Τσιάρας: Ο Πρωθυπουργός θέλει διάλογο με τους αγρότες για να λυθούν τα διαχρονικά προβλήματα

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Τσιάρας, ανακοίνωσε σήμερα ότι ο Πρωθυπουργός έθεσε τον εαυτό του στη διάθεση του διαλόγου με τους αγρότες, με στόχο να βρεθούν λύσεις στα πολύπλευρα και χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο αγροτικός τομέας.

Σύμφωνα με τον κ. Τσιάρα, η κυβέρνηση επιδιώκει ανοιχτή και ουσιαστική συζήτηση με τους εκπροσώπους των παραγωγών, εν μέσω των συνεχιζόμενων κινητοποιήσεων που έχουν σημάνει αποκλεισμούς σε δρόμους και μπλόκα σε όλη τη χώρα.

Ο ίδιος τόνισε ότι η πρωτοβουλία για διάλογο αποτυπώνει την πρόθεση να αντιμετωπιστούν διαχρονικά ζητήματα που απασχολούν τους αγρότες, όπως το αυξημένο κόστος παραγωγής, η διαχείριση των αποζημιώσεων από φυσικές καταστροφές, οι ρυθμίσεις στον ΕΛΓΑ και η σταθερότητα στις πληρωμές μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Παράλληλα, ο Υπουργός υπογράμμισε πως η κυβέρνηση έχει ήδη παρουσιάσει μια σειρά μέτρων που μπορούν να λειτουργήσουν ως βάση για τη συζήτηση, καλώντας τις αγροτικές οργανώσεις να καθίσουν στο τραπέζι του διαλόγου με υπευθυνότητα και διάθεση συνεργασίας.

Η ανακοίνωση έρχεται σε μια περίοδο εντατικών διαπραγματεύσεων και έντασης στις σχέσεις κυβέρνησης–αγροτών, με αμφότερους να δείχνουν ενδιαφέρον για την επίλυση των διαφορών μέσω διαλόγου, αλλά με διαφορετικές προσδοκίες για τα επόμενα βήματα.




Πέθανε η Μπριτζίτ Μπαρντό

Η Μπριζίτ Μπαρντό, η Γαλλίδα ηθοποιός και τραγουδίστρια που εξελίχθηκε σε διεθνές σύμβολο του σεξ, πριν γυρίσει την πλάτη στον κινηματογράφο για να αφοσιωθεί στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ζώων, πέθανε σε ηλικία 91 ετών.

Την είδηση του θανάτου της έκανε γνωστή το ίδρυμα που φέρει τ’ όνομά της.

«Το Ίδρυμα Μπριζίτ Μπαρντό ανακοινώνει με απέραντη θλίψη τον θάνατο της ιδρύτριας και προέδρου του, της Μπριζίτ Μπαρντό, μιας διεθνώς αναγνωρισμένης ηθοποιού και τραγουδίστριας, που επέλεξε να εγκαταλείψει μια περίβλεπτη σταδιοδρομία για να αφιερώσει τη ζωή και την ενέργειά της στην υπεράσπιση των ζώων και στο Ίδρυμά της» αναφέρει ανακοίνωση που διαβιβάστηκε στο Γαλλικό Πρακτορείο, χωρίς να αναφέρει την ημέρα ή τον τόπο θανάτου.

Η Μπαρντό εκτοξεύθηκε στη διεθνή φήμη με την ταινία «Και ο Θεός… έπλασε τη γυναίκα» το 1956, σε σενάριο και σκηνοθεσία του τότε συζύγου της, Ροζέ Βαντίμ, και για τις επόμενες δύο δεκαετίες ενσάρκωσε την εικόνα της «σέξι γατούλας». Ωστόσο, στις αρχές της δεκαετίας του ’70 ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την υποκριτική και άρχισε να δραστηριοποιείται όλο και περισσότερο πολιτικά.

Γεννημένη το 1934 στο Παρίσι, η «Μπεμπέ» -όπως ήταν το προσωνύμιό της, από τα αρχικά του ονόματός της- μεγάλωσε σε μια εύπορη, παραδοσιακή καθολική οικογένεια, αλλά διακρίθηκε τόσο ως χορεύτρια, ώστε να της επιτραπεί να σπουδάσει μπαλέτο, εξασφαλίζοντας θέση στο περίφημο Conservatoire de Paris. Παράλληλα, εργάστηκε ως μοντέλο και εμφανίστηκε στο εξώφυλλο του Elle το 1950, σε ηλικία μόλις 15 ετών.

Η δουλειά της στο μόντελινγκ της άνοιξε τον δρόμο για τον κινηματογράφο. Σε μία από τις οντισιόν γνώρισε τον Βαντίμ, με τον οποίο παντρεύτηκε το 1952, αφού έκλεισε τα 18. Αρχικά έπαιξε μικρούς ρόλους, με σταδιακά αυξανόμενη προβολή. Το 1955 υποδύθηκε την ερωτική σύντροφο του Ντερκ Μπόγκαρτ στην ταινία Doctor at Sea, η οποία γνώρισε μεγάλη επιτυχία στη Βρετανία, γράφει ο Guardian.

Ωστόσο, ήταν το «Και ο Θεός… έπλασε τη γυναίκα», του Βαντίμ, όπου η Μπαρντό υποδύθηκε μια ασυγκράτητη έφηβη στο Σεν Τροπέ, που εδραίωσε την εικόνα της και τη μετέτρεψε σε διεθνές είδωλο. Η ταινία σημείωσε τεράστια επιτυχία τόσο στη Γαλλία όσο και διεθνώς και την εκτόξευσε στην πρώτη γραμμή των κινηματογραφικών σταρ.




