Ena Channel – Εικόνα – Ενημέρωση – Εγκυρότητα – Ειδήσεις
Δείτε τo νέο promo video του τομέα Ενημέρωσης του ENA CHANNEL
Δείτε τo νέο promo video του τομέα Ενημέρωσης του ENA CHANNEL
Ο ίδιος ανέφερε πως δεν υπάρχει καμία διάσταση απόψεων με την Ελλάδα. “Βρισκόμαστε σε πλήρη σύμπλευση και ευχαριστώ την Ελληνική Κυβέρνηση και τον ΥΠΕΞ Νίκο Κοτζιά για την αμέριστη στήριξη”, είπε ο ίδιος.
Το φερόμενο ως πρόβλημα ξεκίνησε όταν χθες στη Γενεύη, ο Έλληνας ΥΠΕΞ εμφανίστηκε ανακοινώνοντας νέο ραντεβού για συζητήσεις στις 23 Ιανουαρίου.
Όπως εξηγούν πηγές της Κυβέρνησης, ο Μεχμέτ Τσαβούσογλου ζητούσε οι συζητήσεις να συνεχιστούν την Παρασκευή σε τεχνικό επίπεδο με τη δική μας την πλευρά να ζητά η διαδικασία να συνεχιστεί σε επίπεδο πολιτικό, με ενημέρωση των τεχνικών της διαπραγμάτευσης. Από την ελληνική μεριά γίνεται λόγος για απόπειρα μεθόδευσης της διαδικασίας από την πλευρά των Τούρκων.
Διευκρινίζεται πως για σήμερα, Παρασκευή, είχε προγραμματιστεί να γίνει συνάντηση για σε πολιτικό επίπεδο αλλά η πλευρά της Τουρκίας δήλωσε αδυναμία επικαλούμενοι επείγουσες ανάγκες στο συριακό μέτωπο, αναφέροντας πως γι’ αυτό τον λόγο πρέπει να επιστρέψουν. Οι ίδιοι έκαναν πρόταση για τεχνικές ομάδες θέλοντας να αποπολιτικοποιήσουν το θέμα. Ωστόσο, για σήμερα δεν ήταν προγραμματισμένες οι συζητήσεις των τεχνικών επιτελείων και η πλευρά της Ελλάδας σημείωσε πως δεν ήθελαν να συσταθούν τεχνικές ομάδες χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία.
Ο κ. Κοτζιάς ζήτησε από τον κ. Τσαβούσογλου να παραμείνει στη Γενεύη λίγο χρονικό διάστημα παραπάνω, για να δοθούν οδηγίες προεργασίας στις τεχνικές ομάδες, πράγμα που δεν κατέστη εφικτό. Για τον ίδιο λόγο είχε “δώσει” και ημερομηνία για τις 23 Ιανουαρίου, με γνώμονα πολλών ημερών για προετοιμασία, κάτι που δεν ήθελε η τουρκική πλευρά ζητώντας πιο άμεσες συζητήσεις.
Μιλώντας δε, σήμερα σε δημοσιογράφους, ο Ν. Κοτζιάς δήλωσε:
“Βρισκόμαστε σε μια συνεχή διαπραγμάτευση και μάχη για μια δίκαιη λύση του Κυπριακού. Δίκαιη λύση του Κυπριακού σημαίνει, πριν απ’ όλα, απάλειψη των αιτιών που το προκάλεσαν, δηλαδή την κατοχή και την παρουσία κατοχικών στρατευμάτων και την ύπαρξη του συστήματος εγγυήσεων που παραβιάστηκε κατάφωρα.
Θέλουμε μια λύση δίκαιη και όχι σαθρή. Όπως ξέρετε, είχαμε συμφωνήσει με όλα τα μέρη και με τον Ο.Η.Ε. ότι η διαδικασία της διαπραγμάτευσης θα είναι “open ended”, δηλαδή θα είναι ανοικτή και δεν θα σταματήσει εάν υπάρξει διακοπή.
