Σύσκεψη υπό τον Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλο Τοψίδη στο Δημαρχείο Νέστου

Σύσκεψη, υπό τον Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ, κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 30/1/2026, στο Δημαρχείο Νέστου στην Χρυσούπολη, με θέμα την αντιμετώπιση θραύσης του δυτικού αναχώματος του ποταμού Νέστου κοντά στις εκβολές του.

Στην σύσκεψη συμμετείχαν ο Δήμαρχος Νέστου κ. Σάββας Μιχαηλίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Καβάλας κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης κ. Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες της ΠΕ Καβάλας.

Μετά την εκτίμηση της κατάστασης και την ενεργοποίηση του μητρώου μηχανημάτων από την ΠΕ Καβάλας με σκοπό την αντιμετώπιση εκτάκτων καταστάσεων, αποφασίστηκε η παρέμβαση στο συγκεκριμένο σημείο με σκοπό την αποκατάσταση του αναχώματος, ο καθαρισμός της τάφρου Τ4 με σκοπό την αύξηση της αντιπλημμυρικής προστασίας της περιοχής και η δρομολόγηση μελέτης με σκοπό την ολική συντήρηση του δυτικού αναχώματος (μετά την χειμερινή περίοδο) ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες αντίστοιχων συμβάντων στο μέλλον.

Ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χριστόδουλος Τοψίδης δήλωσε σχετικά: «Η πίεση της υψηλής παροχής του ποταμού και οι νότιοι άνεμοι οι οποίοι επικράτησαν οδήγησαν σε μία θραύση του αναχώματος σε ένα σημείο όπου είχε συμβεί αντίστοιχο γεγονός και παλαιότερα. Οι υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας αλλά και η διοίκηση, σε συνεργασία με τον Δήμο Νέστου, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μπορέσουμε να αποφύγουμε ευρύτερες πλημμυρικές καταστάσεις. Σκοπός μας, όμως πέρα από αυτό, είναι να εργαστούμε έγκαιρα ώστε να θωρακίσουμε την περιοχή από μελλοντικά προβλήματα και αυτό θα κάνουμε». Ο Περιφερειάρχης ευχαρίστησε τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων και του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της ΠΕ Καβάλας καθώς και τον Δήμαρχο Νέστου για την συνεργασία.

Στο περιθώριο της συνάντησης συζητήθηκαν, επίσης, αναπτυξιακά ζητήματα που αφορούν τον Δήμο Νέστου, οι υφιστάμενες ανάγκες της περιοχής, καθώς και οι δυνατότητες περαιτέρω συνεργασίας μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου για την υλοποίηση σημαντικών έργων και δράσεων.




Ο γιατρός του Κ.Υ Χρυσούπολης που κατακτά τα βουνά της Ελλάδας και του κόσμου

Ο Βαντίμ Μποσνάκης είναι γιατρός στο Κέντρο Υγείας Χρυσούπολης, ένας άνθρωπος που συνδυάζει την επιστήμη με την περιπέτεια και την προσφορά με την προσωπική υπέρβαση.

Στην καθημερινότητά του στέκεται δίπλα στους ασθενείς με υπευθυνότητα και αφοσίωση στον ελεύθερο χρόνο του, όμως, αναζητά την ελευθερία εκεί όπου ο αέρας αραιώνει και οι κορυφές δοκιμάζουν τα όρια του ανθρώπου.

Λάτρης της ορειβασίας και της εξερεύνησης, σκαρφαλώνει στα ψηλότερα βουνά της Ελλάδας και του κόσμου, μετατρέποντας κάθε ανάβαση σε μάθημα αντοχής, πειθαρχίας και σεβασμού στη φύση.




Καβάλα : Σωρεία σκουπιδιών και παλιών επίπλων στην Αρχαία Εγνατία Οδό

Μία ακόμη φορά άγνωστοι πέταξαν παλιά έπιπλα στην αρχαία Εγνατία οδό και κοντά στο τμήμα της στη συνοικία του Βυρωνα.




Σέρρες: Συνελήφθη 56χρονος για τον βιασμό της 78χρονης θείας του!

Τη Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2026 θα απολογηθεί ο 56χρονος άνδρας, που συνελήφθη χθες, Πέμπτη 29 Ιανουαρίου για τον βιασμό της 78χρονης θείας του, η οποία αντιμετωπίζει κινητικά προβλήματα σε χωριό των Σερρών. Στον 56χρονο απαγγέλθηκε από την εισαγγελέα κατηγορία για βιασμό κατά εξακολούθηση και γενετήσια πράξη μεταξύ συγγενών.

Ο 56χρονος οδηγήθηκε σήμερα στην ανακρίτρια Σερρών, η οποία του όρισε δικηγόρο και του έδωσε προθεσμία να απολογηθεί.




