Στην Α1 Εθνική μπάσκετ γυναικών οι Πάνθηρες Καβάλας

Είναι πλέον οριστικό! Οι Πάνθηρες θα αγωνίζονται τη σεζόν 2026-2027 για πρώτη φορά στην ιστορία τους στην Α1 Κατηγορία Γυναικών του ελληνικού μπάσκετ, γράφοντας τη σημαντικότερη σελίδα στην πορεία του συλλόγου.

Η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) αποφάσισε να απονείμει τη wild card στο καβαλιώτικο συγκρότημα, επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο μια ονειρική χρονιά για την ομάδα.

Οι Πάνθηρες είχαν ήδη καταφέρει να πανηγυρίσουν την κατάκτηση του Κυπέλλου της Α2 Κατηγορίας, αποδεικνύοντας μέσα στο παρκέ την αγωνιστική τους αξία και τη διαρκή τους πρόοδο. Η χορήγηση της wild card έρχεται ως επιβράβευση της εξαιρετικής τους παρουσίας και ανοίγει πλέον τον δρόμο για τη συμμετοχή τους στα μεγάλα σαλόνια του ελληνικού γυναικείου μπάσκετ.

Η άνοδος στην Α1 αποτελεί ένα ιστορικό επίτευγμα όχι μόνο για τον σύλλογο, αλλά και για το μπάσκετ της Καβάλας, καθώς οι φίλοι της ομάδας θα έχουν την ευκαιρία να δουν τους Πάνθηρες να ανταγωνίζονται τις κορυφαίες ομάδες της χώρας.

Με την κατάκτηση του τροπαίου στην Α2 και την εξασφάλιση της συμμετοχής στην Α1, η σεζόν 2025-2026 ολοκληρώνεται με τον πιο ιδανικό τρόπο. Οι Πάνθηρες πέτυχαν τους στόχους τους, δικαιώνοντας τις προσπάθειες αθλητριών, τεχνικού επιτελείου, διοίκησης και φιλάθλων.

Πλέον, η προσοχή στρέφεται στην επόμενη ημέρα και στην πρόκληση της Α1 Κατηγορίας, όπου οι Πάνθηρες θα επιδιώξουν να παρουσιαστούν ανταγωνιστικοί και να συνεχίσουν να γράφουν ιστορία. Ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα και η νέα εποχή για τον σύλλογο μόλις ξεκινά.




Βαλκανικό Πρωτάθλημα Στίβου: 39 μετάλλια για την Ελλάδα στον Βόλο

Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της ελληνικής αποστολής στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Στίβου 2026, που ολοκληρώθηκε στον Βόλο, με τους Έλληνες αθλητές και αθλήτριες να κατακτούν συνολικά 39 μετάλλια και να επιβεβαιώνουν την υψηλή δυναμική του ελληνικού στίβου.

Η Ελλάδα έκλεισε τη διοργάνωση με απολογισμό 11 χρυσά, 16 αργυρά και 12 χάλκινα μετάλλια, καταγράφοντας μία από τις καλύτερες παρουσίες των τελευταίων ετών σε Βαλκανικό Πρωτάθλημα. Μάλιστα, μόνο τη δεύτερη ημέρα των αγώνων οι Έλληνες πρωταθλητές πρόσθεσαν πέντε χρυσά μετάλλια στη συλλογή τους, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των μεταλλίων στα 39.

Ξεχώρισαν οι επιτυχίες στα αγωνίσματα δρόμων, αλμάτων και ρίψεων, ενώ σημαντικές διακρίσεις σημειώθηκαν και στις σκυταλοδρομίες. Παράλληλα, αθλητές με μεγάλη εμπειρία, όπως ο Δημήτρης Τσιάμης στο τριπλούν, συνέχισαν να προσφέρουν μετάλλια στην ελληνική ομάδα, αποδεικνύοντας τη διαχρονική τους αξία.

Η διοργάνωση στο Πανθεσσαλικό Στάδιο ανέδειξε για ακόμη μία φορά το υψηλό επίπεδο του ελληνικού στίβου, με την Εθνική Ομάδα να ολοκληρώνει τις υποχρεώσεις της με πλούσιο απολογισμό μεταλλίων και αισιοδοξία ενόψει των μεγάλων διεθνών διοργανώσεων που ακολουθούν.




Καβάλα : Εκλογές στον Ερασιτέχνη ΑΟΚ

Σε εκλογική διαδικασία βρέθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου ο Ερασιτέχνης ΑΟΚ, με τα τακτοποιημένα οικονομικά μέλη του συλλόγου να προσέρχονται στις κάλπες για την ανάδειξη της νέας διοίκησης. Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί το μεσημέρι, οπότε και θα ξεκινήσει η καταμέτρηση των ψήφων.

Πριν από την εκλογική διαδικασία πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση του συλλόγου, κατά την οποία παρουσιάστηκαν και εγκρίθηκαν τόσο ο διοικητικός όσο και ο οικονομικός απολογισμός της απερχόμενης διοίκησης.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, το βασικό μήνυμα που μεταφέρθηκε ήταν σαφές και συγκεκριμένο: η νέα προσπάθεια που ξεκινά για τη συμμετοχή της ομάδας στη Γ’ Εθνική δεν αποτελεί συνέχεια της ΠΑΕ ΑΟΚ. Ως εκ τούτου, τονίστηκε ότι τυχόν οικονομικές εκκρεμότητες και χρέη που προέρχονται από το προηγούμενο ποδοσφαιρικό σχήμα δεν θα πρέπει να επηρεάσουν τη νέα ομάδα.




Καβάλα: Νέα σελίδα για την Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας

Μια νέα σελίδα ανοίγει για την Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας, η οποία εισέρχεται σε νέα εποχή με νέα διοίκηση, σύγχρονο όραμα και στόχο την επιστροφή στις αξίες του συλλόγου.

Η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας, ένας σύλλογος με βαθιές ρίζες, σημαντική ιστορία και προσφορά στον αθλητισμό και την τοπική κοινωνία, επιχειρεί μια νέα επανεκκίνηση.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μια ομάδα νέων ανθρώπων αναλαμβάνει τα ηνία της διοίκησης με σεβασμό και αίσθημα ευθύνης, αφήνοντας πίσω μια μακρά περίοδο αδράνειας και στασιμότητας.

Κεντρικός στόχος της νέας προσπάθειας είναι η κοινή εργασία για το μέλλον του συλλόγου, με την ιστορία της Ένωσης να αποτελεί τη βάση για τη νέα πορεία.

Σημαντική αλλαγή αποτελεί η μετεξέλιξη του συλλόγου σε πολυαθλητικό σωματείο. Το μπάσκετ παραμένει στον πυρήνα της ταυτότητάς του, ωστόσο η Ένωση ανοίγει πλέον τις πόρτες της και σε νέα αθλήματα.

Με τον τρόπο αυτό, στόχος είναι να αγκαλιαστούν ακόμη περισσότεροι νέοι, παιδιά και οικογένειες της Καβάλας, μέσα από ένα ευρύτερο αθλητικό πλαίσιο.

Ο νέος πρόεδρος του συλλόγου, Ευάγγελος Χατζημόσχου, δήλωσε:

«Ο Σύλλογος αυτός δεν ανήκει σε πρόσωπα, ανήκει στην ιστορία του και σε όλη την τοπική κοινωνία. Η πολυετής αδράνεια τελειώνει εδώ. Σήμερα, ενώνουμε δυνάμεις. Καλούμε παλιούς και νέους φίλους, αθλητές και υποστηρικτές, να γίνουν κομμάτι αυτής της νέας προσπάθειας. Ξεκινάμε με πνεύμα ενότητας, διαφάνειας και προσφοράς, για να δώσουμε ξανά ζωή στο σπίτι μας».

Οι άμεσοι άξονες δράσης της νέας διοίκησης περιλαμβάνουν την αναδιοργάνωση των τμημάτων μπάσκετ, με έμφαση στις ακαδημίες.

Παράλληλα, προβλέπεται η σταδιακή ίδρυση νέων αθλητικών τμημάτων, με τμήματα για παιδιά ηλικίας από 4 έως 7 ετών.

Στις προτεραιότητες της νέας διοίκησης βρίσκονται επίσης η ανάπτυξη σύγχρονων υποδομών και ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός του συλλόγου.

Η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα σε όλα τα μέλη και τους φίλους της για ενεργή συμμετοχή και στήριξη στη νέα προσπάθεια.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, η νέα κατάσταση είναι ενωτική και θέλει όλους δίπλα της.




Δρομέας Θράκης: Τελευταία πεζοπορία της χρονιάς στην Παλιά Καβάλα

Με μία από τις πιο όμορφες και αγαπημένες διαδρομές του ολοκληρώνει τη φετινή πεζοπορική σεζόν ο Δρομέας Θράκης.

Η τελευταία πεζοπορία της χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026, στην περιοχή της Παλιάς Καβάλας, με προορισμό τον Νερόμυλο και τον ομώνυμο καταρράχτη.

Η διαδρομή έχει μήκος περίπου 6 χιλιόμετρα, με αφετηρία και επιστροφή στο ίδιο σημείο, ενώ η υψομετρική διαφορά είναι περίπου 200 μέτρα. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, είναι κατάλληλη για όλες τις ηλικίες.

Οι συμμετέχοντες θα ξεκινήσουν από το χωριό της Παλιάς Καβάλας και θα ακολουθήσουν το μονοπάτι, κάνοντας την πρώτη στάση στον παλιό Νερόμυλο.

Στη συνέχεια, η διαδρομή συνεχίζεται μέσα σε ένα φυσικό τοπίο ιδιαίτερης ομορφιάς, με πλατάνια, ξύλινα γεφυράκια, σκαλοπάτια και σημεία θέασης για ξεκούραση.

Μεγάλη στάση θα γίνει στον καταρράχτη της περιοχής, όπου μικροί και μεγάλοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τη δροσιά του τοπίου και, εφόσον το επιθυμούν, μια βουτιά στα νερά.

Μετά την πεζοπορία θα ακολουθήσει προαιρετικό γεύμα σε τοπική ταβέρνα της περιοχής, ενώ στο πρόγραμμα προβλέπεται και στάση στην πόλη της Καβάλας για καφέ ή, εφόσον το επιτρέψουν ο καιρός και ο χρόνος, μπάνιο στην παραλία της Νέας Ηρακλείτσας.

Η αναχώρηση από την Αλεξανδρούπολη θα γίνει στις 07:30 από το Στάδιο «Φώτης Κοσμάς», ενώ από την Κομοτηνή στις 08:30 από την πλατεία Σπαθί.

Το τελικό ραντεβού έχει οριστεί στις 10:00 στην Παλιά Καβάλα, στο σημείο εκκίνησης του μονοπατιού, στον χώρο στάθμευσης απέναντι από την ταβέρνα «Σκάβαλα».