Στηρίζουμε Νίκο & Αφροδίτη στους ημιτελικούς του The Voice of Greece

Ο Νίκος Στεφανίδης και η Αφροδίτη Διαμαντίδου, δύο νέα ταλαντούχα παιδιά από τον Νομό Καβάλας, έγραψαν μια σπουδαία σελίδα στη φετινή σεζόν του μουσικού talent show The Voice of Greece, προχωρώντας μέχρι τους ημιτελικούς του δημοφιλούς τηλεοπτικού διαγωνισμού απόψε το βράδυ στις 21:00 στον ΣΚΑΪ.

Ο Νίκος, από την Καβάλα, κατάφερε να ξεχωρίσει στη φάση των cross battles με μια εντυπωσιακή ερμηνεία του τραγουδιού “Αυτή είναι η ζωή” από την ομάδα του Πάνου Μουζουράκη, κερδίζοντας το 52% των ψήφων του κοινού και εξασφαλίζοντας την πρόκρισή του στον ημιτελικό.

Από την άλλη πλευρά, η Αφροδίτη, από τη Χρυσούπολη, με την παραδοσιακή της ερμηνεία στο “Βοσπορίτισσα” από την ομάδα του Χρήστου Μάστορα, κέρδισε με το εντυπωσιακό 65% των ψήφων και εκείνη μια θέση στα ημιτελικά του show.

Η πρόκριση των δύο αυτών Καβαλιωτών στη φάση των ημιτελικών αποτελεί σημαντική επιτυχία για τον μουσικό τους δρόμο αλλά και μια υπερηφάνεια για την τοπική τους κοινωνία, που στήριξε τη συμμετοχή τους σε κάθε βήμα του διαγωνισμού.




Μουσθένη : Οι αγρότες του Παγγαίου έκλεισαν την Εγνατία Οδό

Οι αγρότες του Δήμου Παγγαίου βγήκαν δυναμικά στους δρόμους, μετά τα Χριστούγεννα εκφράζοντας την έντονη αγανάκτησή τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας.

Με τα τρακτέρ τους παραταγμένα, έκλεισαν την Εγνατία Οδό, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα προς την πολιτεία. Η κινητοποίησή τους δεν ήταν απλώς μια πράξη διαμαρτυρίας, αλλά μια κραυγή αγωνίας για το αυξανόμενο κόστος παραγωγής, τις χαμηλές τιμές των προϊόντων και την έλλειψη ουσιαστικής στήριξης.

Δείτε το video :

https://www.facebook.com/share/v/14PsSPyp9Gd/




Σέρρες: Συνεχίζεται το θρίλερ με τον αγνοούμενο Διοικητή του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Ποροΐων

Το όχημα που εντοπίστηκε αργά χθες το βράδυ στην κορυφογραμμή του Μπέλλες, στο φυλάκιο Παπαδοπούλα, σε υψόμετρο 1.600 μέτρων, από Βούλγαρους κυνηγούς, δεν ανήκει τελικά – σύμφωνα με πηγές της Πυροσβεστικής- στον 45χρονο διοικητή του Πυροσβεστικού κλιμακίου Άνω Ποροΐων, τα ίχνη του οποίου αγνοούνται από την προηγούμενη Τρίτη.

Κλιμάκιο της πυροσβεστικής προσπάθησε χθες αργά το βράδυ να προσεγγίσει το σημείο, στο οποίο εντόπισαν το αυτοκίνητο οι Βούλγαροι κυνηγοί, αλλά λόγω της ομίχλης δεν κατέστη δυνατόν.

Οι αξιωματικοί που συντονίζουν την επιχείρηση εντοπισμού του 45χρονου διοικητή -αξιοποιώντας πληροφορίες από την περιοχή, αλλά και από τις βουλγαρικές Αρχές- συμπέραναν, ότι το αυτοκίνητο που εντοπίστηκε δεν ανήκει στον αγνοούμενο πυροσβέστη, αλλά βρίσκεται εδώ και καιρό στο σημείο παρατημένο από διακινητή μεταναστών.

Σήμερα συνεχίστηκε η μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού του 45χρονου με πυροσβέστες, ειδικά κλιμάκια της ΕΜΑΚ, εθελοντές πυροσβέστες, αστυνομικούς, εθελοντές του ΟΦΚΑΘ με επικεφαλής τον Πρόεδρο Χρήστο Ράμο, της ΕΠΟΜΕΑ Σιντικής, της πολιτικής προστασίας του Δήμου Σιντικής, του Κυνηγετικού συλλόγου Ροδόπολης και της ομάδας 4Χ4 να χτενίζουν την περιοχή και με τη χρήση drones χωρίς όμως κάποιο νέο στοιχείο που θα βοηθήσει στον εντοπισμό του.




Αλεξανδρούπολη: Μόλις 9 κιλά ζύγιζε ο 3χρονος που πέθανε από ασιτία

Σοκ και βαθιά κοινωνική ανησυχία προκαλούν οι συνεχείς αποκαλύψεις γύρω από τον θάνατο του 3χρονου αγοριού στην Αλεξανδρούπολη, που σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία έχασε τη ζωή του από ασιτία.

Η 23χρονη μητέρα του, η οποία προφυλακίστηκε μετά την απολογία της, αρνείται τις βαριές κατηγορίες που αντιμετωπίζει και μέσω της υπεράσπισής της περιγράφει μια εξαιρετικά δύσκολη και σύνθετη οικογενειακή και ψυχολογική κατάσταση.

