Τέρμα τα σουβλάκια και τα ψάρια! Κρίθηκαν ακατάλληλα για κατανάλωση

Ούτε κρέας ούτε ψάρι μπορούμε να τρώμε σύμφωνα με τους ελεγκτές τροφίμων της περιφερειακής ενότητας στον Πειραιά…

Συγκεκριμένα δεσμεύτηκαν 2,5 τόνοι ψαριών και 20 κιλά γύρου χοιρινού που κρίθηκαν ακατάλληλα για ανθρώπινη κατανάλωση.

Οι ελεγκτές προχώρησαν στη δέσμευση 2,5 τόνων αλιευμάτων σε αποθήκη κατεψυγμένων προϊόντων, λόγω παντελούς έλλειψης σήμανσης επί της συσκευασίας. Αναλυτικότερα, δεσμεύθηκαν 104 χαρτοκιβώτια κατεψυγμένο σκουμπρί, προέλευσης Μεγάλης Βρετανίας, που φέρεται να διακινήθηκαν μέσω Βουλγαρίας, συνολικού βάρους 2.600 κιλών.

Σε αιφνιδιαστικό έλεγχο που πραγματοποίησαν οι ελεγκτές τροφίμων σε οβελιστήριο στον Πειραιά, κατάσχεσαν γύρο χοιρινό κατεψυγμένο, συνολικού βάρους 20 κιλών. Το συγκεκριμένο προϊόν κρίθηκε ακατάλληλο για ανθρώπινη κατανάλωση, αποσύρθηκε από την αγορά και καταστράφηκε. Η σχετική κτηνιατρική έκθεση κατάσχεσης διαβιβάστηκε στην αρμόδια Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιά.

 

Πηγή: arouraios.gr




Τους νέους κανόνες για την έκδοση διαζυγίου υιοθέτησε η Ελλάδα

Η χώρα μας είναι το 16ο κράτος μέλος της ΕΕ που υιοθετεί τους κανόνες της ΕΕ για βοήθεια στα διεθνή ζευγάρια.

Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε το πράσινο φως στην απόφαση της Ελλάδας να υιοθετήσει, όπως έχουν ήδη κάνει άλλα 15 κράτη μέλη, τους κανόνες της ΕΕ που δίνουν τη δυνατότητα στα διεθνή ζευγάρια να επιλέγουν ποιας χώρας η νομοθεσία θα εφαρμόζεται σε περίπτωση διαζυγίου ή δικαστικού χωρισμού τους.

Οι νέοι κανόνες, που ισχύουν από τον Ιούνιο του 2012, θεσπίστηκαν σε συνέχεια της πρώτης απόφασης των κρατών-μελών της ΕΕ να προωθήσουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης μέσω του μηχανισμού ενισχυμένης συνεργασίας. Η ενισχυμένη συνεργασία, που καθιερώθηκε με τη Συνθήκη της Νίκαιας το 2001, αλλά δεν είχε ποτέ χρησιμοποιηθεί στη διάρκεια της σημερινής θητείας της Επιτροπής, δίνει τη δυνατότητα σε εννέα τουλάχιστον κράτη-μέλη να εφαρμόζουν μέτρα ακόμη και αν δεν μπορέσουν να καταλήξουν σε συμφωνία και οι “28».

Στην περίπτωση των κανόνων διαζυγίου, η διαδικασία αυτή έδωσε τη δυνατότητα σε αρχικά 14 χώρες να συμφωνήσουν, το 2011, σε έναν κανονισμό, τον οποίο υιοθέτησε στη συνέχεια η Λιθουανία, το 2012, και η Ελλάδα, σήμερα. Ο κανονισμός παρέχει στα ζευγάρια ασφάλεια δικαίου και αποτρέπει την “εσπευσμένη προσφυγή στο δικαστήριο» και την αναζήτηση της πλέον ευνοϊκής νομοθεσίας σε περίπτωση διαζυγίου, ενώ παράλληλα αποφεύγονται συναισθηματικά και οικονομικά επαχθείς διαδικασίες.

“Οι κανόνες της ΕΕ για τις διασυνοριακές υποθέσεις διαζυγίου άνοιξαν νέες προοπτικές για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Έδειξαν την πορεία που μπορεί να ακολουθηθεί όταν η έλλειψη ομοφωνίας αποτελεί τροχοπέδη για την εφαρμογή στην πράξη των νομοθετικών καινοτομιών της συνθήκης της Λισαβόνας», δήλωσε η αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια για τη Δικαιοσύνη, Βίβιαν Ρέντινγκ. “Είναι πολύ ενθαρρυντικό ότι ένα ακόμη κράτος συμμετέχει στην ενισχυμένη συνεργασία, που βοηθά τα διεθνή ζευγάρια να αντιμετωπίσουν τη διαδικασία διαζυγίου. Καθώς η ελεύθερη κυκλοφορία προσώπων δίνει τη δυνατότητα σε άνδρες και γυναίκες απ’ όλη την Ευρώπη να έλθουν σε επαφή και να ερωτευτούν, θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει ασφάλεια δικαίου σε περίπτωση διαζυγίου», τόνισε.

Σύμφωνα με την Επιτροπή, στόχος του κανονισμού για το εφαρμοστέο δίκαιο σε περίπτωση διαζυγίου είναι η παροχή βοήθειας στα ασθενέστερα μέρη. Τα διεθνή ζευγάρια θα είναι σε θέση να συμφωνούν εκ των προτέρων ποιο δίκαιο θα εφαρμόζεται σε περίπτωση διαζυγίου ή δικαστικού χωρισμού τους. Σε περίπτωση που το ζευγάρι δεν μπορεί να συμφωνήσει, οι δικαστές θα έχουν στη διάθεσή τους κοινή μέθοδο για να αποφασίζουν ποιας χώρας η νομοθεσία πρέπει να εφαρμοστεί. Ο κανονισμός, που ισχύει από τις 21 Ιουνίου 2012, δεν έχει επιπτώσεις στους εθνικούς νόμους περί διαζυγίου ή γάμου, ούτε προβλέπει την υιοθέτηση κανόνων που επηρεάζουν ουσιαστικά το οικογενειακό δίκαιο των κρατών μελών.

Με σχεδόν 1 εκατομμύριο διαζύγια στην ΕΕ το 2009 (στοιχεία της Eurostat), οι κανόνες αυτοί βοηθούν τα ζευγάρια διαφορετικών εθνικοτήτων, εκείνα που ζουν χωριστά σε διαφορετικές χώρες ή ζουν μαζί σε χώρα άλλη από τη χώρα καταγωγής τους, και τα προστατεύει από πολύπλοκες, μακροχρόνιες και επώδυνες διαδικασίες, όπως υποστηρίζει η Επιτροπή.

 

Πηγή: arouraios.gr




Πειθαρχική δίωξη σε βάρος των εισαγγελέων που άφησαν ελεύθερο τον Ξηρό – σε εξέλιξη επιχείρηση της ΕΛΑΣ

Σε εξέλιξη επιχείρηση της ασφάλειας και της αντιτρομοκρατικής σε σπίτια στην Κυψέλη, τα Εξάρχεια και τον Βύρωνα για τον εντοπισμό του Χριστόδουλου Ξηρού.

Βαριές πειθαρχικές ευθύνες καταλογίζονται από το πόρισμα που συνέθεσε η Εισαγγελία Εφετών Πειραιά στις δυο γυναίκες εισαγγελείς που χειρίστηκαν τις επτά άδειες που δόθηκαν στον Χριστόδουλο Ξηρό.

Η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ευτέρπη Κουτζαμάνη άσκησε σε βάρος τους πειθαρχική δίωξη καθώς έκρινε ότι δεν έλαβαν υπόψη την επικινδυνότητα του Χριστόδουλου Ξηρού, τη βαρύτητα των αδικημάτων για τα οποία είχε καταδικαστεί και την εν γένει συμπεριφορά του μέσα στη φυλακή.

Η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου στο έγγραφό της για τη πειθαρχική δίωξη των δυο εισαγγελέων αναφέρει ότι με τις ενέργειές τους – έχουν βλάψει το κύρος της δικαιοσύνης.

Σε εξέλιξη επιχείρηση της ασφάλειας και της αντιτρομοκρατικής σε σπίτια στην Κυψέλη, τα Εξάρχεια και τον Βύρωνα για τον εντοπισμό του Χριστόδουλου Ξηρού.

 

Πηγή: arouraios.gr




Νέος… «Λιάπης» συνελήφθη στο Βόλο!

Τη… δόξα του πρώην υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη φαίνεται πως ζήλεψε ένας 61χρονος στο Βόλο και φρόντισε να τον μιμηθεί. Μάλιστα, είχε και την ίδια “επιτυχία», αφού και αυτός έπεσε στα χέρια των αστυνομικών της Τροχαίας.

