Σοκ στα νεκροταφεία της Ξάνθης – Αφαίρεσαν την ταφόπλακα από μνήμα!

Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά βανδαλισμών που καταγράφονται στα νεκροταφεία της Ξάνθης, καθώς αυτή τη φορά αφαίρεσαν ταφόπλακα από μνήμα!

Πρόκειται για ένα πρωτοφανές περιστατικό, το οποίο προκάλεσε σοκ στην τοπική κοινωνία της περιοχής.

“Αφαίρεσαν την ταφόπλακα απο το μνήμα της γυναίκας μου στα νεκροταφεία της Ξάνθης. Πρωτοφανές γεγονός. Αυτός που το έκανε, θα λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη. Προσβολή νεκρού και ηθική βλάβη των συγγενών” σημειώνει κάτοικος της περιοχής που ανέδειξε τη νέα επιδρομή στα νεκροταφεία και τον βανδαλισμό στον τάφο της συζύγου του.




Η πεσμένη γέφυρα της Καβάλας εμφανίζεται σε… βιντεοπαιχνίδι!

Η πεσμένη γέφυρα της Καβάλας, που έγινε θέμα συζήτησης και προβληματισμού στην πραγματική ζωή, βρήκε τον δρόμο της και στον ψηφιακό κόσμο, εμφανιζόμενη στο δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι Euro Truck Simulator.

Οι παίκτες που ταξιδεύουν στους δρόμους της Ελλάδας στο παιχνίδι, ήρθαν αντιμέτωποι με αυτή την “πρόκληση υποδομών” σε μια προσπάθεια των δημιουργών να αντικατοπτρίσουν την πραγματικότητα.

Η συγκεκριμένη γέφυρα που κατέρρευσε το 2018 αποτυπώθηκε στο παιχνίδι με εκπληκτική λεπτομέρεια.




Θάσος: Βρέθηκε ανθρώπινο κρανίο στη θάλασσα!

Το μεσημέρι της Παρασκευής, 14 Ιουνίου 2024, η Λιμενική Αρχή Θάσου ενημερώθηκε για τον εντοπισμό ανθρώπινου κρανίου στην περιοχή Παχύ στην Θάσο. Στο σημείο έφτασαν στελέχη της Λιμενικής Αρχής και, με τη βοήθεια ιδιώτη δύτη, περισυνέλεξαν το κρανίο.

Το κρανίο θα αποσταλεί σε εργαστήριο για νεκροψία-νεκροτομή.

Την υπόθεση διερευνά το Α’ Λιμενικό Τμήμα Θάσου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας.

Φωτογραφία Αρχείου

 




Πωλείται σε τιμή «ευκαιρίας» το Φιδονήσι στην Καβάλα!

Σε τιμή «ευκαιρίας» πωλείται ένα νησάκι στην Καβάλα το οποίο έχει περίπου 150 στρέμματα έκταση και βρίσκεται σε απόσταση 1,5 ναυτικό μίλι από τη Νέα Ηρακλείτσα.

Σύμφωνα με τις σχετικές πληροφορίες οι ιδιοκτήτες του οι οποίοι είναι τρεις, δύο Καβαλιώτες και ένας Αθηναίος, ζητούν για το εν λόγω νησάκι 3,5 εκατομμύρια ευρώ.




Αναβολή για το… 2031 σε υπόθεση στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών!

Όπως ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο δικηγόρος Χαράλαμπος Κουφατζής :

“Μονομελές Πρωτοδικείο Πρωτεύουσας… Ανακοπή κατα πίνακα διανομης.. Ζήτησα σύντομη δικάσιμο γιατι εκρεμμει διανομή ποσού σε εργαζόμενους.. Δεκτο το αιτημα… 20-05-2031 στο κτιριο 4… Αιθουσα 3 . Αμφιβάλλω αν θα υπάρχει αυτό το κτιριο μεχρι τότε… Ζωη να έχουμε… Η δικαίωση ειναι κοντά!!”

Δείτε βίντεο:




Μία αλεπού κάνει βόλτες στο ΙΚΤΕΟ Καβάλας

Μία πολύ όμορφη αλεπού βρήκαν πολίτες και εργαζόμενοι να κάνει τις βόλτες της στο ΙΚΤΕΟ Καβάλας στον Αμυγδαλεώνα.

Μάλιστα στο βίντεο που ανάρτησε το Σωματείο Συνταξιούχων Β.Φ.Λ στο facebook δείχνει ξεκάθαρα ότι το ζώο δεν φοβάται τις ανθρώπινες παρουσίες και πλησιάζει αρκετά κοντά τους.

Δείτε video :




Πέθανε ο γηραιότερος σκύλος στον κόσμο – Είχε μπει στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες

Ο γηραιότερος σκύλος στον κόσμο πέθανε σε ηλικία 31 ετών και 165 ημερών.

Ο κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ Γκίνες Bobi, ένας καθαρόαιμος Rafeiro do Alentejo, απεβίωσε στο σπίτι του στην Πορτογαλία το Σάββατο.

Ο Bobi ζούσε με την οικογένειά του στην Πορτογαλία εδώ και 31 χρόνια. Ο κηδεμόνας του, ο Leonel Costa, του πρόσφερε μια γεμάτη και πλούσια ζωή, και έτσι ο καθαρόαιμος Rafeiro do Alentejo (πορτογαλική φυλή) έζησε υγιής και ευτυχισμένος.

Κόντρα σε όλους, ο Bobi έσπασε κάθε ρεκόρ και έζησε μέχρι τα βαθιά γεράματα, ενώ το προσδόκιμο ζωής των σκύλων που ανήκουν στην συγκεκριμένη φυλή, είναι μεταξύ 12 και 14 χρόνων.

Οπότε, ο Bobi έζησε περισσότερο από τα διπλάσια χρόνια.




