8 χρόνια μετά: Ο ένας από την «παρέα» των πέντε αποκαλύπτει και σοκάρει…

Δείτε το σχετικό βίντεο.

 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=utTp7bvPfOs[/youtube]




Η σοκαριστική περιγραφή του ανήλικου που καταδικάστηκε για τον χαμό του μικρού Άλεξ

Δείτε το σχετικό βίντεο.

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WhxQ0Fhdo8o[/youtube]




Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος μιλάει για τη καύση των νεκρών

Δείτε το σχετικό βίντεο.

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=raE2OrRwnv0[/youtube]




Κεφαλονιά: Οι ηλικιωμένοι μεταφέρθηκαν σε χώρο χωρίς θέρμανση

Το κτήριο του Δημοτικού Γηροκομείου Κεφαλονιάς, που βρίσκεται στο Αργοστόλι, ήταν από τα πρώτα κτήρια που θεωρήθηκαν ακατάλληλα, με αποτέλεσμα όλοι οι τρόφιμοι να μεταφερθούν σε άλλες, ασφαλέστερες εγκαταστάσεις.

Στην μεγάλη τους πλειοψηφία κατέλυσαν στα κελιά του μοναστηριού του Αγίου Γερασίμου στα Ομαλά, τα οποία όμως δεν έχουν θέρμανση.

Καθώς η Κεφαλονιά συνεχίζει να ζει στους ρυθμούς του Εγκέλαδου, έχει να αντιμετωπίσει και την κακοκαιρία, καθώς την Τρίτη έβρεχε όλη την ημέρα, ενώ ο ίδιος καιρός αναμένεται και την Τετάρτη, με το κρύο μάλιστα να είναι αισθητό στο νησί.

Οι ηλικιωμένοι τρόφιμοι έχουν να αντιμετωπίσουν και το κρύο, καθώς προσπαθούν με κουβέρτες και ρούχα να ζεσταθούν.

Οι αρμόδιοι δηλώνουν πως βρίσκονται σε αναζήτηση άλλων λύσεων.

 

Πηγή: arouraios.gr




Επιμένει η βασική μάρτυρας για την ενοχή Παπαγεωργόπουλου – Λεμούσια

“Βροχή» ερωτήσεων για το εάν γνώριζαν ή συμμετείχαν ο τέως δήμαρχος Βασίλη Παπαγεωργόπουλου και ο γενικός γραμματέας Μιχάλης Λεμούσιας στην υπεξαίρεση που αποκαλύφθηκε στον Δήμο Θεσσαλονίκης, δέχθηκε η οικονομική επιθεωρήτρια Αναστασία Τσεμπερά από τους συνηγόρους των δύο καταδικασθέντων σε ισόβια κάθειρξη.

Κατά την 4η μέρα της ακροαματικής διαδικασίας, η οικονομική επιθεωρήτρια, βασικής μάρτυρας στην υπόθεση, επέμεινε εξεταζόμενη ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων όπου δικάζεται σε δεύτερο βαθμό η πολύκροτη υπόθεση, στην ενοχή των δύο πολιτικών προσώπων.

Για τον τέως δήμαρχο είπε ότι “καθίσταται υπόλογος» διότι όλες οι διαδικασίες του πρώην ταμία Παναγιώτη Σαξώνη, καταδικασθέντα επίσης σε ισόβια, τύχαιναν της αποδοχής του, τονίζοντας ότι ο συγκεκριμένος υπάλληλος επί σειρά ετών ουδέποτε ελέγχθηκε ως προς τη διαχείρισή του.

Τον παραπάνω ισχυρισμό αντέκρουσε η υπεράσπιση του Β. Παπαγεωργόπουλου παρατηρώντας ότι ο τέως δήμαρχος δεν μπορούσε να ελέγχει τους χιλιάδες υπαλλήλους του Δήμου, ενώ στοχοποιώντας τη μάρτυρα χαρακτήρισε διάτρητο το πόρισμά της.

Όσον αφορά τον πρώην γενικό γραμματέα του Δήμου, που σύμφωνα με την κ. Τσεμπερά όφειλε εκ της θέσεώς του “να ασκεί εποπτεία σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου», η οικονομική επιθεωρήτρια προχώρησε ακόμη περισσότερο διατυπώνοντας την εκτίμηση- χωρίς να επικαλείται κάποια μαρτυρία ή έγγραφο -ότι ο πρώην ταμίας “έδινε εντολή» στον Π. Σαξώνη.

Κατά τη διάρκεια της κατάθεσής της, ο Μ. Λεμούσιας ξέσπασε και ζητώντας το λόγο από το δικαστήριο είπε: “Επί έντεκα μήνες διαβάζω 18 ώρες την ημέρα. Έχω τυφλωθεί, τα έχω μάθει απ” έξω, παρότι δεν γνώριζα οικονομικά».

Η κ. Τσεμπερά στάθηκε, εξάλλου, στο γεγονός ότι Παπαγεωργόπουλος- Λεμούσιας τηρούσαν κοινούς λογαριασμούς. Οι υπερασπιστές των δύο κατηγορουμένων, στις ερωτήσεις τους προς την κ. Τσεμπερά προσπάθησαν να καταδείξουν ότι ο πρώην ταμίας υπεξαιρούσε και πριν από το 1999, χρονιά που ανέλαβε τη διοίκηση στον Δήμο ο Β. Παπαγεωργόπουλος, με την οικονομική επιθεωρήτρια να παραδέχεται ότι η χρεοπίστωση του πρώην ταμία γινόταν πριν από το παραπάνω διάστημα με τον ίδιο τρόπο, προσθέτοντας πάντως ότι το ύψος των μετρητών ήταν μικρότερο απ” ό,τι τα επόμενα χρόνια.

Η διαδικασία θα συνεχιστεί αύριο το πρωί, οπότε η ίδια μάρτυρας θα συνεχίσει να εξετάζεται από τους συνηγόρους υπεράσπισης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ




Αποκαλυπτική λίστα διαθέτουν οι ανακριτές στην υπόθεση των εξοπλιστικών

Νέα ώθηση στην έρευνα για τα εξοπλιστικά δίνει αποκαλυπτική λίστα που έχουν στα χέρια τους οι ανακριτές Σπ. Γεωργουλέας και Χρ. Μάρκου, οι οποίοι χειρίζονται την υπόθεση με τις μίζες για την προμήθεια των αυτοκινούμενων πυροβόλων του στρατού από τη γερμανική εταιρία WEGGMANN.

Σύμφωνα με πληροφορίες η λίστα “φωτιά» βρέθηκε στο γραφείο του προφυλακισμένου κατηγορούμενου Δημήτρη Παπαχρήστου, σε έφοδο των δυο δικαστικών λειτουργών και περιέχει κινήσεις τραπεζικών λογαριασμών από το 2001 ως το 2010, οι οποίες, φαίνονται να περιλαμβάνουν ύποπτα εμβάσματα σε άγνωστες ως σήμερα εταιρίες.

Την ίδια ώρα καλείται σε συμπληρωματική απολογία ο κατηγορούμενος για παθητική δωροδοκία και ξέπλυμα βρώμικου χρήματος στην υπόθεση των εξοπλιστικών προγραμμάτων Αντώνης Κάντας. Ο πρώην αναπληρωτής διευθυντής εξοπλισμών θα περάσει αύριο το κατώφλι των ανακριτών προκειμένου να ρίξει φως σε νέα στοιχεία για τα αυτοκινούμενα πυροβόλα του στρατού που προμήθευσε η γερμανική εταιρία WEGGMANN.

