Σωρεία διαρρήξεων διέπραξε σπείρα στην Καβάλα – Συνολική λεία 36.000 €

Εξιχνιάσθηκαν ύστερα από εμπεριστατωμένη έρευνα της Ομάδας Δημόσιας Ασϕάλειας του Τμήματος Ασϕάλειας Καβάλας μία ληστεία, δέκα διαρρήξεις σπιτιών και τέσσερις απόπειρες, που διαπράχθηκαν στην πόλη της Καβάλας, κατά το χρονικό διάστημα Μάιος – Νοέμβριος του 2012, από τα μέλη εγκληματικής ομάδας.

Από τις έρευνες των αστυνομικών, ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία επτά (7) μελών της ομάδας, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραϕία κακουργηματικού χαρακτήρα για τα κατά περίπτωση αδικήματα της σύστασης και συμμετοχής σε εγκληματική ομάδα, της ληστείας και των διακεκριμένων περιπτώσεων κλοπής. Πρόκειται για έξι (6) αλλοδαπούς, υπηκόους Γεωργίας, ηλικίας 21, 27, 27, 35, 37 και 40 ετών και έναν 18χρονο ημεδαπό.

Ειδικότερα, μετά από πολύμηνες και ενδελεχείς έρευνες, κατάλληλη αξιολόγηση και αξιοποίηση στοιχείων, εξακριβώθηκε ότι οι παραπάνω δράστες, κατά το χρονικό διάστημα Μάιος – Νοέμβριος 2012 τουλάχιστον, είχαν συστήσει εγκληματική ομάδα με σκοπό τη διάπραξη διαρρήξεων.

Συγκεκριμένα προέκυψε ότι κατά το χρονικό διάστημα δράσης τους σαν ομάδα, με διαϕορετικές συνθέσεις, χρησιμοποιώντας πάντοτε την ίδια μεθοδολογία και δρώντας πρωινές ώρες, διέρρηξαν στην πόλη της Καβάλας δέκα (10) οικίες και αποπειράθηκαν να διαρρήξουν άλλες τέσσερις (4). Κατά τη διάπραξη των διαρρήξεων αϕαίρεσαν συνολικά:

Πλήθος χρυσαϕικών – κοσμημάτων

7 ηλεκτρονικές συσκευές

3 ϕορητούς υπολογιστές

2 εικόνες αγίων

Το χρηματικό ποσό των 3.840

Προέκυψε επίσης ότι την 7-11-2012 κατά την διάρρηξη οικίας στην Καβάλα, ακινητοποίησαν με τη χρήση βίας την 58χρονη ημεδαπή ιδιοκτήτρια και με απειλές για την σωματική της ακεραιότητα, αϕαίρεσαν το χρηματικό ποσό των 100 ευρώ, ένα (1) κινητό τηλέϕωνο και διάϕορα χρυσαϕικά – κοσμήματα, συνολικής αξίας 3.000 ευρώ.

Η συνολική λεία της ομάδας, από την παραπάνω εγκληματική δράση, ξεπερνά τις 36.000 ευρώ.

Σημειώνεται ότι όλοι οι δράστες έχουν απασχολήσει κατά το παρελθόν τις αστυνομικές αρχές για κλοπές, ενώ οι τρεις δράστες, ηλικίας 40, 21 και 18 ετών έχουν απασχολήσει επίσης, κατά περίπτωση για τα αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης, της ληστείας και της νομιμοποίησης εσόδων.

Η δικογραϕία που σχηματίσθηκε θα αποσταλεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καβάλας. Οι έρευνες συνεχίζονται από το Τμήμα Ασϕάλειας Καβάλας για να διερευνηθεί όλο το εύρος της εγκληματικής δραστηριότητας της ομάδας και τυχόν εμπλοκής σε αυτήν άλλων ατόμων.




Απίστευτο: Ο βιομήχανος Ανδρέας Καρέλιας έδωσε 2,5 εκατ. ευρώ μπόνους στους υπαλλήλους του την Πρωτοχρονιά

Σε μια ασυνήθιστη κίνηση για τα δεδομένα της εποχής, όπου τον πρώτο λόγο έχουν τα “λουκέτα» στις επιχειρήσεις και οι απολύσεις εργαζομένων, προχώρησε, για άλλη μία φορά, ο διευθύνων σύμβουλος της “Καπνοβιομηχανίας Καρέλιας» κ. Ανδρέας Καρέλιας.

Η “Καπνοβιομηχανία Καρέλιας» ανακοίνωσε την χορήγηση περισσότερων από 2,5 εκατομμυρίων ευρώ με τη μορφή μπόνους προς τους εργαζομένους.

Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος κατά τη διάρκεια της ετήσιας γιορτής για την κοπή της βασιλόπιτας που έλαβε μέρος στην Καλαμάτα, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς “η εταιρεία για μια ακόμη φορά κατάφερε να ξεπεράσει τον εαυτό της».

Συγκεκριμένα ανέφερε, ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της, “η εταιρία ξεπέρασε τα 16 δισ. τσιγάρα σε πωλήσεις εντός και εκτός Ελλάδος και έφτασε τα 16.8 δισ. τσιγάρα, όγκος που αποτελεί νέο ρεκόρ – ενώ η αύξηση σε ετήσια βάση ανέρχεται περίπου στο 8%».

Στη συνέχεια ανακοίνωση το πρωτοχρονιάτικο δώρο που κάνει φέτος η καπνοβιομηχανία στους εργαζομένους της: έκτακτες παροχές προς τους εργαζόμενους που αγγίζουν τα 2,5 εκατ. ευρώ! Αντίστοιχο δώρο είχε δοθεί στο προσωπικό της εταιρείας και την πρωτοχρονιά του 2012, με τις έκτακτες παροχές στην τελευταία διετία να ξεπερνούν τα 5 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά, όπως ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, οι έκτακτες παροχές προς τους εργαζόμενους έχουν ως ακολούθως:

1. Επίδοµα “γαλοπούλας» αξίας 200 ευρώ για κάθε εργαζόμενο στην εταιρεία.

2. Επίδοµα παρουσίας, αξίας 800 ευρώ. Αυτό το δικαιούνται όσοι δεν έλειψαν ούτε µία µέρα από την εργασία τους.

3. Εκτακτη οικονομική ενίσχυση 1.400 ευρώ για κάθε εργαζόμενο, ο οποίος έχει παιδιά που σπουδάζουν σε κρατικό ΑΕΙ ή ΤΕΙ.

4. Επιπλέον ενίσχυση 525 ευρώ για όσους εργαζομένους έχουν παιδιά που πέτυχαν στις παραπάνω σχολές.