Οι πολίτες ψηφίζουν δίπλα σε μία “λίμνη” στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας

Ένα απρόοπτο φαίνεται πως σημειώθηκε στον χώρο του λεβητοστασίου στο 12ο δημοτικό σχολείο Καβάλας την ώρα μάλιστα που έχει ξεκινήσει η εκλογική διαδικασία.

Μάλιστα οι πολίτες προχωρούν κανονικά στην άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος χωρίς να υπάρξει περαιτέρω πρόβλημα στην διαδικασία.




Ξάνθη: Η πτώση «φλεγόμενου» αντικειμένου από τον ουρανό που έγινε viral

«Φωτιά» πήραν το βράδυ του Σαββάτου (05/08) τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των κατοίκων της Ξάνθης που έσπευσαν να αναφέρουν την πτώση ενός «φλεγόμενου» αντικειμένου, που έγινε ορατή στον ουρανό της περιοχής.

Πρόκειται για ένα αντικείμενο που εμφανίστηκε για μερικά δευτερόλεπτα στον ουρανό, μέσα στη νύχτα, και φαινόταν να πέφτει αφήνοντας πίσω του ένα έντονο πράσινο χρώμα.

Βίντεο μάλιστα με το εν λόγω αντικείμενο δημοσιεύτηκε και στην ομάδα Καιρικά Νέα Θράκης, με δεκάδες άλλους πολίτες από την ευρύτερη περιοχή της Θράκης και της Καβάλας να αναφέρουν πως έγιναν μάρτυρες του ίδιου φαινομένου. Αρκετοί έσπευσαν μάλιστα να αναφέρουν πως πρόκειται για κάποιον μικρό μετεωρίτη και πως αντίστοιχο φαινόμενο έχει καταγραφεί και στο παρελθόν.

Η απάντηση φυσικά βρίσκεται στη μεγαλύτερη καλοκαιρινή βροχή αστεριών, την περίοδο των Περσείδων η οποία κορυφώνεται αυτές τις ημέρες.

Δείτε το επίμαχο βίντεο ΕΔΩ.

xanthinea.gr




Ξάνθη: Φίδι βγήκε από την μηχανή αυτοκινήτου!

Μπορεί να είναι πια συνηθισμένες οι εμφανίσεις και τα επεισόδια με φίδια, iδιαίτερα αυτή την περίοδο, ωστόσο η εμφάνιση των ερπετών πάντα προκαλεί τουλάχιστον έκπληξη, αν όχι τρόμο.

Μετά την εμφάνιση του φιδιού σε διαμέρισμα στην Θεσσαλονίκη, φίδι εμφανίστηκε και μέσα από την μηχανή αυτοκινήτου, σε βίντεο που έστειλε αναγνώστης στο enikos.gr.

Το περιστατικό έγινε μέσα στην πόλη της Ξάνθης.




70χρονος από την Κομοτηνή δίνει μαθήματα ζωής – Πήγε σε σχολείο δεύτερης ευκαιρίας και αποφοίτησε

Μαθήματα ζωής δίνει στα 70 του χρόνια ο κ. Κώστας Ελευθεριάδης από την Κομοτηνή ο οποίος αποφάσισε όχι μόνο να πάει σε σχολείο δεύτερης ευκαιρίας αλλά και να αποφοιτήσει.

Όπως τονίζει στην κάμερα του ENA Channel ο κ. Κώστας ποτέ δεν είναι αργά για την γνώση η οποία δεν κοιτάζει όρια ηλικίας.




Καβάλα | Γαμήλια πομπή φορτηγών συνόδεψαν τον γαμπρό με κόρνες μέχρι την εκκλησία

Γαμήλια πομπή φορτηγών στην πόλη με κόρνες μέχρι την εκκλησία ως συνοδεία στον γαμπρό “αναστάτωσε” χαρμόσυνα την Καβάλα το μεσημέρι του Σαββάτου.

Δεκάδες οδηγοί φορτηγών συνόδευσαν τον συνάδερφό τους μέχρι την εκκλησία, με τα μεγάλα οχήματα.

Δείτε βίντεο :




Ξάνθη | Αγριογούρουνα «κόβουν» βόλτες στη Χρύσα

Να περιφέρονται στη Χρύσα, της Ξάνθης, κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός το βράδυ της Δευτέρας (06/02) δύο αγριογούρουνα.

Τα ζώα έτρεχαν στον δρόμο αναζητώντας καταφύγιο, ενώ έκπληκτοι οι κάτοικοι της περιοχής τα κατέγραψαν με τα κινητά τους τηλέφωνα.




Καβάλα | Βούτηξε για τον σταυρό και έβγαλε ένα ολοζώντανο χταπόδι!

Ένα ασυνήθιστο περιστατικό σημειώθηκε τα Θεοφάνεια κατά τον Αγιασμό των Υδάτων στη Νέα Πέραμο της Καβάλας.

Λίγα λεπτά πριν «πέσουν» στο νερό οι πιστοί για να πιάσουν τον Σταυρό, ένας εξ αυτών και πιο συγκεκριμένα ο συνταξιούχος Παναγιώτης Παναγιωτίδης έπιασε στα ρηχά ένα… χταπόδι!

Δείτε τι δήλωσε στην εκπομπή ΜΑΖΙ του ENA Channel με την Τζούλια Βασιλείου




Ξάνθη | Σκύλος απεργός έκλεψε την παράσταση στην πορεία

Ένας μικρόσωμος σκύλος έκλεψε την παράσταση στην Ξάνθη καθώς ήταν…απεργός και βγήκε να διαδηλώσει μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο.

Το σκύλος κουβαλούσε μάλιστα το δικό του πανό, στο οποίο διατυμπάνιζε πως «απεργεί», ενώ συμμετείχε κανονικά τόσο στην απεργιακή συγκέντρωση έξω από το Εργατικό Κέντρο της Ξάνθης, το πρωί της Τετάρτης (09/11), όσο και στη μετέπειτα πορεία που ακολούθησε στο κέντρο της πόλης.

