9 μετάλλια για τον Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας στο 3ο Προκριματικό Πρωτάθλημα ΕΤΑΒΕ

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσία του Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας στο 3ο Προκριματικό Πρωτάθλημα της Ένωσης Ταεκβοντό Βορείου Ελλάδος (ΕΤΑΒΕ), που πραγματοποιήθηκε στις 21, 22 και 23 Νοεμβρίου στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.

Η διοργάνωση συγκέντρωσε περισσότερες από 1.050 συμμετοχές από 101 συλλόγους, αποτελώντας μια από τις πιο απαιτητικές και ανταγωνιστικές της χρονιάς. Ο καβαλιώτικος σύλλογος συμμετείχε με 11 αθλητές, κατακτώντας 9 μετάλλια και επιβεβαιώνοντας τη δυναμική και την πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση της ομάδας σε υψηλού επιπέδου αγώνες.

Οι διακρίσεις των αθλητών

1η Θέση – Χρυσό μετάλλιο

  • Τσαντεκίδης Αλέξης

2η Θέση – Ασημένιο μετάλλιο

  • Ιακωβίδης Θεόδωρος

  • Λαζάρου Σοφία

3η Θέση – Χάλκινο μετάλλιο

  • Γεωργιάδης Αλέξανδρος

  • Βαρδαβούλιας Άγγελος Μιχαήλ

  • Χατζηδημητρίου Μαρία

  • Σαλτσίδου Σταυρούλα

  • Παπαδόπουλος Νικόλαος

  • Τζεμετζής Γιώργος

Ιδιαίτερα θετική ήταν και η παρουσία των:

  • Λιωτάκης Δαμιανός

  • Χατζηαναγνώστο Βασίλης

οι οποίοι, παρότι δεν ανέβηκαν στο βάθρο, πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση, δείχνοντας ότι έχουν σημαντικά περιθώρια εξέλιξης για το άμεσο μέλλον.

Δήλωση του προπονητή Χάρη Παλτόγλου

Ο προπονητής του Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας, κ. Χάρης Παλτόγλου, εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την προσπάθεια και τα αποτελέσματα των αθλητών:

«Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια των αθλητών το τελευταίο διάστημα. Δούλεψαν σκληρά, έδειξαν συνέπεια και πλέον φαίνεται ξεκάθαρα η δυναμική τους και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται σε αγώνες υψηλού επιπέδου. Παρ’ όλα αυτά, έχουμε ακόμη αρκετή δουλειά μπροστά μας σε αγωνιστικό επίπεδο, ώστε να διορθώσουμε συγκεκριμένα πράγματα που αφορούν την τεχνική μας.»

Η εμφάνιση του συλλόγου στο 3ο Προκριματικό Πρωτάθλημα ΕΤΑΒΕ αφήνει έντονα θετικό αποτύπωμα και δημιουργεί προσδοκίες για ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις στις επόμενες διοργανώσεις.




Super League 2 : Ήττα στην Θεσσαλονίκη για την Καβάλα κόντρα στον Ηρακλή

Ο Ηρακλής με γρήγορο γκολ του Μάναλη νίκησε 1-0 την Καβάλα στο Καυτανζόγλειο και συνεχίζει να οδηγεί την κούρσα στον Βόρειο όμιλο της SL2.

Ο Ηρακλής συνέχισε την εξαιρετική του πορεία στη Super League 2, επικρατώντας με 1-0 της Καβάλας στο Καυτανζόγλειο, στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής.

Η ομάδα του Σάββα Στολτίδη κυριάρχησε από το πρώτο λεπτό, έφτασε γρήγορα στο γκολ και έλεγξε απόλυτα το ματς μέχρι το φινάλε, παραμένοντας αήττητη και στην κορυφή του Α’ ομίλου με 27 βαθμούς.

 




Σέρρες | Ξεκινά το Πρωτάθλημα Μπάσκετ Παλαιμάχων, Εργαζομένων και Ανέργων «Νίκος Τατιτζικίδης»

Με αθλητικό παλμό και βαθιά συγκίνηση ξεκινά τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025 το Πρωτάθλημα Μπάσκετ Παλαιμάχων, Εργαζομένων & Ανέργων του Δήμου Σερρών, που φέρει το όνομα του αξέχαστου Νίκου Τατιτζικίδη. Η διοργάνωση θα φιλοξενηθεί στο Κλειστό Γυμναστήριο του Αθλητικού Πάρκου Ομόνοιας «Βασίλης Αγοραστός», αποτελώντας για μία ακόμη χρονιά σημείο συνάντησης αθλητών, φίλων του μπάσκετ και της τοπικής κοινωνίας.

Η αυλαία του πρωταθλήματος θα ανοίξει στις 17:45, με την πρώτη αναμέτρηση να σηματοδοτεί την έναρξη ενός θεσμού που στηρίζει την άθληση, την ομαδικότητα και το ευ αγωνίζεσθαι. Η συμμετοχή ομάδων από διαφορετικές ηλικιακές και επαγγελματικές κατηγορίες αποδεικνύει πως ο αθλητισμός παραμένει ζωντανή δύναμη συνοχής και έκφρασης.

Στις 19:30, θα πραγματοποιηθεί ειδική εκδήλωση τιμής στη μνήμη του Νίκου Τατιτζικίδη, ενός ανθρώπου που συνδέθηκε άρρηκτα με τον σερραϊκό αθλητισμό. Η προσφορά του, η αγάπη του για τον αθλητισμό και το ήθος του έχουν αφήσει ανεξίτηλο αποτύπωμα στην πόλη και συνεχίζουν να εμπνέουν τις νέες γενιές.

Ο Δήμος Σερρών απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους δημότες να παρευρεθούν, να στηρίξουν τους αθλητές και τις ομάδες και να αποτίσουν φόρο τιμής σε έναν άνθρωπο που υπηρέτησε με πάθος το άθλημα και την κοινότητα.




Καβάλα – Καμπανιακός 1-0: Νίκη… ανάσα για τους «αργοναύτες» με Ελ Καντουσί

Σπουδαία νίκη… ανάσα πανηγύρισε η Καβάλα επί του Καμπανιακού με 1-0 για τη 10η αγωνιστική του Α’ Ομίλου της Super League 2.

«Λυτρωτής» για τους γηπεδούχους ήταν ο Γιουσρί Ελ Καντουσί, ο οποίος πέτυχε το μοναδικό τέρμα του αγώνα στο 62′.

Η επιστροφή του Γιάννη Τάτση στον πάγκο της Καβάλας συνοδεύτηκε από το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα, καθώς οι «Αργοναύτες» σημείωσαν μια σημαντική εντός έδρας νίκη που τους δίνει βαθμολογική και ψυχολογική ώθηση. Ο έμπειρος προπονητής επανέφερε ηρεμία και καθαρό πλάνο στην ομάδα, κάτι που φάνηκε από την οργανωμένη εμφάνιση καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης.