Οι αστυνομικοί σταμάτησαν για έλεγχο το τζιπ που οδηγούσε ο 61χρονος άνδρας και δεν άργησαν να διαπιστώσουν ότι οι πινακίδες κυκλοφορίας ήταν πλαστές, εφόσον δεν έφεραν την απαραίτητη σφραγίδα του υπουργείου. Σαν να μην έφτανε αυτό, μάλιστα, ο αριθμός κυκλοφορίας ανήκε σε… άλλο αυτοκίνητο.

Ο 61χρονος ομολόγησε ότι είχε υποβάλλει δήλωση ακινησίας του τζιπ στην Εφορία και οι πινακίδες του είχαν κατατεθεί. Ωστόσο, είχε βάλει στο όχημα πλαστές πινακίδες με τον αριθμό κυκλοφορίας του Ι.Χ. αυτοκινήτου της… συζύγου του. Οι πλαστές πινακίδες κατασχέθηκαν μαζί με την άδεια οδήγησης του δράστη, που οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βόλου.

 

 

Πηγή: arouraios.gr




Έκοψαν την πίτα τους η διοίκηση και το προσωπικό του Νοσοκομείου Καβάλας. Άμεσες δράσεις για το Παλιό Νοσοκομείο.

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα του έκοψε η διοίκηση και το προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, σε μια όμορφη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρό του νοσοκομείου. Το «παρών» έδωσε η διοίκηση του Γ.Ν.Κ., ο διοικητής Χρήστος Κοπατσάρης και η αναπληρώτρια διοικήτρια, Στέλλα Παπαδοπούλου, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Καβάλας, Ξενοφών Κροκίδης, η πρόεδρος των εργαζομένων στο Γ.Ν.Κ., Κατερίνα Πετράκη, καθώς και πλήθος ιατρών και του υπόλοιπου προσωπικού, που εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν για λίγα λεπτά από τις εργασίες τους. Ο Χρ. Κοπατσάρης ευχήθηκε να είναι μια καλή χρονιά το 2014, με υγεία τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους πολίτες και ανέφερε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης: «Είναι μια όμορφη εκδήλωση στην αρχή του χρόνου, ώστε να μπορέσουμε να γιορτάσουμε με το προσωπικό και να τα πούμε σε ένα πιο χαλαρό κλίμα. Μας ενδιαφέρει η καλή έξωθεν μαρτυρία για το Γ.Ν.Κ., ενώ με η σημερινή εκδήλωση μας δίνει την ευκαιρία να τιμήσουμε τους εργαζομένους του νοσοκομείου, που βγήκαν στη σύνταξη το 2013, ενώ θα τιμηθούν σε ειδική εκδήλωση το επόμενο διάστημα κι αυτοί που συνταξιοδοτήθηκαν το 2012». Αναφορικά με τη λειτουργία του Γ.Ν.Κ. κι αν ο ίδιος είναι ευχαριστημένος από αυτή, ο κ. Κοπατσάρης ανέφερε: «Σήμερα (σ.σ. χθες), κλείνω πέντε μήνες από την ημέρα που ήρθα στο Γ.Ν.Κ. και από θέματα υποδομής βρήκα ένα καταπληκτικό νοσοκομείο, ενώ για το προσωπικό ιατρικό, διοικητικό και παραϊατρικό, έχω να πω ότι είναι άνθρωποι με ποιότητα και διάθεση για δουλειά. Είμαστε τυχεροί στην Καβάλα, που έχουμε αυτό το νοσοκομείο τόσο από άποψη ιατρών όσο και εξοπλισμού. Η εμπιστοσύνη αυτή φαίνεται, όχι μόνο από τους Καβαλιώτες, αλλά και από τους άλλους νομούς».

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B_Vk2g0JJBY[/youtube]




Δάσκαλος εκατομμυριούχος ερευνάται από το ΣΔΟΕ

Εμβασμα ενός εκατομμυρίου ευρώ έστειλε δάσκαλος στην Κρήτη, ο οποίος έχει μπει στο στόχαστρο των ελεγκτικών Αρχών. Το ΣΔΟΕ ερευνά και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις, με ποσά ως και 300.000 ευρώ…

Η τελευταία καταγγελία αφορά έξι καθηγητές της δημόσιας εκπαίδευσης στο Ηράκλειο και σύμφωνα με το cretalive ήταν επώνυμη και αφορούσε παράνομες δραστηριότητες.

Οι άνθρωποι του ΣΔΟΕ έχουν ξεκινήσει τις διαδικασίες για να μπορέσουν να ανοίξουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς των συγκεκριμένων ατόμων.

Την ίδια ώρα, άλλες “κραυγαλέες» περιπτώσεις είναι επίσης στο μικροσκόπιο των Αρχών, λόγω εμβασμάτων με τεράστια ποσά που δεν μοιάζει εύκολο να δικαιολογηθούν.

Στην πλέον ακραία από αυτές, ένας δάσκαλος φέρεται να έστειλε έμβασμα ύψους 1 εκατ. ευρώ, ενώ ένας καθηγητής αντίστοιχο 300.000 ευρώ.

Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί έχουν δώσει ήδη τις πρώτες απαντήσεις τους, σύμφωνα με τις οποίες τα ποσά αυτά τα κέρδισαν στο χρηματιστήριο, από τόκους αλλά και… δώρα γάμου.

Το ΣΔΟΕ ελέγχει την ίδια ώρα τα οικονομικά αρκετών κρατικών λειτουργών και ανθρώπων που ασχολούνται με την αυτοδιοίκηση ή άλλους τοπικούς φορείς.

 

Πηγή: arouraios.gr




Με τις ευλογίες του Προκοπίου έκοψε την πίτα του ο Ερυθρός Σταυρός

Σε μία πολύ ζεστή και όμορφη εκδήλωση τα μέλη του Ερυθρού Σταυρού Καβάλας έκοψαν χθες το βράδυ την πίτα τους υπό τις ευλογίες του Μητροπολίτου ΦΝΘ Προκοπίου. Παρόντες στην εκδήλωση όλοι οι πολιτικοί άρχοντες του τόπου που εξήραν τις προσπάθειες των μελών του Ερυθρού Σταυρού για το ανθρωπιστικό έργο που προσφέρουν.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FfxzL8Qj3ds[/youtube]




Άσπρη μέρα και στην Καβάλα! Χιόνισε έστω και για λίγο και στην πόλη

Άσπρη μέρα είδαν επιτέλους και οι Καβαλιώτες καθώς το παγωμένο κύμα του χιονιά πέρασε έστω και για λίγο από τα ορεινά της πόλης, καθώς στο κέντρο της πόλης η ασθενής χιονόπτωση δεν έγινε ιδιαίτερα αισθητή.
Από το πρωί της Κυριακής χιόνιζε σε πολλά σημεία του ορεινού όγκου του νομού Καβάλας (Νικήσιανη, Παγγαίο, Λεκάνη, Βουνοχώρι), ενώ μερικές ώρες αργότερα άρχισε να πέφτει χιόνι και σε χαμηλότερα υψόμετρα, όπως στην παραλία του Οφρυνίου. Με δεδομένη και την χιονόπτωση που σημειωνόταν, ταυτόχρονα, και στους γύρω νομούς (Δράμας, Ξάνθης, Σερρών) ήταν αναμενόμενο ότι το χιόνι θα ερχόταν και στην Καβάλα.

Λίγο πριν τα μεσάνυχτα, λοιπόν, οι πρώτες νιφάδες χιονιού για το 2014 έπεσαν στην Καβάλα, και πιο συγκεκριμένα στις περιοχές του Αγίου Σίλα, του Αγίου Λουκά, της ΔΕΠΟΣ αλλά και γύρω από το Βερούλειο στάδιο. Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι η βροχή που είχε πέσει νωρίτερα δεν επέτρεπε στο χιόνι να «στρώσει» παρά μόνο λίγους πόντους, ενώ λίγη ώρα η χιονόπτωση υποχώρησε αισθητά.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1vZP-oHL8Mc[/youtube]




