Ουρές οχημάτων στα σύνορα Ελλάδας–Βόρειας Μακεδονίας ενόψει του Πάσχα

Ρεπορτάζ : Διογένης Χαραλαμπίδης

Εκτεταμένες ουρές οχημάτων παρατηρήθηκαν σήμερα μεγάλη Πέμπτη, στα σύνορα Ελλάδας–Βόρειας Μακεδονίας, προκαλώντας σημαντική ταλαιπωρία σε οδηγούς και επιβάτες. Το φαινόμενο οφείλεται κυρίως στην εντατικοποίηση των ελέγχων από τις ελληνικές αρχές, οι οποίες πραγματοποιούν λεπτομερείς επιθεωρήσεις τόσο στα οχήματα όσο και στους ταξιδιώτες.

Οι έλεγχοι αυτοί περιλαμβάνουν διασταύρωση εγγράφων, επιβεβαίωση στοιχείων ταυτότητας, καθώς και επιθεώρηση των οχημάτων για λόγους ασφάλειας και πρόληψης παράνομων δραστηριοτήτων. Αν και οι διαδικασίες κρίνονται απαραίτητες για τη διασφάλιση της δημόσιας τάξης και της εθνικής ασφάλειας, έχουν ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση της διέλευσης και τη δημιουργία μεγάλων καθυστερήσεων.

Πολλοί οδηγοί αναγκάζονται να περιμένουν για ώρες πριν περάσουν τα σύνορα, γεγονός που προκαλεί δυσφορία, ιδιαίτερα σε περιόδους αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης όπως για παράδειγμα την περίοδο του Πάσχα.

Δείτε φωτογραφίες :




Από την Καβάλα στο Las Vegas: Ο Χαράλαμπος Μαραντίδης στην 6η θέση στον κορυφαίο διαγωνισμό gelato

Η πορεία προς το Las Vegas ξεκίνησε το 2024 στην Αθήνα, όπου ήρθε η πρώτη πρόκριση, ενώ το 2025, στον Ευρωπαϊκό τελικό, (διάβασε περισσότερα ΕΔΩ) η ελληνική συμμετοχή κατέκτησε την πρώτη θέση για την Ελλάδα, εξασφαλίζοντας το εισιτήριο για τον παγκόσμιο τελικό.

Εκεί, η προσπάθεια επιβραβεύτηκε με την 6η θέση παγκοσμίως, καθώς και με τη διάκριση Best Young Gelato Talent, επιβεβαιώνοντας τη δημιουργικότητα και την τεχνική αρτιότητα της συμμετοχής.

Το gelato με τίτλο «Exotic Greek Cheese» αποτέλεσε μια σύγχρονη προσέγγιση της ελληνικής γεύσης, συνδυάζοντας ανθότυρο με καραμέλα βουτύρου, νότες από μάνγκο και λάιμ, και παστέλι βουτύρου. Το αποτέλεσμα ήταν μια ισορροπημένη και τολμηρή γευστική πρόταση, που γεφύρωσε την παράδοση με τη σύγχρονη γαστρονομική δημιουργία.

Ο διαγωνισμός συνδιοργανώθηκε από τις Carpigiani και SIGEP, ενώ η διοργάνωση στο Las Vegas πραγματοποιήθηκε με τη χρηματοδότηση του Ιταλικού Οργανισμού Εμπορίου (Italian Trade Agency), γεγονός που ενισχύει περαιτέρω το κύρος και τη διεθνή σημασία του θεσμού.

Η διάκριση αυτή αποτελεί μια σημαντική στιγμή όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για την ελληνική ζαχαροπλαστική, αναδεικνύοντας πώς η ποιότητα, η συνέπεια και ο σεβασμός στην πρώτη ύλη μπορούν να ξεχωρίσουν σε παγκόσμιο επίπεδο. Για τον Χαράλαμπο Μαραντίδη, αυτή η διάκριση δεν είναι απλώς μια επιτυχία.

Είναι η απόδειξη ότι όταν η παράδοση συναντά τη δημιουργικότητα, μπορεί να φτάσει παντού.

Και κάπου εκεί, ανάμεσα σε μάνγκο, λάιμ και ανθότυρο…

υπάρχει πάντα μια γεύση από Ελλάδα.

citypedia.gr




Πένθιμα εμβατήρια από την Φιλαρμονική του Δήμου Παγγαίου την Μεγάλη Παρασκευή

Ο Δήμαρχος Παγγαίου κ. Φίλιππος Αναστασιάδης, σας προσκαλεί να παρευρεθείτε στην κατανυκτική εκδήλωση της Μεγάλης Παρασκευής, κατά την οποία η Φιλαρμονική Ελευθερούπολης θα παρουσιάσει πένθιμα εμβατήρια, συμβάλλοντας στη δημιουργία κλίματος βαθιάς περισυλλογής και κατάνυξης, σύμφωνου με το πνεύμα της ημέρας των Παθών.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί μετά την Ακολουθία των Μεγάλων Ωρών, στο Ηρώο της πόλης.

🕯️ Ημερομηνία: Μεγάλη Παρασκευή

🕛 Ώρα ενάρξεως: 12:30

📍 Τόπος: Ηρώο Ελευθερούπολης




«Θα είναι το τελευταίο σας Πάσχα»: Νέα προκλητική ανάρτηση του Χουλουσί Ακάρ για την Κύπρο

Σε προκλητικές δηλώσεις  προχώρησε ο πρώην Υπουργός Άμυνας της Τουρκίας και νυν Πρόεδρος της Επιτροπής Άμυνας της τουρκικής Εθνοσυνέλευσης, Χουλουσί Ακάρ.

Σε ανάρτησή του στο Χ, ο Ακάρ ανέφερε πως «στην πατρίδα των Τουρκοκυπρίων, όσοι κάνουν όνειρα για Πάσχα… θα ζήσουν το τελευταίο τους Πάσχα».




Δωρεά δωροεπιταγών ενόψει Πάσχα από την Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως & Θάσου

Εν όψει του ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ και με την φροντίδα του Κεντρικού Ταμείου Ευποιΐας της Ιεράς Μητροπόλεως Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, διανέμονται ΕΚΑΤΟ ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ συνολικής αγοραστικής αξίας 5.000,οο€ σε εμπερίστατους συμπολίτες μας για το γιορτινό τους.

Με σκοπό πάντοτε την συνέχιση της παραδόσεως της εμπράκτου αγάπης της τοπικής μας Εκκλησίας προς τον πάσχοντα και εμπερίστατο συνάνθρωπο, οι οικογένειες, που υπέδειξαν εγκαίρως οι Εφημέριοι των Ενοριών της Πόλεως, παραλαμβάνουν τις δωροεπιταγές από την Ιερά Μητρόπολη, ώστε μαζί με την διακριτική συμμετοχή και των Φιλοπτώχων Ταμείων όλων των Ενοριών της Πόλεως, από όπου επίσης διοργανώνονται παρόμοιες δράσεις, ο συνολικός αριθμός των οικογενειών, που ενισχύονται αυτές τις ημέρες των εορτών, να πλησιάζουν τις 300.

Παρόμοια προνοιακή πρωτοβουλία επαναλαμβάνεται και εφέτος σε ανταπόκριση σχετικής προτάσεως του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Τυφλών Καβάλας για την διάθεση 50 επιπλέον δωροεπιταγών, συνολικής αγοραστικής αξίας 2.000,οο ΕΥΡΩ για την έκτακτη ενίσχυση των προταθέντων Μελών του Κοινωνικού Σωματείου της πόλεώς μας.