Ποδηλατοβόλτα στην Καβάλα από την ομάδα WishWheelWin και τον σύλλογο Κηπούπολης-Καλαμίτσας

Την Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025, η ομάδα του WishWheelWin του πολιτιστικού συλλόγου Κηπούπολης-Καλαμίτσας διοργάνωσε μια υπέροχη ποδηλατοβόλτα, όπου με ενθουσιασμό και χαμόγελα συναντήθηκε με συμμετέχοντες από την Ένωση Αρμενίων Θεσσαλονίκης.

Η εκκίνηση έγινε νωρίς το πρωί, με τους ποδηλάτες να συγκεντρώνονται κάτω από καθαρό ουρανό και δροσερή αίσθηση στο λιμάνι της Καβάλας. Η διαδρομή κινήθηκε μέσα στην πόλη αλλά και δίπλα στη θάλασσα, προσφέροντας όμορφη θέα και αίσθηση ελευθερίας.




Super League 2 : Μεγάλο “διπλό” του Νέστου στα Γιάννενα

Ο Νέστος Χρυσούπολης πέτυχε ένα τεράστιο εκτός έδρας αποτέλεσμα, νικώντας με 1-0 τον ΠΑΣ Γιάννινα, για τη 10η αγωνιστική του Βορείου Ομίλου της Super League 2.

Η νίκη αυτή είναι η πρώτη εκτός έδρας στο φετινό πρωτάθλημα και φέρνει την ομάδα του Νίκου Κεχαγιά στην 6η θέση, ισόβαθμη με τον ΠΑΟΚ Β, δείχνοντας πως έχει αφήσει οριστικά πίσω της το δύσκολο ξεκίνημα.

Αντίθετα, ο ΠΑΣ Γιάννινα συνεχίζει να παραμένει τελευταίος στη βαθμολογία μαζί με τον Μακεδονικό, αδυνατώντας να βρει σταθερότητα και αποτελεσματικότητα, ενώ στο τέλος του αγώνα αποδοκιμάστηκαν τόσο οι παίκτες όσο και ο Νίκος Κούστας.

Το πρώτο ημίχρονο κύλησε με φάσεις εκατέρωθεν. Ο Νέστος είχε την πρώτη καλή στιγμή στο 18’, όταν ο Τουρκοχωρίτης δοκίμασε δυνατό σουτ, αλλά ο Μούτσα απέκρουσε σε κόρνερ.

Οι γηπεδούχοι απείλησαν στο 40’ με όμορφη ενέργεια του Αριγίμπι, όμως κανείς από τους Κόντε και Κρυπαράκο δεν μπόρεσε να στείλει την μπάλα στα δίχτυα.

Με την έναρξη της επανάληψης, ο ΠΑΣ πίεσε για το γκολ, χάνοντας ευκαιρίες με τον Μπουλλάρι (47’) και τον Κόντε (64’).

Ωστόσο, κόντρα στη ροή του ματς, στο 66’, ο Γλυνός εκμεταλλεύτηκε την κάθετη πάσα, έκανε άψογο κοντρόλ και με ψύχραιμο πλασέ έγραψε το 0-1, χαρίζοντας το «διπλό» στους φιλοξενούμενους.

Ο ΠΑΣ προσπάθησε να αντιδράσει, αλλά ο Μούτσα κράτησε όρθια την ομάδα του με σπουδαίες αποκρούσεις στο σουτ του Φλόρες (75’) και στην κεφαλιά του Παναγιώτου (81’).

Ο Νέστος κράτησε με ψυχραιμία το προβάδισμα μέχρι το φινάλε και έφυγε από τα Γιάννενα με ένα τεράστιο τρίποντο ψυχολογίας και βαθμολογικής σημασίας.

ΠΑΣ Γιάννινα (Κούστας): Βρακάς, Κρυπαράκος (53′ Μπουλλάρι), Τουρκοχωρίτης, Παναγιώτου, Δούμας, Δόσης (46′ Μπρικάλιατσα), Συμεωνίδης (71′ Αθανασίου), Ναούμης (74′ Καφενζής), Κοντονίκος (46′ Φλόρες), Αριγίμπι, Κόντε.

Νέστος Χρυσούπολης (Κεχαγιάς): Μούτσα, Δαλιανόπουλος, Μανωλάκης (89′ Σταυρόπουλος), Τσαμούρης, Γκιώνης, Ψάλτης, Σαπουντζής (56′ Δερμιτζάκης), Ντοναλντόνι (46′ Φόρντος), Κωστίκα (74′ Στιγέποβιτς), Τσίκος (46′ Λέλεκας), Γλυνός.

mikriliga.com




Η Βενετία Ποντικάκη των Πανθήρων στο W Rising Stars για δεύτερη χρονιά

Η νεαρή αθλήτρια Βενετία Ποντικάκη του Α.Ο. Πανθήρες Καβάλας θα συμμετάσχει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη διοργάνωση W Rising Stars της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ), αποτελώντας τη μοναδική εκπρόσωπο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Η παρουσία της σε αυτή τη σημαντική αναπτυξιακή διοργάνωση, που περιλαμβάνει δώδεκα ομάδες και τέσσερις γύρους, επιβεβαιώνει τη σταθερή της πρόοδο, την προσήλωση και την αγάπη της για το μπάσκετ, στο οποίο διακρίνεται από μικρή ηλικία.

Το W Rising Stars αποτελεί έναν θεσμό-φυτώριο για το γυναικείο μπάσκετ, δίνοντας την ευκαιρία σε ταλαντούχες νεαρές παίκτριες να αποκτήσουν πολύτιμες αγωνιστικές εμπειρίες και να εξελιχθούν μέσα από υψηλού επιπέδου αναμετρήσεις.

Η διοίκηση και οι προπονητές των Πανθήρων συγχαίρουν θερμά τη Βενετία για την επιλογή της και της εύχονται καλή επιτυχία και δημιουργική πορεία στη φετινή αγωνιστική σεζόν.

Συγχαρητήρια Βενετία, καλή επιτυχία!




Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας | 5η θέση για τον Θ. Ιακωβίδη στο European Kids Championship

Μια ακόμη σημαντική διάκριση για τον αθλητισμό της Καβάλας σημειώθηκε στο Ταεκβοντό, με τον νεαρό αθλητή του Α.Σ. ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΚΑΒΑΛΑΣ, Θεόδωρο Ιακωβίδη, να κατακτά την 5η θέση στο European Kids Championship Athens 2025, ανάμεσα σε συμμετοχές από 26 ευρωπαϊκές χώρες.

Στις 9 Νοεμβρίου 2025, ο αθλητής του Α.Σ. ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΚΑΒΑΛΑΣ, Θεόδωρος Ιακωβίδης, πραγματοποίησε εντυπωσιακές εμφανίσεις στο European Kids Championship Athens 2025, κατακτώντας την 5η θέση στην κατηγορία του. Η πορεία του σταμάτησε απέναντι σε αθλητή από τη Σερβία, ο οποίος τελικά αναδείχθηκε νικητής του πρωταθλήματος.

Η διοργάνωση συγκέντρωσε αθλητές από 26 χώρες, αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο του παιδικού Ταεκβοντό στην Ευρώπη, ενώ η παρουσία του Καβαλιώτη αθλητή αποτέλεσε σημαντική εκπροσώπηση για την πόλη και το σύλλογό του.

Ο Α.Σ. ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΚΑΒΑΛΑΣ εξέφρασε τη χαρά και την υπερηφάνειά του για τη διάκριση, τονίζοντας πως τέτοιες επιτυχίες αποτελούν δικαίωση της συστηματικής δουλειάς, της πειθαρχίας και του πάθους των αθλητών, των προπονητών και των οικογενειών τους.

Ο σύλλογος συγχαίρει θερμά τον Θεόδωρο Ιακωβίδη, τους γονείς του και όλους όσοι στηρίζουν την προσπάθειά του, επισημαίνοντας ότι το μέλλον του προδιαγράφεται ιδιαίτερα ελπιδοφόρο.




Πάνθηρες Καβάλας – Ολυμπιακός Βόλου | Στις 16:00 το τζάμπολ της 6ης αγωνιστικής στην Καλαμίτσα

Αλλαγή ώρας για τον αγώνα των Πανθήρων Καβάλας στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής της Α2 Εθνικής Γυναικών. Η αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό Βόλου θα διεξαχθεί στο κλειστό «Αλεξάνδρα Δήμογλου» της Καλαμίτσας στις 16:00, αντί για την καθιερωμένη ώρα των 12:30.

Οι «Πάνθηρες» υποδέχονται μία από τις πιο δυναμικές ομάδες του πρωταθλήματος, καθώς ο Ολυμπιακός Βόλου έρχεται στην Καβάλα με ρεκόρ 2-2 και ένα σύνολο με ποιότητα και εμπειρία. Η ομάδα του Βόλου στηρίζεται επιθετικά στην Αμερικανίδα Ντενάι Μπάουμαν, καθώς και στην έμπειρη Ιωάννα Αρτεμισίου, δύο αθλήτριες που αποτελούν βασικά γρανάζια της επιθετικής της λειτουργίας.

Ο αγώνας αναμένεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, με τις παίκτριες των Πανθήρων να είναι αποφασισμένες να συνεχίσουν τις καλές τους εμφανίσεις και να αξιοποιήσουν τη δύναμη της έδρας τους.

Η διοίκηση της ομάδας απευθύνει κάλεσμα στους φιλάθλους να βρεθούν στο γήπεδο και να στηρίξουν δυναμικά τις αθλήτριες, σε ακόμη ένα κρίσιμο παιχνίδι του πρωταθλήματος.

Σάββατο, 16:00 – Κλειστό Γυμναστήριο Καλαμίτσας.
Πάνθηρες Καβάλας – Ολυμπιακός Βόλου




Σέρρες | Πραγματοποιήθηκε η κλήρωση του Πρωταθλήματος και Κυπέλλου Μπάσκετ Παλαιμάχων Εργαζομένων & Ανέργων

Το απόγευμα της Τετάρτης 5 Νοεμβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα συνεδριάσεων και τελετών του Δημαρχείου Σερρών, η κλήρωση των αγώνων του φετινού Πρωταθλήματος και Κυπέλλου Μπάσκετ Παλαιμάχων Εργαζομένων & Ανέργων Νομού Σερρών.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι υπεύθυνοι των ομάδων είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις, ευχές και ιδέες για την καλύτερη διεξαγωγή του φετινού πρωταθλήματος, το οποίο αριθμεί 38 χρόνια συνεχούς παρουσίας στα αθλητικά δρώμενα του Δήμου.

Υπενθυμίζεται ότι με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Σερρών, το εργασιακό πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης μετονομάζεται σε “Νίκος Τατιτζικίδης”, ως ελάχιστος φόρος τιμής στον αείμνηστο Νίκο Τατιτζικίδη, του οποίο το όνομα συνδέεται άρρηκτα με την ομάδα μπάσκετ του Πανσερραϊκού.

Σερραίο καλαθοσφαιριστή, που υπήρξε σημαντική μορφή του τοπικού αθλητισμού και ένας από τους ανθρώπους που συνέβαλαν στη δημιουργία του θεσμού.

Παρόντες στην κλήρωση ήταν ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Νίκος Φρυδάς, ο Διευθυντής Παιδείας, Αθλητισμού, Πολιτισμού και Νέας Γενιάς του Δήμου Γιώργος Στεφανίδης, ο υπεύθυνος Αθλητισμού του Δήμου Νίκος Ιλανίδης, ο επί σειρά ετών παρατηρητής των αγώνων Χριστόδουλος (Χρήστος) Σταυρόπουλος, ο φίλος της διοργάνωσης και αρθρογράφος εφημερίδων Γιώργος Χάψαλης και οι εκπρόσωποι των ομάδων.

Στον χαιρετισμό του, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Νίκος Φρυδάς καλωσόρισε τους υπεύθυνους των ομάδων και ευχήθηκε καλή επιτυχία σε όλους, υπογραμμίζοντας τη στήριξη της Δημοτικής Αρχής στη διοργάνωση: «Πρόκειται για έναν θεσμό συνυφασμένο με τον λαϊκό αθλητισμό. Το ενδιαφέρον της Δημοτικής Αρχής για το πρωτάθλημα είναι μεγάλο και ευχόμαστε η φετινή διοργάνωση να συνεχιστεί δυναμικά και τα επόμενα χρόνια». Ο κ. Φρυδάς έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη μετονομασία του πρωταθλήματος, σημειώνοντας πως ο Νίκος Τατιτζικίδης αποτελεί «συνώνυμο» του σερραϊκού αθλητισμού, σημειώνοντας ότι ο Νίκος Τατιτζικίδης ήταν ένας από τους ανθρώπους που δημιούργησε το Πρωτάθλημα.

Από την πλευρά του, ο Διευθυντής Παιδείας, Αθλητισμού, Πολιτισμού και Νέας Γενιάς του Δήμου Γιώργος Στεφανίδης, επεσήμανε: «Ο Δήμος Σερρών είναι πάντα αρωγός σε τέτοιες διοργανώσεις που προάγουν τον αθλητισμό και την ευγενή άμιλλα».

Ο υπεύθυνος Αθλητισμού του Δήμου Νίκος Ιλανίδης πραγματοποίησε μια σύντομη ιστορική αναδρομή στη πορεία του θεσμού, τονίζοντας πως η νέα αθλητική χρονιά ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες παρεμβάσεις στα δημοτικά γήπεδα του Αθλητικού Πάρκου Ομόνοιας και της κοινότητας Σκουτάρεως.

Φέτος στο πρωτάθλημα συμμετέχουν 12 ομάδες, ενώ το “τζάμπολ” της σεζόν έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025. 

Η κλήρωση για την 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος, έφερε τις παρακάτω αναμετρήσεις: 

GANGSTERS vs ΠΥΡ SOS 

REBELS vs JOKERS 

WAKE CUP vs AVESERRES 

ΠΕΛΑΡΓΟΙ/RED FROGS vs SUPER TEAM 

DRINK TEAM vs HOOPAHOLICS 

ΚΤΕΛ B.C. vs ΒΙΣΑΛΤΕΣ

 

Αντίστοιχα οι όμιλοι και η 1η αγωνιστική για την διεξαγωγή του κυπέλλου, έχουν ως εξής: 

 

GROUP A 

AVESERRES 

JOKERS 

HOOPAHOLICS 

WAKE CUP 

 

1η αγωνιστική ομίλου Α: 

AVESERRES vs JOKERS 

HOOPAHOLICS vs WAKE CUP

 

GROUP B 

REBELS 

DRINK TEAM 

ΒΙΣΑΛΤΕΣ RED 

FROGS / ΠΕΛΑΡΓΟΙ 

 

1η αγωνιστική ομίλου B: 

REBELS vs DRINK TEAM 

ΒΙΣΑΛΤΕΣ vs RED FROGS / ΠΕΛΑΡΓΟΙ

 

GROUP C 

GANSTERS 

ΠΥΡ SOS 

ΚΤΕΛ B.C. 

SUPER TEAM 

 

1η αγωνιστική ομίλου C: 

GANSTERS vs ΠΥΡ SOS 

ΚΤΕΛ B.C. vs SUPERTEAM

 

Οι ώρες έναρξης των αγώνων ανά ημέρα και γήπεδο αγώνων, έχουν ως εξής:

 

Δευτέρα (Κλειστό Γυμναστήριο Ομόνοιας) 

1ος αγώνας: 17:45 

2ος αγώνας: 19:30 

3ος αγώνας: 21:15 

 

Τετάρτη (Κλειστό Γυμναστήριο Σκουτάρεως) 

1ος αγώνας: 17:30 

2ος αγώνας: 19:15 

3ος αγώνας: 21:00




Ο Χάρης Παλτόγλου προπονητής κλιμακίων στο European Kids Championships 2025

Με ιδιαίτερη τιμή ανακοινώθηκε η συμμετοχή του Χάρη Παλτόγλου (7 DAN), προπονητή του Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας, ως προπονητή των κλιμακίων της Ένωσης Ταεκβοντό Βορείου Ελλάδος στο European Kids Championships 2025, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 9 Νοεμβρίου στην Αθήνα.

Ο κ. Παλτόγλου θα συνοδεύσει την αποστολή των νεαρών αθλητών, εκπροσωπώντας την περιοχή και τη χώρα μας σε μία από τις σημαντικότερες ευρωπαϊκές διοργανώσεις για μικρές ηλικίες στο άθλημα του Ταεκβοντό.

Το European Kids Championships 2025 αποτελεί διοργάνωση ιδιαίτερης σημασίας, καθώς ένα τόσο υψηλού επιπέδου Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Παίδων φιλοξενείται ξανά στην Ελλάδα, μετά από περισσότερο από είκοσι χρόνια, η τελευταία φορά ήταν το 2003 στη Γλυφάδα. Η Ελληνική Ομοσπονδία Ταεκβοντό (ΕΛ.Ο.Τ.), υπό την προεδρία του κ. Μανώλη Χρήστου και τη συνεργασία του Γενικού Γραμματέα κ. Μιχάλη Μουρούτσου, έχει συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση του αθλήματος, επαναφέροντας στη χώρα μας σημαντικές διεθνείς διοργανώσεις και ενισχύοντας τη συμμετοχή νέων αθλητών σε υψηλού επιπέδου αγώνες.

Ο Χάρης Παλτόγλου εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Πρόεδρο της ΕΛ.Ο.Τ. κ. Μανώλη Χρήστο για την εμπιστοσύνη και τη συνεχή στήριξη, υπογραμμίζοντας το όραμα και τη σταθερή προσήλωση της Ομοσπονδίας στην ανάπτυξη του αθλήματος και στην ενίσχυση των μικρών ηλικιών.

Η συμμετοχή του κ. Παλτόγλου στο European Kids Championships 2025 αποτελεί όχι μόνο προσωπική διάκριση, αλλά και σημαντική αναγνώριση για τον Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας και την ευρύτερη αθλητική κοινότητα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.




Τ.Χατζηβασιλείου | H Ελλάδα μπορεί και θέλει να παρέχει ενεργειακή ασφάλεια στην Ευρώπη

«Η ενέργεια δεν αποτελεί απλώς αντικείμενο συναλλαγών. Η ενέργεια είναι πλέον συνώνυμο της ασφάλειας. Και η Ελλάδα μπορεί και θέλει να παρέχει ενεργειακή ασφάλεια στην περιοχή», δήλωσε ο βουλευτής Σερρών και Γραμματέας Διεθνών Σχέσεων και Ε.Ε. της Νέας Δημοκρατίας, κ. Τάσος Χατζηβασιλείου, στο 21st Cyprus Summit του Economist Impact, στη Λευκωσία.  Όπως ανέφερε, «η χώρα μας αποδεικνύει στην πράξη ότι η ενέργεια δεν είναι μόνο οικονομικό αντικείμενο, αλλά θεμέλιο ασφάλειας και συνεργασίας για ολόκληρη την περιοχή», προσθέτοντας ότι η συνάντηση του διατλαντικού ενεργειακού φόρουμ στην Αθήνα επιβεβαιώνει τον κομβικό ρόλο της Ελλάδας. 

Αναλύοντας τη νέα γεωπολιτική πραγματικότητα, ο κ. Χατζηβασιλείου επεσήμανε ότι «η Ανατολική Μεσόγειος έχει εξελιχθεί σε κεντρικό πεδίο ενεργειακών εξελίξεων με γεωπολιτικές ανακατατάξεις που αλλάζουν τα δεδομένα», προσθέτοντας πως «ένας από τους κύριους λόγους διαμόρφωσης αυτής της νέας πραγματικότητας είναι η ενεργειακή ασφάλεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης». Στο ίδιο πλαίσιο, τόνισε ότι «το ζήτημα της ευρωπαϊκής ενεργειακής ασφάλειας είναι πολύπλευρο: αφορά τη διαφοροποίηση πηγών και προμηθευτών ενέργειας, την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και την ολοκλήρωση της αγοράς ενέργειας με τις κατάλληλες υποδομές».

Ο Σερραίος βουλευτής ανέδειξε τη συμβολή της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή προσπάθεια για μείωση της ενεργειακής εξάρτησης από τη Ρωσία λέγοντας: «Η ανάπτυξη στρατηγικών υποδομών από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, όπως ο σταθμός LNG στη Ρεβυθούσα και η μονάδα FSRU στην Αλεξανδρούπολη, αναβαθμίζει τον ρόλο της Ελλάδας, ενισχύει την περιφερειακή ενεργειακή ασφάλεια και τοποθετεί την περιοχή στο επίκεντρο των ευρωατλαντικών δομών».

Ο κ. Χατζηβασιλείου αναφέρθηκε και στα μεγάλα έργα διασύνδεσης, όπως το Great Sea Interconnector (Ελλάδα–Κύπρος–Ισραήλ), το καλώδιο Ελλάδας–Αιγύπτου (GREGY) και τη σχεδιαζόμενη διασύνδεση Ελλάδας–Σαουδικής Αραβίας, επισημαίνοντας ότι «ενισχύουν την ενεργειακή συνοχή της Ευρώπης και καθιστούν την Ανατολική Μεσόγειο κρίσιμη για την ανθεκτικότητα του ευρωπαϊκού ενεργειακού δικτύου».

Ερωτώμενος για τις θαλάσσιες έρευνες νοτίως της Κρήτης και το παράνομο τουρκολιβυκό μνημόνιο, επανέλαβε ότι «η Ελλάδα θωρακίζει τα κυριαρχικά της δικαιώματα με συγκεκριμένες κινήσεις που φέρνουν αποτελέσματα στο πεδίο, πάντα στη βάση του Διεθνούς Δικαίου». Τόνισε πως «η συμφωνία καθορισμού θαλασσίων ζωνών με την Αίγυπτο είναι ακόμα μία επιβεβαίωση ότι το τουρκολιβυκό μνημόνιο είναι παράνομο και παράλογο», ενώ επεσήμανε ότι «η έλευση της Chevron στην Κρήτη συνιστά έμμεση αναγνώριση των ελληνικών θέσεων και του γεωπολιτικού αποτυπώματος της Ελλάδας».

Επιπροσθέτως, σημείωσε ότι «η Ελλάδα σχεδιάζει έρευνες νότια της Κρήτης με στόχο την ενίσχυση της ενεργειακής ανεξαρτησίας της Ευρώπης», υπογραμμίζοντας πως «η ενεργειακή μας πολιτική βασίζεται στη νομιμότητα, και τη συνεργασία». Τέλος, υπογράμμισε ότι «ζούμε στην εποχή των συνεννοήσεων, όμως για να είναι επιτυχημένη κάθε συνεννόηση, αυτή πρέπει να γίνεται με βάση το Διεθνές Δίκαιο και τις Συνθήκες».




Super League 2 : Όρθιος στην Ήπειρο ο ΑΟΚ με «σωτήρα» Γιαννίκογλου

Ισόπαλοι χωρίς τέρματα (0-0) αναδείχθηκαν στους «Ζωσιμάδες» ο ΠΑΣ Γιάννινα και η Καβάλα, σε ένα ντέρμπι των χαμηλών βαθμολογικών στρωμάτων ανάμεσα σε δύο ιστορικές ομάδες που μοιράζονται τον ίδιο στόχο.

Οι Ηπειρώτες ήταν ανώτεροι, έχοντας ένα χαμένο πέναλτι και δύο δοκάρια, όμως τους έλειψε το γκολ και η αποτελεσματικότητα στην τελική προσπάθεια.

Από την άλλη, η Καβάλα άντεξε στη δύσκολη έδρα, με κορυφαίο τον τερματοφύλακα Γιαννίκογλου ο οποίος απέκρουσε πέναλτι στο 24′.

Οι «Αργοναύτες» αμύνθηκαν σθεναρά, διαχειρίστηκαν σωστά την πίεση και πήραν ώθηση από το θετικό κλίμα που δημιούργησαν οι πρόσφατες διοικητικές εξελίξεις.




Μαχητικός ο Νέστος στην Χρυσούπολη – Ισοπαλία με τη Νίκη Βόλου (0-0)

Το παιχνίδι στη Χρυσούπολη, μεταξύ του Νέστου και της Νίκης Βόλου έληξε ισόπαλο χωρίς τέρματα (0-0).

Μπορεί η Νίκη Βόλου να βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας ισόβαθμη με την ομάδα του Ηρακλή, όμως έχει ένα ματς περισσότερο και εκκρεμεί το αυριανό ντέρμπι στην Καρδίτσα για τον Γηραίο κόντρα στην Αναγέννηση.

Η ομάδα του Κώστα Γεωργιάδη δεν παρουσιάστηκε ιδιαίτερα απειλητική μπροστά από την εστία του Αστρά.

Οι γηπεδούχοι ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί και σε δύο περιπτώσεις θα μπορούσαν να σκοράρουν, όμως ο Γκαραβέλης για ακόμη φορά ήταν άκρως αποτελεσματικός και δεν άφησε να παραβιάσουν την εστία του.

Στα αξιοσημείωτα, ο τραυματισμός του Αντεσίνα στο 80′, με τον ποδοσφαιριστή του Νέστου να αποχωρεί αρχικά με φορεί και εν συνεχεία με το ασθενοφόρο για το νοσοκομείο, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για εξάρθρωση ώμου.

Σημαντικό επίσης ότι ο κόσμος έδωσε για μία ακόμα φορά το παρών για στηρίζει την ομάδα του Νέστου.

Δείτε φωτογραφίες :




Αγιασμός στον Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας | Ευχές για μια νέα επιτυχημένη χρονιά

Σε μια όμορφη και σεμνή τελετή πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός του Αθλητικού Συλλόγου Ταεκβοντό Καβάλας, σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας αγωνιστικής και προπονητικής περιόδου.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως & Θάσου κ. Στέφανος, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Καβάλας κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος και ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, εκφράζοντας τις ευχές τους για μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες, πρόοδο και υγεία για όλους τους αθλητές.

Η παρουσία πλήθους γονιών, παιδιών και αθλητών δημιούργησε μια ιδιαίτερα ζεστή και εορταστική ατμόσφαιρα, γεμάτη αισιοδοξία και ενέργεια. Ο αγιασμός αποτέλεσε αφορμή για επανεκκίνηση, αλλά και για ανανέωση της δέσμευσης του συλλόγου να συνεχίσει με πίστη, πειθαρχία και ομαδικό πνεύμα το έργο του, προάγοντας το ήθος και την αγάπη για τον αθλητισμό.

Ο Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας, με σταθερά βήματα και σημαντικές διακρίσεις τα τελευταία χρόνια, συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς για τον τοπικό αθλητισμό, αναδεικνύοντας νέους ταλαντούχους αθλητές και στηρίζοντας τη νεολαία μέσα από τον αθλητισμό και τις αξίες του.




“Να σταθούμε όρθιοι και περήφανοι για τον ΑΟΚ!”

Ακολουθεί κείμενο-ανάρτηση του Βασίλη Εμμανουηλίδη :

“Ήρθε η ώρα να σταθούμε όρθιοι και περήφανοι, όπως αρμόζει σε μια ομάδα με ιστορία και ψυχή. Γιατί αυτό το ξεφτίλισμα που ζούμε, δεν της αξίζει. Δεν αξίζει σε μια φανέλα που κουβαλάει δεκαετίες αγώνων, δακρύων και περηφάνιας. Δεν αξίζει σε μια πόλη που έμαθε να στέκεται στα δύσκολα. Ήρθε η στιγμή να αποδείξουμε πως δεν μείναμε για το συμφέρον, αλλά για την τιμή. Να στηρίξουμε με παρουσία, με φωνή, με καρδιά. Οι άλλοι έφυγαν γιατί ποτέ δεν ήρθαν από αγάπη. Εμείς όμως μένουμε, γιατί η αγάπη μας είναι η ιστορία της ίδιας της Καβάλας. Και αυτή η ιστορία δεν θα σβήσει έτσι.”




ΑΟ Καβάλα : Προγραμματίζει ραντεβού με Τάτση ο Α. Σκλαρής

Μετά τις τελευταίες και ραγδαίες εξελίξεις στα διοικητικά της ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα, ο Ανδρέας Σκλαρής φαίνεται να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, καλύπτοντας αρχικά όλα τα έξοδα της μετάβασης της ομάδας στα Γιάννινα.

Μάλιστα, στην πόλη της Ηπείρου αναμένεται την Κυριακή να έχει συνάντηση με τον προπονητή Γιάννη Τάτση.

Παράλληλα, ο ίδιος βρίσκεται σε επαφές με τους επενδυτές του ΑΟΚ που αποχωρούν, προκειμένου να βρεθεί η «χρυσή τομή» στο οικονομικό σκέλος.

Τέλος, με δικές του πρωτοβουλίες αναμένεται να δοθούν χρήματα στους παίκτες, ενώ πριν από το παιχνίδι με τα Γιάννινα θα πραγματοποιηθεί και συνάντηση μαζί τους.

*Πληροφορίες από την Πρωϊνή




Σε αναζήτηση επενδυτή ο ΑΟΚ – Αποχώρησε η παρούσα διοίκηση

Ο ΑΟ Καβάλα προχώρησε στην παρακάτω λιτή ανακοίνωση :

Η Διοίκηση της ΠΑΕ ΑΟ ΚΑΒΑΛΑ θα ήθελε να ενημερώσει τους φιλάθλους, τους ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και όλους όσοι στάθηκαν στο πλευρό της ομάδας, ότι μετά τα τελευταία γεγονότα που έχουν έρθει στην επικαιρότητα και τις εξελίξεις που τα συνόδευσαν, αποφασίστηκε η απόσυρση της παρούσας διοίκησης από τη διοίκηση της ομάδας.

Παρά την απόφαση αυτή, η διοίκηση θα καλύψει στο ακέραιο τα έξοδα των δύο επερχόμενων αγωνιστικών, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή συνέχεια και η αξιοπρεπής παρουσία του συλλόγου στις υποχρεώσεις του.

Παράλληλα, καλείται οποιοσδήποτε σοβαρός επενδυτής ή ενδιαφερόμενος επιθυμεί να αναλάβει τα ηνία της ομάδας, να ενημερώσει τη Διοίκηση εντός των επόμενων δύο (2) εβδομάδων.

Ο επόμενος υποψήφιος επενδυτής καλείται απλώς να καλύψει το ποσό της εγγυητικής επιστολής, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση της ομάδας και να ξεκινήσει η νέα διοικητική εποχή του συλλόγου.

Η Διοίκηση της ΠΑΕ ΑΟ ΚΑΒΑΛΑ ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν την προσπάθεια.




Οι Πάνθηρες Καβάλας έτοιμες για μεγάλη μάχη με τον Άρη Θεσσαλονίκης

Η γυναικεία ομάδα των Πανθήρων Καβάλας ετοιμάζεται για μία από τις πιο απαιτητικές δοκιμασίες της φετινής σεζόν, αντιμετωπίζοντας τον Άρη Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α2 Γυναικών.

Πρόκειται για μία αναμέτρηση με ξεχωριστό ενδιαφέρον, καθώς και οι δύο ομάδες παραμένουν αήττητες, γεγονός που προμηνύει ένα παιχνίδι υψηλής έντασης και δυνατών συγκινήσεων.

Οι δύο αντίπαλοι έχουν ήδη συναντηθεί φέτος στο Κύπελλο Α2 Γυναικών, με τις Πάνθηρες να παίρνουν τη νίκη και την πρόκριση στον τελικό της διοργάνωσης. Αυτή τη φορά, ο στόχος της ομάδας της Καβάλας είναι να διατηρήσει το νικηφόρο σερί και να συνεχίσει τη σταθερή και ανοδική της πορεία στο πρωτάθλημα.

Ο προπονητής Γιώργος Παγκαλίδης έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του, καθώς δεν υπάρχουν προβλήματα τραυματισμών, γεγονός που επιτρέπει την απρόσκοπτη προετοιμασία ενόψει του μεγάλου αγώνα.

Οι φίλοι του γυναικείου μπάσκετ αναμένεται να απολαύσουν ένα ποιοτικό και συναρπαστικό παιχνίδι, ανάμεσα σε δύο από τις πιο δυνατές ομάδες της φετινής Α2.




Τέλος ο Θωμάς Γράφας από τον ΑΟ Καβάλα!

Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΑΟ Καβάλα :

Η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον προπονητή κ. Θωμά Γράφα, κοινή συναινέσει.
Η διοίκηση της ομάδας ευχαριστεί θερμά τον κ. Γράφα για την παρουσία του. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία στην προσωπική και επαγγελματική του πορεία.
Η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα συνεχίζει με συνέπεια και προσήλωση τον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας, με στόχο τη σταθερότητα και την αγωνιστική πρόοδο της ομάδας δεδομένων των δυσκολιών.
Θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις που αφορούν ενέργειες για τη βελτίωση της εικόνας της ομάδας και την πορεία της, προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.



Ραγδαίες εξελίξεις στον ΑΟΚ : Παραιτήθηκε ο Θανάσης Σπανδωνίδης!

Tην παραίτησή του από τη θέση του αντιπροέδρου στην ΠΑΕ Καβάλα, την οποία κατείχε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, υπέβαλε ο Θανάσης Σπανδωνίδης μετά το ματς με την Αναγέννηση Καρδίτσας.

Ο Καβαλιώτης παράγοντας, με δήλωση στο monobala.gr εξηγεί το σκεπτικό της απόφασης:

«Μετά από ώριμη σκέψη, υπέβαλα σήμερα την παραίτησή μου από τη θέση του Αντιπροέδρου της ομάδας Π.Α.Ε. A.O. Kαβάλα 2024.

Η απόφασή μου αυτή δεν ήταν εύκολη, καθώς η πορεία μου στην ομάδα συνοδεύτηκε από έντονες στιγμές, συγκινήσεις και αληθινή αγάπη για τον σύλλογο.

Ωστόσο, θεωρώ πως είναι η κατάλληλη στιγμή να αποχωρήσω. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα κατά τη διάρκεια της θητείας μου — τη διοίκηση, τους ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο, τους εργαζομένους του συλλόγου και φυσικά τον υπέροχο κόσμο της ομάδας για τη στήριξή του.

Παραμένω φίλος, υποστηρικτής και ενεργό μέλος της “οικογένειας” της Π.Α.Ε. Α.Ο. Καβάλα 2024 συνεχίζοντας να στηρίζω με την καρδιά μου την κοινή μας προσπάθεια».




Καβάλα: Προς την έξοδο ο γκολκίπερ Γιάννης Ζωγράφος

«Έπαιξα τραυματίας, ζητώ συγνώμη από συμπαίκτες και κόσμο-Με αίσθημα ευθύνης ζήτησα να αποχωρήσω»

Ο Ζωγράφος έλυσε τη σιωπή του στο monobala.gr, δίνοντας ο ίδιος απευθείας τη δική του διάσταση για όσα εκτυλίχθηκαν στο «Ανθή Καραγιάννη»:

«Η αλήθεια είναι ότι είχα τράβηγμα στο δεξί πόδι και έπαιξα τραυματίας, χωρίς να το πω σε κανέναν. Λάθη δικά μου στοίχισαν στην ομάδα και με αίσθημα ευθύνης ζήτησα να αποχωρήσω.

Περιμένω να λυθεί το συμβόλαιό μου τις επόμενες μέρες.

Ζητώ συγνώμη από τους συμπαίκτες μου, που εκνευρίστηκαν που έπαιζα τραυματίας και δεν μπορούσα να βοηθήσω και τον κόσμο για την εικόνα μου στο παιχνίδι.

Έτσι έχουν τα πράγματα και βλέπω ότι έχουν πάρει τεράστιες διαστάσεις, γράφονται διάφορα που δεν ισχύουν και δεν με τιμούν».




Τα δύο λάθη του τερματοφύλακα της Καβάλας και οι… έξαλλοι συμπαίκτες του

H Καβάλα υποδέχτηκε, στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής της Superleague 2, την Αναγέννηση Καρδίτσας και ο κίπερ των γηπεδούχων υπέπεσε σε ένα αβίαστο λάθος στο 12ο λεπτό, με αποτέλεσμα οι φιλοξενούμενοι να κάνουν το 0-1.

Περίπου 20 λεπτά αργότερα ο Ζωγράφος έκανε μία πανομοιότυπη γκέλα, με την μπάλα, ωστόσο, να μην καταλήγει αυτή τη φορά στα δίχτυα της Καβάλας. Οι συμπαίκτες του, βλέποντας πως ο φύλακας-άγγελος της εστίας τους δεν είναι σε καλή μέρα, ζήτησαν επιτακτικά να γίνει αλλαγή. Όπερ και συνέβη στο 34΄, με τον Ζωγράφο να κατευθύνεται στα αποδυτήρια.




Αυτή είναι η αποστολή του ΑΟ Καβάλα κόντρα στην Αναγέννηση Καρδίτσας




Πρωταθλητής Ελλάδας ο Ιακωβίδης Θεόδωρος του Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας

Μεγάλη επιτυχία για τον Αθλητικό Σύλλογο Ταεκβοντό Καβάλας, καθώς ο αθλητής Ιακωβίδης Θεόδωρος αναδείχθηκε Πρωταθλητής Ελλάδας στο Πανελλήνιο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Παίδων – Κορασίδων 2025, που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκίδα από τις 16 έως τις 19 Οκτωβρίου 2025.

Η διοργάνωση συγκέντρωσε περισσότερους από 1.200 αθλητές από όλη τη χώρα, με τον Ιακωβίδη να κατακτά την 1η θέση μετά από πέντε συνεχόμενες νίκες, εντυπωσιάζοντας με την τεχνική του, τη δύναμη και την ψυχραιμία του. Με την επιτυχία αυτή, εντάσσεται στο Κλιμάκιο της Ε.ΤΑ.Β.Ε. για το 2026, εκπροσωπώντας την Καβάλα σε διεθνείς αγώνες.

Στο ίδιο πρωτάθλημα, η Λαζάρου Σοφία σημείωσε εξαιρετική εμφάνιση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων – Κορασίδων, φτάνοντας μια ανάσα από το βάθρο, ενώ ο Τζίκος Θάνος αγωνίστηκε με αποφασιστικότητα, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες για το μέλλον.

Ο προπονητής του συλλόγου, Χάρης Παλτόγλου, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις επιδόσεις των αθλητών, τονίζοντας:

«Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από όλους τους αθλητές μας, που έδειξαν θέληση και αγάπη για το άθλημα.
Κάθε παιδί προπονείται με συνέπεια, θέτει τους δικούς του στόχους και αγωνίζεται για να τους κατακτήσει.
Κάθε πρωτάθλημα είναι μια νέα εμπειρία, όμως έχουμε μάθει στους αθλητές μας να μην τα παρατούν ποτέ, γιατί αυτές οι αξίες είναι που μας κάνουν πραγματικά περήφανους — περισσότερο κι από τα μετάλλια.»

Ο Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας συνεχάρη τους αθλητές και ευχαρίστησε τους γονείς για τη διαρκή στήριξή τους, επισημαίνοντας πως μέσα από τη συνεργασία και τη συνεχή προσπάθεια, η Καβάλα αποκτά αθλητές και χαρακτήρες που κάνουν την πόλη περήφανη.




Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης τίμησε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Taekwon-Do Γιώργο Δινάκη

Τον αθλητή Γιώργο Δινάκη, Παγκόσμιο Πρωταθλητή στο Taekwon-Do για το 2025, καθώς και τον προπονητή του Ιωάννη Ζάχο, υποδέχτηκε σήμερα στο γαρφείο του ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης, εκφράζοντας τα θερμά του συγχαρητήρια για τις σπουδαίες τους διακρίσεις.

Ο Γ. Δινάκης κατέκτησε ένα αργυρό και ένα χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία Υψηλόβαθμων Εκπαιδευτών Βετεράνων Αθλητών, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που πραγματοποιήθηκε στο Τζεσόλο της Ιταλίας.

Συγκεκριμένα, κατέλαβε την 3η θέση στο αγώνισμα sparring ανδρών -92kg, ύστερα από μια σειρά εντυπωσιακών αναμετρήσεων απέναντι σε κορυφαίους αθλητές από όλο τον κόσμο. Παράλληλα, ανέβηκε ακόμη ψηλότερα στο βάθρο, κατακτώντας τη 2η θέση στο αγώνισμα power test (σπασίματα εδάφους), αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά την τεχνική του αρτιότητα, την πειθαρχία και τη φυσική του δύναμη.

Ο Δήμαρχος συνεχάρη θερμά τον αθλητή και τον προπονητή του για την εξαιρετική τους πορεία, τονίζοντας πως αποτελούν παράδειγμα ήθους, συνέπειας και αφοσίωσης. Η επιτυχία τους μας γεμίζει υπερηφάνεια και μας θυμίζει πως…
Μια φορά αθλητής, για πάντα αθλητής.




Γεμάτο από φιλάθλους το νέο γήπεδο της Χρυσούπολης στην νίκη του Νέστου κόντρα στον Μακεδονικό

Η Χρυσούπολη γιορτάζει μια νέα εποχή για τον αθλητισμό της. Το ολοκαίνουργιο γήπεδο–στολίδι του Νέστου Χρυσούπολης άνοιξε επίσημα τις πύλες του, προσφέροντας στους φιλάθλους και τους αθλητές της περιοχής μια σύγχρονη, ασφαλή και λειτουργική αθλητική εγκατάσταση που αλλάζει τα δεδομένα για τον τοπικό αθλητισμό.

