Αλλαγές στα ασφάλιστρα αυτοκινήτων | Κινητές βόμβες τα ανασφάλιστα οχήματα

Αλλαγή σκηνικού για τις ασφάλειες αυτοκινήτων εφαρμόζεται με απόφαση από 01/03 αφού πλέον ο πελάτης θα μπορεί ανα μήνα να ανανεώνει αυτόματα το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αλλά θα πρέπει παράλληλα εντός 30 ημερών να πηγαίνει στο ασφαλιστικό ταμείο ώστε να πάρει έγγραφη την ασφάλεια του πληρώνοντας παράλληλα το ασφάλιστρο.
Μεγάλη ανησυχία όμως στην αγορά προκαλούν και δύο φαινόμενα που έκαναν την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια λόγω κρίσης. Πρώτον ο πολλαπλασιασμός των πολιτών που καταθέτουν πινακίδες και βγάζουν τα αυτοκίνητα τους σε ακινησία, ενώ ακόμη χειρότερο είναι το γεγονός ότι συνεχώς πολλαπλασιάζονται τα ανασφάλιστα οχήματα τα οποία ο κ. Χιόνης τα χαρακτηρίζει κινητές βόμβες καθώς η κυκλοφορία τους στο δρόμο ελοχεύει σοβαρότατους κινδύνους.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SuVlQpdifKs&list=TLERFEs1fr-0b3MYp7iPiZwtpq4Zwuigsx[/youtube]




Πάνω από 40 εκατ. ευρώ στο Δημόσιο και πάνω από 80 εκατ. ευρώ στην Καβάλα έχει εισφέρει η Energean στα έξι χρόνια του Πρίνου

Σημαντικά οικονομικά οφέλη είχαν τόσο το ελληνικό Δημόσιο όσο και η τοπική κοινωνία της Καβάλας στην διάρκεια των επτά ετών λειτουργίας της εκμετάλλευσης των κοιτασμάτων του Πρίνου από την Energean Oil & Gas. Όπως τόνισε, στη διάρκεια ομιλίας του στο Athens Energy Forum 2014 o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Μαθιός Ρήγας, η Energean Oil & Gas έχει καταβάλει πάνω από 40 εκατ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο, μέσω της πληρωμής φόρων και ΦΠΑ και μέσω της καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών στα Ταμεία. Ανάλογα, έχουν ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ οι εισφορές στην τοπική οικονομία, ποσό που αντανακλά στις καταβολές μισθών στο προσωπικό καθώς και στις πληρωμές εργολάβων, προμηθευτών, μεταφορέων, ξενοδοχείων, συνεδριακών κέντρων κλπ.
Μιλώντας στο Athens Energy Forum, ο κ. Ρήγας επεσήμανε ότι με τις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν από το 2008 ως σήμερα στον κόλπο της Καβάλας και οι οποίες έχουν ξεπεράσει τα 180 εκατ. ευρώ, δραστηριοποιήθηκαν τέσσερα γεωτρύπανα (jack ups) και πραγματοποιήθηκαν δέκα γεωτρήσεις με τις οποίες επιτεύχθηκε η αναβίωση της πετρελαϊκής παραγωγής και η αύξηση των απολήψιμων αποθεμάτων πετρελαίου από τα 2 στα 27 εκατ. βαρέλια. Επιπλέον, διασφαλίσθηκαν οι 300 θέσεις εργασίας στις θαλάσσιες εξέδρες του Πρίνου, στο χερσαίο εργοστάσιο της Νέας Καρβάλης και στην Αθήνα, ενώ αποδείχθηκε ότι η παραγωγή πετρελαίου μπορεί να είναι απολύτως συμβατή τόσο με την υψηλότερη περιβαλλοντική μέριμνα και τις συνθήκες απόλυτης ασφάλειας και υγείας για τους εργαζόμενους όσο και με την τουριστική δραστηριότητα σε ιδιαίτερα δημοφιλείς προορισμούς, όπως είναι η Θάσος.

Αναφερόμενος στα βασικά σημεία του επενδυτικού προγράμματος της Energean Oil & Gas τόσο για τον Κόλπο της Καβάλας, όσο και για τις νέες περιοχές των Ιωαννίνων και του Κατακόλου, ο κ. Ρήγας ανέφερε ότι:
-Για την αύξηση της παραγωγής στον Πρίνο και στον Βόρειο Πρίνο καθώς και για την ανάπτυξη του κοιτάσματος Έψιλον πρόκειται να επενδυθούν 160 εκατομμύρια ευρώ στη διάρκεια της διετίας 2014-2015, με την πραγματοποίηση πέντε παραγωγικών γεωτρήσεων και με στόχο την αύξηση της παραγωγής κατά 4.500 βαρέλια ημερησίως.
-Για το ερευνητικό στάδιο στα Ιωάννινα, θα επενδυθούν 32 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων της διενέργειας σεισμικών ερευνών καθώς και δύο γεωτρήσεων.
-Για την ανάπτυξη του διαπιστωμένου κοιτάσματος στο Κατάκολο, τα αποθέματα του οποίου εκτιμώνται μεταξύ 3 και 5 εκατ. βαρελιών πετρελαίου, θα επενδυθούν 15 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της διενέργειας σεισμικών ερευνών και της πρώτης γεώτρησης.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Energean Oil & Gas τόνισε, πάντως, ότι οι επενδύσεις στον τομέα έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων ενέχουν σημαντικό ρίσκο και όσοι επενδύουν γνωρίζουν ότι καταρχήν χάνουν χρήματα. “Η μέση πιθανότητα επιτυχίας μίας γεώτρησης δεν ξεπερνά το 20%”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ρήγας, ο οποίος πρόσθεσε ότι, ειδικά στην περίπτωση της Ελλάδας, τα αντικίνητρα για να επενδύσει κανείς στον τομέα είναι ακόμη πιο ισχυρά, καθώς την χώρα μας χαρακτηρίζουν, μεταξύ άλλων:
-Η δυσκολία εξασφάλισης χρηματοδοτήσεων από τις τράπεζες.
-Η έλλειψη των κατάλληλων υποδομών, με εξαίρεση τον Πρίνο.
-Οι μεγάλες καθυστερήσεις στη λήψη των απαιτούμενων αδειών και η αδυναμία της κρατικής μηχανής να τηρήσει στοιχειωδώς τα χρονοδιαγράμματα.
-Το ρίσκο των συνεχών αλλαγών στο νομικό πλαίσιο και στο φορολογικό καθεστώς.
-Η δημιουργία υπέρμετρων προσδοκιών από πολιτικούς, καθηγητές και ΜΜΕ στην κοινή γνώμη.
“To βέβαιο είναι ότι η αγορά υδρογονανθράκων στην Ελλάδα ανοίγει, ωστόσο θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι δεν θα κλείσει ξανά στο μέλλον, όπως είχε συμβεί επί δεκαπέντε χρόνια. Οι απαιτούμενες αποφάσεις θα πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα με βάση τον προγραμματισμό, η στελέχωση της ΕΔΕΥ θα πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα, ενώ η χώρα θα πρέπει να καταστεί ελκυστική για τους επενδυτές, καθώς ο ανταγωνισμός από γειτονικές χώρες είναι μεγάλος. Και, βεβαίως, η κοινή γνώμη αλλά και όλοι οι εμπλεκόμενοι στον τομέα των υδρογονανθράκων θα πρέπει να οπλιστούν με υπομονή και να γνωρίζουν ότι πετρέλαιο και φυσικό αέριο ανακαλύπτονται μόνο μέσα από συστηματική έρευνα και με μεγάλες επενδύσεις υψηλού ρίσκου”, κατέληξε ο κ. Ρήγας.




