Κατάθεση στεφάνων για τους ήρωες του ’21 στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας
Με σύμμαχο τον καλό καιρό Κατάθεση στεφάνων πραγματοποιήθηκε στον Κήπο της Δημαρχίας όπου πολιτικές, αστυνομικές και στρατιωτικές αρχές του τόπου έδωσαν το παρόν μαζί με πλήθος κόσμου όπου απέδωσαν ελάχιστο φόρο τιμής στους ήρωες της επανάστασης του 21.
Με την παρουσία του Μητροπολίτη Φ.Ν.Θ Προκόπιου πραγματοποιήθηκε αρχικά επιμνημόσυνη δέηση ενώ ακολούθησε κατάθεση στεφάνων από τους εκπροσώπους των αρχών,
ενώ στο τέλος η μπάντα του Δήμου παιάνησε τον Εθνικό Υμνο.
Δοξολογία στον Ι. Ν. Αγ. Παύλου Καβάλας για την 25η Μαρτίου
Οι εορτασμοί για την επέτειο της 25ης Μαρτίου συνεχίστηκαν στον Ιερό Ναό Αγίου Παύλου στην Καβάλα χοροστατούντος του μητροπολίτη Φ.Ν.Θ Προκοπίου και παρουσία αστυνομικών, στρατιωτικών και πολιτικών αρχόντων της πόλης, καθώς κακι πλήθος πιστών.
Το παρόν εκ μέρους της κυβέρνησης έδωσε ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης Θόδωρος Καράογλου, όπως και οι βουλευτές Νίκος Παναγιωτόπουλος , Ντίνος Κλειτσιώτης, Γιάννης Πασχαλίδης, ο δήμαρχος Καβάλας Κωστής Σιμιτσής, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αρχέλαος Γρανάς, καθώς και οι υποψήφιοι δήμαρχοι Καβάλας, Δήμητρα Τσανάκα και Αρης Βέρρος.
Επαρση της Ελληνικής σημαίας στην Καβάλα
Απο νωρίς το πρωί εκίνησαν οι εορτασμοί για την επέτειο της 25ης Μαρτίου στην πόλη της Καβάλας
απο την κεντρική πλατεία της πόλης.
Εκεί στις 8:00 στρατιωτικό άγημα προερχόμενο απο τη Λέσχη αξιωματικών Καβάλας πραγματοποίησε την καθιερωμένη έπαρση της σημαίας.
Καλόγρια αποθεώθηκε στο ιταλικό The Voice
Μέχρι και η Alicia Keys έσπευσε να δώσει συγχαρητήρια στην αδελφή Κριστίνα
Η αδελφή Κριστίνα κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις στο ιταλικό The Voice, κερδίζοντας όχι μόνο τους τέσσερις κριτές αλλά και πολύ κόσμο ανά την υφήλιο. Θραύση έχει κάνει το σχετικό βίντεο στο youtube, καθώς οι χρήστες του διαδικτύου ενθουσιάστηκαν με την εμφάνιση της 25χρονης καλόγριας από τη Σικελία στο διαγωνισμό τραγουδιού, όπου τραγούδησε το «No One» της Alicia Keys.
Το κοινό που βρισκόταν στο στούντιο της εκπομπής ξέσπασε σε ξέφρενα χειροκροτήματα, φωνάζοντας «Sorella Sorella, δηλαδή αδελφή, ενώ ένας από τους κριτές δάκρυσε.
Μάλιστα, μεταξύ των «φαν» της είναι και η ίδιια η Alicia Keys, η οποία έσπευσε να εκφράσει τον ενθουσιασμό της για την αδελφή Κριστίνα μέσω του Facebook, ποστάροντας το σχετικό βίντεο.
Είναι αμέτρητα αυτά τα βίντεο… που έχουμε στο αρχείο μας και τόσο διαφορετικά… έτσι για να μην βαριόμαστε! Όπως το συγκεκριμένο που επιλέξαμε, στο οποίο η Ελένη δροσίζεται και…προκαλεί!
Δείτε την πως παίζει με το νερό, πως το ρίχνει στα εκτεθειμένα μπουτάκια της και πως σκύβει για να μας δείξει το άσπρο κιλοτάκι της! Απρόσεχτη και καλά-δια στόματος Ζερβάκη του σκηνοθέτη της- ή απλά δεν μπορεί να σταματήσει να είναι τόσο σέξι;
Και όχι τίποτα άλλο αλλά δίπλα της κάνουν μπάνιο παιδάκια που πήραν και ωραία παραδείγματα. Δείτε τσαλίμια με το υγρό στοιχείο η Νίτσα μας… και φόρα παρτίδα το κιλοτάκι. Υλικό απαγορευμένο
Τελικά θέλει να το ξεχάσει ή όχι; Αυτό θα το κρίνετε εσείς…
Απίστευτη ανακάλυψη! Βρέθηκε υποβρύχια πολιτεία σε ελληνικό νησί! (VIDEO)
Η εικόνα της υποβρύχιας πολιτείας που βλέπετε, δεν είναι σε κάποια εξωτική περιοχή της λατινικής Αμερικής αλλά δίπλα μας. Στην Ελαφόνησο, κοντά στο Παυλοπέτρι και ο αρχαίος οικισμός του 2800 π.Χ, έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση.