Νέα απάτη με παραπλανητικά SMS για εκκρεμή τέλη κυκλοφορίας

Ανησυχία έχει προκαλέσει η νέα απάτη που έστησαν επιτήδειοι μέσω παραπλανητικών μηνυμάτων. Το νέο SMS που λαμβάνουν τις τελευταίες ημέρες οι πολίτες εμφανίζεται να προέρχεται από την ΑΑΔΕ και κάνει λόγο για δήθεν εκκρεμείς πληρωμές «φόρου κυκλοφορίας».

Ο παραλήπτης βλέπει ένδειξη αποστολέα «myAADE» και καλείται να πατήσει έναν σύνδεσμο για την τακτοποίηση οφειλής. Ακριβώς εκεί είναι που όλοι μας πρέπει να παραμένουμε σε εγρήγορση, καθώς πρόκειται για ξεκάθαρη απόπειρα απάτης (phishing) και όχι για επίσημη ειδοποίηση της ΑΑΔΕ.

Ο συγκεκριμένος σύνδεσμος δεν οδηγεί στην επίσημη ιστοσελίδα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, αλλά σε εξωτερικό domain που δεν έχει καμία σχέση με το ελληνικό Δημόσιο. Στόχος των απατεώνων είναι να αποκτήσουν πρόσβαση σε τραπεζικούς κωδικούς και να αδειάσουν τους αντίστοιχους λογαριασμούς.




Βιολάντα Τρίκαλα: Διπλή έρευνα για την έκρηξη

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η έρευνα για το πολύνεκρο δυστύχημα στη μπισκοτοβιομηχανία «Βιολάντα» στα Τρίκαλα, που στοίχισε τη ζωή σε πέντε εργαζόμενες της νυχτερινής βάρδιας τα ξημερώματα της 26ης Ιανουαρίου 2026. Η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (ΔΑΕΕ) του Πυροσβεστικού Σώματος έχει λάβει διευρυμένη εισαγγελική εντολή για τη σύνταξη πλήρους πορίσματος, με έμφαση τόσο στα τεχνικά αίτια της έκρηξης όσο και στις ενδεχόμενες ευθύνες της επιχείρησης και των αρμόδιων υπηρεσιών.

Η προκαταρκτική εξέταση κινείται σε δύο βασικούς άξονες. Ο πρώτος αφορά το τεχνικό σκέλος της υπόθεσης και συγκεκριμένα τη διάτρηση των υπόγειων σωληνώσεων προπανίου, που φέρεται να προκάλεσε πολύμηνη διαρροή και τελικά τη φονική έκρηξη. Στο πλαίσιο αυτό, οι αξιωματικοί της ΔΑΕΕ θα προχωρήσουν σε εκσκαφή, προκειμένου να απομακρυνθούν οι σωληνώσεις από το έδαφος και να αποσταλούν για εργαστηριακό έλεγχο, ώστε να διαπιστωθεί αν υπήρξε αστοχία υλικού, διάβρωση ή εξωτερική επιβάρυνση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης ανέφερε ότι πριν από μερικούς μήνες είχε πραγματοποιηθεί ασφαλτόστρωση στον χώρο, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο τα διερχόμενα βαρέα οχήματα να προκάλεσαν ζημιά στις σωληνώσεις, οι οποίες βρίσκονταν σε βάθος περίπου 80 εκατοστών. Παράλληλα, δείγματα εδάφους και υλικών θα σταλούν στο Γενικό Χημείο του Κράτους, ώστε να πιστοποιηθεί επίσημα η ποσότητα προπανίου που είχε διαρρεύσει.

Το δεύτερο και εξίσου κρίσιμο σκέλος της έρευνας αφορά τις ευθύνες και τις ενδεχόμενες παραλείψεις των αρμόδιων υπηρεσιών. Στο μικροσκόπιο μπαίνουν οι διαδικασίες αδειοδότησης και ελέγχου από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης, την Πολεοδομία, την Πυροσβεστική και άλλους εμπλεκόμενους φορείς. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στο γεγονός ότι η πτέρυγα όπου σημειώθηκε η έκρηξη αποτελεί επέκταση των αρχικών εγκαταστάσεων και λειτουργεί από το 2007.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, στα αρχικά σχέδια της επέκτασης δεν προβλεπόταν υπόγεια αποθήκη, ενώ στα πρόσφατα σχέδια ενεργητικής πυρασφάλειας δεν εμφανίζονταν οι υπέργειες δεξαμενές προπανίου της νέας πτέρυγας. Αντίθετα, φέρονται να είχαν δηλωθεί άλλες υπόγειες δεξαμενές, οι οποίες δεν είχαν ακόμη συνδεθεί. Ήδη έχουν κατασχεθεί όλοι οι σχετικοί φάκελοι από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, προκειμένου να ελεγχθεί αν τηρήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες από τον νόμο διαδικασίες.