Οι εγγραφές γίνονται δια ζώσης στο γραφείο του Δρομέα, στο Στάδιο «Φώτης Κοσμάς», καθημερινές από τις 17:00 έως τις 20:00, στο βιβλιοπωλείο «Δημοκρίτειο» στην Κομοτηνή, καθώς και ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας συμμετοχής

Ή στην σελίδα:
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSdX5TXo8c3…/viewform...



Στην ΠΕ Καβάλας ο Υπ. Γιάννης Βρούτσης με Ολυμπιονίκες και κορυφαίους αθλητές

«Έργα 28,5 εκατ. ευρώ για τις αθλητικές υποδομές της Καβάλας – Στο τέλος του 2027 η εικόνα θα είναι ασύγκριτα καλύτερη».

Στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Υπουργού Γιάννη Βρούτση, συνοδευόμενου από Ολυμπιονίκες, παγκόσμιους πρωταθλητές και κορυφαίους Έλληνες αθλητές, στο πλαίσιο της περιοδείας του στην περιοχή και της παρουσίασης των σημαντικών παρεμβάσεων που προωθούνται για τις αθλητικές υποδομές.

Τον Υπουργό και τους διακεκριμένους αθλητές υποδέχθηκε στο Διοικητήριο της Π.Ε. Καβάλας ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θεόδωρος Μαρκόπουλος, παρουσία των βουλευτών Γιάννη Πασχαλίδη και Αγγελικής Δεληκάρη, καθώς και του θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Αθλητισμού και Απασχόλησης κ. Στέλιου Ιγνατιάδη, του οποίου ο ρόλος στην ενίσχυση των αθλητικών δράσεων της Περιφέρειας ΑΜΘ επισημάνθηκε ιδιαίτερα. «Ο Στέλιος υπό τις οδηγίες του Περιφερειάρχη έχει συμβάλει σε μια ισχυρή πνοή στον αθλητισμό σε όλη την ΑΜΘ», τόνισε χαρακτηριστικά ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας.

Ο κ. Μαρκόπουλος καλωσόρισε τον Υπουργό και τους αθλητές, υπογραμμίζοντας ότι η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας έχει πολλές φορές φιλοξενήσει σημαντικές προσωπικότητες, ωστόσο η παρουσία ανθρώπων που τίμησαν το εθνόσημο προκαλεί ιδιαίτερη συγκίνηση και υπερηφάνεια.

«Σήμερα έχουμε την τιμή να υποδεχόμαστε μια πλειάδα διακεκριμένων αθλητών, στους οποίους πολλές φορές έχουμε υποκλιθεί και χειροκροτήσει. Πολλές φορές έχουμε νιώσει περήφανοι για τις επιτυχίες τους, φορώντας το εθνόσημο στο στήθος», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας.

Παράλληλα, τόνισε ότι η προσπάθεια των αθλητών πρέπει να επιβραβεύεται και να αποτελεί παράδειγμα για τους νεότερους Έλληνες. «Σας ευχαριστούμε για όσα έχετε κάνει, αλλά και για την προσπάθεια που εξακολουθείτε να καταβάλλετε», σημείωσε.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Αντιπεριφερειάρχης στον Γιάννη Βρούτση, τον οποίο χαρακτήρισε παλιό φίλο και συνεργάτη, ευχαριστώντας τον για την ένταξη της Καβάλας και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στον σχεδιασμό του Υπουργείου Αθλητισμού. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρκόπουλος, η διοίκηση της Περιφέρειας στηρίζει με όλες της τις δυνάμεις την προσπάθεια αναβάθμισης των αθλητικών υποδομών.

Ο κ. Μαρκόπουλος προσέφερε στον Υπουργό αναμνηστική πλακέτα με την εικόνα της παλιάς πόλης της Καβάλας, καθώς και έκδοση της Περιφέρειας που αφορά την περιοχή, ενώ αντίστοιχα δώρα δόθηκαν και στους παριστάμενους αθλητές.

Από την πλευρά του, ο Υπουργός Γιάννης Βρούτσης ευχαρίστησε τον Αντιπεριφερειάρχη για την υποδοχή τονίζοντας και αυτός την γνωριμία τους από παλιά. Ο Υπουργός υπογράμμισε ότι η παρουσία του στην Καβάλα δεν είναι ούτε συμβολική ούτε εθιμοτυπική, αλλά ουσιαστική. Όπως ανέφερε, στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας δρομολογείται ένα μεγάλο αθλητικό έργο, συνολικού ύψους 28,5 εκατομμυρίων ευρώ, με σημαντική συμβολή της Περιφέρειας. Ο Υπουργός σημείωσε ότι η Περιφέρεια αποδεικνύει στην πράξη πως δεν περιορίζεται στις εξαγγελίες, αλλά συμβάλλει ουσιαστικά στην υλοποίηση των έργων.

«Η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας πρέπει να αισθάνεται περήφανη και ικανοποιημένη, γιατί αυτά που συντελούνται μέχρι το τέλος του 2027 θα είναι ασύγκριτα σε σχέση με το παρελθόν. Η εικόνα των αθλητικών υποδομών θα είναι πολύ καλύτερη από ό,τι γνώρισαν οι Καβαλιώτες αθλητές μέχρι σήμερα», δήλωσε ο κ. Βρούτσης.

Ο Υπουργός στάθηκε επίσης στη σημασία των κορυφαίων αθλητών που τον συνοδεύουν, επισημαίνοντας ότι μεταφέρουν ένα διαχρονικό μήνυμα περηφάνειας, τιμής και συγκίνησης για όλους τους Έλληνες. Όπως είπε, η ιστορία του ελληνικού αθλητισμού πρέπει να συνοδεύεται από τη διασφάλιση του μέλλοντός του, κάτι που απαιτεί σύγχρονες και επαρκείς αθλητικές εγκαταστάσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τονίστηκε ακόμη η μεγάλη παρέμβαση του Υπουργείου στις αθλητικές υποδομές της περιοχής, η οποία χαρακτηρίστηκε ως η σημαντικότερη των τελευταίων είκοσι ετών. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από τον κ. Ιγνατιάδη και στην ψηφιακή μετάβαση του ελληνικού αθλητισμού, με την εφαρμογή «Κούρος», η οποία παρουσιάστηκε ως ένα σύγχρονο εργαλείο που μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με κοινή διαπίστωση ότι η Καβάλα εισέρχεται σε μια νέα περίοδο για τον αθλητισμό, με έργα, υποδομές και παρεμβάσεις που αναμένεται να αλλάξουν ουσιαστικά τις συνθήκες άθλησης για τη νέα γενιά.




Πασχαλίδης: Χρηματοδότηση 397.000 ευρώ για το Δημοτικό Γήπεδο Νέας Περάμου

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης, θα ήθελε να ενημερώσει τους συμπολίτες του ότι σήμερα ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού κ. Γιάννης Βρούτσης ανακοίνωσε χρηματοδότηση 397.000 ευρώ για την κατασκευή κερκίδας και στεγάστρου στο Δημοτικό Γήπεδο της Νέας Περάμου.

Η ανακοίνωση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα των διαχρονικών προσπαθειών του Βουλευτή, όπως αποτυπώθηκαν στη πρόσφατη συνάντηση που πραγματοποίησε με τον  Πρωθυπουργό κ.Κυριάκο Μητσοτάκη (βλ.τε σχετικό από 8.1.2026 Δελτίο Τύπου), καθώς και στις μετέπειτα συναντήσεις και συνομιλίες που είχε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού κ.Γιάννη Βρούτση, κατά τη διάρκεια των οποίων τόνισε ότι το γήπεδο της Νέας Περάμου φιλοξενεί στις εγκαταστάσεις του τον ιστορικό Σύλλογο «Βρασίδα»,  που διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες και πιο οργανωμένες Ακαδημίες Ποδοσφαίρου με τη συμμετοχή περίπου 100 παιδιών κάθε χρόνο, ώστε ήταν αδήριτη η ανάγκη της κατασκευής κερκίδων.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό κ.Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Υπουργό κ. Ιωάννη Βρούτση που ικανοποίησαν ένα πάγιο αίτημα των Καβαλιωτών. Επίσης, ευχαριστώ τον Δήμαρχο Παγγαίου κ.Φίλιππο Αναστασιαδη και τον Αντιδήμαρχο κ.Χρήστο Μποσμπότη για τη συνεργασία. Θερμές ευχαριστίες και στον ΑΜΣ Βρασίδα Νέας Περάμου για την ειλικρινή σχέση που έχουμε χτίσει και για την αναγνώριση των προσπαθειών μου, όπως φαίνεται στη σημερινή ανακοίνωση του. Μια πολύ ευχάριστη μέρα για τη Νέα Περαμο Παγγαίου και τον τοπικό αθλητισμό.»




Μ. Λαζαρίδης : “Το γήπεδο της Νέας Περάμου αποκτά κερκίδα με στέγαστρο”

Όπως ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο βουλευτής Καβάλας της Ν.Δ Μακάριος Λαζαρίδης :

“Το γήπεδο της Νέας Περάμου αποκτά κερκίδα με στέγαστρο! Ένα διαχρονικό αίτημά μου γίνεται πράξη.

Μόλις το ανακοίνωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης και τον ευχαριστώ. Εντάχθηκε στο Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης με χρηματοδότηση 397.000 ευρώ.

Το είπαμε! Το Κάναμε! Συνεχίζουμε!”




ΑΟΚ-ΑμεΑ: Διπλή διάκριση του Γρηγόρη Αϊβαζίδη στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πάρα-Στίβου

Με δύο μετάλλια επέστρεψε από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πάρα-Στίβου ο αθλητής του Α.Ο. Καβάλα ΑμεΑ, Γρηγόρης Αϊβαζίδης.

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε στις 6 και 7 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη, με τον Καβαλιώτη αθλητή να πραγματοποιεί εξαιρετική εμφάνιση και να ανεβαίνει δύο φορές στο βάθρο.

Ο Γρηγόρης Αϊβαζίδης κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στη σφαίρα, με ρίψη στα 6,55 μέτρα, επιβεβαιώνοντας την αγωνιστική του ποιότητα.

Παράλληλα, κατέκτησε και το ασημένιο μετάλλιο στο ακόντιο, με επίδοση 15,05 μέτρα, ολοκληρώνοντας με επιτυχία την παρουσία του στην εθνική διοργάνωση.

Ο ΑΟΚ ΑμεΑ εκφράζει τη βαθιά του ικανοποίηση και συγχαίρει θερμά τον αθλητή για την εξαιρετική του επίδοση, η οποία αναδεικνύει τόσο τη δική του προσπάθεια όσο και το επίπεδο του πάρα-αθλητισμού στην Καβάλα.