Το νερό προφύλαξε από το χρόνο και την ανθρώπινη παρέμβαση, τα περισσότερα από τα κτίσματα. Το εντυπωσιακό είναι, ότι βρίσκεται μόλις 4 μέτρα κάτω από τη θάλασσα και ο καθένας μας θα μπορούσε να τα «επισκεφθεί». Ευδιάκριτα είναι τα βυθισμένα διώροφα σπίτια με τους κήπους, οι ναοί, το νεκροταφείο και το λιμάνι. Ως τώρα έχουν εντοπιστεί 15 κτίρια με τουλάχιστον 12 δωμάτια το καθένα καθώς και ένα πολύπλοκο σύστημα διαχείρισης των υδάτων με κανάλια και σωλήνες νερού. Αγάλματα, μεγάλοι πήλινοι αμφορείς, εργαλεία και άλλα αντικείμενα καθημερινής χρήσης βρίσκονται διάσπαρτα στο βυθό, σε μια έκταση 9 στρεμμάτων Διάσπαρτα, σε όλη την έκταση της πόλης υπάρχουν αγάλματα, μεγάλοι πήλινοι αμφορείς, εργαλεία και άλλα αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Συνολικά καταλαμβάνει μια έκταση περίπου 9 στρεμμάτων και μάλλον είναι η παλαιότερη βυθισμένη πόλη στον κόσμο. Οι επιστήμονες πιθανολογούν ότι η πόλη καταποντίστηκε από σεισμό 8 ρίχτερ, γύρω στο 1.000 π.Χ ενώ άλλοι μετατοπίζουν το γεγονός στο 375μ.Χ.
Νέος “πυρετός” διαβουλεύσεων | Επέστρεψε η τρόικα με νέο κείμενο συμφωνίας
Οι επικεφαλής της τρόικας επέστρεψαν στην Αθήνα με το αναθεωρημένο κείμενο συμφωνίας και έβαλαν όλα τα θέματα και πάλι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
Στη δίωρη σύσκεψη που είχαν οι εκπρόσωποι των δανειστών με τον Γ. Στουρνάρα η συζήτηση επικεντρώθηκε κυρίως στο θέμα της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ καθώς για το θέμα των τραπεζών έχει επέλθει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών.
«Πάμε να τα βρούμε, παρά να τα σπάσουμε», δήλωσε κορυφαίος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών, αμέσως μετά τη δίωρη συνάντηση του οικονομικού επιτελείου με την τρόικα, επαναλαμβάνοντας ότι «στόχος είναι να κλείσουμε την Κυριακή. Θα δουλεύουμε νυχθημερόν». Διότι, όπως διευκρίνισε, «ο χρόνος πιέζει και τους δύο. Δεν έχουμε μόνον εμείς να χάσουμε, έχουν να χάσουν και εκείνοι».
Πάνω απο 120 εκατ ευρώ προσέφερε η Ενεργειακή στα επτά έτη του Πρίνου
Σημαντικά οικονομικά οφέλη είχαν τόσο το ελληνικό Δημόσιο όσο και η τοπική κοινωνία της Καβάλας στην διάρκεια των επτά ετών λειτουργίας της εκμετάλλευσης των κοιτασμάτων του Πρίνου από την Energean Oil & Gas. Όπως τόνισε, στη διάρκεια ομιλίας του στο Athens Energy Forum 2014 o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Μαθιός Ρήγας, η Energean Oil & Gas έχει καταβάλει πάνω από 40 εκατ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο, μέσω της πληρωμής φόρων και ΦΠΑ και μέσω της καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών στα Ταμεία. Ανάλογα, έχουν ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ οι εισφορές στην τοπική οικονομία, ποσό που αντανακλά στις καταβολές μισθών στο προσωπικό καθώς και στις πληρωμές εργολάβων, προμηθευτών, μεταφορέων, ξενοδοχείων, συνεδριακών κέντρων κλπ.
