Παγκόσμιο Κύπελλο Παρκούρ | Στην έβδομη θέση στο freestyle ο Καβαλιώτης Μίμης Θεοδωρίδης

Ο διακεκριμένος αθλητής επέστρεψε στην παγκόσμια ελίτ μέσα από την επιτυχημένη παρουσία του στη διοργάνωση της Πορτογαλίας.

Την 7η θέση στον τελικό του freestyle ανδρών, με 22,80 βαθμούς, κατέλαβε το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024 ο Μίμης Θεοδωρίδης, στο Παγκόσμιο Κύπελλο παρκούρ της πορτογαλικής πόλης Κοΐμπρα.

Ο διακεκριμένος Καβαλιώτης αθλητής δεν κατάφερε να επαναλάβει την εξαιρετική εμφάνιση του προκριματικού (4ος με 27,00 β.), εκτελώντας αυτήν τη φορά δυσκολότερες ασκήσεις με πολύ μεγάλο ρίσκο, αλλά επέστρεψε στην παγκόσμια ελίτ μέσα από την επιτυχημένη παρουσία του στη διοργάνωση.

Στον αντίστοιχο τελικό του freestyle γυναικών, που θα διεξαχθεί την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024, προκρίθηκε η Βικτωρία Γεωργουλάκη Τζαννέτου, η οποία μπήκε στην εννιάδα των φιναλίστ με την 7η καλύτερη επίδοση (22,20 β.), ενώ παράλληλα συμμετείχε και στα ημιτελικά του αγωνίσματος speed γυναικών, όπου δεν κατόρθωσε να κερδίσει στη μονομαχία με την Ισπανίδα Στέφανι Ναβάρο (σημείωσε χρόνο 1:00.13, έναντι 51.17 της αντιπάλου της) και έμεινε εκτός τελικού.

Επιπλέον, τρεις αθλητές εκπροσώπησαν τα «γαλανόλευκα» χρώματα στον προκριματικό του speed ανδρών, με τον Μάριο Ξέρρα να τερματίζει 18ος με χρόνο 37.19, τον Νίκο Καραπέτσα 25ο με 38.23 και τον Γιάννη Δελαπόρτα 33ο με 42.27.

 

www.kavalapost.gr




Το Kavala Athens Club θα δώσει το «παρών» στη Λάρισα

Σύμφωνα με ανάρτηση μέσα από τα social media οι Καβαλιώτες που κατοικούν στην Αθήνα και αγαπούν τον ΑΟΚ θα δώσουν το «παρών» στο παιχνίδι της πρεμιέρας, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στην Λάρισα.

Ταυτόχρονα καλούν και τους Καβαλιώτες που θέλουν να ταξιδέψουν στην Λάρισα να έρθουν σε επαφή μαζί τους. Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι τις επόμενες ημέρες θα μάθουμε αν το παιχνίδι θα γίνει Σάββατο ή Κυριακή.

www.proininews.gr




Εκλογές της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πυγμαχίας στην πόλη της Καβάλας

Στην πόλη της Καβάλας, το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, διεξάγονται οι εκλογές της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πυγμαχίας. Ο νυν πρόεδρος, κ. Χάρης Μαριόλης, αναμένεται να ανανεώσει και τυπικά τη θητεία του στη θέση του προέδρου. Παράλληλα, ο Θανάσης Κανελλόπουλος είναι ο μοναδικός υποψήφιος για τη θέση του εκπροσώπου της πυγμαχίας στην ολομέλεια της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, όπου κατέχει ήδη τη συγκεκριμένη θέση.

Με τη διεξαγωγή αυτών των εκλογών, η Ελληνική Ομοσπονδία Πυγμαχίας θα είναι η τρίτη ομοσπονδία που ολοκληρώνει την εκλογική διαδικασία για το νέο Ολυμπιακό κύκλο, με ορίζοντα το 2028. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΕΟΠ είναι η πρώτη ομοσπονδία των «βαρέων» αθλημάτων που διεξάγει εκλογές.




Η νέα χρονιά ξεκίνησε για τον σύλλογο ΑΣ Ταεκβοντό Καβάλας

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, πολλοί γονείς επανεξετάζουν τις συνήθειες των παιδιών τους, ειδικά όσον αφορά την υγεία και την ευεξία τους.Ένας έμπειρος προπονητής Χάρης Παλτόγλου με 22 χρόνια  στο άθλημα του ΤαεκβοντόΤο Ταεκβοντό, ως πολεμική τέχνη, προσφέρει όχι μόνο σωματική άσκηση αλλά και την καλλιέργεια πειθαρχίας, αυτοπεποίθησης και υπευθυνότητας.

Μέσω της τακτικής αερόβιας άσκησης που παρέχει, τα παιδιά βελτιώνουν τη φυσική τους κατάσταση, ενώ ταυτόχρονα μαθαίνουν τη σημασία της σκληρής δουλειάς και της επιμονής, αξίες που θα τα συνοδεύουν για μια ζωή.Η ενασχόληση των παιδιών με αθλήματα όπως το Ταεκβοντό μπορεί να τα βοηθήσει να υιοθετήσουν υγιείς συνήθειες, προσφέροντας τους ένα ισορροπημένο μέλλον.




Υπερκυπελλούχος της ΕΠΣ Καβάλας ο ΑΟΚ!

Κέρδισε στο τελικό του Super Cup, στο Δημοτικό Στάδιο της Ελευθερούπολης, τον αξιόμαχο Άρη Πηγών με 4-0.

Υπερκυπελλούχος ΕΠΣ Καβάλας αναδείχθηκε η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα, που επικράτησε του Άρη Πηγών με σκορ 4-0 στον τελικό του Super Cup ΕΠΣΚ, ο οποίος διεξήχθη στο Δημοτικό Στάδιο Ελευθερούπολης.

Ο Κυπελλούχος της ΕΠΣ Καβάλας για τη σεζόν 2023-2024 πέτυχε τέσσερα γκολ με τους Πόποβιτς, Σπανουδάκη, Ομπιόχα και Λέλεκα και επιβλήθηκε του πρωταθλητή ΕΠΣ Καβάλας 2023-2024 σε έναν χορταστικό αγώνα, στον οποίο έσπευσε για να παρακολουθήσει πλήθος κόσμου. Ο Άρης Πηγών είχε τις ευκαιρίες του, ωστόσο δεν κατάφερε να βρει το δρόμο προς τα δίχτυα.

Πριν την έναρξη του αγώνα η ΕΠΣ Καβάλας βράβευσε τον Δημήτρη Λεπίδα του Άρη Πηγών και τον Βασίλη Εμμανουηλίδη του ΑΟΚ για την προσφορά τους στις ομάδες τους και το τοπικό ποδόσφαιρο.

Η ΕΠΣ Καβάλας με ανακοίνωση της συγχαίρει τις δύο ομάδες για την παρουσία τους στο γήπεδο και εύχεται κάθε επιτυχία στις υποχρεώσεις τους σε Super League 2 και Γ’ Εθνική αντίστοιχα.

Άρης Πηγών: Αξίζαμε κάτι παραπάνω – Άξιος νικητής ο ΑΟΚ»

Σε ανακοίνωση του με τίτλο «άξιζε κάτι παραπάνω» ο Άρης Πηγών τονίζει ότι η ομάδα του θα μπορούσε να είχε προηγηθεί στο 1ο μέρος , ενώ τόνισε ότι ο ΑΟΚ ήταν άξιος νικητής.

Συγκεκριμένα: «Ήττα στον τελικό του Super Cup για την ομάδα μας που θα μπορούσε να είχε προηγηθεί στο 1ο ημίχρονο καθώς εκτός από την πρωτοβουλία των κινήσεων είχε τρεις κλασικές ευκαιρίες όμως πήγε στην ανάπαυλα με σκορ 0-1.

Ένα γρήγορο δεύτερο γκολ από πλευράς της τυπικά φιλοξενούμενης ΚΑΒΑΛΑΣ δυσκόλεψε την προσπάθεια του ΑΡΗ ΠΗΓΩΝ να μειώσει και κατέστησε τον αντίπαλο κυρίαρχο μέχρι την λήξη του αγώνα.

Άξιος νικητής ο ΑΟ Καβάλα στον οποίο ευχόμαστε τα καλύτερα στην Super League 2 και γρήγορη άνοδο στην Super League όπου ανήκει αυτή η ιστορική ομάδα.

Συγχαρητήρια στην ΕΠΣ Καβάλας για την διοργάνωση και ευχαριστούμε για την φιλοξενία τον Ορφέα Ελευθερούπολης.

Πριν την έναρξη του τελικού βραβεύθηκε από την ΕΠΣ ο πρόεδρος του χωριού μας Δημήτρης Λεπίδας για την αγάπη του και την προσφορά του προς τον Άρη Πηγών, κάτι που μας τιμά απεριόριστα ως σωματείο.

Μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο που μας στήριξε. Το ερχόμενο Σάββατο εντός έδρας το τελευταίο φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας για την ομάδα μας καθώς φιλοξενούμε την Αλεξανδρούπολη FC».

 

www.kavalapost.gr




Nations League: Ιρλανδία – Ελλάδα 0-2: Έκανε το 2Χ2 η Εθνική με γκολάρες Ιωαννίδη, Τζόλη

Η Εθνική έφυγε με ένα σπουδαίο τρίποντο από το Δουβλίνο, είναι πλέον το ξεκάθαρο αφεντικό στη μάχη της 2ης θέσης στον όμιλο μας (που μας κρατάει στη Β’ κατηγορία του Nations League και μας επιτρέπει να ελπίζουμε και σε δεύτερη ευκαιρία πρόκρισης στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026).