Νέο ανελέητο κυνηγητό για το τσιγάρο | Απαγορεύεται το κάπνισμα ακόμα και σε Ι.Χ αλλά και σε χώρους με σκέπαστρο

Ο αντικαπνιστικός νόμος ψηφίστηκε το 2008 και άρχισε η εφαρμογή του την 1η Ιουλίου του 2009, επί υπουργείας Ανδρέα Λομβέρδου. Από τότε δεν εφαρμόστηκε ποτέ και αίφνης οι κυβερνώντες το θυμήθηκαν ξανά…

Η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, παρατηρώντας προφανώς ότι η πολιτεία, δεν μπορεί να εφαρμόσει του νόμους που ψηφίζει, παρενέβη και απέστειλε εγκύκλιο στους Εισαγγελείς Εφετών της χώρας, με την οποία ζητεί να δοθούν δέουσες οδηγίες στις αρμόδιες αρχές για την πιστή εφαρμογή της νομοθεσίας περί απαγόρευσης του καπνίσματος σε όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους, κλειστούς ή στεγασμένους.
Η εισαγγελική λειτουργός υπογραμμίζει στην εγκύκλιο της ότι απαγορεύεται πλήρως το κάπνισμα και η κατανάλωση προϊόντων καπνού σε όλους τους δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους, κλειστούς ή στεγασμένους, που χρησιμοποιούνται για την παροχή εργασίας σε όλα τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ιδίως τα καταστήματα παρασκευής και προσφοράς φαγητών, ποτών, γλυκισμάτων, κάθε είδους παρασκευασμάτων γάλακτος, μικτών καταστημάτων και κέντρων διασκέδασης.

Η κ. Κουτζαμάνη διευκρινίζει στην εγκύκλιο της ότι ως «εσωτερικός χώρος» νοείται και το αίθριο ή ο χώρος με συρόμενη ή αποσπώμενη οροφή, όπως και κάθε χώρος, με σκέπαστρο και ταυτόχρονα κλεισμένος με οποιονδήποτε τρόπο περιμετρικά.

Σύμφωνα με την επίμαχη εγκύκλιο: το κάπνισμα απαγορεύεται στους παντός είδους κλειστούς χώρους αναμονής, στα αεροδρόμια, στους σταθμούς μεταφορικών μέσων και επιβατικών σταθμών λιμένων, στα παντός είδους κυλικεία, στα παντός είδους μέσα μαζικής μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των ταξί και αγοραίων και στα πάσης φύσεως αυτοκίνητα, ιδιωτικής και Δημοσίας Χρήσης, όταν επιβαίνουν ανήλικοι κάτω των 12 ετών.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Q5WtPxJ5NLo&list=TLT2HC3BqlCkZEX3JxzB7xqOc5rNI13KR0[/youtube]




Νέο μνημόνιο “βλέπει” η Μίκα Ιατρίδου|Τι λέει για την ακτοπλοική σύνδεση της Θάσου

Την πρόβλεψη ότι θα επιβληθεί νέο μνημόνιο στην χώρα, το οποίο θα συνοδεύεται από σκληρά μέτρα, έκανε από την Καβάλα η βουλευτής και τομεάρχης Ναυτιλίας των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Μίκα Ιατρίδη. Στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, που παραχώρησε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, η βουλευτής Δωδεκανήσου υπογράμμισε ότι τα προβλήματα των πολιτών σε όλη την χώρα είναι κοινά, εξ αιτίας της πολιτικής που εφαρμόζει η κυβέρνηση, μια πολιτική ξεπουλήματος των πάντων που κυριολεκτικά έχει γονατίσει τους πολίτες. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Ιατρίδη υπάρχει δυστυχία παντού, αλλά και αγωνία για το αύριο, ενώ κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι κατάφερε να γονατίσει τον μεσαίο έλληνα και τον μικρομεσαίο επιχειρηματία.
Ιδιαίτερη μνεία όμως έγινε και για τη ναυτιλιακή σύνδεση της Θάσου με την κ. Ιατρίδη να δέχεται τις επίμονες ερωτήσεις μας για την έλλειψη τακτικών δρομολογίων για το νησί απαντώντας πως το Υπουργείο πρέπει να λάβει πρωτοβουλίες άμεσα και όχι να αφήνει τις γραμμές αυτές στη τύχη τους.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FMLuZnRzGFg&list=TL2Tfhp7qVY4xdx6bRbW5M8sXAK09Zt9eV[/youtube]




Εγκαίνια της 3ης Έκθεσης Παραδοσιακών Προϊόντων-Τουρισμού-Πολιτισμού από τη Σάμο στην Καβάλα

Η διοργάνωση της 3ης Έκθεσης Παραδοσιακών Προϊόντων, Πολιτισμού και Τουρισμού της Σάμου πραγματοποιείται φέτος στην Καβάλα κατά το διάστημα από την Πέμπτη, 13 Μαρτίου έως το Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014 στο Αμφιθέατρο του Διοικητηρίου Καβάλας.
Η Έκθεση θα φιλοξενείται στον χώρο του Φουαγιέ του Αμφιθεάτρου του Διοικητηρίου Καβάλας, από τις 10 το πρωί ως τις 7 το απόγευμα.
Τα εγκαίνια της Έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014, στις 5 το απόγευμα, από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Αρχέλαο Γρανά. Την ημέρα των εγκαινίων θα παρουσιαστούν τοπικοί παραδοσιακοί χοροί από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Μυτιληνιών, όπως επίσης θα συμμετέχουν και ο Σύλλογος Ποντίων Φοιτητών Καβάλας και ο Σύλλογος Αγίας Βαρβάρας και Πεντακοσίων.
Η Έκθεση διοργανώνεται υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου – Περιφερειακής Ενότητας Σάμου, του Δημοτικού Οργανισμού Παιδείας Πολιτισμού Νεολαίας και Αθλητισμού του Δήμου Σάμου και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης – Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, και υποστηρίζεται από τον Εμπορικό Σύλλογο Σάμου, τον Πολιτιστικό Σύλλογο Μυτιληνιών Σάμου, καθώς και από επιχειρηματίες της Σάμου.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4e2mQfsdhBI&list=TLC3wuaQxOWsF5ITsoranJ6CI7SmTHUgtx[/youtube]




Επιστημονική προσέγγιση της ενδοοικογενειακής βίας σε εκδήλωση της Θασιακής Ένωσης Καβάλας

Την επιστημονική προσέγγιση του κοινωνικού προβλήματος της ενδοοικογενειακής βίας, επιχείρησαν οι ομιλητές της εκδήλωσης που διοργάνωσε η Θασιακή Ένωση Καβάλας και πραγματοποιήθηκε στη δημοτική βιβλιοθήκη το απόγευμα της Τετάρτης 12 Μαρτίου 2014.