«Το παιδί μεγάλωσε στην Τουρκία – επέστρεψε με σοβαρά προβλήματα»

Σύμφωνα με τη δικηγόρο της, το παιδί, μετά τον χωρισμό των γονιών του, ζούσε στην Τουρκία με τον πατέρα του και τους παππούδες του. Όλα άλλαξαν το 2024, όταν ο πατέρας φυλακίστηκε και με απόφαση οικογενειακού δικαστηρίου της Ανδριανούπολης, η επιμέλεια αποδόθηκε στη μητέρα. Έτσι, τον Ιούλιο του ίδιου έτους, το αγοράκι επέστρεψε στην Ελλάδα και εγκαταστάθηκε στην Αλεξανδρούπολη.

Όπως αναφέρεται, το παιδί παρουσίαζε σοβαρά προβλήματα προσαρμογής, καθώς δεν μιλούσε ελληνικά, αναζητούσε διαρκώς τη γιαγιά του στην Τουρκία, δεν κοιμόταν τα βράδια και εμφάνιζε αυτοτραυματικές συμπεριφορές. Παράλληλα, παρά την ηλικία του, σιτιζόταν ακόμη με μπιμπερό και αλεσμένες τροφές.

«Υπήρχε αγωνία – ζητήθηκε βοήθεια»

Η μητέρα, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, ήταν έντονα ανήσυχη για την κατάσταση του παιδιού και απευθύνθηκε σε ψυχολόγο. Υποστηρίζει ότι μέχρι και την προηγούμενη ημέρα του θανάτου του προσπαθούσε με κάθε τρόπο να το ταΐσει, χωρίς ωστόσο να υπάρχει ιατρική παρακολούθηση που να επιβεβαιώνει ή να αντικρούει αυτούς τους ισχυρισμούς.

Το στοιχείο που συγκλονίζει: μόλις 9 κιλά

Ανατριχίλα προκαλεί το εύρημα ότι το παιδί, όταν μεταφέρθηκε νεκρό στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ζύγιζε μόλις 9 κιλά, ενώ για την ηλικία του θα έπρεπε να ζυγίζει τουλάχιστον 15. «Δεν έτρωγε το παιδί αυτό», δηλώνει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, επισημαίνοντας τη σοβαρότητα της κατάστασης.

pameevro.gr




Σέρρες : Eρευνες από την αερολέσχη Σερρών για τον εντοπισμό του 45χρονου

Αεροσκάφος της Αερολέσχης με κυβερνήτη τον έμπειρο πιλότο Απόστολο Αβδελά και συγκυβερνήτη τον Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Παναγιώτη Σπυρόπουλο πραγματοποίησε πτήσεις πάνω από το Μπέλλες χωρίς όμως μέχρι στιγμής κάποιο αποτέλεσμα

https://www.facebook.com/watch/?ref=embed_video&v=1962817024588151




Ροδόπη: Πώς έγινε η τραγωδία με τον 7χρονο

Τη ζωή του έχασε ένα 7χρονο αγόρι τα ξημερώματα στο χωριό Ρίζωμα του Δήμου Ιάσμου στη Ροδόπη, έπειτα από πυρκαγιά που ξέσπασε στη μονοκατοικία όπου διέμενε η οικογένειά του. Από τη φωτιά τραυματίστηκαν ο πατέρας και ο 5χρονος αδελφός του παιδιού, ενώ η μητέρα είναι καλά στην υγεία της, σε κατάσταση σοκ.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η φωτιά εκδηλώθηκε στο παιδικό δωμάτιο του σπιτιού και εξαπλώθηκε γρήγορα, καθώς το εσωτερικό της κατοικίας ήταν κατασκευασμένο από ξύλο και πλαστικά υλικά. Ο πατέρας και ο παππούς κατάφεραν να απεγκλωβίσουν τον 5χρονο, ωστόσο δεν πρόλαβαν να σώσουν το 7χρονο παιδί.

Στο σημείο έσπευσαν 10 πυροσβέστες με 4 οχήματα, οι οποίοι εντόπισαν το παιδί χωρίς τις αισθήσεις του, ενώ κατάφεραν να περιορίσουν τη φωτιά, ώστε να μην επεκταθεί σε άλλα δωμάτια ή σε γειτονικές κατοικίες.

Ο 5χρονος μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, όπου νοσηλεύεται με εγκαύματα δεύτερου και τρίτου βαθμού σε άκρα και πρόσωπο. Η κατάστασή του χαρακτηρίζεται κρίσιμη αλλά σταθερή. Ο πατέρας νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής, επίσης με εγκαύματα δεύτερου και τρίτου βαθμού, με την κατάστασή του να είναι ελαφρώς καλύτερη. Η μητέρα βρίσκεται δίπλα στο τραυματισμένο παιδί της στην Αλεξανδρούπολη.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, στο δωμάτιο λειτουργούσε ξυλόσομπα, η οποία εξετάζεται ως πιθανή αιτία της πυρκαγιάς. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία διερευνά τα ακριβή αίτια, χωρίς μέχρι στιγμής να υπάρχει επίσημο πόρισμα.

Πηγή: skai.gr



Ο Δήμος Καβάλας καλεί τους Καβαλιώτες να στηρίξουν το Νίκο Στεφανίδη στο VOICE

Ο Δήμος Καβάλας στέκεται με περηφάνια στο πλευρό του Καβαλιώτη Νίκου Στεφανίδη, ο οποίος δίνει τη δική του ξεχωριστή μάχη στους ημιτελικούς του The Voice of Greece το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου.