Οι κύριοι Γεωργουλέας και Μάρκου έχουν στείλει κλήσεις και σε άλλους κατηγορούμενους, τα ονόματα των οποίων προέκυψαν από τις απολογίες συγκατηγορουμένων τους που τους κατονόμασαν. Σύμφωνα με πληροφορίες καλούν τον Όλαφ Έσλερ, αντιπρόεδρο της WEGMANN, ο οποίος φέρεται να λάδωνε προκειμένου η εταιρία του να εξασφαλίσει τις επίμαχες προμήθειες.

Επίσης, καλείται σε απολογία ο Σπύρος Παπαχρήστου, γιος του αντιπροσώπου της γερμανικής εταιρίας στην Ελλάδα Δημήτρη Παπαχρήστου, ο οποίος έχει ήδη προφυλακιστεί. Ο νέος κατηγορούμενος εμφανίζεται ως διαχειριστής δυο off shore εταιριών, των OXILOS και GRAMMOND μέσω των οποίων, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, διακινήθηκε ποσό ύψους 600.000 ευρώ που φέρεται να έλαβε ως προμήθεια ο Αντώνης Κάντας. Καλείται ακόμα σε απολογία ο ελληνοελβετός τραπεζίτης Φάνης Λυγινός, ο οποίος σύμφωνα με το κατηγορητήριο, διαμεσολάβησε ώστε να φτάσει μέρος του μαύρου χρήματος, μέσω τραπεζικών λογαριασμών του ίδιου, στον Κάντα.

Πάντως, δύο πρώην στρατιωτικοί που κατονομάστηκαν από τον επίσης κατηγορούμενο Παναγιώτη Ευσταθίου στην υπόθεση των μιζών για εξοπλιστικά προγράμματα, απολογήθηκαν σήμερα στους ανακριτές διαφθοράς Γαβριήλ Μαλλή και Γιάννη Σταυρόπουλο και στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι.

 

Πηγή: arouraios.gr




«Οι αξιωματικοί του οικονομικού εγκλήματος επηρεάζουν τις πολιτικές εξελίξεις»

Με δήλωσή του, ο συνήγορος της συζύγου και του αδερφού του Γεράσιμου Γιακουμάτου, Μιχάλης Δημητρακόπουλος ανέφερε πως, “ορισμένοι αξιωματικοί του οικονομικού εγκλήματος προχώρησαν σε παρανομίες σε βάρος της οικογένειας Γιακουμάτου».

Ο κ. Δημητρακόπουλος συνέχισε λέγοντας πως, “το αυτόφωρο κλήθηκε για παράβαση από την οποία δεν προβλέπεται από το νόμο όλες οι συλλήψεις είναι έωλες και νομικά κακές ενώ το χειρότερο είναι ότι πίεσαν τους μάρτυρες να συνδέσουν τον υπουργό με την υπό διερεύνηση υπόθεση με την οποία δεν έχει καμία σχέση, ούτε με τη μετοχική σύνθεσή της, ούτε με τη διοίκηση».

“Μου δημιουργείται η ευρεία πεποίθηση ότι οι αξιωματικοί δεν περιορίζονται στα καθήκοντά τους, αλλά θέλουν να επηρεάσουν τις πολιτικές εξελίξεις» δήλωσε ο συνήγορος των δύο κατηγορούμενων.

 

Πηγή: arouraios.gr




Η μεγάλη απάτη: Αυτοί είναι οι τηλεφωνικοί αριθμοί “υψηλού κινδύνου”

Το συνηθέστερο είναι οι αναπάντητες κλήσεις να γίνονται τις νυχτερινές ώρες, που ο ανυποψίαστος χρήστης χρήστης στην Ελλάδα κοιμάται ή έχει το τηλέφωνό του κλειστό.

Σύμφωνα με τα “Νέα», οι κλήσεις αυτές γίνονται κατά κανόνα από κάποιον άγνωστο αριθμό υψηλής χρέωσης του εξωτερικού. Μόλις ο Έλληνας χρήστης εντοπίσει στο κινητό του την αναπάντητη κλήση, η πρώτη του κίνηση είναι να καλέσει πίσω, για να δει ποιος τον ζήτησε.

Έτσι, πέφτει στην παγίδα, αφού οι αριθμοί αυτοί είναι συνήθως εξαιρετικά υψηλής χρέωσης και λίγα δευτερόλεπτα κλήσης αρκούν για να χρεώσουν τον χρήστη από 10 έως 25 ευρώ.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των εταιρειών, τρεις είναι οι ομάδες αριθμών του εξωτερικού από τους οποίους έχουν δεχθεί αναπάντητες κλήσεις Έλληνες συνδρομητές. Συγκεκριμένα, οι περισσότερες κλήσεις έχουν γίνει από τους αριθμούς +375602605281, +37127913091 και +3598920111, καθώς και από άλλους αριθμούς που αρχίζουν από +375 ή +371 ή +359.

Το +375 είναι ο διεθνής κωδικός της Λευκορωσίας, το +371 είναι ο κωδικός για τη Λετονία και το +359 είναι ο κωδικός για τη Βουλγαρία.

Ανάλογα με τη γεωγραφική θέση καθενός από τα θύματα στην Ελλάδα, όσοι καλούν πίσω τους αριθμούς αυτούς, χρεώνονται κατ” ελάχιστο με τα διεθνή τέλη κλήσεων, ένα μέρος των οποίων πιθανότατα καταλήγει σε όσους κάνουν τις αναπάντητες κλήσεις.

Οι άλλες παγίδες

Ωστόσο, δεν είναι αυτές οι μόνες κλήσεις από/προς εξωτερικό, που φουσκώνουν τους λογαριασμούς των κινητών τηλεφώνων.

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προειδοποιεί ότι προσοχή απαιτούν και οι αυθαίρετες κλήσεις προς δεκαψήφιους αριθμούς, των σειρών 901 ΧΧΧ ΧΧΧΧ και 909 ΧΧΧ ΧΧΧΧ.

Επίσης, προσοχή χρειάζονται και ορισμένες από τις λεγόμενες Υπηρεσίας Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), που σχετίζονται με τη μετάδοση πληροφοριών – περιεχομένου, μέσω των δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

Η πρόσβαση της ΥΠΠ είναι εφικτή είτε μέσω των δεκαψήφιων αριθμών της μορφής 901 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 909 ΧΧΧ ΧΧΧΧ είτε μέσω των τετραψήφιων – πενταψήφιων σύντομων κωδικών της μορφής 14ΧΧ(Χ), 190ΧΧ, 195ΧΧ και 54ΧΧΧ.

Πηγή: arouraios.gr




Αντικαπνιστικά προγράμματα «αλά Τούρκα» στα σχολεία

Mε εντατικά προγράμματα πρόληψης και ενημέρωσης θα επιχειρήσει το υπουργείο Υγείας να… σβήσει τα τσιγάρα που ανάβουν ακόμη και από τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού τα Ελληνόπουλα.