5. Δώρο ένας υπερσύγχρονος φορητός υπολογιστής Apple σε κάθε παιδί που πέτυχε την εισαγωγή του σε µία από τις παραπάνω σχολές µέσα στο 2012.

6. Εκτακτη οικονομική ενίσχυση 750 ευρώ για εργαζόμενους με μηνιαίες αποδοχές πάνω από 2.001 ευρώ.

7. Εκτακτη οικονομική ενίσχυση 800 ευρώ για εργαζόμενους με µηνιαίες αποδοχές από 1.701 έως 2.000 ευρώ.

8. Εκτακτη οικονομική ενίσχυση 1.570 ευρώ για εργαζόμενους με µηνιαίες αποδοχές από 1.401 έως 1.700 ευρώ.

9. Εκτακτη οικονομική ενίσχυση 1.600 ευρώ για εργαζόμενους με µηνιαίες αποδοχές από 1.201έως 1.400 ευρώ.

10. Εκτακτη οικονομική ενίσχυση 2.250 ευρώ για εργαζόμενους με µηνιαίες αποδοχές από 1.001 έως 1.200 ευρώ.

11. Εκτακτη οικονομική ενίσχυση 2.600 ευρώ για εργαζόμενους με µηνιαίες αποδοχές κάτω από 1.000 ευρώ, θα λάβουν έκτακτη οικονοµική ενίσχυση 2.600 ευρώ.

Επίσης:

12.Εργαζόµενοι µε µηνιαίες αποδοχές 1201.00 έως 1700.00 ευρώ, και έχουν από 3 ανήλικα παιδιά και πάνω,θαλάβουν επιπλέον € 750.00

13.Εργαζόµενοι µε µηνιαίες αποδοχές έως 1.200 ευρώ, και οι οποίοι έχουν από 2 ανήλικα παιδιά και πάνω, θα λάβουν επιπλέον 450.00 ευρώ για κάθε ανήλικο παιδί.

14. Ο κάθε λαχνός της γιορτής είναι 800 ευρώ

Επίσης ανακοινώθηκε ότι “Οι παραπάνω παροχές δίνονται “καθαρές” στους εργαζοµένους, αφού η εταιρεία θα καλύψει όλες τις φορολογικές και ασφαλιστικές κρατήσεις».




Πρόσκληση Σ.Τ. Οδύνη ανέργων

Ο Πρόεδρος, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής και το Διοικητικό Συμβούλιο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας σας καλούν σε συνέντευξη τύπου που θα δοθεί την Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 12.30 στην Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας.

Η συνέντευξη τύπου σκοπό έχει να σας ενημερώσει για την παράσταση

Η οδύνη των ανέργων και το δικαίωμα στην τεμπελιά

των Νίκου Παναγιωτόπουλου και Πωλ Λαφάργκ

που θα παρουσιαστεί από την Τετάρτη 8 έως και την Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014, στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου.

Στη συνέντευξη τύπου θα παραβρίσκονται συντελεστές της παράστασης.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας




Ποδαρικό με…αυξήσεις στον λογαριασμό της ΔΕΗ – Υπέρ τέλους ΑΠΕ και… ΝΕΡΙΤ! – Ολοκληρώθηκαν επιτυχώς οι επανασυνδέσεις στην Καβάλα

Φαίνεται ότι κάποιοι στην ΔΕΗ πιστεύουν ότι…»λεφτά υπάρχουν»! Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός πως, παρά το ότι πάρα πολλοί καταναλωτές αδυνατούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, η ΔΕΗ αποφάσισε να προσφέρει ως “δώρο» σε όλα τα νοικοκυριά δύο πρόσθετες επιβαρύνσεις στα τιμολόγιά της!

Αυξήσεις έως 157% στο τέλος ΑΠΕ

Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς δημοσιεύτηκε η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας που προβλέπει “πράσινες» αυξήσεις από 82% έως και 157% στο τέλος ΑΠΕ στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, με στόχο την εξεύρεση 1,5 δισ. ευρώ για την εκμηδένιση του ελλείμματος του ειδικού λογαριασμού μέσω του οποίου αποζημιώνονται οι παραγωγοί ενέργειας από φωτοβολταϊκά και άλλες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Όπως αναφέρει το “Βήμα», πρόκειται για αυξήσεις “υπό αναστολή» μέχρι και το Μάρτιο του 2014, αφού το κλειδί για να το αν θα επιβληθούν ή όχι, είναι κατά πόσο το ΥΠΕΚΑ θα καταφέρει να περάσει από τη Βουλή τις επόμενες εβδομάδες το νομοσχέδιο για το γενναίο “κούρεμα», της τάξης του 40%-50% στις εγγυημένες τιμές που εισπράττουν σήμερα οι επενδυτές των υφιστάμενων φωτοβολταικών.

Γι’ αυτό και στην απόφασή της η ΡΑΕ, προσδιορίζει ως ημερομηνία εφαρμογής των αυξήσεων την 1η Μαρτίου 2014.

Το “κούρεμα» θεωρείται από την κυβέρνηση ως ο μοναδικός αποτελεσματικός τρόπος για να βρει τους απαιτούμενους πόρους προκειμένου να εκπληρώσει τη μνημονιακή υποχρέωση για μηδενισμό στο τέλος του 2014 του ελλείμματος των ΑΠΕ.

Το έλλειμμα αυτό, έφτασε τα 560,5 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2013, και στο τέλος της επόμενης χρονιάς αναμένεται να φτάσει τα 763 εκατ. ευρώ.

Οι αυξήσεις για κάθε κατηγορία

Με βάση την απόφαση της ΡΑΕ, το Τέλος ΑΠΕ (ή ΕΤΜΕΑΡ όπως έχει μετονομαστεί), αυξάνεται από την 1η Μαρτίου ως εξής :

-157% για τους αγρότες που ηλεκτροδοτούνται στη χαμηλή και μέση τάση. Η σημερινή χρέωση αυξάνεται από τα 7,33 ευρώ η μεγαβατώρα για τις αγροτικές εκμεταλλεύσεις στη χαμηλή τάση σε 18,81 ευρώ. Επίσης, αυξάνεται από τα 6,87 ευρώ η μεγαβατώρα για τις αγροτικές χρήσεις της μέσης τάσης σε 17,89 ευρώ. Σημειωτέον ότι οι αγρότες εκτός του ότι επιβαρύνονται με τις μεγαλύτερες επιβαρύνσεις, είναι και από τις κατηγορίες, των οποίων οι ταρίφες θα υποστούν από τα μεγαλύτερα κουρέματα.