Η πορεία του Νίκου αποτελεί πηγή έμπνευσης και χαράς για ολόκληρη την πόλη μας. Με το ταλέντο, την εργατικότητα και το ήθος του, εκπροσωπεί επάξια την Καβάλα σε ένα από τα μεγαλύτερα μουσικά τηλεοπτικά γεγονότα της χώρας.




Σέρρες: Συνεχίζονται οι έρευνες για τον 45χρονο Διοικητή στα Άνω Πορόια

Με το πρώτο φως της ημέρας ξεκίνησαν και σήμερα στο Μπέλες οι έρευνες για τον εντοπισμό του 45χρονου Διοικητή του Πυροσβεστικού κλιμακίου Άνω Ποροΐων, Κωνσταντίνου Γκίνη τα ίχνη του οποίου αγνοούνται από το πρωί της Τρίτης, όταν κι έφυγε από το σπίτι του.

Οι άσχημες καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν τα drones να καταγράψουμε καθαρές εικόνες, κάτι που αναμένεται να γίνει σήμερα.

Οι έρευνες επικεντρώνονται τόσο στον εντοπισμό του ίδιου όσο και του οχήματός του σε δύσβατα σημεία και σε μια περιοχή που ο ίδιος ήξερε πολύ καλά και ως πυροσβέστης αλλά και ως περιπατητής. Στην επιχείρηση εντοπισμού του, για τρίτη συνεχόμενη ημέρα, παίρνουν μέρος ειδικά κλιμάκια της ΕΜΑΚ και εκπαιδευμένος σκύλος, πυροσβέστες, εθελοντές πυροσβέστες, αστυνομικοί, εθελοντές του ΟΦΚΑΘ (με 10 εθελοντές από το ορειβατικό τμήμα, 2 χειριστές Drone και οχήματα 4χ4), η ΕΠΟΜΕΑ Σιντικής, η Πολιτική Προστασία του Δήμου Σιντικής, και ο Κυνηγετικός Σύλλογος Ροδόπολης.

Ο 45χρονος έφυγε από το σπίτι του, στο οποίο διαμένει με τη σύζυγο του και τα δύο παιδιά του, προς άγνωστη κατεύθυνση χωρίς το κινητό του και τραπεζικές κάρτες ενώ φορούσε στο χέρι του ένα smartwatch, το οποίο ίσως βοηθήσει στις έρευνες για τον εντοπισμό του. Την ίδια ώρα, η οικογένεια του 45χρονου ζει ώρες αγωνίας, όπως και συνάδελφοι του αλλά και η τοπική κοινωνία. Όλοι μιλούν για έναν άνθρωπο που είναι υπόδειγμα πυροσβέστη, αφοσιωμένος στην υπηρεσία αλλά και καλό οικογενειάρχη.

Πηγή:Ertnews




Το Χιονοδρομικό κέντρο του Φαλακρού άνοιξε τις πύλες του

Το Φαλακρό στη Δράμα ντύθηκε στα λευκά και το Χιονοδρομικό Κέντρο περιμένει τους λάτρεις του σκι.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των υπευθύνων του Falakro Ski Center, το Χιονοδρομικό άνοιξε χτες Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025, ανήμερα των Χριστουγέννων.




Λαϊκό Λαχείο: 1 εκατ. ευρώ κέρδισε τυχερός παίκτης στην Ξάνθη

Χριστουγεννιάτικο δώρο 1.000.000€ ανακοίνωσε ο ΟΠΑΠ.

Αυτό είναι το ποσό που κέρδισε ένας μεγάλος τυχερός από την Ξάνθη στην Χριστουγεννιάτικη Κλήρωση του Λαϊκού Λαχείου στις 19.12.




Τραγωδία στη Ροδόπη: Νεκρό 7χρονο αγόρι μετά από φωτιά στο σπίτι του

Τραγωδία σημειώθηκε στο Ρίζωμα Ροδόπης όταν ένα αγόρι 7 χρονών έχασε τη ζωή του από πυρκαγιά που ξέσπασε στο σπίτι του.

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται επίσης το 6χρονο αδελφάκι του και ο πατέρας του.




Χριστούγεννα στο μπλόκο της Μουσθένης έκαναν οι αγρότες του Παγγαίου

Στο μπλόκο της Μουσθένης, στην Καβάλα, παρέμειναν οι αγρότες ακόμη και ανήμερα των Χριστουγέννων, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα αποφασιστικότητας προς την κυβέρνηση. Παρά το γιορτινό κλίμα των ημερών, οι άνθρωποι της παραγωγής επέλεξαν να περάσουν τις Άγιες Ημέρες στο δρόμο, συνεχίζοντας τις κινητοποιήσεις τους.

Οι αγρότες τονίζουν πως τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι σοβαρά και διαχρονικά, με το αυξημένο κόστος παραγωγής, τις χαμηλές τιμές των προϊόντων και τις πιέσεις στο εισόδημά τους να καθιστούν τη συνέχιση των κινητοποιήσεων μονόδρομο. Όπως επισημαίνουν, δεν πρόκειται να αποχωρήσουν από το μπλόκο καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών, εφόσον δεν υπάρξουν ουσιαστικές απαντήσεις και δεσμεύσεις για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Στο μπλόκο της Μουσθένης, τα Χριστούγεννα φέτος έχουν διαφορετικό χαρακτήρα. Αντί για οικογενειακά τραπέζια, οι αγρότες βρίσκονται δίπλα στα τρακτέρ τους, ανταλλάσσοντας ευχές με συναδέλφους και στηρίζοντας ο ένας τον άλλον, με την ελπίδα ότι ο αγώνας τους θα δικαιωθεί.