Σε αυτή τη βάση, συμφωνήσαμε να συνεχιστεί με τη μορφή συνομιλιών μεταξύ ειδικών και πιο συγκεκριμένα, από πλευράς ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών, με μια αντιπροσωπεία υπό τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου. Η διαπραγμάτευση θα συγκληθεί εκ νέου την άλλη εβδομάδα και όταν θα ωριμάσουν οι συνθήκες, θα λάβει τη μορφή διϋπουργικής με τη συμμετοχή και άλλων εκπροσώπων.
Είμαστε ικανοποιημένοι που για πρώτη φορά στην ιστορία του Κυπριακού, κατά τις τελευταίες δεκαετίες, έχει τεθεί με σαφήνεια το θέμα των εγγυήσεων και της ασφάλειας και αποτελεί, μάλιστα, ειδικό θέμα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Πρέπει δε να σας εξηγήσω ότι αποτρέψαμε μια μεθοδευμένη αποτυχία της διάσκεψης”.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις Ερντογάν περί παραμονής των τουρκικών στρατευμάτων, ανέφερε:
“Την Παρασκευή, η τουρκική Αντιπροσωπεία εγκατέλειψε τη Γενεύη λέγοντας ότι είχε και άλλα σημαντικότερα πράγματα να κάνει, όπως να ασχοληθεί με το Συριακό και τη συνταγματική μεταρρύθμιση και ότι επιθυμούσε να γίνει μια μη οργανωμένη συζήτηση μεταξύ εμπειρογνωμόνων. Στα πόδια το έβαλαν αυτοί που έφυγαν. Εμείς είμαστε ακόμα εδώ”.
Μετά τη σύντομη ενημέρωση που έκανε ο κ. Κοτζιάς στους δημοσιογράφους δέχτηκε την επίσκεψη του Προέδρου Αναστασιάδη ο οποίος είχε έρθει για να τον ευχαριστήσει και προσωπικά για τη στήριξη στο τραπέζι της διάσκεψης.
“Κάποιος έβγαλε ότι τσακωνόμασταν οι δύο μας” είπε κ. Κοτζιάς.
“Εμείς;” αναρωτήθηκε ο κ. Αναστασιάδης και πρόσθεσε: “Δεν είπαμε όχι μόνο λέξη μεταξύ μας. Ήμασταν απόλυτα συνεννοημένοι”.
Και ο κ. Κοτζιας πρόσθεσε: “Πού να δείτε και τον Πρόεδρο να μου κλείνει και το ματάκι στην ώρα της συζήτησης”.
“Είναι της τρέλας. Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε τρελά πράγματα αλλά δεν τα λαμβάνουμε υπόψη μας” είπε ο κ. Αναστασιάδης και πρόσθεσε εμφαντικά: “Υπήρχε απόλυτη συνεννόηση, εκεί που υπήρξε σύγχυση ήταν οι τρεις (εγγυήτριες δυνάμεις) που κάθισαν και είχαν μία πρόταση να την υποβάλουν στη Διάσκεψη που ήταν φυσικό. Είναι δύο τα μέρη: το ένα οι εγγυήτριες δυνάμεις και το άλλο Κυπριακή Δημοκρατία”.
“Η απόφαση της 1ης του Δεκέμβρη προέβλεπε ότι θα καθίσουμε σε δύο τραπέζια. Στο ένα τραπέζι οι τρεις εγγυήτριες δυνάμεις και στο άλλο οι δύο κοινότητες”, σημείωσε ο κ. Κοτζιάς
“Πολύ σωστά Νίκο μου” απάντησε ο κ. Αναστασιάδης. Και του είπε χαριτολογώντας: “Νίκο μου ενώ είσαι στη πολιτική παρά τη στομάχα σου δεν είσαι χοντρόπετσος. Έχω και εγώ αλλά εγώ έχω φτάσει σε ένα σημείο να βάζω από ένα αυτί και να βγάζω από το άλλο. Η ουσία είναι μία, έχουμε συνεργασία που έπρεπε να έχουμε; Παραπάνω από οποιεσδήποτε άλλες κυβερνήσεις”.