Μιλώντας στο Athens Energy Forum, ο κ. Ρήγας επεσήμανε ότι με τις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν από το 2008 ως σήμερα στον κόλπο της Καβάλας και οι οποίες έχουν ξεπεράσει τα 180 εκατ. ευρώ, δραστηριοποιήθηκαν τέσσερα γεωτρύπανα (jack ups) και πραγματοποιήθηκαν δέκα γεωτρήσεις με τις οποίες επιτεύχθηκε η αναβίωση της πετρελαϊκής παραγωγής και η αύξηση των απολήψιμων αποθεμάτων πετρελαίου από τα 2 στα 27 εκατ. βαρέλια. Επιπλέον, διασφαλίσθηκαν οι 300 θέσεις εργασίας στις θαλάσσιες εξέδρες του Πρίνου, στο χερσαίο εργοστάσιο της Νέας Καρβάλης και στην Αθήνα, ενώ αποδείχθηκε ότι η παραγωγή πετρελαίου μπορεί να είναι απολύτως συμβατή τόσο με την υψηλότερη περιβαλλοντική μέριμνα και τις συνθήκες απόλυτης ασφάλειας και υγείας για τους εργαζόμενους όσο και με την τουριστική δραστηριότητα σε ιδιαίτερα δημοφιλείς προορισμούς, όπως είναι η Θάσος.
Αναφερόμενος στα βασικά σημεία του επενδυτικού προγράμματος της Energean Oil & Gas τόσο για τον Κόλπο της Καβάλας, όσο και για τις νέες περιοχές των Ιωαννίνων και του Κατακόλου, ο κ. Ρήγας ανέφερε ότι:
-Για την αύξηση της παραγωγής στον Πρίνο και στον Βόρειο Πρίνο καθώς και για την ανάπτυξη του κοιτάσματος Έψιλον πρόκειται να επενδυθούν 160 εκατομμύρια ευρώ στη διάρκεια της διετίας 2014-2015, με την πραγματοποίηση πέντε παραγωγικών γεωτρήσεων και με στόχο την αύξηση της παραγωγής κατά 4.500 βαρέλια ημερησίως.
-Για το ερευνητικό στάδιο στα Ιωάννινα, θα επενδυθούν 32 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων της διενέργειας σεισμικών ερευνών καθώς και δύο γεωτρήσεων.
-Για την ανάπτυξη του διαπιστωμένου κοιτάσματος στο Κατάκολο, τα αποθέματα του οποίου εκτιμώνται μεταξύ 3 και 5 εκατ. βαρελιών πετρελαίου, θα επενδυθούν 15 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της διενέργειας σεισμικών ερευνών και της πρώτης γεώτρησης.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Energean Oil & Gas τόνισε, πάντως, ότι οι επενδύσεις στον τομέα έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων ενέχουν σημαντικό ρίσκο και όσοι επενδύουν γνωρίζουν ότι καταρχήν χάνουν χρήματα. “Η μέση πιθανότητα επιτυχίας μίας γεώτρησης δεν ξεπερνά το 20%”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ρήγας, ο οποίος πρόσθεσε ότι, ειδικά στην περίπτωση της Ελλάδας, τα αντικίνητρα για να επενδύσει κανείς στον τομέα είναι ακόμη πιο ισχυρά, καθώς την χώρα μας χαρακτηρίζουν, μεταξύ άλλων:
-Η δυσκολία εξασφάλισης χρηματοδοτήσεων από τις τράπεζες.
-Η έλλειψη των κατάλληλων υποδομών, με εξαίρεση τον Πρίνο.
-Οι μεγάλες καθυστερήσεις στη λήψη των απαιτούμενων αδειών και η αδυναμία της κρατικής μηχανής να τηρήσει στοιχειωδώς τα χρονοδιαγράμματα.
-Το ρίσκο των συνεχών αλλαγών στο νομικό πλαίσιο και στο φορολογικό καθεστώς.
-Η δημιουργία υπέρμετρων προσδοκιών από πολιτικούς, καθηγητές και ΜΜΕ στην κοινή γνώμη.
“To βέβαιο είναι ότι η αγορά υδρογονανθράκων στην Ελλάδα ανοίγει, ωστόσο θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι δεν θα κλείσει ξανά στο μέλλον, όπως είχε συμβεί επί δεκαπέντε χρόνια. Οι απαιτούμενες αποφάσεις θα πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα με βάση τον προγραμματισμό, η στελέχωση της ΕΔΕΥ θα πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα, ενώ η χώρα θα πρέπει να καταστεί ελκυστική για τους επενδυτές, καθώς ο ανταγωνισμός από γειτονικές χώρες είναι μεγάλος. Και, βεβαίως, η κοινή γνώμη αλλά και όλοι οι εμπλεκόμενοι στον τομέα των υδρογονανθράκων θα πρέπει να οπλιστούν με υπομονή και να γνωρίζουν ότι πετρέλαιο και φυσικό αέριο ανακαλύπτονται μόνο μέσα από συστηματική έρευνα και με μεγάλες επενδύσεις υψηλού ρίσκου”, κατέληξε ο κ. Ρήγας.
