εφημερίδα στην κυριακάτικη έκδοσή της.

Προκόπης Παυλόπουλος (ΝΔ Α’ Αθηνών)
Η Δικαιοσύνη πρέπει να φτάσει μέχρι το τέλος. Η δε απαράδεκτη στάση του ΠΑΣΟΚ και του Γιώργου Παπανδρέου, που δεν φαίνεται να θέλουν να κατανοήσουν το μέγεθος των ευθυνών τους, κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη σύστασης της εξεταστικής επιτροπής.

Θεόδωρος Σολδάτος (ΝΔ Λευκάδας)
Με την τροπή που έχει πάρει το ζήτημα, απαιτείται πλήρης διελεύκανση του θέματος, με απόδοση των όποιων ευθυνών σε όποιον και αν ανήκουν

Ανδρέας Μαρίνος (ΝΔ Ηλείας)
Οι Έλληνες οδηγήθηκαν σε άδικες θυσίες και οι νέοι στην ανεργία

Ανδρέας Κουτσούμπας (ΝΔ Βοιωτίας)
Ήρθε η ώρα να σώσουμε την αξιοπρέπειά μας.

Ιορδάνης Τζαμτζής (ΝΔ Πέλλας)
Η υπόθεση, μετά την ολοκλήρωση της δικαστικής έρευνας θα πρέπει να έρθει στη Βουλή

Γιώργος Βλάχος (ΝΑ Περιφέρειας Αττικής)
Εδώ και τώρα μία και μόνο εξεταστική. Όλα έχουν ένα όριο

Ευρυπίδης Στυλιανίδης (ΝΔ Ροδόπης)
Η ελληνική Δικαιοσύνη δεν θα ανεχθεί τη συγκάλυψη

Σάββας Αναστασιάδης (ΝΔ Β’ Θεσσαλονίκης)
Πρέπει να ξεκαθαρίσει αυτό το θέμα γιατί υπάρχει θολούρα. Να μην αιωρούνται σκιές

Μανώλης Κόνσολας (ΝΔ Δωδεκανήσου)
Να υλοποιηθεί πάραυτα η δέσμευση για εξεταστική

Γιώργος Κοντογιάννης (ΝΔ Ηλείας)
Να πληρώσουν αυτοί που εξέθεσαν τη χώρα

Νικήτας Κακλαμάνης (Ανεξάρτητος Α’ Αθηνών)
Η δικογραφία βρίσκεται εδώ και μήνες στη Βουλή

Τέρενς Κουίκ (ΑΝΕΛ Επικρατείας)
Το θέμα πρέπει να έρθει και στη Βουλή

Μαρίνα Χρυσοβελώνη (ΑΝΕΛ Μαγνησίας)
Έχουν γίνει μεθοδεύσεις




Η “γαλάζια” εξέγερση κατά του ΠΑΣΟΚ και η… Εξεταστική

Η πρωτοβουλία 11 βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας να δηλώσουν ανοιχτά στη “Real News” ότι θα επιθυμούσαν τη συγκρότηση Εξεταστικής Επιτροπής για το πώς η Ελλάδα οδηγήθηκε στον μηχανισμό στήριξης του Μνημονίου την άνοιξη του 201ο, από τον Γιώργο Παπανδρέου και τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου, ήρθε ως… κερασάκι στην τούρτα της “γαλάζιας” εξέγερσης κατά του ΠΑΣΟΚ.

Οι πολιτικές ευθύνες του πρώην πρωθυπουργού και του άλλοτε πανίσχυρου “τσάρου” της ελληνικής οικονομίας συνιστούν την κορυφογραμμή της επιχειρηματολογίας των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας που θεωρούν ότι η συγκατοίκηση της Συγγρού με τη Χαριλάου Τρικούπη φθείρει την παράταξη της Κεντροδεξιάς.

Την ώρα μάλιστα που, όπως υποστηρίζουν τα ίδια στελέχη, είναι προφανές ότι το ΠΑΣΟΚ επιχειρεί “διόρθωση” στρατηγικής με άνοιγμα, αν όχι… φλερτ προς την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, ώστε να διασφαλίσει ότι θα παραμείνει πόλος κυβερνητικής εξουσίας και μετά τις επόμενες βουλευτικές εκλογές.

Οι αντιδράσεις από το “γαλάζιο” στρατόπεδο κατά του ΠΑΣΟΚ αναμένεται να κορυφωθούν το επόμενο διάστημα. Και το θέμα της προσφυγής της Ελλάδας στον μηχανισμό στήριξης του Μνημονίου είναι η κρίσιμη παράμετρος για να αποκτήσει η δυσφορία διαστάσεις ενδοκυβερνητικής κρίσης.

Την ώρα μάλιστα που το ενδεχόμενο διεξαγωγής πρόωρων βουλευτικών εκλογών εντός του 2014, κάθε άλλο παρά έχει απομακρυνθεί από τον ορίζοντα.




Δικαστικές… βόμβες “αγχώνουν” την κυβέρνηση

Με μία ματιά στα περισσότερα πρωτοσέλιδα των Κυριακάτικων εφημερίδων εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως οι δικαστικές αποφάσεις για αποκατάσταση των αποδοχών ενστόλων και δικαστικών, αποτελούν τον νούμερο ένα πονοκέφαλο της κυβέρνησης, η οποία περιμένει ακόμη 30 δικαστικές αποφάσεις, που μπορούν να… τινάξουν στον αέρα τον προϋπολογισμό.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή», εκτιμάται ότι για το 2014 μπορεί να αποφευχθούν νέα μέτρα εάν υπερκαλυφθούν οι στόχοι του προϋπολογισμού, ωστόσο, δεν ισχύει το ίδιο και για το 2015. Τα μόνιμα μέτρα που θα πρέπει να υιοθετηθούν για το 2015 κι έπειτα υπολογίζονται σε 200 εκατομμύρια ευρώ μονό για τους ένστολους, ενώ αν προστεθεί και το κόστος για τους δικαστικούς τότε ο λογαριασμός φτάνει στα 270 εκ. ευρώ.