Οι εργασίες στο σημείο της τραγωδίας παραμένουν προσωρινά παγωμένες λόγω επικινδυνότητας, ενώ η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο με εισαγγελική άδεια. Η έρευνα αναμένεται να συνεχιστεί τις επόμενες ημέρες, με στόχο την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης και την απόδοση ευθυνών όπου αυτές προκύψουν.




Ισχυρό κύμα κακοκαιρίας σε όλη τη χώρα

Σε τροχιά έντονης, πανελλαδικής κακοκαιρίας εισέρχεται η χώρα από το απόγευμα του Σαββάτου 31 Ιανουαρίου έως και το βράδυ της Δευτέρας, σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση του μετεωρολόγου Κλέαρχου Μαρουσάκη.

Το νέο κύμα κακοκαιρίας χαρακτηρίζεται από έντονα και επικίνδυνα φαινόμενα, καθώς ένα βαθύ και καλά οργανωμένο βαρομετρικό χαμηλό θα επηρεάσει μεγάλο μέρος της χώρας. Αναμένονται ισχυρές βροχοπτώσεις με μεγάλη ραγδαιότητα, χαλαζοπτώσεις, θυελλώδεις άνεμοι σε ξηρά και θάλασσα, έντονη κεραυνική δραστηριότητα, αλλά και αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης ανεμοστρόβιλων και υδροστρόβιλων.

Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί και ο υψηλός κυματισμός που θα επικρατήσει στα πελάγη λόγω των πολύ ισχυρών ανέμων. Καθώς το σύστημα θα απομακρύνεται ανατολικότερα, αναμένεται είσοδος ψυχρών πολικών αερίων μαζών, γεγονός που θα φέρει χιονοπτώσεις όχι μόνο στα ορεινά αλλά και σε ημιορεινές περιοχές, κυρίως στα κεντρικά και βόρεια της χώρας.

Ο κ. Μαρουσάκης τονίζει ότι πρόκειται για μια φυσιολογική, χειμωνιάτικου τύπου κακοκαιρία για την εποχή, επισημαίνοντας ωστόσο την ανάγκη αυξημένης προσοχής από τους πολίτες, ιδιαίτερα σε περιοχές με ιστορικό πλημμυρικών φαινομένων ή έντονων καιρικών επεισοδίων.

Οι αρχές συστήνουν περιορισμό άσκοπων μετακινήσεων, προσοχή στις θαλάσσιες δραστηριότητες και συνεχή ενημέρωση από τα επίσημα δελτία καιρού, καθώς τα φαινόμενα ενδέχεται να είναι κατά τόπους επικίνδυνα.




Υποχρεωτική απόσυρση παλαιών ΙΧ στην ΕΕ: Τι αλλάζει για τους οδηγούς στην Ελλάδα

Νέα εποχή για τα παλαιά αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση ξεκινά από φέτος, καθώς προωθείται σχέδιο υποχρεωτικής απόσυρσης των πιο ρυπογόνων και γηρασμένων οχημάτων, το οποίο αναμένεται να επηρεάσει άμεσα και την Ελλάδα.

Σύμφωνα με συγκλίνουσες πληροφορίες από Ελλάδα και Βρυξέλλες, η πρωτοβουλία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της πράσινης μετάβασης και της μείωσης των εκπομπών ρύπων, με στόχο τον εκσυγχρονισμό του ευρωπαϊκού στόλου οχημάτων τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια.

Η νέα προσέγγιση διαφοροποιείται από τα παλαιότερα προγράμματα εθελοντικής απόσυρσης. Η υποχρεωτική απόσυρση αναμένεται να ενσωματωθεί σε ευρωπαϊκούς κανονισμούς, γεγονός που σημαίνει ότι οχήματα τα οποία δεν πληρούν τα νέα περιβαλλοντικά και τεχνικά κριτήρια δεν θα μπορούν πλέον να κυκλοφορούν νόμιμα και θα οδηγούνται υποχρεωτικά σε ανακύκλωση.

Τα κριτήρια θα αφορούν, μεταξύ άλλων, την τεχνολογία κινητήρα (προδιαγραφές Euro), τη μακροχρόνια ακινησία, καθώς και την απουσία ελέγχου ΚΤΕΟ. Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, από το 2026 ξεκινά η σταδιακή απόσυρση των οχημάτων Euro 1, με επέκταση σε Euro 2, Euro 3 και επόμενες κατηγορίες τα επόμενα χρόνια.

Πηγές επισημαίνουν ότι το μέτρο δεν θα συνοδευτεί κατ’ ανάγκη από γενναία και καθολικά κίνητρα για την αγορά νέου αυτοκινήτου. Σε αντίθεση με προηγούμενες περιόδους, δεν υπάρχει προς το παρόν εγκεκριμένο ευρωπαϊκό σχέδιο για ισχυρές επιδοτήσεις αντικατάστασης, ενώ οι συζητήσεις για οικονομικά κίνητρα βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο.