Ναι, όπως και στο ματς με τη Φινλανδία το περασμένο Σάββατο, δεν βγάλαμε μάτια με την απόδοση μας, ωστόσο ας μην ξεχνάμε ότι ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς έχει κάνει 3-4 προπονήσεις με την Εθνική, έδωσε τα πρώτα του επίσημα ματς και οι ποδοσφαιριστές του προέρχονται από την περίοδο προετοιμασίας…

Το ζητούμενο για την γαλανόλευκη ήταν να πάρει τα δύο τρίποντα στα ματς με τους αντιπάλους στα μέτρα της, ενώ πέρα από την ουσία είναι πολύ σημαντικό ότι οι Ιρλανδοί είχαν ελάχιστες τελικές και μετά το 0-1 έδειξε την ανωτερότητα της καταφέρνοντας να είναι αυτή τη στιγμή στην πρώτη θέση του ομίλου (στην ισοβαθμία με την Αγγλία).

Με δύο αλλαγές στην ενδεκάδα κι χαμηλό τέμπο στην αρχή

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς άφησε στον πάγκο τον Πέλκα και τον Μάνταλο και έδωσε φανέλα βασικού σε Τζόλη και Σιώπη.

Ουσιαστικά ενίσχυσε τον άξονα με τον δεύτερο, ενώ ο πρώτος κάλυψε το αριστερό άκρο της μεσαίας γραμμής στο 4-2-3-1 με το οποίο παρέταξε την ομάδα μας ο ομοσπονδιακός τεχνικός ο οποίος ξεκίνησε με Βλαχοδήμο στην εστία, Ρότα, Μαυροπάνο, Κουλιεράκη και Τσιμίκα στην τετράδα της άμυνας. Παρτενέρ του Μπουχαλάκη στον άξονα ήταν ο Σιώπης, ενώ Τζόλης, Μπακασέτας και Χατζηγιοβάνης αποτελούσαν τη μεσοεπιθετική τριάδα πίσω από τον Ιωαννίδη.

Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα η ελληνική ομάδα επέλεξε να επιτεθεί κυρίως από τα αριστερά για να εκμεταλλευτεί τις προωθήσεις του Τσιμίκα, ωστοσο οι σέντρες του τελευταίου δεν βρήκαν στόχο…

Η πρώτη τελική στο ματς ήρθε στο 11΄και ήταν για την Ελλάδα με τον Κουλιεράκη να πετάγεται στο πρώτο δοκάρι μετά το κόρνερ του Μπακασέτα, αλλά η κεφαλιά του πέρασε μόλις πάνω από το δοκάρι των γηπεδούχων.

Από το 15′ και μετά οι Ιρλανδοί μπόρεσαν να ισορροπήσουν και να κρατούν περισσότερη ώρα τη μπάλα στα πόδια τους, ωστόσο παρόλο που κέρδισαν σχεδόν όλες τις μονομαχίες δεν μπόρεσαν να απειλήσουν την ελληνική εστία.

Αντιθέτως η δεύτερη τελική ήταν και πάλι για την Ελλάδα και πάλι με στατική φάση όταν στο 26′ ο Μπακασέτας εκτέλεσε το φάουλ που κέρδισε ο ίδιος με τον Κέλεχερ να πέφτει στη γωνιά του και να διώχνει σε κόρνερ…

Τουλάχιστον αυτή η φάση ανέκοψε λίγο την ορμή των Ιρλανδών, αλλά την ίδια ώρα κι εμείς μεσοεπιθετικά ήμασταν αόρατοι… Ιωαννίδης και Τζόλης έτρεχαν δεξιά κι αριστερά αναζητώντας μια πάσα της προκοπής χωρίς ποτέ
να τα καταφέρουν οι συμπαίκτες τους με την Εθνική να στέκεται τυχερή στο 41′ όταν ο Ογκμπένε σκόραρε με τρομερό σουτ όμως στην εκκίνηση της φάσης ήταν σε θέση οφσάιντ…

Έτσι το πρώτο ημίχρονο έληξε χωρίς γκολ και χωρίς ιδιαίτερες συγκινήσεις…

Το γκολ-ποίημα του Ιωαννίδη με το αριστερό…

Το βράδυ του Σαββάτου πέτυχε την πρώτη του ντοπιέτα με τη γαλανόλευκη και σήμερα στο Δουβλίνο στην πρώτη φάση που ο Φώτης Ιωαννίδης βρέθηκε με τη μπάλα έξω από την περιοχή των Ιρλανδών απέδειξε το φονικό του ένστικτο…

Ο Μπακασέτας του πέρασε τη μπάλα, οι γηπεδούχοι του έδωσαν τα λίγα μέτρα και τον χρόνο που ήθελε με τον επιθετικό του Παναθηναϊκού να στέλνει τη μπάλα συστημένη στο παραθυράκι του Κέλεχερ…

Το Aviva Stadium πάγωσε και οι γηπεδούχοι χρειάστηκαν πολύ ώρα για να συνέλθουν με την ελληνική ομάδα να ελέγχει με σχετική άνεση τον αγώνα, αλλά να μην εκμεταλλεύεται τους κενούς χώρους που υπήρχαν.

 και η ζωγραφιά του Τζόλη

Έτσι στο τελευταίο τέταρτο από τη στιγμή που έμεινε το ρευστό 0-1, προσπάθησαν να πιέσουν για το γκολ της ισοφάρισης απειλώντας ουσιαστικά μόνο στο 85′ όταν το σουτ του Ρόμπινσον βρήκε τα σώματα και πέρασε δίπλα από την εστία μας…

Κι αφού δεν έγινε εκεί το 1-1, στην επόμενη φάση ο Χρήστος Τζόλης «κλείδωσε» το τρίποντο μετά από τη δεύτερη ασίστ του Μπακασέτα. Ο νεαρός άσος της Μπριζ «χόρεψε» τον Κόλινς και με άπιαστο αριστερό σουτ εκτέλεσε τον Κέλεχερ διαμορφώνοντας το τελικό 0-2 (αν και στο φινάλε είχαμε τις προϋποθέσεις και για ένα ακόμη γκολ).

Στο άλλο ματς του ομίλου η Αγγλία επικράτησε με 2-0 της Φινλανδίας στο Γούμπλεϊ.

Η βαθμολογία του ομίλου

  1. Ελλάδα 6
  2. Αγγλία 6
  3. Ιρλανδία 0
  4. Φινλανδία 0

Η επόμενη αγωνιστική (10/10)

Αγγλία-Ελλάδα
Φινλανδία-Ιρλανδία

protothema.gr




Θερμή υποδοχή για τον Δημοσθένη Μιχαλεντζάκη στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης

Επέστρεψε χθες βράδυ στην Αλεξανδρούπολη ο Δημοσθένης Μιχαλεντζάκης, μετά την ολοκλήρωση των Παραολυμπιακών αγώνων 2024 στο Παρίσι.

Η υποδοχή που του επιφύλαξαν οι φίλοι του αλλά και η δημοτική αρχή ήταν ιδιαίτερα θερμή στο αεροδρόμιο “Δημόκριτος”, τόσο σ αυτόν όσο και τον Αλέξανδρο Λεργιό που επέστρεψε μαζί του.

Αν και σε αυτούς τους Ολυμπιακούς δεν κατάφερε να κερδίσει κάποιο μετάλλιο, σημασία έχει η συνολική του προσπάθεια, η αγωνιστικότητά του και η αφοσίωσή του στο άθλημα της κολύμβησης, που χρόνια τώρα των κρατάει στην κορυφή του κόσμου, αποτελώντας έμπνευση για όλους μας.

Του αξίζουν θερμά συγχαρητήρια απ’ όλους τους Εβρίτες που πάντα θα του απονέμουν το χρυσό μετάλλιο της καρδιάς τους αφού αισθάνονται πολύ περήφανοι γι’ αυτόν που τιμά στον αθλητισμό, τον τόπο του και την πατρίδα του.

Του αξίζουν θερμά συγχαρητήρια απ’ όλους τους Εβρίτες που πάντα θα του απονέμουν το χρυσό μετάλλιο της καρδιάς τους αφού αισθάνονται πολύ περήφανοι γι’ αυτόν που τιμά στον αθλητισμό, τον τόπο του και την πατρίδα του.

www.evros24.g



ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα | Κόντρα στα φαβορί στην αρχή της χρονιάς

Η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League 2 έφερε την ομάδα αντιμέτωπη με την ΑΕΛ στην πρεμιέρα και τον Ηρακλή την 3 αγωνιστική – Διαβάστε το πρόγραμμα των αγώνων του 1ου γύρου.

Κατ’ ευθείαν στα… βαθιά θα μπει η ομάδα της Καβάλας στο πρωτάθλημα της Super League 2, μιας και όπως προέκυψε από την κλήρωση του 1ου ομίλου που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 9/9 στις 3 πρώτες αγωνιστικές της κανονικής περιόδου θα κληθεί να αντιμετωπίσει τους 2 βασικούς πρωταγωνιστές της διοργάνωσης και μάλιστα εκτός έδρας! Συγκεκριμένα το συγκρότημα του Νίκου Καραμπετάκη θα αντιμετωπίσει στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος την ΑΕΛ του Παύλου Δερμιτζάκη στη Λάρισα. Στη 2η αγωνιστική θα υποδεχτεί τον επίσης νεοφώτιστο Εθνικό Κεραμιδίου, ενώ στην 3η αγωνιστική θα πάει στη Θεσσαλονίκη για να κοντραριστεί με τον φιλόδοξο Ηρακλή!

Απ’ εκεί και πέρα θα υποδεχτεί τη Νίκη Βόλου και ακολούθως υπάρχουν δύο αγώνες εκτός έδρας με Μακεδονικό και Καμπανιακό και δύο εντός με ΠΑΟΚ β’ και ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ ο 1ος γύρος κλείνει με το πιο μακρινό (και κοστοβόρο) τα ταξίδι που είναι με τον Διαγόρα στη Ρόδο, ο οποίος όπως αναμενόταν «ανέβηκε» στον 1ο όμιλο.