Μάλιστα σύμφωνα με το xanthinea δεν δίστασε να «τσαμπουκαλευτεί» σε ένα αισθητά μεγαλόσωμο σκύλο που πλησίασε την πορεία των διαδηλωτών.

 




Δράμα | Ανέβηκαν σε γερανό για να δουν το νεογέννητο της οικογένειας!

Γερανός, καπνογόνα, συνθήματα και πανό. Το σκηνικό έξω από ιδιωτική κλινική της Δράμας θυμίζει λήψη από κινηματογραφική ταινία, αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό. Οικογένεια και φίλοι της 25χρονης Μαρίας Μπάνιου, που έφερε στον κόσμο το μωράκι της πριν από λίγες ώρες και δεν μπορούσαν να βρεθούν στο δωμάτιο της κλινικής, λόγω των μέτρων που ισχύουν για τον περιορισμό εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού, βρέθηκαν στο …παράθυρό της. Μάλιστα, χειριστής του γερανού που πραγματοποίησε το πρωτότυπο επισκεπτήριο στον αέρα, ήταν ο παππούς της νεογέννητης μπέμπας.
Η νεαρή μητέρα δεχόταν τις φροντίδες του νοσηλευτικού προσωπικού και ετοιμαζόταν να πάρει αγκαλιά την μικρούλα, όταν η έκπληξη ήρθε …εξ ουρανού! Όπως λέει, μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, όλα ήταν πολύ καλά οργανωμένα και με «συνεργό» τον σύζυγό της, που ήταν μαζί της στο δωμάτιο κάνοντας τον «διαμεσολαβητή» με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, δεν υπήρξε η παραμικρή διαρροή του σχεδίου, ούτε καν υποψία για το τι θα ακολουθούσε.

Δράμα: Ανέβηκαν σε γερανό για να δουν το νεογέννητο

«Ήρθαν εσκεμμένα εκείνη την ώρα να μου μετρήσουν την πίεση και το οξυγόνο για να είμαι απασχολημένη. Ο σύζυγός μου είχε κλείσει και τις κουρτίνες -καθώς ήταν όλα προμελετημένα, και τη στιγμή που μιλούσα με τη μαία, ακούω απ’ έξω μουσική, τραγούδια, κόρνες και φωνές. Ανοίγουν την κουρτίνα, με πηγαίνουν με το κρεβάτι μου δίπλα στο παράθυρο, μου φέρνουν τη μικρή αγκαλιά και βλέπω τα αγαπημένα μου πρόσωπα πάνω σε ένα καλάθι γερανού», περιγράφει με συγκίνηση η κ. Μπάνιου.

Η χαρά και η έκπληξη της νεαρής μητέρας ήταν απερίγραπτη και δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυα συγκίνησης που δέχτηκε με αυτόν τον ξεχωριστό τρόπο ευχές για τον ερχομό της πρωτότοκης κόρης της.

Δράμα: Ανέβηκαν σε γερανό για να δουν το νεογέννητο

Χειριστής γερανού ήταν ο μπαμπάς της νεαρής λεχώνας. Ο 55χρονος Σάκης Μπάνιου, διασώστης ΕΚΑΒ, έχει δίπλωμα χειρισμού τέτοιων μηχανημάτων καθώς ασχολούνταν με το συγκεκριμένο επάγγελμα από το 1996. Έπιασε ξανά το τηλεχειριστήριο για τα μάτια της εγγονής του και ανέβηκε στο καλάθι μαζί με την οικογένεια, για μια ανύψωση στα δέκα μέτρα. «Ο γιος μου απέκτησε δίδυμα κοριτσάκια και τώρα ήρθε μια ακόμη νεράιδα», λέει, φορώντας το μπλουζάκι που του χάρισαν οι εγγονές του, με το λογότυπο: «ο πιο όμορφος παππούς»

Με δεδομένο ότι λόγω των περιοριστικών μέτρων δεν πήγαν ούτε τότε στο μαιευτήριο για επισκεπτήριο, είπαν να πάρουν αυτή τη φορά δραστικά μέτρα! «Όταν γεννήθηκαν πέρυσι οι πρώτες μου εγγονές στην Καβάλα, ήταν η χρονική περίοδος που ήταν πιο αυστηρά τα πράγματα, δεν το απολαύσαμε, δεν καταφέραμε να ζήσουμε όπως θέλαμε την έλευση των κοριτσιών μας, οπότε μέσα μας υπήρχε το πάθος να κάνουμε κάτι παραπάνω σε αυτά τα γεννητούρια», σημειώνει.

Δράμα: Ανέβηκαν σε γερανό για να δουν το νεογέννητο

«Εγκέφαλος» της ιδέας ήταν η παιδική φίλη του παππού Θάλεια Παπαϊωάννου. Ήταν αυτή που σκέφτηκε τα πάντα και οργάνωσε την έκπληξη με τη βοήθεια δύο φίλων της και όπως είπε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», ήταν μια ιδέα της στιγμής, αλλά το αποτέλεσμα ήταν για όλους κάτι παραπάνω από συγκινητικό και συνάμα εντυπωσιακό.

«Έπρεπε να πάμε τουλάχιστον απ’ έξω. Σκέφτηκα, λοιπόν, ότι θέλω έναν γερανό και τον βρήκα. Επιπλέον πήραμε ό,τι ταιριάζει στην περίσταση: Μπαλόνια, ντουντούκες, καπνογόνα και πανό και ανοίξαμε μέχρι και σαμπάνιες», λέει χαρακτηριστικά.Η ίδια «νίκησε» με την πρωτότυπη επίσκεψη και την υψοφοβία της καθώς μαζί με τον παππού, τη γιαγιά, τη θεία, μια φίλη και ένα ανιψάκι, μπήκαν στο καλάθι και πήραν ύψος, φτάνοντας στον όροφο της κλινικής που είναι οι νέες μητέρες. «Στην αρχή φοβόμουν. Κρατιόμασταν γερά, είχαμε πάρει όλα τα μέτρα και φυσικά μπροστά στον ενθουσιασμό που νιώθαμε, υπερνικήσαμε το άγχος και δώσαμε χαρά, όχι μόνο στη μανούλα μας, αλλά σε άλλες μητέρες που μας είδαν ξαφνικά από τα παράθυρά τους. Όσο για τον κόσμο που βρέθηκε τη στιγμή στο σημείο, το διασκέδασε με την ψυχή του», αναφέρει η κ. Παπαϊωάννου.