Βέβαιο θεωρείται, πάντως, ότι τα κίνητρα για ηλεκτρικά και οχήματα μηδενικών ρύπων θα συνεχιστούν, καθώς αποτελούν βασικό πυλώνα της πολιτικής κλιματικής ουδετερότητας της ΕΕ. Ηλεκτρικά και άλλες zero-emission τεχνολογίες παραμένουν στο επίκεντρο των ευρωπαϊκών στρατηγικών.

Η νέα πραγματικότητα αναμένεται να επηρεάσει έντονα την Ελλάδα, καθώς ο εγχώριος στόλος συγκαταλέγεται στους πιο «γηρασμένους» της Ευρώπης. Ειδικοί τονίζουν ότι η μετάβαση θα απαιτήσει χρόνο και προσεκτικό σχεδιασμό, ώστε να αποφευχθούν κοινωνικές και οικονομικές επιβαρύνσεις για χιλιάδες ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων.




Προχωρά ο σχεδιασμός εγκατάστασης της 21ης ΕΜΟΔΕ στο Κοκκινόχωμα

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας μεταξύ του Δήμου και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, κλιμάκιο αξιωματικών της επισκέφθηκε σήμερα τον Δήμαρχο Παγγαίου Φίλιππο Αναστασιάδη, με επικεφαλής τον Διευθυντή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Π.Ε Καβάλας, Πύραρχο κ. Τοπαλίδη, τον Διοικητή της 21 ΕΜΟΔΕ Αντιπύραρχο κ. Μορφίδη, τον Διοικητή της Π.Υ Ελευθερούπολης, Αντιπύραρχο κ. Παπαδόπουλο.

Στην σύσκεψη στην οποία παρευρέθηκαν αιρετοί και υπηρεσιακοί παράγοντες του δήμου, εκτός των άλλων θεμάτων που συζητήθηκαν, κυρίαρχο ζήτημα ήταν η εγκατάσταση της 21 ΕΜΟΔΕ, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΚΕ στην περιοχή του ΚΤΕΟ στο Κοκκινόχωμα.




Αλεξανδρούπολη : Τραγικό τέλος στην υπόθεση εξαφάνισης της Μαρίας – Δολοφονήθηκε από 52χρονο

Δύο γυναίκες βρέθηκαν νεκρές στο υπόγειο ενός 52χρονου χρήστη ναρκωτικών, που ομολόγησε στους αστυνομικούς για μία από αυτές πως την έπνιξε μαζί με έναν φίλο του επειδή άρχισε να φωνάζει.

Πιο συγκεκριμένα, νεκρή από τα χέρια ενός 52χρονου δράστη έπεσε μία 46χρονη που αγνοούνταν από το 2024 στη Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για την Μαρία Α. η δήλωση της εξαφάνισης της είχε γίνει τον Φεβρουάριο του 2025 στην Ασφάλεια Αλεξανδρούπολης, με την οικογένεια της να υποστηρίζει ότι δεν είχε επικοινωνήσει από τον Σεπτέμβριο του 2024. Τελικά, όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα των αστυνομικών, η Μαρία δεν εξαφανίστηκε αλλά δολοφονήθηκε.

 




Παραμένει Αστυνομικός Διευθυντής Καβάλας ο Κων/νος Σιμούδης

Μετά την ολοκλήρωση των κρίσεων των Υποστρατήγων, ακολούθησαν οι κρίσεις των Ταξιάρχων της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ανώτατο Συμβούλιο του Σώματος.

Σε ό,τι αφορά τις Αστυνομικές Διευθύνσεις, στην Καβάλα παραμένει για ακόμη μία χρονιά στη θέση του Διευθυντή ο Κωνσταντίνος Σιμούδης, ενώ συνεχίζουν επίσης ως αστυνομικοί υποδιευθυντές οι Μίλτος Καρακολίδης και Γιώργος Αναγνωστόπουλος.

Διοικητής στην Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση ΑΜ-Θ παραμένει ο Λάμπρος Τσιάρας.




ΔΕΕΠ Ν.Δ Καβάλας : “Η κοπή του νήματος της ζωής τόσων συνανθρώπων, μας έχει συγκλονίσει.”

Ακολουθεί το δελτίο τύπου :

Πριν προλάβουμε να συνειδητοποιήσουμε το θλιβερό άγγελμα της απώλειας πέντε εργαζόμενων γυναικών και τον τραυματισμό άλλων εργαζόμενων στο τραγικό δυστύχημα της Βιομηχανίας «Βιολάντα» στα Τρίκαλα, ένα δεύτερο χτύπημα της μοίρας ίσως ακόμη πιο τραγικό ήρθε να προστεθεί στα θλιβερά γεγονότα των ημερών, με την είδηση του θανάτου επτά νέων φιλάθλων του «ΠΑΟΚ» και τον τραυματισμό άλλων τριών.