Όπως ανακοίνωσαν την Τρίτη μετά τη συνάντησή τους η υφυπουργός Υγείας κυρία Ζέττα Μακρή και ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος σε ενημερωτικά αντικαπνιστικά προγράμματα στα σχολεία, ενώ δρομολογείται και η έκδοση κοινής απόφασης των συναρμόδιων υπουργείων που θα επιτρέψει να αρχίσουν οι έλεγχοι για το κάπνισμα στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Τα μέχρι στιγμής δεδομένα της Παγκόσμιας Μελέτης Παιδιών για το Κάπνισμα (Global Youth Tobacco Survey, GYTS), όπως αυτή σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για τα Ελληνόπουλα από την ΕΣΔΥ και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, δείχνουν ότι το 15% των μαθητών ηλικίας 13 έως 15 καπνίζουν.

Σε ανάλογη έρευνα που είχε γίνει το 2005 το ποσοστό των ανήλικων καπνιστών μαθητών γυμνασίου ήταν 16%.

Το 13% των μικρών καπνιστών δηλώνει αποφασισμένο να συνεχίσει την εθιστική βλαβερή συνήθεια. Το 10% μάλιστα δήλωσε ότι καπνίζει από την ηλικία των επτά ετών!

Σύμφωνα με την υφυπουργό, τα προληπτικά προγράμματα που θα εφαρμοστούν έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία στη Νορβηγία, αλλά και στη γειτονική Τουρκία – η τελευταία μάλιστα έχει άριστες επιδόσεις και στους ελέγχους εφαρμογής του νόμου για την απαγόρευση του καπνίσματος σε κλειστούς χώρους στην οποία η Ελλάδα υστερεί σημαντικά.

Το υπουργείο Υγείας έχει εξαγγείλει ένταση των ελέγχων, αλλά δεν διαθέτει σήμερα το μηχανισμό που απαιτείται για να τους υλοποιήσει.

Θα υπάρξει κοινή απόφαση των υπουργείων Υγείας, Δημόσιας Τάξης και Εσωτερικών, προκειμένου να ενεργοποιηθούν εκ νέου οι έλεγχοι σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

 

Πηγή: arouraios.gr




Άστεγος ο ξάδερφος του Πασχάλη Τερζή

Ο 65χρονος Βασίλης Μπαλούκης, ξάδελφος του γνωστού τραγουδιστή Πασχάλη Τερζή, είναι ένας από τους κατοίκους του “χωριού» των αστέγων που υπάρχει κάτω από τη γέφυρα της Πέτρου Ράλλη στο Ρουφ.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ καθημερινής εφημερίδας, ο κ. Μπαλούκης ζει στο δρόμο εδώ και 45 χρόνια. Μοναχοπαίδι, έχασε τους γονείς του νωρίς, όταν ο ίδιος ήταν μόλις 17 ετών. Πεθαίνοντας, όμως, άφησαν πίσω τους χρέη τα οποία αν και ο νεαρός τότε Βασίλης δούλευε στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, δεν κατάφερε να ξεχρεώσει με αποτέλεσμα να κατασχεθεί το σπίτι στο οποίο έμενε. Από τότε βρέθηκε στους δρόμους…

“Κάνω μεροκάματα και προσπαθώ να ζω με αξιοπρέπεια, έστω και στο δρόμο», συμπληρώνει ο κ. Μπαλούκης. Αναφερόμενος στους συγγενείς του και στο κατά πόσο ενδιαφέρθηκαν για εκείνον εξομολογήθηκε πως με τον καιρό όλοι τους εξαφανίστηκαν. Με μια εξαίρεση: Τον Πασχάλη Τερζή.
Οπως εξηγεί ο Βασίλης Μπαλούκης η μητέρα του και ο πατέρας του τραγουδιστή ήταν αδέλφια. “Ο Πασχάλης με βοηθάει. Είναι ο μόνος από τους συγγενείς που με βοηθάει» σημειώνει αναφερόμενος στον τραγουδιστή ο 65χρονος και προσθέτει: “Όποτε με βλέπει, μου δίνει χρήματα και μου λέει ότι αν χρειαστώ οτιδήποτε, να μην διστάσω να τον ενοχλήσω. Δεν θέλω όμως να γίνομαι βάρος. Να, τώρα προσπαθεί να βρει ότι ένσημα είχα μήπως και μπορέσει να μου βγάλει μια σύνταξη. Είναι ο άνθρωπος που δεν θα με αφήσει άταφο, αν πεθάνω. Του χρωστάω πολλά».




Ενοχή Θεοφίλου για τη ληστεία μετά φόνου στην Πάρο και για συμμετοχή στη Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς, ζήτησε η εισαγγελέας

Την ενοχή του 30χρονου Τάσου Θεοφίλου για τη ληστεία μετά φόνου στην Πάρο, τον Αύγουστο του 2012, αλλά και για συμμετοχή του στην οργάνωση Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς, ζήτησε η εισαγγελέας έδρας του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων.

Η εισαγγελική λειτουργός ζήτησε από το δικαστήριο να κηρύξει ένοχο τον κατηγορούμενο για τις κατηγορίες της ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως του 53χρονου Δημήτρη Μίχα, που είχε επιχειρήσει να σταματήσει τους ληστές του υποκαταστήματος της Alpha Bank, της συγκρότησης τρομοκρατικής οργάνωσης, προμήθειας και κατοχής εκρηκτικών, οπλοφορίας, οπλοχρησίας και κατοχή όπλων, αποδοχής προϊόντος εγκλήματος και πλαστογραφίας δημοσίου εγγράφου κατ” εξακολούθηση. Ζήτησε παράλληλα την απαλλαγή του για την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας κατά συρροή, της διακεκριμένης κλοπής και για πράξεις πλαστογραφίας που του έχουν αποδοθεί.

Σύμφωνα με την εισαγγελέα, σε βάρος του κατηγορούμενου, ο οποίος αρνείται τις κατηγορίες και υποστηρίζει πως δεν ήταν καν στο νησί όταν έγινε η ληστεία στην τράπεζα, υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν τη συμμετοχή του στο αιματηρό συμβάν της Πάρου. Όπως ανέφερε, η ανάλυση δεδομένων DNA από το καπέλο που είχε πέσει από τον ληστή “δηλώνει πέρα από κάθε λογική αμφιβολία ότι το υλικό προέρχεται από τον κατηγορούμενο». Μάλιστα, είπε η εισαγγελέας, ο κατηγορούμενος ούτε ζήτησε επανάληψη των εξετάσεων ούτε όρισε τεχνικό σύμβουλο. Τόνισε, επίσης, πως όταν συνελήφθη ο Τ. Θεοφίλου, στην Αθήνα, “κρατούσε μία τσάντα που έγραφε Πάρος, επομένως ήταν στην Πάρο» και ότι οψίμως και όχι στην προανάκριση προέβαλε άλλοθι για το ότι βρισκόταν στην Αθήνα την ημέρα της ληστείας.