Επιπλέον, αυτές τις ημέρες κατατέθηκαν στους τραπεζικούς λογαριασμούς των 30 δικαιούχων τα προνοιακά επιδόματα από το Κεντρικό Ταμείο Ευποιΐας της Ιεράς Μητροπόλεως, τα οποία καταβάλλονται ανά τρίμηνο σε ισόποσα τακτικά χρηματικά βοηθήματα, ύψους 7.500,οο ΕΥΡΩ. Πρόκειται για την ετήσια συνδρομή της τοπικής μας Εκκλησίας προς τους ενδεείς και εμπερίστατους αδελφούς μας, που διαβιούν εντός της μητροπολιτικής μας περιφερείας, η οποία ανέρχεται στο συνολικό χρηματικό ποσό των 30.000,οο ΕΥΡΩ.

Μαζί με τις θερμές ευχαριστίες προς όλους τους Αδελφούς μας, που εξακολουθούν να εμπιστεύονται την τοπική μας Εκκλησίας στηρίζοντας την προνοιακό και φιλανθρωπικό της έργο, απευθύνουμε εγκάρδιες εόρτιες ευχές, ώστε με υγεία και δύναμη να εορτάσουμε το ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ και τις υπόλοιπες ημέρες της ΑΓΙΑΣ και ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ και να επιτύχουμε την καλή έκβαση των ευγενικών σκοπών μας για την αντιμετώπιση των δυσκόλων συγκυριών που ζούμε όλοι μας.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !




Δήμος Νέστου : Διανομή 200 πακέτων στήριξης το Πάσχα

Με αφορμή τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα, ο Δήμος Νέστου προχώρησε στη διανομή 200 πακέτων στήριξης σε συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, ενισχύεται το πνεύμα αγάπης, προσφοράς και αλληλεγγύης, που αποτελεί βασικό μήνυμα των ημερών.

Ο Δήμος Νέστου συνεχίζει να στέκεται δίπλα στους πολίτες, αποδεικνύοντας έμπρακτα την κοινωνική του ευαισθησία.




Energean: Και φέτος στο πλευρό της Ενορίας του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου στη Νέα Καρβάλη

Για μια ακόμη χρονιά, με πρωτοβουλία της Energean τριάντα οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσχέρειες και τελούν υπό τη φροντίδα της Ενορίας του Προσκυνηματικού Ιερού Ναού Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου θα παραλάβουν δωροεπιταγές, ώστε να προμηθευθούν τα απαραίτητα για το γιορτινό τραπέζι των ημερών αγαθά από αλυσίδα σούπερ μάρκετ της περιοχής.

Εκ μέρους της Energean, τις δωροεπιταγές παρέδωσε ο κ. Αρτέμης Μπαρμπούνης, Διευθυντής για τις Εταιρικές Υποθέσεις στην Ελλάδα, συνοδευόμενος από τους συναδέλφους Ηλία Καραγιαννάκη, Στέλεχος Ασφαλείας, Τζέσικα Κόντρα, Τμήμα Προμηθειών, Βασιλική Γιαννούλια, Γραμματέα Διοίκησης, καθώς και τους συνταξιοδοτημένους πρώην συναδέλφους Μάκη Κυπριτσή και Δέσποινα Θωμαΐδου, κατοίκους Νέας Καρβάλης. Ο εφημέριος του Ναού και του Ιερού Προσκυνήματος του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου, πατήρ Μιχαήλ που παρέλαβε τις δωροεπιταγές, παρόντος του Προέδρου της Κοινότητας Νέας Καρβάλης κ. Κώστα Καρακεϊσογλου, ευχαρίστησε θερμά την Energean που στέκεται σταθερά δίπλα στην Ενορία και τους συνανθρώπους μας.

Η Δρ. Κατερίνα Σάρδη, Διευθύνουσα Σύμβουλος και Country Manager της Energean στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Για εμάς στην Energean, αποτελεί ιδιαίτερη χαρά, αλλά και ουσιαστική ευθύνη, να συμβάλλουμε στην κάλυψη βασικών αναγκών για το πασχαλινό τραπέζι, καθώς και να ενισχύσουμε το πολύτιμο κοινωνικό έργο που επιτελεί η Ενορία του Ιερού Προσκυνηματικού Ναού του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου. Σε αυτή την περίοδο κατάνυξης αλλά και ελπίδας, προσπαθούμε να σταθούμε κοντά στους οικονομικά αδύναμους συμπολίτες μας, με την ευχή στο μέλλον η οικονομική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής, στην οποία παραμένουμε δεσμευμένοι, να καταστήσει περιττές ανάλογες πρωτοβουλίες».

Η στήριξη της Ενορίας του Προσκυνηματικού Ιερού Ναού του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου στη Νέα Καρβάλη, εντάσσεται στην στρατηγική της για την υλοποίηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και, ειδικότερα, του Στόχου ν.2 για Μηδενική Πείνα, του Στόχου ν.10 για Λιγότερες Ανισότητες, και του Στόχου ν.17 για τη Συνεργασία για την επίτευξη των Στόχων.

Δελτίο Τύπου




Γυναίκα από τον Πειραιά μένει σε κουβούκλιο περιπτέρου στην Καβάλα!

Μια ασυνήθιστη κατάσταση έχει καταγραφεί το τελευταίο διάστημα στην παραλιακή ζώνη της Καβάλας, όπου μία γυναίκα, με καταγωγή από τον Πειραιά, διαμένει σε κουβούκλιο περιπτέρου!

Σύμφωνα με πληροφορίες, για το περιστατικό έχει ενημερωθεί εδώ και περίπου δύο μήνες ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας, χωρίς ωστόσο μέχρι σήμερα να έχει υπάρξει κάποια ουσιαστική παρέμβαση ή ενέργεια για τη διαχείριση της κατάστασης.

Από την πλευρά του Δήμου, η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής της Καβάλα, Έλσα Βακιρτζή, ανέφερε πως η συγκεκριμένη γυναίκα δεν φαίνεται να αντιμετωπίζει οικονομική δυσχέρεια ή να έχει εκφράσει ανάγκη για οικονομική βοήθεια ή άλλου είδους υποστήριξη.

Παρά ταύτα, το γεγονός ότι εξακολουθεί να διαμένει σε έναν ακατάλληλο χώρο, όπως ένα κουβούκλιο περιπτέρου, εγείρει ερωτήματα και προβληματισμό σε ό,τι αφορά τόσο τις συνθήκες διαβίωσής της όσο και την αναγκαιότητα συντονισμένων ενεργειών από τους αρμόδιους φορείς.




Συναγερμός στις Σέρρες: Απειλή για βόμβα στο πολιτικό γραφείο της Φωτεινής Αραμπατζή

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού τέθηκαν οι αστυνομικές αρχές των Σερρών σήμερα το πρωί, έπειτα από ανώνυμο τηλεφώνημα για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στο πολιτικό γραφείο της βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Φωτεινής Αραμπατζή.

