Oριστική αναβολή στο Πανθρακικός-Ολυμπιακός

Την απόφαση για οριστική αναβολή του αγώνα ανάμεσα στον Πανθρακικό και τον Ολυμπιακό, που ήταν προγραμματισμένος να διεξαχθεί στις 19.30 του Σαββάτου, για την 27η αγωνιστική της Super League, έλαβε ο διαιτητής Ιωάννης Δελφάκης.

Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που επικρατούν στην Κομοτηνη τα τελευταία 24ωρα έχουν μετατρέψει σε έναν απέραντο… βούρκο τον αγωνιστικό χώρο του Δημοτικού Σταδίου της πόλης.

Μάλιστα ενδεικτό της κακής κατάστασης του γηπέδου ήταν το γεγονός ότι η μπάλα δεν έκανε «γκελ» σε σχεδόν κανένα σημείο του τερέν του.

Ετσι ο ρέφερι της αναμέτρησης αφού επιθεώρησε συνολικά 3 φορές το τερέν, αποφάσισε την αναβολή της αναμέτρησης, καθώς έκρινε πως είναι εντελώς ακατάλληλος για να παιχθεί ποδόσφαιρο.

Ούτε την Κυριακή το παιχνίδι

Βάσει κανονισμού, το ματς θα έπρεπε να μεταφερθεί για την Κυριακή, την ίδια ώρα (19:30), ωστόσο, όπως ανακοίνωσε η Super League το παιχνίδι θα οριστεί σε νέα ημερομηνία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 1 (α) του Κ.Α.Π., κατόπιν της προ ολίγου αναβολής του αγώνα “Πανθρακικός – Ολυμπιακός” και αφού ελήφθη υπόψη η τεχνική έκθεση της εταιρείας συντήρησης του αγωνιστικού χώρου που κατηγορηματικά αποκλείει τη διεξαγωγή του αγώνα όχι μόνο για την επόμενη ημέρα, αλλά για μακρότερο χρονικό διάστημα (ακόμη και για την περίπτωση που βελτιωθούν άρδην οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες), ο εν λόγω αγώνας δε θα διεξαχθεί αύριο Κυριακή, την ίδια ώρα, αλλά θα οριστεί εκ νέου από τη διοργανώτρια αρχή».

Επιμέλεια: Μπάμπης Παπαφιλιππάκης




Ενωση- Φίλιππος Βέροιας 69-59

Η Ενωση ήταν εντυπωσιακή στο  ξεκίνημα, πήρε τη διαφορά ασφαλείας που ήθελε και δεν κινδύνεψε σε καμία περίπτωση, στο υπόλοιπο μέρος του αγώνα, όταν έδειξε μια μέτρια εικόνα, στο επιθετικό κομμάτι.Το συγκρότημα του Γιάννη Τζήμα έκανε τη 12η σερί νίκη στο πρωτάθλημα, περισσότερο από συνήθεια. Ο Θεσσαλός τεχνικός μοίρασε το χρόνο σε όλους τους παίκτες.

Το Καβαλιώτικο συγκρότημα είχε 72% στις βολές, 56% στα δίποντα και 32% στα τρίποντα. Ποσοστά μάλλον μετριότατα αλλά στην άμυνα δε δέχθηκε πάλι πάνω από 60 πόντους.Στα ριμπάουντ ο Φίλιππος είχε 39 έναντι 33 της Ενωσης. Η Ενωση όμως είχε 20 ασίστ με 11 των αντιπάλων. Ο κόσμος έδωσε πάλι το παρόν του, αλλά στο ματς με τον  Φίλιππο, δεν είχε… κίνητρο. Η διαφορά φάνηκε από την αρχή. Ηταν ένα εύκολο απόγευμα.Ο Καράμπουλας ήταν ο πρώτος σκόρερ της Ενωσης με 12 πόντους, έχοντας 50% στις βολές, 66% στα δίποντα και 50% στα τρίποντα. Ο Χαρισμίδης μάζεψε 10 ριμπάουντ. Ο Τότσιος αυτή τη φορά δεν πήρε πολλές επιθετικές προσπάθειες. Έπαιξε περίπου 18 λεπτά και είχε 50% στα δίποντα. Ο Καραποστόλου σημείωσε όλους τους πόντους του με τρίποντα(3/8) και μοίρασε 4 ασιστ.

*Το φιλμ του αγώνα

Διαιτητές: Παφίλης-Παπαγερίδης-Θεοδώρου
Δεκάλεπτα: 23-6, 41-24, 54-42, 69-59
Καβάλα (Τζήμας): Κρστέφσκι 3, Καράμπουλας 12 (1), Τότσιος 7, Καλαμπάκας 6, Κατσαρές 2, Καραποστόλου 9 (3), Αγγελακόπουλος 2, Παπαρέγκας 5 (1), Γκέλιος 5 (1), Χαρισμίδης 7, Βελισσαρίου 3 (1), Καλαϊτζίδης 8 (2).
Φίλιππος Βέροιας (Γκίμας): Πεταλωτής, Μάρτινς 6 (12ρ.), Σιδηρόπουλος, Τραϊανός 11 (1), Δεληγιώργης 4, Πλιούκας 3, Γκιουλέκας 3, Κασαμπαλής 7, Αργύρης 5 (1), Τριχόπουλος 9 (1), Πεχλιβάνος, Λευκαδίτης 11 (1).

 Τα αποτελέσματα της αγωνιστικής

Αρκαδικός-ΟΦΗ 78-70
(κθ) Ηρακλής-Ερμής Λαγκαδά 73-68
Παγκράτι-Αετός 82-72
Ψυχικό-Λαύριο 68-69
Λιβαδειά-Δόξα Λευκάδας 87-80
Καβάλα-Φίλιππος Βέροιας 69-59
Εθνικός-Ηλυσιακός 20-0 (α.α.)

Βαθμολογία
1. Καβάλα 34 16-2
2. Λαύριο 31 13-5
————————–
3. Αρκαδικός 31 13-5
4. Ψυχικό 29 11-7
5. Δόξα Λευκάδας 29 11-7
6. Εθνικός 29 11-7
7. Λιβαδειά 28 10-8
8. Παγκράτι 27 9-9
9. ΟΦΗ 26 8-10
10. Αετός 25 7-11
11. Φίλιππος Βέροιας 25 7-11
—————————–
12. Ηρακλής 24 6-12
13. Ερμής Λαγκαδά 22 4-14
14. *Ηλυσιακός 0 0-18
*Εχει μηδενιστεί, καθώς αποχώρησε από το πρωτάθλημα

Η επόμενη αγωνιστική (19η, 14/3):
ΟΦΗ-Ηρακλής
Καβάλα-Εθνικός
Ερμής Λαγκαδά-Παγκράτι
Αετός-Ψυχικό
Λαύριο-Λιβαδειά
Φίλιππος Βέροιας-Δόξα Λευκάδας
Ηλυσιακός-Αρκαδικός 0-20 (α.α.)




Αρης Θεσσαλονίκης- Αρης Ακροποτάμου 2-0

Στις επιτυχίες επέστρεψε ο Άρης, που επικράτησε 2-0 του Άρη Ακροποτάμου, χωρίς να εντυπωσιάσει με την εμφάνισή του.

Ο Ακροπόταμος ξεκίνησε με αμυντική τακτική. Με 5 παίκτες στην άμυνα, προκειμένου να κλείσει τους χώρους. Όταν όμως προσπαθούσε να βγει στην επίθεση, άφηνε κενά πίσω.

Ο Βάβαλης ρίσκαρε μετά το 75` με δυο αλλαγές επιθετικών παικτών, αλλάζοντας το σχηματισμό. Γενικά όμως ο Ακροπόταμος δε δημιούργησε ούτε μια κλασσική ευκαιρία στην εστία του τερματοφύλακα Φυσέκη.

Οι γηπεδούχοι είχαν την υπεροχή σε όλο το παιχνίδι και με γκολ των Καπνίδη στο 26’ και Κωνσταντινίδη στο 88’, πήραν τη νίκη, με την ομάδα της Καβάλας να απειλεί ελάχιστα.

Δυνατά ξεκίνησε ο Άρης στο παιχνίδι, αναλαμβάνοντας από το ξεκίνημα την πρωτοβουλία του αγώνα. Οι παίκτες του Δημήτρη Καλαϊτζίδη πίεζαν τον Άρη Ακροποτάμου και τον είχαν κλείσει στα καρέ του.

Στο 9’ Παπαδόπουλος και Καπνίδης δεν μπόρεσαν να νικήσουν τον Κωνσταντάκο, στην πρώτη καλή φάση του αγώνα. Στο 26’ ο Καπνίδης βγήκε σε θέση βολής από μπαλιά του Νάκα και έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 1-0. Τρία λεπτά αργότερα ο Πόι δεν μπόρεσε να νικήσει τον τερματοφύλακα των Καβαλιωτών. Το πρώτο μέρος έληξε με τον Άρη να έχει 15 τελικές και την ομάδα του Ακροποτάμου καμία.

Στο δεύτερο μέρος δεν άλλαξε η εικόνα του αγώνα, με τους γηπεδούχους να έχουν τον έλεγχο του αγώνα, αλλά η υπεροχή τους ήταν φλύαρη. Μετά το 60’ η ομάδα της Καβάλας προσπάθησε να βγει μπροστά, αλλά δεν κατάφερε να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να πετύχει γκολ. Στο 62΄ ήταν η σειρά για την πρώτη τελική του Άρη Ακροποτάμου αλλά η μπάλα από το σουτ του Γκεοργκίεφ πέρασε άουτ μετά την κακή απομάκρυνση του Σαμαρά.

Τελικά, ο Άρης κατάφερε να «σφραγίσει» τη νίκη του με γκολ του Κωνσταντινίδη(πλασέ από πλάγια θέση) στο 88’ για το 2-0.

ΑΡΗΣ (Δημήτρης Καλαϊτζίδης): Φυσέκης, Γεωργιάδης, Σαμαράς, Λιόλιος, Καλογέρης, Γκόλιας, Πόι, Γκίνο (79’ Φερνάντες), Καπνίδης (82’ Κωνσταντινίδης), Παπαδόπουλος, Νάκας (72’ Σταυρόπουλος)

ΑΡΗΣ ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΥ (Ακης Βάβαλης): Κωνσταντάκος, Ρετσινάς, Κωνσταντινίδης, Μαυροκεφαλίδης, Σεφερίδης, Σολακίδης, Βλάχος, Γκεοργκίεφ (74’ Γιόβτσεφ), Χιζανασβίλι, Αποστολίδης, Ζωγραφάκης (78’ Μονιός)




Φοβερή ατάκα Περπέρογλου για Ολυμπιακό!

Ένας από τα καλύτερα “3άρια” που έχει βγάλει το ελληνικό μπάσκετ τα τελευταία χρόνια είναι ο Στράτος Περπέρογλου και, έτσι, είναι απόλυτα δικαιολογημένο το γεγονός ότι φόρεσε τη φανέλα τόσο του Ολυμπιακού όσο και του Παναθηναϊκού!

Πολύς καλός αθλητής, εξαιρετικός χαρακτήρας, που έχει μάθει να λέει τα πράγματα με το όνομά τους.

Ακόμα κι αν στεναχωρήσει κάποιους, καθώς μετά από πέντε χρόνια που φόρεσε την πράσινη φανέλα και με τόσους τίτλους που πανηγύρισε με το τριφύλλι στο στήθος, παραδέχτηκε σε δήλωσή του ότι στα δύο πρώτα του χρόνια στον Ολυμπιακό, ευχαριστήθηκε όσο ποτέ το μπάσκετ στην καριέρα του!

