Μοιρασιά στα Πηγάδια ισόπαλοι | 1-1 Ξάνθη και ΠΑΣ

Χωρίς νικητή ολοκληρώθηκε το παιχνίδι που άνοιξε την αυλαία της 20ής αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Super League, καθώς η Ξάνθη και ο ΠΑΣ Γιάννινα αναδείχθηκαν ισόπαλοι 1-1 το Σάββατο στα «Πηγάδια», συνεχίζοντας να βαδίζουν χέρι χέρι στη βαθμολογία.

Οι Ακρίτες άνοιξαν το σκορ στο 54ο λεπτό με τον Κλέιτον, ωστόσο ο «Άγιαξ» της Ηπείρου έφτασε στην ισοφάριση στο 75ο λεπτό με γκολ του Τσάβες.

TA ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η Ξάνθη από την αρχή ανέλαβε την πρωτοβουλία των κινήσεων και με πρωταγωνιστές τους Κλέιτον και Σολτάνι πίεσε την άμυνα του ΠΑΣ.

Η ακριτική ομάδα πίεσε, αλλά πολύ δύσκολα μπορούσε να βρει διαδρόμους στην καλά οργανωμένη άμυνα των φιλοξενούμενων, που είχαν το μυαλό τους στα μετόπισθεν και επιχειρούσαν με ξαφνικές αντεπιθέσεις να απειλήσουν την εστία του Κυριακίδη.

Στο 31ο λεπτό οι γηπεδούχοι έφθασαν κοντά στο γκολ, όταν έπειτα από προσπάθεια του Σολτάνι από τα δεξιά γύρισε στον Καπετάνο και από τη μικρή περιοχή και την πίεση των αμυντικών η μπάλα κατέληξε ελάχιστα δίπλα από την αντίπαλη εστία.

Στην επανάληψη το σκηνικό δεν άλλαξε, με την Ξάνθη να έχει τον έλεγχο και να πιέζει για το γκολ. Αυτή τη φορά η πίεση καρποφόρησε και στο 54′ άνοιξε το σκορ.

Στη συγκεκριμένη φάση ο Σολτάνι πάσαρε στον Λουσέρο, που τσίμπησε ωραία την μπάλα, τροφοδοτώντας τον Κλείτον μέσα στην περιοχή, με τον Βραζιλιάνο τελειώνει άψογα τη φάση μέσα από την περιοχή.

Στο 75ο λεπτό ο ΠΑΣ αντέδρασε και κατάφερε να ισοφαρίσει. Τότε ο Λόπες σέντραρε από τα αριστερά, ο Τσάβες τρύπωσε μέσα στην άμυνα της Ξάνθης και με δυνατή κεφαλιά κατάφερε να στείλει την μπάλα στα δίχτυα του Κυριακίδη.

Στη συνέχεια η Ξάνθη προσπάθησε ν’ αντιδράσει και να διεκδικήσει τη νίκη, έχασε μοναδική ευκαιρία με τον Ομπόντο στις καθυστερήσεις, αλλά η άμυνα του ΠΑΣ άντεξε και το σκορ δεν άλλαξε.

Kίτρινες: Σίλβα – Μπέριο, Ντάσιο, Ακόστα, Λόπες.

Ξάνθη (Λουτσέσκου): Κυριακίδης, Λισγάρας, Γούτας, Γκομσί (81′ Γουάλας) , Μπέρτος, Φλίσκας, Βασιλακάκης (60′ Ομπόντο), Λουσέρο, Σολτάνι (68′ Μπέλιτς), Κλέιτον, Καπετάνος.

ΠΑΣ Γιάννινα (Πετράκης): Βελλίδης, Ντάσιος, Μπέριος, Μιχαήλ, Γιάκος (65′ Ιλιτς), Τζημόπουλος, Ακόστα, Τσουκαλάς, Τσάβες (85′ Σαπαλίδης), Στρούνα (72′ Λόπες), Μανιάς.




Νίκη-ανάσα για τα Τρίκαλα, 80-76 τον ΚΑΟΔ

Βαθιά βαθμολογική ανάσα πήρε το Σάββατο η ομάδα των Τρικάλων, καθώς αναδείχθηκε νικήτρια με 80-76 σκορ στο ντέρμπι με τον ΚΑΟ Δράμας, που διεξήχθη στη θεσσαλική πόλη , στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής της Α1 μπάσκετ των ανδρών.

Οι παίκτες του Κώστα Φλεβαράκη πανηγύρισαν την 5η νίκη τους και έφτασαν τους 19 βαθμούς, την ώρα που οι Δραμινοί έχουν έναν λιγότερο.

Πρώτος σκόρερ των Τρικάλων αναδείχτηκε ο Κάντζι, με 20 πόντους και 8 ριμπάουντ. Σε απόδοση τον ακολούθησαν οι Χάρις (19 πόντοι), Τσούπκοβιτς (14 πόντοι, 11 ριμπάουντ) και Ίνγκραμ (15 πόντοι), ενω από τον ΚΑΟΔ, ο Τρότερ πέτυχε 20 πόντους, έχοντας άξιο συμπαραστάτη του τον Ζάρα με 15, εκ των οποίων τους έξι σημείωσε στο τελευταίο ενάμιση λεπτό.

Τα δεκάλεπτα: 24-17, 36-29, 55-52, 80-76

Τρίκαλα (Φλεβαράκης): Ίνγκραμ 15 (4/6δίπ., 1/4τρ., 4/4β., 3ρ., 2ασ. σε 33:02), Νικολόπουλος (0/3τρ., σε 04:46), Τρέισι 7 (1/3δίπ., 1/3τρ., 2/2δίπ., 3ρ. σε 20:17), Χάρις 19 (4/6δίπ., 1/2τρ., 8/11β., 6ρ. σε 35:01), Τσούπκοβιτς 14 (4/4δίπ., 2/5τρ., 0/4β., 11ρ., 4λ. σε 31:45), Πάνος 2 (1/2τρ., σε 16:13), Σπανός (σε 11:24), Κάντζι 20 (7/9δίπ., 0/1τρ., 6/7β., 8ρ. σε 28:00), Χουχούμης 3 (3/4β., σε 16:02), Μιλουτίνοβιτς (σε 03:30).

ΚΑΟΔ (Μέξας):
Σλαφτσάκης 8 (3/4δίπ., 2/2β. σε 15:56), Τρότερ 20 (5/6δίπ., 3/5τρ., 1/2β., 4ρ., 5ασ. σε 29:26), Γεωργάκης (σε 00:54), Άτκινς 2 (0/1δίπ., 0/1τρ., 2/2β. σε 10:34), Όντομ 2 (1/3δίπ., 0/3τρ., 0/1β.), Μίσελ 1 (1/2β., 8ρ., 3ασ. σε 21:32), Ζάρας 15 (4/7δίπ., 2/5τρ., 1/1β. σε 26:32), Λόου 12 (3/6δίπ., 1/2τρ., 3/7β., 9ρ. σε 24:15), Τσαλδάρης 9 (0/3δίπ., 3/6τρ., 0/1β. σε 22:16), Παπαμακάριος 7 (2/4δίπ., 1/4τρ., 7ασ. σε 29:16).

“Ρίξτε μας να τελειώνουμε!

Έντονα παράπονα είχαν οι ιθύνοντες του ΚΑΟ Δράμας για τη διαιτησία στο παιχνίδι με τα Τρίκαλ και γι’ αυτόν τον λόγο εξέδωσαν ανακοίνωση, τονίζοντας με νόημα: «ρίξτε μας να τελειώνουμε».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της Κ.Α.Ε American Genetics Κ.Α.Ο.Δ 1989 της μετά και τον σημερινό αγώνα της ομάδας στα Τρίκαλα έχει να κάνει μόνο ένα σχόλιο: “Ρίξτε μας να τελειώνουμε!”».




ΠΑΟΚ: Ισόπαλο 1-1 το φιλικό ματς με την Μλάντοστ

Χωρίς νικητή ολοκληρώθηκε το φιλικό παιχνίδι ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τη Μλάντοστ, που αναδείχθηκαν ισόπαλοι 1-1 την Παρασκευή στην -κεκλεισμένων των θυρών- Τούμπα.

Ο «δικέφαλος» του Βορρά, που αυτήν την εβδομάδα δεν θα αγωνιστεί, δεδομένου ότι αντιμετώπιζε τη Νίκη Βόλου, η οποία αποχώρησε από το πρωτάθλημα, προηγήθηκε στο 8’ με γκολ του Κουλούρη, μετά ασίστ του Κριστιάν Νομπόα ενώ για τους Σέρβους ισοφάρισε ο Γιοβάνοβιτς στο 86ο λεπτό.

ΠΑΟΚ: Ιτάνζ (50’ Κουτογλίδης), Ρατς (46’ Ποζατζίδης), Παπαγιαννόπουλος, Πούγγουρας, Κίτσιου (72’ Σκόνδρας), Νομπόα, Κάτσε, Μαντούρο, Πόζογλου (46’ Κωνσταντινίδης), Σαββίδης (79’ Κούστα), Κουλούρης (79’ Τσολακίδης).

Μλάντοστ: Κρζνάριτς, Τέσιτς, Νέναντιτς, Οτάσεβιτς, Γκολέμιτς, Γκάβριτς, Ραντίν (87’ Γιάγκοντιτς), Γιοβάνοβιτς (83΄ Πρόντιτς), Αντάμοβιτς (89’ Αϊτσίν), Μιλοσάβλιεβιτς (90’ Γκάσιτς), Ζβιντάνοβιτς (70’ Γιοβάνοβιτς).




Νοκ άουτ ο Κοροβέσης με Ξάνθη

Χωρίς τον Νίκο Κοροβέση θα αγωνιστεί απέναντι στην Ξάνθη ο ΠΑΣ Γιάννινα, στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας. Ο Γιάννης Πετράκης προτίμησε να μην ρισκάρει την συμμετοχή του νεαρού μπακ-χαφ, έπειτα από το τράβηγμα που υπέστη στην προπόνηση της Πέμπτης.

Από εκεί και πέρα το πρόγραμμα της Παρασκευής ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα για τους παίκτες του «Άγιαξ της Ηπείρου».

Αναλυτικά: Βελλίδης, Σωτηρίου, Μπέριος, Στρούνα, Σαπαλίδης, Χαρίσης, Τσουκαλάς, Ναδάλες, Τσάβεζ, Αυγενικού, Γιάκος, Μανιάς, Τζημόπουλος, Ίλιτς, Ντάσιος, Σκόνδρας, Ακόστα, Μιχαήλ, Κρητικός




Ο «Kill Bill» ξαναχτύπησε

Ο Σπανούλης «σήκωσε» τον Ολυμπιακό και τον οδήγησε σε μία ακόμα νίκη

Ο Ολυμπιακός υπέταξε για δεύτερη φορά φέτος την Λαμποράλ Κούτσα διατηρώντας το απόλυτο των νικών στη φάση του Top-16 της Ευρωλίγκας καθώς με μπροστάρη τον Βασίλη Σπανούλη επικράτησε με 76-64.

Οι Ισπανοί μπήκαν πιο δυνατά στο παιχνίδι, παίρνοντας «κεφάλι» στο σκορ, με τη διαφορά να φτάνει ως και τους 10 πόντους (25-35), όμως στην τρίτη περίοδο οι «ερυθρόλευκοι» πέτυχαν την ολική επαναφορά, με επιμέρους σκορ 26-16, και στην τελευταία περίοδο ήταν καταιγιστικοί, ρίχνοντας τη Λαμποράλ στο καναβάτσο.

Κορυφαίος του αγώνα ήταν ο αρχηγός των Πειραιωτών, Βασίλης Σπανούλης, που οδήγησε τον Ολυμπιακό στη νίκη με 27 πόντους, ενώ ακόμα 14 πρόσθεσε ο Χάντερ.