Στην πρότασή της προς τους εφέτες, η εισαγγελέας υποστήριξε ότι ο νεαρός κατηγορούμενος αρχικά είχε “υποστηρικτικό ρόλο στους Πυρήνες», αλλά στη συνέχεια “μετά τη ληστεία εξελίχθηκε σε πρωταρχικό». Ανέφερε επίσης ότι ο κατηγορούμενος “ενδεχομένως για να καλύψει τα ίχνη του έμενε εδώ κι εκεί», ενώ αναρωτήθηκε “πού έβρισκε χρήματα για τις μετακινήσεις και τις ενοικιάσεις σπιτιών», αφού δεν εξασκούσε κάποιο επάγγελμα.

Με την έναρξη της αγόρευσή της, η εισαγγελέας εξέφρασε τη θλίψη της γιατί όπως είπε “στο εδώλιο βρίσκεται ένας νεαρός κατηγορούμενος υψηλότατου πνευματικού επιπέδου και υψηλού IQ».

Η δίκη συνεχίζεται.

 

Πηγή: arouraios.gr




Αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης: Έκανα γυμνή φωτογράφηση και η μητέρα μου δεν μου μιλούσε!

Κοινωνικά χαρακτηριστικά αποδίδει στη γυμνή φωτογράφηση που έκανε πριν από δύο χρόνια, για καλό σκοπό, ο αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας. Όπως εξομολογείται ο ίδιος όμως, στη θέα της γυμνής του εικόνας, η μητέρα του δεν είχε και την… καλύτερη αντίδραση.

Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε δύο χρόνια πριν, στα πλαίσια της εκστρατείας για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, που εορτάζεται την 1η Δεκεμβρίου. Στην ίδια φωτογράφηση μάλιστα, συμμετείχαν και άλλοι επώνυμοι πολίτες της συμπρωτεύουσας, για το ίδιο σκοπό.

Ωστόσο, σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Ζέρβα, το οικογενειακό του περιβάλλον δεν αντιμετώπισε αυτή την επιλογή του όπως ο ίδιος. Η μητέρα του δεν του μιλούσε για δέκα ημέρες, αποκάλυψε ο αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Δείτε το βίντεο:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YVI_qbn7u5Q[/youtube]

antidimarxos.jpg

 

Πηγή: arouraios.gr




Απο μηδενική βάση ξεκινά η διαπραγμάτευση για την όδευση του ΤΑP

Κάτι παραπάνω από ικανοποίηση αισθάνονται οι τοπικοί φορείς, για το αποτέλεσμα της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε χθες στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (Υ.Π.Ε.Κ.Α.), υπό την προεδρεία του υπουργού, Γιάννη Μανιάτη και του υφυπουργού, Ασημάκη Παπαγεωργίου, για την κατασκευή του αγωγού φυσικού αερίου T.A.P.

Ο δήμαρχος Καβάλας, Κωστής Σιμιτσής, είπε στη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ότι οι εκπρόσωποι των επιστημονικών φορέων της περιοχής, των Τμημάτων Ανατολικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας και του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, «συνέτριψαν» τα επιχειρήματα των υψηλόβαθμων στελεχών της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, τα οποία εμφανίστηκαν «απροετοίμαστα» στη σύσκεψη.
Η «ομάδα» των αιρετών, των εκπροσώπων των επιστημονικών φορέων και των αγροτών, είπε ακόμα ο Κ. Σιμιτσής, πέτυχε την επαναδιαπραγμάτευση της πρότασης της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, από μηδενική βάση, για την όδευση του αγωγού μέσα από τα τενάγη και τις άλλες καλλιεργήσιμες εκτάσεις.

Ωστόσο, η στάση των εκπροσώπων της κοινοπραξίας στη σύσκεψη, δημιούργησε προβληματισμό και επιφυλακτικότητα. Ο συντονισμός της δράσης των φορέων, λοιπόν, κατά του σχεδίου των κατασκευαστών του αγωγού θα συνεχιστεί.




Θεσσαλονίκη-Καλαμαριά με…καράβι από την Άνοιξη !

Άδεια λειτουργίας γραμμής για την πιλοτική εφαρμογή της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκησυμφωνήθηκε να δοθεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, όπως ανακοίνωσε η Αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης, μετά τη συνάντηση του αντιπεριφερειάρχη Γιώργου Τσαμασλή με τον υπουργό Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στην Αθήνα.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της Αντιπεριφέρειας, ο σχεδιασμός προβλέπει την ύπαρξη τριών πλοίων, με χωρητικότητα 100 έως 200 επιβατών ανά διαδρομή, εκ των οποίων τα δύο θα εκτελούν το δρομολόγιο από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μέχρι τους Νέους Επιβάτες, ενώ το τρίτο θα εξυπηρετεί τη γραμμή λιμάνι Θεσσαλονίκης- Καλαμαριά.

Το πιλοτικό πρόγραμμα εφαρμογής της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας υπολογίζεται να γίνει τον Απρίλιο του 2014, ενώ τον Μάρτιο πρόκειται να υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση μεταξύ του πλοιοκτήτη και της Αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης.

Στο μεταξύ, σε ό,τι αφορά τη μόνιμη λειτουργία της θαλάσσιας συγκοινωνίας, οι διαδικασίες προχωρούν και οι μελέτες για τις χερσαίες υποδομές αναμένεται να είναι έτοιμες σε έναν χρόνο. Σε δύο χρόνια υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμες και οι μελέτες για τη δημοπράτηση και την κατασκευή του έργου.

“Ένα χρόνιο αίτημα των Θεσσαλονικέων παίρνει σάρκα και οστά. Στόχος μας είναι να ενώσουμε το κέντρο με την Ανατολική Θεσσαλονίκη και να μπορεί το επιβατικό κοινό να μετακινείται γρήγορα και με χαμηλό κόστος. Ταυτόχρονα, με το συγκεκριμένο έργο ενισχύουμε το τουριστικό προφίλ της πόλης. Τα βήματα που γίνονται για την εκκίνηση της πιλοτικής λειτουργίας της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη είναι ικανοποιητικά σε μεγάλο βαθμό. Είμαστε αισιόδοξοι για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος και ευελπιστούμε φέτος το καλοκαίρι να δούμε πλοία στον Θερμαϊκό” υπογράμμισε ο κ. Τσαμασλής.




Πάτρα: Το …αθάνατο ελληνικό δημόσιο είναι εδώ

Σκηνές απείρου κάλλους στο δημαρχείο, με ένα πολίτη να μην μπορεί από ένα σημείο και μετά να κρύψει τον εκνευρισμό του …

Μόνο στα χέρια δεν πιάστηκαν ένας συναλλασσόμενος με συμβασιούχους υπαλλήλους του Δήμου την προηγούμενη Παρασκευή το πρωί (24-01-2014), με αφορμή το ότι δύο γυναίκες εργαζόμενες έπαιζαν …πασιέντζες στους υπολογιστές και αφού η μία έκανε λάθος στη συναλλαγή με τον πολίτη, στη συνέχεια δήλωνε άγνοια για το πώς να το διορθώσει!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας ”Κόσμος”, ο 37χρονος πολίτης πήγε στο γραφείο για να κάνει συναλλαγή για την οποία έπρεπε να πληρώσει. Μπαίνοντας μέσα αντίκρισε τις δύο υπαλλήλους καθισμένες μπροστά στους υπολογιστές, μόνο που η μία έριχνε ηλεκτρονική πασιέντζα ενώ η δεύτερη κοιτούσε ιστοσελίδες που παρέπεμπαν σε μόδα!

Απευθύνθηκε στην πρώτη και της εξήγησε το θέμα του και αφού εκείνη ολοκλήρωσε τη διαδικασία του ζήτησε 235 ευρώ. Ο ίδιος τα κατέβαλε και η υπάλληλος του παρέδωσε την απόδειξη που έπρεπε στη συνέχεια να παραδώσει για να κάνει τη δουλειά του. Αλλά προς έκπληξή του διαπίστωσε ότι αναγραφόταν …άλλο όνομα και συγκεκριμένα ήταν το όνομα του προηγούμενου πολίτη που είχε κάνει τη διαδικασία.

Προφανώς η εργαζόμενη ναι μεν πέρασε τα στοιχεία του 37χρονου αλλά μάλλον δεν τα αποθήκευσε σωστά. Έτσι ο πολίτης της ζήτησε να κάνει ολική ακύρωση ώστε να γίνει η διαδικασία και πάλι από την αρχή. Αλλά εκεί παρουσιάστηκε άλλο πρόβλημα καθώς η υπάλληλος δήλωσε άγνοια της διαδικασίας που έπρεπε να ακολουθήσει για την ακύρωση! Το ίδιο όμως και η συνάδελφός της. Έφθασαν μάλιστα στο σημείο να τηλεφωνούν σε άλλους συναδέλφους τους προκειμένου να τις καθοδηγήσουν, αλλά και πάλι δεν τα κατάφερναν.

Ο 37χρονος άρχισε να χάνει την υπομονή του και να εξαγριώνεται απαιτώντας από τις γυναίκες να του επιτρέψουν να καθίσει ο ίδιος στον υπολογιστή και να κάνει την ολική ακύρωση! Κάτι που έγινε με αποτέλεσμα η διαδικασία να ολοκληρωθεί …




Αυτή είναι η απάντηση στη ρατσιστική καρέκλα της φίλης του Αμπράμοβιτς (φωτο)

Ένας Ρώσος, gay, καλλιτέχνης αποφάσισε να δώσει τη δική του απάντηση στη φωτογραφία της αγαπημένης του Ρομάν Αμπράμοβιτς, Ντάσα Ζούκοβα, όπου εμφανίζεται να έχει μετατρέψει σε… καρέκλα μια μαύρη κοπέλα.

Ο Ρώσος φωτογράφος Alexander Kargaltsev έχει φύγει από τη Ρωσία και ζει στη Νέα Υόρκη. Θεώρησε ότι αισθάνθηκε πως η κίνηση αυτή δεν ήταν μόνο μια φυλετική επίθεση αλλά και μια ρατσιστική δήλωση απέναντι στις τάξεις, την ισότητα, την διαφορετικότητα του χρώματος και το ρόλο της γυναίκας στη κοινωνία, λέει σύμφωνα με τη Huffington Post.

Έτσι αποφάσισε να βγάλει κι αυτός μια ανάλογη φωτογραφία.

Μόνο που οι ρόλοι ήταν αντίστροφοι. Εκείνος είναι στο πάτωμα και κάνει την καρέκλα κι ένας μαύρος, γυμνός άνδρας, κάθεται πάνω του.

αντιστροφη-καρεκλα




Το σκέφτονται για τις Κυριακές έμποροι και καταναλωτές της Καβάλας

Αρχές Ιανουαρίου η εταιρία ερευνών Interview από τη Θεσσαλονίκη έκανε έρευνα στην τοπική αγορά. Η έρευνα αφορούσε και τους επαγγελματίες και τους καταναλωτές. Βασικό θέμα της η λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές. Η έρευνα έγινε κατ’ εντολή του Επιμελητηρίου, παρουσιάστηκε χθες βράδυ στη διοίκηση του φορέα. Από αυτή προκύπτει ότι κατ’ αρχήν οι επαγγελματίες είναι περίπου 50-50 ως προς τις Κυριακές. Όταν όμως ανακύπτουν ειδικότερα ερωτήματα που αφορούν αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, θρησκευτικές εορτές όμορων χωρών κτλ τότε το ποσοστό αλλάζει. Το 70% των εμπόρων είναι υπέρ των Κυριακών (ή απογευμάτων Τετάρτης κτλ) και το 30% όχι. Ως προς τους καταναλωτές η έρευνα δείχνει πάνω κάτω ίδια εικόνα. Αρχικά υπάρχει το 50-50, που όμως μεγαλώνει υπέρ της λειτουργίας των Κυριακών σε ειδικές περιπτώσεις.
Σε γενικές γραμμές η έρευνα δείχνει κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που τον περασμένο Σεπτέμβρη αποφάσισε η Γ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου. Δείχνει ότι επαγγελματίες και καταναλωτές συζητούν τις περισσότερες Κυριακές ή τις περισσότερες ώρες ανοιχτά υπό προϋποθέσεις και χωρίς προϋποθέσεις. Η έρευνα θα αξιολογηθεί γενικότερα προκειμένου αργά ή γρήγορα το θέμα να επανέλθει μάλλον σε μια νέα συνέλευση του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας. Χθες βράδυ η έρευνα παρουσιάστηκε αναλυτικά στη διοίκηση του Επιμελητηρίου από τον εκπρόσωπο της εταιρίας Δημήτρη Βασιλειάδη.
Τα αποτελέσματα της έρευνας της εταιρείας Ιντρεβιου για το ανοιγμα των καταστηματων της Κυρικές στη Καβάλα συζήτησαν χθες εκτενός, στην εκπομπή ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ με τονβ Γιάννη Χατζηεμμανουήλ, ο προεδρος του επιμελητιρίου Αγγελος Τσατσούλης και ο δημοσκόπος Δημήτρης Βασειλιάδης.




Aνησυχία για την επανεμφάνιση της λύσσας στην Κεντρική Μακεδονία

Εμφανίζονται και πάλι το τελευταίο διάστημα, εντείνοντας την ανησυχία των υγειονομικών υπηρεσιών νέα κρούσματα λύσσας σε αλεπούδες και σκυλιά. Η ανησυχία των αρχών πηγάζει από το γεγονός ότι τα νέα κρούσματα είναι από το Νομό Θεσσαλονίκης αλλά κυρίως από την ανατολική πλευρά, στις λίμνες, και κάποια κρούσματα κοντά στην Χαλκιδική. Οι υπηρεσίες υγείας συνιστούν την μέγιστη προσοχή σε ζώα με ασυνήθιστη συμπεριφορά καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που και άνθρωποι που ήρθαν σε επαφή με λυσσασμένα ζώα προσβλήθηκαν τελικά και οι ίδιοι.




Πλήρωνε με πλαστά χαρτονομίσματα

Με… φωτοτυπημένο χαρτονόμισμα των 100 ευρώ προσπάθησε να αγοράσει διάφορα προϊόντα από ένα πρατήριο υγρών καυσίμων στην πόλη της Κοζάνης ένας 37χρονος, αλλά η αναπαραγωγή δεν ήταν καλή και ο βενζινοπώλης τον πήρε στο κυνήγι!

Ταυτόχρονα, ειδοποίησε την Αστυνομία και άνδρες της Ασφαλείας και της Ο.Π.Κ.Ε. ξεκίνησαν αναζητήσεις για να συλλάβουν τον παραχαράκτη, ο οποίος τελικά εντοπίστηκε πριν προλάβει να εξαφανιστεί και συνελήφθη. Ακολούθησε έρευνα στο σπίτι του, όπου βρέθηκε άλλο ένα φωτοτυπημένο χαρτονόμισμα της ίδιας αξίας.