Αξίζει να τονιστεί ότι η Καβάλα ήθελε στην 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος να αγωνιστεί εκτός έδρας, μιας και ήθελε να υπάρχει περισσότερο χρόνος για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επανασποράς του χλοοτάπητα στο «Ανθή Καραγιάννη». Όπως τονίστηκε μάλιστα φέτος τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα από πέρσι, αφού θα ριχθεί στον αγωνιστικό χώρο περισσότερος σπόρος, ο οποίος χρειάζεται ένα μικρό χρονικό διάστημα για να «δέσει» και να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Αναλυτικά το πρόγραμμα των αγώνων της 1ης αγωνιστική στον 1ο όμιλο καθώς και οι αντίπαλοι του ΑΟΚ στις άλλες αγωνιστικές έχει ως εξής:

1η Αγωνιστική
Διαγόρας Ρόδου – Μακεδονικός
ΑΕΛ – Καβάλα
Καμπανιακός – Νίκη Βόλου
Εθνικός Κεραμιδίου – ΠΑΣ Γιάννινα
ΠΑΟΚ Β – ΠΟΤ Ηρακλής

2η Αγωνιστική: Εθνικός Κεραμιδίου (εντός)
3η Αγωνιστική: Ηρακλής (εκτός)
4η Αγωνιστική: Νίκη Βόλου (εντός)
5η Αγωνιστική: Μακεδονικός (εκτός)
6η Αγωνιστική: Καμπανιακός (εκτός)
7η Αγωνιστική: ΠΑΟΚ β’ (εντός)
8η Αγωνιστική: ΠΑΣ Γιάννινα (εντός)
9η Αγωνιστική: Διαγόρας (εκτός)

Στον ΣΚΑΙ τα τηλεοπτικά

Σε ότι αφορά το μέτωπο των τηλεοπτικών δικαιωμάτων στη Super League 2, όπως όλα δείχνουν ο ΣΚΑΪ θα είναι αυτός που θα μεταδίδει τις αναμετρήσεις της Λίγκας. Στο ΔΣ που προηγήθηκε της κλήρωσης ο πρόεδρος της λίγκας, Πέτρος Μαρτσούκος εξουσιοδοτήθηκε από τα μέλη να διαπραγματευτεί με το εν λόγω κανάλι ώστε αυτό να μεταδίδει τους αγώνες του πρωταθλήματος την προσεχή σεζόν. Εάν, λοιπόν, δεν προκύψει κάποιο απρόοπτο, τότε τις προσεχείς ημέρες πιθανολογείται ότι θα κλείσει το μέτωπο της τηλεοπτικής στέγης.

Με τον Άρη Πηγών για το Super Cup της ΕΠΣΚ

Εν τω μεταξύ, η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα προσκαλεί τον φίλαθλο κόσμο της Καβάλας, στην αναμέτρηση-γιορτή όπου η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει την αντίστοιχη του Άρη Πηγών στα πλαίσια του Super Cup της ΕΠΣ Καβάλας. Η αναμέτρηση θα διεξαχθεί την Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:30 στο Δημοτικό Στάδιο της Ελευθερούπολης. Το εισιτήριο του αγώνα ανέρχεται στα 5€ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το προμηθευτούν από την είσοδο του Σταδίου την ημέρα του αγώνα.

www.kavalapost.gr




H κλήρωση της Super League 2 – Πρώτη αγωνιστική ο ΑΟΚ ταξιδεύει στην Λάρισα (Όλο το πρόγραμμα)

Τα παιχνίδια της 1ης αγωνιστικής:

Διαγόρας-Μακεδονικός

ΑΕΛ-Καβάλα

Καμπανιακός-Νίκη Βόλου

Εθνικός Κεραμιδίου-ΠΑΣ Γιάννινα

ΠΑΟΚ Β-Ηρακλής

Όλο το πρόγραμμα των αγώνων:

 

www.proininews.gr




Πρίντεζης: Στην οροφή του ΣΕΦ η φανέλα του Ολυμπιακού με το Νο15

Στον ουρανό του ΣΕΦ ανέβηκε το βράδυ της Παρασκευής η φανέλα του Γιώργου Πρίντεζη.

Το Νο15 τοποθετήθηκε δίπλα στο Νο7 του Βασίλη Σπανούλη και κανείς παίκτης του Ολυμπιακού δεν θα μπορεί να επιλέξει πλέον αυτό το νούμερο.

Ο Γιώργος Πρίντεζης, ο εμβληματικός αρχηγός των Πειραιωτών που αποσύρθηκε το 2022, συγκινήθηκε, δάκρυσε και αποθεώθηκε από τον κόσμο στο ΣΕΦ ενώ ακούγονταν το σύνθημα «Γιώργο ψυχάρα Ολυμπιακάρα».

6302672
6302669__1_
6302710
6302697

Ο άνθρωπος που πήγε στα 15 του στον Ολυμπιακό και έφυγε δις πρωταθλητής Ευρώπης δήλωσε ότι «νιώθω ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης όλων των εποχών χάρη στην αγάπη σας» και κάλεσε τις γυναίκες της ζωής του στο παρκέ για να πατήσουν όλοι μαζί το κουμπί για να ανέβει η φανέλα.

Η μητέρα Χρύσα, η σύζυγος Στέλλα και μια από τις δύο κόρες ήταν εκεί το πάτησαν. Ο Γιώργος είχε δακρύσει και δεν κοίταζε καν τη φανέλα ν’ ανεβαίνει. Θυμήθηκε και τον πατέρα του που έχασε και δεν είναι εκεί σε αυτή τη μεγάλη στιγμή της ζωής του.

Πέρασε από το μυαλό του ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, που έχει φύγει από τη ζωή, έφερε πάλι την σκηνή με το «πεταχτάρι» το σουτ που χάρισε το 2012 το ευρωπαϊκό στον Ολυμπιακό στην Πόλη στο παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ.

Στο ΣΕΦ στην γιορτή που διοργάνωσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός για τον Γιώργο Πρίντεζη ήταν η αφρόκρεμα του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Ο Βασίλης Σπανούλης, ο Κώστας Παπανικολάου, ο Θοδωρής Παπαλουκάς, ο Μίλαν Τόμιτς, ο Ντέγιαν Μποντιρόγκα, ο Πέρο Άντιτς, ο Σοφοκλής Σχορτιανίτης και άλλοι.

Εκεί ήταν ο Γιάννης Σφαιρόπουλος και φυσικά ο Γιώργος Μπαρτζώκας. Περισσότεροι από 15.000 φίλοι του Ολυμπιακού αποθέωσαν τον Γιώργο Πρίντεζη ενώ ζήτησαν από την σημερινή ομάδα να φέρει το 2025 την Ευρωλίγκα.

6302654
6302684
6302687

Με τα καλύτερα λόγια μίλησαν για τον Γιώργο Πρίντεζη και το ήθος του ο Γιώργος και ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος οι οποίοι του χάρισαν και ένα τεράστιο κάδρο με κολάζ φωτογραφιών του Συριανού άσου από τα 15 του χρόνια έως και την ώρα της απόσυρσής του από τον Ολυμπιακό.

6302624
6302621

Εκεί ήταν και ο σολίστ του μπουζουκιού Μιχάλης Παούρης για να παίξει την «Φραγκοσυριανή», λόγω της καταγωγής του Πρίντεζη από τη Σύρο. Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν η Δώρα Παντέλη, ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και ο Θανάσης Βισκαδουράκης.

Πρίντεζης: Νιώθω ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης όλων των εποχών με την αγάπη σας

Ο Γιώργος Πρίντεζης το κεντρικό πρόσωπο της βραδιάς αναφέρθηκε στην τιμή που του γίνεται από τον Ολυμπιακό, αναφέρθηκε στον κόσμο και στους ανθρώπους που σημάδεψαν την καριέρα του και ήταν στο ΣΕΦ.

6302519
6302531
6302540

«Σήμερα νιώθω πολύ τυχερός γιατί νιώθω σαν να παρακολουθώ τον επικήδειό μου. Η αλήθεια ειναι ότι τα συναισθήματα είναι πολύ ιδιαίτερα και δεν εκφράζονται με λόγια. Θυμάμαι σαν τώρα, ήταν 3 Αυγούστου 2000 και το δέος που ένιωθα. Παίκτες που είχα αφίσα στο δωμάτιό μου όπως ο Ρίβερς, ο Ράτζα, ο Μίλαν, ήταν συμπαίκτες μου. Καθόμουν και προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω που βρισκόμουν. Ο κόσμος βλέπει ένα δίωρο. Τα συναισθήματα που συναισθήματα που νιώθουμε μεταξύ μας είναι πάρα πολλά. Πολλαπλάσια απ’ όσα μέσα σ’ έναν αγώνα και στην καθημερινότητα και την καθημερινή τριβή. Είναι από τα πράγματα που μένουν μαζί με την αγάπη του κόσμου. Περισσότερο από τίτλους οι ανθρώπινες σχέσεις είναι αυτές που μετράνε. Η αγάπη, ο σεβασμός είναι πάνω απ’ οτιδήποτε άλλο» είπε αρχικά ο Πρίντεζης και συνέχισε:

6302544
6302473__1_
6302490
6302482

«Όταν πρωτοήρθα εδώ μετά πανηγύριζα με άλλους πέντε συμμαθητές μου επειδή φόρεσα τη φανέλα του Ολυμπιακού. Ηταν το όνειρό μου. Ήμουν τυχερός που γαλουχήθηκα με εκείνη την φουρνιά, με τον Τόμιτς, τον Τάρπλεϊ, τον Σιγάλα, τον Ιωαννίδη. Μου έμεινε ο συναισθηματισμός και πάντα ήθελα να μένω εδώ. Δεν ήθελα να φύγω. Είμαι τυχερός γιατί συνεργάστηκα με πολλούς προπονητές και παίκτες. Είχαμε παίκτη που δεν θυμάμαι καν το όνομά του, μου έλεγε ο Πρόεδρος ‘πρέπει να τον πάρουμε’. Ήθελαν να κάνουν την ομάδα πάλι πρώτη. Θυμάμαι την δίψα τους. Θυμάμαι την συνεργασία με τον κόουτς στη Λάρισα, με είχε βοηθήσει πάρα πολύ.»