Αρβανιτόπουλος: Επιμηκύνεται κατά 15 μέρες η σχολική χρονιά

Την επιμήκυνση του σχολικού έτους από την επόμενη κιόλας σεζόν έχει αποφασίσει ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “Το Παρόν” το σχολικό έτος θα επιμηκυνθεί στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά 15 μέρες.
Αυτό θα επιτευχθεί με την έναρξη των μαθημάτων στις 6 Σεπτεμβρίου, αντί στις 12 που είναι σήμερα, και τη λήξη μια βδομάδα αργότερα.
Επίσης θα καταργηθούν μια-δύο σχολικές αργίες, όπως η 7η Ιανουαρίου, του Αγίου Ιωάννου, που παλαιότερα ήταν εργάσιμη για τα σχολεία και με΄τα το 1982 έγινε αργία.
Υπάρχει σκέψη για αργότερα, να γίνει και άλλη μείωση των σχολικών αργιών με το άνοιγμα των σχολείων την Τρίτη του Πάσχα, δηλαδή να μην είναι αργία όλη η εβδομάδα του Πάσχα.
Σχετικά με το θέμα ο Υπουργός δήλωσε στο “Πρώτο Θέμα”: “Πιστεύω ότι περισσεύουν οι αργίες. Οι μαθητές πρέπει να μάθουν περισσότερα και καλύτερα. Γι΄αυτό χρειάζεται πέραν της εμβάθυνσης του μαθήματος, η επιμήκυνση του σχολικού έτους. Τα δημοτικά μας κάνουν μάθημα 170 ημέρες και τα γυμνάσια και λύκεια 150. Άλλωστε, ιδιαίτερα στο Λύκειο, περισσότερες ημέρες στο σχολείο σημαίνει λιγότερες ώρες στο φροντιστήριο”.
“Η Λευκή εβδομάδα”
Στον αέρα είναι και το θέμα των “λευκών ημερών”, δηλαδή των τεσσάρων ημερών την βδομάδα της Καθαρής Δευτέρας που ζητούν οι ξενοδόχοι να μένουν τα σχολεία κλειστά για να τονωθεί ο χειμερινός τουρισμός.
Ο υπουργός Παιδείας, στην συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους των ξενοδόχων, τόνισε ότι αυτή η απόφαση δεν μπορεί να ληφθεί αποσπασματικά και μεμονωμένα γιατί έχει αντίκτυπο σε όλη την κοινωνία.
Θα εξεταστεί μαζί με όλες τις παραμέτρους και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει και μετά θα ληφθεί η οποιαδήποτε απόφαση.
Γιατί δεν είναι απλό να κλείσει ένα σχολείο μια εβδομάδα. Πέρα από τα μαθήματα που χάνονται, πολλοί γονείς που έχουν παιδιά στο Δημοτικό και εργάζονται και δεν μπορούν να πάνε για… σκι, δεν θα έχουν που να τα αφήσουν και θα αντιμετωπίσουν σοβαρό πρόβλημα.
Υπάρχουν δηλαδή κοινωνικές επιπτώσεις που θα πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά πριν ληφθεί η οποιαδήποτε απόφαση. Για αυτό και ο Κ. Αρβανιτόπουλος απέκλεισε κάποια άμεση λήψη απόφασης για το θέμα, έστω και αν… στεναχώρησε τους ξενοδόχους.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Qb-BBgTLT-k[/youtube]




Φορολογικό αλαλούμ με τις αποδείξεις: Ποιες θα εκπίπτουν κατά 50%

Για αλλαγές στο καθεστώς των εξοντωτικών προστίμων που προβλέπει ο Κώδικας Φορολογικών Διαδικασιών πιέζεται η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, από επιχειρηματίες, λογιστές και βουλευτές και σύμφωνα με πληροφορίες, τα επανεξετάζει, εν όψει και των εκλογών που έρχονται.
Στο μεταξύ, από το υπουργείο Οικονομικών αποσαφηνίστηκε ότι οι αποδείξεις των σούπερ μάρκετ, πρατηρίων καυσίμων και πολυκαταστημάτων θα εκπίπτουν κατά 50% και όχι στο σύνολό τους, με το ΥΠΟΙΚ να υποστηρίζει πως το νέο σύστημα είναι προς όφελος των φορολογουμένων.
Ακόμη όμως δεν έχει διευκρινιστεί η ακριβής διαδικασία συλλογής αποδείξεων, αφού δεν έχει εκδοθεί η σχετική απόφαση, ενώ σε εκκρεμότητα παραμένουν και άλλα σοβαρά ζητήματα αρμοδιότητας του υπουργείου Οικονομικών, όπως είναι ο φόρος υπεραξίας σε κινητά και ακίνητα.
Πηγές του ΥΠΟΙΚ υποστηρίζουν πως οι σχετικές αποφάσεις και εγκύκλιοι θα εκδοθούν την προσεχή εβδομάδα, με σημαντική καθυστέρηση, δεδομένου ότι όλα ισχύουν κανονικά από την 1-1-2014.
Εξοντωτικά πρόστιμα
Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά τα πρόστιμα που προβλέπονται από την 1-1-2014, φορολογούμενοι και λογιστές τα χαρακτηρίζουν εξοντωτικά, δεδομένου ότι ξεκινούν από 1.000 ευρώ, για τη μη υποβολή μιας απλής δήλωσης.
Σημειώνεται πως από την 1-1-2014 τέθηκαν τυπικά σε ισχύ οι διατάξεις του νέου Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών που προβλέπουν:
– Εάν μια επιχείρηση δεν υποβάλει εμπρόθεσμα (καθυστερήσει έστω και για μία μέρα να υποβάλει) οποιαδήποτε φορολογική δήλωση (φορολογίας εισοδήματος, περιοδική ΦΠΑ, προσωρινή δήλωση απόδοσης παρακρατούμενου φόρου εισοδήματος ή οποιαδήποτε άλλη δήλωση απόδοσης κάποιου φόρου) της επιβάλλεται:
1. Αυτοτελές πρόστιμο 1.000 ευρώ αν τηρεί απλογραφικά βιβλία (εσόδων-εξόδων ή πρώην β’ κατηγορίας) ή 2.500 ευρώ αν τηρεί διπλογραφικά βιβλία (πρώην γ’ κατηγορίας).
2. Πρόστιμο 10% επί του φόρου που δεν καταβλήθηκε, σε περίπτωση που η εξόφλησή του καθυστερήσει για χρονικό διάστημα 2 μηνών από την ημερομηνία που θα έπρεπε κανονικά να είχε πληρωθεί ή 20% εάν η καθυστέρηση πληρωμής φθάσει τους 12 μήνες ή 30% εάν η καθυστέρηση φθάσει τα 2 έτη.
3. Τόκους υπολογιζόμενους τόσο επί του οφειλόμενου φόρου όσο και επί των προστίμων, με ετήσιο επιτόκιο 8,79%, δηλαδή με 0,73% για κάθε μήνα εκπρόθεσμης καταβολής.
– Εάν μια επιχείρηση δεν υποβάλει οποιαδήποτε δήλωση για την πληρωμή φόρου θα υποχρεωθεί να καταβάλει:
1. Αυτοτελές πρόστιμο 1.000 ευρώ αν τηρεί απλογραφικά βιβλία (εσόδων-εξόδων ή πρώην β’ κατηγορίας) ή 2.500 ευρώ αν τηρεί διπλογραφικά βιβλία (πρώην γ’ κατηγορίας).
2. Πρόστιμο ίσο με το 100% του φόρου που απέφυγε να πληρώσει με τη μη υποβολή της δήλωσης.
3. Πρόστιμο 10% επί του φόρου που δεν καταβλήθηκε, σε περίπτωση που η εξόφλησή του καθυστερήσει για χρονικό διάστημα 2 μηνών από την ημερομηνία που θα έπρεπε κανονικά να είχε πληρωθεί ή 20% εάν η καθυστέρηση πληρωμής φθάσει τους 12 μήνες ή 30% εάν η καθυστέρηση φθάσει τα 2 έτη.
4. Τόκους υπολογιζόμενους τόσο επί του οφειλόμενου φόρου όσο και επί των προστίμων, με ετήσιο επιτόκιο 8,79%, δηλαδή με 0,73% για κάθε μήνα εκπρόθεσμης καταβολής.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DNprQQjymic[/youtube]




Η διαφήμιση ταβέρνας που “τα σπάει” στο Διαδίκτυο

Απρόσμενη έκταση πήρε η… προσπάθεια ενός ιδιοκτήτη ταβέρνας σε χωριό του Ξυλόκαστρου να διαφημίσει το μαγαζί του!

Με τη βοήθεια ενός, προφανώς τοπικού, φωτογράφου-κάμεραμαν, ο απίστευτος αυτός εστιάτορας γύρισε ένα ολιγόλεπτο βίντεο στο οποίο πασχίζει να… χωρέσει όλο το μενού της ταβέρνας του, όλα τα πιάτα και τις σπεσιαλιτέ του, ενώ στο τέλος του βίντεο μας δίνει και το… τελειωτικό “χτύπημα”, προσφέροντας στους πελάτες του δωρεάν περιήγηση στο χωριό με γαϊδούρια.

Αποθεωτική είναι και η συνεισφορά του κάμεραμαν που συχνά-πυκνά διορθώνει ή βοηθάει τον “πελάτη” του να θυμηθεί τα λόγια του.

Ενδεικτικά της επιτυχίας του βίντεο είναι τα νούμερα στο youtube: το κλιπάκι “φορτώθηκε” μόλις πριν από μία εβδομάδα και ήδη έχει κάνει σχεδόν 10.000 “χτυπήματα” και συνεχίζει…

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fatlepIkGYM[/youtube]

Πηγή: arouraios.gr




Υπουργείο Εργασίας: Διευρύνεται η καταβολή του επιδόματος ανεργίας

“Ικανοποιούμε το αίτημα χιλιάδων συμπολιτών μας, υλοποιώντας τις δεσμεύσεις μας για ένα ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό δίχτυ προστασίας των ελεύθερων επαγγελματιών» σχολίασε ο Γιάννης Βρούτσης.