Στο ίδιο δελτίο τύπου, ο σύλλογος εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Αντιδήμαρχο Κώστα Χατζηαναστασίου, καθώς και προς όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο Εργασιακό Πρωτάθλημα Μπάσκετ Ανδρών, ο τελικός του οποίου πραγματοποιήθηκε στις 6 Ιουνίου στο Κλειστό Γυμναστήριο Ποταμουδίων.

Με πρωτοβουλία του κ. Χατζηαναστασίου και των ομάδων που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα, προσφέρθηκε δωρεά προς τον ΑΟΚ ΑμεΑ, μια κίνηση που ο σύλλογος χαρακτηρίζει ιδιαίτερα σημαντική και συγκινητική.

Όπως τονίζεται, η δωρεά αποτελεί έμπρακτη έκφραση κοινωνικής ευαισθησίας και αλληλεγγύης, ενισχύοντας την προσπάθεια για την ανάπτυξη του αθλητισμού των ατόμων με αναπηρία.

Ο ΑΟΚ ΑμεΑ επισημαίνει ότι τέτοιες πρωτοβουλίες δίνουν δύναμη στους αθλητές και στα μέλη του συλλόγου να συνεχίσουν με αισιοδοξία και αποφασιστικότητα, προάγοντας τις αξίες του αθλητισμού, της ισότητας, της συμπερίληψης και του σεβασμού.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου:




Σέρρες: Σε τροχιά υλοποίησης το νέο κολυμβητήριο του Δήμου

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το νέο κολυμβητήριο του Δήμου Σερρών, καθώς υπεγράφη σήμερα το πρωί η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου «Προμήθεια και εγκατάσταση ανοιχτού βιομηχανοποιημένου κολυμβητηρίου».

Πρόκειται για μια σημαντική αθλητική υποδομή, που αναμένεται να καλύψει ανάγκες αθλητών, συλλόγων και δημοτών, δίνοντας νέα ώθηση στον υγρό αθλητισμό της περιοχής.

Τη σύμβαση υπέγραψαν η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα και ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας «POOL SPORT INSTALLATIONS Ι.Κ.Ε.» Κυριάκος Αντωνιάδης.

Το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια και εγκατάσταση βιομηχανοποιημένης κολυμβητικής δεξαμενής, τον απαραίτητο ηλεκτρομηχανολογικό και γενικό εξοπλισμό, βιομηχανοποιημένο κτίριο, μεταλλική κερκίδα και τηλεσκοπικό στέγαστρο.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1.760.800 ευρώ.

Μετά την υπογραφή της σύμβασης πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας με τους εργολάβους και υπηρεσιακούς παράγοντες της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Σερρών, όπου συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα και ο προγραμματισμός της έναρξης των εργασιών.

Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα δήλωσε αυτούσια:

«Μετά από μία μακροχρόνια και γεμάτη εμπόδια διαδικασία, η σημερινή ημέρα αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για το Δήμο Σερρών και για όλους τους δημότες μας. Με την υπογραφή της σύμβασης, ένα έργο που “πολεμήθηκε” περνά πλέον στη φάση της υλοποίησης. Κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας για τη δημιουργία ενός σύγχρονου κολυμβητηρίου, μιας υποδομής που θα προσφέρει νέες δυνατότητες στην άθληση, για τις νέες, τους νέους και τους αθλητικούς συλλόγους του Δήμου μας. Το νέο κολυμβητήριο είναι μία επένδυση στο μέλλον, την ποιότητα ζωής, την εξωστρέφεια και τις αναπτυξιακές προοπτικές του τόπου μας. Σήμερα γυρίζουμε σελίδα και θέτουμε τις βάσεις για να αποκτήσουν οι Σέρρες μία σύγχρονη αθλητική εγκατάσταση αντάξια των αναγκών και των προσδοκιών των δημοτών μας».




Καβάλα: Με επιτυχία το Fight & Break Kavala στην παραλία

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026, στην παραλία της Καβάλας, η αθλητική δράση Fight & Break Kavala από τον Αθλητικό Σύλλογο Ταεκβοντό Καβάλας.

Η δράση έδωσε την ευκαιρία σε παιδιά και αθλητές να έρθουν πιο κοντά στο Ολυμπιακό άθλημα του Ταεκβοντό, μέσα από τεχνικές, ασκήσεις και θραύσεις.

Συμμετείχαν αθλητές του συλλόγου, αλλά και παιδιά εκτός συλλόγου, τα οποία γνώρισαν από κοντά το άθλημα και έζησαν μια δυνατή εμπειρία γεμάτη χαμόγελα και ενθουσιασμό.

Το Fight & Break Kavala ανέδειξε αξίες όπως ο σεβασμός, η πειθαρχία, η αυτοπεποίθηση και η χαρά της συμμετοχής.

Στο τέλος της δράσης, οι αθλητές παρέλαβαν κύπελλο συμμετοχής, ως ανάμνηση της προσπάθειάς τους.

Οι διοργανωτές ανανέωσαν το ραντεβού για την επόμενη χρονιά, με στόχο περισσότερες δράσεις, περισσότερα παιδιά και ακόμη πιο δυνατές αθλητικές στιγμές.




Νικόλαος Καραγκιοζόπουλος: Χιλιόμετρο με χιλιόμετρο προς το μεγάλο όνειρο

Ο Νικόλαος Καραγκιοζόπουλος βρίσκεται σε μια από τις πιο απαιτητικές και καθοριστικές περιόδους της αθλητικής του πορείας, προετοιμαζόμενος για τη συμμετοχή του στον 21ο Διεθνή Υπερμαραθώνιο Αγώνα 24 Ωρών, που θα πραγματοποιηθεί στις 22-24 Οκτωβρίου στο Λουτράκι.

Με αμέτρητα χιλιόμετρα, καθημερινές θυσίες και ατελείωτες ώρες σκληρής προπόνησης, ο αθλητής κυνηγά έναν μεγάλο στόχο: μια δυνατή εμφάνιση και ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την πρόκριση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Υπερμαραθωνίου του 2027, από το οποίο θα στελεχωθεί η Εθνική Ομάδα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Στο πλευρό του βρίσκονται ο προπονητής του, Γιάννης Τζανετάκης, η οικογένεια, οι φίλοι του, αλλά και οι άνθρωποι και οι φορείς που στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθειά του. Με πίστη, υπομονή και αφοσίωση, ο Νικόλαος Καραγκιοζόπουλος συνεχίζει να κυνηγά ένα όνειρο που κάποτε έμοιαζε άπιαστο, αποδεικνύοντας πως οι μεγάλοι στόχοι κατακτώνται βήμα βήμα, χιλιόμετρο με χιλιόμετρο.

Ακολουθεί το κείμενο του αθλητή :

“Με αμέτρητα χιλιόμετρα, καθημερινές θυσίες και ατελείωτες ώρες σκληρής προπόνησης, βρίσκομαι σε μια από τις πιο απαιτητικές αλλά και πιο όμορφες περιόδους της αθλητικής μου πορείας, προετοιμαζόμενος για τη συμμετοχή μου στον 21ο διεθνή υπερμαραθώνιο αγώνα 24 ωρών που θα πραγματοποιηθεί ,22-24 Οκτωβρίου στο Λουτράκι. Ένας αγώνας με τεράστια σημασία για εμένα, καθώς αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα προς την πρόκριση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Υπερμαραθωνίου του 2027, μέσα από το οποίο θα στελεχωθεί η Εθνική Ομάδα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, εφόσον όλα εξελιχθούν όπως ευχόμαστε. Σε αυτή τη διαδρομή δεν είμαι μόνος. Δίπλα μου βρίσκεται πάντα ο προπονητής μου, Γιάννης Τζανετάκης, που με καθοδηγεί καθημερινά με πίστη, εμπειρία και απόλυτη αφοσίωση. Με στηρίζουν η οικογένειά μου και οι φίλοι μου, οι άνθρωποι που είναι το μεγαλύτερο στήριγμα σε κάθε δύσκολη στιγμή. Ιδιαίτερη τιμή για εμένα αποτελεί η παρουσία μου πλέον στη μεγάλη οικογένεια του ΟΚΑ Καβάλας και η δυνατότητα να εκπροσωπώ την Καβάλα σε τόσο σημαντικές διοργανώσεις. Παράλληλα, ευχαριστώ θερμά την ομάδα μου, τους Ελευθερούπολη Runners, το Open Gym για την καθημερινή στήριξη και τον Δήμο Παγγαίου, την Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Αθλητισμού που βρίσκεται δίπλα στην προσπάθειά μου. Στόχος μου είναι μια μεγάλη επίδοση, αλλά πάνω απ’ όλα να κυνηγήσω μέχρι τέλους ένα όνειρο που κάποτε έμοιαζε άπιαστο και σήμερα βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ. Με πίστη, υπομονή και σκληρή δουλειά συνεχίζουμε… γιατί τα όνειρα κατακτώνται χιλιόμετρο-χιλιόμετρο.”

Καλή επιτυχία Νίκο! 




Πέθανε ο Μάριος Οικονόμου

Ο Μάριος Οικονόμου δεν τα κατάφερε και έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 33 χρονών.

Ο πρώην ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ, της Μπολόνια αλλά και της Εθνικής ομάδας, εννέα ημέρες μετά το βαρύ τροχαίο ατύχημα έξω από το νοσοκομείο «Χατζηκώστα», έχασε τη σκληρή και άνιση μάχη που έδινε για να κρατηθεί στη ζωή.

Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, δεν κατάφερε να ανακάμψει, καθώς υπέστη ισχαιμική βλάβη στον εγκέφαλο που αποδείχθηκε μη αναστρέψιμη.




Αλεξανδρούπολη: Φιλοξενεί το Final 4 της Water Polo League 2

Η Αλεξανδρούπολη ετοιμάζεται να βρεθεί στο επίκεντρο της ελληνικής υδατοσφαίρισης, καθώς θα φιλοξενήσει το Final 4 της Water Polo League 2 στις 6 και 7 Ιουνίου 2026.

Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Κολυμβητήριο «Δημοσθένης Μιχαλεντζάκης», φέρνοντας στην πόλη τέσσερις δυνατές ομάδες που θα διεκδικήσουν την άνοδο.

Ιστορική ευκαιρία για τον ΝΟ Αλεξανδρούπολης

Ο Ναυταθλητικός Όμιλος Αλεξανδρούπολης συμμετέχει στη διοργάνωση έχοντας μπροστά του μια ιστορική πρόκληση.

Για πρώτη φορά ομάδα υδατοσφαίρισης από τον Έβρο βρίσκεται τόσο κοντά σε μια σημαντική διάκριση, διεκδικώντας την άνοδο μπροστά στο κοινό της πόλης.

Οι ομάδες του Final 4

Στο Final 4, μαζί με τον ΝΟ Αλεξανδρούπολης, συμμετέχουν οι ΑΟΝΣ Μίλων, Παναιτωλικός και ΣΚ ΡΟΗ.