Η κοπή του νήματος της ζωής, τόσων συνανθρώπων μας, εντελώς αναπάντεχα, μας έχει συγκλονίσει. Οι σκέψεις μας είναι με τις οικογένειες όλων των θυμάτων και τους οικείους τους, στα έντεκα παιδιά που έμειναν ορφανά, καθώς και στην οικογένεια του ΠΑΟΚ, που βιώνουν την ανείπωτη τραγωδία.

Εκφράζουμε τα βαθύτατα συλλυπητήρια μας στις οικογένειες των θυμάτων και ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση σε όλους τους τραυματίες.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΕΠ Ν.Δ. ΚΑΒΑΛΑΣ

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                            Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Παραντινού Μαρία                      Παπαδοπούλου Στέλλα




Ξάνθη : Ο Βασίλης Μπαρμπαρίδης έχει αφιερώσει την ζωή του στην εκπαίδευση των Μασάϊ στην Κένυα

Ο Βασίλης Μπαρμπαρίδης από την Ξάνθη έχει αφιερώσει τη ζωή του στην εκπαίδευση της φυλής των Μασάι στην Κένυα, προσφέροντας ουσιαστική βοήθεια σε μια από τις πιο απομακρυσμένες κοινότητες της χώρας.

Με δική του πρωτοβουλία, έχουν δρομολογηθεί έργα για την ανέγερση σχολικών μονάδων, με στόχο να δοθεί στα παιδιά των Μασάι πρόσβαση στη γνώση και η δυνατότητα για ένα καλύτερο μέλλον.

Η δράση του δεν περιορίζεται μόνο στον τομέα της εκπαίδευσης, αλλά επεκτείνεται και στη συνολική ενδυνάμωση της τοπικής κοινότητας. Ο ίδιος συνεργάζεται στενά με τους κατοίκους, αφουγκράζεται τις ανάγκες τους και φροντίζει ώστε τα σχολεία που δημιουργούνται να είναι βιώσιμα, λειτουργικά και απόλυτα εναρμονισμένα με την κουλτούρα και τον τρόπο ζωής των Μασάι.




Καβάλα : Αστυνομική επιχείρηση για την σύλληψη άντρα στην Χωράφα

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 27 Ιανουαρίου στην περιοχή της Χωράφας στην Καβάλα, προκαλώντας έντονη κινητοποίηση και αναστάτωση στη γειτονιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ με την βοήθεια αστυνομικού σκύλου εισήλθαν σε οικία της περιοχής, όπου και προχώρησαν στη σύλληψη άνδρα που φέρεται να εμπλέκεται σε υπόθεση ναρκωτικών. Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε παρουσία ισχυρής αστυνομικής δύναμης και ολοκληρώθηκε χωρίς να σημειωθούν επεισόδια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο συγκεκριμένος άνδρας είχε κινήσει εδώ και αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα τις υποψίες, λόγω της συμπεριφοράς του αλλά και της έντονης κινητικότητας γύρω από το σπίτι του.

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στη διαχείριση των τεσσάρων σκύλων που βρίσκονταν στην κατοχή του συλληφθέντα. Καθοριστική ήταν η συνδρομή της εταιρίας Pet Friend, χάρη στην οποία τα ζώα μεταφέρθηκαν με ασφάλεια στο Κυνοκομείο Καβάλας.

Φωτογραφία αρχείου




Συλλυπητήρια ανακοίνωση του ΑΟΚ για το δυστύχημα με οπαδούς του ΠΑΟΚ

Ακολουθεί η ανακοίνωση :

Η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα εκφράζει τη θλίψη της για το τροχαίο δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκησαν φίλαθλοι του ΠΑΟΚ.

Ευχόμαστε δύναμη στους συγγενείς και ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες.

Σε τέτοιες στιγμές, το ποδόσφαιρο και οι όποιες αντιπαλότητες περνούν σε δεύτερη μοίρα. Η ανθρώπινη ζωή και η ασφάλεια όλων είναι πάνω απ’ όλα. 🔵⚪️




Τροχαίο δυστύχημα με οπαδούς του ΠΑΟΚ : Τι δηλώνει αυτόπτης μάρτυρας για το συμβάν

Κι ενώ μέσω του βίντεο με την μετωπική σύγκρουση του βαν με το φορτηγό, βγαίνουν τα πρώτα συμπεράσματα και η αστυνομία ήδη έχει ξεκινήσει έρευνα με ποινικές ευθύνες, ο Ρουμάνος οδηγός, ο οποίος κατάφερε να αποφύγει τη σύγκρουση, έδωσε τη δική του οπτική για το μοιραίο συμβάν.