Το νέο γήπεδο πλημμύρισε από κόσμο στην πρεμιέρα του, καθώς εκατοντάδες πολίτες κατέκλυσαν τις κερκίδες για να παρακολουθήσουν το πρώτο επίσημο παιχνίδι στη νέα έδρα του Νέστου Χρυσούπολης. Η ομάδα του Νέστου επικράτησε με 1–0 του Μακεδονικού, σε έναν αγώνα γεμάτο ένταση, πάθος και συγκίνηση, σηματοδοτώντας με νίκη τη νέα αρχή της ιστορικής ομάδας.

Ο αγώνας είχε διπλή σημασία: αθλητική και συμβολική. Από τη μία, ο Νέστος έδειξε αγωνιστικό σθένος και θέληση να υπερασπιστεί τη νέα του έδρα. Από την άλλη, η παρουσία πλήθους φιλάθλων, φορέων και εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης απέδειξε πως η πόλη αγκαλιάζει έμπρακτα το νέο της γήπεδο και τον αθλητισμό γενικότερα.

Η ατμόσφαιρα ήταν γιορτινή, με χειροκροτήματα, σημαίες και χαμόγελα να κυριαρχούν στις κερκίδες. Πολλοί παλαιοί ποδοσφαιριστές και παράγοντες του Νέστου δεν έκρυψαν τη συγκίνησή τους βλέποντας την ομάδα τους να αγωνίζεται σε ένα γήπεδο που πληροί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές. Ο αγωνιστικός χώρος, οι νέες κερκίδες, ο φωτισμός και οι υποδομές ασφαλείας αποτελούν χαρακτηριστικά που καθιστούν το νέο στάδιο πραγματικό στολίδι για τη Χρυσούπολη και ολόκληρο τον Δήμο Νέστου.

 

Ο Δήμαρχος Νέστου, Σάββας Μιχαηλίδης, εμφανώς συγκινημένος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ολοκλήρωση του έργου, υπογραμμίζοντας πως «το νέο γήπεδο δεν είναι απλώς μια αθλητική εγκατάσταση, αλλά ένας χώρος που θα φιλοξενεί τα όνειρα και τις προσπάθειες της νεολαίας μας. Επενδύουμε στον αθλητισμό, γιατί επενδύουμε στο μέλλον». Ο κ. Μιχαηλίδης ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση του έργου — από τις τεχνικές υπηρεσίες μέχρι τους εργολάβους και τους αθλητικούς συλλόγους — τονίζοντας ότι «το γήπεδο αυτό ανήκει σε όλους τους δημότες του Νέστου».

Η έναρξη λειτουργίας του νέου γηπέδου αναμένεται να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης για τον τοπικό αθλητισμό, προσελκύοντας νέα παιδιά στον χώρο του ποδοσφαίρου και δίνοντας ώθηση στις τοπικές ομάδες να πρωταγωνιστήσουν σε ανώτερες κατηγορίες.

Η Χρυσούπολη απέκτησε επιτέλους την αθλητική υποδομή που της αξίζει. Και ο Νέστος, με την πρώτη του νίκη στο νέο του σπίτι, έστειλε το πιο ηχηρό μήνυμα: το μέλλον προμηνύεται λαμπρό.




ΑΟ Καβάλα : Εκτός ομάδας έξι ποδοσφαιριστές!

Σε μια πρωτοφανή εξέλιξη, μετά τη βαριά ήττα στον Βόλο από τη Νίκη (6-0), η ΠΑΕ ΑΟΚ ανακοίνωσε  πως προχώρησε στη διακοπή συμβολαίων 6 ποδοσφαιριστών:

«Η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα ενημερώνει τους φιλάθλους της ότι προχωράει στην άμεση διακοπή των συμβολαίων συνεργασίας και στην αποδέσμευση των παρακάτω ποδοσφαιριστών: Μάκη Γιαννίκογλου, Μανώλη Αλιατίδη, Ρακίπ Μπρέγκου, Μάρκο Σιφναίο, Άρη Κολλαρά και Yusri El-Kandoussi».




Δράμα: Όλοι μαζί για καλό σκοπό | Φιλανθρωπικό τουρνουά ποδοσφαίρου με τη στήριξη του Α.Νικολαΐδη

«Δύο μικροί μας φίλοι χρειάζονται τη στήριξή μας και όλοι μαζί ενώνουμε τις δυνάμεις μας!»
– Α. Νικολαΐδης, Βουλευτής Δράμας ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής

Οι Παλαίμαχοι της Δόξας, οι Παλαίμαχοι του Πανδραμαϊκού, η Ποδοσφαιρική Ομάδα των Ενόπλων Δυνάμεων και η Ποδοσφαιρική Ομάδα των Βουλευτών συμμετέχουν στο φιλανθρωπικό τουρνουά ποδοσφαίρου που θα πραγματοποιηθεί στο γήπεδο της Αδριανής, τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025, με ώρα έναρξης στις 16:00.

Η παρουσία όλων μας σε αυτή την όμορφη εκδήλωση αποτελεί όχι μόνο μια ουσιαστική πράξη αλληλεγγύης, αλλά και μια απόδειξη της δύναμης που έχει η κοινωνία μας να προσφέρει χαμόγελα σε όσους το έχουν ανάγκη. Σε αυτό το τουρνουά ποδοσφαίρου ο μεγάλος νικητής θα είναι η ανθρωπιά!

Όσοι επιθυμούν να συμβάλουν, μπορούν να προσφέρουν στον αριθμό λογαριασμού που αναγράφεται στην αφίσα της εκδήλωσης.

Η διοργάνωση πραγματοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της Βουλής των Ελλήνων, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στον Δήμο Παρανεστίου, στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Δράμας και στο Ανώτατο Συμβούλιο Αθλητισμού Ενόπλων Δυνάμεων για την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης δράσης.




Συμμετοχή του Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων – Κορασίδων στη Χαλκίδα

Ο Αθλητικός Σύλλογος Ταεκβοντό Καβάλας θα δώσει δυναμικό «παρών» στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων – Κορασίδων, που θα πραγματοποιηθεί στη Χαλκίδα από τις 16 έως τις 19 Οκτωβρίου 2025.

Τον σύλλογο θα εκπροσωπήσουν οι αθλητές:

  • Λαζάρου Σοφία

  • Παλτόγλου Βασιλική Βαρβάρα

  • Τζίκος Θάνος

  • Ιακωβίδης Θεόδωρος

Την αποστολή θα συνοδεύσει και θα καθοδηγήσει ο προπονητής Χάρης Παλτόγλου.

Οι αθλητές του συλλόγου θα διεκδικήσουν μόρια για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αποτελεί επίσημη διοργάνωση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ταεκβοντό για το έτος 2025. Παράλληλα, μέσα από τους αγώνες θα προκύψει και η στελέχωση της Εθνικής Ομάδας Παίδων – Κορασίδων, που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο επερχόμενο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Ο Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας εύχεται καλή επιτυχία στους αθλητές του και εκφράζει την πεποίθηση ότι θα εκπροσωπήσουν επάξια την πόλη και το άθλημά τους.