Το υπό εξέταση σχέδιο για την κάλυψη του ελλείμματος που προκύπτει, σύμφωνα πάντα με την Καθημερινή, είναι ο συμψηφισμός των προαγωγών που συνέχισαν να λαμβάνουν και του κοινωνικού μερίσματος με τις επιστροφές που δικαιούνται βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ, αλλά και κάποιο μέτρο που θα αφορά συνολικά την κοινωνία.

Ανάλογο ρεπορτάζ φιλοξενείται και στα «Νέα», ενώ το «Εθνος» σημειώνει πως τριάντα προσφυγές έχουν κατατεθεί κατά μέτρων τα οποία ελήφθησαν την τελευταία τετραετία και αναμένονται οι σχετικές αποφάσεις.

Το «κόστος» των δέκα σημαντικότερων εξ αυτών υπολογίζεται ότι αγγίζει τα 20 δισ. ευρώ, κάτι που σημαίνει πως σε περίπτωση που δικαιωθούν, τότε η κυβέρνηση θα έχει τεράστιο πρόβλημα στον προϋπολογισμό.




“Σπάσιμο” της Β’ Αθηνών και πρόωρες εκλογές (το φθινόπωρο)

Δυο σημαντικές αποκαλύψεις έκανε την Κυριακή η “Real News”, για το ενδεχόμενο να “σπάσει” η Β’ Αθηνών σε 4 επιμέρους περιφέρειες, και η κυβέρνηση να προχωρήσει σε πρόωρες εκλογές, τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο του 2014.

Σύμφωνα με την εφημερίδα του Ομίλου Χατζηνικολάου, στο Μέγαρο Μαξίμου ξεσκονίζουν ήδη ημερομηνίες για τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2014, ενώ το τελευταίο διάστημα έχουν πυκνώσει τα σενάρια για “αριστερή παρένθεση”.

Δηλαδή, για το ενδεχόμενο επικράτησης του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του φθινοπώρου, χωρίς να έχει προηγηθεί διάλυση της Βουλής λόγω αδυναμίας εκλογής νέου Προέδρου της Δημοκρατίας, ώστε μετά τις κάλπες, και μέχρι την άνοιξη του 2015, το κόμμα της σημερινής Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να υποχρεωθεί να συρθεί και πάλι σε πρόωρες εκλογές, από τη στιγμή που δεν θα είναι εφικτή η συγκρότηση προεδρικής πλειοψηφίας 18ο εδρών.

Το σενάριο αυτό ακυρώνεται μονάχα στην περίπτωση κατά την οποία οι πρόωρες εκλογές του φθινοπώρου προκύψουν από την αδυναμία εκλογής νέου Προέδρου της Δημοκρατίας στις σχετικές ψηφοφορίες στο Κοινοβούλιο, κάτι που θα σημαίνει ότι η Βουλή η οποία θα προκύψει, θα μπορεί να εκλέξει τον διάδοχο του Κάρολου Παπούλια με πλειοψηφία 151 εδρών, σε μια τρίτη ψηφοφορία.

Η δεύτερη αποκάλυψη της “Real News” έχει να κάνει με το ενδεχόμενο να “σπάσει” η χαώδης Β’ Αθηνών σε τέσσερις επιμέρους εκλογικές περιφέρειες, Νότιο, Δυτικό, Βόρειο και Κεντρικό Τομέα, ένα ενδεχόμενο για το οποίο, σύμφωνα με την εφημερίδα, έχουν ήδη συζητήσει ο Αντώνης Σαμαράς και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.




Το Ποτάμι που ψήφισε !

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η διαδικασία παρουσίασης των συνολικά 141 υποψηφίων για τις 70 θέσεις της Πανελλήνιας Επιτροπής του Ποταμιού, στο Ιδρυτικό Συνέδριο του Λαυρίου.

Για τα 30 μέλη, που θα εκλεγούν από μια εθνική λίστα έχουν κατατεθεί 75 υποψηφιότητες. Οι υπόλοιπες 40 θέσεις θα μοιραστούν αναλογικά στις 13 περιφέρειες της χώρας. Η εκλογική διαδικασία ξεκινάει σε λίγο και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι νωρίς το απόγευμα. Στη συνέχεια και με βάση το πρόγραμμα θα συνέλθει η νεοεκλεγείσα Πανελλήνια Επιτροπή. Θα εκλέξει με φανερή ψηφοφορία τα 7 μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής, που μπορεί να είναι και απλοί σύνεδροι.

Στη συντονιστική επιτροπή θα συμμετέχουν εκ περιτροπής, μετά από κάλεσμα του επικεφαλής και 4 εκλεγμένοι περιφερειακοί σύμβουλοι, έτσι ώστε και τα περιφερειακά στελέχη να έχουν εκπροσώπηση στο κεντρικό όργανο.




Νέο πρόγραμμα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού

Το νέο πρόγραμμα προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουρισμού, προσαρμοσμένο σε στρατηγική τριετίας, παρουσίασε η υπουργός τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας σε εκδήλωση για τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ. Την παρουσίαση του  επικοινωνιακού σχεδιασμού πραγματοποίησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς.

Η κ. Κεφαλογιάννη χαρακτήρισε το 2103 χρονιά επιτυχιών για τον ελληνικό τουρισμό, προσθέτοντας ότι σήμερα διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. Παράλληλα εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι και το 2014 θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά, επικαλούμενη στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος. Σύμφωνα με αυτά «Οι ταξιδιωτικές εισπράξεις εμφάνισαν αύξηση κατά 27,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου 2014, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 252 εκ. ευρώ έναντι πλεονάσματος 194 εκ. ευρώ  την αντίστοιχη περίοδο του 2013».

Η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες των τουριστών, τα κριτήρια επιλογής προορισμού, τον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες, τα κανάλια μέσα από τα οποία αγοράζουν υπηρεσίες και οργανώνουν το ταξίδι τους.

Μάλιστα για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, τόσο το υπουργείο όσο και ο ΕΟΤ αξιοποιούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό το διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας.

«Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθεια μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο», ανέφερε χαρακτηριστικά η υπουργός και πρόσθεσε ότι «η επικοινωνία μας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε. Σε αυτή τη προσπάθεια καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr η οποία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 8,5 εκατομμύρια χρηστών από όλο τον κόσμο».

Κάνοντας έναν απολογισμό για το έργο που έγινε τα τελευταία δυο χρόνια στο υπουργείο Τουρισμού, η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε ότι σε αυτό το διάστημα, με σκληρή δουλειά άλλαξε η τουριστική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και χτίσθηκαν σχέσεις εμπιστοσύνης με τις μεγάλες τουριστικές αγορές. Στο σημείο αυτό η υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε ότι «όλοι μαζί (ΣΕΤΕ-ΞΕΕ- εργαζόμενοι)  καταφέραμε την αναγέννηση του ελληνικού τουρισμού».

Καταλήγοντας, επισήμανε ότι η επιτυχία στον τουρισμό έχει αυξήσει τις υποχρεώσεις της χώρας έναντι των επισκεπτών της, υπογραμμίζοντας ότι «Έχουμε χρέος να καταπολεμήσουμε οτιδήποτε ενδέχεται να καλλιεργήσει αρνητικές εντυπώσεις στην Ελλάδα» και κάλεσε όλους τους φορείς του τουρισμού αλλά και την Τ.Α να δείξουν την απαιτούμενη υπευθυνότητα και σοβαρότητα.

Στόχευση σε νέες αγορές

Στα σύγχρονα μέσα προώθησης του ελληνικού τουρισμού αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση του ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς, τονίζοντας ότι το Διαδίκτυο- Τεχνολογία- Νέα Μέσα, συνιστούν «επανάσταση στην παγκόσμια τουριστική αγορά».

Επισήμανε αναλυτικά ποιες ενέργειες έχει κάνει ήδη ο ΕΟΤ και ποιες ακόμα βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικά με τις νέες αγορές (Κίνα, Βραζιλία, Ρωσία) για τις οποίες υπάρχει πλάνο ανάπτυξης. Τόνισε ότι η έμφαση που δίδεται στις νέες αγορές δεν σημαίνει ότι ατονούν οι προσπάθειες στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές που τροφοδοτούν με μεγάλο αριθμό επισκεπτών τη χώρα.

Τέλος ο γ.γ. του ΕΟΤ τόνισε: «Η συνέχιση της ανοδικής πορείας του ελληνικού τουρισμού είναι ευθύνη όλων. Αυτό προϋποθέτει την υπευθυνότητα και την σοβαρότητα όλων των συντελεστών του τουριστικού κλάδου».

Παρόντες στην εκδήλωση, που έγινε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ήταν οι γ.γ. του υπουργείου Τουρισμού Αναστάσιος Λιάσκος και Γιάννης Πυργιώτης, και εκπρόσωποι φορέων της τουριστικής αγοράς.




Βουλευτές της ΝΔ διαφωνούν με την τροπολογία για τους δικαστικούς

Την αποκατάσταση των μισθολογικών αδικιών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας θέτουν ως προϋπόθεση για να υπερψηφίσουν την τροπολογία για τα μισθολογικά των δικαστικών λειτουργών, πέντε βουλευτές της ΝΔ, με κοινή δήλωσή τους.

Πρόκειται για τους βουλευτές της ΝΔ Ηλία ΒλαχογιάννηΙορδάνη ΤζαμτζήΘεόδωρο ΣολδάτοΠαύλο Βογιατζή και Δημήτρη Κυριαζίδη, οι οποίοι αναφέρουν ότι «η ανακοίνωση από το υπουργείο Οικονομικών, ότι προωθείται νομοθετική ρύθμιση, με την οποία αποκαθίστανται οι μισθολογικές αδικίες των δικαστικών λειτουργών, αποτελεί για τους δικαστικούς μια θετική εξέλιξη, με δεδομένο, τη δήλωση του Πρωθυπουργού ότι δεν θα υπάρξουν αυξήσεις και για τους βουλευτές».

«Περιμένουμε όμως ταυτόχρονη κίνηση αποκατάστασης των μισθολογικών αδικιών των στελεχών των Ενόπλων μας Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, που ήδη έχουν δικαιωθεί από την πρόσφατη απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, έτσι ώστε να μπορέσουμε να υπερψηφίσουμε τη σχετική τροπολογία στη Βουλή».




«Το ηλεκτροσόκ των Ελλήνων από τη μνημονιακή συγκυβέρνηση με εντολές της τρόικας, συνεχίζεται»

«Το ηλεκτροσόκ των Ελλήνων από τη μνημονιακή συγκυβέρνηση με εντολές της τρόικας, συνεχίζεται. Μετά τον Τόμσεν που ζήτησε να γίνουν οι Έλληνες ενοικιαστές στα σπίτια τους, έρχεται τώρα και η ΔΕΗ χωρίς κανένα σεβασμό στο πατρικό στο χωριό, στα εξοχικά και στα ξενοίκιαστα ακίνητα λόγω της κρίσης, να αποφασίσει αυξήσεις στην τιμή του ρεύματος στις χαμηλές καταναλώσεις. Και όλα αυτά την ώρα που η ίδια η ΕΛΣΤΑΤ του Γεωργίου ανακοίνωσε μείωση των αμοιβών των Ελλήνων εργαζομένων».




«Εάν δεν ρίξω τις τιμές θα παραιτηθώ»

Αποφασισμένος να βάλει τάξη στην αγορά ο Γεράσιμος Γιακουμάτος

Την απόφασή του να παραιτηθεί από την κυβέρνηση, αν δεν καταφέρει να βάλει τάξη στην αγορά, και να περιορίσει την κερδοσκοπία προϊόντων, ανακοίνωσε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος, μιλώντας στο ΣΚΑΪ.

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης σημείωσε χαρακτηριστικά ότι έχει λάβει από τον Αντώνη Σαμαρά εντολή να ρίξει τις τιμές, και αυτό ακριβώς θα κάνει το επόμενο διάστημα.