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Σε λευκό κλοιό ξύπνησαν οι κάτοικοι όλων των περιοχών της ανατολικής Μακεδονίας, καθώς χιονίζει συνεχώς σε Καβάλα και Δράμας καθ’ όλη της διάρκεια της χθεσινής νύχτας και έως αυτή την ώρα. Οι αντιολισθητικές αλυσίδες…
είναι απαραίτητες για την κυκλοφορία των οχημάτων όχι μόνο στο ορεινό οδικό δίκτυο αλλά ακόμα και στο κέντρο της Καβάλας, ενώ απαραίτητες είναι οι αλυσίδες για την κυκλοφορίας των οχημάτων στους ορεινούς δήμους Κάτω Νευροκοπίου, Προσοτσάνης και Παρανεστίου της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας. Στις Περιφερειακές Ενότητες Καβάλας και Δράμας με αποφάσεις που εξέδωσαν οι κατά τόπους δήμαρχοι δεν λειτουργούν όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επίσης δεν λειτουργεί το ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ενώ έως αυτή την ώρα δεν εκτελούνται δρομολόγια από τα υπεραστικά ΚΤΕΛ τόσο της Καβάλας όσο και της Δράμας.
Η Εγνατία Οδός παραμένει ανοιχτή και η κυκλοφορία των αυτοκινήτων διεξάγεται κανονικά. Σύμφωνα με τα Τμήματα Τροχαίας των Αυτονομικών Διευθύνσεων Καβάλας και Δράμας, δηλώθηκαν μόνο λιγοστά ατυχήματα με υλικές ζημιές που οφείλονταν στην ολισθηρότητα του οδοστρώματος λόγω του χιονιού και στην έλλειψη μέριμνας από μέρους των οδηγών να βάλουν αντιολισθητικές αλυσίδες.
Στις 07:00 σήμερα, η θερμοκρασία στο Κάτω Νευροκόπι Δράμας ήταν στους -13 βαθμούς, ο τελωνειακός σταθμός παραμένει ανοιχτός, ωστόσο η κίνηση των οχημάτων γίνεται με αντιολισθητικές αλυσίδες. Στις 08:00, η θερμοκρασία στο κέντρο της Καβάλας ήταν στους -5 βαθμούς κελσίου, ενώ την ίδια ώρα στην πόλη της Δράμας το θερμόμετρο έδειχνε -7 βαθμούς κελσίου.
Τα δρομολόγια των πλοίων, από και προς το νησί της Θάσου,εκτελούνται μόνο από το λιμάνι της Κεραμωτής, ενώ έχουν ανασταλεί τα δρομολόγια του πλοίου που συνδέει τα νησιά του βορειανατολικού Αιγαίου με το λιμάνι της Καβάλας. Επίσης, καταβάλλονται προσπάθειες για τον αποχιονισμό της πίστας του αεροδρομίου «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας, ώστε να πραγματοποιηθούν οι τακτικές πτήσεις από και προς την Αθήνα.
ΚΑΒΑΛΑ
ΔΡΑΜΑ
Δείτε την Κάβαλα απο ψήλα στα άσπρα …
Δείτε την επέλαση του Χιονιά στην Καβάλα
Η σφοδρή χιονόπτωση δημιούργησε αρκετά προβλήματα και στις μετακινήσεις του ΚΤΕΛ με τον πρόεδρο να μιλά για μια δύσκολη κατάσταση καθώς το χιόνι σε πολλά σημεία δυσχεραίνει κάθε είδους μετακίνηση.
Με καθε μέσο επιχειρει ο Δημος Καβαλας να αντιμετωπίσει τα σοβαρά προβλήματα που έχει προκαλεσει το κύμα χιονιά που έπληξε τη πόλη. Η κίνηση των οχημάτων γίνεται με αλυσίδες και το θερμόμετρο που δείχνει πολικές θερμοκρασιες δημιουργησε στη πόλη ένα σκηνικό προβλημάτων για τους κατοίκους της.