Για τον Παπανικολάου: «Τον αγαπάω πάρα πολύ τον Παπανικολάου, είστε τυχεροί που είναι αρχηγός της ομάδας. Σας το λέω με όλη μου την καρδιά.

Για τον Σπανούλη: «Ο Μπιλάρας είναι ο μπασκετικός αδελφός μου. Είμαι πολύ περήφανος και χαρούμενος, ισχύει ότι με έπρηζε μπασκετικά και εγώ τον απέφευγα, ίσως γι’ αυτό να ταιριάξαμε. Περνούσαμε πάρα πολύ ωραία»

Για τον Γιάννη Σφαιρόπουλο: «Με τον coach Σφαιρόπουλο είχα έρθει πιο κοντά, αγαπάει πάρα πολύ την ομάδα, πετύχαμε πολλά, τρυπούσαμε το ταβάνι μας, πήγαμε σε δύο τελικούς και θα μπορούσαμε να είχαμε κατακτήσει έναν. Βελτιώθηκα πάρα πολύ μαζί του. ».

Για τον Μίλαν Τομιτς: «Και με τον Τόμιτς, έχουμε περάσει τα πάντα. Τον είχα συμπαίκτη, προπονητή, βοηθό προπονητή, πρόεδρο, πήγαινε και μας έπαιρνε νερά όταν η ομάδα ήταν σε μεταβατικό στάδιο. Αυτός κι αν είναι ψυχάρα. Συγχωρέστε με αν μακρυγορώ. Θα ήμουν χαρούμενος αν ήταν εδώ ο Ντούντα, με πίστεψε και με βοήθησε πάρα πολύ. Πρόσφερε πολλά στον Ολυμπιακό, μακάρι να ήταν μαζί μας τώρα.»

6302558

«Ακολούθησα το ένστικτό μου»

Και κατέληξε κάνοντας ειδική αναφορά στην οικογένειά του: «Οι κοντινοί μου άνθρωποι ξέρουν τι νιώθω γι’ αυτούς, το γνωρίζουν με πράξεις. Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε και ήρθατε εδώ, μέσα στη ζέστη. Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό γι’ αυτή τη βραδιά που δεν φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα. Μακάρι να εμπνεύσουμε το κάθε παιδί να μην τα παρατάει ποτέ, να συνεχίζει να δουλεύει. Τα παιδιά μεγαλώνοντας αλλάζουν αρχές, τα θεωρούν πιο δύσκολα και τα παρατούν.

Σε όλες τις δουλειές χρειάζεται περισσότερη πίστη. Να παλεύεις, να επιμένεις και να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό. Εγώ είχα ανθρώπους που με αγαπούσαν, που είναι ακόμα δίπλα μου, που με κρατούσαν προσγειωμένο. Ξεχωριστή μνεία στον μάνατζέρ μου, τον Γιώργο Δημητρόπουλο. Ήμουν πολύ τυχερός γιατί με τους κοντινούς μου ανθρώπους, πάντα με έναν μαγικό τρόπο με είχαν αφοσιωμένο, ήταν σαν δεύτερος πατέρας μου. Πάντα μετά από πολύ καλά παιχνίδια μου έλεγε ότι δεν ήμουν πολύ καλός. Είχα την οικογένειά μου, αυτόν τον άνθρωπο, την Στελλάρα, στα δύσκολα.

Την Χρύσα, εντάξει… Οι γονείς πρέπει να είναι πάντα εκεί, να στηρίζουν, να λένε τα καλά και τα κακά, με γνώμονα την αγάπη και την λογική και τον σεβασμό. Ο πατέρας μου δεν με έβλεπε σαν μπασκετμπολίστα, αλλά σαν παιδί με το ποδήλατο, το απλό παιδί που ήμουν. Έρχονταν στιγμές που έπρεπε να μιλήσω για νέο συμβόλαιο, μου έλεγαν κάποιοι να σκεφτώ κάτι άλλο, να δω κάτι άλλο, να κοστολογήσω αλλιώς τα πράγματα. Ακολουθούσα το ένστικτό μου, νιώθω ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης όλων των εποχών χάρη στην αγάπη σας».

6302570

Αδερφοί Αγγελόπουλοι για Πρίντεζη: «Περάσαμε πολλά μαζί, άλλαξε την ιστορία του Ολυμπιακού»

Οι ισχυροί άνδρες του Ολυμπιακού, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος μίλησαν για τον Γιώργο Πρίντεζη και θυμήθηκαν μεγάλες στιγμές του άλλοτε αρχηγού των «ερυθρόλευκων».

A moment to remember (Απόσυρση φανέλας Γιώργου Πρίντεζη)

Παναγιώτης Αγγελόπουλος: «Είμαστε εδώ για να τιμήσουμε την προσφορά του Πρίντεζη στον Ολυμπιακό αλλά και τη δική μας ιστορία τα τελευταία 15 χρόνια τουλάχιστον. Για εμένα Πρίντεζης σημαίνει ψυχή, αφοσίωση, σκληρή δουλειά και διάρκεια στον χρόνο. Έκανε μια μεγάλη καριέρα στον Ολυμπιακό και ζήσαμε μεγάλες στιγμές. Περάσαμε πολλά μαζί. Του εύχομαι τα καλύτερα και να μείνει για πάντα στον Ολυμπιακό».

Γιωργος Αγγελόπουλος: «Είμαστε εδώ για να τιμήσουμε έναν από τους μεγαλύτερους αθλητές στην ιστορία του Ολυμπιακού. Αυτό το καλάθι το 2012 άλλαξε την ιστορία του Ολυμπιακού. Ήταν ο,τι καλύτερο υπήρχε εκείνη τη στιγμή. Εγώ μπήκα μέσα, νόμιζα είχε τελειώσει το παιχνίδι. Δεν άκουγα, ήμουν σε άλλη κατάσταση. Από τότε άλλαξαν όλα. Άλλαξε η ιστορία του Ολυμπιακού. Δεν ήταν όμως η μόνη μεγάλη στιγμή που ζήσαμε με τον Γιώργο. Δεν θα ξεχάσω το τρίποντο το 2015 με τη Μπαρτσελονα που χοροπηδούσαμε όλοι μαζί. Αυτό δείχνει ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο τύχη. Τέλος μια πολύ μεγάλη στιγμή που δεν ήταν καλάθι του Γιώργου άλλα το τρίποντο του Σπανούλη στο ΟΑΚΑ. Τη στιγμή που πήρε τη μπάλα ο Βασίλης, αγκαλιαστήκαμε με τον Γιώργο και περιμέναμε και έγινε αυτό που έγινε. Γιώργο σε ευχαριστούμε πολύ».

6302619

Σφαιρόπουλος: «Ήρθε και μου είπε “κόουτς θα παίξω”, την ημέρα που πέθανε ο πατέρας του»

Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος ήταν ένας από τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκε ο Γιώργος Πρίντεζης κατά τη διάρκεια της μακράς καριέρας τους στον Ολυμπιακό. Για αυτό τον λόγο βρέθηκε στο ΣΕΦ και μίλησε για την πιο δυνατή στιγμή που είχαν οι δύο τους κατά τη διάρκεια της κοινής θητείας τους στους «ερυθρόλευκους».

«Ο Γιώργος έβαλε το τρίποντο με τη Μπαρτσελόνα, αλλά η πιο δυνατή στιγμή μας είναι άλλη. Έχουμε αποσυρθεί στο ξενοδοχείο τον Ιούνιο του 2016, πριν από τους τελικούς και 7 το πρωί χτυπάει το σταθερό. Κατάλαβα ότι κάτι κακό είχε γίνει. Ο γιατρός της ομάδας μου ανακοίνωσε ότι έφυγε ο πατέρας του Γιώργου. Με ρώτησε αν μπορούσε να έρθει η μητέρα του να του το ανακοινώσει και είπα ασφαλώς ότι έπρεπε να έρθει.

Ήρθε η μητέρα του, τους άφησα να μιλήσουν και μετά κατέβηκα, μίλησα μαζί τους. Ήταν δύσκολες στιγμές. Και τότε του είπα ότι επειδή είχαμε τον πρώτο τελικό, πως εκείνος θα αποφάσιζε αν θα παίξει. Του είπα να το σκεφτεί και μετά από την πρωινή προπόνηση ήρθε και μου είπε “κόουτς θα παίξω”.

Αυτό δείχνει το μεγαλείο της ψυχής του. Τότε βγήκε το “Γιώργο ψυχάρα Ολυμπιακάρα”. Εκείνο το βράδυ όλο το γήπεδο φώναζε αυτό το σύνθημα. Έπαιξε για να βοηθήσει την ομάδα. Χάσαμε το πρώτο ματς, κάναμε μπρέικ και πήραμε το πρωτάθλημα με το τρίποντο του Βασίλη. Αυτή ήταν η πιο δυνατή στιγμή μου με τον Γιώργο» είπε ο κόουτς του Ερυθρού Αστέρα.

6302610_2

Σπανούλης: «Τυχερός που πέτυχε το καλάθι στον τελικό της Πόλης γιατί δεν θα έπαιρνε ξανά πάσα από εμένα»

Ο «διόσκουρος» του Γιώργου Πρίντεζη στον Ολυμπιακό και αμφότεροι εμβληματικοί αρχηγοί των «ερυθρολεύκων» αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για το τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς.

«Καταρχάς συγχαρητήρια στους προέδρους που τιμούν την ιστορία του συλλόγου, συγχαρητήρια στον κόσμο του Ολυμπιακού που τιμάει αθλητές όπως ο Γιώργος και γέμισε το γήπεδο. Γι’ αυτόν μπορώ να μιλάω άπειρες ώρες και μέρες, έχουμε ζήσει τόσα πολλά για δέκα χρόνια. Έχουμε ζήσει τόσα πολλά όλα αυτά τα 10 χρόνια. Είναι τυχερός που έβαλε το καλάθι στην Κωνσταντινούπολη γιατί δεν θα έπαιρνε ξανά πάσα από εμένα. Μπράβο Γιώργο, μας έσωσες! Εκπληκτικός παίκτης που ήξερε να ηγηθεί στο γήπεδο με τον δικό του τρόπο. Σπάνια βγαίνει στο ευρωπαϊκό στερέωμα.