Διευρύνεται η καταβολή του επιδόματος ανεργίας και σε όσους ελεύθερους επαγγελματίες έχουν ρυθμίσει τις ασφαλιστικές τους εισφορές και είναι συνεπείς με τις οφειλές τους, όπως προβλέπεται σε απόφαση του υπουργού Εργασίας.

“Πριν από ένα χρόνο αναλάβαμε μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία, καταβάλλοντας – για πρώτη φορά στη χώρα μας – επίδομα ανεργίας στους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αυτοτελώς απασχολούμενους. Σε μια επαγγελματική κατηγορία που παρότι είχε πληγεί ιδιαίτερα από την κρίση, παρέμενε ως τότε ακάλυπτη από το σύστημα κοινωνικής προστασίας. Σήμερα κάνουμε ένα βήμα παραπέρα. Με υπουργική απόφαση διευρύνουμε σημαντικά τον αριθμό των δικαιούχων, επεκτείνοντας την καταβολή αυτού του επιδόματος ανεργίας και σε όσους έχουν προβεί σε ρύθμιση των ασφαλιστικών τους εισφορών και είναι συνεπείς με τις οφειλές τους. Ικανοποιούμε, έτσι, το αίτημα χιλιάδων συμπολιτών μας, υλοποιώντας τις δεσμεύσεις μας για ένα ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό δίχτυ προστασίας των ελεύθερων επαγγελματιών και των αυτοτελώς απασχολουμένων» σχολίασε ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης.

 

Πηγή: arouraios.gr




Η κρίση «γκρέμισε» τις τιμές των ακινήτων: Διαμερίσματα με 10.000 ευρώ -Πού θα τα βρείτε

Κοντά στο 40% έχει φθάσει η πτώση των τιμών των ακινήτων, σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας με παλαιά διαμερίσματα, στο κέντρο της Αθήνας, να πωλούνται ακόμη και κάτω από την τιμή κόστους…

Ιδιοκτήτες ακινήτων, ανήμποροι να τα νοικιάσουν γονατισμένοι από φόρους, χαράτσια και δημοτικά τέλη, μπροστά στη νέα φορολόγηση στην οποία θα υποβληθούν από φέτος και η οποία θα υπολογιστεί με αντικειμενικές που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, τα πουλάνε όσο-όσο.

Σύμφωνα με το “Εθνος της Κυριακής», με το ποσό που θα διέθετε κανείς για ένα ετήσιο ενοίκιο, μπορεί να αποκτήσει δυάρια και γκαρσονιέρες σε καλή κατάσταση. Διαμερίσματα σε τιμή ευκαιρίας πωλούνται στις εξής περιοχές:
•Κυψέλη
•Αγιος Παντελεήμονας
•Σεπόλια
•Κερατσίνι
•Χατζηκυριάκειο
• Πλατεία Αμερικής
• Παγκράτι
• Ιλίσια

Οι μεγάλες ευκαιρίες στα νεόκτιστα της Αττικής

Μεγάλες ευκαιρίες υπάρχουν στις λεγόμενες “μικρομεσαίες» περιοχές, δηλαδή σε:
• Νίκαια
•Κερατσίνι
• Πειραιά
• Πετρούπολη
• Περιστέρι
• Ελευσίνα
•Χολαργό
•Παγκράτι
•Βύρωνα
•Ηλιούπολη

Στις περιοχές αυτές καταγράφεται μείωση τιμών της τάξης του 30% και από τα 2.200ευρώ/τ.μ. κατά μέσο όρο πριν από την κρίση, σήμερα οι αγοραπωλησίες γίνονται στα επίπεδα των 1.500 ευρώ/τ.μ.

Επίσης, ευκαιρίες παρουσιάζονται στην Ανατολική Αττική, δηλαδή στα Μεσόγεια όπου χτίστηκαν χιλιάδες μεζονέτες και μονοκατοικίες. Πριν από την κρίση οι τιμές κυμαίνονταν από 1.800ευρώ μέχρι 4.000 ευρώ/τ.μ., ενώ σήμερα οι τιμές κυμαίνονται από από 1.500 έως 1.000 ευρώ το τ.μ.

Βυθίζονται οι τιμές και στις ακριβές περιοχές

Πτώση, όμως, δεν σημειώνουν μόνο οι τιμές στις λαϊκές γειτονιές της Αθήνας, αλλά και στα Βόρεια και στα Ανατολικά Προάστεια.

Συγκεκριμένα, σε Εκάλη, Καστρί, Κηφισιά, Χαλάνδρι, Παλαιό Ψυχικό, Βουλιαγμένη, Γλυφάδα, Βάρκιζα, Λαγονήσι, Παλαιά Παραλία Θεσσαλονίκης και Πανόραμα διατίθενται πλέον πολύ εντυπωσιακά ακίνητα σε εξαιρετικές τιμές.

Βίλες αξίας 10 εκατ. ευρώ πωλούνται τώρα 6 εκατ. ευρώ, ενώ υπάρχουν μεγάλες εκπτώσεις και σε πιο φθηνά ακίνητα της τάξης των 600.000ευρώ – 1 εκατ.ευρώ, τα οποία πωλούνται έως και 40% φθηνότερα.

 

Πηγή: arouraios.gr




Κι όμως, εν μέσω κρίσης, οι Έλληνες πετούν το φαγητό στα σκουπίδια

Μπορεί τα συσσίτια και οι εικόνες ανθρώπων που ψάχνουν για τροφή σε κάδους απορριμμάτων σκουπίδια να αποτελούν καθημερινό φαινόμενο στην Ελλάδα της κρίσης, ωστόσο, σύμφωνα με νέα έρευνα οι Έλληνες πετούν ακόμη μεγάλες ποσότητες φαγητού στα σκουπίδια.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνα της WWF -που επικαλούνται τα “Νέα»- 1,3 δισ. τόνοι τροφής καταλήγουν παγκοσμίως στα σκουπίδια, τη στιγμή που περισσότεροι από 860 εκατομμύρια άνθρωποι υποφέρουν από ασιτία σε ολόκληρο τον πλανήτη, ενώ ένας Ευρωπαίος σπαταλά κάθε χρόνο σχεδόν 180 κιλά τροφής, πετώντας ουσιαστικά στα σκουπίδια 590 ευρώ ανά νοικοκυριό!

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα κοινής γνώμης της Public Issue, ένα στα δέκα νοικοκυριά πετάει τρόφιμα, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα ακόμη και καθημερινά, ενώ το 27% των Ελλήνων καταναλωτών σπαταλάει φαγητό τουλάχιστον μία με δύο φορές τον μήνα.

Όμως ποια είναι τα τρόφιμα που πετάμε συνήθως στα σκουπίδια;

-Λαχανικά σαλάτες 18%
-Ψωμί 6%
-Φρούτα 16%
-Τρόφιμα που έληξαν 5%
-Τρόφιμα που χάλασαν 5%
-Γάλα/ γιαούρτι/κρέμες 7%
-Μαγειρεμένα φαγητά που περίσσεψαν 27%

Η σπατάλη των τροφίμων

-Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα 9%
-Σχεδόν καθημερινά 1%
-Μία με δύο φορές το μήνα 27%
-Λιγότερο συχνά 32%
-Ποτέ 31%

Οι πρωταθλητές της σπατάλης φαγητού

-18-24 ετών 21%
-24-34 ετών 16%
-35-44 ετών 13%
-45-64 ετών 13%
-65+ ετών 4%

 

Πηγή: arouraios.gr




Σοκ στη Ρόδο: 65χρονος κατηγορείται ότι ασέλγησε σε τρία κορίτσια

Σοκ προκάλεσαν στην περιοχή Αφάντου της Ρόδου οι καταγγελίες δυο ανήλικων κοριτσιών και μιας 19χρονης κοπέλας που έφτασαν ως τον εισαγγελέα Ρόδου, ότι έπεσαν θύματα σεξουαλικής κακοποίησης με δράστη έναν 65χρονο κάτοικο της περιοχής.

Αρχικά υπέβαλε μήνυση στον τοπικό αστυνομικό σταθμό εναντίον του φερόμενου ως δράστη η μητέρα των δυο ανήλικων κοριτσιών ηλικίας 10 και 8 χρόνων και στη συνέχεια ανάλογη μήνυση κατέθεσε μια 19χρονη η οποία κατήγγειλε τον ίδιο άνδρα ως δράστη. Ο 65χρονος οδηγήθηκε στον σταθμό όπου αρνήθηκε τις κατηγορίες και ισχυρίστηκε ότι απλώς είχε λογομαχήσει με την κοπέλα και τα ανήλικα κορίτσια.

Ο εισαγγελέας υπηρεσίας που ενημερώθηκε άμεσα, έδωσε εντολή να αφεθεί προσωρινά ελεύθερος ο 65χρονος λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου και ζήτησε να γίνει ιατροδικαστική εξέταση στα δυο ανήλικα κορίτσια, η οποία αναμένεται να γίνει σήμερα. Η διερεύνηση της υπόθεσης από τις αστυνομικές αρχές βρίσκεται σε εξέλιξη.