Η δήμαρχος Καβάλας, δεν παρέλειψε να ενημερώσει τους κατοίκους της πολης για τους κινδυνους που ελοχευει η κατασταση.
Και το νησί της Θάσου έπληξε με μεγάλη σφοδρότητα η χιονόπτωση που παρατηρείται τις τελευταίες ώρες σε όλη την χώρα.
Μηχανήματα και ανθρώπινο δυναμικό, μετρά τις δυνάμεις του προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κατάσταση καθώς σε πολλές περιοχές του νησιού το ύψος του χιονιού φτάνει και τους 40 πόντους. Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος του νησιού, γίνεται τιτάνια προσπάθεια να παραμείνουν ανοιχτά τα πορθμία, το Κέντρο Υγείας και τα ορεινά χωριά. Απαραίτητες οι αλυσίδες σε όλο το οδικό του νησιού.
Επι ποδός βρίσκονται όλες οι υπηρεσίες του Δήμου Παγγαίου προκειμένου να αντιμετωπιστεί η σφοδρή χιονόπτωση που έπληξε και τον Νομό Καβάλας.
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Δήμος Παγγαίου όπως ανάφερε ο Δήμαρχος Φίλιππος Αναστασιάδης σε τηλεφωνική επικοινωνία, είναι αυξημένα και γίνεται προσπάθεια να εξομαλυνθεί η κατάσταση η οποία κρίνεται σοβαρή αλλά ελεγχόμενη.
Ραντεβού με τη μαγεία των Χριστουγέννων τον επόμενο Δεκέμβριο.
Με τον πιο όμορφο τρόπο έκλεισε το βράδυ της Κυριακής 8 Ιανουαρίου 2017 τις πύλες της η 13η «Ονειρούπολη» Δράμας, η μεγαλύτερη Χριστουγεννιάτικη γιορτή της χώρας. Με μία εντυπωσιακή τελετή λήξης και τη μοναδική συναυλία του Πάνου Καλίδη στην Κεντρική σκηνή, με την παρουσία πλήθους κόσμου παρά το τσουχτερό κρύο.
Ο Άη Βασίλης, ο Ταρανδούλης, ο Χιονούλης, τα ξωτικά και η υπόλοιπη παρέα αποχαιρέτησαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο τους μικρούς και μεγάλους φίλους της «Ονειρούπολης». Ο Άη Βασίλης παρέδωσε το κλειδί της «Ονειρούπολης» στον Δήμαρχο Δράμας, Χριστόδουλο Μαμσάκο ο οποίος ευχαρίστησε όλους τους εθελοντές και τους συντελεστές της φετινής διοργάνωσης «για την σημαντική συμβολή τους στην επιτυχία της 13ης «Ονειρούπολης» την οποία επισκέφτηκαν χιλιάδες επισκέπτες από ολόκληρη τη χώρα αλλά και το εξωτερικό». Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Δράμας «η Ονειρούπολη για 13 ολόκληρα χρόνια είναι η πρωταγωνίστρια των Χριστουγέννων κι έτσι θα συνεχίσει, δίνοντας χαρά σε μικρούς και μεγάλους». Παίρνοντας τον λόγο ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Κ.ΠΟ.Τ.Α., Αναστάσιος Χατζηκυριακίδης ευχαρίστησε όλους τους εθελοντές και όσους εργάστηκαν για τη φετινή «Ονειρούπολη», υπογραμμίζοντας ότι «για 37 ημέρες καταφέραμε να ζωντανέψουμε την πόλη και την ευρύτερη περιοχή και να υποδεχτούμε χιλιάδες κόσμου» ενώ ευχήθηκε σε όλους «καλή χρονιά με υγεία».