Συγχαρητήρια του Περιφερειάρχη Περιφέρειας ΑΜ-Θ στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης για την πρόκριση του στις οχτώ καλύτερες ομάδες Βόλεϊ της Ευρώπης.

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης κ. Γιώργος Παυλίδης παρακολούθησε με τον Αντ/ρχη Έβρου κ. Δημήτρη Πέτροβιτς το νικηφόρο Ευρωπαϊκό Αγώνα του Εθνικού Αλεξανδρούπολης στο βόλεϊ, απέναντι στην Τσέχικη Φάτρα Ζλιν, την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015, στο γήπεδο στην Αλεξανδρούπολη.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Περιφερειάρχης δήλωσε: «Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης κέρδισε άξια την πρόκριση στις οχτώ (8) καλύτερες ομάδες βόλεϊ της Ευρώπης στο Challenge Cup και η εκπροσώπηση αυτή τιμά την Περιφέρειά μας. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για τη μέχρι τώρα μεγάλη πορεία, παίκτες, προπονητές και διοίκηση. Εύχομαι οι νίκες να συνεχιστούν μέχρι την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τρόπαιου».




Πανηγυρική πρόκριση του Εθνικού Αλεξανδρούπολης στους «8» της Ευρώπης!

Η Αλεξανδρούπολη και το βόλεϊ του Έβρου πανηγυρίζει την πρόκριση του Eθνικού, για πρώτη φορά στην ιστορία του, στα προημιτελικά του Challenge Cup. Δεκαπέντε χρόνια μετά την τελευταία συμμετοχή της Ορεστιάδας σε φάιναλ 4 Ευρωπαϊκής διοργάνωσης (4η στο CEV Cup του 2000 στην Φλωρεντία) ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης ακολουθεί τα χνάρια της…

Στο κατάμεστο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος» ο Εθνικός νίκησε με 3-0 σετ την τσεχική Φάτρα Ζλιν και σε συνδυασμό με τη νίκη στον πρώτο αγώνα με το ίδιο σκορ προκρίθηκε στα προημιτελικά όπου θα αντιμετωπίσει τη νικήτρια του πορτογαλικού εμφυλίου Μπαστάρντος Αζόρες – Μπενφίκα που θα αρχίσει απόψε στις 23:30. Στον πρώτο αγώνα η Μπενφίκα είχε νικήσει 3-2 σετ.

Τα πάντα κρίθηκαν στο 1ο σετ όπου ο Εθνικός προηγήθηκε 15-12, αλλά οι Τσέχοι με σερί 7-0 προηγήθηκαν 19-15 «παγώνοντας» το «Μ. Παρασκευόπουλος». Ο Σάκης Μουστακίδης έριξε στον αγώνα τον Κώστα Δαλακύυρα στη θέση του Μπόζινταρ Τσουκ. Ο 24χρονος ακραίος μαζί με τον αδελφό του Ανέστη σήκωσαν τον Εθνικό στις πλάτες τους. Με σερί 5-0 από τη θέση του σερβίς ο Εθνικός πέρασε πάλι μπροστά με 20-19 και από εκείνο το σημείο δεν έχασε ποτέ τον έλεγχο.

Μετά την κατάκτηση του 2ου σετ όπου σφραγίστηκε η πρόκριση οι παίκτες του Εθνικού πανηγύρισαν έξαλλα την πρόκριση.

Τον αγώνα του Εθνικού παρακολούθησε και ο Περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας – Θράκης Γιώργος Παυλίδης, μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημήτρη Πέτροβιτς.

Τα σετ: 3-0 (25-23, 25-15, 25-23).

Οι πόντοι του Εθνικού προήλθαν από 7 άσσους, 36 επιθέσεις, 14 μπλοκ και 25 λάθη αντιπάλων και της Φάτρα προήλθαν από 20 λάθη αντιπάλων.

Ο προπονητής του Εθνικού Αλεξανδρούπολης Σάκης Μουστακίδης δήλωσε: «Εδώ που φτάσαμε στόχος μας είναι η 4αδα στην Ευρώπη χωρίς να αμελούμε το ελληνικό πρωτάθλημα και το Λιγκ Καπ. Το κίνητρο για τους παίκτες μου και συνάμα η επιβράβευση τους είναι όλο αυτό που ζούμε με τα ταξίδια και την ωραία ατμόσφαιρα στο γήπεδο. Ευχαριστούμε τον κόσμο αλλά και τη διοίκηση που κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες για να βρει έσοδα. Ελπίζουμε σε βοήθειες. Ο Εθνικός πρέπει να στηριχτεί απ’ όλους τους φορείς του Έβρου και της Θράκης. Ο Εθνικός και το ελληνικό βόλεϊ έχουν πολλά οφέλη από την καλή μας πορεία στην Ευρώπη. Επίσης και οι αθλητές γίνονται καλύτεροι και πιο ολοκληρωμένοι. Ο σύλλογος μεγαλώνει συνεχώς και πρέπει να τον υπηρετούμε με όλες μας τις δυνάμεις. Έχουμε δει τους επόμενους αντιπάλους μας. Θα ταξιδέψουμε στην Πορτογαλία. Θα πάμε για μία ακόμα εμπειρία. Οι πορτογαλικές ομάδες έχουν πολλούς βραζιλιάνους στο ρόστερ τους. Είναι θετικό που δίνουμε τη ρεβάνς στην έδρα μας. Στόχος μας είναι η 4αδα στην Ευρώπη. Πρέπει να κάνουμε σωστή διαχείριση δυνάμεων για να βγάλουμε έξι αγώνες σε 15 ημέρες».

Ο προπονητής της Φάτρα Ζλιν Ρόμαν Μάτσεκ είπε: «Δεν είχαμε καθόλου ποιοτική υποδοχή. Πιεστήκαμε πολύ από το σερβίς του Εθνικού και όταν χάσαμε το 1ο σετ εγκαταλείψαμε την προσπάθεια».

ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΛΞ/ΠΟΛΗΣ (Μουστακίδης): Μιχάλ 13 (3/5 επ, 3 άσσοι, 7 μπλοκ), Τσουκ 2 (2/10 επ, 54% υπ – 31% άριστες), Κασαμπαλής 2 (1 άσσος, 1 μπλοκ), Κιόσης 3 (2/4 επ, 1 μπλοκ), Αν. Δαλακούρας 6 (6/8 επ, 67% υπ – 17% άριστες), Άντριτς 23 (15/27 επ, 3 άσσοι, 5 μπλοκ) / Δαρίδης (λ, 60% υπ – 20% άριστες), Κοντοστάθης (λ, 75% υπ – 50% άριστες), Κ. Δαλακούρας 6 (6/12 επ, 75% υπ – 50% άριστες), Δημητριάδης 2 (2/4 επ, 50% υπ – 50% άριστες).

FATRA ZLIN (Μάτσεκ): Ουκιτίλ 9 (8/26 επ, 1 μπλοκ, 60% υπ – 60% άριστες), Βάσιτσεκ 4 (4/11 επ, 65% υπ – 57% άριστες), Μπάρτος 2 (1/2 επ, 1 άσσος), Κόλαρ 4 (2/13 επ, 2 μπλοκ, 78% υπ – 67% άριστες), Ναβλάσιλ 5 (3/8 επ, 1 άσσος, 1 μπλοκ), Κότας 4 (2/8 επ, 2 μπλοκ) / Όμπντρζάλεκ (λ, 67% υπ – 44% άριστες), Πρίκριλ 8 (7/13 επ, 1 άσσος), Τρούονγκ 2 (1/1 επ, 1 άσσος).




Τον 19χρονο Ιάσωνα Παντελίδη απέκτησε ο ΑΟΚ

 
Η διοικούσα επιτροπή του ποδοσφαιρικού τμήματος του Α.Ο.Καβάλα στα πλαίσια της μεταγραφικής ενίσχυσης της ομάδος μας, ανακοινώνει την απόκτηση του 19χρονου ποδοσφαιριστή Ιάσωνα Παντελίδη. Ο ποδοσφαιριστής αγωνίζεται ως επιθετικός και μέχρι πρότινος ήταν στην Κ20 ΠΑΟΚ ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως είναι ο 15ος Καβαλιώτης που εντάσσεται στο δυναμικό μας .
 




Νικητής στη Λάρισα ο Ολυμπιακός | 3-0 τον Τύρναβο

Ο Ολυμπιακός επικράτησε 3-0 του Τυρνάβου στη Λάρισα και ουσιαστικά εξασφάλισε την πρόκρισή του στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας. Δύο γκολ σημείωσε ο Μπενίτες (2’, 26’), ενώ στο 85’ σκόραρε και ο Μιλιβόγιεβιτς που αγωνίστηκε μετά από πολύ καιρό. Μετά από περίπου ένα χρόνο έπαιξε με την φανέλα του Ολυμπιακού και ο Ολαϊτάν.

Ο Ολυμπιακός πέτυχε δύο γρήγορα γκολ με πλασέ του Μπενίτες, ενώ είχε ακόμα δύο καλές φάσεις από εκτέλεση φάουλ του Πελέ και από προσπάθεια του Διαμαντάκου.

Στο δεύτερο μέρος δεν έγιναν αρκετές φάσεις, ενώ ο Ολυμπιακός έγινε πιο κινητικός από τη στιγμή που μπήκε στο γήπεδο ο Ολαϊτάν. Το 3-0 διαμορφώθηκε στο 85’ με σουτ του Μιλιβόγεβιτς, μετά τη σέντρα του Ντουρμάζ.

Γκολ: 3′, 26′ Μπενίτες, 85′ Μιλιβόγιεβιτς

Κίτρινες κάρτες: Γεωργίου

Τύρναβος: Πρίφτης, Κισκαμπάνης, Καραμανλής, Χαλούλος, Στεργιανός, Ντατίδης (46′ Μιλουτίνοβιτς), Ιβανίδης, Παπασάββας (68′ Αλεξίου), Ότα (46′ Σολφερίνο), Γεωργίου, Μουσά.

Ολυμπιακός: Μέγιερι, Γιαννούλης, Σιόβας, Βούρος, Σαλίνο, Μπουχαλάκης, Πελέ (62′ Φορτούνης), Γκαζαριάν (72′ Μιλιβόγιεβιτς), Ντουρμάζ, Μπενίτες (62′ Ολαϊτάν), Διαμαντάκος.




Ισοπαλία στα «Πηγάδια» | Ξάνθη-Παναθηναϊκός 1-1

Ένα αποτέλεσμα που του δίνει ελαφρύ προβάδισμα πήρε ο Παναθηναϊκός στα «Πηγάδια», καθώς αναδείχθηκε ισόπαλος 1-1 με την Ξάνθη, σε παιχνίδι για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας. Για τους γηπεδούχους άνοιξε το σκορ στο 43’ ο Λουσέρο, ενώ ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε στο 87’ με τον Καρέλη. Στις 29 Ιανουαρίου (19.00) η ρεβάνς στο γήπεδο της Λεωφόρου.

Η πρώτη καλή στιγμή καταγράφηκε στο 26’, με τον Κλέιτον να μην μπορεί να νικήσει από καλή θέση τον Κοτσόλη, ενώ στο 31’ ο Σολτάνι είδε τον κίπερ των φιλοξενούμενων να βγαίνει νικητής. Το 1-0 έγινε στο 43. Ο Μπέρτος έκανε σέντρα από δεξιά και ο Λουσέρο από το ύψος του πέναλτι με μονοκόμματο σουτ έκανε το 1-0.