Το περιστατικό καταγράφηκε γύρω στις 9:15 το πρωί, όταν άγνωστος κάλεσε με απόκρυψη αριθμού στο γραφείο της βουλευτή. Το τηλεφώνημα απάντησε συνεργάτης της κυρίας Αραμπατζή, ο οποίος άκουσε τον δράστη να προειδοποιεί για την ύπαρξη βόμβας, γεγονός που σήμανε την άμεση εκκένωση του κτιρίου και την κινητοποίηση της αστυνομίας.

Στο σημείο έφτασαν ταχύτατα ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ., με άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ να προχωρούν στον αποκλεισμό του χώρου για την ασφάλεια των πολιτών και των περιοίκων. Στην επιχείρηση συμμετέχουν στελέχη της Κρατικής Ασφάλειας, αστυνομικοί της Δημόσιας Ασφάλειας και της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Σερρών, καθώς και ειδικά εκπαιδευμένος αστυνομικός σκύλος ανίχνευσης εκρηκτικών υλών που ερευνά εξονυχιστικά κάθε γωνιά του γραφείου. Τον συντονισμό των ερευνών στο πεδίο έχει αναλάβει προσωπικά η Αστυνομική Διευθύντρια Σερρών, Ευαγγελία Δούμα.

lionnews.gr




Ανακαίνιση σπιτιών: Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 36.000€

Στις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του οξυμένου στεγαστικού προβλήματος αναφέρθηκε η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου, μιλώντας στην τηλεόραση του ΕΡΤnews. Η Υπουργός έδωσε έμφαση στη στήριξη των νέων ζευγαριών και στην ανάγκη να αξιοποιηθούν τα χιλιάδες κλειστά διαμερίσματα, παρουσιάζοντας τις λεπτομέρειες του νέου και διευρυμένου προγράμματος «Ανακαινίζω – Νοικιάζω».

Με έναν σχεδιασμό που περιλαμβάνει συνολικά 43 στεγαστικά εργαλεία, η κ. Μιχαηλίδου εξήγησε πώς οι ιδιοκτήτες παλαιών ακινήτων μπορούν να λάβουν οικονομική ενίσχυση που αγγίζει το 90% των δαπανών τους, ενώ ταυτόχρονα απάντησε στις ανησυχίες των πολιτών για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές του προηγούμενου κύκλου.

Το στεγαστικό στο επίκεντρο

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε η υπουργός στο στεγαστικό, το οποίο χαρακτήρισε ένα από τα κρισιμότερα κοινωνικά ζητήματα της εποχής, ιδίως για τους νέους ανθρώπους και τα νέα ζευγάρια που δεν διαθέτουν δική τους κατοικία.

Όπως είπε, η κυβέρνηση αναπτύσσει συνολικά 43 διαφορετικά στεγαστικά εργαλεία, με στόχο αφενός να ανοίξουν κλειστά ακίνητα και αφετέρου να ενισχυθεί συνολικά το στεγαστικό απόθεμα.

Νέο «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»: Έως 36.000 ευρώ και κάλυψη έως 90%
Η υπουργός παρουσίασε το νέο, διευρυμένο πρόγραμμα «Ανακαινίζω – Νοικιάζω», το οποίο, όπως είπε, αναμένεται να ανοίξει στα τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου.

Το νέο σχήμα θα καλύπτει ακίνητα έως 120 τετραγωνικά μέτρα και θα παρέχει επιδότηση που μπορεί να φτάσει έως και το 90% των 36.000 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία του νοικοκυριού. Όπως διευκρίνισε, για ορισμένες ομάδες, όπως μονογονεϊκές οικογένειες, νέα ζευγάρια, τρίτεκνοι, πολύτεκνοι και νοικοκυριά με αναπηρία, η επιδότηση θα είναι αυξημένη.

Η ίδια εξήγησε ότι μόνο ένα μικρό μέρος του συνολικού ποσού θα απαιτείται να διατεθεί για ενεργειακή αναβάθμιση, ενώ το μεγαλύτερο κομμάτι θα μπορεί να αξιοποιηθεί για βασικές παρεμβάσεις ανακαίνισης, όπως κουζίνα, μπάνιο και άλλες εργασίες αποκατάστασης.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε, στο πρόγραμμα θα μπορούν να ενταχθούν ακίνητα τουλάχιστον 20ετίας, τα οποία παραμένουν κλειστά για τουλάχιστον τρία χρόνια. Παράλληλα, θα υπάρχει δυνατότητα παρέμβασης και σε παλαιότερα σπίτια στα οποία ήδη κατοικούν οικογένειες, εφόσον κρίνονται μη βιώσιμα σε όρους κατοίκησης.

Τι ισχύει για εκκρεμείς πληρωμές του παλιού προγράμματος
Με αφορμή παράπονα πολιτών για καθυστερήσεις στις εξοφλήσεις του παλαιότερου «Ανακαινίζω – Νοικιάζω», η υπουργός ανέφερε ότι οι εκταμιεύσεις περνούν από αυστηρό έλεγχο των παραστατικών, ώστε να αποτραπούν καταχρήσεις ή μη επιλέξιμες περιπτώσεις.

Όπως είπε, στο παρελθόν είχαν εντοπιστεί εκατοντάδες αιτήσεις που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις, γεγονός που κατέστησε αναγκαίο τον πιο εντατικό έλεγχο. Για τον λόγο αυτό απέφυγε να δεσμευτεί σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για κάθε ατομική περίπτωση, ζητώντας να εξετάζονται ξεχωριστά οι αιτήσεις.




Κοινωνικό Παντοπωλείο Καβάλας : Διευκρινίσεις για τις διανομές και τη στήριξη το Πάσχα

Ακολουθεί η ανάρτηση της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Καβάλας Έλσας Βακιρτζή :

Σε απάντηση της ανάρτησης ότι 164 οικογένειες δεν ενισχύθηκαν την περίοδο του Πάσχα, οφείλουμε να δώσουμε διευκρινίσεις και να αποκαταστήσουμε την πραγματική εικόνα.

Η προηγούμενη διανομή τροφίμων, συμπληρώνει ενάμιση μήνα το Πάσχα και μάλιστα, με δημόσιες αναρτήσεις των ωφελούμενων επιβεβαιώνεται η επάρκεια και η ποιότητα των παρεχόμενων τροφίμων.

Για αυτό το λόγο, η ΔΙΑΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ αποφάσισε η επόμενη διανομή να γίνει τον Ιούνιο, με στόχο τη σωστότερη χρονική κατανομή αυτής της στήριξης.

Άλλωστε κατά την πασχαλινή περίοδο, η ενίσχυση των ευπαθών ομάδων συνεχίζεται μέσα από δράσεις της Εκκλησίας, των πολιτιστικών συλλόγων, του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, της Πνοής και του Συλλόγου εθελοντών κατά του καρκίνου.

Βέβαια ο δικός τους ρόλος δεν υποκαθιστά τις υποχρεώσεις του δήμου αλλά συμπληρωματικά, ενισχύει την κοινωνική στήριξη.

Ο συντονισμένος αυτός σχεδιασμός διασφαλίζει ότι οι ευπαθείς ομάδες καλύπτονται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και προς αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε.




Πρόβλημα πώλησης συκωταριάς και εντοσθίων λόγω ευλογιάς – Σε απόγνωση οι κτηνοτρόφοι της ΑΜ-Θ

Ξεχάστε για φέτος τη μαγειρίτσα και το παραδοσιακό κοκορέτσι με φρέσκες συκωταριές και έντερα στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, καθώς η κατάσταση με την ευλογιά των αιγοπροβάτων φέρνει αυστηρούς περιορισμούς ενόψει του Πάσχα.