Η βραδιά της τελετής λήξης της «Ονειρούπολης» έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο με τη συναυλία του μοναδικού Πάνου Καλίδη ο οποίος ξεσήκωσε το κοινό με την αυθεντική λαϊκή φωνή του, ερμηνεύοντας δικές του επιτυχίες και άλλων καλλιτεχνών.
Στις 3 Δεκεμβρίου του 2016 άρχισε για 13η συνεχόμενη χρονιά το πιο όμορφο Χριστουγεννιάτικο παραμύθι της χώρας μας στην πόλη της Δράμας. Για περισσότερο από έναν μήνα, δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες κάθε ηλικίας από ολόκληρη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό ταξίδεψαν στις σελίδες του, περιηγήθηκαν στην πιο γλυκιά γωνιά της «Παραμυθοχώρας» και έζησαν τη μαγεία των Χριστουγέννων στο «Χωριό του Άη Βασίλη».
Η «Ονειρούπολη» έγινε μια μεγάλη αγκαλιά για τους μικρούς και μεγάλους επισκέπτες της. Οι εκατοντάδες εθελοντές της «Ονειρούπολης» άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις με τα φωτεινά τους χαμόγελα, την ευγένεια, την προθυμία και την γιορτινή τους διάθεση.
Τα παραμυθένια ξύλινα σπιτάκια φιλοξένησαν μια πληθώρα δωρεάν δράσεων για τα παιδιά με πολλές εκπλήξεις. Η κάθε μέρα στην «Ονειρούπολη» ήταν συναρπαστική και ιδιαίτερη. Τα ποικίλα καλλιτεχνικά δρώμενα, οι συναυλίες δημοφιλών καλλιτεχνών, οι πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις, τα πλούσια εδέσματα και ροφήματα που κάθε μέρα παρασκευάζονταν στα σπιτάκια της Χριστουγεννιάτικης αγοράς, τα τρενάκια περιήγησης, το παγοδρόμιο, το μαγευτικό καρουζέλ, ο ονειρεμένος στολισμός του παραμυθένιου χωριού και τα χαμόγελα εθελοντών και επισκεπτών έκαναν την «Ονειρούπολη» Δράμας τη δική μας ξεχωριστή γωνιά στην «Παραμυθοχώρα». Το φετινό μαγικό ταξίδι στη χώρα του παραμυθιού έφτασε στο τέλος του. Ο αγαπημένος μας Άη Βασίλης δίνει ραντεβού με τη μαγεία των Χριστουγέννων στη Δράμα τον επόμενο Δεκέμβριο. Τα φώτα έσβησαν, η λάμψη της «Ονειρούπολης» όμως θα μας φωτίζει όλο το χρόνο…Γλυκιά προσμονή…έως την επόμενη «Ονειρούπολη»…Καλή αντάμωση!








Ο δράστης περπατά ήρεμος και ξαφνικά ανοίγει πυρ – Προσοχή σκληρές εικόνες…
Οι πρώτες στιγμές της επίθεσης στο αεροδρόμιο Φορτ Λόντερντεϊλ στην Φλόριντα, όπου σκοτώθηκαν 5 άνθρωποι και άλλοι 6 τραυματίστηκαν, καταγράφονται σε ένα συγκλονιστικό βίντεο λίγων δευτερολέπτων από κάμερα ασφαλείας, που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο ιστότοπος TMZ!
Στο οπτικό υλικό διακρίνεται ο δράστης να περπατάει ήρεμος, με σχετικά γρήγορο βηματισμό στον τερματικό σταθμό κοντά στον χώρο των αποσκευών. Φοράει ένα μπλε πουλόβερ κι έχει γένια στο πρόσωπο. Κρατάει ένα ρούχο στο αριστερό του χέρι, ενώ δεν έχει μαζί του αποσκευές.
Κατόπιν ξαφνικά βγάζει με το δεξί του χέρι το ημιαυτόματο περίστροφο, το οποίο είχε κρύψει στην ζώνη του. Πυροβολεί αμέσως δύο φορές εναντίον ανθρώπων που δεν φαίνονται στον φακό. Δεν σταματάει να περπατάει, έπειτα αρχίζει να τρέχει.