 

Πηγή: arouraios.gr




Ετοιμάζουν σχολή… νεκροθαφτών στη Θεσσαλία!

Ευοίωνες δείχνουν οι προοπτικές να δημιουργηθεί στη Θεσσαλία Σχολή… Τελετών Επαγγελμάτων Κηδείας, καθώς ήδη η πρόταση προωθείται στα Υπουργεία Υγείας και Παιδείας, προς συζήτηση.

Ίσως κάποιοι να το θεωρήσουν μακάβριο, αλλά όπως ισχυρίζεται ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Γραφείων Τελετών Ελλάδος κ. Μιχάλης Παναγιώτου: “Να υπάρχουν στον χώρο αυτό, μόνο άνθρωποι που θα μπορούν να κάνουν με τον απαραίτητο επαγγελματισμό τη δουλειά τους, σε μια τόσο ιδιαίτερη στιγμή πόνου…».

Η σχολή, που αναμένεται να λειτουργήσει σε κάποιο δημόσιο ΙΕΚ, πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Σωματείου Ιδιοκτητών Γραφείων Τελετών Ελλάδος, το οποίο έχει μελετήσει και συντάξει με κάθε λεπτομέρεια τη λειτουργία της, τόσο όσον αφορά στα μαθήματα που θα διδάσκονται όσο και στην πιστοποίηση που θα λαμβάνουν οι εκπαιδευόμενοι, που θα κρίνονται ικανοί να μπαίνουν στον κλάδο και να ασκούν το εν λόγω επάγγελμα, αναφέρει η εφημερίδα Ελευθερία.

“Υπήρχε πάντα ένα κενό σε αυτό το επάγγελμα. Κανείς δεν έχει εκπαιδευτεί για να το κάνει. Μπορεί κάποιος με μεγάλη ευκολία, απλά εκδίδοντας μια άδεια λειτουργίας γραφείου τελετών, να μπει στον χώρο. Αυτό όμως είχε ως αποτέλεσμα, να υπάρχουν σήμερα πολλοί …άσχετοι, οι οποίοι λόγω κακών συμπεριφορών τους, από τη μία βεβηλώνουν τους νεκρούς και απ΄ την άλλη κάνουν κακό στον κλάδο δυσφημίζοντάς τον και δημιουργώντας λάθος εντυπώσεις γι’ αυτό που είμαστε και κάνουμε…», τονίζει ο κ. Μιχ. Παναγιώτου, εξηγώντας για την ανάγκη που ώθησε στην πρόταση δημιουργίας της Σχολής Τελετών Επαγγελμάτων Κηδείας.

“Πρέπει να προσφέρουμε στους νεκρούς μας, τις τιμές και τον σεβασμό που τους αξίζει, όπως αυτό μας δίδαξαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. Υπάρχουν άτομα στον χώρο που δεν δείχνουν τον ανάλογο επαγγελματισμό και κρίνεται επιτακτική ανάγκη να εκπαιδευτούν, ώστε να ανταποκριθούν τα μέγιστα σε αυτή τη δύσκολη και ιερή στιγμή του ανθρώπου…», καταλήγει ο πρόεδρος του Σωματείου.

Τα μαθήματα που θα διδάσκονται και για τα οποία κρίνεται ότι οι επαγγελματίες θα πρέπει να έχουν αυτές τις γνώσεις, για να παρέχουν τις υπηρεσίες φροντίδας, είναι μεταξύ άλλων τα εξής: Ανατομία, δίκαιο ταφής, γενική ψυχολογία, Βιολογία, ιστορία κηδείας, συμβουλευτική δύναμη, κοινωνιολογία κηδείας, λογιστικά, κηδεία: σκηνοθεσία και πρακτικές, λειτουργία και διαχείριση επιχειρήσεων, επαγγελματική ασφάλεια, κανόνες υγιεινής…κ.α.

Οι εκπαιδευόμενοι θα πιστοποιούνται για τις γνώσεις τους, μετά το τέλος της εκπαίδευσής τους και έπειτα θα μπορούν να ασκήσουν το επάγγελμα. Όσον αφορά στους εκπαιδευτές, που θα διδάξουν, προτείνεται να είναι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, όπως βιολόγοι, κοινωνιολόγοι, γιατροί, κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι κ.α.

Να σημειωθεί ότι τον ερχόμενο μήνα προβλέπεται να πραγματοποιηθεί συνάντηση μελών του Σωματείου Ιδιοκτητών Γραφείων Τελετών Ελλάδος, με αρμόδιους των δύο Υπουργείων. Φέτος μάλιστα προγραμματίζεται να γίνει και το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επαγγελμάτων Κηδείας, στον Βόλο.

 

 

Πηγή: arouraios.gr




Ο Ιβάν Σαββίδης αγόρασε και το «κόκκινο σπίτι» της Θεσσαλονίκης για 4 εκατ. ευρώ

Στην ιδιοκτησία του ομογενούς επιχειρηματία και μεγαλομετόχου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη, πέρασε εδώ και μερικές ημέρες, μετά τη βίλα Ζαρντινίδη, στην παραλία της πόλης, ακόμη ένα εμβληματικό κτίριο της Θεσσαλονίκης…

Πρόκειται για το περίφημο “Κόκκινο Σπίτι» της πλατείας Αγίας Σοφίας, ακριβώς απέναντι από την ομώνυμη εκκλησία.
Το τίμημα το οποίο φέρεται να κατέβαλε ο ομογενής επιχειρηματίας και μεγαλομέτοχος της ποδοσφαιρικής ομάδας του ΠΑΟΚ ανέρχεται, σύμφωνα με πηγές του makthes.gr, σε 4 εκατ. ευρώ (τίμημα αρκετά χαμηλό για το συγκεκριμένο ακίνητο, παρότι, όπως σπεύδουν να σημειώσουν με νόημα παράγοντες της τοπικής κτηματαγοράς, στο ποσό αυτό θα πρέπει να συνυπολογιστούν αρκετά εκατομμύρια επιπλέον για την αναστήλωση του κτιρίου, το οποίο -μετά από δεκαετίες εγκατάλειψης- χρήζει εκτεταμένων επεμβάσεων τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του, προκειμένου να μπορέσει να αναδείξει για άλλη μία φορά την ιδιαίτερη ομορφιά του).

ΚΤΙΡΙΟ-ΜΥΘΟΣ
Για τους εξοικειωμένους με τη νεότερη αρχιτεκτονική ιστορία της Θεσσαλονίκης, το “Κόκκινο Σπίτι» στη συμβολή των οδών Αγίας Σοφίας και Ερμού (το οποίο πήρε το προσωνύμιό του από την εμφανή πλινθοδομή, που κυριαρχεί στην πρόσοψη) είναι το περίφημο “Μέγαρο Λόγγου», που άρχισε να κατασκευάζεται το 1926 (ολοκληρώθηκε εντός διετίας) από την Ανώνυμη Οικοδομική Εταιρεία Νέων Χωρών, σε σχέδια του αρχιτέκτονα Λ. Τζενάρι, με στόχο να στεγάσει την οικογένεια του ναουσαίου βιομηχάνου Γρηγόρη Λόγγου, ο οποίος την εποχή εκείνη ήταν ιδιοκτήτης μιας τεράστιας και εξαιρετικά εξελιγμένης για τα δεδομένα των τότε καιρών κλωστοϋφαντουργίας. Μερικά χρόνια αργότερα, ωστόσο, το κτίριο παραχωρήθηκε στον αδελφό του, Ιωάννη -εξ ου και έμεινε γνωστό ως “Μέγαρο Ιωάννη Λόγγου».
Οι παλαιότεροι Θεσσαλονικείς σίγουρα θυμούνται καλά το ακίνητο, καθώς στο ισόγειό του (στη θέση όπου βρίσκεται σήμερα το εστιατόριο “Κουρδιστό Γουρούνι») λειτουργούσε επί σειρά πολλών ετών ο “Ερμής», το κατ” εξοχήν καφενείο-τόπος συνάντησης δασκάλων, καθηγητών και συνταξιούχων εκπαιδευτικών της πόλης (μάλιστα, η σχετική πινακίδα διακρίνεται ακόμη στην πρόσοψη του κτιρίου, για τους παρατηρητικούς διαβάτες).
Το “Κόκκινο Σπίτι» έχει μπει για τα καλά, ωστόσο, στους αστικούς μύθους και των νεότερων Θεσσαλονικέων, λόγω των δοξασιών που το συνοδεύουν -και οδηγούν ορισμένους στο να το χαρακτηρίζουν “στοιχειωμένο». Οι φήμες ξεκίνησαν ήδη από τα πρώτα χρόνια μετά την ανέγερσή του, καθώς η εταιρεία που είχε αναλάβει την κατασκευή του χρεοκόπησε ελάχιστους μήνες μετά την ολοκλήρωση του έργου. Λίγο αργότερα, οι εγκαταστάσεις της Κλωστοϋφαντουργίας Λόγγου στη Νάουσα καταστράφηκαν ολοσχερώς από πυρκαγιά που ξέσπασε… Προσθέστε σε όλα αυτά τις ιστορίες για φαντάσματα και βρικόλακες που ενοικούσαν στο “Κόκκινο Σπίτι» (ιστορίες που αποτέλεσαν αγαπημένο αφήγημα για γενιές νεαρών Θεσσαλονικέων) και έχετε έναν πρώτης τάξεως αστικό μύθο.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Μέγαρο Λόγγου αποτελούσε εδώ και δεκαετίες ένα από τα σημαντικότερα αναξιοποίητα “φιλέτα» της Θεσσαλονίκης. Όχι πλέον, όμως, καθώς μια νέα σελίδα γυρίζει στην ιστορία του, μετά την απόκτησή του από τον κ. Ιβάν Σαββίδη.