Οι αρμόδιες κτηνιατρικές αρχές έχουν θέσει σε εφαρμογή αυξημένα μέτρα προστασίας, με στόχο την αποτροπή εξάπλωσης της νόσου, η οποία έχει προκαλέσει σημαντικές απώλειες στο ζωικό κεφάλαιο της περιοχής. Στο πλαίσιο αυτό, οι σφαγές πραγματοποιούνται υπό αυστηρό έλεγχο, ενώ σε πολλές περιπτώσεις απαγορεύεται η διάθεση εντοσθίων στην αγορά.

Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές θα δυσκολευτούν να βρουν τα βασικά υλικά για τα παραδοσιακά πασχαλινά εδέσματα, όπως η μαγειρίτσα και το κοκορέτσι, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα φρέσκα, τοπικά προϊόντα. Οι ποσότητες που ενδέχεται να διατεθούν θα είναι περιορισμένες και θα προέρχονται αποκλειστικά από περιοχές που δεν βρίσκονται σε καθεστώς επιτήρησης.

Την ίδια ώρα, έντονες είναι οι αντιδράσεις από την πλευρά των κτηνοτρόφων, οι οποίοι εκφράζουν την αντίθεσή τους στα μέτρα, υποστηρίζοντας ότι οδηγούνται σε οικονομική καταστροφή. Όπως τονίζουν, οι περιορισμοί στη διάθεση των προϊόντων, σε συνδυασμό με τις απώλειες ζώων και το αυξημένο κόστος παραγωγής, δημιουργούν ασφυκτικές συνθήκες για τον κλάδο.

Παράλληλα, έχουν επιβληθεί περιορισμοί στις μετακινήσεις ζώων, ενώ εντατικοί είναι οι έλεγχοι σε σφαγεία και σημεία διάθεσης, προκειμένου να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία και να περιοριστεί η μετάδοση της ασθένειας. Οι αρχές απευθύνουν έκκληση τόσο στους παραγωγούς όσο και στους καταναλωτές να τηρούν τις οδηγίες, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για ένα προσωρινό αλλά αναγκαίο μέτρο.

Το φετινό Πάσχα, λοιπόν, αναμένεται διαφορετικό σε σχέση με όσα έχουμε συνηθίσει, με τις παραδοσιακές γεύσεις να επηρεάζονται από τις εξελίξεις στον πρωτογενή τομέα, αλλά και με τον κτηνοτροφικό κόσμο να εκπέμπει σήμα κινδύνου για την επιβίωσή του.




Στην συνεδρίαση της ΚΕΔΕ στο Στρασβούργο ο Δήμαρχος Παγγαίου

Όπως ανάρτησε ο ίδιος στα social media:

Η Αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να είναι παρατηρητής. Πρέπει να είναι παρούσα εκεί όπου λαμβάνονται οι αποφάσεις.

Στην προηγούμενη θητεία μου ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ, εκπροσώπησα την ελληνική αυτοδιοίκηση στο Κογκρέσο Τοπικών και Περιφερειακών Αρχών του Συμβουλίου της Ευρώπης. Όχι τυπικά, αλλά ουσιαστικά — με λόγο, θέσεις και διεκδίκηση.

Σήμερα, από το Στρασβούργο, συμμετέχω στη συνεδρίαση της ΚΕΔΕ, σε ένα περιβάλλον όπου διαμορφώνονται πολιτικές για το μέλλον των τοπικών κοινωνιών. Και είναι ξεκάθαρο:

👉 Οι Δήμοι πρέπει να έχουν ισχυρή φωνή στην Ευρώπη

👉 Η Αυτοδιοίκηση χρειάζεται περισσότερους πόρους και αρμοδιότητες

👉 Οι τοπικές κοινωνίες αξίζουν σύγχρονες λύσεις και πραγματική στήριξη

Δεν συμβιβαζόμαστε με μια αυτοδιοίκηση διαχειριστή. Διεκδικούμε μια αυτοδιοίκηση πρωταγωνιστή.

Με σχέδιο, εμπειρία και καθαρή πολιτική βούληση, συνεχίζουμε να δίνουμε τη μάχη — για τον Δήμο μας, για την κοινωνία μας, για την Ελλάδα της εξωστρέφειας και της προόδου.




Νέος Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης ο Μακάριος Λαζαρίδης – Τα ονόματα του ανασχηματισμού

Ανακοινώθηκε από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Παύλο Μαρινάκη ο ανασχηματισμός του κυβερνητικού σχήματος, μετά τις δικογραφίες για τον ΟΠΕΚΕΠΕ που εστάλησαν στη Βουλή.

Σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, στο κυβερνητικό σχήμα μπαίνουν οι Μαργαρίτης Σχοινάς (στη θέση του υπουργού Αγροτική Ανάπτυξης), ο Μακάριος Λαζαρίδης (στη θέση του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης) και ο Ευάγγελος Τουρνάς (στη θέση του υπουργού Πολιτικής Προστασίας).




Παραιτούνται από υπουργοί Κεφαλογιάννης, Τσιάρας και Βαρτζόπουλος

Την παραίτησή τους, σύμφωνα με πληροφορίες, υποβάλλουν ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστας Τσιάρας, καθώς και ο υφυπουργός Υγείας Δημήτρης Βαρτζόπουλος, τα ονόματα των οποίων φέρονται να περιλαμβάνονται στη δικογραφία που διαβιβάστηκε στη Βουλή για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Μετά τις παραιτήσεις των τριών κυβερνητικών στελεχών, διαμορφώνονται πλέον οι προϋποθέσεις για ανασχηματισμό της κυβέρνησης, ο οποίος εκτιμάται ότι θα ανακοινωθεί εντός των επόμενων ωρών.




Στην Καβάλα την Μεγάλη Δευτέρα ο Σωκράτης Φάμελλος

ΤΟ Νομό Καβάλας πρόκειται να επισκεφτεί την Μεγάλη Δευτέρα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος.

Η επίσκεψη του κ. Φάμελλου εντάσσεται στο πλαίσιο των περιοδειών του ανά την ελληνική περιφέρεια και της ενίσχυσης της άμεσης επαφής με την τοπική κοινωνία ενώ το πρόγραμμα του αναμένεται να ανακοινωθεί εντός της ημέρας.




Το Μουσικό Σχολείο Καβάλας πραγματοποίησε εκπαιδευτικό ταξίδι στην Σμύρνη

Το Μουσικό Σχολείο Καβάλας από 26 έως 31 Μαρτίου 2026 πραγματοποίησε εκπαιδευτικό ταξίδι στην Σμύρνη.

