Μάκης Παπαδόπουλος: «Αισθανόμαστε μεγάλη ευθύνη για τα παιδιά»

Συνεχίστηκαν χθες το απόγευμα στο ξενοδοχείο Γαλαξίας οι εκδηλώσεις ανοικτού διαλόγου που οργανώνει ο Τόπος της Ζωής μας με την κοινωνία και τους φορείς του Δήμου Καβάλας για τα προβλήματα της πόλης μας. Στη χθεσινή συνάντηση οι επικεφαλής του ψηφοδελτίου Ο Τόπος της Ζωής μας παρουσίασαν τις προτεραιότητες για τους γονείς, τα παιδιά και την εκπαίδευση σε έναν γόνιμο διάλογο με ανήσυχους δημότες για το αύριο του Δήμου μετά τις δημοτικές εκλογές.
Αντίστοιχα στο Δ.Τ. για την εκδήλωση αναφέρεται:

Μάκης Παπαδόπουλος:

«Αισθανόμαστε μεγάλη ευθύνη για τα παιδιά»

Η Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση «Ο Τόπος Της Ζωής Μας», το Σάββατο 29 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο «Γαλαξίας», οργάνωσε με επιτυχία εκδήλωση Ανοικτού Κοινωνικού Διαλόγου για τους Γονείς, τα Παιδιά και την Εκπαίδευση. Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι φορέων του χώρου της εκπαίδευσης, των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων και των ΑΜΕΑ και στη συζήτηση που ακολούθησε αναφέρθηκαν σε προβλήματα που τους απασχολούν και κατέθεσαν τις προτάσεις τους.

Ο Ανεξάρτητος Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας κ. Μάκης Παπαδόπουλος στην τοποθέτηση του είπε τα παρακάτω: «Αγαπητές φίλες και φίλοι, οι γοργές αλλαγές που έχει φέρει στη ζωή της κοινωνίας μας η σύγχρονη εποχή, η ένταξη της γυναίκας στην παραγωγή, οι νέες δυσκολίες που δημιουργεί για κάθε οικογένεια η σημερινή κρίση, έχουν μεγαλώσει πολύ τον ρόλο των γονέων και της εκπαίδευσης, τόσο για την ανάπτυξη, την μόρφωση και την διαπαιδαγώγηση των παιδιών, όσο και για την υποστήριξή τους μέχρι αυτά να βρουν δουλειά, να κάνουν τη δική τους οικογένεια. Η κατάσταση στην εκπαίδευση έχει αλλάξει ραγδαία το τελευταίο διάστημα. Το κεντρικό κράτος συνεχώς εγκαταλείπει τις υποχρεώσεις που του αναλογούν και επιδιώκει να φορτώσει τα προβλήματα στους εκπαιδευτικούς, στην αυτοδιοίκηση, στους γονείς και στην κοινωνία. Νέα προβλήματα που εμφανίζονται όπως μαθητές που υποσιτίζονται, όπως η ενδοσχολική βία, απαιτούν συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες όλων όσων μπορούν να βοηθήσουν για την αντιμετώπισή τους. Η αυτοδιοίκηση πρέπει να σταθεί δίπλα στους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, στα παιδιά, στους μαθητές, στους φοιτητές και σε όλους τους νέους. Να ασκήσει τις ανάλογες αρμοδιότητές της και να αναλάβει νέες ευθύνες με αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα.

· Εμείς αισθανόμαστε μεγάλη ευθύνη για τα σχολεία.

– Θέλουμε να είναι λειτουργικά, όμορφα και καθαρά. Να αντιμετωπίζουμε αμέσως τα καθημερινά προβλήματα συντήρησής τους και ταυτόχρονα να υπάρχει μακροχρόνιο πρόγραμμα κάλυψης των αναγκών τους.

– Θέλουμε οι σχολικές αυλές να είναι ασφαλείς, να μπορούν να παίζουν παιδαγωγικό, επιμορφωτικό και ψυχαγωγικό-εκπολιτιστικό ρόλο.

· Θέλουμε οι παιδικές βιβλιοθήκες να ενισχυθούν και να δημιουργηθούν αίθουσες πληροφορικής για να μπορούν οι μαθητές που δεν έχουν υπολογιστή ή Internet στο σπίτι τους, να μελετούν εκτός σχολικού ωραρίου.

· Θέλουμε να στηρίξουμε νέα επιμορφωτικά προγράμματα με ειδικευμένο προσωπικό στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, να ξαναφτιάξουμε προγράμματα επίσκεψης μαθητών στα μουσεία της πόλης, να δημιουργήσουμε φυτώρια με παιδαγωγικό σκοπό στην Καρβάλη και στους Φιλίππους έτσι ώστε να μαθαίνουν οι μαθητές να καλλιεργούν λουλούδια και φυτά και να απασχολούνται άτομα με ειδικές ανάγκες.

Επίσης οι γειτονιές και οι παιδικές χαρές θα βρεθούν στο κέντρο της προσοχής μας ενώ θα οργανώσουμε ξεχωριστές πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις για παιδιά, θα υποστηρίξουμε την Αλφαβητοπαρέλαση. Θα επανιδρύσουμε και θα αναπτύξουμε το θεσμό της Σχολής Γονέων με σκοπό να παίξει καθοριστικό ρόλο σε όλη μας την προσπάθεια για την υποστήριξη της οικογένειας, των παιδιών και των νέων. Θέλουμε να λειτουργήσει με ένα πλήρες επιμορφωτικό πρόγραμμα, με εισηγητές, κοινωνιολόγους, ψυχολόγους, γιατρούς, διαιτολόγους, δικηγόρους, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς και άλλους επιστήμονες.

Κάθε μας προσπάθεια θα την σχεδιάζουμε, θα την οργανώνουμε και θα την υλοποιούμε με την πολύτιμη βοήθεια των εκπαιδευτικών συλλόγων και τον εθελοντών του Δήμου μας».