Ο Νέστος Χρυσούπολης ενισχύει την άμυνα του με τον Μανώλη Περδίκη

Ο Νέστος Χρυσούπολης ανακοίνωσε το πρωί της Τετάρτης 4 Σεπτεμβρίου μια ακόμα σημαντική προσθήκη στην άμυνα της ομάδας. Πρόκειται για τον 25χρονο κεντρικό αμυντικό Μανώλη Περδίκη, ο οποίος πρόσφατα αποδεσμεύτηκε από τον ΑΟ Καβάλας, παρόλο που είχε ανανεώσει τη συνεργασία του με την ομάδα της Καβάλας λίγες εβδομάδες νωρίτερα, μετά από μια εξαιρετική χρονιά στη Γ’ Εθνική. Ο Περδίκης, ψηλός και επιδραστικός αμυντικός από την Κρήτη, έχει επίσης αγωνιστεί σε ομάδες όπως η Βέροια, η Ιεράπετρα και ο ΟΦΗ.

Η ανακοίνωση του Νέστου για τη μεταγραφή αναφέρει: «Με χαρά ανακοινώνουμε την προσθήκη του Μανώλη Περδίκη στην ομάδα μας. Ερχόμενος από την Καβάλα, θα ενταχθεί στο ρόστερ μας και του ευχόμαστε μια υγιή και επιτυχημένη ποδοσφαιρική χρονιά με την ομάδα μας».

Παράλληλα, η προετοιμασία της ομάδας υπό την καθοδήγηση του Νίκου Κεχαγιά συνεχίζεται ομαλά και χωρίς προβλήματα στο δημοτικό στάδιο Χρυσούπολης. Οι εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά παιχνίδια είναι πολύ θετικές, τόσο με τις νίκες όσο και με την συνολική εικόνα της, γεγονός που ενισχύει την αισιοδοξία για την διεκδίκηση του τίτλου στον 1ο όμιλο.

Η επόμενη φιλική αναμέτρηση της ομάδας είναι προγραμματισμένη για το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου στην Αλεξανδρούπολη, απέναντι στην τοπική ομάδα. Ακολουθεί φιλικό με τον Άρη Αβάτου την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου στο γήπεδο της Χρυσούπολης, και έπειτα η ομάδα θα επικεντρωθεί στην έναρξη του πρωταθλήματος.




Εργασίες επανασποράς και αναβάθμισης στο γήπεδο Ανθή Καραγιάννη

Ξεκίνησαν οι εργασίες επανασποράς στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου “Ανθή Καραγιάννη”, με στόχο την πλήρη ετοιμότητά του για την δεύτερη αγωνιστική.Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πραγματοποιούνται μικροεπεμβάσεις, ενώ το γήπεδο έχει ήδη λάβει την απαραίτητη αδειοδότηση. Τα υπόλοιπα έργα που είχε εξαγγείλει ο Δήμαρχος Καβάλας, όπως η ανακαίνιση των αποδυτηρίων, η δημιουργία θεωρείων και η βελτίωση του φωτισμού, βρίσκονται επίσης σε εξέλιξη.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου, το συνολικό κόστος των έργων στο “Ανθή Καραγιάννη” θα ανέλθει στα 3 εκατομμύρια ευρώ.




Ισχυρό Μήνυμα Ενότητας και Στήριξης στον ΑΟΚ από Τοπικούς Φορείς

Συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου, στο ξενοδοχείο Γαλαξίας, δόθηκε ισχυρό μήνυμα ενότητας και στήριξης της προσπάθειας του ΑΟΚ. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν σημαντικοί τοπικοί παράγοντες, όπως ο Δήμαρχος Καβάλας κ. Θόδωρος Μουριάδης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Μάρκος Δέμπας, καθώς και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΑΟΚ, κ. Αντώνης Αντωνίου.Επίσης, παρόντες ήταν ο γενικός διευθυντής του ΑΟΚ, κ. Βαλάντης Μπλέτσας, και τα μέλη του ΑΟΚ κ. Θανάσης Σπανδωνίδης και κ. Ανδρέας Σκλάρης.

Όλοι οι τοπικοί φορείς, μαζί με τους Καβαλιώτες, εξέφρασαν τη στήριξή τους στην ομάδα, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνέχειας και της ενίσχυσης του συλλόγου.Επιπλέον, έγινε γνωστό ότι έχουν πληρωθεί τα χρέη προς τους ποδοσφαιριστές προηγούμενων ετών, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία έκδοσης των δελτίων των παικτών, γεγονός που επιβεβαιώνει την προσπάθεια για την ομαλή λειτουργία της ομάδας.

 




ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα | Ήρθε η ώρα της διάθεσης των μετοχών και των… Καβαλιωτών

Ξεκινάει η περίοδος διάθεσης των μετοχών της νέας ΠΑΕ με κόστος 30 ευρώ η μία – Διαβάστε την ανακοίνωση της διοίκησης.

Αρχίζει από την Τρίτη 3/9 η περίοδος διάθεσης στους φίλους της ομάδας της Καβάλας των μετοχών της νέας ΠΑΕ ΑΟΚ 2024. Πλέον είναι η ώρα των Καβαλιωτών να δείξουν έμπρακτα την αγάπη και τη στήριξη τους προς το «καραβάκι» με την αγορά μετοχών που θα κοστίζουν 30 ευρώ η κάθε μια. Στην ανακοίνωση της η διοίκηση της ΠΑΕ έκανε γνωστό τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού μέσω του οποίου θα γίνεται η αγορά των μετοχών και επισήμανε ότι με τη στήριξη των φιλάθλων της η ομάδα θα μπορέσει να κάνει το επόμενο βήμα στην ιστορία της.

 

Η ανακοίνωση αναφέρει σχετικά:

«Η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα καλεί όλους τους Καβαλιώτες να γίνουν κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας του συλλόγου.

Με χαρά σας ανακοινώνουμε πως από σήμερα τίθεται στη διάθεσή του φίλαθλου κόσμου η δυνατότητα αγοράς μετοχών της νέας ΠΑΕ, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο αποφασιστικά, στο επόμενο βήμα του συλλόγου μας στην πολυετή ιστορία του.

Το κόστος κάθε μετοχής έχει οριστεί στα 30 ευρώ.

Λογαριασμός αγοράς μετοχών: Εθνική Τράπεζα GR 1101107630000076300895240 – ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΒΑΛΑ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».

www.kavalapost.gr



Νέστος Χρυσούπολης: Ένα βήμα από τον Μανώλη Περδίκη…

O 25χρονος κεντρικός αμυντικός που έλυσε πριν από λίγες ημέρες τη συνεργασία του με τον ΑΟΚ βρίσκεται πολύ κοντά στη «μετακόμιση» του στη Χρυσούπολη.

Πολύ κοντά στην απόκτηση του Μανώλη Περδίκη φαίνεται να είναι  Νέστος Χρυσούπολης και το πιθανότερο είναι άμεσα να οριστικοποιηθεί το deal και να ξεκινήσει προπονήσεις υπό τις οδηγίες του Νίκου Κεχαγιά, σύμφωνα με το monobala.gr.

Ο 25χρονος Κρητικός στόπερ ήταν βασικός στην περσινή πορεία ανόδου της Καβάλας (συμπαίκτης με Καζαντζίδη και Ιωαννίδη, που επίσης μεταγράφηκαν στο συγκρότημα της Χρυσούπολης) και αρχικά είχε ανανεώσει με τον ΑΟΚ, αλλά αποχώρησε πρόσφατα. Ο Περδίκης έχει αγωνιστεί ακόμα σε Βέροια, Ιεράπετρα και ΟΦΗ.

Στο Νέστο επικρατεί ικανοποίηση τόσο από τη νίκη στο φιλικό παιχνίδι με τον ΑΟΚ το απόγευμα του Σαββάτου, όσο και από την καλή εμφάνιση που πραγματοποίησε η ομάδα (εν μέσω της σκληρής προετοιμασίας). Στη Χρυσούπολη δεν έχουν κρύψει ότι ο στόχος τους είναι να διεκδικήσουν τον τίτλο στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και να προβιβαστούν στη Super League 2.

www.kavalapost.gr



Αυτή είναι η νέα Γ’ Εθνική – Οι ομάδες που συμμετέχουν και ο καταρτισμός των ομίλων

Ο διαχωρισμός πραγματοποιήθηκε βάση γεωγραφικών κριτηρίων, με τους τρεις πρώτους ομίλους να περιλαμβάνουν 18 ομάδες και τον τέταρτο 17.

Οι 4 όμιλοι της νέας Γ’ Εθνικής:
1ος ΟΜΙΛΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ Π.Ο.
ΑΠΟΛΛΩΝ 1960 Π.Α.Σ
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΡΑΛΙΜΝΙΟΥ Π.Σ.
ΑΡΗΣ ΑΒΑΤΟΥ Α.Μ.Σ.
ΑΡΗΣ ΠΗΓΩΝ Α.Μ.Σ.
ΕΥΟΣΜΟΥ Α.Ε.
ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΜΜΟΥΔΙΑΣ Ε.Γ.Σ.
ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ ΘΕΡΜΗΣ Α.Π.Ο.
ΚΙΛΚΙΣΙΑΚΟΣ Α.Ο.
ΜΟΥΔΑΝΙΑ Π.Ο.
ΝΕΑΣ ΑΜΙΣΟΥ Π.Α.Ο.Π.
ΝΕΣΤΟΣ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Α.Σ.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Μ.Γ.Σ.
Π.Α.Ο.Κ. ΚΡΗΣΤΩΝΗΣ
ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ Α.Π.Σ.
ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ Α.Σ.
ΧΑΝΙΩΤΗΣ Α.Ο.