Οι αγώνες αναμένεται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των φίλων του πόλο, αλλά και συνολικά του αθλητικού κοινού της περιοχής.

Το πρόγραμμα των αγώνων

Σάββατο 6 Ιουνίου

18:00 | ΣΚ ΡΟΗ – Παναιτωλικός
19:30 | ΑΟΝΣ Μίλων – ΝΟ Αλεξανδρούπολης

Κυριακή 7 Ιουνίου

09:00 | ΣΚ ΡΟΗ – ΑΟΝΣ Μίλων
10:30 | ΝΟ Αλεξανδρούπολης – Παναιτωλικός
17:00 | ΝΟ Αλεξανδρούπολης – ΣΚ ΡΟΗ
18:30 | Παναιτωλικός – ΑΟΝΣ Μίλων

Ελεύθερη είσοδος για το κοινό

Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη, με στόχο το κολυμβητήριο να γεμίσει από φιλάθλους και να δημιουργηθεί μια δυνατή ατμόσφαιρα στήριξης για τον ΝΟΑ.

Η διοργάνωση αποτελεί παράλληλα μια γιορτή για το ελληνικό πόλο και μια σημαντική ευκαιρία προβολής της Αλεξανδρούπολης.

Στο επίκεντρο του αθλητικού χάρτη

Η Αλεξανδρούπολη αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι μπορεί να φιλοξενεί σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις, ενισχύοντας τον αθλητισμό της περιοχής και αναδεικνύοντας τη δυναμική της πόλης στον ελληνικό αθλητικό χάρτη.




Σέρρες: Με επιτυχία οι αγώνες ρίψεων στη μνήμη του Γιάννη Φράγγογλου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης 27 Μαΐου 2026 οι αγώνες ρίψεων «Γιάννης Φράγγογλου», στο Δημοτικό Στάδιο Σερρών «Γεώργιος Τοπτσής».

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε για 5η χρονιά, υπό την αιγίδα του Δήμου Σερρών, από τον Όμιλο Φιλάθλων Κλασικού Αθλητισμού Σερρών και την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης.

Οι αγώνες ήταν αφιερωμένοι στη μνήμη του προπονητή ρίψεων και εκπαιδευτικού Γιάννη Φράγγογλου, τιμώντας την πολύτιμη προσφορά του στον αθλητισμό και ιδιαίτερα στον χώρο των ριπτικών αγωνισμάτων.

Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 110 αθλητές και αθλήτριες από διάφορες περιοχές της χώρας, οι οποίοι αγωνίστηκαν στη σφαιροβολία, στη δισκοβολία και στον ακοντισμό.

Οι συμμετέχοντες πρόσφεραν υψηλού επιπέδου αγωνιστικό θέαμα, με σημαντικές επιδόσεις και έντονο συναγωνισμό.

Στους αγώνες παρέστη, ως εκπρόσωπος της Δημοτικής Αρχής, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Αθλητισμού Νίκος Φρυδάς.

Ο κ. Φρυδάς τόνισε ότι ο Δήμος Σερρών στηρίζει δράσεις και διοργανώσεις που προάγουν τον αθλητισμό και τις αξίες της ευγενούς άμιλλας.

Αναφερόμενος στον Γιάννη Φράγγογλου, στη μνήμη του οποίου διεξάγονται οι αγώνες, δήλωσε:

«Ο Γιάννης Φράγγογλου ανέδειξε πολλούς αθλητές και αθλήτριες των ριπτικών αγωνισμάτων. Με την αφοσίωση, τη γνώση και την αγάπη του για τον κλασικό αθλητισμό, άφησε ισχυρό αποτύπωμα στον χώρο των ρίψεων και συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη του στίβου στις Σέρρες. Η διοργάνωση των αγώνων στη μνήμη του αποτελεί έναν ελάχιστο φόρο τιμής στην πολύτιμη προσφορά και την παρακαταθήκη που άφησε στον αθλητισμό και στην τοπική κοινωνία».




Το ΔΕΗ 3×3 Street Basketball επιστρέφει για τέταρτη χρονιά

Για τέταρτη συνεχή χρονιά επιστρέφει το ΔΕΗ 3×3 Street Basketball, η πρωτοβουλία της ΔΕΗ με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ), με στόχο να μετατρέψει κεντρικά σημεία πόλεων σε ζωντανά γήπεδα, δίνοντας χώρο στην ενέργεια του αθλητισμού και τη δυναμική του 3×3 και συμβάλλοντας καθοριστικά στην εξωστρέφεια και τη διάδοση του αθλήματος. 

Παράλληλα, η ΔΕΗ ενισχύει τη συνεργασία της με την ΕΟΚ στηρίζοντας τις Εθνικές Ομάδες 3×3 ανδρών και γυναικών, ενώ, δημιουργείται φέτος για πρώτη φορά η επαγγελματική ομάδα ΔΕΗ Team Athina, με στόχο την ανάπτυξη του ελληνικού 3×3 και την παρουσία της Ελλάδας στη διεθνή σκηνή του αθλήματος.

Με κεντρικό μήνυμα ΔΕΗ Power Up the Game, η ΔΕΗ ενισχύει  πρωτοβουλίες που προάγουν την άθληση, την ένταξη της νέας γενιάς στον αθλητισμό και την επαφή με το σύγχρονο, δυναμικό πρόσωπο του μπάσκετ. 

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, κ. Ευάγγελος Λιόλιος, δήλωσε: «Η επέκταση της κοινής πορείας μας με τη ΔΕΗ δίνει νέα ενέργεια στο όραμά μας για την ανάπτυξη του 3×3 σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από αυτή τη στρατηγική σύμπραξη, το άθλημα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα και ισχυρότερη παρουσία στη νέα γενιά. Με τη σταθερή στήριξη της ΔΕΗ, το 3×3 εξελίσσεται σε έναν θεσμό με πανελλαδική απήχηση και ισχυρή δυναμική για το μέλλον του ελληνικού μπάσκετ, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό». 

Η Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, κα Σοφία Δήμτσα, δήλωσε σχετικά: «Στη ΔΕΗ χαιρόμαστε ιδιαίτερα  που συνεχίζουμε για τέταρτη συνεχή χρονιά τη συνεργασία μας με την ΕΟΚ συμβάλλοντας από κοινού στην ανάπτυξη του 3×3 στην Ελλάδα. Μέσα από το ΔΕΗ 3×3 Street Basketball, το 3×3 Schools powered by ΔΕΗ, καθώς και τη στήριξη της ΔΕΗ στις Εθνικές Ομάδες 3×3 ανδρών και γυναικών και τη ΔΕΗ Team Athina, η ΔΕΗ  φέρνει την ενέργεια του αθλητισμού πιο κοντά στη νέα γενιά και συμβάλει καθοριστικά στην περαιτέρω διάδοση και τη δυναμική ανάπτυξη του 3×3».  

Νέοι προορισμοί και ακόμη περισσότερη δράση για το 2026

Από τον Μάιο έως τον Αύγουστο, το τουρνουά ΔΕΗ 3×3 Street Basketball θα ταξιδέψει συνολικά σε 6 πόλεις, μετατρέποντας κεντρικά σημεία πόλεων σε ζωντανά γήπεδα, γεμάτα παλμό, ενέργεια και αγωνιστικό πνεύμα. Το πρώτο τζάμπολ του ΔΕΗ 3×3 Street Basketball για το 2026 θα δοθεί στη Θεσσαλονίκη  στις 30-31 Μαΐου, ενώ, ο αγώνας θα συνεχιστεί στο Ναύπλιο στις 13 -14 Ιουνίου, στην Ξάνθη στις 27-28 Ιουνίου, στο Κιάτο στις 10-12 Ιουλίου και στη Ρόδο στις 18-19 Ιουλίου. Η φετινή διοργάνωση του ΔΕΗ 3×3 Street Basketball θα ολοκληρωθεί στην Αθήνα στις 31 Ιουλίου με 2 Αυγούστου. 

Οι Εθνικές Ομάδες 3×3 και η ΔΕΗ Team Athina στο διεθνές προσκήνιο με τη στήριξη της ΔΕΗ 

Η ΔΕΗ επενδύει στην ανάπτυξη του ελληνικού 3×3 μέσα από τη στήριξη των Εθνικών Ομάδων 3×3 ανδρών και γυναικών U21, U23 και Open (23+). Βασικός στόχος των Εθνικών Ομάδων 3×3 είναι η συνεχής βελτίωση της θέσης της Ελλάδας στην παγκόσμια κατάταξη της FIBA, με τελικό ορόσημο την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Los Angeles 2028. 

Παράλληλα, η ΔΕΗ στηρίζει και την ΔΕΗ Team Athina, την επαγγελματική ομάδα 3×3 ανδρών και γυναικών που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά φέτος, με σκοπό να αποτελέσει τη βάση της Εθνικής Ομάδας 3×3. Η ΔΕΗ Team Athina θα ανακοινωθεί επίσημα στην έναρξη του φετινού ΔΕΗ 3×3 Street Basketball στη Θεσσαλονίκη, όπου και θα πραγματοποιήσει την πρώτη της εμφάνιση, ενώ πρόκειται να αγωνιστεί και σε επόμενες διοργανώσεις ΔΕΗ 3×3 Street Basketball μέσα στο καλοκαίρι. 

Μέσα από την στήριξη των Εθνικών Ομάδων 3×3 και της ΔΕΗ Team Athina, η ΔΕΗ συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και ενδυνάμωση του ελληνικού 3×3, στην ενίσχυση νέων αθλητών και αθλητριών  και στην περαιτέρω καθιέρωση της χώρας στη διεθνή σκηνή του αθλήματος. 

3×3 Schools powered by ΔΕΗ: Φέρνοντας το 3×3 σε κάθε σχολικό προαύλιο

Πέρα από το ΔΕΗ 3×3 Street Basketball, η ΔΕΗ και η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) συνεχίζουν για τέταρτη συνεχή χρονιά την πρωτοβουλία 3×3 Schools powered by ΔΕΗ, συστήνοντας  το συναρπαστικό Ολυμπιακό άθλημα του 3×3 σε χιλιάδες μαθητές σε όλη τη χώρα. 

Στα πλαίσια τη δράσης, η ΔΕΗ με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) ταξιδεύουν για το 2026 σε είκοσι πόλεις της Ελλάδας, δίνοντας την ευκαιρία σε μαθητές δημοτικού και γυμνασίου να γνωρίσουν το μπάσκετ, να αναπτύξουν το πνεύμα του υγιούς αθλητισμού και της ευγενούς άμιλλας και να αποκομίσουν πολύτιμα οφέλη για τη σωματική, ψυχική και κοινωνική τους διάπλαση. Η πρώτη φάση του ΔΕΗ 3×3 Schools powered by ΔΕΗ για τη φετινή χρονιά ολοκληρώθηκε πρόσφατα, περνώντας από το Γύθειο, την Αρεόπολη, τη Σαλαμίνα, την Κυπαρισσία, τα Φιλιατρά, τη Ρόδο, την Κηφισιά (Πολιτεία), την Κοζάνη, την Τζια και την Ηλιούπολη, μετατρέποντας τα σχολικά προαύλια σε χώρους άθλησης, συμμετοχής και παιχνιδιού.