«Ο οδηγός του Βαν έκανε υπερβολικούς και επικίνδυνους ελιγμούς πριν τη σύγκρουση», δήλωσε αρχικά, για να εξηγήσει στη συνέχεια πως «προσπάθησε να προσπεράσει μία σειρά από αυτοκίνητα. Τη στιγμή που πέρασε ένα βυτιοφόρο, ένα κόκκινο φορτηγό ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση. Τότε ήταν που συνειδητοποίησε ότι δεν είχε χρόνο να ολοκληρώσει έναν ακόμα ελιγμό, προσπάθησε να επιστρέψει στη λωρίδα του, αλλά συγκρούστηκε με το όχημα που προσπάθησε να προσπεράσει. Έχασε τον έλεγχο, έπεσε πάνω στο φορτηγό και στη συνέχεια εκσφενδονίστηκε».




Αλεξανδρούπολη : Γυναίκα επιτέθηκε σε ακτινολόγο του νοσοκομείου

Σοκ και έντονο προβληματισμό προκαλεί η αποκάλυψη που έκανε ο διευθυντής του Ακτινολογικού Τμήματος του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, Σάββας Δευτεραίος, για ένα σοβαρό επεισόδιο βίας που σημειώθηκε το Σάββατο το βράδυ εντός του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται, μητέρα που προσήλθε στο νοσοκομείο με το παιδί της επιτέθηκε άγρια στην τεχνολόγο του Ακτινολογικού Τμήματος, και μάλιστα με τα νύχια (!), η οποία εκείνη την ώρα εφημέρευε.

 




ΔΕΔΔΗΕ: Επανέλεγχος εκατοντάδων υποθέσεων δήθεν ρευματοκλοπής

Σε επανέλεγχο όλων των υποθέσεων ρευματοκλοπής που διαπιστώθηκαν το 2025 και σε αναστολή της διακοπής της ηλεκτροδότησης λόγω οφειλής για ρευματοκλοπή στις χαμηλές οικιακές παροχές προχωρά ο ΔΕΔΔΗΕ, όπως ανέφεραν πηγές του Διαχειριστή σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η απόφαση ελήφθη λόγω του μεγάλου αριθμού διαπιστωμένων περιπτώσεων αλλά και των αστοχιών που καταγράφηκαν στη διαδικασία ελέγχου. Μόνο το 2025 πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 50.000 τεχνικές επιθεωρήσεις, αριθμός αυξημένος κατά 48% σε σχέση με το 2024. Παράλληλα, εφαρμόστηκε αναστολή αποστολής βεβαιώσεων για μικρές παροχές ιδιωτών, με στόχο την αποφυγή άδικων χρεώσεων.

Ο ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε επίσης στη σύσταση ειδικής ομάδας στελεχών και εξειδικευμένου τμήματος στο τηλεφωνικό κέντρο, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαχείριση των ελέγχων και των ενστάσεων. Οπως επισημαίνεται, υιοθετήθηκε ενιαία και πλήρως κεντρικοποιημένη διαχείριση όλων των υποθέσεων ρευματοκλοπής, ώστε να διασφαλιστεί πλήρης ιχνηλασιμότητα των αιτημάτων και η αυστηρή τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών.




Καβάλα : Μόνη της ζούσε η γυναίκα που εντοπίστηκε νεκρή στην περιοχή της Χωράφας

Σοκ και θλίψη έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Καβάλας ο εντοπισμός νεκρής μιας γυναίκας στην περιοχή της Χωράφας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα ζούσε μόνη της και δεν είχε συχνή επαφή με τον κοινωνικό της περίγυρο, γεγονός που φαίνεται να συνέβαλε στο να μην γίνει άμεσα αντιληπτό ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

Κάτοικος της περιοχής, περιγράφει στο enanews.gr πως επρόκειτο για ένα ήσυχο άτομο το οποίο ζούσε σε μία παράγκα δίπλα ακριβώς από το σπίτι της στην Χωράφα.

«Είναι λυπηρό να φεύγει ένας άνθρωπος μόνος του και να το μαθαίνουμε έτσι», λέει συγκινημένος άλλος κάτοικος της περιοχής.

Οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες επήλθε ο θάνατος, με πιθανότερα αιτία να είναι τα παθολογικά αίτια.




Καβάλα : Καταγγελία για υπερχρεώση σε λογαριασμό νερού σε κλειστή οικία

Καταγγελία για υπερχρέωση στον λογαριασμό νερού καταγγέλλει πολίτης από την Καβάλα, επισημαίνοντας ότι της χρεώθηκαν καταναλώσεις σε κατοικία που παραμένει κλειστή και δεν έχει καμία χρήση νερού.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ίδια στο enanews.gr στον πρόσφατο λογαριασμό της ΔΕΥΑΚ εμφανίστηκαν αυξημένα κυβικά μέτρα κατανάλωσης, παρότι το συγκεκριμένο ακίνητο δεν κατοικείται και δεν υπάρχει απολύτως καμία κατανάλωση νερού. Η πολίτης έκανε λόγο για αδικαιολόγητη χρέωση, που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική κατάσταση του σπιτιού.