-86% για τους οικιακούς καταναλωτές. Από τα 20,80 ευρώ η μεγαβατώρα, το ΕΤΜΕΑΡ αυξάνεται σε 36,81 ευρώ το τετράμηνο. Σήμερα το μέσο νοικοκυριό έχει κατανάλωση 1.400 κιλοβατώρες, και πληρώνει ετησίως 87,36 ευρώ ως ΕΤΜΕΑΡ. Αν η απόφαση της ΡΑΕ ίσχυε άμεσα, τότε το μέσο νοικοκυριό θα πλήρωνε ετησίως 162,16 ευρώ. Πρόκειται για επιβάρυνση 75 ευρώ το χρόνο.

-108% στις “λοιπές χρήσεις» χαμηλής τάσης (καταστήματα, μικρές επιχειρήσεις) και 102% στις “λοιπές χρήσεις» μέσης τάσης, (μικρές βιοτεχνίες). Τα μεν καταστήματα που ηλεκτροδοτούνται από τη χαμηλή τάση θα κληθούν να πληρώσουν 45,33 ευρώ η μεγαβατώρα από 21,77 ευρώ σήμερα, ενώ οι επιχειρήσεις μέσης τάσης θα κληθούν να πληρώσουν 17,89 ευρώ η μεγαβατώρα από 8,87 ευρώ σήμερα.

-84% για τις βαριές βιομηχανίες της υψηλής τάσης. Εδώ το ΕΤΜΕΑΡ θα αυξηθεί από τα 1,79 ευρώ στα 3,30 ευρώ ανά μεγαβατώρα. Εφόσον η αύξηση ισχύσει από το Μάρτιο, θα πρόκειται για μια νέα επιβάρυνση πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε μια περίοδο που η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί απέναντι στις μεγάλες ενεργοβόρες επιχειρήσεις ότι θα τους μειώσει το ενεργειακό τους κόστος.

-98%, είναι μεσοσταθμικά η αύξηση του ΕΤΜΕΑΡ που ενέκρινε η ΡΑΕ προκειμένου να μηδενιστεί το έλλειμμα του λειτουργού της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας (ΛΑΓΗΕ). Από τα 14,96 ευρώ η χρέωση εκτινάσσεται στα 29,63 ευρώ.

όσες ήταν να γίνουν έγιναν (καμιά 30αριά σε όλο τον νόμο). Δεν έχουν έρθει νέες καταστάσεις

Σε ισχύ και το τέλος για τη ΝΕΡΙΤ

Σε ισχύ τέθηκε από την Πρωτοχρονιά, επίσης, και το ανταποδοτικό τέλος για τη ΝΕΡΙΤ (Σχόλιο γράφοντος: Ασχέτως αν αυτή δεν έχει τεθεί ακόμα σε λειτουργία – προφανώς πρέπει να την προπληρώσουμε…). Το ποσό αντιστοιχεί για κάθε πολίτη σε 3 ευρώ μηνιαίως και θα εισπράττεται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της κυβέρνησης, στο ποσό των 3 ευρώ μηνιαίως (αντί 4,24 ευρώ που ήταν το αντίστοιχο για την πρώην ΕΡΤ) ανέρχεται το ανταποδοτικό τέλος που ορίζεται ως αντιστάθμισμα για την εκπλήρωση του στόχου της δημόσιας υπηρεσίας της εταιρείας “Νέα Ελληνική Ραδιοφωνία, Ίντερνετ και Τηλεόραση» (ΝΕΡΙΤ Α.Ε.) σύμφωνα με το νόμο 4173/2013.

Το ανταποδοτικό τέλος ισχύει από 1.1.2014 μετά από σχετική εισήγηση του ΔΣ της ΝΕΡΙΤ ΑΕ και εισπράττεται μέσω του λογαριασμού του ηλεκτρικού ρεύματος.

Σύμφωνα με την κυβέρνηση, τα έσοδα από το ανταποδοτικό τέλος για το 2014 έχουν προϋπολογιστεί στα 191 εκ. ευρώ από τα οποία τα 101 εκ. καλύπτουν το κόστος λειτουργίας της ΝΕΡΙΤ. Η εταιρεία θα συνεισφέρει 91,4 εκ. στο πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού για το 2014.

Ολοκληρώθηκαν οι επανασυνδέσεις ρεύματος στον νομό Καβάλας

Την ίδια στιγμή στασιμότητα επικρατεί στο μέτωπο των επανασυνδέσεων ηλεκτροδότησης στον νομό Καβάλας, καθώς σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο KavalaPress ο διαχειριστής δικτύου της ΔΕΗ Καβάλας Σάββας Τακίδης “τις ημέρες των εορτών πραγματοποιήθηκαν πάνω από 30 επανασυνδέσεις ηλεκτροδότησης σε ολόκληρο τον νομό Καβάλας. Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχουν αποσταλεί νεότερα στοιχεία από τους δήμους, ωστόσο αν αποσταλούν θα τα εξετάσουμε εκ νέου.»




Πρωτοχρονιάτικο λαχείο στην Καβάλα

Πουλήθηκε ο πρώτος αριθμός του πρωτοχρονιάτικου λαχείου στην Καβαλα από το πρακτορείο της Τσολακιδου Σοφίας στην οδό Κουντουριωτη 2. Η τυχερή πεντάδα είναι η 13856-13860 στην 26η σειρά και κερδίζει το πόσο των 6.000.000 €. Σημειώνεται ότι από το συγκεκριμένο πρακτορείο πουλήθηκε τον Μάιο και ο πρώτος αριθμός του Λαϊκού λαχείου με κέρδη 2.135.000€.




Πιο τίποτα … πεθαίνεις!

Κατηγόρησε για ολιγωρία την διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜ-Θ για την ένταξη του νέου Νοσοκομείου Κομοτηνής στο ΕΣΠΑ, για αναίτια καθυστέρηση, έλλειψη σχεδιασμού, συγκάλυψη παλινωδιών, έβγαλε καταγγελτικό δελτίο τύπου στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, αλλά πήγε και υπερψήφισε το θέμα στο Περιφερειακό Συμβούλιο! Αυτά μόνο ο Παυλίδης τα κάνει. Σαμαρά, Βενιζέλο, Μιχαλολιάκο, δώστε του χρίσμα στις εκλογές να γελάσουμε και πάλι…

Πηγή: piazza delpopollo




Σοκ στην Ξάνθη από την αιματοχυσία μεταξύ ανηλίκων

Σοκ έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Ξάνθης το αιματηρό περιστατικό.

Αντιμέτωπος με την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας βρίσκεται ένας 16χρονος από χωριό της ορεινής Ξάνθης, ο οποίος το βράδυ της Δευτέρας δεν δίστασε να μαχαιρώσει δύο συγχωριανούς του, έναν 17χρονο και έναν 14χρονο.