Στα δύο χρόνια που έπαιξα στον Ολυμπιακό, μπορώ να πω, ότι ευχαριστήθηκα περισσότερο από ποτέ στην καριέρα μου το μπάσκετ. Μου άρεσε πολύ να παίζω μ’ αυτά τα παιδιά, είχαμε εξαιρετική “χημεία” και ακόμη επικοινωνούμε και μιλάμε, οπότε η ψυχολογική προετοιμασία του πρώτου αγώνα που παίξαμε εδώ στην Κωνσταντινούπολη, ήταν αρκετά δύσκολη για μένα.

Ακόμη δυσκολότερη, όμως, φαντάζομαι ότι θα είναι η επιστροφή μου στο ΣΕΦ, όπου έζησα όμορφες στιγμές και μέχρι πριν από λίγους μήνες, ήταν το δεύτερο σπίτι μου…“, σχολίασε σε δηλώσεις του στο gazzetta, προφανώς γνωρίζοντας ότι με αυτά τα λόγια θα πικράνει παλιούς συμπαίκτες στον Παναθηναϊκό, αλλά και τον κόσμο της ομάδας…




Άνθρωποι | Ανθή Καραγιάννη

Με κέντρο τον άνθρωπο και τις δράσεις του, η Χριστίνα Νεφραίμ μεταφέρει στις μικρές οθόνες τα μεγάλα κατορθώματα των ανθρώπων. Άνθρωποι…. που ξεχώρισαν, δημιούργησαν, έδωσαν ελπίδα, ξεπέρασαν τα όρια και βγήκαν νικητές…. Άνθρωποι που δεν έμειναν με σταυρωμένα τα χέρια και πέρασαν στην δράση, την δημιουργία, την έκφραση, το αποτέλεσμα. Ένα ψαράς, ένας ακαδημαϊκός, ένας αγρότης, μια νέα κοπέλα που έχει το δικό της εργαστήρι ζωγραφικής, ένας πολιτικός, μία συγγραφέας, ένας εθελοντής, ένας καλλιτέχνης, ένας επιχειρηματίας, ένας νέος που ξεκινά τα πρώτα του βήματα στην επαγγελματική ζωή, είναι οι “ΑΝΘΡΩΠΟΙ”, της νέας εκπομπής του Ena Channel




Αναβλήθηκε το Εθνικός Αλεξανδρούπολης – ΑΟΚ λόγω κακοκαιρίας | Αναβλήθηκαν όλοι οι αγώνες της ΕΠΣ Καβάλας του Σαββατοκύριακου

Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε όλη την χώρα με τις βροχές να συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό ανάγκασαν την διοργανώτρια αρχή να αναβάλλει το σημαντικό ματς Εθνικός Αλεξανδρούπολης – ΑΟΚ που ήταν προγραμματισμένο για τις 15.00 την Κυριακή.

Νωρίτερα είχε ανακοινωθεί ότι αναβάλλονται και όλοι οι αγώνες της ΕΠΣ Καβάλας του Σαββατοκύριακου λόγω κακοκαιρίας.




A.O.K | Ανακοίνωση για τους φιλάθλους που θα εκδράμουν στην Αλεξ/πολη

Κατόπιν εντολής της αστυνομικής διεύθυνσης Ν.Έβρου παρακαλούνται όλοι οι φίλαθλοι μας που θα εκδράμουν την Κυριακή στην Αλεξανδρούπολη να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα ή το διαβατήριο τους, γιατί σε διαφορετική περίπτωση δεν θα τους επιτραπεί η είσοδος στο γήπεδο.

 




«Καθάρισε» η Ξάνθη

Κέρδισε 3-0 τον ΟΦΗ και πήρε την πρόκριση στα ημιτελικά

Αμείλικτη ήταν η Ξάνθη απέναντι στον ΟΦΗ. Οι Ακρίτες, παρά το προβάδισμά τους έπειτα από το 1-1 στο «Γεντί Κουλέ», δεν έπαιξαν με την πρόκριση στα Πηγάδια και την καθάρισαν εύκολα με σκορ 3-0.

Το εισιτήριο της ομάδας του Ράζβαν Λουτσέσκου στα ημιτελικά του Κυπέλλου σφράγισαν οι Σολτάνι και Κλέιτον. Ο πρώτος άνοιξε το σκορ με έξυπνη κεφαλιά στο 18’, ενώ ο Βραζιλιάνος διπλασίασε τα τέρματα της ομάδας στους στο 25ο λεπτό, με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι, έπειτα από παράβαση (σωστή) του Μαραθιανού στην περιοχή. Το τελικό αποτέλεσμα διαμόρφωσε ο Σολτάνι με ωραίο «σκάψιμο» στο 85ο λεπτό.




Αστέρας Καβάλας | Υποστηρίζοντας τους αθλητές-μαθητές

Ο Σύλλογος Αθλοπαιδιών Καβάλας “Αστέρας” διοργανώνει την Κυριακή 15 Μαρτίου στις 11:30 πμ, ημερίδα με θέμα: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ, στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης.
Τα θέματα επιλέχτηκαν από έρευνα στον σύλλογό και θα τα εισηγηθούν διακεκριμένοι επιστήμονες.
Την ημερίδα μπορούν να παρακολουθήσουν αθλητές, γονείς, μέλη αθλητικών σωματείων, προπονητές, κ.ά.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.




A.O.K | Θέλει την νίκη την Κυριακή στην Αλεξανδρούπολη

Η Διοικούσα Επιτροπή του ποδοσφαιρικού τμήματος του Α.Ο.Καβάλα ευχαριστεί θερμά τον φίλαθλο που προσφέρθηκε να αναλάβει τα έξοδα μετακίνησης της ομάδος μας για τον Κυριακάτικο αγώνα στην Αλεξανδρούπολη, ο οποίος και επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του. Τέτοιες ενέργειες αν μη τι άλλο αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση και δίνουν ώθηση ώστε να μπορέσει ο ΑΟΚ μας να υπερκεράσει τα όποια προβλήματα και να συνεχίσει την πορεία πρωταθλητισμού.
Καλούμε όλο τον φίλαθλο κόσμο να εκδράμει την Κυριακή στην Αλεξανδρούπολη και να στηρίξει τους ποδοσφαιριστές μας ώστε να μας κάνουν ακόμα μια φορά χαρούμενους και να πάρουν τους 3 βαθμούς της νίκης!




Επανέναρξη της Super League χωρίς κόσμο | Τα μέτρα

Την απόφαση για επανέναρξη του πρωταθλήματος της Super League, αλλά κεκλεισμένων των θυρών, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, αρμόδιος για θέματα Αθλητισμού, Σταύρος Κοντονής και παράλληλα τον “οδικό χάρτη” για τα μέτρα που αφορούν στην πάταξη της βίας, μετά τη συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους των διοργανωτριών Αρχών.

«Είχαμε μία μακρά συζήτηση με τους εκπροσώπους των διοργανωτριών Αρχών και είμαι σε θέση να σας πω, ότι έχουμε καταλήξει σε έναν έναν “οδικό χάρτη” για την πάταξη της βίας. Ελπίζω αυτός ο “οδικός χάρτης” να τηρηθεί σημείο, προς σημείο» δήλωσε ο Υφυπουργός, μετά τη συνάντηση με τους Προέδρους της ΕΠΟ, Γιώργο Γκιρτζίκη, της Super League, Γιώργο Μποροβήλο και της Football League, Σπύρο Καλογιάννη, για να συμπληρώσει:

«Τέθηκε το ζήτημα τι θα γίνει σχετικά με τους αγώνες της Κυριακής. Η απόφαση της Κυβέρνησης είναι ότι, μετά από πρόταση της ΔΕΑΒ και της ΕΛΑΣ, οι αγώνες θα διεξαχθούν κεκλεισμένων των θυρών. Και αυτή την απόφαση θα την επανεξετάσουμε και για τη μεθεπόμενη Κυριακή.

Εγώ λέω στον Ελληνικό λαό ότι, κάθε πατέρας που το παιδί του πηγαίνει στο γήπεδο πρέπει να ξέρει ότι θα γυρίσει σπίτι και δεν θα το βρει ούτε σε κανένα νεκροτομείο, ούτε σε κανένα νοσοκομείο, ούτε στο αυτόφωρο. Αυτή είναι έγνοια της Κυβέρνησης ιδίως από τα παιδιά που προέρχονται από φτωχές και λαϊκές οικογένειες και βρίσκουν μία φτηνή διασκέδαση στο γήπεδο».

Οι δηλώσεις του Υφυπουργού για,

– Το τι περιλαμβάνει ο “οδικός χάρτης”

«Μέτρα για την πάταξη της βίας τα οποία θα ληφθούν άμεσα αλλά και κάποια που θα ισχύσουν εν ευθέτω χρόνο, καθώς απαιτείται αλλαγή στο καταστατικό και στον πειθαρχικό κώδικα, από τη νέα χρονιά.

Τα άμεσα μέτρα που συμφωνήσαμε είναι η άμεση διακοπή όλων των ποδοσφαιρικών αγώνων σε περίπτωση που σημειωθούν βιαιότητες στα γήπεδα.

Επίσης, θα είναι τα βαρύτατα χρηματικά πρόστιμα και η αφαίρεση βαθμών.

Για τα δύο τελευταία θα πρέπει να υπάρξει αλλαγή του πειθαρχικού κώδικα των διοργανωτριών Αρχών.

Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό εισιτήριο και ο έλεγχος των αγωνιστικών χώρων είναι ένα μέτρο το οποίο θα συμβάλει αποφασιστικά στην πάταξη της βίας και στην πάταξη της φοροδιαφυγής

Θέλω να τονίσω ότι, κανένας αγώνας δεν πρόκειται να γίνει σε γήπεδο, στο οποίο δεν υπάρχουν αυτά τα μέσα.

Η Κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να εφαρμόσει ό,τι λέει και ελπίζω και εύχομαι όλοι να αντιληφθούν ότι προχωράμε με σοβαρότητα και σύνεση και αποφασιστικότητα». 

– Τον αγώνα του Κυπέλλου ΑΕΚ – Ολυμπιακού

«Για τους αγώνες Κυπέλλου θα ισχύει το γενικό πλαίσιο που συμφωνήθηκε απόψε και θα βγει σχετική οδηγία από μέρους της ΕΠΟ και στους διαιτητές. Θα γίνει σειρά επαφών για αυτό το ματς, αρχής γενομένης από αύριο».

– Για το αν υπάρξει εκ νέου συνάντηση την ερχόμενη εβδομάδα

«Όπως ξέρετε η Κυβέρνηση συνδιαλέγεται με τους άμεσα εμπλεκόμενους, προτού πάρει τις αποφάσεις της. Θα δούμε τι έχει γίνει και τι έχει εφαρμοστεί. Σε κάθε περίπτωση, ο ορίζοντάς μας είναι για δύο αγωνιστικές».

Για τη συνάντηση με Πλατινί

«Η Κυβέρνηση θα θέσει το σχέδιό της υπόψη της Διεθνούς Ομοσπονδίας. Θα συζητήσουμε επ’ αυτών, θα ακούσουμε τη γνώμη τους και επίσης θα ζητήσουμε και τη βοήθειά τους στον αγώνα μας έναντι στη βία».