Δεύτερη αγορά, μετά τη βίλα Ζαρντινίδη
Η αγορά του “Κόκκινου Σπιτιού» στην πλατεία Αγίας Σοφίας έρχεται μόλις πέντε μήνες μετά την απόκτηση από τον ομογενή επιχειρηματία και μεγαλομέτοχο του ΠΑΟΚ της περίφημης “βίλας Ζαρντινίδη», του εμβληματικού αρχοντικού της Θεσσαλονίκης (βρίσκεται στο Ντεπό, δίπλα στο κτίριο της παλιάς νομαρχίας και νυν Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας) που φιλοξένησε στο παρελθόν προσωπικότητες όπως ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και ο Τζιάνι Ανιέλι (της FIAT). Το τίμημα που είχε καταβληθεί στην περίπτωση εκείνη στους κληρονόμους τής οικογένειας Ζαρντινίδη για την αγορά του ακινήτου (μετά από επίπονες διαπραγματεύσεις μηνών με τον κ. Ιβάν Σαββίδη) κινήθηκε περί τα 2,5 εκατ. ευρώ, ποσό που από ανθρώπους της κτηματαγοράς θεωρείται χαμηλό σε σχέση με την πραγματική αξία του οικήματος (η οποία τις καλές, προ κρίσης ημέρες υπολογιζόταν σε 4,5-5 εκατ. ευρώ).
Το διατηρητέο, το οποίο χτίστηκε το 1906 από την εβραϊκή οικογένεια του Μορίς Μορπρούγκο, καλύπτει σχεδόν ένα οικοδομικό τετράγωνο, περιλαμβάνοντας μεγάλο κήπο με δέντρα και βοηθητικά κτίσματα. Την εποχή εκείνη, ως ιδιοκτήτριά του στο τουρκικό κτηματολόγιο φερόταν η ιταλικής υπηκοότητας σύζυγος του Μορπρούγκο, Φανή, η οποία πέθανε το 1948, στο Μιλάνο της Ιταλίας. Μετά την απελευθέρωση, η βίλα τέθηκε από το ελληνικό κράτος “υπό μεσεγγύηση του ελληνικού Δημοσίου, ως εχθρική περιουσία», για να αποδοθεί εκ νέου στην οικογένεια Μορπρούγκο -και, συγκεκριμένα, στον νόμιμο κληρονόμο της, Γεώργιο Μορπρούγκο-, από τον οποίο πωλήθηκε μόλις δύο χρόνια αργότερα (το 1952) στον Γιώργο Ζαρντινίδη.
Πλέον, με δεδομένο ότι το άρτι αποκτηθέν “Κόκκινο Σπίτι» στην πλατεία Αγίας Σοφίας προορίζεται για “στρατηγείο» των επιχειρηματικών ενασχολήσεων του κ. Σαββίδη, εκτιμάται ότι η πάλαι ποτέ “βίλα Ζαρντινίδη» θα αποτελέσει (μετά την εκ βάθρων αναστήλωσή της) την κατοικία του ομογενή επιχειρηματία για τα διαστήματα της παραμονής του στη Θεσσαλονίκη.

Πηγή thesout.gr

ivan2_0

ivan7

ivan9

 

Πηγή: arouraios.gr




Στην Ελλάδα ένας στους δύο νέους μένει με τους γονείς του μέχρι τα 34 του -Τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη

Η ανεργία είναι η βασικότερη αιτία που δεν επιτρέπει στους νέους να εγκαταλείψουν την οικογενειακή εστία και να μείνουν μόνοι τους. Οπως προκύπτει από έρευνα, μεγάλο είναι το ποσοστό των νέων, ηλικίας 20-34 ετών, στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ζουν με τους γονείς τους και στη χώρα μας το ποσοστό ξεπερνά το 50%.

Το υψηλότερο ποσοστό των ανέργων νέων, που εξακολουθούν να μένουν με την οικογένειά τους, βρίσκεται στην Ελλάδα, την Ιταλία, Σουηδία και Ιρλανδία, ενώ δεν μένουν στο πατρικό τους ούτε σε περιόδους ανεργίας οι Ολλανδοί, οι Αυστριακοί, οι Λετονοί, οι Κύπριοι, οι Δανοί. Εργαζόμενοι που συνεχίζουν να ζουν στην πατρική στέγη είναι κυρίως οι Μαλτέζοι, οι Αυστριακοί, οι Βούλγαροι, οι Λετονοί, οι Πορτογάλοι, οι Ισπανοί και οι Έλληνες, ενώ λιγότεροι σ” αυτή την κατηγορία είναι οι Γάλλοι, οι Φινλανδοί, οι Δανοί, οι Βέλγοι, οι Λουξεμβούργιοι και οι Κύπριοι.

pinakas-2_2

Οπως γράφει και το news247, επικαλούμενο τον Guardian, την τελευταία δεκαετία η άνοδος των νεαρών Βρετανών που μετακομίζουν στα σπίτια των γονιών τους, γεμίζουν μια πόλη του μεγέθους του Λίβερπουλ. Σύμφωνα με στοιχεία της Εθνική Στατιστική Υπηρεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου, περισσότερα από 950.000 ηλικίας 20-34 ζουν με τους γονείς τους το 2013, σε σχέση με μια δεκαετία νωρίτερα.

pinakas-1_2

Διεθνείς συγκρίσεις

Η οικονομική κρίση μαστίζει τους ιδιαίτερα τους νέους στην Ευρώπη. Στη καλύτερη θέση βρίσκονται οι Βρετανοί.
Όσο αφορά την Ελλάδα η χώρα μας βρίσκεται στη δεύτερη θέση καθώς το 51,6% των νέων μεταξύ 20 και 34 μένουν στο πατρικό τους. Στην πρώτη θέση είναι η Σλοβακία με 56,6% ενώ στην τελευταία θέση η Δανία με μόλις 1,8%.

pinakas-3_0

 

Πηγή: arouraios.gr




Το 80% των μαθητών Λυκείου συνεχίζουν να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα

Έρευνα για τον κοινωνικό αποκλεισμό, σύμφωνα με την οποία 4 στους 5 μαθητές (80%) έχουν εξωσχολική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του Λυκείου, παρουσίασε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσής του,

Την έρευνα πραγματοποίησε η εταιρία PALMOS ANALYSIS και αφορούσε τον “ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ» και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην εκπαίδευση όλων των βαθμίδων οι ελληνικές οικογένειες εξαιτίας της κρίσης. Σύμφωνα με αυτή ο κύριος όγκος των μαθητών που δεν συμμετέχουν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις προέρχονται από χαμηλά εισοδηματικά στρώματα.

Εντυπωσιακό στοιχείο της έρευνας αποτέλεσε το στοιχείο, ότι ακόμα και οικογένειες με εξαιρετικά χαμηλό εισόδημα που φτάνει τα 500 ευρώ μηνιαίως κατά 35% παρέχουν στα παιδιά τους εκπαιδευτική υποστήριξη εκτός σχολείου, ενώ το ποσοστό αυτό γίνεται συντριπτικό και φτάνει το 94% για οικογένειες με μηνιαίο εισόδημα πάνω από 2.000 ευρώ.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής (ΣΕΦΑ) από τις 11 Δεκεμβρίου 2013 – 19 Ιανουαρίου 2014 σε όλη τη χώρα σε δείγμα 534 γονείς και κηδεμόνες αποφοίτων Ενιαίου Λυκείου της τελευταίας πενταετίας (από το 2009 και μετά), άνδρες και γυναίκες.

Σύμφωνα με την ανάλυση των στοιχείων το 84% των μαθητών στις αστικές και ημιαστικές περιοχές κάνει φροντιστήριο ενώ το πσοσοστό αυτό μειώνεται στο 70% στις αγροτικές περιοχές.