Ο Παναθηναϊκός προς το τέλος του δευτέρου μέρους άρχισε να ανεβάζει την απόδοσή του και έγινε απειλητικός στην επίθεση, μετά από την είσοδο του Μπεργκ στο 75’. Στο 80′ ο Πέτριτς σούταρε από το ύψος της περιοχής και ο Κυριακίδης απομάκρυνε σε κόρνερ. Το 1-1 έγινε στο 87’. Ο Μπεργκ έκανε ωραία ατομική ενέργεια και σέντρα από αριστερά, με τον Καρέλη να πλασάρει και να ισοφαρίζει.

Γκολ: 43′ Λουσέρο – 87′ Καρέλης

Κίτρινες κάρτες: Λισγάρας, Σολτάνι – Ατζαγκούν, Ταυλαρίδης, Πέτριτς, Νάνο

Ξάνθη: Κυριακίδης, Μπέρτος, Καρυπίδης (22′ Λισγάρας), Γούτας, Γουάλας, Ομπόντο, Παπαστεριανός (90′ Βάλτερ), Κλέιτον, Καπετάνος (66′ Βασιλακάκης), Σολτάνι, Λουσέρο.

Παναθηναϊκός: Κοτσόλης, Τριανταφυλλόπουλος (60′ Πέτριτς), Νάνο, Σίλντενφελντ, Ταυλαρίδης, Μέντες (60′ Λαγός), Δώνης, Ζέκα, Αζαγκούν, Κλωναρίδης (75′ Μπεργκ), Καρέλης.




Ο Εθνικός την Τετάρτη με την βοήθεια του κόσμου σφραγίζει το εισιτήριο για Πορτογαλία

Δύο σετ χωρίζουν τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης από την πρόκριση στις «8» καλύτερες ομάδες του Challenge Cup στον επαναληπτικό αγώνα της φάσης των «16» που θα γίνει με την τσεχική Φάτρα Ζλιν, την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου στις 20:00στο γυμναστήριο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος».

Ο Εθνικός στον πρώτο αγώνα στην Τσεχία νίκησε με 3-0 σετ και σε περίπτωση που νικήσει ή χάσει με 3-2 σετ σετ θα…προκριθεί, διαφορετικά με ήττα 3-0 ή 3-1 σετ θα παιχτεί «χρυσό σετ» για την πρόκριση.

Διαιτητές θα είναι ο Αλτίν Τέλο (Αλβανία) και ο Σααντετίν Ντενέρι (Τουρκία).

Σε περίπτωση που ο Εθνικός προκριθεί στα προημιτελικά θα αντιμετωπίσει τη νικήτρια του ζευγαριού Φόντε Μπαστάρντο Αζόρες – Μπενφίκα Λισαβόνας που προέρχονται και οι δύο από την Πορτογαλία. Στον πρώτο αγώνα η Μπενφίκα παρότι έχανε με 2-0 σετ επικράτησε με 3-2 σετ.

Ο προπονητής του Εθνικού Αλεξανδρούπολης Σάκης Μουστακίδης δήλωσε στο volleyleague.gr: «Κανένας αγώνας δεν είναι εύκολος. Εμείς με την απόδοση μας κάνουμε τα παιχνίδια εύκολα ή δύσκολα. Η νίκη με 3-0 στον πρώτο αγώνα μας δίνει πλεονέκτημα αλλά δεν μας εξασφαλίζει την πρόκριση. Είναι μοναδική ευκαιρία να προκριθούμε για πρώτη φορά στην 8αδα. Το βασικό πρόβλημα για την ομάδα μου είναι η κούραση. Είναι αλήθεια πως ζητήσαμε αναβολή του αγώνα μας με τον Άρη. Μέσα σε 15 μέρες θα δώσουμε έξι αγώνες σε πρωτάθλημα, Ευρώπη και Λιγκ Καπ. Δεν μας δόθηκε αναβολή. Οφείλουμε να συνεχίσουμε και να παλέψουμε όλους τους στόχους. Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας. Ο κόσμος είναι η πηγή ενέργειας που έχουμε για να συνεχίσουμε».

Η αποστολή της Φάτρα Ζλιν έφτασε στην Αλεξανδρούπολη το μεσημέρι της Τρίτης και απόψε έκανε προπόνηση στο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος».

 

Πηγή: alexpolisonline




Νίκος Παναγιωτόπουλος | Η στήριξη προς τον ΑΟΚ είναι δεδομένη και ισχυρή

Περιοχές του Δήμου Παγγαίου, μεταξύ των οποίων η Ελευθερούπολη και το Παλαιοχώρι, επισκέφθηκε χθες Δευτέρα, ο Νίκος Παναγιωτόπουλος, ενώ την Τρίτη το πρωί, είχε διαδοχικές συναντήσεις σε περιοχές του Δήμου Νέστου.

Στις επαφές με τους πολίτες, ο Νίκος Παναγιωτόπουλος εξήγησε τους κινδύνους που διατρέχει η χώρα, αν ακολουθηθεί ο δρόμος της πολιτικής αστάθειας, της αβεβαιότητας και των υποσχέσεων χωρίς αντίκρισμα.

Γιατί παρά τα λάθη και τις παραλείψεις, αποφύγαμε τους μεγαλύτερους κινδύνους, την χρεοκοπία, την παύση πληρωμών, την έξοδο από το ευρώ. Η Ελλάδα έπιασε τους στόχους για να βγούμε από τα Μνημόνια, ανακτήσαμε την αξιοπιστία μας και είμαστε κοντά στο να υπογράψουμε τη συμφωνία για την επόμενη μέρα, με πολιτική σταθερότητα και ανάπτυξη.

Το μεσημέρι της Τρίτης, παραβρέθηκε σε γεύμα με τους παλαιμάχους του ΑΟΚ, οι οποίοι έχουν αναλάβει τη διοίκηση της ομάδας. Η στήριξη προς την ομάδα του ΑΟΚ, την ομάδα της Καβάλας, είναι δεδομένη και ισχυρή.

νππ

νππ1

 




Ε.Ο.Σ. ΞΑΝΘΗΣ | Νέο μονοπάτι στην περιοχή μοναστηρίων

Ένα νέο μονοπάτι συνδέει το μοναστήρι της Καλαμούς με την ποδηλατική πίστα που βρίσκεται στα λιβάδια πίσω από την κορυφή Μοναστήρι (Θηλιά). Η αρχή του βρίσκεται στην πρώτη στροφή του χωματόδρομου που ξεκινά από την Καλαμού. Το μονοπάτι έχει μήκος 2,5 χιλιόμετρα, κινείται μέσα στο δάσος παράλληλα με το δρόμο της Θηλιάς, περνά από ένα βράχο με καταπληκτική θέα και δίνει τη δυνατότητα να φτάσει κανείς στα λιβάδια χωρίς να περπατήσει ή να τρέξει σε δρόμο. Η σήμανσή του έγινε με πινακίδες κίτρινου χρώματος, όπως αυτές του μονοπατιού που οδηγεί από τη γέφυρα του Σαμακώβ στην Καλαμού. Έτσι μπορεί κάποιος, ακολουθώντας τα κίτρινα σήματα, να φτάσει από τη γέφυρα στην ποδηλατική πίστα μετά από πορεία 4,7 χιλιομέτρων!

Η αρχική διάνοιξη και σήμανση έγινε, με πρωτοβουλία του Ε.Ο.Σ. Ξάνθης, την Κυριακή 14/12/2014 από ομάδα 20 ατόμων (πεζοπόρους, δρομείς και ποδηλάτες). Η διάνοιξη ήταν πολύωρη και κοπιαστική αλλά όλοι οι συμμετέχοντες δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την νέα διαδρομή. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν στις 14/01/2015 (στο πρώτο περπάτημα της Τετάρτης για το νέο χρόνο!) από 15 μέλη του Ε.Ο.Σ. Ξάνθης.

Η διάνοιξη του μονοπατιού εντάσσεται σε μια συλλογική προσπάθεια, στην οποία συμμετέχουν εδώ και δυο χρόνια μαθητές και μαθήτριες από αρκετά σχολεία της πόλης μας, με στόχο τη δημιουργία ενός ασφαλούς και οργανωμένου δικτύου μονοπατιών γύρω από την πόλη. Σε συνάντηση με το δήμαρχο Ξάνθης κ. Δημαρχόπουλο και από κοινού με άλλους φορείς, όπως οι “Xanthi Runners” και οι “MOUNTAIN ACTIVE”, υποβλήθηκε αίτημα για συνδρομή του Δήμου Ξάνθης στην προσπάθεια αυτή. Από τη συνάντηση αυτή προέκυψε μία, κατ’ αρχήν, θετική ανταπόκριση. Ελπίζουμε ότι γρήγορα ένα μεγάλο δίκτυο μονοπατιών γύρω από την πόλη θα είναι έτοιμο για χρήση τόσο από τους πολίτες όσο και από τους επισκέπτες της πόλης μας !!

DCIM100GOPROG0010128. πμ




Ο Ε.Ο.Σ. Καβάλας στον Λειβαδίτη και στο Γυφτόκαστρο Ρόδοπης

Η χαρά που μπορεί να προσφέρει το βουνό και οι ομορφιές του ζωγραφίστηκε στα πρόσωπα των συμμετεχόντων στην εκδρομή του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Καβάλας στη Ροδόπη,  το Σαββατοκύριακο 17 – 18 Ιανουαρίου. Οι συμμετέχοντες διανυκτέρευσαν το Σάββατο στο άνετο ορειβατικό καταφύγιο του Λειβαδίτη και την Κυριακή είχαν να διαλέξουν ανάμεσα στη διαδρομή προς τον διάσημο καταρράκτη της περιοχής ή την ανάβαση στην ψηλότερη κορυφή των συνόρων της Ροδόπης, το Γυφτόκαστρο (1828μ).

ΛΙΒ

Οι φήμες για τη μοναδική ευκαιρία να δει κάποιος τον μεγάλο καταρράκτη παγωμένο, ώθησε τους περισσότερους να επιλέξουν την πεζοπορία μέχρι αυτό το γλυπτό της φύσης. Η μικρότερη ομάδα των 6 ορειβατών του Ε.Ο.Σ. Καβάλας επέλεξε την πορεία από το δασικό χωριό του Ερύμανθου μέχρι την κορυφή. Η πορεία έγινε μέσα σ’ ένα πανέμορφο χιονισμένο τοπίο και είχε συνολική διάρκεια 7 ωρών. Συμμετείχαν σ’ αυτήν για πρώτη φορά και καινούργια μέλη του συλλόγου, ενώ ο συνολικός αριθμός των μελών και στις 2 δραστηριότητες έφτασε τους 25.

Η επόμενη ανάβαση του ΕΟΣ Καβάλας είναι προγραμματισμένη για την κορυφή Καρτάλκα του Φαλακρού, στις 8 Φεβρουαρίου.

ΕΟΣ3 ΕΟΣ1

 




Ο Σέρτζιο Μαρκαριάν είναι ο βασικός υποψήφιος για την Εθνική Ελλάδας

Ούτε Δώνης ούτε Λεμονής ούτε Αναστασιάδης. Ξένος αναμένεται να είναι ο νέος προπονητής της Εθνικής ομάδας και παράλληλα ιδιαίτερα γνώριμος στο ελληνικό κενό.

Ο εκλεκτός του Γιώργου Καραγκούνη είναι ο Σέρτζιο Μαρκαριάν ο οποίος κατά το παρελθόν δούλεψε με επιτυχία στον Ιωνικό και τον Παναθηναϊκό.

Ο λόγος που προτιμάται ο 71χρονος Ουρουγουανός είναι προφανής. Γνωρίζει άριστα την ελληνική πραγματικότητα και εκτός των άλλων μιλάει και καλά ελληνικά.