2ος ΟΜΙΛΟΣ
ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ Π.Α.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ Α.Ε.
ΑΜΒΡΑΚΙΚΟΣ Π.Α.Σ.
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΠΑΛΑΜΑ Α.Σ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ Γ.Α.Σ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ Α.Σ. 1904
ΑΡΗΣ ΦΙΛΙΑΤΩΝ Α.Σ.
ΑΝΘΟΥΠΟΛΗΣ Α.Ο.
ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΕΤΡΙΤΗ Α.Ο.
ΕΡΜΗΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ Γ.Σ.
ΖΑΚΥΝΘΟΣ Α.Π.Σ. 1961
ΘΕΣΠΡΩΤΟΣ Α.Σ.
ΚΟΖΑΝΗ Φ.Σ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ Α.Σ. 1937
ΠΙΕΡΙΚΟΣ Σ.Φ.Κ.
ΣΒΟΡΩΝΟΣ Γ.Α.Σ.
ΤΗΛΥΚΡΑΤΗΣ Α.Ο.
ΤΡΙΚΑΛΑ Α.Ο.

3ος ΟΜΙΛΟΣ
ΑΦΑΝΤΟΥ Α.Ε.Ρ.
ΑΙΓΕΥΣ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ
ΑΙΟΛΙΚΟΣ ΑΕΠΣ
ΑΜΑΡΥΝΘΙΑΚΟΣ ΑΟ
ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΥΠΑΛΙΟΥ ΑΣ
ΑΣΤΗΡ ΣΤΑΥΡΟΥ
ΑΣΕΛΛΑΣ ΣΥΡΟΥ Α.Π.Ο
ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΠΑΣ
ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΑΟ
ΜΑΛΕΣΙΝΑΣ ΑΕ
ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΑΟ
ΜΥΚΟΝΟΥ Α.Ε
ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ Α.Ο.
ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ Γ.Σ
ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟΣ
ΠΑΝΓΥΘΕΑΤΙΚΟΣ ΓΣ
ΠΑΝΑΥΠΛΙΑΚΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ
ΡΟΔΟΣ Α.Σ.

4ος ΟΜΙΛΟΣ
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α.Ο.
ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΣ Π.Ο.
ΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ Α.Σ.
ΓΙΟΥΧΤΑΣ ΑΡΧΑΡΝΩΝ ΑΟ
ΕΘΝΙΚΟΣ Ο.Φ.Π.Φ.
ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ Α.Ο.
ΘΗΒΑ Α.Ο.
ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ
ΑΠΟ ΚΑΡΑΒΑ
ΑΠΟ ΚΥΑΝΟΥΣ ΑΣΤΗΡ ΒΑΡΗΣ Α.Ο.
ΜΑΝΔΡΑΙΚΟΣ Α.Ο.
ΜΑΡΚΟ ΓΣ
ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ Α.Ο.
ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΟΣ Α.Ο.
ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ Α.Ο.
ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ Α.Ο.




Πότε ξεκινάει το πρωτάθλημα Super League 2 – Όλες οι λεπτομέρειες

Μετά τη συνεδρίαση της Super League 2 που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουλίου, προσδιορίστηκαν όλες οι λεπτομέρειες που αφορούν την έναρξη και διεξαγωγή του δεύτερου τη τάξει ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος στη χώρα μας.

Ημερομηνία έναρξης των αγώνων και πραγματοποίησης της κλήρωσης

Η απάντηση στο ερώτημα πότε ξεκινά το πρωτάθλημα Super League 2 δόθηκε πλέον. Η πρώτη αγωνιστική του νέου πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθεί στις 22 Σεπτεμβρίου και η διεξαγωγή του θα γίνει σε δύο ομίλους και σε δύο φάσεις. Στον όμιλο του Βορρά που αναφέρεται ως Όμιλος Α θα λάβουν μέρος 10 ομάδες, ενώ στον Όμιλο Β του Νότου θα συμμετάσχουν 11 ομάδες. Η κλήρωση δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη και έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Σεπτεμβρίου, πιθανότατα εντός των 5 πρώτων ημερών του μήνα

Μετά την πραγματοποίηση της κλήρωσης, τα παιχνίδια θα υπάρχουν αντίστοιχα διαθέσιμα στο αθλητικό στοίχημα, στις ελληνικές ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών και καζίνο που υπάρχουν διαθέσιμες με κριτικές και πληροφορίες στο GambleOrb. Αντίστοιχα στη μακροχρόνια αγορά του νικητή, μπορεί να στοιχηματίσει κανείς ποιος θα κατακτήσει το πρωτάθλημα Super League 2 σε κάθε Όμιλο, με τη συγκεκριμένη αγορά να είναι ήδη διαθέσιμη σε κάποιους στοιχηματικούς ιστότοπους.

Λεπτομέρειες για τη μορφή και την τη διεξαγωγή του πρωταθλήματος

Όσον αφορά τις υπόλοιπες λεπτομέρειες διεξαγωγής, αξίζει να συγκρατήσει κανείς το γεγονός πως το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις, με την κανονική διάρκεια, αλλά και τα πλέι οφ μαζί με τα πλέι άουτ. Συγκεκριμένα, σε κάθε όμιλο θα λάβουν μέρος στα πλέι οφ οι ομάδες που στην κανονική διάρκεια θα κατακτήσουν τις θέσεις 1 έως 5. Αντίστοιχα στα πλέι άουτ θα συμμετάσχουν οι ομάδες στις θέσεις 6 έως 10 ή 11 (ανάλογα τον όμιλο). Στο τέλος της διαδικασίας η πρώτη ομάδα θα προβιβάζεται ενώ αντίστοιχα θα υποβιβαστούν δύο ομάδες από τον Όμιλο Α του Βορρά και τρεις ομάδες από τον Όμιλο Β του Νότου. Σε περίπτωση που θα υπάρξουν ισοβαθμίες, στην κανονική διάρκεια των αγώνων θα ισχύουν τα κριτήρια του ΚΑΠ και μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης, το κριτήριο υπεροχής στην όποια ισοβαθμία θα είναι η υψηλότερη θέση της κάθε ομάδας στην κανονική διάρκεια.

Αυτή τη στιγμή δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη ποιες ομάδες θα λάβουν μέρος στον κάθε Όμιλο, κάτι το οποίο θα γίνει σε επόμενη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League 2 που θα πραγματοποιηθεί μέσα στον Αύγουστο και πριν βέβαια την πραγματοποίηση της κλήρωσης των δύο Ομίλων. Πάντως είναι δεδομένο πως τη νέα σεζόν ο Όμιλος των 11 ομάδων του Νότου θα έχει τέσσερις εμβόλιμες αγωνιστικές, ώστε οι δύο Όμιλοι να ολοκληρώσουν μαζί τις αγωνιστικές. Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο με τις ομάδες του Βορρά αντίστοιχα και η διαδικασία γίνεται εναλλάξ χρόνο με τον χρόνο.

Οι αποφάσεις της συνεδρίασης του ΔΣ της Super League 2

Μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης του ΔΣ επικυρώθηκαν διάφορες αποφάσεις που αφορούν τις ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα και το ίδιο το πρωτάθλημα Super League 2. Πιο συγκεκριμένα:

·       Εγκρίθηκαν τα πρακτικά του προηγούμενου ΔΣ και ο απολογισμός της περιόδου 2023-24.

·       Πραγματοποιήθηκε η εγγραφή των νέων μελών.

·       Αποφασίστηκε η έναρξη της πρώτης αγωνιστικής του πρωταθλήματος να γίνει στις 22 Σεπτεμβρίου 2024.

·       Ψηφίστηκε η Allianz ως η ασφαλιστική εταιρεία ασφάλισης των ποδοσφαιριστών, μετά το άνοιγμα των προσφορών.

·       Ψηφίστηκε με ομοφωνία η χρήση της μπάλας Nike Flight της «11 Team Sport Hellas».

·       Υπήρξε έγκριση της προκήρυξης του πρωταθλήματος για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

·       Πραγματοποιήθηκε ορισμός πενταμελούς επιτροπής η οποία θα κληθεί να διαχειριστή το θέμα της διαπραγμάτευσης για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σεζόν.

Οι ομάδες που θα λάβουν μέρος στο πρωτάθλημα Super League 2

Χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη πως θα χωριστούν οι όμιλοι στα δύο, είναι γνωστές οι ομάδες που έχουν κερδίσει την συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα της Super League 2 τη σεζόν 2024-25. Αυτές είναι: Ηρακλής, ΠΑΟΚ Β’, Μακεδονικός, ΑΕΛ, Καμπανιακός, Καβάλα, Νίκη Βόλου, Εθνικός Νέου Κεραμιδίου, ΠΑΣ Γιάννενα, ΑΕΚ Β’, Αιγάλεω, Ηλιούπολη, Ιωνικός, Πανιώνιος, Κηφισιά, Αστέρας Τρίπολης Β’, Διαγόρας, Καλαμάτα, Χανιά, Παναχαϊκή και Παναργειακός. Οι δεύτερες ομάδες Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού υποβιβάστηκαν πέρυσι στη Γ’ Εθνική.

Εν αναμονή της σέντρας στο πρωτάθλημα Super League 2

Με την κλήρωση και τον διαμοιρασμό των ομάδων σε δύο Ομίλους αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία πριν την έναρξη του νέου πρωταθλήματος της Super League 2. Το μεγάλο ερωτηματικό πλέον δεν είναι τόσο ο συσχετισμός των δυνάμεων ανάμεσα σε Βορρά και σε Νότο, αλλά το πόσο βιώσιμο οικονομικά για τις ομάδες θα είναι το νέο πρωτάθλημα. Η πενταμελής επιτροπή που ορίστηκε από τη διοργανώτρια αρχή θα έχει το δύσκολο έργο της συμφωνίας με κάποιο τηλεοπτικό κανάλι για τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων.