3×3: από τους δρόμους στους Ολυμπιακούς Αγώνες 

Το 3×3 αποτελεί το πιο διαδεδομένο ομαδικό «άθλημα του δρόμου» στον κόσμο και παίζεται με δύο αντίπαλες ομάδες των τριών παικτών, σε μία μπασκέτα, στο μισό γήπεδο. Νικήτρια είναι η ομάδα που προηγείται όταν συμπληρωθεί ένα δεκάλεπτο παιχνιδιού ή όποια φτάσει πρώτη στους 21 πόντους. 

Το 3×3 ανεβαίνει συνεχώς, όπως φαίνεται από την ανταπόκριση των αθλητών, των σωματείων, του ευρύτερου αθλητικού κοινού, όσο και από την άνοδο της χώρας και των εθνικών μας ομάδων στην κατάταξη της FIBΑ. Ενδεικτική της δυναμικής που αποκτά η Ελλάδα στο 3×3 είναι η ανάληψη του FIBA 3×3 Europe Cup 2027 από την Αθήνα. Από τις 16 έως τις 19 Σεπτεμβρίου, η Πλατεία Συντάγματος θα φιλοξενήσει τις κορυφαίες εθνικές ομάδες της Ευρώπης σε ένα σκηνικό με φόντο την Ακρόπολη, μετατρέποντας το ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας σε σημείο συνάντησης για τους φίλους του μπάσκετ από όλη την Ευρώπη. 

Περισσότερες πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΟΚ: www.basket.gr 




Παρασκευάς Άντζας: Το τελευταίο αντίο σήμερα στο Μοναστηράκι Δράμας

Το τελευταίο αντίο στον Παρασκευά Άντζα θα πουν σήμερα, Τρίτη 26 Μαΐου, συγγενείς, φίλοι και άνθρωποι του ποδοσφαίρου, στο Μοναστηράκι Δράμας.

Η εξόδιος ακολουθία του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή θα τελεστεί στις 17:00, σε κλίμα βαθιάς θλίψης.

Ο Παρασκευάς Άντζας έφυγε από τη ζωή τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2026, σε ηλικία 49 ετών, σκορπίζοντας συγκίνηση στον αθλητικό κόσμο.

Η μάχη με την ALS

Τα τελευταία χρόνια ο παλαίμαχος κεντρικός αμυντικός έδινε μάχη με την ALS, γνωστή και ως πλάγια αμυοτροφική σκλήρυνση ή νόσος του κινητικού νευρώνα.

Τις τελευταίες ημέρες νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Δράμας, πριν αφήσει την τελευταία του πνοή.

Η ποδοσφαιρική του διαδρομή

Ο Παρασκευάς Άντζας θεωρήθηκε ένας από τους κορυφαίους Έλληνες κεντρικούς αμυντικούς της γενιάς του.

Συνέδεσε το όνομά του με τον Ολυμπιακό, την Ξάνθη και τη Δόξα Δράμας, ενώ φόρεσε και τη φανέλα της Εθνικής Ελλάδας σε 26 αναμετρήσεις.

Παρότι βρισκόταν στην καλύτερη περίοδο της καριέρας του, δεν συμμετείχε στο Euro 2004, χάνοντας την ευκαιρία να βρεθεί στην αποστολή που έγραψε ιστορία στα γήπεδα της Πορτογαλίας.

Ο Παρασκευάς Άντζας αφήνει πίσω του μια σημαντική ποδοσφαιρική πορεία και τη μνήμη ενός αθλητή που ξεχώρισε για τη δύναμη, το πάθος και την παρουσία του στα ελληνικά γήπεδα.




Χατζηβασιλείου: «Υλοποιούμε ένα όραμα ετών» για το νέο κολυμβητήριο στις Σέρρες

Για την υπογραφή της σύμβασης που σηματοδοτεί την έναρξη των εργασιών κατασκευής του νέου προπονητικού κολυμβητηρίου στις Σέρρες μίλησε ο βουλευτής Σερρών και Γραμματέας Διεθνών Σχέσεων και Ε.Ε. της Νέας Δημοκρατίας Τάσος Χατζηβασιλείου.

Ο κ. Χατζηβασιλείου τόνισε ότι το έργο, συνολικού κόστους 2.200.000 ευρώ, αποτελεί ένα όραμα ετών που μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, προς όφελος της σερραϊκής κοινωνίας.

Υπενθυμίζεται ότι, με πρωτοβουλία του, το 2024 εξασφαλίστηκαν πόροι από το Ταμείο Αλληλεγγύης μέσω του Υπουργείου Μετανάστευσης.

«Το νέο κολυμβητήριο θα στεγάσει τα όνειρα των παιδιών μας»

Ο κ. Χατζηβασιλείου σημείωσε ότι το νέο κολυμβητήριο θα καλύψει ένα σημαντικό κενό στις αθλητικές υποδομές των Σερρών και θα δώσει νέα ώθηση στον σερραϊκό αθλητισμό.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Χαίρομαι γιατί ετοιμάζουμε ένα έργο που αξίζει στα παιδιά μας, ένα έργο που το δικαιούνται. Το νέο κολυμβητήριο θα στεγάσει τα όνειρα των παιδιών μας, των αυριανών πρωταθλητών».

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι το έργο θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των Σερραίων, θα στηρίξει την τοπική ανάπτυξη και θα ενισχύσει την αθλητική δραστηριότητα στην περιοχή.

Στόχος και το μεγάλο κολυμβητήριο στην Ομόνοια

Ο βουλευτής Σερρών ανέφερε ότι οι Σέρρες διαθέτουν κολυμβητική παράδοση και πως η νέα υποδομή θα δώσει στα παιδιά της πόλης τη δυνατότητα να προπονούνται σε σύγχρονες συνθήκες και να διεκδικούν υψηλούς στόχους.

Παράλληλα, επανέλαβε ότι στρατηγικός του στόχος παραμένει και η ολοκλήρωση του νέου μεγάλου κολυμβητηρίου στην περιοχή της Ομόνοιας, ώστε μελλοντικά να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο κολυμβητικό συγκρότημα, ικανό να φιλοξενήσει διεθνείς αγωνιστικές διοργανώσεις.

«Έτσι θα φέρουμε ανάπτυξη στον τόπο και θα ενισχύσουμε το εισόδημα των Σερραίων», υπογράμμισε.

«Το έργο ανήκει στους Σερραίους»

Ο κ. Χατζηβασιλείου ευχαρίστησε τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τους αρμόδιους υπουργούς Δημήτρη Καιρίδη, Νίκο Παναγιωτόπουλο και Θάνο Πλεύρη, την πρώην Γενική Γραμματέα Υποδοχής Αιτούντων Άσυλο Στελλίνα Σιαράπη, τη Δήμαρχο Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα, τις υπηρεσίες του Δήμου Σερρών και τους Σερραίους επιχειρηματίες που θα συμβάλουν στην κατασκευή του έργου.

Όπως σημείωσε:

«Το έργο αυτό ανήκει στη σερραϊκή κοινωνία. Κατασκευάζεται προς όφελος των Σερραίων. Δικό μου μέλημα ήταν και είναι πάνω απ’ όλα οι ανάγκες κάθε Σερραίας και κάθε Σερραίου».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η πολιτική είναι ευθύνη απέναντι στον τόπο, εκφράζοντας την ικανοποίησή του που συνέβαλε ώστε να γίνει πραγματικότητα ένα έργο που οι Σέρρες δικαιούνται.

«Βρίσκομαι στο πλευρό κάθε δημάρχου της Π.Ε. Σερρών με στόχο να στηρίζω κάθε έργο που ωφελεί τη σερραϊκή κοινωνία», κατέληξε.




Σέρρες: Υπογράφηκε η σύμβαση για το νέο ανοιχτό κολυμβητήριο

Υπογράφηκε η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου «Προμήθεια και εγκατάσταση ανοικτού βιομηχανοποιημένου κολυμβητηρίου» στον Δήμο Σερρών, σηματοδοτώντας την έναρξη υλοποίησης μιας σημαντικής αθλητικής υποδομής για την περιοχή.

Τη σύμβαση υπέγραψαν η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα και ο ανάδοχος εργολάβος Αναγνώστης Καφεστίδης, παρουσία του Αντιδημάρχου Τεχνικής Υπηρεσίας Παύλου Πουλιάκα.

Το έργο αφορά στην κατασκευή ανοικτού βιομηχανοποιημένου κολυμβητηρίου στο Αθλητικό Πάρκο Ομόνοιας, με στόχο την ενίσχυση των αθλητικών υποδομών και την κάλυψη των αναγκών αθλητριών, αθλητών και πολιτών της περιοχής.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1.800.000 ευρώ.

Δήλωση Βαρβάρας Μητλιάγκα

Σε δήλωσή της, η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα ανέφερε:

«Σήμερα είναι μία σημαντική ημέρα, γιατί γράφεται μία νέα σελίδα στην ιστορία των αθλητικών υποδομών του Δήμου Σερρών. Ολοκληρώθηκε ο κύκλος όλων των διαδικασιών για την υπογραφή των συμβάσεων με τον εργολάβο και με τον προμηθευτή για την κατασκευή του προπονητικού κολυμβητηρίου. Έχουν ολοκληρωθεί οι διαγωνιστικές διαδικασίες και οι απαιτούμενοι έλεγχοι από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Υπογράψαμε τη σύμβαση με τον ανάδοχο εργολάβο για τις εργασίες κατασκευής της βάσης της αθλητικής υποδομής και τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει η υπογραφή με τον ανάδοχο της προμήθειας των προκατασκευασμένων τμημάτων που θα τοποθετηθούν επάνω στη βάση».