– Για το ιδιώνυμο

«Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι το ιδιώνυμο ισχύει… Είναι το άρθρο 41 ΣΤ του Νόμου 2725/99, που διέπει τις αθλητικές εκδηλώσεις, και απορώ πως τοποθετούνται κάποιοι για το ιδιώνυμο σαν μην ισχύει».




Ήττα του Εθνικού από τη Μπενφίκα με 3-0

Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης γνώρισε την ήττα στην Πορτογαλία από τη Μπενφίκα με 3-0 σετ, στον πρώτο προημιτελικό του Challenge Cup.

Η ελληνική ομάδα για να προκριθεί θα πρέπει στη ρεβάνς στην Αλεξανδρούπολη την επόμενη Τετάρτη να νικήσει με 3-0 ή 3-1 σετ και να επικρατήσει στο «χρυσό σετ».

Η πορτογαλική ομάδα είχε πολλές επιλογές στην επίθεση και πίεσε στο σερβίς. Στο 1ο σετ… είχε προβάδισμα στο σκορ με 15-11 κι εκεί πήρε σερί 3-0 για το 18-11 που έκρινε και το σετ με 25-18.

Στο 2ο σετ η Μπενφίκα προηγήθηκε πάλι με 10-6 και 16-11 αλλά με τα σερβίς του Δαλακούρα και διαδοχικούς πόντους από τον Μίχαλι μετέτρεψε το -5 σε +1 (18-17). Η αλλαγή πασαδόρου βοήθησε τη Μπενφίκα να πάρει ανάσα και με νέο σερί 3-0 να περάσει μπροστά 20-18. Μέχρι το τέλος του σετ διατήρησε τη διαφορά και έκανε το 2-0 σετ.

Ο Εθνικός αντέδρασε στο 3ο σετ προηγήθηκε με 9-7 αλλά ο Γκασπάρ με άσσο ισοφάρισε 11-11. Ακολούθησαν μάχες στο φιλέ και στο 13-13 δύο πόντοι του Γκασπάρ και μία κόκκινη κάρτα στον Δαλακούρα έκαναν τη διαφορά και το σκορ έγινε 16-13 υπέρ των πορτογάλων που πήραν τη νίκη και το προβάδισμα πρόκρισης για τους ημιτελικούς.

Τα σετ: 3-0 (25-18, 25-22, 25-19).

Οι πόντοι της Μπενφίκα προήλθαν από 1 άσσο, 50 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 15 λάθη αντιπάλων. Οι πόντοι του Εθνικού προήλθαν από 1 άσσο, 35 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 17 λάθη αντιπάλων.

Ο λίμπερο του Εθνικού Αλεξανδρούπολης Άκης Δαρίδης δήλωσε: «Μπήκαμε νευρικά στον αγώνα και χάθηκε γρήγορα το 1ο σετ. Στο 2ο σετ από 2 λάθη που κάναμε κάπου στον 22ο πόντο χάθηκε η διαφορά. Παλέψαμε τον αγώνα απέναντι σε μια δυνατή ομάδα που όμως δεν είναι ανίκητη. Στην Αλεξανδρούπολη με τη βοήθεια και του κόσμου αν κρατήσουμε την τακτική μας θα είναι πολύ δύσκολο να πάρουν την πρόκριση».

ΜΠΕΝΦΙΚΑ (Ζαρντίμ): Σίλβα Ρέις 8 (6/11 επ, 2 μπλοκ, 82% υπ -46% άριστες), Γκασπάρ 21 (20/30 επ, 1 άσσος), Ονόρε 12 (10/17 επ, 2 μπλοκ), Κρουζ 9 (9/17, 67% υπ -33% άριστες), Ζελάο 7 (3/7 επ, 4 μπλοκ), Μαργκαρίντο 2 (1/1 επ, 1 μπλοκ) / Κάσας (λ. – 77% υπ -62% άριστες), Ντίαζ, Περίνι.

ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ (Μουστακίδης): Δαλακούρας Κ. 1π. (1/7 επ, 81% υπ – 52% άριστες), Μίχαλι 8 (4/10 επ, 1 άσσος, 3 μπλοκ), Παπάζογλου 5 (5/9 επ), Κασαμπαλής 1 (1/2 επ), Δαλακούρας Αν 11 (10/19 επ,1 μπλοκ, 79% υπ – 64% άριστες), Άντριτς 14 (13/32επ, 1 μπλοκ) / Δαρίδης (λ, 61% υπ – 50% άριστες), Δημητριάδης 1 (1/1 επ), Κιοσης 1 (μπλοκ), Κοντοστάθης.

 




Οι μεγαλύτερες τιμωρίες που επέβαλαν οι διοικήσεις

Πρόστιμα σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ

Ηταν βαρύ το πρόστιμο. Οι «ερυθρόλευκοι» την άκουσαν! Το μισό εκατομμύρια για δύο παιχνίδια είναι μεγάλη «καμπάνα» και το gazzetta.gr θυμάται μερικές μεγάλες αλλά και μικρές τιμωρίες διοικήσεων τα τελευταία χρόνια. Οχι μόνο για τον Ολυμπιακό και όχι μόνο στο ποδόσφαιρο.

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης το έχει ξαναρίξει το πρόστιμο. Μισό εκατομμύριο για ένα παιχνίδι! Ούτε καν για δύο όπως το έκανε την Δευτέρα. Ηταν Γενάρης του 2012 όταν οι «ερυθρόλευκοι» δεν μπόρεσαν να νικήσουν την Δόξα Δράμας (0-0) και ο ισχυρός άντρας του Ολυμπιακού πήγε στου Ρέντη για ν’ ανακοινώσει μια σειρά από μέτρα.

Αρχικά το πρόστιμο των 500.000 ευρώ, στην συνέχεια ότι δεν θα γινόταν καμία ανανέωση μέχρι το τέλος Μαρτίου και ταυτόχρονα απαγόρευση δηλώσεων για έναν μήνα! Βεβαίως η διαφορά με την Δευτέρα ήταν η εξής: «Είχατε 200 χιλιάδες πριμ με τον Π.Α.Ο.Κ. και 300 χιλιάδες για τις τελευταίες έξι συνεχόμενες νίκες. Σύνολο 500 χιλιάδες μπόνους. Αυτό είναι και το πρόστιμό σας. Αν κερδίσετε τον τίτλο σας το χαρίζω. Αν δεν πάρετε το Πρωτάθλημα το κρατάμε», τους είχε πει τότε.

Βαρύ πρόστιμο και η ΚΑΕ
Εξίσου μεγάλο πρόστιμο είχε επιβάλει και η ΚΑΕ Ολυμπιακός μετά την ήττα και τον αποκλεισμό από τον Παναθηναϊκό για την συνέχεια του Κυπέλλου τον Οκτώβρη. Για την ακρίβεια είχε ανακοινωθεί και στους παίκτες αλλά και στο τεχνικό τιμ πως θα πρέπει να δώσουν το 50% του μηνιαίου τους μισθού!

Και πάνω-κάτω το πρόστιμο πρέπει να έφτασε στο μισό εκατομμύριο εάν αναλογιστεί κανείς τι συμβόλαια έχουν αρκετοί παίκτες της ΚΑΕ. Για παράδειγμα μόνο ο Σπανούλης πρέπει να πλήρωσε κοντά στις 100.000 ευρώ! Βάλτε την σούμα 12 παικτών και του τεχνικού τιμ και λογικά το ποσό θα βγήκε πάνω από μισό εκατομμύριο…

Ωστόσο δεν ήταν η πρώτη φορά που η ΚΑΕ Ολυμπιακός τιμώρησε με πρόστιμο την ομάδα. Ηταν και το 2009 (τέλη Οκτώβρη) όταν η ομάδα έχασε από την Μάλαγα στην Ισπανία. Τότε το πρόστιμο ήταν το 10% του μηνιαίου μισθού…

Οι 200.000 του Ντέμη
Μισό εκατομμύριο ευρώ δεν θυμόμαστε να έχει πέσει σε άλλον σύλλογο. Αλλά υπάρχουν κι άλλες «καμπάνες» που την άκουσαν οι παίκτες. Οπως για παράδειγμα αυτό του Ντέμη Νικολαϊδη στην ΑΕΚ της περιόδου 2007-08. Οταν η ΑΕΚ απογοήτευε στα πλέι οφ, ο Νικολαϊδης ανακοίνωσε μέσω του Δέλλα (αρχηγός τότε) πως οι παίκτες «έφαγαν» πρόστιμο 200.000 ευρώ. Και σε αυτήν την περίπτωση όμως ήταν συμψηφισμός. Δηλαδή οι παίκτες δεν θα έπαιρναν το πριμ που είχαν κερδίσει (200.000 ευρώ) για τη νίκη τους στην Τούμπα.

15.000 κάθε παίκτης του Παναθηναϊκού
Μεγάλο πρόστιμο είχε πέσει και στον πολυμετοχικό Παναθηναϊκό την σεζόν 2008-09. Οι «πράσινοι» δεν μπόρεσαν νικήσουν τον Αστέρα στην Τρίπολη και ο τότε τεχνικός διευθυντής, Κώστας Αντωνίου ανακοίνωσε την λυπητερή στους παίκτες! 15.000 ευρώ για τον κάθε ποδοσφαιριστή που αγωνίστηκε. Οπερ σημαίνει κοντά στις 200.000 ευρώ συνολικά ως ομάδα…

Τα μισά του Ντέμη ο Αδαμίδης
Στην ΑΕΚ είχε υπάρξει κι άλλο πρόστιμο στο πρόσφατο παρελθόν. Οταν διοικούσε ο Σταύρος Αδαμίδης. Ο τότε πρόεδρος της ΠΑΕ είχε ανακοινώσει πρόστιμο 100.000 ευρώ μετά την ήττα της ομάδας από τον Ηρακλή στις 21 Δεκεμβρίου του 2010.

Τα «καμπανάκια»
Βεβαίως τιμωρίες υπάρχουν και στις μικρότερες ομάδες. Εκεί τα συμβόλαια είναι μικρότερα, άρα και το πρόστιμο είναι πιο χαμηλό. Οπως στην περίπτωση του Λεβαδειακού και του Κομπότη. Ο οποίος στο πρόσφατο παρελθόν έχει τιμωρήσει δύο φορές την ομάδα του.

Φέτος ήταν μετά τον αποκλεισμό από τον Απόλλωνα. Το ποσό ήταν 40.000 ευρώ. Ωστόσο έχει βάλει και μεγαλύτερο. Την σεζόν 2012-13 ο Λεβαδειακός έκανε δύο σερί ήττες (από Ξάνθη και Αρη) εισέπραξε συνολικά 8 τεμάχια και ο Κομπότης το κοστολόγισε το κάθε γκολ 10.000 ευρώ. Σούμα; 80.000 ευρώ για τους παίκτες του Λεβαδειακού.

Ο Πλεξίδας στην Λάρισα επίσης έριξε 50.000 ευρώ φέτος μετά το 0-0 με τον Πιερικό ενώ στον Εργοτέλη στον παρελθόν έχει επιβληθεί πρόστιμο 500 ευρώ για τον κάθε παίκτη και 1.000 ευρώ για τους ποδοσφαιριστές που είχαν συμβόλαιο άνω των 100.000 ευρώ μετά από ήττα από τον ΟΦΗ.