Το ποσό στο οποίο θα κλείσει η συμφωνία θα προσδιορίσει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχή ή όχι διεξαγωγή του πρωταθλήματος, καθώς αποτελεί το πιο βασικό έσοδο για τις ομάδες, παρότι τα νούμερα σε σχέση με τα δικαιώματα της μεγάλης Super League είναι σημαντικά χαμηλότερα. Το σίγουρο είναι πως αγωνιστικά η μάχη θα είναι μεγάλη, καθώς φέτος θα λάβουν μέρος και στους δύο ομίλους πολύ μεγάλα ονόματα του ελληνικού ποδοσφαίρου όπως ο Ηρακλής, η ΑΕΛ, ο ΠΑΣ Γιάνεννα, ο Ιωνικός, ο Πανιώνιος, η Καλαμάτα, η Παναχαϊκή μεταξύ των 21 ομάδων που θα σχηματίσουν δύο πολύ ισχυρούς ομίλους. Η συνέχεια στο γήπεδο και στην τηλεόραση.

mikriliga.com




ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα | Ο Γιάννης Ιωαννίδης στο ρόστερ των τερματοφυλάκων

Ανακοινώθηκε η απόκτηση του 25χρονου γκολκήπερ που πέρσι συμμετείχε στο πρωτάθλημα της Super League 2 με την ομάδα του Καμπανιακού.

Με τον Γιάννη Ιωαννίδη έκλεισαν οι θέσεις του τερματοφύλακα στην ομάδα της Καβάλας. Ο 25χρονος γκολκήπερ έχει περάσει από 10 ομάδες μέχρι στιγμή στην καριέρα του, ανάμεσα τους και μια Ολλανδική, αποτελεί την τελευταία μεταγραφική του ΑΟ. Πέρσι φόρεσε τη φανέλα του Καμπανιακού στη Super League 2 και φέτος θα υπερασπίζεται την εστία του ΑΟΚ, μαζί με τους Αστρά και Μίσκοβιτς που αποκτήθηκε πριν από λίγες ημέρες.

 

Η ανακοίνωση της απόκτηση του από την ομάδα της Καβάλας αναφέρει: «Ανακοινώνουμε την έναρξη συνεργασίας με τον Έλληνα τερματοφύλακα Γιάννη Ιωαννίδη.

Ο 25χρονος τερματοφύλακας έχει αγωνιστεί σε Αίαντα Ευόσμου, ΠΑΟΚ Κυμίνων, Κιλκισιακό, Αμβρυσεα Διστόμου, Παναργειακό, Αλμωπο Αριδαίας, Αστέρα Βλαχιώτη, Μακεδονικό και στην Ολλανδική TOP Oss. Την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της Super League 2 με την φανέλα του Καμπανιακού.

Κέρδισε 2-0 τον Μακεδονικό – Το Σάββατο φιλικό στη Χρυσούπολη

Σε ότι αφορά το φιλικό παιχνίδι της Πέμπτης 29/8 στο Ενωσιακό γήπεδο των Αμισιανών, το συγκρότημα του Νίκου Καραμπετάκη επικράτησε με 2-0 του Μακεδονικού μετά από καλή εμφάνιση ειδικά στο 2ο μέρος. Τα γκολ του ΑΟΚ επιτεύχθηκαν σε διάστημα 3 λεπτών στην αρχή του 2ου μέρους με τους Δαλιανόπουλο στο 46’ και Μάντιτς στο 49ο! Πλέον ο ΑΟΚ ετοιμάζεται για επόμενο δυνατό φιλικό παιχνίδι που θα δώσει το Σάββατο 31/8 στη Χρυσούπολη κόντρα στον τοπικό Νέστο.

www.kavalapost.gr



Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Ο Α.Ο. Καβάλας ενισχύεται με την απόκτηση του Omar Pasagic

Η ομάδα του Α.Ο. Καβάλας ανακοίνωσε την απόκτηση του 26χρονου αριστερού μπακ Omar Pasagic. Ο παίκτης ξεκίνησε την καριέρα του στη Γερμανία, όπου αγωνίστηκε σε διάφορες ομάδες των μικρών κατηγοριών, όπως οι Berliner, SV Rehden και TeBe Berlin. Τη σεζόν 2018-2019 συνέχισε την πορεία του στη Βοσνία με την Banja Luka, ενώ την περασμένη χρονιά αγωνίστηκε στη Σερβία με τη Novi Sad, συμμετέχοντας στη Β’ Κατηγορία της χώρας, την Prva Liga.

Ο Omar εντάσσεται πλέον στην ομάδα της Καβάλας και στην οικογένεια του ΑΟΚ, φέρνοντας μαζί του εμπειρία από διεθνείς διοργανώσεις.




Το Καβαλιώτικο Super Cup: Μάχη Κορυφής για τον Τίτλο του Υπερκυπελλούχο

Το Καβαλιώτικο Super Cup αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς δύο από τις κορυφαίες ομάδες της περιοχής, ο ΑΡΗΣ ΠΗΓΩΝ και η ΠΑΕ Α.Ο. ΚΑΒΑΛΑ 2024, θα αναμετρηθούν για τον τίτλο του υπερκυπελλούχου Καβάλας. Ο αγώνας θα διεξαχθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου, στις 19:30, στο γήπεδο της Ελευθερούπολης.

Αυτός ο αγώνας, εκτός από το ότι θα κρίνει τον υπερκυπελλούχο της σεζόν 2023-2024, θα απονείμει και το πρώτο τρόπαιο της νέας ποδοσφαιρικής χρονιάς 2024-25. Η διοργάνωση από την ΕΠΣ Καβάλας αποτελεί μια σπουδαία ευκαιρία για τους φιλάθλους να παρακολουθήσουν μια συναρπαστική αναμέτρηση ανάμεσα σε δύο σπουδαίες ομάδες της περιοχής.




Συνεχίζεται η προετοιμασία του Πανθρακικού

Εκτός έδρας ισοπαλία με τον Ορέστη Ορεστιάδας, εντός έδρας νίκη κόντρα στην ίδια ομάδα.

Σχεδόν στο τελικό στάδιο προετοιμασίας βρίσκεται ο Πανθρακικός μετά το πρώτο του επίσημο παιχνίδι για φέτος που θα είναι το Κύπελλο Ελλάδος. Η ομάδα του Γιώργου Μαραντά μέχρι τώρα έχει προβεί σε δυο φιλικά παιχνίδια με την ίδια ομάδα μάλιστα, με τον Ορέστη Ορεστιάδας. Το πρώτο παιχνίδι μέσα στην Ορεστιάδα έληξε ισόπαλο σε 1-1, ενώ την Κυριακή το παιχνίδι σταμάτησε στο 2-1 υπέρ της ομάδας του Γιώργου Μαραντά.

Τη Δευτέρα ήταν προγραμματισμένο να γίνει το ματς με τον Άρη Αβάτου, αλλά αναβλήθηκε για να πάμε πλέον στο επόμενο που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο με τον Πιερικό στην Κατερίνη. Το τέταρτο φιλικό του Πανθρακικού θα γίνει εκτός μέσα στην έδρα του Ηρακλή Αμμουδιάς.

xronos.gr




ΑΣ Ταεκβοντό Καβάλας: Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Sports CAMP στις εγκαταστάσεις του Batis Multiplex

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Sports CAMP στις εγκαταστάσεις του Batis Multiplex από τις 25 Ιουνίου έως τις 2 Αυγούστου, προσφέροντας σε παιδιά από 6 ετών και άνω την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα ποικιλόμορφο πρόγραμμα αθλητικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων.

Κατά τη διάρκεια του καμπ, τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να αθληθούν, να κολυμπήσουν και να απολαύσουν διάφορες δραστηριότητες σε ένα ασφαλές και φιλόξενο περιβάλλον, ενώ οι συγκεκριμένες δραστηριότητες αφορούσαν διάφορα αθλήματα, προπονήσεις, κολύμβηση, καθώς και ψυχαγωγικά παιχνίδια που ενίσχυσαν την ομαδικότητα και προώθησαν την ευγενή άμιλλα στους μικρούς μας φίλους.




Ο Δήμος Καβάλας ανακοίνωσε την ανάληψη της ευθύνης για τη φροντίδα και την περιποίηση του Δημοτικού Στάδιο «Ανθή Καραγιάννη».

Η συνάντηση ανάμεσα στον πρόεδρο του ΑΟ Καβάλας, Γιάννη Διαμαντίδη, και τον Δήμαρχο Καβάλας, Θεόδωρο Μουριάδη, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Αυγούστου, σε πολύ θετικό κλίμα. Ο Δήμος Καβάλας δεσμεύτηκε να ξεκινήσει άμεσα την αποκατάσταση του αγωνιστικού χώρου του σταδίου «Ανθή Καραγιάννη», με επανασπορά του χλοοτάπητα και συνεχή φροντίδα του.

Για τη συντήρησή του, θα διατεθεί χλοοκοπτικό τρακτέρ που θα παραμείνει μόνιμα στο στάδιο, ενώ αναμένεται να τοποθετηθεί και υπεύθυνος υπάλληλος για την επίβλεψη των εργασιών.Επιπλέον, προβλέπονται βελτιώσεις στο ταρτάν και στους χώρους των εξεδρών, με αντικατάσταση των φθαρμένων καθισμάτων και αναβάθμιση των δημοσιογραφικών θεωρείων. Η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα ευχαρίστησε τον Δήμο Καβάλας για την άμεση ανταπόκριση και την πρόθεσή του να δώσει λύσεις στα ζητήματα που αντιμετωπίζει το στάδιο.