Οι «αόρατοι» πρωταγωνιστές των γιορτών

Την ώρα που οι περισσότεροι γιορτάζουν, εκείνοι δουλεύουν ασταμάτητα για να μη λείψει τίποτα από τα εορταστικά τραπέζια

Στην Καβάλα, ενώ οι περισσότεροι απολαμβάνουν λίγες μέρες ξεκούρασης, τα ζαχαροπλαστεία μένουν ανοιχτά και οι φούρνοι δουλεύουν στο φουλ, εργαζόμενοι της «πρώτης γραμμής» των γιορτών ζυμώνουν, ψήνουν και στολίζουν, για να φτάσουν σε κάθε σπίτι μελομακάρονα, κουραμπιέδες, σιροπιαστά και χριστουγεννιάτικες τούρτες που γλυκαίνουν οικογένειες, φίλους και κάθε γιορτινή στιγμή.

Για πολλούς, οι μέρες των Χριστουγέννων σημαίνουν επιτέλους μια ανάσα από τη δουλειά, λίγο παραπάνω ύπνο, χαλάρωση στον καναπέ και οικογενειακά τραπέζια που κρατούν μέχρι αργά. Για τους ανθρώπους των ζαχαροπλαστείων, όμως, η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα δεν σημαίνει άδειες αλλά φόρτωμα βαρδιών: προετοιμασίες από τα χαράματα, παραγωγή χωρίς σταματημό και βιτρίνες που πρέπει να είναι γεμάτες από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ.

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που τα Χριστούγεννα δεν θα καθίσουν στο δικό τους τραπέζι την ώρα που θα τσουγκρίζουν οι υπόλοιποι, αλλά θα συνεχίζουν να εξυπηρετούν πελάτες που φτάνουν μέχρι την τελευταία στιγμή για το «κάτι παραπάνω» του εορταστικού μενού. Η δική τους γιορτή είναι τα «ευχαριστώ», τα χαμόγελα και εκείνο το βλέμμα ικανοποίησης όταν οι πελάτες παίρνουν τις πιατέλες και φεύγουν βιαστικά για το σπίτι.

Αρτοζαχαροπλαστεία Σκλαρής

Ntinos Patisserie




Καλά Χριστούγεννα από το enanews.gr!

Καλά Χριστούγεννα! 🎄✨

Οι Άγιες αυτές ημέρες ας αποτελέσουν μια ευκαιρία για να κάνουμε μια μικρή παύση από την καθημερινότητα, να κοιτάξουμε γύρω μας και να εκτιμήσουμε όσα έχουμε. Ας γεμίσουν τα σπίτια με φως, αγάπη και ανθρώπινη ζεστασιά, και οι καρδιές με ελπίδα, κατανόηση και αλληλεγγύη.

Ευχόμαστε τα Χριστούγεννα να φέρουν υγεία σε κάθε οικογένεια, χαμόγελα σε μικρούς και μεγάλους και δύναμη σε όσους δοκιμάζονται. Ας είναι η νέα χρονιά μια νέα αρχή, με περισσότερη αισιοδοξία, θετική σκέψη και στιγμές που αξίζει να θυμόμαστε.

Χρόνια πολλά με ειρήνη, αγάπη και φως σε κάθε σπίτι.

Η ομάδα του enanews.gr




Σέρρες : Θρίλερ με την εξαφάνιση του διοικητή της πυροσβεστικής στα Πορόια

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του διοικητή του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Ποροΐων, Κωνσταντίνου Γκίνη, ο οποίος αγνοείται στις Σέρρες.

«Δεν πήρε μαζί του ούτε κινητό, ούτε πορτοφόλι, μόνο το αυτοκίνητό του. Δεν ξέρει κανείς τίποτα» είπε ο σύζυγος της αδελφής του 45χρονου.

Το χρονικό της εξαφάνισης

Η εξαφάνιση του 45χρονου δηλώθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Ποροΐων από τη σύζυγό του, όταν διαπιστώθηκε ότι απουσίαζε από το σπίτι για περισσότερες από 24 ώρες, χωρίς να έχει εμφανιστεί ούτε στην υπηρεσία του.

Άμεσα κινητοποιήθηκαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, με πυροσβέστες από το Κλιμάκιο Ποροΐων και από γειτονικές περιοχές να πραγματοποιούν εκτεταμένους ελέγχους σε ορεινές, αγροτικές και δύσβατες περιοχές. Οι έρευνες επικεντρώνονται τόσο στον εντοπισμό του ίδιου όσο και του οχήματός του. Στην επιχείρηση συμμετέχει και η Αστυνομία, συνδράμοντας στον συντονισμό και την συλλογή πληροφοριών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, παρότι ο 45χρονος βρισκόταν σε άδεια, συνήθιζε να επισκέπτεται το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο.




Καβάλα : Σύλληψη δύο ατόμων μετά από διαπληκτισμό στην οδό Δαγκλή

Αναστάτωση προκλήθηκε στην οδό Δαγκλή, στο κέντρο της Καβάλας, παραμονή των Χριστουγέννων, 24 Δεκεμβρίου έπειτα από διαπληκτισμό μεταξύ δύο ατόμων, τις βραδινές ώρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο εμπλεκόμενοι φέρονται να βρίσκονταν υπό την επήρεια αλκοόλ, γεγονός που φαίνεται να συνέβαλε στην ένταση του επεισοδίου.

Στο σημείο κλήθηκε άμεσα η Αστυνομία, η οποία παρενέβη για την αποκατάσταση της τάξης. Οι αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη των δύο ατόμων, ενώ δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί που να χρήζουν μεταφοράς σε νοσοκομείο.