Συγκεκριμένα, στις 27 Μαρτίου το πρωί η αποστολή του Μουσικού Σχολείου μετέβη στο Namik Kemal Lisesi, με το οποίο είναι αδελφοποιημένο. Κατά την υποδοχή, το σχολείο παρουσίασε παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια για να καλωσορίσει μαθητές και καθηγητές του Μουσικού σχολείου. Έπειτα μετέβη στο Καλλιτεχνικό σχολείο της Σμύρνης Isilay Saygin Arts and Music School όπου και πραγματοποίησε κοινή πρόβα με μαθητές του σχολείου, ενισχύοντας και προεκτείνοντας ακόμα περισσότερο τους δεσμούς με το μαθητικό και διδακτικό προσωπικό του εν λόγω εκπαιδευτικού Ιδρύματος.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας η Ευρωπαϊκή Χορωδία του Μουσικού Σχολείου Καβάλας μέρας η Ευρωπαϊκή Χορωδία του Καλλιτεχνικού Σχολείου Σμύρνης πραγματοποίησαν από κοινού συναυλία στο αμφιθέατρο του σχολείου, παρουσία πλήθους κόσμου. Ιδιαίτερη στιγμή ήταν η από κοινού παρουσίαση δύο τραγουδιών( «Ήσουνα παράπονο» και «Cilveloy») από τη χορωδία του Καλλιτεχνικού Σχολείου Isilay Saygin Arts and Music School και του Μουσικού Σχολείου Καβάλας

Η συνάντηση των δύο σχολείων ενίσχυσε την εκπαιδευτική τους συνεργασία, η οποία θεμελιώνεται στη φιλία που προκύπτει από την αδελφοποίηση. Δόθηκε η δυνατότητα για ανταλλαγή παιδαγωγικών πρακτικών και καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων. Παράλληλα, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με διαφορετικά πολιτιστικά στοιχεία έθιμα και τρόπο ζωής, γεγονός που ενίσχυσε την καλλιέργεια της διαπολιτισμικής συνείδησης και του σεβασμού προς τη διαφορετικότητα.

Η αδελφοποίηση των δύο σχολείων λειτούργησε ως γέφυρα επικοινωνίας και συνεργασίας, ενισχύοντας τόσο την εκπαιδευτική όσο και την πολιτιστική διάσταση της σχολικής ζωής.




Συναντήσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου με το Γραφείο του Πρωθυπουργού & με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ

Η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου είχε την τιμή να πραγματοποιήσει μια εποικοδομητική συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), κ. Ανδρέα Φιωρεντίνο, και την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ, κ. Ελένη Μητράκη.

Κύρια θέματα της συνάντησης

Η επιτυχημένη συμφωνία με την Jet2 για απευθείας πτήσεις προς το αεροδρόμιο Καβάλας με προορισμό τη Θάσο το καλοκαίρι του 2027.

Η επανέναρξη και ενίσχυση των Σκανδιναβικών αγορών.

Συγκεκριμένες δράσεις προβολής και υποστήριξης του νησιού.

Ο Γενικός Γραμματέας εξέφρασε την πλήρη υποστήριξή του στις πρωτοβουλίες της Ένωσης και αναγνώρισε τη Θάσο ως αναδυόμενο και ποιοτικό προορισμό, ισάξιο με άλλα γνωστά ελληνικά νησιά.

Δήλωση του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, κ. Μαργαρίτης Μπαμπατζίκος, δήλωσε:

«Το πιο σημαντικό αποτέλεσμα της συνάντησης είναι η προσωπική δέσμευση του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ να μεταβεί ο ίδιος στη Στοκχόλμη και να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες συνεργασίας με τους μεγάλους σκανδιναβικούς ταξιδιωτικούς ομίλους, όπως η Apollo και η Ving, ώστε η Θάσος να ενταχθεί δυναμικά στα προγράμματά τους για το 2027.»

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Φιωρεντίνο και την κα Μητράκη για την εποικοδομητική συνάντηση και την έμπρακτη στήριξή τους.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, σε στενή συνεργασία με όλους τους τοπικούς και περιφερειακούς φορείς, συνεχίζει να εργάζεται μεθοδικά για την ενίσχυση του ποιοτικού και βιώσιμου τουρισμού, αναδεικνύοντας τη Θάσο στον εθνικό και διεθνή τουριστικό χάρτη.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου πραγματοποίησε επίσης εποικοδομητική συνάντηση με την Συντονίστρια του Πρωθυπουργικού Γραφείου Βορείου Ελλάδος, κ. Έλενα Σώκου, με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού

προϊόντος του νησιού και την επίλυση σημαντικών ζητημάτων που απασχολούν τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν τα ακόλουθα βασικά θέματα

Η προώθηση της Θάσου σε στοχευμένες αγορές (Σκανδιναβία, Ολλανδία, Πολωνία, Τσεχία) και η στενότερη συνεργασία με τον ΕΟΤ για κοινές δράσεις προβολής.

Η αξιοποίηση των μαρινών και λιμενικών υποδομών του Λιμένα και των Λιμεναρίων.
Λειτουργικά προβλήματα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, όπως ο αποκλεισμός της Θάσου από τις περιοχές ειδικής ενίσχυσης του νέου Αναπτυξιακού Νόμου.

Η βελτίωση των υποδομών και η καλύτερη αεροπορική σύνδεση με το αεροδρόμιο Καβάλας.

Η ανταπόκριση της κ. Σώκου ήταν άμεση και θετική, με την ίδια να δηλώνει διαθέσιμη για απευθείας επικοινωνία ώστε να αντιμετωπίζονται έγκαιρα τα ζητήματα που απασχολούν τους ξενοδόχους του νησιού. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, θέτοντας τις βάσεις για ουσιαστική και συνεχή συνεργασία.

Δήλωση του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, κ. Μαργαρίτης Μπαμπατζίκος, δήλωσε:

«Το πιο σημαντικό αποτέλεσμα της συνάντησης είναι η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με το Πρωθυπουργικό Γραφείο Βορείου Ελλάδος και η ειλικρινής διάθεση των στελεχών του να στηρίξουν ενεργά τις ανάγκες και τις προτάσεις των ξενοδόχων της Θάσου.»




Ερώτηση βουλευτών της Νέας Αριστεράς για το έργο αποθήκευσης CO2 στον Πρίνο

Οκτώ βουλευτές της Νέας Αριστεράς, με πρωτοβουλία της Προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Πέτης Πέρκα, κατέθεσαν ερώτηση προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας σχετικά με το έργο αποθήκευσης CO₂ στον Πρίνο, αναδεικνύοντας σοβαρές περιβαλλοντικές, επιστημονικές και θεσμικές ανησυχίες.

Στην ερώτησή τους, οι βουλευτές ασκούν έντονη κριτική στην κυβερνητική επιλογή προώθησης της τεχνολογίας δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα (CCS), τονίζοντας ότι δεν συνιστά πραγματική λύση για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, αλλά μια πολιτική που μεταθέτει το πρόβλημα χρονικά και γεωγραφικά, χωρίς να μειώνει τις εκπομπές στην πηγή.

Παράλληλα, αναδεικνύονται οι σοβαροί περιβαλλοντικοί κίνδυνοι του έργου, ιδίως σε μια σεισμογενή περιοχή, καθώς και η πιθανότητα διαρροών CO₂, με δυνητικά καταστροφικές συνέπειες για τα οικοσυστήματα και την τοπική οικονομία. Τονίζεται επίσης ότι το έργο χωροθετείται σε περιοχή Natura 2000, γεγονός που εντείνει τις ανησυχίες για μη αναστρέψιμες επιπτώσεις.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην έντονη κοινωνική αντίδραση στην περιοχή, με κινητοποιήσεις κατοίκων και προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας, στοιχείο που –όπως σημειώνεται– καταδεικνύει σοβαρό έλλειμμα κοινωνικής νομιμοποίησης του έργου.