Αποχωρεί ο Γιάννης Διαμαντίδης από τον ΑΟΚ

Ο Γιάννης Διαμαντίδης, επικεφαλής της Διοικούσας Επιτροπής του ΑΟ Καβάλας και αντιπρόεδρος της ΕΠΣ Μακεδονίας, ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη θέση του, παραδίδοντας τη σκυτάλη στον Ερασιτέχνη. Στη δήλωσή του, τόνισε ότι μετά από έναν χρόνο έντονης προσπάθειας για την ανασύσταση της ομάδας και την προώθησή της στις επαγγελματικές κατηγορίες, είναι ώρα να αποχωρήσει λόγω προσωπικών και επαγγελματικών υποχρεώσεων που δεν του επιτρέπουν να συνεχίσει να αφιερώνει τον ίδιο χρόνο και πόρους για το επόμενο βήμα της ομάδας.

Η ομάδα της Καβάλας αντιμετωπίζει μία ακόμα δύσκολη κατάσταση, αυτή τη φορά λόγω της αποχώρησης του Γιάννη Διαμαντίδη, ο οποίος φαίνεται να έπαιζε σημαντικό ρόλο στην ομάδα. Η προσωρινή επιτροπή της ΠΑΕ έχει αναλάβει πλέον δράση για να διασφαλίσει ότι η ομάδα θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της Superleague 2. Η αναφορά στην εμπειρία της ομάδας σε παρόμοιες καταστάσεις δείχνει την αποφασιστικότητα και το πνεύμα συνεργασίας που υπάρχει, προκειμένου να διατηρηθεί η αισιοδοξία για το μέλλον. Αναμένονται νεότερες ενημερώσεις σχετικά με τις εξελίξεις και τα επόμενα βήματα της ομάδας.




Τίτλοι τέλους για τους 33ους Ολυμπιακούς Αγώνες

Αμέσως μετά την είσοδο  του Γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν και του προέδρου της ΔΟΕ Τόμας Μπαχ, ακούστηκε ο Ύμνος της Γαλλίας, η περίφημη «Μασσαλιώτιδα»,  από την Orchester Divertimento του μαέστρου Ζάχια Ζιουανί, ενώ η γαλλική σημαία υψώθηκε προς την οροφή του Σταδίου από τη Γαλλία.

Ενώ εκείνη της Έναρξης των Αγώνων (26/7) έγινε για πρώτη φορά στην Ιστορία εκτός σταδίου, κατά μήκος του ποταμού Σηκουάνα με τη ναυτική παρέλαση των αθλητών, απόψε (11/8) η Τελετή Λήξης- η οποία χρειάστηκε 35 ημέρες πρόβας- επέστρεψε παραδοσιακά σε στάδιο και συγκεκριμένα στο «Stade de France».Η είσοδος Πλατανιώτη και Καραλή  Πιο σύντομη από την Τελετή Έναρξης-που ξεκίνησε στις 20:30 και ολοκληρώθηκε μετά τις 00:30-, η Τελετή Λήξης ξεκίνησε στις 22:00 με την «επιστροφή» των αθλητών στο στάδιο, με την ελληνική ομάδα -παραδοσιακά- να μπαίνει πρώτη με σημαιοφόρους την Ευαγγελία Πλατανιώτη και τον Μανώλη Καραλή.   Συνολικά 205 σημαιοφόροι των συμμετεχόντων Ολυμπιακών αποστολών και εκείνοι της Ολυμπαικής ομάδας προσφύγων, εισήλθαν  με τη σειρά τους στο στάδιο, παρελαύνοντας σε μια σκηνή που συμβολικά αναπαριστά έναν…επίπεδο κύκλο. Εννέα χιλιάδες αθλητές και συνοδοί βρέθηκαν στο κέντρο του αγωνιστικού χώρου, ως πρωταγωνιστές του προγράμματος.




ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα | Είμαστε μαθημένοι σε τέτοιες καταστάσεις…

Ανακοίνωση της προσωρινής επιτροπής της ΠΑΕ, μετά την αποχώρηση Διαμαντίδη, με διαβεβαιώσεις ότι θα γίνει ότι το δυνατόν καλύτερο για να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε.

Τη διαβεβαίωση της ότι θα γίνει ότι είναι δυνατό προκειμένου να βρεθεί η καλύτερη λύση στο διοικητικό αδιέξοδο που δημιουργήθηκε μετά την απόφαση του Γιάννη Διαμαντίδη να αποχωρήσει από την ομάδα, δίνει προς τους φίλους της Καβάλας, η διοίκηση του ΑΟΚ. Με ανακοίνωση της τονίζει ότι οι παράγοντες της είναι συνηθισμένοι να αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους καταστάσεις και επισημαίνει ότι με τη βοήθεια και τη σύμπραξη όλων θα κάνουν ότι καλύτερο για να μπορεί το «καραβάκι» να ατενίζει και πάλι με αισιοδοξία το μέλλον.

Η ανακοίνωση του ΑΟ Καβάλα αναφέρει σχετικά:
«Μετά την αποχώρηση του Γιάννη Διαμαντίδη για δικούς του προσωπικούς λόγους, συνεδρίασε χθες (Κυριακή 11/8) η προσωρινή επιτροπή της ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα2024 ώστε άμεσα να ξεκινήσουν ενέργειες για να μπορέσει η ομάδα μας να ανταποκριθεί στις απαιτητικές υποχρεώσεις της Super League 2. Είμαστε, δυστυχώς, μαθημένοι σε τέτοιες καταστάσεις, τις έχουμε ξεπεράσει και με τη στήριξη/σύμπραξη όλων θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να μπορέσουμε να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία.

Τις επόμενες ημέρες θα ενημερώσουμε για νεότερες εξελίξεις.

Ευχαριστούμε όσους είναι δίπλα στο «καραβάκι».
ΑΟΚ στα εύκολα, ΑΟΚάρα στα δύσκολα».

www.kavalapost.gr




Αποχωρεί ο Γιάννης Διαμαντίδης από τον ΑΟΚ

Ο επικεφαλής της Διοικούσας Επιτροπής του ΑΟ Καβάλας (και αντιπρόεδρος της ΕΠΣ Μακεδονίας) Γιάννης Διαμαντίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση στη “Δίκη”:

«Μετά από έναν χρόνο κοπιώδους προσπάθειας ως επικεφαλής της Διοικούσας Επιτροπής του ΑΟ Καβάλας ήρθε η ώρα να παραδώσω τη σκυτάλη στον Ερασιτέχνη για να εγγυηθεί την επόμενη μέρα.

Αναλάβαμε την ομάδα με υπόσχεση να την ανασύρουμε από την κατάσταση φθοράς και αφθαρσίας στην οποία βρισκόταν και να την οδηγήσουμε στις επαγγελματικές κατηγορίες.

Αφιέρωσα το μέγιστο τόσο του προσωπικού μου χρόνου, όσο και των διαθέσιμων πόρων για την επίτευξη της ανόδου.

Προσωπικοί και επαγγελματικοί λόγοι μου απαγορεύουν την διάθεση αντίστοιχου χρόνου και πόρων στο εξής για να κάνει η ομάδα το επόμενο βήμα.

Παραδίδω την ομάδα πλήρως τακτοποιημένη και έτοιμη για το απαιτητικό πρωτάθλημα της Superleague 2, πράγμα για το οποίο νιώθω ιδιαίτερα υπερήφανος.

Θεωρώ έντιμο να παραμερίσω και να ανοίξω τον δρόμο πια στον κόσμο της Καβάλας να πάρει στα χέρια του τις τύχες της ομάδας, με προοπτικές πολύ καλύτερες απ´όσες υπήρχαν πριν αναλάβουμε».




Στέφανος Τσιτσιπάς: Όταν έδινε συνέντευξη Τύπου μπήκε μέσα η μητέρα του και οι … εξηγήσεις

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς όταν μάλωσε με τον πατέρα του αποφάσισε να σταματήσει τη συνεργασία του μαζί του και να βρει άλλο προπονητή . Το ίδιο έκανε και με την μητέρα του .

Τον Στέφανο Τσιτσιπά τον σχολιάζουν όλοι αρνητικά γιατί μάλωσε με τον πατέρα του και τον έδιωξε από το γήπεδο . Στον πρόσφατο αγώνα για το Τουρνουά στον Καναδά.

Είχε ξανα μαλώσει με τους γονείς του γιατί είναι πολύ αυστηροί μαζί του . Μετά από όλο αυτό που έγινε η μητέρα του έγινε για λίγο δημοσιογράφος … ζήτησε εξηγήσεις από τον Τσιτσιπά.

Ο νεαρός αθλητής δεν περίμενε να δει τη μητέρα του στη συνέχεια έκαναν έναν ωραίο διάλογο και όλοι χειροκρότησαν .

Γιάννης Γεωργαλής




Καβάλα: Συνάντηση Δημάρχου και ΠΑΕ Α.Ο Καβάλα με θέμα το «Ανθή Καραγιάννη»

Συνάντηση πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στον Δήμαρχο Καβάλας, Θεόδωρο Μουριάδη, και τον εκπρόσωπο της ΠΑΕ Αθλητική Όμιλος Καβάλα 2024, Γιάννη Διαμαντίδη, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 8 Αυγούστου, με κύριο θέμα συζήτησης το γήπεδο «Ανθή Καραγιάννη».

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν την καθαριότητα και τη συντήρηση του σταδίου, ειδικά μετά τα γεγονότα της προηγούμενης Δευτέρας, όπου ο αγωνιστικός χώρος του γηπέδου βρέθηκε σε κακή κατάσταση μετά από συναυλία της Άννας Βίσση. Ο Α.Ο Καβάλα είχε αναλάβει την πλήρη φροντίδα του γηπέδου κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, γεγονός που έκανε την κατάσταση ακόμη πιο απογοητευτική.

Επιπλέον, τέθηκαν επί τάπητος τα έργα που έχουν προγραμματιστεί για να πληροί το στάδιο τις προδιαγραφές ώστε να φιλοξενήσει αγώνες της Super League 2 τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ υπάρχει και η φιλοδοξία το στάδιο να φιλοξενήσει μελλοντικά αναμετρήσεις της Super League.