Πρόσθεσε μάλιστα ότι, στην περίπτωση που το έργο του δεν έχει θετικά αποτελέσματα, δεν θα διστάσει να παραιτηθεί από την κυβέρνηση.

 




«Από ένα κρατικό φορέα οι συντάξεις όλων των ταμείων»

Η αίτηση θα υποβάλλεται ηλεκτρονικά, δηλώνει ο Γ. Βρούτσης

Εθνικό Κέντρο Απονομής Συντάξεων δημιουργείται, έως το τέλος του έτους, με πρωτοβουλία του υπουργού Εργασίας Γιάννη Βρούτση.

Ο νέος φορέας θα απονέμει τις συντάξεις για όλα τα Ταμεία, ενώ θα δέχεται ενιαία όλες τις αιτήσεις που αφορούν κύριες ή επικουρικές, συντάξεις και τα εφάπαξ.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, σε σημερινή του συνέντευξη στην εφημερίδα «Ημερησία», ο υπουργός Εργασίας, «στο εξής, η απονομή της σύνταξης με την υποστήριξη και του πληροφοριακού συστήματος “‘Ατλας”, θα είναι υπόθεση λίγων ημερών».

Ακόμη δεν θα απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του ασφαλισμένου, αλλά η διαδικασία θα ξεκινά με μία απλή ηλεκτρονική αίτηση.

Το Εθνικό Κέντρο Απονομής Συντάξεων, θα στελεχωθεί με υπαλλήλους από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία, οι οποίοι θα έχουν άμεση πρόσβαση στο ασφαλιστικό βιογραφικό του κάθε ασφαλισμένου ακόμα και αν έχει διαδοχικές αλλαγές στο ασφαλιστικό του καθεστώς.

«Η πολύχρονη αναμονή για απονομή σύνταξης σε λίγο διάστημα θα είναι μία κακή ανάμνηση του παρελθόντος» τονίζει στη συνέντευξη του ο κ. Βρούτσης.

Ο υπουργός Εργασίας προσθέτει, ότι συνολικά η διοικητική ενοποίηση των ταμείων μέσα σε αυτή τη χρονιά και τονίζει ότι δεν πρόκειται να θιγούν καθόλου οι παροχές και οι συντάξεις. Εξαγγέλλει, επίσης, βελτίωση της ρύθμισης των οφειλών προς τα ταμεία, για όσους έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση και την παροχή της δυνατότητας σε μηχανικούς, γιατρούς και δικηγόρους να επιλέγουν χαμηλότερες κατηγορίες ασφάλισης, πληρώνοντας λιγότερα ασφάλιστρα.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετική με τις επιπτώσεις που μπορεί ο νέος τρόπος υπολογισμού των συντάξεων με την 1η Ιανουαρίου του 2015, για όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα με ευνοϊκότερα όρια ηλικίας, ο κ. Βρούτσης σημειώνει «ότι δεν προβλέπεται να γίνει καμία νέα παρέμβαση που να αλλάζει τον προγραμματισμό χιλιάδων συμπολιτών μας που θεμελίωσαν ή θεμελιώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης».

Απέκλεισε τέλος το ενδεχόμενο να τεθεί θέμα ρήτρας μηδενικού ελλείμματος για τις κύριες συντάξεις μετά την εφαρμογή αντίστοιχης ρήτρας στις επικουρικές συντάξεις και τα εφάπαξ.

«Η δομή του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης στη χώρα μας (κύρια ασφάλιση) είναι αναδιανεμητική, ενώ προβλέπεται και τριμερής χρηματοδότηση. Ακόμη και μετά την 1.1.2015 που αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού των συντάξεων, ενισχύεται μεν ο ανταποδοτικός χαρακτήρας του αναλογικού μέρους της σύνταξης, αλλά δεν αλλάζει η κεντρική φιλοσοφία του συστήματος».

 




Ένσταση στο Εκλογοδικείο κατέθεσαν οι Έλληνες Ευρωπαίοι Πολίτες

Ένσταση στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο κατά του ΚΚΕ, του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή και των ανακηρυχθέντων ευρωβουλευτών τους, Σωτηρίου Ζαριανόπουλου (ΚΚΕ) και Γεωργίου Επιτήδειου (ΧΑ), κατέθεσαν σήμερα οι Έλληνες Ευρωπαίοι Πολίτες και οι τρεις πρώτοι σε σταυρούς προτίμησης υποψήφιοι ευρωβουλευτές, Γιώργος Χατζημαρκάκης, Μιχάλης Ατσαλάκης και Μάνος Παυλάκης.

Στην ένσταση επισημαίνεται η αντισυνταγματικότητα της διάταξης του άρθρου 6 παρ. 5 Ν. 4255/2014, με την οποία επιβάλλεται ελάχιστο όριο ύψους 3%, που πρέπει να υπερβεί ένα κόμμα στις εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ώστε να δικαιούται να εκλέξει έναν ευρωβουλευτή.

Συγκεκριμένα, αναλύεται διεξοδικά η έλλειψη συνταγματικής βάσης που να δικαιολογεί τον βαρύτατο περιορισμό που επέρχεται μέσω του ελάχιστου ορίου του 3% στην αρχή της ισότητας της ψήφου και την αρχή των ίσων ευκαιριών των πολιτικών κομμάτων. Επίσης, τονίζεται ότι αυτός ο περιορισμός δεν είναι πρόσφορος ούτε και απαραίτητος, ενόψει της εμπειρικής πραγματικότητας στον τρόπο λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Τέλος, υπογραμμίζεται ότι η επέμβαση του νομοθέτη στην αρχή της ισοδυναμίας της ψήφου, που επέρχεται με την επιβολή ελάχιστου ορίου 3% είναι εντελώς δυσανάλογος. Ακόμη, οι Έλληνες Ευρωπαίοι Πολίτες σημειώνουν ότι οι κανόνες για την πολιτική εκπροσώπηση δεν μπορεί να τίθενται από τα μεγάλα κόμματα και να οδηγούν σε αποκλεισμό νέων σχηματισμών. Η συζήτηση της ένστασης εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Σεπτεμβρίου του 2014 και η απόφαση υπολογίζεται να εκδοθεί έναν έως δύο μήνες αργότερα. Υπενθυμίζεται, ότι αντίστοιχη ένσταση κατατέθηκε και από τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό και τους πρώτους σε σταυρούς προτίμησης υποψήφιους ευρωβουλευτές, Γιώργο Καρατζαφέρη και Κωνσταντίνο Αϊβαλιώτη.

Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ

 




Το ΠΑΣΟΚ “πάγωσε” τους κοινωνικά αδύναμους και τώρα προτείνει μείωση στο πετρέλαιο θέρμανσης

  1. Πρόβλημα

Η εξίσωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης είχε ως στόχο την πάταξη του λαθρεμπορίου και την αύξηση των δημοσιονομικών εσόδων.  Η αύξηση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης από 21 Ευρώ / 1000 λίτρα (μέχρι τις 30/04/11), αρχικά στα            60 Ευρώ / 1000 λίτρα και στην συνέχεια στα 330 Ευρώ / 1000 λίτρα  και η εξίσωση με τον ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης, απέτυχε στον πρώτο χρόνο εφαρμογής σύμφωνα με τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους  και απαιτείται  επανεξέταση του μέτρου της  εξίσωσης των συντελεστών ΕΦΚ.

  1. Επιπτώσεις

Υπήρξε δημοσιονομική αποτυχία, κοινωνική αναστάτωση και επιβάρυνση του περιβάλλοντος (δημιουργία αιθαλομίχλης), στρέφοντας τους  πολίτες στην εκτεταμένη χρήση καυσόξυλων για την θέρμανση των κατοικιών.

Σχετικά με το λαθρεμπόριο, ακόμα και σήμερα η πολιτεία λειτουργεί αποσπασματικά, χωρίς να πείθει σε πολλές περιπτώσεις ότι υπάρχει πολιτική βούληση για να αντιμετωπιστεί  η λαθρεμπορία.  Αυτό επιβεβαιώνεται από την πρόσφατη απόφαση επίσης για την επέκταση εγκατάστασης συστημάτων εισροών-εκροών (χωρίς τεχνικές προδιαγραφές) στις εγκαταστάσεις όλων των διακινητών πετρελαίου θέρμανσης.

Επισημαίνουμε επίσης την συνεχή αναβολή εφαρμογής επίσης τοποθέτησης GPS στα βυτιοφόρα και τα σκάφη ανεφοδιασμού (σλέπια).

Καθυστέρησε η εγκατάσταση του συστήματος εισροών-εκροών και εκκρεμεί ακόμα για τα πρατήρια καυσίμων επίσης της υπόλοιπης χώρας μέχρι και τον Αύγουστο  2014!

Εκκρεμεί 16 μήνες τώρα η έκδοση αποφάσεων για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου.

Συγκεκριμένα:

Πρόκειται για τις αποφάσεις της υποχρεωτικής σήμανσης των βυτιοφόρων, της  υποχρεωτικής σήμανσης των πλωτών μέσων (σλέπια) στα ναυτιλιακά καύσιμα,  καθώς και εκείνη για την τοποθέτηση του συστήματος εισροών-εκροών στις εγκαταστάσεις των μεταπωλητών πετρελαίου θέρμανσης.

Πρόταση

Το θέμα της μείωσης του ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης σχετίζεται άμεσα με την επιτάχυνση και άμεση εφαρμογή των αποφάσεων για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου καυσίμων.  Απαιτείται ένα τύπου “FAST-TRACK” για την πάταξη του λαθρεμπορίου και την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και των Τελωνείων του Υπουργείου Οικονομικών.

Ταυτόχρονα, επιτάχυνση των πολιτικών που αφορούν την αναβάθμιση κτιρίων και πολιτικές υποκατάστασης με φιλικές προς το περιβάλλον μορφές ενέργειας (φυσικό αέριο).

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

  1. Μείωση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης στα 60 Ευρώ / 1000 λίτρα δηλαδή στα επίπεδα της περιόδου 2011-2012, κάτι που προβλέπεται στο κοινοτικό δίκαιο.  Η μείωση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης να είναι για διάστημα εύλογο που θα επιτρέψει την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων.
  2. Αυστηρός έλεγχος της διακίνησης ναυτιλιακών καυσίμων.

Συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και καταληκτική ημερομηνία εφαρμογής της τοποθέτησης GPS στα βυτιοφόρα και τα σκάφη ανεφοδιασμού (σλέπια).

  1. Αυστηρός έλεγχος της καταπολέμησης των εικονικών εξαγωγών καυσίμων.



Φ. Κουβέλης: Ανάγκη για νέα προοδευτική διακυβέρνηση

«Ο ΣΥΡΙΖΑ αναζητεί συμπτώσεις με άλλους χώρους» λέει ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ

Για μια νέα προοδευτική διακυβέρνηση, βασισμένη στην προγραμματική συμφωνία Κεντροαριστερας-Αριστεράς, κάνει λόγο ο Φώτης Κουβέλης σε συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών».

Διαπιστώνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ περνά στη λογική αναζήτησης κοινών τόπων με άλλους χώρους, ενώ αναφερόμενος στα εσωκομματικά της ΔΗΜΑΡ, υπεραμύνεται της διεξαγωγής του συνεδρίου.

Την ίδια ώρα καρφιά κατά των διαφωνούντων στη ΔΗΜΑΡ και στις διαδικασίες του συνεδρίου έριξε ο Φώτης Κουβέλης.

«Μιλώντας στην Κεντρική Επιτροπή του κόμματός μας, έδωσα όλες τις προσωπικές και πολιτικές διαβεβαιώσεις ότι δεν πρόκειται να πάμε σε ένα συνέδριο ξεκαθαρίσματος λογαριασμών, αλλά σε ένα συνέδριο συνθέσεων. Κι αυτή τη διαδικασία την έχει ανάγκη η Δημοκρατική Αριστερά. Ορισμένοι επιμένουν να μην το αντιλαμβάνονται και να αντιμετωπίζουν την προσφυγή στη συλλογικότητα του κόμματός μας με καχυποψία. Είναι επιλογή τους», ανέφερε.

Στο ερώτημα αν επέλθει ρήξη και αποχωρήσεις ποιος θα ευθύνεται απάντησε: «Κανείς δεν κέρδισε ποτέ ούτε από την αφαίρεση ούτε από τη διαίρεση. Τα κόμματα πρέπει να λειτουργούν προσθετικά χάριν των κοινωνικών ομάδων που εκφράζουν. Επαναλαμβάνω ότι η Δημοκρατική Αριστερά πρέπει να βαδίσει ενωμένη, χωρίς φατριασμούς και ομαδοποιήσεις. Όποιος επενδύει στις τυφλές ρήξεις θα έχει και την ευθύνη των επιλογών του…»




Ψινάκης – Δούρου ρίχνονται στη «μάχη» της τοπικής αυτοδιοίκησης

Συνάντηση στο Γραμματικό για το θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων

Μπορεί να αναλαμβάνουν τα καθήκοντά τους σε τρεις μήνες και συγκεκριμένα στις αρχές Σεπτεμβρίου, όμως φαίνεται να έχουν πάρει σοβαρά το ρόλο τους και δεν έχουν καμία διάθεση να χαθεί πολύτιμος χρόνος.Ο λόγος για τον Δήμαρχο Μαραθώνα Ηλία Ψινάκη και την Περιφερειάρχη Αττικής Ρένα Δούρου.

Οι δυο τους συναντήθηκαν χθες στο Γραμματικό για να συζητήσουν το «καυτό» θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων στην Αττική.

Από το πλευρό τους δεν θα μπορούσε να λείπει και η κυρία Σιδέρη, που πρωτοστατεί σε κάθε συγκέντρωση που αφορά στο καλό της περιοχής όπου ζει.

5



«Δεν αργεί η ώρα της ανατροπής της κυβέρνησης»

Το σχόλιο του ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή την πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής

Την εκτίμηση ότι η στιγμή ανατροπής της κυβέρνησης είναι πολύ κοντά, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή την πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής.

Στην ανακοίνωσή του το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης τονίζει ότι «αν και ηττήθηκε στις εκλογές, ο κ. Σαμαράς συνεχίζει να παριστάνει τον πρωθυπουργό πηγαίνοντας στις Συνόδους Κορυφής για να υποστηρίξει τη συνέχιση της μνημονιακής πολιτικής της λιτότητας και της εκποίησης της δημόσιας περιουσίας, όπως της ΔΕΗ.

Λογαριάζει, όμως, χωρίς τον ξενοδόχο, και δεν θα αργήσει η ώρα της ανατροπής της πολιτικής και της κυβέρνησής του».




«Ο ΣΥΡΙΖΑ πλέει σε πελάγη σύγχυσης και μιζέριας»

Βούλτεψη: Στις Βρυξέλλες ο πρωθυπουργός έλαβε τα συγχαρητήρια για την ελληνική προεδρία

Η κυβερνητική εκπρόσωπος, Σοφία Βούλτεψη, απαντώντας σε ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει σε ανακοίνωσή της πως:

«Βυθισμένος στις εσωτερικές του διαμάχες, πλέοντας σε πελάγη σύγχυσης και μιζέριας, αναζητώντας απεγνωσμένα συμμάχους που ωστόσο δεν προσέρχονται, ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει να αναφέρεται σε μια εκλογική μάχη κατά την οποία, παρά τις υποσχέσεις και τις ύβρεις, έχασε 150.000 ψήφους»

«Όσο και αν ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να κρύψει αυτή την ήττα, πάντα θα βρίσκεται κάποια συνιστώσα του να του την θυμίζει. Με νωπό ακόμη το πιο αντιευρωπαϊκό κείμενο Πολιτικής Απόφασης, τολμούν να μιλούν για την Ευρώπη και τις Συνόδους Κορυφής» σημειώνει η κ. Βούλτεψη και προσθέτει:

«Ας το καταλάβουν μια για πάντα: Στις Βρυξέλλες, ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έλαβε τα συγχαρητήρια για την ελληνική προεδρία και τις προσπάθειες της Ελλάδας, από 27 πρωθυπουργούς κάθε πολιτικής προέλευσης και όλους τους θεσμικούς παράγοντες της ΕΕ. Κάτι περισσότερο γνωρίζουν αυτοί από τον κ. Τσίπρα, που παριστάνει ότι κρατά τα κλειδιά ενός ξενοδοχείου, όπου άλλος ξηλώνει τις πόρτες και άλλος τα παράθυρα».




«Την ευθύνη την παίρνουμε όλοι μαζί»

Θεοδωράκης: Δεν υπάρχουν λίστες αρεστών ή μη αρεστών προσώπων

Ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, τόνισε στους συνέδρους, πως «την ευθύνη την παίρνουμε όλοι μαζί» σήμερα, δεύτερη μέρα του ιδρυτικού συνεδρίου που διεξάγεται από χθές το βράδυ στο Λαύριο και θα ολοκληρωθεί αύριο.

Σήμερα ο λόγος ανήκει στους συνέδρους και στους φίλους του κόμματος που είναι στην Επιτροπή Διαλόγου, ενώ αύριο θα εκδοθούν τα συμπεράσματα και θα εκλεγούν ο πρόεδρος και οι 30 περιφερειάρχες.

Δηλώνοντας «πάρα πολύ αισιόδοξος» ο Στ. Θεοδωράκης εξήγησε ότι το εγχείρημα «είναι μια πολύ μεγάλη ευθύνη γιατί μετά από δεκαετίες γεννιέται στην Ελλάδα ένα κόμμα χωρίς να έχει στα σπλάχνα του ή στη σκέψη των ιδρυτών του, ένα άλλο κόμμα» και επισήμανε ότι όλοι πρέπει να είναι πολύ αυστηροί και προσεκτικοί για τα πρόσωπα που θα επιλέξουν έχοντας κατα νου ότι «δεν υπάρχουν λίστες αρεστών ή μη αρεστών προσώπων» για την αυριανή ψηφοφορία.

Το κίνημα, όπως είπε, πρέπει να έχει «τα συστατικά, τις αρχές και την πολιτική που λέμε ότι πρέπει να φτιάξουμε» και «όχι τους φίλους του προέδρου ή τους φίλους της γειτονιάς, αλλά τους πιο άξιους».

«Η αξιοκρατία είναι η αδιαπραγμάτευτη αρχή μας και αφορά όλους» σημείωσε ο επικεφαλής του Ποταμιού, και τόνισε ότι το «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα» δεν υπάρχει σαν πρακτική, εφιστώντας την προσοχή στην εκλογή των 30 περιφερειακών εκπροσώπων του κόμματος που θα πρέπει να γίνει με πολύ αυστηρότητα, ώστε να μεταφερθούν όλες αυτές οι αρχές που λέει το Ποτάμι ότι θα μεταφέρει στην πολιτική, και μέσα στο ίδιο του το σπίτι, από την πρώτη στιγμή.

Την συμπαράστασή του στο Ποτάμι εξέφρασε στον χαιρετισμό που απηύθυνε στο πλαίσιο του συνεδρίου και ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης.

«Ποθούμε ένα Ποτάμι αλλαγών» είπε και πρόσθεσε: «Δεν έχουμε χρόνο για να επαναλάβουμε τα ίδια λάθη. Είτε με μνημόνια είτε με αντιμνημόνια. Έχω όμως ελπίδα και πίστη και γι’ αυτό είμαι εδώ. Έχετε τεράστια δύναμη. Έχετε αναλάβει μια μεγάλη υποχρέωση για τη χώρα».




«Υπάρχουν προβλήματα στα εναέρια και επίγεια μέσα πυρόσβεσης»

Σύσκεψη για τις πυρκαγιές υπό την προεδρία του Κικίλια

Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Βασίλης Κικίλιας,ενημερώθηκε σήμερα για τις δράσεις και την υλοποίηση του σχεδιασμού του Πυροσβεστικού Σώματος, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για την αντιπυρική περίοδο στο Αρχηγείο του Π.Σ.

Ο κ. Κικίλιας έκανε έκκληση προς τους εθελοντές και πολίτες να συνεισφέρουν στην πρόληψη και αντιμετώπιση των δασικών πυρκαγιών.

Τον υπουργό ενημέρωσε για τον σχεδιασμό και την μέχρι τώρα πορεία της αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών, ο αρχηγός του Π.Σ., αντιστράτηγος Βασίλειος Παπαγεωργίου, ενώ στη σύσκεψη συμμετείχαν, ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Πάτροκλος Γεωργιάδης και όλοι οι αρμόδιοι αξιωματικοί.

Ο κ. Κικίλιας, στην εισήγησή του, επεσήμανε ότι είναι γνωστό πως υπάρχουν προβλήματα στα εναέρια και επίγεια μέσα πυρόσβεσης και τόνισε:

«Οι άνδρες της Πυροσβεστικής, όμως, για μία ακόμη χρονιά θα κάνουν με αυταπάρνηση το καθήκον τους. Θα ήθελα ωστόσο να ζητήσω από όλους, εθελοντές και πολίτες, στην πολύ κρίσιμη φετινή μάχη να συνεισφέρουν όλοι. Στόχος μας είναι η επαγρύπνηση, δεν επιτρέπεται ο εφησυχασμός και θέλω να τονίσω ότι συνεχώς ψάχνουμε λύσεις, ώστε να προασπίσουμε τον φυσικό πλούτο της χώρας μας, τη ζωή και την περιουσία των πολιτών, καθώς και τους 20 εκατομμύρια τουρίστες που αναμένουμε».

 




«Τράπεζες και δημόσιο θα αποκτήσουν το σύνολο της περιουσίας των Ελλήνων»

Καμμένος: Οι πολίτες δεν μπορούν να πληρώσουν τη βαριά φορολογία

Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, σε σχόλιό του για τις δηλώσεις του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στις Βρυξέλλες, για τη συνέχιση των μεταρρύθμισεων ανέφερε:

«Με σταθερούς ρυθμούς αυξάνεται η ανεργία, με απόλυτη ασφάλεια οι πολίτες δεν μπορούν να πληρώσουν τη βαριά φορολογία και σύντομα οι τράπεζες και το δημόσιο θα αποκτήσουν το σύνολο της περιουσίας των Ελλήνων πολιτών»

 




«Τράπεζες και δημόσιο θα αποκτήσουν το σύνολο της περιουσίας των Ελλήνων»

Καμμένος: Οι πολίτες δεν μπορούν να πληρώσουν τη βαριά φορολογία

Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, σε σχόλιό του για τις δηλώσεις του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στις Βρυξέλλες, για τη συνέχιση των μεταρρύθμισεων ανέφερε:

«Με σταθερούς ρυθμούς αυξάνεται η ανεργία, με απόλυτη ασφάλεια οι πολίτες δεν μπορούν να πληρώσουν τη βαριά φορολογία και σύντομα οι τράπεζες και το δημόσιο θα αποκτήσουν το σύνολο της περιουσίας των Ελλήνων πολιτών»




Δεν αποκλείει ακόμη και συνεργασία ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Tην ανάγκη να αναζητηθούν πολιτικά και θεμιτά μέσα συναίνεσης, με γνώμονα το εθνικό συμφέρον, για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, διασφαλίζοντας τη σταθερότητα και τη συνέχεια της χώρας, επισημαίνει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σε συνέντευξή του στη Real News.

«Σήμερα οι πολιτικές εξελίξεις επιβάλλουν περισσότερο από ποτέ τέτοιου είδους συναινέσεις, στο μέτρο που οι αυτοδυναμίες είνα πλέον δύσκολη υπόθεση» τονίζει ο υπουργός Εθνικής Άμυνας. Σημειώνει ότι η Βουλή με τη σημερινή της σύνθεση μπορεί και πρέπει να προχωρήσει στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, καθώς, όπως δηλώνει, η Ελλάδα βρίσκεται στο κατώφλι της εξόδου από την κρίση, επαναφέροντας την ανάπτυξη και προχωρώντας τις μεταρρυθμίσεις.

«Είναι υποχρεωμένη για το κοινό συμφέρον να ολοκληρώσει την πορεία αυτή και αυτό είναι το διακύβευμα αυτής της προεδρικής εκλογής» τονίζει, επισημαίνοντας πως δεν θα πρέπει να πάνε χαμένες οι τεράστιες θυσίες των πολιτών.

Για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο ο επόμενος Πρόεδρος πρέπει να συμβολίζει την εθνική συνεννόηση και την ενότητα και για αυτό θα πρέπει να εξαντληθούν όλες οι δυνατότητες σύγκλισης μεταξύ των δημοκρατικών πολιτικών δυνάμεων.

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας πάντως δεν αποκλείει τη δημιουργία ενός «μεγάλου συνασπισμού» με τη συμμετοχή προφανώς και του ΣΥΡΙΖΑ καθώς όπως λέει «εφόσον ο λαός δεν θα έδινε αυτοδυναμία σε ένα κόμμα όλες οι επιλογές είναι θεμιτές, κάτω από όρους ειλικρινούς συνεργασίας και κατανόησης με κοινό παρανομαστή το συμφέρον της Ελλάδας. Κανείς δεν περισσεύει σε μια τέτοια προσπάθεια όταν τοποθετείται εντός συνταγματικού τόξου».




Ψαριανός σε Θεοδωράκη: «Μαζί θα προχωρήσουμε»

«Μαζί θα προχωρήσουμε» ανέφερε στο συνέδριο του Ποταμιού ο Γρηγόρης Ψαριανός, προκαλώντας προβληματισμό για το αν η αναφορά του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ αποτελεί προαναγγελία μελλοντικής συνεργασίας.

Να σημειωθεί ότι το τελευταίο διάστημα έχουν αυξηθεί τα αγκάθια στις σχέσεις του βουλευτή με την Αγίου Κωνσταντίνου, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Ψαριανός βρίσκεται σε έντονες συζητήσεις με το κόμμα του κ. Σταύρου Θεοδωράκη για κοινή κάθοδο στις επόμενες εθνικές εκλογές.

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να σημειωθεί ότι ο κ. Ψαριανός είναι υπέρμαχος της ανασυγκρότησης της Κεντροαριστεράς.

Πέραν αυτών, ο κ. Ψαριανός επισήμανε ότι τον «καλύπτει» ο κ. Θεοδωράκης, εξηγώντας ότι το ζητούμενο πλέον είναι ο διαχωρισμός σε όσους διαθέτουν κοινή λογική και σε όσους δεν την διαθέτουν.

Υποστήριξε ότι πρέπει να γίνουν οι «μεγάλες αλλαγές» στη χώρα, καθώς, όπως είπε, «το κράτος είναι «ευρωπαϊκή Σομαλία» και «κατσαπλιαδιστάν».

Πρόσθεσε πως πρέπει να γίνει ο διαχωρισμός κράτους και εκκλησίας, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «ούτε στις πιο βαριά πάσχουσες ισλαμικές χώρες δεν κάνουν αυτό που κάνουμε εμείς εδώ, να έχουμε πυλώνα του κράτους την εκκλησία και να μην μπορούμε να το συζητήσουμε. Να ορκιζόμαστε σε εικονίτσες…».

Επισήμανε τέλος ότι «άνθρωποι απ” όλους τους χώρους, που θέλουν να αλλάξουν τα πράγματα και να γίνουν οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις, πρέπει να συναντηθούν», «φωτογραφίζοντας» ως χώρο συνάντησης το Ποτάμι.




Διαψεύδει τα περί κυβερνητικής εμπλοκής στο ν/σ για τον αγροτουρισμό ο Γ. Καρασμάνης

Στην ενδεχόμενη κυβερνητική εμπλοκή στο νομοσχέδιο για τον αγροτουρισμό αναφέρθηκε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Γιώργος Καρασμάνης, μιλώντας στον Realfm. 

Ο υπουργός διέψευσε οποιαδήποτε αντίθεση του ή κόντρα ενδοκυβερνητική, όμως επισημαίνει ότι το νομοσχέδιο το ήρθε πολύ αργά και δεν έχει προλάβει να το μελετήσει.

«Δεν υπάρχει θέμα. Δεν ειπώθηκε καν από μένα ότι δεν υπογράφω. Δεν είμαι εναντίον του νομοσχεδίου. Αντιθέτως το νομοσχέδιο αυτό έχει αναπτυξιακό χαρακτήρα. Απλώς μας το έστειλαν την Πέμπτη αργά το βράδυ από το υπουργείο Τουρισμού και ζήτησα λίγο χρόνο για να το μελετήσω».

«Φυσικά και θα υπογράψω. Θα λύσουμε αυτά τα προβλήματα που αλληλεπικαλύπτει η μία διάταξη του υπουργείου Τουρισμού, το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο», συνέχισε.

«Δεν υπάρχει καμία απολύτως εμπλοκή. Υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις στα δύο νομοσχέδια. Π.χ. έχουμε διαφορά στον τρόπο που χορηγούμε το αγροτικό σήμα. Υπάρχει ήδη νομοθετικό πλαίσιο που διέπει αυτό το καθεστώς. Δεν υπάρχει καμία αντίθεση. Είναι σημαντικό το νομοσχέδιο. Απλώς υπάρχουν κάποιες μικροδιαφοροποιήσεις. Θέλουμε ένα εύλογο χρονικό διάστημα να τις δούμε», πρόσθεσε.

«Σε μένα ήρθε το νομοσχέδιο αργά το βράδυ της Πέμπτης. Δεν είχα καμία άλλη εμπλοκή σε αυτό, καμία άλλη πληροφόρηση. Δεν μου εστάλη τίποτα, δεν με ενημέρωσε κανείς», είπε ακόμα.