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_DGoe4jZYBM&feature=youtu.be[/youtube]




Συνεχίζουν τα προβλήματα στο ΤΕΙ ΑΜΘ | Σε Δράμα και Ορεστιάδα οι έκτακτοι

Συνεχίζουν να ταλαιπωρούν το ΤΕΙ ΑΜΘ τα προβλήματα που αντιμετωπίζει από την αρχή της χρονιάς το ίδρυμα καθώς το κράτος αν και φτάνουμε κοντά στην ολοκλήρωση του ακαδημαικού έτους συνεχίζει να κωφεύει και να αδιαφορεί.
Αρχικά ο πρόεδρος του τμήματος Μηχανικών Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου κ. Χριστοφορίδης αναφέρθηκε στην ανακοίνωση της λίστας των εισακτέων στα τριτοβάθμια ιδρύματα σύμφωνα με την οποία δεν συντελούνται σημαντικές αλλαγές στον αριθμό εισακτέων στο ΤΕΙ. Ωστόσο αργότερα ερωτώμενος για το πρόβλημα με τους έκτακτους καθηγητές που αντιμετωπίζει το ίδρυμα εξήγησε πως στην πράξη δεν έχει γίνει τίποτα και πως όσοι ωρομίσθιοι προσελήφθησαν απορροφήθηκαν στα παραρτήματα του ΤΕΙ σε Δράμα και Ορεστιάδα αντίστοιχα όπου δεν υπήρχε καν μόνιμος καθηγητής ώστε να λειτουργήσουν τα τμήματα.
Τέλος αναφερόμενος στο φαινόμενο της υπερπληρότητας στις αίθουσες διδασκαλίας και την αναγκαστική απομάκρυνση φοιτητών που δε χωρούν παραδέχθηκε πως ισχύει και πως οφείλεται κυρίως στην σύμπτιξη μαθημάτων και εργαστηρίων.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Zdk5kJyKjk8&list=TLX_ph1nwZGnOl50V_Khllp7AHJfClEu_4[/youtube]




Βράβευση μαθητών που διακρίθηκαν στους Πανελλήνιους διαγωνισμούς της Ε.Μ.Ε ΘΑΛΗΣ και ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ

Στην Αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Καβάλας πραγματοποιήθηκε από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και το Παράρτημα Καβάλας η τελετή βράβευσης των μαθητών της Π.Ε. Καβάλας που διακρίθηκαν στους Πανελλήνιους διαγωνισμούς της Ε.Μ.Ε ΘΑΛΗΣ και ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ. Συνολικά 33 παιδιά διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς, τα 30 στον διαγωνισμό του Θαλή και μόλις 3 στον διαγωνισμό του Ευκλείδη που είναι μεγάλης δυσκολίας. Παράλληλα έγινε παρουσίαση του κ. Θεοδώρου Βεργίδη με θέμα «Μαθηματικά και Θεολογία. Ο αριθμός 153».

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3xfKCOIIEg4&list=TLGtrYMww7nuw_efQv_-e3uj6AZ8rTB3xv[/youtube]




Ημέρα αγάπης, συμπαράστασης και συνεισφοράς από την Cyta | Energean Oil & Gas και το ENA CHANNEL

Το ENA CHANNEL με την υποστήριξη της εταιρείας τηλεπικοινωνιών Cyta, την εταιρία εξόρυξης πετρελαίων Energean Oil & Gas και την συμμετοχή 14 πολιτιστικών συλλόγων, στηρίζουν το ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ μέσης εκπαίδευσης Nομού Καβάλας.

Στήριξε κι εσύ την προσπάθεια.

Έλα στην μεγάλη γιορτή συμπαράστασης και αγάπης στην Κεντρική πλατεία Καβάλας, το Σάββατο 5 Απριλίου από τις 10 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι για να προσφέρεις και να συμμετέχεις. Έλα να γιορτάσουμε την μέρα με παραδοσιακούς χορούς, μουσική και τραγούδια.

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά από το ENA CHANNEL.
Χορηγοί | Cyta | Energean Oil & Gas

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ef_FM6GODV4&feature=player_detailpage[/youtube]

300x300_cyta energianena-channel-logo

 

 

imera-agapis-poster




ΠΡΟΣΟΧΗ | Σε ισχύ η θερινή ώρα

Μία ώρα μπροστά γύρισαν τα ρολόγια

Σε ισχύ είναι από τις τρεις τα ξημερώματα η θερινή ώρα για το 2014. Στις 3 οι δείκτες των ρολογιών γύρισαν μία ώρα μπροστά και έδειξαν 4.

Η θερινή ώρα θα ισχύει μέχρι τις 26 Οκτωβρίου 2014.




Αλλάζει η ώρα την Κυριακή τα ξημερώματα

Στις 3 τα ξημερώματα οι δείκτες πρέπει να γυρίσουν μία ώρα μπροστά και να δείχνουν 4

Σε εφαρμογή τίθεται από την Κυριακή τα ξημερώματα η θερινή ώρα. Έτσι, στις 3 το πρωί οι δείκτες των ρολογιών θα πρέπει να γυρίσουν μια ώρα μπροστά και να δείχνουν 4.Το μέτρο της θερινής ώρας θα ισχύσει έως τις 26 Οκτωβρίου 2014.




Κλειστή η Εγνατία Οδός από τον κόμβο Χρυσούπολης μέχρι τα Άσπρα χώματα…

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης

Για την ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων, καθώς και την αποφυγή της ταλαιπωρίας του κοινού, κατά τη διάρκεια των απαιτούμενων εργασιών συντήρησης της Εγνατίας Οδού και συγκεκριμένα κατά το χρονικό διάστημα από Δευτέρα 31-3-2014 έως Παρασκευή 4-4-2014, διακόπτεται η κυκλοφορία, από τον ανισόπεδο κόμβο Χρυσούπολης έως τον ανισόπεδο κόμβο Άσπρων Χωμάτων (στο ρεύμα προς Ηγουμενίτσα).

Η κυκλοφορία των οχημάτων θα πραγματοποιείται μέσω της Εθνικής Οδού. 