Χρονιά ορόσημο για τη μείωση του δημοσίου χρέους προμηνύεται το 2026

Χρονιά ορόσημο στην μείωση του δημοσίου χρέους προμηνύεται το 2026. Ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ) ανακοίνωσε τη στρατηγική δανεισμού για την χρονιά που έρχεται. Η μεγάλη αλλαγή αφορά στην ακόμα ταχύτερη αποπληρωμή του δημοσίου χρέους, με νέα πρόωρη αποπληρωμή δανείων ύψους 8,8 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Με την επιλογή αυτή, στη τριετία 2024-2026 το ελληνικό δημόσιο σχεδιάζει να διαθέσει πλήρως το δάνειο των 15 δισ. ευρώ, το οποίο η χώρα ανέλαβε να φυλάει κλειδωμένο σε ειδικό λογαριασμό (“λεφτά-κάβα”) από το 2018 με το 3ο Μνημόνιο -επιβαρυνόμενο όμως πλέον κατά σχεδόν 2 δισεκατομμύρια ευρώ από τόκους.

Στο τέλος του 2025, το «μαξιλάρι» ρευστότητας του δημοσίου που απομένει ανέρχεται σε 39 δισ. ευρώ. Και στο τέλος του 2026 όμως, έχοντας «σπάσει» και επιστρέψει για πληρωμές χρέους ολοκληρωτικά πια και τα 15 δισ. ευρώ του δανείου του 3ου Μνημονίου, υπολογίζεται ότι το «μαξιλάρι» ρευστότητος του δημοσίου που θα απομένει θα ανέρχεται σε περίπου 29 -30 δισ. ευρώ, αποτελούμενο, σχεδόν αποκλειστικά πλέον, από τα τρέχοντα ταμειακά διαθέσιμα όλων των κρατικών φορέων, χωρίς πια το «δεκανίκι» από τα δάνεια των μνημονίων.

Η πλεονάζουσα ρευστότητα που έχει διασφαλίσει το ελληνικό Δημόσιο αποτυπώνεται και σε ένα άλλο στοιχείο: για το 2026, το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σχεδιάζει να αντλήσει μόλις 8 δισ. ευρώ από τις αγορές, διατηρώντας την παρουσία του σταθερή αλλά χωρίς περιττά βάρη -σε αντίθεση με τα μνημονιακά χρόνια της αναχρηματοδότησης «με το πιστόλι στον κρόταφο». Κοινώς, η Ελλάδα δεν χρειάζεται πια να «προσπαθεί» να δανειστεί, αλλά -όπως έδειξε η ακύρωση 7 εκδόσεων το 2025– δανείζεται λιγότερα και από όσα προγραμμάτιζε και υπολόγιζε στην αρχή κάθε χρονιάς.




Ταλαιπωρία και διαμαρτυρίες από πολίτες για το απαγορευτικό απόπλου Κεραμωτή-Λιμένα Θάσου

Έντονες διαμαρτυρίες εκφράζουν πολίτες που παρέμειναν εγκλωβισμένοι στο νησί της Θάσου, λόγω του απαγορευτικού απόπλου που τέθηκε σε ισχύ εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Η ακύρωση των δρομολογίων στη γραμμή Κεραμωτή – Λιμένας είχε ως αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες να μην μπορέσουν να επιστρέψουν στον προορισμό τους, προκαλώντας αναστάτωση και αγανάκτηση.

Ωστόσο, οι ίδιοι οι πολίτες επισημαίνουν ότι, παρά το απαγορευτικό, τα δρομολόγια από την Κεραμωτή προς τον Λιμένα εκτελέστηκαν κανονικά στις 18:30, γεγονός που γεννά ερωτήματα σχετικά με την εφαρμογή του μέτρου. Όπως υποστηρίζουν, το απαγορευτικό είχε ήδη ανακοινωθεί, με αποτέλεσμα να θεωρούν αδικαιολόγητη τη διακοπή των επόμενων δρομολογίων.

Το enanews.gr επικοινώνησε με το Λιμεναρχείο Θάσου, το οποίο επιβεβαίωσε ότι το απαγορευτικό απόπλου τέθηκε επίσημα σε ισχύ από τις 18:00.

Το περιστατικό αναδεικνύει για ακόμη μία φορά την ανάγκη για σαφή και έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις έκτακτων καιρικών φαινομένων, ώστε να αποφεύγεται η σύγχυση και η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.




Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κηπούπολης Καλαμίτσας μοίρασε δώρα και χαμόγελα στην Παιδιατρική

Μια συγκινητική και γεμάτη ανθρωπιά πρωτοβουλία πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κηπούπολης Καλαμίτσας, προσφέροντας χαρά και αισιοδοξία στα παιδιά που νοσηλεύονται στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας.

Σήμερα το πρωί, μέλη του Συλλόγου μαζί με τμήμα της Χορωδίας ΜελΩδη επισκέφθηκαν την Παιδιατρική Κλινική, όπου τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα κάλαντα, σκορπίζοντας συγκίνηση και χαμόγελα. Τη χορωδία συνόδευσε και καθοδήγησε ο δάσκαλός τους, Νίκος Μπογιάρης, δίνοντας έναν ξεχωριστό τόνο στη γιορτινή αυτή δράση.

Παράλληλα, μοιράστηκαν δώρα στα παιδιά, αλλά και ζεστές ευχές στους γονείς, στους γιατρούς και στο νοσηλευτικό προσωπικό της κλινικής, αναγνωρίζοντας το σπουδαίο έργο που επιτελούν καθημερινά με φροντίδα και αφοσίωση.