Το φαινόμενο, είπε προλογίζοντας την εκδήλωση ο πρόεδρος της Θ.Ε.Κ., Νίκος Τσιλογεώργης, μεγαλώνει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα όλο και περισσότερα άτομα να αναζητούν στήριξη από ψυχολόγους και φορείς παροχής ψυχολογικής υποστήριξης.

Σε ένα τέτοιο φορέα, το Συμβουλευτικό Κέντρο κακοποιημένων γυναικών, προσφέρει τις υπηρεσίες της η Μαρία Στεργίδου, η οποία ήταν ομιλήτρια στην εκδήλωση. Οι γυναίκες είναι τα συνήθη θύματα της ενδοοικογενειακής βίας, όμως το πρόβλημα αφορά γενικότερα τα αδύναμα μέλη μιας οικογένειας. Δηλαδή, τις γυναίκες, τα παιδιά και τους ηλικιωμένους.

Μετά την ψυχολόγο, Μ. Στεργίδου, μίλησε ο δικηγόρος, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, Σωτήρης Αδαμαντίου, ο οποίος προσέγγισε το πρόβλημα από τη νομική του πλευρά.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6ZzeK6ARp8M&list=TLvEu3EvdpiIrM8gETklyFlxnnVKs8K7HV[/youtube]




Σύσκεψη για τα πλημμυρισμένα Τενάγη|35 εκατ. ευρώ τα έργα που ξεκινάνε

Παρουσία του Άρη Γιαννακίδη πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα σύσκεψη με θέμα το πρόβλημα των πλημμυρισμένων Τεναγών των Φιλίππων. Ακούστηκαν τα παράπονα των αγροτών που σωστά δήλωσαν απογοητευμένοι από την επανάληψη του φαινομένου κάθε χρόνο. Από 30.000 ευρώ για άμεσες παρεμβάσεις βάζουν οι Δήμοι Καβάλας και Παγγαίου. Αντίστοιχη χρηματοδότηση θα υπάρξει και από την Περιφέρεια ΑΜΘ.
Όσο για τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, χθες παρουσιάστηκε προμελέτη από μηχανικό της Περιφέρειας. Προκύπτει ότι το σημερινό καθεστώς των Τεναγών στηρίζεται σε έργα που μελετήθηκαν την δεκαετία του ’30. Προτείνεται λύση που εκείνα τα χρόνια είχε απορριφθεί λόγω του ότι με τα δεδομένα της εποχής ήταν δύσκολη. Ειδικότερα προτείνεται σύστημα αποστράγγισης που θα περιλαμβάνει σήραγγα 5 χιλιομέτρων ώστε τα νερά από τα Τενάγη να πέφτουν στη θάλασσα. Η εκπόνηση της οριστικής μελέτης υπολογίζεται στα 2,5 εκ ευρώ. Θα χρηματοδοτηθεί από το Γεωργικό Ταμείο. Στόχος είναι να έχει ανατεθεί ως το τέλος του έτους. Τα έργα που θα γίνουν υπολογίζονται στα 35 εκ ευρώ. Με αυτά θα λυθεί- όπως ειπώθηκε χθες- το θέμα άρδευσης κι αποστράγγισης για τα επόμενα 50 χρόνια. Λόγω του ότι τα Τενάγη πλημμυρίζουν κάθε χρόνο υπολογίζεται απώλεια εισοδήματος (σε ετήσια βάση) 10 εκ ευρώ ενώ σιγά σιγά το 50% των χωραφιών καθίσταται ακατάλληλο για εκμετάλλευση.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4p12WRfaAyo&list=TL_blwkeFCt1K7EIEfMHtEK2Pb1EcCWfTB[/youtube]




Νέα απεργία για τους φαρμακοποιούς|Κλειστά Παρασκευή και Δευτέρα

Μια 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση για τους φαρμακοποιούς ολοκληρώθηκε αλλά μια νέα ήδη προγραμματίζεται για την Παρασκευή 14 και τη Δευτέρα 17 Μαρτίου. Η τρόικα δεν υπαναχώρησε σε καμία από τις απαιτήσεις της και σύμφωνα με τα λεγόμενα της Σίσσυς Ρακιτζή, προέδρου του Συλλόγου Φαρμακοποιών Καβάλας, έτσι οδηγούνται τα ελληνικά φαρμακεία στην κατάρρευση. Εάν δεν υπάρξουν υπαναχωρήσεις σε όσα εξαγγέλλονται και τελικά ισχύσουν στην πράξη, τότε σύντομα θα πρέπει να αναμένονται φαρμακευτικά λουκέτα. Η πρώτη κίνηση του κλάδου, κατόπιν της αποφάσεως του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου, είναι μια νέα απεργιακή κινητοποίηση που εύκολα γίνεται δεκτή από όλους.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iRtbnS0ya1w&list=TL90ZXxsqBYsyy8GSFkRJBocpbgqFbY4ey[/youtube]




Ένας νεκρός από την ανατροπή βάρκας με μετανάστες βόρειας της Σύμης.!

Ένας νεκρός, τρεις αγνοούμενοι και 15 διασωθέντες είναι ο μέχρι στιγμής απολογισμός από την ανατροπή λέμβου εντός των τουρκικών υδάτων

Η βάρκα στην οποία επέβαιναν ανατράπηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης εντός των τουρκικών χωρικών υδάτων, στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή της Σύμης.

Στην επιχείρηση συμμετέχουν σκάφη και της ελληνικής και της τουρκικής ακτοφυλακής.

Οι δεκαπέντε διασωθέντες ανασύρθηκαν στα τουρκικά ύδατα ενώ οι τούρκοι λιμενικοί περισυνέλεξαν και μια σορό.




Εξαρθρώθηκε «οικογενειακή επιχείρηση» εμπορίου ηρωίνης.!

Σε ειδική κρύπτη στον εξωτερικό τοίχο του σπιτιού της, μία οικογένεια στην Άρτα είχε κρύψει 274 γραμμάρια ηρωίνης τα οποία εντοπίστηκαν από αστυνομικούς με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένου σκύλου, ύστερα από επίμονη έρευνα μέσα και έξω από την κατοικία. Συνελήφθησαν ένας 72χρονος συνταξιούχος, η σύζυγός του 61 έτους, ο 42χρονος γιος τους καθώς και ένας 35χρονος από τη Φιλιππιάδα, ο οποίος βρισκόταν στο σπίτι και μόλις είχε προμηθευτεί μικροποσότητα ηρωίνης.

Ειδικότερα, οι αστυνομικές αρχές αξιοποίησαν τις πληροφορίες που είχαν και το απόγευμα παρουσία του εισαγγελέα και του Αστυνομικού Διευθυντή Άρτας, πήγαν στο σπίτι της οικογένειας για έρευνα. Με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένου σκύλου, εντοπίστηκαν σε εξωτερικό τοίχο της κατοικίας κρυμμένες 6 συσκευασίας με ηρωίνη, συνολικού βάρους 274 γραμμαρίων. Από την έρευνα μέσα στο σπίτι, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 8.330 ευρώ σε χαρτονομίσματα, 2 ζυγαριές ακριβείας, 2 φορητοί ασύρματοι, μία σιδερογροθιά και 4 κινητά τηλέφωνα.