«Χαμόγελο του Παιδιού» | Πρόγραμμα δωρεάν προληπτικών εξετάσεων σε παιδιά των Δήμων Καβάλας και Παγγαίου

Το πρόγραμμα δωρεάν προληπτικών εξετάσεων σε παιδιά των δήμων Καβάλας και Παγγαίου, παρουσίασαν, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, οι δήμαρχοι Κωστής Σιμιτσής και Βασίλης Ξουλόγης, ο πρόεδρος της οργάνωσης «Χαμόγελο του Παιδιού» Κώστας Γιαννόπουλος, καθώς και ο πρόεδρος της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» Στέλιος Σχοινάκης.

Όπως υπογράμμισε ο δήμαρχος Καβάλας, πρόκειται για ένα σπουδαίο πρόγραμμα, το οποίο θα δώσει την ευκαιρία στους γονείς των μαθητών των δύο δήμων να ελεγχθεί η υγεία των παιδιών τους, αφού ουσιαστικά αφορά την προστασία τους και τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων, που ίσως δεν θα μπορούσαν εύκολα να γίνουν αντιληπτά. Από την πλευρά του ο δήμαρχος Παγγαίου τόνισε ότι από τα πολλά έργα που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα INTEREG, όπου εντάσσεται και αυτό της προληπτικής ιατρικής εξέτασης των μαθητών, είναι το πιο σημαντικό, αφού αφορά τα ίδια μας τα παιδιά. Παράλληλα ανέφερε χαρακτηριστικά ότι δεν πρόκειται για κάτι προεκλογικό, καθώς η όλη προσπάθεια για να υλοποιηθεί το έργο άρχισε από το 2012 και επισήμανε ότι είναι ευτυχία το γεγονός ότι έστω και τώρα άρχισε να γίνεται πράξη.

Ο πρόεδρος της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» σημείωσε στις δηλώσεις του ότι το πρόγραμμα αυτό αφορά τουλάχιστον 1.800 μαθητές, με προτεραιότητα σε αυτούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όπως είπε η υλοποίησή του άρχισε ήδη από τις 26 Μαρτίου στον δήμο Παγγαίου, ενώ στις 11 Απριλίου θα ολοκληρωθεί εκεί, για να συνεχιστεί από τις 28 Απριλίου και μετά στον δήμο Καβάλας. Τέλος ο κ. Γιαννόπουλος αναφέρθηκε στο πρόγραμμα του έργου με το οποίο θα εξεταστούν συνολικά περισσότερα από 1.800 παιδιά κυρίως της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.




Φωνές στο Δημοτικό Συμβούλιο για το οξύτατο πρόβλημα με τα “αδέσποτα”

Σοβαρό πρόβλημα αδέσποτων σκύλων σημειώνεται στο δημοτικό διαμέρισμα Κρηνίδων, το οποίο ανέφερε προς τη διοίκηση του δήμου ο Ηλίας Καλανταρίδης, συμπληρώνοντας ότι δυστυχώς άρχισαν να παρατηρούνται και περιστατικά θανάτου από φόλα.

Το περιστατικό συνέβη έξω από το σχολείο και ο δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης ζήτησε από τη διοίκηση μέριμνα ώστε να μην επιτραπεί σε κάποιους ασυνείδητους να θανατώνουν ανήμπορα ζώα και κυρίως να μη βάζουν σε κίνδυνο ακόμη και την υγεία μικρών παιδιών. Για επιβεβλημένη επείγουσα αντιμετώπιση έκανε λόγο και η Στέλλα Παπαδοπούλου, σημειώνοντας ότι τα αδέσποτα κυκλοφορούν στους χώρους του γυμνασίου – λυκείου Κρηνίδων και το πρόβλημα θα πρέπει να τακτοποιηθεί και λόγω των ανησυχιών που προκαλούν τα περιστατικά λύσσας. Το θέμα είχε φέρει αρχικά στο Δημοτικό Συμβούλιο η υποψήφια δήμαρχος Δήμητρα Τσανάκα η οποία παρατηρεί όξυνση του προβλήματος και μέσα στον αστικό ιστό της πόλης της Καβάλας.

Για άλλη μια ολιγωρία της Δημοτικής Αρχής έκανε λόγο ο υποψήφιος δήμαρχος Μάκης Παπαδόπουλος θέτοντας ως πρόταγμα την εξασφάλιση της δημόσιας υγείας.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IjTbbh1fYAI&list=TLRTU1yMUm_drGfKFX3U_sX2RjhoLZL7ly[/youtube]




Ουρές ταλαιπωρίας και σήμερα στα φαρμακεία της Καβάλας

Ταλαιπωρίας συνέχεια και σήμερα στα φαρμακεία όλης της χώρας αφού από την μία πλευρά οι φαρμακοποιοί αντιδρούν στο πολυνομοσχέδιο της Βουλής ιδίως για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα και από την άλλη εκατομμύρια ασφαλισμένοι ταλαιπωρούνται δημιουργώντας τεράστιες ουρές έξω από τα εφημερεύοντα φαρμακεία με τον φόβο μήπως δεν βρουν τελικά το φάρμακο που ψάχνουν. Οι περισσότεροι ωστόσο δείχνουν να συμφωνούν με τους φαρμακοποιούς και δεν επιθυμούν την πώληση των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων από τα σούπερ μάρκετ ωστόσο φαίνεται πως και η δική τους υπομονή σύντομα θα εξαντληθεί.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YiEv9gAtwr8&list=TLRBwqc-FtsJv1Vm119PGxi2pqWpLnn_IL[/youtube]




Energean Oil & Gas – ΤΕΙ ΑΜΘ | Ημέρα Καριέρας στο ξενοδοχείο ΙΜΑΡΕΤ

Εκπρόσωποι των μεγαλύτερων εταιριών εξόρυξης και επεξεργασίας υδρογονανθράκων προσφέρουν σήμερα εργασία σε αποφοίτους του ΤΕΙ Αν. Μακεδονίας-Θράκης. Μεταξύ άλλων και εταιρίες γίγαντες, όπως η Weatherford, η Petroservices GmbH, η SIS Srl, η Dosco Petroservices, η Geolog και η PPC χωρίς να ξεχνάμε τις ελληνικές Energean Oil & Gas, Geotech και ABB.