Ο Σύλλογος εξέφρασε τα θερμά του συγχαρητήρια προς όλους τους εργαζόμενους της Παιδιατρικής Κλινικής για την άψογη φροντίδα που προσφέρουν στα παιδιά, ενώ έκλεισε με μια ευχή από καρδιάς: αυτά τα Χριστούγεννα να μη βρουν κανένα παιδί στο νοσοκομείο και το νέο έτος να χαρίσει υγεία σε όλο τον κόσμο.




Σταυρός Αμυγδαλεώνα: Συνεχίζεται το μπλόκο μοιράζοντας προϊόντα στους διερχόμενους οδηγοούς

Συνεχίζεται το αγροτικό μπλόκο στον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, με τους αγρότες να παραμένουν στο σημείο και την παραμονή των Χριστουγέννων, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα διεκδίκησης.

Σήμερα, σε μια συμβολική και ανθρώπινη κίνηση ενόψει των γιορτών, οι συμμετέχοντες στο μπλόκο μοίρασαν στους διερχόμενους οδηγούς προϊόντα δικής τους παραγωγής, όπως αγροτικά είδη και τοπικά αγαθά, ευχόμενοι καλές γιορτές και υγεία.

Η πρωτοβουλία αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα σε εορταστικό κλίμα, χωρίς να δημιουργηθούν προβλήματα στην κυκλοφορία, ενώ οι οδηγοί ανταποκρίθηκαν θετικά, εκφράζοντας τη συμπαράστασή τους στους αγρότες.

Οι κινητοποιήσεις, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες, θα συνεχιστούν, με στόχο την ανάδειξη των προβλημάτων του αγροτικού κόσμου και την ικανοποίηση των αιτημάτων τους.




Ελευθερούπολη: Χριστουγεννιάτικη συναυλία με τη Νεφέλη Φασούλη

Σε εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την προπαραμονή των Χριστουγέννων συναυλία στην Ελευθερούπολη, με τη συμμετοχή της Νεφέλης Φασούλη και του συγκροτήματός της.

Η αγαπημένη καλλιτέχνιδα χάρισε στο κοινό μια ξεχωριστή μουσική βραδιά, με γνωστά τραγούδια από τη δισκογραφία της αλλά και αγαπημένες μελωδίες, δημιουργώντας μια ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα στο κέντρο της πόλης. Πλήθος κόσμου όλων των ηλικιών έδωσε το «παρών», συμμετέχοντας ενεργά και απολαμβάνοντας τη συναυλία.

Η εκδήλωση εντάχθηκε στο πλαίσιο των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων της περιοχής και αποτέλεσε μια όμορφη νότα πολιτισμού και διασκέδασης, συμβάλλοντας στη γιορτινή εικόνα της Ελευθερούπολης και στο πνεύμα των ημερών.




Τις ευχές του στους πολίτες απευθύνει ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης ΑΜΘ

Τις θερμές του ευχές προς όλους τους πολίτες απευθύνει ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, με αφορμή τις εορταστικές ημέρες.

Ο κ. Ιωσηφίδης εύχεται υγεία, αισιοδοξία και δύναμη σε κάθε οικογένεια, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ενότητας, της συνεργασίας και της συλλογικής προσπάθειας για την πρόοδο και την ανάπτυξη της περιοχής. Παράλληλα, εκφράζει την ελπίδα η νέα χρονιά να φέρει περισσότερες ευκαιρίες, κοινωνική συνοχή και βιώσιμη ανάπτυξη για όλους.

Κλείνοντας το μήνυμά του, ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης ΑΜΘ τονίζει ότι η Περιφέρεια θα συνεχίσει να εργάζεται με συνέπεια και όραμα, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.




Μέγαρο Μαξίμου: Τα κάλαντα στον Πρωθυπουργό

Σε εορταστική ατμόσφαιρα ακούστηκαν σήμερα τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα κάλαντα στο Μέγαρο Μαξίμου, από ομάδες που επισκέφθηκαν την έδρα της κυβέρνησης για να μεταφέρουν το μήνυμα των Χριστουγέννων.

Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, υποδέχθηκε τους καλαντιστές, ευχαριστώντας τους για την όμορφη πρωτοβουλία και ανταλλάσσοντας ευχές για υγεία, ειρήνη και μια δημιουργική νέα χρονιά.

Η εκδήλωση πρόσθεσε μια ζεστή, παραδοσιακή νότα στο Μέγαρο Μαξίμου, σηματοδοτώντας το πνεύμα των ημερών και την έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων.




Καβάλα: Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα στον Αντιπεριφερειάρχη

Σε εορταστικό κλίμα, εργαζόμενοι της Περιφέρειας έψαλαν σήμερα τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα κάλαντα στον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θόδωρος Μαρκόπουλος.

Οι εργαζόμενοι επισκέφθηκαν το γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη, μεταφέροντας το μήνυμα των Χριστουγέννων και δημιουργώντας μια ζεστή, γιορτινή ατμόσφαιρα στον χώρο. Ο κ. Μαρκόπουλος τους υποδέχθηκε με χαρά, ευχαριστώντας τους για την πρωτοβουλία και ανταλλάσσοντας ευχές για υγεία, προσωπική και επαγγελματική επιτυχία, καθώς και μια δημιουργική νέα χρονιά.

Η πρωτοβουλία αυτή ανέδειξε το πνεύμα συνεργασίας και συναδελφικότητας, δίνοντας μια ξεχωριστή νότα αισιοδοξίας ενόψει των εορτών.