Τα πλαστά χαρτονομίσματα κατασχέθηκαν και εστάλησαν για εργαστηριακή εξέταση, ενώ ο 37χρονος οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κοζάνης που του άσκησε δίωξη για κατοχή και κυκλοφορία παραχαραγμένων νομισμάτων. Οι αστυνομικοί ερευνούν τώρα αν είχε κάνει και άλλες αγορές με ευρώ “μαϊμού».

 

Πηγή: arouraios.gr




Οι λυγμοί της αδερφής της Μυρτούς: Τρόμαξα να την αντικρίσω…

Μία από τις πιο τραγικές φιγούρες σήμερα στο δικαστήριο της Σύρου όπου δικάζεται ο Πακιστανός, το τέρας που χτύπησε αλύπητα τη Μυρτώ το καλοκαίρι του 2012, είναι η αδερφή της.

Η Ελεαννα Παπαδομιχελάκη έπρεπε σήμερα να εκτελέσει ένα πολύ δύσκολο καθήκον. Να μιλήσει για την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της ενώπιον του δικαστηρίου και ενώπιον του ανθρώπου-τέρατος που άλλαξε τη ζωή της οικογένειάς της για πάντα.

Η κατάθεσή της ήταν σύντομη…

Προσπάθησε να μιλήσει, αλλά οι λυγμοί δεν την άφηναν. Συγκλονίστηκαν όλοι μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου της Σύρου…

Η κοπέλα έκανε διαρκώς παύσεις, δεν μπορούσε να μιλήσει καθαρά, το κλάμα την “έπνιγε». Ειδικά τη στιγμή που ομολόγησε ότι “τρόμαξε» να αντικρίσει την αδερφή της κατέρρευσε μη μπορώντας να συνεχίσει…

 

Πηγή: arouraios.gr




Συγγνώμη για τη βάναυση κακοποίηση της Μυρτούς ζήτησε ο Πακιστανός! Συγκλονίζει η κατάθεση της μάνας

“Δέχομαι όλες τις κατηγορίες! Ζητώ συγγνώμη από την οικογένεια της για ό,τι έχω κάνει» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πακιστανός.

Συγγνώμη από την οικογένεια της άτυχης Μυρτούς, που την κακοποίησε βάναυσα και την άφησε μισοπεθαμένη στη Χρυσή Ακτή στην Πάρο το 2012, ζήτησε ο Πακιστανός δράστης Αχμετ Βακάς στη δίκη που άρχισε το πρωί στη Σύρο.

“Δέχομαι όλες τις κατηγορίες! Ζητώ συγγνώμη από την οικογένεια της για ό,τι έχω κάνει» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πακιστανός.

Συγκλονιστική ήταν η κατάθεση της μητέρας της έφηβης που νοσηλεύεται σε Κέντρο Αποκατάστασης στη Λάρισα.

pakistn4_533_355_533_355.jpg

“Όταν πλησίασα το σημείο είδα ένα αλλοιωμένο σώμα και πρόσωπο. Έβλεπα παντού αίμα Το δεξί της μάτι ήταν κλειστό, πρησμένο και μελανιασμένο. Το αριστερό της μάτι ήταν ανοιχτό και ασάλευτο. Πρησμένο και αυτό και ματωμένο. Σκέφτηκα πως, σε λίγα λεπτά θα είναι σίγουρα νεκρή! Στο νοσοκομείο μου είπαν ότι το παιδί μου είναι κλινικά νεκρό. Όπως διαπιστώθηκε αργότερα στο νοσοκομείο, όλο της το πρόσωπο ήταν σπασμένο. Εννιά φιάλες αίμα της χορηγήσαν στο νοσοκομείο» δήλωσε σε έντονη συγκινησιακή φόρτιση η μητέρα του κοριτσιού.

Μάλιστα, η μητέρα επιχείρησε εξοργισμένη να προσεγγίσει το δράστη, αλλά εμποδίστηκε.

Η δίκη άρχισε στις 9.30 το πρωί υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.

7ACFCFE56112441A7985400ACC53AB73.jpg

 

Πηγή: arouraios.gr




Αρτοποιοί: Παραπλάνηση των καταναλωτών με τα μέτρα του ΥΠΑΝ

Το υπουργείο στα πλαίσια της έκθεσης του ΟΟΣΑ αναμένεται να παραχωρήσει το δικαίωμα και στα πρατήρια άρτου, να αναγράφουν στην επιγραφή τους την λέξη “φούρνος».

Για παραπλάνηση των καταναλωτών από τα μέτρα που προωθεί το υπουργείο Ανάπτυξης κάνουν λόγο οι αρτοποιοί. Το υπουργείο στα πλαίσια της έκθεσης του ΟΟΣΑ αναμένεται να παραχωρήσει το δικαίωμα και στα πρατήρια άρτου, να αναγράφουν στην επιγραφή τους την λέξη “φούρνος».

Κάτι τέτοιο θα οδηγούσε τους καταναλωτές σε εσφαλμένα συμπεράσματα, καθώς σε αυτούς τους χώρους το μόνο που θα γίνεται, είναι να ψήνουν αρτοσκευάσματα με κατεψυγμένες ζύμες επισημαίνουν οι αρτοποιοί.

 

Πηγή: arouraios.gr




Ποινική δίωξη σε βάρος της συζύγου και του αδελφού του Γεράσιμου Γιακουμάτου

Κρατούμενοι θα παραμείνουν ως την παραπομπή τους στο Αυτόφωρο, η σύζυγος και ο αδελφός του βουλευτή Γεράσιμου Γιακουμάτου, οι οποίοι οδηγήθηκαν το απόγευμα της Δευτέρας στον Εισαγγελέα, μετά τη σύλληψη τους από την οικονομική αστυνομία. Σε βάρος των δυο, καθώς και των δύο εργαζομένων σε οικονομικές υπηρεσίες της επιχείρησης τους, που επίσης οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα, ασκήθηκε ποινική δίωξη για ανακριβή έκδοση φορολογικών στοιχείων.

Και οι τέσσερις κατηγορούμενοι παραπέμφθηκαν να δικαστούν στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο την Τρίτη μετά το μεσημέρι. Οι κατηγορούμενοι αρνούνται την κατηγορία, ενώ διά των συνηγόρων τους κάνουν αναφορά σε “σόου» που γίνεται σε βάρος τους. Τέλος, όπως έγινε γνωστό, η Εισαγγελία θα μελετήσει τα στοιχεία της δικογραφίας προκειμένου να διαπιστωθεί αν προκύπτει λόγος να κινηθεί σε βάρος του Γεράσιμου Γιακουματου και εφόσον προηγηθεί άρση της βουλευτικής του ασυλίας.