Οι βουλευτές ασκούν επίσης κριτική στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ), επισημαίνοντας ότι δεν περιλαμβάνει επαρκή και ποσοτικοποιημένη εκτίμηση των κινδύνων και των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, συμπεριλαμβανομένων των έμμεσων εκπομπών (scope 3), κατά παράβαση διεθνώς αναγνωρισμένων επιστημονικών προτύπων και της σύγχρονης νομολογίας.

Επιπλέον, τίθεται ζήτημα συμβατότητας του έργου με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για το κλίμα, καθώς και με την αρχή της προφύλαξης, δεδομένης της υψηλής επικινδυνότητας και των αβεβαιοτήτων που το συνοδεύουν.




Καρυστιανού: Ανακοίνωσε την ίδρυση κινήματος πολιτών

Η Μαρία Καρυστιανού λίγη ώρα μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας της δίκης για τα Τέμπη, ανακοίνωσε την ίδρυση του νέου κινήματος, στο οποίο θα συμμετάσχει με τίτλο «Ξεκινάμε».

Αναλυτικά η ανάρτηση της Μαρίας Καρυστιανού: Ξεκινάμε την. πρώτη του μήνα για την πρωτιά στη δράση για ΑΛΗΘΕΙΑ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! Από το «Εγώ» στο «Εμείς»!

Υπάρχουν στιγμές στην ιστορία ενός τόπου που η σιωπή γίνεται πιο βαριά από την ίδια την αδικία.

Σε μια τέτοια στιγμή, επιλέξαμε να μιλήσουμε. Όχι γιατί είναι εύκολο, αλλά γιατί είναι το μόνο που μπορεί να μας κρατήσει όρθιους και να διατηρήσει την ΕΛΠΙΔΑ ζωντανή.

Το κίνημα αυτό δεν γεννήθηκε σε στείρους τόπους. Γεννήθηκε μέσα στις καρδιές των ανθρώπων που αρνήθηκαν να συμβιβαστούν με το σάπιο. Ξεκινάμε σήμερα ως μια αδιαπέραστη ΕΛΠΙΔΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ & ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ. Σας αναμένουμε με αγάπη στην πρώτη γραμμή!

Γιατί το δίκαιο, όταν διεκδικείται με πίστη και ενότητα , δεν χάνει ποτέ! ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ !.




Καβάλα : Άσκηση καταπολέμησης ρύπανσης από το Κεντρικό Λιμεναρχείο

Την 31-03-2026 το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας κατόπιν εντολής της Κεντρικής Υπηρεσίας ΥΝΑΝΠ διοργάνωσε στη θαλάσσια περιοχή των ναυδέτων δεξαμενοπλοίων των λιμενικών εγκαταστάσεων ENERGEAN OIL & GAS και CORAL ΚΑΒΑΛΑΣ – ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ, καθώς και στην έναντι παραλία, άσκηση καταπολέμησης ρύπανσης, στην οποία συμμετείχαν στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας, προσωπικό των ανωτέρω εταιρειών, στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λιμένα Καβάλας, του Δήμου Καβάλας και της εταιρείας MEDPHOS EU.

Το σενάριο της άσκησης προέβλεπε περιστατικό διαρροής άγνωστης ποσότητας και είδους πετρελαιοειδών, με παράλληλη εκδήλωση πυρκαγιάς του δεξαμενόπλοιου κατόπιν πτώσης – σύγκρουσης drone με αποτέλεσμα την ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος και της παρακείμενης ακτής. Ενεργοποιήθηκε το Τοπικό Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης (Local Contingency Plan), με τη συμμετοχή των πλωτών μέσων Κ.Λ Καβάλας (ΠΛΣ 415, ΠΛΣ 1047, ΠΛΣ 126)και των ομάδων καταπολέμησης ρύπανσης από την ακτή, αποτελούμενων από στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας, υπαλλήλους του Δήμου Καβάλας και των λιμενικών εγκαταστάσεων ENERGEAN OIL & GAS, CORAL ΚΑΒΑΛΑΣ – ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ και MEDPHOS EU.

Ταυτόχρονα, το σκάφος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καβάλας (Π.Σ. 18 ΠΥΡ/ΜΟΣ ΣΑΒΒΑΡΗΣ ΣΑΒΒΑΣ), κατέσβησε την πυρκαγιά με τη ρίψη θαλασσίου ύδατος.

Από την ανωτέρω άσκηση διαπιστώθηκε η ετοιμότητα και η άψογη συνεργασία του εμπλεκόμενου προσωπικού, τόσο των πληρωμάτων των σκαφών που συμμετείχαν σε αυτήν όσο και του προσωπικού καταπολέμησης ρύπανσης στη ξηρά.




Προειδοποίηση από τον Σύλλογο «Πνοή» για ψευδείς εράνους στο όνομά του

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Σύλλογος «Πνοή – Σύλλογος για το Παιδί και την Οικογένεια», ενημερώνοντας το κοινό για περιστατικά εξαπάτησης που έχουν καταγραφεί το τελευταίο διάστημα.

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται, έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις συλλογής χρημάτων (εράνων) από άτομα ή φορείς που χρησιμοποιούν το ίδιο ή παρόμοιο όνομα με αυτό του Συλλόγου, χωρίς να έχουν καμία απολύτως σχέση μαζί του.

Ο Σύλλογος ξεκαθαρίζει κατηγορηματικά ότι δεν έχει καμία εμπλοκή στις συγκεκριμένες ενέργειες και δεν έχει χορηγήσει καμία έγκριση ή εξουσιοδότηση για τη διενέργεια εράνων. Παράλληλα, καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να διασταυρώνουν κάθε σχετική πληροφορία.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να απευθύνονται αποκλειστικά στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας του Συλλόγου.

Τέλος, τονίζεται ότι η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης του κοινού αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τον Σύλλογο.




Καβάλα : Κατασκευή εξωτερικού δικτύου ύδρευσης των κοινοτήτων της Δ.Ε. Φιλίππων

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή δικτύου ύδρευσης συνολικού μήκους 26.000 μέτρων, τριών αντλιοστασίων, δύο ενδιάμεσων αντλιοστασίων, την εγκατάσταση συστήματος χλωρίωσης και ελέγχου του υπολειμματικού χλωρίου και συστήματος αυτοματισμού τηλεελέγχου αντλιοστασίων – δεξαμενών καθώς και την τοποθέτηση ηλεκτρομαγνητικών παροχόμετρων, ηλεκτροκίνητων δικλείδων, φρεατίων διακλάδωσης και λοιπών εξαρτημάτων.

Το έργο αφορά τις παρακάτω κοινότητες: Λυδίας, Κρηνίδων, Πολυστύλου, Δάτου, Μικροχωρίου, Αμυγδαλεώνα, Σταυρού, Νέου Ζυγού, Ζυγού, Κρυονερίου, Λιμνιάς και Φιλίππων.




Σέρρες : Σε τρεις μήνες θα πίνουν νερό χωρίς ουράνιο σε Λευκώνα, Χριστός και Μελενικιώτικα

Υπογράφηκε σήμερα Τρίτη 31 Μαρτίου 2026 η σύμβαση του έργου για την «προμήθεια και εγκατάσταση συστημάτων επεξεργασίας νερού ύδρευσης για τις ανάγκες της ΔΕΥΑΣ» συνολικού προϋπολογισμού 1.728.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ ανάμεσα στη Δήμαρχο Σερρών Βαρβάρα Mητλιάγκα και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας Παναγιώτη Χασαμέα.