Η διακίνηση ηρωίνης, όπως φαίνεται από τις αστυνομικές έρευνες, ήταν «οικογενειακή επιχείρηση», καθώς και κατά το παρελθόν ο άνεργός γιος της οικογένειας είχε απασχολήσει τις διωκτικές αρχές, μάλιστα έχει εκτίσει ποινή φυλάκισης για εμπορία ναρκωτικών και αποφυλακίστηκε με περιοριστικούς όρους.

Σημειώνεται ότι πριν από ένα μήνα οι άνδρες της Δίωξης Ναρκωτικών Άρτας είχαν εντοπίσει και κατασχέσει 65 γραμμάρια ηρωίνης μέσα στο ίδιο σπίτι, όμως κανένα μέλος της οικογένειας δεν είχε προφυλακιστεί.




“Βόμβα” από το ΣτΕ: Αντισυνταγματικά τα προνόμια πολυτέκνων για εισαγωγή στα ΑΕΙ!

Αντισυνταγματικά έκρινε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας τα προνόμια που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά των πολύτεκνων οικογενειών για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στα ΑΕΙ.
Ειδικότερα, η Ολομέλεια του ΣτΕ με τρεις αποφάσεις της (986 – 988/2014) οι οποίες είχαν δύο διαφορετικές συνθέσεις έκρινε αντισυνταγματικούς τους νόμους 4071/2012 και 3966/2011 που προβλέπουν ότι τα παιδιά των πολύτεκνων οικογενειών εισάγονται στα ΑΕΙ κατά παρέκκλιση του γενικού συστήματος εισαγωγής και καταλαμβάνουν θέσεις οι οποίες προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για υποψηφίους που έχουν την ιδιότητα του μέλους πολύτεκνης οικογένειας.
Οι δικαστές, κατά πλειοψηφία, έκριναν ότι τα προνόμια αυτά υπέρ των παιδιών των πολύτεκνων οικογενειών, είναι ευθέως αντίθετα στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας.
Σύμφωνα με τις δυο αυτές συνταγματικές αρχές, επιβάλλεται η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με κριτήρια αμιγώς ακαδημαϊκά, δηλαδή βάσει ικανοτήτων και δεξιοτήτων των υποψηφίων.
Η ιδιότητα όμως του μέλους πολύτεκνης οικογένειας δεν συνδέεται με ικανότητες ή δεξιότητες του υποψηφίου, προσθέτουν οι δικαστές, ενώ τα επίμαχα προνόμια αυτά έχουν ως αποτέλεσμα να εισάγονται στα ΑΕΙ υποψήφιοι μέλη πολύτεκνων οικογενειών με βαθμολογία κατώτερη άλλων συνυποψηφίων τους.
Τέλος, αναφέρει η Ολομέλεια του ΣτΕ, ότι τα προνόμια αυτά των παιδιών των πολυτέκνων οικογενειών, δεν μπορεί να θεμελιωθούν στο άρθρο 25 του Συντάγματος που προβλέπει μέτρα προστασίας των πολυμελών οικογενειών και μέτρα δημογραφικής πολιτικής.




Eurovision 2014 | Αυτούς στέλνουμε… Δανία!

Έχουμε νικητή! Ποιος από τους τέσσερις υποψήφιους πήρε τελικά το… χρίσμα για να μας εκπροσωπήσει στον διαγωνισμό της Eurovision που θα διεξαχθεί στην Δανία; Όλοι τους τα πήγανε πολύ καλά όμως μόνο μια συμμετοχή κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση στην βαθμολογία τόσο του κοινού όσο και των κριτών.

Υπήρχαν κάποιοι που… ξεχώρισαν και αυτοί δεν ήταν άλλοι από τους Freaky Fortune και τον Risky Kidd, οι οποίοι ήταν ενθουσιασμένοι όταν ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα.  Δείτε το βίντεο με τους έξαλλους πανηγυρισμούς.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Zdj4O9lx25w[/youtube]




Απεργία φαρμακοποιών, ημέρα δεύτερη |Στο 100% η συμμετοχή στην Καβάλα

Παρόμοιο σκηνικό με της Δευτέρας επικράτησε σήμερα Τρίτη στα φαρμακεία, τα οποία θα παραμείνουν κλειστά για δεύτερη ημέρα.
Το διήμερο λουκέτο μπαίνει στο πλαίσιο της 48ωρης προειδοποιητικής απεργίας των φαρμακοποιών, οι οποίοι αντιδρούν στα σχέδια της τρόικας σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς των ιδιωτικών φαρμακείων και τα πληθυσμιακά κριτήρια για την ίδρυση αυτών, την απελευθέρωση των Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΥΣΥΦΑ) και την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας.
Να σημειωθεί ότι ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος (ΠΦΣ), ανέφερε ότι η συμμετοχή στην πρώτη ημέρα της απεργίας άγγιξε το 100%.
Τη συμμετοχή τους στη 48ωρη πανελλαδική απεργία ανακοίνωσαν από κοινού ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φαρμακαποθηκαρίων (ΠΣΦ) και η Ομοσπονδία Συνεταιρισμών Φαρμακοποιών Ελλάδος (ΟΣΦΕ).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R_zM-LDY-h4&list=TLCEszcEgmESAKqAb1VYEg8cZTr8lfJzfu[/youtube]




Το ΙΚΑ Καβάλας μήνυσε νεκρό για σύνταξη αναπηρίας που δεν έπερνε!

Μία απίστευτη ιστορία αντιμετωπίζει πολίτης της πόλης, της οποίας ούζηγος λάμβανε επίδομα αναπηρίας καθώς είχε οξύτατα προβλήματα υγείας και τύφλωση. Ο άνθρωπος αυτός μπορεί να έχει φύγει από την ζωή από το 2008 ωστόσο το ΙΚΑ Καβάλας του κατέθεσε μήνυση για παράνομη είσπραξη επιδόματος και σέρνει στα δικαστήρια την ηλικιωμένη σύζηγό του. Δείτε στο ρεπορτάζ το αλλαλούμ του Ελληνικού κράτους που ταλαιπωρεί τους πολίτες του ακόμη και μετά θάνατον!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TgpCmbNrEho&list=TLPgWJcJjSzxaP0LtLFDpQz2gEw4nt-tYA[/youtube]




Άμεση ανάγκη αιμοπεταλίων για παιδί στο “Ελπίδα”

Eνα παιδί, ένα κοριτσάκι μόλις 11 ετών δίνει μάχη για τη ζωή του στο νοσοκομείο “Ελπίδα” και χρειάζεται αιμοπετάλια.

Όποιος επιθυμεί να προσφέρει αιμοπετάλια, παρακαλείται να απευθυνθεί στο τμήμα αιμοδοσίας του νοσοκομείου “ΕΛΠΙΔΑ”, στα τηλέφωνα 210 74 52 035 και 210 74 52 036, ώρες 8.30-14.00 και 16.00-19.30.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Στο πλευρό της οικογένειας και ο Δήμος Ιλίου ο οποίος εξέδωσε ανακοίνωση προκειμένου να κινητοποιηθούν οι δημότες και όχι μόνο και να βρεθούν αιμοπετάλια για την μικρή αγωνίστρια η οποία νοσηλευεται στο νοσοκομείο εδώ και 20 ημέρες.




Γραφείο ΕΟΤ στην Καβάλα ζητούν τώρα οι φορείς

Την πίστη τους ότι η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και οι ιθύνοντες του ΕΟΤ θα πάρουν πίσω την απόφαση τους για την δημιουργία ενός μόλις περιφερειακού γραφείου τουρισμού για την Βόρεια Ελλάδα με έδρα την Αθήνα εξέφρασαν ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Γ. Γερομάρκος και ο πρώην βουλευτής Καβάλας Σάββας Εμινίδης. Τα δύο επιχειρήματα που θα πέσουν στο τραπέζι αφορούν πρώτον το γεγονός ότι είναι αδιανόητο μία περιφέρεια όπως της ΑΜΘ που έχει δύο νησιά να μην διαθέτει γραφείο τουρισμού και το δεύτερο ότι η Καβάλα με την Θάσο απορροφά το 85% του τουριστικού ρεύματος της περιφέρειας και θα ήταν ορθό να αποτελέσει την έδρα του γραφείου τουρισμού.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AYgej82jBdE[/youtube]




Την Κυριακή ο 2ος αγώνας δρόμου στο Περιαστικό Δάσος της Καβάλας – Trail Run

Τον 2ο αγώνα δρόμου, Trail Run, στο περιαστικό δάσος της Καβάλας ανακοίνωσαν σήμερα σε συνέντευξη τύπου ο Σύλλογος Χιονοδρομίας – Ορειβασίας Καβάλας και ο Δήμος Καβάλας. Ουσιαστικά πρόκειται για έναν αγώνα ορεινού δρόμου μήκους 13 χιλιομέτρων ο οποίος είχε σαν στόχο την ανάδειξη του περιαστικού δάσους Καβάλας. Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 16 Μαρτίου και θα έχει ως αφετηρία αλλά και τερματισμό τον Κόντη. Σύμφωνα με τους διοργανωτές σκοπός του αγώνα είναι να έρθουν οι αγωνιζόμενοι σε επαφή με τη φύση και ειδικά με το δάσος που αγκαλιάζει την πόλη, κόσμος όλων των ηλικιών και δυνατοτήτων, να αγωνιστούν και να χαρούν την συμμετοχή τους καθώς η διαδρομή θα είναι μικρή και μέτριας σχετικά δυσκολίας.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IK0KdQGjELE[/youtube]




Με παρέμβαση πρωθυπουργού αποτρέπεται το κλείσιμο των ΤΕΙ για τις 12-13 Μαρτίου

Η Σύνοδος των Προέδρων στη συνεδρίαση της, στις 7 Μαρτίου, αποφάσισε την αναστολή της εκπαιδευτικής διαδικασίας των Ιδρυμάτων για τη Τετάρτη και Πέμπτη 12 και 13 Μαρτίου, λόγω της ολιγωρίας του Υπουργείου Παιδείας και των συναρμόδιων Υπουργείων σχετικά με τη πρόσληψη του αναγκαίου έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού για το Ακαδημαϊκό έτος 2013-14.

Η Σύνοδος θα επανέλθει τη Παρασκευή 14 Μαρτίου με θέμα την παραίτηση των Προέδρων των Ιδρυμάτων, αν το θέμα δεν έχει μέχρι τότε επιλυθεί. Τα Ιδρύματα οδηγήθηκαν στη παραπάνω απόφαση διότι αδυνατούν να υλοποιήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό.

Μεγάλος αριθμός Μόνιμου Εκπαιδευτικού Προσωπικού έχει αποχωρήσει χωρίς νέες προσλήψεις τα τελευταία χρόνια, με συνέπεια τη δραματική μείωση του ήδη ελλειμματικού δυναμικού τους.
Ωστόσο σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΕΙ ΑΜΘ Νάσο Μητρόπουλο έστω και την τελευταία στιγμή ίσως αποφευχθεί το ενδεχόμενο κλεισίματος των ΤΕΙ αφού αργότερα ενημερώθηκαν οι πρόεδροι των ιδρυμάτων ότι μετά από παρέμβαση του πρωθυπουργού το θέμα φαίνεται να λύνεται. Συγκεκριμένα συζητείται η δυνατότητα να μπορούν τελικά τα ιδρύματα να πληρώνουν έστω και από ίδιους πόρους τους εκτάκτους που είναι απαραίτητο να προσληφθούν στα ΤΕΙ για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών, κάτι που αν συμβεί θα αποτρέψει τις κινητοποιήσεις των ιθυνόντων των ΤΕΙ της χώρας.
Ακολουθεί η ανακοίνωση της απόφασης:

Απόφαση Έκτακτης Συνόδου Προέδρων των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων:
Μαρούσι, Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Η Σύνοδος των Προέδρων στη σημερινή της συνεδρίαση (7/3/2014) αποφάσισε την αναστολή της εκπαιδευτικής διαδικασίας των Ιδρυμάτων για τη Τετάρτη και Πέμπτη 12 και 13 Μαρτίου, λόγω της ολιγωρίας του Υπουργείου Παιδείας και των συναρμόδιων Υπουργείων σχετικά με τη πρόσληψη του αναγκαίου έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού για το Ακαδημαϊκό έτος 2013-14.

Η Σύνοδος θα επανέλθει τη Παρασκευή 14 Μαρτίου με θέμα την παραίτηση των Προέδρων των Ιδρυμάτων, αν το θέμα δεν έχει μέχρι τότε επιλυθεί.

Τα Ιδρύματα οδηγήθηκαν στη παραπάνω απόφαση διότι αδυνατούν να υλοποιήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό. Μεγάλος αριθμός Μόνιμου Εκπαιδευτικού Προσωπικού έχει αποχωρήσει χωρίς νέες προσλήψεις τα τελευταία χρόνια, με συνέπεια τη δραματική μείωση του ήδη ελλειμματικού δυναμικού τους.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vJ1-G16urR0[/youtube]




Ο Δήμος Ξάνθης πλήρωσε για την παρέλαση μεταχειρισμένο άρμα από το Πατρινό Καρναβάλι

Σε μια εντυπωσιακή διαπίστωση οδήγησε η έρευνα του XanthiPress.gr μετά από υπόνοιες που υπήρξαν γύρω από το άρμα του Βασιλιά Καρνάβαλου που παρέλασε στη φετινή Μεγάλη Παρέλαση του Ξανθιώτικου Καρναβαλιού.
Το άρμα που πλήρωσε και προμηθεύτηκε ο Δήμος Ξάνθης από πατρινό τεχνίτη, δεν ήταν καινούριο αλλά μεταχειρισμένο. Το άρμα του Βασιλιά Καρνάβαλου με τους «καρεκλοκένταυρους» είχε κατασκευαστεί για την παρέλαση του Πατρινού Καρναβαλιού το 2012 και είχε παρελάσει με αυτόν ακριβώς τον τίτλο στην στην αχαϊκή πρωτεύουσα. Η μόνη διαφορά είναι ότι χρωματίστηκαν εκ νέου και απέκτησαν κορώνες!
Η μελέτη από τις εικόνες στο Πατρινό Καρναβάλι του 2012 ανέδειξε ότι οι δύο μορφές που παρουσιάστηκαν στην Ξάνθη είναι τμήμα από ένα μεγάλο άρμα που παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια στην Πάτρα και προφανώς η αναπαράσταση των «καρεκλοκένταυρων» ταιριάζει στο θέμα που παρουσίασε τότε η Πάτρα και όχι στον Βασιλιά Καρνάβαλο ή το «Μουντιάλ Καρναβαλιού» που ήταν το φετινό θέμα στην Ξάνθη.