Ο δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης στον “Αναλυτή”
Στην ενημερωτική εκπομπή του Ena Channel «ΑΝΑΛΥΤΗΣ» και το Νίκο Ταραμπατσή φιλοξενήθηκε ο δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης ο οποίος μίλησε για όλα τα κρίσιμα ζητήματα του Δήμου, όπως τον αγωγό ΤΑΡ,
την ανάπλαση της Κεραμωτής, καθώς και για το έργο της Γεωθερμίας.
Περιοδεία Τσίπρα σε Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή ενόψει αυτοδιοικητικών εκλογών
Σε Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη περιόδευσε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών.
Tη Θράκη επισκέπτεται από χθες το πρωί ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης συναντήθηκε στην Αλεξανδρούπολη με απολυμένους σχολικούς φύλακες, δημοτικούς αστυνομικούς και εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα, οι οποίοι σε λίγες ημέρες θα απολυθούν. Τόνισε με σαφή τρόπο ότι για τον ΣΥΡΙΖΑ και την κυβέρνηση κοινωνικής σωτηρίας που θα σχηματίσει κανείς εργαζόμενος δεν είναι αναλώσιμος.
Ακολούθως επισκέφθηκε την Κομοτηνή, όπου είχε συνάντηση με τους εργαζόμενους στον υποσταθμό της ΔΕΗ, ο οποίος προβλέπεται να ιδιωτικοποιηθεί με οδυνηρές επιπτώσεις και στην αγροτική παραγωγή της περιοχής. Ο Αλέξης Τσίπρας έκανε λόγο για “εθνικό έγκλημα” και τόνισε πως τα σχέδια για τη ΔΕΗ υπήρχαν πριν από το Μνημόνιο, απλώς τώρα μπαίνουν σε εφαρμογή με πρόσχημα δήθεν το δημόσιο χρέος, το οποίο από το 120% του ΑΕΠ έχει φτάσει στο 170% και, αν συνεχιστεί αυτή η πολιτική, τότε σύντομα θα φτάσει στο 205%.
Γυρνάμε στις εποχές που στη χώρα μας είχαμε το χάος των ιδιωτικών εταιρειών ηλεκτρισμού και νερού, σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και έστειλε σαφή προειδοποίηση προς τους “επενδυτές” -μαυραγορίτες τους χαρακτήρισε- που θέλουν να αρπάξουν τον δημόσιο πλούτο της χώρας, την περιουσία του ελληνικού λαού. Ζήτησε από τους εργαζόμενους να εντείνουν τον αγώνα τους και τόνισε πως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει πίσω τις στρατηγικού χαρακτήρα εταιρείες που ξεπουλιούνται από τη συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου.
Τόνισε επίσης πως οι εργαζόμενοι και ο λαός είναι αυτοί που θα κάνουν την ανατροπή και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα εκτελέσει την εντολή που θα λάβει από τον λαό. Επεσήμανε ότι οι εκλογικές μάχες, οι ευρωεκλογές και οι αυτοδιοικητικές εκλογές, πρέπει να στείλουν ισχυρότατο μήνυμα καταδίκης της κυβέρνησης ώστε να υποχρεωθεί να πάει και σε βουλευτικές εκλογές άμεσα, ώστε να σταματήσει η καταστροφή της πατρίδας.
Αρης Βέρρος: “Σκοπός μας να αναλάβουμε την διοίκηση του Δήμου”
Στην εκπομπή “Πρώτο Θέμα” και τον Σάκη Κολυβά βρέθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας με τη “Συμπαράταξη Πολιτών” Αρης Βέρρος, ο οποίος σε μία εφ όλης της υλης συζήτηση αναφέρθηκε στις απεργιακές κινητοποιήσεις που έλαβαν χώρα την Τετάρτη στην πόλη μας.
Παράλληλα ο κ. Βέρρρος, άσκησε κριτική στον τρόπο με τον οποίο λαμβάνοντια αποφάσεις κατά το δημοτικό συμβούλιο.
Ο παγκοσμίου φήμης ζωγράφος Δημήτρης Ναλπάντης στις “ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ”
Στην εκπομπή ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ με τον Γιάννη Χατζηεμμανουήλ, φιλοξενήθηκε ο παγκοσμίου φήμης ζωγραφος Δημήτρης Ναλπάντης
ο οποίος μίλησε για την τέχνη και την έκθεση του στην Καβάλα και την παγκόσμια διάκριση του ανάμεσα σε χιλιάδες ζωγράφους απο όλο τον κόσμο .