Ένας άνθρωπος που έχει προφανώς τραυματιστεί εμφανίζεται για λίγο. Γύρω του διακρίνονται οι άλλοι επιβάτες, χρειάζονται κάποια δευτερόλεπτα για να καταλάβουν τι έχει συμβεί.
Μια γυναίκα κρύβεται πίσω από ένα καρότσι αποσκευών, άλλοι πέφτουν στο πάτωμα.
Ο ένοπλος εμφανίζεται συνολικά για 5 δευτερόλεπτα σε αυτό το βίντεο που διαρκεί 20 δευτερόλεπτα.
Σύμφωνα με τις αρχές, ο φερόμενος δράστης, ο Εστεμπάν Σαντιάγκο, συνέχισε να πυροβολεί έως να του τελειώσουν οι σφαίρες, κατόπιν παραδόθηκε χωρίς να αντισταθεί στις αρχές. Περίπου 70 με 80 δευτερόλεπτά αργότερα.
Ο Σαντιάγκο διώκεται για διάπραξη βίαιων ενεργειών σε αεροδρόμιο κι αναμένεται να οδηγηθεί αύριο ενώπιον δικαστηρίου της Φλόριντας.
Οι αρχές δεν έχουν αποκλείσει κανένα ενδεχόμενο, αναφορικά με τα κίνητρά του, περιλαμβανομένης της τρομοκρατικής ενέργειας.
Ο δράστης, πρώην στρατιώτης της Εθνοφρουράς, έπασχε από ψυχικά προβλήματα, σύμφωνα με πολλές μαρτυρίες, μεταξύ αυτών του αδελφού του, μίας από τις θείες του όπως επίσης και το FBI.
newsbeast.gr
Η πρόοδος της τεχνολογίας είναι τρομακτική και στην Ελλάδα κάπου τη… χάνουμε λόγω της κρίσης. Το Το αυτόνομο επιβατικό drone είναι…. μονοθέσιοβλέπουμε στα αυτοκίνητα, στις μοτοσικλέτες στα κινητά, στην καθημερινότητά μας.
Όπως φαίνεται το μέλλον στις μετακινήσεις θα είναι… ηλεκτρικό ενώ η αυτόνομη οδήγηση θα κάνει την εμφάνισή της, όπου το αυτοκίνητο θα μας πηγαίνει στον προορισμό που θέλουμε μόνο του!
Μία διαφορετική πρόταση, πέρα από τις μετακινήσεις με ρόδες, αφορά στο επιβατικό… drone με την κωδική ονομασία EHang 184. Τo συγκεκριμένο έχει τη δυνατότητα να πετά με 100 χλμ./ώρα και όπως αποδεικνύεται ο τρόπος που θα μετακινούμαστε στο μέλλον βρίσκεται πάρα πολύ κοντά.
Κι, όμως το drone πετάει με επιβάτη…
zougla.gr
Δείτε το βίντεο…
Η νέα διαφήμιση της Apple για το iPhone 7 Plus έχει άρωμα… Ελλάδας. Το βίντεο αναρτήθηκε στο YouTube και η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα ελληνικό παραθαλάσσιο χωριό, όπου ένα νεαρό κορίτσι φτάνει για να επισκεφτεί τη γιαγιά της.
Στη διαφήμιση με τον τίτλο «Take Mine», όπου οι ομιλίες είναι στα ελληνικά, η εγγονή φωτογραφίζει τη γιαγιά της. Ο ενθουσιασμός της γιαγιάς για τη φωτογραφία μεταδίδεται σε όλο το χωριό, το οποίο παίρνει σειρά και ποζάρει στο κινητό της. Και η νεαρή αρχίζει να φωτογραφίζει όλο το χωριό…
Η διαφήμιση αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στην τηλεόραση κατά τη μετάδοση της απονομής των βραβείων «Χρυσές Σφαίρες».