Το γεγονός αυτό αποδεικνύει όχι μόνο την μοναδικότητα του Τμήματος Μηχανικών Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου στον ελλαδικό χώρο, αλλά και την αρτιότητα της εκπαίδευσης που προσφέρει το ΤΕΙ ΑΜΘ, όπως επίσης και την αυξανόμενη σπουδαιότητα που αποκτά η εξόρυξη και η επεξεργασία υδρογονανθράκων στην χώρα μας.

Η εκδήλωση, στην οποία θα μιλήσουν ο πρόεδρος του ΤΕΙ ΑΜΘ Αθανάσιος Μητρόπουλος, ο πρόεδρος της Energean Oil & Gas Μαθιός Ρήγας και ο Senior Drilling Engineer της Energean Oil & Gas Παύλος Αφέντρας θα πραγματοποιηθεί σήμερα, 27 Μαρτίου, στις 16.00 το απόγευμα στο ιστορικό ξενοδοχείο ΙΜΑΡΕΤ της Καβάλας.
Κατά την έναρξη της εισήγησης του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Energeian Oil & Gas Μαθιός Ρήγας σημείωσε «Θα θελα να σας ευχαριστήσω όλους που βρίσκεται σήμερα εδώ, ιδίως εσάς που ταξιδέψατε από το εξωτερικό σε αυτή την πολύ σπουδαία και ξεχωριστή διοργάνωση για εμάς.

Εμείς επενδύουμε σημαντικά στο πετρέλαιο και το αέριο τα τελευταία 7 χρόνια,, από τότε που αναλάβαμε τον έλεγχο της Καβάλα Όιλ το 2007 και το πιο σημαντικό στοιχείο για την επένδυση μας στην Ελλάδα και την Καβάλα είναι αυτό το ακροατήριο. Περιμένουμε και ελπίζουμε να χτίσουμε στην σχέση μας με το ΤΕΙ της πόλης και περιμένουμε να δούμε μελλοντικούς εργαζόμενους να προέρχονται αυτό το ακροατήριο.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-GMxB-mHv3I&list=TLTBOeVjjX_x05E6rMVYyB46jNVH6IMuH0[/youtube]

498028F475CDE9C6C77D2F98666C2E0D




Στην Καβάλα πραγματοποιήθηκε το Φόρουμ με θέμα τη Διασυνοριακή Συνεργασία στην Μεσόγειο

Την Καβάλα επέλεξε ο Σύνδεσμος Ευρωπαϊκών Συνοριακών Περιοχών (ΣΕΣΠ) για την διεξαγωγή του Φόρουμ με θέμα τη Διασυνοριακή Συνεργασία στην Μεσόγειο και την Μαύρη Θάλασσα κατά την νέα Προγραμματική Περίοδο 2014-2020.

«Παρότι ο Δήμος Καβάλας δεν είναι Μέλος του Συνδέσμου», ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του ΣΕΣΠ, Martin Guillermo-Ramirez, «η έντονη δραστηριότητα που έχει αναπτύξει η Δημοτική Αρχή μ’ ένα πλήθος φορέων στη Λεκάνη της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας μέσα από τα κύρια Ευρωπαϊκά Προγράμματα τον καθιστά βασικό συνομιλητή μας. Η Καβάλα θα διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στο σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων εδαφικής συνεργασίας και γι’ αυτό θέλουμε να ενισχύσουμε τη συνεργασία μας».

Το θέμα του Φόρουμ, που διεξήχθει στο Ξενοδοχείο Lucy την Πέμπτη 27 Μαρτίου, από τις 9:00 έως τις 14:30 αφορούσε τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που διανοίγονται με την έναρξη της νέας Προγραμματικής Περιόδου 2014 – 2020 στα εξωτερικά σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην περιοχή της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας.




Αργεί ακόμη.. η Μεγάλη Λέσχη | Οκτώβριο του 2015 ολοκληρώνονται τα έργα !

Στα τέλη Οκτώβρη του 2015 θα ολοκληρωθούν οι εργασίες αποκατάστασης του κτηρίου της Μεγάλης Λέσχης, όπως τόνισαν μεταξύ άλλων στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου για την πορεία των έργων ο δήμαρχος Καβάλας, Κωστής Σιμιτσής και ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Θόδωρος Μουριάδης.

Ο Κ. Σιμιτσής τόνισε ότι ο Καβαλιώτης έχει κάθε δικαίωμα να μαθαίνει που πηγαίνει και το τελευταίο ευρώ από τα χρήματα που έρχονται και σημείωσε ότι η Μεγάλη Λέσχη, κτήριο χτισμένο στα τέλη του προπερασμένου αιώνα, το οποίο δείχνει την υπερηφάνεια των Ελλήνων, το οποίο έχει παραχωρηθεί για 25 χρόνια στον δήμο Καβάλας και επανέλαβε ότι θα αξιοποιηθεί για πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενώ στο ισόγειο θα στεγάζει εκθέσεις ζωγραφικής, αλλά κι ένα κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zvWL9Vtl-LM&list=TLJX5WAxdq4Oa6UePOQWXGLnCmi4eGssPb[/youtube]




Με 96% αναπηρία δεν τον εντάσουν στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ!