Στην συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε παρουσιάστηκαν όλες οι λεπτομέρειες για την τοποθέτηση των σύγχρονων φίλτρων αντίστροφης ώσμωσης που θα οδηγήσουν στον μηδενισμό των ποσοστών ουρανίου στο τοπικό διαμέρισμα του Λευκώνα, στο Χριστός και σε ορεινές περιοχές του Δήμου Σερρών.

Η Δήμαρχος Σερρών και πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ Βαρβάρα Μητλιάγκα εξήγησε ότι η διαδικασία ξεκίνησε μετά από επίμονες ενέργειες για την εξεύρεση χρηματοδότησης από το Υπουργείο Περιβάλλοντος, με τη συνδρομή όλων των βουλευτών του νομού Σερρών. Η χρηματοδότηση επέτρεψε στη ΔΕΥΑΣ να τρέξει παράλληλα τις διαγωνιστικές διαδικασίες, φτάνοντας σήμερα στην υπογραφή της σύμβασης και στην άμεση εγκατάσταση του εργολάβου. Η πρώτη τοποθέτηση των φίλτρων αναμένεται εντός περίπου δύο μηνών, ενώ το συνολικό χρονοδιάγραμμα για όλες τις μονάδες εκτιμάται στο τρίμηνο, ξεκινώντας από τις μεγαλύτερες πηγές και καταλήγοντας στις μικρότερες. Στόχος είναι το νερό να είναι απόλυτα ασφαλές και κάτω από τα όρια της ευρωπαϊκής οδηγίας.




Καταγγελίες για διέλευση ζωντανών αμνοεριφίων από τις πύλες εισόδου της χώρας ενόψει Πάσχα

Ανησυχία προκαλούν οι καταγγελίες για διέλευση ζωντανών αμνοεριφίων από τις πύλες εισόδου της χώρας ενόψει της πασχαλινής περιόδου, με το ζήτημα να επαναφέρει στο προσκήνιο ερωτήματα σχετικά με τους ελέγχους και την προστασία της εγχώριας παραγωγής.

Σύμφωνα με σχετικές αναφορές, παρατηρείται αυξημένη κινητικότητα στις εισαγωγές, γεγονός που εντείνει τους φόβους για φαινόμενα «ελληνοποιήσεων» και αθέμιτου ανταγωνισμού εις βάρος των Ελλήνων κτηνοτρόφων. Το θέμα αποκτά ιδιαίτερη σημασία ενόψει της αυξημένης ζήτησης που καταγράφεται κάθε χρόνο την περίοδο του Πάσχα.

Για το ζήτημα τοποθετήθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας Απόστολος Ραυτόπουλος, τονίζοντας ότι «οι καταγγελίες αυτές πρέπει να διερευνηθούν άμεσα και σε βάθος, καθώς αφορούν τόσο την προστασία των καταναλωτών όσο και τη διασφάλιση της διαφάνειας στην αγορά».




Δώρα και έκτακτο βοήθημα Πάσχα – Θα το λάβουν οι ευάλωτοι πολίτες και οι συνταξιούχοι;

Στο προσκήνιο επανέρχεται το ζήτημα της καταβολής δώρων και έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης ενόψει Πάσχα, με το ερώτημα να παραμένει αν τελικά θα υπάρξει στήριξη για ευάλωτους πολίτες και συνταξιούχους.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει σαφής κυβερνητική δέσμευση για την καταβολή δώρου Πάσχα στο σύνολο των συνταξιούχων, ωστόσο παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο για στοχευμένες παρεμβάσεις σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Το οικονομικό επιτελείο φέρεται να εξετάζει διάφορα σενάρια, λαμβάνοντας υπόψη τα δημοσιονομικά περιθώρια αλλά και τις αυξημένες ανάγκες των πολιτών λόγω ακρίβειας.

Για το θέμα τοποθετήθηκε ο καθηγητής Εργατικού Δικαίου Αλέξης Μητρόπουλος, επισημαίνοντας ότι «η επαναφορά ενός σταθερού μηχανισμού στήριξης, όπως το δώρο Πάσχα για τους συνταξιούχους, αποτελεί κοινωνική ανάγκη και όχι πολυτέλεια». Όπως ανέφερε, τα τελευταία χρόνια οι συνταξιούχοι έχουν υποστεί σημαντικές απώλειες στο εισόδημά τους, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο επιτακτική την ενίσχυσή τους σε περιόδους αυξημένων εξόδων.




Φλωρίδης στο ENA: “Κάποιοι θα προσπαθήσουν πάλι να δυναμιτίσουν την διαδικασία της δίκης των Τεμπών”

Την εκτίμηση ότι δεν θα λείψουν οι προσπάθειες υπονόμευσης της δικαστικής διαδικασίας για την υπόθεση των Τεμπών εξέφρασε ο Υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης, μιλώντας στο ENA Channel.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «κάποιοι θα προσπαθήσουν πάλι να δυναμιτίσουν τη διαδικασία της δίκης», επισημαίνοντας τον κίνδυνο παρεμβάσεων που ενδέχεται να επηρεάσουν την ομαλή εξέλιξη της υπόθεσης. Τόνισε, ωστόσο, πως η Δικαιοσύνη οφείλει και μπορεί να λειτουργήσει απρόσκοπτα, με στόχο την πλήρη διαλεύκανση της τραγωδίας.

Η δίκη για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, που συγκλόνισε τη χώρα, αποτελεί μία από τις πλέον κρίσιμες δικαστικές διαδικασίες των τελευταίων ετών. Η ανάγκη για απόδοση ευθυνών και απονομή δικαιοσύνης παραμένει στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου, με την κοινωνία να παρακολουθεί στενά κάθε εξέλιξη.

Ο κ. Φλωρίδης υπογράμμισε τη σημασία της θεσμικής θωράκισης της διαδικασίας, σημειώνοντας ότι δεν πρέπει να επιτραπεί σε οποιονδήποτε να εκτρέψει την πορεία της δίκης, είτε μέσω πιέσεων είτε μέσω άλλων παρεμβάσεων. Παράλληλα, κάλεσε όλους τους εμπλεκόμενους να επιδείξουν υπευθυνότητα και σεβασμό προς τα θύματα και τις οικογένειές τους.




Η ΕΤΑΔ ξεκινά την αποκατάσταση των ζημιών στο σημείο που κατέρρευσε στην Ακτή Καλαμίτσας!

Μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για την περιοχή της Καλαμίτσας αποτελεί η έναρξη των εργασιών αποκατάστασης στο σημείο που υπέστη σοβαρές ζημιές μετά την κατάρρευση που προκάλεσαν οι έντονοι νοτιάδες των προηγούμενων μηνών. Μετά από μια περίοδο αναμονής και έντονου προβληματισμού από κατοίκους, επισκέπτες αλλά και τον Δήμο Καβάλας η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) προχωρά επιτέλους στην υλοποίηση των απαραίτητων παρεμβάσεων.

Η συγκεκριμένη παρέμβαση έρχεται να αποκαταστήσει όχι μόνο τις υλικές φθορές, αλλά και το αίσθημα ασφάλειας στην περιοχή, η οποία αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς παραθαλάσσιους προορισμούς.

