ΟΠΕΚΕΠΕ: Άρση ασυλίας 11 βουλευτών ζητά η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία
Στη Βουλή διαβιβάζεται νέα δικογραφία για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, μετά από αίτημα της Ευρωπαϊκή Εισαγγελία για την άρση ασυλίας 11 εν ενεργεία βουλευτών.
Η Ευρωπαία Γενική Εισαγγελέας Λάουρα Κοβέσι ζήτησε την άρση της ασυλίας στο πλαίσιο έρευνας για φερόμενο οργανωμένο σχέδιο απάτης που σχετίζεται με γεωργικά κονδύλια.
Παράλληλα, υπό έρευνα βρίσκονται και πέντε πρώην βουλευτές, ενώ διαβιβάστηκαν στη Βουλή των Ελλήνων στοιχεία για πιθανή εμπλοκή πρώην Υπουργού και Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, οι έρευνες αφορούν φερόμενο οργανωμένο κύκλωμα στο οποίο εμπλέκονται και δημόσιοι υπάλληλοι του ΟΠΕΚΕΠΕ, με τις επίμαχες πράξεις να τοποθετούνται χρονικά στο 2021.
Τα αδικήματα που διερευνώνται περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, απάτη σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υποκίνηση σε παραβίαση εμπιστοσύνης, απάτη μέσω υπολογιστή και ψευδή βεβαίωση για παράνομο όφελος.
Όπως επισημαίνεται, βάσει του Άρθρου 86 του Συντάγματος, η έρευνα για τυχόν ευθύνες μελών της κυβέρνησης διαβιβάζεται υποχρεωτικά στη Βουλή, γεγονός που περιορίζει τη δυνατότητα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας να προχωρήσει ενιαία τη διαδικασία.
Προς το παρόν, δεν δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες, ώστε να μην επηρεαστεί η εξέλιξη της έρευνας.