Η μεγάλη απάτη με τις αναπάντητες κλήσεις -Σε ποια τηλεφωνήματα δεν πρέπει να απαντάμε

Επιτήδειοι και απατεώνες έχουν βρει ένα νέο τρόπο για να βγάζουν χρήματα σε βάρος των χρηστών κινητών τηλεφώνων, χρεώνοντας τους με μεγάλα ποσά χωρίς καν να το καταλαβαίνουν οι τελευταίοι…

Τους τελευταίους μήνες ένας μεγάλος αριθμός συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας έχει δεχθεί αναπάντητες κλήσεις ή κάποιο SMS από κάποιον άγνωστο αριθμό του εξωτερικού και μάλιστα νυχτερινές ώρες, ώστε να περιορίζεται η πιθανότητα να απαντηθούν οι κλήσεις.

Οπως γράφουν και τα ΝΕΑ, οι επιτήδειοι σε αυτό ακριβώς ποντάρουν: οι καταναλωτές να μην απαντήσουν και να καλέσουν πίσω στον αριθμό που έχει εμφανιστεί στην οθόνη του κινητού τους. Αυτοί, όμως, οι αριθμοί είναι συνήθως εξαιρετικά υψηλής χρέωσης.

Πώς στήνεται η κομπίνα:
•Γίνεται αναπάντητη κλήση στο κινητό (συνήθως νυχτερινές ώρες)
•Ο χρήστης βλέπει την αναπάντητη κλήση και καλεί τον αριθμό για να δει ποιος τον αναζητούσε
•Το νούμερο που καλεί είναι μία διεθνής κλήση και μάλιστα εξαιρετικά υψηλής χρέωσης
•Λίγα δευτερόλεπτα “φουσκώνουν» το λογαριασμό 10 – 25 ευρώ

Οι αριθμοί στους οποίους δεν πρέπει να απαντούν οι συνδρομητές
•+3598920111 (Βουλγαρία)
•+37127913091(Λετονία)
•+375602605281(Λευκορωσία)

Επίσης οι απατεώνες στέλνουν και μαζικά sms σε τυχαίους αριθμούς και μετά περιμένουν οι συνδρομητές να καλέσουν πίσω προκειμένου να τους χρεώσουν και να εισπράξουν ένα μέρος τα διεθνών τελών κλήσεων.

Προηγούμενο άρθρο

Πηγή: arouraios.gr




Χειροπέδες στον πρόεδρο της Sprider που χρεοκόπησε πρόσφατα

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας ενδυμάτων Sprider, που πρόσφατα χρεοκόπησε και έβαλε λουκέτο στέλνοντας στην ανεργία τους 800 εργαζομένους της, συνελήφθη τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη για χρέος προς το Δημόσιο, ύψους 1.155.895,50 ευρώ…

Ο 51χρονος Νικόλαος Βαρσάμης με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.

 

Πηγή: arouraios.gr




Επαγγελματίες… ανάπηροι καλούνται να επιστρέψουν 100.000 ευρώ

Να επιστρέψουν το ποσό των 100.000 ευρώ που παράνομα είχαν εισπράξει, καλούνται 10 ανάπηροι…μαϊμούδες που εντοπίστηκαν από τις υπηρεσίες του δήμου της Πάτρας να έχουν πάρει επιδόματα βαριάς αναπηρίας με πλαστά πιστοποιητικά.

Σύμφωνα με το thebest.gr, ο δήμαρχος Γιάννης Δημαράς υπέγραψε τις σχετικές αποφάσεις με τις οποίες τους καλεί να επιστρέψουν στο ταμείο τα παρανόμως εισπραχθέντα αλλιώς θα βεβαιωθούν οι οφειλές τους στο ΑΦΜ τους.

Πρόκειται για τους πρώτους δέκα επαγγελματίες…αναπήρους που εντοπίστηκαν από τους ελέγχους ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι ακολουθούν και άλλοι καθώς η έρευνα δείχνει ότι η υπόθεση έχει ακόμη πολύ…ζουμί.

 

Πηγή: arouraios.gr




Αλλάζει η ημερομηνία έναρξης-λήξης του σχολικού έτους -Ποιες αργίες καταργούνται

Aλλαγές στις σχολικές αργίες, αλλά και στην ημερομηνία έναρξης και λήξης του σχολικού έτους ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας…

Σύμφωνα με το proto thema, το σχολικός έτος πρόκειται να επιμηκυνθεί κάτι που μπορεί μάλιστα να ισχύσει και από φέτος για τους καθηγητές. Ετσι, είναι πολύ πιθανό να κληθούν να εργαστούν έως και τα μέσα Ιουλίου.

Επίσης, συζητείται το ενδεχόμενο η σχολική χρονιά εφεξής να ξεκινά στις 8 και όχι στις 11 Σεπτεμβρίου και η λήξη του σχολικού έτους να γίνεται λίγες ημέρες μετά την καθιερωμένη 15η Ιουνίου.

Τέλος, μελετάται η κατάργηση ορισμένων σχολικών αργιών, όπως αυτής της 7ης Ιανουαρίου και εξετάζεται η επιστροφή στα θρανία, μετά τις διακοπές του Πάσχα, να γίνεται την Τετάρτη του Πάσχα και όχι τη Δευτέρα του Θωμά.

 

Πηγή: arouraios.gr




Τέλος η γραφειοκρατία στη Θεσσαλονίκη: Ψηφιακά τα αιτήματα των δημοτών

Ψηφιακά θα μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματα τους προς το δήμο Θεσσαλονίκης σε λίγο καιρό οι πολίτες, γλιτώνοντας τις γνωστές γραφειοκρατικές διαδικασίες και ό,τι αυτές συνεπάγονται, καθώς την Δευτέρα (27/01) το δημοτικό συμβούλιο ενέκρινε την υποβολή πρότασης για συμμετοχή στο επιχειρησιακό πρόγραμμα “Ψηφιακή Σύγκλιση».

Αντικείμενο του έργου είναι η ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος μέσω του οποίου οι δημότες θα μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματα τους προκειμένου να διεκπεραιωθούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Το σύστημα θα παρέχει απλή και αυτοματοποιημένη λειτουργία για την καταγραφή, παρακολούθηση και απάντηση των αιτημάτων.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται στα 61.500 ευρώ.

 

Πηγή: arouraios.gr




Πως θα λειτουργεί το ΠΕΔΥ του Άδωνι! Όλες οι αλλαγές για ασθενείς-εργαζόμενους

Σε περίπου 20 μέρες θα ξεκινήσει να υλοποιούνται οι αλλαγές που προωθεί το νομοσχέδιο του Άδωνι Γεωργιάδη για το νέο σύστημα πρωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας που θα ονομάζεται ΠΕΔΥ.

Το σχετικό νομοσχέδιο που βρίσκεται ήδη στη βουλή θα συζητηθεί την Τρίτη 28 Ιανουαρίου στην επιτροπή κοινωνικών υποθέσεων ενώ αμέσως μετά και εφόσον ολοκληρωθούν οι κοινοβουλευτικές διαδικασίες θα δοθεί προς ψήφιση στην ολομέλεια.
Με βάση τους υπολογισμούς αν δεν υπάρξουν περαιτέρω εμπλοκές σε περίπου 20 μέρες θα είναι νόμος του κράτους. Τότε είναι που θα ξεκινήσουν και οι διαθεσιμότητες για όλους τους γιατρούς και εργαζόμενους του ΕΟΠΥΥ.

Η περίοδος του “πάγου»!