Το δικό του δράμα ζει ένας κάτοικος Καβάλας με κινητικά προβλήματα και το κράτος σε αυτή τη σοβαρή περίπτωση δείχνει το σκληρό του πρόσωπο. Ο συμπολίτης μας, μας καταγγέλλει ότι ενώ έχει σοβαρότατα προβλήματα υγείας όσες εκκλήσεις και αν έχει κάνει δεν τον δέχονται για ένταξη στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ ώστε να μην επιβαρύνεται όσο οι άλλοι καταναλωτές και να ανακουφιστεί έστω και λίγο οικονομικά.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MOgKViEUOoU&list=TLSKoA7kQ-7iUlvpveaNJl9Q2ke6rnADRr[/youtube]




Η Καντάτα Ελευθερίας του Χρ. Λεοντή από την μικτή πολυφωνική χορωδία του πολιτιστικού συλλόγου Νέας Περάμου

Στην αίθουσα «Γιάννης Παπαϊωάννου» του Δημοτικού Ωδείου Καβάλας θα παρουσιαστεί την ερχόμενη Κυριακή το μουσικό έργο του Χρήστου Λεοντή «Καντάτα Ελευθερίας» από την μικτή πολυφωνική χορωδία του μορφωτικού – πολιτιστικού συλλόγου της Νέας Περάμου. Στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που δόθηκε για το θέμα ο πρόεδρος του συλλόγου Ανέστης Τσαβδαρίδης, τόνισε: «Η χορωδία μας, υπό την διεύθυνση της Μαρίας Σγουρίδου, τα τελευταία χρόνια διοργανώνει και παρουσιάζει αφιερώματα σε σημαντικούς έλληνες συνθέτες και ποιητές. Το 2013 ήταν η σειρά του Χρήστου Λεοντή και της «Καντάτας Ελευθερίας». Το έργο παρουσιάστηκε πέρυσι τέτοια εποχή στο αμφιθέατρο Δημοκρατίας στην Ελευθερούπολη. Παράλληλα η χορωδία μας ετοιμάζει αφιέρωμα στον Μάνο Χατζηδάκι. Είχαν προηγηθεί αυτά που αφορούσαν τον Οδυσσέα Ελύτη, τον Νίκο Καββαδία, στον Σταύρο Ξαρχάκο, στον Γιάννη Ρίτσο, στον Μάνο Ελευθερίου, στον Σταύρο Κουγιουμτζή. Ο μορφωτικός- πολιτιστικός σύλλογος Νέας Περάμου, αποτελεί ένα εργαστήρι πολιτισμού και δημιουργίας. Δεν περιοριστήκαμε στο να έχουμε έναν σύλλογο φολκλορικό σωματείο που περιορίζεται στην αναβίωση ηθών και εθίμων και στην εκμάθηση παραδοσιακών χορών. Για εμάς οι πολιτιστικοί σύλλογοι πρέπει να πατούν στην στέρεη βάση του πολιτισμού και της παράδοσης. Ο σύλλογος μας, όπως και άλλοι, δεν είναι για τα πανηγύρια, ή τουλάχιστον μόνο για αυτά. Με τα τμήματα δημιουργικής απασχόλησης, με την μικτή χορωδία, την θεατρική ομάδα ενηλίκων και αυτή των παιδιών, τα τμήματα παράδοσης και τις παρεμβάσεις σε θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης προσπαθούμε να το κάνουμε πράξη. Όσο οι καιροί δυσκολεύουν, τόσο με περισσότερη επιμονή δουλεύουμε ενάντια στην επίθεση που δέχεται η νοημοσύνη και η αξιοπρέπειά μας. Όπλο μας είναι ο πολιτισμός».

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QHwHQ_6Tn2k&list=TLc5DMXlI66rrKNE55z8VjMed1EGKKqHG2[/youtube]




Νίκος Δημόπουλος: Ότι είναι άσπρο θα το πουλάνε για γάλα..

Για πλήρη εξαπάτηση του καταναλωτικού κοινού και το τελειωτικό χαστούκι στους Έλληνες κτηνοτρόφους κάνουν λόγο οι πρόεδροι των κτηνοτροφικών συλλόγων Καβάλας Δράμας και Ξάνθης που κλήθηκαν να απαντήσουν στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για το φρέσκο γάλα. Ότι είναι άσπρο θα το πασάρουν για γάλα τονίζει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του κτηνοτροφικού συλλόγου Καβάλας Νίκος Δημόπουλος με τον ομόλογο του της Ξάνθης να συμπληρώνει πως το χρονικό όριο των 11 ημερών έχει δοθεί χάριν των ξένων εταιριών που θα μεταφέρουν το αμφιβόλου ποιότητας γάλα τους στην ελληνική αγορά πουλώντας το ως φρέσκο.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RMRYWQLXP94&list=TLXgcVAJVbtiaSpKO_AaTNT_AG8E8PVi63[/youtube]




Προληπτικός Δωρεάν Ιατρικός Έλεγχος σε Παιδιά – Χαμόγελο του Παιδιού

Η κινητή μονάδα προληπτικής ιατρικής του Χαμόγελου του Παιδιού για παιδιά θα βρίσκεται στην Ελευθερούπολη μέχρι και την Παρασκευή 28/3/2014.

Η μονάδα σταθμεύει έξω από τη λέσχη αξιωματικών της Ελευθερούπολης.

Ώρες εξέτασης από τις 13:30 έως και τις 15:00. 

Προληπτικός Δωρεάν Έλεγχος σε παιδιά μέχρι 14 ετών από τους ιατρους με τις εξής ειδικότητες:
1. Παιδιατρος
2. Οφθαλμίατρος
3. Οδοντίατρος
4. ωτορινολαρυγγολόγο

Προληπτικός Δωρεάν Έλεγχος σε παιδιά από 14 -17 ετών από τους ιατρούς με τις εξής ειδικότητες:
1. Παιδίατρος
2. Οφθαλμίατρος
3. Οδοντίατρος
4. ωτορινολαρυγγολόγο

Ο έλεγχος είναι δωρεάν και απευθύνεται σε όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως αν οι γονείς τους είναι ασφαλισμένοι ή όχι. 

Απαραίτητη προϋπόθεση το παιδί να συνοδεύεται από έναν γονιό του. 

Τις επόμενες μέρες θα μεταβεί η κινητή μονάδα και σε περιοχές του νομού, μόλις μάθουμε το ακριβές πρόγραμμα θα σας το γνωστοποιήσουμε.

Καλούνται όσοι διάβασαν την ανάρτηση να διαδώσουν την πληροφορία σε φίλους και γνωστούς.