Όπως υπογραμμίζει, προσήλθε στα γραφεία της ΔΕΥΑΚ προκειμένου να διαμαρτυρηθεί και να ζητήσει διευκρινίσεις. Εκεί, μετά από έλεγχο, οι αρμόδιοι προχώρησαν σε μείωση του αρχικού ποσού του λογαριασμού. Ωστόσο, παρά τη διόρθωση, το τελικό ποσό εξακολουθεί να θεωρείται υψηλό, γεγονός που – όπως τονίζει – δημιουργεί εύλογα ερωτήματα για τον τρόπο υπολογισμού της κατανάλωσης.




Καβάλα: Εντοπίστηκε νεκρή γυναίκα μέσα σε σπίτι στη Χωράφα

Το πτώμα μιας γυναίκας εντοπίστηκε μέσα σε κατοικία στην περιοχή της Χωράφας, στην Καβάλα.

Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες διερευνούν τα αίτια του θανάτου της.




Καβάλα : Αντιμετώπιση της έντονης βροχόπτωσης στο Γεφυράκι στη Νέα Καρβάλη

Με άμεση κινητοποίηση αντιμετωπίστηκε η έντονη βροχόπτωση στο Γεφυράκι της Νέας Καρβάλης.

Η συνεργασία και η αλληλεγγύη αποδεικνύονται καθοριστικές σε τέτοιες στιγμές.

Ο Πρόεδρος της Τ.Κ Νέας Καρβάλης μαζί με την πολύτιμη βοήθεια ενός πολίτη, του Γιάννη Χασκούρτι τοποθέτησε σάκους με άμμο έτσι ώστε να μην περάσει το νερό.

Σημαντικό το γεγονός ότι η Π.Ε Καβάλας είχε καθαρίσει την τ’αφρο στην περιοχή.




ΓΕΣ: Νέο επιχειρησιακό εγχειρίδιο για τη χρήση και την αντιμετώπιση drones

Το Γενικό Επιτελείο Στρατού εξέδωσε για πρώτη φορά εξειδικευμένο εγχειρίδιο εκστρατείας που αφορά τη χρήση και την αντιμετώπιση μη επανδρωμένων αεροσκαφών (UAV), αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο των drones στο σύγχρονο πεδίο επιχειρήσεων.

Το εγχειρίδιο με τίτλο «Τακτική Χρησιμοποίηση Πολυκόπτερων και Τρόποι Αντιμετώπισης» παρέχει πρακτικές οδηγίες σε όλα τα επίπεδα δράσης, από τις Μονάδες έως τον μεμονωμένο μαχητή, καλύπτοντας τόσο την επιχειρησιακή αξιοποίηση των UAV όσο και τις μεθόδους προστασίας από εχθρικά drones.

Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης, προβλέπεται η εκπαίδευση και των οπλιτών θητείας στη χρήση και την αντιμετώπιση UAV, σύμφωνα με τον Νόμο 5265/2026 και τη μεταρρύθμιση «Ατζέντα 2030» του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Η σύνταξη του εγχειριδίου βασίστηκε σε νατοϊκές πηγές και σύγχρονα επιχειρησιακά διδάγματα, με έμφαση στις πρόσφατες συγκρούσεις, όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία, όπου τα drones έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο διεξαγωγής των επιχειρήσεων.

Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει την επιχειρησιακή ετοιμότητα του Στρατού Ξηράς και προσαρμόζει τη στρατιωτική εκπαίδευση στις απαιτήσεις του σύγχρονου πολέμου.




Καβάλα : Έκτακτο δελτίο πρόγνωσης έντονων καιρικών φαινομένων

Iσχυρές βροχές και καταιγίδες προβλέπονται αύριο Δευτέρα (26-01-2026) στην Καβάλα και σε άλλες περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και θυελλώδεις νότιοι άνεμοι θα πνέουν στο Αιγαίο.

Πιο αναλυτικά ισχυρές βροχές και καταιγίδες θα σημειωθούν τη Δευτέρα (26-01-2026):

🅰️ στην ανατολική Μακεδονία από το πρωί και από τις προμεσημβρινές ώρες στην κεντρική Μακεδονία και πρόσκαιρα στη Θράκη.

🅱️ στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα από νωρίς το απόγευμα.

Πηγή : Δήμος Καβάλας




Καβάλα : Ο Σύλλογος Αγίας Βαρβάρας και Πεντακοσίων έκοψε την βασιλόπιτα του

Σε ζεστό και εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας του Συλλόγου Αγίας Βαρβάρας και Πεντακοσίων Καβάλας, με τη συμμετοχή μελών και φίλων του συλλόγου. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για συνάντηση, ανταλλαγή ευχών και ενίσχυση των δεσμών της τοπικής κοινότητας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η διοίκηση ευχήθηκε καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία και επιτυχίες στις δράσεις του συλλόγου.

Ο Σύλλογος Αγίας Βαρβάρας και Πεντακοσίων συνεχίζει με συνέπεια το έργο του στην Καβάλα, προάγοντας τον πολιτισμό, την παράδοση και την κοινωνική συνοχή.