Πρόστιμο επειδή οι παίκτες έπαιρναν κίτρινες κάρτες λόγω διαμαρτυριών (!) είχε βάλει ο πρόεδρος της Παναχαϊκής, κ. Λούβαρης μετά από ματς με τη Νίκη Βόλου. Για κάθε τέτοια κάρτα 500 ευρώ στο ταμείο ως τιμωρία! Για εκείνη την ήττα όλη η ομάδα είχε τιμωρηθεί με το ποσό των 10.000 ευρώ…




Στη Λισσαβόνα ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης

Τα παιδιά του Εθνικού Αλεξανδρούπολης έφτασαν στη Λισσαβόνα και με τη ψυχολογία τους να είναι στα ύψη, είπαν να βγάλουν μία ομαδική selfie και να τη μοιραστούν μαζί μας. Εμείς τους στέλνουμε όλη τη θετική μας ενέργεια…

Οι παίκτες του Εθνικού δέχτηκαν εκατοντάδες μηνύματα από τους συμπατριώτες τους για καλή επιτυχία στο ματς κόντρα στη Μπενφίκα, την Τρίτη στις 22:30 το βράδυ, στην προσπάθεια εισόδου της ομάδας στο Final 4 του Challenge Cup και πλέον όλοι περιμένουν να… δουν αν οι ευχές τους θα πιάσουν τόπο.




Αυτά είναι τα μέτρα για τη βία

Μποροβήλος: Θα εναρμονιστούμε με την UEFA

Την άμεση λήψη μέτρων κατά της βίας, αλλά και αυστηρό πλαίσιο ενόψει της νέας σεζόν προανήγγειλε ο Γιώργος Μποροβήλος. «Θα εναρμονιστούμε με την UEFA», επισήμανε ο πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας.

Αναλυτικά, τα λεγόμενα του Γιώργου Μποροβήλου:

«Υπήρξαν τα γνωστά προβλήματα που οδήγησαν στην διακοπή, αλλά σήμερα έγινε μια συζήτηση σε πολύ καλό πνεύμα στο ΔΣ και πάρθηκαν ομόφωνες αποφάσεις. Αυτά που θα ακούσετε αντιπροσωπεύουν όλες τις ομάδες.

Όσον αφορά το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τις κάμερες υπάρχει βούληση να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατό. Θα δρομολογηθεί σε άμεσο χρονικό ορίζοντα σε συνεργασία με το Υπουργείο Αθλητισμού όπου θα είμαστε καθημερινά σε επαφή.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το πειθαρχικό δίκαιο και θέματα βίας, θα πρέπει να το εναρμονίσουμε με αυτό της UEFA ώστε να έχουμε τα προσδωκόμενα αποτελέσματα.

Φέτος θα ζητήσουμε να δοθεί αυστηρή εντολή στους διαιτητές όταν υπάρχουν επικίνδυνα αντικείμενα ή εισβολή οπαδών να γίνεται άμεση διακοπή του αγώνα και στην συνέχεια οι κυρώσεις θα είναι πάρα πολύ σημαντικές όπως γνωρίζετε.

Επιπλέον αποφασίστηκε η απαγόρευση μετακίνησης οπαδών. Καμία ομάδα δεν θα έχει δικαίωμα να ζητήσει εισιτήρια. Όσον αφορά τις λέσχες θα γίνει αναγνώριση και από τις ΠΑΕ και θα παίρνουν αυστηρά ονομαστικά εισιτήρια.

Θα ζητήσουμε περισσότερες εξουσίες από το νόμο, όσον αφορά τον έλεγχο κατά την είσοδο στα γήπεδα καθώς μπαίνουν αντικείμενα που δημιουργούν προβλήματα.

Θα ζητήσουμε επαναφορά του ιδιώνυμου και τιμωρία φυσικών προσώπων. Με την ατιμωρησία δημιουργείται πρόβλημα. Όταν αντιληφθούν ότι υπάρχουν συνέπειες θα σταματήσουν να κάνουν όσο κάνουν στα γήπεδα.

Εμείς θα συζητήσουμε με τον υπουργό με τη βελτίωση του νόμου. Δεν έχουμε πρόθεση να ελαστικοποιήσουμε τις ποινές. Να μην είναι όμως υπεύθυνος ο πρόεδρος όταν τα επεισόδια γίνονται μακριά από το γήπεδο.

Ομόφωνα αποφασίσαμε να ζητήσουμε από τον Υπουργό να συνεχιστεί το πρωτάθλημα, δείχνοντας πως ένα τέτοιο ποδόσφαιρο κανείς δεν το θέλει. Η άμεση αντιμετώπιση της βίας είναι δέσμευση. Μη περιμένουμε όμως με ένα πάτημα κουμπιού να αλλάξουν όλα. Θέλει δουλειά.

Όμως το γεγονός ότι υπάρχει αυτή η κατεύθυνση και ότι όλοι κατάλαβαν πως κάτι πρέπει να γίνει για να αλλάξει το ποδόσφαιρο, αυτό είναι που πρέπει να κρατήσουμε από την συνεδρίαση. Να δούμε πρόοδο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Για να υπάρξει βελτίωση και στην Ευρώπη όπου όπως βλέπετε χάνουμε θέσεις».




Δράμα | Φίλαθλοι επιτέθηκαν με πέτρες κατά των Αστυνομικων δυνάμεων

Μετά τη λήξη του ποδοσφαιρικού αγώνα (200) περίπου φίλαθλοι της φιλοξενούμενης ομάδας, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, κατά την αποχώρηση τους έξωθεν του γηπέδου επιτέθηκαν με πέτρες κατά των Αστυνομικών δυνάμεων, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές σε υπηρεσιακό όχημα του Τ.Τ. Δράμας, ενώ προξένησαν πυρκαγιά και σε κάδο απορριμμάτων.




Νέα συνεδρίαση του ΔΣ της Super League την Δευτέρα

Στόχος να βρεθεί σημείο επαφής μεταξύ των ΠΑΕ

Στο ίδιο τραπέζι καλούνται να καθίσουν ξανά σήμερα το μεσημέρι (14:00), μόλις έξι μέρες μετά τα όσα επεισοδιακά έγιναν στην τελευταία συνεδρίαση, τα μέλη του ΔΣ της Super League.

Η ειρήνη είναι το ένα ζητούμενο, μετά τα πρωτοφανή επεισόδια που σημειώθηκαν την περασμένη εβδομάδα. Το άλλο ζητούμενο είναι αν θα γίνουν τα απαιτούμενα βήματα προόδου, προκειμένου η κυβέρνηση να κρίνει την προσεχή Τετάρτη, όταν θα επαναξιολογήσει την κατάσταση, αν θα αρθεί το «λουκέτο» στο πρωτάθλημα ή η απραξία θα συνεχιστεί.

Η αλήθεια είναι πως ο συνεταιρισμός συναντάται καθυστερημένα, αφού έπρεπε να περάσουν πέντε μέρες από την απόφαση της κυβέρνησης να αναστείλει τη δράση στη Super League για να γίνει η κουβέντα μεταξύ των ΠΑΕ. Σήμερα το μεσημέρι οι εκπρόσωποι των ομάδων καλούνται να προχωρήσουν σε βήματα (δεν αρκούν οι… προθέσεις, αλλά θα χρειαστούν πράξεις ή έστω η δρομολόγηση αυτών) για την αντιμετώπιση της βίας, όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο, οι κάμερες ασφαλείας, αλλά και η αναγνώριση των συνδέσμων ως λέσχες φιλάθλων από τις ΠΑΕ, που θα έχουν την ευθύνη για τις πράξεις τους.

Πέραν όλων των άλλων, θα συζητηθεί και το θέμα του ΟΦΗ, που ζητεί την επιστροφή των τεσσάρων βαθμών που του αφαιρέθηκαν για οφειλές προς παίκτες, αλλά και τον εκ νέου ορισμό του αναβληθέντα αγώνα με τον Ατρόμητο.




Ο ΚΑΟΔ τη νίκη | 78-62 τον Κόροιβο

Ο ΚΑΟ Δράμας επικράτησε του Κόροιβου Αμαλιάδας με 78-62 και πλέον οι δύο ομάδες είναι ισόβαθμες με 24 βαθμούς, μετά την 18η αγωνιστική της Basket League. Κορυφαίος για τους νικητές ήταν ο Ζάρας με 16 πόντους και ο Παπαμακάριος με 14. Για τους φιλοξενούμενους ξεχώρισε ο Μάρσαλ με 18 πόντους.

Τα δεκάλεπτα:
24-16, 46-31, 62-39, 78-62

ΚΑΟΔ (Μέξας):
Σλαφτσάκης, Τρότερ 8 (2), Χάρις, Γεωργάκης, Άτκινς 8 (1), όντομ 10 (2), Σπυριδωνίδης, Μισέλ 6, Ζάρας 16 (1), Λόου 7, Τσαλδάρης 9 (3), Παπαμακάριος 14 (3).

Κόροιβος Αμαλιάδας (Μαρκόπουλος):
Ματζέτ, Μάρσαλ 18(2), Γιαννακίδης 3(1), Αγγελόπουλος 13 (2), Μπάουερς 10 (2), Βασίλιεβιτς, Κανονίδης 6, Φιλιππάκος 2, Τέρνερ 4, Ρούμπιο 5, Γαλιώτος 1.




Αλαφούζος: “Αν φύγουμε εμείς, θα επικρατήσει η μαφία”

Την διαφθορά και την ανομία που υπάρχει στο ελληνικό ποδόσφαιρο με μοναδικό ευνοούμενο τον Ολυμπιακό, τον οποίο χαρακτήρισε ως “ιερά αγελάδα”, κατήγγειλε ο Γιάννης Αλαφούζος κατά την διάρκεια της έκτακτης συνέντευξης Τύπου που παρέθεσε το Σάββατο το μεσημέρι στην Λεωφόρο.

Ο πρόεδρος των πράσινων στα κυριότερα κομμάτια της συνέντευξης και όταν δεν αναφερόταν σε όσα διαδραματίστηκαν πριν το ντέρμπι αλλά και στο Δ.Σ. της Super League με λεπτομέρειες υποστήριξε πως δεν σκέφτηκε το ενδεχόμενο να αποχωρήσει ο Παναθηναϊκός από το πρωτάθλημα αλλά και ο ίδιος από το τριφύλλι.

Άφησε όμως ανοιχτό να συμβεί κάτι τέτοιο την επόμενη σεζόν μαζί κάποιες άλλες ομάδες όπως η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ με το θέμα αυτό να έχει συζητηθεί αλλά να μην έχει αποφασιστεί.

Σημείωσε μάλιστα ότι ο Παναθηναϊκός θα κάνει έφεση για την μείωση της τιμωρίας την οποία χαρακτήρισε άδικη καταδικάζοντας βέβαια για μια ακόμα φορά όσα έγιναν.

Επίσης υποστήριξε ότι θα συνεχίσει την μάχη που δίνει ο Παναθηναϊκός με όσα μέσα έχει και κυρίως βγάζοντας στην φόρα τα κακώς κείμενα του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Ο Γιάννης Αλαφούζος προσήλθε στο πάνελ έχοντας δίπλα του τους αντιπροέδρους της πράσινης ΠΑΕ Βασίλη Κωνσταντίνου και Στράτο Σωπήλη αλλά και τη νομική σύμβουλο κ. Μπαλωμένου αλλά και το μέλος του Δ.Σ. κ. Ηρειώτη. Το παρών στην συνέντευξη Τύπου πέρα των δημοσιογράφων έδωσαν και αρκετοί μέτοχοι της πράσινης ΠΑΕ, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Τάκης Φύσσας αλλά και εκπρόσωποι του Ερασιτέχνη.