Διαβαλκανικό συνέδριο Εργαζομένων του Δημόσιου Τομέα οργανώνει η ΑΔΕΔΥ Καβάλας

Το Ν/Τ ΑΔΕΔΥ Ν. Καβάλας και η Οργανωτική επιτροπή του Διαβαλκανικου Συνεδρίου παραχώρησε σήμερα το μεσημέρι συνεντευξή τύπου στο Αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας με θέμα το 1ο Διαβαλκανικό Συνέδριο Εργαζομένων του Δημόσιου Τομέα. «Οι Εργαζόμενοι του Δημόσιου Τομέα αγωνίζονται εναντίον μίας ‘’μεταρρύθμισης’’ που καταργεί το κράτος δικαίου και αφανίζει το κράτος κοινωνικής πρόνοιας» τόνισαν μεταξύ άλλων οι διοργανωτές. Στο Συνέδριο θα συμμετάσχουν αντιπροσωπείες από συνδικάτα εργαζομένων του δημόσιου τομέα από τις Βαλκανικές χώρες και ειδικοί εμπειρογνώμονες σε θέματα Δημόσιας Διοίκησης. Το Συνέδριο λαμβάνει χώρα στο Αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας (πρώην Νομαρχία) την Παρασκευή 28 και το Σάββατο 29 Μαρτίου 2014.
Προσέλευση: Παρασκευή 28.03.2013 στις 16.00 μ.μ. και Σάββατο 29.03.2014 στις 09.30 π.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UV4W47pl0zc&list=TL80EDthlENRF0D4WjmXJgLDc1wqwvsF8Q[/youtube]




Tης ταλαιπωρίας το ανάγνωσμα για δεκάδες ΑΜΕΑ στα ΚΕΠΑ

Σε απίστευτη ταλαιπωρία υποβάλλουν καθημερινά δεκάδες Άτομα με Αναπηρίες, όπως και τις οικογένειες τους, οι επιτροπές ΚΕ.Π.Α, με μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα να σημειώνονται σήμερα και στην περιφερειακή ενότητα Καβάλας. Πιο συγκεκριμένα σήμερα το πρωί δύο συμπολίτες μας έπεσαν θύματα της αναλγησίας του συστήματος που έχει παγιωθεί εδώ και μερικούς μήνες και φθείρει ψυχικά και σωματικά. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα συμπολίτη μας, ο οποίος είχε καταθέσει τα χαρτιά του για να περάσει επιτροπή τον Δεκέμβριο του 2012, κλήθηκε για τον Δεκέμβριο του 2013, όμως η περίοδος εκείνη συνέπεσε με τις απεργίες των γιατρών του πρώην Ε.Ο.Π.Υ.Υ.! Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, όπως δήλωσε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης η σύζυγός του, κλήθηκαν για να περάσουν επιτροπή. Έτσι ο συγκεκριμένος συμπολίτης μας και η οικογένεια του αναγκάστηκαν να πληρώσουν 100 ευρώ για το ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο Π.Ε.Δ.Υ. Καβάλας από την κλινική όπου νοσηλεύεται, αλλά μόλις έφτασαν εκεί τους ενημέρωσαν ότι ο πρόεδρος της επιτροπής, ο οποίος να σημειωθεί ότι είναι από την Θεσσαλονίκη, δεν βρισκόταν στην θέση του και φυσικά κανείς δεν ήξερε να τους απαντήσει πότε τελικά θα γίνει η επιτροπή!

Το δεύτερο περιστατικό σημειώθηκε μέσα στο κτίριο του ΠΕΔΥ όπου ηλικιωμένος σε αναπηρικό αμαξίδιο έχοντας πληρώσει 40 ευρώ για ταξί ΑΜΕΑ και μετά από 3 ώρες αναμονής ειδοποιήθηκε ότι τελικά δε θα περάσει επιτροπή γιατί ο γιατρός που προεδρεύει της επιτροπής δεν εμφανίστηκε, χωρίς να δώσει λογαριασμό σε κανέναν και ούτε κανείς ξέρει πότε και αν θα περάσει επιτροπή αυτός ο άνθρωπος. Όταν δε, οι 4 δημοσιογράφοι και τα 2 τηλεοπτικά συνεργεία ζητήσαμε εξηγήσεις από τον διευθυντή του ΠΕΔΥ κ. Καφά ο ίδιος αρνήθηκε να μιλήσει και να δώσει εξηγήσεις.

Στα δύο περιστατικά άμεση ήταν η παρέμβαση του συλλόγου ΑΜΕΑ Καβάλας οι οποίοι έπειτα από το περιστατικό μετέβησαν στο πρωτοδικείο Καβάλας όπου και ενημέρωσαν τον εισαγγελέα ζητώντας την άμεση παρέμβαση του.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7-LukSiS6rQ&list=TLySEa_lrfZhhVkD-qiMFdx3lVUKrmImXA[/youtube]




Δείτε ολόκληρη την Παρέλαση της 25ης Μαρτίου στην Καβάλα!

Παρακολουθήστε σε εικόνα υψηλής ποιότητας ολόκληρη την παρέλαση της 25ης Μαρτίου στην Καβάλα.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=I_sJ7wpt6co&feature=youtu.be[/youtube]




ΘΡΗΝΟΣ! | Έφυγε απο την ζωή ο Νίκος Βαβατσικλής στα 38 του χρόνια

Εφυγε σήμερα από τη ζωή ο δημοσιογράφος Νίκος Βαβατσικλής…

Έφυγε σήμερα το πρωί από τη ζωή στα τριανταοκτώ του μόλις χρόνια ο δημοσιογράφος Νίκος Βαβατσικλής. Απρόοπτα και βίαια για τη νεανικότητά του, την αγωνιστικότητά του, τις πορείες που είχε ξεκινήσει στη ζωή. Την οικογένειά του, τη σύζυγό του Νικολίτσα και τον μεγάλο έρωτα της ζωής του, το μοναχογιό του Τασούλη. Την πατρική του οικογένεια, τον π.δήμαρχο Κομοτηνής Τάσο Βαβατσικλή και τη μητέρα του Μαρία, τον αδελφό του Χάρη.