Ποιός είναι όμως ο Δημήτρης Ναλπάντης:
Γεννήθηκε στο Διδυμότειχο
1970 Μαθήτευσε κοντά στο ζωγράφο Νίκο Τζιώτη.
1974 Σπούδασε αρχιτεκτονικό σχέδιο στη Θεσσαλονίκη.
1975 Παρουσίασε δουλειά του στη Γκαλερί «ΚΥΚΛΟΣ» στη Θεσσαλονίκη με θέμα: «Ζωγραφική εμπνευσμένη από μουσική»
1980 Μπιενάλε του Τόντι, Ιταλία «Έπαινος»
1982 Κοινότης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων Ρώμη – Βρυξέλλες του απονεμήθηκε βραβείο».
1984 Ατομική έκθεση –Athenaeum art gallery Αθήνα.
1984 Νομαρχία της Ούμπρια. Ιταλία «Έπαινος»
1985 Ατομική έκθεση – Γκαλερί «Κ 7» Θεσσαλονίκη.
1986 Νομαρχία της Τοσκάνης. Ιταλία «Έπαινος»
1987 Του απονέμεται βραβείο από την UNICEF.
1987 Συμμετοχή στο Grunwald 1987 Πολωνία.
1988 Βραβεύεται στην «ANDROMEDA» Ρώμη. Ιταλία
1989 Ομαδική έκθεση γλυπτικής με θέμα «Τρεις γλύπτες, τρία σύγχρονα υλικά» Κώστας Βαρώτσος, Απ. Πετρίδης, Δ.Ναλμπάντης.
1998 Βραβεύεται από το Δήμαρχο Διδυμοτείχου κ. Ευάγγελο Παπατσαρούχα.
2000 Επιλέγεται να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Παγκόσμια έκθεση ζωγραφικής που οργάνωσε η WINSOR & NEWTON με την αιγίδα των ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ. Το θέμα της έκθεσης ήτανε «Ο κόσμος μας το 2000». Συμμετείχαν 5.637 ζωγράφοι και γράφτηκε στο βιβλίο Γκίνες σαν η μεγαλύτερη έκθεση ζωγραφικής που έγινε ποτέ.
Τα ΕΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ επιλέγουν το έργο του με θέμα: «Μνήμες» για να αναπαράγουν σε γραμματόσημο μια σειρά με θέμα «Ο κόσμος του 2000».
Όλοι γνωρίζουν ότι τα ΕΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ εκδίδουν τα δικά τους γραμματόσημα και το όνομα του Δημήτρη Ναλμπάντη θα συγκαταλέγεται σε κατάλογο με τους μεγαλύτερους ζωγράφους όπως: Σαλβαντόρ Νταλί, Πικάσσο, Vermeer, Leger, Henry Moore, Ραφαέλ, Andrew Wyeth, Hans Erni & Leroy Nieman των οποίων όλα τα έργα έγιναν γραμματόσημα.
Πρωτιά ο ΣΥΡΙΖΑ καταλληλότερος ο Σαμαράς
Την τρέχουσα πολιτική πραγματικότητα δύο μήνες πριν από τη διπλή εκλογική αναμέτρηση του Μαΐου καταγράφει η τελευταία έρευνα της Public Issue για τον Μάρτιο και την «Εφημερίδα των Συντακτών».
Ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει την πλειοψηφία των θετικών απόψεων της κοινής γνώμης, όμως ο Αντώνης Σαμαράς παραμένει το καταλληλότερος πρωθυπουργός. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το ποσοστό 35% που συγκεντρώνει η ΔΗΜΑΡ.
Αναλυτικά τα ποσοστά θετικής γνώμης των κομμάτων διαμορφώνονται ως εξής (στην παρένθεση βρίσκονται τα αντίστοιχα ποσοστά του Φεβρουαρίου):
Εννέα στους 10 πολίτες (88%) δηλώνουν τη δυσαρέσκειά τους για την κυβέρνηση και την αντιπολίτευση, ενώ το 44% υποστηρίζει ότι καμία σημερινή κυβερνητική πρόταση δεν μπορεί να αντιμετωπίσει επιτυχώς τα προβλήματα της χώρας.
Το “ΙMAM BAILDI” στις Σέρρες
Στην πόλη των Σερρών βρέθηκε ο Διογένης Χαραμπίδης και η κάμερα του Ιμάμ Μπαιλντί όπου ως συνήθως ήρθε σε επαφή με καθημερινούς ανθρώπους και έκανε την βόλτα του στους δρόμους των Σερρών.