Ο πρόεδρος των πράσινων προανήγγειλε την κοινοποίηση και την δημοσιοποίηση των πρακτικών του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League της 24/2 στο οποίο σημειώθηκε η επίθεση εις βάρος του Γιάννη Αλαφούζου και του Βασίλη Κωνσταντίνου και τα οποία βρίσκονται ήδη στα χέρια των ανθρώπων του Παναθηναϊκού.

Κατήγγειλε μάλιστα την Super League που ακόμα δεν έχει καταδικάσει τα γεγονότα αλλά χρησιμοποίησε και σκληρή έκφραση για όσους ήταν μέσα στο Δ.Σ. και βρίσκουν δικαιολογίες για να μην πουν την αλήθεια λέγοντας: “Φοβούνται ή είναι συνεργοί της αλητείας“.

Στη συνέχεια χαρακτήρισε “βλάκες” και έχοντας “χαμηλή πνευματική ικανότητα” όσους αμφισβητούν τα όσα έγιναν στο Δ.Σ. της Super League.

Σε ότι έχει να κάνει με τις δίκες που αναμένονται υποστήριξε πως στηρίζει την ελληνική δικαιοσύνη και περιμένει να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενώ δεν θέλησε να μιλήσει για την δική του κατάθεση λέγοντας πως “Δεν θέλω να πω κάτι για να μην βλάψω την υπόθεση”.

Στα όσα κατήγγειλε δεν άφησε απέξω τους διαιτητές αλλά και τους παρατηρητές και τον τρόπο με τον οποίο παίζουν το παιχνίδι τους.

Ενώ τόνισε ότι ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και πως αν ο Παναθηναϊκός δεν πάρει το φετινό πρωτάθλημα αυτό θα οφείλεται: “Αποκλειστικά σε αδικία, θα έχουν αλλοιώσει ή χειραγωγήσει το πρωτάθλημα”.

Αρχικά, ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού, ανέφερε για την τιμωρία σχετικά με το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό πως “θα κάνουμε και έφεση για την απόφαση, θεωρούμε άδικη την ποινή που πήραμε. Δεν καταλαβαίνω τί άλλο θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει που δεν κάναμε”.

ν διαφθορά και την ανομία που υπάρχει στο ελληνικό ποδόσφαιρο με μοναδικό ευνοούμενο τον Ολυμπιακό, τον οποίο χαρακτήρισε ως “ιερά αγελάδα”, κατήγγειλε ο Γιάννης Αλαφούζος κατά την διάρκεια της έκτακτης συνέντευξης Τύπου που παρέθεσε το Σάββατο το μεσημέρι στην Λεωφόρο.

Ο πρόεδρος των πράσινων στα κυριότερα κομμάτια της συνέντευξης και όταν δεν αναφερόταν σε όσα διαδραματίστηκαν πριν το ντέρμπι αλλά και στο Δ.Σ. της Super League με λεπτομέρειες υποστήριξε πως δεν σκέφτηκε το ενδεχόμενο να αποχωρήσει ο Παναθηναϊκός από το πρωτάθλημα αλλά και ο ίδιος από το τριφύλλι.

Άφησε όμως ανοιχτό να συμβεί κάτι τέτοιο την επόμενη σεζόν μαζί κάποιες άλλες ομάδες όπως η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ με το θέμα αυτό να έχει συζητηθεί αλλά να μην έχει αποφασιστεί.

Σημείωσε μάλιστα ότι ο Παναθηναϊκός θα κάνει έφεση για την μείωση της τιμωρίας την οποία χαρακτήρισε άδικη καταδικάζοντας βέβαια για μια ακόμα φορά όσα έγιναν.

Επίσης υποστήριξε ότι θα συνεχίσει την μάχη που δίνει ο Παναθηναϊκός με όσα μέσα έχει και κυρίως βγάζοντας στην φόρα τα κακώς κείμενα του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Ο Γιάννης Αλαφούζος προσήλθε στο πάνελ έχοντας δίπλα του τους αντιπροέδρους της πράσινης ΠΑΕ Βασίλη Κωνσταντίνου και Στράτο Σωπήλη αλλά και τη νομική σύμβουλο κ. Μπαλωμένου αλλά και το μέλος του Δ.Σ. κ. Ηρειώτη. Το παρών στην συνέντευξη Τύπου πέρα των δημοσιογράφων έδωσαν και αρκετοί μέτοχοι της πράσινης ΠΑΕ, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Τάκης Φύσσας αλλά και εκπρόσωποι του Ερασιτέχνη.

Ο πρόεδρος των πράσινων προανήγγειλε την κοινοποίηση και την δημοσιοποίηση των πρακτικών του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League της 24/2 στο οποίο σημειώθηκε η επίθεση εις βάρος του Γιάννη Αλαφούζου και του Βασίλη Κωνσταντίνου και τα οποία βρίσκονται ήδη στα χέρια των ανθρώπων του Παναθηναϊκού.

Κατήγγειλε μάλιστα την Super League που ακόμα δεν έχει καταδικάσει τα γεγονότα αλλά χρησιμοποίησε και σκληρή έκφραση για όσους ήταν μέσα στο Δ.Σ. και βρίσκουν δικαιολογίες για να μην πουν την αλήθεια λέγοντας: “Φοβούνται ή είναι συνεργοί της αλητείας“.

Στη συνέχεια χαρακτήρισε “βλάκες” και έχοντας “χαμηλή πνευματική ικανότητα” όσους αμφισβητούν τα όσα έγιναν στο Δ.Σ. της Super League.

Σε ότι έχει να κάνει με τις δίκες που αναμένονται υποστήριξε πως στηρίζει την ελληνική δικαιοσύνη και περιμένει να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενώ δεν θέλησε να μιλήσει για την δική του κατάθεση λέγοντας πως “Δεν θέλω να πω κάτι για να μην βλάψω την υπόθεση”.

Στα όσα κατήγγειλε δεν άφησε απέξω τους διαιτητές αλλά και τους παρατηρητές και τον τρόπο με τον οποίο παίζουν το παιχνίδι τους.

Ενώ τόνισε ότι ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και πως αν ο Παναθηναϊκός δεν πάρει το φετινό πρωτάθλημα αυτό θα οφείλεται: “Αποκλειστικά σε αδικία, θα έχουν αλλοιώσει ή χειραγωγήσει το πρωτάθλημα”.

Αρχικά, ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού, ανέφερε για την τιμωρία σχετικά με το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό πως “θα κάνουμε και έφεση για την απόφαση, θεωρούμε άδικη την ποινή που πήραμε. Δεν καταλαβαίνω τί άλλο θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει που δεν κάναμε”.

Μετέπειτα, ο Γιάννης Αλαφούζος ανέφερε για το ό,τι συνέβη την περασμένη Κυριακή:

“Στη σύσκεψη ασφαλείας βγήκαν τα μέτρα τάξης, πρόκειται για ένα χαρτί που περιγράφει πού θα είναι οι φιλοξενούμένοι, που θα είναι η αστυνομία κτλ. Αυτά τα μέτρα τάξης αν τα παραβιάσεις, αν υπάρχουν φόνοι, θύματα, θα έχεις σοβαρές τιμωρίες.

Εκεί περιγράφηκε πως η αποστολή του Ολυμπιακού και ο πρόεδρός του θα πήγαιναν σε ένα συγκεκριμένο μπουθ. Είχαμε μάλιστα καλύψει τα μπουθ για να μη φαίνεται ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, που οι οπαδοί μας του έχουν μεγάλη συμπάθεια.

Η απάντηση του Ολυμπιακού 

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός μετά την συνέντευξή Τύπου του προέδρου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Γ. Αλαφούζου, προανήγγειλε κατάθεση μήνυσης εναντίον του. Η θέση των «ερυθρόλευκων»:

«Το παρανοϊκό ανθρωπάκι που είναι υπεύθυνο για τα προσχεδιασμένα έκτροπα και τις προσχεδιασμένες δολοφονικές απόπειρες στη Λεωφόρο, αντί να ζητήσει συγγνώμη μετέφερε απλώς τη γελοιότητα και τα ψέματα της Δίκης της Δευτέρας σε σαββατιάτικη εκπομπή».




Καβάλα – Θύελλα Φιλώτα 1-0

Σε ένα μέτριο ποιοτικά παιχνίδι αρκούσε ένα γκολ του Κανούλα στο 30ο λέπτό για να πάρει ο ΑΟΚ ένα τεράστιας βαθμολογικής σημασίας τρίποντο, που τον έφερε πλέον στην δεύτερη θέση της Football League 2.

Οι “Αργοναύτες” δεν είχαν την αγωνιστική παρουσία που είχαν σε άλλους αγώνες καθώς είχε πολλούς απουσίες,ωστόσο το τέρμα που σημείωσε ο Κανούλας στο 30′ αρκούσε για να πάρουν οι γηπεδούχοι τους τρεις πολύτιμους βαθμούς της νίκης.

Μάλιστα στο δεύτερο μέρο έχασε μία μεγάλη ευκαιρία για να σφραγίσει τη νίκη του, μπροστά στους λιγοστούς για ακόμα μία ακόμα φορά φιλάθλους του ΑΟΚ.

Κώστας Ανυφαντάκης (προπονητής ΑΟΚ): « Περιμέναμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μια ομάδα που έχει πάρει 18 πόντους, εκτός έδρας.  Μια ομάδα μ` ένα πολύ καλό αμυντικό πλάνο. Είχαμε μια πολύ δύσκολη εβδομάδα, καθώς 6 παίκτες μας, προσβλήθηκαν από ίωση. Ο Μπαντάνης, ο Μπαρέτας, ο Διαμαντίδης, ο Βιτλής με δυο προπονήσεις και οι τερματοφύλακες με ελάχιστες προπονήσεις. Επίσης έλειπε και ο Γαβριηλίδης. Αλλάξαμε το σχέδιο παιχνιδιού. Θέλαμε πρώτα να μη δεχθούμε γκολ και μετά να το σημειώσουμε πρώτοι. Πήραμε μια σπουδαία νίκη με πολύ μεγάλη προσπάθεια. Ηταν πολύ δύσκολη αυτή η εβδομάδα για μας.

Σε αυτή τη μέτρια μέτρα που ήμασταν θα μπορούσαμε να είχαμε τελειώσει πιο πριν το παιχνίδι με 2-0 η 3-0. Είχαμε μεγάλες ευκαιρίες. Κρατήσαμε αγχωτικά μέχρι το τέλος. Ο αντίπαλος δεν απείλησε με ιδιαίτερες φάσεις.

Είναι σπουδαίο να έχουμε τους 3 βαθμούς, παιχνίδι με παιχνίδι. Εμείς κοιτάμε κάθε φορά το παιχνίδι που έχουμε. Τώρα αρχίζει στην ουσία το πρωτάθλημα.

Πάντα κάθε Κυριακή, οι άνθρωποι που έρχονται εντός και ειδικά εκτός, μας βοηθάνε πάρα πολύ και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου».