Ο τεχνίτης πληρώνεται κανονικά και πήρε και τα υλικά !
Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τις πληρωμές που έχουν αναρτηθεί στη Διαύγεια ο τεχνίτης από την Πάτρα εισπράττει τα ίδια ποσά με τον τεχνίτη από την Ξάνθη για την κατασκευή δύο αρμάτων (και ενός από κοινού), με τη διαφορά ότι αυτός από την Πάτρα δεν κατασκεύασε δύο άρματα αλλά μετέφερε στην Ξάνθη ένα μεταχειρισμένο που απλώς βάφτηκε.
Εντυπωσιακή είναι η λεπτομέρεια ότι ο Δήμος Ξάνθης φαίνεται να έχει προμηθευτεί 30 κυβικά φελιζόλ, κόστους αρκετών χιλιάδων ευρώ, τα οποία έστειλε στην Πάτρα για την κατασκευή του άρματος. Και όσο για τις υπόνοιες αυτές δημιουργήθηκαν από το γεγονός ότι οι μεταλλικές βάσεις ήταν παλιές και κομμένες και είχαν προσαρμοστεί σε πρόσθετα μεταλλικά τμήματα !
Κακός συμβολισμός
Προφανώς το Κέντρο Πολιτισμού δεν γνώριζε και δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει ότι αγόρασε άρμα που είχε κατασκευαστεί για το Πατρινό Καρναβάλι στο παρελθόν. Αν για κάτι μπορεί να κατηγορηθεί είναι ότι δεν ανέθεσε την κατασκευή όλων των αρμάτων στον Ξανθιώτη Καλλιτέχνη. Άλλωστε ο συμβολισμός που προκύπτει με ένα παλιό άρμα της Πάτρας στην παρέλαση της Ξάνθης, δεν είναι ό,τι καλύτερο.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q3A2soPUxX4&list=TLF3un7gKMv2vZn7UqSVu_Cb-iy_SsVz4i[/youtube]




Η κάμερα του ENA CHANNEL στην Ξάνθη

Στην λαική αγορά της Ξάνθης βρέθηκε το Σάββατο η κάμερα του ΕΝΑ CHANNEL, συνομιλώντας με καταναλωτές, πολίτες και παραγωγούς για τις σκέψεις τους για το σήμερα του τόπου τους και την καθημερινότητα τους. Πολίτες και καταναλωτές στην πλειονότητα τους έδειξαν αισιόδοξοι και ευχαριστημένοι από τιμές και τα προιόντα που μπορούν να βρουν ωστόσο οι παραγωγοί παραπονιούνται για την κίνηση και την χαμηλή κατανάλωση, λόγω της ανέχειας όπως σημειώνουν των καταναλωτών.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HceTKUtHLUA&list=TLu8v2zg8MLlrfbm3YXLWuPx0au-CkB6lf[/youtube]




Δείτε την Κυριακή 9/3 στην “ΠΥΞΙΔΑ”

Δείτε την Κυριακη 9/3 στις 22:00 την “ΠΥΞΙΔΑ” που ταξιδεύει στην πόλη της Ξάνθης. Στην πόλη που ενώνει την ανατολή με
την δύση. Στην πόλη της κουλτούρας στην πόλη που κατάφερε να γεφυρώσει όσες διαφορές και αν υπήρχαν στο παρελθόν.

Την Κυριακή στις 22:00 μόνο στο Ena Channel και την ΠΥΞΙΔΑ με τον Σάκη Κολυβά.




Πλήθος κόσμου στην επιμνημόσυνη δέηση των νεκρών της πόλης στον Ι. Ν. Αγ. Θεοδώρων

Όπως κάθε χρόνο, ημέρα Σάββατο, έτσι και φέτος στις 10.30 το πρωί στον Ιερό Ναό των Αγίων Θεοδώρων, στα δημοτικά κοιμητήρια, τελέσθηκε το καθιερωμένο μνημόσυνο, για την ανάπαυση των ψυχών των νεκρών της πόλης προεξάρχοντος του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου ΦΝΘ Προκοπίου. Παράλληλα το παρών και έδωδαν πολιτικοί φορείς της πόλης.

H λιακάδα επικρατούσε το πρωί του Σαββάτου, βοήθησε κι έτσι δόθηκε η ευκαιρία να παραστούν αρκετοί Καβαλιώτες.
Η μπάντα του Δήμου παρούσα όπως πάντα στην εκδήλωση, παιάνισε εμβατήρια κατά την έξοδο από την εκκλησία, όπως και κατά την επιστροφή.

Μετά το τέλος του μνημοσύνου, παρατέθηκε δεξίωση προς όλους τους παρευρισκόμενους, στην αίθουσα του νεκροταφείου.




Υδρογονάνθρακες: Η κοινοπραξία Energean Oil and Gas επελέγη για το Κατάκολο

Η κοινοπραξία Energean Oil & Gas/ Trajan Oil & Gas Limited/ Schlumberger προτείνεται από την αρμόδια επιτροπή του ΥΠΕΚΑ ως ανάδοχος για την έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στο δυτικό Κατάκολο.
Αφού ολοκλήρωσε την αξιολόγηση των προσφορών, η επιτροπή υπέβαλε τη σχετική εισήγηση έκανε στον υπουργό Γιάννη Μανιάτη. Σημειώνεται ότι ύστερα από αίτημα του ΥΠΕΚΑ είχε υποβληθεί κοινή προσφορά από τους δύο συμμετέχοντες στον διαγωνισμό, δηλαδή την Κοινοπραξία που προτείνεται ως ανάδοχος και την GREKOIL ENERGY VENTURES LIMITED, όμως η προσπάθεια δεν καρποφόρησε.
Σε εκκρεμότητα βρίσκεται η υπογραφή των συμβάσεων και για τις δύο άλλες περιοχές που είχαν προκηρυχθεί, μαζί με το Κατάκολο, δηλαδή τα Ιωάννινα (ανάδοχος η Κοινοπραξία ENERGEAN OIL AND GAS/ PETRA) και τον Πατραϊκό Κόλπο (ΕΛΠΕ/ EDISON/ PETROCELTIC).
Στη σχετική ανακοίνωση του ΥΠΕΚΑ, αναφέρεται ότι η επιτροπή αξιολόηγησης προέβη σε διαπραγμάτευση με τους υποψήφιους παραχωρησιούχους, με βασική επιδίωξη τη βελτίωση του αρχικά προτεινόμενου προγράμματος εργασιών και στόχο την ολοκληρωμένη έρευνα της περιοχής, την πρόσκτηση νέων αναβαθμισμένων δεδομένων, τον εντοπισμό και την εκμετάλλευση όλων των δυνατών στόχων ενδιαφέροντος, καθώς και τη βελτίωση όλων των οικονομικών μεγεθών (μίσθωμα ελληνικού δημοσίου, ανταλλάγματα υπογραφής σύμβασης και παραγωγής, ετήσιο καταβαλλόμενο ποσό για εκπαίδευση προσωπικού), πέραν της φορολογίας, που συντελούν στην αύξηση του δημόσιου οφέλους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΥΠΕΚΑ, τα εκτιμώμενα απολήψιμα αποθέματα στον Πατραϊκό Κόλπο είναι 200 εκατ. βαρέλια, στα Ιωάννινα 50- 80 εκατ. βαρέλια και στο Κατάκολο 3 εκατ. βαρέλια.