Πάμε να δούμε ένα απόσπασμα απο το τι θα έχουμε την ευκιαρία να παρακολουθήσουμε την Παρασκευή στις 22:00 το βράδυ απο το Ενα Τσάνελ.
Σε απόγνωση οι πολίτες της Καβάλας: “Δεν αντέχουμε άλλο”
Σε απόγνωση μοιάζουν οι Καβαλιώτες, όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι της Ελλάδας με αφορμή τα βάρβαρα μέτρα τρόικας και κυβέρνησης.
Αυτά ήθελε να καταγγείλει στην κάμερα του Ena Channel, πολίτης της Καβάλας, όπου μεταξύ άλλων ανέφερε και για τα έργα τα οποία πραγματοποιεί ο δήμος Καβάλας τα οποία τα επικροτεί, αλλά διερωτάται για ποιο λόγο πραγματοποιούνται λίγους μόλις μήνες πριν απο τις εκλογές. Δείτε τι καταγγέλει.
Ασυνείδητος οδηγός στάθμευσε σε θέση ΑμεΑ μπροστά απο τη Νομαρχία Καβάλας
Σε θέση που προορίζεται για ΑμΕΑ έξω απο τη Νομαρχία Καβάλας πάρκαρε ασυνείδητος οδηγός, με αποτέλεσμα να εμποδίσει την στάθμευση σε άτομα που έχουν πραγματικά ανάγκη αυτή τη θέση, καθώς στο συγκεκριμένο κτίριο στεγάζονται και τα γραφεία του συλλόγου.
Παράλληλα όπως αναφέρουν τα ΑΜΕΑ το φαινόμενο αυτό τείνει να γίνει καθημερινότητα.
Παιχνίδια και δώρα απο κατοίκους της Σάμου στο Κέντρο Προστ. Παδιού και στην Αγ. Μαρίνα
Μία κίνηση ανθρωπιάς απο τους κατοίκους της Σάμου προς το Κέντρο Προστασίας παδιού Καβάλας και το ίδρυμα Αγία Μαρίνα πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τεταρτης με την παρουσία του προέδρου της εταιρείας δυναμικής promotion Σάμου στην πόλη της Καβάλας, όπου οι κάτοικοι του νησιού συγκέντρωσαν ρούχα και παιχνίδια για τον Αγιο αυτό σκοπό.
Νάντια Μπουλέ όπως… Πετρούλα
Το αξέχαστο σέξι δελτίο καιρού της τηλεπαρουσιάστριας!
Το παρελθόν εισβάλλει στο παρόν με ένα βίντεο από τα παλιά, που ενδεχομένως να μη θέλει να θυμάμαι η γνωστή τηλεπερσόνα.
Όντας στο πάνελ λοιπόν το «Όμορφου Κόσμου», δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και απάντησε στην καυτή πρόκληση της Πετρούλας Κωστίδου, λέγοντας τον καιρό με νάζι, μπρίο και σκέρτσο, θέλοντας να δείξει στο πανελλήνιο ότι κι αυτή μπορεί.
Κι εκεί που λέγαμε ότι η Πετρούλα είναι μία και μοναδική, να σου που απέκτησε και «διδυμάκι» στην πάλαι ποτέ πρωινή ψυχαγωγική ζώνη του Mega.
Δείτε το υπέροχο βίντεο και… μη χάνετε άλλο χρόνο από τη ζωή σας..!
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΑΘΗΜΑ…ΖΩΗΣ…!
Ο σκηνοθέτης Κώστας Καρύδας έγραψε και σκηνοθέτησε ένα βίντεο που μοιάζει με…ταινία μικρού μήκους. Ένα πραγματικό διαμάντι που μας συγκίνησε με την αισιοδοξία και την ανθρωπιά του.
Στην όμορφη Θεσσαλονίκη, ο σκηνοθέτης Κώστας Καρύδας γύρισε το βίντεο με τίτλο “Ξύπνα”. Μοιάζει με ιστορία πίσω από την οποία κρύβεται το πιο βαθύ νόημα… Το βίντεο βραβεύτηκε στο φεστιβάλ Mofilm στο Λονδίνο….
Για την ζωή της, τις ερωτικές σχέσεις και… την έλλειψη του σεξ στη ζωή της μίλησε σε τηλεοπτική συνέντευξή της η Ελένη Ψυχούλη.