Η Δήμαρχος ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση του έργου, επισημαίνοντας ότι το σημερινό αποτέλεσμα αποτελεί «καρπό» συλλογικής προσπάθειας:

«Ευχαριστώ θερμά τους δωρητές της μελέτης, Αριστοκλή Αναστασιάδη, Δέσποινα Χατζηγαβριήλ και Βασιλική Τσιρίκα, για τη σημαντική συμβολή τους μέσω της δωρεάς των δύο μελετών, προκειμένου να κατατεθεί το αίτημα χρηματοδότησης στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

Ευχαριστώ τον βουλευτή Σερρών Αναστάσιο Χατζηβασιλείου, ο οποίος από την πρώτη στιγμή πίστεψε σε αυτή την προσπάθεια και συνέδραμε στην εξασφάλιση της χρηματοδότησης, καθώς και τους αρμόδιους Υπουργούς Δημήτρη Καιρίδη και Νίκο Παναγιωτόπουλο.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας Παύλο Πουλιάκα, καθώς και τους Αντιδημάρχους Παναγιώτη Κεΐσογλου και Νίκο Φρυδά, όλους τους συνεργάτες μου και τους υπαλλήλους της Τεχνικής Υπηρεσίας, της Υπηρεσίας Δόμησης, της Οικονομικής Υπηρεσίας και της Νομικής Υπηρεσίας, αλλά και όλους όσοι από την πρώτη στιγμή πίστεψαν σ’ αυτό το έργο».

Η κ. Μητλιάγκα υπογράμμισε επίσης:

«Δικαιωθήκαμε πλήρως. Τα έργα δεν ανήκουν σε κανέναν. Ανήκουν στον τόπο μας και στη νέα γενιά του Δήμου Σερρών και αποτελούν παρακαταθήκη για το μέλλον. Τα έργα είναι εδώ για να μας ενώνουν και πρέπει να ενώνουν. Αυτό είναι το σημερινό μήνυμα και πιστέψτε με, σήμερα δεν μπορεί κανένας να “κλέψει” τη χαρά μου».

Ολοκλήρωση της βάσης εντός έξι μηνών

Το έργο κατασκευής της βάσης του ανοικτού βιομηχανοποιημένου κολυμβητηρίου προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός έξι μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

Δήλωση Αναστάσιου Χατζηβασιλείου

Στην υπογραφή της σύμβασης παρέστη και ο βουλευτής Σερρών Αναστάσιος Χατζηβασιλείου, ο οποίος από την πρώτη στιγμή στήριξε την προσπάθεια για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης και την υλοποίηση του έργου.

Σε δήλωσή του ανέφερε:

«Οι Σέρρες σε λίγους μήνες θα έχουν αποκτήσει ένα υπερσύγχρονο προπονητικό κολυμβητήριο με πόρους του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, επ’ ωφελεία των Σερραίων πολιτών. Η εν λόγω αθλητική δομή θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των Σερραίων, θα στηρίξει την τοπική ανάπτυξη και θα δώσει ώθηση στον σερραϊκό αθλητισμό».




Δράμα: Προκριματικός αγώνας ρυθμικής γυμναστικής στο Κραχτίδη

Τον Προκριματικό Αγώνα Ρυθμικής Γυμναστικής Κατηγορίας Παγκορασίδων θα φιλοξενήσει η Δράμα, στο Γήπεδο Κραχτίδη, την Παρασκευή 29 και την Κυριακή 31 Μαΐου.

Τη διοργάνωση πραγματοποιούν ο Δήμος Δράμας και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με διοργανώτρια την Ακαδημία Γυμναστικής Δράμας.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, στη Δράμα θα βρεθούν ομάδες από τη Βόρεια Ελλάδα, με τη συμμετοχή αθλητριών ηλικίας 8 έως 10 ετών, οι οποίες θα αγωνιστούν σε ατομικά αγωνίσματα.

Συνέντευξη Τύπου για τη διοργάνωση

Σήμερα παραχωρήθηκε συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της διοργάνωσης, παρουσία του Δημάρχου Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου, του Χωρικού Αντιπεριφερειάρχη Δράμας Μιχάλη Μουρβετίδη, του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Αθλητισμού Στέλιου Ιγνατιάδη, του Αντιδημάρχου Αθλητισμού Παντελή Κρανά, εκπροσώπου του Διοικητικού Συμβουλίου της Ακαδημίας Γυμναστικής Δράμας και της προπονήτριας του συλλόγου.

Η Ακαδημία Γυμναστικής Δράμας, στην τρίτη μόλις χρονιά της πορείας της, αναλαμβάνει για πρώτη φορά τη διοργάνωση ενός σημαντικού αθλητικού γεγονότος πανελλαδικής εμβέλειας για τη Βόρεια Ελλάδα.

Με 13 αθλήτριες η Ακαδημία Γυμναστικής Δράμας

Η Ακαδημία Γυμναστικής Δράμας θα συμμετάσχει δυναμικά με 13 αθλήτριες, οι οποίες θα αγωνιστούν σε όλες τις κατηγορίες του προκριματικού αγώνα.

Η διοργάνωση αναμένεται να προσφέρει ένα ξεχωριστό θέαμα, γεμάτο χάρη, πειθαρχία και αγωνιστικό πνεύμα.

Οι φίλοι του αθλητισμού καλούνται να δώσουν το παρών, να στηρίξουν τις μικρές αθλήτριες και να γίνουν μέρος αυτής της σημαντικής αθλητικής διοργάνωσης για τη Δράμα.




Δράμα: Αθλητική εκδήλωση στον Κορύλοβο με μαθητές του 6ου Γυμνασίου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026 η αθλητική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Δράμας στην περιμετρική οδό Κορυλόβου.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναβάθμιση – Εκσυγχρονισμός Υποδομών Δήμου Δράμας».

Συμμετοχή μαθητών και γνωστών αθλητών

Στην εκδήλωση συμμετείχαν μαθητές του 6ου Γυμνασίου Δράμας, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημαντικούς αθλητές, να αθληθούν και να πάρουν μέρος σε βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια.

Ξεχωριστή παρουσία είχαν ο πρωταθλητής στίβου Κωνσταντίνος Δουβαλίδης και οι αθλητές του τένις Δημήτρης Καρακατσάνης και Δήμητρα Μπάκου, οι οποίοι συμμετείχαν σε αθλητικά παιχνίδια και δράσεις με τα παιδιά.

Μήνυμα για την αξία της άθλησης

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι αθλητές μίλησαν στους μαθητές για τη σημασία της άθλησης και της υιοθέτησης ενός υγιεινού τρόπου ζωής από μικρή ηλικία.

Παράλληλα, αναδείχθηκε ο ρόλος του αθλητισμού στη σωματική και ψυχική ανάπτυξη των νέων.

Ανάδειξη των αθλητικών υποδομών

Η δράση εντάσσεται στην προβολή και ανάδειξη των παρεμβάσεων που υλοποιούνται μέσω των υποέργων:

  • «Κατασκευή κερκίδων και αίθουσας προθέρμανσης στο Δημοτικό Στάδιο Δράμας»
  • «Διαμόρφωση περιμετρικής δημοτικής οδού Κορυλόβου»

Ο Δήμος Δράμας συνεχίζει να επενδύει σε σύγχρονες αθλητικές και αστικές υποδομές, με στόχο την ενίσχυση της ποιότητας ζωής των πολιτών και την προώθηση της συμμετοχής των παιδιών και των νέων σε δημιουργικές και αθλητικές δραστηριότητες.




Πανσερραϊκός: Συνεχίζει στον πάγκο ο Κώστας Κεραμιδάς

Την επέκταση της συνεργασίας του με τον Κώστα Κεραμιδά ανακοίνωσε ο Πανσερραϊκός.

Ο έμπειρος προπονητής θα παραμείνει στο τιμόνι της ομάδας και την επόμενη σεζόν, με τον σύλλογο να τονίζει ότι η ανανέωση της συνεργασίας ήταν μια αυτονόητη επιλογή.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, ο Κώστας Κεραμιδάς αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας του Πανσερραϊκού και εκφραστή της φιλοσοφίας της διοίκησης.

Η ανακοίνωση του Πανσερραϊκού

Ο Πανσερραϊκός σημειώνει ότι ζητούμενο για τον σύλλογο δεν είναι μόνο τα αποτελέσματα, αλλά και η προσπάθεια, η σκληρή δουλειά, το πάθος και ο σεβασμός.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι ο κόουτς Κεραμιδάς διαθέτει όλα τα στοιχεία που ζητά η ομάδα από τους συνεργάτες της, ενώ υπογραμμίζεται η πρόθεση του συλλόγου να δημιουργεί δεσμούς διάρκειας.

Η δήλωση του Κώστα Κεραμιδά

Μετά την ανανέωση της συνεργασίας, ο Κώστας Κεραμιδάς δήλωσε:

«Έχω ταξιδέψει εντός κι εκτός συνόρων, έχω εργαστεί σε αρκετές ομάδες. Υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους μας η συνεργασία μετατράπηκε σε φιλία. Στις Σέρρες νιώθω ότι είμαι σπίτι μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε μαζί, γιατί βρίσκομαι εδώ που θέλω να είμαι.

Κρατάμε ό,τι καλό πετύχαμε φέτος, ως εφαλτήριο για να φτιάξουμε μια ομάδα, που θα ανταποκρίνεται στα «θέλω», στην προσπάθεια και κυρίως στην περηφάνια αυτής τής πόλης, αυτής τής περιοχής. Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη τη διοίκηση».




Σάρωσε στη Σερβία ο Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας με τρία μετάλλια

Με σημαντικές διακρίσεις και πολύ δυνατή αγωνιστική παρουσία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας στο 10th ASTERIKS CUP 2026, που πραγματοποιήθηκε στη Νις της Σερβίας, στις 16 και 17 Μαΐου 2026.

Η διοργάνωση είχε έντονο διεθνή χαρακτήρα, με τη συμμετοχή περίπου 800 αθλητών από 14 κράτη, γεγονός που ανέβασε σημαντικά το επίπεδο των αγώνων και προσέφερε πολύτιμες εμπειρίες στους αθλητές.

Τρία μετάλλια και μία 5η θέση

Ο Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας συμμετείχε στη διοργάνωση με πέντε αθλητές.

Οι δύο αγωνίστηκαν με το κλιμάκιο της Ένωσης Ταεκβοντό Βορείου Ελλάδος, ενώ οι άλλοι τρεις αγωνίστηκαν με τα χρώματα του συλλόγου.

Η συνολική παρουσία της ομάδας ήταν ιδιαίτερα θετική, καθώς οι αθλητές κατέκτησαν τρία μετάλλια, ενώ σημειώθηκε και μία 5η θέση.

Οι διακρίσεις των αθλητών

Τζεμετζής Γιώργος
1η θέση – Χρυσό μετάλλιο

Τζίκου Φωτεινή
3η θέση – Χάλκινο μετάλλιο

Ιακωβίδης Θεόδωρος
3η θέση – Χάλκινο μετάλλιο

Λιοτάκης Δαμιανός
5η θέση

Ο Τσαντεκίδης Αλέξης αγωνίστηκε με μαχητικότητα, χωρίς όμως να καταφέρει να διακριθεί.

Δυνατοί αγώνες και πολύτιμες εμπειρίες

Όλοι οι αθλητές έδωσαν δυνατούς αγώνες και στάθηκαν επάξια απέναντι σε δύσκολους αντιπάλους, παρουσιάζοντας πολύ καλή εικόνα μέσα στους αγωνιστικούς χώρους.