Με το δε Καραγκούνη, ο Μαρκαριάν είχε μεγάλο… έρωτα όταν δούλεψαν μαζί στον Παναθηναϊκό (τις σεζόν 2001-2002 και 2002-2003).

Ο Μαρκαριάν έχει την εμπειρία δουλειάς και στις εθνικές ομάδες. Δούλεψε στην Εθνική ομάδα της Παραγουάης το 1992-1993 αλλά και την τριετία 1999-2002 με επιτυχία.

Από το 2010 έως και το 2013 εργάστηκε στην Εθνική ομάδα του Περού και η δουλειά αναγνωρίστηκε σχεδόν από το σύνολο των φιλάθλων της χώρας. Προφανώς το γεγονός ότι διαθέτει το know how της δουλειάς του ομοσπονδιακού μέτρησε στην επιλογή.

O Mαρκαριάν στην Ελλάδα

Ο Μαρκαριάν, που έχει αρμένικες ρίζες, ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1998 για να εργαστεί στον Ιωνικό. Εμαθε Ελληνικά στο άψε-σβήσε και άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις με τη δουλειά του.

Ο Παναθηναϊκός τον κάλεσε για πρώτη φορά μετά την παραίτηση του αείμνηστου Γιάννη Κυράστα τον Δεκέμβριο του 2001. Οι πράσινοι επί της πρώτης θητείας του μείωσαν κατά πολύ τη διαφορά που τους χώριζαν από τον Ολυμπιακό και έφτασαν στους “8” του Τσάμπιονς Λιγκ όπου αποκλείστηκαν στις λεπτομέρειες από την Μπαρτσελόνα.

Την επόμενη σεζόν ήρθε πιο νωρίς (όταν έφυγε ο Σάντος) και ο Παναθηναϊκός κάλυψε τη διαφορά από την κορυφή και πέρασε και μπροστά. Εχασε όμως τον τίτλο στο περίφημο ματς της Ριζούπολης και την ευρωπαϊκή υπέρβαση από την Πόρτο του Μουρίνιο στα προημιτελικά του UEFA.

Τη σεζόν 2004-2005 τέλος εργάστηκε στον Ηρακλή και ο κύκλος της εν Ελλάδι καριέρας του ολοκληρώθηκε.

Θυμίζουμε το πρόγραμμα της Εθνικής ομάδας στα προκριματικά του Euro 2016

29 Μαρτίου

Ουγγαρία-Ελλάδα

13 Ιουνίου

Νησιά Φερόε-Ελλάδα

3 Σεπτεμβρίου

Ελλάδα-Φινλανδία

6 Σεπτεμβρίου

Ρουμανία-Ελλάδα

8 Οκτωβρίου

Βόρειος Ιρλανδία-Ελλάδα

11 Οκτωβρίου

Ελλάδα-Ουγγαρία




Πήρε Ηλιάδη ο Πανθρακικός

Ενίσχυση για την ομάδα της Κομοτηνής

Επαναπατρίστηκε ο Στέλιος Ηλιάδης που στο εξής θα αγωνίζεται με την φανέλα του Πανθρακικού, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα. Ο 29χρονος αναμένεται να προσδώσει εμπειρία, δεδομένου ότι έχει παίξει σε Απόλλων Καλαμαριάς, ΠΑΟΚ, Κέρκυρα, Ηρακλή, ενώ έχει πάρει… τζούρα και από εξωτερικό, καθώς τελευταίος σταθμός του ήταν η βουλγαρική Λοκομοτίβ Πλόβντιβ.

Η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Στέλιο Ηλιάδη».

O Στέλιος Ηλιάδης γεννήθηκε στις 3 Ιουνίου 1986 στην Θεσσαλονίκη και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στο ποδόσφαιρο φορώντας την φανέλα του Απόλλων Καλαμαριάς στο πρωτάθλημα της Β! και μετέπειτα της Α! Εθνικής κατηγορίας.

Το 2005 μεταγράφηκε στον ΠΑΟΚ όπου και έμεινε έως το 2009 έχοντας συνολικά 76 επίσημες εμφανίσεις εκ των οποίων 4 στην Ευρώπη. Επόμενος σταθμός του ο Ηρακλής στον οποίο έμεινε για 2 χρόνια έχοντας 28 εμφανίσεις και η Κέρκυρα με την οποία συμμετείχε σε 33 αγώνες της Super League.

Τελευταίος του σταθμός υπήρξε η Βουλγαρική Λοκομοτίβ Πλόβντιβ με την οποία και αγωνίστηκε 22 φορές.

Ο Στέλιος Ηλιάδης έχει 150 συμμετοχές στο πρωτάθλημα της Α! Εθνικής και της Super League και θα φοράει την φανέλα με το νούμερο 22.

Πηγή: sport-fm.gr




Στην κορυφή ο Ολυμπιακός | 2-0 τον Παναιτωλικό

Ολυμπιακός και Παναιτωλικός αναμετρήθηκαν στο “Γεώργιος Καραϊσκάκης” για την 19η αγωνιστική της Super League, με τους γηπεδούχους να ζορίζονται πολύ μέχρι να φτάσουν στην τελική επικράτηση.

Με τους “ερυθρόλευκους” να έχουν την υπεροχή αλλά τον Στεφανάκο να αντιδρά σωστά σε δύο περιπτώσεις και τον Αφελάι να χάνει μεγάλη ευκαιρία στο 27′, οι φιλοξενούμενοι έχοντας αμυντικούς κυρίως προσανατολισμούς στο παιχνίδι κατάφεραν να πάνε με 0-0 στα αποδυτήρια μετά τα πρώτα 45 λεπτά.

Στην επανάληψη οι αλλαγές του Περέιρα έφεραν τον Ντοσεβί σε θέση αριστερού εξτρέμ και στο 69′ ο Τογκολέζος λύτρωσε τον Ολυμπιακό, σκοράροντας για το 1-0. Ο Ντουρμάζ στην εκπνοή με εξαιρετική ατομική ενέργεια έδωσε έτοιμο γκολ στον Μανιάτη για το τελικό 2-0.

Ο Περέιρα δήλωσε αμέσως μετά τη λήξη της αναμέτρησης στην κάμερα της NOVA: “Ο Παναιτωλικός ήταν μια καλή οργανωμένη ομάδα, αμύνθηκε καλά και είχαμε λίγες ευκαιρίες για γκολ. Ανα βάζαμε 1-2 γκολ στο πρώτο μέρος, θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Είμαι χαρούμενος για τη νίκη“.

Όσο για τις εντυπώσεις από το πρώτο του ματς στο Φάληρο, ανέφερε: “Είναι πάντα μια καινούργια εμπειρία, έχουμε καταπληκτικούς φιλάθλους, μας βοήθησαν και καταφέραμε να πάρουμε το ματς“.




Ισόπαλοι 2-2 ΠΑΣ Γιάννινα και Πανθρακικός

Με το σκορ στο 2-2 ολοκληρώθηκε το παιχνίδι ανάμεσα στον ΠΑΣ Γιάννινα και στο Πανθρακικό, στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Super League. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν δύο φορές με τον Μανιά στο 10’ και το 57’, ενώ η ομάδα της Κομοτηνής ισοφάρισε ισάριθμες με τους Χασομέρη (49’) και Κάσες (84’).

Πατήστε εδώ και δείτε τα γκολ του αγώνα

Ο ΠΑΣ Γιάννινα μπήκε δυναμικά στο παιχνίδι και προηγήθηκε, όμως στη συνέχεια χαλάρωσε και έδωσε την ευκαιρία στους φιλοξενούμενους να πάρουν τον βαθμό της ισοπαλίας. Στο 10’ ο Ίλιτς εκτέλεσε το κόρνερ και ο Μανιάς με το κεφάλι νίκησε τον Αθανασιάδη και άνοιξε το σκορ.

Στη συνέχεια ο Πανθρακικός βγήκε μπροστά και έψαξε να βρει ένα γκολ, το οποίο ήρθε στο δεύτερο μέρος. Στο 49ο λεπτό, ο Τσουμάνης τροφοδότησε τον Χασομέρη και αυτός με σουτ από το ύψος του πέναλτι, νίκησε τον Βελλίδη και έκανε το 1-1.

Ο ΠΑΣ προηγήθηκε ξανά στο 57’. Ο Ίλιτς τροφοδότησε τον Μανιά και αυτός με σουτ σκόραρε για δεύτερη φορά στην αναμέτρηση. Η ομάδα της Κομοτηνής στο τέλος του αγώνα βρήκε τον τρόπο να ισοφαρίσει και απέσπασε ένα πολύ σημαντικό πόντο. Στο 84′ ο Κάσες, που είχε περάσει λίγο νωρίτερα ως αλλαγή στο παιχνίδι, νίκησε τον Βελλίδη και διαμόρφωσε το τελικό σκορ.

Γκολ:
10′, 57′ Μανιάς – 49′ Χασομέρης, 84′ Κάσες

Κίτρινες κάρτες: Ντάσιος – Τσουμάνης, Ντιγκινί, Ρομέου

Κόκκινες κάρτες:

ΠΑΣ Γιάννινα:
Βελλίδης, Μιχαήλ, Τζημόπουλος, Ναδάλες, Ντάσιος, Μπέριος, Τσουκαλάς, Τσάβες (69′ Γιάκος), Ακόστα (71′ Σκόνδρας), Ίλιτς (83′ Κοροβέσης), Μανιάς.

Πανθρακικός:
Αθανασιάδης, Εμπό, Μελίσσης, Παπαγεωργίου, Μεχία, Ρομέου, Χασομέρης, Ντιγκινί (69′ Ζδράβος-Ρίζος), Τσουμάνης, Τζάνης (87′ Λίτσκας), Ιγκόρ (69′ Κάσες).




«Τρίποντο» ο ΠΑΟΚ | 1-0 τον Πλατανιά

Ο ΠΑΟΚ με γκολ του Στέφανου Αθανασιάδη στο 24’ επικράτησε 1-0 του Πλατανιά στην «Τούμπα», στο παιχνίδι για την 19η αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Super League. Την πρώτη του εμφάνιση με τον «Δικέφαλο του Βορρά» πραγματοποίησε ο Νομπόα.

Πατήστε εδώ και δείτε το γκολ και τις καλύτερες φάσεις του αγώνα

Ο ΠΑΟΚ μπήκε στο γήπεδο και ανέλαβε την πρωτοβουλία των κινήσεων, ενώ δημιούργησε νωρίς τις πρώτες του ευκαιρίες. Στο 10’ ο Αθανασιάδης γύρισε στην περιοχή την μπάλα με αποδέκτη τον Μακ όμως, όμως ο Ιτούα πρόλαβε να απομακρύνει. Στο 15’ ο Περέιρα βρήκε τον Αθανασιάδη στην περιοχή, ο οποίος προσπάθησε με ένα περίτεχνο γυριστό σουτ να σκοράρει και ανάγκασε τον Ολιμπά σε απόκρουση με τα πόδια.

Το γκολ που έκρινε το παιχνίδι ήρθε στο 24’. Ο Μακ συνεργάστηκε με τον Σκόνδρα, ο οποίος έκανε το γύρισμα και Αθανασιάδης από το ύψος του πέναλτι με πλασέ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα και πέτυχε το 1-0.

Ο Πλατανιάς στη συνέχεια ισορρόπησε το ματς και απείλησε τον Ιτάνζ στο 34’, όταν ο Γιακουμάκης σε αντεπίθεση των Κρητικών δοκίμασε ένα σουτ. Στο 43′ και μετά από φάση διαρκείας στην περιοχή των φιλοξενούμενων, ο Κωνσταντινίδης έκανε το πλασέ και ο Ολιμπά μπλόκαρε χωρίς πρόβλημα.

Στο δεύτερο μέρος απείλησε πρώτος ο Πλτανιάς. Στο 58′ ο Ιτάνζ απέκρουσε την προσπάθεια του Τετέ, ενώ στο 61’ ο Μακ απώλεσε μοναδική ευκαιρία, καθώς αστόχησε από πλεονεκτική θέση, μετά από γύρισμα του Περέιρα από τα αριστερά.

Στο 77′ ο Νομπόα πήρε τη θέση του Δημήτρη Σαλπιγγίδη και αποθεώθηκε, ενώ στο 80′ ο Μακ γύρισε από τα δεξιά και ο Ολιμπά έσωσε την μπάλα πριν καταγραφεί αυτογκόλ. Το 1-0 παρέμεινε μέχρι το τέλος και έτσι ο ΠΑΟΚ πήρε τους βαθμούς της νίκης.

Γκολ:
24′ Αθανασιάδης

Κίτρινες κάρτες:
Μαντούρο, Γκολάσα – Αποστολόπουλος

Κόκκινες κάρτες:

ΠΑΟΚ:
Ιτάνζ, Κωνσταντινίδης, Κατσικάς (69′ Παπαγιαννόπουλος), Βίτορ, Σκόνδρας, Μαντούρο (62′ Γκολάσα), Περέιρα, Τζανδάρης, Σαλπιγγίδης (78′ Νομπόα), Μακ, Αθανασιάδης.

Πλατανιάς:
Ολιμπά, Ζαραδούκας, Ιτούα, Δημήτρης, Αποστολόπουλος, Τετέ, Αγκιλέρα, Τσουράκης (55′ Μιλούνοβιτς), Μαχαμάτ, Γουνδουλάκης (78′ Φιγκέιρα), Γιακουμάκης (72′ Τόρες).




Ισοπαλία στη Νέα Σμύρνη | Πανιώνιος-Παναθηναϊκός 1-1

Iσόπαλο με σκορ 1-1 ολοκληρώθηκε το παιχνίδι ανάμεσα στον Πανιώνιο και τον Παναθηναϊκό, για την 19η αγωνιστική της Super League. Η ομάδα της Νέας Σμύρνης προηγήθηκε στο 33’ με τον Μπουμάλ, ενώ ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε στο 78’ με τον Μάρκους Μπεργκ. Στο 87’ ο Κολοβός έχασε πέναλτι για λογαριασμό των γηπεδούχων.

Πατήστε εδώ και δείτε τα γκολ του αγώνα

Το παιχνίδι ήταν κλειστό στο πρώτο μέρος με τον Παναθηναϊκό να το… σπαταλά, χωρίς να μπορεί να πετύχει κάποιο γκολ. Στο πρώτο εικοσάλεπτο δεν καταγράφηκε κάποια καλή φάση, ενώ στη συνέχεια ο Παναθηναϊκός ανέλαβε την πρωτοβουλία των κινήσεων, χωρίς να καταφέρει να διασπάσει την άμυνα της ομάδας της Νέας Σμύρνης.

Από την άλλη, ο Πανιώνιος πέτυχε ένα απρόσμενο γκολ. Στο 33’ ο Μπουμάλ με σουτ στην κίνηση, έξω από την περιοχή, δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον Στιλ και άνοιξε το σκορ. Μάλιστα, οι «κυανέρυθροι», που πήραν τα πάνω τους μετά το γκολ, θα μπορούσαν να σκοράρουν για δεύτερη φορά, όμως στο 41’ ο Ιμπαγάσα με κεφαλιά έστειλε τη μπάλα άουτ από πολύ πλεονεκτική θέση, μετά από σέντρα του Μπουμάλ.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο Νίκος Καρέλης μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και ο Παναθηναϊκός έγινε πιο επιθετικός. Ο Έλληνας φορ στο 52’ δεν μπόρεσε να νικήσει τον Γιαννακόπουλο, όμως έδωσε πνοή στους «πράσινους» που πίεσαν πολύ.

Η ισοφάριση ήρθε στο 78’. Αρχικά ο Δώνης σούταρε και ο Γιαννακόπουλος απόκρουσε, αλλά η μπάλα έφτασε στον Κλωναρίδη. Από το γύρισμα του Κλωναρίδη, που είχε περάσει στο γήπεδο λίγα λεπτά πριν, ο Μπεργκ με κεραυνό ισοφάρισε σε 1-1 και έδωσε ελπίδες για την ανατροπή στο «τριφύλλι».

Πάντως, μετά το 1-1 ο Πανιώνιος πίεσε και στο 86’ ο Μάνταλος υπέδειξε αυστηρό πέναλτι σε μαρκάρισμα του Σίλντενφελντ. Ο Κολοβός ανέλαβε την εκτέλεση, αλλά ο Στιλ απέκρουσε και κράτησε το 1-1. Μέχρι το τέλος του αγώνα οι δύο ομάδες προσπάθησαν να πετύχουν το γκολ της νίκης, χωρίς να τα καταφέρουν.

Γκολ:
33′ Μπουμάλ – 78′ Μπεργκ
87′ έχασε πέναλτι ο Κολοβός

Κίτρινες κάρτες:
Σίλντενφελντ, Ζέκα

Κόκκινες κάρτες:


Πανιώνιος (Μαρίνος Ουζουνίδης):
Γιαννακόπουλος, Αργυρόπουλος, Παντίδος, Ρισβάνης, Τασουλής, Κόρμπος, Μητρόπουλος, Μπουμάλ (80′ Μπούζας), Κολοβός (90′ Μασούρας), Ιμπαγάσα (55′ Πάνος), Γιάννου.

Παναθηναϊκός (Γιάννης Αναστασίου):
Στιλ, Χουχούμης, Λαγός (62′ Δώνης), Μπεργκ, Ζέκα, Μπαϊράμι (46′ Καρέλης), Ατζαγκούν (76′ Κλωναρίδης), Ταυλαρίδης, Σίλντενφελντ, Πράνιτς, Πέτριτς




Ανώτερος ο Λεβαδειακός | 3-1 τον Αστέρα Τρίπολης

Με πρωταγωνιστή και σκόρερ τον Βαγγέλη Μάντζιο ο Λεβαδειακός επικράτησε 3-1 του Αστέρα Τρίπολης στη Βοιωτία, σε παιχνίδι για την 19η αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Super League. Οι Αρκάδες άνοιξαν το σκορ με τον Μπαράλες στο 12’, όμως ο Βαγγέλης Μάντζιος σκόραρε στο 18’ και το 46’ και ανέτρεψε το σκορ. Το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο 80’ με γκολ του Μιλοσλάβιεβ, μετά από ασίστ του Μάντζιου.

Πατήστε εδώ και δείτε τα γκολ

Ο Αστέρας Τρίπολης αιφνιδίασε τους Βοιωτούς και άνοιξε το σκορ. Στο 12’ ο Μάσα έβγαλε εξαιρετική σέντρα και ο Μπαράλες με κεφαλιά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα του Σηφάκη. Η απάντηση των Βοιωτών ήταν άμεση. Στο 18’ ο Μιλοσάβλιεβ έβγαλε κάθετη μπαλιά στον Μάντζιο, ο οποίος πλάσαρε τον Θεοδωρόπουλο και ισοφάρισε σε 1-1.

Στη συνέχεια ο ρυθμός έπεσε και το μόνο αξιόλογο ήταν το σουτ του Γιαννιώτα στο 45’ το οποίο πέρασε άουτ.

Με το… καλημέρα στο δεύτερο μέρος ο Μάντζιος σκόραρε ξανά και έδωσε προβάδισμα στον Λεβαδειακό. Ο Λούι έχασε τη μπάλα από τον Μιλιάζες, ο οποίος σέντραρε και ο Μάντζιος με πλασέ πέτυχε το 2-1.

Ο Αστέρας στη συνέχεια προσπάθησε να αντιδράσει. Στο 48’ ο Μάσα γύρισε τη μπάλα με το κεφάλι και ο Ζησόπουλος δεν μπόρεσε να σκοράρει, σε μία φάση που ο Σηφάκης συγκρούστηκε με τον Μιλιάζες και ήταν εξουδετερωμένος.

Ο Λεβαδειακός έχασε σημαντική ευκαιρία για να σκοράρει στο 79’. Ο Μιλοσάβλιεβ με σέντρα έβγαλε τον Μπουσταμάντε απέναντι από τον Θεοδωρόπουλο, όμως το πλασέ του νέου ποδοσφαιριστή των Βοιωτών πέρασε άουτ. Το τελικό 3-1 διαμορφώθηκε στην επόμενη φάση. Ο Μάντζιος έφυγε στην κόντρα μόνος του και πάσαρε στον Μιλοσάβλιεβ, ο οποίος σκόραρε σε κενή εστία.

Γκολ: 12′ Μπαράλες (Αστέρας Τρίπολης), 18′ Μάντζιος (Λεβαδειακός), 46′ Μάντζιος (Λεβαδειακός), 80′ Μιλοσάβλιεβ (Λεβαδειακός)

Κίτρινες κάρτες: Γκόμεζ, Κώτσιος, Σηφάκης, Ζίτο – Μπαράλες, Μουνάφο

Κόκκινες κάρτες:

Λεβαδειακός:
Σηφάκης, Μαχαίρας, Μάντζιος, Κώστιος, Ζίτο, Τομάς, Ορτέγκα (59′ Μπουσταμάντε), Μιλοσάβλιεβ, Μιλιάζες, Γκόμεζ (79′ Πίντερ), Βούκσεβιτς (90′ Μάγκας).

Αστέρας Τρίπολης:
Θεοδωρόπουλος, Λούι, Γκοϊάν, Ζησόπουλος, Κουρμπέλης (77′ Μούκαμ), Τσοκάνης (54′ Ρόλε), Μουνάφο, Παντελιάδης, Μάσα (68′ Φερνάντες), Μπαράλες, Γιαννιώτας.




Πανσερραϊκός-Εθνικός Ν. Αγιονερίου 2-1

Δυσκολεύτηκε, αλλά κατάφερε να πάρει τη νίκη ο Πανσερραϊκός απέναντι στον Εθνικό Ν. Αγιονερίου με 2-1 και παρέμεινε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.

Οι Κιλκισιώτες έβαλαν δύσκολα στους γηπεδούχους, καθώς είχαν κλείσει τους διαδρόμους προς το τέρμα τους, ενώ απείλησαν αρκετές φορές για να σκοράρουν. Το ματς ήταν μοιρασμένο στο πρώτο μέρος, με την καλύτερη στιγμή να ανήκει στα «λιοντάρια», καθώς στο 42’ ο Σιάκκας έκανε το γύρισμα, με την μπάλα να βρίσκει στο οριζόντιο δοκάρι, μετά στο κάθετο και στη συνέχεια απομακρύνθηκε.

Στο δεύτερο μέρος δεν άλλαξε η εικόνα του αγώνα, με τους Σερραίους να επιτίθενται και τον Εθνικό να απειλεί στις αντεπιθέσεις. Στο 79’ ο Πανσερραϊκός κατάφερε να σκοράρει, με τον Παπαστεργίου να κάνει το 1-0. Στο 83’ ο Γαϊδαρτζής με κεφαλιά, μετά από απόκρουση του Καλογεράκη σε άλλη κεφαλιά του Σιάκκα, έγραψε το 2-0. Ο Εθνικός όμως δεν τα παράτησε και στο 90+1’ ο Γκέρτσος με σουτ μείωσε σε 2-1.

ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ (Κ. Βασιλακάκης): Ανδρούτσος, Τριανταφύλλου Δ., Περπερίδης, Σιάκκας, Βοσκόπουλος, Τριανταφύλλου Κ., Ναουμτσέφσκι (60’ Καψάλης), Μπονέρης (65’ Παπαστεργίου), Γκόγκας, Ρούτσης, Γαϊδαρτζής

ΕΘΝΙΚΟΣ Ν. ΑΓΙΟΝΕΡΙΟΥ (Β. Τραϊανόπουλος): Καλογεράκης, Μπουζούρας, Καζάνας, Μιλκούδης, Αποστολάς, Καρασίμος, Μήτσικας, Στεφανίδης Στ. (46’ Πτηνόπουλος), Γκέρτσος, Πεχλιβάνης, Δημητρακόπουλος (78’ Δημητρανόπουλος)




Καβάλα – Άρης 0-0

Στο ντέρμπι του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής, ο Άρης αναδείχθηκε ισόπαλος (0-0) με την Καβάλα, μένοντας τρεις βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Πανσερραϊκό. Δοκάρι για τους γηπεδούχους στο πρώτο ημίχρονο. Καλύτεροι οι “κίτρινοι” στο δεύτερο.

Η Καβάλα μπήκε πιο δυνατά στην αναμέτρηση χάνοντας μία σπουδαία ευκαιρία στο 14′, όταν ο Παππάς έκανε τη σέντρα-σουτ με την μπάλα να καταλήγει στο οριζόντιο δοκάρι του Καρατζιοβαλή. Στη συνέχεια ο Άρης ισορρόπησε το παιχνίδι, έχοντας δύο καλές στιγμές με τον Καπνίδη και τον Σουνά, όμως ο τερματοφύλακας των γηπεδούχων, Φυρινίδης, δήλωσε “παρών” σώζοντας τους “Αργοναύτες”. Η τελευταία σημαντική ευκαιρία του πρώτου ημιχρόνου πραγματοποιήθηκε στο 40′, όταν ο Μπαρέτας βρέθηκε τετ α τετ με τον Καρατζιοβαλή, αλλά ο έμπειρος τερματοφύλακας του Άρη αρνήθηκε το γκολ.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο Άρης προσπάθησε να πάρει το προβάδισμα, χάνοντας μία τρομερή ευκαιρία στο 56′, όταν η κεφαλιά του Φερνάντες πέρασε λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι. Στο 74′ χάθηκε ακόμα μία σημαντική ευκαιρία και πάλι με πρωταγωνιστή τον Φερνάντες, του οποίου η κεφαλιά πέρασε λίγο έξω από το δεξί δοκάρι του Φυρινίδη. Στα τελευταία 20 λεπτά ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, με το τελικό σφύριγμα να βρίσκει τις δύο ομάδες ισόπαλες με 0-0. Ένα αποτέλεσμα που δεν ικανοποιεί καμία στη μάχη που δίνουν για την άνοδο στη Football League.

Οι συνθέσεις:

Καβάλα: Φυρινίδης, Σταματόπουλος (82′ Ασημάκης), Βίτλης ( 86′ Α. Παπαδόπουλος), Γκαρακλίδης (57′ Μπάτζιος), Ιορδανίδης, Γαβριηλίδης, Παππάς, Μπαρέτας, Μπρατσιάνι, Διαμαντίδης, Κανούλας

Άρης: Kαρατζιοβαλής, Γκίνο, Γιαννίτσης, Λιόλιος, Φερνάντες, Λεμονής, Πόι, Προβατίδης, Καπνίδης (91′ Χιντασέλι), Σουνάς (80′ Σταυρόπουλος), Παπαδόπουλος (86′ Βασιλόπουλος)

Βυζάντιο Κοκκινοχώματος – Δόξα Δράμας 0-4
Πανσερραϊκός – Εθνικός Αγιονερίου 2-1
Καβάλα – Άρης 0-0
Εθνικός Αλεξανδρούπολης – Ορφέας Ελευθερούπολης 1-0
Έβρος Σουφλίου – Καστοριά 3-0
Θύελλα Φιλώτα – Καμπανιακός 1-0
Απόλλων Αρναίας – Ηρακλής Αμπελοκήπων 0-0 

Αναγέννηση Γιαννιτσών – Άρης Ακροποτάμου 0-0

Η βαθμολογία σε 14 ματς:

1. Πανσερραϊκός 31
2. Καβάλα 29
3. Άρης 28
4. Δόξα Δράμας 23
5. Καμπανιακός 23
6. Θύελλα Φιλώτα 23
7. Εθνικός Αλεξανδρούπολης 23
8. Έβρος Σουφλίου 19
9. Ηρακλής Αμπελοκήπων 18
10. Εθνικός Αγιονερίου 17
11. Βυζάντιο Κοκκινοχώματος 15
12. Ορφέας Ελευθερούπολης 14
13. Αναγέννηση Γιαννιτσών 13
14. Άρης Ακροποτάμου 13
15. Απόλλων Αρναίας 8
16. Καστοριά 6
Επόμενη αγωνιστική (15η, 28/01):
Άρης-Ορφέας Ελευθερούπολης
Καστοριά-Καβάλα
Καμπανιακός-Εθνικός Αλεξανδρούπολης
Εθνικός Αγιονερίου-Έβρος Σουφλίου
Ηρακλής Αμπελοκήπων-Θύελλα Φιλώτα
Δόξα Δράμας-Πανσερραϊκός
Άρης Ακροποτάμου-Απόλλων Αρναίας
Αναγέννηση Γιαννιτσών-Βυζάντιο Κοκκινοχώματος



Με πίστη για νίκη με τον Αρή η κοπή πίτας του ΑΟΚ

Μέσα σε οικογενειακό κλίμα, το απόγευμα της Παρασκευής (16/1), το ποδοσφαιρικό τμήμα των «κυανολεύκων» έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του στην ψαροταβέρνα «Σάββας».

Το φλουρί στη μεγάλη πίτα έπεσε στο κομμάτι της Λέσχης Φιλάθλων Καβάλας, ενώ από τα φλουριά στα πιτάκια τυχεροί ήταν οι Αμβρόσιος Παπαδόπουλος, Παναγιώτης Κυφωνίδης, Μιχ. Μπαντάνης και ο φροντιστής Τόλης Χατζησάββας, οι οποίοι κέρδισαν ένα μικρό χρηματικό ποσό.

Στις δηλώσεις του, ο Γ. Ισπυρλίδης αφού ευχήθηκε μια καλή χρονιά, με υγεία σε όλον τον κόσμο, τόνισε ότι το παιχνίδι της Κυριακής με τον Άρη «είναι σημαντικό, αλλά δεν κρίνεται ο τίτλος, με τον νικητή να κερδίζει σε πρεστίζ και τίποτε περισσότερο, μια και το πρωτάθλημα έχει μακρύ δρόμο.
Ο Θωμάς Γκαρακλίδης σημείωσε ότι «το παιχνίδι με τον Άρη είναι εξαιρετικής σημασίας, όμως καμιά ομάδα δεν είναι άτρωτη» και έδωσε τον πρώτο λόγο στον ΑΟΚ. Παράλληλα, ευχήθηκε το γήπεδο να γεμίσει και η ομάδα να ζήσει και πάλι στιγμές Σούπερ Λίγκας.

Ο Γιάννης Ισπυρλίδης ολοκλήρωσε την προετοιμασία του ουσιαστικά το μεσημέρι της Παρασκευής (16/1), με μια δυνατή προπόνηση στο «Ανθή Καραγιάννη», ενώ πριν την έναρξη της, στο γήπεδο βρέθηκαν μέλη της Λέσχης Φιλάθλων Καβάλας για να εμψυχώσουν την ομάδα, προτρέποντάς τους να κερδίσουν τον Άρη και εκφράζοντας ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη τους στην αξία των ποδοσφαιριστών.

Ο 56χρονος τεχνικός, εκτός από τον Δήμο Κοσμίδη, που θα λείψει για 1,5 μήνα (έχει ρωγμώδες κάταγμα στον αστράγαλο) και τον μακροχρόνια απόντα, Μιχάλη Μπαντάνη, έχει στη διάθεσή του όλους τους υπόλοιπους παίκτες, όμως δε φαίνεται να προχωρά σε σημαντικές αλλαγές, σε σχέση με την ομάδα που παρατάχθηκε την περασμένη εβδομάδα απέναντι στον Έβρο Σουφλίου στο ίδιο γήπεδο.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=N902XMZySzI&feature=youtu.be[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YpIfanY3V88&feature=youtu.be[/youtube]

 




Α2: Πέρασε από τη Λευκάδα η Καβάλα

Στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα της Α2 παρέμεινε η Καβάλα μετά και την εκτός έδρας νίκη της με 62-60 επί της Δόξας στη Λευκάδα.

Η αμυντική λειτουργία, σε συνδυασμό με το καθαρό μυαλό και την εμπειρία στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου έδωσαν κάποιους πόντους διαφορά στους φιλοξενούμενους, η ομάδα του Γιάννη Τζήμα ναι μεν ζορίστηκε στην τελευταία περίοδο αλλά κατάφερε να πάρει μια πολύ σπουδαία εκτός έδρας κόντρα στην μαχητική Δόξα Λευκάδα με 60-62. Ετσι η Ενωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας οδηγεί την κούρσα στην Α2.

Οι φιλοξενούμενοι είχαν από την αρχή του αγώνα “κεφάλι” στο σκορ, διατηρώντας ωστόσο μια μικρή διαφορά η οποία σε ολόκληρη την διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου δεν ξεπέρασε τους 10 πόντους. Με την έναρξη του τρίτου δεκαλέπτου οι παίκτες της Ενωσης πήραν μία διαφορά ασφαλείας 13 πόντων με την Λευκάδα όμως να αντιδρά και να μειώνει πλησιάζοντας στους πέντεπόντους τρία λεπτά πριν απο την λήξη του αγώνα. Ωστόσο η Ενωση ανέβασε την διαφορά και πάλι στους εννέα πόντους, 1:30 πριν την λήξη. Από εκείνη την στιγμή, όμως, και έπειτα η Καβάλα πέτυχε μόλις έναν πόντο, κάτι που έδωσε την δυνατότητα στους γηπεδούχους να πιστέψουν ότι θα μπορέσουν να πάρουν την νίκη χωρίς όμως να το καταφέρουν, με αποτέλεσμα η Καβάλα να πάρει μια ακόμα νίκη και να σκορπίσει χαμόγελα στους 20 περίπου φιλάθλους της ομάδας, για να βρεθούν στο πλευρό της.

Διαιτητές: Τσούνας, Συμεωνίδης, Τζίμα.
Δεκάλεπτα: 12-16, 29-35, 44-51, 60-62.
Δόξα Λευκάδας (Ζιάγκος): Κυριακόπουλος 3 , Μάρτζος 7 (1), Χίμπερτ 6, Κυρίτσης 8, Καραδολάμης 8 (1), Συμεωνίδης 4, Αναγνωστόπουλος 2, Σκλάβος 15 (2),  Αποστολίδης 7, Μπέσκας.
Καβάλα (Τζήμας): Κρστέφσκι 9, Καράμπουλας 14, Τότσιος 8, Καλαμπάκας 4, Κατσαρές 2, Καραποστόλου 3 (1), Αγγελακόπουλος 6, Παπαρέγκας, Γκέλιος, Χαρισμίδης 12, Βελισσαρίου, Καλαϊτζίδης 4.