Ειδικότερα με βάση τα όσα προβλέπονται, η διαθεσιμότητα θα διαρκέσει έναν μην και στο διάστημα αυτό θα καταβάλλονται τα ¾ του μισθού στους εργαζόμενους.
Εξαίρεση αποτελούν συγκεκριμένες ομάδες εργαζομένων που θα μπουν στον πάγο όχι έναν μήνα αλλά 15 ημέρες.

Αυτοί είναι:
-όσοι είναι άτομα με ειδικές ανάγκες με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67%
-όσοι έχουν παιδιά με αναπηρία
-και μεταξύ άλλων όσων ο συζυγος ή η σύζυγος μπαίνει επίσης σε διαθεσιμότητα.
Πάντως οι οργανικές θέσεις στο νέο σύστημα θα συσταθούν μετά τις σχετικές αιτήσεις που θα κάνουν οι εργαζόμενοι.

Οι γιατροί και οι …άλλοι

Οι γιατροί που επιθυμούν να μεταφερθούν από τον ΕΟΠΥΥ στο ΠΕΔΥ θα πρέπει εντός 7 ημερών να καταθέσουν αίτηση ενώ σε περίπτωση που δεν την υποβάλλουν απολύονται αυτοδικαίως.
Με την αίτηση θα πρέπει να υποβάλλουν και τα σχετικά έγγραφα της εφορίας που θα αποδεικνύουν ότι έχουν κλείσει το ιδιωτικό τους ιατρείο.
Όσοι δεν κάνουν αίτηση ή δεν κλείσουν το ιατρείο τους θα απολυθούν ενώ οι θέσεις θα καταργηθούν στον οργανισμό. Αντίστοιχες ρυθμίσεις ισχύουν και για όλους τους διοικητικούς και υγειονομικούς υπαλλήλους οι οποίοι όμως μεταφέρονται στο σύνολό τους στο νέο σύστημα.

Στο μεταξύ οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ που συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους περιμένουν να δούνε τι θέση θα πάρουν οι βουλευτές γιατροί στο νομοσχέδιο του Άδωνι.
Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του αντιπροέδρου του Πανελλήνιου Ιατρικούς Συλλόγου Γιάννη Μπασκόζου: “Η κοινοβουλευτική διαδικασία θα δείξει καθαρά ποια θέση παίρνουν πολιτικές δυνάμεις και βουλευτές. Ποιοι θα ψηφίσουν να παραδοθεί η δημόσια ΠΦΥ στα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα. Ποιοι με την ψήφο τους θα στερήσουν από εκατομμύρια φτωχών συμπολιτών μας το “αποκούμπι» τους για δωρεάν πρόσβαση στο γιατρό και τις υπηρεσίες των πολυιατρείων του ΙΚΑ-ΕΟΠΥΥ,για να υλοποιήσουν πειθήνια τις μνημονιακές επιταγές για μείωση των δημόσιων δαπανών υγείας και των παροχών προς τους ασθενείς .

Ήλθε η ώρα για να φανεί ποιοι βουλευτές γιατροί θα ψηφίσουν να πεταχτούν στο δρόμο συνάδελφοι τους που υπηρετούν για 20 και 25 χρόνια, χωρίς ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα, χωρίς αποζημίωση, όπως σχεδιάζει η μνημονιακή συγκυβέρνηση».

Πως θα εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι

Κατά τη διάρκεια της διαθεσιμότητας οι ασφαλσιμένοι θα εξυπηρετούνται από τα Κέντρα Υγείας, τους συμβεβλημένους γιατρούς αλλά και από τα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων επικουρικά όπως σημειώνεται στο νομοσχέδιο.

Το νέο σύστημα

Στο ΠΕΔΥ στο οποίο θα εξυπηρετούνται περίπου 10 εκατ. ασφαλισμένοι θα διαθέτει Κέντρα Υγείας τα οποία θα λειτουργούν με βάση το νομοσχέδιο 24ωρες το 24ωρο επί 7 ημέρες.
Κέντρα Υγείας τα οποία θα πραγματοποιούν και εφημερίες μαζί με τα νοσοκομεία έως ότου εκδοθούν οι αποφάσεις για το πώς θα λειτουργούν στο νέο σύστημα.

Οικογενειακός γιατρός

Θεσπίζεται ο θεσμός του οικογενειακού γιατρού τον οποίο θα αποτελούν γενικοί γιατροί, παθολόγοι και παιδίατροι.
Κάθε ασφαλισμένος θα πρέπει να επιλέγει τον οικογενειακό του γιατρό τον οποίο μπορεί μόνο μία φορά να αλλάξει μέσα στη διάρκεια του χρόνου.
Οι οικογενειακοι γιατροί θα εξυπηρετούν τους ασθενείς στα ιατρεία τους ή και κατ’ οικον ενώ θα έχουν υποχρέωση να δημιουργήσουν ηλεκτρονικο φάκελο για τον καθένα.

Ωστόσο ο αριθμός των οικογενειακών γιατρών ανά περιοχή δεν ορίζεται μέσα στο νομοσχέδιο κάτι που θα πράξει ο υπουργός υγείας με απόφασή του μετά την ψήφιση του νόμου.
Ο οικογενειακός γιατρός θα παραπέμπει με παραπεμπτικό του τους ασφαλισμένους για περαιτέρω εξετάσεις ή για νοσηλεία όταν πρόκειται για προληπτικούς λόγους.
Η πρόσβαση σε εξειδικευμένους γιατρούς ισχύει κανονικά για όλους τους ασφαλισμένους σύμφωνα με τις διευκρινήσεις του Άδωνι Γεωργιάδη.

Της Δήμητρας Ευθυμιάδου από iatropedia.com




Σέρρες: Νεκρός βρέθηκε ο ψαράς που αγνοούνταν στη λίμνη Κερκίνη

Το πιο τραγικό τέλος είχε η υπόθεση του 52χρονου ψαρά από τα Χρυσοχώραφα Σερρών που αγνοούνταν από τις 2 Δεκεμβρίου, οπότε και βρέθηκε η βάρκα του να πλέει ακυβέρνητη στα παγωμένα νερά της λίμνης Κερκίνης.

Ο 52χρονος άνδρας βρέθηκε τελικά νεκρός παράκτια της λίμνης. Η σορός του εντοπίστηκε ύστερα από 57 ημέρες, κοντά στο σημείο, όπου επί πέντε συνεχόμενες μέρες είχαν διεξάγει έρευνες άνδρες της ΕΜΑΚ, εκπαιδευμένοι δύτες και συνάδελφοί του, ψαράδες, με την ελπίδα να τον εντοπίσουν ζωντανό.

Νωρίς το πρωί της Δευτέρας, ο ξάδερφος του 52χρονου εντόπισε τη σορό του να επιπλέει παράκτια της θολωμένης λίμνης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η χθεσινή κακοκαιρία και τα ταραγμένα νερά της λίμνης έφεραν στην επιφάνεια το άψυχο κορμί του ξαδέλφου του, απεγκλωβίζοντάς το από τον πυθμένα της λίμνης.

Αμέσως ενημερώθηκαν οι αρχές, που περισυνέλεξαν τη σορό του 52χρονου, τα αίτια θανάτου του οποίου αναμένεται να γίνουν γνωστά μετά την ιατροδικαστική εξέταση.

 

Πηγή: arouraios.gr