Εφυγε ο δημοσιογράφος Νίκος Βαβατσικλής, ο εισηγητής μιας δημοσιογραφίας, μέσω του blog “piazza del popolo” και της ενημερωτικής εφημερίδας in post που ακολούθησε, μιας δημοσιογραφίας που ήθελε να τα λέει όλα και να είναι αποκαλυπτική. Και ήταν. Που εστίαζε ουσιαστικά στα υποσημαινόμενα αυτά, που εξυπηρετούν και εξυπηρετούνται από συμφέροντα και συνήθως είναι-πάντοτε είναι-κατά του λαού.

Ο Νίκος για τον λόγο αυτό ξεσήκωνε εναντίον του θύελλες και τη μήνι των «εκλεκτών» της εξουσίας, αλλά και των εκπροσώπων κάθε είδους φασισμού. Ταλαιπωρήθηκε έτσι πολύ από δίκες, δικαστήρια, συκοφαντίες, χωρίς ποτέ να οπισθοχωρεί από εκφοβισμούς και εκβιασμούς.

Τα τελευταία δυο χρόνια ήταν συνεργάτης και καθοδηγητής δυο νεαρών στελεχών του ράδιο παρατηρητής, 94 fm, του Θωμά Σταμούλη και της Νατάσσας Βαφειάδου. Με αγάπη και αφοσίωση σπάνια, τους οδήγησε, με αφοπλιστική γενναιοδωρία, στον χάρτη της τοπικής και περιφερειακής πολιτικής δημοσιογραφίας.

Η οικογένεια του Παρατηρητή πενθεί λοιπόν σήμερα, για τον Νίκο της, τον συνεργάτη της, τον νέο άνθρωπο…
Στην οικογένειά του τα θερμά μας συλλυπητήρια…
Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί στην 5 το απόγευμα στην εκκλησία της Αγίας Βαρβάρας…

Γεια σου Νίκο… Γεια σου παληκάρι μας…

Βιογραφικό

Γεννήθηκε το 1975 στην Κομοτηνή. Δημοσιογράφος στο επάγγελμα, αν και οι σπουδές του αφορούσαν τις εφαρμοσμένες τέχνες. Εργάστηκε στην καθημερινή εφημερίδα «Ελεύθερο Βήμα» και παράλληλα αρθρογραφούσε σε πολλές εφημερίδες και ηλεκτρονικά περιοδικά της Θράκης. Διετέλεσε σύμβουλος έκδοσης στο περιοδικό «Περιφερειακά…», ενώ υπήρξε σύμβουλος υποστήριξης της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης σε θέματα δημοσιότητας και επικοινωνίας και υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Σ

Ήταν τελευταία διευθυντής και αρχισυντάκτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.inpost.gr και παραγωγός στην πρωινή ενημερωτική ζώνη του Ράδιο «Παρατηρητής».

Άρης Γιαννακίδης

O Νίκος θα λείψει από όλους μας και θα τον θυμόμαστε με τρυφερότητα και αγάπη

Δελτίο Τύπου εκδόθηκε και απο την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης για τον Θάνατο του γνωστού δημοσιογάφου που υπήρξε όπως προείπαμε και σύμβουλος υποστήριξης της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΕΝΗ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΜΘ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΟΚΗΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΝΙΚΟΥ ΒΑΒΑΤΣΙΚΛΗ

Την βαθύτατη θλίψη του για τον αδόκητο και πρόωρο θάνατο του δημοσιογράφου Νίκου Βαβατσικλή εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Άρης Γιαννακίδης σήμερα Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014.

Ο Νίκος Βαβατσικλής διετέλεσε σύμβουλος υποστήριξης της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης σε θέματα δημοσιότητας και επικοινωνίας, ενώ εργάστηκε και στο Γραφείο Τύπου της Περιφέρειας.

Ο Περιφερειάρχης μετέφερε στην οικογένεια του εκλιπόντος συνεργάτη του, τα εγκάρδια συλλυπητήρια όλης της Διοίκησης της Περιφέρειας, των συνεργατών καθώς και των εργαζομένων στην Περιφέρεια Α.Μ.Θ.

O Νίκος θα λείψει από όλους μας και θα τον θυμόμαστε με τρυφερότητα και αγάπη” τόνισε ο Περιφερειάρχης και ευχήθηκε καλή δύναμη στη σύζυγο του το αγοράκι του και τους γονείς του.

Από το Γραφείο Τύπου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης




Υπο έλεγχο η φωτιά στη Χρυσούπολη

Υπο έλεγχο τέθηκε η πυρκαγιά στη Χρυσούπολη και συγκεκριμένα κάτω απο το Αγίασμα στην περιοχή της Βάσοβας, κοντά στα Νταλιάνια. Οι Πυροσβεστική Υπηρεσία έκανε το καθήκον της και έθεσε την φωτιά υπο έλεγχο πριν λάβει μεγάλες διαστάσεις και πλησιάσει το αεροδρόμιο “Μέγας Αλέξανδρος”. Ωστόσο όπως τόνισε στο ENA CHANNEL ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Χρυσούπολης Τζανέτος Ανδριώτης “πρόκειται για ένα μπαράζ πυρκαγιών στην περιοχή του Αγιασματος.Είναι ένα πρόβλημα συχνό και απασχολεί την υπηρεσία ανά τακτά χρονικά διαστήματα”. Παράλληλα ο κ. Ανδριώτης για την έκβαση της πυρκαγιάς εμφανίστηκε καθησυχαστικός λέγοντας πως δεν υπάρχει συντρέχει κάποιος κίνδυνος καθώς η πυρκαγιά βρίσκεται ήδη υπο έλεγχο και μακριά απο κατοικημένες περιοχές”. Τα άιτια διερευνόνται.