Καβάλα : Με λαμπρότητα η λιτανεία του ιερού σκηνώματος του Αγίου Γρηγορίου

Με ιδιαίτερη κατάνυξη και μεγαλοπρέπεια πραγματοποιήθηκε η λιτανεία του ιερού σκηνώματος του Αγίου Γρηγορίου στη Νέα Καρβάλη, τιμώντας την ιερή μνήμη του προστάτη της περιοχής. Πλήθος πιστών κατέκλυσε τους δρόμους του οικισμού, συμμετέχοντας με ευλάβεια στην ιερή πομπή.

Η λιτανεία τελέστηκε με τη συνοδεία ιερέων, ψαλμωδιών και παραδοσιακών ήχων, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής ανάτασης. Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες υποδέχθηκαν το ιερό σκήνωμα με σεβασμό, προσευχή και θερμές εκδηλώσεις πίστης.




Σέρρες: Ποινή φυλάκισης στη διευθύντρια που φίμωσε 13χρονο μαθητή

Σε μια απόφαση – σταθμό προχώρησε το δικαστήριο των Σερρών, κρίνοντας ένοχη τη διευθύντρια Γυμνασίου στο Νέο Σούλι του Δήμου Εμμανουήλ Παππά για την κακοποίηση 13χρονου μαθητή.

Η εκπαιδευτικός κατηγορήθηκε ότι «φίμωσε» το παιδί με μονωτική ταινία και διέταξε συμμαθητή του να του δέσει τα χέρια, επειδή, όπως ισχυρίστηκε, ο μαθητής προκαλούσε φασαρία κατά τη διάρκεια του μαθήματος.




Super League 2 : Μεγάλο “διπλό” του Νέστου Χρυσούπολης στην έδρα της Καρδίτσας!

Θύμα έκπληξης έπεσε η Αναγέννηση Καρδίτσας στο φινάλε της κανονικής περιόδου του Α’ ομίλου της Super League 2. Η ΑΣΑ γνώρισε την ήττα με 2-1 από τον Νέστο Χρυσούπολης, «πληρώνοντας» στιγμές αδράνειας στην άμυνα και έτσι υποχώρησε στην 3η θέση της κατάταξης.




Καβάλα : 70χρονος στο κύκλωμα με τις “πειραγμένες αντλίες” στα πρατήρια υγρών καυσίμων

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε σε διάφορες περιοχές της χώρας για την εξάρθρωση κυκλώματος που φέρεται να εξαπατούσε καταναλωτές σε βενζινάδικα με «πειραγμένες αντλίες». Η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος (ΔΑΟΕ), σε συνεργασία με την ΑΑΔΕ και τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών, εξάρθρωσε εγκληματική οργάνωση που χρησιμοποιούσε παράνομο λογισμικό για να μειώνει την ποσότητα καυσίμου που παρέδιδαν τα πρατήρια στους καταναλωτές. Οι έρευνες έδειξαν ότι το λογισμικό ήταν εγκατεστημένο σε 20 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα, ενώ σε 16 εξ αυτών αφαιρέθηκε η άδεια λειτουργίας για δύο έτη.

Ανάμεσα στα 16 πρατήρια είναι και ένα στη Δράμα, ενώ ένας Καβαλιώτης φέρεται να εμπλέκεται στη δημιουργία του παράνομου λογισμικού.




Στην Αίγυπτο αντιπροσωπεία της ΚΕΔΕ – Παρών και ο Δήμαρχος Παγγαίου

Αντιπροσωπεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής, στο πλαίσιο της συνδιοργάνωσης με την ΚΕΔΕ της έκθεσης ζωγραφικής του καλλιτέχνη Βαρλάμη, η οποία φιλοξενείται στη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας στην Αίγυπτο.

Επικεφαλής της αποστολής ήταν ο Β΄ Αντιπρόεδρος της ΚΕΔΕ – Δήμαρχος Αγρινίου κ. Γεώργιος Παπαναστασίου, ενώ την αντιπροσωπεία πλαισίωσαν οι Δήμαρχοι Ωραιοκάστρου κ. Παντελής Τσακίρης, Λαρίσης κ. Αθανάσιος Μαμάκος, Παγγαίου κ. Φίλιππος Αναστασιάδης καθώς και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ. Νικόλαος Γιαλιτάκης, κ. Βασίλειος Μαυρίδης, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ, και κ. Γεώργιος Καταβούτας Τρικάλων.

Την αντιπροσωπεία συνόδευσαν η Γενική Διευθύντρια της ΚΕΔΕ κα Ντένια Λουκάκη, η κα Αργυρώ Κόκορη από το Γραφείο του Προέδρου της ΚΕΔΕ και η κα Βασιλική Ηλιοπούλου, στέλεχος της ΚΕΔΕ.