«Έχω κόψει τις επαφές» ανέφερε η Ελένη που βρέθηκε καλεσμένη στο «Πρωινό mou» όταν την ρώτησε η Τζένη Μπαλατσινού πως είναι στα προσωπικά της. «Η Βίσση έχει κλείσει μια πενταετία. Εσύ;», ρώτησε ο Πέτρος Κωστόπουλος και τότε ήρθε η αποκάλυψη: «Εγώ νομίζω παραπάνω… 8 – 9 χρόνια. Έκανα βέβαια ένα μικρό διάλειμμα.»
Δείτε το βίντεο:
[youtube]
Αφοπλιστική η απάντηση γνωστής παρουσιάστριας
Για την ζωή της, τις ερωτικές σχέσεις και… την έλλειψη του σεξ στη ζωή της μίλησε σε τηλεοπτική συνέντευξή της η Ελένη Ψυχούλη.
«Έχω κόψει τις επαφές» ανέφερε η Ελένη που βρέθηκε καλεσμένη στο «Πρωινό mou» όταν την ρώτησε η Τζένη Μπαλατσινού πως είναι στα προσωπικά της. «Η Βίσση έχει κλείσει μια πενταετία. Εσύ;», ρώτησε ο Πέτρος Κωστόπουλος και τότε ήρθε η αποκάλυψη: «Εγώ νομίζω παραπάνω… 8 – 9 χρόνια. Έκανα βέβαια ένα μικρό διάλειμμα.»
Δείτε την Κυριακη 9/3 στις 22:00 την “ΠΥΞΙΔΑ” που ταξιδεύει στην πόλη της Ξάνθης. Στην πόλη που ενώνει την ανατολή με
την δύση. Στην πόλη της κουλτούρας στην πόλη που κατάφερε να γεφυρώσει όσες διαφορές και αν υπήρχαν στο παρελθόν.
Την Κυριακή στις 22:00 μόνο στο Ena Channel και την ΠΥΞΙΔΑ με τον Σάκη Κολυβά.
Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας με τις Καβαλιώτισσες να το… ρίχνουν έξω
Η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας ή αλλιώς διεθνής ημέρα των δικαιωμάτων των γυναικών εορτάζεται στις 8 Μαρτίου κάθε έτους. Έχει τις ρίζες της στις διαμαρτυρίες των γυναικών στις αρχές του εικοστού αιώνα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, που ζητούσαν ίσα δικαιώματα, καλύτερες συνθήκες εργασίας καθώς και δικαίωμα ψήφου. Θεσμοθετήθηκε το 1977 από τον ΟΗΕ, ο οποίος κάλεσε όλες τις χώρες του κόσμου να γιορτάσουν την ημέρα για τα δικαιώματα των γυναικών.
Είναι μια μέρα κινητοποιήσεων σε όλο τον κόσμο για την υποστήριξη της ισότητας, και την αξιολόγηση της θέσης των γυναικών στην κοινωνία. Παραδοσιακά, ενώσεις για τα δικαιώματα των γυναικών και ακτιβιστές διαδηλώνουν σε όλο τον κόσμο για να κάνουν γνωστά τα αιτήματά τους για βελτίωση της θέσης των γυναικών, καθώς και να εορτάσουν τις νίκες και τα επιτεύγματα του κινήματος.
Η παγκόσμια ημέρα των γυναικών ξεκίνησε ως ένας εορτασμός στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, της Ρωσίας, καθώς και του πρώην σοβιετικού μπλοκ. Σήμερα, σε πολλές περιοχές, η ημέρα έχει χάσει το πολιτικό της νόημα, και έχει γίνει απλώς μια ευκαιρία για τους άνδρες να εκφράσουν την αγάπη τους για τις γυναίκες όπως συμβαίνει και με τη γιορτή της μητέρας και την ημέρα του αγίου Βαλεντίνου. Σε άλλες περιοχές, ωστόσο, η αρχική παραμένει ισχυρή η αρχική πολιτική σημασία της ημέρας για την υποστήριξη της ενδυνάμωσης και της ισότητα των γυναικών.
Ο εορτασμός καθιερώθηκε το 1910 με πρόταση της Γερμανίδας σοσιαλίστριας Clara Zetkin κατά τη διάρκεια της Δεύτερης Διεθνούς ενώ εορτάσθηκε για πρώτη φορά το 1911. Ωστόσο για να δούμε τι θα κάνουν η Καβαλιώτισσες την ξεχωριστή αυτή ημέρα.
Πλήθος κόσμου στην επιμνημόσυνη δέηση των νεκρών της πόλης στον Ι. Ν. Αγ. Θεοδώρων
Όπως κάθε χρόνο, ημέρα Σάββατο, έτσι και φέτος στις 10.30 το πρωί στον Ιερό Ναό των Αγίων Θεοδώρων, στα δημοτικά κοιμητήρια, τελέσθηκε το καθιερωμένο μνημόσυνο, για την ανάπαυση των ψυχών των νεκρών της πόλης προεξάρχοντος του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου ΦΝΘ Προκοπίου. Παράλληλα το παρών και έδωδαν πολιτικοί φορείς της πόλης.