Τους μαθητές που αρίστευσαν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις βράβευσαν μεταξύ άλλων ο πρώην υφυπουργός Παιδείας Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, η ευρωβουλευτής και επί σειρά ετών Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κα. Ρόδη Κράτσα, ο ευρωβουλευτής κ. Θεόδωρος Σκυλακάκης, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας των πανεπιστημιακών καθηγητών και καθηγητής Ιατρικής Ευστάθιος Ευσταθόπουλος και ο βουλευτής της Κ.Ο των Ανεξάρτητων Δημοκρατικών Βουλευτών Μίμης Ανδρουλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης βραβεύτηκε και το Δ.Σ των φροντιστών του νομού Δωδεκανήσου για την πραγματικά εξαιρετική πρωτοβουλία του να παρέχει εκπαιδευτικό υλικό, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και on line εκπαίδευση στους μαθητές της ακριτικής Τήλου.

 

Πηγή: arouraios.gr




Πειρατεία σε ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο ανοιχτά της Ανγκόλας

Η ελληνική πλοιοκτήτρια εταιρεία του δεξαμενόπλοιου το οποίο είχε εξαφανιστεί ενώ έπλεε ανοικτά της Ανγκόλας την 18η Ιανουαρίου ανακοίνωσε σήμερα ότι πειρατές κατέλαβαν το σκάφος αυτό και έκλεψαν ένα μεγάλο μέρος του φορτίου του, αντικρούοντας την διάψευση του Πολεμικού Ναυτικού της Ανγκόλας, εκπρόσωπος του οποίου δήλωσε νωρίτερα πως δεν σημειώθηκε επίθεση.

Η Dynacom Tankers Management Ltd., ιδιοκτήτρια του MT Kerala, ενός δεξαμενόπλοιου υπό σημαία Λιβερίας με χωρητικότητα 75.000 τόνων, ανακοίνωσε ότι κατάφερε να έλθει σε επαφή με το πλήρωμα του σκάφους, το οποίο ανέφερε πως οι πειρατές το εγκατέλειψαν.
“Πειρατές κατέλαβαν το σκάφος στα ανοικτά της Ανγκόλας και έκλεψαν μια μεγάλη ποσότητα του φορτίου μεταφέροντάς το από πλοίο σε πλοίο. Οι πειρατές έχουν πλέον αποβιβαστεί» από το MT Kerala, ανέφερε η εταιρεία σε μια ανακοίνωσή της.

Δεν παρείχε άλλες λεπτομέρειες για την επίθεση, ή το πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή το σκάφος, αλλά τόνισε ότι όλα τα μέλη του πληρώματος είναι ασφαλή.

Η εκδοχή της Dynacom για τα γεγονότα είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή του ΠΝ της Ανγκόλας, ένας εκπρόσωπος του οποίου νωρίτερα κατηγόρησε τα μέλη του πληρώματος του δεξαμενόπλοιου ότι διέκοψε επίτηδες τη λειτουργία του εξοπλισμού επικοινωνιών του MT Kerala για να “προσποιηθεί» ότι δέχθηκε επίθεση πειρατών.

Ο πλοίαρχος Αουγκούστο Αλφρέντο, εκπρόσωπος του πολεμικού ναυτικού της Ανγκόλας, ανέφερε ότι το δεξαμενόπλοιο εντοπίστηκε στη Νιγηρία και ότι οι πληροφορίες περί κατάληψής του από πειρατές είναι ψευδείς.

Οι επιθέσεις πειρατών αυξήθηκαν κατά ένα τρίτο το 2013 στα ανοιχτά της Δυτικής Αφρικής. Εάν επιβεβαιωθεί ότι έγινε πειρατεία στα ανοιχτά της Ανγκόλας, μιας χώρας που βρίσκεται στη δεύτερη θέση στην παραγωγή πετρελαίου στην Μαύρη Ήπειρο μετά τη Νιγηρία, θα πρόκειται για το νοτιότερο σημείο όπου έχει καταγραφεί τέτοια επίθεση.

 

Πηγή: arouraios.gr




Ένας γιατρός φροντίζει τις ανάγκες 3.000 ανθρώπων στη Σαμοθράκη

Εφημερεύει 365 ημέρες το χρόνο, βρίσκεται σε εγρήγορση 24 ώρες την ημέρα. Κάπως έτσι κυλά η καθημερινότητα του μοναδικού παθολόγου που έχει μείνει στη Σαμοθράκη το τελευταίο έτος, για να φροντίζει τις ανάγκες των περίπου 3.000 κατοίκων.

Οι δύο συνάδελφοί του που υπηρετούσαν στο Κέντρο Υγείας συνταξιοδοτήθηκαν, ενώ παράλληλα παραιτήθηκαν και οι τρεις αγροτικοί γιατροί. Έτσι ο συγκεκριμένος παθολόγος έχει μείνει μόνος του στο νησί, κάνοντας ένα μαραθώνιο καθημερινά.

“Ένας και μόνο γιατρός κρατά μόνος του εδώ και ένα χρόνο τις Θερμοπύλες της υγείας», αναφέρει η ανοιχτή επιστολή φορέων του ακριτικού νησιού προς τον υπουργό Υγείας, Αδωνι Γεωργιάδη. “Κανένας δεν θέλει να έρθει στη Σαμοθράκη, ενώ για τους ειδικούς γιατρούς δεν επιτρέπονται προσλήψεις», δήλωσε ο δήμαρχος του νησιού, Γιώργος Χανός ο οποίος ζητά την εξαίρεση των ακριτικών περιοχών από το νόμο για τις προσλήψεις, αλλά και παροχή κινήτρων για την προσέλκυση αγροτικών γιατρών.




Σέρρες: Παρατάσσουν τα τρακτέρ τους οι αγρότες – ψηφίζεται το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΑΑΤ

Εκτός από την τροπολογία για τα κόκκινα δάνεια το πολυνομοσχέδιο επιχειρεί την εισαγωγή νέων θεσμών.

Στην πλατεία του Μητρουσίου στις Σέρρες παρατάσσουν σήμερα Δευτέρα τα τρακτέρ τους οι αγρότες της περιοχής, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Αδέσμευτου Αγροτικού Συλλόγου Σερρών Γιάννη Τουρτούρα.

Αντιδρούν στα νέα φορολογικά μέτρα για στους αγρότες και κυρίως στο νέο καθεστώς της τήρησης βιβλίων εσόδων – εξόδων. <

Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε ο κ. Τουρτούρας, και οι αγρότες του νομού πρόκειται να συμμετέχουν στο παναγροτικόσυλλαλητήριο που θα γίνει στην Θεσσαλονίκη, με αφορμή την έκθεση της ΑGROTICA, το ερχόμενο Σάββατο 1η Φεβρουαρίου.

Σημειώνεται ότι απόψε, αργά το βράδυ θα ψηφιστεί εκτός απροόπτου το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΑΑΤ, αφού προηγηθεί (ξεκινάει το απόγευμα) η συνέχεια της συζήτησης επί του σχεδίου νόμου λόγο της κατάθεσης τροπολογίας, την τελευταία στιγμή, με ρυθμίσεις των ενυπόθηκων δανείων των αγροτών προς την ΑΤΕ. Η συζήτησή του πολυνομοσχεδίου ξεκίνησε την Τρίτη 14 Ιανουαρίου, από την ολομέλεια της βουλής.

Να σημειωθεί ότι εκτός από την τροπολογία για τα κόκκινα δάνεια το πολυνομοσχέδιο επιχειρεί την εισαγωγή νέων θεσμών όπως:

• Μητρώο Αγροτών – Μητρώο Αρχηγών Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων: Θέσπιση κριτηρίων εισοδηματικών και ασφαλιστικών για την έννοια του κατ’ επάγγελμα αγρότη και της έννοιας του ενεργού αγρότη.
• Αγορές Παραγωγών (Farmer’s Markets): Επίτευξη μείωσης του χάσματος μεταξύ της τιμής παραγωγής και της τιμής διάθεσης των αγροτικών προϊόντων, καταπολέμηση της κερδοσκοπίας μέσω της απευθείας πώλησης σε αυτές αγροτικών προϊόντων από τους παραγωγούς, με παράκαμψη κάθε ενδιάμεσης οικονομικής επιβάρυνσης ή άλλης διαμεσολάβησης, ενίσχυση της τοπικής παραγωγής και της τοπικής οικονομίας.
• Πολυλειτουργικά αγροκτήματα: Οριοθέτηση και διάκριση των αγροτουριστικών δραστηριοτήτων καθώς και εξειδίκευση ενός νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου που ν’ αποσαφηνίζει τον όρο “αγρόκτημα» με σκοπό την αγροτικής ανάπτυξη και την ανασυγκρότηση της υπαίθρου.
• Κτηνίατρος εκτροφής: Για την προστασία της δημόσιας υγείας και της υγείας των ζώων οι φορείς κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, υποχρεούνται, ανάλογα με το μέγεθος της εκμετάλλευσής τους, να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ιδιώτη κτηνιάτρου της επιλογής τους, ο οποίος ορίζεται ως “Κτηνίατρος εκτροφής».
• Κτηνοτροφικά πάρκα και ζώνες για την ανάπτυξη της κτηνοτροφίας κ.α.