Με γκολ του Μπράουν Ιντέγε στο 38ο και του Λούκα Μιλιβόγιεβιτς στο 89ο ο Ολυμπιακός επικράτησε 2-0 της Ξάνθης στα Πηγάδια, σε παιχνίδι για την 2η εξ αναβολής αγωνιστική της Super League. Από το 69’ οι δύο ομάδες αγωνίστηκαν με δέκα παίκτες καθώς αποβλήθηκαν με απευθείας κόκκινες κάρτες οι Λισγάρας της Ξάνθης και Σεμπά του Ολυμπιακού.
Πατήστε εδώ και δείτε τα γκολ
Με τον Ολυμπιακό να προσπαθεί να βρει ένα γρήγορο γκολ ξεκίνησε το παιχνίδι. Στο 6’ ο Μάρτινς σούταρε άουτ, ενώ στο επόμενο λεπτό ήταν η σειρά του Ιντέγε να αστοχήσει. Στο 9’ ο Φορτούνης σέντραρε, ο Ιντέγε έκανε την κεφαλιά, η μπάλα χτύπησε στο απλωμένο χέρι του Χατζητερζόγλου αλλά ο διαιτητής Μάνταλος έδειξε «παίζετε».
Για την Ξάνθη απείλησε ο Γιουνές στο 17’ με το κεφάλι, ενώ ο Ολυμπιακός προηγήθηκε πριν ολοκληρωθεί το πρώτο μέρος. Ο Μιλιβόγεβιτς σέντραρε για τον Σεμπά στο 38’, ο οποίος πρόλαβε να στρώσει στον Ιντέγε που με δυνατό σουτ άνοιξε το σκορ. Η Ξάνθη θα μπορούσε να ισοφαρίσει στο 45΄ όμως το τεχνικό σουτ του Γιουνές πέρασε ελάχιστα δίπλα από το δεξί δοκάρι του Λεάλι.
Στο 57ο λεπτό ο Λισγάρας έκανε ένα πολύ επικίνδυνο φάουλ στον Σαμπά με αποτέλεσμα να υπάρξει σύρραξη των παικτών των δύο ομάδων. Αφού τα πνεύματα ηρέμησαν ο διαιτητής Μάνταλος έδειξε κόκκινη κάρτα στον κεντρικό αμυντικό της Ξάνθης, αλλά και στον Σεμπά για τη μετέπειτα αντίδρασή του.
Μετά τις αποβολές η απόδοση των δύο ομάδων έπεσε. Ο Ολυμπιακός συνέχισε να ελέγχει το ρυθμό και την κυκλοφορία του αγώνα και κατάφερε στο 89’ να σκοράρει δεύτερο γκολ και να κλειδώσει τη νίκη. Με την απευθείας εκτέλεση φάουλ ο Μιλιβόγεβιτς νίκησε τον Ζίβκοβιτς και διαμόρφωσε το τελικό σκορ.
Ξάνθη – Ολυμπιακός 0-2 (Novasports 1)
Γκολ: 38′ Ιντέγε, 89′ Μιλιβόγεβιτς
Κίτρινες κάρτες: Γιουνές – Μποτία
Κόκκινες κάρτες: 59′ Λισγάρας – 59′ Σεμπά
Ξάνθη (Ράζβαν Λουτσέσκου): Ζίβκοβιτς, Καρασαλίδης, Τριάδης (71′ Νιέτο), Γιουνές, Σολτάνι, Λουσέρο, Χατζητερζόγλου, Βασιλακάκης (82′ Ορφανίδης), Γουάλας (74′ Παπαστεριανός), Λισγάρας, Καμαρά.
Ολυμπιακός (Πάουλο Μπέντο): Λεάλι, Φιγκέιρας, Μποτία, Βιάνα, Ντε λα Μπέγια, Μιλιβόγεβιτς, Μάρτινς (90′ Μπουχαλάκης), Φορτούνης (84′ Ανδρούτσος), Μάριν (66′ Μανθάτης), Σεμπά, Ιντέγε.