*Νίκος Παπανώτας(προπονητής Θύελλας Φιλώτα): «  Ήρθαμε στο σημερινό(χθεσινό) παιχνίδι να δείξουμε την αξία μας. Δεν ήρθαμε σαν θεατές. Οι παίκτες μου ήταν πρωταγωνιστές απέναντι στην ιστορική ομάδα της Καβάλας που παλεύει για την άνοδο και εύχομαι να την πετύχει. Είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού. Το γκολ που δεχθήκαμε ήταν καθαρό φάουλ στον τερματοφύλακα μου. Πιέσαμε ψηλά, εγκλωβίσαμε την ομάδα της Καβάλας, στο να κάνει το παιχνίδι της. Στο β` μέρος είχαμε την κατοχή σε μεγάλα ποσοστά. Είχαμε τον έλεγχο του αγώνα. Δεν είχαμε τις τελικές που θέλαμε αλλά δεν ήμασταν κομπάρσοι. Κοιτάξαμε στα μάτια την ομάδα της Καβάλας και μας αδικεί το αποτέλεσμα».

Παράλληλα έκκληση έκαναν στον κόσμο οι παλαίμαχοι παίκτες του ΑΟΚ, προκειμένου να στηρίξουντην ομάδα με όλες τους τις δυνάμεις οικονομικά και ηθικά. Μίλησαν για το οικονομικό άνοιγμα της ομάδας που είναι δύσκολο να καλυφθεί και ζήτησαν από εδώ και πέρα από τους κατόχους των εισιτηρίων διαρκείας να τα βάλουν στη τσέπη τους και να κόβουν εισιτήριο στο γήπεδο, στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο την ομάδα.

Τα αποτελέσματα της 20ης αγωνιστικής

Δόξα Δράμας-Άρης 1-0
Ηρακλής Αμπελοκήπων-Άρης Ακροποτάμου 1-0
Εθνικός Αγιονερίου-Αναγέννηση Γιαννιτσών 1-1
Καμπανιακός-Βυζάντιο Κοκκινοχώματος 3-0
Καστοριά-Απόλλων Αρναίας ΑΝΑΒΟΛΗ (λόγω ακαταλληλότητας του αγωνιστικού χώρου)
Ορφέας Ελευθερούπολης-Πανσερραϊκός 1-3
Καβάλα-Θύελλα Φιλώτα 1-0
Έβρος Σουφλίου-Εθνικός Αλεξανδρούπολης 2-1

Η βαθμολογία

Ομάδα Βαθμ Αγ
1 Πανσερραϊκός 47 20
2 Καβάλα 45 20
3 Άρης 43 20
4 Δόξα Δράμας 36 20
5 Καµπανιακός 33 20
6 Θύελλα Φιλώτα 29 20
7 Ηρακλής Αμπελοκήπων 29 20
8 Εθνικός Αλεξανδρούπολης 26 20
9 Έβρος Σουφλίου 26 20
10 Εθνικός Αγιονερίου 25 20
11 Αρης Ακροποτάμου 24 20
12 Βυζάντιο Κοκκινοχώματος 21 20
13 Αναγέννηση Γιαννιτσών 17 19
14 Ορφέας Ελευθερούπολης 14 20
15 Απόλλων Αρναίας 12 20
16 Καστοριά 9 19

ΕΗ επόμενη αγωνιστική (21η, 8/3/2015)

Αναγέννηση Γιαννιτσών – Δόξα Δράμας
Βυζάντιο Κοκκινοχώματος – Ηρακλής Αμπελοκήπων
Απόλλων Αρναίας – Εθνικός Αγιονερίου
Πανσερραϊκός – Καµπανιακός
Θύελλα Φιλώτα – Καστοριά
Έβρος Σουφλίου – Ορφέας Ελευθερούπολης
Εθνικός Αλεξανδρούπολης – Καβάλα
Άρης – Αρης Ακροποτάμου




Δόξα Δράμας – Άρης 1-0

Καθόλου καλά δεν εξελίχθηκαν τα δεδομένα για τον Άρη στη Δράμα, στο ματς της 20ής αγωνιστικής. Οι Θεσσαλονικείς έχασαν με 1-0, Πανσερραϊκός και Καβάλα νίκησαν στα δικά τους ματς, με αποτέλεσμα το συγκρότημα του Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς να μείνει πίσω στην προσπάθεια για την κατάκτηση της πρώτης θέσης, στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής.

Πρώτο ημίχρονο στη Δράμα με κλασικές χαμένες ευκαιρίες και από τις δύο ομάδες. Μόλις στο 4′ ο Καπνίδης έπιασε την κεφαλιά μετά από κόρνερ του Καλογέρη, αλλά ο Καράδαης κράτησε απαραβίαστη την εστία του. Η απάνητηση ήρθε στο 11′, με τον Στόικο από θέση βολής να βρίσκει το δεξί δοκάρι του Άρη. Στο 44′ ο Πόι σπατάλησε μια μεγάλη φάση για να ανοίξει το σκορ. Ο Σανιά έκανε το γέμισμα, ο Καλογέρης έπιασε την κεφαλιά, αλλά ο στράικερ του Άρη πραγματοποίησε λανθασμένα την προβολή.

Στο αμέσως επόμενο λεπτό, στο 45′, ο Μουδούρογλου βρέθηκε στην περιοχή, πλάσαρε από θέση τετ α τετ τον Φυσέκη, ο οποίος ωστόσο έδιωξε με τα πόδια. Στο πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων στο πρώτο μέρος, ο Παπαδόπουλος επιχείρησε συρτό σουτ ύστερα από πάσα του Γεωργιάδη, όμως ο τερματοφύλακας των ”μαυραετών” κράτησε το μηδέν.

Ο Άρης στο δεύτερο μισό προσπάθησε να σημειώσει γρήγορα γκολ, για να του φύγει το άγχος. Στο 55′ ο Ν’ Λουντούλου είδε τον Καράδαη να τον νικά σε ανεπανάληπτο πλασέ. Και ενώ οι γηπεδούχοι εμφάνιζαν σημάδια κόπωσης, ήρθε το γκολ. Στο 70′ ο Κυριακίδης εκτέλεσε φάουλ, ο Φυσέκης έμεινε… άγαλμα και η μπάλα πήγε στα δίχτυα! Εξαιρετική εκτέλεση.

Όσο περνούσε η ώρα, τόσο πιο πιεστικός γινόταν ο Άρης, αλλά διαδρόμους προς την εστία του MVP Καράδαη ήταν ανέφικτο να βρει. Έτσι οι γηπεδούχοι πανηγύρισαν μια σπουδαία νίκη, όπως είχαν κάνει και στην αναμέτρηση του ”Κλ. Βικελίδης”.

ΔΟΞΑ (Ανδρέας Παντζιάρας): Καράδαης, Γεωργιάδης, Γελαδάρης, Χαριτωνίδης, Παπαζούδης, Λάσπαντζης (90′ Τουνγκελίδης), Κυριακίδης (87′ Παπαβασιλείου), Ντουτσαρίδης, Μουδούρογλου, Στόικος, Αθανασιάδης (85′ Δούμπλατζης).

ΑΡΗΣ: (Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς): Φυσέκης, Μπαϊμάκης, Πόι (69′ Κωνσταντινίδης), Ν’ Λουντούλου, Σανιά, Λιόλιος, Καπνίδης, Παπαδόπουλος (54′ Νάκας), Σαμαράς, Γεωργιάδης, Καλογέρης.




Η πιο εύκολη νίκη της Ενωσης Κ. Καβάλας

Την πιο ξεκούραστη νίκη της πέτυχε το Σάββατο (29/2) η Ενωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας. Οι παίκτες του Γιάννη Τζήμα κανονικά αγωνιζοταν κόντρα στον Ηλυσιακό, ωστόσο αυτή έχει αποσυρθεί απο το πρωτάθλημα με αποτέλεσμα η Ενωση να χρησθεί αυτόματα νικήτρια με 20-0.

Επόμενος σταθμός για τους Καβαλιώτες το εντός έδρας παιχνίδι με τον Φίλιππο Βέροιας.

Στα υπόλοιπα ματς είχαμε τα εξής αποτελέσματα:ΟΦΗ-Εθνικός 72-69
Ερμής Λαγκαδά-Αρκαδικός 59-68
Αετός-Ηρακλής 81-67
Λαύριο-Παγκράτι 94-82
Δόξα Λευκάδας-Ψυχικό 82-68
Φίλιππος Β.-Λιβαδειά 66-70

Η βαθμολογία

Ομάδα Αγ. Βαθ.
1 Καβάλα 17 32
2 Λαύριο 17 29
3 Αρκαδικός 17 29
4 Δόξα Λευκάδας 17 28
5 Ψυχικό 17 28
6 Εθνικός 17 27
7 Λιβαδειά 17 26
8 Παγκράτι 17 25
9 ΟΦΗ 17 25
10 Αετός 17 24
11 Φίλιππος Βέροιας 17 23
12 Ηρακλής 17 22
13 Ερμής Λαγκαδά 17 21
14 Ηλυσιακός 17 0

Η επόμενη αγωνιστική (18η, 7/3/2015)

Αρκαδικός-ΟΦΗ
Ηρακλής-Ερμής Λαγκαδά
Παγκράτι-Αετός
Ψυχικό-Λαύριο
Λιβαδειά-Δόξα Λευκάδας
Καβάλα-Φίλιππος Βέροιας
ΡΕΠΟ: Εθνικός

Επίσης την Τετάρτη (25/2) με σκορ 70-50 ηττήθηκε στο «Δ. Κραχτίδης» της Δράμας από τον τοπικό ΚΑΟΔ η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας, σε φιλικό προετοιμασίας μεταξύ των δύο ομάδων.

Οι «κυανόλευκοι» παρατάχθηκαν χωρίς τον Νίκο Κατσαρέ, που αντιμετώπιζε ενοχλήσεις από διάστρεμμα και ακολουθεί φυσιοθεραπείες, ενώ κανονικά συμμετείχε ο Βασίλης Αγγελακόπουλος.

Δεκάλεπτα: 17-13, 34-30, 52-42, 70-50.




Νίκησε ΜΕΝΤ και άγχος ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης

Με αποτελεσματικό σερβίς αλλά και πολύ καλή τακτική στο μπλοκ ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης νίκησε τη ΜΕΝΤ με 3-0 σετ και πήρε τρεις πολύτιμους βαθμούς στην προσπάθεια του να μπει στην πρώτη 4αδα του πρωταθλήματος.

Η ακριτική ομάδα, μετά την ήττα του Φοίνικα στη Λαμία, ισοβαθμεί στην 3η θέση με την Κηφισιά η οποία έχει να παίξει με τον Άρη την Κυριακή. Η ΜΕΝΤ έμεινε καθηλωμένη στους 13 βαθμούς και βρίσκεται στην 10η θέση της βαθμολογίας…

Νευρικό ήταν το πρώτο σετ, με τον Εθνικό ωστόσο να δείχνει μεγαλύτερη ψυχραιμία και να αποφεύγει τα λάθη. Σχεδόν υποδειγματική η επίθεση των γηπεδούχων, που με σερί 4-0 ξέφυγαν 16-12 και κατάφεραν να φέρουν το παιχνίδι στα μέτρα τους τελειώνοντας το σετ με 25-20.

Με τη ψυχολογία να είναι με το μέρος του ο Εθνικός έκανε εξαιρετικό ξεκίνημα στο 2ο σετ. Με το 5-0 να δίνει άλλον αέρα στους παίκτες του Σάκη Μουστακίδη ο Εθνικός πορεύτηκε με άνεση και διαφορά ασφαλείας σε όλο το σετ καθώς το σερβίς του δημιουργούσε ρήγματα στην υποδοχή της ΜΕΝΤ. Με σερί 3-0 η διαφορά ανέβηκε στο 15-10. Η ομάδα της Τούμπας προσπάθησε να κλείσει τη διαφορά και με δικό της σερί 3-0 έκλεισε τη διαφορά στο 23-21 αλλά ο Εθνικός τελείωσε το σετ 25-22 για το 2-0 σετ.

