Ξεκίνησε η Κατεδάφιση των Κερκίδων στο Δημοτικό Στάδιο Δράμας
Πριν από τρεις ημέρες ξεκίνησε η κατεδάφιση των κερκίδων του Δημοτικού Σταδίου Δράμας, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός έργου μείζονος σημασίας για την πόλη και την ευρύτερη περιοχή. Το Δημοτικό Στάδιο, γνωστό και ως πρώην Εθνικό, αποτελεί σημαντικό κέντρο αθλητικών δραστηριοτήτων, φιλοξενώντας τις προπονήσεις πολλών παιδιών και αθλητικών συλλόγων.
Το συγκεκριμένο έργο, που καθυστέρησε σημαντικά λόγω γραφειοκρατικών διαδικασιών, χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του Υπουργείου Εσωτερικών, με συνολικό προϋπολογισμό που ανέρχεται στα 5.897.400 ευρώ. Η μελέτη του έργου αποτελεί δωρεά του γνωστού Δραμινού επιχειρηματία και ευεργέτη Άρη Θεοδωρίδη, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στην τοπική κοινωνία.Οι νέες εγκαταστάσεις κάτω από τις κερκίδες θα περιλαμβάνουν σύγχρονους χώρους για την προθέρμανση των αθλητών, διαδρόμους για προπονήσεις στίβου, καθώς και ένα μεγάλο προπονητήριο. Επιπλέον, θα κατασκευαστεί εσωτερικός χώρος άνω των 100 μέτρων, μαζί με αίθουσες γυμναστηρίων και άλλους βοηθητικούς χώρους. Οι νέες αυτές εγκαταστάσεις αναμένεται να βελτιώσουν αισθητά τις συνθήκες προπόνησης, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες, αναβαθμίζοντας συνολικά το αθλητικό επίπεδο της Δράμας.Η έναρξη του έργου φέρνει ελπίδα ότι σύντομα η πόλη θα αποκτήσει ένα σύγχρονο στάδιο που θα ικανοποιεί τις ανάγκες των αθλητών και των πολιτών, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες άθλησης και φιλοξενίας αθλητικών γεγονότων.