Παράλληλα, ενισχύει την εικόνα της Καλαμίτσας ως σημείο αναψυχής και τουριστικής δραστηριότητας, συμβάλλοντας στην τοπική οικονομία ιδιαίτερα μετά την συμφωνία Δήμου Καβάλας και ΕΤΑΔ.

 




Διεθνής πρωτιά για το Alexandrou Chora της Kourtidis Group

Το Alexandrou Chora και η Kourtidis Group στην κορυφή του κόσμου!

Η Kourtidis Group συμμετείχε στο Pitch Perfect του IHIF EMEA 2026 στο Βερολίνο και απέσπασε την κορυφαία διάκριση. Το μεγάλο project Alexandrou Chora – The Great στην Παραλία Οφρυνίου Καβάλας, που περιλαμβάνει το 5άστερο Resort το οποίο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, το πολυτελές Village και το  Πολιτιστικό Κέντρο, κατέκτησε την 1η θέση ανάμεσα σε δεκάδες σπουδαίες υποψηφιότητες.

Το μέγεθος και η επιδραστικότητα του κορυφαίου, σε παγκόσμιο επίπεδο, Forum στον τομέα της φιλοξενίας και των επενδύσεων, δίνουν εθνική διάσταση στην επιτυχία. Στο Pitch Perfect του IHIF EMEA συμμετέχουν CEOs από παγκόσμιους κολοσσούς και θεωρείται το σημείο όπου «κλείνονται οι μεγαλύτερες συμφωνίες». Τα projects παρουσιάζονται μπροστά σε σπουδαίους επενδυτές, funds και τεράστια brands που αναζητούν ενεργά επενδύσεις. Επίσημες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι οι επενδυτές αυτοί εκπροσωπούν κεφάλαια άνω των 580 δισ. δολαρίων.

Χαρακτηριστικό είναι πως η διαδικασία είναι μια διαφορετικού τύπου «Dragon’s Den», με αξιολόγηση σε όραμα, βιωσιμότητα και επενδυτική ελκυστικότητα. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε το πρωί της 25ης Μαρτίου, και το Alexandrou Chora – The Great συγκαταλέχθηκε αρχικά ανάμεσα σε μόλις 20 projects, ενώ στη συνέχεια επιλέχθηκε ανάμεσα στα 3 κορυφαία που προκρίθηκαν στον τελικό γύρο παρουσιάσεων. Αυτά τα projects παρουσίασαν εκ νέου την πρότασή τους μπροστά σε ειδική επιτροπή. Τελικά, μετά από τη συνεδρίαση της επιτροπής, το Alexandrou Chora – The Great κατέκτησε την κορυφή του Pitch Perfect του IHIF EMEA 2026, καθώς ξεχώρισε ως το project με τη μεγαλύτερη επενδυτική δυναμική.

Το ισχυρό μήνυμα προς τη διεθνή επενδυτική κοινότητα

Στην αποστολή του ελληνικού ομίλου συμμετείχαν ο ίδιος ο πρόεδρος Νίκος Κουρτίδης, η αντιπρόεδρος Κωνσταντίνα Δημητρόβα και ο Chief Operating Officer Karl Chehab, ο οποίος ανέλαβε και την ευθύνη της συνολικής παρουσίασης.

Ο κ. Κουρτίδης, σε δηλώσεις αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, τόνισε: «Με σεμνότητα, αλλά και βαθιά επίγνωση της σημασίας αυτής της στιγμής, συνεχίζουμε. Το επίπεδο της διάκρισης δίνει ξεκάθαρα διεθνή προβολή του συνολικού έργου στην επενδυτική κοινότητα, επιπλέον ισχυρή αξιοπιστία στον όμιλο και άμεση πρόσβαση σε ισχυρά κεφάλαια και παγκόσμιες συνεργασίες».

Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα εξήγησε πως η κορυφή στο Pitch Perfect δεν είναι απλώς μια διάκριση, αλλά σήμα προς την παγκόσμια αγορά ότι κάτι μεγάλο έρχεται. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως: «Το Alexandrou Chora είναι η μεγάλη πλατφόρμα με τα 5 εμβληματικά έργα που ανακοίνωσε και ετοιμάζει ο Όμιλος Κουρτίδη. Το The Great είναι το πρώτο και αυτό που έχει ήδη ξεκινήσει, και στο Pitch Perfect δεν παρουσιάστηκε απλώς. Επιβλήθηκε ως ένα από τα projects που θα προσελκύσουν τα πιο ισχυρά επενδυτικά κεφάλαια διεθνώς».

Από την πλευρά του, ο κ. Karl Chehab αρχικά ευχαρίστησε τον κ. Roger A. Allen, Group CEO της RLA Global που υποστήριξε ως μέντορας όλη την προετοιμασία της διαδικασίας για την παρουσίαση και περιέγραψε την συνολική εμπειρία: «Το μέγεθος του θεσμού και το επίπεδο της επιτροπής και του ακροατηρίου έκαναν τις συνθήκες να μοιάζουν διαφορετικές από κάθε άλλη παρουσίαση. Νομίζω, όμως, ότι η δυναμική και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του project μας ήταν αυτά που μου έδωσαν σιγουριά. Η παρουσίαση αποδείχθηκε τελικά μια μοναδική ευκαιρία διαλόγου με τη διεθνή αγορά, ανταλλαγής ιδεών και ανάπτυξης νέων σχέσεων με επενδυτές και συνεργάτες από όλο τον κόσμο».




Καβάλα : Επίσκεψη των Γιατρών του Κόσμου στο γυμνάσιο της Ν. Καρβάλης

Ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα της Επιτροπής Ισότητας του Δήμου Καβάλας, εθελόντριες του γραφείου των Γιατρών του Κόσμου στην Καβάλα πραγματοποίησαν στοχευμένη παρέμβαση στη μαθητική κοινότητα του Γυμνασίου Νέας Καρβάλης.

Στον φιλόξενο χώρο του σχολείου, αναπτύχθηκε ένας γόνιμος διάλογος για το κρίσιμο ζήτημα του εφηβικού άγχους, το οποίο απασχολεί έντονα τους μαθητές και τις μαθήτριες. Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή των νέων της τρίτης τάξης, τα καίρια ερωτήματα που έθεσαν και ο προβληματισμός που εξέφρασαν, αποκωδικοποιώντας τον μηχανισμό του στρες και αναγνωρίζοντας το όριο μεταξύ δημιουργικού κινήτρου και ψυχικής επιβάρυνσης.

Μέσα από μια σύγχρονη προσέγγιση, οι Γιατροί του Κόσμου ανέδειξαν πρακτικές διαχείρισης των αρνητικών σκέψεων και τη σημασία της αυτοαποδοχής, ως θεμέλια για τη διαφύλαξη της συναισθηματικής ισορροπίας κατά την περίοδο της εφηβείας. Παράλληλα, η δράση λειτούργησε ως γέφυρα επικοινωνίας με τις αξίες του ανθρωπισμού, καθώς οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με το έργο της οργάνωσης και τον στόχο της προάσπισης της υγείας ως καθολικό δικαίωμα για μια πιο δίκαιη κοινωνία.

Για τους Γιατρούς του Κόσμου, η ψυχική υγεία των νέων αποτελεί αναπόσπαστο πυλώνα της συνολικής ευημερίας. Η οργάνωση συνεχίζει να παρέχει εξειδικευμένη υποστήριξη και καθοδήγηση, ανταποκρινόμενη με συνέπεια στις σύγχρονες ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας.