Θ. Μπαλασόπουλος | Η κυβέρνηση ετοιμάζει μία αξιολόγηση εκκαθάρισης

Τα νέα σχέδια της κυβέρνησης Σαμαρά για τις αλλαγές στο δημόσιο τομέα που θα φέρουν χιλιάδες διαθεσιμότητες και απολύσεις δημοτικών υπαλλήλων συζητήθηκαν σήμερα το πρωί σε σύσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη.
Η ενημέρωση με κύριο θέμα την περίφημη αξιολόγηση των δημοτικών υπαλλήλων έγινε από τον πρόεδρο των ΠΟΕ ΟΤΑ Θέμη Μπαλασόπουλο. Σύμφωνα με τον κ. Μπαλασόπουλο με πρόσχημα μία αξιολόγηση εκκαθάρισης και όχι κρίσης με αντικειμενικά στοιχεία επιχειρείται η διαχωρισμός των εργαζομένων σε οφέλημους και άχρηστους που θα τεθούν ως διαθέσιμοι για απόλυση, με τους δήμους πλέον να λειτουργούν ως μάνατζερ όπως είπε στο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών τους.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HajeKWzWNok&list=TLQQQpyEGNzk8huLUv-eDGzwYg8SllLEPi&index=1[/youtube]




Τα “άκουσαν” τα στελέχη του ΕΛΓΑ | Kόντρες αγροτών – ΕΛΓΑ για τις αποζημιώσεις

Εν μέσω διαμαρτυριών των αγροτών πραγματοποιήθηκε το πρωί η επίσκεψη του προέδρου των Ελληνικών Γεωργικών Αποζημιώσεων, Βασίλη Έξαρχου και του αντιπροέδρου, Αργύρη Μποτού στις πληγείσες από χαλάζι περιοχές του πρώην Δήμου Ορφανού.
Τα δύο στελέχη του ΕΛ.Γ.Α. φάνηκαν να μην έχουν έτοιμες απαντήσεις στην προσπάθειά τους να καλμάρουν τους έξαλλους αγρότες που είδαν τις σοδειές τους να καταστρέφονται από τη χαλαζόπτωση της περασμένης εβδομάδας, όπως τις κατέγραψε την Παρασκευή η κάμερα του ΕΝΑ. Τα δημοτικά διαμερίσματα που επλήγησαν περισσότερο είναι αυτά του Ποδοχωρίου, του Οφρυνίου, της Γαληψού, του Κοκκινοχωρίου, όπως και εκτάσεις σε Ορφάνι, Κάρυανη και Ακροπόταμο, ενώ έγινε αυτοψία σε εκτάσεις του Ποδοχωρίου και του Ακροποτάμου.
Στην συνάντηση βρέθηκαν και οι βουλευτές, Γιάννης Πασχαλίδης και Ντίνος Κλειτσιώτης, οι απερχόμενοι αντιπεριφερειάρχες, Αρχ. Γρανάς, Γ. Γερομάρκος, ο νεοεκλεγείς αντιπεριφερειάρχης, Θόδωρος Μαρκόπουλος, ο απερχόμενος δήμαρχος Παγγαίου, Βασίλης Ξουλόγης και ο νεοεκλεγείς, Φίλιππος Αναστασιάδης, ο πρόεδρος του ΓΕΩΤ.Ε.Ε., Ζαφείρης Μυστακίδης .

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MK1stcaMAnc&list=TLQQQpyEGNzk8huLUv-eDGzwYg8SllLEPi[/youtube]

Οι αγρότες έθιξαν για ακόμη μια φορά το πρόβλημα της μονής χρήσης της σουλτανίνας, όταν σε άλλες περιοχές, όπως στην Πελλοπόνησο και την Κρήτη δίνεται η δυνατότητα στους παραγωγούς να κάνουν διπλή και τριπλή απόσταξη σε όσα προϊόντα δεν έχουν πληγεί από το χαλάζι, αλλά και το ζήτημα με την αντιχαλαζική προστασία και την ένταξη της Καβάλας στον προγραμματισμό του ΕΛ.Γ.Α.

Ιδιαίτερα ενοχλημένος εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο πρόεδρος του ΕΛΓΑ κ. Έξαρχος από τις διαμαρτυρίες των αγροτών της περιοχής του Ποδοχωρίου. Χαρακτηριστικό είναι ότι κατά τις δηλώσεις του δεν δέχθηκε να υποβάλλουμε ερωτήσεις ζητώντας να πει αυτά που ήθελε να πει ο ίδιος.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CN7Iun1On2A&feature=youtu.be[/youtube]

Τέλος δριμύτατη επίθεση εξαπέλυσε κατά του ΕΛΓΑ και του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης ο πρόεδρος των αγροτών του Παγγαίου Κώστας Παπαμερής για την κοροϊδία των αγροτών με την υπολειμματική αξία που χρησιμοποιείται για την μείωση των αποζημιώσεων αλλά και την μη κάλυψη της Καβάλας από το πρόγραμμα του ΕΛΓΑ για την αντιχαλαζική προστασία με εναέρια μέσα.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C8QHLF1aUlc&list=TLQQQpyEGNzk8huLUv-eDGzwYg8SllLEPi&index=2[/youtube]




Πτολεμαϊδα: Αυτός είναι ο πολύτεκνος παιδεραστής – Ασέλγησε μέχρι και σε φίλες των παιδιών του (Φωτό)!

– Πέντε ανήλικα κορίτσια τα θύματα του παιδεραστή της Πτολεμαϊδας
– Γιατί δόθηκαν στη δημοσιότητα οι φωτογραφίες του…
– Ο 52χρονος, που δήλωνε άνεργος κι έκανε περιστασιακές δουλειές, έστηνε καρτέρι στα θύματά του σε πάρκα και παιδικές χαρές

Οι φωτογραφίες και τα στοιχεία του 52χρονου που συνελήφθη στην Πτολεμαϊδα για αποπλάνηση ανηλίκων, δόθηκαν στη δημοσιότητα, μετά από απόφαση της Εισαγγελέως Πρωτοδικών Κοζάνης. Πρόκειται για τον Κωνσταντίνο Καραμπατάκη που ζούσε στην πόλη.

11

Σε βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για τις ακόλουθες αξιόποινες πράξεις: αποπλάνηση παιδιών, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει τα 12 έτη και επιπλέον σε βάρος παιδιών που συμπλήρωσαν τα 12 έτη, κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή.

Πορνογραφία ανηλίκων με χρησιμοποίηση ανηλίκου, ο οποίος δεν συμπλήρωσε το 15ο έτος και αντίσταση. Ο 52χρονος, που δήλωνε άνεργος κι έκανε περιστασιακές δουλειές, έστηνε καρτέρι στα θύματά του σε πάρκα και παιδικές χαρές. Στο αυτοκίνητό του είχε παιχνίδια και παιδικά αντικείμενα, τα οποία χρησιμοποιούσε ως δόλωμα για να παρασύρει τα θύματά του.

12

Όταν οι άνδρες της αστυνομίας έφτασαν στο σπίτι, όπου οι δυο Έλληνες, 28 και 30 ετών, του είχαν δώσει καταφύγιο, ο 52χρονος κατάφερε με άγνωστο τρόπο να διαφύγει. Σύμφωνα με πληροφορίες του NewsIt, οι αστυνομικοί βρήκαν στο σπίτι δυο κορίτσια, τα οποία δήλωσαν πως είναι φίλες των παιδιών του και στα οποία ο σάτυρος είχε ήδη επιτεθεί.

Οι αστυνομικοί κατάφεραν να τον εντοπίσουν και παρά τη σθεναρή αντίστασή του, τον συνέλαβαν. Μαζί του συνελήφθησαν και οι δυο άνδρες που τον έκρυβαν. Η μια καταγγελία έφερε και τις υπόλοιπες, αφού η αστυνομία δέχτηκε ακόμη δυο καταγγελίες από γονείς ανήλικων κοριτσιών, ηλικίας 12 και 14 ετών…

13

Επειδή, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, οι παραπάνω αξιόποινες πράξεις, προσβάλουν το έννομο αγαθό της γενετήσιας ελευθερίας και της αγνότητας της παιδικής ηλικίας που στόχο έχουν να προφυλάξουν το παιδί από πρόωρες σεξουαλικές εμπειρίες, προς διασφάλιση της αδιατάρακτης εξέλιξής του, κρίθηκε απαραίτητη η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, καθόσον αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου.

Στο πλαίσιο αυτό, οι πολίτες παρακαλούνται να επικοινωνούν στον τηλεφωνικό αριθμό 2463055427 του Τμήματος Ασφαλείας Πτολεμαΐδας για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.

 




Ζωή Γεωργαντά: “Είδαμε με τα μάτια μας την αλλοίωση των στοιχείων του χρέους”

Για το θέμα φωτιά που έχει ξεσπάσει σχετοκά με την κόντρα μεταξύ των κομμάτων της συγκυβέρνησης, με εμπλοκή του Γιώργου Παπανδρέου, που προκάλεσε το υπόμνημα δύο πρώην μελών της ΕΛΣΤΑΤ που συμπεριλαμβάνεται στην επίμαχη δικογραφία και καταγγέλλουν μεθοδεύσεις από τις δικαστικές αρχές με στόχο την συγκάλυψη της υπόθεσης που αφορά την διερεύνηση της τεχνικής διόγκωσης του ελλείμματος το 2009 που είχε ως στόχο να ενταχθεί η χώρα μας στο μνημόνιο, το Εna Channel επικοινώνισε με το πρώην μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΣΤΑΤ και καθηγήτρια του ΠA.ΜΑΚ,  Ζωή Γεωργαντά η οποία αρχικά δήλωσε πως “όλοι είδαν  την αλλίωση των στατιστικών στοιχείων του δημοσίου χρέους και του ελλείματος του 2009 θα πρέπει να αποκαλυφθούν ωστε ο ελληνικός λαός να μάθει επιτέλους την αλήθεια και οι υπεύθυνοι να οδηγηθούν στο δικαστήριο”, ενώ σημείωσε πως “σκοντάυτουν σε εμπόδια και πολιτικές πιέσεις, όπως της κ. Πεδιαδίτη πέρισυ, βασιζόμενοι πάνω σε άτομα που έχουν αλλοιώσει τα στοιχεία. Η δικογραφία που βασίστηκαν οι εισαγγελείς του οικονομικού εγκλήματος είναι αλλοιωμένη, ώστε να βγάλουν το πόρισμα τους.
Στη συνέχεια το πρώην μέλος του ΔΣ της ΕΛΣΤΑΤ τόνισε Ζωή Γεωργαντά οι εισαγγελείς οικονομικού εγκλήματος περιγράφουν δύο σοβαρά εγκλήματα. Το ένα όπως τονίζει η κ. Γεωργαντά “είναι σε βαθμό κακουργήματος και έχει να κάνει με την αλοίωση των στοιχείων κάτι που συνεπάγεται με εθνική προδοσία όπως αναφέρει και το δεύτερο είναι σε βαθμό πλειμελείματος για την παράβαση καθήκοντος κατ΄ εξακολούθηση”.
Στη συνέχεια η κ. Γεωργαντά σημειώνει πως όλα αυτά έχουν γίνει στην προσπάθεια να καλυφθεί το πόρισμα Πεπόνη, τονίζει πως “ξεπροβάλεται ένα άλλο εμπόδιο αυτό του εισαγγελέα που έκανε την πρόταση μετά την πειθαρχική δίωξη της κ. Πεδιαδίτη έχει ιυοθετήσει το πόρισμα της για αθώωση των κατηγορουμένων απ όλα τα εγκλήματα κάτι που το παραδίδει στο συμβούλιο των εφετών όπως αρμόζει η διαδικασία με το βούλευμα να αναμένεται τον Αυγουστο, με τη κ. Γεωργαντά να σημειώνει πως δεν μπορεί να βγει τελεσίδικο βούλευμα χωρίς να υπάρχει όλο το ανκρητικό υλικό”.
Ενω για μία ακόμα φορά το πρώην μέλος του ΔΣ της ΕΛΣΤΑΤ Ζωή Γεωργαντά τονίζει πως ανάμεσα στις πιέσεις που δέχονται κάποιες προέρχονται και απο την Κομισιόν, τις Βρυξέλλες και τη Εurostat.

[youtube]http://youtu.be/wExKDyRh5T8[/youtube]




“ΝΑΙ ΣΤΟ LNG – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ”

Ομόφωνη απόφαση ΅ΝΑΙ ΣΤΟ LNG – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ΅ έλαβε χθες το βράδυ κατά την συνεδρίασή του το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Καβάλας.
Στην ίδια συνεδρίαση η διοίκηση του Επιμελητηρίου αποφάσισε να εκπροσωπηθεί στο συλλαλητήριο κατά του LNG που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 3 Ιιουλίου στις 11:00 το πρωί.



Σαν σήμερα πέθανε ο Ανδρέας Παπανδρέου


Σαν σήμερα στις 23 Ιουνίου του 1996 πέθανε ο Ανδρέας Παπανδρέου , ένας πραγματικός πολιτικός ηγέτης , κάτι το οποίο του αναγνωρίζουν φίλοι και εχθροί.

Ένας πολιτικός που με το σύνθημα της «Αλλαγής» έβαλε την δική του ανεξίτηλη σφραγίδα στην σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας.
«Γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου 1919, στη Χίο. Γιος του αείμνηστου Γεωργίου Παπανδρέου και της Σοφίας Μινέικο.
Ο Ανδρέας Παπανδρέου έμεινε για δύο δεκαετίες στην Αμερική, όπου το 1943 έγινε υφηγητής στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, το 1947 επίκουρος και στη συνέχεια τακτικός καθηγητής του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, του UCLA της Καλιφόρνια και άλλων Πανεπιστημίων. Το 1951 παντρεύτηκε την Μαργαρίτα Τσαντ.
Η πολιτική του σταδιοδρομία άρχισε το 1962, με την εκλογή του ως Βουλευτή Αχαΐας του Κόμματος της Ένωσης Κέντρου, της οποίας ηγείτο ο πατέρας του Γεώργιος Παπανδρέου, στις εκλογές της 16-2-1964.
Όταν κηρύσσετε η δικτατορία των συνταγματαρχών, τον Απρίλιο του 1967, συλλαμβάνεται και τον επόμενο χρόνο αποφυλακίζεται και πηγαίνει στο εξωτερικό, πρώτα στη Σουηδία και μετά στον Καναδά. Από το 1968, ιδρύει το Πανελλήνιο Απελευθερωτικό Κίνημα (ΠΑΚ), του οποίου γίνεται αρχηγός και το οποίο αναπτύσσει σημαντική δράση μέχρι την πτώση του δικτατορικού καθεστώτος, τον Ιούλιο του 1974.
Στις πρώτες εκλογές μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, που διενεργούνται τον Νοέμβριο του 1974, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. εκπροσωπεί με λίγους Βουλευτές (15 έδρες, 13,5% των ψήφων). Στις επόμενες εκλογές (Νοέμβριος 1977), το ΠΑ.ΣΟ.Κ. κάνει ένα σημαντικό άλμα, αφού διπλασιάζει τη δύναμη του (από 13,5% σε 25%) και γίνεται το πρώτο κόμμα της Αντιπολίτευσης, με 93 Βουλευτές και ο Πρόεδρος του, Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
Στις εκλογές της 18ης Οκτωβρίου 1981, κατά τις οποίες το ΠΑ.ΣΟ.Κ. κατεβαίνει με το σύνθημα της Αλλαγής, εκλέγεται πρώτο κόμμα με ποσοστό 48% και αντιπροσωπεύεται στο Κοινοβούλιο με 173 Βουλευτές.
Στις εκλογές του 1985 το ΠΑ.ΣΟ.Κ. εκλέγεται και πάλι πρώτο κόμμα.
Το 1988, ο Ανδρέας Παπανδρέου οδηγήθηκε εσπευσμένα, στο Νοσοκομείο Χέρφιλντ του Λονδίνου και υπεβλήθη σε σοβαρή εγχείρηση καρδιάς. Την ίδια χρονιά παντρεύεται τη Δήμητρα Λιάνη. Στις εκλογές του 1989 το ΠΑ.ΣΟ.Κ. έρχεται δεύτερο κόμμα με ποσοστό 39,15% και 125 έδρες.
Στη δεύτερη εκλογική αναμέτρηση (Νοέμβριος 1989) το ΠΑ.ΣΟ.Κ. έρχεται πάλι δεύτερο κόμμα με ποσοστό 40,67% και 128 έδρες. Στις εκλογές του 1990 το ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι και πάλι το δεύτερο κόμμα.
Τον Οκτώβριο του 1993, μετά την παραίτηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη, κέρδισε τις εκλογές που ακολούθησαν με ποσοστό 46,82% και σχημάτισε την τρίτη του κυβέρνηση.
Ο Ανδρέας Παπανδρέου πεθαίνει έπειτα από οξύ ισχαιμικό επεισόδιο στο σπίτι του στην Εκάλη.
Κηδεύτηκε στις 26 Ιουνίου 1996 στο Α” Νεκροταφείο Αθηνών με τιμές αρχηγού κράτους.
Ο θάνατός του προκάλεσε κύμα συγκίνησης σε όλη τη χώρα, και πλήθη κόσμου, που κυμαίνονταν από «εκατοντάδες χιλιάδες» έως «εκατομμύρια» παρευρέθησαν στη κηδεία του Ανδρέα Παπανδρέου.




Βαριές “καμπάνες” για τα ανασφάλιστα οχήματα | Τι αλλάζει στο νόμο για τα ασφάλιστρα

Ένας νέος πονοκέφαλος έρχεται για τους ιδιοκτήτες ΙΧ καθώς μπαίνει τέλος στη «χαριστική» των 30 ημερών για την ανανέωση της ασφάλειας από τη λήξη της. Πλέον οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πρέπει να καταβάλουν το αντίτιμο του ασφαλίστρου πριν την ημερομηνία λήξη του, σε διαφορετική περίπτωση θα θεωρούνται ανασφάλιστοι και θα τους επιβάλλεται πρόστιμο.

Από την 1 Ιουλίου αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες ο Ν. 4261/14, που προβλέπει ότι ο ασφαλισμένος θα πρέπει να καταβάλει το κόστος του ασφαλίστρου μέχρι την λήξη του, χωρίς πλέον να έχει την δυνατότητα αποπληρωμής του έως και 30 ημερών μετά.
Μάλιστα η έναντι τρίτων ασφαλιστική κάλυψη αστικής ευθύνης του κυρίου ή κατόχου αυτοκινήτου για ατυχήματα από την κυκλοφορία αυτού αρχίζει μόνον με την καταβολή ολόκληρου του οφειλομένου ασφαλίστρου στον ασφαλιστή, πριν από την οποία απαγορεύεται η παράδοση του ασφαλιστηρίου στον ασφαλισμένο ή τον λήπτη της ασφάλισης.

Η εταιρεία μπορεί να αντιτάξει τη λήξη της ασφαλιστικής σύμβασης έναντι του ζημιωθέντος τρίτου μετά την πάροδο 16 ημερών από την επομένη της ημερομηνίας που ορίζεται με το ασφαλιστήριο ότι λήγει η ισχύς της, χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε άλλη ενέργεια ή ενημέρωση του λήπτη της ασφάλισης ή/και του ασφαλισμένου.
Την ίδια στιγμή, οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων που θα εντοπιστούν θα κληθούν να πληρώσουν υψηλά πρόστιμα έως και 750 ευρώ.

Πρόστιμα «φωτιά» για τα ανασφάλιστα οχήματα

Ο νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα προβλέπει αυστηρές διοικητικές και ποινικές κυρώσεις για τους κατόχους όπως:
-αφαίρεση των πινακίδων,
-αφαίρεση της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 10 μέρες,
-αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για 3 χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής
-πρόστιμο με πράξη της Αστυνομικής Αρχής 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα,
-φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jnAap-DuIyc&list=TLIBe_6JiwIAjOPEECrxPuy_7mrkooaXYb[/youtube]




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ | Δάσκαλος με πλαστό πτυχίο του Αριστοτελείου σε σχολείο της Καβάλας!

Τελικά όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά! Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα τοπική εφημερίδα σε πρωτοσέλιδο της αναφερόταν σε σκάνδαλο με πλαστά πτυχία διευθυντών σχολείων της Καβάλας με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση να αντιδρά άμεσα και με δελτίο τύπου να διαψεύδει την φημολογία.

Ωστόσο της είχαν ζητηθεί όλα τα πιστοποιητικά σπουδών όλων των εκπαιδευτικών τα οποία και συγκέντρωσε και απέστειλε στις 16 Μαρτίου. Όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου δεν προέκυψε καμιά παρατυπία για διευθυντές σχολείων όπως έλεγε η εφημερίδα αλλά βρέθηκε όντως εκπαιδευτικός που είχε πλαστό τίτλο σπουδών από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Όπως δήλωσε στο ΕΝΑ ο προιστάμενος της Πρωτοβάθμιας κ. Κουράκος ήδη έχει σταλεί η σχετική ειδοποίηση στο υπουργείο Παιδείας με κοινοποίηση στην εισαγγελία Πρωτοδικών Καβάλας για τα περαιτέρω. Ο εκπαιδευτικός αντιμετωπίζει σίγουρα το κίνδυνο ανάκλησης του διορισμού του, ενώ όπως είπε ο κ. Κουράκος έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος 750 τίτλων σπουδών και απομένει ο έλεγχος άλλων χιλίων περίπου.




Τετελεσμένο θεωρεί το LNG o υπ. Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης

Ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης πολλές φορές σε συνεντεύξεις και ομιλίες του κατά το πρόσφατο παρελθόν, μνημονεύει το πλωτό LNG που προτείνει για την περιοχή μας η ΔΕΠΑ, το μνημονεύει με τέτοιο τρόπο που το θεωρεί δεδομένο σαν κάτι που ήδη έγινε.
Σε συνέντευξη που έδωσε εφ’ όλης της ύλης το Σάββατο σε εφημερίδα ο Γιάννης Μανιάτης αναφέρεται όχι μόνο στο πλωτό LNG αλλά και στον αγωγό ΤΑΡ, όπως επίσης και στην διαδικασία για την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ.
Σχετικά με το πλωτό LNG επαναλαμβάνετε, με λίγα λόγια το μνημονεύει σαν κάτι τετελεσμένο, όπως επίσης τετελεσμένο θεωρεί και το πλωτό LNG που ιδιωτικά συμφέροντα προωθούν για την περιοχή της Αλεξανδρούπολης.
Για το LNG συγκεκριμένα ανέφερε: «-Η γεωπολιτική θέση της χώρας μας στην ενεργειακή σκακιέρα αναβαθμίζεται και ενισχύεται ακόμα περισσότερο με τους πλωτούς τερματικούς σταθμούς υγροποιημένου αερίου (LNG) και τις αποθήκες αερίου στην Αλεξανδρούπολη και την Καβάλα. Ενώ, η δημιουργία τερματικού στη Βόρεια Ελλάδα διευρύνει το ρόλο των εγκαταστάσεων της Ρεβυθούσας, που και αυτές αναβαθμίζονται, προσφέροντας ασφαλή ενεργειακή διέξοδο στην Ελλάδα. Κατανοεί ο καθένας πως ο ρόλος της χώρας μας δεν είναι απλά διαμετακομιστικός, προκειμένου να στέλνουμε φυσικό αέριο στην Ευρώπη. Στρατηγικός μας στόχος είναι να δώσουμε φθηνή ενέργεια στα νοικοκυριά, τις βιομηχανίες και την οικονομία της Ελλάδας, ώστε να έχουμε ανταγωνιστικότητα, να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και να καταπολεμήσουμε τη μάστιγα της ανεργίας».
Σχετικά με τις θέσεις των κ. Λιόγκα και Παπαδόπουλου που τάχθηκαν υπέρ του LNG ο κ. Κυριαζίδης αναφέρθηκε ξανά στο έλλειμα ενημέρωσης που υπάρχει από πλευρά της εταιρίας και στο ότι δε γνωρίζουμε αν τελικά η Καβάλα αποκομίσει οφέλη από αυτήν την επένδυση.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IAooHhNPqEI&list=TL5mIBHN0Hi1x4zBqKMVAJvE-rhAueEasR[/youtube]




Σήμα κινδύνου για τον ΕΟΠΥΥ..!

Χρωστάει 7,7 δισ. ευρώ

Χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κινδυνεύουν να μείνουν τα 9,5 εκατ. των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ, καθώς ο Οργανισμός Περίθαλψης από στιγμή σε στιγμή μπορεί να περάσει σε καθεστώς στάσης πληρωμών, αφού οι οφειλές του μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας του ανέρχονται στα 7,7 δισ. ευρώ, ενώ τα ποσά που έχει λαμβάνειν φτάνουν μόλις τα 500 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα, οι εργαζόμενοι στα ασφαλιστικά ταμεία υποστηρίζουν πως η κατάσταση είναι εκρηκτική, καθώς με το Ν. 4051/2012 το ποσοστό της κρατικής επιχορήγησης από το 0,6% του ΑΕΠ μειώθηκε στο 0,4%, δηλαδή μείωση της επιχορήγησης κατά 500 εκατ. ευρώ.

Την ίδια ώρα, κι ενώ οι δομές Υγείας διαλύονται, συγκροτούνται Επιτροπές και Ομάδες εργασίας και υπογράφονται συμβάσεις με ξένους συμβούλους για να υποστηριχθεί η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. Ενδεικτικά, την ώρα που κόβονται παροχές, 9,9 εκατ. θα λάβει γερμανική εταιρεία και 4,5 η περίφημη Task Force.




ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ | Επίορκοι δικαστικοί προσπαθούν να κουκουλώσουν το σκανδαλο της ΕΛΣΤΑΤ!

Αποκαλυψη βόμβα απο την Real, που αποδεικνύει την συνωμοσία των διεφθαρμένων πίσω απο το μαγείρεμα των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ. Οι δικαστές πρεπει να κατανοήσουν πως η έκβαση αυτής της υπόθεσης ειναι το μοναδικό όπλο που εχει η Ελλαδα στο νομικό της οπλοστάσιο απέναντι στην συμμορία που δολίως επέβαλλε την σημερινή κατοχη της χώρας και το μεθοδικό πλιάτσικο που συντελείται στην δημοσια και ιδιωτική περιουσία.

Τα γεγονότα ειναι συντριπτικά:

1. Το ΔΝΤ παραδέχεται “λάθος” στο προγραμμα, αποκρύπτει όμως οτι το “λάθος” ειναι ισόποσο με την χαλκευση των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ. Την χαλκευση που έγινε ακριβώς για να τεκμηριώνει την δόλια υπαγωγή της Ελλαδας στο δολοφονικό μνημόνιο.

2. Αποδεικνύεται πως ο επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ (πελάτης) ηταν συγχρόνως υπάλληλος του ΔΝΤ (προμηθευτής). Γεγονος που απο μόνο του αρκεί για να οδηγήσει την συμμορία του Παπανδρεου στο εδώλιο.

3. Οι καταγγελίες Λογοθετη – Γεωργαντα σε συνδυασμό με την πειθαρχική δίωξη της ανακρίτριας, ειναι ισχυρή ένδειξη δικαστικής μεθόδευσης της οποίας ο “μαέστρος” βαρύνεται για μια σειρά μεθοδεύσεων σε υποθέσεις που ζημίωσαν το δημόσιο συμφέρον και θα έλθουν στην επιφάνεια με την καρατόμηση του.

Ειναι ΝΤΡΟΠΗ για όσους στηρίζουν αυτη την κυβερνηση, να μαχαιρώνουν με αυτόν τον τροπο τον ακρογωνιαίο θεσμό της δικαιοσύνης, την δημοκρατία.

Και τέλος, καθόλη την διάρκεια του “προγράμματος” που βασίστηκε στο έγκλημα της ΕΛΣΤΑΤ, δεν υπάρχει ούτε ενα “διαρθρωτικό μέτρο”, ΟΥΤΕ ΕΝΑ που να εχει στεφθεί με επιτυχία. αντίθετα, μέτρα όπως ο ειδικός φόρος στο πετρέλαιο, η αύξηση των τελών κυκλοφοριας κλπ, σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χωρα θα είχαν οδηγήσει τους εμπνευστές τους – τουλάχιστον – στην απαξίωση και την χλεύη. Εδώ τους οδηγούν σε νέες θέσεις εξουσίας. Ειναι ξεκάθαρο οτι η συμμορία που οργάνωσε και το έγκλημα της ΕΛΣΤΑΤ ειναι ενεργή, δια τούτο και η μεθόδευση.

Η καταδικαστική αποφαση όμως για την υπόθεση, ανοίγει επιτέλους τον δρόμο για την νομική αντιμετώπιση του μνημονίου, καθότι θα προκύψει δόλος. Και η καταδολίευση, για τον δυτικό νομικό πολιτισμό, οδηγεί σε ακύρωση της συμφωνίας και αποζημιώσεις. Σε χώρες όπως Π.χ. Η ανεπτυγμένη Κίνα, οδηγεί στο απόσπασμα.
Οι ευθύνες σας κύριοι δικαστές ειναι τεράστιες, οφείλετε να εξεγερθειτε και να σπάσετε την μέγγενη του διεφθαρμένου που προσπαθεί να κινήσει τα νήματα της συγκάλυψης. Αυριο, δεν θα υπάρχει.

wpid-20140621102048




Ικανοποιημένη η οργανωτική επιτροπή του Kavala Air Sea Show 2014

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής του Kavala Air Sea Show 2014 Παναγιώτης Γεωργιάδης κάνοντας έναν μικρό απολογισμό των όσων είδαμε τις πρώτες δύο ημέρες στην παραλία της πόλης.

Οι χιλιάδες επισκεπτών που παρακολούθησαν το σόου, τα χαμόγελα ικανοποίησης των πληρωμάτων που πέταξαν αλλά και τα σχόλια των ξένων ανταποκριτών που ήλθαν στην Καβάλα μόνο για την διοργάνωση αποτελούν τον καλύτερο πρεσβευτή τόσο του σόου όσο και της ίδιας της καβάλας.

Ο κ. Γεωργιάδης άλλωστε υπογράμμισε στις δηλώσεις του ότι μετά τη φετινή διοργάνωση το επίπεδο του Air Show άλλαζει οριστικά προς το καλύτερο.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?list=TL84LIvRGC8pSSHUdo0hRqIKTzDsbevOpX&feature=player_detailpage&v=7nxLEgMq8JI[/youtube]




Παραδόθηκε στο Κ.Υ. Ελευθερούπολης το ασθενοφόρο – δωρεά του Ιταλικού Ερυθρού Σταυρού

Επιτέλους παραδόθηκε στην κυκλοφορία και προς άμεση χρήση το ασθενοφόρο που έγινε δωρεά από τον Ιταλικό Ερυθρό Σταυρό στο Νοσοκομείο Καβάλας.
Λέμε επιτέλους γιατί μπορεί στο νοσοκομείο να έφτασε πριν αρκετούς μήνες αλλά μόλις σήμερα δόθηκε και επίσημα στην κυκλοφορία. Το ασθενοφόρο που θα χρησιμοποιηθεί από το Κ.Υ. Ελευθερούπολης ήρθε στην Καβάλα μετά από τις συντονισμένες ενέργειες του βουλευτή ΝΔ Γ. Πασχαλίδη και του Μητροπολίτη ΦΝΘ Προκόπιου που διατηρούν άριστες σχέσεις με τον Ιταλικό Ερυθρό Σταυρό.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jd90kDT5ffw&feature=youtu.be[/youtube]




Ισοπέδωσε τα πάντα στο πέρασμα του το χαλάζι στο κάμπο της Νικήσιανης!

Τραγική είναι η κατάσταση και στον κάμπο της Νικήσιανης όπου η έντονη χαλαζόπτωση των τελευταίων ημερών έχει κυριολεκτικά ισοπεδώσει τα πάντα στο πέρασμα της.
Εκατοντάδες στρέμματα με καλλιέργειες όπως καλαμπόκια, σιτάρια και καπνά έχουν καταστραφεί, άλλες εν μέρει και άλλες ολοκληρωτικά και μάλιστα στο χειρότερο χρονικό σημείο για τους αγρότες της περιοχής λίγο πριν ξεκινήσει η συγκομιδή για καλαμπόκια και σιτάρια και το λεγόμενο σπάσιμο, το μάζεμα δηλαδή των καπνών. Οι δεκάδες αγρότες της περιοχής που το μόνο εισόδημα τους είναι οι καλλιέργειες τους περιμένουν τους εκτιμητές του ΕΛΓΑ το συντομότερο δυνατόν για να καταγράψουν τις εκτεταμένες καταστροφές και να αποζημιώσουν έστω και εν μέρει τους αγρότες και τις δεκάδες οικόγενειες που ζουν από τα πενιχρά αγροτικά εισοδήματα.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vgRIx0_TUKQ&feature=youtu.be[/youtube]




Βιβλική καταστροφή σε αμπελώνες και ελαιώνες του πρ. Δήμου Ορφανού | Περιμένουν τους εκτιμητές του ΕΛΓΑ

Απελπισμένοι είναι οι αγρότες της περιοχής του Ποδοχωρίου και των γύρω χωριών μετά τις καταστροφικές χαλαζοπτώσεις που των προηγούμενων ημερών.
Σήμερα το πρωί κλιμάκιο ειδικών συνεπικουρούμενο από τον νέο αντιπεριφερειάρχη Θ. Μαρκόπουλο, το νέο δήμαρχο Παγγαίου Φ. Αναστασιάδη και τον βουλευτή ΝΔ Γιάννη Πασχαλίδη επισκέφθηκαν την περιοχή ανάμεσα στο Ποδοχώρι και τον Ακροπόταμο με τις απέραντες εκτάσεις αμπελώνων όπου η ζημιά είναι ανυπολόγιστη, ίσως και στο 100%. Οι αγρότες ζητούν την άμεση παρέμβαση των ιθυνόντων του ΕΛΓΑ για την εκτίμηση των ζημιών και την έκδοση αποζημιώσεων τονίζοντας πως η ζημιά προχώρησε και στο φυτικό κεφάλαιο με αποτέλεσμα να έχουν πρόβλημα και στις επόμενες καλλιεργιτικές περιόδους.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6nRBqCmdI1Q&feature=youtu.be[/youtube]

Τεράστιες καταστροφές και στους ελαιώνες
Μεγάλες όμως ήταν οι καταστροφές και στους ελαιώνες της περιοχής καθώς οι μικρές ακόμη ελιές επάνω στα δέντρα χτυπήθηκαν από την μανία της φύσης προκαλώντας τεράστιες ζημιές ιδίως σε αυτές που προορίζονταν για βρώση με την περιοχή να χάνει άλλο ένα πολύτιμο εισόδημα και την χώρα μας να χάνει το ανάλογο συνάλλαγμα από τις εξαγωγές.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bu6CwMGKVpE&feature=youtu.be[/youtube]




Πρώτη μέρα για το ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ

Πρώτο δρομολόγιο για το αμφίδρομο Ε/Γ-ΟΓ ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ σήμερα 19 Ιουνίου 2014 στις 07:45 το πρωί στην τοπική γραμμή Λιμένας Θάσου – Κεραμωτή .
Η κίνηση περιορισμένη λόγω ημέρας και καιρού, αλλά παρόλα αυτά άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στους επιβάτες.

Του ευχόμαστε καλά ταξίδια και καλές θάλασσες !




Το “γεφύρι της Άρτας” κατάντησαν τα πλημμυρισμένα ρέματα στο Παληό!

Το πρώτο μας ρεπορτάζ στην περιοχή ήταν στις 17 Σεπτεμβρίου του 2013 όταν μία καταρρακτώδη βροχή πλημμύρισε κυριολεκτικά την περιοχή του Παληού.
Οι περιοχές που πλήττονται κυρίως είναι αυτές κάτω από το δρόμο της Εγνατίας όπου συγκεντρώνονται σε κάθε βροχή πολλά νερά τα οποία χύνονται στα ρέματα που υπάρχουν τα οποία όμως δεν αρκούν για να συγκρατήσουν τα νερά έχοντας πλημμυρικά φαινόμενα μαζί με την.. κάθοδο τόνων φερτών υλικών, λάστιχων και άλλα. Από τότε ο Δήμος Καβάλας δεν έκανε τίποτα, ή σχεδόν τίποτα για την ακρίβεια αφού για να σταματήσει το πρόβλημα πρέπει να γίνουν κανονικά αντιπλημμυρικά έργα.

Η καταγγελίες των πολιτών είναι πέρα για πέρα δίκαιες και πρέπει η τεχνική Υπηρεσία του Δήμου να λύση το πρόβλημα άμεσα, διότι ο χειμώνας προβλέπεται να είναι πολύ δύσκολος για τους κατοίκους στην συγκεκριμένη περιοχή.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Kgvxg3WyJtk&feature=youtu.be[/youtube]




Άρχισε η διαδικασία υποβολής των μηχανογραφικών

Ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων στα σχολεία, η οποία θα ολοκληρωθεί τη Δευτέρα 14 Ιουλίου.
Υπενθυμίζεται ότι οι υποψήφιοι που θα υποβάλουν μηχανογραφικό δελτίο έχουν την υποχρέωση να προσέλθουν στο σχολείο τους για να δημιουργήσουν τον προσωπικό κωδικό ασφάλειας (password), τον οποίον θα χρησιμοποιήσουν στην πορεία για την ηλεκτρονική υποβολή των μηχανογραφικών τους δελτίων.
Η λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής για την υποβολή του μηχανογραφικού αρχίζει από την Τρίτη. Οι υποψήφιοι με το password που θα έχουν δημιουργήσει και τον 8ψήφιο κωδικό εξετάσεων που ήδη έχουν, μπορούν να επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr και να επεξεργάζονται το μηχανογραφικό τους.

Από τις 24 Ιουνίου ως την ανακοίνωση των βαθμών, οι υποψήφιοι θα μπορούν να ενημερώνονται, να μελετούν το μηχανογραφικό δελτίο και άλλα στοιχεία και να κάνουν μόνο πρόχειρο Μηχανογραφικό Δελτίο (προσωρινή αποθήκευση).

Από την ανακοίνωση των βαθμών των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ ως και τη Δευτέρα 14 Ιουλίου, όλοι οι υποψήφιοι στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση θα πρέπει να κλειδώσουν το τελικό τους μηχανογραφικό δελτίο (επιλέγοντας οριστικοποίηση). Μετά την οριστικοποίηση, το μηχανογραφικό δελτίο καταχωρίζεται στη βάση του υπουργείου Παιδείας και καμία τροποποίηση από τον υποψήφιο δεν είναι πλέον δυνατή.

Ο υποψήφιος καλό είναι να εκτυπώσει ή/και να αποθηκεύσει στον υπολογιστή του το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό δελτίο (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορεί να δει τις τελικές προτιμήσεις του.

Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει ότι οι υποψήφιοι που δεν διαθέτουν υπολογιστή θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους υπολογιστές των σχολείων τους για να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο, αλλά και ότι πρέπει να υποβάλουν το μηχανογραφικό τους εμπρόθεσμα γιατί αλλιώς θα αποκλειστούν από την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για φέτος.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cWjkz3q7tzg&feature=youtu.be[/youtube]




Εφιάλτης τα κουνούπια στην Καβάλα | Συνεχίζει η περιφέρεια τους ψεκασμούς

Κάθε μέρα και χειρότερη γίνεται η κατάσταση με τα κουνούπια σε ολόκληρη την περιφέρεια ΑΜΘ και ιδίως στην περιοχή του Έβρου, της Ξάνθης αλλά και του Νέστου το πρόβλημα είναι οξύτατο.
Οι συνεχόμενες βροχές του μαίου βοηθούν στο να ενταθεί το πρόβλημα καθώς ουσιαστικά προσφέρουν γόνιμο έδαφος για τον πολλαπλασιασμό των κουνουπιών και κάνοντας την κατάσταση ανυπόφορη. Κανονικά οι υπηρεσίες της Αντιπεριφέρειας αλλά και η Διεύθυνση υγείας τέτοια εποχή έχει ολοκληρώσει τα προγράμματα ψεκασμών κατά των κουνουπιών αλλά λόγω των καθημερινών βροχών αναγκάζονται να κάνουν καθημερινά ψεκασμούς οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις λόγω της νεροποντής που ακολουθεί δεν έχουν αποτέλεσμα.

Ανησυχία όμως υπάρχει και για το φαινόμενο του ιού του Δυτικού Νείλου που μπορεί μεν να κάνει την εμφάνιση του από τα τέλη Ιουλίου μέχρι τον Σεπτέμβριο ωστόσο οι συνεχείς βροχοπτώσεις εντείνουν τον προβληματισμό για τις διαστάσεις που μπορεί να λάβει φέτος το φαινόμενο με τον νομίατρο να δίνει τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για την προφύλαξη των ευπαθών ομάδων.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=udZW1uiw9_Y&feature=youtu.be[/youtube]




Ενέργειες που απαιτούνται από επιχειρηματίες που θέλουν να καταθέσουν προσφυγή κατά του ΟΑΕΕ

Σας ενημερώνουμε ότι, όσοι επιχειρηματίες ενδιαφέρονται να καταθέσουν προσφυγή κατά του ΟΑΕΕ, θα πρέπει να προβούν στις παρακάτω ενέργειες:

1)να υποβάλλουν αίτηση προς το τοπικό υποκατάστημα του Ο.Α.Ε.Ε. Καβάλας, ζητώντας α)την θεώρηση του βιβλιαρίου υγείας μου, β)αναλυτική κατάσταση των οφειλών μου και γ)την αφαίρεση από το συνολικό ποσό οφειλών μου του ποσού που αντιστοιχεί στον κλάδο υγείας μου,

2)νακαταθέσουν ενώπιον της Τ.Δ.Ε. του Ο.Α.Ε.Ε. Κομοτηνής ένσταση κατά της τυχόν απόρριψης της ως άνω αίτησής μου,

3)ναπροσφύγουν ενώπιον του αρμόδιου Διοικητικού Πρωτοδικείου κατά της τυχόν απορριπτικής απόφασης της Τ.Δ.Ε. και με εκπροσωπήσουν σε κάθε βαθμό και σε κάθε μετ’ αναβολήν δίκη μέχρι την αμετάκλητη ετυμηγορία της Ελληνικής Δικαιοσύνης, παριστάμενοι για λογαριασμό μου σε κάθε Αρχή ή Δικαστήριο.

Το αρχικό κόστος για κάθε ασφαλισμένο ανέρχεται στο ποσό των 100,00€ για συμμετοχή από 100-500 άτομα, στο ποσό των 90,00€ για συμμετοχή από 501-1.000 άτομα, στο ποσό των 80,00€ για συμμετοχή από 1.001-1.500 άτομα, στο ποσό των 70,00€ για συμμετοχή από 1.501-2.000 άτομα κ.ο.κ., ποσά τα οποία συμπεριλαμβάνουν τη δαπάνη για την υποβολή της αίτησης προς τον Ο.Α.Ε.Ε., την κατάθεση ένστασης προς την Τ.Δ.Ε. Ο.Α.Ε.Ε. Κομοτηνής, την παράστασή μας ενώπιον της Τ.Δ.Ε., την κατάθεση προσφυγής ενώπιον του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Καβάλας, την κατάθεση του σχετικού παραβόλου του Δημοσίου και της αντίστοιχης τριπλότυπης απόδειξης και την κατάθεση αίτησης ασφαλιστικών μέτρων ενώπιον του αυτού Δικαστηρίου καθώς και την υποβολή αιτήματος προσωρινής διαταγής. Δεν περιλαμβάνει το κόστος συζήτησης της προσφυγής (μετά από 2-3 χρόνια).

[gview file=”http://www.enanews.gr/uploads/2014/06/ΠΡΟΣΦΥΓΗ-ΚΑΤΑ-ΤΟΥ-ΟΑΕΕ.doc” width=”620px”]

 




Αποφασισμένοι κατά της αξιολόγησης | Ξανά στον Κουράκο οι δάσκαλοι της Καβάλας!

Περισσότεροι από 40 δάσκαλοι συγκεντρώθηκαν σήμερα από νωρίς το πρωί, έξω από το γραφείο του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Γιώργου Κουράκου, προσπαθώντας όπως και χθες να ματαιώσουν σειρά ενημερωτικών συναντήσεων του διευθυντή εκπαίδευσης με διευθυντές σχολείων της Π.Ε Καβάλας γύρω από το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, που προωθείται από το Υπουργείο Παιδείας.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, Απόστολος Μουμτσάκης, «το διοικητικό συμβούλιο και άλλοι συνάδελφοι προσπάθησαν να σταματήσουν τη σημερινή επιμόρφωση των συναδέλφων διευθυντών, που θα γίνονταν στα γραφεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα την αξιολόγηση. Συζητήσαμε με τους συναδέλφους μας, προσπαθήσαμε να τους πείσουμε ότι δε θα ήταν καλό να μπουν μέσα στον χώρο και μάλιστα τέσσερις εξ αυτών ζήτησαν να απεργήσουν και δεν πήραν μέρος στην προγραμματισμένη επιμορφωτική συνάντηση, ωστόσο οι υπόλοιποι δεν άκουσαν τα αιτήματά μας και προσήλθαν κανονικά. Αυτό που έχω να τονίσω, είναι ότι μόνο ενωμένοι από τους διευθυντές μέχρι τον πιο νέο συνάδελφο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, θα μπορέσουμε να παλέψουμε κατά της αξιολόγησης και να βγούμε νικητές».

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CEabDpiKyz4&list=TL1R9NXZfnlsDUqIM32lSHLs_G6bVlAC-q[/youtube]




Πάνω από 2.500 ηλεκτρονικές συνταγές σε… νεκρούς συνταξιούχους

Η μετάβαση στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης δεν απέτρεψε δεκάδες γιατρούς και πολλά φαρμακεία να προβούν σε πολλές παρατυπίες, ζημιώνοντας το εθνικό σύστημα Υγείας. Εντοπίστηκαν μεταξύ άλλων 2.585 συνταγές που αφορούσαν… νεκρούς.

Στα χέρια της Εισαγγελίας είναι από την περασμένη Πέμπτη η έρευνα που πραγματοποίησε η Οικονομική Αστυνομία επί ένα έτος, προκειμένου να εντοπίσει αξιόποινες πράξεις που σχετίζονται με τη διαδικασία εφαρμογής της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.
Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία των περιπτώσεων απάτης που εξιχνιάσθηκαν, προκύπτει ότι η ζημία εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου υπερβαίνει το ποσό των 150.000 ευρώ.
Από το προανακριτικό υλικό που συλλέχθηκε σε συνδυασμό με στοιχεία που προέρχονται από τα αρχεία δημοσίων Υπηρεσιών, εξακριβώθηκαν τα εξής:

*πενήντα ένας ιατροί είχαν συνταγογραφήσει σε αποβιώσαντες ασφαλισμένους ή συνταξιούχους του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (Ν.Α.Τ.) το διάστημα Ιουνίου – Αυγούστου 2012. Διαπιστώθηκε η δυνατότητα συνταγογράφησης σε ασφαλισμένους που είχαν αποβιώσει, εφόσον οι Αριθμοί Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) τους δεν είχαν διαγραφεί/αφαιρεθεί από το σύστημα «e-syntagografisi».

• πλήθος συνταγών, τουλάχιστον 2.585, είχαν συνταγογραφηθεί σε αποβιώσαντες συνταξιούχους του ΙΚΑ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013. Για τους ασφαλισμένους του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (Ν.Α.Τ.) ήδη διενεργούνται αυτοτελείς Προκαταρκτικές Εξετάσεις από Πταισματοδίκες Αθηνών – Πειραιώς, ενώ για τους αντίστοιχους του Ι.Κ.Α. λόγω του μεγάλου τους αριθμού, η διαδικασία είναι σε εξέλιξη.

• εξακριβώθηκε, έπειτα από έγγραφες καταγγελίες ασφαλισμένων, ότι υπήρξαν συνταγογραφήσεις εν αγνοία των ασφαλισμένων και οι σχετικές καταγγελίες απεστάλησαν και ήδη διερευνώνται από την Υπηρεσία Ελέγχου Δαπανών Υπηρεσιών Υγείας Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΥΠ.Ε.Δ.Υ.Φ.Κ.Α.).

• διαπιστώθηκε περίπτωση συνταγογράφησης σε βιβλιάριο ασφαλισμένου, το οποίο είχε κλαπεί, καθώς και η παράτυπη έκδοση παραπεμπτικού φυσιοθεραπειών ασθενούς Ι.Κ.Α. στη Ζάκυνθο, από πρώην ορθοπεδικό ιατρό Νοσοκομείου της Αττικής, το οποίο έφερε σφραγίδα του ιατρού στην οποία δεν υπήρχαν τα στοιχεία Α.Φ.Μ. και της διεύθυνσης του, ενώ στα ηλεκτρονικά αρχεία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (Η.ΔΙ.Κ.Α.), ο ιατρός εμφανιζόταν ως νοσοκομειακός ιατρός και το σύστημα δεν του είχε «κλειδώσει» τη χρήση αναγραφής συνταγών.

«Καμπάνες» και σε φαρμακεία

Σε ένα από τα ανωτέρω φαρμακεία προέκυψε επιπλέον λανθασμένη διατίμηση φαρμακευτικών σκευασμάτων, δηλαδή η τιμή πώλησης ήταν υψηλότερη από τη μέγιστη επιτρεπόμενη. Η ΥΠ.Ε.Δ.Υ.Φ.Κ.Α. εξέδωσε για το λόγο αυτό απόφαση επιβολής χρηματικού προστίμου, ύψους 16.002,38€, ενώ για το δεύτερο φαρμακείο δεν έχει ολοκληρωθεί η έρευνα, προκειμένου να ασκηθεί ο πειθαρχικός έλεγχος.
Συνταγές φαρμάκων ασθενών είχαν εκτελεσθεί παραπάνω της μίας φοράς είτε από διαφορετικά φαρμακεία, είτε από το ίδιο φαρμακείο. Σε τέσσερα από τα εμπλεκόμενα φαρμακεία επεβλήθησαν με αποφάσεις της ΥΠ.Ε.Δ.Υ.Φ.Κ.Α. χρηματικά πρόστιμα και διοικητικές κυρώσεις.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Rr-cUPd0zPI&feature=youtu.be[/youtube]




Σε 24ωρη απεργία γιατροί και εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία

Με προσωπικό ασφαλείας λειτουργούν σήμερα, Τετάρτη, τα δημόσια νοσοκομεία και θα δέχονται μόνο τα επείγοντα περιστατικά, καθώς γιατροί και εργαζόμενοι πραγματοποιούν 24ωρη πανελλαδική απεργία, έπειτα από απόφαση των ομοσπονδιών τους, αντιδρώντας στο νέο σύστημα αξιολόγησης, που, όπως εκτιμούν, θα οδηγήσει σε απολύσεις.

Οι εργαζόμενοι θα συγκεντρωθούν στις 12 το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Υγείας.

Όπως δήλωσε ο νέος υπουργός Υγείας, Μάκης Βορίδης, είναι διατεθειμένος να τους δεχτεί και να συζητήσει με τη συνδικαλιστική ηγεσία των απεργών, τις παραμέτρους του συστήματος αξιολόγησης, διευκρινίζοντας ωστόσο, ότι «υπάρχει νόμος για την αξιολόγηση» και ξεκαθαρίζοντας ότι ο ίδιος είναι υπέρ.

Η Ομοσπονδία Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ), ζητά την απόσυρση «των αυθαίρετων κριτηρίων αξιολόγησης του προσωπικού των Νοσοκομείων που οδηγούν σε απολύσεις και απαιτεί την επείγουσα κάλυψη των ελλείψεων σε νοσηλευτικό- παραϊατρικό προσωπικό, γιατρούς, αναλώσιμα, αντιδραστήρια, φάρμακα».

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), κάνει λόγο για καθολική άρνηση των υγειονομικών υπαλλήλων να συμμετάσχουν στο νέο σύστημα αξιολόγησης το οποίο χαρακτηρίζει σύστημα «βαθμολογικής κατάταξης» διότι όπως εξηγεί τουλάχιστον το 15% των υπαλλήλων κάθε φορέα «υποχρεωτικώς κατατάσσεται σε χαμηλή βαθμολογία και τίθεται σε διαρκή κινητικότητα».

Η ΠΟΕΔΗΝ εκτιμά ότι «συστήνουν τη νέα δεξαμενή διαθεσιμοτήτων- απολύσεων στο Δημόσιο και ταυτόχρονα ανακατανέμεται το ίδιο μισθολογικό κόστος με την καθιέρωση ατομικών μισθών».