Σύμφωνα με το Thrakitoday.com, ο νεαρός δράστης μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τα δύο θύματά του συναντήθηκε αρχικά με τον 14χρονο, τραυματίζοντάς τον με μαχαίρι στην κοιλιακή χώρα και το θώρακα και στη συνέχεια συναντήθηκε με τον 17χρονο, τον οποίο επίσης τραυμάτισε με μαχαίρι στον ώμο και το πρόσωπο.

Αμέσως μετά ο δράστης τράπηκε σε φυγή, και εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα στο 9ο χλμ της Εθνικής Οδού Ξάνθης – Εχίνου, φέροντας τραύματα από μαχαίρι στα χέρια του, τα οποία όπως προκύπτει προκάλεσε ο ίδιος.

Οι δύο τραυματισμένοι ανήλικοι μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, στο τμήμα Επειγόντων Περιστατικών, ωστόσο ο 14χρονος που έφερε πολλαπλά και σοβαρά τραύματα κρίθηκε αναγκαίο να διακομισθεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου και νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση. Ο 17χρονος νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης εκτός κινδύνου, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στην κατοχή του δράστη βρέθηκε και το μαχαίρι συνολικού μήκους 33 εκατοστών.

Σημειώνεται ότι μέχρι στιγμής παραμένουν άγνωστα τα κίνητρα του νεαρού δράστη.




Αγοράκι το πρώτο μωρό του 2014 στην Ξάνθη

Είναι το τρίτο παιδί της οικογένειας

Ένα αγοράκι που γεννήθηκε στη 1.30 μ.μ. στη Μαιευτική Κλινική του Νοσοκομείου της Ξάνθης, είναι το πρώτο παιδί του νέου χρόνου.

Η μητέρα του έφερε στον κόσμο το τρίτο παιδί της οικογένειας από την πόλη της Ξάνθης. Μητέρα και νεογνό χαίρουν άκρας υγείας και βρίσκονται στη Μαιευτική/Γυναικολογική Κλινική του Νοσοκομείου.

Πηγή: xanthipress.gr

 




Κόψανε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα τους στο υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Όπως είθισται κάθε χρόνο το υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας είναι ο πρώτος φορέας της πόλης που την πρώτη του μηνός κόβει την πρωτοχρονιάτικη πίτα του παρουσία των πολιτικών, αστυνομικών και θρησκευτικών αρχών της Καβάλας. Έτσι και φέτος συγκεντρώθηκαν στο γραφείο του προέδρου όλοι οι παραπάνω για να λάβουν την ευλογία του μητροπολίτη Φ.Ν.Θ Προκοπίου για μία χρονιά με υγεία ευτυχία και πολλά ασφαλή χιλιόμετρα για το επιβατικό κοινό.




Δεν είχαν χαρτί για το ΑΤΜ της Εμπορικής τράπεζας

Χαμός γινόταν χθες στις τράπεζες της Καβάλας, λόγω των ημερών. Ατέλειωτες ουρές υπήρχαν σε ορισμένες και κάποιοι προσπαθούσαν να εξυπηρετηθούν από τα ΑΤΜ. Το ίδιο συνέβη και στην Εμπορική τράπεζα. Φίλος, συνεργάτης, βλέποντας τις ουρές, πήγε να εξυπηρετηθεί στο ΑΤΜ, αλλά κι εκεί υπήρχε τεράστια ουρά. Τότε έμαθε ότι το μηχάνημα δεν λειτουργεί επειδή έχουν …ξεμείνει από χαρτί. Ο κόσμος περίμενε μέχρι να έρθει το χαρτί να τυπώνει το ΑΤΜ τις αποδείξεις.

Ο συνεργάτης μας, πήγε στον αρμόδιο προϊστάμενο, να ρωτήσει τι θα γίνει. Ο προϊστάμενος του είπε, ότι περιμένουν να φέρουν χαρτί για να δουλέψει το μηχάνημα και να εξυπηρετηθούν οι πελάτες που περίμεναν στην ουρά. «Πείτε μου από πού πρόκειται να έρθει το χαρτί, να πάω εγώ να το πάρω και να το φέρω», προθυμοποιήθηκε ο συνεργάτης μας. Θύμωσε ο προϊστάμενος πιστεύοντας ότι τον ειρωνεύεται και του ζήτησε να φύγει από το γραφείο του.

Ανεξάρτητα από το συμβάν, το οποίο είναι έτσι κι αλλιώς δυσάρεστο και δεν τιμάει την τράπεζα, αναρωτιόμαστε, γιατί θα έπρεπε να ξεμείνει τελείως από χαρτί, όπου τυπώνονται οι αποδείξεις αυτές και μάλιστα σε μια τόσο δύσκολη μέρα για όλους. Τα ρολά αυτού του χαρτιού, είναι πάμφθηνα και είναι ανεπίτρεπτο να ξεμένουν, προφανώς, λόγω αδιαφορίας ή κακής οργάνωσης, ανακόπτοντας την εξυπηρέτηση των πελατών τους και υποχρεώνοντάς τους να περιμένουν τόσοι άνθρωποι στην ουρά, μέχρι να πάνε να βρουν χαρτί…

Πηγη: k-tipos.gr




«Ο Δήμος Καβάλας θα συνεχίσει να στηρίζει το θεσμό του Κοινωνικού Παντοπωλείου» σύμφωνα με τον Κωστή Σιμιτσή

Τη ρητή διαβεβαίωση ότι ο Δήμος Καβάλας θα συνεχίζει να στηρίζει το θεσμό του Κοινωνικού Παντοπωλείου, έδωσε ο δήμαρχος Κωστής Σιμιτσής κατά την επίσκεψή του χθες το μεσημέρι στους χώρους του Κοινωνικού Παντοπωλείου προκειμένου να δει από κοντά την τροφοδοσία του ώστε να ξεκινήσει η διανομή ειδών πρώτης ανάγκης στους δικαιούχους.

Ο Κωστής Σιμιτσής ξεκαθάρισε ότι θα συνεχίσει να στηρίζει το θεσμό του Κοινωνικού ΠαντοπωλείοΥ, παρά τις οξύτατες αντιπαραθέσεις του προηγούμενου διμήνου, υπογραμμίζοντας πως η ένταξη του στο πρόγραμμα «ΣτηρίΖΩ», καθιστά αδιαφιλονίκητα καλή τη λειτουργία του.