Ο Ι. Παναγιωτόπουλος στο Κέντρο Προστασίας Παιδιού Καβάλας

Τη Δράμα και την Καβάλα επισκέφθηκε ο Γενικός Γραμματέας Μέσων Ενημέρωσης Ιωάννης Παναγιωτόπουλος την Παρασκευή 7 Μαρτίου.

Η επίσκεψη στην Καβάλα και στην Δράμα εντάσσεται στα πλαίσια δράσεων επικοινωνίας και προβολής του διεθνούς συνεδρίου «ΑμεΑ και ΜΜΕ» που διοργανώνεται από τη Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης, στην Αθήνα στις 13 και 14 Μαρτίου.




Ι. Παναγιωτόπουλος “Η κρατική διαφήμιση έχει περιοριστεί λόγω της κρίσης”

Στα πλαίσια της επίσκεψης του στο κέντρο προστασίας Παιδιού Καβάλας ο Γενικός Γραμματέας Μέσων Ενημέρωσης Ιωάννης Παναγιωτόπουλος έκανε λόγο για τον ρόλο των ΜΜΕ στην κοινωνία,
αλλά και για την στήριξη των περιφερειακών Μέσων σε οτι έχει να κάνει με τα κονδύλια σε σχέση με τα “μεγάλα” αστικά μέσα.




Αθωώθηκαν δύο εταιρείες για τρόφιμα με DNA αλόγου

Αθώοι κρίθηκαν από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ροδόπης οι εκπρόσωποι των εταιρειών «Χούτος Catering A.E.» και της «Τ&Τ Foods AE» Μονάδα Επεξεργασίας Τροφίμων, για το αδίκημα της διακίνησης μη ασφαλών προϊόντων.
Στο πλαίσιο του θορύβου που είχε προκληθεί πέρσι στη Ευρώπη, για την υπόθεση ανάμειξης βοείου κρέατος με κρέας αλόγου, οι εταιρείες αντιμετώπιζαν κατηγορίες από τον ΕΦΕΤ οι οποίες τελικά κατά την ακροαματική διαδικασία αποδείχθηκαν αβάσιμες, καθώς διευκρινίστηκε ότι δεν έφεραν καμία ευθύνη. Σημειώνεται πως τα σχετικά δείγματα είχαν πάρει πέρσι υπάλληλοι του ΕΦΕΤ, μετά από έρευνα στη φοιτητική λέσχη Κομοτηνής και στο περίπτερο της Νυμφαίας. Από το μετέπειτα έλεγχο των δειγμάτων προέκυψε ότι οι τροφές εμπεριείχαν DNA αλόγου.
Εν τούτοις από την ακροαματική διαδικασία αποδείχθηκε ότι οι δυο πιστοποιημένες εταιρείες με συστήματα ασφαλείας τροφίμων δεν προβλέπετο να κάνουν έλεγχο ανίχνευσης DNA, ενώ τονίσθηκε πως στη χώρα μας δεν υπάρχει κρατικό πιστοποιημένο εργαστήριο, προκειμένου να γίνονται έλεγχοι DNA σε τρόφιμα ζωικής προέλευσης.
Οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών ανάφεραν ότι έπεσαν θύματα εξαπάτησης επιτηδείων από το εξωτερικό που εκμεταλλεύτηκαν τις αδυναμίες του συστήματος ελέγχων σε βάρος των νόμιμων επιχειρήσεων, όσο και των καταναλωτών.
Παρά τη δικαίωσή τους από το δικαστήριο, οι εκπρόσωποι των εταιρειών εξέφρασαν την πικρία τους για τον διασυρμό που υπέστησαν αλλά και τον οικονομικό αντίκτυπο που είχε στις εταιρείες τους η όλη υπόθεση.



Το αδιέξοδο ασφαλισμένων του ΟΑΕΕ κινητοποίησε το Συνήγορο του Πολίτη ΕΛΛΑΔΑ

Υπέβαλε προτάσεις στους αρμόδιους φορείς για την άρση του αδιεξόδου…

Προτάσεις που έχει υποβάλει προς τους αρμόδιους φορείς για την άρση του αδιεξόδου στο οποίο έχουν περιέλθει οι ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ, δημοσιοποίησε ο Συνήγορος του Πολίτη.

Οι προτάσεις έρχονται έπειτα από πλήθος αναφορών που έχει λάβει ο Συνήγορος από τους ασφαλισμένους, οι οποίοι αδυνατούν να εκπληρώσουν τις οφειλές τους προς τον Οργανισμό, ως συνέπεια της οικονομικής κατάρρευσης που έχει πλήξει βιοτέχνες, εμπόρους και ελεύθερους επαγγελματίες.

Ειδικότερα, η ανεξάρτητη Αρχή προτείνει να εξεταστεί:

– Η ενιαία ρύθμιση σε δόσεις του συνόλου των οφειλών (οφειλές προς ΔΟΥ, οφειλές προς ασφαλιστικούς φορείς, κ.ά.).

– Η αύξηση των δόσεων μέχρι τουλάχιστον 100, ανάλογα με το ύψος της οφειλής και της οικονομικής δυνατότητας του ασφαλισμένου.

– Η κατάργηση της υψηλής προκαταβολής ως προϋπόθεσης για υπαγωγή σε ρυθμίσεις του ΟΑΕΕ.

– Η ρεαλιστική προσαρμογή των ασφαλιστικών εισφορών στα τρέχοντα οικονομικά δεδομένα της χώρας και των κλάδων ασφαλισμένων.

– Η αναζήτηση τρόπου παροχής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης σε όλους τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ, που επί σειρά ετών εξυπηρετούσαν τις ασφαλιστικές υποχρεώσεις τους.

– Σειρά μέτρων που θα αποσυμφορήσουν τις υπηρεσίες του ΟΑΕΕ, προκειμένου να υποστηριχθεί η παραμονή των ασφαλισμένων στο ασφαλιστικό σύστημα και η βιωσιμότητα του ασφαλιστικού ταμείου.

Επίσης, ο Συνήγορος επισημαίνει την ανάγκη συνεργασίας όλων των συναρμοδίων φορέων, Γενικών Γραμματειών και υπουργείων Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Οικονομικών και Υγείας, προκειμένου να εξευρεθεί η καλύτερη δυνατή, αλλά ταυτόχρονα και εφικτή λύση.




“Η κοινωνία έχει ανάγκη την ενίσχυση του ρόλου της γυναίκας στα κοινά”

Η μέρα της γυναίκας φέρνει κάθε χρόνο στην επικαιρότητα τις προσπάθειες και τους αγώνες για να εξασφαλιστεί η ισότητα των γυναικών στα δικαιώματα τους στη δουλειά, την οικογένεια, την κοινωνική και την πολιτική ζωή.