Οι εκπρόσωποι της ΠΟΕΔΗΝ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, τόνισαν επίσης, ότι οι δημόσιες υπηρεσίες Υγείας υποφέρουν από την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση, σημειώνοντας, ότι «κανείς νέος μόνιμος εργαζόμενος δεν φόρεσε “ποδιά” τα τέσσερα τελευταία έτη σε νοσοκομείο, παρ’ότι αποχώρησαν πάνω από 15.000 Υγειονομικοί με συνταξιοδότηση και φέτος αναμένονται πάνω από 5000 νέες συνταξιοδοτήσεις».

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gxF2hq3-DE8&feature=youtu.be[/youtube]




Πέρασε η πρόταση της Ελληνικής προεδρίας για εθνικές αποφάσεις σχετικά με τα μεταλλαγμένα

Σε κατ΄αρχήν απόφαση που βάζει τέλος σε μια πολυετή διαμάχη μεταξύ των κρατών μελών στο θέμα της καλλιέργειας Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών, δηλαδή των λεγόμενων μεταλλαγμένων προϊόντων, κατέληξε σήμερα στο Λουξεμβούργο το Συμβούλιο Υπουργών μετά από συμβιβαστική πρόταση της Ελληνικής Προεδρίας.
Η σημερινή απόφαση που θα οριστικοποιηθεί τους επόμενους μήνες μετά από διαβουλεύσεις με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προβλέπει ότι η καλλιέργεια ενός μεταλλαγμένου προϊόντος θα αποτελεί εθνική επιλογή, δηλαδή το κάθε κράτος μέλος θα έχει τον τελευταίο λόγο.

Η απόφαση προβλέπει ότι κάθε αίτηση που θα υποβάλλεται για την έκδοση πανευρωπαϊκής άδειας καλλιέργειας ενός μεταλλαγμένου προϊόντος, θα εξετάζεται από την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας Τροφίμων, η οποία θα κάνει γνωμοδότηση στην Κομισιόν σχετικά με το αν υπάρχουν κίνδυνοι ή όχι για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον. Εφόσον, η γνωμοδότηση είναι θετική τα κράτη μέλη θα κρίνουν σε εθνικό επίπεδο αν θα επιτρέψουν την καλλιέργεια. Μέχρι τώρα μπορούσαν να επικαλεστούν μόνο περιβαλλοντικούς λόγους για να απορρίψουν την καλλιέργεια με αποτέλεσμα οι πολυεθνικές εταιρίες μεταλλαγμένων να αμφισβητούν τις αποφάσεις προσφεύγοντας στα δικαστήρια.

Για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση η Ελληνική Προεδρία έκανε ένα βήμα παραπέρα. Πρότεινε και έγινε δεκτό να επιτρέπεται σε ένα κράτος μέλος να αρνείται την καλλιέργεια στην επικράτειά του μεταλλαγμένων επικαλούμενο οποιοδήποτε λόγο. Μάλιστα, ο σχετικός κατάλογος πιθανών αιτιάσεων που μπορούν να επικαλεστούν τα κράτη μέλη, είναι ανοικτός, ενώ ενδεικτικά συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, λόγοι περιβάλλοντος, αγροτικής πολιτικής, πολεοδομικού και χωροταξικού σχεδιασμού, κοινωνικοοικονομικοί, ακόμη και δημόσιας τάξης.

Με τη συμβιβαστική πρόταση της Ελληνικής Προεδρίας παρέχεται η δυνατότητα απαγόρευσης και των Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών που έχουν ήδη αδειοδοτηθεί πριν την έναρξη ισχύος της νέας Οδηγίας.

Τέλος, έχει συμπεριληφθεί ρήτρα επανεξέτασης της εφαρμογής της Οδηγίας σε 4 χρόνια, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και Έκθεση Προόδου αναφορικά με το κανονιστικό καθεστώς των νέων κατευθυντήριων οδηγιών σχετικά με την αξιολόγηση του περιβαλλοντικού κινδύνου. Ο Υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης έχει ξεκαθαρίσει από την προηγούμενη συνεδρίαση του Μαρτίου, ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να επιτρέψει την καλλιέργεια Γενετικά Τροποποιημένων Οργανισμών στο έδαφός της.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XW29ozSsp_4&list=TLVrIVEIzf4viCQ2CeqaKFW2qFlPyj_tPP[/youtube]




Ψήφο εμπιστοσύνης πήρε ο Γ. Τσιμενίδης στη ΒΦΛ | Πιέζουμε για τον ειδικό φόρο, υποστηρίζει

Ψήφο εμπιστοσύνης πήρε η διοίκηση του σωματείου εργαζομένων της Β.Φ.Λ., μετά το πέρας της χθεσινής έκτακτης Γενικής Συνέλευσης στο εργοστάσιο το μεσημέρι της Τρίτης.
Πιο συγκεκριμένα, 139 εργαζόμενοι ψήφισαν υπέρ της διοίκησης του Γιώργου Τσιμενίδη έναντι 92 κατά, ανανεώνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την εμπιστοσύνη τους στην παρούσα διοίκηση του σωματείου.
Πλέον, η διοίκηση του σωματείου εργαζομένων στην E.L.F.E. αυξάνει την πίεση της προς τους 4 βουλευτές του νομού με καθημερινές επαφές, ώστε να κλείσει το ραντεβού με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης, Γιώργο Μαυραγάνη, που είναι αρμόδιος για το θέμα του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, το οποίο είναι ένας μόνιμος βραχνάς για τα οικονομικά της λιπασματοβιομηχανίας. Δεν αποκλειεται αυτό το ραντεβού να «κλειστεί» εντός της επόμενης εβδομάδας, με αντιπροσωπεία του σωματείου να κατέρχεται στην Αθήνα και για μια ακόμη σειρά συναντήσεων, πέρα από το θέμα του Ε.Φ.Κ.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SDuIgzJiNIs&list=TLV1EtQCwmO7tjYQjq72AIGg3WOiHPUTHM[/youtube]




Έρχονται γιατροί στο Νοσοκομείο Καβάλας | Προκηρύχθηκαν ήδη 3 θέσεις

Αυξάνεται σταδιακά η κινητικότητα των γιατρών στο Νοσοκομείο Καβάλας.
Όπως μας είπε ο διοικητής του Νοσοκομείου Χρήστος Κοπατσάρης το Υπουργείο Υγείας προκήρυξε 3 θέσεις επικουρικών γιατρών για το Νοσοκομείο Καβάλας. Επανέλαβε την προκήρυξη για την θέση του παθολόγου, προκήρυξε πρώτη φορά θέσεις χειρουργού και ορθοπεδικού. Ταυτόχρονα ορκίστηκε κι αναλαμβάνει καθήκοντα ως μόνιμο προσωπικό πνευμονολόγος ενώ εντός των ημερών θα ορκιστεί μόνιμη γιατρός ειδικότητας παθολογοανατόμου.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=s1rh0C4I2FE&feature=youtu.be[/youtube]




Χαμός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Καβάλας | Οι δάσκαλοι συνεδρίαζαν και οι διευθυντές επιμορφώνονταν για την αξιολόγηση

Ένταση επικράτησε το μεσημέρι έξω από το γραφείο του προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, όταν δεκάδες δάσκαλοι, με επικεφαλής τον πρόεδρο του συλλόγου τους Απόστολο Μουμτσάκη, ζήτησαν από τον κ. Κουράκο να διακοπεί άμεσα ενημερωτική συνάντηση που είχε με διευθυντές σχολικών μονάδων σχετικά με το θέμα της αξιολόγησης.
Στο πλαίσιο της ετήσιας γενικής συνέλευσης που πραγματοποιούσαν από νωρίς το πρωί στο «Όσκαρ», λήφθηκε ομόφωνη απόφαση να διακοπούν για μερικές ώρες οι εργασίες της, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να βρεθούν στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για να διαμαρτυρηθούν.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jgeZCBpMHXo&feature=youtu.be[/youtube]

Της μεγάλης έντασης που ακολούθησε στα γραφεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Καβάλας προηγήθηκε η μαζικότατη τακτική γενική συνέλευση των εκπαιδευτικών στο κινηματοθέατρο όσκαρ. Εκεί πρώτο θέμα στην ατζέντα της συζήτησης ήταν ξανά η αξιολόγηση αλλά και οι «μεθοδεύσεις» από πλευράς Πρωτοβάθμιας που επέλεξε την «κενή» μέρα της γενικής συνέλευσης των δασκάλων για την επιμόρφωση των διευθυντών των σχολείων επάνω στα ζητούμενα της περίφημης αξιολόγησης.