Ίδια εικόνα είχε και το 3ο σετ όπου ο Εθνικός ξέφυγε 5-2 και με σερί 3-0 ανέβασε τη διαφορά στο 14-8. Το +6 διατηρήθηκε σε όλη τη διάρκεια του σετ μέχρι που ο Εθνικός έφτασε χωρίς άλλες απώλειες δυνάμεων στο 3-0 και τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής ετοιμάζεται να αναχωρήσει για τη Λισαβώνα μέσω Κωνσταντινούπολης για την αναμέτρηση με την Μπενφίκα για το Challenge Cup.

Τα σετ: 3-0 (25-20, 25-21, 25-20).

Οι πόντοι του Εθνικού προήλθαν από 8 άσσους, 39 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 27 λάθη αντιπάλων και της ΜΕΝΤ προήλθαν από 2 άσσους, 32 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 21 λάθη αντιπάλων.

Ο προπονητής του Εθνικού Αλεξανδρούπολης Σάκης Μουστακίδης δήλωσε: «Ζήτησα να είμαστε σοβαροί και με το μυαλό στη ΜΕΝΤ. Δε θέλαμε να πέσουμε στην παγίδα να σκεφτούμε τις ευρωπαϊκές μας υποχρεώσεις. Το παιχνίδι αυτό ήταν μία πρόβα τζενεράλε για το ματς με τη Μπενφίκα και πιστεύω ότι πήγε πολύ καλά. Η νίκη αυτή μας δίνει ψυχολογία και αυτοπεποίθηση, δύο τομείς που έπρεπε να δουλέψουμε». Σε ότι αφορά τον αγώνα της Τρίτης στη Λισσαβόνα, ο Έλληνας προπονητής ξεκαθάρισε πως: «Πάμε για ότι καλύτερο. Είναι μία πρόκληση για μας».

Ο ακραίος του Εθνικού Κώστας Δαλακούρας αναφέρθηκε και για την αναμέτρηση με την Μπενφίκα την Τρίτη για το Challenge Cup: «Για μας είναι μία σπουδαία ευκαιρία να δείξουμε πως μπορούμε να φτάσουμε ακόμα πιο ψηλά. Μπορούμε να κερδίσουμε πολλά πράγματα από το ταξίδι στη Λισσαβόνα και να κάνουμε περήφανους τους φιλάθλους μας. Μας περιμένει μία δύσκολη εβδομάδα, όμως θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε».

Ο προπονητής της ΜΕΝΤ Σπύρος Φίνος δήλωσε: «Η διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες ήταν φανερή. Οι παίκτες μου δεν ήταν καθόλου σοβαροί και ο Εθνικός ξέραμε ότι είναι μία ομάδα που απαιτεί σοβαρότητα και πειθαρχία. Ο αντίπαλος εκμεταλλεύτηκε την έδρα του και τα λάθη μας και δίκαια πήρε τη νίκη με καθαρό σκορ».

ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ (Μουστακίδης): Κ. Δαλακούρας 4 (4/8 επ, 75% υπ – 63% άριστες), Μιχάλι 12 (3/4 επ, 5 άσσοι, 4 μπλοκ), Κασαμπαλής 6 (3/3 επ, 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Κιόσης 8 (8/9 επ), Αν. Δαλακούρας 11 (10/19 επ, 1 μπλοκ, 91% υπ – 55% άριστες), Άντριτς 11 (10/25 επ, 1 άσσος) / Δαρίδης (λ, 67% υπ – 50% άριστες), Όστιν, Δημητριάδης 2 (1/4 επ, 1 μπλοκ, 55% υπ – 36% άριστες), Κοντοστάθης.

ΜΕΝΤ (Φίνος): Σακόγλου 13 (13/31 επ), Ναζίρης 1 (1 άσσος), Χατζηηλιάδης 5 (4/14 επ, 1 μπλοκ, 63% υπ – 38% άριστες), Μπίσετ 11 (7/12 επ, 4 μπλοκ), Αντιφάκος 2 (1/2 επ, 1 μπλοκ), Κλέρσεντ 5 (5/10 επ, 73% υπ – 64% άριστες) / Κνάπεκ (λ, 45% υπ – 45% άριστες), Παντίρης, Παπαϊακώβου 2 (1/1 επ, 1 άσσος), Παπαπαναγιώτου, Μάντζιος 1 (1/1 επ, 75% υπ – 75% άριστες).

Πηγή: http://www.alexpolisonline.com/2015/02/blog-post_275.html#ixzz3T7d2dKsl
Alexandroupoli Online




Άρης | Με περίπου 4.000 κόσμο στην Δράμα

Οι «κίτρινοι» εξασφάλισαν για τις ανάγκες των φιλάθλων τους 800 προπληρωμένα εισιτήρια, ενώ στα εκδοτήρια αναμένεται να βγουν πάνω από 3.000 των 5 ευρώ

Τη στήριξη των φιλάθλων του θα έχει σε ακόμη ένα εκτός έδρας ματς στον… Γολγοθά της Γ’ Εθνικής ο Άρης. Οι «κίτρινοι» αντιμετωπίζουν την Κυριακή (1/3) την Δόξα στη Δράμα στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής του πρώτου ομίλου και οι ιθύνοντες των δυο ομάδων μετά από μια σειρά διαβουλεύσεων αποφάσισαν για τον αριθμό των εισιτηρίων που θα πάρουν οι Θεσσαλονικείς.

Όπως αναφέρεται λοιπόν, οι διοικούντες τον Άρη εξασφάλισαν για τις ανάγκες των οργανωμένων οπαδών τους 800 προπληρωμένα εισιτήρια. Επίσης, θα μπορούν φυσικά και μεμονωμένοι φίλοι των «κίτρινων» να δώσουν το «παρών» στις εξέδρες του γηπέδου, καθώς στο εκδοτήριο για τις θύρες 5 και 6 θα διατίθενται πάνω από 3.000 εισιτήρια που θα τιμώνται στα 5 ευρώ.




Καβάλα | 1ος Αγώνας Δρόμου Φιλίας και Μνήμης 10 χλμ. Μελετιάδεια 2015»

Ο Δήμος Καβάλας και τη ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ, με την υποστήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας και του Πολιτιστικού Συλλόγου Χαλκερού, συνδιοργανώνουν τον 1ο Αγώνα Δρόμου Φιλίας και Μνήμης 10 χλμ. «Μελετιάδεια 2015», στη μνήμη του Καβαλιώτη Βαλκανιονίκη Τάσου Μελετιάδη.

Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 Μαρτίου 2015 και ώρα 11.00 το πρωί. Η αφετηρία θα γίνει στην κεντρική πλατεία Ελευθερίας και ο τερματισμός στην πλατεία της Τοπικής Κοινότητας Χαλκερού απ’ όπου κατάγονταν ο αείμνηστος Τάσος Μελετιάδης. Στον τερματισμό, τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Χαλκερού θα υποδεχθούν όλους τους συμμετέχοντες δρομείς, τους αθλητές και τους εθελοντές με μια μικρή γιορτή που έχουν προγραμματίσει αφιερωμένη στον αείμνηστο Καβαλιώτη αθλητή του Στίβου.

Όσοι επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή είχε ως δρομείς είτε ως εθελοντές μπορούν να ο κάνουν στέλνοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση deppyanton@gmail.com ή επικοινωνώντας στο τηλέφωνο 6980 596677. Επίσης, συμμετοχές θα γίνονται δεκτές και μια ώρα πριν από την έναρξη του αγώνα στην γραμματεία που θα υπάρχει στην κεντρική πλατεία Ελευθερίας.

Ποιος ήταν ο Τάσος Μελετιάδης

Υπήρξε σημαντικός αθλητής του Στίβου στους δρόμους ημιαντοχής (400μ., 800μ., 1500μ.) την χρονική περίοδο 1982-1990. Ανήκε στον Α.Ο. Καβάλας και στη συνέχεια της αθλητικής του καριέρας μεταγράφηκε στον Άρη Θεσσαλονίκης. Είχε αξιόλογο ατομικό ρεκόρ στα 800 μ. (1.51.06), που το πέτυχε σε ηλικία 21 ετών το 1986. Το ίδιο σημαντική ήταν και η προσωπική του επίδοση στα 400μ. (48.53 το 1985).

Γεννημένος το 1965 υπήρξε μέλος της Εθνικής Ομάδας Στίβου με συμμετοχές σε διεθνείς αγώνες στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Ευτύχησε να στεφθεί Βαλκανιονίκης εφήβων στο δρόμο των 800 μέτρων. Πρώτος προπονητής του ήταν ο περίφημος Αιμίλιος Χαδόλιας, που «άφησε εποχή» με την πληθώρα των ιδιαίτερα αξιόλογων δρομέων ημιαντοχής που «προσέφερε» στον Ελληνικό Στίβο.

Όμως, σημαντικότατη ήταν και η προπονητική συνεισφορά του καθηγητή φυσικής αγωγής Τάσου Μελετιάδη στο αθλητικό «γίγνεσθαι» του Βορειοελλαδικού χώρου. Υπήρξε ιδανικός ανιχνευτής σπουδαίων αθλητικών ταλέντων στις μικρές ηλικίες. Τα τελευταία πέντε χρόνια ήταν προπονητής στίβου της ΧΑΝΘ.

Ο Τάσος Μελετιάδης ήταν παντρεμένος με την Θώμη Δήμου (αθλήτρια των 800 μ από την Λάρισα) σημερινή προπονήτρια στίβου της ΧΑΝΘ και πατέρας ενός κοριτσιού. «Πάλεψε» με σθένος για περισσότερο από ένα χρόνο με την επάρατη ασθένεια. Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 32 χρονών.




Eξοδος απο το Euro(pa)

Πληρώνοντας σε ακόμα ένα παιχνίδι δικά του λάθη ο Ολυμπιακός δεν πρόλαβε να… πιστέψει στην ανατροπή, στον αγώνα ρεβάνς με την Ντνίπρο, για τη φάση των 32 του Europa League, κι έτσι μοιραία γνώρισε τον αποκλεισμό από τη συνέχεια της διοργάνωσης.

Η ομάδα του Περέιρα αναδείχθηκε την Πέμπτη ισόπαλη με 2-2 σκορ  με τους Ουκρανούς στο «Καραϊσκάκη» και είδαν την αντίπαλό τους να παίρνει το εισιτήριο για τους 16, την ώρα που οι οπαδοί της φώναζαν εν χορώ -απολύτως δικαιολογημένα- «αλλιώς ονειρευόμαστε τον Ολυμπιακό».

Τα διαιτητικά σφάλματα του πρώτου αγώνα εις βάρος των Πειραιωτών σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποτελέσουν δικαιολογία για τη συγκεκριμένη αποτυχία των πρωταθλητών Ελλάδας να προκριθούν στην επόμενη φάση.

Κι αυτό γιατί με την άμυνα των ερυθρόλευκων να θυμίζει… παιδική χαρά, κάνοντας σημαντικά λάθη και στα δύο παιχνίδια με την Ντνίπρο, δεν μπορείς να πας πουθενά.

Οι Πειραιώτες, ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο στο ματς, καθώς άνοιξαν το σκορ μόλις στο 14ο λεπτο με τον Μήτρογλου, ωστόσο οκτώ λεπτά αργότερα οι Ουκρανοί κατάφεραν να παραβιάσουν την εστία του Ρομπέρτο με τον Φεντέτσκι, ισοφαρίζοντας σε 1-1.