Δράμα: Ανέβηκαν σε γερανό για να δουν το νεογέννητο

Όπως λένε οι …ιπτάμενοι συγγενείς – επισκέπτες, στο επόμενο μωράκι θα βρουν κάτι άλλο, ακόμη πιο εντυπωσιακό και ήδη έχουν αρχίσει να πέφτουν στο τραπέζι ιδέες για αλεξίπτωτα και αναρριχήσεις.

Όσο για τους άλλους παππούδες, λόγω απόστασης δεν κατάφεραν να συμμετέχουν στην έκπληξη, αλλά απόλαυσαν βίντεο και εικόνες και σίγουρα θα βρεθούν στα επόμενα γεννητούρια.

Δράμα: Ανέβηκαν σε γερανό για να δουν το νεογέννητο




Σχοινούσα: Έντρομοι οι επιβάτες πηδούν στη στεριά από το «Εξπρές Σκοπελίτης» με 9 μποφόρ

Απίστευτο βίντεο από το λιμάνι στη Σχοινούσα όπου το πλοίο «Εξπρές Σκοπελίτης» προσπαθεί να δέσει στο λιμάνι με 9 μποφόρ.

Μάλιστα αρκετοί δεν κατάφεραν να βγουν από το πλοίο το οποίο ήταν αδύνατο να παραμείνει στο ντόκο.




Καβάλα | Το χωριό με πάνω από 500.000 πληθυσμό σύμφωνα με την ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Τον πληθυσμό των 586.000 κατοίκων δίνει η ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ στον Πλατανότοπο κα μάλιστα με την απογραφή του 2011. Έτσι λοιπόν, μετά την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, ο Πλατανότοπος, είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδος!

Προφανώς πρόκειται για λάθος και τα τρία μηδενικά μπήκαν εκ παραδρομής, αλλά το αναφέρει δύο φορές. Τόσο στο κείμενο όλα και στα απογραφικά και οικονομικά χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα γράφει:

Ο Πλατανότοπος (μέχρι το 1926 Ισερλή, Ισιρλί ή Εσιρλί) είναι χωριό του Δήμου Παγγαίου της περιφερειακής ενότητας Καβάλας, στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Σύμφωνα με την απογραφή του 2011, έχει 586.000 κατοίκους.

Βρίσκεται σε υψόμετρο 250 μέτρων, στους πρόποδες του Παγγαίου. Με το πρόγραμμα Καποδίστριας εντάχθηκε στον δήμο Πιερέων, και παλαιότερα υπαγόταν στην κοινότητα Πλατανότοπου.

Η οικονομία του χωριού βασίζεται στη γεωργία και στην κτηνοτροφία. Στο χωριό λειτουργεί ελαιοτριβείο, οινοποιείο, τσιπουράδικο, καφέ-μπαρ, ψιλικατζίδικο, παγωτατζίδικο, περίπτερο, κολώνες φωτισμού και λατομείο μαρμάρων.

Στη θέση Πλατανόρεμα στο Παγγαίο, 1,7 χιλιόμετρα βόρεια του χωριού εντοπίστηκαν σε σπήλαιο κεραμική προϊστορικών – ιστορικών χρόνων. Βόρεια του σπηλαίου βρίσκεται λαξευτός υδαταγωγός αρχαίου υδραγωγείου.

Στη θέση Λάκκος Τσιφλίκι, δυτικά του χωριού, υπάρχει ποδαρικό υδατογέφυρας αρχαίου υδραγωγείου. Γύρω από το παλιό χωριό Τρίτα (Τσιφλίκι) στο Παγγαίο, 2 χλμ Δ-ΒΔ του Πλατανότοπου, υπάρχουν πολλοί αρχαιολογικοί χώροι. Δυτικά εντοπίστηκε επιγραφή θεάς Αλμωπίας σε βράχο, ίχνη αρχαίας λατόμευσης, νοτιοδυτικά, νεκροταφείο κιβωτιόσχημων και λακκοειδών τάφων οι οποίοι έχουν συλληθεί, και στα νότια κεραμική ρωμαϊκής περιόδου.

Μέχρι την ανταλλαγή πληθυσμών το 1923, είχε μόνο πληθυσμό μουσουλμάνων, περίπου 400 κατοίκους, ενώ μετά την ανταλλαγή πληθυσμών, στον Πλατανότοπο εγκαταστάθηκαν 67 οικογένειες.

Πρωτοβουλία Φιλίππων Πολιτεία




Νέστος | Άγνωστοι έδεσαν και άφησαν ζωντανό αρνί μπροστά από εκκλήσία!

Μπροστά σε ένα αποτρόπαιο θέαμα βρέθηκαν την Κυριακή (6/6) όσοι πέρασαν το πρωί μπροστά από την εκκλησία της Αγίας Κυριακής στην Κεραμωτή. Στην αυλή του Ιερού Ναού υπήρχε ένα τσουβάλι με ένα αρνί δεμένο.

Όπως αναφέρουν οι περαστικοί οι οποίοι ανάρτησαν και τις φωτογραφίες, όταν βρήκαν το αρνί, ίσα που ανέπνεε.

Φωτογραφίες: πολίτες Δήμου Νέστου (fb)




Γρίφος που σαρώνει στα social media -Βρείτε τη γυναίκα στη φωτογραφία

Οι γρίφοι και οφθαλμαπάτες πάντα προσέλκυαν την προσοχή των ανθρώπων.