Η συμμετοχή στο 10th ASTERIKS CUP αποτέλεσε μια ακόμη σημαντική εμπειρία για τον σύλλογο, καθώς οι αθλητές είχαν την ευκαιρία να αγωνιστούν σε μια μεγάλη διεθνή διοργάνωση με υψηλό ανταγωνισμό.

Ο ρόλος του Θεοχάρη Παλτόγλου

Ως αρχηγός της αποστολής της ΕΤΑΒΕ, ο προπονητής Θεοχάρης Παλτόγλου είχε ενεργό ρόλο στην οργάνωση και την υποστήριξη της ομάδας, συμβάλλοντας στη συνολική παρουσία των αθλητών.

Ο Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας συγχαίρει θερμά όλους τους αθλητές του για την προσπάθεια και την αγωνιστική τους παρουσία στη Σερβία.




Ο Καβαλιώτης τεχνικός Μανώλης Κωνσταντάρας ανέβασε την ΜΠΑΜ FC στην Γ’ Εθνική

Η ΜΠΑΜ FC συνεχίζει να γράφει τη δική της ξεχωριστή ποδοσφαιρική ιστορία και στο κέντρο αυτής της πορείας βρίσκεται ένας Καβαλιώτης προπονητής: ο Μανώλης Κωνσταντάρας.

Ο τεχνικός από την Καβάλα έχει συνδέσει το όνομά του με την εντυπωσιακή εξέλιξη της ομάδας, οδηγώντας τη ΜΠΑΜ FC μέχρι τη Γ’ Εθνική. Η άνοδος ήρθε μετά τη νίκη με 0-1 επί του Παύλου Μελά, αποτέλεσμα που σφράγισε την κατάκτηση της 2ης θέσης στην Α1 της ΕΠΣ Μακεδονίας και άνοιξε τον δρόμο για τη συμμετοχή της ομάδας στις εθνικές κατηγορίες.

Η επιτυχία αυτή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία αν αναλογιστεί κανείς την πορεία της ΜΠΑΜ FC. Ο σύλλογος ιδρύθηκε το 2022 και μέσα σε λίγα μόλις χρόνια κατάφερε να πετύχει διαδοχικές ανόδους, φτάνοντας πλέον στη Γ’ Εθνική. Πρόκειται για μια πορεία που χαρακτηρίζεται από συνέπεια, πίστη στο πλάνο και αγωνιστική ταυτότητα.

Ο Μανώλης Κωνσταντάρας θεωρείται από τους βασικούς αρχιτέκτονες αυτής της διαδρομής. Από την πρώτη ημέρα της ίδρυσης του συλλόγου βρέθηκε στην τεχνική ηγεσία, χτίζοντας βήμα-βήμα μια ομάδα που δεν έμεινε απλώς στη δημοφιλία της, αλλά απέδειξε μέσα στο γήπεδο ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει.

Για την Καβάλα, η επιτυχία του Κωνσταντάρα έχει ξεχωριστή σημασία. Ένας άνθρωπος του ποδοσφαίρου με καταγωγή από την πόλη κατάφερε να ξεχωρίσει εκτός νομού, να δημιουργήσει μια ανταγωνιστική ομάδα και να συνδέσει το όνομά του με μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες των τελευταίων ετών στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.




Χάρης Παλτόγλου: Αρχηγός αποστολής στη Νις για το 10th ASTERIKS Cup

Αρχηγός αποστολής του Κλιμακίου της Ένωσης Ταεκβοντό Βορείου Ελλάδος αναλαμβάνει ο Χάρης Παλτόγλου, ενόψει της συμμετοχής στο μεγάλο διεθνές πρωτάθλημα Ταεκβοντό 10th ASTERIKS Cup E3.

Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στη Νις της Σερβίας, το διήμερο 16 και 17 Μαΐου 2026, συγκεντρώνοντας έντονο αγωνιστικό ενδιαφέρον από τη Βαλκανική και την Ευρώπη.

Αποστολή με 75 αθλητές και 9 προπονητές

Η συμμετοχή του Κλιμακίου της Ένωσης Ταεκβοντό Βορείου Ελλάδος χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς η αποστολή θα ταξιδέψει στη Σερβία με 75 αθλητές και 9 προπονητές.

Η παρουσία σε μια τόσο μεγάλη διεθνή διοργάνωση αποτελεί ευκαιρία για τους αθλητές να αποκτήσουν πολύτιμες αγωνιστικές εμπειρίες και να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους απέναντι σε υψηλού επιπέδου αντιπάλους.

Συμμετοχές αθλητών

Παράλληλα με το Κλιμάκιο της Ένωσης Ταεκβοντό Βορείου Ελλάδος, στη διοργάνωση θα συμμετάσχουν οι αθλητές Θοδωρής Ιακωβίδης και Αλέξανδρος Τσαντεκίδης.

Από τον σύλλογο θα συμμετάσχουν οι αθλητές Δαμιανός Λιωτάκης, Γιώργος Τζεμέτζης και Φωτεινή Τζίκου.

Περίπου 800 αθλητές από 14 χώρες

Το 10th ASTERIKS Cup E3 αναμένεται να συγκεντρώσει περίπου 800 αθλητές από 14 χώρες, γεγονός που το καθιστά μία από τις σημαντικές διεθνείς αγωνιστικές συναντήσεις της περιοχής.

Η διοργάνωση έχει έντονο βαλκανικό και ευρωπαϊκό χαρακτήρα, προσφέροντας στους συμμετέχοντες υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού.

Στήριξη στην αγωνιστική εξέλιξη

Η Ένωση Ταεκβοντό Βορείου Ελλάδος συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα την αγωνιστική εξέλιξη των αθλητών της, δίνοντάς τους ευκαιρίες συμμετοχής σε σημαντικές διοργανώσεις εντός και εκτός Ελλάδας.

Η παρουσία του Χάρη Παλτόγλου ως αρχηγού αποστολής στη Νις ενισχύει τον οργανωτικό και αγωνιστικό χαρακτήρα της συμμετοχής στο διεθνές πρωτάθλημα.




Μακάριος Λαζαρίδης: Με 700.000 ευρώ αναβαθμίζουμε το στάδιο «Άννα Βερούλη»

Ο βουλευτής Καβάλας Μακάριος Λαζαρίδης, σε ανάρτησή του σημειώνει τα ακόλουθα:

Συναντήθηκα σήμερα με τον Υπουργό Εσωτερικών, κ. Θ. Λιβάνιο.

Του έθεσα την ανάγκη να βρεθεί άμεσα χρηματοδότηση για την ανακατασκευή των εγκαταστάσεων (χλοοτάπητας και περιβάλλοντας χώρος) του Δημοτικού Σταδίου Καβάλας «Άννα Βερούλη».

Ενός σταδίου που χτυπάει η αθλητική καρδιά της νεολαίας της Καβάλας.

Ο κ. Λιβάνιος ήταν θετικός και ήδη μετά από επικοινωνία με το Δήμαρχο Καβάλας, κ. Θ. Μουριάδη, ο Δήμος θα αποστείλει το απαιτούμενο τεχνικό δελτίο. Σύμφωνα με τη μελέτη το ύψος των έργων που απαιτούνται αγγίζει τις 700.000 ευρώ.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον αντιπεριφερειάρχη Αθλητισμού της Περιφέρειας ΑΜΘ, κ. Στ. Ιγνατιάδη, που αποτέλεσε τον εμπνευστή αυτής της επιτυχημένης προσπάθειάς μου.

Ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε πολλά.




Αλεξανδρούπολη: Ρεκόρ συμμετοχών στο 6ο Thrace Night Run

Με περισσότερους από 1.000 δρομείς και νέο ρεκόρ συμμετοχών πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην παραλιακή ζώνη της Αλεξανδρούπολης το 6ο Thrace Night Run, αφιερωμένο στην Ημέρα της Ευρώπης.

Η διοργάνωση αποτέλεσε συνδιοργάνωση του Δρομέα Θράκης και του Δήμου Αλεξανδρούπολης, με την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.

Η Ημέρα της Ευρώπης γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 9 Μαΐου, ως υπενθύμιση της συμβολής της Ευρώπης στην ειρήνη και την ευημερία των λαών.

Μια μεγάλη γιορτή αθλητισμού στην παραλιακή

Το Thrace Night Run, που έχει αγαπηθεί από την πρώτη του διοργάνωση, συγκέντρωσε δρομείς από την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, φωτίζοντας τα ομορφότερα σημεία της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης.

Ο αγώνας ξεχώρισε για το αγωνιστικό του επίπεδο, την πολυπολιτισμική του συμμετοχή, το κέφι, την οργάνωση και το τουριστικό του αποτύπωμα.

Η φετινή διοργάνωση περιλαμβανόταν στο πρόγραμμα των Ελευθερίων του Δήμου Αλεξανδρούπολης, αλλά και στο επίσημο καλεντάρι του ΣΕΓΑΣ.

Οι διαδρομές του αγώνα

Το 6ο Thrace Night Run περιλάμβανε δύο αγωνιστικές διαδρομές, στα 5 χιλιόμετρα και στα 10 χιλιόμετρα.

Παράλληλα, προστέθηκε και μια νέα διαδρομή 1.500 μέτρων, χωρίς χρονομέτρηση, για άτομα άνω των 8 ετών.

Η νέα αυτή διαδρομή έδωσε τη δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους πολίτες, παιδιά και οικογένειες να συμμετάσχουν στη γιορτή του αθλητισμού.

Υποστήριξη από φορείς και εθελοντές

Σημαντική ήταν η συμβολή των φορέων που υποστήριξαν τη διοργάνωση, μεταξύ των οποίων ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, η Τροχαία, το Λιμεναρχείο, το ΕΚΑΒ, ο Ερυθρός Σταυρός Αλεξανδρούπολης και το Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών – Διασωστών Κομοτηνής.

Καθοριστική ήταν και η συμβολή των περισσότερων από 100 εθελοντών, που βοήθησαν στην ασφάλεια, την ενημέρωση, την τροφοδοσία και τη συνολική λειτουργία του αγώνα.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη συμμετοχή του ΠΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης, με δεκάδες μαθητές ως εθελοντές, καθώς και στον Σύνδεσμο Εφέδρων Καταδρομέων Έβρου.

Παρουσίες στη διοργάνωση

Τον αγώνα τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης, η επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα Νιόβη Ρίγκου, οι βουλευτές Αναστάσιος Δημοσχάκης και Πάρης Παπαδάκης, ο πρόεδρος της Αναπτυξιακής της Περιφέρειας ΑΜΘ Κωνσταντίνος Εξακουστός, καθώς και αντιδήμαρχοι του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Την παρουσίαση της διοργάνωσης ανέλαβε, όπως κάθε χρόνο, ο αθλητικός δημοσιογράφος Λευθέρης Πλακίδας.