H λιακάδα επικρατούσε το πρωί του Σαββάτου, βοήθησε κι έτσι δόθηκε η ευκαιρία να παραστούν αρκετοί Καβαλιώτες.
Η μπάντα του Δήμου παρούσα όπως πάντα στην εκδήλωση, παιάνισε εμβατήρια κατά την έξοδο από την εκκλησία, όπως και κατά την επιστροφή.
Μετά το τέλος του μνημοσύνου, παρατέθηκε δεξίωση προς όλους τους παρευρισκόμενους, στην αίθουσα του νεκροταφείου.
Ο Ι. Παναγιωτόπουλος στο Κέντρο Προστασίας Παιδιού Καβάλας
Τη Δράμα και την Καβάλα επισκέφθηκε ο Γενικός Γραμματέας Μέσων Ενημέρωσης Ιωάννης Παναγιωτόπουλος την Παρασκευή 7 Μαρτίου.
Η επίσκεψη στην Καβάλα και στην Δράμα εντάσσεται στα πλαίσια δράσεων επικοινωνίας και προβολής του διεθνούς συνεδρίου «ΑμεΑ και ΜΜΕ» που διοργανώνεται από τη Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης, στην Αθήνα στις 13 και 14 Μαρτίου.
Ο Τένης Καμαρίδης στις “ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ” για τις επερχόμενες εκλογές
Στην εκπομπή ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ με τον Γιάννη Χατζηεμμανουήλ φιλιξενήθηκε το βράδυ της Τετάρτης ο διευθυντής και εκδότης της εφημερίδας Θράκης και Φωνής του Νέστου, Τένης Καμαριδης όπου ανέλυσε τις επερχόμενες αυτοδιοίκητικες εκλογες σε Ανατολική Μακεδονία Θράκη.
Η αυτοδιοικητικές εκλογές στο στρογγυλό τραπέζη των ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ
Στην εκπομπή ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ με τον Γιάννη Χατζηεμμανουήλ το βράδυ της Τρίτης ο Παντελης Λασκαριδης εξήγησε πως κατέληξε να ειναι ο υποψήφιος Αντιπεριφερειαρχης έναντι του κ. Λαμπρου.
Παράλληλα απο την άλλη πλευρά η Βάσω Μηττα Παπουτση ,τόνισε ότι ειναι στρατιώτης στο κόμμα της ΝΔ και έτοιμη να ειναι υποψήφια όπου χρειαστεί .
Στον 40χρονο Αλβανό απο τη Θάσο ανήκει το ακέφαλο πτώμα
Επαληθεύθηκαν οι εκτιμήσεις της Αστύνομίας σχετικά με το ακέφαλο πτώμα που βρέθηκε την Κυριακή 2 Μαρτίου στην περιοχή των Λουτρών Ελευθερών, όπως πρώτο μετέδωσε το Εna Channel ανήμερα της Καθαράς Δευτέρας.
Επειτα απο νεκροψία νεκροτομή η σωρός ανήκει στον 40χρονο Αλβανό που αυτοκτόνησε πριν απο μερικές ημέρες στη Θάσο.
Μητσικώστας – Διάλεξη του Άδωνι στο Χάρβαρντ (VIDEO)
Χιλιάδες καρναβαλιστές στην Ξάνθη συμμετείχαν στη βραδυνή παρέλαση που ξεκίνησε στις 19:30 και ενθουσίασε όλους τους επισκέπτες της πόλης καθώς είχαν την ευκαιρία να δουν αλλά και να ζήσουν από κοντά με τη συμμετοχή τους στην παρέλαση αυτή.
Οι επισκέπτες του θεσμού φανατικά ψηφίζουν Ξάνθη και συρρέουν από όλη την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό καθώς όπως μας πληροφορούν τα ταξιδιωτικά γραφεία αλλά και το ΚΤΕΛ Ξάνθης πραγματοποιούνται δεκάδες δρομολόγια από χθές έως και τη Δευτέρα πρός την Ξάνθη.
Οι καρναβαλιστές χορεύουν τραγουδούν σε ένα project που κινεί ο Μπάμπης Δαργανάκης σε Latin και σύγχρονους ρυθμούςκαι διασκεδάζουν με την ψυχή τους στην Πόλη με τα χίλια χρώματα, στην Ξάνθη που αγάπησαν και συνεχίζουν να αγαπούν για τις μοναδικές εμπειρίες που ζουν στην πόλη της καρδιάς τους….