Για να λύσουμε τους πιο συνηθισμένους γρίφους, πρέπει να απευθυνθούμε στη φαντασία και όχι στη λογική, γι’ αυτό και είναι μια καλή άσκηση για το μυαλό των ανθρώπων όλων των ηλικιών.

Σε αυτή τη φωτογραφία υπάρχει ένα πρόσωπο γυναίκας που ελάχιστοι βρίσκουν πριν δουν τη σωστή απάντηση. 

 




Πώς να παγώσετε τη ζεστή μπύρα σε ελάχιστα λεπτά

Με μερικά απλά βήματα

Μια από τις αγαπημένες απολαύσεις όταν ξεκινούν οι ζέστες είναι ένα παγωμένο ποτήρι μπύρα. Πολλές φορές ωστόσο είτε ξεχνάμε να βάλουμε στο ψυγείο είτε δεν υπάρχει χώρος. Υπάρχει, όμως, τρόπος να την κάνετε να παγώσει μέσα σε λίγα λεπτά.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα μεγάλο μπολ γεμάτο νερό, πάγο και αλάτι για να επιτύχετε εκπληκτικά αποτελέσματα:

Αρχικά, βάλτε λίγο νερό στο μπολ. Στη συνέχεια, γεμίστε το υπόλοιπο του μπολ με όσο περισσότερο πάγο μπορείτε. Στη συνέχεια προσθέστε μερικές κουταλιές αλάτι και ανακατέψτε το. Αφού τα κάνετε αυτά, βάλτε μέσα στο μπολ οποιοδήποτε ποτό θέλετε (εν προκειμένω τη μπύρα) να παγώσετε και αφήστε το μείγμα να κάνει το… θαύμα του.

Πώς γίνεται αυτό; Βασικά, ο δεύτερος νόμος της θερμοδυναμικής μας λέει, ότι δύο ουσίες με διαφορετικές θερμοκρασίες φτάνουν στη θερμική ισορροπία με την πάροδο του χρόνου. Έτσι, βασικά, η θερμοκρασία του νερού με πάγο θα ανέβει και η εκείνη του ποτού θα πέσει (ουσιαστικά συναντώνται στην μέση).

Μετά από μόλις δύο λεπτά που θα βάλετε ένα κουτάκι αναψυκτικού ή μπύρας στο μείγμα, θα δείτε ότι θα έχει παγώσει λες και το βγάλατε μόλις από την κατάψυξη!




Πως ο Ιπποκράτης νίκησε την επιδημία-λοιμό στην Αρχαία Αθήνα

Ο μέγας Ιπποκράτης, ο “πατέρας της Ιατρικής” φέρεται να αντιμετώπισε  την πιο φοβερή επιδημία που χτύπησε ποτέ την Ελλάδα, τον πιο φοβερό και φονικό λοιμό της αρχαίας μας ιστορίας, στα χρόνια του οδυνηρού εμφύλιου Πελοποννησιακού Πολέμου, το 430 π.Χ..

Ο λοιμός μεταδόθηκε από Αιγυπτιακό πλοίο στην Αθήνα του Περικλή, η οποία βρισκόταν όμως υπό την στενή πολιορκία των Σπαρτιατών, με τελικό αποτέλεσμα να χαθεί το 1/4 του πληθυσμού της, δηλαδή περίπου 75.000 άνθρωποι!

Ο μεγάλος ιστορικός Θουκυδίδης, νέος τότε, ζει τον λοιμό, αρρωσταίνει από αυτόν, καταφέρνει να επιζήσει και περιγράφει με λεπτομέρειες τα συμπτώματά του, τα οποία, όπως διαπιστώσαμε, ήταν ίδια με εκείνα του λοιμού (τύφου) που είχε χτυπήσει τους Τούρκους στο Ναύπλιο το 1821 – 1822, όταν τελούσε υπό την πολιορκία των δυνάμεων του Κολοκοτρώνη!

Στην μεν περίπτωση της αρχαίας Αθήνας οι Σπαρτιάτες έλυσαν την πολιορκία και έφυγαν για να μην κολλήσουν, στην δε περίπτωση του Ναυπλίου οι νέοι “Σπαρτιάτες” παρέμειναν αμετακίνητοι στην πολιορκία, πιστοί στο “Ελευθερία ή Θάνατος”, ελευθερώνοντας τελικά την πολιτεία, κολλώντας όμως και τον τρομερό λοιμό, από τον οποία έχασαν πιο πολλά παλικάρια από όσα στον πόλεμο…

Ο Ιπποκράτης, τελικά ανακαλύπτει το “φάρμακο” και χωρίς εμβόλια και ΜΕΘ, περιορίζει αποφασιστικά τον λοιμό, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσεται η φυσική ανοσία των οργανισμών εκείνων που τα κατάφεραν.

Η Αθήνα πληγώθηκε βαριά, αλλά επέζησε. Ο διάσημος Περικλής, η ξακουστή σύζυγός του Ασπασία και τα δύο παιδιά τους, πέθαναν στον λοιμό εκείνο…

Η Αθήνα θα ανταμείψει τον μεγάλο Γιατρό με χρυσό στεφάνι, τιμητική δια βίου σίτιση στο Πρυτανείο και μύηση στα Ελευσίνια Μυστήρια!

Ο Ιπποκράτης όμως, αφιερωμένος στην Ιατρική του, θα σπεύσει σε πάρα πολλά ακόμη μέρη, θα παλέψει με πολλές ασθένειες, θα νικήσει και τον λοιμό στα Άβδηρα, εξετάζοντας και τον ίδιο τον Δημόκριτο, θα θεραπεύσει τον άρρωστο βασιλιά Περδίκκα της Μακεδονίας και μετά από έναν σεμνό και ταπεινό βίο γεμάτο θυσία και προσφορά στον άνθρωπο, θα ξεκουραστεί αιώνια στην Λάρισα, σε βαθύ γήρας, σε ηλικία περίπου 90 ετών!