«Το Κοινωνικό Παντοπωλείο είναι υπόθεση του Δήμου Καβάλας», τόνισε ο δήμαρχος και συνέχισε, «λάβαμε χρηματοδότηση από το Υπουργείο Εργασίας, το εντάξαμε στο πρόγραμμα «ΣτηρίΖΩ», που συμπεριλαμβάνει κι άλλες δομές υπό την εποπτεία συμπολιτών μας και πλέον είναι αδιαφιλονίκητα καλή η λειτουργία του, οπότε νομίζω ότι δε θα υπάρχει στο μέλλον η παραμικρή γκρίνια για πολιτικούς λόγους. Θέλω να προφυλάξω το θεσμό του Κοινωνικού Παντοπωλείου και γι’ αυτό παλέψαμε να μετεξελιχθεί με τις υπόλοιπες πέντε δομές (Δημοτικό Λαχανόκηπο, Τράπεζα Χρόνου, Κοινωνικό Συσσίτιο, Κοινωνικό Φαρμακείο, Γραφείο Διαμεσολάβησης), που εξυπηρετούν όλους τους συμπολίτες μας που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα».

«Επαινώ για ακόμη μια φορά», συνέχισε ο κ. Σιμιτσής, «τους συμπολίτες μας που ποικιλότροπα βοήθησαν και στήριξαν το κοινωνικό έργο δήμο. Παρά τις λυσσασμένες αντιπαραθέσεις, που είχαν ως στόχο να πλήξουν τόσο εμένα προσωπικά όσο τη διοίκησή του Δήμου, αλλά και την κ. Λία Ασλανίδου, που εργάστηκε εθελοντικά πολλές ώρες, εντούτοις ο κόσμος εκτίμησε και υπολήπτεται το θεσμό του Κοινωνικού Παντοπωλείου. Σήμερα, αυτό λειτουργεί με τη βοήθεια των εργαζομένων του προγράμματος «ΣτηρίΖΩ», όπως και των άλλων εθελοντών. Με τη νέα δομή ο συγκεκριμένος κοινωνικός θεσμός θα εξυπηρετεί πιο γρήγορα τους ωφελούμενους. Υπάρχει μεγάλη επάρκεια αγαθών αφού εκτός από βασικά είδη πρώτης ανάγκης, διανείμουμε κρέας και κοτόπουλο, που είναι χορηγία επαγγελματιών της πόλης μας, όπως των κ.κ. Σταμάτη Κέλη και Απόστολου Αγελαράκη».

Η πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου του Δήμου Καβάλας Λία Ασλανίδου, συμπλήρωσε πως το Κοινωνικό Παντοπωλείο θα εξυπηρετήσει τους πολίτες ολόκληρη τη μέρα σήμερα και αύριο. «Οι δικαιούχοι του Κοινωνικού Παντοπωλείου για την περίοδο των εορτών είναι περίπου 540 άτομα, όμως δεν είναι ο οριστικός πίνακας», σημείωσε η κ. Ασλανίδου και συμπλήρωσε, «μετά τις γιορτές θα ανανεώσουμε τον πίνακα και θα συμπεριλάβουμε ακόμα περισσότερα άτομα. Προσπαθήσαμε αυτό το διάστημα των εορτών να εξυπηρετήσουμε συμπολίτες μας που δεν πήραν ούτε από τα τρόφιμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ούτε από κάποια άλλη δομή ή ΜΚΟ, ώστε να υπάρχει σε κάθε σπίτι φαγητό».




2η πρόσκληση υποβολής αιτήσεων ενίσχυσης έτους 2014 Νέων Γεωργών

Από τη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Καβάλας ανακοινώνεται ότι με απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Αθ. Τσαυτσάρη εκδόθηκε η 2η πρόσκληση υποβολής αιτήσεων ενίσχυσης έτους 2014 Νέων Γεωργών, σύμφωνα με την οποία το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν στο Μέτρο 112 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας «Π.Α.Α.» 2007-2013 του Κανονισμού (ΕΚ) 1698/2005 του Συμβουλίου για τη στήριξη της Αγροτικής Ανάπτυξης από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης (Ε.Γ.Τ.Α.Α.).

Στόχος του Μέτρου είναι η πληθυσμιακή αναζωογόνηση της υπαίθρου με την εγκατάσταση νέων γεωργών μέσω της παροχής κινήτρων προκειμένου να διευκολυνθεί η αρχική τους εγκατάσταση και η διαρθρωτική προσαρμογή των εκμεταλλεύσεών τους με την υποβολή επιχειρηματικού σχεδίου. Εγκρίνεται ποσό συνολικού ύψους 140.000.000€ για την κάλυψη Δημόσιας Δαπάνης Και κατανέμεται ως εξής ανά Περιφέρεια: Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης 12.600.000 Ευρώ.

Β. Περίοδος υποβολής αιτήσεων ενίσχυσης – φακέλων υποψηφιότητας και έκδοσης αποφάσεων έγκρισης έτους 2014. Ως περίοδος υποβολής αιτήσεων ενίσχυσης- φακέλων υποψηφιότητας ορίζεται η περίοδος από 18.3.2014 έως 16.5.2014 και ως περίοδος έγκρισης αυτών η μετά την 18.3.2014 περίοδος.

Γ. Όροι – προϋποθέσεις και λοιπές διαδικασίες

1. Δικαιούχοι Υποψήφιοι Νέοι Γεωργοί

Δικαίωμα υποβολής αίτησης ενίσχυσης στο Μέτρο έχουν φυσικά πρόσωπα, μόνιμοι κάτοικοι της Ελληνικής Επικράτειας, εγγεγραμμένοι στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου (Ο.Σ.Δ.Ε.), που εγκαταστάθηκαν για πρώτη φορά ως αρχηγοί γεωργικής εκμετάλλευσης, κατά το δεκατετράμηνο που προηγείται της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης ενίσχυσης, εφόσον στο πρόσωπό τους, κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ενίσχυσης, πληρούνται αθροιστικά και οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

α) Έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, έχουν πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα και φερεγγυότητα σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα και δεν έχουν συμπληρώσει το 40ο έτος της ηλικίας τους. Η ηλικία υπολογίζεται με βάση τη διαφορά μεταξύ της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης για τη χορήγηση ενίσχυσης και της ημερομηνίας γέννησης.

β) Είναι μόνιμοι κάτοικοι περιοχής εφαρμογής του Μέτρου. Πιο συγκεκριμένα ο υποψήφιος θα πρέπει να είναι μόνιμος κάτοικος περιοχής:

Ορεινής ή μειονεκτικής Δημοτικής ή Τοπικής Κοινότητας και Οικισμού.

Δημοτικής ή Τοπικής Κοινότητας κανονικής περιοχής με πραγματικό πληθυσμό έως 100.000 κατοίκους.

γ) Η γεωργική τους εκμετάλλευση έχει ελάχιστο μέγεθος απαιτήσεων σε εργασία μισή (0,5)

Μονάδα Ανθρώπινης Εργασίας (1 Μ.Α.Ε. = 1750 ώρες απασχόλησης ανά έτος) και πληροί τις λοιπές προϋποθέσεις του Κεφ. I.Γ2 της αναλυτικής Πρόσκλησης του Μέτρου.

δ) Διαθέτουν επαρκή επαγγελματική ικανότητα ή αναλαμβάνουν τη δέσμευση να την αποκτήσουν εντός 36 μηνών από την ημερομηνία λήψης της ατομικής απόφασης έγκρισης.

ε) Υποβάλλουν Επιχειρηματικό Σχέδιο, μέγιστης χρονικής διάρκειας πέντε ετών με δεσμευτικούς στόχους και χρονικές προθεσμίες για την ανάπτυξη των γεωργικών δραστηριοτήτων τους, καθώς και για τη διαρθρωτική προσαρμογή της εκμετάλλευσής τους, αλλά και για την απόκτηση ή συμπλήρωση επαρκούς επαγγελματικής ικανότητας, εφόσον απαιτούνται.

στ) Αναλαμβάνουν τις συμβατικές δεκαετείς μακροχρόνιες υποχρεώσεις.

Ο όρος της πρώτης φοράς για την εγκατάσταση του υποψηφίου ως αρχηγού γεωργικής εκμετάλλευσης, προκειμένου να τύχει των ενισχύσεων του Μέτρου, εκπληρώνεται εφόσον το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της ημερομηνίας πρώτης εγκατάστασης στη γεωργική εκμετάλλευση και της λήψης της απόφασης έγκρισης δεν υπερβαίνει τους δεκαοκτώ (18) μήνες.

2. Επίτευξη Δεσμευτικών Στόχων Επιχειρηματικού Σχεδίου.

Οι Νέοι Γεωργοί που θα κριθούν δικαιούχοι οφείλουν να επιτύχουν το σύνολο των δεσμευτικών στόχων του επιχειρηματικού σχεδίου εντός 5 ετών από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης έγκρισης πράξης.

3. Συμβατικές Μακροχρόνιες Υποχρεώσεις Δικαιούχων

Κάθε υποψήφιος που θα κριθεί δικαιούχος του καθεστώτος ενισχύσεων εγκατάστασης Νέων Γεωργών αναλαμβάνει την υποχρέωση για διάστημα τουλάχιστον 10 ετών από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης έγκρισης πράξης να τηρεί τους όρους που περιέχονται σε αυτή σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην αριθμ. 704/2008 ΚΥΑ όπως ισχύει κάθε φορά και την αναλυτική πρόσκληση του μέτρου.

4. Ύψος ενίσχυσης

Η οικονομική ενίσχυση της πρώτης εγκατάστασης Νέων Γεωργών χορηγείται με τη μορφή κεφαλαίου και καταβάλλεται σε 3 δόσεις. Το ύψος της ενίσχυσης διαμορφώνεται ανάλογα με την κατηγορία της περιοχής μόνιμης κατοικίας του υποψηφίου, τον προσανατολισμό της παραγωγής της εκμετάλλευσης στη μελλοντική κατάσταση και το επίπεδο εισοδήματος της εκμετάλλευσης, επίσης στη μελλοντική κατάσταση, ως ακολούθως:

ΥΨΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ – ΣΥΝΟΛΟ

Μέγιστο 20.000

Ελάχιστο 10.000

Οι οικισμοί λαμβάνονται υπόψη ως προς την κατηγορία της περιοχής.

5. Συμπλήρωση και υποβολή Φακέλου Υποψηφιότητας

Οι ενδιαφερόμενοι, αφού λάβουν γνώση της αναλυτικής Πρόσκλησης και εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις και επιθυμούν να ενταχθούν στο καθεστώς, θα πρέπει να υποβάλουν φάκελο υποψηφιότητας. Την αναλυτική Πρόσκληση του μέτρου καθώς και τα έντυπα του φακέλου υποψηφιότητας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευτούν από τους δικτυακούς τόπους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων www.minagric.gr, και www.agrotikianaptixi.gr.

Υποβολή Αιτήσεων από τους Υποψήφιους Νέους Γεωργούς

Ο Υποψήφιος θα πρέπει να υποβάλλει το φάκελο υποψηφιότητας (σε δύο αντίγραφα, ένα πρωτότυπο και ένα αντίγραφο με όλα τα δικαιολογητικά, καθώς και σε ηλεκτρονική μορφή, σε πλήρη ταύτιση με το πρωτότυπο), λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου, ως αποδεικτικό υποβολής. Η υποβολή γίνεται στη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας του τόπου της μόνιμης κατοικίας του από 18.3.2014 έως 16.5.2014.

Τους δικτυακούς τόπους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων:

http://www.minagric.gr και www.agrotikianaptιxi.gr

Περισσότερες πληροφορίες θα μπορούν να λαμβάνουν οι υποψήφιοι στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων:

http://www.minagric.gr και www.agrotikianaptιxi.gr η στα γραφεία της Δ/νσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Καβάλας (Εθνικής Αντίστασης 20, στο Διοικητήριο, στα γραφεία 410 & 434 καθώς και στα τηλέφωνα 2513503410 & 2513503433).




Μήνυμα αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Αρχέλαου Γρανά για το νέο έτος

Ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Αρχέλαος Γρανάς, απευθύνει μήνυμα σε όλους για το νέο έτος:

Αγαπητοί συμπολίτες, αγαπητές συμπολίτισσες,

Η χρονιά που πέρασε ήταν μία ακόμη δύσκολη χρονιά για τη χώρα μας και την περιοχή μας.

Είναι πλέον προφανές ότι τα αποθέματα της κοινωνικής αλληλεγγύης εξαντλούνται και όλοι μας αναζητούμε την πολυπόθητη διέξοδο από την οικονομική και κοινωνική κρίση που ταλανίζει τη χώρα.

Χρειάζεται όμως να αλλάξουμε πολλά από το παρελθόν μας.

Όλοι μας πρέπει να ξεπεράσουμε εκείνες τις αντιλήψεις και τις πρακτικές που μας οδήγησαν στην κατάρρευση και να υιοθετήσουμε αρχές που θα βασίζονται στην κοινωνική δικαιοσύνη, τη διαφάνεια, τον σεβασμό και την ειλικρίνεια προς τον πολίτη.

Παράλληλα, οφείλουμε να αναδείξουμε τις δυνατότητές μας και να αξιοποιήσουμε τα πλεονεκτήματά μας. Οφείλουμε να βασιστούμε στις δυνάμεις μας και να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες.

Οφείλουμε να συνεργαστούμε και να δουλέψουμε σκληρά, συγκροτημένα και με πνεύμα συλλογικότητας προς την κατεύθυνση της παραγωγικής ανασυγκρότησης της τοπικής οικονομίας, ώστε να δημιουργήσουμε νέες, παραγωγικές και βιώσιμες θέσεις εργασίας. Για όλους τους πολίτες.

Εμείς καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες και ανάγκες, να αντιπαρέλθει τις θεσμικές δυσκολίες που αντιμετώπισε από την αρχή, να στήσει σε στέρεες βάσεις το νέο θεσμό και να στηρίξει με κάθε εργαλείο και τρόπο την ανάπτυξη της περιοχής μας.

Έτσι μόνο μπορούμε να εξασφαλίσουμε αξιοπρεπή διαβίωση και ευημερία για τους πολίτες, που είναι οι βάσεις για την ανάκαμψη της τοπικής οικονομίας και την ανασύνταξη της τοπικής κοινωνίας.

Εύχομαι σε όλες και όλους Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, με υγεία, υπομονή και επιμονή, προσωπική και οικογενειακή ευημερία.

Ευτυχισμένο και δημιουργικό το νέο έτος.

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΓΡΑΝΑΣ




Ανακοίνωση-παρέμβαση του ΚΚΕ στο ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Καβάλας-Θάσου

Ανακοίνωση από την Τομεακή Επιτροπή Καβάλας του ΚΚΕ και την Τομεακή Επιτροπή Θάσου του ΚΚΕ, σχετικά με το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Καβάλας-Θάσου:

Οι εξελίξεις των τελευταίων εβδομάδων σχετικά με τα δρομολόγια Κεραμωτής – Λιμένα Θάσου και Καβάλας – Πρίνου και έπειτα από διαρκείς διαβουλεύσεις, συσκέψεις και την εκ νέου συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. αποδεικνύουν την ορθότητα των εκτιμήσεων και των θέσεων του ΚΚΕ, για το ζήτημα των δρομολογίων όπως και για τόσα άλλα (εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά δικαιώματα ναυτεργατών, κόστος εισιτηρίων, αξιοποίηση σύγχρονων μεταφορικών μέσων όπως το υδροπτερύγιο κλπ). Το κεντρικό πρόβλημα είναι το γεγονός ότι τα μέσα συγκοινωνίας και θαλάσσιων μεταφορών, στην ουσία η όλη μεταφορική δραστηριότητα, βρίσκονται στα χέρια μιας χούφτας εφοπλιστών, επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται και στον κλάδο των θαλάσσιων συγκοινωνιών. Έχουν στα χέρια τους την πραγματική εξουσία να κάνουν ότι θέλουν, όπως τους βολεύει, δηλαδή να κυνηγούν με κάθε τρόπο τη μεγιστοποίηση των κερδών τους. Αξιοποιούν όλο το αντεργατικό – αντιλαϊκό νομοθετικό οπλοστάσιο, επιβάλλουν τους δικούς τους όρους, κινούνται «θεσμικά» στη γραμμή της Ε.Ε. που επιβάλλει την λεγόμενη «απελευθέρωση» των συγκοινωνιών. Άλλωστε αυτό που εφαρμόζονται είναι ο κανονισμός 3577/92 της Ε.Ε. και του νόμου 2932 που ψηφίστηκε από το ΠΑΣΟΚ το 2001 και εφαρμόστηκε διαδοχικά από όλες τις κυβερνήσεις.

Η επίθεση στα δικαιώματα των ναυτεργατών και των υπόλοιπων εργαζομένων που μετακινούνται από και προς το νησί, έχει ενταθεί τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα από το 2008. Οι περικοπές των δρομολογίων, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες που δεν θεωρούνται «κερδοφόροι», συνοδεύτηκαν από απολύσεις ναυτεργατών και καπετάνιων, από τεράστιες αυξήσεις στα ναύλα, μειώσεις των μισθών των ναυτεργατών, δραστικό περιορισμό των εργασιών και των δαπανών για τη συντήρηση των πλοίων, παρά το γεγονός ότι οι εταιρίες εξαντλούν κάθε χειμώνα το χρονικό περιθώριο για τη συντήρηση των πλοίων, με προφανή στόχο όχι την ίδια τη συντήρηση αλλά τη μείωση των δρομολογίων.

Την ίδια περίοδο η εταιρία του εφοπλιστή Μητσόπουλου στήνει επιχείρηση τρομοκράτησης των αγωνιζόμενων ναυτεργατών που δίνουν τη μάχη για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους αλλά και τη μάχη για σύγχρονη, ασφαλή και φτηνή θαλάσσια συγκοινωνία, συσπειρωμένοι στο σωματείο τους. Με αλλεπάλληλες μηνύσεις και τη στήριξη των Λιμενικών Αρχών έχει στήσει βιομηχανία διώξεων με προφανή στόχο να καταστείλει το αγωνιστικό φρόνημα των ναυτεργατών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδεικνύεται ότι όσο δυναμώνει η αντιλαϊκή επίθεση της εργοδοσίας και των κυβερνήσεων, τόσο θα εντείνεται η καταστολή ώστε να μην «κουνιέται φύλλο».

ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που κυβερνούσαν όλα τα προηγούμενα χρόνια και τώρα συγκυβερνούν έχουν την κύρια ευθύνη αφού με τους νόμους που ψηφίσαν έστρωσαν το έδαφος για την επιβολή του «δίκιου» των εφοπλιστών. Τα κροκοδείλια δάκρυα των καβαλιωτών βουλευτών της ΝΔ, οι δήθεν πιέσεις που ασκούν, δεν πείθουν κανέναν.

Οι τοπικοί παράγοντες που βρίσκονται στην ηγεσία των Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβουλίων, του Εμπορικού Συλλόγου και άλλων φορέων, ακόμα και αν το ενδιαφέρον τους είναι ειλικρινές, από τη στιγμή που κινούνται μέσα στα πλαίσια και τη λογική της ανταγωνιστικότητας, της «υγιούς» επιχειρηματικότητας, της Ε..Ε. και της «απελευθέρωσης», επί της ουσίας δηλαδή αποδέχονται τους «νόμους» της αγοράς, αποδεικνύουν ότι ούτε μπορούν ούτε θέλουν να συγκρουστούν με αυτήν την κατάσταση. Άλλωστε είναι χαρακτηριστική η στάση τους στην πλατιά σύσκεψη που διοργανώθηκε με ευθύνη της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας: με μια φωνή, με ένα στόμα, όλοι υποκλίθηκαν στο «δικαίωμα» της κερδοφορίας των επιχειρήσεων. Ζήτησαν αύξηση δρομολογίων χωρίς να θιγούν τα κέρδη τους. Στο τέλος το έριξαν στα περί «κοινωνικής εταιρικής ευθύνης», δηλαδή στάχτη στα μάτια του κόσμου.