Μαθητές και γονείς μιλούν για την εμπειρία της παρέλασης και τεστάρουν τις γνώσεις τους στην ιστορία

Μπορεί στις ζωντανές συνδέσεις και τα δελτία ειδήσεων της ημέρας πρωταγωνιστές να είναι οι επίσημοι, δηλαδή οι πολιτικοί άρχοντες του τόπου ωστόσο το ΕΝΑ επιχείρησε σήμερα να δώσει το λόγο στους πραγματικούς πρωταγωνιστές των παρελάσεων και να δοκιμάσει τις γνώσεις τους στην ιστορία της χώρας μας.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3O4y6NdSE7s&feature=youtu.be[/youtube]




Κατάθεση στεφάνων για τους ήρωες του ’21 στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας

Με σύμμαχο τον καλό καιρό Κατάθεση στεφάνων πραγματοποιήθηκε στον Κήπο της Δημαρχίας όπου πολιτικές, αστυνομικές και στρατιωτικές αρχές του τόπου έδωσαν το παρόν μαζί με πλήθος κόσμου όπου απέδωσαν ελάχιστο φόρο τιμής στους ήρωες της επανάστασης του 21.

Με την παρουσία του Μητροπολίτη Φ.Ν.Θ Προκόπιου πραγματοποιήθηκε αρχικά επιμνημόσυνη δέηση ενώ ακολούθησε κατάθεση στεφάνων από τους εκπροσώπους των αρχών,
ενώ στο τέλος η μπάντα του Δήμου παιάνησε τον Εθνικό Υμνο.




Δοξολογία στον Ι. Ν. Αγ. Παύλου Καβάλας για την 25η Μαρτίου

Οι εορτασμοί για την επέτειο της 25ης Μαρτίου συνεχίστηκαν στον Ιερό Ναό Αγίου Παύλου στην Καβάλα χοροστατούντος του μητροπολίτη Φ.Ν.Θ Προκοπίου και παρουσία αστυνομικών, στρατιωτικών και πολιτικών αρχόντων της πόλης, καθώς κακι πλήθος πιστών.

Το παρόν εκ μέρους της κυβέρνησης έδωσε ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης Θόδωρος Καράογλου, όπως και οι βουλευτές Νίκος Παναγιωτόπουλος , Ντίνος Κλειτσιώτης, Γιάννης Πασχαλίδης, ο δήμαρχος Καβάλας Κωστής Σιμιτσής, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αρχέλαος Γρανάς, καθώς και οι υποψήφιοι δήμαρχοι Καβάλας, Δήμητρα Τσανάκα και Αρης Βέρρος.




Επαρση της Ελληνικής σημαίας στην Καβάλα

Απο νωρίς το πρωί εκίνησαν οι εορτασμοί για την επέτειο της 25ης Μαρτίου στην πόλη της Καβάλας
απο την κεντρική πλατεία της πόλης.

Εκεί στις 8:00 στρατιωτικό άγημα προερχόμενο απο τη Λέσχη αξιωματικών Καβάλας πραγματοποίησε την καθιερωμένη έπαρση της σημαίας.




ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ | Ο ποδηλάτης μπουζουκτσής

Αυτόν τον μοναδικό τύπο συνάντησε τυχαία στην Δράμα συνεργείο του EΝΑ CHANNEL.

Κάνει ποδήλατο και ταυτόχρονα παίζει μπουζούκι.

Απολαύστε τον.

 

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=6Ty6b7XqHL4&feature=youtu.be [/youtube]




Kατάθεση στεφάνων στο Δημοτικό Κήπο για την επέτειο της 25ης Μαρτίου

Με πολύ μεγάλη συμμετοχή και δίχως παρατράγουδα πραγματοποιήθηκε το πρωί στον Δημοτικό Κήπο η καθιερωμένη κατάθεση στεφάνων από τα σχολεία και τους φορείς της Καβάλας εν όψει της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου. Μάλιστα το παρόν στον εορτασμό έδωσε και ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Σάββας Μελισσόπουλος ο οποίος εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος όχι μόνο ότι η αυριανή ημέρα θα κυλήσει δίχως επεισόδια αλλά και ότι σύντομα θα επανέλθει η ευημερία στην χώρα μας. Από την πλευρά του ο διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Καβάλας κ. Χεριστανίδης σύστησε νηφαλιότητα για την αυριανή γιορτή και κάλεσε όλες τις ομάδες πολιτών που θέλουν να διαμαρτυρηθούν να αποφύγουν τις ανοησίες σε μία ημέρα εθνικής μνήμης.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=A3Axff4fRYA&list=TLFJyIUtKqAb8MK9XeuF2Tqc3igAdTtVub[/youtube]




Εκδήλωση για την απονομή επαίνων στους επιτυχόντες των εξετάσεων ξένων γλωσσών

Την ετήσια τους εκδήλωση για την απονομή επαίνων στους επιτυχόντες των εξετάσεων ξένων γλωσσών πραγματοποίησε σήμερα το πρωί στο ξενοδοχείο Γαλαξίας ο σύλλογος Ιδιοκτητών κέντρων ξένων γλωσσών νομού Καβάλας. Μιλώντας μας για τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών η γενική γραμματέας του συλλόγου Όλγα Καράμπελα παραδέχτηκε ότι έχουν επηρεαστεί σημαντικά από την κρίση τονίζοντας όμως πως η σημερινή κρίση αποτελεί μία ευκαιρία για την απόκτηση εφοδίων για τους μαθητές ώστε να βγουν στην αγορά εργασίας με περισσότερες γνώσεις.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hy2Jan17E2k&list=TLLDEHEI0dfvG-aulW02ONwngrO_LHJrt3[/youtube]




Oμιλία για την σωστη διατροφή από την Θρακική Εστία Καβάλας

Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ομιλία της διαιτολόγου Ειρήνης Πασχαλέρη από την Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε το πρωί σε εκδήλωση της Θρακικής Εστίας Καβάλας σε κεντρικό καφέ της πόλης. Εκεί η διαιτολόγος με την βοήθεια οπτικοακουστικών μέσων παρουσίασε την ενδεδειγμένη μέθοδο διατροφής που θα έπρεπε να ακολουθούν οι ενήλικες ώστε να μεγαλώνουν και να γεράσουν υγιείς. Ιδιαίτερη δε, βαρύτητα δίνεται στην μεσογειακή διατροφή η οποία σύμφωνα με την κ. Πασχαλέρη είναι η παγκοσμίως ενδεδειγμένη για υγεία και ευεξία.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fzcgHutfmDo&list=TLpBRvKRwSxevsIF_A3JCys1EmLs8oNma_[/youtube]