Ο Ιπποκράτης, είχε θείο χάρισμα να βρίσκει τις αιτίες και τα φάρμακα των ασθενειών, μιλώντας μάλιστα 2.500 χρόνια πριν για γόνο (γονίδια – DNA) και κληρονομικότητα, χωρίς όργανα και εργαστήρια…

Ήταν ευσεβής, αλλά όπως και ο Σωκράτης κατηγορήθηκε για ασέβεια, ακολουθώντας την αλήθεια και την σοφία, την αρετή και την σεμνότητα, επιτελώντας αποστολή του αληθινού Θεού…

Μάλιστα, όπως λέγεται, ακόμη και στον τάφο του στην Λάρισα (αναζητείται) φώλιασαν μέλισσες, φτιάχνοντας ένα μέλι που θεράπευε την άφθα των παιδιών…

Από όλους δε τους Έλληνες θεωρούνταν σχεδόν ισότιμος του ημίθεου Ηρακλή, ενώ όλοι οι Γιατροί του κόσμου δίνουν σήμερα τον περίφημο όρκο του…

Στην πατρίδα του, την πανέμορφη Κω, δυστυχώς η Ελλάδα, μέσα στην ξενομανία της, δεν έχει κάνει το αυτονόητο, να ιδρύσει δηλαδή ένα μεγάλο, ελληνικό, “Ιπποκράτειο” Ιατρικό Πανεπιστήμιο, εκεί στο νησί του, με σύγχρονα εργαστήρια και συνεδριακά κέντρα, βασισμένο στις αρχές, τις ανακαλύψεις και τις μεθόδους του, που θα συγκεντρώνει φοιτητές, Ιατρούς, Επιστήμονες, από όλα τα μέρη του κόσμου, αποτελώντας διεθνές σημείο αναφοράς, αναβαθμίζοντας κάθετα τα ακριτικά Δωδεκάνησα, πολλά εκ των οποίων, στερούνται – άκουσον άκουσον – Ιατρών! Πού; Στην χώρα του Ιπποκράτη…

Ευτυχώς ο “χρυσός Ελληνικός Κινηματογράφος” τον θυμήθηκε στα 1972 και ανέδειξε την μεγάλη προσωπικότητά του.

 Η εκπληκτική ελληνική ταινία διάρκειας 105 λεπτών, είναι του 1972, της Καραγιάννης – Καρατζόπουλος και εδώ παρακολουθούμε ένα μικρό μόνο τρέιλερ.

Σημειώνουμε τέλος, πως μπροστά στον φοβερό λοιμό του 430 π.Χ. στην Αθήνα, ο σημερινός “κορωνοϊός” μοιάζει με “απλή οδοντόκρεμα”…
  Ο Ιπποκράτης θα έβρισκε σε μερικά λεπτά το “φάρμακό” του και σίγουρα ο Περικλής, που έμεινε ως το τέλος όρθιος κοντά στον λαό του πληρώνοντας με θάνατο το τίμημα, θα γελούσε με τα αντιδημοκρατικά και υπερβολικά “μέτρα” μας, καθώς και με το αυτοκαταστροφικό κλείσιμο της Οικονομίας και αυτών ακόμη των Ναών μας, που ισοδυναμεί με βαριά ασέβεια και παράλογη, σε βαθμό “διωγμού”, φοβία…
   Η δε Ασπασία και οι σοφοί θα μιλούσαν και πάλι για τον σύγχρονο “λοιμό των ψυχών”…

 




Βανδαλίστηκε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα δέντρα του πλανήτη

Μεγάλα κλαριά είχαν κοπεί και αφεθεί στο νερό

Απερίγραπτη είναι η σχέση του ανθρώπινου είδους με το φυσικό περιβάλλον του. Βάνδαλοι επιτέθηκαν κατά της παγκοσμίου φήμης ιτιάς στην Wanaka της Νέας Ζηλανδίας, κόβοντας έναν αριθμό κλαδιών με πριόνι.

https://www.facebook.com/LuisaApanuiPhotography/posts/2876586455754136




Απίστευτο! Το… γαλατικό χωριό των Σερρών που αποφάσισε να γυρίσει στις δραχμές!

Μια απίστευτη ιστορία έχει να διηγηθεί ένα χωριό στις Σέρρες από το 2013, όταν και αποφάσισε να επιστρέψει στη δραχμή, αψηφώντας τον νόμο του κράτους για το τωρινό εθνικό νόμισμα του Ευρώ. Δείτε, επίσης, τι προφητικό μήνυμα στέλνει ένα ελληνικό χαρτονόμισμα.

Πρόκειται την Πηγή Σερρών, το πρώτο ελληνικό χωριό που υιοθέτησε αυτή την πρακτική.

Μια πρακτική που εφαρμόζεται σε χωριά της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας, ενώ αντίστοιχες σκέψεις είχαν εκφραστεί παλαιότερα από τους δημάρχους Αγαθονησίου και Καστελόριζου.

το χωριό των Σερρών που γύρισε στις δραχμές

«Η ιδέα άνηκε σε Ελληνογερμανό ο οποίος ζει και εργάζεται στο Renningen της Στουγκάρδης. Ήρθε στους γονείς του τα Χριστούγεννα και μας είπε ότι στο μικρό γερμανικό χωριό, οι κάτοικοι του έχουν ξεθάψει τα μάρκα και κάνουν συναλλαγές με το παλιό νόμισμα της Γερμανίας. Ψάξαμε στο διαδίκτυο και βρήκαμε πάλι στην ζωή μας την δραχμή…» είπε η Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Όλγα Κεχαγιά.

«Με αυτόν τον τρόπο κάναμε την δική μας επανάσταση κατά του ευρώ. Καλό και χρυσό το ευρωπαϊκό νόμισμα αλλά μας έχει δώσει πολλές στεναχώριες. Τουλάχιστον με την δραχμούλα ήσουν πιο ήσυχος» πρόσθεσε.

Πού όμως βρέθηκαν τόσα νομίσματα και χαρτονομίσματα; Οι κάτοικοι έψαξαν στα σεντούκια τους ενώ τους βοήθησε η Ένωση Συλλεκτών Βορείου Ελλάδας, τα μέλη της οποίας χάρισαν έναν σημαντικό αριθμό χαρτονομισμάτων σε δραχμές.

Όσο για το ποια είναι η ισοτιμία; «Μετά από ώριμη σκέψη καταλήξαμε στην αναλογία 1 ευρώ = 500 δραχμές», λέει η κ. Κεχαγιά. Και προσθέτει:»

Πριν γίνει η διακίνηση του νέου νομίσματος, οι κάτοικοι του χωριού προσέφυγαν σε νομικούς, που τους διαβεβαίωσαν ότι η κυκλοφορία της δραχμής δεν είναι παράνομη αν γίνεται ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του ευρώ.




Άφησαν βρέφος 7 μηνών στο μπαλκόνι για πέντε ώρες και πέθανε από το κρύο

Οι γονείς ήθελαν να «κοιμηθεί» στον φρέσκο αέρα

Έρευνα για το θάνατο ενός μωρού 7 μηνών από το κρύο όταν οι γονείς το άφησαν στο μπαλκόνι για 5 ώρες για να «κοιμηθεί» στον φρέσκο αέρα, έχουν ξεκινήσει οι Αρχές στη Ρωσία.

Σύμφωνα με το BBC, το αγόρι ήταν σε καροτσάκι στο μπαλκόνι εκτεθειμένο στην παγωνιά σε θερμοκρασία που άγγιζε τους -7 βαθμούς στην περιοχή Khabarovsk.

Ως αιτία θανάτου του 7 μηνών βρέφους θεωρείται η υποθερμία.

Το τοπικό υπουργείο υγείας με ανακοίνωσή του μέσω Instagram μετά την τραγωδία συμβούλεψε τους γονείς να μην αφήνουν τα παιδιά στο κρύο χωρίς επίβλεψη.

Δεν είναι ασυνήθιστο για οικογένειες που ζουν σε χώρες με ψυχρό κλίμα να αφήνουν τα παιδιά τους να κοιμηθούν στο κρύο, καθώς πιστεύουν πως έτσι το παιδί έτσι θα αποκτήσει ανοσία στον βήχα και το κρυολόγημα.

Σύμφωνα πάντα με το ίδιο δημοσίευμα, οι γονείς σε σκανδιναβικές χώρες, όπως η Φινλανδία και η Νορβηγία, πιστεύουν επίσης ότι τα παιδιά τους κοιμούνται καλύτερα και για μεγαλύτερο διάστημα όταν βρίσκονται σε εξωτερικό χώρο.




ΗΠΑ: «Πονοκέφαλο» σε Αρχές και κατοίκους προκάλεσαν μυστηριώδη ιπτάμενα αντικείμενα

«Πονοκέφαλο» στις τοπικές Αρχές δημιούργησαν μυστηριώδη αντικείμενα που πέταγαν πάνω από τον ουρανό του Κολοράντο και της Νεμπράσκα τις τελευταίες ημέρες.

Όπως φαίνεται από τα πλάνα, τα αντικείμενα μοιάζουν με drones, πράγμα που επιβεβαιώθηκε και αργότερα από ειδικούς. Ωστόσο, ερωτήματα όπως γιατί πετούσαν, από ποιους δόθηκε η άδεια και γιατί ήταν τόσα πολλά, παραμένουν αναπάντητα.

Σύμφωνα με τοπικό μέσο, στον ουρανό των δύο πολιτειών εθεάθησαν τουλάχιστον 16 drones.

Κάτοικος που τα είδε, δήλωσε ότι εμφανίστηκαν αμέσως μετά τη δύση του Ηλίου και πετούσαν σε ύψος περίπου 60 με 70 μέτρων.




Βρετανίδα αστροναύτης | «Οι εξωγήινοι μπορεί να ζουν ανάμεσά μας στη Γη»

Τι υποστηρίζει η πρώτη Βρετανίδα αστροναύτης που συμμετείχε σε διαστημική αποστολή το 1991

Η πρώτη Βρετανίδα αστροναύτης Έλεν Σάρμαν σε συνέντευξή της ισχυρίζεται πως υπάρχουν εξωγήινοι και είναι πιθανό μάλιστα να ζουν ανάμεσά μας στη Γη.

Μιλώντας στο Observer Magazine η αστροναύτης είπε: «Υπάρχουν δισεκατομμύρια αστέρια στο σύμπαν και πρέπει να υπάρχουν και διαφόρων ειδών είδη ζωής».

Σύμφωνα με την ίδια, μπορεί οι εξωγήινοι να μην είναι πλασμένοι από άνθρακα και άζωτο, όπως οι άνθρωποι και γι’ αυτό να μην μπορούμε να τους δούμε.

Η 56χρονη Σάρμαν, όπως αναφέρει το SkyNews δούλευε ως χημικός πριν γράψει ιστορία ως η πρώτη Βρετανίδα αστροναύτης που συμμετείχε σε διαστημική αποστολή του Σοβιετικού διαστημικού σταθμού Mir τον Μάιο του 1991.

 




Πλοίο-φάντασμα με επτά πτώματα ξεβράστηκε στις ακτές της Ιαπωνίας

Ένα «πλοίο-φάντασμα» με επτά πτώματα ξεβράστηκε στις ακτές του ιαπωνικού νησιού Sado, σύμφωνα με το ιαπωνικό κρατικό κανάλι, NHK.

Το πλοίο-φάντασμα εκτιμάται ότι προέρχεται από τη Βόρεια Κορέα, καθώς οι πλευρές του ήταν καλυμμένες με κορεατικά γράμματα και αριθμούς σε κόκκινο χρώμα.

Το πλοίο ήταν μήκους 7,6 μέτρων, πλάτους 4,3 μέτρων και ύψους περίπου δύο μέτρων.