Την «κοινωνική εταιρική ευθύνη» τη γνώρισε και τη δοκίμασε ο ελληνικός λαός. Ξέρει από πρώτο χέρι τι πάει να πει με το ένα χέρι οι εφοπλιστές, βιομήχανοι, οι τραπεζίτες να σου κλέβουν τον ιδρώτα, να σε καταδικάζουν στην ανεργία και την ανέχεια και με το άλλο χέρι να σου πετάνε κανένα ξεροκόμματο «κοινωνικής αλληλεγγύης», μάλιστα με στόχο την «εργασιακή και κοινωνική ειρήνη» δηλαδή το ατελείωτο ξεζούμισμα, το φόρτωμα των βαρών της κρίσης στις πλάτες του λαού, ταυτόχρονα με την επιβολή του δόγματος «τα κεφάλια μέσα».

Ο Καβαλιώτικος Λαός και οι Θασίοι δεν μπορούν να περιμένουν τίποτα από τέτοιες ηγεσίες αλλά και από κόμματα όπως ο ΣΥΡΙΖΑ που σήμερα τάζει εύκολες λύσεις χωρίς να θιγεί η κερδοφορία των εφοπλιστών και η στρατηγική της Ε.Ε. Δηλαδή και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος!

Για το ΚΚΕ το ζήτημα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι πριν από όλα δικαίωμα των εργατών, των φτωχών αγροτών, των αυτοαπασχολούμενων είτε ταξιδεύουν το χειμώνα για προσωπικούς, οικογενειακούς, επαγγελματικούς λόγους είτε το καλοκαίρι για αναψυχή και ξεκούραση. Αυτό το δικαίωμα δεν χωρά στα ασφυκτικά πλαίσια της ιδιοκτησίας των μέσων μεταφοράς στους εφοπλιστές και της στρατηγικής της «απελευθέρωσης» της Ε.Ε. και των ελληνικών κυβερνήσεων. Επομένως αν θέλουμε και σήμερα να αποσπάσουμε κάτι, έστω την αύξηση κάποιων δρομολογίων κατά τους χειμερινούς μήνες, προμετωπίδα και οδηγό στους αγώνες μας πρέπει να έχουμε τη Συγκρότηση Ενιαίου Κρατικού Φορέα Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στα πλαίσια μιας άλλης εξουσίας και οικονομίας της λαϊκής εξουσίας και οικονομίας, όπου κριτήριο θα είναι αποκλειστικά η κάλυψη των λαϊκών αναγκών και όχι τα κέρδη των μονοπωλίων. Αυτό αποτελεί το υπερώριμο και αναγκαίο, το δυνατό και ρεαλιστικό αίτημα της εποχής μας,

Ο αγώνας αυτός αφορά όλους τους εργαζομένους, Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα, τα υπόλοιπα φτωχά λαϊκά στρώματα. Σε κοινό βηματισμό και συμμαχία μπορούν και πρέπει να πυκνώσουν οι αγωνιστικές πρωτοβουλίες των ταξικών σωματείων, των λαϊκών επιτροπών για τη διεκδίκηση:

Να ανακληθούν τώρα οι διώξεις σε βάρος των αγωνιζόμενων ναυτεργατών και των υπόλοιπων εργαζομένων.

Γενναία αύξηση των δρομολογίων σύμφωνα με τις ανάγκες του νησιού και όχι με τα κέρδη των ναυτιλιακών εταιριών.

Δραστική μείωση στις τιμές των εισιτηρίων επιβατών, οχημάτων, εμπορευμάτων.

Υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα για δουλειά των ναυτεργατών με συγκροτημένα δικαιώματα. Διεκδικούμε μέτρα προστασίας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και παράλληλα αύξηση των οργανικών συνθέσεων.

Παλεύουμε ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των λιμανιών, τις μαρίνας του Λιμένα και των παραλιών του νησιού.

Βελτίωση των λιμενικών εγκαταστάσεων του νησιού ώστε η προσγυάλωση του πλοίου να γίνεται με ασφάλεια και να μην κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές.

ΤΟΜΕΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΒΑΛΑΣ του ΚΚΕ

ΤΟΜΕΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΑΣΟΥ του ΚΚΕ




Καταθέτουν πινακίδες κατά συρροή στη Δ.Ο.Υ. Καβάλας

Κατά εκατοντάδες συρρέουν από χθες στη Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.) της Καβάλας και στις Δ.Ο.Υ. των άλλων πόλεων της χώρας οι πολίτες που θέλουν να καταθέσουν τις πινακίδες των Ι.Χ. οχημάτων τους, αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, επειδή δεν μπορούν να καταβάλλουν το αντίτιμο των τελών κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικών παραγόντων και συγκεκριμένα του Υπουργείου Οικονομικών, η διαδικασία εξελίσσεται ομαλά, παρά τον μεγάλο αριθμό των συναλλασσομένων και δεν έχει ανακοινωθεί ότι θα δοθεί παράταση.

Οι Δ.Ο.Υ. θα παραμείνουν κλειστές για το κοινό την Πέμπτη 2 και την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014 και οι προθεσμίες εκπλήρωσης υποχρεώσεων των πολιτών παρατείνονται, σύμφωνα με την ΠΟΛ 1101/2002, για τις δύο επόμενες εργάσιμες ημέρες (7 και 8 Ιανουαρίου 2014).

Γι’ αυτό και σήμερα, τελευταία ημέρα του 2013, αναμένεται να κορυφωθεί η κίνηση στις Δ.Ο.Υ. και στις τράπεζες. Να σημειωθεί ότι, σε περίπτωση εκπρόθεσμης καταβολής των τελών κυκλοφορίας, το πρόστιμο είναι ισόποσο της αξίας της οφειλής.

Αυξημένη κίνηση, επίσης, επικρατεί τις δύο τελευταίες ημέρες του έτους και στην αγορά της Καβάλας. Στο κέντρο της πόλης εμφανίστηκε, πάλι, πρόβλημα στην κίνηση και στη στάθμευση των οχημάτων.

Οι έμποροι ευελπιστούν ότι θα υπάρξει ανάκαμψη και στον χαμηλό τζίρο των προηγούμενων ημερών.

Πηγή: k-tipos.gr