 

Πηγή: arouraios.gr




Κεφαλονιά: Δείτε την παραλία του Μύρτου μετά τον σεισμό των 5,8 Ρίχτερ

Αγνώριστη έγινε η διάσημη παραλία του Μύρτου στην Κεφαλονιά εξαιτίας του μεγάλου σεισμού που έπληξε χθες το νησί.

Η θάλασσα αλλά και η αμμουδιά δεν θύμιζε σε τίποτα μια από τις καλύτερες παραλίες στον κόσμο, καθώς γέμισε από τόνους άμμου από την ισχυρή σεισμική δόνηση, όπως αναφέρει και το e-kefalonia.net.

paralia-myrtos.jpg

 

Πηγή: arouraios.gr




Όνειρο θερινής νυχτός το επίδομα ανεργίας για τους ελεύθερους επαγγελματίες

Δείτε το σχετικό βίντεο.

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vZsRu6_g6OQ[/youtube]




Η στιγμή της σύλληψης του Κούπα

Δείτε το σχετικό βίντεο.

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wbFFfFsivB4[/youtube]




Μαθήματα Ελληνικής γλώσσας για μετανάστες

Δείτε το σχετικό βίντεο.

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CCpPl4gZxsc[/youtube]




Εκτείνονται οι έλεγχοι για την απαγόρευση του καπνίσματος

Δείτε το σχετικό βίντεο.

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4suzISu3PHE[/youtube]




Συκοφαντώντας τον «διασώστη». Της Άντας Ψαρρά

Το πιο άθλιο παραλειπόμενο του πνιγμού των γυναικών  και των παιδιών τους, δεν ήταν οι ανάλγητες δηλώσεις Βαρβιτσιώτη, ούτε οι ανατριχιαστικές δηλώσεις του Κεδίκογλου, ούτε ο ρατσιστικός υπαινιγμός για διασύνδεση τρομοκρατίας και μεταναστών του Δένδια, ούτε οι κυνικές δηλώσεις του αρχηγείου του λιμενικού, ούτε καν οι συντεχνιακές δηλώσεις του εκπροσώπου των λιμενικών. Το πιο άθλιο και τερατώδες κατασκεύασμα ήταν οι ψευδείς δηλώσεις περί καταθέσεων που τάχα δόθηκαν αμέσως μετά την «ατυχή διάσωση» ενώπιον «διερμηνέα» όπως και ο ισχυρισμός ότι αυτές οι καταθέσεις άλλαξαν μετά! Της Άντας Ψαρρά

Φωτογραφία: Μενέλαος Μυρίλλας/FosPhotos

Άνθρωποι χαροκαμένοι με υπολείμματα μόνο ζωής στα πρόσωπά τους πείστηκαν δηλαδή από τον Μουζνιεκς ή το ΣΥΡΙΖΑ να συκοφαντήσουν τους σωτήρες τους; Έχετε δει πώς αντιδράει ένας οποιοσδήποτε άνθρωπος όταν κάποιος του σώζει τη ζωή; Δεν υπάρχει παγκοσμίως παράδειγμα που να θέλει κάποιος να συκοφαντήσει ή να καταστρέψει αυτόν στον οποίο οφείλει τη ζωή του.

Αν η εντολή είναι (και είναι) οι βίαιες επαναπροωθήσεις η μόνη «λεπτομέρεια» παραμένει το ποιος θα χρεωθεί τους πνιγμένους από την πάντοτε «τυχαία ανατροπή» της βάρκας, εμείς ή οι απέναντι. Κι εδώ πράγματι με τα κυνηγητά αυτά και συχνά με τη θαλασσοταραχή ρισκάρουν τη ζωή τους οι λιμενικοί. Διαφορετικά, μια απλή διάσωση δεν αποτελεί συνήθως κίνδυνο για το διασώστη. Οι εντολές που έχουν δημιουργούν τις προϋποθέσεις κινδύνου.

Από όλους όμως αυτούς του παλικαράδες που έστω ρισκάρουν τη ζωή τους για να σώσουν ανθρώπους ή για να τους φορτώσουν στους παλικαράδες της Τουρκίας, δεν βρίσκεται ούτε ένας ανάμεσα τους που να αντέχει να πει ένα ψήγμα αλήθειας για το πώς χάθηκαν τα μωρά στο Φαρμακονήσι; Κι αν δεν το κάνει αυτό τώρα ούτε ένας λιμενικός, τότε πώς θα διασφαλιστεί το ότι  στην επόμενη «ανατροπή» δεν θα διασωθεί έστω και «ατυχώς» κανένας από τους επιβαίνοντες;




Πετάει η Ένωση! 9η συνεχόμενη νίκη, με 71 – 90 τον Φιλαθλητικό

Το «τρένο» της Ένωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλας συνεχίζει την ξέφρενη πορεία του προς την Α1 Εθνική Κατηγορία του μπάσκετ, καθώς για 9ο συνεχόμενο παιχνίδι υπό τις οδηγίες του Γιάννη Τζήμα πήρε το ροζ φύλλο αγώνα! Αυτή την φορά θύμα ήταν ο Φιλαθλητικός, τον οποίο η Καβάλα κέρδισε σχετικά εύκολα με 71-90, παραμένοντας στο γκρουπ των ομάδων που διεκδικούν την άνοδο στην Α1 Εθνική Κατηγορία. Κλειδί για την νέα αυτή νίκη της Καβάλας ήταν η εμφάνιση στο 1ο δεκάλεπτο, στο οποίο ξεκίνησε με ένα σερί 0-7, έχοντας μπροστάρηδες τους Καραποστόλου και Κατσαρέ. Το πρώτο δεκάλεπτο μπορεί να έληξε με σκορ 18-24, ωστόσο στην δεύτερη περίοδο η Καβάλα συνέχισε στον ίδιο ρυθμό (παρά την κακή διαιτησία), πηγαίνοντας στα αποδυτήρια προηγούμενη με 37-51. Στην τρίτη περίοδο η ομάδα του Φιλαθλητικού προσπάθησε να πιέσει και μείωσε την διαφορά στους 8 πόντους (58-66, στο τέλος της περιόδου), ωστόσο στην τέταρτη περίοδο «μίλησαν» οι Τότσιος (με 7 συνεχόμενους πόντους) και Αγγελακόπουλος. Η διαφορά αποκαταστάθηκε στους 13 πόντους (60-73 στο 32′), ενώ λίγα λεπτά αργότερα έφτασε ακόμα και στους 20 πόντους (62-82 στο 35′). Τα τελευταία λεπτά είχαν καθαρά διαδικαστικό χαρακτήρα, με την Καβάλα να κλείνει τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος της Α2 κερδίζοντας με 71-90. Τα δεκάλεπτα: 18-24, 37-51, 58-66, 71-90 Φιλαθλητικός: Πρέκας 2, Τσαρούχας, Παπαδιονυσίου 6, Λάκκας 10, Παπαδημητρίου, Σκανδάλος 5(1), Τζόλος 15, Χάλαρης 11(1), Καμπερίδης 8(1), Μουρίκης, Χίλαρης 4, Ντιαλό 10. Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας (Γιάννης Τζήμας): Κρστέφσκι 12, Μαρμαρινός 2, Τότσιος 16(1), Καλαμπάκας 16(1), Καραποστόλου 21(4), Αγγελακόπουλος 7(1), Καραθανάσης 7(1), Βελλισαρίου 4, Παπαρέγκας, Κατσαρές, Καλαϊτζίδης, Γκέλιος

Πηγή: KavalaPress.gr




Έτσι καταπολεμάται η ανεργία των νέων! Δείτε τι δουλειά της βρήκε ο ΟΑΕΔ

Η νεαρή Γερμανίδα απευθύνθηκε στον αντίστοιχο ΟΑΕΔ για να βρει δουλειά ως οικιακή βοηθός…

Ύστερα από λίγο καιρό ο υπεύθυνος του τοπικού γραφείου στην πόλη Άουγκσμπουργκ της Βαυαρίας της απάντησε εγγράφως, ενημερώνοντάς την πως το αίτημα της ικανοποιήθηκε. Για την ακρίβεια της ανακοίνωσε πως της εξασφάλισε μια θέση εργασίας σε…οίκo ανoχής της περιοχής της! Η 19χρονη κοπέλα φυσικά ξαφνιάστηκε, ενώ η μητέρα της εξοργίστηκε και προχώρησε στη δημοσιοποίηση του θέματος.

Μετά το σάλο που προκλήθηκε, ο υπεύθυνος έσπευσε να διευκρινίσει πως οι υπάλληλοι θα έπρεπε πρώτα να είχαν ρωτήσει σχετικά την «ενδιαφερόμενη» και να την ενημερώσουν για τη φύση της προσφερόμενης θέσης εργασίας. Για την ιστορία πάντως οι υπεύθυνοι του γραφείου εργασίας δεν είχαν πράξει κάτι παράδοξο, αφού η πορνεία είναι νόμιμη στη Γερμανία, φορολογείται κανονικά και ως εκ τούτου περιλαμβάνεται στη λίστα με τα επαγγέλματα που μπορούν να καλυφθούν από ανέργους ή υποαπασχολούμενους.