Σήμερα ό,τι κατέκτησε η γυναίκα, αλλά και ολόκληρη η κοινωνία, βρίσκεται υπό αμφισβήτηση. Δυστυχώς οι γυναίκες είναι πρώτες στην ανεργία, ενώ το διαλυμένο κοινωνικό κράτος τις αναγκάζει να προσφέρουν πολύ περισσότερο χρόνο φροντίδας και εργασίας μέσα στην οικογένεια τους, μέσα στο σπίτι τους. Οι διακρίσεις και οι ανισότητες σε βάρος τους αυξάνονται καθημερινά. Προβάλει ως προτεραιότητα και ως υποχρέωση της Πολιτείας η αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού και των άμεσων προβλημάτων διαβίωσης των γυναικών.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση καλείται και πρέπει να παίξει ένα καθοριστικό ρόλο για τη δημιουργία μιας κοινωνίας με αλληλεγγύη, δικαιοσύνη και ισότητα, καθώς μάλιστα οι Δήμοι μπορούν να βρίσκονται πιο κοντά στους πολίτες, γυναίκες και άντρες, από οποιονδήποτε άλλο θεσμό.

Έχει μεγάλη σημασία να λειτουργήσουν εκείνες οι δομές, οι οποίες υποστηρίζουν τις γυναίκες στο ρόλο τους, όπως οι βρεφονηπιακοί σταθμοί, τα ολοήμερα σχολεία, τα προγράμματα «Βοήθεια στο σπίτι». Παράλληλα είναι ανάγκη περισσότερες γυναίκες να συμμετάσχουν στα κοινά και άμεσα να συμμετάσχουν στις εκλογές, να εκλεγούν σε δημοτικά όργανα.

Η ενίσχυση του ρόλου των γυναικών στα κέντρα λήψης αποφάσεων όχι μόνο θα βοηθήσει να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα τους, αλλά θα αναδείξει τις ιδιαίτερες ικανότητες και τα έμφυτα χαρίσματα τους, τον ανθρωπισμό, την ευαισθησία, το ρεαλισμό, την αποτελεσματικότητα τους, θα συμβάλει οι αποφάσεις που λαμβάνονται να είναι περισσότερο αντιπροσωπευτικές και δημοκρατικές.




Ερώτηση Καλαντζή για τον συμψηφισμό χρεών | Δέμπας: Νόμος για να μην πληρώσει το κράτος

Για την επόμενη εβδομάδα μετατίθεται η συνάντηση των Επιμελητηρίων της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης η οποία συμφωνήθηκε να γίνει εδώ και δέκα μέρες. Σχετικά με το νέο νόμο για τον συμψηφισμό των χρεών του δημοσίου στις επιχειρήσεις, είναι γνωστό ότι τα επιμελητήρια θέλουν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία του καινούριου νόμου, να προσθέσουν σε αυτόν τη δυνατότητα οι επιχειρήσεις να συμψηφίζουν χρέη του δημοσίου προς αυτές, με χρέη των επιχειρήσεων προς το δημόσιο, και όσον αφορά την επιδότηση εργασίας. Αυτό άλλωστε υποστηρίζει με την ερώτησή του στον αρμόδιο υπουργό ο Γιώργος Καλαντζής. Απο την πλευρά του το Επιμελητήριο φοβάται πως ο νόμος αυτός θα είναι και πάλι προς το συμφέρον του κράτους που ψάχνει συμψηφισμούς για να μην…πληρώσει.

Επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών, κατέθεσε ο Αντιπρόεδρος της Βουλής, Βουλευτής Καβάλας, Γιώργος Καλαντζής, ζητώντας να προωθηθεί άμεσα ο συμψηφισμός των οφειλών των επιχειρήσεων προς το Δημόσιο με τις οφειλές του Δημοσίου προς τους ιδιώτες, συμπεριλαμβανομένων και των οφειλών από την επιδότηση του κόστους εργασίας.
Στην ερώτηση του κ. Καλαντζή αναφέρεται:
Κύριε υπουργέ,
Είναι στις προθέσεις σας να καθοριστεί άμεσα με νόμο η δυνατότητα συμψηφισμού των οφειλών των επιχειρήσεων προς τους ασφαλιστικούς οργανισμούς και το Δημόσιο, μαζί με τις υπόλοιπες οφειλές του Δημοσίου προς τους ιδιώτες και η μη καταβεβλημένη μέχρι σήμερα επιδότηση 4% ή 12% στο εργοδοτικό κόστος των επιχειρήσεων (που αφορά ιδιαίτερα τους νομούς της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης), ώστε να μπορέσουν επιτέλους να ανακουφιστούν οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι;

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8YXAedwzf6k&list=TLGp3lUoVKgiw0r55eBAIu2pW2-e_IfOAp[/youtube]




TEE για τον TAP: “Καθυστερούν για να εκβιάσουν…”

Αμετακίνητοι στις θέσεις τους για την όδευση του αγωγού ΤΑΠ δήλωσαν σήμερα οι εκπρόσωποι των αγροτών του ΓΕΩΤΕΕ αλλά και της νέας διοίκησης του ΤΕΕ ΑΜ σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν. Υπογράμμισαν ωστόσο τους φόβους τους ότι η εταιρία καθυστερεί επίτηδες ώστε να εκβιάσει την κυβέρνηση με τα χρονοδιαγράμματα του έργου και να φέρει προ τετελεσμένων τα δύο επιμελητήρια και τους αγρότες της περιοχής των Τεναγών.
Στην τοποθέτηση του ο νέος πρόεδρος του ΤΕΕ Δημ. Κυριαζίδης επιβεβαίωσε την στάση του ΤΕΕ για την όδευση και εκτίμησε πως η εταιρία παίζει παιχνίδια με το χρόνο, ενώ συμπλήρωσε πως δέχθηκε email με το οποίο ειδοποιούσαν το ΤΕΕ ότι θα απαντήσουν για την προτεινόμενη εναλλακτική μέχρι τις 20 μαρτίου ζητώντας όμως παράλληλα επιπρόσθετα στοιχεία για μία εναλλακτική την οποία δεν εξέτασαν εδώ και 6 μήνες!
Ο πρόεδρος του ΓΕΩΤΕΕ Ζαφ. Μυστακίδης αρχικά χαρακτήρισε κεφάλαιο για τη Καβάλα τη δράση του Λαζ. Βασιλειάδη ενώ για την εταιρία εξήγησε πως θα της αποσταλούν αναλυτικοί χάρτες για τα Τενάγη τόσο σχετικά με το φαινόμενο της συνίζησης όσο και των πλημμυρικών φαινομένων που έκαναν ξανά την εμφάνιση τους στα Τενάγη. Υπογράμμισε δε ότι ο χρόνος κυλά υπέρ της εταιρίας και πως τελικά θα εκβιάσει την κυβέρνηση ώστε να γίνει… το δικό της. ΅
Τέλος εκπροσωπόντας τους αγρότες ο Αλέξης Παπαδόπουλος συμφώνησε με τους προλαλήσαντες ότι εσκεμμένα καθυστερεί η εταιρία να απαντήσει για την όδευση ενώ συμπλήρωσε πως αθέτησε την υπόσχεση της ότι θα άνοιγε γραφεία ενημέρωσης μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yGyVEwNfCr4&feature=youtu.be[/youtube]