Τέτοια πλοία-φαντάσματα δεν είναι κάτι καινούριο για την περιοχή. Τα τελευταία χρόνια βορειοκορεατικά πλοία ξεβράζονται κατά καιρούς στις ιαπωνικές ακτές.

Εκτιμάται ότι οφείλεται στους ιδιαίτερα σκληρούς χειμώνες στις θάλασσες της Ιαπωνίας, καθώς πολλά από τα πλοία της Βόρειας Κορέας, που παρασύρονται στις ιαπωνικές παραλίες, είναι κακώς εξοπλισμένα, για να ταξιδεύουν σε τόσο μεγάλη απόσταση στην ανοιχτή θάλασσα.




Απίστευτη μεταμόρφωση | Ένας σκύλος κάτω από τέσσερα κιλά μαλλιού και βρωμιάς

Ένας παρατημένος και εγκαταλελειμμένος σκύλος απέκτησε ξανά ζωή μετά από μια απίστευτη μεταμόρφωση, χάρη σε μια ομάδα ειδικών που αρχικά δεν μπορούσαν καν να καταλάβουν τι κρυβόταν κάτω από μια βρωμερή και άμορφη μάζα τριχώματος.

Η μικρή σκυλίτσα με το όνομα Έλι Μάε ήταν τόσο παραμελημένη όταν τη μετέφεραν στο καταφύγιο ζώων στη Νεμπράσκα των Ηνωμένων Πολιτειών, που οι κτηνίατροι δεν μπορούσαν καν να καταλάβουν τη ράτσα της, απλά βλέποντάς της.

Ο ιδιοκτήτης είχε πεθάνει και ο σκύλος ήταν εγκαταλελειμμένος

Όπως αναφέρει το καταφύγιο Nebraska Humane, η Έλι Μάε μεταφέρθηκε σε αυτό μέσα σε ένα πράσινο κουτί αποθήκευσης γιατί δεν μπορούσε καν να περπατήσει. Στην πραγματικότητα δεν μπορούσε καν να κινηθεί. Βρέθηκε στο σπίτι του ιδιοκτήτη της, ο οποίος είχε πεθάνει, από μια ομάδα καθαριότητας που είχε σταλεί εκεί, η οποία δεν ήξερε καν ότι υπήρχε σκύλος στην οικία.

Η ιατρική ομάδα του καταφυγίου ανέλαβε αμέσως δράση. Η Έλι αναισθητοποιήθηκε και μια ομάδα άρχισε να κουρεύει την άμορφη μάζα μαλλιών. Έκοβαν ωστόσο με μεγάλη προσοχή, προκειμένου να αφαιρέσουν όλο αυτό το βρώμικο τρίχωμα ετών, χωρίς καν να έχουν ιδέα τι θα βρουν από κάτω.

ΚΟύρεμα σκύλου

Οι κτηνίατροι φοβήθηκαν για τα πόδια της – Τα νύχια της έφταναν τα 17 εκατοστά μήκος
Μάλιστα ένας ανήσυχος κτηνίατρος της ομάδας ήλπιζε τουλάχιστον να μπορέσουν να σώσουν τα πόδια της διότι η κατάσταση του συγκεκριμένου σκύλου ήταν πολύ ιδιαίτερη. Σε μια άλλη περίπτωση είχαν αναγκαστεί να προβούν σε ακρωτηριασμό των ποδιών διότι το τρίχωμα είχε κόψει εν μέρει τη ροή του αίματος στα πόδια του σκύλου. Αλλά η κατάσταση της Έλι ήταν πολύ χειρότερη.

Τα νύχια του σκύλου έφταναν τα 17 εκατοστά

Όμως, καθώς η ομάδα έκοβε και έκοβε τρίχωμα, εντόπισε κάτι εξαιρετικό. Τα πόδια του σκύλου ήταν ροζ από τη ροή του αίματος. Τα νύχια της, που έφταναν τα 17 εκατοστά μήκος, ήταν καλυμμένα με τρίχες, κόπρανα και χρόνια βρωμιά.

Κούρεμα σκύλου από ομάδα κτηνιάτρων

Το ζώο ζύγιζε 5 κιλά και το τρίχωμα 4 κιλά!
Μετά από μια ώρα, η ομάδα κατάφερε να βγάλει 4 κιλά δύσοσμου, αηδιαστικού και βρώμικου τριχώματος από το σώμα βάρους 5 κιλών του σκύλου. Φυσικά, θα χρειαζόταν κι άλλα, όπως οδοντιατρική φροντίδα και αντιβιοτικά για τυχόν μόλυνση, ενώ είχε ακόμη και αρθρίτιδα στο πίσω μέρος της πλάτης της, καθώς δεν κινούνταν και πολύ τα τελευταία χρόνια.

Πέντε ώρες αργότερα ήταν έτοιμη να βγει έξω, αν και δεν κατάφερε να κινηθεί πολύ διότι είχε πολύ καιρό να περπατήσει. Ωστόσο, κάθε της βήμα ήταν όλο και πιο δυνατό και με τον καιρό θα μπορούσε να αποκτήσει και πάλι μια φυσιολογική ζωή.

Δύο εβδομάδες αργότερα, όπως ενημερώνει το καταφύγιο, ο σκύλος τρελαίνεται να εξερευνά και να χαιρετά τους πάντες με το γλυκό προσωπάκι του. Είναι υπερκινητικός και φαίνεται να εκτιμά πολύ το γεγονός ότι μπορεί να κινηθεί και να μυρίσει ξανά τα πάντα.




Η Τζένιφερ Λόπεζ στο μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων στα Κηπιά Καβάλας

H Jennifer Lopez θα κοσμεί το Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων στα Κηπιά Καβάλας.

Το ομοίωμα της Λατίνας ποπ σταρ πήρε τη θέση του στο Μουσείου Κέρινων Ομοιωμάτων στα Κηπιά Καβάλας και μαγνητίζει ήδη τα βλέμματα.