Καβάλα: Κάλαντα στο Δημαρχείο από συλλόγους της πόλης

Σε γιορτινό κλίμα πραγματοποιήθηκε σήμερα η επίσκεψη πολιτιστικών και τοπικών συλλόγων της πόλης μας στο Δημαρχείο, όπου έψαλαν τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα κάλαντα. Μέλη των συλλόγων, με παραδοσιακές φορεσιές και συνοδεία μουσικών οργάνων, μετέφεραν το μήνυμα των Χριστουγέννων, γεμίζοντας τον χώρο με χαρά και αισιοδοξία.

Η δημοτική αρχή υποδέχθηκε θερμά τους συμμετέχοντες, ευχαριστώντας τους για την παρουσία τους και για τη διατήρηση των εθίμων που ενώνουν την τοπική κοινωνία. Ανταλλάχθηκαν ευχές για καλές γιορτές, υγεία και δημιουργική χρονιά για όλους.

Η σημερινή εκδήλωση αποτέλεσε μια όμορφη νότα παράδοσης και εορταστικής διάθεσης, σηματοδοτώντας την έναρξη των χριστουγεννιάτικων δράσεων στην πόλη μας.

https://youtu.be/SlSxQ2h9aFE



Σέρρες : Αγνοείται ο 45χρονος Διοικητής του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Ποροΐων

Αγνοείται από το πρωί της Τρίτης 23 Δεκεμβρίου 2025 ο Διοικητής του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Ποροΐων Επιπυραγός Κωνσταντίνος Γκίνης.

Η εξαφάνιση του 45χρονου άνδρα δηλώθηκε σήμερα το πρωί στο Αστυνομικό Τμήμα Ποροΐων από τη σύζυγό του, η οποία διαπίστωσε ότι απουσίαζε από το σπίτι για περισσότερες από 24 ώρες, χωρίς ωστόσο να βρίσκεται ούτε στην υπηρεσία του.

Παρότι ο ίδιος βρισκόταν σε άδεια, συνήθιζε να επισκέπτεται το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα η απουσία του να μη δημιουργήσει αρχικά ανησυχία.

Πυροσβέστες του Κλιμακίου Ποροΐων, καθώς και από γειτονικές περιοχές, πραγματοποιούν εκτεταμένους ελέγχους σε ορεινές και άλλες δύσβατες περιοχές, προκειμένου να εντοπίσουν είτε τον ίδιο είτε το όχημά του, ένα γκρι τζιπ, με το οποίο φέρεται να εξαφανίστηκε. Στην επιχείρηση εντοπισμού συμμετέχει και η Αστυνομία.

Για την εξαφάνιση του 45χρονου το μεσημέρι εκδόθηκε Silver Alert.

 




Δεν πτόησε η βροχή τους Καβαλιώτες παραμονή των Χριστουγέννων

Παρά τη βροχή που επικράτησε, το κέντρο της Καβάλα γέμισε κόσμο την παραμονή των Χριστουγέννων, αποδεικνύοντας ότι το γιορτινό κλίμα και η ανάγκη για διασκέδαση ήταν ισχυρότερα από τις καιρικές συνθήκες.

Από νωρίς το μεσημέρι, κάτοικοι και επισκέπτες κατέβηκαν στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, περιηγήθηκαν στα καταστήματα, απόλαυσαν τη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και έδωσαν ζωντάνια στην αγορά. Παρά τις ομπρέλες και τη συνεχή βροχόπτωση, η διάθεση παρέμεινε εορταστική, με μικρούς και μεγάλους να κινούνται στο κέντρο, να συναντιούνται με φίλους και να συμμετέχουν στο γιορτινό σκηνικό.

Η αυξημένη κίνηση αποτέλεσε μια ανάσα για τα εμπορικά καταστήματα και τα καταστήματα εστίασης, τα οποία είδαν τον κόσμο να στηρίζει την τοπική αγορά, ακόμη και υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες. Το κέντρο της πόλης παρέμεινε ζωντανό μέχρι αργά, επιβεβαιώνοντας ότι τα Χριστούγεννα στην Καβάλα διατηρούν τον χαρακτήρα τους ως μια γιορτή εξωστρέφειας και συλλογικής χαράς.




Χρυσούπολη: Αυξημένη κίνηση στη λαϊκή αγορά δύο ημέρες πριν τα Χριστούγεννα

Έντονη ήταν η κίνηση στη λαϊκή αγορά του Δήμος Νέστου, δύο ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, με τους πολίτες να σπεύδουν να προμηθευτούν τα απαραίτητα για το γιορτινό τραπέζι.

Από νωρίς το πρωί, η λαϊκή αγορά γέμισε κόσμο, καθώς οι καταναλωτές αναζητούσαν φρέσκα τρόφιμα, κρέατα, φρούτα, λαχανικά και παραδοσιακά προϊόντα για τις ημέρες των εορτών. Οι παραγωγοί δήλωσαν ικανοποιημένοι από την αυξημένη προσέλευση, τονίζοντας ότι, παρά τις οικονομικές δυσκολίες, οι πολίτες προσπάθησαν να διατηρήσουν τα χριστουγεννιάτικα έθιμα.

Η γιορτινή ατμόσφαιρα ήταν εμφανής, με ευχές και χαμόγελα να κυριαρχούν, επιβεβαιώνοντας ότι η λαϊκή αγορά παραμένει σημείο αναφοράς για τις τοπικές κοινωνίες, ιδιαίτερα σε περιόδους γιορτών.

https://youtu.be/7ez4EL-EoLk