Μετά από το τέρμα της Ντνίπρο η ομάδα του Περέιρα χρειαζόταν ακόμα τρία γκολ για να προκριθεί, με αποτέλεσμα να πετάξει λευκή πετσέτα.

Στο 51ο λεπτό οι Πειραιώτες έμειναν μετά την απευθείας αποβολή του Μιλιβόγιεβιτς για μαρκάρισμα από πίσω στον Ματέους, ενώ στο 90o λεπτό πήραν το προβάδισμα με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Τσόρι Ντομίνγκες.

Πάντως οι «ερυθρόλευκοι» δεν κατάφεραν να πάρουν ούτε τη νίκη γοήτρου, καθώς δύο λεπτά αργότερα οι Ουκρανοί με τέρμα του Κάλινιτς διαμόρφωσαν το τελικό 2-2.




Ν.Ο.Κ | Χρυσό μετάλλιο στοΠεριφερειακό Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας Βορείου Ελλάδος

Ο ΝΟΚ πάντα παρών στις μεγάλες ιστιοπλοϊκές διοργανώσεις, κατάφερε να κερδίσει το χρυσό μετάλλιο στη 1η Φάση του Περιφερειακού Πρωταθλήματος Ιστιοπλοΐας Βορείου Ελλάδος 2015, που διεξήχθει στις 21-22 Φεβρουαρίου, στις εγκαταστάσεις του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Θεσσαλονίκης.

Την ομάδα του ΝΟΚ αποτέλεσαν στην κατηγορία Optimist οι Γερούδης Κώστας, Καρυάτης Παναγιώτης, Μανίτσα Αλεξάνδρα, Παρασκευόπουλος Δημήτρης και Προκοπίου Αναστασία, ενώ στη κατηγορία Laser 4.7 οι Κεραμιδά Λίλα, Μαρδύρης Απόστολος, Μαρδύρη Ειρήνη και Πηγαδάς Α.λέξανδρος. Την ομάδα συμπλήρωσε ο αθλητής του ΙΟΚΔΠ Μπουτζελίογλου Ιορδάνης ο οποίος αγωνίστηκε με εξοπλισμό που του παρείχε ο Ναυτικός Όμιλος Καβάλας και ο Όμιλος Φίλων Θαλάσσης.

Συνοδός Προπονητής ο Κος Λύρας Βασίλης.

Ο αγώνας ξεκίνησε με άσχημους οιωνούς καθώς το Σάββατο από το πρωΐ επικρατούσε πλήρης άπνοια με τους μικρούς ιστιοπλόους να ταλαιπωρούνται αναμένοντας τον αίολο να τους κάνει το χατήρι. Ευτυχώς αργά το μεσημέρι ο άνεμος ήρθε από τα ανατολικά και ολοκληρώθηκαν οι τρεις προγραμματισμένες ιστιοδρομίες  αργά το απόγευμα.

Tην επόμενη ημέρα δυστυχώς, ο Μαρδύρης Απόστολος ασθένησε με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να αγωνιστεί χάνοντας προς το παρόν τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσει στη κατηγορία του. Ο άστατος καιρός συνέχισε με αποτέλεσμα ενώ οι ιστιοπλόοι μπήκαν στη θάλασσα από τις 10:30 το πρωΐ οι ιστιοδρομίες ολοκληρώθηκαν στις 5:00 το απόγευμα με τη βροχή να παίρνει τη σκυτάλη δυσκολεύοντας το τελείωμα του αγώνα.

Παρόλες τις δυσκολίες όμως ο Γερούδης Κώστας επιβεβαιώνοντας την κλαση του τερμάτισε αδιαμφισβήτα 1ος γενικής στη κατηγορία Optimist, όπου αγωνίστηκαν 92 ιστιοπλόοι, παίρνοντας το κύπελλο και το χρυσό μετάλλιο στη κατηγορία του. Ακολούθησε με πολύ καλή εμφάνιση η νεοεμφανιζόμενη (σε θέσεις μεταλλίων) Προκοπίου Αναστασία που κατέλαβε την τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο στη κατηγορία Optimist κοριτσιών και η Μανίτσα Αλεξάνδρα που κατέλαβε την τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο στη κατηγορία Optimist κορασίδων. Πολύ καλή εμφάνιση είχαν και οι Παρασκευόπουλος Δημήτρης που έχασε στο νήμα το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία Oprimist Αγοριών τερματίζοντας 4ος, ο Μπουτζελίογλου Ιορδάνης που τερμάτισε 5ος και ο Καρυάτης Παναγιώτης που κατέλαβε την 18η θέση.

Στη κατηγορία Laser 4.7 αγωνίστηκαν 24 αγόρια και 10 κορίτσια. Η Μαρδύρη Ειρήνη κατέλαβε την 5η θέση στα κορίστσια, η Κεραμιδά Λίλα την 7η θέση στα κορίτσιακαι ο Πηγαδάς Αλέξανδρος την 17η θέση στα αγόρια ενώ ο Μαρδύρης Απόστολος που δεν κατάφερε να αγωνιστεί τη δεύτερη μέρα και τερμάτισε 21ος στα αγόρια .

Ευχαριστούμε τον προπονητή μας Βασίλη Λϋρα για την στήριξη στους αθλητές του παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπησε η ομάδα.

Την αποστολή συνόδεψαν ο Πρόεδρος του ΝΟΚ Κεραμιδάς Κώστας, ο Πηγαδάς Βασίλης, ο Μανίτσας Σταύρος, ο Μαρδύρης Βασίλης και ο Προκοπίου Γιάννης που τους ευχαριστούμε για την στήριξή τους στις αποστολές του ομίλου.

Το πρωτάθλημα συνεχίζεται την επόμενη εβδομάδα με τη 2η φάση στον Ναυτικό Όμιλο Καλαμαριάς

perif_ioth_No1_02

perif_ioth_No1_03

perif_ioth_No1_04

perif_ioth_No1_05

perif_ioth_No1_06

 




Λουκέτο στα γήπεδα της Super League βάζει η κυβέρνηση

Λουκέτο στα γήπεδα της Super League για μια εβδομάδα βάζει η κυβέρνηση.

«Υπό τις παρούσες συνθήκες είναι αδύνατο να γίνουν αγώνες την Κυριακή» ανακοίνωσε αμέσως μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, ο υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής.

Η απόφαση για την αναστολή των αγώνων της Super League αποτελεί το πρώτο σαφές σήμα που δίνει η κυβέρνηση και αναμένονται και άλλες πρωτοβουλίες για να σταματήσει το φαινόμενο της βίας στα γήπεδα.

Κρίσιμη είναι κατόπιν αυτών η συνάντηση που θα έχει ο υφυπουργός Αθλητισμού με τις διοργανώτριες Αρχές την προσεχή Τετάρτη, ημέρα κατά την οποία η κυβέρνηση θα σταθμίσει εάν έχουν γίνει βήματα στην κατεύθυνση της επίλυσης του ζητήματος. Για την απόφασή της θα ληφθούν υπόψη και νέες επικαιροποιημένες εισηγήσεις από την ΕΛΑΣ και τη ΔΕΑΒ.

Στο μεταξύ, συγκεκριμένες προτάσεις για την αντιμετώπιση της αθλητικής βίας κατέθεσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων με επιστολή της προς τον αναπληρωτή υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Γιάννη Πανούση και τον υφυπουργό Αθλητισμού, Σταύρο Κοντονή.

Η Ομοσπονδία ζητεί από την Πολιτεία «να καταστήσει σαφή τη σθεναρή και κάθετη βούληση της για την ισχύ και την επιβολή των νόμων», υποστηρίζοντας μάλιστα ότι αυτό που ισχύει «είναι να ψηφίζονται νόμοι και να αναγγέλλονται μέτρα που ποτέ όμως δεν εφαρμόζονται, αφενός μεν λόγω της οικονομικής και όχι μόνο δύναμης όλων αυτών των μεγαλοπαραγόντων που ασχολούνται με τον επαγγελματικό αθλητισμό και αφετέρου, λόγω του πολιτικού κόστους, καθώς όλα αυτά τα πλήθη που ασπάζονται την ειδωλολατρία των γηπέδων είναι ταυτόχρονα και ψηφοφόροι- οπαδοί προς εκμετάλλευση».




Πιθανό «λουκέτο» στο ποδόσφαιρο συζητούν Τσίπρας-Κοντονής

Την πρότασή του για διακοπή όλων των πρωταθλημάτων στο ελληνικό ποδόσφαιρο αναμένεται να παρουσιάσει στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ο υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής, στη συνάντηση που θα έχουν σήμερα, Τετάρτη.

Αφορμή στάθηκαν τα όσα διαδραματίστηκαν στο ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού, την Κυριακή 22 Φεβρουαρίου, αλλά και όσα ακολούθησαν στη συνεδρίαση του ΔΣ της Σούπερ Λιγκ, την Τρίτη.

Ο κ. Κοντονής ενημερώθηκε για όσα έγιναν στη συνεδρίαση και φέρεται να έχει πάρει ήδη την απόφασή του για «λουκέτο» στο ελληνικό ποδόσφαιρο.




Ατρόμητος και με 10 παίκτες | 2-1 με ανατροπή τον Εργοτελη

Πολύ σκληρός για να… πεθάνει αποδείχθηκε ο Ατρόμητος στο «Θ. Βαρδινογιάννης» και πραγματοποιώντας μεγάλη ανατροπή, έφυγε με το τρίποντο απο το Ηράκλειο.

Οι Περιστεριώτες, μολονότι βρέθηκαν να χάνουν στο ματς με τον Εργοτέλη απ’το 17ο λεπτό, μετά το εύστοχο πέναλτι του Σολάρι, μένοντας παράλληλα και με 10 παίκτες, έπειτα την αποβολή του Λαζαρίδη στη συγκεκριμένη φάση, κατάφεραν να κάνουν την ολική ανατροπή, επικρατώντας με 2-1 των «κιτρινόμαυρων».

Το σύνθημα της αντεπίθεσης για το συγκρότημα του Νιόπλια έδωσε ο Ναπολεόνι στο 31ο λεπτό, ενώ την ανατροπή ολοκλήρωσε ο Μαρσελίνιο στο 86′.

Eργοτέλης-Ατρόμητος 1-2

Γκολ: 17′ πεν. Σολάρι (Εργοτέλης), 31′ Ναπολεόνι (Ατρόμητος), 86′ Μαρσελίνιο (Ατρόμητος)

Κίτρινες: Μποέ Καν, Γιουσούφ, Λουβιόν, Λυκογιάννης – Κιβρακίδης, Φυτανίδης

Κόκκινες: Λαζαρίδης (16′ Ατρόμητος)

Εργοτέλης (Μαντζουράκης): Σαράνοφ, Ρέντζας, Λουβιόν, Γκοργκς, Λυκογιάννης, Μπόε, Κοζορώνης (61′ Χαλκιαδάκης), Ούλα, Ολαϊτάν (65′ Καλέ), Γιουσούφ, Σολάρι.

Ατρόμητος (Νιόπλιας): Γκορμπούνοφ, Κατσουράνης, Κούρος, Αγκουαζί (75′ Κοντοές), Φυτανίδης, Ναπολεόνι (82′ Μπρίτο), Κιβρακίδης, Δημούτσος, Ούμπιδες, Λαζαρίδης, Καράσκο (62′ Λέιτε).