Αποτελέσματα

Αετός – ΟΦΗ 61-74
Ερμής Λαγκαδά – Φίλιππος Βέροιας 69-74
Λαύριο – Ηλυσιακός 83-62
Λιβαδειά – Εθνικός 70-69
Ψυχικό – Αρκαδικός 58-70
Παγκράτι – Ηρακλής 91-83

Βαθμολογία (τα αστέρια δείχνουν πόσοι αγώνες υπολείπονται από την ομάδα)

1. Καβάλα 22
2. Λαύριο 21
————————————-
4. Αρκαδικός 20
3. Εθνικός 19
5. Παγκράτι 19
6. Ψυχικό 18*
7. Δόξα Λευκάδας 17*
11. ΟΦΗ 17
8. Αετός 17
9. Λιβαδειά 17
10. Φίλιππος Βέροιας 17
————————————-
12. Ηρακλής 15*
13. Ερμής Λαγκαδά 14
14. Ηλυσιακός 10***

Η επόμενη αγωνιστική (24 Ιανουαρίου)

ΟΦH-Ερμής Λαγκαδά
Φίλιππος Βέροιας-Παγκράτι
Ηλυσιακός-Αετός
ΕΚ Καβάλας-Λαύριο
Εθνικός-Δόξα Λευκάδας
Αρκαδικός-Λιβαδειά
Ηρακλής-Ψυχικό




Άνετα η Βέροια | 4-1 τον ΟΦΗ

Η Βέροια επικράτησε 4-1 του ΟΦΗ, στο παιχνίδι που άνοιξε την αυλαία της 19ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Super League. Για την ομάδα της Ημαθίας δύο φορές σκόραρε ο Μπεν (18’ πεν., 59’), ενώ από ένα τέρμα σημείωσαν οι Παυλίδης (38’) και Καλτσάς (39’). Ο ΟΦΗ που αγωνίστηκε από το 30’ με δέκα παίκτες, λόγω της αποβολής του Τριποτσέρη, ισοφάρισε προσωρινά στο 37’ με τον Μακρή. Η Βέροια έχασε πέναλτι στο 32′ με τον Μπαργκάν.

Πατήστε εδώ και δείτε τα γκολ του αγώνα

Η Βέροια ανέλαβε την πρωτοβουλία των κινήσεων από νωρίς και πίεσε για το γκολ, το οποίο δεν άργησε να έρθει. Αρχικά, στο 6’, ο Καλτσάς προσπάθησε να περάσει την μπάλα στον Μπεν, ο οποίος δεν μπόρεσε να σκοράρει, ενώ στο 11’ ο ίδιος παίκτης αστόχησε από το ύψος του πέναλτι.

Στο 17’ η Βέροια κέρδισε πέναλτι σε ανατροπή του Μπαργκάν και ο Μπεν, που ευστόχησε από τα έντεκα βήματα, άνοιξε το σκορ. Το έργο των γηπεδούχων έγινε πιο εύκολο στο 30’. Ο Τριποτσέρης βρήκε την μπάλα με το χέρι και ο διαιτητής Αμπάρκιολης καταλόγισε νέο πέναλτι, ενώ απέβαλε τον αμυντικό του ΟΦΗ με δεύτερη κίτρινη κάρτα. Ο Μπαργκάν που ανέλαβε την εκτέλεση δεν μπόρεσε να σκοράρει, αφού ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ, Λόρια μπλόκαρε.

Η ομάδα της Κρήτης μπήκε εκ νέου στην διεκδίκηση του ματς στο 37’, όταν ο Μακρής ισοφάρισε σε 1-1, όμως το ισόπαλο σκορ δεν έμεινε για πολύ. Στο επόμενο λεπτό ο Παυλίδης με προβολή σημείωσε το 2-1, ενώ στο 39’ ο Μπεν με ατομική ενέργεια μπήκε στην περιοχή και δεν μπόρεσε να νικήσει τον Λόρια. Η φάση δεν τελείωσε και στην επαναφορά ο Καλτσάς σκόραρε σε κενή εστία και ανέβασε το δείκτη του σκορ σε 3-1.

Στο δεύτερο μέρος ο ρυθμός έπεσε. Η Βέροια διατήρησε την κατοχή και έκανε συντήρηση δυνάμεων. Το τελικό 4-1 διαμορφώθηκε στο 59’. Ο Μπεν βρέθηκε αμαρκάριστος στην περιοχή και με σουτ σκόραρε για τέταρτη φορά για λογαριασμό των γηπεδούχων.

Γκολ: 18’ πεν. Μπεν (Βέροια), 37’ Μακρής (ΟΦΗ), 38’ Παυλίδης (Βέροια), 39’ Καλτσάς (Βέροια), 59’ Μπεν (Βέροια)

Κίτρινες κάρτες:
Μπαργκάν, Βέρτζος – Τριποτσέρης

Κόκκινες κάρτες:
30’ Τριποτσέρης

Βέροια (Γκρανέρο):
Καντιμοίρης, Όστοϊτς, Ραούλ Μπράβο, Παυλίδης, Μπαργάν (62’ Κάμπορα), Μπεν, Μπατιόν, Μαλόν, Βεργώνης (70’ Άρτσε), Καλτσάς (76′ Εσπάρθα), Βέρτζος.

ΟΦΗ (Αναστόπουλος):
Λόρια, Τριποτσέρης, Μπανούσης, Μονιάκης, Κουτσιανικούλης (46’ Κάλαϊτζιτς), Τζορτζ (69’ Μαραθιανός), Ροβίθης, Λαμπρόπουλος (56’ Μανιαδάκης), Στάθης, Φαζός, Μακρής




«Κόλλησαν» στο 0-0 Κέρκυρα και Ξάνθη

Ειδικά στο πρώτο ημίχρονο τα νεύρα ήταν πάρα πολλά, αλλά δεν απουσίασαν ούτε στο δεύτερο, με την Κέρκυρα και την Ξάνθη να μένουν στο 0-0. Η Σκόντα είχε τη φάση του Καπετάνου και το δοκάρι του Κλέιτον, ενώ οι Φαίακες φωνάζουν για δύο πέναλτι, εκ των οποίων το ένα είναι αμφισβητούμενο.

Με 4-2-3-1 παρέταξε την ομάδα του στον αγωνιστικό χώρο ο Μιχάλης Γρηγορίου. Ο Σέτκους ήταν κάτω από τα δοκάρια, ο Ζουμπουλάκης δεξιά στην άμυνα, ο Σιόντης αριστερά και οι Βενέτης, Ντιμιτρόφσκι στα στόπερ. Αμυντικά χαφ οι Ναγιάρ, Ανδρεόπουλος και μπροστά τους οι Ζορμπάς, Καϊκούτ, Φάμπιο. Μοναδικός προωθημένος ο Μαρκόφσκι.

Από τη μεριά του, ο Ραζβάν Λουτσέσκου προτίμησε το 4-3-2-1. Ο Κυριακίδης πήρε θέση κάτω από τα γκολπόστ, με τον Μπέρτο να καλύπτει το δεξί άκρο της άμυνας, τον Γουάλας το αριστερό και τους Λισγάρα, Καρυπίδη να αποτελούν το κεντρικό αμυντικό δίδυμο. Χαφ ο Φλίσκας, δεξιά του ο Βασιλακάκης και αριστερά του ο Παπαστεριανός. Οι Σολτάνι και Βάλτερ Μπαλούφο ήταν πίσω από τον Καπετάνο, που βρέθηκε στην κορυφή.

Το πρώτο μέρος δεν περιελάμβανε και πολλά πράγματα για όσους παρακολούθησαν το ματς. Οι φάσεις ήταν λίγες και τα νεύρα αυτά που κυριάρχησαν, ειδικά στα τελευταία 10-15 λεπτά. Η Ξάνθη μπήκε πιο δυνατά στον αγωνιστικό χώρο και στο 10′ σπατάλησε διπλή ευκαιρία να ανοίξει το σκορ.

Ο Καπετάνος έφυγε στην κόντρα, ενώ υπάρχει υποψία για οφσάιντ, γύρισε στον Σολτάνι και αυτός έκανε το σουτ, με τον Σιόντη να βάζει την κόντρα και να παραχωρεί κόρνερ. Από την εκτέλεση αυτού η προβολή του Παπαστεριανού στο πρώτο δοκάρι πέρασε πάνω από την εστία του Σέτκους.

Άλλο ένα σουτ του Καπετάνου στο 16′ έξω από την περιοχή δεν ανησύχησε τον αντίπαλο γκολκίπερ, τη στιγμή που η Κέρκυρα επιχείρησε να απειλήσει με στημένες φάσεις. Μοναδική εξαίρεση η φάση του Φάμπιο, που απέφυγε ωραία τον Μπέρτο στα αριστερά της περιοχής κι έκανε το διαγώνιο σουτ, με την μπάλα να φεύγει λίγο πάνω από τα δοκάρια του Κυριακίδη στο 30′.

Από εκεί και μέχρι το τέλος του πρώτου 45λεπτου κυριάρχησαν τα νεύρα, όπως προαναφέραμε, με τον Δασκαλόπουλο να βγάζει από την τσέπη του την κίτρινη κάρτα σε αρκετές περιπτώσεις και τις δύο ομάδες να πηγαίνουν στα αποδυτήρια ισόπαλες δίχως σκορ.

Στην επανάληψη οι γηπεδούχοι μπήκαν αποφασισμένοι να πετύχουν κάποιο τέρμα, όμως τα νεύρα του πρώτου ημιχρόνου φαίνεται πως δεν άφηναν περιθώριο για καθαρό μυαλό και περισσότερα πράγματα, ενώ υπήρξαν και στο δεύτερο 45λεπτο, με τα σκληρά μαρκαρίσματα να μην απουσιάζουν.

Οι Φαίακες απείλησαν στο 62′, όταν ο Κυριακίδης απέκρουσε το υπέροχο πλασέ του Ανδρεόπουλου λίγο έξω από την περιοχή, ενώ το ματς απέκτησε ενδιαφέρον από το 70′ και μετά. Σ’ εκείνο το χρονικό σημείο οι φιλοξενούμενοι θα μπορούσαν να πάρουν κεφάλι στο σκορ, όμως ο Καπετάνος αστόχησε με κοντινή κεφαλιά, ύστερα από την εκπληκτική σέντρα του Σολτάνι από δεξιά.

Δέκα λεπτά αργότερα η Κέρκυρα φώναξε για πέναλτι, όμως δεν υπήρξε παράβαση στο πέσιμο του Φάμπιο στην περιοχή σε διεκδίκηση της μπάλας με τον Ομπόντο. Στα… καπάκια η Ξάνθη είχε τη μεγαλύτερη ευκαιρία, με τον Κλέιτον, που ξεκουράστηκε ενόψει Κυπέλλου (την Τετάρτη 21/1 υπάρχει το ματς με τον Παναθηναϊκό), το σουτ του οποίου σταμάτησε στο δεξί δοκάρι του Σέτκους.

Η αναμέτρηση ολοκληρώθηκε με τους παίκτες του Γρηγορίου να διαμαρτύρονται για ένα ακόμα πέναλτι. Στο 86′ ο Χαβίτο έβγαλε τη σέντρα από αριστερά, ο Μαρκόφσκι έπιασε η κεφαλιά και το ερώτημα είναι αν η μπάλα βρήκε στο χέρι ή στο σώμα του Γουάλας, καθώς δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα. Έτσι, οι δύο ομάδες έμειναν στη «λευκή» ισοπαλία και μοιράστηκαν τον βαθμό.

Κέρκυρα (Μιχάλης Γρηγορίου): Σέτκους, Βενέτης, Ζορμπάς (79′ Χαβίτο), Ναγιάρ, Καϊκούτ (65′ Κόντος), Μαρκόφσκι, Σιόντης, Ντιμιτρόφσκι, Ανδρεόπουλος, Ζουμπουλάκης, Φάμπιο (89′ Γεωργακόπουλος).

Σκόντα Ξάνθη (Ραζβάν Λουτσέσκου): Κυριακίδης, Μπέρτος Γουάλας, Σολτάνι, Βάλτερ Μπαλούφο (56′ Κλέιτον), Βασιλακάκης, Παπαστεριανός (66′ Λουσέρο), Φλίσκας (46′ Ομπόντο), Καπετάνος, Λισγάρας, Καρυπίδης.




Ορεστιάδα | Απαγορεύτηκε η μετακίνηση και διάθεση εισιτηρίων στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
H Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ανακοινώνει ότι, έπειτα από εισήγηση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας προς το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, χθες (15.1.2015), εκδόθηκε απόφαση από τον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Ιωάννη Ανδριανό, σύμφωνα με την οποία, απαγορεύτηκε :
• η οργανωμένη μετακίνηση οπαδών του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ στο Νέο Κλειστό Γυμναστήριο «ΝΙΚΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ» Ορεστιάδας, κατά τη διεξαγωγή του αγώνα πετοσφαίρισης της 17-1-2015, μεταξύ των ομάδων Α.Ο. ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος VOLLEY LEAGUE της αγωνιστικής περιόδου 2014 – 2015 και
• η διάθεση εισιτηρίων σε οργανωμένους οπαδούς του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ για τον ανωτέρω αγώνα, για σοβαρούς λόγους διαφύλαξης της δημόσιας τάξης και ασφάλειας.




Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης στην Τσεχία για την πρώτη μάχη πρόκρισης στα προημιτελικά

Στο Ζλιν της Τσεχίας βρίσκεται η αποστολή του Εθνικού Αλεξανδρούπολης ύστερα από ταξίδι 12 ωρών μέσω Κωνσταντινούπολης και Βιέννης.

Η ομάδα του Έβρου θα αντιμετωπίσει την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015, στις 18:00 ώρα Ελλάδας, την Φάτρα Ζλιν στον πρώτο αγώνα της φάσης των «16» του Challenge Cup ανδρών. Η ελληνική ομάδα έχει στη σύνθεση της έναν πασαδόρο, τον Σταύρο Κασαμπαλή που θα είναι και ο βασικός για το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου. Ο Γρηγόρης Σιδηρόπουλος δεν… ταξίδεψε στην Τσεχία.

Ο προπονητής του Εθνικού, Σάκης Μουστακίδης δήλωσε στο volleyleague.gr: «Είδαμε δύο αγώνες της Ζλιν σε βίντεο. Σε σύγκριση με τις δύο προηγούμενες ομάδες που αντιμετωπίσαμε εφέτος στην ευρωπαϊκή μας πορεία είναι λίγο καλύτερη. Γενικά είναι κλασική τσεχική ομάδα με παίκτες που ξέρουν βόλεϊ και έχουν καλή τεχνική. Έχουν καλό διαγώνιο αλλά έχουν και αδυναμίες. Είναι στα μέτρα μας αν πιάσουμε καλή απόδοση. Εχουμε το αβαντάζ του δεύτερου αγώνα αλλά δεν θέλουμε να παίξουμε υπό πίεση τον δεύτερο αγώνα και για να συμβεί αυτό πρέπει να πάρουμε θετικό αποτέλεσμα από τον πρώτο αγώνα. Υπάρχει κούραση από το μεγάλο ταξίδι αλλά πρέπει να μάθουμε να διαχειριζόμαστε όλες τις καταστάσεις».

Ο αγώνας θα γίνει στη Σάλα «Σπορτόβνι» του Ζλιν και διαιτητές θα είναι οι Αλεξάντερ Τουμπίλοφ (Ρωσία) και Τόμας Μουρούλο (Εσθονία). Η ρεβάνς είναι προγραμματισμένη για τις 21 Ιανουαρίου στις 20:00 στο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος».

Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης στην προκριματική φάση του Τσάλεντζ Καπ αντιμετώπισε την ελβετική Σόνενβερντ. Στην Ελβετία ηττήθηκε με 3-1 (25-18, 25-23, 16-25, 25-23) αλλά στην Αλεξανδρούπολη νίκησε 3-0 (25-18, 26-24, 25-19) και προκρίθηκε στο «χρυσό σετ» με επικράτηση 16-14.

Στη φάση των «32» ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης αντιμετώπισε την εσθονική Σέλβερ Ταλίν. Στην Εσθονία ο Εθνικός νίκησε 3-0 (25-24, 25-10, 28-26) και στην Αλεξανδρουπολη «κλείδωσε» την πρόκριση με νέα νίκη 3-0 (25-19, 25-23, 25-20).

Η Φάτρα Ζλιν δεν έχει στη σύνθεση της κάποιο παίκτη εκτός Τσεχίας. Προπονητής της είναι ο Ρόμαν Μάτσεκ. Ξεκίνησε την πορεία της από το CEV Cup αλλά έπεσε πάνω στη ρωσική Ντιναμό Μόσχας από την οποία γνώρισε δύο ήττες με 3-0 σετ.

Στη φάση των «32» του Τσάλεντζ Καπ νίκησε εντός και εκτός έδρας την ολλανδική Γκρόνιγκεν με 3-2 σετ και προκρίθηκε.




Aνατροπή ο ΠΑΟΚ | 2-1 την Καλλονή στη Μυτιλήνη

Ζωντανός στη μάχη του τίτλου έμεινε ο ΠΑΟΚ με την πολύτιμη νίκη που πέτυχε με ανατροπή την Τετάρτη στη Μυτιλήνη.

Η ομάδα του Αναστασιάδη, αν και αγωνίστηκε με 10 παίκτες σε ολόκληρο το β’ μέρος, κατάφερε να επικρατήσει με 2-1 της Καλλονής, στο πλαίσιο της 18ης αγωνιστικής της Super League και παρέμεινε στο -2 από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό.

Ο «δικέφαλος» του Βορρά βρέθηκε από νωρίς (7′ Καλτσάς) πίσω στο σκορ, ωστόσο στην επανάληψη ανέβασε στροφές και χάρη σε δύο γκολ του Περέιρα (50′, 58′) γύρισε το ματς, κατακτώντας το πολύτιμο τρίποντο.

Από το 37ο λεπτό οι Θεσσαλονικείς αγωνίζονταν με 10 παίκτες, καθώς αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη κάρτα ο Κάτσε για εξύβριση του διαιτητή.

Με αφορμή μάλιστα αυτό το γεγονός ο πάγκος του ΠΑΟΚ έκανε κίνηση να αποχωρήσει από τον αγωνιστικό χώρο. Εντούτοις, με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων τα πνεύματα ηρέμησαν, ο πάγκος των φιλοξενούμενων έμεινε στη… θέση του και τελικά το παιχνίδι ξεκίνησε έπειτα από πέντε λεπτά.

Σημαντική συμβολή στη σημαντική εκτός έδρας νίκη του ΠΑΟΚ έχει ο Ιτάνζ, ο οποίος απέκρουσε στο 81ο λεπτό το πέναλτι του Μανούσου, το οποίο καταλογίστηκε σε ανατροπή του Κωνσταντινίδη στον Χουάνμα.

ΤΑ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε το ματς για τους γηπεδούχους. Η Καλλονή στο 7ο λεπτό με γκολ του Καλτσά (σούταρε έξω από την περιοχή, με τον Ιτάνζ να αιφνιδιάζεται, αφού η μπάλα πρώτα βρήκε στο πόδι αμυντικού του ΠΑΟΚ κι άλλαξε λίγο πορεία) προηγήθηκε στο σκορ, ρίχνοντας από νωρίς στα… σχοινιά τους Θεσσαλονικείς, που σημειωτέον προέρχονταν από τη συντριβή στην Τρίπολη.

Μετά το τέρμα της ΑΕΛΚ «άνοιξε» για τα καλά το παιχνίδι, με τους φιλοξενούμενους να προσπαθούν για την ισοφάριση, έχοντας να επιδείξουν ως καλύτερη στιγμή τους στο πρώτο μισάωρο του ματς, τη φάση του 19ου λεπτού, όταν από γύρισμα του Αθανασιάδη, οι Περέιρα και Σαλπιγγίδης δεν κατάφεραν να σκοράρουν από κοντά.

Σαν να μην έφτανε στον ΠΑΟΚ το εις βάρος του 0-1 στο 37’ τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα γι’ αυτόν, καθώς έμεινε με 10 παίκτες. Ο Κάτσε έβρισε τον διαιτητή Μήτσιο για τον μη καταλογισμό φάουλ στο φράγμα που του έκανε ο Κειτά, κι έτσι αντίκρισε απευθείας την κόκκινη κάρτα, αφήνοντας την ομάδα του με παίκτη λιγότερο.

Ακολούθησαν έντονες αντιδράσεις από τον πάγκο του «δικεφάλου» που μπήκε στο γήπεδο. Μάλιστα η απόφαση αυτή του ρέφερι από την Ήπειρο, έφερε την οργισμένη αντίδραση του Αγγέλου Αναστασιάδη, που ζήτησε από τους παίκτες του να αποχωρήσουν από το γήπεδο.

Πάντως με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων οι Θεσσαλονικείς επέστρεψαν στον πάγκο και το ματς συνεχίστηκε με πεντάλεπτη καθυστέρηση.

Ωστόσο η αριθμητική υπεροχή της Καλλονής όχι μόνο δεν φάνηκε στο δεύτερο ημίχρονο, αντίθετα λειτούργησε υπέρ του ΠΑΟΚ που ήταν κυριολεκτικά… άλλη ομάδα. Στα πρώτα 10 λεπτά της επανάληψης ο «δικέφαλος» είχε φέρει τα πάνω κάτω στο ματς με τον Περέιρα, ο οποίος με δύο γκολ στο 50΄ και 58΄ έβαλε μπροστά τους φιλοξενούμενους (1-2).

Οι γηπεδούχοι ήταν… άφαντοι στον αγωνιστικό χώρο και δύο φορές ο Περέιρα απείλησε την εστία του Χογκ, στο 65′ και 76′ για να «καθαρίσει» το παιχνίδι.

Με όλους τους παίκτες κάτω από τη μεσαία γραμμή ο ΠΑΟΚ δεν απειλήθηκε καθόλου από το συγκρότημα του Γιάννη Ματζουράκη. Παρ’ όλα αυτά η Καλλονή είχε τη μεγάλη ευκαιρία να ισοφαρίσει στο 81΄, όταν κέρδισε πέναλτι σε ανατροπή του Χουάνμα από τον Κωνσταντινίδη.

Ο Μανούσος ανέλαβε να το εκτελέσει, αλλά ο Ιτάνζ με μεγάλη επέμβαση στη γωνία του (σ.σ. έκανε το ίδιο και στην Τρίπολη με τον Αστέρα) απομάκρυνε και κράτησε το τρίποντο για τους Θεσσαλονικείς.

Καλλονή-ΠΑΟΚ 1-2

Γκολ: 7′ Καλτσάς – 50′, 58′ Περέιρα

Κίτρινες: Χουάνμα – Μιγκέλ Βίτορ, Παπαδόπουλος (στον πάγκο), Τζανδάρης, Αθανασιάδης, Σαλπιγγίδης, Κωνσταντινίδης

Κόκκινες: Κάτσε (37′, ΠΑΟΚ)

Καλλονή (Γιάννης Ματζουράκης): Χογκ, Αναστασιάδης, Βαλλιός, Αντέτζο, Κεϊτά (66′ Στεφάνοβιτς), Καλτσάς, Πιπίνης (77′ Μίνγκας), Τσαμπούρης, Λεοζίνιο (66′ Καμαρά), Μανούσος, Χουάνμα.

ΠΑΟΚ (Άγγελος Αναστασιάδης): Ιτάνζ, Βίτορ, Κατσικάς, Ρατς, Κωνσταντινίδης, Κάτσε, Μαντούρο (46΄ Τζανδάρης), Μακ (92΄ Σκόνδρας), Περέιρα, Σαλπιγγίδης (+90΄ Παπαγιαννόπουλος), Αθανασιάδης.