[youtube]Insert video URL or ID here[/youtube]

 




Συλλαλητήριο ΑΜΕΑ και συνταξιούχων για την υποβάθμιση της δημόσιας υγείας

Την δική τους πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το πρωί τα μέλη του Ν.Σ. ΑΜΕΑ Καβάλας μαζί με τα συνταξιουχικά σωματεία του νομού και την στήριξη του Εμπορικού Συλλόγου.
Από νωρίς το πρωί οι διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στην αντιπεριφέρεια από όπου ξεκίνησε η πορεία τους προς το ΠΕΔΥ Καβάλας, τον μόνιμο δέκτη παραπόνων και διαμαρτυριών από ΑΜΕΑ και συνταξιούχους. Η υποβάθμιση της δημόσιας υγείας, οι παλλινωδίες στον χώρο των φαρμάκων, και οι μεγάλες καθυστερήσεις στα ΚΕΠΑ ήταν τα πρώτα θέματα στην ατζέντα του συλλαλητηρίου.
Η συνέχεια για ΑΜΕΑ και συνταξιούχους δόθηκε στο γραφείο του διοικητή του ΠΕΔΥ Στυλιανού Καφά όπου οι εκπρόσωποι των διαδηλωτών τον επισκέφτηκαν για να του πουν τα παράπονα τους για τα δεκάδες προβλήματα που αντιμετωπίζει σε όλη την χώρα ο διάδοχος του επίσης προβληματικού φορέα ΕΟΠΥΥ.




Ενημέρωση για την πορεία των ετοιμασιών για το συλλαλητήριο κατά του LNG

Έπιασε ήδη δουλειά η Συντονιστική Επιτροπή κατά του LNG και εξέδωσε και το πρώτο της δελτίο τύπου. Δείτε τι αναφέρει:

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑ LNG
Δελτίο Τύπου

Συνεδρίασαν χθες τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής κατά του LNG στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, προκειμένου να καθορίσουν τους τομείς ευθύνης που αναλαμβάνουν και τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν το επόμενο διάστημα μέχρι τη διοργάνωση του συλλαλητηρίου κατά της εγκατάστασης πλωτού σταθμού LNG στον κόλπο της Καβάλας. Στη χθεσινή, πρώτη συνεδρίαση της Σ.Ε., εκπροσωπήθηκαν οι παρακάτω φορείς:
Ο Δήμος Καβάλας, με το δήμαρχο Καβάλας Κωστή Σιμιτσή, ο οποίος αποχώρησε εξαιτίας σοβαρής κοινωνικής υποχρέωσης, αφού προηγουμένως δήλωσε στους παρισταμένους πως υιοθετεί όποια ενέργεια αποφασιστεί κατά τη χθεσινή σύσκεψη, υπογραμμίζοντας την αμέριστη συμπαράσταση του δήμου Καβάλας.
Η αντιπεριφέρεια Καβάλας, δια του αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης, Γιώργου Γερομάρκου.
Το ΓΕΩΤΕΕ, δια του προέδρου του παραρτήματος Ανατολικής Μακεδονίας, Ζαφείρη Μυστακίδη, αλλά και του μέλους της διοίκησης και προέδρου του Συλλόγου Γεωπόνων, Θόδωρου Αμπελίδη.
Το Οικονομικό Επιμελητήριο, δια του εκπροσώπου του, Νίκου Καλαντζόπουλου .
Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ανατολικής Μακεδονίας, δια του μέλους της Διοικούσας Επιτροπής, Αλεξάνδρας Τσανάκα.
Η Συντονιστική Επιτροπή κατά των Δεξαμενών Υγρών Καυσίμων, δια των κ.κ. Λάζαρου Βασιλειάδη και Ηλία Ιωαννίδη.
Ο Όμιλος Φίλων Θαλάσσης και Περιβάλλοντος Ν. Καρβάλης, δια του προέδρου του, Ηλία Παπαδόπουλου.
Η Οικολογική Κίνηση Καβάλας, δια του μέλους του Δ.Σ, Χρύσας Μάμαλη.
Αρχικά, επικυρώθηκε η ημερομηνία του συλλαλητηρίου, σύμφωνα με την επικρατέστερη πρόταση που κατατέθηκε στη σύσκεψη της περασμένης Πέμπτης. Το συλλαλητήριο, με τη σύμφωνη γνώμη όλων, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 3 Ιουλίου και ώρα 11:00 στην πλατεία Ελευθερίας. Τα μέλη της Συντονιστικής όρισαν ομόφωνα ως επικεφαλής της Επιτροπής τον Λάζαρο Βασιλειάδη. Το κέντρο όλων των επιχειρήσεων – δράσεων ενόψει του συλλαλητηρίου θα είναι από σήμερα, Τρίτη, 17 Ιουνίου, το Τουριστικό Περίπτερο της «Δημωφέλεια» ( πρώην περίπτερο του ΕΟΤ). Ήδη, ο κ. Βασιλειάδης ήρθε σε επικοινωνία με τον πρόεδρο της «Δημωφέλεια» Στέλιο Σχοινάκη, προκειμένου ο δεύτερος, ως πολιτικός προϊστάμενος του ΝΠ, να συνεννοηθεί με τους υπηρεσιακούς παράγοντες για την φιλοξενία της γραμματείας Επικοινωνίας του συλλαλητηρίου, που θα βρίσκεται στο χώρο από τις 08:00 το πρωί έως το βράδυ. Η Γραμματεία θα λειτουργεί με εθελοντές που προσφέρθηκαν να στηρίξουν διοικητικά την συντονίστρια του τομέα Επικοινωνίας του συλλαλητηρίου και εκπρόσωπο Τύπου της Συντονιστικής, Σίσσυ Ακοκαλίδου, η οποία προτάθηκε ομόφωνα από τη Συντονιστική Επιτροπή να στηρίζει επικοινωνιακά το συλλαλητήριο.
Ήδη κατατέθηκαν οι πρώτες προτάσεις για την καλύτερη δυνατή προβολή του συλλαλητηρίου που θα ανακοινωθούν σε σύντομο χρόνο. Στόχος της Συντονιστικής είναι η καθημερινή ενημέρωση των πολιτών μέσω των ΜΜΕ, αλλά και η συνέγερση όλων των κοινωνικών ομάδων, προκειμένου το «ΟΧΙ στο LNG» να ακουστεί δυνατό και ενωτικό προς την κυβέρνηση και τη ΔΕΠΑ.
Ο. κ. Βασιλειάδης ανέγνωσε σχέδιο ψηφίσματος το οποίο στη συνέχεια απεστάλη στα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής που δεν παρέστησαν στη χθεσινή σύσκεψη, και, συγκεκριμένα τους δημάρχους, σημερινούς και επερχόμενους των δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας , καθώς και τους αντιπεριφερειάρχες, αντίστοιχα.
Από σήμερα, Τρίτη, 17 Ιουνίου, θα τεθεί σε λειτουργία η ιστοσελίδα «oxilngkavala.gr» στην οποία θα αναρτώνται όλες οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες της Συντονιστικής , με στόχο την ενημέρωση της κοινωνίας, συλλόγων, σωματείων και συλλογικοτήτων. Θα ακολουθήσουν ενημερωτικές δράσεις, επιστημονικές ομιλίες, διαλέξεις, προβολή βίντεο, αλλά και συναντήσεις με επαγγελματικές τάξεις που άμεσα πλήττονται από την εν λόγω επένδυση, όπως αλιείς, κ.α. Να σημειωθεί ότι κατά τη χθεσινή συνεδρίαση ορίστηκαν υπεύθυνοι ανά τομέα, όπως για την εκτύπωση φυλλαδίων, αφισών, για την τοποθέτηση σταντς σε κεντρικά σημεία σε Καβάλα, Ν. Καρβάλη, Ν. Πέραμο, Κεραμωτή , όπου και θα συνεχίζεται η συγκέντρωση υπογραφών.
Καβάλα, 16/6/2014




Συλλογή υπογραφών κατά του LNG στην Πλατεία Καπνεργάτη

Μέχρι και σελίδα στο facebook δημιούργησε ομάδα πολιτών που αντιτίθενται στην εγκατάσταση πλωτού LNG στον κόλπο της Καβάλας.

Ο λόγος για την σελίδα με τίτλο “ΟΧΙ στην εγκατάσταση LNG στον κόλπο της Καβάλας” όπου μάλιστα καλεί Καβαλιώτες και μη στην συγκέντρωση υπογραφών κατά της εγκατάστασης πλωτού LNG.
Mάλιστα στην πλατεία Καπνεργάτη υπάρχει σταντ όπου μπορεί ο καθένας περνώντας να υπογράψει κατά στην εγκατάσταση LNG στον κόλπο της Καβάλας. Όπως μας εξήγησε το μέλος της συντονιστικής επιτροπής κατά του LNG Ηλίας Ιωαννίδης η συλλογή υπογραφών θα συνεχιστεί τουλάχιστον μέχρι το συλλαλητήριο και σίγουρα όπως είπε «μέχρι να ενημερωθεί και ο τελευταίος Καβαλιώτης τι ετοιμάζεται στον τόπο του».

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6qu4W2vZST4&list=TLqib4PwGyejMt_3J5EKBKAT_c1x7Gq5By[/youtube]

Κλειστή και η αγορά στις 3 Ιουλίου για το συλλαλητήριο

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZJAyk7O09Z8&list=TLcND_Y0BQTGD1rQ5m0fBvm8CcooNE4kbX[/youtube]