Οι νικητές στα 5 και 10 χιλιόμετρα

Στα 5.000 μέτρα ανδρών, πρώτος τερμάτισε ο Danail Chotov από τη Βουλγαρία με χρόνο 16.50, ενώ ακολούθησαν ο Παναγιώτης Διαμαντάκης με 17.47 και ο Δημοσθένης Τσικλής με 17.48.

Στα 5.000 μέτρα γυναικών, πρώτη ήταν η Μαριάννα Τάντου με χρόνο 20.44, δεύτερη η Rozina Raycheva από τη Βουλγαρία με 20.48 και τρίτη η Άννα Κερατίδου με 22.37.

Στα 10.000 μέτρα ανδρών, νικητής αναδείχθηκε ο Ozcan Bos από την Τουρκία με χρόνο 37.03, ενώ ακολούθησαν ο Chotov Krasimir από τη Βουλγαρία με 37.07 και ο Ahmet Zeki Ozkan από την Τουρκία με 38.53.

Στα 10.000 μέτρα γυναικών, πρώτη τερμάτισε η Ναταλία Τριανταφύλλου με 44.49, δεύτερη η Έλενα Γέρου με 45.32 και τρίτη η Μαρία Σιώνη με 48.00.

default

 

Ραντεβού το 2027

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης βραβεύθηκαν επίσης οι πρώτοι και οι πρώτες στις ηλικιακές κατηγορίες έως 45 ετών και άνω των 45 ετών.

Τιμητικές βραβεύσεις έγιναν και για την πολυπληθέστερη ομάδα των 5.000 μέτρων, που ήταν το γυμναστήριο Friends and Family Pistol’s, καθώς και για το ΠΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης, λόγω της μεγάλης συμμετοχής μαθητών στην εθελοντική ομάδα.

Οι διοργανωτές ανανέωσαν το ραντεβού για το 7ο Thrace Night Run, το βράδυ του Σαββάτου 8 Μαΐου 2027.

Φωτογραφικό υλικό:




Στην Κομοτηνή το 34ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

Το Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, η κορυφαία ετήσια επιστημονική εκδήλωση που διοργανώνεται σταθερά από το 1993 από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, επιστρέφει για 34η χρονιά και θα πραγματοποιηθεί από τις 15 έως τις 17 Μαΐου 2026, στις εγκαταστάσεις του Τ.Ε.Φ.Α.Α.-Δ.Π.Θ. στην Πανεπιστημιούπολη Κομοτηνής.

Η φετινή διοργάνωση έχει ως θεματικό άξονα τη «Δύναμη ως Θεμέλιο της Αθλητικής Απόδοσης» και αναμένεται να προσελκύσει σημαντικό αριθμό Ελλήνων και διεθνών συνέδρων. Στο πλαίσιο του Συνεδρίου θα παρουσιαστούν επιστημονικές ανακοινώσεις που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της Αθλητικής Επιστήμης, αναδεικνύοντας τόσο σύγχρονες ερευνητικές προσεγγίσεις όσο και εφαρμοσμένες πρακτικές, ενώ δίνεται και φέτος η δυνατότητα συμμετοχής εξ αποστάσεως, διευρύνοντας την πρόσβαση στο επιστημονικό πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει στρογγυλές τράπεζες και σεμινάρια με επίκαιρη θεματολογία, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και φέτος στις παράλληλες δράσεις που εμπλουτίζουν τη συνολική εμπειρία του Συνεδρίου και φέρνουν το ευρύ κοινό πιο κοντά, ενισχύοντας τη σύνδεσή του με την τοπική κοινωνία και αναδεικνύοντας τη γαστρονομική και πολιτιστική ταυτότητα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στο πλαίσιο αυτό, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει σε μια σειρά ανοιχτών δράσεων, οι οποίες δεν απαιτούν εγγραφή στο επιστημονικό πρόγραμμα, δημιουργώντας ένα ζωντανό και εξωστρεφές περιβάλλον γύρω από τη διοργάνωση. Ξεχωρίζει το Φεστιβάλ Οίνου – Διονυσιακοί Διάλογοι, μια βιωματική εμπειρία που φέρνει σε επαφή τον οίνο, τη γαστρονομία και τον πολιτισμό της περιοχής. Αντίστοιχα, το 2ο Φεστιβάλ Ζύθου – Brewlogue of Egnatia προσκαλεί τους επισκέπτες σε ένα ταξίδι γευσιγνωσίας ζύθου εμπνευσμένο από την ιστορική διαδρομή της Εγνατίας Οδού. Παράλληλα, η Έκθεση Τοπικών & Υγιεινών Τροφίμων – Taste PAMTH αναδεικνύει τον πλούτο της τοπικής παραγωγής και τη σύγχρονη προσέγγιση στη γαστρονομία, συνδέοντας παραγωγούς, επαγγελματίες και κοινό μέσα από μια ολοκληρωμένη εμπειρία.

Ιδιαίτερη τιμή για τη φετινή διοργάνωση αποτελεί η παρουσία και βράβευση σημαντικών προσωπικοτήτων. Συγκεκριμένα, το Τμήμα θα τιμήσει τον Μιχάλη Μουρούτσο, χρυσό Ολυμπιονίκη στο Σίδνεϊ το 2000, τη Μαρία Παπαμάρκου, Πρόεδρο του Λυκείου Ελληνίδων, καθώς και τον Γεώργιο Σιώμο, κληρικό της Ιεράς Μητροπόλεως Γερμανίας.

Η επίσημη Τελετή Έναρξης θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15 Μαΐου στο Αμφιθέατρο «Γ. Παπαδριέλλης». Στο πλαίσιο της Τελετής θα απονεμηθεί το καθιερωμένο «Βραβείο Νίκος Σαμαράς» στον Θανάση Πραγαλό, ως αναγνώριση της πολυσχιδούς και διαχρονικής προσφοράς του στον χώρο του Taekwondo και του αθλητισμού γενικότερα.

Όπως κάθε χρόνο, ιδιαίτερη θέση στο πρόγραμμα κατέχει η συνάντηση αποφοίτων (Reunion), με το φετινό κάλεσμα να απευθύνεται στους αποφοίτους του 2006.

Το Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού συνεχίζει να αποτελεί έναν δυναμικό θεσμό στον χώρο της επιστήμης του αθλητισμού, προσφέροντας ουσιαστική επιστημονική κατάρτιση και μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους συμμετέχοντες.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσω της ιστοσελίδας:

https://tickets-twogether.gr

ενώ το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου είναι διαθέσιμο στο:

https://icpess.gr

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορούν να επικοινωνήσουν με τη Γραμματεία του Συνεδρίου στο info@icpess.gr και στο 2531131239.




Μέιγουεδερ vs Ζαμπίδης στην Αθήνα: Το «Battle of the Legends» φέρνει τιτάνια μάχη στο ΟΑΚΑ

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά γεγονότα στην ιστορία των μαχητικών αθλημάτων ετοιμάζεται να φιλοξενήσει η Αθήνα, καθώς ο θρυλικός Floyd Mayweather Jr. θα αντιμετωπίσει τον κορυφαίο Έλληνα μαχητή Μιχάλη Ζαμπίδη σε έναν αγώνα που ήδη προκαλεί παγκόσμιο ενδιαφέρον.

Στις 27 Ιουνίου 2026, το event «Battle of the Legends» θα συγκεντρώσει τα βλέμματα της διεθνούς αθλητικής κοινότητας, φέρνοντας στο ίδιο ρινγκ δύο θρύλους διαφορετικών σχολών μάχης. Από τη μία πλευρά, ο Mayweather, αήττητος με ρεκόρ 50-0 και κάτοχος 15 παγκόσμιων τίτλων σε πέντε κατηγορίες βάρους, θεωρείται ένας από τους κορυφαίους πυγμάχους όλων των εποχών, γνωστός για την άψογη άμυνα, τη στρατηγική του ευφυΐα και την ακρίβεια των χτυπημάτων του.

Απέναντί του θα σταθεί ο «Iron Mike» Ζαμπίδης, ένας από τους πιο εμβληματικούς αθλητές που ανέδειξε ποτέ η Ελλάδα. Με 18 παγκόσμιους τίτλους και εντυπωσιακό ρεκόρ 158 νικών σε 180 αγώνες, εκ των οποίων οι 87 με νοκ άουτ, έχει αφήσει ανεξίτηλο το αποτύπωμά του κυρίως μέσα από τις μεγάλες διοργανώσεις του K-1 στην Ιαπωνία. Η εκρηκτική του δύναμη και το επιθετικό του στυλ αναμένεται να δημιουργήσουν μια μοναδική σύγκρουση με την τεχνική αρτιότητα του Αμερικανού.

Η διοργάνωση θα φιλοξενηθεί στο ΟΑΚΑ και συγκεκριμένα στο σύγχρονο Telekom Center Athens, μια από τις μεγαλύτερες κλειστές αθλητικές αρένες διεθνώς, με τη δυνατότητα να υποδεχθεί χιλιάδες θεατές, ενώ εκατομμύρια τηλεθεατές θα παρακολουθήσουν το γεγονός σε όλο τον κόσμο.

Πέρα από τον κεντρικό αγώνα, το «Battle of the Legends» θα περιλαμβάνει και άλλες αναμετρήσεις υψηλού επιπέδου για παγκόσμιους τίτλους, καθώς και πλούσιο ψυχαγωγικό πρόγραμμα με διεθνείς καλλιτέχνες και παρουσίες από τον χώρο του αθλητισμού, του κινηματογράφου και της μουσικής.

Η Αθήνα ετοιμάζεται έτσι να φιλοξενήσει ένα event που δεν αποτελεί απλώς έναν αγώνα, αλλά μια ιστορική συνάντηση δύο θρύλων, η οποία αναμένεται να γράψει το δικό της κεφάλαιο στην παγκόσμια σκηνή των combat sports.




Με μεγάλη επιτυχία και πλήθος συμμετοχών το Run Greece στην Καβάλα

Το Run Greece στην Καβάλα πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, συγκεντρώνοντας πλήθος συμμετοχών από αθλητές, συλλόγους, οικογένειες και φίλους του δρομικού κινήματος.

Η πόλη γέμισε παλμό, χαμόγελα και θετική ενέργεια, με μικρούς και μεγάλους να δίνουν το παρών και να απολαμβάνουν μια όμορφη αθλητική διοργάνωση. Οι συμμετέχοντες έτρεξαν στους δρόμους της Καβάλας, στέλνοντας μήνυμα άθλησης, ευεξίας και συμμετοχής.

Η μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι το Run Greece αποτελεί έναν θεσμό που ενώνει την τοπική κοινωνία και προωθεί τις αξίες του αθλητισμού.